بازدید 46015
سه هزار و صد و شصت و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

هشدار جدی یک امام جمعه در خصوص برخورد خشونت‌آمیز با دانش‌آموزان / خبر خوش رئیس جمهور برای بورسی‌ها / قرارداد صادرات یک میلیارد دلار لوازم خانگی ایرانی به روسیه / وزیر ارشاد: به زودی از رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور شکایت می‌کنیم

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: عربستان دنبال خرید ۸۰ فروند هواپیمای بوئینگ و ایرباس /فلاحت پیشه: مثل همیشه از روس‌ها بازی خوردیم / آب در پایتخت جیره‌بندی می‌شود؟ / رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح: از امروز به آمریکا و اتحادیه اروپا، وکالت می‌دهم و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۴۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵ 24 October 2022

‍«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

فلاحت پیشه: مثل همیشه از روس ها بازی خوردیم
رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم می‌گوید: در قضیه اوکراین یک اتفاقی شکل گرفته که معتقدم بیشتر از هر چیز ناشی از نوعی بازی خوردن همیشگی ایرانیان از روس‌هاست. متاسفانه ایرانیان در مسائل مختلف مثل برجام از روس‌ها بازی خوردند و الان هم در بحث اوکراین این بازی را روس‌ها شروع کرده‌اند. حشمت‌الله فلاحت پیشه درباره ادعای فروش پهپاد توسط ایران به روسیه، عنوان کرد: «واقعیت این است که آنچه تحت عنوان درگیری ایران در جنگ اوکراین است را من قبول ندارم، چون طبق کنوانسیون بین‌المللی اعلام بی‌طرفی کشور‌ها برای اینکه نشان دهند در جنگی درگیر نیستند، کفایت می‌کند. مثالش هم جنگ ایران و عراق است. در این جنگ ۳۵۰ شرکت خارجی و بیش از ۳۶ کشور دنیا در تجهیز صدام به انواع و اقسام بمب‌های متعارف و غیرمتعارف و حتی بمب‌های شیمایی دست داشتند، ولی وزارت خارجه همه این کشور‌ها و شرکت‌های متبوع‌شان اعلام کرده بودند که در جنگ بی‌طرف هستند.» این استاد دانشگاه در ادامه خاطرنشان کرد: «در قضیه اوکراین یک اتفاق دیگری شکل گرفته که معتقدم بیشتر از هرچیز ناشی از نوعی بازی خوردن همیشگی ایرانیان از روس‌هاست. متاسفانه ایرانیان در مسائل مختلف مثل برجام از روس‌ها بازی خوردند و الان هم در بحث اوکراین این بازی را روس‌ها شروع کرده‌اند.»

آب در پایتخت جیره‌بندی می‌شود؟
رئیس مرکز اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی: در حال حاضر چون در آغاز فصل سرما هستیم، بخاطر حذف کولرها و کمتر شدن میزان دوش‌ گرفتن و حمام کردن و همچنین پیش بینی بارش در اواخر آبان و ماه آذر، امیدواریم با کمبود آب مواجه نشویم.ما با فاکتورهایی روبه‌رو هستیم که وضعیت آب را کاملا هشداری و خطرناک نشان می‌دهد. باید توجه کنیم آب خلق نمی‌شود، روند بارش‌ها نزولی شده، با گرم شدن زمین و خشکسالی روبه‌رو هستیم، دما افزایش و به تبع آن تبخیرها افزایش یافته است و در نهایت افزایش جمعیت هم داریم و همه این عوامل یعنی با بحران و جیره‌بندی آب در سال‌های آینده روبه‌رو می شویم، همان اتفاقی که امسال در همدان رخ داد و مردم با گالن دنبال آب بودند./خبرآنلاین

هشدار جدی یک امام جمعه در خصوص برخورد خشونت‌آمیز با دانش‌آموزان
مختاری، امام جمعه هشتگرد در هشدار جدی در خصوص برخورد خشونت‌آمیز با دانش‌آموزان گفت: ممکن است دانش‌آموز پسر یا دختری تحت تاثیر هیجانات و فضای رسانه‌ای یک کاری انجام بدهد. اینجا باید مراقب باشیم، معلم و مدیر و مسئول آموزش و پرورش نباید کار هیجانی انجام بدهد و با دانش آموز بخواهند با خشونت برخورد کنند. اینجا جای محبت مادرانه و پدرانه است. باید دست نوازش به سرش بکشید و به درد و دل‌هاش گوش بدید.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح : از امروز به آمریکا و اتحادیه اروپا، وکالت می‌دهم
سرلشکر محمد حسین باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در صفحه شخصی خود در روبیکا نوشت: اتحادیه اروپا ۴ روز پیش به دلیل آنچه «ارسال پهپادهای بدون سرنشین از ایران به روسیه» نامیده، نام اینجانب را در فهرست تحریم‌های خود قرار داده است! پیشتر و در ۱۳ آبان ۹۸ نیز وزارت خزانه داری آمریکا با گنجاندن نام بنده در فهرست تحریم‌های خود، دچار چنین خبطی شده بود.از امروز به آنها وکالت می‌دهم در اجرای تحریمی که تدارک دیده اند، مجازند همه اموال و دارایی‌های سرلشکر محمد حسین باقری در بانک‌های سراسر جهان را شناسایی و مصادره و صرف خرید زغال سنگ برای شهروندان اروپایی کنند. زمستان سختی در پیش است!

واکنش وزیر ورزش به حواشی پوشش الناز رکابی در وزارتخانه
حمید سجادی وزیر ورزش:دختران و پسران ما فرزندان ایران هستند. ایشان خودشان علاقمند بودند با بنده خیلی زود حرف بزنند. در تصاویر دیدار بنده با خانم رکابی هم حاشیه‌هایی ایجاد شد، چون می‌گفتند او حجاب خوبی نداشت. در حقیقت ایشان دو کلاه داشت و به دلیل اینکه از راه با لباس اسپرت رسیده بود لباس رسمی نداشتند.

 

وزیر ارشاد: به زودی از رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور شکایت می‌کنیم
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پیگیری حقوقی عملکرد رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور خبر داد. محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره صحت شکایت از رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور، اظهار کرد: ما از طریق وزارت امور خارجه و از طریق نهادهای بین‌المللی این مورد را در دستور کار داریم. به‌زودی شکایات‌ حقوقی را تسلیم مراجع بین‌المللی برای پیگرد حقوقی خواهیم کرد.

سلفی مرگ با توفان در تهران
مرد جوانی در خیابان میرداماد که پس از مشاهده توفان عصر یکشنبه تهران به قصد گرفتن سلفی به سمت پنجره رفته بود، از طبقه ۱۲ خانه خود سقوط کرد و به کام مرگ فرو رفت./ تسنیم

 

دانشگاه شریف: از کمیته انضباطی می خواهیم از تمام ظرفیت های قانونی همچون تعلیق و اخراج استفاده کند
هیات‌رییسه دانشگاه صنعتی شریف با انتشار اطلاعیه ای درمورد اتفاقات روز گذشته (یکشنبه اول آبان) این دانشگاه اعلام کرد: دانشجویانی که در ارزیابی اولیه، نقش کلیدی در ایجاد ناآرامی داشتند تا اطلاع ثانوی اجازه ورود به دانشگاه را ندارند و کمیته انضباطی با آنها برخورد می‌کند. به گزارش روابط عمومی دانشگاه شریف، در این بیانیه آمده است: ضمن تشکر از دانشجویان فهیم دانشگاه که همراهی و همیاری خوبی در حفظ نظم و امنیت دانشگاه دارند، با توجه به اتفاقات ناشایست رخ داده در روز یکشنبه (اول آبان ۱۴۰۱) در دانشگاه صنعتی شریف ـ که عده ای دانشجوی قانون شکن به تخریب و هنجارشکنی در دانشگاه پرداختند ـ هیات رئیسه دانشگاه رفتارهای دور از شان محیط دانشگاه را به‌ شدت محکوم و برای استمرار فعالیت های آموزشی و پژوهشی، اعلام می‌کند.

با توجه به صدمات وارده به سالن غذاخوری البرز امکان صرف غذا در داخل سالن وجود ندارد و تا زمان انجام و پایان تعمیرات و اطمینان از فراهم شدن فضای آرامش، غذا به‌ صورت بسته‌بندی شده در ضلع جنوبی سلف تحویل دانشجویان خواهد شد. در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است: همچنین چنانچه مشخص شود افرادی به ضرب و شتم یا فحاشی پرداخته و موجب جراحت دیگران شده اند، موقت ورود آنها به دانشگاه ممنوع شده و در اولین فرصت به کمیته انضباطی معرفی می شوند. برای ایجاد و حفظ آرامش در دانشگاه، دانشجویانی که در ارزیابی اولیه انجام شده، نقش کلیدی در ایجاد ناآرامی داشته اند تا اطلاع ثانوی اجازه ورود به دانشگاه را نخواهند داشت. هیات رییسه دانشگاه صنعتی شریف در این اطلاعیه ضمن تاکید بر حفظ آرامش و استقبال از فعالیت‌های قانونمند و برگزاری برنامه های دارای مجوز، تکرار هرگونه رفتارهای دور از شان دانشگاه را مردود دانست و از کمیته انضباطی خواست از تمام ظرفیت های قانونی خود همچون تعلیق، اخراج و غیره برای برخورد با این موارد استفاده کند.



زمان جلسه استیضاح وزیر صمت اعلام شد
جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت که قرار بود یکشنبه، هشتم آبان ماه برگزار شود، تغییر کرد و به سه شنبه ۱۰ آبان موکول شد. پیش از این قرار بود، استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی یکشنبه، هشتم آبان ماه برگزار شود.


پاسخ مقام دولت روحانی به «کیهان»: عوام‌ فریبی نکنیم
حمید ابوطالبی، معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در دولت روحانی در رشته توئیتی ضمن پاسخ به انتقادهای «کیهان» نوشت: اینکه در دو هفته برای یک مصاحبه و یک توییت، دو پاسخ تند از روزنامه‌های کیهان و ایران دریافت کرده‌ام، سبب خوشحالی است، زیرا نشان می دهد، افراط‌گرایان که کشور و سیاست خارجی را به این بحران ها کشانده‌اند احساس نگرانی نموده و خود را مجبور به ‌پاسخگویی به ملت ایران دانسته‌اند. این امر مبارکی است. اما بیایید صادق باشیم و عوام‌فریبی نکنیم. اینکه میگویید تحریم تسلیحاتی خاتمه یافته است، موضوع پهپادها و موشک و…در بند۴ضمیمهB در۲۲۳۱ و در متن ۷۹صفحه‌ای ۲۰۱۵/۵۴۶/S برای مدت هشت سال است و نه پنج سال؛ اینکه میگویید پهپادها(UAV) به ۲۲۳۱ ربط ندارد، ربطش را در ۲۰۱۵/۵۴۶/S می توانید پیدا کنید؛ اینکه می فرمایید دیپلماسی سردرگم نبوده و هوشمندانه است! آنهم به دلیل: *بحران در روابط با آژانس و کاهش همکاری‌ها، بر خلاف برجام؛ *افزایش تنش میان ایران و اروپا و آغاز تحریم‌های دوباره، پس از دو دهه؛ *محکوم کردن ارسال پهپاد به اوکراین توسط جوزف بورل و اعلام توقف مذاکرات با تهران؛ *اعلام قطع مذاکرات با تهران توسط آمریکا؛ *نامه سه کشور اروپایی به دبیرکل در مورد پهپادها، و مطرح شدن نقض ۲۲۳۱ در شورای امنیت UN؛ *تنش باافغانستان و مساله طالبان و حق‌السهم ایران در مساله آب؛ *وضعیت مناسبات با عربستان و امارات و… و قفقاز و…؛ *سردرگمی درعراق و سوریه و لبنان و…؛ به نظر می رسد تجاهل کرده‌اید؛ اینکه باور دارید روسیه در «برجام و ناتو و اوکراین وپهپادها» صادق است تغافل می کنید؛ اینکه بر ضعف تیم و ساختار معیوب مذاکرات و رساندن آن به بن‌بست آگاه نیستید، جای تعجب دارد؛ اینکه هنوز عدم اعتماد را دلیل برای عدم مذاکره با آمریکا می خوانید! سؤال برانگیز است… ولی بدانید این سیاستِ خارجی راه به بیراهه دارد و با کلماتی چون هوشمندانه، اولویت همسایگان، همکاری استراتژیک با روسیه و چین، عضویت درشانگهایِ امنیت محور، فروش نفت، و… نجات یافتنی‌ نیست! باور کنید اگر دوباره در چاه فصل هفتم منشور افتادیم، دیگر نخواهیم توانست از آن خارج شویم.

آیین‌نامه واردات خودرو اصلاح شد
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اشکالات مطرح از سوی مجلس در خصوص آیین‌نامه واردات خودرو در دولت برطرف شده است. متن نهایی اصلاح شده آیین‌نامه نیز در دولت به تصویب رسیده است. به این ترتیب به‌زودی ثبت سفارش خودروها آغاز شده و شاهد محقق شدن ورود خودروهای وارداتی به کشور خواهیم بود.

خبر خوش رئیس جمهور برای بورسی ها
در جلسه روز گذشته ستاد اقتصادی دولت با حضور ریاست سازمان بورس، پیشنهاد کاهش ۸۰ درصدی مالیات فروش سهام از سوی رئیس‌جمهور مورد موافقت قرار گرفت و مقرر شد این مورد در دستور کار شورای سران سه قوه قرار گیرد.

درخواست مسدودی حساب سه بانک برای بازپرداخت معوقات
رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی از امضای نخستین قرارداد تسهیلات مانایی به بخش خصوصی به مبلغ هفت میلیون یورو خبر داد و گفت: حدود ۲۵ درصد از تسهیلات صندوق توسعه ملی معوق شده که برای بازپرداخت آن از بانک مرکزی درخواست کردیم طبق قانون، حساب سه بانک را مسدود و معوقات ما را برداشت کند.

قرارداد صادرات یک میلیارد دلار لوازم خانگی ایرانی به روسیه
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: در حال حاضر ما از توربین تا صادرات داروهای پیچیده بیوتکنولوژی در روسیه فعال شده‌ایم و قرارداد صادرات یک میلیارد دلار لوازم خانگی نیز به این کشور در حال نهایی شدن است. ما تلاش می‌کنیم با تغییر رویکرد به سمت صادرات کالاهای صنعتی و پیچیده‌تری حرکت کنیم که جایگزینی آنها از سوی رقبای ما دشوارتر و حتی غیرممکن باشد.

عربستان دنبال خرید ۸۰ فروند هواپیمای بوئینگ و ایرباس
بلومبرگ اعلام کرد، صندوق دولتی عربستان سعودی، دنبال خرید حدود ۸۰ هواپیما به منظور راه اندازی یک شرکت جدید هواپیمایی است. این منابع گفتند که سفارشات خرید بین هواپیماهای تک راهرو و هواپیماهای پهن پیکر بزرگ‌تر که قادر به پرواز مسافت‌های طولانی هستند متفاوت است. به گفته این منابع، اولویت بین بوئینگ ۷۳۷ مکس، ایرباس A۳۲۰neo برای رده مسافت کوتاه و در مسافت طولانی بوئینگ ۷۸۷ و ۷۷۷ خریداری خواهد شد. سال گذشته، عربستان سعودی برنامه‌ای برای ایجاد دومین خط هوایی ملی در کنار خطوط هوایی سعودی به عنوان بخشی از چشم انداز ۲۰۳۰ اعلام کرد. انتظار می‌رود این شرکت هواپیمایی جدید، تونی داگلاس بریتانیایی را به عنوان مدیر اجرایی خود منصوب کند، زیرا داگلاس هفته گذشته از سمت خود به عنوان رئیس هواپیمایی اتحاد در ابوظبی کنار رفت.

اقدام دولت قدرت خرید مردم را افزایش می‌دهد
سیدمحمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به موافقت مجلس با کلیات ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری، گفت: اقدام دولت برای ارائه لایحه ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان، تصمیمی بجا و مناسب و در شرایط کنونی اقتصاد لازم بود، مجلس نیز از این لایحه استقبال و در مرحله نخست با دوفوریت بررسی لایحه مذکور موافقت کرد و در گام بعدی کلیات آن را به تصویب رساند. نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از تصویب کلیات، در جلسات متعدد کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به جزئیات این لایحه رسیدگی و پس از بررسی بسیار، گزارش برای صحن علنی مجلس ارجاع شد. وی با بیان اینکه دولت برای اجرای این لایحه حدود 55 هزار میلیارد تومان منابع تامین کرده که رقم کمی نیست، اضافه کرد: هرچند نمی‌توان ادعا کرد افزایشی که در اثر این ترمیم حقوق رخ می‌دهد، می‌تواند تمامی مشکلات مردم را در حوزه اقتصاد رفع کند، می‌تواند بخشی از این مشکلات را حل کند زیرا قدرت خرید مردم را تا حدودی افزایش می‌دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۷
در انتظار بررسی: ۶۷
انتشار یافته: ۱۷۶
بورس شده گورستان دولت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
اصلا این مسائل اخیر به کنار
چه خیانتی دولت در حق مردم در قضیه بورس کرد و هیشکی هم جوابگو نیست...

همه چیز به کنار همین خودش عامل نارضایتی خیلی هاست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
اولین اولویت بورس بود که خدمت کردن ان به نابودی سهامدار انجامید و گاهی پخمه ها حرفی می زنند که از سواد انها بیشتر است و دیدیم نابودی بورس را که اولویت بود و روزی که منصب گرفت شاخص چند بود و امروز چند است و مایع نظافت چند بود و امروز مایع چند است و اینهمه گرانی و مگر این مایع ها تولید کجاست با این گرانی و سهمش با این ارزانی و اینقدر حرف مفت زدن نشد عمل
مردم در منجلاب بدبختی دست و پا میزنند آقایون برای اروپا و آمریکا خوشمزه بازی در میارند
دانشجوی شریف هر چای دنیا بره بگه مسئله کشور من اینه که در دانشگاه دختر و پسر نمیتونند با هم غذا بخورند فکر میکنند داره داستان علمی تخیلی تعریف میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
اگر هر جای دنیا بفهمند بابت این که غذا را با یک دختر بخورند فحش بدهند و در دیوار را بشکنند به نظرت چی فکر می کنند؟
حالا اول این را بگو چرا دنبال این هستید؟ تا برسیم به بقیه دنیا که اتفاقا اگر بشونی چه قوانین دارند در دانشگاه خنده ات می گیرد!
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
تو اجازه می دی خواهرت با یه پسر کنار هم بشینن و غذا بخورن؟اگه پاسخت مثبت باشه ، پس خیلی مردی!!!
آقای وزیر محترم ارشاد، سخت نگیر و زیاد به خودت فشار نیار
این پوتین و اطرافیانش و طرفدارانشان خیلی با حال هستند. از اطرف کیف عقب نشتند. از اطراف خارکف عقب نشتیند. از اطراف ایزومی عقب نشتند. الان هم دارند چونه می زنند که بتونند زنده از اطراف خرسون عقب بشینند. ولی بزودی خواهند گفت . اصلا عملیات در اکراین فریب بود. هدف پوتین فتح الاسکا هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
اینها همه تاکتیکیه
قسم حضرت عباس شان را باور کنیم یا دم خروس!؟
احاد مردم ایران میدانند که مرتب از روس ها بازی میخوریم اما دولتمردان ما کماکان خودشان را به در بیخیالی زده اند.
شما مرافب باش در زمستان سرد ایران یخ نزنی.
در اوایل فوت مرحوم مهسا هشدار دادیم که اوایل بهار عربی در سوریه همه چیز تحت کنترل و ارام بود تا اینکه در شهر کوچک درعا عده ای دانش اموز کمی سر و صدا کردند. پلیس شهر برخی از انها را دستگیر کرد و قرار شد با تعهد نامه و حضور والدین ازاد شوند ولی مسئول استخبارات شهر که خیلی سلحشور بود گفت باید درسی به انها داده شود که دیگر سایر دانش اموزان و کودکان جرات بی احترامی به دولت را نداشته باشند. شبانه انها را حسابی تنبیه بدنی کرد و وقتی صبح بعد انها ازاد شدند دیگر والدین که خیلی از انها عضو حزب بعث سوریه بودند نتوانستند تحمل کنند. می بینید که با اعتقاد به اینکه مرغ یک پا دارد چه اندازه زود می تواند دیر شود
آنگونه که از خبر خوش ییس جمهور وحشت می کنیم از خبر بدش نمی کنیم.
آقای باقری،‌این سوال نه سوال اروپا بلکه سوال مردم است که با چه مجوزی ایران را وارد دام روسیه کردید؟
آقای باقری به نظرم ما فعلا در وضعیتی نیستیم که بخواهیم به اروپایی ها طعنه بزنیم
غرب گداها از اینکه از غرب عبور کردیم وقتی چندین بار دبه کردن با اینکه باج می دادیم در مورد منافع ملی و الان با دیگران مراوده می کنیم به وحشت افتادن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
آفرین ساندیستو بخور
همین یک ملیون تومن اقتصاد را راه میاندازد ؟
این فرهنگ کل کل کردن با اروپا و آمریکا و غیره باید خاتمه پیدا کنه،‌ نه در شان ما است، نه دردی از ما دوا می کند و نه تاثیری بر طرف دارد. بهتر است روی مملکت خودمان متمرکز شویم.
وقتی دانشجونماها را اخراج نکردید چند هفته قبل معلوم هست پا را فراتر می گذارند
پاسخ ها
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
یه نفس بین دو تا پاکت ساندیس بگیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
یعنی اکثر دانشجو ها را اخراج میکردند به خاط رضای خاطر 10 - 12 نفر؟
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
کل دنیا دنبال این نخبه ها هستند و امثال شما دنبال اخراج
متاسفم برای تفکرات .......وای بر کشورم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
خوب بلد هستید از 10 هزار دانشجو آن دانشگاه که 50 الی 100 نفر هم نیستند را به اکتریت جا بزنید
در ضمن نخبه هم نیستند اینها و پولی قبول شدن وگرنه نخبه واقعی دنبال این کارها نیستند و در همان دانشگاه هم زیاد هستند
آقای رییس جمهور آقایان تیم اقتصادی هدف از تاسیس بورس چیه وقتی بهش اعتقاد ندارین لطفا درش رو ببندید و مردم رو بیش از این اذیت نکنین تا تکلیف معلوم بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
نکند انتظار داری بورس یک کله بالا برود؟ خخخخه
فکر نمی کنم هزینه برنامه سازی شبکه های ماهواره ای خیلی بیشتر از دستگاه عریض و طویل صدا و سیما باشه، اگر اینقدر آسیب پذیر است که با چارتا شبکه و کلیپ در یوتیوب بی اثر شود پس باید فکر جدی کرد.
عجب
مگر ورزشکاران زن که به صورت رسمی می فرستید حجابشان درست هم هست؟ آن از لباس های تحریک آمیز و چسبان و یا حجاب سرشان؟
بی خیال بچه گول می زنید
دانشگاه شریف چه کار نابهنجاری انجام داده؟؟ حتی باعث تعجب است که هنوز سلف دختر و پسر جداست وقتی که مردم در رستورانها زیر یک سقف غذا می خورند.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
مثلا نمیدانی چی کار کردن؟در ضمن

از قدیم الایام اربعین بوده، سفر بوده یا غدا خوردن یا پارک رفتن بوده که همگی با خانواده بوده حتی قدیمی تر ها یادشان هست زن و مرد نامحرم کنار هم نمی نشستند بدون برخورد و با فاصله زیاد می نشستند که حرمت رعایت شود و حتی زیاد هم برای چیزهای دم دستی و معاشرت هم حرف نمی زدن ولی در این چند دهه که دانشگاه و کار کردن زنان در محیط مردان اوج گرفت چرا این وضع حجاب و خیانتها و... رو به فلک رفت؟
جوابیه حمید ابوطالبی به کیهان رفیق شریعتمداری ، بسیار

منطقی ، واقعی و دردناک است

و ایکاش تندروها بتوانند با ارجح دانستن منافع ملی بر

مسائل جناحی ، اقدام عاقلانه کنند
روسیه خودش بلده از چین لوازم خانگی وارد کنه نیازی به لوازم خانگی چینی مونتاژ شده در ایران نداره مگر اینکه مثل خیلی چیزهای دیگه می خوان به روسیه هدیه کنند که احتمالش خیلی زیاده !!!!
وقتی با کمبود اب مواجهیم. گاهی بجای دوش گرفتن فقط سر و موهای خود را بشوییم
برگشتیم به دوران چاپارها امشب بنویس فردا منتشر میشود اگر سانسور نشود تابناک خوب است فارس که انگار از جنوب لبنان منتشر میشود تمام خبرها ضد ایران و ایرانی
سرمایه گذاری در بورس= نابودی سرمایه
میگه اعلام بی طرفی کفایت می کند ولی می گوید رو دست خوردیم یا می گوید مانند برجام رو دست خوردیم چند چندی با خودت؟
اول برجام بگو چگونه روسیه رو هوا برد تا به مورد جنگ برسیم
زن را مانند مردان کردن و مختلط کردن در کار مردان این نتایج را هم دارد نسلی تربیت می کنند که....!!
۱۵ نفر از شورشگران شریف را در جلو دانشگاه ۱۲۰ ضربه تازیانه بزنیم تا دیگر به اموال دانشگاه آسیب نزنند و به سایر مقدسات توهین نکنند
آقای فلاحت‌پیشه، شاید در جریان نباشید. ولی سه تأمین‌کنندهٔ اصلی جنگ‌افزار در طول جنگ برای عراق، شوروی، چین و فرانسه بودند!
همان یکدانه کیهان کم بود که الان همه دارند نقش کیهان را بازی می کنند؟
بهتر است برای حفاظت از بچه ها و جوان ها، مدارس و دانشگاه ها غیر حضوری شود
کیهان کارش عوامفریبی , برای همینه هیچکس نه میخواندش و دیگه واسه پاک کردن شیشه هم ازش استفاده نمیکنند ! ا
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
برای شیشه ملحفه کهنه خیلی بهتر جواب میده.
واردات خودرو خخخخخخخ
من دیگه اگه میرسلیم هم بگه واردات خودرو ازاده باور نمیکنم
بچه که بودیم مادر و پدرامون ما را می فرستادند پی نخود سیاه و کار خودشون ....!
بزرگ که شدیم هم مسئولین و هم جهان ما را دنبال نخود سیاه می فرستند
مسئولین برای اینکه ذهن مردم را از تورم خارج کنند به اندازه کافی نخود سیاه دارند که ما را دنبال آن بفرستند
آمریکا و غرب هم برای اینکه حاشیه امن برای کشورهاشون فراهم کنند و ۱۱ سپتامبرهای دیگر اتفاق نیفتند تا می توانند تو کشورهای جهان سوم نخود سیاه می ریزند از افغانستان و عراق بگیرید تا سوریه و یمن و ...
تو ایران هم از طریق هوا و زمین و دریا نخود سیاه می ریزند و بعضی ها دنبالش می روند ولی بخاطر اینکه خیلی ها هوشیار هستند و دنبال آن نمی روند کمتر گرفتار نخود سیاه های غربی شده ایم
ای کاش کشورهای خاورمیانه متوجه نخود سیاه های غربی ها بود و با تفرقه بین عرب و عجم و شیعه وسنی آنها را جمع نمی کردند
اینکه مقامات ایران برای ضعف و فروپاشی بلوک غرب لحظه شماری میکنند قابل کتمان نیست. این تمایل می تواند برخی از کارشناسان نون به نرخ روز خور را به این سمت بکشاند تا پیش بینی هایی بکنند که موافق خوشامد مقامات کشور باشد. مثلا به یاد دارم سی سال پیش در رسانه ملی یک بحث جدی و همیشگی مطرح بود با این موضوع که امریکا بزودی دچار تجزیه میشود و به چند کشور مجزا تبدیل میشود ولی نشد.
این مدارس و این دانشگاهها سرنوشت ساز خواهند شد، نسل سوخته و بی هویت رو دریابید
بورسسسسسسسس
آقایان دکتر قرار بود سه روزه بورس درست کنین
آقایان اقتصاد دان حرفی از بورس دیگه نمیزنیننننن
سلف بهانه است مثل مهسا امینی
مسئله قانون شکنی و هتاکی و بی حیایی است
دیروز به بهانه مهسا امینی
امروز سلف
فردا حتما استخر!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
بله سلف بهانه است. اما مسئله،]مشکلات اقتصادی،رانت،بی عدالتی وتبعیض است. کسی دنبال استخر نیست. واقعا شما درچه . جایی درس خواندی شاید هم اصلا دانشگاه نرفتی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
خخخه آن وقت دکی جون اقتصاد چه ربطی به سلف رفتن مختلط داشت؟
اعتراص به اقتصاد و بی عدالتی ربطی بی حیایی شماها ندارد و این افراد هم از بچه پولدار ها هستند چون بیشتر دانشجویان دانشگاه شریف از قشر برخوردار هستند
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
سلف!!!!! وامصیبتا . وا اسفا . !!!
تنها راه نجات بورس و کشور استعفای رییسی و احترام به رای و نظر اکثریت واقعی ؟؟ یادمان نرود که رای رییسی تفاوت چندانی با سال ۹۶ نداشت و ۶۰ درصد مردم اصلا رای ندادن .در حالی در سال ۵۸ حدود ۹۹ درصد در رفراندوم شرکت کردن ، امام به رای ملت احترام زیادی می‌گذاشت، مجلس اول تا سوم تقریبا مجلس کاملا مردمی تشکیل شد ، آیا یک نفر انسان آزاده مثل مرحوم حایری زاده تو مجلس پیدا شد ؟؟ کسی که بعد به خاطر انتقاد از هزینه هایی که بدون حساب و کتاب میشد معترض بود و جنتی هم بعد از فوت از او حلالیت می‌طلبید؟ این مجلس اگه کشور به خاک و خون کشیده بشه کسی جرات سوال کردن نداره ؟؟
فلاحت پیشه غربزده جز خوبی غرب و بدی مخالفان غرب هیچ نمی بیند.
چشم عاشق کور است
دوستان عزیز بزودی معلمی یکی از سخت ترین مشاغل خواهد شد چرا که درس دادن به این نسل کار هر کسی نخواهد بود و معلمی که نتوانند خودش رو به روز کنه دادم نخواهد آورد، واقعا بدبخت معلمانی که بعد از سی سال بخاطر فقر مجبورن دوباره تدریس کنند ، خبر ندارن چند سال بعد باید همه زندگی خود رو خرج دوا و دکتر کنند
مثلا روم زوم کنی بوم بوم کنه قلبم...
آقایان دولت روحانی!
هشت سال ما صبر کردیم
چند مدت هم شما دندان روی جیگر بگذارید و صبر کنید.
شیب تورم را کم کردیم، داد و ستد را رونق دادیم، ساخت و ساز مسکن را شروع کردیم
واز همه مهم تر فتوشاپ های خود را داریم می فروشیم.
خدایا خودت به همه ما صبر عنایت بفرما
وزیر ارشاد اسلامی دولت انقلابی رییسی یا همه چیز را به سخره گرفته است

یا اصلن شناختی از مناسبات حاکم بر روابط بین الملل ندارد


با کدام تضمین قرار است از رسانه‌های فارسی‌زبان شکایت کند ؟؟؟


به چه کسی میخواهد شکایت کند ؟؟؟؟
چه کسی قرار است شکایت ایشان را پیگیری کند ؟؟؟!!
وقتی امام جمعه هشتگرد تایید می‌کند خشونت و برخورد با دانش آموزان رو، چرا مسئولین اصلی و مجریان این برخوردها تکذیب می‌کنند؟!
کاری کردید حتی اگر جایی بفرض راست هم بگویید دیگر مردم به حرفاتون اعتماد و باوری نداشته باشند...
لطفا خبر خوش برای بورسو بزارین کنار. تو این یک سالو چند ماه نشون دادین چقدر بدتر از دولت قبلی هستین. خوبی بورس اینه یه تابلو داره همه میبینن. پالایش، دارا یکم و وضعیت شاخص هموزن نشون میده. بیخیال شین به اندازه کافی ضرر زدین با این معاملات الگوریتیمو نوسانگیریتون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
غارتگری و چپاولی که توسط دولت قبلی و نسبت به اموال مردم توی بورس اتفاق افتاد، توسط قوم مغول اتفاق نیفتاده بود. با این نرخ تورم و رشد نجومی قیمت ها حتی اگه تمام ضرر و زیان مردم رو توی بورس پرداخت کنید، باز هم جبران خسارتی که دیدند نمیشه...
دولت روحانی عجب روییداره!
80 فروند ایر باس توسط عربستان یعنی بهترین و روز ترین هواپیماها در اختیار آن کشور قرار می گیرد و مامی خواهیم رقابت کنیم زهی خیال باطل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
این خبر خوبیه.رستم گفت کشورهای منطقه هواپیماهاشون را میارن که ما تعمیر کنیم.فکرشو بکن 80 فروند هواپیما بیان اینجا برای تعمیرات!!!!!
اینکه شما فکر کنید رسانه‌های خارج نشین مقصرند سخت در اشتباهید، بابا ملت مشکل دارند اینو درک کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
تابناک نباید پیام معاندان نظان را درح کند !!!!!
تیزبین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
بنده هم به این اصل معتقدم. اگر شما به فکر معیشت مردم باشید ودر جریانات سیاسی و اجتماعی خبط نکنید واصطلاحا گاف ندهید رسانه های خارج نشین هیچ کاری نمی توانند بکنند. شما می گویید ماهرکاری بکنیم وپدر ملت رو دربیاوریم آنوقت هیچ نگوید بالای چشمتان ابرو است؟ بابا چه کسی به شما وکالت داده که تقدس مآبی کنید واگراز گل نازکتربه شما گفتند فریاد وااسلاما سربدهید که ای وای به مقدسات واسلام توهین شد. مردم گشنه اند نیاز به آرامش ورفاه دارندمی خواهند بدون استرس فرزندان خودرا تامین کنند.آیا ایها درخواست زیادی است>
به رییس جمهور بگویید جیب ما سهامدارها را نزنند هیچ چیز دیگر ما نمیخواهیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
اگر کسی به رییسی و دولت او از ابتدا امید بسته بود

سخت در بزرگترین اشتباه زندگی اش بوده و هست و خواهد بود
میلیاردها دلار داریم در جنگ اوکراین هزینه میکنیم بدون اینکه اوکراین هیچ تهدیدی برای امنیت ایران باشد گفتید در عراق با داعش میجنگیم که در ایران نجنگیم ولی در اوکراین به چه دلیل داریم میجنگیم حتی خود وزیر امور خارجه اوکراین چند ماه قبل گفت ایران در اوکراین حضور ندارد حالا معلوم شده ۲۰۰۰ پهپاد ناقابل به روسبه داده ایم
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
اگر روسیه از ناتو شکست بخوره بعد سراغ ایران و چین میان. اوکراین کیلویی چنده؟ روسیه جلوی پیشروی ناتو که بخش زیادی از مهمترین دشمنان ایران و همین هایی که به هر بهانه ای قطعنامه صادر می کنند و تحریم می کنند و تهدید می کنند و ... در اون قرار دارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
از آن بدتر اینکه اروپا دارد کلید ماشه و تمام تحریم های

هفت گانه را که جلیلی و احمدی نژاد گرفتند و کشور و

مردم را به این فلاکت کشیدند

ولی ظریف از کار انداخت را علاوه بر تحریمهای

کمرشکن دیگر فعال میکنند
ناشناس
| Sweden |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
تابناک نباید این گونه پیام ها را درج کند !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
از روسیه بابت جلوگیری از ناتو تشکر می کنیم
چرا این روز ها همه از اون بالا پرت میشن پایین؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
تابناک نباید پیام هایی درج کند که اذهان عمومی را دچار شک و تردید می کند
وقتی پوتین میخواست به اوکراین حمله کند از چند کشور خواست به روسیه کمک کنند بلاروس ایران و چین بلاروس که دست آموز پوتین است و خودش را فدای پوتین کرد اما چین سیاست عجیبی به کار برد فورا یک بحران ساختگی با تایوان به راه انداخت که مثلا ما خودمان با تایوان و آمریکا درگیریم و از زیر بار کمک به روسیه شانه خالی کرد اما ایران خیلی عجیب بود در ظاهر اعلام بی طرفی کرد ولی به مرور هر چه بیشتر معلوم شد آقایان نخواسته اند روی پوتین را زمین بیاندازند و یکی از استراتژیک ترین سلاح های ایران را تقدیم عالیجناب کرده اند حالا متاسفانه حتی بیشتر از بلاروس در یک جنگ بی معنی درگیر شده اند
فلاحت پيشه : مثل هميشه از روس ها بازي خورديم !!
----------------------
-- عجب ! ... عجب ! ... خوب است در اين رابطه به يك خاطره بپردازيم !
مجله گل آقا -- رحمت الله عليه -- در شماره ٣٦٦ به تاريخ پنجشنبه ١ مرداد ١٣٧٧ صفحه ٤ خبري از روزنامه ابرار نقل كرده كه در خبر آن روزنامه آمده بود :
« يلتسين ( رئيس جمهور روسيه ) و نظر بايف ( رئيس جمهور قزاقستان ) روي نقشه درياي خزر را بين خود تقسيم كردند » !!
مجله گل آقا كاريكاتوري از دو رئيس جمهور كشيده بود كه روي نقشه درياي خزر را تقسيم مي كردند و نظربايف به بوريس يلتسين ميگه :
-- ولي بوريس ، اينجا كه خط كشيدي درياي خزر نيست ، خليج فارسه ها » !!
----------------------------------
--- ميگم شايد بوريس يلتسين عينكش همراهش نبوده و چيش و چارش درست نمي ديده و به اشتباهي خليج فارس را خط كشيده !!
--- نه برادر ! اشتباه نكن ، فكر كنم در آن زمان كه بوريس خط كشي مي كرده ، وصيت پطر كبير را در مدّ نظرش بوده !!
-- مگه پطر كبير چه وصيتي كرده بوده ؟ ... بگو تا ماهم بدانيم !!
-- وصيت پطر كبير ، دسترسي روسيه به آب هاي خليج فارس !
--- اروا باباش ، خدا از سر تقصير و گناهش نگذره ... شكر خورده !!
پاسخ ها
لعنت بر حزب توده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
روسیه از ۲۰ سال پیش برای ایران نقشه بدی کشیده

روسیه به همراه چین و امریکا و اروپا هفت قطعنامه

تحریمی علیه ما را امضا کرد!!؟

و بشدت در توافق برجام مخالفت و سنگ اندازی کرد

حالا معلوم میشود که دلیل اصلیش چه بوده ؟؟؟

نقشه اشغال نظامی اوکراین جزو برنامه ریزی اصلی بوده

و پوتین میدانست که در صورت حمله به اوکراین حتما

تحریم سختی خواهد شد و چنانچه ایران توافق برجام

را امضا بکند ، حتما جای روسیه را برای تامین نفت و گاز

او را خواهد گرفت و روسیه زیر تحریم ها مجبور به

عقب نشینی و دادن تلفات و هزینه های سنگین جبران

خسارات بزرگ خواهد شد و لذا نگذاشت برجام بشود

و حالا هم با افشاء پهپادهای ایرانی علیه اوکراین عملا

موجبات افزایش تحریم ها علیه ایران را تشدید میکند

و به اهداف خودش خواهد رسید و این میانه کشور و

مردم ایران باید تاوان بسیار بسیار سنگین نقشه های

شوم پوتین و روسیه را با جان و زندگی و تحمل سختی

و عقب ماندگی کشور و حتی احتمال شروع یک جنگ

بسیار بزرگ را بپردازیم!!!!؟
ما ملت ایرانیم / روس و چین نمیخواهیم / مرگ بر روسیه و چین
اگر دانشجوهای اغتشاشگر را به مدت 10 سال از دریافت گذرنامه محروم کنید همه ایشان ساکت میشوند و دیگر اینقدر لازم نیست نگران اغتشاش دانشگاه باشیم. اینا همشون دنبال رفتن به خارج از کشور بعد از اتمام تحصیل هستن. بدونن که خبری از رفتن نیست و باید حداقل تا 10 سال دیگه بمونن خودشون ساکت میشن. اینطوری دیگه هم نمی تونن مظلوم نمایی کنن که کتک خوردن یا بازداشت شدن و راحت ساکت میشن. به همین سادگی می شود اوضاع را آروم کرد. نمی دونم مسئولین عزیز معطل چی هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
دیشب که نوشته بودی 5 سال.چی شد که رسییدی به 10 سال؟؟!!
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
ساندیست رو سر وقت نخوردی عصبی هستی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
همه ایرانی ها چطور ؟ تا همه محکوم به حبس در ایران باشند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
دشواری های و رنج های کودکی روت تاثیر گذاشته هذیون میگی
الهام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
کلاهتونو بزارید بالاتر، خوبه خودتونم میدونید اینا ایران نمیمونن، همه نخبه ها رو با این عقاید فراری دادید
اویسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
تابناک
چرا تعداد کامنت های مثبت و منفی را اعلام نمی کنید تا این تندروهای بی نزاکت بفهمند چقدر در کشور منزوی هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
دانشجویان را بخاطر هوششان در غرب با منت میپذیرند نیازی نیست به گفته شما برای رفتن به غرب اعتراض کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
ساندیست رو بخور نمیخواد نظر بدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
البته این توصیه شما کمکی به حل مشکل نمیکنه و درمان قطعی و ریشه ای مشکل، محرومیت و تبعید شما و امثال شما کوته فکرانی است که متاسفانه همه مناصب در دست دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
تکبیر......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
یکم ساندیس بیارید، دهنم خشک شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
با این همه هوش مواظب خودت باش ندزدنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
آفرین بر انیشتین زمان
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
حداقل اونقدر مایه داشته باش این حرفی رو که زدی با اسم خودت.(حتی بصورت فیک) بزنی. شما میخوای جوانان رو 10 سال زندانی کنی که چی شده چی نشده یه اعتراضی کردن و یه خشونتی اتفاق افتاده؟ پس خودتون اصلا نباید از خونتون هم بیرون بیاین
و ب ا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
چشمهاتون رو باز کنید
ایران فقط برای شما حداقلی ها نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
خیلی نظر خوبی بود، تنهایی این نظر رو دادی یا کمکی هم داشتی، پس به این ترتیب نخبه ها رو نیازی نیست به دانشگاه بفرستیم از همون زمان دبیرستان صادرشون میکنیم به کشورهای دیگه که بعد از تحصیلات دانشگاهی 10 سال معطل پاسپورت نباشن
بنده خدای بی سواد دانشجویی که بعد از تحصیل وارد بازار کار میشه برای خیلی از شغل ها باید مسافرت خارجی بره با شرکتهای خارجی مراوده داشته باشه
همین طرز فکر رو دارید که نیتجه زحمات این همه شهید از سال 42 تا الان رو دارید به هدر میدید.
رضا اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
آخ آخ آخ باورم نمیشه همچین آدمایی تو هموطنان باشن شما داری اول در مورد هموطنت و بعد داری درمورد نخبه های این کشور اینطور نظر میدی؟!!وقاحت تا کجا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
چرا دانشجوها باید دنبال رفتن به خارج باشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جواب همینو بدی ممنون میشم....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
امثال تو مسول شدن که این وضع کشور شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
خارج رفتن را هم به انحصار آقازاده ها در آورید تا اموال مردم ایران را در اروپا و آمریکا و کانادا بخورند
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
لوس نکن خودتو
روسبه لو داد از تحریم ایران و امضا نشدن برجام که با کارشکنی روسیه به توافق نرسیدیم ۴۰ میلیارد سود می برد
حالا شما دل تون خوش است به خبر صادرات ۱ میلیاردی به روسیه که معلوم نیست تحقق پیدا کند یا نه
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
یخچالهای دیپوینت و ایندزیت رو ازروسبه میارین اونوقت می خواین لوازم خانگی صادر کنید اونم با روبل !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
صادرات چنانچه از مازاد تولید و مازاد نیاز مصرف مردم

باشد خیلی خیلی خیلی خوب است

مشکل اینجا است که الان دارو و سرم معمولی در بازار

وجود ندارد و قیمت یک سرم ۴۰۰ هزار تومان شده !!؟

و ۳۰ میلیون زیر از مردم خط مطلق فقر

و ۴۵ میلیون نفر هم زیر خط فقر رفته اند

و قدرت خرید ندارند و چراغی که به خانه روا است

را نباید حتی به مسجد هدیه کرد و چه برسد که برای

کمک به روسیه متجاوز اشغالگر که خون مردم همسایه

اش را در شیشه کرده است و صدها هرار نفر را کشته

و دهها میلیون نفر را آواره کرده و خانه شان را تخریب

کرده و حتی اکثریت مردم روسیه با اینکار مخالف هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
وقتی مقامات وزارات خارجه جهت کسب نظر روسیه بطور مرتب به این کشور می روند چه انتظاردیگری هست؟
خوب خدا را شکر ، ظاهرا دستور رییسی برای حل مشکل

بورس هم صادر شد !!!؟؟؟

هر مشکلی هست بفرمایید تا رییسی ، دستور بدهند !!!؟؟
خوب خدا را شکر ، ظاهرا دستور رییسی برای حل مشکل

بورس هم صادر شد !!!؟؟؟

هر مشکلی هست بفرمایید تا رییسی ، دستور بدهند !!!؟؟
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
بی زحمت یه دستور هم بدهند که فاصله ماه تا زمین یه صد هزار کیلومتر بیشتر شود.
ریس دانشگاه شریف دانشگاه را با پادگان اشتباه گرفته اند
بهتره ایشون برند سر کار خودشون
در ضمن دانشجویان نخبه شریف مطابق با نصیحت رهبر انقلاب اتش به اختیار عمل می کنند و در برابر ناکارامدی دولت ریسی قیام کرده اند
باید تشویق شوند نه اینکه اخراج شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
اتفاقا رییسان بسیاری از دانشگاه ها نظامی هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
نخبه شریف؟؟؟؟؟؟ اولا برادر قبولی در دانشگاه شریف سحت هست ولی
نه در تمام رشته ها. دوم اینکه اگر به کسی برچسب نخبگی خورده، یعنی در تمام زمینه ها نخبه هست؟ لطفا در اطهار ظرها کمی فکر کنین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
این چه دانشجو است که شیشه ها را می شکند؟
این به اصطلاح دانشجو است که دانشگاه را با اغتشاشگاه.
. اشتباه گرفته است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
مردم نباید سکوت کنند و باید از فرزندان شجاع و وطن

پرست و دلسوز خودشان در دانشگاهها و مدارس و

دبیرستانها دفاع و حمایت کنند

متاسفانه وزیر علوم و اکثریت روسای دانشگاه های

کشور، به هیچ وجهی صلاحیت و شخصیت حداقلی لازم

برای تصدی این مناصب را ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
اشتباه منفی دادم لایک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
به همزدن نظم عموی و توهین و تهمت زدن و اغتشاش در دانشگاه را به اسم آتش به اختیار نمی گویند.
علیجانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
ااینکه دانشجویان شریف نخبه هستند قبول ولی قرار نیست هر کاری دلشان خواست بکنند ، چیزی که از این دانشجویان انتظار می رود تشخیص مزر توطعه های خارجی و مبارزه با فساد درون
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
خخخخ فک کردی خیلی با مزه ای نهههه !! اون اراذل و لوباش دانشجو نیستند معلومه خط دهی ارباباشون اینکه با دولت رئیسی مخالفت کنند !! ... خودتی !!!!
بهتر هست بگین پنجاه میلیارد روبل… روسیه به شما هیچ دلاری نمی ده! نداره که بده…
میر تاج الدینی : با افزایش ۹۰۰ تومانی به حقوق بازنشستگان

با دستور رییسی ، مشکلات انها رفع میگردد !!!؟؟

(حداقل خط فقر ۱۸ میلیون تومان است)

و حداقل حقوق بازنشستگان قرار است تا بشود ۶/۶۰۰ میلیون

حالا تا ج الدینی چطور فکر کرده ؟؟؟؟؟؟ا!!!!!
درعجبم که وقتی مسئولین اشتباه میکنن از واژه ایرانیان استفاده میکنین بیچاره ایرانیان که خدا آفریدشون برای اینکه هرکجا کم آوردید بندازین گردن ملت بیچاره
به مقام دولت روحانی باید گفت برو خجالت بکش و شرم گین باش نه اینکه با فتخار بیای گندی که زدید یاد آور بشی که تحریم تسلیخاتی 5 سال نبوده و 8 سال است !! هنوز از مذاکرات و دلبستگی به غرب میگوئید وهنوز از دیپلماسی شکست خورده وتحقیر و وادادگی در برابر غرب میگوئید و به آن افتخار میکنید ! دست آورد آنهمه کرنش در برابر آمریکا چه بود آقایان ! اگر بابت همیین تحریمهای تسلیحاتی و خیلی خیانتهای دیگری که مرتکب شدید محاکمه شده بودید حالا با پرروئی و گردن کلفتی از پرونده سیاه خودتون دفاع نمی کردی !!
وزیر آموزش و پرورش سریع استعفا بده .، هر لحظه وزارت تو فقط با اعصاب و روان معلمان و دانش آموزان و والدین بازی کردن هست??
حتی تظاهر کننده ها رئیسی را تحویل نمیگرفتند حاضر نبودند یک شعار برعلیه رئیسی بدهند حالا هی دستور بده
حمید ابوطالبی کاشکی همینطوری متن برجام هم میخوندی و به شیخ حسن و ظریف جان حالی میکردی چه کلاهی داره سرمون میره ؛
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
مشاور روحانی بود معرفی کرد به سازمان ملل بنوان نماینده ایران که امریکا تایید نکرد
عربستان داره ۸۰ فروند بویینگ‌و ایرباس نو میخره و ما دنبال یک میلیارد دلاریم! تفاوت از زمین تا آسمان است.
عربستان بره بهترین هواپیمای دنیاروبخره اقایون باکمال افتخاربگن ماهواپیمای دست دوم می خریم فرق عربستان نفتی وایران نفتی گازی معدنی ودانش مهندسی وهزارچیزدیگه ،این حقارت نیست رابطه متعارف باغرب حقارته
به خاطر همین خبر خوش بود که امروز 19000 واحد سقوط بورس داشتیم و در جریان این ناآرامی ها بورس قریب 200000 واحد سقوط کرده و به حتی با دستکاری اعداد بورس در پایین ترین مقدار ممکن در سه سال اخیر قرار گرفته است. مردم را در جریان بورس به خاک سیاه نشاندین
جناب اقای افشردی(باقری)شما احتیاجی نیست که حاتم بخشی کنی وبگی باذغال سنگ باید مردم اروپا خودشون راگرم کنند
اولا ذغال سنگ ما قدیم بوده وبه مردم اروپا توهین نکن
دوما لطفا به نیروهای تحت امرت بگو بهتره بانوجوانان رفتار درستی بکنن در مدرسه
محمد رضا تاج الديني نماينده مجلس : « اقدام دولت ( افزايش حقوق كاركنان و بازنشستگان كشوري ) قدرت خريد مردم را افزايش مي دهد !!
-----------------------------
ضرب المثل فارسي ميگه : “ يا مزد تمام يا منت تمام »
برادر با اين افزايش يك توماني و يا ٩٠٠ تومني
و حداكثر يك ونيم ميليوني گرهي گشوده نميشه !! ... تورم و گراني بسيار وحشتناك است ! زياده جسارت است !
------------------------
--- چه خبره ؟ پول كه چاپ نمي كنيم ، روي گنج هم ننشسته ايم ، بانك هم نداريم !
-- آقا هاشم ، بد نباشه ، انگاري ناراحتي ؟ ... با خودت حرف ميزني ؟ خداي نكرده طوري شده ؟
آقا هاشم مي ايستد ، يك بطري روغن مايع ، با چند تا تخم مرغ و چند عدد سيب زميني نشانم مي دهد و مي گويد :
-- صد و پنجاه تومن ! ... يعني صد و پنجاه هزار تومن ! ... باور مي كني برادر ؟ ! معلومه كه باور نميكني !
آقا هاشم ، آهي مي كشد و مي گويد :
-- سال شصت كه استخدام شدم ، اين حقوق 50 ماه من بود ! يعني حقوق ٤ سال و دوماه .. برجي سه هزار تومن حقوقم مي گرفتم ، يادته ؟ ...دفتر دار مدرسه بودم ! با همان سه هزارتومن حقوق ماهيانه مثل خاني زندگي مي كرديم .. براي خودمان خان بوديم ! ... تازه پس انداز هم مي كرديم ! اما حالا صد و پنجاه تومن شده يك بطري روغن آبكي ، چند تا تخم مرغ و سيب زميني ! ... قربون خدا برم .امشب بنا داريم تخم مرغ و سيب زميني بخوريم ! ... خدا بخواد ! ... ديگه بيشتر از اين رزق و روزي مان نيست !!
-- اما آقا هاشم ، حقوقت كه داره اضافه ميشه ، ناشكري نكن ! ... عالم و آدم ميدونن ..خودم با گوش خودم صد بار تو اخبار شنيدم !!
آقا هاشم پوزخندي مي زند و سه قلم جنسش را دوباره در پلاستيك جا مي دهد و مي گويد :
-- خدا رحمت كنه همه رفتگان را ... مرحوم ابوي هميشه مقداري خروس قندي داشت ، آب نبات هايي كه به شكل خروس بود و سر يك ميله باريك پلاستيكي ! انگاري خودش هم دوست داشت ! بارها و بارها ديدم كه يكي از آنها را مزمزه مي كرد !! ... آن مرحوم هر وقت كاري انجام مي داديم و يا كاري را انجام نمي داديم و يا در مدرسه نمره ٢٠ مي گرفتيم و يا اذيت ميكرديم و به درس و مشق مان اهميت نمي داديم ، و يا مشق مان را كج و كوله مي نوشتيم و يا يك سوره اي از قرآن توي مدرسه حفظ مي كرديم براي تشويق به ما يك خروس قندي مي داد تا راضي شويم !! ... دلگرم شويم ، حالا برادر حكايت كار ماست !! ... كاري نداري برادر ؟ ... مرحمت عالي زياد » !
آقا هاشم پلاستيك را بر مي دارد و به طرف منزل ميرود ، از پشت سر مي شنوم كه با خود مي گويد :
-- چه خبره ؟ ... صدو پنجاه هزار تومن .. پول كه علف خرس نيست ! مگه چه خريدم ؟ ... بانك كه نداريم ! ... ديگه بايد باد هوا بخوريم ! ...
آقای میر تاج الدینی ؛ وضعیت اقتصادی‌ کارمندان و بازنشستگان با افزایش حقوقها درست شد و کلا اقتصاد کشور‌ روبراه گردید‌ !
اره‌ با اون‌ ۹۰۰ تومنی که دولت پولشو تازه داده و شهریور‌ و مهرش هم فعلا‌ پرید‌ ، قراره‌ ما بازنشسته‌ ها‌ امسال‌ عید بریم‌ اروپا‌ بهمراه‌ بر و بچ‌ !!!!!
حالا‌ این رزمندگان‌ معسر‌ که معلوم نی چه کسانی هستند‌ و بجای ما برای انها‌ ۳ ملیون‌ اضافه‌ شد‌ ی چیزی‌!!!!
هزاران‌ رحمت‌ به روحانی‌ مملکتو‌ توی کرونا‌ اداره کرد‌ دوبار هم حقوقها‌ را ترمیم‌ کرد‌ !
ما ایرانیها‌ کلا‌ نمک را زیاد‌ تشخیص نمیدیم و یا اینکه‌ خیلی دیررررررر‌ !!
ظریفی به درستی می گفت روسیه مانع امضا برجام است.
این ابوطالبی هم عجب دل خجسته ای داره. آمریکا کل اون قطعنامه و ضمیمه و برجام را نقض کرده و دور انداخته و نوکران اروپاییش هم در تایید رفتارش در تحریم ها باهاش همکاری کردند حالا ایشون اومده بند و تبصره از اون قطعنامه پیدا می کنه. رعایت یکطرفه این تفاهم نامه ها یا قطعنامه ها بی خردی است. باید راه خودمون را بریم و مثل اروپایی ها که برای اجرا نکردنش بهانه میارن، ما هم اجرا نکنیم و حاشا کنیم. این اروپایی ها برای خودشیرینی و ظاهرسازی می خواستن اینستکس راه بیندازن الان چهار سال گذشته و هیچ غلطی نکردند.
آقای حمید ابوطالبی با سلام من اگر جای شما بزرگوار بودم سکوت میکردم لطفا همواره سعی کنیدپاسخ کسانی را بدهید که ارزش پاسخ دادن داشته باشدوقتی طرف صحبت شما با تمام قدرت داشت از نامزدی احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 دفاع می کرد من متحیر مانده بودم از حمایت روزنامه کیهان آن هم چه از یک فرد گمنام چون احمدی نژاد که تا آنروز حتی اسمش,را هم نشنیده بودم وقتی درسال 98مناظره احمدی نژاد را در تلویزیون دیده بودم همان لحظه متوجه رفتارغیر طبیعی احمدی‌نژاد شده بودم و حمایت روزنامه کیهان ازاحمدی نژاد یعنی نزدیگی دیدگاه های حسین شریعتمداری به احمدی نژاد ... کسی از احمدی نژاد حمایت کرد که به لحاظ شخصیتی دست کمی از احمدی نژاد نداشت وقتی احمدی نژاد بی لیاقتی خودرا درامور اداره کشور نشان داد کیهان سکوت اختیار نمود وقتی احمدی نژاد رئیس جمهور شددربرابر هرحرکت.اشتباه احمدی نژاد بجای انتقاد تا توانست وی را تشویق نمود ؟ آیا مدیر مسئول یک روزنامه میتوانداینقدر بی مسئولیت باشد؟حال متوجه شدید که چرا تمایل نداشتم شما بزرگوار جواب چنین فردبی مسئولیتی را بدهید به نظر شمااگر وی حامی گردن گلفت نداشت هرگز می توانست مدیر مسئول روزنامه شود ؟ حضور.ایشان درجامعه .خطرناک می باشد وجود فکرهای افراطی جز ضربه زدن به جامعه نمی تواند نقش دیگری داشته باشد من نمیدانم این شخص اصلا سواد دارد یا ندارد به هرحال هیچ چیز در کشور ما عجیب نیست وقتی شخصی با 6 کلاس سواد میتواند رئیس جمهور کشورگردد خوب چرا ایشان.نتواند مدیر مسئول یک روزنامه گردد ؟
وزیر ارشاد: به زودی از رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور شکایت می‌کنیم

خدایا مارو از دست اینا نجات بده
خواهشا این قدر خبر خوش ندید دیگه تحملشو نداریم اون از ساماندهی کارکنان این هم از عدالت در پرداخت حقوق کارکنان
نتیجه فرمان در مورد حفظ و حراست نخبگان مملکت را داریم در دانشگاه شریف می بینیم
یکی فرمان می‌دهد که دانشجویان را ۱۰ سال ممنوع الخروجی کنیم !!!!!!!!
هيئت رئیسه دانشگاه شریف ۴۰-۵۰ نفر را ممنوع الورود به دانشگاه می‌کند
هيئت رئيس دانشگاه شریف از جرائم دانشجویان و خسارت به نهارخوری دانشگاه می‌گوید
ولی دقیق از یک کلمه صحبت در مورد ورود لباس شخصی ها و گارد ویژه نمی کند که دلیلی ندارد جز اینکه ورود آنها بخواسته هيئت رئیسه بوده باشد
چرا هرکه اعتراضی میکنه فوری می چسبونن به استکبار و آمریکا و اسرائیل،یعنی واقعا هیچ مشکلی نیست و همه چی گل و بلبل است!؟ بیایید از این عادت بد و کهنه دست برداریم ما واقعا با مسئولین نااگاه مشکل داریم!!
رییس دانشگاه شریف این را بفهم که دانشگاه یک محیط فرهنگی است و با زور و امنیتی کردن آن هیچ چیزی درست نخواهد شد.
افراط‌گرایان که کشور و سیاست خارجی را به این بحران ها کشانده‌اند احساس نگرانی نموده و خود را مجبور به ‌پاسخگویی به ملت ایران دانسته‌اند.
وزیر ارشاد: به زودی از رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور شکایت می‌کنیم
به کجا به کی فکر کردید که مطبوعات و رسانه های خارجی مثل رسانههای وطنی هستند که روزی چند بار احضار ب شوند و تنشان بلرزد که چی بنویسند وچی ننویسند وزیزی که قانون مطبوعات را در دنیا هنوز نفهمیده که دارای چه حد و حدودی هستند همان بهتر که لب فرو بندد رسانه ا در دنیا کنونی یک امپراطوری هستند که منشا تحولات در دنیا هستند چه مثبت و چه منفی آفای وزیر درست بیندیش
بالاخره یک امام جمعه از دانش آموزان حمایت کرد
ذوق مرگ شدم از این خبر بورس .......بورس و نابود کردید....چرا این همه دروغ گفتید.. ...................
دشمن اصلی مردم ایران کشور روسیه است...
حمید ابوطالبی، معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در دولت روحانی...
افتضاح برجام ما روحانی و دارو دسته اش بوده
باید هم ابوطالبی اینطوری اظهار نظر کند دیگه
عربستان دنبال بازگشایی یک شرکت جدید هواپیمایی با خرید 80 هواپیماست !!

دقیقاً به چه می نازید شماها ؟! بگید ما هم هورا بکشیم .

بدترین درد ؛ درد خستگی است !
پهپاد هم در دسته لوازم خانگی قرار میگیره ؟
با بورستون ما رو به خاک سیاه نشوندین حالا حرف از کاهش مالیات میزنید بورس هم یک کلاهبرداری از طرف دولت روحانی بود خدا ازشون نگذره
"رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: در حال حاضر ما از توربین تا صادرات داروهای پیچیده بیوتکنولوژی در روسیه فعال شده‌ایم و قرارداد صادرات یک میلیارد دلار لوازم خانگی نیز به این کشور در حال نهایی شدن است. ما تلاش می‌کنیم با تغییر رویکرد به سمت صادرات کالاهای صنعتی و پیچیده‌تری حرکت کنیم که جایگزینی آنها از سوی رقبای ما دشوارتر و حتی غیرممکن باشد."
پس واسه همین است که دلار ارزون شده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نمی دانم از خبر صادرات لوازم خانگی به روسیه باید خوشحال باشم یا نارحت چون ذکر این موضوع فقط و فقط بهانی است برای بالا بردن قیمتها .
این کجاش هشدار جدیه؟ هشدار جدی اینه که بگه شدیدا تنبیهتون می‌کنیم و از این چیزایی که به مخالفا می‌گن.
وای بر دانشگاهی که مدیرش این طرز تفکر رو اشته باشه. ایشون باید برگرده به پادگانش
عوام فريبي هم باشه ،روحاني اين كار رو كرده چون زمان ايشون بوده گفتندتحريم تسليحاتي برداشته شده ،نكنه يادتون رفته.
دانشجویان دانشگاه را با میدان جنگ اشتباه گرفتن مثل تمام دنیا اگه دانشجوی خاطی تنبیه و جریمه بشه دیگه ناهارخوری رو تخریب نمیکنه.
آقای رییس جمهور با سرمایه های مردم در بورس چه کردید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فقط می خواستم بگم که به خاطر بحران اقتصادی در آلمان و تظاهرات آلمانی ها علیه گرانی در روز شنبه نت من هم شده تری جی!
آب در پایتخت جیره‌بندی می‌شود؟
کی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خبر خوش رئيس جمهور براي بورسي ها !!
---------------
--- بورس ؟ ... بورس اخير -- زمان دولت روحاني را ميگم -- چنان بلايي به سر من نوعي آورد و ميليونها تومان از پولم را به آنجا فرستاد كه عرب ني انداخت ، ديگه اگه واژه « بورس « بدون حرف «ر» هم بشه ، ديگه نمي خوام !!! .. ببخشيد !!
پس اموال و دارایی هایی داری خارج از کشور که میگی برید شناسایی و مصادرش کنین. خوب خودتونو لو میدید
وزیر ارشاد: به زودی از رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور شکایت می‌کنیم
آقای وزیر کچایی؟ چه میکنی؟ این راه، راه درستی نیست. ریشه های مشکلات را دریاب، جزئیات را رها کن.
فعلا که باید بری برا زمستون خودت گاز وارد کنی که سرما نخوری، کاری به بقیه کشورا نداشته باش
بورس به خاک سیا افتاده چی را درست کنی
عربستان پنجاه سال پیش وضعیتش نسبت به ایران چطور بود؟!
شماها هیچوقت نتونستید مردم متحد کنید ولی الان مردم خودشون اتحاد درست کردن
ماروبا این زمستان سخت کشتید بابا. به خداقسم دراروپا هیچ مشکلی در زمستان نخواهدبودجناب سردار. روسیاهیشم مثل زغال به شما خواهد ماند
میخوان سهام ها رو مفت بخرن چون گزارشات 6ماهه شرکت ها خوب بودن
مطالعه تاریخ نشون میده روسیه هیچگاه شریک مطمئن و سالمی برای هیچ کشوری نبوده.
حتی به مردم شوروی سابق که الان در قالب کشور اوکراین هستند هم رحم نکرد.
معادهدات بین ایران و مسکو در تاریخ همیشه بر ضرر ما بمده و خفت بار بوده .
روس ها در نظام بین الملل ، نه در مسائل اقتصادی نه در مسائل امنیتی و نه در مسائل سیاسی دارای قدرت قابل اتکایی نیستند که بتونیم روش حساب کنیم.
فاصله گرفتن از روسیه به نفع کشور هست.
آقایون دیپلمات لطفا تاریخ دور و نزدیک ، رو سر لوحه قرار بدید
آقای اسماعیلی وزیر محترم ارشاد حتماً این شکایت را بکنید و نویسندگان و مجریان شبکه های معاند را مانند هنر مندان ایران ممنوع از کار نمایید!
رفراندوم تنها راه برون رفت از وضعیت فعلی :حتی حجاب را هم مثل ترکیه میشود به رفراندوم گذاشت
مسئولین دولت روحانی بهتر است سکوت کنند و چیزی نگویند که هر چه می کشیم از دولت روحانی است و گویی فراموش کرده اند نهاده های دامی و دلار و تورم افسار گسیخته و گره زدن همه چیز را به برجام و الان هم می خواهند بذر نا امیدی بر سر کشور بپاشند
دولت رئیسی اگر بی سواد است اما بقدر کافی فروتن است که از کارشناسان متخصص بهره ببرد و فراموش کرده اید که شما درماندگان در کرونا اگر در راس قدرت می ماندید تا الان کشور در منجلاب فرو رفته بود و شاهد دلار ۶۰ تومانی بودیم که همه به آن معتقد بودند
دولت روحانی از همان دار و دسته رفسنجانی بود که اولین بار تورم و گرانی را با شعار توسعه متوازن (که بهتر است بگوییم نا متوازن من درآوردی) بر کشور تحمیل کردند
نمی دانم چرا برخی ها حافظه تاریخی ندارند زود فراموش می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
به نظر شما حافظه تاریخی از دست دادین.یادتان است که همین حرفها را برای دولت احمدی نژاد هم می زدید. میگفتید شگفتی هزاره سوم است.بعد دیدید که چه بلاها که بر سر کشور آورد وکشور را درگیر . تحریم های سازمان ملل کرد. اتفاقابهترین دولت حاتمی بود ولی شماها نگذاشتین..
من به همه توصیه می کنم الان وقت ورود به بورس هستش از ما گفتن بود چون بورس به وضعیت فوق ریزش رسیده است و کف دره است حتی اگر به قله هم نرسد اما سود خودش را ظرف ۶ الی ۹ ماه خواهد داد که بیشتر از بانک ها خواهد بود
بعضی اوقات باید معکوس جریان آب شنا کرد تا ماهی گرفت حتی ممکن است ۳ ماه دیگر متوجه پیش بینی من شوید
هیچگاه این شرایط به آسانی پیش نمی آید چنانچه در سال ۹۶ هیچ کس شرایط قله را پیشبینی نمی کرد و چقدر زمان زود می گذرد
افزايش حقوق كاركنان كشوري ولشكري قراربودازمهرماهباپرداخت علي الحساب شروع شود ولي زهي خيال باطل هيچ
وقت به وعده هاي اين دولت نبايد دلخوش كردواقعآ باعث تاسف است كه اين افزايش حقوق ناچيزرانتوانستند عملي كنند؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر