بازدید 38170
سه هزار و چهل و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

آیت‌الله جنتی: بنده هم نگران گرانی‌ها هستم/نظارت نامحسوس ستاد امر به معروف بر وضعیت حجاب بانک‌ها و بیمه‌ها/واکنش زنگنه به شایعه دستگیری دخترش به اتهام جاسوسی/منوچهر منطقی: ادبیات خودروسازی ایران برای ۲۵ سال پیش است

در بسته خبری امروز «تابناک»، تیتر‌هایی مانند «فروش لوازم خانگی دسته دوم به جای نو» / «توئیت «بورل» درباره دیدار مهمش با امیرعبداللهیان» / «انتقاد تند نماینده مجلس به دولت: شجاع باشید و عواقب تصمیمات نسنجیده‌تان را بر عهده بگیرید» / «پاسخ همتی به عضو هیات رئیسه مجلس: واقعا وای به حال شما» و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۲۶۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰ 25 June 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

واکنش تند سلیمی‌نمین به توئیت رسایی درباره تغییر رئیس اطلاعات سپاه
عباس سلیمی‌نمین مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران به توئیت حمید رسایی درخصوص تغییر ریاست سازمان اطلاعات سپاه واکنش نشان داد و گفت: موضعگیری‌های متعدد آقای رسایی در گذشته، نشان می‌دهد که ایشان، جدای از مسائل شخصی که قصد ورود به آن را ندارم، فردی غیرمطلع در عرصه سیاسی است و درک ناصحیح از مسائل، در موضع‌گیری‌های او کاملاً مشهود است. به عقیده بنده این دو مورد اصلاً قابل مقایسه نیست و باید بار دیگر تاکید کنم که این شکل موضع‌گیری‌ها کاملاً شخصی و تاسف‌بار بوده و همانطور که گفته شد، از سوی آقای رسایی مسبوق به سابقه بوده است. /تسنیم

آیت‌الله جنتی: بنده هم نگران گرانی‌ها هستم
دبیر شورای نگهبان: دلایل مشکلات اقتصادی را به مردم بگویید و برنامه‌ها و اقداماتی که برای رفع مشکلات اقتصادی در دستورکار است را تبیین کنید، مردم باید بدانند که شما نسبت به ریشه مشکلات اقتصادی آگاهید و برای رفع آن تلاش می‌کنید. مردم ما نجیب و قانع هستند، ولی نگرانند و بنده هم نگران گرانی‌ها هستم و می‌دانم شما هم با مردم هم‌درد هستید؛ مردم اگر بدانند که تدابیر مسئولان حل کننده مشکلات است، آرامش پیدا می‌کنند و برای رفع مشکل به کمک دولت و مجلس می‌آیند. /خبرآنلاین

وزیر اطلاعات: تروریست‌های آلبانی‌نشین در امان نخواهند بود
حجت الاسلام خطیب تاکید کرد: تروریست‌های آلبانی نشین هیچ‌گاه از آتش انتقام دوازده هزار شهید جنایات آن‌ها در امان نبوده و نخواهند بود. حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات به مناسبت سالروز به شهادت رساندن آیت‌الله بهشتی توسط گروهک منافقین، پیامی صادر و اعلام کرد: تروریست‌های آلبانی نشین هیچ‌گاه از آتش انتقام دوازده هزار شهید جنایات آن‌ها در امان نبوده و نخواهند بود.

روزنامه اصولگرا: مجموعه نظام از کارنامه طائب رضایت دارد
روزنامه اصولگرای جوان نوشت: حجت‌الاسلام طائب نزدیک سیزده سال ریاست سازمان اطلاعات سپاه را بر عهده داشت و این میزان امتداد مسئولیت یک فرد در رأس یک نهاد اطلاعاتی پس از انقلاب تقریباً بی‌سابقه است. همین استمرار حاکی از رضایتمندی مجموعه نظام از کارنامه اوست.

تدریس دبیران مرد در تمام دبیرستان‌های دخترانه ممنوع شد
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از ممنوعیت تدریس دبیران مرد در تمام مدارس متوسطه دخترانه خبر داد. محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در خصوص ممنوعیت تدریس دبیران مرد در مدارس متوسطه دخترانه، اظهار کرد: بخشنامه‌ای در تاریخ ۲۸ اردیبهشت امسال درباره ممنوعیت تدریس معلمان مرد در مدارس دخترانه ابلاغ کردیم. این بخشنامه به استناد ماده ۳ آیین‌نامه اجرایی مدارس است که سال گذشته تصویب شده است؛ چرا که مدارس به تفکیک جنسیت تأسیس می‌شوند و تطابق جنسیت کارکنان مدارس با دانش‌آموزان الزامی است. کاظمی افزود: بر همین راستا بخشنامه‌ای را به استان‌ها ابلاغ کردیم و گفتیم تخصیص دبیر غیرهمجنس در مدارس دوره اول و دوم متوسطه شامل همه مدارس عادی دولتی، استعداد‌های درخشان، نمونه دولتی، شاهد و حتی مدارس غیردولتی فاقد وجاهت قانونی است. /فارس

نظارت نامحسوس ستاد امر به معروف بر وضعیت حجاب بانک‌ها و بیمه‌ها
رئیس قرارگاه ۲۱ تیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: در شرایطی که صد‌ها باند سازمان یافته در حال ترویج بی حجابی و بی عفتی در کشور هستند، هرگونه بی توجهی یا تضعیف برنامه‌های ایجابی و سلبی برای اصلاح این روند، بازی در زمین مهاجمان به حریم اخلاق عمومی است. جعفر صادق منش، رئیس قرارگاه ۲۱ تیر و قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در جلسه توجیهی تشکل‌های نظارت نامحسوس بر وضعیت عفاف و حجاب در دفاتر بیمه مناطق ۲۲ گانه تهران گفت: امروز مساله حجاب و عفاف یک مساله فردی با انگیزه‌های تبرج و خودنمایی برخی بانوان نیست تا بگوییم ورود به حوزه منکر‌های عمومی و اجتماعی بر آن ترجیح دارد، چون روند کنونی عفاف و حجاب بنیان‌های امنیت اخلاقی، روابط اصیل اجتماعی و سلامت روانی جوانان ما را هدف گرفته و بدون حل این معضل حل سایر معضلات ناشدنی است. چرا که بی عفتی و بی بندوباری سم مهلک روحیه کار و تلاش و شکوفایی و پیشرفت یک کشور است.

وی افزود: مردم و تشکل‌های فراگیر مردمی در سراسر کشور، مهمترین سرمایه و بازوی ستاد برای هرگونه نقش آفرینی ستاد برای احیای دو فریضه، از بین بردن روحیه بی تفاوتی، گشت ارشاد مسئولان و مبارزه به بی عدالتی و فساد‌های کلان و خرد مدیران و غیر آنهاست. در پایان این جلسه پس از ارایه گزارش کلی نظارت نامحسوس بر وضعیت عفاف و حجاب در بانک‌های تهران بزرگ و تبیین ماموریت تیم‌ها و نحوه عمل هر یک از آنها، اعلام شد که عملیات نظارت نامحسوس بر بیمه‌ها از روز شنبه آغاز می‌شود.

نماینده مجلس: نگران هستیم مافیا در این ماجرای واردات خودرو نفوذ کرده باشد
جلیل رشیدی کوچی نماینده مرودشت در مجلس شورای  در تشریح آخرین اخبار تدوین آیین‌نامه اجرایی واردات خودرو، اظهار کرد: طبق آخرین اخباری که به بنده رسیده، آیین‌نامه اجرایی واردات خودرو در وزارت صنعت، معدن و تجارت تدوین شده و در نوبت تصویب در هیات دولت است. وی با بیان اینکه این آیین‌نامه در ۱۰ بند تدوین شده است، افزود: طبق اخباری که بنده دارم شرط سقف دلاری برداشته شده و قرار است واردات خودرو با تعرفه انجام شود. نماینده مرودشت در مجلس اظهار کرد: نظر نمایندگان مجلس هم این بود که واردات خودرو بدون سقف باشد و از طریق تعرفه کنترل شود. رشیدی با بیان اینکه با این روش خودرو‌های ارزان قیمت و اقتصادی با تعرفه کمتر و خودرو‌های با قیمت بالا باید تعرفه بیشتری بپردازند، ادامه داد: نظر ما این بود که خودرو‌های با حجم موتور پایین و کم مصرف یعنی خودرو‌های اقتصادی کمتر از ۱۰ هزار دلار بین ۵ الی ۱۰ درصد و خودرو‌های ۴۰ یا ۵۰ دلاری با تعرفه ۹۵ تا ۱۰۰ درصد تعرفه بپردازند. وی بیان کرد: قرار است بنده جلسه‌ای با آقای فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت داشته باشم و درباره آیین‌نامه تدیون شده برای واردات خودرو بحث و تبادل نظر شود. عضو کمیسیون شورا‌های مجلس در پایان ضمن انتقاد از تاخیر ۳ ماهه در تدوین آیین‌نامه واردات خودرو، گفت: تاخیر در تدوین آیین‌نامه‌ای که همه موارد آن مشخص است جای نگرانی دارد؛ ما نگران هستیم که خدایی نکرده مافیا در این مورد نفوذ کرده باشد.

مهران احمدی: در دو سال آینده کَلک سینما کنده است
در شرایطی که این روز‌ها از وزارت ارشاد اخبار مختلف توقیف و ندادن پروانه ساخت به گوش می‌رسد، مخاطبان اکران بهار نسبت به سال ۹۸ یک سوم شده و صدور پروانه‌های ساخت نسبت به سال گذشته به یک پنجم کاهش یافته.

یک بازیگر سینما پایان کار سینما در دو سال آینده را پیش‌بینی کرد

مهران احمدی در اکران مردمی «روز ششم» گفت: این روز‌ها اوضاع سینما مانند سایر بخش‌ها خوب نیست و به نظر می‌رسد با این وضعیت در دوسال آینده کلک سینما کنده است و ما باید به دنیال کار دیگری برویم. من اتفاقا آشپز خوبی هستم و شاید بتوانم در آینده به جای فعالیت در سینما آشپزی کنم، اما همچنان امیدوارم که اوضاع سینما بهتر از این بشود و تماشاگران از دیدن فیلم لذت ببرند. /سینمادیلی

پاسخ همتی به عضو هیات رئیسه مجلس: واقعا وای به حال شما
عبدالناصر همتی در توییتی با تکذیب مجدد مطالب منتشرشده از قول او در خصوص چاپ پول در دولت روحانی، پاسخ یک عضو هیات رئیسه مجلس را داد. حجت الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیات رئیسه مجلس در توییتی نوشته بود: «همتی: در دوران روحانی ۲۰۰هزار میلیارد تومان پول بدون پشتوانه چاپ کردیم! آقای همتی! آیا می‌دانید با این کار چه آتشی به جان اقتصاد کشور تا سال‌ها انداختید یا نه؟! اگر میدانستید که وای به حال شما و ما، اگر نمیدانستید وای به حال ما جناب!» همتی هم در پاسخ به این توییت نوشته است: وای به حال شما که بر اساس یک مطلب جعلی و یک نمایشنامه دروغین این چنین قضاوت می‌کنید.

انتقاد تند نماینده مجلس به دولت: شجاع باشید و عواقب تصمیمات نسنجیده‌تان را بر عهده بگیرید
احمد نادری، نماینده مجلس در توییتی انتقادات تندی را به دولت مطرح کرد و در توییتی نوشت: «جناب میرکاظمی فرموده اند: بخشی از گرانی‌ها ناشی از حذف ارز ترجیحی است که مصوبه مجلس است. گویا فراموش کرده اند که حذف ارز ترجیحی اصرار دولت بود و ما مخالف بودیم. اگر یادشان رفته، می‌توانم صحبت‌های عزیزان در مجلس را پخش کنم. شجاع باشید و عواقب تصمیمات نسنجیده تان را بر عهده بگیرید.»

واکنش زنگنه به شایعه دستگیری دخترش به اتهام جاسوسی
وزیر نفت دولت روحانی شایعه دستگیری دخترش به اتهام جاسوسی را تکذیب کرد. بیژن نامدار زنگنه در توئیتی نوشت: پیرو نشر خبری دروغ مبنی بر دستگیری دختر اینجانب به نام ماندانا زنگنه به عنوان جاسوس، باید به اطلاع افکار عمومی برساند که اینجانب دختری با این نام و مشخصات ندارم. این گونه افترا‌ها متاسفانه عمدتا از سوی کسانی وارد می‌شود که مورد تعقیب کیفری قرار نمی‌گیرند تا عبرت سایرین شود.

توئیت «بورل» درباره دیدار مهمش با امیرعبداللهیان
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، هدف اصلی سفرش به تهران را دادن شتاب به مذاکرات و بازگرداندن برجام به مسیر اصلی آن اعلام کرد. «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در رشته توییتی اعلام کرد هدف اصلی سفرش به تهران «دادن شتاب جدید به مذاکرات و بازگرداندن توافق هسته‌ای برجام به مسیر اصلی آن» است.

وی در ادامه اعلام کرد: «در دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران بر سر ازسرگیری مذاکرات ایران و آمریکا در روز‌های آینده با تسهیل تیم من برای حل آخرین مسائل باقیمانده توافق کردیم». مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: روابط دوجانبه ما پتانسیل بسیار زیادی دارد، اما بدون برجام کارآمد، نمی‌توانیم روابط خود را به طور کامل توسعه دهیم. بورل همچنین اعلام کرد در دیدارش با وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در تهران، مساله شهروندان اروپایی بازداشتی در ایران را مطرح کرد و خواستار آزادی آن‌ها شد.

تهدید پیامکی وزیر صمت برای انتصاب مدیر شرکت معدنی چادرملو
فارس نوشت: دو نماینده مجلس که از طراحان و پشت صحنه‌های استیضاح وزیر صمت هستند، پس از فشار‌های متعدد در آخرین بار در قالب پیامکی تهدید آمیز، اتمام حجت کرده‌اند که باید گزینه آن‌ها در شرکت صنعتی و معدنی چادرملو به عنوان مدیر منصوب شود. معدن‌چادرملو در طول یک سال گردش مالی سنگینی دارد و وقتی نماینده‌ای مطالبه انتصاب مدیران خود را در چنین بنگاه اقتصادی بزرگی دارد، قطعا اهداف خاص مالی را هم دنبال می‌کند. این در حالی است که رهبر انقلاب بارها، از جمله در دیدار اخیر نمایندگان مجلس، نسبت به دخالت نمایندگان در انتصابات دستگاه‌های اجرایی تذکر داده بودند. به زودی اسامی نمایندگانی که در حال اعمال فشار برای مهره چینی در دستگاه‌های اجرایی هستند، پس از بررسی‌های بیشتر و گزارش به مراجع ذی صلاح منتشر خواهد شد.

چک‌های برگشتی چند هزار فقره شد؟
آمار بانک مرکزی درباره چک‌های برگشتی در اردیبهشت ماه سال جاری نشان می‌دهد که در این ماه، حدود ۶۱۳ هزار فقره چک برگشت خورده که از نظر تعداد و مبلغ معادل ۲۹.۹ و ۶۵.۳ درصد افزایش داشته است.

اعتراف رئیس کل بانک مرکزی آمریکا درباره قیمت نفت و بنزین
جروم پاول، رئیس کل بانک مرکزی آمریکا، طی سخنانی گفت که این بانک هر کاری برای کنترل تورم انجام خواهد داد. وی در عین حال اعتراف کرد که کار زیادی برای کنترل قیمت برخی کالا‌ها از جمله مواد غذایی و بنزین از دست بانک مرکزی آمریکا برنمی‌آید. وی طی سخنانی در جمع نمایندگان عضو کمیته بانکی سنای آمریکا گفت که انتظار ندارد با اجرای سیاست بانک مرکزی فدرال در افزایش نرخ بهره، قیمت مواد غذایی و بنزین در این کشور کاهش یابد. رئیس کل بانک مرکزی آمریکا تأکید کرد: واقعا ما هیچ کاری نمی‌توانیم درباره قیمت نفت بکنیم.

منوچهر منطقی: ادبیات خودروسازی ایران برای ۲۵ سال پیش است
منوچهر منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت گفت: اولین بحث در هم افزایی، هم‌افزایی در پلت فرم هاست. در حال حاضر خودرو‌های متعدد با تیراژ کم و خدمات پس از فروش غیرقابل قبول داریم. هم اکنون ما ۴ پلت‌فرم با ارزش داریم. ادبیات خودروسازی ایران برای ۲۵ سال پیش است، در حالی که باید خودروی باارزش و قیمت مناسب عرضه شود که در این خصوص خودروسازان دو محصول برقی و بنزینی عرضه خواهند کرد.  در جایی هم که نتوانیم بازار را با خودروی داخلی تأمین کنیم واردات را انجام خواهیم داد.

فروش لوازم خانگی دسته دوم به جای نو
 محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صمت با بیان اینکه مبارزه با کالا‌های قاچاق و تقلبی در قطعات یدکی، لوازم خانگی و محصولات دخانی را از ابتدای سال کلید زدیم، اظهار کرد: ۱۰ میلیارد دلار حجم بازار داخلی قطعات یدکی خودرو است که ۹۰ هزار شناسه صادر شده و برای ۳۹ میلیون قطعه کد رهگیری در قطعات یدکی به جمع بندی رسیدیم.  اخذ کد شناسه و رهگیری برای کلیه کالا‌های لوازم خانگی صورت گرفت و در سطح عرضه نیز اقدامات مناسبی انجام شد؛ به عنوان نمونه با یکی از انبار‌های بزرگ در تهران برخورد شد. در این انبار دستگاه‌های لوازم خانگی دست دوم را تجهیز می‌کردند که تبدیل به شبکه هم شده بودند که در نهایت با این شبکه برخورد شد.

نمایشگاه عرضه کالای ایرانی در قطر همزمان با جام جهانی فوتبال
رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران  از برگزاری نشست تجاری با قطر خبر داد و گفت: با کمک اتاق مشترک ایران و قطر ۷۰ نفر از تجار ایرانی با تجار این کشور آشنا شدند.  یکی از درخواست‌های امیر قطر، برگزاری نمایشگاه فرش و صنایع دستی در این کشور است که فرصت خوبی برای صادرات به این کشور خواهد بود.  همزمان با جام جهانی فوتبال قطر، نمایشگاه عرضه کالای ایرانی در قطر برگزار خواهد شد که با استقبال مسئولان کشور مواجه شده است.
 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۳
در انتظار بررسی: ۴۸
انتشار یافته: ۷۶
آقای جنتی شما راحت باش راضی به نگرانی شما نیستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
بعد از دهه ها تورم و گرانی
بلاخره آقای جنتی هم متوجه گرانی شد.
عزرائیل
| Germany |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
آخه تو کجاقایم شدی من همه دنبا دنبالت میگردم ،
اقای منطقی احتمالا فراموش نفرمودند که خودشان هم در مقطعی طوولانی مدیر ایران خودرو بودند. هر کس از ریاست جایی که بوده کنار بره منتقد شماره یک میشه. الان هم که همه مسئولین خودشون منتقد صف اول اوضاع کشورند. رو را برم.
چرا این پیرمرد را نگران میکنید؟کزیم به خدا مسلمون نیستی.
خوب مردم عزیز دیگه جای ناراحتی نیست چون همه متوجه شدیم که تمام مسئولین عالیرتبه مملکت هم مثل مردم نگران شده اند فقط جای آیت ا... جنتی خالی بود که شکر خدا درست شد!! البته مردم بابت سیر کردن شکم زن و بچه نگرانند ولی دلیل نگرانی مسئوابن را نمیدانم!! البته مهم نیست مهم اینه که الان همه نگرانند کجای دنیا اینهمه همدلی بین مردم و مسئولین دیده اید؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
احسنت
ای کاش نظارت نا محسوس از نحوه پیشبرد پروژهای در دست ساخت هم می بود تا مدیران اجرای می دانستند که باید به کسانی پاسخگو باشند. نه اینکه یک پروژه 4 ساله را 8سال طول دهند وباز هم جوابگو نباشند کی تمام می شود مانند بازار میوه وتره بار جدید شهریار که هیچ نظارتی بر کار سرمایه گذار صورت نمی گیرد که چرا پروژه را تمام نمی کند
پاسخ ها
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
خوشم میاد پیگیری و همه چیو ربط میدی به بازار تره بار شهریار ، موفق باشی و با این جدیت حتما میشی . روز خوش
منوچهر منطقی: ادبیات خودروسازی ایران برای ۲۵ سال پیش است.
جناب منطقی یکی از پایه گذاران این وضعیت افتضاح که خود جنابعالی هستی!! یادت رفته چند سال مدیر عامل ایران خودرو بودی و چه شاهکارهایی از خودت باقی گذاشتی؟!!!!
بدون هیچ خروجی مثبت توو این همه سال، میز و صندلی رو ول نمیکنه بعد میگه نگران مردمم
چه خوب که نگرانی! واقعا خوشحال شدم ! با نگرانیت تمام مشکلاتم حل شد!
نمایشگاه عرضه کالای ایرانی در قطر همزمان با جام جهانی فوتبال

قطری ها در حال توسعه میدان مشترک گازی با ایران توسط شرکت آمریکایی و لطف و مرحمت فرمودند یک نمایشگاه فرش هم برای ایران در نظر گرفته اند!!!!!!!!

خیلی هم مشتاق هستند برجام دوباره راه بیافتد!!!!!!!
تاسف تاسف
خیر! دختر و داماد جناب زنگنه مثل سایر آقازاده ها در کانادا آزادانه مشغول خدمت به میهن اسلامی هستند!
عزیزممممم
خیلی خودتو ناراحت نکن
گناه داری

شرمنده ایم ک نگرانت کردیم دایی
آیت الله جنتی: بنده هم نگران گرانی ها هستم، آخیش، لطفا شما غصه نخور، خودمون یک کاریش می کنیم
ای داد بیداد جنتی هم نگران گرانی شده حالا چه کار بکنیم با این همه نگرانی
آقای جنتی شما نگران نباش
راحت باش
امروز رئیس جمهور در تلوزیون برای گرانی افسار گریخته اصلا دلایل منطقی را بیان نکرد!! بهانه او ارز ۴۲۰۰دولت قبل وحمله روسیه به اکراین بود !! اما نگفت آن مدیریتی که خود را مفتخر به داشتن آن می دانند و نداشتنش را مرتب به سر دولت قبل می کوبند کجا بود که بتواند این شرایط را مدیریت کند ؟!! اگر دولت شما نتواند وضعیت کنونی را مدیریت کند پس چه فرقی با دولت قبل دارد که او هم به دلیل فشار تحریمها وقیمت بسیار پائین نفت در آن زمان و صدها مشکل دیگر نتوانست گرانی را مهار کند ؟!!
آقای رئیس قرارگاه ۲۱ تیر جناب صادق منش ، منش صیادی را کنار بگذارید و فقط دنبال شکار نباشید ، نیروهای آتش به اختیارتان را بسیج کنید که چرا در حالی که دولت اعلام کرده افزایش قیمت فقط برای ۴ قلم جنس داریم ، تولیدکنندگان برای ۴۰۰ نوع جنس افزایش قیمت ۱۰۰% داشته اند و از آن جلوگیری نمایید با این خدمت هم خدا و هم خلق خدا از شما راضی خواهند بود ، ضمنا اگه شماها مقداری از تهدید ملت بپرهیزید و اگر همه کارهای ملت را به اجانب و دشمنان و ۰۰۰ وصل نکنید از حساسیتهای ملت نیز کاسته شده و مطابق با عرف عمل خواهد شد لطفا به اینهم توجه کنید که بزرگان دین فرمودند در خانه ای که فقر وارد شود ایمان برون گردد ، برای یکبار هم که شده بدون وعده و وعید و دستور به یکدیگر که تا حالا ما نفهمیدیم مجریان اینهمه دستورات چه کسانی هستند قدمی عملی و محسوس و قاطع جهت رفاه و آسایش مردم بردارید
آقای جنتی نگرانی شما و توضیحات مسئولین دردی از من که ماست ، پنیر ، تخم مرغ و روغن دیگه برام غذای لاکچری و مرغ و گوشت و ماهی غذای رویایی محسوب میشه و از سفره ام پر کشیده ، درمان نمیکنه ، این توضیحات و دلایل را ما چهل و اندی ساله که میشنویم و اگه ۱۰% آن عملی میشد ما بایست الان در حال کمک به موجودات ناشناخته دیگر کرات بودیم و کشور غرق در نعمت نه آنکه هرروز ما شده دریغ از دیروز ۰
خدا رو شکر، حالا خیالم راحت شد قبلا فکر میکردم آیت الله جنتی نگران نیست
اقای جنتی شما به ما بگو چند تا حقوق و هر کدام چند میلیون هست تا بقيه ماجرا را تعریف کنم
منطقی جان این 25 سال که دست خودتون بوده
نگرانی برای پوست خوب نیست آقای جنتی ، البته شما ناراحت که هیچ وقت نمیشی باز اینش خوبه
در چند سال اخیر ادبیاتی جدید وارد حوزه سیاسیون ومسولین شده که به طور مداوم همه از ان استفاده می کنند وان ایفای نقش معترض به سیستمی که خودم در ان مسولیت دارم یا به عبارتی ایفای نقش اپوزیسیون در محدوده مسولیت خود
آقای جنتی خیلی زحمت کشیدند
اگر واقعا پشتوانه اسکناس طلا باشد مثلا به ازای یک اسکناس یک گرم طلا پشتوانه باشد هر موقع به بانک بری و بتونی پولت رو تبدیل به طلا کنی هیچ تورمی روی طلا نباید اثر میذاشت.لذا من کاملا موافقم که پول بدون پشتوانه چاپ میشه و این یعنی بدون اطلاع مردم دست تو جیبشون میکنیم تورم 50درصد یعنی 50 درصد پول رو از جیب ملت درآوردیم بدون اینکه خودشون متوجه شده باشن
سازمان بارزسی بایستی به نحوه هزینه کرد بودجه ستاد امر به معروف و نهی از منکر ورود کند.
نظارت نامحسوس ستاد امر به معروف بر وضعیت حجاب بانک‌ها و بیمه‌ها
زوری چیزی درست نمیشه به خانواده من به خاطر حجاب گیر دادن همه مون نماز خوندنو گذاشتیم کنار جواب خدا رو هم خودمون میدیم به کسی ربطی نداره
جناب جنتی شما آسوده بخوابید و نگران نباشید ما بیداریم
مملکت گل و بلبل تنها مشکل حجاب بانوان که البته این هم با درایت مسئولین درست میشه
همه نگران گرونیهاهستنددرعین حال رییس جمهورلطف کردندواعلام نمودندکه یک سری گرانیهاسال بعدانجام میشه!!!
علاوه بر ستاد امر به معروف، یه ستادی تشکیل بدید برای ستاد رسیدگی به گرسنگان و کسانی که توی سطل های زباله میچرخن ، هفتمین کشور ثروتمند دنیا باید گرسنه نداشته باشه .
لطفا این متن را هم از طرف بنده در مورد گرانی ها اعلام فرمایید:
بنده هم نگران گرانی ها هستم.
"لطفا هماهنگی لازم جهت آب درمانی و شنا در استخر برای امروز ساعت 11 مطابق روزهای دیگر انجام پذیرد، نهار را هم در محل کار صرف خواهیم کرد، به پیشکاران هم اعلام کنید کلیه نیازمندی های منزل را برطرف نمایند. یادم باشد قبل از خواب امشب مجددا نگرانی خود را در مورد گرانی ها اعلام نمایم."
خدایا شکرت ، که جناب جنتی نیز نگران اوضاع بد اقتصادی مردم هستند و خدارا شکر که 90 درصد مشکلاتمان با این اطهار نگرانی برطرف شد !!!!!!!!!!

خودرو سازی با واردات پر حجم خودروهای چینی ، توسط یک اقلیتی خاص !!!! انجام میگیرد

و قیمت خودروها که در دوبی و کشورهای منطقه حدود 400 تا 450 میلیون تومان است با 1/3 تا 1/7 میلیارد تومان ( یعنی سه تا چهار برابر قیمت برای عرضه به مردم بفروش میرسانند
شما خودش رو ناراحت نکن - از عمرت کم می شه حیفه
اینکه ایشون هم متوجه گرونی شده باشه یعنی اوضاع خیلی خرابه
سلام .جناب آقای جنتی ،مردم عادی نگران هستند شما مسئول تراز اول بجای نگرانی باید اقدامات لازم پاشایی وفوری داشته باشید نه مثل مردم عادی نگران
مردم همه مشکلاتشون حل شده فقط حجاب باید حل بشه
یه زمانی عدم حجاب اجباری بود الان داشتن حجاب - اجبار تو هر موردی نتیجه خوبی نخواهد داشت...
با تشکر از آقای جنتی که نگران هستند
تدریس دبیر مرد در تمام دبیرستانهای دخترانه ممنوع شده
چرا؟
شاید در یک درس دبیر خانم مناسب تدریس با سطح سواد خوب نباشه دانش آموز باید بی سواد بار بیاد به خاطر تصمیم شما
آقای جنتی خودت رو ناراحت نکن . همین که نگران شدی مشکلات کشور حل میشه پشت سر هم. بیزحمت برای خشکسالی هم نگران شو . اگر وقت کردید برای بیکاری و خودرو و ... هم نگران بشید. ما به این نگرانی ها نیاز داریم.
التماس نگرانی داریم.
"آیت‌الله جنتی: بنده هم نگران گرانی‌ها هستم"

مرسی که نگران هستید
جنتی - نگرانی از گرانی ها - اعتماد به مسئولین !!!!!؟
خسته نباشند ،بعد این همه مدت تازه به ایشان احساس نگرانی دست داده ؟
"تدریس دبیران مرد در تمام دبیرستان‌های دخترانه ممنوع شد"
چه جالب! همین چند ماه پیش یک تیتر مشابه همین داشتیم
ادبیات در صنعت چه تاثیری دارد که به روز نشده است !؟
آخی راست میگه

تو هیچ قرنی شاهد تورم ۵۲/۵ درصد نبوده
جنتی هم نگران گرانی شد ههههه
جناب جنتی
اگر واقعا نگران هستید ،سعی کنید در انتخابات فضای رقابتی بین نخبگان را برقرار کنید.شما قسمتی از ره حل هستید و نگرانی را بگذارید برای مردم عادی که باید توسط شما رفع شود
آقای جنتی نگرانی برات خوب نیست
جوزف بورل را برای چی راه دادید ؟این ها از آنطرف تحریم میکنند بعد مذاکره میکنند اینها را نباید راه داد .
من از اقایون نگران گرانی ها پوزش می طلبم.
بانکها و بیمه ها پر شده از زنهای جوان بزک کرده و مژه و ناخن کاشته که برای مشتریها و همکاران مرد عشوه می آیند
اگر ریگی به کفششان نیست چرا چادر نمی پوشند ؟
چرا به جای اینها مردهای جوان استخدام نمی کنند که فساد جمع شود ؟
یکم زود نیست هنوز؟ هنوز که خیلی گرون نشده! یعنی بعده این همهههههههههههه بدبختی ما شما تازه می‌گی چی شده؟
یکم دیر نیست برای احساس نگرانی کردن ؟
خانم ماندانا زنگنه معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان بوده که توسط اطلاعات سپاه دستگیر شده و اتفاقا اصالتا کرمانشاهی و همشهری مهندس زنگنه است.البته هنوز متهم است نه مجرم و در دادگاه هم محکوم نشده، ولی بی تقوا ها سریعا برای انتقام گیری فردی را به فردی دیگر منتسب می کنند
بنده خدا جنتی هم نگران گرانی هاست.خدای شکر که این نگرانی حتما ارزانی در پیش خواهد داشت
همتون فقط بلدید از گرانی نگران بشید/ یه کاری یه حرکتی!!!!!مردم هم نگرانند/ فرق شماها با مردم در چیه آخههه؟؟؟؟؟
آقای جنتی شما نگران نباش، نگرانی و استرس طول عمر رو کاهش میده
ممنون حاج آقا جنتی خدا به شما طول عمر بیشتر بده که اینقدر نگران گرانی هستید ترسیدیم شما حواستون نباشه همه چیز ارزون بشه ،
چند هزار نفر با پولی که از مردم ایران برده اند در غرب زندگی شاهانه و بریز بپاش برای خودشان درست کرده اند و در سواحل دنیا لخت و عریان عیاشی می کنند بعد پدرانشان اینجا برای مردم ایران حجاب زوری درست کرده اند. حالا بماند این پسرک و دخترک های تازه به دوران رسیده که با فقیر کردن مردم ایران ثروتی به هم زده اند بهترین هدف سازمان های جاسوسی هم هستند و از طریق پدر یا مادرشان که به اسناد سری کشور هم دسترسی دارند زیر و بم کشور را هم می فروشند.
بنده هم نگران نگرانیها هستم..
البته آقای جنتی نگرانی اش این است که این بهشتی که برای خودشان و بقیه اقلیت نیم درصدی درست شده است به پایان برسد !!!!!!!
ادبیات خودرو سازان 20 سال بیش مربوط به 25 سال قبل بوده داداش .
نگرانی وحرف زدن دردی درمان نمیکنه....یک کاری کن اگر می توانی
بانگرانی دردی درمان نمیشه
بلاخره آقای جنتی هم متوجه شد که در کشور گرانی هست .نگران نباش بگیر بخواب.
جناب منطقی که خودشان جزو مدیران اصلی ایران خودرو بوده اند اکنون از وضعیت این صنعت انتقاد میکنند؟! خود گویی و خود خندی، عجب مرد هنرمندی!!!
آقای منوچهر منطقی پدیده جالبیه. اول اینکه خود ایشان زمانی مدیر عامل ایران خودرو بودند و کارنامه شان کاملا مشخصه. دوم اینکه مصاحبه ای از ایشان دیدم در همین تلویزیون ملی !!! که در پاسخ به سوال خبرنگار در مورد آتش گرفتن پژو 405 به دلیل قطعه نامرغوب که فرمودند حالا تو این کشور سالی 20 هزار نفر تو تصادفات میمیرند 10-15 نفر هم روش.
وضعیت فعلی حاصل تلاش شماست جناب.
ادبیات 20 سال پیش ایران خودرو را شما نهادینه کردید.
آیت‌الله جنتی: بنده هم نگران گرانی‌ها هستم.
نکن با این کارا رو . نکن.
وای اقای جنتی مقصر ما مردم هستیم که باعث نگرانی شما شدیم تو رو خدا شما نگران نشو و به خدمات ارزنده تان به این کشور و اسلام ادامه بده
هنوز زنده است ؟؟؟
جل الخالق
دختر آقای زنگنه نیستن ولی خیشاوند نزدیک ایشان هستند که در زمان وزارتشان با سفارش ایشان معاون استاندار سیستان وبلوچستان شدند و الان به جرم جاسوسی برای صهیونیستها بازداشت شدند
نمی دانم چرا همه چیز‌آنقدر خوب است
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی