بازدید 54974
سه هزار و پنجاه و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

انتقاد تند مطهری از رابطه ایران و روسیه در مذاکرات برجامی: مسئولان منافع ملی را با منافع روسیه پیوند زده‌اند /روایت روزنامه اصولگرا از نفوذ جاسوس‌های انگلیسی-آمریکایی در دولت احمدی‌نژاد/ میراث فرهنگی: شهرداری بی‌اجازه فردوسی را شست!

در بسته خبری امروز «تابناک»، تیتر‌هایی مانند: پلمب ۳ کافه مختلط به علت کشف حجاب در قم / پلیس فتا: بازداشت تعدادی از منتشرکنندگان لایو‌های غیر اخلاقی در اینستاگرام / جمال شورجه: صحنه‌هایی از سریال حضرت موسی در رویا به من الهام شد/ مساله مهاجرت، خیلی در حوزه دانش‌آموزی مطرح نیست... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۲۷۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰ 03 July 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

پلمب ۳ کافه مختلط به علت کشف حجاب در قم
 سه کافه مختلط به علت تخلف‌های متعدد از جمله کشف حجاب و موضوعات دیگر پلمب و صاحبان کافه‌ها برای برخورد قانونی به اداره اماکن قم احضار شدند. به گزارش روابط عمومی سپاه استان قم، پاکسازی و نظارت بر قهوه‌خانه‌های سنتی و کافه‌های پر آسیب توسط ۹ تیم متشکل از پلیس اماکن، قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر ثارالله و قرارگاه ۱۹ دی استان قم انجام شد. سه کافه مختلط به علت تخلف‌های متعدد از جمله کشف حجاب و موضوعات دیگر پلمب و صاحبان کافه‌ها برای برخورد قانونی به اداره اماکن ناجا احضار شدند. /عصر ایران

یک مسئول میراث فرهنگی: فردوسی را بدون مجوز شسته‌اند
دیرکل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی گفت: مجسمه فردوسی ثبت ملی شده و اقدام شهرداری برای پاکسازی این مجسمه، بدون مجوز، غیراصولی و خلاف قوانین ناظر بر آثار ثبت ملی بوده است. مرتضی ادیب‌زاده درباره پاکسازی مجسمه فردوسی در تهران که پس از شست‌وشو، دو رنگ شده و با همین وضعیت به حال خود رها شده است، اظهار کرد: مجسمه فردوسی در سال ۱۳۹۸ در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده و دارای ضوابط حفاظت اختصاصی است، بنابراین شهرداری یا هر ارگان دیگری بدون دریافت مجوز از میراث فرهنگی، اجازه مرمت، پاکسازی و یا هر اقدام دیگری را ندارد. او تاکید کرد: شهرداری برای پاکسازی و شست‌وشوی مجسمه فردوسی باید مجوز میراث فرهنگی را می‌گرفت و توسط کارشناسان متخصص این حوزه، عملیات پاکسازی را انجام می‌داد که چنین اقدامی انجام نشده و شهرداری بدون مجوز به پاکسازی غیراصولی سطح مجسمه فردوسی اقدام کرده است.

پلیس فتا: بازداشت تعدادی از منتشرکنندگان لایو‌های غیراخلاقی در اینستاگرام
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا از تشدید طرح عملیاتی «شناسایی و مقابله با لایو‌های غیر اخلاقی» در پلیس فتا سراسر کشور خبر داد. این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی و دستگیری تعدادی مجرم فعال در حوزه انتشار لایو‌های غیر اخلاقی در شبکه اجتماعی اینستاگرام در شهر‌های مختلف کشور، عنوان کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل پرونده‌های متشکله در این حوزه، علت اصلی ارتکاب جرم این افراد در مرحله اول کسب درآمد مالی هنگفت و در مرحله بعدی به انحطاط اخلاقی کشاندن کاربران که بیشتر آنان جوانان و نوجوانان بودند، می‌باشد.

جمال شورجه: صحنه‌هایی از سریال حضرت موسی در رویا به من الهام شد
جمال شورجه سینماگر برجسته کشور گفت: صحنه‌هایی از سریال حضرت موسی (ع) را خداوند در علم رویا به من الهام کرد که امیدوارم بتوانم سرپا شوم و این سریال را کار کنم.  شورجه که این سال‌ها در بستر بیماری به سر می‌برد، در گفت‌وگویی کوتاه با ایرنا گفت: خداوند متعال اگرچه به ظاهر نعمتی را از من گرفته، اما باطن اشیاء اکنون برای من مشهودتر است و ملکوت خیلی چیز‌ها را درک می‌کنم، خصوصا صحنه‌هایی از سریال حضرت موسی (ع) که خداوند به من در علم رویا الهام کردند که امیدوارم بتوانم سرپا شوم و این سریال را کار کنم. کارگردان فیلم ۳۳ روز ادامه داد: البته این پروژه، اکنون به دست توانمند برادرم، ابراهیم حاتمی‌کیا جلو می‌رود و پیش‌تولید و مقدمات کار اعم از گروه‌های جلوه‌های ویژه در حال انجام است. مشاور سریال یوسف پیامبر در مورد دولت مردمی نیز عنوان کرد: من ناامید نیستم و آقای رئیسی را می‌شناسم و می‌دانم که ارادت خاصی به سینمای ایران و سینماگران آن دارند. ان‌شاءالله در دولت ایشان، فضا، بازتر خواهد شد و جلوه جدیدی از سینما را خواهیم دید. البته که در این بین، تلاش خود سینماگران نیز لازم است. سینمای ایران اکنون به فیلمنامه‌های خوب نیاز دارد که هم محتوا و هم ساختار خوبی داشته باشند.

روایت روزنامه اصولگرا از نفوذ جاسوس‌های انگلیسی-آمریکایی در دولت احمدی‌نژاد
روزنامه اصولگرای جوان در بخشی از مطلبی که به تجلیل از حسین طائب رئیس پیشین سازمان اطلاعات سپاه پرداخته است نوشت: از نکاتی که درباره شخصیت فرمانده سابق اطلاعات سپاه باید به آن توجه شود، مقابله با یکی از خطرات جدی در دولت به‌ظاهر عدالت‌خواه احمدی‌نژاد بود. بسیاری از متدینین و حامیان انقلاب که هنوز دل درگرو احمدی‌نژاد دارند، کامل اطلاع ندارند که نفوذ به معنای واقعی کلام، چگونه در دولت احمدی‌نژاد اتفاق افتاد و چگونه یک پیرزن خبره و آموزش‌دیده به نام پریوش سطوت (همسر دکترحسین فاطمی)، به‌راحتی و با چراغ سبز رئیس‌جمهور و مشایی، وارد حوزه برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری برای دولت شد؟ یکی از مشکلات در همان دوره، اقدامات پیچیده و خاص امنیتی برای رصد نفوذ شبکه انگلیسی – آمریکایی به داخل دولت بود که با توجه به نگاه افکار عمومی به آن دولت، امکان انتشار و رسانه‌ای کردن بسیاری از اقدامات خلاف امنیت ملی نبوده است و تنها قسمتی از این کوه یخی، در ماجرای خانه‌نشینی احمدی‌نژاد ظهور کرد که در همان مقطع، سازمان اطلاعات سپاه وارد حوزه عملیات و اقدام علیه جریان نفوذ و انحراف شد، درواقع با بصیرت و هشیاری بموقع فرماندهی وقت اطلاعات، یکی از خطرناک‌ترین جریانان سیاسی - امنیتی تاریخ معاصر، مورد ضربه قرار گرفت.

استعفای خرمشاد بالاخره تایید شد
محمدرضا غلامرضا به عنوان معاون سیاسی جدید وزارت کشور منصوب شد. آیین معارفه محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی جدید وزارت کشور، صبح امروز یکشنبه دوازدهم تیر ماه با حضور "احمد وحیدی" برگزار شد. پیش از این "محمدباقر خرمشاد" معاون سیاسی وزیر کشور بود که ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ از سمت خود کناره‌گیری کرد؛ وی ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ با حکم وحیدی این مسئولیت را عهده‌دار شده بود.

مساله مهاجرت، خیلی در حوزه دانش‌آموزی مطرح نیست
«الهام یاوری» رئیس سازمان استعداد‌های درخشان آموزش و پرورش درمورد رصد دانش‌آموزان سمپادی و خروج آن‌ها از کشور به عنوان سرمایه‌های انسانی و مهاجرت از سن مدرسه در گفتگو با خبرنگار ایلنا توضیح داد: مسئله مهاجرت خیلی در حوزه دانش‌آموزی مطرح نیست و مخاطب این امر بیشتر بنیاد ملی نخبگان است که آن‌ها نیز رصد خوبی انجام می‌دهند و آمار‌هایی دارند که هربار آن را اعلام می‌کنند. او افزود: مهاجرت عمدتا در دوره دانش‌آموزی اتفاق نمی‌افتد، ولی طبیعتا ما نگران این موضوع هستیم و آن را پیگیری می‌کنیم، اما آن را اندازه نمی‌گیریم. یاوری در ادامه در رابطه با موسسات خارجی و برگزاری آزمون‌ها برای جذب دانش‌آموزان ایرانی و نگرانی از تاثیر آن بر مهاجرت دانش آموزان اظهار کرد: من فکر می‌کنم این موضوع بیشتر رسانه‌ای است؛ بچه‌هایی که توانمندی علمی خوبی دارند، می‌توانند در مدارس سمپاد یا مدارس خوب دیگری که در کشورمان وجود دارد، مشغول به تحصیل شوند، ضمن اینکه ما دانشگاه‌های بسیار برجسته‌ای داریم و قطعا سطح تحصیلی و علمی دانشگاه‌های ما از آن کشور‌هایی که در همسایگی ما هستند و در رسانه‌ها مطرح شده‌اند به مراتب بالاتر است.

دادستان تهران: کیفرخواست فائزه هاشمی صادر شد
دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور کیفرخواست پرونده فائزه هاشمی به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام و توهین به مقدسات خبر داد. به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه علی صالحی در رابطه با آخرین وضعیت پرونده فائزه هاشمی گفت: در رابطه با این پرونده، قرار جلب به دادرسی صادر شده است. وی افزود: پس از طی روال قانونی، کیفرخواست پرونده این فرد به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و توهین به مقدسات صادر و به دادگاه ارجاع شده است. وی افزود: دادستان به عنوان مدعی‌العموم پرونده را پیگیری کرده و پرونده در جریان است. بیستم اردیبهشت بود که سخنگوی قوه قضائیه از ورود دستگاه قضا به اظهارات فائزه هاشمی خبر داد و گفت: این شخص توسط دادستان تهران تحت تعقیب قرار گرفته و پرونده‌ای در دادسرای عمومی و انقلاب تهران تشکیل شده است.

انتقاد تند مطهری از رابطه ایران و روسیه در مذاکرات برجامی
علی مطهری، نایب رئیس دوم مجلس دهم نوشت: سیاست شرق گرایی در ایران به آنجا رسیده که قبل از مذاکره دوحه وزیر خارجه روسیه به ایران می‌آید، یعنی این مذاکره‌ی بدون حضور ما با اجازه ماست، و بعد از مذاکره دوحه هم بلافاصله هیات مذاکره‌کننده ایرانی برای دادن گزارش و دریافت رهنمود به مسکو می‌رود بدون آنکه به مردم گزارشی داده باشد. بدیهی است که روسیه مایل نیست که برجام احیا و ایران وارد بازار نفت و گاز شود، چون با هدف او در تجاوز به اوکراین سازگار نیست. متأسفانه مسئولان ما منافع ملی را با منافع روسیه پیوند زده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۸
در انتظار بررسی: ۷۲
انتشار یافته: ۱۳۱
کافه‌ی مختلط؟ یعنی قراره کافه‌ها به شکل پیشفرض تفکیک جنسی باشن؟ اون‌وقت می‌گن تو خیابونا دیوار نمی‌کشیم. ظاهرا منظورشون این بوده که هنوز نمی‌تونیم بکشیم.
پاسخ ها
امید
| - |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
عزیز یا مغرض هستید و یا قدرت تحلیل نداری و یا نمی خواهی واقعیت را بفهمیی
در نظام جمهوری اسلامی برخلاف احکام الهی حرکت کردن جرم و خلاف است مختلط یعنی کشف حجاب یعنی نیروهای
...رضا خانی و
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
امید عزیز
بیا تو مردم و با مردم زندگی کن. به نفعته
درود بر مطهری که حرف دل مردم را بیان کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
حرف مطهری چیز جز همون حرف های رسانه های فارسی زبان خارج کشور نیست. احتمالا منابعش برای این اظهار نظر هم همون سایت ها و رسانه ها هست
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
مطهری از همون اولش هم موضوع را کجکی میفهمید
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
ظاهرا این نماینده هایی که با چندهزارتا رای رفتن مجلس حتی جرات بیان واقعیت و اعتراضم ندارن! خاک برشون
درود بر افرادی مثل آقای مطهری و آقای صادقی که حداقل واقعیتو میگن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
خوب عزیزم نمی شود که منافع روسیه را ندید که
روسهااز زمان قاجار به ما فهموندن زبان سیاستشو گلوله توپ هست و موشک . خوب چکار کنیم دیگه
مرگ بر روسیه و پوتین
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
مرگ بر امریکا و اذنابش
آدم از بعضی لغت ها شااااخ در میاره! "کافه متخلط" مگه کافه برادران و خواهران جدا شده که اینها مختلط بودن ؟ خب همه کافه ها همگانی و عمومی هستند. حالا شرایط داخلشون مطلوب نبوده یه بحث دیگه است.
زاکانی سوادش به این چیزا نمیرسه که.پیش خودش میگه یک مجسمه است دیگه برین با اب و فاب بشورینش!!!!
حجاب و دشمن نقل محفل مسئولین شده.
جناب مطهری طبق قراردادهای زمان قاجاروپهلوی نصف (نصف مشاع نه جغرافیایی) دریای خزر متعلق به ایران بود یک خبری بگیرین ببینین آنهاییکه از قدرت ایران در دفاع ازمنافعش سخن میگویند دریای خزر که اکنون معلوم شده منابع بیکران نفت وگازهم دارد را با روسیه واقمارش چگونه تقسیم کردند.
پاسخ ها
abbas
| Germany |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
عوام زدگی یعنی این
نقشه رو نگاه کن ، به گفته شما آذربایجان و ترکمنستان هیچ حقی از دریای خزر ندارند
قادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
عباس خان مثل اینکه متوجه نشدی طرف نوشته نصف مشاع.ضمن اینکه قضیه دریایخزر خیلی ساده است انگار2 نفرملک شراکتی دارند حالا یکیشون بمیره وراث اون باید سرسهم باباشون مصالحه کنند وبه شریک دیگرربطی نداره.شوروی هم که مرد 4فرزند بجا مانده اش اطراف خزر باید سهم اونو تقسیم کنند وبه سهم 50 درصدی ایران ربطی نداره.
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
۱۲:۰۵
بی سواد اگر شوروی به یکصد کشور تقسیم بشه سهم شوروی باید بین آنها تقسیم بشه نه سهم ایران
به سانسورت ادامه بده مقتدر
ضمنا آقای مطهری اگرزحمتی نیست یک تحقیقی بفرمایید بزرگترین تامین کننده اسلحه صدام درجنگ کدام کشوربود؟ ومیگها وتوپولفهای کدام کشور برسرمردم بیدفاع شهرهایمان بمب میریختند و موشکهای اسکادی که تهران را شخم زد کدام کشور به صدام داده بود. درسالهای اخیرهم خیانت ومزوری روسیه را ازفقط یک مسئله بدانید که قطعنامه هایی که درشورای امنیت علیه ایران تصویب شد با اینکه با پیشنهادغربیها بود روسیه نه تنها وتو نکرد بلکه حتی رای ممتنع هم نداد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
حالا تو از آلبانی گیر دادی به روسیه فک کردی دیگه همه ایران تحت تاثیر قرار گرفتن و شدن ضد روسیه !! بهت یاد ندادن بیشتر از این پیاز داغش کنی شاید خود روسها هم هز خودشون بدشون آمد !!!!!! ببین با این حرفا درد و سوزش شما درمون نمیشه فقط کمپرس سرد استعمال کن کمی آرومت میکنه !!!
مرتضی
| France |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
ناشناس 1041 خدا به دولت آلبانی عمربده که یک گروهجا منفور وارهمه جا رانده را درخاک خود جا داده وبهانه دست اربابای تو که دشمن سازی خیلیشون شهرت جهانی یافته داده تا بایه سایندیس امثال ترو بفرستندمیدون.وگرنه اگه جوابی درمقابل نظر این کامنت گذارداشتی میگفتی که حتی سوادشم نداری
ناشناس
| France |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
وجالبه که انقدرخنگی که عقلت نرسیده اگه این بارو ازآلبانی پیام داده چرا پرچم فرانسه افتاده.نکنه تو آلبانی هم مثل ایران فیلترینگه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
آره دیگه توی مسکو نشین حق داری همه رو مثل خودت خارج ایران ببینی اونجا نشستی از پوتین حقوق می گیری وشکمت سیره پس بایدم از روسیه تمام قد حمایت کنی !! نه جانم یه توک پا بیا ایران می بینی ایرانی جماعت از روسیه متنفره !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
چقدر بد با هم حرف میزنیم چقدر راحت تهمت میزنیم چقدر راحت به دشمن اعتماد میکنیم مرگ بر منافق دشمن تراشی نمی کنیم دشمن اصلی را میشناسیم که آمریکاست
توی دام روسیه و چین افتادیم بدجوری هم افتادیم بدبختانه بعضی ها از همین مسولیت هم فکر می کنند برای رهایی از آمریکا باید به این دو کشور امتیاز بدیم که مثلاً آمریکا در مجامع بین المللی سر افکنده شود
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
چرا طرف چین و روس رفتیم ؟ تنها دلیلش اینه که اینها به رعایت حقوق بشر و ازادی و قانونمندی در داخل کشور ما و خودشون کاری ندارن ولی غربی ها گیر میدن .فقط همینه
آقای مطهری اجازه بدهید روسیه را هم چند صباحی ازش کولی بگیریم بد نیست. اگر هم باختری حداقل کولی را گرفته ایم
اقا نانوایی ها اصلا یه وضعی شدن.چند نمونه عرض میکنم.بربری تا چند وقت پیش از ساعت 5 عصر شروع به پخت میکرد تا اتمام خمیر اما چند هفته است که از ساعت 6 عصر شروع میکنند بعد از چند تنور ده بیست دقیقه انتراکت میدن و ازشون پرسیدم که چرا اینطوریه میگن چون دستور دادن حتما تا 9 شب باید پخت کنیم و با این مقدار ارد بعد از دو ساعت خمیرمان تمام میشود و مجبوریم وسط کار وقفه بندازیم که تا 9 شب طول بکشد و البته قیمت و اندازه ان مثل قبل بود.اما جالبتر سنگگه که چندین نوع نان دارد و به طرز بدی گران کرده اند طوری که نان بزرگ دو رو کنجد را که تا 2 ماه پیش 10 تومن بوده را کرده اند 15 تومن ولی اندازه انرا مثل 5 هزار تومنی دو ماه پیش کرده اند و ساده انهم 3 هزار تومن که شدیدا اب رفته.یعنی اصولا نان که قوت غالب مردم و استراتژیک است به امان خدا رها شده.
آزادی بیان تو این کشور وجود نداره
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
دیگه میخواستی چی گفته بشه !!؟ بدبخت برو از بزرگات بپرس زمان شاه تو پستوی خونت هم اگر به شاه میگفتی بالای چشش ابروست میبردنت ساواک و با انواع نوشابه های اون زمان پذیرائی میکردن که معنی آزادی و دیکتاتوری را خوب حالیت بشه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
اتفاقا آزادی بیان وجود دارد

ولی آزادی ( پس ) از بین وجود ندارد
آقای مطهری قبل از حرف زدن یه کمی فکر کن و عقلت را به کار بیانداز. چقدر تو کج فهمی پسر!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
حالا شماها که خوش فکرید وضع کشور این شده!
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
تو قبل از نظر نوشتن فکر کن و عقلت را به کار بینداز
حرف مطهری حرف دل اکثریت ملت ایران.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
والا بخدا.اونوقت میگن آزادی بیان نیست.ملت داره راحت نظرش رو میگه.مطهری حرف بدی نزده چرا بگیرنش .حرف مردم رو زده
یاد گشت های ارشاد قدیم افتادم وبگیر وببند های قدیم نتیجه اش شد چی که الان باز تکرار میکنید از گذشته درس بگیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
اگر قرار بر این بود که اینها درس بگیرند که اوضاع کشور حالا اینطور نبود!
علی آقا هرموقع حرف میزنی گند میزنی پس بهتر است حرف نزنی و بیش از این آبروی خانواده شهید مطهری را نبری
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
اسمتم نوشتی که بهت پاداش بدند ؟
اقای زاکانی تو شهرداریت چه خبره؟مگه میشه پایان کار مجدد یک ساختمان 45 ساله 50 روز طول بکشه و هنوز هم جواب ندهند؟بخدا خسته شدم از بس تو این هوای گرم بین دفتر خدماتی و شهرداری منطقه 6 رفت و امد کردم.حالا خوبه که ارسال نامه ها الکترونیکیه ولی برای امضا ها هیچ کس جوابگو نیست.ضمنا ساختمانی که پایان کار دهه 60 را دارد چرا مالکی که هر سال مفاصا و نوسازی را میدهد باید 50 روز دنبال شما بدود؟
آخه مگه میشه آقای باقری خودش سرخود راه بیفته بره روسیه! بالاخره یه حساب کتابی بوده جانم.
نه شرقی نه غربی.
مگر در کشور ما قطع رجال است که هر از گاهی نظرات مسخره مطهری را می گذارید
چرا ایشان در مذاکرات ننگین دولت تدبیر با کشورهای غربی که بارها دشمنی شان را با ایران عزیز اثبات کردند و در نهایت هیچ چیز عایدشان نشد ساکت بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
اگه این مذاکرات ننگین بود چرا دوباره به التماس افتادین
سیدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
ملت ایران خواهان اجرای برجام است.واگر امثال شماها شک دارین،رفراندم برگزارکنید.چرا از برگزاری رفراندم ونظر مردم هراس دارید.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
مذاکرات ننگین بود که الان تیم چهل نفری میرن بلکه همونو زنده‌اش کنن؟
کارگردان برجسته خخخخخخخخخ
اگر امریکا باشه حلال است و واجب اگر روسیه باشه حرام است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
حق با شماست دوست عزیز فقط در نوع خوردن هست
روسیه و چین آش رو با کاسه میخورن ولی آمریکا و غربیها کاسه رو بر میگردانند در واقع رفاقت با شرق فقر و بدبختی داره ولی رفاقت با غرب حداقلش رفاه نسبی حالا انتخاب با خودت نمونه تاریخی هم زیاد داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
چقدر الکی به آمریکا خوشبینی
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
روسیه و چین دار و ندار کشورها را می‌خورند و فقر و فلاکت باقی می‌گذارند.
آقای وزیر آموزش و پرورش با سلام
حال که جناب رییس جمهور سر ما منت گذاشتند و بعد از یکسال وعده و وعید دادن و تبدیل کردن رتبه بندی به جیره بندی فقط خواهشن بعد از ۲۸ سال خدمت و بیش از ۲هزار ساعت ضمن خدمت ما رو درگیر کاغذ بازی و روانه کافی نت ها نکن ولله قسم این دو میلیون پول یه کیسه برنج و دو حلب روغن بیشتر نمیشه ، خودت میدونی که طی یک ماه اخیر هزینه خانوار حداقل دوبرابر شده و خط فقر ۹میلیونی حدود ۱۶ میلیون شده ، خواهشن ما زمین خورده ها رو بیش از خوار نکید از آه مظلومانه زن و فرزندانمان بترسید به خدا قسم حقوق به ۱۳ ماه نرسید .چشم انتظار آخر ماه هستیم .
بخدا مطهری راست میگه...
پاسخ ها
ع.ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
قسم نخور
احسنت به آقای مطهری
هرکس دوست نداره از شهر قم بره!!!!!!
اقاي مطهري ممنون كه اين صحبت را كرديد ، چون اين موضوع را نمي فهمند.
از نظر ملی گرایی حکم برخی که در دامن روسیه هستند بنظرتون چی هست ؟
علی مطهری حق مطلب ادا کرد
با مظاهر بی عفتی وبی حجابی باید بشدت برخورد شود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
عفت کیه تو میشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
تعریف حجاب و عفت باید اصلاح بشه
علی مطهری کم کم داره متوجه واقعیت میشه،
هرطوری می خوام در مورد رابطه با روسیه مثبت اندیشی کنم نمی شه
علی مطهری عادت کرده بدون اینکه اطلاعات دقیق و قطعی داشته باشه، بر اساس حدس و گمان و ظواهر یک موضوع، نظر بدهد و کسی هم کاری به کارش ندارد.
البته بی‌اهمیت بودنش، در اینکه کاری به او ندارند بی‌تاثیر نیست ولی این عادت (که برخلاف همه حرف‌های شهید مطهری رحمه‌الله‌علیه است) یک‌جایی باید تمام شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
با سلام ، لطفا شما که اطلاع دقیق دارید ، بطور دقیق بفرمایید اون پشت چه خبره تا ما هم ملتفت بشویم !
جناب شورجه . امان از عالم رویای انسانها که چه ها که نمیکند خصوصا در بعضی از مناطق جغرافیایی جهان .
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
سریالت هم به درد رویاهات می خوره
مرگ بر ‌‌‌پوتین مرگ بر روسیه
من میگم اینم بگیرید!!!

اصلا چه معنی داره کسی تو این مملکت از چیزی انتقاد منه
در تاریخ هرجا روسها وارد ایران شده اند جز قحطی و گرسنگی و بدبختی چیزی به همراه خود نیاورده اند.
درود
آقای مطهری اینقدر تابلو عمل کردن که شما هم فهمیدید...پوتین هم باید منافع داشته باشد...
باز گرونی و مشکلات کشور کار و کاسبی گشت ارشاد و اماکن را پر رونق کرد.
مطهری 8دنبال غربی ها رفتید چه کاری گردید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
اولا ،آن 8 سال 5 کشور ، که چین و روسیه جزو آنها بودند

و هر دو هم رای به تحریم ما دادند و نهایت سوء استفاده را

هم ازتحریم ما ، همان روسیه و چین و مخصوصا روسیه بردند و دارند میبرند !!؟

ثانیا اگر شما تندروها و کاسبان تحریم گداشته بودید تا

امریکا همچون سایر کشورها در سرمایه گزاری های بزرگ به کشور ایران بیایند

قطعا ترامپ نیامده بود و الان یکی از پیشرفته ترین و آباد

ترین و امن ترین کشورهای خاورمیانه و آسیا بودیم
منم برا ایرانم متاسفم که در مورد مذاکرات دوحه حرف مطهری درسته و مو لای درزش نمیره
رییسی اگه حرفت در رو داره بازنشسته های تامین اجتماعی رو دریاب.
حیف اون پدر دانشمندی که یک بچه کوته بین و غربگدایی مثل علی مطهری فرزندش باشه. مطمئنم اگر ایشون در قید حیات بودند این پسر ناخلفشون رو یا سر جاشون مینشوندن یا آقش میکردن. سر جمع تمام حرفهای این آدم تشویق به سر تعظیم جلوی آمریکا و غرب فرود آوردنه.
پاسخ ها
سیدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
اشتباه می کنید.استادمطهری هم اگر اکنون بودن به فکر منافع ملی بودن وهیچگاه سرتعظیم جلوی روسها با آنهمه خیانت درتاریخ به ایران ،فرود نمی آوردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
بنده خدا یک حرف زد مطابق منافع ملی ، باید این همه شما بهش توهین کنید؟ خوب اگر نظر ایشان درست نیست شما سند و مدرک بیارید که کشور در دام و زیر بیرق روسیه نیست !!
این علی مطهری چی میگه این وسط ! باورش شده کاره ای هست یکی نیست بهش بگه آقا خوابی شما 4 سال نماینده هم نیستی برای دوره بعد هم هنوز زوده تبلیغات راه انداختی !!!
آقای مطهری وقتی شما با دشمنی مثل آمریکا سر و کار داری که بویی از انسانیت نبرده و برجام را دست آویز جنایت هایش کرده و با کشورهای غربی سر و کار داری که در عراق و افغانستان و سوریه وحشی گری کرده اند چاره ای نداری که یک وحدت شرقی ایجاد کنی بخصوص اینکه کشورهایی مثل چین و روسیه هم از تحرکات منفی غرب شاکی هستند
مطمئن باش که غرب و ایادی او از اتحاد ایران و چین ایران خشنود نیستند و تخریب آنرا در دستور کار دارند و مطمئن باش آمریکا کشوری نیست که دنبال احیای برجام باشد چون اگر دنبال اینکار بود از آن خارج نمی شد و یا بعد از خارج شدن حداقل یک حرکت کوچک برمی داشت یا تحریم های مردمی و غیر سیاسی را برمی داشت و یا پول های بلوکه شده را از روی حسن نیت آزاد می کرد
نترس از اینکه با نزدیک شدن ایران به روسیه آمریکا از ایران دلخور شود نترس از اینکه با قوی شدن ایران در هسته ای و موشکی آمریکا عصبانی و اقدام تلافی جویانه کند
چرخش دوران را درک کن و ببین که آمریکا روز بروز در حال ضعیف شدن است اگر یادت باشد ترس و واهمه ای که در اوایل انقلاب نسبت به آمریکا وجود داشت و دهه ۶۰ به بالا از آن بی خبر هستند درهم شکسته شده است و اگر نگوییم که آمریکا و غرب در باطلاق گیر کرده است اما قرائن نشان می دهد که در حال ورود به باطلاق است
اگر میبینی اسرائیل با هزار ترفند سراغ کشورهای عربی است که دست دوستی دراز کند نشانه ضعیف شدن آنها و اضمحلال آنها است
صبح سحر نزدیک است اندکی باید صبر کرد فجری دیگر در راه است نمی خواهم اشاره به ظهور کنم که خدا از آن آگاه است منظور من این است که کشور ما تجربه های سختی را پشت سر گذاشته است تجربه های تحریم و دشمنی های سخت ابرقدرت ها و تجربه های تلخ داخلی و همه اینها باعث آگاهی شده اند هم مردم و هم حاکمیت و باید منتظر نتیجه این آگاهی ها بود
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
با همین دید هست که مملکت را به این نقطه رساندید خدا آخر عاقبت همه ما را بخیر کند
ناشناس
| Austria |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
اینقدر نفس زدی برای 7000 تومان؟ برو دنبال یه کار بهتر که هم آبرومند باشه و هم نونش حلال.
یعنی تو دوره ی خود مطهری این قضیه وجود نداشته!!!! یا اینکه مطهری تازه زبون باز کرده؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
تازه متوجه شده
CPU تک هسته ایی
RAM ۱ کیلو بایت
این مردم هشیار بودند‌که خیلی زودتر از دیگران متوجه نفوذ در دولت احمدی نژاد شدند اما متاسفانه آنها را فتنه گر نامیدند !!
آقای مطهری حرف حق را میگه ولی کو گوش شنوا
روسیه با دوعهد نامه ننگین قسمتهایی از ایران را جدا کرد ، بعد از فروپاشی شوروی به جای تقسیم سهم پنجاه درصدی خود بین جمهوری‌های جدا شده ، سهم ایران را گرفت و تقسیم کرد. در برجام هم‌ دنبال سهمیه خواهی است ، کی از شرش خلاص می شویم معلوم نیست،
رفیق آیت الله...
تابناک جان این قدر مواظب این پیرزن به اصطلاح نفوذی بودن دردولت احمدی نژادبادوستان مطرح کردی ... یه کم تو فکر دانشمندان هسته ای بودن وبودید بد نبود که اینجور پرپر شدن... آدم میمونه چی بگه...
همین که روسیه و چین از حق وتو در روز مبادا برای ما استفاده کنند کافیه حتی اینکه ما سالها تحت تحریم و فقر و فلاکت باشیم
جناب آقای مطهری اگر مخالف رابطه با روسیه هستید بحث جداست ولی اینگونه صحبت کردند و مردم را دچار خطا و انحراف کردند درست نیست
در بحث برجام روسیه دنبال منافع خود است این درست طبیعی هم هست روسیه دنبال منافع ما نخواهد بود سیاستمدار هیچ کشوری منافع خود را رها نمیکند به منافع کشور دیگر فکر کند روسیه شاید در راستای منافع خود کمکی به منافع ما بکند و یا حداقل در راستای پیمان جمعی کمک به منافع ما بکند که خوب نباید این کشور و کشور چین را هم مخالف منافع کشورمان و هم راستا با کشورهای غربی کنیم که آن موقع شدیدا ضرر خواهیم کرد یعنی کاری که برخی مغرضین و مخالفین یا بی دقتها میکنند
ولی سوالی که هست این است بدون کمک کشورهای چین و روسیه امکان جلو بردن این گفتگوها به نفع کشور هست و اگر این دو کشور مخالف شوند چه میشود ؟آنچه مسلم است خیلی به ضرر کشور خواهد شد وقتی کشورهای غربی با هم متحد شدند علیه کشور چرا ما باید دو کشوری که تا حدودی برای منافع خود هم که شده با ما همراه هستند از همراهی به دشمنی بکشیم کاری به این بحث که دشمن دشمن ما دوست ماست ندارم
شما و برخی از اشخاص اگر ملی گرا هم باشید و واقعا به منافع کشور هم فکر کنید نباید در جهت به مقابله کشاندن کشورهای چین و روسیه با ایران باشید با وجود همراهی این دوکشور و علیرغم قدرت داشتن ایران به واسطه حمایت این دو کشور در مذاکره قادر نیستیم منافع کشور را بدست آوریم اگر این دو کشور هم به مخالفین بپیوندند که دیگر هیچ و شما حرف از منافع کشور میزنید و منافع را عملا در خطر قرار میدهید و همچنین مردم را نیز بدبین میکنید شما حداقل اول تکلیف خودتان را با منافع و مردم کشورتان مشخص کنید بعد اظهار نظر بفرمائید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
سوال اینجاست که چرا شرایط باید طوری شود که باید مقابل آمریکا باشیم و برای این موضوع دست به دامن روسیه و چین شویم؟!در صورتیکه روسیه و چین خودشان روابط دیپلماتیک و اقتصادی با آمریکا دارند!و نفعشان اینست که ما رابطه خوبی با آمریکا نداشته باشیم!
سرباز امام زمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
هر چه دیدم به این نظر رای منفی ندم دیدم نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
خب ما همین رو می گیم که روسیه و چین دارن از دشمنی ما با آمریکا وغرب منفعت می برن و معلومه نمیذارن این اختلاف
به پایان برسه ودیگه اینکه مگه خودمون توان نداریم که اونا رو واسطه مذاکرات کردیم وطبق میل وراهنمایی اونا پیش می ریم ؟!
پس میخواستی مثل دولت قبل به آمریکا گزارش بدند.چقدر ساده ای آقای مطهری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
کی دولت قبل به آمریکا گزارش داد ؟!! چرا این همه دروغ وتهمت ؟!!
به نظر من برای اینکه رقیبمان را حذف کنیم صحیح نیست که به همسر یک شهید که در راه مبارزه برای استقلال کشور شهید شده انگ جاسوسی بزنیم
آقای مطهری برعکس هم پیاله ای های شما منافع کشور را فدای منافع آمریکا کرده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
جدی؟!وقتی هر روز شعار مرگ بر آمریکا می شنویم و با آمریکا قطع رابطه هستیم!چطور این حرف شما ممکن است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
بنده خدا اگه دولت روحانی وهمفکراش به آمریکا منفعت رسونده بودن مگه آمریکا دیوونه بود بزنه زیر توافقی که این قدر براشون سود داشت ؟!
نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی . انقدر باید قدرتمند شویم و از درون مردم را با خود همراه کنیم که به روسیه هم تکیه نکنیم. به امید آنروز
عالیجناب پوتین !!
اقای.مطهری شما تنها فرد شجاعی هستید که توانسته آشجاعانه.واقعیت هارا بیان نماید درود بر شما افسوس که تنها هستید شما یک ایرانی با غیرت و دلسوز و میهمن پرست هستید .
شرم آور هست سفر محرمانه مذاکره کننده ایرانی بلافاصله بعد از مذاکره به روسیه و گزارش به کرملین !!!!
آقای مطهری شعار نه شرقی نه غربی را که فراموش نکردی انشاالله ؟ یه سوال از شما دارم اگر وزیر خارجه انگلیس یا فرانیه میامد اشکال نداشت ؟
روسیه هیچ غلطی نمیتواند بکند
مرگ بر روسیه
ان که دولت جوان انقلابی و پرشور و متدین بود پس چی شد که نفوذی از آب دراومد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
خیلی هم پر کار بود
تحمل همه مشکلات ناشی از ایستادگی اسان است چون به غرور ملت خدشه وارد نشده است
ولی مذاکره بدون عزت و سربلندی قابل قبول نیست
رفتن مذاکره کننده ایران به کشور روسیه نه در عنوان این اقا است و نه در شرح وظایف ایشان است
اگر هم مشورت میخواست همه مسئولان و نهاد های رسمی در داخل کشور هستند ون در روسیه!
برداشتن حجاب اجباری درست است نه کشف حجاب.
آقای مطهری این پیوند از خیلی بالاتر زده شده. شجاعت داشته باشید.
از برخی گزارشهای "تابناک" تعجب می کنم. نوشته اید "سه کافه مختلط". از کی تا حالا کافه مختلط غیر مختلط دارد؟ این چه نحوه خبررسانی است؟
اینکه منافع روسیه با منافع ما را گره زده اند از چند بعد میشه تفسیر کرد :
- اینکه روسیه میخاد کجدار مریض برجام بی خاصیتی امضاء بشه و ایران به سلاح هسته ای دست پیدا نکنه . ولی از منافع اقتصادی برجام هم بی نصیب شه. پس همین روال کش دادم مذاکره و این سرکار گذاشتن تا ابد ادامه داره. حتی اگر آمریکا از مواضع خودش بیاد پایین. خیلی واضحه وقتی ایران نفتش رو راحت بفروشه ، روسیه مشکل پیدا میکنه.
- روسیه برای پیشبرد اهدافش به ایران می گه بذار مذاکرات تا زمستان طول بکشه تا فصل سرما من پدر اروپا را درمیارم اون موقع به غلط کردن میافتند و تو امتیازهای بیشتری میتونی بگیر. عجله نکن.
- برای من خیلی سخته می بینیم قبل از مذاکرات نماینده روسیه میاد ایران و بعدش باقری سریع میره مسکو! این یعنی چی؟
- خیلی تابلو است که مذاکرات تا قبل از جنگ روسیه خوب بود و بعد جنگ شد کلا ترکید!
- امیدوارم سیاستمداران کشورم یه ذره هم شده به این موارد توجه کنند و تصمیمی بگیرند که منافع ملی را فدا نکنند.
روسیه آشغاله
پوتین متجاوز ،دیکتاتور ، خون خوار مرگت باد
مرگ بر پوتین و روسیه متجاوز آدم کش
هم شرقی ،هم شرقی ، هم شرقی
مرگ بر روسیه . مرگ بر پوتین
جناب اقای مطهری پس از نظر شما تسلیم شدن به غرب خوب و منافع شما و دارو دسته ات تامین میشود انوقت میشه خوب عزیز جان بلا های امروز که بر سر ما وارد میشود از غرب است غرب میگوید چرا انقلاب کردی باید مثل شاه در خدمت غرب باشی از خون پدرت خجالت بکش .
در دنیای پیچیده سیاست باید منافع آنی وکوتاه مدت وبلند مدت کشور را سنجید تعصب وگرایش جناهی افت است
خانم یاوری، نیاموختی!
به نام مبارزه با آمریکا رفتیم تو بغل روسیه
عجب منطقی
آقای مطهری راست میگی و البته حتی جریان بالاتر از این هست که میگی و لی چرا زمانی که صدر اعظم در مجلس بودی موضع محکم نمی گرفتی...نشستی کنار گل میگی لنگش کن...ومهمتر از آن مشکل ما علاوه بر روسیه و آمریکا که بوده و اکنون هم هست چیز دیگری است..مردم...سیاسیون...دخالت خارجی...
زنده باد احمدی نژاد
خب یعنی چی که 62غیرقابل انتشار گذاشتی
بابا کار از این حرفا گذشته همه میدونن واقعیت را
دلمون خوشه که نظرمون یه جایی منعکس میشه
آقای مطهری یادت هست می گفتی روزی 600نفر بر اثر کرونا می میرند خونش به گردن مجمع تشخیص مصلحت است چون اف اف تی اف را تصویب نمی کنند تا دولت واکسن وارد کند دیدی حرفت دروغ از آب درآمد اف اف تی اف تصویب نشد وبا تعویض دولت مشکل حل شد
واقعا کسانی که دم از مردم سالاری می زنند
نظرات مثبت و منفی مردم را در رابطه با نظر اقای مطهری نمی بینند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی