بازدید 40178
سه هزار و شصت و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

وزیر ارشاد: دنبال تحمیل نوع خاصی از پوشش برای جامعه عفیف ایرانی نیستیم/حضور آیت‌الله جنتی در شورای نگهبان تا شش سال دیگر تمدید شد/بازدید روس‌ها از پایگاه هوایی کاشان؟ /کنایه عباس عبدی به کفش خارجی میرسلیم: گیوه چه بدی داشت!

در بسته خبری امروز «تابناک»، تیتر‌هایی مانند: سفر به ایران برای ژاوی دردسر شد؛ آمریکا ویزا نمی‌دهد! /استیضاح وزیر ارتباطات کلید خورد / امضای توافق‌‌نامه تجارت آزاد با اوراسیا توسط پوتین صحت ندارد/ پورابراهیمی: با دخالت دولتی در بازار سرمایه کاملا مخالف هستیم ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۳۰۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 16 July 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

واکنش مهاجرانی به بازداشت‌های اخیر
سید عطاءالله مهاجرانی، وزیر پیشین ارشاد نوشت: حال چطور ممکن است بیانیه چند سینماگر، اظهارنظر البته تند و ساختارشکن برخی فعالان سیاسی، تهدیدی برای نظام و انقلاب تلقی شود؟ تجربه نشان داده که فشار‌های سیاسی و امنیتی ممکن است مسکن‌های تندی باشند، اما پایدار نیستند موقعیت‌ها و شرایط تحول می‌پذیرند. نقد‌های جدی و مدلل مطرح نمی‌شود. کار به دست افرادی که نبایست و نشایست سپرده می‌شود و ما شاهد انباشت زیان‌های ملی و بلکه تاریخی خواهیم بود. مسیح ـ علیه السلام ـ توصیه غریبی به یاران و حواریون خود کرده است: مانند مار هشیار و مانند کبوتر ساده باشید!» (انجیل متی، باب دهم، آیه۱۶) و، اما یک حرف صوفیانه بگویم اجازت است؟ ما در آن جایی که بایست مثل مار هشیار باشیم، گاه و بیشتر از گاه مثل کبوتر ساده ایم. مثل نفوذ‌هایی که در واحد‌های تحقیقاتی هسته‌ای با ماجرای استاد هسته‌ای اتفاق افتاد و نیز مراقبت از جان دانشمندان و اما جایی که باید مانند کبوتر ساده باشیم، مثل تحمل انتقادات، همانند مار هشیاریم که اینان عوامل سرویس‌های جاسوسی اند و لنگ می‌مانیم، غافل از اینکه عوامل سرویس‌های امنیتی جای دیگرند! اتفاقا شعار‌های تند می دهند و غلط اندازند. / اعتماد

انتقاد علی کریمی از «خندوانه»: اسم «وریا» پاک نمی‌شود
علی کریمی با انتشار استوری جدیدی از وریا غفوری حمایت کرد. سانسور نام وریا غفوری در برنامه خندوانه حواشی خاصی داشت و واکنش افرادی زیادی را به همراه داشت. در همین خصوص، علی کریمی، اسطوره فوتبال ایران نیز به این موضوع پرداخته است. وی نوشت: اسم وریا پاک نمی‌شود! قابل توجه کسانی که چند باره در این برنامه با افتخار شرکت کردند. وقتی یک برنامه معمولی پربیننده می‌شود نباید انتظاری غیر از این داشت.

امام جمعه موقت اهواز: ایران اکنون جزو ابرقدرت‌های جهان است
حاجتی امام جمعه اهواز گفت: ایران اکنون جزو ابرقدرت‌های جهان است و از تهدیدی دشمن نمی‌هراسد. وی با اشاره به پیشرفت علمی ایران گفت: سرعت پیشرفت علمی ایران چهار برابر متوسط جهانی است و وجود بیش از پنج هزار شرکت دانش بنیان گواه پیشرفت علمی ایران است.


زنان نباید لباس شهوت پراکن بپوشند
محمدحسن قدیری ابیانه، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام: گاهی در برخورد‌های گشت ارشاد با زنان بی حجاب صحنه‌هایی رخ می‌دهد که چندش آور است، اما مقصر آن زنانی هستند که به دستور پلیس بی توجهی کرده و از سوار شدن به خودروی پلیس امتناع می‌ورزند. اگر قانون را رعایت کنند و همراه پلیس باشند، هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد. زنان خودشان هستند که با مقاومت در مقابل پلیس، ماموران را ناچار به اقدام فیزیکی برای سوار شدن به ماشین پلیس می‌کنند. کسی که خودش را باور داشته باشد دنبال خودنمایی و شهوت پراکنی نخواهد رفت. البته معتقدم، چون زن هستند خودشان نمی‌فهمند که خودنمایی و خودآرایی هرچندناخواسته موجب تحریک جنسی دیگران می‌شوند. این زنان بدحجاب موجب شده اند که بسیاری از زنان به خاطر نداشتن آن زیبایی‌های اغلب مصنوعی، خواستگار نداشته باشند. این خود دلیلی برای طلاق هم به شمار می‌رود. /خبرآنلاین

پلمب اماکن ورزشی "ایران مال" به دلیل ورزش همگانی مختلط
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: مسئولان مجتمع تجاری ایران مال در مورد فعالیت مختلطی که داشتند از ما مجوزی دریافت نکرده‌اند، لذا برخی اماکن ورزشی ایران مال پلمب می‌شود. علی جوادی روز شنبه با اشاره به اینکه اداره کل از حمایت بخش خصوصی و دولتی در ورزش حمایت می‌کند، تصریح کرد: استان تهران فقیرترین استان در سرانه ورزشی است بنابراین ما از اینکه بخش خصوصی و دولتی ورزش کمک می‌کند، استقبال می‌کنیم. وی درباره موضوع پیش آمده در یک مجتمع اقتصادی توضیح داد: وقتی یک فضای تجاری آمده و در ورزش فعالیت می‌کند ما حمایت می‌کنیم، اما مطابق با قوانین به هیچ عنوان اختلاط زن و مرد را در فضای ورزشی نداریم.

سردار اشتری: عموم زنان و دختران جامعه ما عفیف و دلداده نظام و انقلاب هستند
سردار اشتری، فرمانده کل انتظامی کشور همراهی رسانه‌ها را برای توسعه هنجار‌های اجتماعی و اخلاقی از الزامات دانست و بیان کرد: خوشبختانه عموم زنان و دختران جامعه ما عفیف و دلداده نظام و انقلاب هستند و در این میان معدود افرادی تحت تاثیر القائات فرهنگی دشمن، در صدد هنجارشکنی هستند که تلاش برای توسعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر یکی از الزامات برای توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است. سردار اشتری با اشاره به هجمه معاندین و دشمنان به فراجا مطرح کرد: این هجمه‌ها بیانگر این است که ما مسیر و ماموریت هایمان را به درستی و با موفقیت انجام می‌دهیم؛ دشمن از عملکرد پلیس عصبانی است، اما ما با روحیه جهادی، انقلابی و در خط قانون وظایفمان را بجد دنبال و با این هجمه‌ها متوقف نمی‌شویم.

معاون استاندار فارس: فضای عفاف و حجاب در شیراز دچار آسیب شده
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به رویکرد مسئولان استان فارس و شیراز نسبت به بسته شدن برخی فضا‌های فرهنگی و تفریحی جامعه مانند تعطیلی کافه‌ها و ... گفت: مسئولان استان ترجیحا نباید نسبت به موضوعاتی که در کف جامعه وجود دارد با ابزار امنیتی و قهریه برخورد کنند. استفاده از این ابزار باید آخرین مرحله باشد. اسماعیل محبی پور با بیان اینکه بخش‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی فرهنگی و ... باید به نحوی اقداماتشان را انجام دهند که موضوع به سمت امنیتی پیش نرود، تصریح کرد: فضای عفاف و حجاب در شهر شیراز در بخش‌های زیادی دچار آسیب شده و مشکلات این حوزه سبب آزردگی خاطر مردم متدین شیراز شده است. وی ادامه داد: شکایات‌ زیاد از فضای پاساژها، تفرجگاه‌ها، سینماها، کنسرت‌ها و ... باعث شد تا جلساتی در حوزه عفاف و حجاب برگزار شود که به تبع آن رفتار افراد در منظر عام طبق یک قانون مشخص و در چارچوب قانون جاری کشور مشخص باشد.

وزیر ارشاد: دنبال تحمیل نوع خاصی از مد و لباس و پوشش برای جامعه عفیف ایرانی نیستیم
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما به تنوع فرهنگی و هنری ایران زمین احترام می‌گذاریم و به دنبال تحمیل نوع خاصی از مد و لباس و پوشش برای جامعه عفیف ایرانی نیستیم و همه تفاوت‌ها را به رسمیت می‌شناسیم. محمد مهدی اسماعیلی روز جمعه در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس در مرکز همایش بین‌المللی برج میلاد اظهار داشت: نگاه ما در موضوع مد و لباس به عنوان یکی از سرفصل‌های مهم کاری در حوزه فرهنگ عمومی است و به دلیل جایگاه اصلی اجتماعی، فرهنگی و عمومی این حوزه، از ابتکارات در دولت مردمی، استقرار کارگروه مد و لباس در شورای فرهنگ عمومی بود. وی افزود: ما به تنوع فرهنگی و هنری ایران زمین احترام می‌گذاریم و به دنبال تحمیل نوع خاصی از مد و لباس و پوشش برای جامعه عفیف ایرانی نیستیم و همه تفاوت‌ها را به رسمیت می‌شناسیم.

حضور آیت‌الله جنتی در شورای نگهبان تا شش سال دیگر تمدید شد
رهبر معظم انقلاب با صدور حکمی سه تن از فقهای شورای نگهبان برای یک دوره جدید منصوب کردند. با توجه به پایان یافتن دوره شش ساله عضویت سه تن از فق‌های شورای نگهبان، رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای اصل نود و یکم قانون اساسی و در احکامی جداگانه، عضویت آقایان آیت‌الله حاج شیخ احمد جنتی، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیّد محمدرضا مدرسی‌یزدی و حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی شب‌زنده‌دار را برای یک دوره جدید تمدید و آنان را به عنوان عضو فقهای شورای نگهبان منصوب کردند.

بازدید روس‌ها از پایگاه هوایی کاشان؟
سی‌ان‌ان: یک هیات روسیه ماه گذشته حداقل دو بار از پایگاه هوایی کاشان بازدید کرد و مقام‌های ایرانی پهپاد‌های شاهد-۱۹۱ و شاهد-۱۲۹ را به آن‌ها نشان دادند. اولین بازدید هیات روسی از ایران در ماه گذشته و سفر دوم این هیات در ۱۴ تیر بود. مشاور امنیت ملی آمریکا: بر اساس اطلاعاتی که داریم، ایران برای ارائه چندصد پهپاد تهاجمی به روسیه خود را آماده می‌کند و روسیه همچنان به دریافت این پهپاد‌ها علاقه مند است.

سفر به ایران برای ژاوی دردسر شد؛ آمریکا ویزا نمی‌دهد!
ژاوی هرناندز نمی‌تواند همراه با کاروان بارسلونا به میامی سفر کند. سرمربی بارسلونا به دلیل یکسری از مشکلات اداری و مسائل پاسپورت، نمی‌تواند همراه با تیم به آمریکا سفر کند و پس از چند روز به جمع شاگردانش در آمریکا اضافه خواهد شد. موندو دپورتیوو مدعی شده که دلیل این اتفاقات سفر‌های سرمربی بارسلونا به ایران است. ژاوی طی دوران بازیگری - مربیگری اش در السد قطر، سه بار به ایران سفر کرد و در حقیقت آخرین بازی دوران حرفه‌ای او نیز در تهران بود. با توجه به این سفر، او برای سفر به آمریکا به مجوز ویژه نیاز دارد.

استیضاح وزیر ارتباطات کلید خورد
طرح استیضاح وزیر ارتباطات صبح امروز با ده امضا کلید زده و در سامانه بارگذاری شد. مسلم صالحی نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایلنا، از طرح استیضاح وزیر ارتباطات زارع‌پور خبر داد و گفت: طرح استیضاح وزیر ارتباطات را صبح امروز با ده امضا کلید زدیم و در سامانه بارگذاری کردیم تا برای امضا در دسترس نمایندگان قرار بگیرد. وی در خصوص محور‌های این استیضاح ابراز داشت: عدم توزیع عادلانه اعتبارات، انتصابات ناکارآمد در بدنه وزارت ارتباطات، عدم تحقق برنامه‌های ارائه شده توسط وزیر در جلسه رأی اعتماد طبق برنامه زمانبندی، عدم تعیین تکلیف کارگزاران مخابرات روستایی، عدم آنتن‌دهی و پوشش شبکه اینترنت به ویژه در روستا‌ها و پایین بودن خدمات‌رسانی در حوزه کاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات محور‌های درخواست استیضاح وزیر ارتباطات هستند.

واکنش روزنامه دولت به سخنان اخیر صالحی
صالحی درحالی از شرایط غیرمطلوب کشور گلایه می‌کند که پیش از این به عنوان یکی از اعضای مماشات‌گر تیم سابق مذاکره‌کننده هسته‌ای، خود به عنوان یکی از بانیان وضع موجود بویژه در زمینه تخریب دستاورد‌های کشور قلمداد می‌شود. رئیس سابق سازمان انرژی اتمی که به واسطه استنکاف از اجرای قانون در دوره مسئولیت خود، احتمالاً در آستانه دادگاهی شدن است، در مراسم دومین سالگرد درگذشت یکی از نمایندگان ادوار مجلس سخنانی را بر زبان آورد که اولین مخاطب و متهم این جملات خود اوست.

به گزارش ایلنا، علی‌اکبر صالحی در این مراسم گفته است: «این ملت یک ملت بزرگ و تاریخ‌ساز است که سه هزار سال تمدن مکتوب دارد، شأن این ملت بزرگ شرایط کنونی نیست.» وی در حالی از شرایط غیرمطلوب کشور گلایه می‌کند که پیش از این به عنوان یکی از اعضای مماشات‌گر تیم سابق مذاکره‌کننده هسته‌ای، خود به عنوان یکی از بانیان وضع موجود بویژه در زمینه تخریب دستاورد‌های کشور قلمداد می‌شود. صالحی در حالی امروز و در هفتمین سالگرد انعقاد برجام نسبت به کارنامه خود سکوت کرده است که در جریان قدردانی از عملکرد دست‌اندرکاران برجام در بهمن سال ۹۴، ۱۰۰ سکه بهار آزادی جایزه دریافت کرده بود و هنوز آن را به بیت‌المال عودت نداده است.

گفتنی است دولت روحانی وعده بهبود معیشت مردم از طریق برجام را داده بود، اما آمار‌ها نشان می‌دهد در شرایط پسابرجام و وابسته کردن اقتصاد به تکانه‌های بیرونی وضعیت اقتصادی کشور به مراتب بدتر از شرایط قبل از آن شده بود و تورم، بزرگترین میراث به جا مانده برای دولت جدید شد.

کنایه عباس عبدی به کفش میرسلیم
عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب به کفش «ریباک» میرسلیم کنایه زد. عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: اگر سیاستمدار روزانه از حمایت تولیدات داخل دم بزند سپس پیش پا افتاده‌ترین کالای مصرفی خود را از کشور مثلا دشمن بخرد؛ و هیچ توضیحی قابل قبول هم ندهد، بدان معناست که از نظر خودش هم کارش تمام است، چه رسد به برآورد دیگران - گیوه کردستان به این زیبایی چه اشکالی داشت که ریباک بخرید؟

امضای توافقنامه تجارت آزاد با اوراسیا توسط پوتین صحت ندارد
دستیار رسانه‌ای رئیس سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه «امضای توافقنامه تجارت آزاد با اوراسیا توسط پوتین» صحت ندارد گفت: آنچه به امضای رئیس جمهور روسیه رسیده، تمدید اجرای موافقت نامه تجارت ترجیحی فعلی است که از سال ۹۸ به اجرا درآمده بود.

خداحافظی با تیبا تا پایان ماه جاری
رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه دیدار با صنعت گران برگزیده در جمع خبرنگاران درباره تولید خودرو‌های استاندارد گفت: طبق نشستی که امروز با سازمان ملی استاندارد داشتیم، گواهی COP برای خودروسازان داشتیم، تعهدات استاندارد آن‌ها از یک به سه ماه افزایش یافت. وی درباره خودرو‌های بی کیفیت تأکید کرد: تیبا، سمند و ۴۰۵ پلتفرم شأن این گونه است که امکان ارتقا ندارند و نمی‌توان کیفیت آن‌ها را ارتقا داد؛ لذا بنا شد که به سمت توقف تولید حرکت کنیم. وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: تیبا تا آخر تیرماه تولید می‌شود. تعدادی را مشخص کردیم که مردم قبلاً ثبت نام کردند که برای تیبا ۳۰ هزار دستگاه است. بعد از تشکیل تعهدات دیگر تولید نخواهد شد و فقط تا پایان این ماه تولید می‌شود.


پورابراهیمی: با دخالت دولتی در بازار سرمایه کاملا مخالف هستیم
پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نمی‌توانیم مسائل فنی و تخصصی بازار سرمایه و بورس کالا را در جایگاهی غیر از حوزه تخصصی بررسی کنیم، در صورت ارجاع این طرح به کمیسیون اقتصادی حتماً دغدغه‌های مربوط به ساختار بورس کالا مد نظر قرار خواهد گرفت؛ ما با دخالت دولتی و رفتار تنظیم گری در بازار سرمایه کاملا مخالف هستیم.

معاون وزیر صمت: نخبگان  تیمی از کشور خارج می‌شوند
علیرضا شاه میرزایی، معاون وزیر صمت در نشست هم اندیشی برگزیدگان صنعت با وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: قرار است امسال بر اساس نامگذاری سال جاری شرکت‌های دانش بنیان وارد تولید شوند. معاون تجارت و خدمات وزارت صمت با بیان اینکه با خطر مهاجرت شرکت‌ها رو به رو هستیم، ادامه داد: زمانی گفته می‌شد المپیاد‌های علمی برگزار نشود تا نخبگان ما شناسایی نشوند و آن‌ها را از ایران خارج نکنند. وی تأکید کرد: تازه آن‌ها نخبگان نظری بودند؛ اما الآن با مشکل خروج نخبگان علمی و عملی مواجه هستیم که تیم تشکیل داده اند و شناسایی می‌شوند و به صورت تیمی خارج می‌شوند که خطرناک است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸۱
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۹۶
یک ابر قدرت دارای چه خصوصیاتی است؟

فکر کنیم!!!
ایول ابر قدرت شدیم. در پوست خودم نمیگنجم . حالا بروم وام بگیرم دو لیتر روغن بخرم بزارم خونه
تغذیه امامان جمعه مثل اینکه با مردم فرق داره
لطفا جناب جنتی رو بازنشسته کنید کنار خانواده باشد
.ابر قدرتی با

با ۴۰میلیون جمعیت زیر خط فقر نوبره .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
80 میلیون
نخبگان بصورت تیمی خارج می شود. وای به تفکری که نمی بیند بزرگترین خیانت و بزرگترین ضربه به کشور نه فیلم های دو فیملساز و نقد یک منتقد بلکه خروج فله ای آینده سازان از میهن است.
حالا که جزو ابر قدرتها هستیم لطف کنید حقوق بازنشسته ها را درست وحسابی افزایش بدید
دست شما درد نکنه
امام جمعه اهواز مردم را نااگاه فرض کرده یا خودشان اگاهی کافی ندارند؟
متن سخنرانی معاون وزیر صمت را لطفا ، جناب امام جمعه اهواز بخوانند

جناب میرسلیم هم فقط برای مردم عوام !!!؟؟ که بقول خودشان که خواص !!؟؟ و خونشان و ژن شان برتر است

نسخه لنگ بستن و نان خشک و خالی خوردن را میپیچند
حضور آیت‌الله جنتی در شورای نگهبان تا ۶ سال دیگر تمدید شد
یا خدا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
به این می گن امید به زندگی !
"انجمن نخبگان جهان اسلام"چه صیغه ای است؟ اساسنامه دارد؟این نخبگان توسط چه کسی و با چه معیاری انتخاب شده اند؟ این انجمن به چه تشکیلاتی وابسته است و بودجه آن از کجا تأمین می شود؟ مدیر آن طی چه پروسه و با چه مکانیزمی انتخاب شده است؟ البته اگر هیچکدام از اعضاء این انجمن نخبه نباشند، نوع استدلال آقای غدیری که می فرمایند" خانم ها خودشان بدون مقاومت سوار ون گشت ارشاد شوند" بیانگر این است که حد اقل مدیر این انجمن خیلی زیادی نخبه و حتی نابغه است!
تیم مذاکره کننده قبلی اگرچه پذیرفت که رئاکتور اراک تغییر ساختار بدهد ولی در عوض حق غنی سازی 3/5 درصدی را برای ایران تثبت نمود حالا چطور روزنامه دولت معتقد است اقای صالحی از بانیان وضع موجود است ؟ یعنی اگر کشور همچنان تحت بند هفت شورای امنیت بود وضعیت اقتصای مان بهتر بود! !
نظام سرمایه داری میانه ای با خانواده نداره. چون میخواد افراد فقط به کارشون متعهد باشن و فکرشون مشغول زن و بچه نباشه. یعنی برده میخواد. به همین دلیله که روابط جنسی خارج از ازدواج رو ترویج میکنه.
ایران فقط ابر قدرت نظامیه ولی از لحاظ اقتصادی جزو کشورهای جهان سوم هم نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
برادر انقدر بیست و سی نگاه نکن!!!! چی داری میگی
زاهدان کاین جلوه بر محراب و منبر میکنند/ چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند.
پس نتیجه اخلاقی فرمایشات آقای قدیری ابیانه این میشود که خانمها توجه داشته باشند اگر پلیس از لباس شما خوشش نیامد بدون مقاومت و بدون هیچ اعتراضی سوار ماشین پلیس بشوید و با پلیس همراه شوید.
آیت الله جنتی حالا حالاها خیلی جا دارند که بر مسند ریاست شورای نگهبان بنشینند. انشاء الله هزار و اندی سالگیشان را تجربه کنند.
تحمیل هر چیزی به جامعه کار اشتباهی است باید جامعه را قانع کرد. این که چون من از فلان چیز خوشم می آید پس همه باید اطاعت کنند جواب نمی دهد.به طور مثال در مجتمع تجاری ابریشم چهارراه ولیعصر ساکنین با مدیرانی مواجه هستند که گروه واتساپ برای مجتمع درست کرده اند که فقط خود مدیران می توانند در آن مطلب بگذارند وبقیه فقط باید دستورات را اجرا کنند این یعنی تحمیل عقیده ودیکتاتوری که جواب نمی دهد وهمین باعث مشکلات وکم رونق شدن مجتمع گردیده. وحتی در مسائل مالکیت خصوصی دخالت می کنند. واین نتیجه تحمیل عقیده در یک جامعه کوچک است.
این اقایان،مانند وزیر ارشاد،فرمانده نیروی انتظامی ووو.چقدر با کلمات بازی میکنند ! احترام به اندیشه و نظر مردم یعنی عدم تحمل حجاب،یعنی انتخابات ازاد،یعنی چرخش نخبگان از همه آقشار ملت ایران،در صورتی که همه اقایان الان ۴۴سال هست که در راس قدرتند و احتمالا بعد از مرگ خود هم وصیت میکنند فرزندانشون بجای انها بشینند!!!
يك مشت خبرهاي تكراري از زبان آدمهاي تكراري!خب مردم هم كه نظرات مخالف و يا موافق بدهند هم كه تاثيري ندارد و آقايان به هر حال كار خود را مي كنند!
اینکه آقای جنتی در این سن فبول مسؤولیت می کند
نشانه
توجه ویژه ایشان به آخرت و ترک دنیاست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
خدا عالمه برادر ! شايد جناب جنتي اين سخن شيخ اجل را در مد نظر دارند كه سعدي فرموده :
عبادت به جز خدمت خلق نيست
به تسبيح و سجاده و دلق نيست » !! ممكنه .. الله اعلم بالصواب !! !!
با توجه به اینکه
قسمت کودک مرورگر گوگل برای همه ایرانیان فعال شده است.
آمار نصب فیلتر شکن هم از 80 درصد قبلی به 100 درصد افزایش یافت.
که جای تبریک دارد.
در کل دنیا و تمام کشورهای مسلمان که حجاب اختیاری است مردها صبح تا شب در حال خیانت به همسران خود یا حمله و تجاوز هستند و کسی ازدواج نمی کند و خواستگاری هم نمی کند !
عجب حرفهای مشعشعی می شنویم
چرا فکر می کنند که مردان ایران با مردان کل عالم فرق دارند ؟
عمر دست خداست اما بسیاری از این مسئولان ۶ سال دیگه زنده نیستند
جنتی یعنی امید -جنتی یعنی نشاط وسرزندگی جنتی یعنی تزریق روحیه> ماشالله درسن 96 سالگی تصمیم گرفت 6 سال دیگر حضورش درشورای نگهبان را تمدید کند. مطمئنا سال آینده هم برای 8 سال دیگرعضویتش درمجلس خبرگان راتمدید خواهدکرد.
در پاسخ به روزنامه دولت باید گفت هر دولتی که آمده و اتفاقا هر هشت سال هم عهده دار امور بود کاری کرده که دولت بعدی نه تنها بهبودی در شرایط بوجود نیاورده که ضعف ها و ناکارآمدی های خود را به گردن دولت قبلی انداخته و این وسط قشر آسیب پذیر بودند که دور از محضرشان مانند موش آزمایشگاهی مدام تست و تلف شده اند.
در پاسخ به روزنامه دولت باید گفت هر دولتی که آمده و اتفاقا هر هشت سال هم عهده دار امور بود کاری کرده که دولت بعدی نه تنها بهبودی در شرایط بوجود نیاورده که ضعف ها و ناکارآمدی های خود را به گردن دولت قبلی انداخته و این وسط قشر آسیب پذیر بودند که دور از محضرشان مانند موش آزمایشگاهی مدام تست و تلف شده اند.
درماههای اخیر حجاب بشدت مورد توجه مسئولان سیاسی فرهنگی نظامی ائمه جمعه رسانه پیمانی (عزت میلی سابق)وسایر مسئولان مربوطه وغیرمربوطه قرارگرفته. جریان چیست؟ ضمن اینکه مقاله آقای مهدی نصیری که چندروزپیش منتشرکرده بودید(حجاب درحزب الله لبنان) واقعا عالی بود.چه خوب است این مقاله برای همه مسئولان ارسال شود.تا ببینیم چه جوابی دارند؟
اقای جنتی قصد بازنشست شدن ندارن؟؟
این روس‌ها را هرجا دلتان می‌خواد می برید محل پهبادها را به اسرائیل می دهند
امروز فردا تمام تشکیلات میره هوا
........البته معتقدم، چون زن هستند خودشان نمی‌فهمند که........ چقدر تعبیر جالبی!؟
آقای قدیری ابیانه حالش خوبه نگران نباشید فقط برای مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام شدن باید از این حرفها بزند.
عباس عبدی حرف نزنه، خیلی سنگینتره! خودش را بیش از اندازه حساب کرده، خوبه یکم خودش را تو آینه نگاه کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
ایضا جنابعالی
صبح تا شب دسته جمعی در مورد حجاب حرف می زنن
واقعا کاری جز حجاب نمونده روی زمین ؟
این آقا محمد حسن چقدر آگاه ه به مسایل حجاب.
حضور آیت‌الله جنتی در شورای نگهبان تا ۶ سال دیگر تمدید شد

ایشون الان 96 ساله هستند و تا 102 سالکی هیچ دغدغه بیکاری و شغل ندارن
کشور از ین گل و بلبل تر دبدبن
چقدر ابلهانه است که بگوییم المپیاد برگزار نکنیم تا نخبگان ما شناسایی نشوند !!! خوب کسانی که در کنکور رتبه های تک رقمی می آورند همان‌نخبگان هستند .‌ شناسایی نخبه که کاری ندارد . چرادکاری اصولی انجام‌نمی دهید که اصلا نخبه نخواهد که برود ؟
من چند نخبه از ژاپن وسوئیس به شما معرفی می کنم شما سعی کنید آن ها را به ایران بیاورید . ولی نمی توانید .‌ چون جاذبه آن کشور ها وواهمیتی که به دانش قائل هستند بیش از ایران است و به همین دلیل نخواهند آمد .
معاون رئیس جمهور میگه سنگر حجاب از دست بدیم بقیه رو از دست دادیم ،یعنی نگران خودمون هستیم حجاب و اینا بازی است ، سنگرههای اقتصاد و عدالت از دست دادین که از همه بدتره
روی همگان چونکه به محراب ریا بود
من پشت برین روی و ریا کردم و رفتم
پای دلم از هر هوسی سلسله ای داشت
از پای دل آن سلسله وا کردم و رفتم
در کشوری نمایندگان انقلابی و دو اتشه ساعت و کفش خارجی می خرند و مشکل کل مملکت شده دو شاخ موی سر دختران
آقای مهاجرانی .بگذار مردم ایران خودشان تصمیم بگیرند .شما هم اگر وطنت را دوست داری از دشمن پانصد ساله این مملکت فاصله بگیر البته اگر اختیار با خودت باشد
از بیانات دکتر عطا الاه مهاجرانی حظ وافر بردم
و مورد تائید من است
اقای مهاجرانی شما ساکت.
باز میرسلیم گاف داد متخصص چهل ساله صنعت خودرو
خطاب به روزنامه دولت ! بدانید اگر محاکمه ای در کار باشد محاکمه خود شماست که با انواع سنگ اندازی‌ها و آتش زدن برجام و دیگر حرکات بی جا سنگ بنای نقض برجام توسط آمریکا را رقم زدید.
تیترهای این قسمت را بخونید فقط شده حجاب وبی حجاب حالا درد ومشکل را ول کردن چسبیدن به این. کی این قضیه حل میشه خدا میدونه
رییسی حق و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چی شد؟بجای مسافرت های اخر هفته که میری و اینهمه هزینه داره و فقط حرف میزنی،به مشکلات مردم برس.
جدا خودتون حالتون از اینهمه حجاب و عفاف گفتن به هم نمیخوره؟
سخنی با نمایندگان مجلس بخصوص امصال منادی که با لایحه کذایی رتبه بندی ابرویی برای جامعه فرهنگی کشور نگذاشتند ، طرحی که قرار بود ۸۰ درصد معادل هیئت علمی باشی اول از همه ۴ ماه کانل دست دولت بی مرام و حیله گر چکش کاری شد و به معلم با ۲۸ سال خدمت در بهترین حالت فقط ۷۵درصد سه آیتم حق و شغل و شاغل و فوق العاده شغل که روی هم ۵ میلیون نمیشه میخاد اضافه بشه که حدود ۳و نیم میشه در حالی این سه و نیم فقط به نیروی صفر کیلومتر اضافه شد که نکش جانش چرا که ۲و نیم بخاطر افزایش حداقل بگیری و حدود یک و نیم هم با رتبه بندی که در مجموع برای نیروی تازه کار قابل قبول هست ولی واقعا نیرویی ۲۸ سال از بهترین سال‌های زندگی خودش رو صرف کرده و در بدترین نقاط خدمت کرده ظلم نمیکنید خدا شاهده خیلی از عزیزان ۱۰ تا ۱۲ سال حق التدریس بودن و ماهی ۴۸ هزار تومان زندگی میکردن فکر نمی‌کنید حداقل ۲ سال سابقه تدریس لازم است ؟؟؟ شنا دارید فاتحه تجریه و سابقه کار رو میخونید با این امتیاز دهی خودتون
نخبه گان از چه فراری اند ؟ آن ((چه )) را فراری دهید .
آقای رییسی موجی از تنفر در مردم ایجاد کردید امروز صحبت برنج یک و نیم میلیونی شده میدونی یکسال پیش همین برنج ۵۰۰ هزار نبود ؟؟ این دیگه ببه دلار ربطی نداره چرا که با دلار ۳۰۰ هزار تومانی هم حور درنمیاد ؟؟؟ همه فهمیدین دلار برای شما بهونه بود ، متاسفانه یه عده راه پولدار شدن و دزدی رو یاد گرفتند، وقتی می‌بینند همه تمرکز ملت روی دلار رفته و دولت تمرکزش رو از سایر بازارها از دست داده میرن برنج ۴۰۰ هزاری انبار می‌کنند ۶ماه بعد می‌فروشند یک ونیم میلیون حالا دولت بره دنبال چهار تا خورده فروش ارز چهاراه استانبول وان زالو صفت محتکر که به ملت بخنده ؟؟؟
ایز گم نکنین نون و گوشت کیلویی چند. گیرمون میاد یا از گشنگی می میریم
یعنی بعضی ها مادام‌العمر صندلی رو به نام خودشون زدن.
بهتر نیست یک فکری به حال شهوت مردان بکنید. همه دنیا خانم ها بی حجاب هستند کسی هم دچار شهوت نمیشه فقط تو‌ ایرانه که بعضی ها اسیر شهوتشون هستن.
دولتی که ناتوان در اداره کشور و شکست خورده در طرح های اقتصادی و سیاسی خودش بوده به خاطر حواس پرتی مردم داره گیر میده به حجاب
دولت بی برنامه
دولت ناتوان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
دولت بی خرد
دولت بی سواد
دولت بدون تخصص
دولت شعار
دولت فریب
دولت بیخود
امیدواری در تمامی تیترها موج میزنه.
درست است هر کاری مسئولین انجام بدهند همیشه ایرادی نداشته و حتی فواید بسیاری دارد البته برای خود آنها
کسی که جامعه رو به فحشا میکشه جاش تو جامعه نیست آدم هرز رو مثل علف هرز باید از جامعه جدا کرد که آفت به جون کل باغ نندازه. یه زن خراب صد نفر دیگه ای مثل خودش میکنه
در تمامی این تیترهای خبری به جز توهین به شعور مخاطب و لجبازی با مردم هیچ خبر دیگری نیست.لطفا سانسور نکنید و اگر چیزی جز این هست پاسخ بدهید.با سپاس از سانسورچی
خروج تیمی نخبگان ، خشکی دریاچه ارومیه و نابودی محیط زیست، آلودگی هوا و ریزگردها، تورم سرسام آور!!!! تازه اینها نیمه پر لیوانه!!!!!!!!!
محمدحسن قدیری ابیانه، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام:
زنان خودشان هستند که با مقاومت در مقابل پلیس، ماموران را ناچار به اقدام فیزیکی برای سوار شدن به ماشین پلیس می‌کنند. کسی که خودش را باور داشته باشد دنبال خودنمایی و شهوت پراکنی نخواهد رفت. البته معتقدم، چون زن هستند خودشان نمی‌فهمند که خودنمایی و خودآرایی هرچندناخواسته موجب تحریک جنسی دیگران می‌شوند.
و باز هم حجاب
اینها فقط برای دو قطبی کردن جامعه و گرفتن ماهی از آب گل آلود است
دست از سر این جنتی بردارید.
امید به طول زندگی خیلی خوبه کاش همه این امید رو داشتن !!
تا در این کشور امثال سیدرضا فاطمی امین وزیر هستند نخبگان هم از کشور خارج می شوند.
پلمب اماکن ورزشی "ایران مال" به دلیل ورزش همگانی مختلط
دو روز دیگه باز می شه فراموش کردی ایران مال مربوط به کدوم ... هست هزینه هر روز پلمپی که ادعا می کنی هم بهشون پس می دین
وزیر ارشاد: دنبال تحمیل نوع خاصی از مد و لباس و پوشش برای جامعه عفیف ایرانی نیستیم
جامعه عفیف همون پوشش مد نظر رو انتخاب می کنند برای جامعه غیر عفیف هم یک تحمیل کوبنده آماده هست
آقای جنتی فردی صالح،پاک دست، متدین و ولایتمدار است. خداوند ایشان را حفظ کند.
شهوت را چگونه می پرانند توضیح دهید
زنان نباید لباس شهوت پراکن بپوشند
معاون استاندار فارس: فضای عفاف و حجاب در شیراز دچار آسیب شده

معاون وزیر صمت: نخبگان تیمی از کشور خارج می شوند
همه جا پر شده از زنهای بلوز و شلوار پوش
زنها همسن مادر من با بلوز شلوار و شال دور گردن دارن توی پارک قدم می زنن!
جالب اینکه نه کسی نگاه می کنه و نه تذکر می ده
به سوپری محل گفتم نمی ترسی این زنها بی حجاب اینجا خرید می کنن تو تذکر نمی دی بیان بساطت را جمع کنن ؟
گفت من بیست ساله توی این محل هستم و اینها جزو خانواده من هستن
بچه ها و شوهرهاشونو می شناسم
همه آدم های خوب و با شخصیت هستند فقط حجاب ندارند
به من چه ؟
بیان ببندن ! من دو تا شاگرد و چهار تا پیک دارم همه بیکار می شن !
تذکر بدم دلخور می شن مشتری هام از دست می ره
اینطور نمی شه که توی هر کوچه گشت ارشاد گذاشت که
مردم خودشون باید اعتقاد داشته باشند که ندارن
مردها هم حجاب براشون مهم نیست

فکر کنم حجاب از دست رفته
محمدحسن قدیری ابیانه "زنان نباید لباس شهوت پراکن بپوشند"
علی جوادی "پلمب اماکن ورزشی "ایران مال" به دلیل ورزش همگانی مختلط"
سردار اشتری "عموم زنان و دختران جامعه ما عفیف و دلداده نظام و انقلاب هستند"
اسماعیل محبی پور معاون استاندار فارس "فضای عفاف و حجاب در شیراز دچار آسیب شده"
محمد مهدی اسماعیلی وزیر ارشاد: دنبال تحمیل نوع خاصی از مد و لباس و پوشش برای جامعه عفیف ایرانی نیستیم
.
.
.
آیا دیگر هیچ مسئله مهم تری توی این مملکت وجود ندارد !!!!
.
.
مدیونی اگه فکر کنی که مسئله انحراف افکار عمومی است !!!
مدام تبلیغ می کنن که حجاب یعنی بی عفتی !
اونوقت زنا کاری هم یعنی بی عفتی ؟
یعنی کسی که روسری نداره با زن بدکاره در یک جایگاه قرار داره ؟
این تقلیل دادن گناه زنا کاری نیست ؟
همه مردم زنان بی حجاب بسیار خیر و با شخصیت و نجیب می شناسند و همه مردم زنان و مردان با ظاهر مورد قبول حاکمیت می شناسند که دزد و ریاکار و حتی بی عفت و زناکار بوده اند و هستند !
این تناقض را چطور توجیه می کنن؟
چقدر تهوع آور شده اخبار
"زنان نباید لباس شهوت پراکن بپوشند" لطفا حد لباس و حد شهوت را مشخص کنید. استاندارد شهوت مشخص شود . مثلا کسی که با صدای پای زن تحریک می شود شهوت ندارد اور شهوت دارد.
صالحی درحالی از شرایط غیرمطلوب کشور گلایه می‌کند که پیش از این به عنوان یکی از اعضای مماشات‌گر تیم سابق مذاکره‌کننده هسته‌ای، خود به عنوان یکی از بانیان وضع موجود بویژه در زمینه تخریب دستاورد‌های کشور قلمداد می‌شود.

پ.ن- روزنامه دولت واقعا نمی داند چه می نویسد یا مردم را ناآگاه فرض کرده است!؟ چیزی که اکنون نیز توسط بدنه اصلی دولت نیز به آن اعتراف می شود تورم و نابسامانی های اقتصادی به دلیل تحریم ها می باشد. بطوریکه در ظاهر به دنبال توافق هسته ای و احیاء برجام هستند هر چند در نهان به دلیل منافع شخصی و گروهی تمایلی به توافق ندارند. دولت قبل تمام تلاش خود را برای توافق هسته ای انجام داد و در مقطعی این توافق و ارتباط با جامعه جهانی صورت گرفت و یکی از بهترین دوران اقتصادی کشور بعد از دوران گفتگوی تمدن های دولت خاتمی بود ولی کاسبان تحریم که بسیاری از آنها عضو دولت فعلی هستند با سنگ اندازی و جلوگیری از منتفع شدن آمریکا از مزایای توافق هسته ای و حملات پراکنده به منافع آمریکا در منطقه، بانی خارج شدن این کشور از برجام شدند و امروز قصد دارند شکست برجام را به گردن دولت روحانی بیندازند!
کنایه عباس عبدی به کفش میرسلیم
حالا نوبت مردم است که گیوه بپوشند، آقایان قبل گیوه پوش بوده اند
حق آزادی مذهب و دین و تغییر آن و حق پوشش یک حق بنیادی برای انسان ها است و هیچ اقلیت فکری و مذهبی نمی تواند برای مردم تعیین تکلیف کند که چنین بپوشند چنین رفتار کنند یا چنین عقیده ای داشته باشند.
حسابدار شرکت ما جنوب شهر زندگی می کنه
دیروز می گفت با چشم خودم دیدم که جلو نانوایی زنی با حرص داره یه پسر بچه را کتک می زنه
جلو رفتم که وساطت کنم و پرسیدم چی شده ؟
زن گفت بچه نون سنکگ می خواد !
پرسیدم چرا نمی خری ؟
گفت شوهرم هم بیکاره و هم معتاد و ما از سوپر محل بطور نسیه نان و دیگر اقلام را در طول ماه می گیریم و به محض واریز یارانه شاگرد سوپری میاد جلوی خونه تسویه می کنه !
بنابراین ما فقط نان بیات سوپری می خوریم !
می گفت برای بچه دو تا نان خریدم و از نانوا پرس و جو کردم گفت واقعیت داره
از این خانواده ها اینجا خیلی زیاده
این بچه ها اصلا میوه یا چیز دیگه نمی بینند
فقط ضروریات را با پول کم یارانه می خرند که زنده بمونن !
چی بگم که حق مطلب ادا بشه و تابناک سانسور نکنه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
علتش را باید در ابرقدرتی ما در جهان جستجو کنی.
عفت ربطی به حجاب نداره به زور هم نمی خواهیم مسلمان شویم
امثال میرسلیم توصیه هاشون فقط برا مردم بدبخته، خودشون و آقازاده‌ها شون محصولات آمریکایی و اروپایی استفاده میکنن و جلو ما جانماز آب میکشن،
آقای میرسلیم، خودتی!!
یک عده که در اقلیت هستند با تفکر افراطی باعث این وضع خراب در کشور هستند. اکثریت مردم و ‌به خصوص نخبه‌ها از شما ناراضی هستند.
جناب قدیری ابیانه با این صحبتها تمام آنچه در ذهنمان از شما بود رسما نابود شد. خودکشی سیاسی میکنید برای هیچ؟
الان هر کفش ایرانی که بخرید حتی ارزانترین و بی کیفیت ترین کفش یک برچسب خارجی دارد.
حضور آیت‌الله جنتی در شورای نگهبان تا شش سال دیگر تمدید شد!
چقدر امید به زندگی مسئولین زیاده!!! برعکس مردم!
--- قاسم آقا ! خيلي ملوليم ... پكريم .. افسرده ايم ... گروني بيداد ميكنه ... قيمت ها دوبله و سوبله
شد ... يارانه ام قطع شد ...گفتن رسيدگي مي كنيم ، اما اگر پشت گوشم را ديدم ، ديگه يارانه ام را هم ديدم ! ... يارانه ام الكي الكي پريد ... ديگه هيچ خبري نشد ... واقعاً دل شان آمد يارانه من حقوق بگير را قطع كنن ؟ ... قاسم آقا از قديم ونديم اهل شوخي بودي و لطيفه و جوك ... حالا يك يك جوكي دست اول را بگو تا مشعوف شويم و لبخندي بر لب هايمان آيد كه دير زماني است كه تبسمي هم نكرده ايم !!
--- هي ي ي ي ي روزگار ! جواد آقا ، قاسم ديگه قاسم قديمي نيست اي رفيق شفيق !!اما پيشنهاد مي كنم كه هر وقت ملول و دلتنگ شدي ، سري به سايت ها و فضاهاي مجازي بزن ، خيلي چيزها را مي بيني و خيلي خبرها مي خواني كه دست كمي از جوك هاي قديمي من را نداره ... مثل چي ؟ مثل حكايت گيوه و كفش ريباك كه يكي مثل من چه دانم كه كفش ريباك چيست ؟ .. اصلاً زبونم هم نمي چرخه كه اين كلمه را تلفظ كنم ... عباس عبدي به ميرسليم گفته ... ويا خبري كه گفته بايد به زنان ديار فرنگ كمك كنيم كه اونا بتوانند در پوشش مناسب خود مطالبه گري كنن !! و يا خبر چند روز پيش كه كسي گفته بود كه به زوي سران كشورهاي دشمن را محاكمه مي كنيم !! و يا اون بنده خدايي كه چند روز پيش گفته بود كه ما به زودي پيشرفته ترين كشورهاي دنيا تبديل مي شويم !! و خبرهاي ديگر از اين قبيل !، جواد آقا بگرد كه از اين قبيل ها زياد مي بيني ... روحيه ات تازه ميشه ... يادت نره !! ... غصه قطع يارانه ات هم نخور ...مرغي كه پريد ديگه پريده ... فداي سرت !!
عفاف و حجاب بهانه است تا دریاچه ارومیه، زاینده رود، بختگان، هامون و ....، تورم، بی کاری، اجاره مسکن و .... و در کل، ناکارامدی مسئولان فراموش شود!
فقط دست ملت را از داشتن خودروی به قیمت نسبت به بقیه فرغون ها کوتاه میکنند به بهانه استاندارد! مگر ساینا و کوییک همان تیبا نیست؟! در اساس و کیفیت چه تفاوتی دارند؟
من با ۶۵ سال سن دوره پهلوی با زن های بی حجاب زندگی و معاشرت کرده ام و به شما اعلام می کنم زن های بی حجاب تاثیر چندانی در تحریک جنسی مردان و پسران نوجوان ندارند ولی در عوض تصاویر و فیلم های پورنوگرافی که این روزها به مدد فیلتر تلگرام و به دنبال آن رواج فیلترشکن به گوشی های پسران نوجوان راه یافته بسیار منحرف کننده و آینده خراب کن است و بجای هیاهو برای حجاب زن ها که عامل فرعی محسوب می شود باید کاری انجام شود که آن فجایع به چشم نوجوانان پسر نرسد چون پسران بدون دیدن فیلم های پورنوگرافی زنان و دختران بی حجاب را با دید جنسی نگاه نمی کنند.
تابناک بودن یا نبودن اقای جنتی کدام مشکل را حل می کند که تیتر می زنید اما از تجمع بازنشستگان در گرما برای افزایش۳۸ در صدی شان چیزی نمی نویسید . نه شما نه دیگر سایت ها
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار