بازدید 68826
سه هزار و صد و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

آمریکا یک محدودیت را برای دانشجویان ایرانی لغو کرد/ کاهش ۱۰۰ درصدی مصرف گوشت در یک‌سال اخیر/ مالکان خانه‌های متری ۴۰۰ میلیون تومانی در تهران چه کسانی هستند؟ / وزیر نفت: مصرف بنزین به بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر در روز رسید/ وزیر بهداشت: برای جوانی جمعیت تنها ۷ سال فرصت طلایی داریم

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند پزشکیان: تبعات حذف ارز دولتی را قشرهای ضعیف جامعه می‌پردازند /ایرنا: رشد درآمد خالص خانوار‌ها، رکورد پس از انقلاب را زد / رئیس سازمان خصوصی‌سازی: قرارداد کارگزار پرسپولیس، روی ترکمنچای را سفید کرده است! و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۳۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳ 26 August 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

آمریکا یک محدودیت را برای دانشجویان ایرانی لغو کرد
بنا بر اطلاعیه روز پنجشنبه اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا (اوفک)، شرکت‌ها و موسسه‌های آموزشی، از جمله دانشگاه‌های آمریکا، تا اول سپتامبر سال ۲۰۲۳ میلادی مجاز خواهند بود، نرم‌افزار و محتوای آموزش آنلاین مورد نیاز برای فارغ‌التحصیلی در رشته‌هایی نظیر علوم اجتماعی و انسانی، حقوق و مدیریت اداری را در اختیار دانشجویان ایرانی، فارغ از این که در ایران زندگی می‌کنند یا خارج از ایران، قرار دهند. در این اطلاعیه تاکید شده مجوز مذکور، افراد شاغل در دولت جمهوری اسلامی یا ایرانیانی را که املاک یا دارایی‌شان به دلیل تحریم‌های آمریکا مسدود شده است، در بر نخواهد گرفت.

به زودی واردکننده پزشک خواهیم شد
رئیس کل سازمان نظام پزشکی: امسال هیچ کس متقاضی رشته جراحی قلب در کشور نشده و در کل کشور فقط دو فارغ‌التحصیل جراحی اطفال داریم. در رشته‌های بسیار ضروری جراح نداریم و با شرایط موجود مجبور می‌شویم با عقب‌گرد ۴۰ ساله از هند، پاکستان و فیلیپین پزشک وارد کنیم. /ایسنا

کاهش ۱۰۰ درصدی مصرف گوشت در یک‌سال اخیر
میرزا امین، عضو هیات رئیسه اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گاوی: میزان خرید گوشت از سوی مصرف‌کنندگان قابل توجه نیست و خرید‌ها نسبت به ماه گذشته حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهشی شده است و این کاهش مصرف نسبت به سال گذشته حدود ۱۰۰ درصد ریزش کرد. مردم در خرید انواع پروتئین‌ها مراعات می‌کند و تقاضا برای خرید گوشت مرغ با وجود اینکه زیر نرخ مصوب عرضه می‌شود کاهش پیدا کرده است. کاهش قدرت خرید مصرف‌کنندگان باعث شد بسیاری از مردم اقدام به خرید گوشت منجمد کیلویی ۱۵۰ هزار تومانی کنند. / ایلنا


اعتراف بزرگ سخنگوی سابق وزارت بهداشت درباره شیوع کرونا
کیانوش جهانپور: لازم نیست کسی کشف کند که ویروس اوایل بهمن وارد ایران شده بود، زیرا این امر بدیهی است. قطعا ما هم معتقد هستیم بر اساس شناسایی قطعی و اطلاعات و مستندات امروز، اواخر دی یا اوایل بهمن، کرونا وارد ایران شده است. /ایسنا

مذاکرات تقریبا احیای قرارداد قبلی است؛ نیازی به اینکه در مجلس بررسی شود، نیست
جلیل رحیمی جهان‌آبادی: اکثر نمایندگان در جریان کلیات مباحث و پیش‌نویس مطرح در مذاکرات احیای برجام هستند و می‌دانند چه توافقی می‌شود و طرفین چه تعهداتی را می‌پذیرند. احتمال اینکه ظرف یک هفته تا ۱۰ روز آینده توافق شود بسیار است و حداقل این بار چالش اساسی دیده نمی‌شود. بر اساس این پیشینه که قرار جدیدی اتفاق نیفتاده و مذاکرات تقریبا احیای قرارداد قبلی است و آن قرار داد روال خودش را طی کرده، فکر می‌کنم نیازی به اینکه در مجلس بررسی شود، نیست. /ایلنا


امروز می‌دانیم چه فردی از کدام نانوایی نان خریده است
وزیر اقتصاد: در گذشته نزدیک به ۳۰ درصد میزان توزیع آردی که در کشور صورت می‌گرفت به فروش مشتری نمی‌رسید و الحمدالله در همین دو سه ماه که این طرح پیاده شده، بدون فشار به مردم این حجم را شناسایی کردیم. امروز می‌توانیم بگوییم که چه فردی با کارت ملی از کدام نانوایی نان خریده، اما در واقع نانی خریده نشده و تنها آرد را برده است.


علم‌الهدی: پاسخگویی به مطالبات رهبری، اصل اساسی برای سنجش عملکرد دولت است
امام جمعه مشهد: هر وقت خواستیم ارزیابی دقیقی نسبت به دولت وقت داشته باشیم، بر همین اساس قضاوت کرده‌ایم تا بدانیم دولتمردان اولاً تا چه حد اخلاص دارند و دوماً تا چه میزان معتقد به ولایت فقیه هستند. در گذشته هم همین‌طور بود و هر جا ما احساس می‌کردیم که عملکرد دولت از فرمان رهبری زاویه گرفته، ما برحسب تکلیف ولایی خود تذکر می‌دادیم و ارزیابی از دولت سیزدهم هم باید بر همین اساس باشد. دولت تلاش زیادی کرده و در برخی عرصه‌ها توانسته از عهده مطالبات مردم بربیاید و در برخی زمینه‌ها هم دچار مشکل شده، اما مساله پاسخگویی به مطالبات رهبری، اصل اساسی برای سنجش عملکرد دولت است، زیرا اساساً مساله‌ای که مردم را به نظام پایبند و متعهد می‌کند، به خاطر قداستی است که در سایه حاکمیت حجت امام زمان (عج) برای این نظام حاصل شده است. /ایسنا

مالکان خانه‌های متری ۴۰۰ میلیون تومانی در تهران چه کسانی هستند؟
سعید عضو هیات مدیره اتحادیه املاک:برخی پنت‌هاوس‌ها در تهران با قیمت‌های فوق تصور تا متری ۴۰۰ میلیون تومان عرضه می‌شوند که عمدتا به بانک‌ها تعلق دارند. قیمت‌های فوق نجومی برای برخی آپارتمان‌ها و پنت‌هاوس‌ها در شمال شهر تهران هیچ مبنا و منطقی ندارد. خانه‌هایی در تهران با قیمت ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان در هر متر مربع برای فروش عرضه شده است. در برخی از موارد شاهد نرخ‌های بالای ۴۰۰ میلیون تومان هم هستیم، در حالی که متوسط قیمت هر متر خانه در گران ترین محله تهران هم اکنون متری ۸۳ میلیون تومان است. /باشگاه خبرنگاران

رئیس سازمان خصوصی‌سازی: قرارداد کارگزار پرسپولیس روی ترکمنچای را سفید کرده است!
حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا می‌توانیم امیدوار باشیم که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس واقعا خصوصی شوند و پس از آن  مدیران، اعضای هیات مدیره و یا مجمع تصمیم بگیرند که برای مثال ساختمان باشگاه را بفروشند و بروند در یک جای دیگر ساختمان بهتر بخرند؟ یا بخواهند مستقیم با اسپانسر قرارداد ببندند و دیگر نیاز به امضای قرارداد با کارگزار نباشد، اظهار داشت: مطابق بند یک ماده ۱۸ قانون اجرای سیاست اصل ۴۴ شرکتی که در لیست واگذاری است می‌تواند از مزایای شرکت غیردولتی بهره‌مند شود. شرکتی که می‌خواهد واگذار شود باید اصلاح ساختار انجام دهد، ولی قواعد دولتی دست و پای آن را بسته است، با یک رأی گیری در هیات واگذاری از مزایای شرکت‌های غیردولتی بهره‌مند می‌شود. ما این رای را برای استقلال و پرسپولیس گرفتیم. به این معنا که به هیات واگذاری بردیم، مشمول بند یک ماده ١٨ قانون اجرا شدند و مناسبات مالی خود را به این ترتیب تغییر دادند، مانعی برای این حوزه ندارند. من معتقد هستم حتی قبلا هم اگر کسی می‌خواست درست کار کند، مانعی از این جهت نداشت، قرارداد با اسپانسر نیاز به این که شرکتی دولتی یا غیردولتی باشد، ندارد.

باشگاه‌ها با کارگزار قرارداد امضا می‌کردند و  مدیرعامل‌ها می‌گفتند، چون ما دولتی هستیم مستقیم نمی‌توانیم وارد قرارداد شویم؟
نه ایراد کار در این نبوده است. قرارداد پرسپولیس روی ترکمنچای را سفید کرده است! گفته‌اند اسپانسر در خانه بنشیند، خود مدیرعامل می‌رود و ایرانسل را می‌آورد، ۱۵درصد را به شما که در خانه نشسته‌اید می‌دهم. به این معنا که شما اساسا چه دولتی باشید و چه نباشید، آدم بی فکری بوده‌ای که این قرارداد را امضا کرده‌ای! در حالی که باید بگویید آقای کارگزار شما آنچه می‌آورید ۱۵ درصد باشد و آن کف را نیز دارید. منظور از کف این است که باید در سال  ۹۰ تومان پرداخت شود، ولی این قرارداد کف هم نداشته است؛ به این معنا که می‌گفتند ما نتوانسته‌ایم آگهی بیاوریم، پرسپولیس که نمی‌توانسته بدون آگهی بماند. دوباره می‌رفتند و آگهی می‌گرفتند، بعد می‌گفتند آگهی که گرفتید ۱۵ درصد به ما بدهید، چون من با شما قرارداد دارم! این قرارداد فعلی فاجعه است. /ایسنا


وزیر جهاد کشاورزی: بهترین موقعیت تولید غذا در جنوب غرب آسیا را داریم 
ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی گفت: ما جمهوری اسلامی ایران به دلیل وضعیت اقلیمی و جغرافیایی مان، به لطف خداوند و نعمت‌های خدادادی در جنوب غرب آسیا، بهترین موقعیت تولید غذا را داریم؛ غذا که می‌گویم یعنی محصولات کشاورزی؛ بنابراین کرسی اقتدار غذایی در جنوب غرب آسیا از نظر ظرفیت تولید از آن جمهوری اسلامی است. چشم اندازی که در دولت سیزدهم در حوزه غذا تعریف شده، رسیدن به قله حوزه کشاورزی و به اقتدار غذایی در جنوب غرب آسیاست. این کرسی که از آن ماست و ما باید روی آن بنشینیم.

ایرنا: رشد درآمد خالص خانوار‌ها رکورد پس از انقلاب را زد
خبرگزاری جمهوری اسلامی در گزارشی با اشاره به کارنامه سال اول دولت مردمی نوشت: بر اساس گزارش مرکز آمار از بودجه خانوار‌ها در سال ۱۴۰۰ به عنوان اولین سال عملکرد دولت سیزدهم شاهد بهبود چشمگیر درآمد خانوار‌های روستایی و شهری بودیم. طبق تعاریف آماری، درآمد خانوار عبارت است: از وجوه و ارزش پولی کالا‌ها و خدماتی که در برابر کار انجام شده یا سرمایه به کار افتاده و یا از طریق منابع دیگر (حقوق بازنشستگی، درآمد حاصل از دارایی، دریافتی‌های انتقالی و نظایر آن) به هر یک از اعضای خانوار تعلق گرفته باشد. در سال ۱۴۰۰ درآمد خالص خانوار‌های شهری به طور متوسط ۵۱ درصد افزایش یافت که بالاترین رقم پس از انقلاب محسوب می‌شود.

وزیر نفت: مصرف بنزین به بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر در روز رسید
وزیر نفت در خصوص وضعیت تولید و عرضه فرآورده‌های نفتی گفت: امسال با توجه به اینکه وضعیت کرونا نسبی بهبود پیدا کرد، به خصوص در ایام تابستان و تعطیلات شاهد رشد زیادی در سفر‌های برون‌شهری بودیم و به عبارتی، تعداد بسیار زیادی از مردم که در دو یا سه سال اخیر به خاطر شرایط شیوع کرونا، مسافرت نرفته بودند، در ایام تابستان امسال به سفر رفته و این افزایش تردد، موجب افزایش مصرف بنزین در کشور شد.

در تابستان امسال مصرف بنزین در برخی روز‌ها به بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر رسید؛ این در حالی است که مصرف بنزین کشور در سال ۱۴۰۰ به طور متوسط بین ۸۶ تا ۹۰ میلیون لیتر در روز بود. اوجی با بیان اینکه "پیش‌بینی می‌کنیم در شهریورماه نیز با ادامه و حتی رشد سفر‌های تابستانی، رکورد‌های جدیدی در مصرف روزانه بنزین کشور به ثبت برسد"، گفت: این شرایط را از قبل پیش‌بینی کرده بودیم و با تدابیری که اندیشیدیم، پالایشگاه‌های کشور در حال حاضر با تمام ظرفیت در مدار بهره برداری هستند و هیچ اختلالی را در عرضه بنزین کشور در تابستان شاهد نبودیم. وی افزود: تولید بنزین کشور هم‌اکنون بین ۱۰۴ تا ۱۰۸ میلیون لیتر در روز است.

احمد خاتمی: تحریم‌های بانکی برای اقتصاد ما مشکل به‌وجود آورده
احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران درباره مذاکرات و برجام بیان کرد: مذاکره‌کنندگان از جنس مردم، امین، شجاع و مرد میدان هستند و مطمئن باشید که ذره‌ای به دشمن باج نخواهند داد. سه نکته مهم است؛ اول اینکه لغو تحریم‌های نفتی باید انجام بگیرد و گرچه با شیطنت آنان هم ما می‌توانیم نفت‌مان را صادر کنیم، باید تحریم‌های نفتی به کلی لغو شود، دوم لغو تحریم‌های بانکی است و این مشکلی برای اقتصاد ما به‌وجود آورده.

وزیر بهداشت: برای جوانی جمعیت تنها ۷ سال فرصت طلایی داریم
وزیر بهداشت و درمان با بیان اینکه ۳.۵ میلیون زوج نابارور در کشور وجود دارد، گفت: ایران تنها ۶ تا ۷ سال فرصت طلایی برای جوانی جمعیت دارد.

پزشکیان: تبعات حذف ارز دولتی را قشرهای ضعیف جامعه می‌پردازند
پزشکیان عضو کمیسیون بهداشت و درمان پزشکی خاطر نشان کرد:حتی اگر بیمه‌ها هم در برابر ارز ۴۲۰۰ تومانی، پای کار بیایند باز هم جبران گرانی و تورم نخواهد کرد، در نتیجه بیمه‌ها قادر به پرداخت مابه التفاوت قیمت حذف ارز دولتى نخواهند بود و داروخانه‌ها طلبکار مى شوند، باید موضوع حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی از تمام جنبه‌ها، بررسی و مدیریت درستی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شد؛ تبعات حذف ارز دولتی را در حال حاضر مردم به ویژه قشرهای ضعیف جامعه می‌پردازند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۳
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۴۵
یکی به این دکتر یادآوری کنه کاهش 100 درصدی استفاده از محصول، یعنی سرانه مصرف صفر!
پاسخ ها
ابراهیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
اشتباه منفی زدم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
یعنی نصف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
ما از بیسوادی و جهالت ناشی شده از بیسوادی مسئولین رنجوریم
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
واقعا شما بیسوادها نه کمیت اعداد رو میشناسید نه منطق ش رو . اون از تلقی رییسی از تورم یک رقمی این هم ازاین . بعد جالبه تو همین بسته خبری نوشته شده درامد مردم از همه ی تاریخ کشور بیشتر یوده . بغد اونوقت نمی تونن گوش ت بخرن ؟ اتاق فکر اعلام خبر ها رو باهم هماهنگ کنید !
دستاورد یکساله دولت و مجلس همسو، یکدست، انقلابی و ... اینکه مصرف گوشت نصف شد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
مصرف صفر شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
آره
اون افرادی که گوشت مردم رو میخوردند و خون مردم رو تو شیشه میکردند برایشان صفر شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
با دلار ۳۰ هزار تومانی حسن جونتون همه جی باید صفر بشه حتی اب معدنی با دلار ۳۰ هزار تومانی قیمتش ۹۰ هزار تومان میشه
این وزیر بهداشت هم عجیب و غریب درگیر جوانی جمعیت شده... شما این هم جوان دارید.. چه گلی به سر اینها زدید؟؟؟
آقای خاتمی تا حالا که تحریمها بی اثر و بلکه برای کشور نعمت بود، حالا کشف کردید که تحربها برای اقتصاد ما مشکل ایجاد کرده!!!!!؟؟؟ دریغ از بصیرت!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
بحث نکن تحریم ها نعمت هستند!!!
خدارو شکر که آقای خاتمی بالاخره فهمید که تحریمها برای کشور مضره و نعمت نیست! کم کم متوجه میشه که FATF هم لازمه ....!!
نسل ایرانی را سوزاندند
کسانی که زمینه مهاجرت را در این کشور بر نخبه گان وپزشکان فراهم کردند تا ما اکنون مجبور به وارد کردن پزشک از هند بشیم وشرم مجدد بر کسانی که سفره مردم را از گوشت خالی کردند.
خبرگزاری دولتی ایرنا میگه درآمد خانوار در سال 1400 رکورد زد.... بله تو درست میگی بخاطر همین مصرف گوشت مردم نصف شد.!!!
اقای خاتمی شما که دوره قبل مذاکرات را خیانت میدانستید حالا چی شده که به فکر بانکهایی
من یک سوال دارم. حکومت برای متولدین دهه شصت که نرخ رشد جمعیت بود چه کار کرد و چگونه از انها برای رشد اقتصادی استفاده کرد که الان دوباره دنبال رشد جمعیت هستند؟
بچه های اواخر ۵۰ و ۶۰ یا بیکارن یا مهاجرت کردن یا دچار انواع مشکلات هستند که خود باری بر اقتصاد است.
خدارو شکر که دولت این مشکل بزرگ رو حل کرد و حالا دیگه میدونیم که هر کسی از کدوم نانوایی نان خرید!!! هفته دولت مبارک!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
بله تمام سابقه آبا و اجدادی ما دست نانواها هم افتاده
ملاک سنجش عملکرد دولت، توسعه اقتصادی کشور و معیشت مردم است نه شعار.
این خانه ها شاید اصلا خرید و فروش نشوند . مافیای مسکن از اینها استفاده می کند تا مانند لوکوموتیو قیمت سایر خانه ها را دنبال خودش بکشد . شاید کسی خانه ی متری ۴۰۰ میلیون نخرد اما شکستن تخم لقش در دهانها کافیست تا خانه های متری ۴۰ میلیون یک شبه ۷۰ میلیون شوند و با فروختن ۱۰۰ تا از آنها پولی به جیب می زنند که دیگر نیاز به معامله خانه ی متری ۴۰۰ میلیون ندارند . ساده است نه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
احسنت! ماجرا همینه که گفتید
دولت و مجلس باید خجالت بکشند که مصرف گوشت صد درصد کاهش پیدا کرده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
خجالت ندارد
مردم گیاه خوار شده اند
منظور وزیر بهداشت همون 8 سال ریاست جمهوری رئیسی هست که یه سالش رد شده رفته و احتمالا خودش رو 7 سال دیگه وزیر میبینه خخخخ
بعد اون احتمالا میدونه این بساط جمع میشه
اگر این قرارداد همان قبلی است پس تیم مذاکره کننده فعلی موفق نبوده است و تمام صفات داده شده به انها متعلق به تیم قبلی است و در نهایت قانون مجلس فقط باعث تاخیر و ضرر مردم شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
ضرر مردم بوده ولی به نفع یک عده دیکه شده که احیانا به دنبال تمام کردن ماجرا به نام خودشان باشد
رشد یکباره مصرف روزانه بنزین نتیجه چیست؟ تولید زیاد خودرو جدید!؟؟؟ یا افزایش توان مردم جهت انجام مسافرت؟؟؟؟ کاملا روشن هست که نتیجه قاچاق به کشور برادر پاکستان هست و آن هم نه در حد چند ده هزار لیتر... بلکه در حد میلیون ها لیتر در روز
شاید یک روزی یک نفر پیدا شود که از روی لجبازی جناحی، مانند قضیه فولاد، افشاگری بنزین کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
قراره بنرین رو گرون کنند. متعجبم ما چرا متوجه نمی شیم. هر وقت اومدن گفتن مصرف زیاده بعد می فرمایند به علت
. قاچاقه و بعد بهانه گران کردن
ملاک سنجش موفقیت دولت اینکه ببینیم در ماهها و سال پیش رو، مصرف گوشت چقدر افزایش می یابد... تا حالا دولت نصفش کرده!!!
سلام از اون هم بگید روزی۳تا ۴ میلیون بشکه نفت پولش چی میشه4میلیون بشکه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
به شما چی؟
البته افرادی داریم در کشور که با وجود نصف شدن مصرف گوشت توسط مردم، باز هم دولت را موفق می دانند!!!!! احتمالا چون سفر استانی زیاد داشته!!!!! این روزها خواهیم شنید.....!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
یکی از خدمات مهم دولت همینه که مردم کمتر گوشت بخورند تا چربی و کلسترول و تری گلیسیرید خونشون بالا نره.
کاهش ۱۰۰ درصدی معنی ندارد این کاهش به معنی به صفر رسیدن مصرف است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
بلد نیستند با آمار دروغ بگن.
یارانه گزافی که به بنزین داده میشود باید بین تمام مردم تقسیم شود که در این شرایط میتواند کمک بزرگی به کم درآمدها باشد
درود واحترام
((تبعات حذف ارز دولتی را اقشار ضعیف میپردازند ))
+
تبعات سیاست خارجی
+
تبعات سفارت نوردی
+
تبعات سعی در صدور نوع اندیشیدن
+
تبعات افزایش جمعیت یک مدل خاص
+
موارد غیر قابل انتشار

والاغیرتا مثله نکن .
احسنت . عجب مملکتی ساختن
ازدیاد جمعیت نیازمند امکانات و خدمات هست...همین الان تو تامین اب، برق و گاز ۸۵ میلیون نفر موندیم...خیلی از جوان های تحصیل کردهدبیکار هستن...توانایی پرداخت اجاره ندارن که تشکیل زندگی بدن...حالا فرض کن شدیم ۱۵۰ میلیون....چیکار میخوایم انجام بدیم؟!؟
والاه ۷ سال که کمه ۲۰ سال هم وقت داشته باشیم ...جمعیت با این وضعیت نه تنها رشد نمیکنه‌..افت هم میکنه...حالا شما هی هشدار بده که البته بی مورد هست
اینکه دولت فهمیده هر کس از کدوم نونوایی نون خریده اسمش دست آورد نیست پس چیه؟؟ چرا دستاوردهای پیروزمندانه دولت مردمی رو زیر سوال می برید؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
این دست‌آورد به عقل جن هم نمی رسه الان همه میدونند در شبانه روز مردم روزی چند لقمه نون میخورند
وزیر بهداشت ر شرایط همینطور پیش بره ۷سال که هیچ ۷۰سال دیگه هم کسی بچه دار نمیشه
خدا را شکر اقایان پس از روی کار امدن دولت جدید معنی تحریم را درک کرده اند وگرنه تا قبل این دولت مذاکره خیانت و تحریم الکی بوده
آقای خاندوزی به جای آن که به این کشف جهانی رسیدید که هر کس از کجا نان می خرد لطفاً یه فکری به حال این اقتصاد فشل کشور بکنید که مردم رو بیچاره کردید
رشد اقتصادی خانوار را ریال مقایسه کردین یا دلار؟؟؟؟؟
خدایا ما با این سطح سواد انتظار معجزه داریم و ادعای مدیریت جهان!!! مگه میشه 100 درصد کاهش آخه!!! 100 درصد یعنی 0 یعنی هیچ دکتر جان یعنی صفرررر کیلو مصرف.
همه جا هم دارن مثل طوطی این و میگن و کسی حتی فکر هم نمیکنه که مطلب درسته یا نه.
پرسپولیس و‌استقلال تیمهای دولتی بیت المال خور
گوشت را هم میدانی مردم از چه قصابی میخرن.....
سریع بله را بگید ملت را نصفه جان کردید.
ایرنا: رشد درآمد خالص خانوار‌ها رکورد پس از انقلاب را زد
ترا خدا خجالت بکشید روی اعصاب ما بازنشستگان راه نروید با ۱۵ سال سابقه بیمه و عضو هیئت علمی دانشگاه با مدرک دکتری حقوق بازنشستگی بنده ۲۶۰۰٫۰۰۰ هزار تومان یعنی با این پول یک اطاق در گاوداری هم نمی‌شود اجاره کرد،و حتی نان خالی با پهن هم نمی‌شود خورد.
قابل توجه جناب علم الهدا عزیز که توصیه اشکنه میکنند،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
خودت گیر آوردی و یا مارو؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
دادا اون زمون که تو ایران بودی این مقدار حقوق میدادن
یه بیست یا سی سالی هست انگار فرار کردی رفتی با منافقین داری کار رسانه ای میکنی
وزیران گویا در دنیای دیگر سیر می کنند و سخنان دستوری را در زمینه جمعیت و پزشکی و کشاورزی می گویند. در کشوری با بیش از 80 میلیون نفر جمعیت و کمبود منابع آبی و طبیعی نه امکان رشد دادن جمعیت به بیش از این جد کاری غیر عقلانی است و مایه تباهی یک سرزمین.
عاشقانه دوستت دارم دکتر رئیسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
یه موقع سر به کوه و بیابون نذارید؟
بانک ها به جای هدایت منابع مالی به بخش تولید وارد دلال بازی در بخش ساختمان شده اند.
علم‌الهدی: پاسخگویی به مطالبات رهبری، اصل اساسی برای سنجش عملکرد دولت است
علمالهدا عزیز سوای پاسخگویی به مطالبات رهبر فرزانه و عزیز ملت سنجش عملکرد دولت این است که بنده با مدرک دکتری از دانشگاه معتبر خارجی معتبر خارجی معتبر با ۱۵ سال سابقه تدریس به عنوان استاد دانشگاه، حقوق بازنشستگی بنده ۲۶۰۰٫۰۰۰ در ماه است اینرا کجای دلم بزارم.با این حقوق یک اطاق در گاوداری هم‌نمیشه اجاره کرد، و برای خورد و خوراک هم بجای اشکنه فقط باید نان خالی و پهن خورد. بعد میگویند چرا مغز ها فرار میکنند.
کاسه اشکنه مرا شکستی .......... بر من در عیش اشکنه بستی
من گشنگی خورم و تو دهی وعده خالی .. خاکم به دهن مگر که تو
هستی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
دادا تو این حقوق برای بیست یا سی سال پیش بوده که تو در رفتی عراق و پس از اون آلبانی
غم انگیزترین خبرسال. مجبوریم پزشک وارد کنیم. یعنی همه نخبه های پزشکی از کشور خارج میشوند. این یعنی بدبخی و فلاکت .
علم‌الهدی: پاسخگویی به مطالبات رهبری، اصل اساسی برای سنجش عملکرد دولت است
علم الهدا جان حالا که میبینی دیگر عملکرد داماد عزیز در کشور داری قابل دفاع نیست و هر آن ممکن است مجلس عدم کفایت به ایشان بدهد، داری لاپوشانی میکنی.
آخه چطوری 100% درصد ریزش
چقدر سواد دارید شماها
ای خدااااااا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
۶ کلاس مشکلی داری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
هیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچ
وزیر جهاد کشاورزی: بهترین موقعیت تولید غذا در جنوب غرب آسیا را داریم
ولی مردم توی سطل زباله دنبال غذا هستند
مافیای خودرو تا مفسدان آموزشگاههای خصوصی در قضیه مدرکفروشی خورده فروشان از این گونه کلاهبرداری ها هستند
بفرمائید کاهش ۱۰۰% سواد نویسنده. ۱۰۰% کاهش از هر عددی یعنی ۰.
از نظر ریاضی کاهش 100 درصدی یعنی کسی گوشت استفاده نمیکنه. یک کم سوادتون رو ببرید بالا!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
خوب بهتره بگه مصرف گوشت به صفر رسید دیگه نیاز نیست آدم با سوادی مثل شما برای ما تفسیرش کنه
عزیز، کاهش صد در صدی مصرف گوشت یعنی مصرف به صفر رسیده! احتمالا منظور شما کاهش ۵۰ درصدی بوده یعنی نصف.
برای یکبار هم که شده خدا وکیلی اقای جلیل رحیمی جهان آبادی حرف راست حسینی را زده است. این برچام همان برجام قبلی است با چند امتیاز کمتر اما با مخالفین اصولگرای تبدیل شده به موافق. بهر حال هرچه سریعتر اقدام کنند وگرنه همانند دور قبل ترامپ در دور بعد انتخاب خواهد و تاریخ تکرار خواهد شد
این فرمایش وزیرمحترم اقتصادکه میفرمایند میدانند هرقرص نان توسط چه کسی خریداری شده وخورده شده هرچندبه طنز شبیه است ولی بنظربرای ایجادناامنی وسلب آرامش بیان شده ‌یعنی شمایک عددنان لواش یاسنگک میخریدمیبریدمنزلتان میل کنیدچشم یکی دنبال آن است که ببیندباآن چه میکنید وچگونه مصرف میکنید چرا بلانسبت بعضی ازمدیران محترم ازایجاد نگرانی وسلب آسایش مردمشان بدشان نمیآید برخلاف میل به دادن ارامش وامنیت بجامعه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
معنی این را میدهد که جلوی قاچاق و ... نونواها و شرکتهای پخش آرد رو گرفتند
مالکان خانه‌های متری ۴۰۰ میلیون تومانی در تهران چه کسانی هستند؟ معلومه کسانی که اختلاس 93 هزار ملیاردی انجام دادن ...........
آمار نون خریدن ما رو دارن ولی آمار اختلاس و فرار مالیاتی چند هزار میلیاردی رو ندارن.
اینکه مالکان خانه های متری 400 میلیون چه کسانی هستند شاید مهم نباشد هر چند قابل تامل است.اما قطعا این خانه ها برای عرضه وفروش ساخته شده وقابل صادر کردن نیست.سئوال مهمتر این است که در این بلبشوی اقتصادی خریداران این پنت هاوسهای انچنانی چه کسانی هستند.لابد همانهایی که مصرف گوشت ولبنیات شان نسبت به سال گذشته 100 درصد کاهش داشته!!!
تسنیم: درحالی که پس از مدت ها رایزنی و مذاکره ، سرانجام ، هفتم فروردین ۱۴۰۰، محمدجواد ظریف و وانگ یی وزرای امور خارجه ایران و چین سند همکاری‌های ۲۵ساله ایران و چین را امضا کردند، معاون حقوقی رئیسی ،« امضای تفاهم نامه ۲۵ ساله با چین را «از بزرگترین اقدامات» دولت رئیسی دانست .
تیتر کاهش صددرصدی مصرف گوشت اشتباه است
کاهش 100 درصدی هر مولفه ای یعنی صفر شده آن مولفه لیکن مطمئنا مصرف گوشت صفر نشده است
در متن خبر بسیار نامشخص قصد نویسنده توضیخ داده شده که منظور کاهش دو برابری مصرف گوشت نسبت به سال قبل است یعنی اگر سال گذشته 15 درصد کاهش مصرف داشتیه ایم امسال 30 درصد شده لیکن تیتر از صفر شدن مصرف گوشت خبر میدهد که اشتباه است
آقای احمد خاتمی
آقای مطهری گفتند دولت عوض شود جهت فلش تغییر می کند ، تحریم نابودمان کرد، شما نبودید می گفتید تحریم مشکلی برای بانکها ندارد، FATF را هم لطفا بفرمایید کار تمام است.
خاندوزی جان تبریک.
حالا که میدونی چند تا نون مصرف داریم بی زحمت هماهنگ برامون بفرستند.
خاندوزی جان تبریک.
حالا که میدونی چند تا نون مصرف داریم بی زحمت هماهنگ برامون بفرستند.
خاندوزی جان تبریک.
حالا که میدونی چند تا نون مصرف داریم بی زحمت هماهنگ برامون بفرستند.
"امروز می‌دانیم چه فردی از کدام نانوایی نان خریده است" کاش یه کارت هوشمند هم برای اختلاس گران صادر می کردید و می دانستید چه کسی الان در حال اختلاس است.
کاهش ۱۰۰ درصدی مصرف گوشت در یک‌سال اخیر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ینی الان صفر شده و هیچی گوشت نمیخره کسی
درب کارخانه ایران خودرو و سایپا را ببندید. در دراز مدت خیلی به نفع مملکت خواهد بود. و مشکل بنزین و کشته های تصادفات حل می شود
این جمله دقیقا یعنی چی: "این کاهش مصرف نسبت به سال گذشته حدود ۱۰۰ درصد ریزش کرد."
یعنی مصرف گوشت 100درصد کم شده؟ در این صورت مصرف گوشت باید به صفر رسیده باشه.
یعنی کاهش مصرف گوشت، 100درصد کاهش پیدا کرده؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
ریاضی و آمار بلد نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
وقتی رییس جمهور حتی واحد تولید برق که مگاوات است را نمی داند

و وزیر کشور واحد بارندگی را میلی گرم می گوید

این مسول هم میگوید مصرف گوشت ۱۰۰ درصد

نسبت به پارسال کمتر شده است!!!!؟؟

ماشاالله همگی هم حداقل یک مدرک دکترای مدیریت

و فلان و بهنام در رزومه و قاب خاتم کاری شده دفتر

و سایت خودشان دارند !!!!!؟؟؟
خیلی جالبه اینا می دونن کی از کجا نون می خره اما نمی دونن کیا کجا اختلاس می کنند
توافق همون توافق قبلیه؟؟؟؟ پس چرا کارشکنی کردید این همه سال؟؟؟فشارش اگه به شما میومد این طور رفتار نمی‌کردید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
نباید در زمان روحانی توافق میشد

و افتخارش باید نصیب رییسی میشد

حالا ۱۸ ماه کشور و مردم گرفتار تر و فقیر تر شدند

!!!!!!!چه اشکالی دارد ؟؟

مهم رقابت سیاسی حتی درون خود اصولگراها هست
چرا برای مصرف بالای بنزین وزیر نفت باید پاسخگو باشد؟؟؟ برای مصرف بالای بنزین باید افرادی چون آقای میرسلیم که مخالفان جدی واردات خودرو و حامیان اصلی خودروسازان با متوسط مصرف بالای 10 لیتر پاسخگو باشند
جناب اقای علم الهدی ملاک باید گره گشایی از مشکلات مردم باشد
دکتر جوون، مهندس، ریاضی دان، وقتی مینویسی یه چیزی 100 درصد کاهش پیدا کرده یعنی صفر شده. مواظب عدد نویسی هات باش
کاهش ۱۰۰ درصدی مصرف گوشت در یک‌سال اخیر!!!
آخه این چه حرف هست؟! کاهش صد در صد یعنی مصرف گوشت صفر شده . جمع شدن مسئول بیسواد کنار خبرنگار بی سواد تولید چنین اخباری رو رقم میزنه
از نانوائی و خرید نان مردم و قوت ان خبر دارید ولی از اختلاس و رانت و وام های کلان و بدهکاران بانکی و دکل و حیف و میل ها چه خبر داری
بفرمایید آمریکا محدودیت را برای آقا زاده ها رفع کرد وگرنه که مردم عادی آمریکا نمی تونند برند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
من هم موافقم، شخصاً موافق صد درصدی احیای برجام هستم ولی فکر میکنم دغ دغه اصلی بعضیهای برای احیای برجام صرفاً تردد راحت بچه هاشون به آنورا است.
ایرنا گفته افزایش درامد مردم بعد از انتقلاب در یک سال اخیر رکورد زده!!!
بله افزایش درامد 50 درصد بود نرخ تورم 150 درصد. اگر در همین یکسال نسبت افزایش درامد به نرخ تورم رو حساب کنید به جرات میشه گفته بیشترین میزان افزایش فقر ایرانیان از ابتدای تاریخ تا امروز در همین یکسال اتفاق افتاده.
ایرانا میخواد با امارهای یک طرفه و گمراه کننده مخاطب رو فریب بده
کاهش صددرصدی یعنی اینکه هیچ گوشتی خریداری نشود. خرید گوشت یخ زده هم از توان بسیاری از مردم خارج شده زیرا قیمت این گوشت از گوشت تازه پارسال بیشتر است. قیمت ها به شکل فاجعه امیزی در حال افزایش است و دولت هیچ نظارت و مسولیتی در قبال ان احساس نمی کند . با افزایش این قیمت ها همه ایرانیانی که در ماه 20 میلیون درامد هم دارند زیر خط فقر رفته اند. متاسفانه ثروت کشورمتعلق به چند درصد جمعیت کشور است که بیشتر انها هم این ثروت را در مسیر احتکار و گرانی به کار گرفته اند.
احمد خاتمی حالا تایید میکند که تحریم نفتی و بانکی کشور

تبعات بد و خسارت باری برای مردم و کشور داشته و دارد ،

در حالیکه در زمان روحانی منکر بودند !!!!!

کاهش ۱۰٪ مصرف گوشت قرمز در یکسال

و تذکر جدی وزیر بهداشت بر بحران برای جمعیت کشور و

داشتن تنها ۷ سال زمان برای جبران ان را

در کنار ، اعلام دولت ، بر شکستن رکورد درآمد مالی خانوار

ایرانی پس از انقلاب توسط این دولت را کنار هم بگذارید

و اگر گیج نشدید و مغزتان نترکید ، صلوات
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
خاتمی توی صحبت هاش میگه سه نکته وجود داره اما فقط دو تا را بلده بگه
مصرف گوشت تو ایران شده سالانه ۱۸ کیلو ولی تو فلسطین ۹۷ کیلو در سال
وطنم ای شکوه جاویدان
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
آنها باید در اولویت باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
البته به لطف دلارهای نفتی ما
من تو یک سال اخیر چند بار گوشت خوردم. نمیتونه صفر شده باشه!!
خوندن یکبار تیترها برای ارزیابی اوضاع کفایت میکند
تمام تورم موجود در جامعه عمدتا زیر سر بانک ها، شرکت های بیمه و نهادهای مالی دولتی و ... هست.
اخبار سما متناقض است
از یک طرف می فدمایید مصرف گوشت به علت بدبخت سدن مردم در این سال نسبت به سال گذشته نصف شده
از طرف دیگه می فرمایید درامد خانواده رکورد زده
بلاخره مردم بدبخت شدند و یا در اوج درامد و خوشبختی هستند؟
۱۰۰ درصد کاهش یعنی صفر. سواد هم خوب چیزیه.
جناب وزیر راجع به افزایش مصرف بنزین اول کنتور تان را بررسی کنید ثانیا بررسی کنیدکه به اسم مصرف داخلی فاچاق می شود یا نه ثالثا امسال با وجود برداشته شدن محدودیت های کرونایی مسافرت ها تقریبا افزایش نیافته است.
آمریکا یک محدودیت را برای دانشجویان ایرانی لغو کرد؟ منظور از دانشجوها همان آقازاده هاست؟! و الا مردم عادی که از پس هزینه مدرسه و دانشگاه آزاد ایران هم بر نمیان . قدمی مثبت برای خودی هاست
تابی در تیترهایت دقت کن.برخی نویسندگان کم سوادت اعتبار سایت رو خدشه دارمیکنند.کاهش 100 درصدی مصرف یعنی رسیدن مصرف به صفر.احتمالا اگرمنظورنصف شدن مصرف گوشت بود میشود کاهش 50 درصدی .
آقای وزیر بهداشت واقعیتها را ببین . ببین چرا همه می خواهند مهاجرت کنند و اگر هم نتوانند مهاجرت کنند تمایلی به فرزند آوری ندارند . چرا فرزندان آقایون حضرات مهاجرت کرده اند ؟ چون شماها کشور را گل و بلبل کرده اید . اگر واقعا دلسوز کشور هستید کشور را نجات دهید
آقای وزیر نفت مزخرف نگو! سه سال پیش و در زمان وضعیت بهتر مالی مردم مصرف بنزین روزی76 میلیون لیتر بود. چطور با این وضعیت فلاکت بار مصرف اضافه شده؟ میخوای قاچاق بنزین رو بهانه گرون کردن قرار بدی؟!
ایرنا توی این گزارش فقط درآمد رو محاسبه کرده و هزینه رو لحاظ نکرده نا به عمق فاجعه پی ببره.
وزیر جهاد کشاورزی نظری در مورد قیمت سیب زمینی و برنج و دیگر اقلام کشاورزی نداره انشالله؟
احمد خاتمی که میگفت تحریم‌ها فقط برکت داشته!!!!
خلاصه همه با هم
خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی
وقتی یه چیزی صد درصد کاهش پیدا میکنه یعنی صفر میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
آفرین به تو آدم خیلی با سواد
کاهش ۱۰۰ درصدی یعنی صفر !!!! یا آقازاده بیسواد است یا ریاضیات بلد نیست یا هر سه تا!!!!!
رشاد در آمده خانواده ۵۱ در صد افزایش بافت ، رشد مالیات و عوارض دولتی و گرانی کالا در یکسال درخشان دولت رئیسی چند در صد افزایشی است ، خبر گزاری دولت خودتی
چیه باز میخواین بنزین رو گرون کنید هروز امار مصرف بنزین اعلام می کنید..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
اره دوست نداری جمع کن برو!!!
رشد هزینه واقعی خانوار هم یه حسابی میکردید جناب ایرانا
به زودي وارد كننده پزشك خواهيم شد !
------------
خيلي دور بود نبود ، روزگار دهه شصت بود ! دكتر ها در بيمارستان خارجي بودند ، هندي ، پاكستاني ، فيليپيني و امثالهم ! ... دكتر دم پايي پايش بود ، موهايش چرب ، با تيپي نا آراسته ! به من گفت :
-- سِلُت مي چُله ؟
-- بله آقاي دكتر ! سرم مي سره ، ... احساس مي كنم زمين و زمان داره مي چرخه !
-- استافراك هم كرده شده باشي ؟
-- نه آقاي دكتر ! استفراغ نميكنم !
بعدش هم جناب دكتر چند تا سؤال ديگر هم كرد كه نفهميدم چه گفت و بنده مات و مبهوت سرم را تكان دادم و او هم سري را تكان داد و چيز هايي نوشت ! نسخه را كه گرفتم با خود مي گفتم : آيا اين دكتر بود ؟ آيا اين نسخه او مرا خوب خواهد كرد ؟ چرا پيرهن و شلوارش را بايد مي شست ؟!!!
عضو هیات رئیسه اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گاوی باید اینقدر سواد داشته باشد که بداند کاهش 100% مصرف گوشت گاو یعنی صفر شدن مصرف آن!!
خبرنگار تابناک هم در نقل مطالب غلط باید دقت کند
ای کاش وزیر اقتصاد بجای داشتن آمار نان مصرفی ملت آمار اختلاسهای نجومی کارخانه ها و شرکتهای زیرمجموعه رو داشته باشن
سلام خدمت خبرگذاری تابناک
بنده ایلام هستم پلیس گذرنامه ایلام مهر تمدید ۶ شیش ماهه رو نمیزنه مردم از همه جا اومدن اینجا آواره شدن
کسی پاسخگو نیست وقتی میگیم رییس پلیس گفته از شنبه
میگن برای خودش گفته
تو رو خدا شما خبرنگارید از مسیولین پیگیری کنید مردم از مشهد اصفهان تهران اومدن اینجا آواره
ما دستمون بجایی نمیرسه
(به زودی واردکننده پزشک خواهیم شد) این دو تا حسن داره، اول اینکه زورمون بهشون میرسه بگیم باید کارت خوان بزارین دوم اینکه در رشته ساختمان بخش غیر متخصص حذف میشه.
خطاب به وزیر نفت !! میخواهید بنزین را بالا ببرید خوب ببرید چرا هی مقدار مصرف روزانه بنزین را به رخ مردم می کشید . بیشتر خودرو ها که از فرط نداری دارند از گاز استفاده می کنند خود بنده در طول ماه فقط 30 سهمیه خودمو مصرف می کنم و بقیه را گاز می زنم . اینقدر آدرس علط به مردم ندهید
با این آمارهای من درآوردی خودتان را گول می زنید با مردم را مسخره می کنید؟؟؟؟؟
مالک اول و اخر پنت هاوس های متری 400 میلیونی خود عرضه کنندگان فعلی هستند چون چنین ملکی را نه بی پول می خرد چون پولش را ندارد و نه پول دار می خرد چون عقل دارد و قیمت انها را با قیمت در مانهاتان نیویورک و مرکز لندن مقایسه می کند که چند برابر انهاست.
مصرف گوشت بخاطر افزایش هزینه خانوارها پایین آمده ولی به میزان 50 درصد مثلا اگر سال قبل 10 کیلو مصرف می کردن الان شده 5 کیلو لذا 100 درصد عنوان غلط است . البته در فصل تابستان مصرف گوشت قرمز و تخم مرغ خود بخود کاهش میابد ولی نه 50 درصد بلکه در حدود 10 درصد
می گویند جوانی جمعیت!!!!!! با کدام پول ، با کدام مواد غذایی؟ با کدام امید؟ با کدام شغل ؟ فرزندم در مدرسه نمونه دولتی قبول شده ، درس خوانده ، تلاش کرده ، و بدون استفاده از سهیمه وارد مدرسه نمونه دولتی شده . رفتم برای ثبت نام می گویند 3 میلیون تومان بده !!!!! یعنی چه دانشگاه آزاد باشی چه نباشی در هر حالت باید پول بدهی !! یک بازنشسته که ماهی چندر غاز حقوق میگیرد چگونه توان پرداخت این هزینه را دارد؟؟ نمی توانیم خرج خانه را تامین کنیم ، فرزند سوم بیاوریم ؟؟ هزینه های دندانپزشکی ، هزینه های بیمارستانی و .... بیداد می کند . بله درست است اگر من هم مستاجر نبودم ، درآمد 15 میلیون تومانی در ماه داشتم ماشین خوب داشتم سه فرزند هم کم است ولی اکنون در هزینه تعمیر تلویزیون خانه مانده ام !!!!!
آنجا که قصد آزار ملت را دارید، میدانید که شخص از کجا نان خریده ولی آنجا که موضوع پرداخت مالیات از طرف افراد قدرتمند و دارای نفوذ باشد، قادر نیستید بفهمید چه کسی ۷۰۰ پورشه وارد کرده و یا چه کسانی با کارت بازرگانی یکبار مصرف میلیاردها کالا وارد کرده ولی ریالی مالیات نپرداخته!!
سه نوع دروغ داریم: کوچک، بزرگ و آمار
تابناک یادته چقدر به پزشک ها ناسزا گفتی؟ حالا بشین تا پزشک پاکستانی ویزیتت کنه. نوش جان
آمریکا ابتکار عمل نشان داد .حالا دانشجویان وقتی میرن آمریکا نیاز نیست وقت بزارند این نرم افزارها را یاد بگیرند ایران یاد میگیرند آمریکا استفاده میکنند.ویترینش هم قشنگه
امروز می‌توانید بگویید که چه فردی با کارت ملی از کدام نانوایی نان خریده، اما پس چرا نمی توانید بفهمید چه کسانی از کجا اختلاس می کنند؟
خداوندا , خودت ملت مارا نجات بده
آنانی که سفرهای تابستانی را نشانه (دارایی) مردم و ایرانیان می شمارند
کاهش ۱۰۰ درصدی مصرف گوشت در یک‌سال اخیر!!!!! را هم ببینند و تحلیل کنند تا ما هم بفهمم دلیل گوشت نخوردنشان چیست؟؟؟؟؟
کاهش 100 درصدی ! یعنی هیچ کسی گوشت نمیخوره ؟؟!!
خودت گیر آوردی و یا مارو؟
خدا وکیلی راستش را می گویم‌
دادا اون زمون که تو ایران بودی این مقدار حقوق میدادن
یه بیست یا سی سالی هست انگار فرار کردی رفتی
دادا بیست یا سی سال پیش حقوق ها زیر ده هزار تومان بود،
مثل اینکه توی ایران زندگی نمی کنی یا صدایت از جای گرم در میاد
مالکان خانه‌های متری ۴۰۰ میلیون تومانی در تهران چه کسانی هستند؟ معلومه کسانی که اختلاس 93 هزار ملیاردی انجام دادن
این ها که چیزی نیستند،خیلی سال قبل دوستی ما را برد یک‌جایی که هر متر زمین در انزمان به نرخ امروز شاید یک میلیارد تومان باشد
فکر می‌کنم در مسیر دماوند بود و ورودی تقریبا جلوی یک رستوران بین راهی بود و هر کسی نمیتوانست وارد شهرک شود و اصلا اصلا مشخص نبود که پست این ورودی قصر ها ساخته شده است.
ما به عنوان خریدار وارد شدیم صاحب شهرک آقایی بود بنام چایچی
که با بنز سفید و گردنبند طلا تشریف آوردند وارد محوطه اصلی که شدیم که بین دو تپه بسیار بزرگ‌ مانند کوه بود و ساختمان‌ها ردیف بودند ما هم دو تا آسمان جل، حاج آقا نگاهی معنی دار به ماشین پراید ما انداخت و ما هم گفتیم ماشین ما خراب شد و این ماشین مکانیکی است در اختیار ما، یک لحظه گفتم خدایا اینجا ایران است
نیاوردن، پاسداران در مقابل اینجا دهات بود.
بد نیست یک تحقیق میدانی بکنید
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار