بازدید 47040
سه هزار و صد و شصت و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

واکنش پلیس به ویدئوی کشته شدن «غزاله چلاوی» در اعتراضات آمل/رستم قاسمی: مردم برای جام‌جهانی بلیت ۱۰۰ میلیونی نخرند/نماینده مجلس: پلتفرم‌های داخلی جواب ندهد، یک پلتفرم قوی خارجی می‌خریم / نماینده مجلس: دشمن درصدد حذف رهبری است / عضو اتاق بازرگانی: بعید است به فکر عضویت در FATF باشیم

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: واکنش انسیه خزعلی به ویدئوی پرحاشیه دستگیری یک زن در اعتراضات /یک دانشجوی پسر دانشگاه تهران در کوی دانشگاه خودکشی کرد /واکنش نماینده ویژه آمریکا در امور ایران به تجمع برلین/ تاج: موضوع حذف ایران از جام جهانی قطر بی اساس است و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۴۶۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸ 23 October 2022

‍«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

دانشگاه شریف: ورود برخی دانشجویان به دانشگاه ممنوع شد
دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد، شمار معدودی از دانشجویان این دانشگاه که در فضای ناآرام اخیر نقش داشته‌اند، موقت از ورود به شریف منع هستند. دانشگاه صنعتی شریف در کانال خود در فضای مجازی اعلام کرد: تعداد معدودی از دانشجویانی که در ارزیابی اولیه انجام شده در ایجاد فضای ناآرام در دانشگاه، نقش داشته‌اند، جهت مصلحت دانشگاه و خودشان موقت از حضور در دانشگاه منع شده‌اند. این دانشگاه تاکید کرد که این تصمیم، با سخنرانی و حضور در تجمع‌های دارای مجوز دانشگاه ارتباطی ندارد و بدیهی است، بررسی دقیق و عنداللزوم ارجاع پرونده ایشان به کمیته انضباطی در دستور قرار خواهد گرفت. در این زمینه ایسنا نوشته است «گفته می‌شود پس از برگزاری جلسه تریبون آزاد دانشجویان شریف با رئیس و معاونین این دانشگاه، از ورود محمد ملانوری، دانشجوی دکترای اقتصاد این دانشگاه ممانعت شد. پیگیری های خبرنگار ایسنا حاکی است، در پی درگیری لفظی این دانشجو با حراست دانشگاه، حراست با پلیس تماس گرفته و لحظاتی بعد این دانشجو توسط پلیس بازداشت شده است. در نهایت ساعاتی بعد آزاد شد. بنا بر اعلام دانشگاه صنعتی شریف، بازداشت این دانشجو ارتباطی به حضور او در تریبون آزاد ندارد و علت بازداشت شدن او توسط پلیس، بی‌احترامی و رفتارهای او در برخورد با حراست بوده و ملانوری و برخی دیگر از دانشجویان شریف به علت نقش داشتن در اعتراضات اخیر این دانشگاه از ورود به دانشگاه منع شده‌اند.»

واکنش پلیس به ویدئوی کشته شدن «غزاله چلاوی» در اعتراضات آمل
روز گذشته ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی ضد انقلاب در دوپلان منتشر شد که در پلان نخست فردی مسلح از بالای چند پله و بلندی تیری شلیک می‌کند. با آنکه نوع سلاح و جنگی و غیر جنگی بودن آن مشخص نیست، در همین اثنا و در پلان دوم تلفن همراه شخصی که در حال فیلم گرفتن از تجمع مردم آمل است به زمین می‌افتد و اطرافیان در حالی که دوربین گوشی هنوز روشن مانده و ضبط انجام می‌دهد، می‌گویند که وی (مالک گوشی) گلوله خورده و به زمین افتاده است. جریان ضد انقلاب با مرتبط دانستن این دو فریم به یکدیگر مدعی شده‌اند که فرد متوفی (مرحومه چلاوی) بر اثر اصابت شلیک از اسلحه فرد فریم نخست کشته شده است.»

سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در این خصوص به فارس گفت: در این فیلم ادعا شده که فرد مورد اصابت آن گلوله، مرحومه چلاوی بوده است در صورتی که بررسی‌های ما نشان می‌دهد ویدئو پخش شده تقطیع شده است. وی ادامه داد: همانطور که در فیلم مشخص است زاویه تیراندازی از بالا و ارتفاع به سمت پایین بوده در حالی که رد گلوله بر پیکر مرحوم چلاوی نشان می‌دهد که گلوله از جلو به عقب، از راست به چپ و از پایین به بالا به وی شلیک شده است که این سه زاویه نشان می‌دهد هیچ یک از گلوله‌ها از بالا شلیک نشده، بلکه فردی از بین جمعیت (هم تراز با خانم چلاوی) به وی شلیک کرده است. نکته دیگری که سرهنگ قیصری بدان اشاره می‌کند آن است که موارد متعددی از اصابت تیر به ماموران امنیتی از بین جمعیت معترضان (مانند آنچه برای مرحوم چلاوی رخ داده) در تجمعات مشابه به وقوع پیوسته است.

واکنش انسیه خزعلی به ویدئوی پرحاشیه دستگیری یک زن در اعتراضات
انسیه خزعلی در پاسخ به اینکه چند روز پیش در مصاحبه‌ای ذکر کردید که گزارش کلیپ‌های پخش شده از برخورد ماموران نیروی انتظامی با یک خانم را از فراجا خواسته‌اید، آیا گزارش به دست شما رسیده و نتیجه بررسی چه بوده است، گفت: همانطور که در آن مصاحبه گفته‌ام، هرگونه قضاوت باید بعد از دریافت اطلاعات کافی باشد و بحمدالله گزارشات دریافت شد و دلالت بر مظلومیت مضاعف نیروی انتظامی داشت. وی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه مطلب "موهن" رسانه معاند بی بی سی "مضحکه" بودن آن از اول مشخص بود، ادامه داد: آیا رفتار خشنی نسبت به فرد مذکور صورت گرفته بود یا نه؟ بررسی و مشخص شد چنین امری صورت نگرفته و این دستگیری طبق روش متداول پلیس نسبت به کسی که مشکوک به حمل سلاح است انجام شده و پس از مشخص شدن عدم وجود سلاح، ایشان رها شده است. به گفته معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، در مجموع کمتر از یک دقیقه بازداشت این خانم به طول انجامیده و این امر بیانگر آن است که همه "داستان سرایی ها" در این زمینه "خنده دار" و "غیرقابل تصور" است، چه برسد به باور و البته نشانگر شدت "خباثت" دشمن در اشاعه دروغ و افتراست. خزعلی با بیان اینکه شاید یکی از دلایل این شایعات و مظلومیت نیروی انتظامی، خود نیروی انتظامی است که لازم است اطلاع رسانی بموقع و بهنگام روایت هر حادثه را عهده دار شود، افزود: امیدوارم همانطور که قبلا گفتم شان و جایگاه این نیروی مقتدر برای حفظ امنیت مال و جان و ناموس مردم حفاظت شود و بی شک مردم عزیزمان قدردان این زحمات بوده و خواهند بود.

یک دانشجوی پسر دانشگاه تهران در کوی دانشگاه خودکشی کرد
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از «خودکشی یک دانشجوی دانشگاه تهران در کوی دانشگاه» خبر داد. قاضی محمد شهریاری در این باره گفت: صبح امروز در تماس با قاضی کشیک یک مورد حلق آویز در خوابگاه دانشگاه تهران گزارش می‌شود که با حضور قاضی در صحنه و انجام تحقیقات اولیه مشخص می‌شود یک دانشجوی ارشد رشته معدن خود را حلق آویز کرده است. در تحقیقات و استخراج محتوای گوشی این دانشجوی پسر مشخص می‌شود وی با ارسال پیامکی از قصد خود برای خودکشی گفته بوده است. شهریاری در ادامه گفت: مطابق تحقیقات به عمل آمده از اطرافیان و هم خوابگاهی‌های این دانشجو مشخص شد وی سابقه مشکلات روحی و روانی زیادی داشته است.

یک نماینده: طرحی در مجلس برای مجازات خواصی که به اقدام علیه نظام می‌پردازند، کلید خورده
بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان طرحی را در مجلس کلید زده‌اند که در آن برای خواصی که به اقدام علیه نظام بپردازند و یا به تحریک اغتشاشگران و آشوبگران مبادرت ورزند مجازات در نظر گرفته شده است. وی افزود: در این طرح مجازات حبس درجه ۶ یعنی از ۸ ماه تا دو سال حبس برای خواصی که به اقدام علیه نظام بپردازند یا به تحریک اغتشاشگران مبادرت ورزند در نظر گرفته شده است.

نماینده مجلس: پلتفرم‌های داخلی جواب ندهد یک پلتفرم قوی خارجی می‌خریم
احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اگر پلتفرم‌های داخلی نتوانند ظرفیت لازم جهت مراودات لازم برای مردم را فراهم کنند، ما در کمیسیون هم مطرح و با وزیر صحبت کردیم، اگر در فرصتی که به پلتفرم‌های داخلی برای رفع معایب و ارتقاء بستر‌ها داده شده نتوانند اقدامات لازم را انجام دهند، این احتمال وجود دارد که به سمت خرید یک پلتفرم قوی خارجی، حرکت کنیم.

نماینده مجلس: دشمن درصدد حذف رهبری است
علیرضا عباسی نماینده کرج در مجلس گفت: بزرگ نمایی ایرادات جوانان را دچار تناقض و ترغیب به براندازی می کند در حالیکه فقر مطلق ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است. وی گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر برای دانشگاه ها برنامه داشت و موضوع حجاب نبود، بلکه درصدد بود با نماد حجاب به اسلام ضربه بزند. دشمن درصدد حذف رهبری است چرا که محور وحدت بوده و دولت ها را از بزنگاه های حساس نجات داده است.

واکنش نماینده ویژه آمریکا در امور ایران به تجمع برلین
نماینده دولت آمریکا در امور ایران مدعی شد که تجمعات در شهرهای اطراف جهان نشان‌دهنده حمایت از مردم ایران است. راب مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران شامگاه شنبه در پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر به تجمع گروهی از ایرانیان در برلین پایتخت آلمان اشاره و ادعا کرد که شرکت‌کنندگان در این تجمع از مردم ایران حمایت کرده‌اند. وی در پیام خود مدعی شد: تظاهرکنندگان در واشنگتن و شهرهای اطراف جهان حمایت خود را از مردم ایران اعلام کردند؛ مردمی که به‌طور مسالمت‌آمیز تظاهرات می‌کنند تا دولتشان به حقوق بشر و کرامت آنها احترام بگذارد.

عضو اتاق بازرگانی: بعید است به فکر عضویت در FATF باشیم
سید حمید حسینی، فعال اقتصادی و عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی در پاسخ به این پرسش که دقیق چه تغییراتی در فهرست سیاه و خاکستری اف‌ای‌تی‌اف ایجاد شده‌ است، گفت: در فهرست سیاه اف‌ای‌تی‌اف، ما و کره شمالی حضور داریم و امارات و پاکستان نیز آخرین کشورهایی بودند که در فهرست خاکستری قرار گرفته‌اند و اخیرا امارات متحده عربی و پاکستان از این فهرست خارج شدند و به ترکیه هشدار داده شده‌است که در این فهرست خاکستری قرار خواهد گرفت اما ما در قعر جدول هستیم. این فعال اقتصادی با اشاره به اینکه احتمال احیای برجام روز به روز در حال تضعیف شدن است، گفت: قاعدتا در صورتی که برجام احیا می‌شد، می‌توانستیم امیدوار باشیم، اف‌ای‌تی‌اف نیز تصویب خواهد شد، ولی با توجه به وضعیت فعلی بعید است که ما به فکر عضویت در اف‌ای‌تی‌اف باشیم.

تاج: موضوع حذف ایران از جام جهانی قطر بی اساس است
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: به شایعات مطرح در خصوص حذف تیم ملی فوتبال کشور از جام جهانی قطر توجه نخواهیم کرد چراکه یک موضوع بی اساس است.

نماینده مجلس:‌ دشمن به دنبال ناامن کردن کشور بود که مثل همیشه با شکست مواجه شد
رضا تقوی رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن با تشویق اغتشاشات به دنبال ناامن کردن کشور بود که تلاش دشمن مثل همیشه با شکست و ناکامی مواجه شد.

ضرغامی: همیشه به ستاد امر معروف نقد دارم
عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: همیشه به ستاد امر معروف نقد دارم. معتقدم بعد از همه ناآرامی‌ها در کف خیابان، مصاحبه‌هایی صورت گرفت و برخی مقامات رسمی دوباره جملاتی می‌گویند که هیچ مقرون به صواب نیست.

میرسلیم: قبل از ناآرامی‌ها افرادی را در خیابان دیدم که لخت مادرزاد بودند!
مصطفی میرسلیم، نماینده تهران گفت: بنده در چند ماه پیش و در چند مورد، آن هم پیش از شکل‌گیری ناآرامی‌ها، افرادی را در خیابان دیدم که لخت مادرزاد بودند. این اتفاقات نشان می‌داد که دشمنان نظام برای ضربه‌زدن به حاکمیت، برنامه داشتند، زیرا ریشه انقلاب اسلامی، فرهنگی و معنوی است.

رستم قاسمی: مردم برای جام‌جهانی بلیت‌ ۱۰۰ میلیونی نخرند
وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد که مردم بلیت‌های حمل و نقل جام‌جهانی را با قیمت ۹۰ و ۱۰۰ میلیون نخرند؛ بلیت‌ها با قیمت بسیار ارزان‌تر، دو هفته قبل از شروع جام جهانی در سایت مربوطه توسط سازمان هواپیمایی قرار می‌گیرد.

انتقاد خبرگزاری دولت از نماینده مدعی بیکاری ۱۰ میلیون تن
ایرنا در گزارشی نوشت: جلال محمودزاده، رییس کمیسیون کشاورزی مجلس در گفت‌وگویی با برخی رسانه‌ها با اشاره به اینکه یکی از شعارهای دولت سیزدهم در باب ایجاد سالانه یک میلیون شغل بود، گفته است که «پس از یک سال نه‌تنها شغل ایجاد نشد، بلکه ۱۰ میلیون شغل هم از دست دادیم. این عملکرد خوبی برای دولت نیست و در آینده باید جوابگو باشند و این موضوع جزو عملکرد منفی دولت حساب خواهد شد.» سخنان این نماینده مجلس درباره بیکاری در حالی منتشر شد که گزارش‌های مرکز آمار ایران از افزایش نرخ اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در تابستان ۱۴۰۱ خبر می‌دهد.


اعلام آمارها در مورد اشتغال و بیکاری باید بر اساس جمعیت نیروی کار، مشارکت اقتصادی و نوع شاخص‌های تعیین شده و از سوی یک منبع آماری رسمی و مشخص منتشر شود، نه اینکه بر پایه حدس و گمان و اطلاعاتی در بستر اینترنت باشد. در مقابل سخنان و ادعای این نماینده مجلس و آمار بیکاری، نهادهایی که متولی و ناظر بر اشتغال در بخش‌های مختلف کشور هستند با انتقاد از این‌گونه اظهارنظرها، سهم اینستاگرام از کسب و کارهای اینترنتی را فقط سه درصد عنوان کرده‌اند. «علیرضا شاه‌میرزایی» معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در انتقاد از آمارهای غلط کسب و کارهای تعطیل شده در فضای مجازی گفته است که متأسفانه عده‌ای آمارهای غلط از میزان کسب‌وکارهای تعطیل شده می‌دهند که هیچ پایه و اساسی ندارد و از سوی دیگر، عده‌ای نیز ساده‌انگاری می‌کنند و راه‌حل‌های سطحی می‌دهند که هر دو طرف غلط است.


میرکاظمی: نقدینگی ۵۰۰۰ هزار میلیارد تومانی را باید مدیریت کنیم
مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز در مراسم روز ملی آمار، با اشاره به اهمیت ویژه برنامه ‌ریزی و داشتن آمار اطلاعات دقیق و درست در سیاست‌ گذاری و مدیریت کشور اظهار کرد: آمار از اهمیت ویژه‌ای برای سیاست گذاری برخوردار است و برنامه ‌ریزی اساسا بدون اطلاعات دقیق امکان پذیر نیست. وقتی بیش از ۵۰۰۰ همت (هزار میلیارد تومان) نقدینگی در کشور وجود دارد، باید آن را مدیریت کنیم تا اتفاقات خوبی را شاهد باشیم. در حال حاضر حدود ۲۷ میلیارد دلار سرمایه‌ گذاری در بخش نفت و گاز را از طریق کنسرسیوم از بخش‌های خصوصی و دولتی برنامه ‌ریزی کرده‌ایم که منجر به عقد قرارداد شده و معتقد هستیم این سرمایه‌ گذاری باید تا بیش از ۸۰ میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

نرخ تورم سالانه مهرماه اعلام شد
مرکز آمار اعلام کرد: نرخ تورم سالانه مهر ماه ١٤٠١ برای خانوارهای کشور به ٤٢,٩ درصد رسیده که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل، ٠.٨ واحد درصد افزایش نشان می‌دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲۱
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۱۳۱
انسیه خانم خنده دارتر اینه که اینجا پست و مقام داری و ملک رو ملک میذاری و پسرت اونور وی پی ان میفروشه و کسی هم کاری به کارتون نداره.ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی این ره که تو میروی به ترکستان است!!!
این میرسلیم دیگه واقعا درمان لازم شده.تو کدوم خیابون ها لخت مادرزاد میبینی؟مشکل بزرگ شماها توهمات عجیب و غریبه که تو هیچ جای دنیا دیده نمیشه.
خدا رو شكر نگفتيد دانشجويان دانشگاه صنعتي اراذل و اوباش بودن نگفتيد اونور ابي ها اينا رو گول زدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
امان از آدمهایی کوته نظر و بدون بصیرت که نظرات این چنینی منتشر میکنند
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
مگه شک داری
اره بابا حتما یک پلتفرم خارجی بخرید.ضمنا منظور از خارجی هم حتما چینی خواهد بود.مگه نه؟!!
آقاي نماينده جان
بلتفرم قوي خارجي الان مجاني موجود هست ولي فيلتره . نمي خواد پول ملت را بدي بلتفرم خارجي بخري
این افراد لخت مادرزاد کجاهستند که ماهم برویم دید بزنیم
خانم خزعلی خیلی حال سر خوشی داری که تو این اوضاع و احوال مسائل خنده دار میبینی!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
چرا حالش خوش نباشه وقتی پسرش تو کانادا شرکت داره بعد پسر منو شما توی آق تپه؛ دکه هم نمیتونن اجاره کنند
ظرف ۶ ماه الی یک سال آینده برنامه نرم افزاری ساده که قابل نصب بر روی همه گوشی های موبایل است و با کارت های شارژ شرکت های اینترنتی ماهواره ای که هر کارت بین ۱۰ تا ۲۰ دلار قیمت دارد و هر کاربر با وارد کردن رمز کارت مربوطه به اینترنت بدون محدودیت دسترسی خواهد یافت بی شک ایران یکی از پر مشتری ترین این سرویس ها در جهان خواهد بود
پلتفورم میخرید؟!! خوب فرض کنیم خریدید ان وقت کسی ا اعتماد نداره که بیاد استفاده کنه،مشگل اساسی اینکه از هر ابزاری برای سرک کشیدن به زندگی مردم و اعمال روش زندگی خود به دیگران استفاده میکنید
در مورد پلترفرم های شبکه اجتماعی حاکمیت باید دو موضوع را مد نظر قرار دهد
اول اینکه تا وقتی نتواند با اطمینان کامل مدیریت دسترسی شبکه های خارجی را بدست بگیرد به هیچ عنوان دنبال ایجاد محدودیت بخصوص ورود به حریم خصوصی مردم برای شبکه های داخلی نباشد چون به هیچ عنوان از شبکه داخلی حمایت نمی شود
دوم اینکه شبکه های مجازی محلی برای کسب کار شده است و اگر محدود شود نوع جدیدی از تقابل بوجود می آید که از نوع خانگی و کنترل آن براحتی نیست و نیازی هم به شبکه اجتماعی و ماهواره ای برای هماهنگی ندارد
تابناک جان!
لطفاً یه پیام به تعداد پیامهای غیر قابل انتشارت اضافه کن
آقای میرسلیم شما حتما ساحل جمیرا تشریف ببرید که کسی را لخت مادر زاد دیدید وانگهی این موارد که برای شما و امثال شما که مرتب در حال رفتن به خارج از کشور هستید امری طبیعی باید باشد .
شما یک نفر که حجابش باب میلیتان نیست ... بعد یک نفر لخت مادر زاد تو خیابون چیکار میکنید،،،،،؟
آخرین خبرتون!!!!
نرخ تورم!!!!
جناب میرسلیم

لطفاً قبل از اظهار نظر در مورد اوضاع داخلی ایران ، نخست آقا پسر گلتان. را راهنمایی و ارشاد کنید تا در دام سازمان مجاهدین خلق نیفتد.

شما خودتان گرفتاری های زیادی دارید!!!!

زحمت اصلاح جامعه ی ایران را واگذار کنید به سایر برادران و بزرگان
...در حالی که رد گلوله بر پیکر مرحوم چلاوی نشان می‌دهد که گلوله از جلو به عقب، از راست به چپ و از پایین به بالا به وی شلیک شده است...

دم شما گرم
رفتین کارآگاه پوارو رو آورین ایران ؟
یا خانم مارپل ؟!!! خخخ

خیلی باحالین
چقدر دقیق و کارشناسانه !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
برای شماها مگه فرقی میکنه ، هر چی ارباب بگه قبوله
انسیه خزعلی از گل پسر چه خبر؟
دروغ ها را بخودتون بگید و واسه خودتون هورا بکشید و همدیگر را تصدیق کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
شماها هم دلارتون بگیرید و داد بزنید
میر سلیم .....کجا رفته بودی که لختی ها رو دیدی ناقلا؟؟؟
جناب آقای محبی یک یک فعل ویا ترک فعل از دو حالت خارج نیست ؛یا طبق قانون جرم است ویا جرم نیست این دیگر به خواص وعوام ربطی ندارد...... سخنی هم با اقای راستینه.آنکه منار میدزدد اول باید فکر جایش را بکند.برادرمن فکر خرید پلتفرم خارجی ویا ارتقاع پلتفرم های داخلی مدتها قبل باید انجام میگرفت تا این پلتفرمها به موازات پلتفرم هایی مثل اینستا وواتساپ کار میکردند وکارایی شان برای مردم به اثبات میرسید.نه الان که بسیاری از مشاغل خانگی را به تعطیلی کشانده وبنا به گفته خود مسئولین چند میلیون شغل را تحت تاثیر قرار داده
سردار رستم قاسمی 4 میلیون مسکن چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جناب میر سلیم .جدی ؟؟؟؟؟؟
آقای نماینده مجلس مثل اینکه شما ملتفت نیستید! بحث فنی پلتفرم‌ها یک سر قضیه است، سر دیگر قضیه که اتفاقا مهمتر هم هست بحث اعتماد مردم است. هر پلتفرمی که دست شما باشد مردم به آن اعتماد ندارند، حالا چه ساخت داخل باشد چه ساخت خارج.
یعنی حتی یک مورد از اشتباهات را نمیخواهید بپذیرد. آدم باید خیلی ... باشه که اینطوری جواب مردم رو بده
واقعاً تابناک، تمام خبرات یکطرف این خبر لخت مادرزاد دیدن مردم آقای میرسلیم هم یکطرف. ایشون چه عینکی استفاده میکنند ؟ آی ناقلا تو آمازون که نیست، نکنه کادوی چینی ها باشه؟
خودکشی دانشجوی دانشگاه تهران، آنهم در این اوضاع و احوال؟؟!!!
کل تیتر پاراگراف ها چرند بود
برای تک تک خبرهای این بسته خبری آدم دلش میخواد محکم سرش رو بکوبه به دیوار
خانم خزعلی چه خبر از اقازاده شما در کانادا ؟؟؟؟!!
انشالله که حالشان خوب باشه
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
منفی دادم چون براش آرزوی سلامتی کرده بودی
ناشناس
| Canada |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
از افعال معکوس استفاده کرده بودم :) بیخودی منفی دادی
کدوم دشمن؟
میرکاظمی: نقدینگی ۵۰۰۰ هزار میلیارد تومانی را باید مدیریت کنیم
جناب میرکاظمی کشور پر از سرایدارهای پاکدست ۳۰۰۰ میلیارد تومانی هست که در حال مدیریت نقدینگی هستند
آقای میرسلیم اینکه میفرمائید شماافرادی رادیدید آنهم درچند مورد که درخیابان برهنه مادرزاد بودند دوعلت میتواندداشته باشد علت نخست آنکه اگرجسارت نباشد مبتلا به توهمات بینائی شده ایدکه حتماًبه متخصص مغزواعصاب مراجعه فرمائید چون میتواند شروع نوعی در گیری مغزی باشدباعوارض
خاص که البته تازودهست درمان شود بهتراست وعلت دوم یحتمل شمادرخواب چنین چیزی دیده باشیدوپس ازبیداری آنراازخاطرنبرده ودائم بفکرآن بوده اید وخوابتان راواقعی تصورکرده باشید چون فکرنمیکنیم هیچکس غیرازحضرتعالی شاهددیدن افرادی عریان درجامعه آنهم به کرات بوده باشد درست مثل دیدن بشقاب پرنده که دریک کشور پهناور گاهاًفقط یکنفرمدعی دیدنش میشود البته متاسفانه درجامعه بی بندوباری هست ولی دیگرنه به این شوری!کسی هم گوش به حرف وزیرخارجه اسبق روسیه نه داده ونه میدهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
برای دو کلمه بیبند و باری بهت منفی دادم چون به بانوان ایران توهین کردی.
ناشناس
| Russian Federation |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
احتمال سوم هم استفاده از عینک های مخصوص هست
لطفا برای این دانشجوهای فریب خورده که اغتشاش می‌کنند دستور دهید که تا 5 سال پاسپورت صادر نمی‌شود. به این ترتیب همه ایشان ساکت می‌شوند. چون اینها همشون دنبال این هستند برن خارج کشور. این کار رو بکنید همشون ساکت میشن و اغتشاش از سرشون می پره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
شما ساندیستو بخور
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
استاد برای بسیجی هایی که اغتشاش کردن چه راه حلی پیشنهاد میدی؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
نگران نباش، همه مسئولین مملکت هم مثل شما فکر میکنن، بجای اینکه اعتراضات مردمو جواب بدن و راه حلی برای مشکلاتشون پیدا کنن به همه انگ اغتشاشگر میچسبونن
مردم پاسخ گویی می خواهند . مهم نیست چه کسی مسئول است؟
دشمنان دارن به تورم ما حسادت میکنن.. اونا میخوان از ما جا نمونن
خانم خزعلی روش جدید بازرسی بدنی خانمها توسط نیروی ضد شورش را بخوبی تشریح کردند من که فکم افتاد زمین
مير سليم : قبل از نا آرامي ها افرادي را در خيابان ديدم كه لخت مادر زاد بودند !!
-----------------------
به نظرم جناب مير سليم اگر گفته بود كه : بزودي قاره اروپا به زير آب خواهد رفت و اين قاره به زودي محو و نابود خواهد شد و در عوض دو قاره ديگر يكي در اقيانوس هند و ديگري در اقيانوس كبير سر از آب در خواهند آورد ! و نيز اگر گفته بود كه آلبرت انيشتين از كشور بوركينافاسو بوده و او از طرحان قتل مهاتما گاندي رهبر استقلال هند بوده ، حرف جناب مير سليم منطقي تر و قابل باورتر مي بود تا اين كه بگويد قبل از نا آرامي ها افرادي را در خيابان ديدم كه لخت مادر زاد بوده اند ! بله ؟!
--------------
سلام آقای محبی اصلا بفرمائید خواص اگر خواستند نفس هم بکشند بیاییند از شما و همفکر های شما اجازه بگیرند راستی میدانید چند صد طرح مثل این طرح آبکی شما در کمیسیون‌ها خاک می خوره
مجازات مخصوص خواص دیگر چه صیغه ایست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جناب میرسلیم، کسی تاکنون در خیابان‌های کشورمان افراد لخت مادرزاد ندیده است. احتمالا" در یکی از سواحل ویژه در بعضی از کشورهای اروپایی تشریف داشتید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
اروپایی چرا؟ همین ترکیه و لبنان که همه برای تعطیلات آخر هفته شان به آنجا می روند.
مردم براي جام جهاني بليط ١٠٠ ميليوني نخرند !
-------------
--- مردم ؟؟ ... بليط ١٠٠ ميليوني جام جهاني ؟ .... مگه برادر حرف از خريد گوشت و برنج و روغن و پنير و كره و ماست و نان وميوه و سبزي است كه مي فرمايي « مردم » ؟ ... بله ؟!! مگه خريداران بليط خدا تومني جام جهاني چند نفرند ؟!
حقوق دانشگاهیان بدون سر و صدا مجدد ۱۵ درصد اضافه شد ؟؟ ولی کارمندان دولت یک میلیون ؟؟ طرف ۳۰ میلیون حقوق داشته باشه راحت و بدون هیاهو ۴ونیم اضافه میشه بعد تو آموزش و پرورش بخاطر یک میلیون خواجه حافظ باید خبر دار بشه ؟؟
‌"میرکاظمی: نقدینگی ۵۰۰۰ هزار میلیارد تومانی را باید مدیریت کنیم". خوب یک نفر به این آقا بفرماید اگر دارید چرا مطالبات کارمندان و بازنشسته ها را نمیدهید؟
میرسلیم جان . بازتشسته شو بشین خونه. هم به صلاج دنیا و آخرت خودته هم به صلاح مملکت!
آقای رییسی فقط توی یه هفته اخیر قیمت مرغ و تخم ومرغ ۲۹ درصد رشد داشته ؟؟ چرا خودت رو به خواب زدی ؟؟؟ چرا ۴نفر انسان صادق کنارت نیستند که واقعیت رو بهت بگن ؟؟ امثال جهرمی که صحبت از تورم ۴۰ درصد پرینه معلوم میشه ماهی ۴۰۰ میلیون از این طرف و آنطرف میگیره که تورم رو ۴۰ درصد میبینه ؟؟؟ تو یک ماه اخیر فقط بعضی اقلام دو برابر شده ؟؟. دارو هر روز یه قیمت داره ؟؟ شربت دیفن که قبلا ۲ هزار بود شده ۱۲هزار ؟؟؟ آیا این تورم ۴۰دزصدی هست ؟؟ به امام حسین قسم وضعیت بیمارستان‌های دولتی افتضاح هست و نظام بهداشت پزشک سالارانه کم سواد ببمارستانها رو قتلگاه مردم کردن داروها اکثرا تقلبی هستن و بجای شفا به کما میبرن ؟؟؟
وقتی میگفتن رییسی که بیاد تو پیاده رو دیوار میکشه همه مسخره میکردن ولی دیدید که رییسی دور ایران دیوار کشید ؟؟ البته معمار کسی جز علم الهدی نیست ،
مجلس در بودجه ۱۴۰۱ نابود کرد اقتصاد کشور رو ،؟؟ بودجه بعضی ها دو تا ۲و نیم برابر افزاش داد ولی آموزش و بهداشت جامعه رو نابود کردن شما رو به مقدسات قسم فقط یکسال اولویت اول شما ۱۵ میلیون دانش آموز کشور باشه ت
خبر : دشمن به دنبال ناامن کردن کشور بود که.......
تو را بخدا اینقدر دشمن دشمن نکنید . اگر یک عاقل روز اول عذر خواهی کرده و فر خاطی مجازات میشد اینهمه مشکل بوجود نمی آمد
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
چرا شماها قبول نمیکنید که اشتباه کردید و دنباله رو غرب شدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
به ناشناس 12:48
شما اول فیلترشکنت رو خاموش کن بعد بیا طرفداریت رو بکن
خوب شد معنی بازرسی بدنی رو هم فهمیدیم دختر بیچاره اونم به چه بهانه ای حمل سلاح
هر طور فکر میکنم که چطور در بزرگترین دانشگاه ایران از نظر علم و صنعت الان دعوا بر سر این است که دختران میتوانند با هم غذا بخورند یا نمیتوانند بعد اینا چطور ۴۰ سال متوجه این اشکال ساده نشده بودند و حالا بعد از ۴۰ سال شده اند تازه الان هم که متوجه شده اند یه عده دیگه ای از همون دانشجوها و حراست همون دانشگاه نمیذارند! به قول صادق هدایت دود از کله آدم بلند میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
از کله ادم .
آقای میرسلیم حتما جای دیگه دنیا رفتند فکر کردند ایرانه.
چقدر جملات تکراری میگید؟
از یه جزوه کپی کردید؟
كشورى امن أست كه مردمانش در ارامش اجتماعى،سياسي ،اقتصادى، فرهنگى باشند و در مسايل كشور دخيل بوده و انوقت امنيت خود را بدست خود مديريت ميكند
اقای راستینه
مشکل پلتفرم نیست! بسیاری نگران دستیابی به اطلاعات خصوصیشان هستند ‌وگرنه ما مشکل تکنیکی نداریم. نه پول ملت را دور بریزید نه باعث دریافت پورسانت برخی شوید
احیانا جناب میرسلیم خاطره لخت مادرزاد بودن برخی از مردم قبل از اعتراضات را در تایلند یا سواحل اسپانیا ندیده که بخاطر کهولت سن،خاطرات را مخلوط بیاد آورده باشد؟
چیزی که آقای میرسلیم می گوید، به نوبه ای ،اینجانب در مشهد دیدم، البته طرف وسط چند نفر زن به صورت اسکورت بود و حدس اینجانب چند نفر به پا مرد در اطراف وجود داشتند.
و احتمالا منتظر در گیر شدن با شخصی بودند که می خواست اعتراض کند
"نرخ تورم سالانه مهرماه اعلام شد
مرکز آمار اعلام کرد: نرخ تورم سالانه مهر ماه ١٤٠١ برای خانوارهای کشور به ٤٢,٩ درصد رسیده که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل، ٠.٨ واحد درصد افزایش نشان می‌دهد." واقعاً شرم آور است تورم افزایش می یابد و حقوق کارمندان و سایر حقوق بگیران ثابت فقط ده درصد افزایش یافته است، این کار دولت ( که تمامی مسئولین در تمامی سطوح هیچگونه اعتراضی هم نمی کنند) دقیقاً مصداق ظلم است و با اسلامی بودن مغایرت دارد.
امكان بازي نكردن بازيكنان تيم ملي در پي اعتراض بِه خودكشي دختران و پسران دانشجو و ديستاني در تمامي شهرهاي ايران.
بخشی از خارج نشین هایی که به ایران اهورایی خیانت می کنند همین آقازاده های خائن خارج نشین هستند. این خیانتکاران و سایر خیانت کاران اجازه حضور پرچم های تجزیه طلبان را می دهند. وقتی کسی حاضر به مرزبندی با تجزیه طلبان نیست، از دایره ایرانی بودن خارج است و هر حرفش خیانت است. آقایی مثلا رهبر این جریان برلین بوده آیا باید به خاطر اینکه همسر و فرزندت را از دست دادی ایران و ایرانی ها را به تباهی بکشی. مردم ایران خواهش می کنم درک کنید که چه چیز را به عنوان رویا به شما می فروشند همه این ها از رهبر جریان کانادا و برلین (نامشو نمی برم که این خائن معروف نشود) و خواننده ای به نام هیچ کسی که از نقد اجتماعی درست در اینجا تهرانه به آرزوی نابودی کشورش رسید. این رهبرای مثلا معترض و سلبریتی های آن ها را در طول تاریخ خوب می شناسم شما ها همان هایی هستید که به دلیل اختلافتان با خسروپرویز لشکرهای خود را در گوشه ای پارک کردید تا رومی ها تیسفون را اشغال کنند در حالی که ایران به دروازه های قسطنطنیه رسیده بود، و با خالی کردن پشت یزدگرد سوم باعث سقوط ساسانیان و هزاران تباهی برای ایرانی ها شدید شماها حتی یار اسکندر مقدونی شدید و دلیل این شدید که فرهنگ ایرانی بیش از 550 سال در کشور خودش ایران در حاشیه قرار بگیرد تا زمان اردشیر ساسانی و ساسانیان آن را کامل زنده ساختند. الانم جار بزنید ایران را تحریم کنید و پول های بلوکه شده ما را ندهند که مردم بیشتر سختی بکشند، آدم های بیشتری به دلیل مشکلات اقتصادی نتوانند خانواده تشکیل بدهند، انسان های بیشتری در ایران دارو های مناسب نداشته باشند تا عمرشان کوتاه شود، انسان های بیشتری به دلیل مشکلات اقتصادی کشور بیکار و مجبور به مهاجرت شوند. حتما یادتان نرود که جار بزندی تمام مشکلات ایران و خاورمیانه و جهان از پنج شش هزار سال پیش تاکنون تقصیر حکومت کنونی ایران است. و جار بزنید که حمله نظامی کنند. شماها همه چی رو فروختید. وطن فروشی شما بی نظیر است.
واقعا امیدوارم معترضین واقعی مرز خود را با وطن فروش ها جدا کنند.
حکومت ما باید این فسادهای مالی موجود و ناکارآمدی ها را از میان ببرد، خداوند ایران زمین اهورایی را حفظ کند
میرسلیم: قبل از ناآرامی‌ها افرادی را در خیابان دیدم که لخت مادرزاد بودند!........ایشان کجا زندگی می کنند و چه چیزهایی می بینند؟!!!
نماینده مجلس:‌ دشمن به دنبال ناامن کردن کشور بود که مثل همیشه با شکست مواجه شد!!!!.... نا امنی یعنی نتوانی برای آینده تصمیم بگیری، ناامنی یعنی نتوانی صاحب شغل و خانه شوی! نا امنی یعنی آب و خاک و هوا در معرض نابودی باشد!........
نماینده مجلس: پلتفرم‌های داخلی جواب ندهد یک پلتفرم قوی خارجی می‌خریم!.....پول خرج نکنید، تلگرام، توییتر، اینستگرام و واتس آپ رو رفع فیلتر کنید کافیه!
وزیر خارجه در مورد حادثه مهسا امینی توضیح میدهد !!!

وزیر مسکن از بلیط بازی جام جهانی فوتبال میگه !!!

وزیر ارتباطات از قطع ارتباطات اینترنتی دفاع میکنه !!

وزیر میراث فرهنگی از نرخ گزاری روی آثار باستانی میگه !!!

شهردار تهران از جمع آوری سطل های زباله دفاع میکنه !!!!

چرا وزرا ظاهرا و احتمالا علاقه ای بکار و وظیفه سازمانی

خودشان در این دولت ندارند !!!؟؟؟
مجموعه تمام اخبار بالا نشان می دهد که ملت و مردمی که نماینده، وزیر و مسئولی که در اینجا از آنها نقل قول شده با اکثریت مردم متفاوت هستند. شاید هم ما اشتباهی ایرانی شده ایم!!!
میرسلیم: قبل از ناآرامی‌ها افرادی را در خیابان دیدم که لخت مادرزاد بودند!
بهتره به چشم پزشکی برای جلوگیری از اشاعه توهین مراجعه نمایند .
میرکاظمی: نقدینگی ۵۰۰۰ هزار میلیارد تومانی را باید مدیریت کنیم.
در این جمله آقای میرکاظمی یک نکته خیلی ظریف وجود دارد ما که توان مدیریت نقدینگی داخل کشور را نداشته ایم و نتوانسته ایم از این نقدینگی در جهت پیشرفت اقتصادی کشور بهره بگیریم ، چطور انتظار داشته ایم ایرانیان خارج از کشور سرمایه های خود را به ما بسپارند و در داخل کشور شرمایه گذاری بکنند ؟
ایکاش خانم انسیه خزعلی در باب این فقره از فیلمی که از

برخورد با یک خانم است ، فقط سکوت میکردند !!!!!!!

چطور میر سلیم دو فیلم مجزا از دو خانم عریان که گرفتار

بیماری حاد روانی و تحت تاثیر دارو بودند

و مال۳ سال پیش را اینطور به حوادث روز ربط میدهد !!!؟؟
ممنونیم
از واکنش پلیس
مث همیشه جوابگو و قاطع و شفاف بی هر گونه شبحه و شک
همه ابهامات برطرف شدش
و جوابیه خانوم خزعلی هم عالی بود . چون همونجا و توسط یک مرد باید با لمس دقیق بدن زن تفتیش شوند
بله مردها میتونن این کارها رو بکنن جلوی انظار عمومی
ممنونیم
آقای میرکاظمی شما پاداش پایان خدمت بازنشستگان وزارت بهداشت که نزدیک دو سال است پرداخت نشده است وگروگان گرفته اید بدهید نمیدانم اگر به آخرت اعتقاد دارید چطور جواب خواهید داد
ما نان خوردن نداریم صد میلیونمون کجا بود. ماهی یک میلیون وچهارصد پول بیمه اختیاری میدم با هزار بدبختی .آخه درتمامی کشورها بیکارها تا زمانی که شاغل بشن بیمه بیکاری می گیرن تازه بیمه هم هستن .اما من بدبخت باید برم کارگری روز مزد پول بیمه هم بدم .کجای دنیا دیدید فقط کسانی که بیمه اجباری هستن از بیمه بیکاری برخوردار باشن اما کسی که از جیب خودش بیمه پرداخت می کنه از بیمه بیکاری برخوردار نیست. در تمامی کشورها همه بیمه پردازها چه اختیاری و مشاغل آزاد وبیمه اجباری چون بیمه پردازان از بیمه بیکاری برخوردارن چون بیکاری وبیماری برای همه به وجود می یاد نه فقط کسانی که بیمه اجباری هستن. من خودم 3سال بیمه اجباری دارم وبقیش سربازی واختیاری در مجموع 13 سال الان مستاجرم بیکارم یک روز کار هست یک روز نیست دیگه ندارم ماهی یک میلیون وچهارصد پول بیمه بدم .این بیمه اختیاری هم فقط پول گرفتن هست مزایایی نداره یعنی بعد 13سال حق یک سال بیمه بیکاری رو ندارم مثل بیمه اجباری. خدا لعنت کنه کسانی قانونهای عجیب وضع می کنن اخه من الان به اندازه یک کارگر اجباری بیمه میدم اما چون از جیب خودم هست نباید از بیمه بیکاری برخوردار باشم برید قوانین کار وتامین اجتماعی بقیه کشورها رو بخونید بعد قوانین کشورما 50سال هست تکان نخوره اگر هم تکانی خورده به ضرر بوده نه سود
من نمی دونم واقعا این آدمها و نماینده ها تو ایران زندگی نمی کنند یا فقط دور و بری های خودشون رو می بینند این مدل صحبت و نقد می کنند
این مجلس درصدداست هر روز جرم جدیدی برای مردم تعریف کند ! کاربه جایی میرسد که حرف زدن روزمره هم جرم تلقی شود آیا اینها نمایندگان مردمند ؟
فرزندم دانشگاه شریفیه
جای تعجبه که هیات رئیسه دانشگاه شریف چرا جلوی این دانشجویان اغتشاشگر فریب خورده را نمیگیره.
دیروز سلف داشگاه را شیشه هاشا شکستن و پنجرش را از جا کندن.
فیلم داشگاه که پخش شد و خون دانشجویان توسط این ارازل زمین ریخته شده بود خانواده ها خیلی نگران شدند.
فرزندان ما امنیت ندارند.
رئیس دانشگاه اگه نمیتونه این اراذل فریب خورده را جمع کنه استعفا بده.
اینا ثابت کردند که یک دانشجوی دانشگاه شریفی هم میتونه تبدیل به اراذل و اوباش بشه و نشون داد چقدر اینا از نظر فکری و مبانی اجتماعی ضعیف هستند.
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
فرزندتون با چه سهمیه ای شریف قبول شده؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
شما احتمالا صداوسیما رو فقط دیدی که اینطوری برداشت میکنی. اگه پسرت واقعا شریفه ازش بپرس واقعیت رو بهت میگه که کاملا برعکس این موضوع بوده
تنها کالایی که در چند سال اخیر قیمتش کاهش یافته « ساندیس » است.

ساندیس و دیگر هیچ!
مرکز آمار اعلام کرد: نرخ تورم سالانه مهر ماه ١٤٠١ برای خانوارهای کشور به ٤٢,٩ درصد رسیده.....!!!!!!!!!!


قیمت مرغ در مهرماه سال گذشته کیلیویی 30 تومن بود الان حداقل ۶۰ تومنه تورم در قیمت مرغ می شه ۱۰۰ درصد دولت بی سوادان حتی درصد حساب کردن هم بلد نیست.
در اجاره بها مسکن هم بیش از صد درصد بوده در بقیه مواد غذایی هم بالای ۵۰ درصد بوده اما دولت همین جوری ادعا می کنه
چقدر دروغ میگید حداقل سکوت کنید
باید ایرانی های شرکت کننده در خارج را تک تک در حین ورود به ایران بازداشت کرد تنها راه دفع فتنه خارجی است
همه مون سابقه مشکلات روحی روانی داریم :))))
من که دیگه وقتی تیتر خبرارو در تابناک می بینم نتیجه گزارشات و اخبارش برام مثل روز روشنه :)
ما مقصریم :)
این اقای میر سلیم احتمالا رفتند استخر مختلط
کسی که مشکوک به حمل سلاحه و اینجوری دستگیر نمیکنن... ایشون ظاهرا مشوک به اتحاریه.... واقعا روتون میشه اینظوری ماست مالی کنید؟ خدا به همه چیز آگاهست .
نگه تجمع برلین مال سوخت نبود؟ فیلماش رو نشون دادن که!؟
جناب آقای وزیر مسکن، الان یک سال گذشت ، یک میلیون واحدی که قرار بود بسازید در چه وضعیتی است؟
خطاب بنده به آقای استاد میرسلیم است که ادعا دارند چندین نفر را دیده اند البته قبل از اعتراضات لخت مادرزاد بوده اند . چرا فقط ایشان اینها را میبینند؟؟؟؟؟چرا آدرس اون جاها را نمیدهند؟
با گرانی و بی ثباتی پدر مردم در آومده... چرا کسی کاری نمی کنه... در مورد معترضین هم به خواسته هاشون برسید... هیچکاری نمی کنید انتظار دارید همه چیز درست بشه...
بااین سیاستهاتون اقتصاد،بورس... رونابود کردید
خدای من!
بلیط صد میلیونی؟
ما صد میلیون برای رهن خانه خود نداریم
آن وقت اغنیا می روند صد میلیون تومان برای یک بلیت می دهند!
بعد برای زن،زندگی، ,, هم هورا می کشند؟
بهتر نیست اینها برای زندگی زنان فقر این سر زمین آن صد میلیون را به یک فقیر بدهند تا چند صباحی با زن و فرزندش در آن زندگی کنند و خود شان بازی ها را از تلویزیون های شصت اینچ نگاه کنند؟
من اظهارات کارشناسانه خانم خزعلی را کمی تفصیلی تر و مرحله بندی شده بیان می کنم:
اقدامات پلیس در مراحل زیر انجام می شود
1. (بازرسی بصری) پلیس لباس خانم را بالا می آورد تا از طریق رویت محل قرارگیری احتمالی سلاح، مظنون را بررسی کند. (بهترین محل قرار گیری سلاح کمری، به لحاظ حفاظت و دسترسی و سرعت عمل، در دو سمت کمر است.)
2. (بازرسی لمسی) سعی می کند با لمس محلی که علایمی از جاسازی سلاح در آنجا رویت شده، آن محل ویژه را بازرسی کند.
3. (تشکیل تیم بازرسی) این کار را در مقابل دیدگان 30مأمور دیگر انجام میدهد تا همه شاهد باشند خلاف شرعی واقع نمی شود و ضمنا از نظرات کارشناسی ایشان نیز بهره می گیرند. (بالاخره 30 جفت چشم بهتر از دو جفت چشم می بیند)
4. اینکه زن وضعیت سوار شدن بر ترک موتور را میگیرد از خباثت او و با هدف صحنه سازی انجام می شود (ضابطان قضایی حاضر در صحنه اینرا تأیید کرده اند)
5. (بازرسی تکمیلی) پلیس برای تضمین امنیت مردم، بعد از بازرسی منطقه کمر این خانم، با دراز کردن او روی زمین سایر بخشهای احتمالی را نیز بررسی می کند. هر چه باشد امنیت شوخی بردار نیست
#تشکر_پلیس
باز خوبه این خانم هم خودکشی نکرده و تایید میکنید که گلوله خورده
قدمی رو له جلو
دانشگاه شریف مصداق عدم آزادی پس از بیان والسلام
پلیس و نیروهای انتظامی وظیفشون حفاظت از مردمه ...
مبخواید اپایکیشن خارجی بخرید؟
ما نمیخوایم محتوا دست شما باشه
خوبید؟؟
دوستان بلیط جام جهانی رو نخرید همگی مهمون اقا رستم قاسمی هستیم
بهترین راه اینکه توتمام استخدامی ها تمام زنان محجبه استخدام شنداینجوری بیحجاب ها ترد میشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
باز یک ساندیس خور کامنت گذاشت با غلط املایی. طرد درسته . مجبوری بنویسی؟
تابناک تو هم .....
نه پیام منتشر میکنی و نه تعداد مثبت کامنت ها را
خانم خزعلی با این توجیهات بی ربط مردم را عصبانی تر می کنی
ساکت باش
مردم محتاج نون شب هستند. 100 میلیون کجا بود بلیت بخریم. همگی توی یه وادی دیگه سیر میکنن. اصلا اینها توی این مملکت زندگی میکنن؟
زمان جنگ ما بچه بودیم از ترس موشک باران فرار کردیم رفتیم دهات
اونجا به ناچار می رفتیم حمام عمومی
باور کنید در حمام هم همه لنگ داشتند و هیچ کس لخت مادر زاد نبود
ایشون کجا لخت مادر زاد دیده ؟
ایشون مردم ایران را چی فرض کرده ؟
در ترکیه و امارات و قبرس و آلمان که من رفته ام هم با وجود اجباری نبودن حجاب آدمها لخت مادرزاد نیستند !
همکارم می گفت چند سال پیش یه بنده خدا دیوانه شده بوده اطراف بازار تره بار بزرگ لخت مادرزاد کنار اتوبان می دویده که فوری از طرف بهزیستی یا جای ذیگه به تیمارستان راهنمایی شد
ایشون فکر کرده مردم ما مجنون هستند ؟ یا چی ؟
چرا این افراد اجازه دارن هر توهینی که دلشون بخواد بکنند و هر دروغی که بخوان بگن و هیچ جا پاسخگو نباشند و برای ریاست جمهوری هم کاندید بشن ؟
میرسلیم: قبل از ناآرامی‌ها افرادی را در خیابان دیدم که لخت مادرزاد بودند!

من اگه جای تو بودم کلا تا پایان عمرم سکوت میکردم.
تو اگه بیل زنی برو باغچه خودت را بیل بزن . نتیجه یه عمر بالا و پایین گفتنت شده بچه ات که همه دیدن چی شد.
رفتم دکتر
برام آندوسکوپی و کلونوسکوپی نوشت
اصرار اصرار که بله نصب کن که برات اطلاعات بفرستم !
من فرداش دو ساعت مرخصی گرفتم رفتم بیمارستان و اطلاعات را دستی گرفتم ولی بله نصب نکردم
هیچ چیز برای پنهان کردن ندارم ولی از زورگویی بدم میاد
از اینکه حق انتخاب نداشته باشم متنفرم
این وسط برای هر کی خوب نبود این مشکلات اخیر برای اقای تاج رییس فدراسیون فوتبال بهترین اتفاق بود!!!!
تو اروپا قانون انتقال فرزندان اعضای هیات علمی از دورترین دانشگاه های کشور به بهترین دانشگاه ها با تغییر رشته وجود نداشته که بعد از لغوش اعضای محترم هیات علمی بیان دانشجوی بدبخت رو انتریک کنند بفرستن کف خیابون دانشجو اگر یه کمی دقت کنه متوجه میشه که کیا دارن میفرستنش وسط خیابون تا به چه مقاصدی برسن همین اساتید میان میگن دانشجو سهمیه بابا جنگ سال 1367تموم شد اگر ایثارگران بچه هم داشتن الان حداقل باید 34ساله شده باشه که از سن دانشگاه تقریبا خارج شده یا خیلی زودتر از اینا وارد دانشگاه شده الان مدرکش رو هم گرفته دانشجوهای گرامی بدونید برای چی و برای کیا دارید شلوغ میکنید.
اقای میر سلیم دروغ بس است معنی ازادی و بی بند وباری خیلی فرق دارد
احتمالا میرسلیم بخاطر پسرش به آلبانی سفر کرده و این خانم های لخت را در خیابان های آلبانی دیده است.
مهندس میرسلیم شما به دلیل وارستگی بالا چشم برزخی داری وگرنه همچین خبرایی هم نیست.
اصلا اصل ماجرا را نمی گویید آن فردی که اسلحه بدست داشته برای چه چیزی اسلحه در دست داشته است که شلیک بکند این چه جور پلیسی هست که آن شخص اسلحه در دست را بازداشت نمی کند که وی به سمت مردم شلیک می کند بهر حال ان شخص نه شخص دیگر اسلحه بدست شلیک کرده و این دختر جوان را به قتل رسانده است خواهشا کمی هم تکذیب نکنید دیگر این تکذیبیه ها جواب نمی دهد
جواب کسانیکه هنوز کمی به ایران فکر میکنند .
ژنرال آيزنهاور ۲۹ نوامبر ۱۹۵۲در نخستين مصاحبه عمومي اش پس از انتخاب شدن به سمت رئیس جمهور آمریکا گفت: گمان نمي كنم منطقه اي مهمتر از ايران روي نقشه جغرافيايي جهان وجود داشته باشد؛ ايران؛ داراي نفت است و هم در چهار راه جهان واقع شده است [حايل ميان قدرت هاي مطرح].
آيزنهاور در این مصاحبه افزوده بود: اگر روزگاري ايران و شوروي با هم كنار آيند، كره زمين جاي امني براي غرب (كشورهاي عضو ناتو) نخواهد بود. همچنین نباید وضعیتی پیش آید که ایران به گذشته دور خود بازگردد و یک قدرت نظامی شود. وای به وقتی که میلیتاریسم ایرانی زنده شود؛ بروید تاریخ این کشوررا بخوانید تا متوجه حرف من بشوید. آيزنهاور نزدیک دو ماه بعد زمام امور آمريكا را به دست گرفت. در دو دهه جاری (قرن ۲۱) مفسران غرب بارها از توجه ایران به نیروهای مسلح خود یادکرده و گفته اند که احتمال میلیتریزه شدن وجود دارد.

چرچيل نخست وزیر وقت انگلستان از اين مصاحبه آيزنهاور استفاده كرد، به واشنگتن رفت و به استناد اين اظهار ايزنهاور آنقدر به گوش او خواند تا پذيرفت كه در براندازي حکومت دكتر مصدق كمك كند و چند ماه بعد ماجراي ۲۸ امُرداد روي داد. چرچيل به آيزنهاور گفته بود كه اگر حكومت مصدق يك سال ديگر دوام يابد، پيش بيني او (كنار آمدن ايران و شوروي) عملي خواهد شد.
کلا صحبت های خانم خزعلی قابل درک نیست در یک فضای دیگر غیر از ایران گویا زندگی می‌کند
اقای میرسلیم راست می گوید من هم لخت دیدم؟؟؟؟ حال اقا پسرتان چطور است؟؟؟؟؟هر کس جای تو بود حتی یک کلمه حرف نمیزد ؟حرف؟؟؟؟
امثال میر سلیم فکر می کنن بزرگترین و تنها آرزوی مردم ایران اینه که لخت مادرزاد بگردند !!۱
فقر و فلاکت و بیکاری و اعتبار پاسپورت و ارزش پول ملی و مشکلات فرهنگی و افسردگی که مشکل مردم ایران نیست !
فقط می خوان لخت باشند و به حکم عقل میر سلیم و دوستان مانع می شوند !
تو فیلم طرف با یه شلیک میفته.
مدیر محترم سلام و عرض ادب. به استحضار جنابعالی می رساند طبق تصمیم ریاست دانشگاه ازاد اسلامی با توجه به مخالفت اساتید دانشگاه ازاد شهرستان مهریز(استان یزد) با سیاست های ریاست دانشگاه ازاد استان یزد اقای دکتر اشکذری که ریاست بسیج اساتید استان نیز می باشند مبنی بر مرز بندی در مورد وقایع اخیر، این دانشگاه منحل گردیده و اساتید بسیجی این دانشگاه به واحد یزد(مرکز استان) و سایر اساتید به واحد های دانشگاهی محروم تبعید و تعدادی نیز تعدیل گردیده اند. لطفا برای دفاع از حق این عزیزان رسیدگی نمایید.
وقتی به یه نظری مثبت یا منفی میدیم چرا بریا بعضیا درسته و فقط یدونه تغییر میکنه ولی برای بعضیا یهو صدتا و دیوست تا و ... زیاد میشه؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان