بازدید 56728
سه هزار و صد و شصت و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

روایت وزیر امور خارجه از حضور دو نیروی امنیتی ۱۵ دقیقه پس از ورود مهسا امینی به بیمارستان / معاون وزیر صنعت: سهم اینستاگرام از کسب‌وکار‌های اینترنتی کمتر از ۳ درصد است /دریادار تنگسیری: نیروی دریایی سپاه از آمریکایی‌ها ۵۲ تن تلفات گرفته است/معاون وزیر کشور: خطبه‌های دیروز مولوی عبدالحمید تحریک‌آمیز بود / رئیس جمهور: رشد اقتصاد ایران، دشمن را عصبانی کرده است

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: قطعی اینترنت، خطوط تولید کارخانجات بزرگ را دچار مشکل کرده است /درخواست یک نماینده: دولت خودروسازان را به اهل خود واگذار کند /نماینده مجلس: جامعه کشش افزایش قیمت خودرو را ندارد/ معاون وزیر کشور: حادثه زندان اوین در بند دستگیرشدگان اخیر رخ نداد و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۴۶۵۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵ 22 October 2022

‍«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

خبرگزاری دولت: فوت ناگهانی یک دانش آموز در مدرسه‌ای در کرج
ایرنا: یک دانش آموز پسر مقطع متوسطه اول دبیرستان سوم شعبان کرج امروز شنبه پس از انتقال از مدرسه به یکی از مراکز درمانی کرج با وجود تلاش پرسنل اورژانس درگذشت. احمد مهدوی، رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز ضمن تایید فوت این دانش آموز اظهار داشت: ساعت ۷:۳۰صبح امروز طی تماس با این مرکز مبنی بر درخواست امداد و کمک درمانی همکاران اورژانس به مدرسه سوم شعبان اعزام شدند. با توجه به اینکه مریض بدحال بود، بعد از معاینه اولیه احیا شروع و در حین احیا به بیمارستان شهید مدنی منتقل می شود. متاسفانه عملیات احیا روی بیمار موثر واقع نشده و بیمار فوت می کند. رییس آموزش و پرورش ناحیه سه کرج نیز گفت: جزییات پزشکی فوت این دانش آموز کرجی که در مقطع متوسطه اول تحصیل می کرده در دست بررسی است. رحمت الله نژاد فلاح افزود: این اتفاق در ساعت هفت و ۲۳ دقیقه برای این دانش آموز افتاده و همکاران مدرسه بلافاصله با اورژانس تماس گرفتند و اورژانس این دانش آموز را به بیمارستان منتقل می کند. پدر و مادر دانش آموز همراه او در بیمارستان بودند که متاسفانه دانش آموز در بیمارستان فوت می کند.

دریادار تنگسیری: نیروی دریایی سپاه از آمریکایی‌ها ۵۲ تن تلفات گرفته است
 سردار تنگسیری گفت در مدت یک سال و نیم درگیری مستقیم با آمریکایی‌ها توانستیم بیش از ۵۲ نفر تلفات بگیریم و در مقابل، ما ۹ شهید دادیم. سردار دریادار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگویی درباره اقدامات این نیرو برای تأمین امنیت کشورمان اظهار داشت: آمریکایی‌ها در برابر کار‌هایی که انجام می‌دهیم، ضد آن را انجام می‌دهند؛ لذا ما هم باید تجهیزات جدیدی از جمله حمله از فاصله دور آن هم با دقت بالاتر، افزایش سرعت و رادارگریزی بیشتر را بکار بگیریم؛ بنابراین، شناور‌هایی که بعد از دفاع مقدس ساختیم، مانند شناور کلاس ذوالفقار، موشک‌های دریایی بر روی آن‌ها نصب کردیم و سرعت‌شان را هم افزایش دادیم؛ یعنی از ۵۵ نات به ۷۵ نات و سپس به ۹۰ نات رساندیم و سعی می‌کنیم که در آینده سرعت این شناور‌ها را از ۹۰ نات هم افزایش دهیم؛ این‌ در حالی است که سرعت سریع‌ترین شناور‌های دریایی آمریکا در این کلاس، ۳۵ نات است.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس: در ۳۰ استان کشور با کمبود سرم و دارو روبه رو هستیم
حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با انتقاد از نبود عزم و اراده جدی برای رفع مشکل کمبود دارو تأکید کرد در حال حاضر کودکان و افراد مسن در معرض آنفلوآنزا و سرماخوردگی قرار دارند و این بیماری‌ها در حال افزایش است اما با کمبود سرم و آنتی‌بیوتیک به ویژه برای کودکان در ۳۰ استان کشور روبه رو هستیم.

نماینده مجلس: برخی دائم می‌گویند چرا می‌گویید «دشمن»؟ 
رئیس مجمع عالی بسیج خراسان رضوی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در جایگاهی قرار گرفته که برای دشمن غیر قابل تحمل شده و لذا سعی دارند با هر ترفندی حرکت پیشرونده کشور را متوقف کنند. سید احسان قاضی زاده هاشمی، رییس مجمع عالی بسیج خراسان رضوی، صبح امروز در پانزدهمین اجلاسیه مجمع عالی بسیج تربت حیدریه اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی در جایگاهی در دنیا قرار دارد که برای دشمن غیر قابل تحمل شده و این در حالی است که برخی‌ها دایم می‌گویند چرا میگویید دشمن و همه را دوست خود نمی‌دانیم. وی تصریح کرد: ما انقلاب کردیم که مستقل و کشوری داشته باشیم که زیر سلطه استعمارگران و مستکبران نباشد، در افغانستان چندین هزار نیروی امریکایی و ناتو حدود ۲۰ سال حضور نظامی داشتند؛ در حالی که مابعد از پیروی انقلاب هیچ نیروی نظامی و یا پایگاه نظامی خارجی نداشتیم.

واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی به اظهارات یک مقام روسی
محمود عباس‌زاده، عضو کمیسیون امنیت ملی در واکنش به اظهارات یک مقام روسی که سخت‌تر شدن تحریم‌ها علیه ایران را خبر خوبی دانسته بود، گفت: بالاخره دنیا فقط امریکا و بلوک غرب نیست. روس‌ها هم در هر کشوری که منطقه فراغی پیدا کنند، سرمایه‌گذاری می‌کنند. کمااینکه ما هم همینطور هستیم، جایی که مناسب باشد، ما هم سرمایه گذاری و بر اساس منافع ملی خودمان شرکایی را انتخاب می‌کنیم. بالاخره وقتی یک کشور راضی است که در امری با ما همکاری و مشارکت کند و منافع ما را به رسمیت بشناسد، با آن‌ها کار می‌کنیم؛ بنابراین به باور من این اظهارات روس‌ها چندان بی‌ربط و بی‌جا و به ضرر ما نیست. مدیر صندوق امنیت ملی انرژی روسیه در یک برنامه تلویزیونی عنوان کرد: «ایران تحریم‌ می‌ماند و این تحریم‌ها سخت‌تر نیز می‌شود که اگر بخواهم صادقانه بگویم، این خبر خوبی برای ماست. در آینده ما باید وارد روابط مشارکت اقتصادی شویم و برنامه‌های جاه طلبانه‌ای برای سرمایه‌گذاری، از جمله سرمایه‌گذاری در بخش نفت و گاز ایران داریم.»

معاون وزیر صنعت: سهم اینستاگرام از کسب‌وکار‌های اینترنتی کمتر از ۳ درصد است
علیرضا شاه‌میرزایی معاون وزیر صمت گفت: «تجارت الکترونیکی» و کسب‌وکار مجازی در کشور، حداقل ۱۳۰۰ هزار میلیارد تومان در سال فروش و صد‌ها زیرشاخه دارد و کسب‌وکار‌هایی که در اینستاگرام بودند، کمتر از ۳ درصد این عدد بودند.

توضیح وزیر علوم درباره تاسیس دفتر نیرو‌های مسلح در دانشگاه ها
محمدعلی زلفی گل وزیر علوم درباره ایجاد دفتر تعامل نیروهای مسلح در دانشگاه ها گفت: این مورد تازه ای نیست و قبلا هم وجود داشته است. قرار است یک کارشناس اداری که استخدام ستاد کل نیروهای مسلح باشد، در دانشگاه حضور یابد و تقاضای سرباز نخبگان، امریه های پسادکتری و کسری خدمت سربازی همچنین قراردادهای استادان با صنایع دفاعی را پیگیری وتسهیل می کند که وقت و انرژی دانشجویان هدر نرود.

روایت وزیر امور خارجه از حضور دو نیروی امنیتی ۱۵ دقیقه پس از ورود مهسا امینی به بیمارستان
حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه گفت: مرگ مهسا همه را متاثر کرد، رئیس جمهور در همان ابتدای حادثه با پدر او صحبت و پدر مهسا اعلام کرد که غده هیپوفیز وی را چند سال پیش برداشتند، پرونده های ایشان آمد و دکتری که او را عمل کرده بود، آن را اعلام نمود. پانزده دقیقه پس از ورود مهسا امینی به بیمارستان کسری، دو عنصر امنیتی در بیمارستان مستقر شدند و هدایت از همان لحظه شروع شد.


سردار جلالی: تشخیص اولیه شورای امنیت کشور این است که اینستاگرام و واتس‌اپ مُخل امنیت مردم هستند 
سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل گفت: رفع فیلتر باید در شورای امنیت کشور جمع بندی شود. یکی از شروط این است که این دو پلتفرم باید در داخل ایران نماینده داشته باشند و مقررات و قوانین کشور را انجام دهند و تشخیص اولیه شورای امنیت کشور بر این است که این دو پلتفرم‌ مُخل امنیت مردم هستند.

پورابراهیمی: اغتشاشات جمع خواهد شد 
محمدرضا پوابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اروپایی ها گستاخانه وارد عرصه میدانی جمهوری اسلامی شدند و ملت ایران نیز قطعا جواب آنها را خواهند داد و بدانند که دولت و مجلس جواب این دخالت ها را خواهند داد و این جریان اغتشاشات جمع خواهد شد ضمن آنکه باید به این نکته نیز اذعان داشت که همه این مشکلات بر دوش جریان خارجی نیست.

معاون وزیر کشور: حادثه زندان اوین در بند دستگیرشدگان اخیر رخ نداد 
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: حادثه زندان اوین ربطی به اغتشاشات کشور نداشت. سید مجید میر احمدی در حاشیه همایش پدافند شهری اظهار کرد: حادثه زندان اوین در بند دستگیرشدگان اخیر رخ نداد و موضوع اوین ربطی به اغتشاشات نداشت.

رئیس جمهور: رشد اقتصاد ایران، دشمن را عصبانی کرده است
رئیس جمهور با بیان اینکه رشد اقتصادی کشور دشمن را عصبانی کرده است، خاطرنشان کرد: برقراری رژیم تحریم‌ها بر ایران اسلامی همه برای این است که کشور رشد نکند، تولید و صادرات نداشته باشد، مولد نبوده و مصرف کننده باشد. رئیسی اضافه کرد: وقتی شما اراده می‌کنید که در تولید‌ و صادرات حرف برتر را در منطقه و جهان داشته باشید، او عصبانی می‌شود، چون می‌گوید ما در وزارت خزانه‌داری آمریکا نقشه کشیدیم، نیروهای بسیاری را گذاشتیم که هر جای دنیا شما حضور یافتید، شما را متوقف کنند، اما شما از میانه همه این تحریم‌ها و تهدیدات صادرات، تولید، رشد اقتصادی و امید خود را بالا می‌برید. دشمن نمی‌خواهند اینطور باشد، لذا آشوب و بلوا به پا می‌کند. رسما این را می‌گویند و به آن عمل هم می‌کنند. هر جا شما فعالان اقتصادی ایرانی حضور یابید و بخواهید بازاریابی کرده و کالای خود را عرضه کنید، آنها مانع‌تراشی می‌کنند تا کالای شما بازار نداشته باشد. خودشان هم می‌دانند که امروز کالای ایرانی باکیفیت و قابل رقابت با کالاهای جهانی است و لذا نمی‌خواهند شما در کارتان موفق باشید؛ این جنگ اراده‌هاست.

وزیر اقتصاد: بانک‌های خصوصی فراموش نکنند که جزئی از بدنه کشور هستند
خاندوزی بیان داشت: توقع داریم بانک‌های خصوصی فراموش نکنند که جزئی از بدنه کشور هستند لذا باید مردم از وجود آنان استقبال کنند اما روند موجود مطلوب نیست. در حوزه دسترسی به شبکه بانکی پیگیری خواهد شد تا فرصت برابر را برای مردم شهرها رقم بزنیم. وزیر اقتصاد افزود: متأسفانه در حال حاضر بعضی بانک ها خودشان مانع رشد و توسعه هستند و معتقدیم اگر این زنجیر را برداریم، اهداف مدنظر به سرعت محقق خواهد شد.

۳۱ مدیر خرید از روسیه و بلاروس به تهران می‌آیند
پیمان‌پاک رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به برنامه برای حضور در بازارهای بکر و نوظهور مانند آفریقا، اوراسیا و جنوب شرق آسیا، افزود: از ابتدای سال تا امروز ۴۰ هیات تجاری از آفریقا به ایران آمدند و هفته آینده نیز ۳۱ مدیر خرید از شرکت‌های بزرگ روسیه و بلاروس به تهران می‌آیند تا توافقات مهمی انجام شود. برای ارتباط میان تجار و معرفی محصولات خود، پلتفرم‌های B۲B و B۲C تعریف شد. معاون وزیر صمت با اشاره به اقداماتی که در حوزه رفع موانع پولی و بانکی و لجستیکی انجام شده، یادآور شد: با توافقنامه‌های تجاری مانند اوراسیا که مغفول مانده بود و در دولت سیزدهم پیگیری شد و به نتیجه رسیده است، می‌توان بازارهای جدید را با قابلیت رقابت برای کالای ایرانی ایجاد کرد. توافقات تجاری با اندونزی، پاکستان، ترکیه و سایر کشورهای دیگر نیز در حال انجام و احیاست.

نماینده مجلس: جامعه کشش افزایش قیمت خودرو را ندارد
حجت الله فیروزی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره ادعای خودروسازان مبنی بر زیان‌ده بودن تولید خودرو، گفت: خودروسازان سال‌هاست که ادعا می‌کنند، تولید خودرو با قیمت‌های کنونی برای آن‌ها زیان‌ده است، هرچند ممکن است اتفاقات و تصمیمات اخذ شده در سال‌های گذشته موجب زیان انباشته خودروسازان شده باشد اما  این زیان نباید از جیب مصرف‌کننده برداشته شوند. این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه خودروسازان نباید زیان انباشته خود را از جیب مردم جبران کنند، تصریح کرد: در شرایط کنونی جامعه کشش افزایش قیمت ندارد، حتی برخی خودروهایی که با قیمت پایه در بورس عرضه شدند، نیز مورد استقبال قرار نگرفتند و این موضوع بیانگر این است که بازار کشش قیمتی بالاتر از نرخ فعلی را ندارد. ممکن است افراد از روی الزام و اجبار خودروهایی را با قیمت بیش از ارزش واقعی خریداری کنند اما این خرید ناشی از اجبار یا قیمت‌های کاذب بازار است.

درخواست یک نماینده: دولت خودروسازان را به اهل خود واگذار کند
کمال علی پورخنکداری عضو کمیسیون عمران مجلس درباره راهکارهای ساماندهی صنعت خودروسازی، گفت: مجلس با تصویب واردات خودرو به وظیفه خود در این حوزه عمل کرد، دولت نیز باید طبق قانون به مسئولیت خود عمل کند. در واقع نمایندگان مجلس به منظور الزام خودروسازان به افزایش کیفیت خودرو و کاهش هزینه‌های تولید، سازوکار واردات را تعیین کردند. وی با بیان اینکه هرچند سال‌ها به خودروسازان داخلی برای ارتقا کیفیت و کاهش قیمت زمان داده شد اما نتیجه چندانی حاصل نشد، اضافه کرد: هرچند اکنون خودروسازان به سوی تولید خودروی باکیفیت می‌روند و خط تولید برخی خودروها مانند سمند و پژو متوقف کرده‌اند، خودروهایی مانند دنا، دناپلاس،  سورن، شاهین و... که اکنون تولید می‌شود، هم باکیفیت نیستند. اگر ایران خودرو ادعا می‌کند که خط تولید سمند را متوقف و خودروی دیگری مانند دنا را جایگزین آن کرده، باید گفت که تولید سمند بهتر بود! عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه دولت باید اکنون که مجلس واردات خودرو را قانونی کرده، هرچه سریعتر استارت واردات را بزند، تصریح کرد: شان مردم ما استفاده از خودروهای بی‌کیفیت نیست بنابراین خودروسازان باید به سمت کیفی‌سازی خودروها حرکت کنند. دولت باید خودروسازان را به اهل خود واگذار کند تا افرادی که تخصص کافی دارند وارد این میدان شوند، مادامی که خودروسازی‌ها توسط دولت اداره می‌شوند، وضعیت این صنعت بهتر نخواهد شد.

قطعی اینترنت خطوط تولید کارخانجات بزرگ را دچار مشکل کرده است
حسین سلاح‌ورزی نایب رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: اینکه فکر کنیم قطع شدن اینترنت و فیلتر طیف وسیعی از سایت‌ها، برنامه‌ها و پلت‌فرم‌های فقط به محدود شدن کسب و کارهای کوچک می‌شود، ساده انگارانه است و نه تنها کسب و کارهای کوچک، آنلاین شاپ‌ها و کسب و کارهای مبتنی بر اینستاگرام دچار مشکل شده‌اند و افرادی که جمعیت آنها هم کم نیست، کار خود را از دست داده‌اند، بلکه خطوط تولید از خط تولید لبنیات و دارو گرفته تا تولید فولاد و نساجی در این شرایط دچار مشکل شده‌اند چراکه خطوط تولید هم مبتنی بر اینترنت، هوش مصنوعی، تکنولوژی ‌های IT و ITC هستند و همچنین خارج از کارخانه هم موضوعاتی مانند لجستیک، ثبت سفارش، بازاریابی و برنامه‌های مالی و ارزی بر پایه اینترنت هستند و با این شرایط شاهد کاهش فروش، کاهش سود و به دنبال آن اثرگذاری این روند بر اشتغال خواهیم بود.  طبق گزارش‌ها، در این مدت استفاده از وی پی آن‌ها و فیلترشکن‌ها تا ٣٠ برابر افزایش یافته و نشان می‌دهد مردم از کانالی برای ادامه ارتباطات استفاده می‌کنند اما در این شرایط هم امنیت کاربران و اطلاعات کشور به خطر می‌افتد. /ایلنا

معاون وزیر کشور: خطبه‌های دیروز مولوی عبدالحمید تحریک‌آمیز بود 
مجید میراحمدی معاون سیاسی وزیر کشور درباره حوادث روز گذشته زاهدان گفت: خطبه‌های دیروز مولوی عبدالحمید تحریک‌آمیز بود و متأسفانه بعد از خطبه‌های او، حدود ۱۵۰ تن از اراذل و اوباش با سوء استفاده از صحبت‌های او به اموال مردم، خودرو‌های شخصی، مغازه‌های مردم و به اموال اهل سنت حمله کردند، ولی به سرعت کنترل شده و اوضاع آرام شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۹
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۱۴۲
حقیقتا انسان نمیدونه پشت پرده این سایت تابناک چیه !!! در این بلبشو بازار گاها پیامهای رو درج میکنه و یه کم از بار روحی آدم کم میشه تقریبا مثل اون سنگ تو مکه میمونه که باسنگ زدن بهش یه کم سبک میشی جالب اینجاست که هر کسی پیام میده مثلا یه جوان بیست ساله بدون کوچکترین اطلاعاتی از جریانات واقعی اول انقلاب و جناح های سیاسی و رجال مهم اون زمان ، چگونگی و چرایی تغییر قانون اساسی ووو نظرات خودش رو مطرح میکنه / طرف اوج ادعای اصلاح طلبیه وقتی میپرسی اول چی رو باید اصلاح کرد جوابی نداره بده ! اون یکی در اصولگرایی ادعای خدایی داره اما وقتی میگی حد اقل نصف بعلاوه یک مراجع سرشناش تاریخ تشیع این مطلب رو قبول ندارند میگه خب اونها کافرند ؟؟؟ خیلی ها فقط میدونن شرایط خوب نیست و باید اعتراض کرد اما به چی رو نمیدونند ؟؟؟ خلاصه اینکه اینسو کشان سوی خوشان آنسو کشان با ناخوشان / یا بشکند یا بگذرد کشتی از این گردابها .........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
مشکل اینجاست شما همه رو با خودت و اطرافیانت میسنجی
خیلیا میدونن چی میخوان شما اگر نمیدونی مشکل خودته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
عزيزم كساني كه اعتراض مي كنند از جميع جوانب ناراحت هستند كه حجاب بي ارزشترين است وقتي نمي تونن به يك مورد اشاره كنند يعني براي همه امورات معترض هستند مثلا اختلاس مثلا گراني مثلا فساد مثلا نااميدي و ... خودمان را گول نزنيم
وارتانیان
| India |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
ایرانیان و بسیجیان بدانند و در نظر داشته باشند هموطنان ارمنی و کشور ارمنستان در این برهه که دشمنان جمهوری اسلامی ایران علیه پیشرفت های کشور برنامه ریزی می کنند کوچکترین حرکتی که علیه انقلاب اسلامی باشد و باعث شادی دشمنان ایران بشود انجام نمی دهند و دولت ارمنستان هم تنها همسایه ای هست که در حال گسترش مناسبات با ایران اسلامی است. این در حالی هست که هر گونه اعتراض اقلیت ارامنه ایران می توانست بهانه ای برای دشمنان ایران باشد اما ارامنه ایران همه باهم تصمیم گرفتند چنین بهانه ای را به دشمنان ندهند زیرا جمهوری اسلامی بهتر از همه رژیم های تاریخ ایران با ارامنه خوشرفتاری کرده است. مطمئن باشید حتی یک ارمنی هم بین دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر پیدا نخواهید کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
ارامنه از نجیب ترین قشر این کشور هستند و کشور ارمنستان با وجود رابطه خوبش با غرب و روسیه هیچ وقت مثل آذربایجان مأمن دشمنان ایران نبوده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
رأس تمام نارضایتی های مردم اختلاس و فساد اقتصادی است که خود نتیجه فساد سیاسی و فرهنگی است. گرانی و آزادی بیان و حجاب اجباری از درجه کمتری از اهمیت برخوردارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
اولين و آخرين دشمن ما مديران نالايق هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
دو تا نظر در حمایت ایران نوشتیم منتشر نکرد
خطاب به پایینی دنبال اعتراض نیستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
شما دقیقاً کجا زندگی میکنید غار اصحاب کهف که نبودی
دختر ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
درود بر شما ارامه فهیم
سلطان فقط از اینستاگرام برای کسب و کار استفاده نمی کنیم که. خیلی هم بیشتر از 3 درصده
جناب سردار جلالی قطعا اینستاگرام و واتساپ و تمامی ابزارهای چت مخل زندگی مردم هستند در صورتی که فقط منظورمان از مردم مسئولان بی کفایت باشد
دروغ های شما مردم را عصبانی کرده
در آمریکا رسانه ها آزاد هستند اگر تعدادی آمریکایی در جنگ کشته شوند در رسانه ها منعکس می شد
پاسخ ها
1
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
آره جون خودت!
احتمالا منظور از فرمایش آقای رئیسی در مورد رشد اقتصادی ، رشد دارایی مسئولان است والا مطلب دیگری در کشور که بیانگر صحت فرمایشات ایشان باشد دیده نمیشود
از طلا گشتن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده ما را مس کنید
برگردید و همان پیکان را تولید کنید که سالها همه جور سرویسی به این ملت داد.
اقای معاون سیاسی وزار کشور ایا صحبت های علم الهدی و عده دیگری از امام جمعه ها و امثال شریعتمداری و رائفی پور و عباسی و ....تحریک امیز نیست؟تا وقتی که فقط یکطرفه به این مسائل نگاه میکنید به جایی نمیرسید.
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
هرجا شنیدید تحریک آمیز ترجمه بفرماید " آمیخته با حقیقت " و
همین مونده بود که وزیر امور خارجه در مورد فوت مهسا اظهار نظر کند!!!
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
به ایشان بفرمایند که اگر کسی را که هیپوفیزش را درآورده اند آزار بدهید حکمش چیست . یعنی ایشان ناقص در حال فوت بوده.. در خود جامعه مسئولین کم نیستند کسانی که هیپوفیزشان درآورده شده.
حتما این دانش آموز هم بیماری زمینه ای داشته یا سرطان داشته یا خودکشی کرده بوده روز قبلش بدنش گرم بوده خودش خبر نداشته
صنايع نفت و گاز را با ٣٠ ميليازد دلار به روسيه فروخته ايد
اين أست مديريت پيشرو؟
انوفا توقع داريد كه همه ساكت بنشينند و ندانم كاري را زير سوال نبرند

ارامكو رابنگريد كشيد
اررش ارامكو بيش از ٢ ترليون است
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
کجا و کی فروختن؟ الکی یه چیزی میگی که مثلأ تو هم یک چوب لای چرخ گذاشته باشی و مردم رو ثحریک کنی؟؟؟؟
اقای محمود عباس زاده روسیه علنی جای ایران را در فروش نفت و گاز گرفته و در فروش فولاد هم موش دوانده و پای ما را به جنگ اوکراین باز کرده و خالا هم از تحریم های بیشتر ما استقبال میکنه.دیگه باید چکارکنه تا امثال شما بفهمید که این کشور خبیث داره شیره کشور ما را میمکند
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
فکر کنم حرفهای شما هم تحیرک آمیزه . (یا به عبارتی امیخته با حقیقت هست"
دروغ نگو‌! دروغگو دشمن خداست.
این مولوی عبدالحمید هم فتنه انگیزی می کند، هم می خواهد خود را یک فرد بیطرف یا مصلح نشان دهد.
اقای معاون وزیر صنعت که میگی کمتر از 3 درصد کسب و کار اینترنتی و اینستاگرامی هست چند پاراگراف پایینتر و حرف های سلاح ورزی در مورد ضرر و زیان های وحشتناک فیلترینگ بر کارخانه های بزرگ و داروسازی ها را بخون تا بفهمی چقدر از مرحله پرتی.مشکل بزرگ کشور ما اینه که افراد کم سواد و بی اطلاع در پست های کلیدی هستند که هیچ درکی از کشورداری ندارند و فقط درامدهای خودشان اهمیت دارد.
حالا معلوم شد که تحریم ها برای کی نعمت است وبرای کی گرفتاری .شاید اینکه روسیه تحریم های قبلی ایران در سازمان ملل را وتو نکرد به نفع ما بوده خخخخ
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
برو یک مقدار مطالعه کن باد نظر بده دوست عزیز. مگه تحریم‌های سازمان ملله که روسیه از حق وتو استفاده کنه؟؟؟؟ خود روسیه هم تحریمه. اینها تحریم آمریکا و بقیه کشورهای استعمارگر سال‌های گذشته هست .
نماینده جمهوری آذربایجان گفته ؛

دوچرخه هم میتونه از رود خونه ارس رد شه .
نیازی به زدن پل و عبوردادن تانک از روش نبود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
البته استحضار دارین که پل زدن و عبور کردن از روی رود سیه رود که دو طرفش داخل مرز ایران هست انجام شده است
در ۳۰ استان از ۳۱ استان کشور کمبود سرم و دارو داریم !!!.
برای همینه که دشمن از این دست آوردها و پیشرفت های اینچنینی ما در دولت جدید عصبانی و ایجاد اغتشاش میکنه !!
مزگ بر دشمن !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
پیشرفت هاو گشایش های این ۶ کلاسه در یکسال
:-) گذشته منو گشته
رشد اقتصادی ایران یا رشد اقتصادی مسئولان؟
روسیه هرچی بگه طوری نیست هنوز اظهارات سفیر روسیه را فراموش نکردیم. آنها فکر منافع خودشان هستند و خوشحال هستند که ایران نتوانست جای روسیه را در بازار نفت و گاز بگیرد
جواب مولوی عبدالحمید را بدهید وفقط سوال کرد
خدا رحمت كنه رفتگان شما ، خدا رحمت كنه عمو حيدر ما هميشه مي گفت : « گُرز رستم ٧٠٠ من بوده »
هر چه دليل و برهان مي آورديم كه : « عمو جان ! حالا درسته كه رستم پهلوان بوده ، اما گرز ٧٠٠ من كه
نميشه » !!
عمو حيدر مي گفت : « رستم پهلوان نبوده ، رستم پهلوان پهلوانان بوده ،پس با اين حساب گرزش ميتونه ٧٠٠ من باشه حتي بيشتر » !!
بعد براي عمو جان حساب و كتاب مي كرديم كه : « عمو جان اگر هر يك من ، سه كيلو حساب كنيم ، بايد وزن گرز بشه ٢تن و ١٠٠ كيلو !... يعني به اندازه ٤٢ تا پاكت سيمان 50 كيلويي » !! اما عمو حيدر بازهم قبول نمي كرد و معتقد بود گرز رستم ٧٠٠ من بوده » ! ... حتي برخي اوقات مي گفت : « بخندين ، هر چه دل تان مي خواهد بخندين ، اما قبول كنيد كه گرز رستم ٧٠٠ من بوده » !! ... واين قضيه چنان بود تا روزي كه عمو حيدر در بيمارستان بستري بود ! دايي عباس كه براي عيادتش رفته بود ، براي شوخي گفته بود : « عمو حيدر بالاخره گرز رستم چه من بوده ؟ » و عمو حيدر هم با بي احوالي
يواش گفته بود : « ميدونم كه ميخندين اما معلومه كه ٧٠٠ من بوده » !! ... و چند ساعت بعد عمو حيدر به رحمت خدا رفت !! رحمت الله عليه !
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
خیلی با حال بود
اون پیشرفتتان من را کشته
ريس جمهور واقعا درست ميگه رشد اقتصادي دشمن رو ديوونه كرده ،مرغ شده كيليويي ٧٠ تومان اقا ريس جمهور،اين رشد مردم هم ,,...ه☺️
قانون اساسی اولیه بعد از انقلاب توسط افراد برجسته و آگاهی چون شهید بهشتی تهیه و تنظیم شد اما در اصلاح قانون اساسی پس از رحلت حضرت امام: ره " آنگونه که باید در امر حفظ حق و حقوق ملت دقت و وسواس بخرج داده نشد وبیشتر اصلاحات حول پایداری و دوام قدرت مسئولان وقت انجام گرفت لذا حفره ها و بلاتکلیفی هایی بوجود آمد که منشاء بسیاری از گرفتاریهای امروزی ماست ، کاش مسئولین و دلسوزان واقعی انقلاب با انجام تغییراتی در قانون اساسی ضمن رعایت اصول اولیه انقلاب حق و حقوق نادیده شده ملت را به آنان بازگردانند
معاون وزیر صنعت: سهم اینستاگرام از کسب‌وکار‌های اینترنتی کمتر از ۳ درصد است
احسنت مثل ساندیس خورهها که کلا 3 درصد جامعه را تشکیل میدهند
"رشد اقتصادی ایران دشمن را عصبانی کرده!!!"
جناب رییسی درصد رشد اقتصادی چند بوده؟
اثرش تو معیشت مردم کجاست؟
تورم به این بزرگی رشد کرده را نمی بینید؟
به قول شما جمعیت معترض ۱ % است !
برای جمعیت یک درصدی معترضان که اینترنت ۹۹% بقیه رو که قطع نمیکنن و مسابقات فوتبال رو بدون تماشاچی برگزار ننیکنن که !
اینترنت رو وصل کنید قشنگ بشینید با مردم صحبت کنید
ببینید مردم چی میخوان
خواهرم ؛ خواهرت خواهرامون
ببینید پیروز چی جوری از انقراض نجات پیدا میکنه
فکری به حال درختای خیابون ولی عضر کنید
برای آلودگی هوا
ببینید آرزوی دختر چی بوده
هنوز درگیر مسئله درگذشت مهسا امینی هستید؟
موضوع عمقی تر از این حرف هاست، سعی کنید با تغییر عملکرد خود، اعتماد رو به جامعه برگردانید
از ۶ کلاسه بابت رشد اقتصادی :-) و کمبود دارو و سرم در ۳۰ استان و قیمت تخم مرغ شونه ای ۹۰ هزار و مرغ ۷۵ هزاری و برنج ۱۱۰ هزاری مچکریم !!!!
در صورت تکرار خطبه های تحریک آمیز و فتنه انگیز از طرف این مولوی شایسته است ارگان های ذی ربط وی را ممنوع المنبر و یا حصر خانگی کنند
پاسخ ها
مقدم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
آنقدری که خطبه های علم الهدی تحریک آمیز است ما در خطبه های این بنده خدا چیز خلاف واقعیتی نشنیدیم
رشد اقتصادی؟؟؟؟
تکلیف اون جوونایی که اومدن وزارت خونه واسه تشویق ازدواج چی میشه
کسب و کار ولش کن
برای
۱٪
اینترنت
۹۹ ٪
رو
قطع
نمیکنن !
اقای رئیسی میگوید رشد اقتصاد ایران دشمن را عصبانی کرده است ؟؟؟ مردم که چیزی از رشد اقتصاد ندیدند حتما منظور ایشان رشد اقتصاد خودشان هست که صد البته حتما رشد چشمگیری داشته
بابا بس کنید برید چهارتا کار هر چقدر کوچک انجام دهید مردم لمس کنن ، همش دنبال تنش و صحبت هایی که صفر درصد سود داره هستند ، یه مسئول نباید تمام تراوشات ذهن تو کار بیاره
اگه میخوای دشمن بشناسین یه صفحه اینجا باید نوشت ، مثلا دشمن تولید خودرویی است که آلودگیش همش سرطان تغییر ژن و عصبی کردن مردم شده ، صدتا دیگه ازین دشمن ها هست
دشمن به قول شما تا موضوعی نباشه نمیتونه کاری کنه پس بهانه ندین
آقای عباس زاده سخت تر شدن تحریم هاعلیه ایران خبر خوبی برای روسهاست آنها حرف مفت نمی زنند آنها می دانند که چکار می کنند وچطور حرف بزنند به هوش باش
قطعا مقام روس در عین صداقت جواب داده، شک نداریم از تحریم سخت ایران خوشحال میشن، چون در شرایط تحریم با قیمت بالاتری به ما خدمات میدن و ما هم ناچاریم هر چی گفتن بپردازیم چون گزینه ی دیگری در دسترسم ن نیست
وقتی اخبار شمارو دنبال میکنم اعصاب و روانم بهم میریزه
دیشب صدا سیما کارشناس آورده و تحلیلش اینه انقلاب جنسی بوده و میخوان جلو پیشرفت بگیرن
الان یه سوال در مسائل اقتصادی چطور غربیها پیشرفت میکنند درحالیکه شما میگین همش فساد است اونجا و اخلاق نیست ؟
میدونین چرا اخلاق و فساد فقط حجاب نیست اونا راستگو هستند ربا نیست ریاکار نیستند طماع نیستند و قانع هستند
بامردم و‌دنیا صلح‌کنید، درگیری دیگه کافیه مردم خسته اند
سردار تنگسیری. متشکریم. ما مطمئنیم که شما انتقام خون حاج قاسم را از آمریکائی ها گرفتید. اما نفرمودید این تلفات در چه زمان یا زمانهائی اتفاق افتاد.
حالم بهم میخوره از این همه دروغ دیگه به سایتهای داخلی اطمینانی نیست
چه خبرهای نکو و گران سنگی!!!
فقط افسوس که هیچ کدام یا قابل قبول نیستند و یا قابل درک!!!!
قسم خوردن که هر لحظه رو مخ مردم باشند. وگرنه این حجم از چرندیات بعیده
درود واحترام
آن ۵۲ نفر را در چه تاریخهایی کشتید ؟
باهم بودند یا جدا جدا ؟
جنازه ها را دیدید یا حدس زدید؟
چگونه در حالی که رسانه های مخالف دولت مستقر در آمریکا منتظرند تا موضوع کوچکی مثل چرت زدن رئیس جمهور را در بوغ وکرنا کنند موضوع به این مهمی مخفی شد ؟ آیا اینکار شدنی است ؟!!!
وکلی سوال دیگر که منتشر نخواهد شد .
چرا هیچکدام از مسولین مشکل اقتصادی ندارن ؟ حتی یک نفر شون !!! ولی اکثر مردم این مشکل رو دارن! مشکل از مردمه ؟ یا از بیت المماله ؟
یعنی آن نماینده مجلس که میگه مقام روسی گفته تحریم ایران خبر خوبی برای روسیه هست!رو خوب برداشت می کند رو از مجلس با لگد نه با احترام ،پرت کنید بیرون ، این نوع تفکر شما باعث عقب افتادگی ایران و فلاکت ها شده جناب محمود عباس زاده،
نابودی علوم پایه در کشور جدی هست ، بی توجهی به علوم پایه ، پایه های علمی کشور رو نابود میکنه متاسفانه مسئول کتب درسی مدارس یک روحانی میباشد که کلا کتاب‌های علوم پایه رو کلا نصف کرده ، دیگه تو دبیرستان دانش آموزرشته ریاضی فقط سلامت و بهداشت و کارو فن آوری و فضای مجازی میخونه ؟؟ و ساعات درس ریاضی نصف شده ؟؟؟ طرف مصاحبه میکرد که انتگرال چه دردی میخوره اخه نمیدونه که محاسبات مهندسی و مساحت اشکال به کمک انتگرال هست و این همه پیشرفت کشور ور مهندسی فقط بخاطر وجود دانش آموزان ممتاز در دانشگاه شریف و سایر دانشگاه های کشور هست ولی در اقتصاد که مخصوص،دانش آموزان انسانی بود فقط بدبختی و فلاکت نصیب مملکت شد چرا که رشته انسانی آخرین اولویت بود و دانش آموزان متوسط به پایین وارد این زشته میشدن ؟؟ نگذارید مهندسان بیسواد ساختمان‌های مثل برج ابادان بسازن
جناب عباس زاده شما نماینده مجلس سورای اسلامی هستید یا دومای روسیه ؟ لطفا ماله کشی هم می خواید بکنید ، ماله کشی اشتباهات مسسولین کشور خودمان باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
امام رحمه الله خطاب به نمایندگان مجلس شما وکیل مردم هستین ونه ولی مردم باید آنچه را مردم میخواهند انجام دهید ولو بزیانشان
تصور‌میکنید توضیحات و توجیهات شما را اکثر جامعه باور می‌کنند؟
از اشخاصی چون محمود عباس زاده انتظاری فرا تر از این نمی رود. چون اولا نماینده اقلیتهاست در مجلس و دوما درد مردم را که بیشترشان ناشی از تحریم هاست درک نمی کند.
کسی متوجه سخنان گوهربار وزیر امور خارجه شد۰ هیچ ربطی بین جملاتشان دیده نمیشود۰
تاسف باره که معاون وزیر نمی دونه کسب و کارهای موجود در اینستاگرام خرد بودند و شاید رقم چندان بزرگی نبود ولی خیلی ها از این راه نون می خوردند
واقعا احکام حقوقی کارکنان دولت از زمین تا آسمان از هر ارگانی به ارگان دیگه فرق میکنه؟؟ عجب نظام هماهنگی ساختید ، نیروی خدماتی شرکت گاز سه برابر کارمند معمولی ؟؟ بدبخت تر از همه پرستاران که واقعا تو اون وضعیت اسفناک بینارستانهای دولتی که تو هر اتاق ۶ مریض ؟ با ماهی ۱۰میلیون تومان ؟؟ طرف سه ماه رفته آلمان با کف حقوق معادل ماهی ۱۰هزار دلار؟؟ با امکانات رفاهی ؟؟ دقیقا ۳۵ برابر ایران ،؟؟؟ در حالا که یک مقداری پولش،رو هم برا خانواده می‌فرسته؟؟ حالا تو کشور ما یه وزیر آموزش و پرورش داریم که خودش از ده جا حقوق و پاداش هییت مدیره میگیره و ۱۸ ماهه بخاطر ۲میلیون ابرو برا معلمان نگذاشته ؟؟ ؟؟ گوشت مرغ ۲۰ هزاری شده ۶۰هزار انوقت .....
دو عنصر یا مولکول
"سهم اینستاگرام از کسب‌وکار‌های اینترنتی کمتر از ۳ درصد است"
دوستان لطفا از تحلیل با شکم گرسنه یا در زمان های کسلی یا شادی اجتناب کنند.
آقای رئیسی‌ یک لیتر روغن مایع‌ شده یکصد و چهل تومن‌ ، نکن بربری و سنگک شما تبدیل به نون لواش‌ شده‌ قاضی ها و بسته های کالا‌ تا نصف خالیه‌ تخم مرغ‌ فندقی دونه ای سه هزار تومن‌ مرغ‌ به قیمت‌ گوشت قرمز‌ شده‌ ولی ۹۰۰ هزار‌ افزایش‌ حقوق‌ را هم پرداختَشو‌ به‌ اتیه‌ حواله‌ دادید‌ اونوقت‌ دم از رشد‌ و پیشرفت میزنید‌ ؟!
آقایی که میفرمایید‌ امریکائیها‌ در افغانستان‌ ماندند‌ ولی بعد انقلاب در ایران نماندند‌ چطور بخوردت اجازه‌ میدی‌ فرزندان‌ ارش‌ و کوروش‌ را با مردم‌ افغان مقایسه‌ بکنید‌ ؟!
آقای امیر‌ عبداللهیان‌ مرگ مهسا را بیخیال‌ بعد‌ از اونهمه‌ هزینه سفر‌ بجای رفع تحریمها‌ غوز‌ بالاغوز‌ شدیم که‌ !
پس چی شد‌ هئیت‌ نماز شبخوان‌ معجزه‌ گر‌ کاری نکردید‌ که قربونت‌ !
ازگفته های خارجه وزیر


هردم ازاین باغ بری میرسد خبر ناهموارتری میرسد
ماشا.. مسولیت چقد هم راستگو تشریف دارن
تکلیف مولوی عبد الحمید روشن است
مروج وهابیت است تعجب از قولی است که در انتخابات به اوداده شد
اكتشاف نفت وگاز ايران به روسيه در ازاى ٣٠ ميليارد واگزار كردهايد
ارامكو بيش از ٢٠٠٠ ميليارد اردش دارد
خودتانً مقايسه كنيد كه چه كار كردهايد
شخصی مثل آقای رئیسی وقتی تصمیم می گیرد اوضاع کنونی را نقد نماید نخست باید مخاطبین وی چه کسانی هستند اگر منظورشان اکثریت مردم است که آتها علاقه ای به نقد ایشان ندارند مشت نمونه خروار است اکثریت مردم حاضر نشدند به ایشان رای بدهند چون می دانستند آن بالا بالاها چه خبر است فقط مانده کسانی را که دوربری های ایشان اگر رئیس,جمهور محترم فکر میکنند با چنین نقدهایی می توانند اعتبار خودرا میان مردم بیشتر نمایند کاملا در اشتباه هست ایشان اگه حرف تازه ای,برای گفتن داشت باز قابل تفکر بود ولی ایشان همان حرف های تکراری دیگران را بازتکرار نمودند یک سناریوی تکراری و کسل کننده ه همانند فیلم های فارسی ایشان باید بدانتد اکثریت مردم علاقه ای برای خواندن نقد ایشان ندارند مردم علاقه به نقد هایی دارند که جذاب باشد ایشان باید بدانند مردم فعلی مردم دهه 60 نیستتد که هرکس هرحرفی زد مردم تایید نمایند مردم امروز ایران بسیار مردم آگاهی هستتد آتها از نظر آگاهی و شعور اجتماعی بجایی رسیده اند که راحت می توانتد. هر کسی را براحتی نقد نمایند ولی افسوس چه فایده که اجازه نقد دادن به آنها را نمیدهد ...
دقیقا سردار درست میگن،کرونا یاب راستی بکجا رسید سردار؟!
جناب عباس زاده درک این مطلب خیلی سخت نیست که بدانیم وقتی کشوری از ضررهای ما منفعت می برد قطعا برای متضرر شدن بیشتر ما هم تلاش می کند !!
"پورابراهیمی: اغتشاشات جمع خواهد شد " هنوز نفهمیدید که این التهاب اجتماعی اعتراض است نه اغتشاش و حل این معضل راهکار ساده ای دارد که می توان آن را به راحتی حل کرد و در ضمن این مشکل هر چه طولانی تر شود حل آن سخت تر و هزینه برتر خواهد بود.
"رئیس جمهور: رشد اقتصاد ایران، دشمن را عصبانی کرده است" در حال حاضر حتی یک اقتصاددان هم معتقد است ما رشد اقتصادی نداشته ایم و با تورم چند صد درصدی، ارزش پولمان کاهش یافته است، قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده است، کتمان حق از نظر قرآن و عترت می دانی چه عذابی برای انسان دارد؟
"قطعی اینترنت خطوط تولید کارخانجات بزرگ را دچار مشکل کرده است" تولید کنندگان ناراحت نباشند الحمدالله رب العالمین اینترنت ماهواره ای در ایران فعال شده است و به خرید تجهیزات ارزان قیمت آن که در بازار زیر زمینی موجود است می توانند از اینترنت رایگان و پر سرعت استفاده نمایند.
الان بیش از یکماه هست که از فوت مهسا امینی می گذره اونوقت آقایون تازه یادشون افتاده که بگن دو مآمور امنیتی هم بلافاصله بعد از انتقال مهسا به بیمارستان حاضر شدن !! فکر نمی کنید برای باور این ادعاها دیگه خیلی دیر شده ؟!
یه خبر زدن که اینقدر ما قوی هستیم که 52 تا امریکایی را کشتیم اونم تو یک سال و نیم بعد خبر بدی اینه که 30 تا استان کشور کمبود سرم و انتی بیوتیک دارن بعد دوباره خبر بعدی اینه که ریس جمهور گفته رشد اقتصادی ما دشمن را عصبانی کرده. خدایی خودتون کلاهتون را قاضی کنید ببینید این طرز مملکت داری درست هست یا نه؟
در کشور ما تا زمانی که مافیای خودرو وجود دارد به ملت ظلم میشود ولی هر کسی که مقابله میکند این مافیا انها رو با پول ویا.... ساکت میکنند.
خودرو که در کشور تولید و فروش میشه باید قیمتش خیلیی پایین تر باشه .الان خودرو در کشور ده برابر قیمت واقعی داره فروش میره
قیمت فولاد در کشور خیلی بالا است و رانت دزدی خیلی زیاده.نمایندگان مجلس خواب هستند.
درود
فکر کنم جناب ریاست جمهوری..... رییس جمهور ایران نیست...
رییس جمهور یک کشور دیگر است....که رشد اقتصادی را مثبت می داند....حالا کدام کشور است نمی دانم...
اما به عنوان یک کارگر فقط تورم و گرانی و بالا رفتن روزانه مواد غذایی را می بینم. دارو برای پسرم که سرما خورده ولی گیر نمی آید را می بینم..وای به حال بیماران لاعلاج....حقوق روزانه سیصد هزار ....پسته تازه...کیلو دویست و پنجاه هزار...مرغ یک عدد صد و پنجاه هزار....و برو بالا....
رشد اقتصادی که تو سفره کارگر غیر از یک نون تخم مرغ اون هم با بدبختی بشه تهیه کرد.....رشد اقتصادی نیست....بدبختی اقتصادی در واقعیت است
رئیس جمهور: رشد اقتصاد ایران، دشمن را عصبانی کرده است
خودماروهم عصبانی کرده بابا یه وقتی هم بدیداستراحت کنیم چقدررشدکنیم!!!!
بقیه را نخواندم همش تکراری بود
عبدالحمید مگه چی گفت که میگید تحریک آمیز بوده گفته هاش ؟!!!
حتما باید تعریف و تمجید کنه که بگید آدم خوبیه ؟
آقای وزیر امور خارجه،
سهم حق آبه ایران از هیرمند چی شد؟ حتی با طالبان هم نمیتونی مذاکره موثر داشته باشی؟
آیا افزایش ۳ درصد به بیکاران کشور عدد کمی است !!!؟؟؟

این افزایش ۳ درصد بخاطر بستن اینستا گرام و واتس آپ

حتی اگر درست باشد که شک‌و تردید دارد !!!!

بسیار بالاتر از تعداد بیکاران اکثریت کشورهای جهان است !!!

آیا بهتر نیست تا زمان ساختن اپلیکیشن ملی جایگزین صبر

می کردید و مشکلات جدی جوانان بیکار و اقتصادی مردم را

به تاخیر می انداختید !!!!؟؟؟؟؟
در خبر خودرو درست گفتید وزیر محترم بروید ببینید خودروسازی سایپا چه خبره مدعامل سایپا / سایپا یدک و.... ایا الفبای خودرو را می دانند.
جناب معاون وزیر کشور، لطفا تصاویر دوربین مداربسته بانک ها را منتشر کنید تا بر همگان معلوم شود چه کسانی بانک ها را آتش می زنند.
وزیر انرژی روسیه صراحتا گفته: که از سخت تر شدن تحریم

های ایران ، بخاطر افزایش منافع روسیه بسیار خوشحالند !؟

حالا با شنیدن خبر ورود گروهی شرکتهای متعدد روسی و

بلاروسی به کشور ،، بشدت نگران و دلواپس هستم!!!؟؟؟
بعد از یک ماه حالا امیر عبداللهیان شده محلل و داره اخبار تازه می ده!! بابا تو وزیر خارجه ای مثلا.!!! به امور داخلی چه کار داری؟؟
مسولان هیچ نگرانی مشکل و درکی از بابت فرزندان تحصیل

کرده بیکارشان نداشته و ندارند !!!؟؟؟


لذا اضافه شدن ۳ درصد دیگر به بیکاران کشور بخاطر بستن

اینستاگرام و واتس آپ ، برایشان فقط یک عدد است و بس!؟
کسب و کار اینترنتی یک میلیونوم درصد هم که باشه حق ندارید تو این اوضاع اقتصادی با قطع کردن اینترنت اون شغل رو از فردی که داره کسب روزی میکنه از این راه رو بگیرید
جناب رییسی یادتان هست که در مناظره های انتخاباتی چه

قولی را آگاهانه برای نبستن اینستا گرام به مردم دادید ؟

از قدیم هم گفته اند که : ( مرد است و قولش )
بله
چرا 52 تا!
پس چندتا؟
300 تا!
اینستا و واتس اپ جمع نمیشه ...تکنولوژی این امکان رو از شما میگیره اما شما با این افکارتون این در آمد کلان را به جیب بیگانگان واریز خواهید کرد و باعث تضعیف صنعت IT خواهید شد....بی جهت نیست که ایلان ماسک آقای وزیر مارا بهترین مدیر بازار یابی منطقه ای خودش میدونه ...بی مزد و منت برای ایشون درآمد زایی کلان خواهد کرد.
""رئیس کمیسیون بهداشت مجلس: در ۳۰ استان کشور با کمبود سرم و دارو روبه رو هستیم""

آقای رییس کمیسیون بهداشت مجلس: تازه چشم باز کردید؟ خییییییلی وقته که خیییییلی چیزها کفگیرش به ته دیگ خورده، نوش دارو بعد از مرگ سهراب. حرف زدن تو مجلسی که نماینده اکثریت مردم نیست دردی از مردم دوا نمیکند و چیزی ازناکارامدیی بسیار زیاد مسئولین را هم نمی کاهد.
اقای پورابراهیمی شما بفکر اقتصاد و حل مشکل مردم باشید ونیاز به شعارهای پپولسی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
یادتون هست سال 96 بانکها خواستند با افزایش سود سپرده جلو تورم و انتشار پول در جامعه رو بگیرند چی فرمودین واجازه ندادین اگر قضاوت واقعی صورت بگیرد بخش اعظم تورم کنونی ماحصل گفتار وکردار شماست
تورو خدا هرمعامله ای باروسیه انجام میدید پولشو بگیرید. ممنون
وزیر امور خارجه
شما باید از مراودات خارجی سخن بگویید نه مسائل امنیتی. خدا رو شکر شما در همه امور دخالت می کنید.
تا دیر نشده بین مردم بیائید و گوشهایتان را آماده شنیدن حرف ها و خواسته های مردم کنید هر چند برایتان تلخ است
سلام.لطفا یکی به آقای رییسی یادآوری بفرماید که علاوه بر ناراحتی دشمن از رشد اقتصادی ،ملت هم از گرانی و تورم ناراحتند و اولویت اول ایشان بهتر است رسیدگی به ناراحتی مردم باشد.
سردار تنگسیری ، شما فقط 9 شهید ندادید ، هزینه شما از این درگیری 66 میلیون فقیر ( به روایت خودتون که خط فقر را 18 میلیون اعلام کردید) به همراه نابودی خانواده ها ، بیکاری ، فقر ، اعتیاد ، فساد و ... بوده ، لطفا درست حساب کنید.
رفراندم
بهترین راه شنیدن حرف مردم
در مورد برجام و تعامل با دنیا باید به رای مردم رجوع کرد پای صندوق رای
بنده خدا عبدالحمید مولوی مگه چی گفته !!! .
فقط گفت آقایون مسئولیت دارن و باید جوابگو حوادث اخیر باشن .
این کجاش تحریک کننده است ؟
آخه نمیشه تا یکی یه حرفی میزنه بگید :
حرفاش تحریک آمیز بود ه وخودش هم اغتشاشگر .
این خبر ها که بالا نوشتید مربوط به ایرانه ؟ رشد اقتصادی دشمن رو عصبانی کرده ؟!!!! عجب !!!
توی این مملکت فقط باید رائفی پور و شریعتمداری و احمدخاتمی و صدیقی و آقا تهرانی و پناهیان و علم للهدی و ازغندی و حداد عادل حرف بزنن و بقیه باید لال باشن و الا میشن اغتشاشگر !
رئیس جمهور : خودشان هم می‌دانند که امروز کالای ایرانی باکیفیت و قابل رقابت با کالاهای جهانی است و لذا نمی‌خواهند شما در کارتان موفق باشید؛ این جنگ اراده‌هاست.

پ .ن- اگر کالای ایرانی قابل رقابت با کالاهای جهانی است چرا خود ایرانی ها ترجیح می دهند از کالاهای خارجی استفاده کنند!؟
آقای رییس جمهور : رشد اقتصادی شما= یک کیلو گوشت گوسفندی معادل 250000 هزار تومان.

شیخ محترم ما ایرانیها یک ضرب المثل داریم که می گوید اگر یک نفر خواب باشه، میشود با دادن آگاهی بیدارش کرد، ولی اگر یک نفر خودش به خواب بزنه احدی نمی تونه بیدارش کنه. پس راحت بخواب که ما بیداریم.
خود ایلان ماسک در صحبتهایش اشاره کرد دنیا همیشه به متخصصین ایرانی نیازمند است تو را به آبروی محمد و ال محمد مردم را احمق فرض نکنید. راست بگید شاید خدا کمک کرد . 4 ماه می رفتم در یک اداره کاری داشتم خسته شدم رهایش کرد یکی از دوستان با موبایلش از تو خیابان زنگ زد به یکی شنبه رفتم طرف جلو من بلند شد چایی آورد ساعت یازده ظهر کار چهر ماهه تمام شد شما چرا نفرمودی از آشنایان فلانی هستی ... می خواستم گریه کنم به حال مردم آمدم بیرون گوشه خیابان نشستم بی اختیار گریه می کردم .
وزیر خارجه : دو مامور وارد بیمارستان شدند و هدایت رو شروع کردند ...
هدایت چی دقیقا ؟؟؟ خب خود این که خودت میگی بحث برانگیزه !
مولوی عبدالحمید اگر از درد و رنج مردمش و از عدم توجه و پاسخگویی مسئولین نگه از چی بگه؟
اتفاقا شاید بتونه حرفاش مرحمی بر دل مردم بلوچ باشه.. شوخی که نیست نزدیک ۱۰۰ نفر در یک روز کشته شدند. قرار بود پیگری بشه به کجا رسید؟
بله درست میفرمایید 3 درصد از از 10 درصدی که مردم کسب میکنن نه از 90 درصد خواص...
شد چیزی تو این مملکت اتفاق بیفته به دشمن نسبت ندن؟ نکنه تو این مملکت فقط دشمن زندگی می کنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
شما یک روز این جماعت را بدون گفتن دشمن تصور کن ببین چه اتفاقی میفته یعنی قابل هضم نیست
"دو عنصر امنیتی در بیمارستان مستقر شدند و هدایت از همان لحظه شروع شد" این را خوب اومدی!!
دو عنصر امنیتی بیمارستان کسری از این طرف بودن یا از اون طرف...عنصر برای شیمی
آقای رئیسی، تو این یکساله کشور رشد کرده !؟
شما ۴۳ ساله که تو این مملکت پست بالا داری و یکی از مقصر آن اصلی این نا به سامانی وحشتناک هستید
رو به جلو فرار نکنید
اگر آمریکا و اسرائیل نبودند یا اینکه مثل پوتین بودند آنوقت مسائل و مشکلات را گردن کی مینداختند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا به روزنامه نگار واژه عنصر خطاب شد
یکی از کمبود دارو در کل کشور میگه!!! یکی در فکر تصاحب بازار 20 میلیون دلاری دارو در روسیه!!!!! مردم از این تبعیض قائل شدن ها خسته شدن چرا که با وجود تحمل همه مشکلات از قبیل تحریم، کمبود، گرانی، تورم، بیکاری، محدودیت ها، اختلاس ها، غیره غیره!! اما هر روز شاهد از این قبیل تبعیض ها هستیم اختلاس و ابر بدهکار بانکی انواع سلطان در شغل های مختلف غیره غیره!! بعد توقع دارند حرف کیو باور کنیم!!؟؟
غیر قابل انتشار: ۴۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲۵


حتی اجازه نمی دن نظر مردم در یک رسانه خودشون منتشر بشه هر روز ادعا می کنند ما با اعتراض مشکلی نداریم با اغتشاش مشکل داریم !!!!!
درصد رشد اقتصادي از سفره و رفاه مردم و اميد جوانان كاملا پيداست ابراهيم جان ... الكي اقتصاد دانان خبره را به صف نكن
وقتی اینترنت را قطع میکنید و نسخه های الترونیک را هم اجباری این که واتساب و اینستا نیست .بیماران را هم گرفتار کرده
حماقت از آن کسی است که تصور می کنند کسب و کارهای اینترنتی منحصر به آنهایی است که نماد اعتماد دارند و هزاران کسب و کار خرد و کوچک موجود در اینستاگرام که اتفاقا هیچ اطلاعات و آماری از آنها در دست این نخبه گان دولتی سخنور نیست را نمی بینند و درک نمی کنند. مهر خاموشی بر لب بزنید و درفشانی نفرمایید
9 میلیون نفر از طریق اینستاگرام امرار معاش میکردند که فقط 3 درصد تجارت مجازی رو تشکیل میدادند!!! این یعنی اقتصادی بسیار نحیف و خرد توسط 20 درصد جمعیت مولد و شاغل کشور گردانده میشد که شما به سادگی هر چه تمام تر نابود و لهشون کردید!
پانزده دقیقه پس از ورود مهسا امینی به بیمارستان کسری، دو عنصر امنیتی در بیمارستان مستقر شدند و هدایت از همان لحظه شروع شد
هدایت چه کسی ؟ خانم مهسا امینی ؟
رئیس جمهور با بیان اینکه رشد اقتصادی کشور دشمن را عصبانی کرده است???????!!!!!! لطفا یکی توضیح بده
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار