بازدید 57200
دو هزار و نهصد و چهل و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

توصیه علی مطهری به مسئولان برای احیای برجام / کنایه عبدالله گنجی به الیاس حضرتی / شناسایی ۲۶۰ اینفلوئنسر برای گرفتن مالیات / عرضه سیب‌زمینی‌های دور ریختنی در مشهد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند روزنامه دولت: همه چیز آرام است، حتی رابطه دولت با صدا و سیما / کارشناس معروف روس: ایران غربگرا بسیار خطرناک‌تر از ایران هسته‌ای است / رائفی پور مخالفان برجام را به «مزدوری سرویس‌های اطلاعاتی خارجی» متهم کرد / کیهان: ایران بدون برجام هم نفت خود را به اندازه و با قیمت بالا می‌فروشد ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۰۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸ 12 March 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

٢٠ هزار هکتارنهال زیتونی که بارده نبودند

در اتفاقی عجیب، چند سال پیش در ٢٠ هزار هکتار از اراضی نهال زیتون کاشته شد؛ اما اکنون مشخص شده است این نهال ها بارده نبودند و هفت سال زحمت کشاورزان و آب و نهاده های کشاورزی به هدر رفته است. این اشتباه غیر قابل باور، موجب اعتراض وزیر جهاد کشاورزی و ورود رئیس دستگاه قضا به ماجرا شده است.

ممنوعیت بلوکه کردن بخشی از تسهیلات بانکی

مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی: رئیس‌کل بانک مرکزی از چند ماه پیش و حتی در مصاحبه با خبرنگاران تاکید کرد، بانک‌ها حق ندارند مبلغی از ‎تسهیلات را بلوکه کنند. هر بانکی که به قوانین ابلاغ شده بی‌توجهی کند و آن را رعایت نکند به هیات انتظامی بانک مرکزی معرفی می‌شود و با ‏متخلفان برخورد خواهد شد. از همان موقع نیز در جلسات مختلف، اصلاح دستورالعمل‌های مربوط به گذشته آغاز شد و عصر امروز نیز نتیجه نهایی پس از تصویب در جلسه هیات‌عامل بانک مرکزی برای اجرا به بانک‌ها ابلاغ می‌شود./ایرنا

شناسایی ۲۶۰ اینفلوئنسر برای گرفتن مالیات

محمد مسیحی، معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص گرفتن مالیات از سلبریتی‌های مجازی گفت:معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد تا بهمن ماه امسال صرفاً اطلاعات کاربری صفحه اینستاگرامی۲۶۰ اینفلوئنسر را برای ما فرستاده است.

عرضه سیب‌زمینی‌های دور ریختنی در مشهد

بعد از گرانی سیب‌زمینی، شهرداری مشهد با مشارکت جهاد کشاورزی غرفه‌هایی را برای عرضه مستقیم این محصول راه‌اندازی کرد تا مردم سیب‌زمینی را با قیمتی کمتر از سطح شهر تهیه کنند. قیمت سیب‌زمینی درهم در این مراکز هشت هزار و ۹۰۰ تومان و سیب‌زمینی دست‌چین کیلویی ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسید، تلخ‌تر آن که متأسفانه سیب‌زمینی‌هایی بی‌کیفیت و خراب‌ شده که قاعدتاً باید دور ریخته شود هم برای فروش عرضه می‌شود آن‌ هم با قیمت کیلویی شش هزار تومان!رضوی، مدیرعامل سازمان سامان دهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد: هرچند این کار شایسته نیست؛ اما واقعیت این است بعضی از قشرهای خیلی ضعیف هم هستند که از بین همان هم چیزی درمی‌آورند و می‌خورند. /خراسان

تمام فیلم های آندری تارکوفسکی، از لیست ۲۵۰ فیلم برتر سایت IMDB حذف شد!

حذف شدن آثار تارکوفسکی، فیلمساز مشهور روسی، به احتمال فراوان به دنبال تحریم روسیه رخ داده است. بسیاری از کاربران فضای مجازی به تصمیم مذکور واکنش منفی نشان داده اند و آن را کاملا بیهوده دانستند. تارکوفسکی یکی از مطرح ترین فیلمسازان روسی است که در ‏کارنامه هنری اش آثاری همچون «استاکر»، «آینه» و «سولاریس» ثبت شده است.

انگلیس: تروئیکای اروپایی آماده توافق در وین هستند

نماینده انگلیس در مذاکرات هسته‌ای در وین مدعی شد، سه کشور اروپایی آماده توافق در مذاکرات رفع تحریم‌ها هستند. «استفانی القاق» نماینده انگلیس در مذاکرات هسته ای وین از ایجاد وقفه در گفت وگوهای وین ابراز تاسف کرد. وی در پیامی توییتری نوشت: «عمیقا از وقفه در گفت‌وگوهای وین ناامید شدم. توافقی جامع و عادلانه روی میز، آماده برای نتیجه گیری قرار دارد».نماینده انگلیس در مذاکرات هسته‌ای اضافه کرد: «ایران و آمریکا سخت برای حل موضوعات نهایی کار کرده‌اند. تروئیکای اروپایی نیز هم اکنون آماده به سرانجام رساندن این توافق هستند.» وی در پایان نوشت: «عوامل خارجی باید طی روزهای آتی حل شوند در غیر این صورت احتمالا توافق از بین خواهد رفت.»

نظر روزنامه کیهان درباره کاترین شکدم

روزنامه حسین شریعتمداری درباره ماجرای کاترین شکدم اظهارنظر کرد.روزنامه کیهان با موضع‌گیری علیه افرادی که کاترین شکدم را جاسوس می‌خوانند نوشت: با چه سندی، کاترین شکدم را جاسوس تلقی کرده‌اند؟ به‌ صرف «گفته می‌شود»؟! سالانه هزاران خبرنگار یا فعال سیاسی غربی به کشور می‌آیند، از شخصیت‌ها مصاحبه و گفت‌وگو می‌گیرند یا با رسانه‌های ایرانی گفت‌وگو می‌کنند و این گفت‌وگوها منتشر می‌شود. اینکه یک تبعه خارجی به ایران بیاید، گفت‌وگو بگیرد و یا برخی مواضع کشورمان را تایید کند، چه ایرادی دارد؟ یا حتی اگر بعدا زیر حرفش بزند و نظر خود را تغییر دهد یا مثلا بگوید من مسلمان نشده بودم. الزاما از آن می‌شود که فرد جاسوسی کرده یا موفق شده جاسوسی کند؟!روشن است که معیار جاسوس بودن یا نبودن یک فرد، شبکه بی‌بی‌سی نیست، اما در مورد کاترین شکدم، نه دوست و نه دشمن سندی برای جاسوسی او ارائه نکرده‌اند و خود او در بی‌بی‌سی این ادعا را رد کرده است.

راهکار آشنا برای حمایت از تیم مذاکره کننده در این روزهای سخت

حسام الدین آشنا فعال سیاسی در توئیتی گفت: بر این باورم که مذاکره کنندگان ایرانی در این روزهای سخت بیش از همیشه نیازمند همراهی،پشتیبانی و دعای خیر همه ملت ایرانند تا بتوانند با تدابیری حکیمانه هم عزت جمهوری اسلامی را تضمین نمایند و هم خیر و مصلحت جمعی ایرانیان را فراهم آورند. در این مسیر نباید هرگز هراسید.

توصیه علی مطهری به مسئولان برای احیای برجام

علی مطهری در صفحه توییتر خود نوشت: ایران باید در آخرین مرحله احیای برجام روسیه هراسی را کنار بگذارد و مشکلات باقی مانده را با مذاکره مستقیم با آمریکا حل‌و‌فصل کند. او افزود: روسیه به شدت نگران احیای برجام و بهبود روابط اقتصادی ایران با غرب است و می‌خواهد ایران همچنان گروگان او و سپری در مقابل غرب برای روسیه باشد. مطهری تاکید کرده: مسئولان کشور باید منافع ملی را بر منافع روسیه ترجیح دهند.

آیت‌الله علوی گرگانی در بیمارستان‌ بستری شد

آیت الله سیدمحمد علی علوی گرگانی از مراجع تقلید شیعه، به علت ضعف شدید و بیماری در یکی از بیمارستان‌های قم بستری شد.این مرجع تقلید شیعه سه هفته قبل نیز به مدت یک هفته در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) تهران بستری شده بود که پس از بهبود نسبی به قم بازگشت.

کنایه عبدالله گنجی به الیاس حضرتی

مدیرمسئول روزنامه همشهری در واکنش به مقاله امروز «محسن رنانی» در روزنامه اعتماد نوشت: یعنی مقاله تنها روشنفکر پیشگوی ایران و عبارات عجیب و غریب آن در روزنامه اعتماد را خود حضرتی هم چک کرده و اجازه نشر داده؟ عبدالله گنجی در واکنش به مقاله امروز «محسن رنانی» در روزنامه اعتماد نوشت: یعنی مقاله تنها روشنفکر پیشگوی ایران و عبارات عجیب و غریب آن در روزنامه اعتماد را خود حضرتی هم چک کرده و اجازه نشر داده؟ یک جمله اش در ایرانی که آزادی بیان نیست! "اکنون حکومت در برابر جامعه درست در نقطه ای ایستاده است که شوهر مونا پیش از جنایت ایستاده بود.


محسن رنانی امروز در اعتماد نوشته بود: احساس می‌کنم کار روشنفکری نیز به پایان راه خود رسیده است. از یک سو حکومت خودش را به نشنیدن زده است و فراتر از آن، روشنفکران و منتقدان را، هم در گفته‌های علنی‌شان و هم در پشت پرده، میکروب‌های اجتماعی و سیاسی می‌خوانند؛ از سوی دیگر مردم نیز دیگر چنان در زیر چرخ تورم، بیکاری، فساد و ریاکاری فرسوده شده‌اند که وقت، انرژی، حوصله و انگیزه شنیدن و همراهی با روشنفکران را ندارند."

کیهان: ایران بدون برجام هم نفت خود را به اندازه و با قیمت بالا می فروشد

کیهان در شماره امروز خودش نوشت: ایران بدون برجام نفت خود را به اندازه قابل قبول و با قیمتی به مراتب بالاتر فروخته و ارز حاصل از آن را به داخل کشور برمی‌گرداند. علاوه بر این نیاز بازار انرژی جهان به نفت ایران، ایده به صفر رساندن فروش نفت ایران را به ریسکی احمقانه تبدیل کرده است. همچنین شبکه پولی و بانکی جهانی شده آمریکا که از ابتدای قرن بیست و یکم رو به تضعیف نهاده بود اکنون در دهه دوم این قرن و با رویدادهایی نظیر جنگ اوکراین بیش از پیش انحصار و سیطره خود را از دست داده و نظام‌های مالی جایگزین و رقیب، رشد سریع‌تری را آغاز کرده‌اند. در واقع دو اهرم اصلی فشار آمریکا بر ایران روز به روز قدرت خود را بیشتر از دست می‌دهند. با این حساب در زمانی که روند امیدوارکننده تحولات داخلی و خارجی امتیازات بیشتری را برای ایران طی یک توافق خوب در دسترس قرار داده است؛ باید هشیار بود و هرگز به یک توافق حداقلی تن نداد.

رائفی پور مخالفان برجام را به «مزدوری سرویس های اطلاعاتی خارجی» متهم کرد

علی اکبر رائفی پور در رشته توئیتی، مخالفان برجام را به پنج گروه تقسیم کرد و البته نامی از آمریکا نبرد.

پنج گروه با انگیزه های متفاوت با برجام مخالفند! همان طور که گروهی از حُبِ امام علی علیه السلام و گروهی از بغض معاویه در سپاه امیرالمومنین (ع) حضور داشتند.

نخست: آنهایی که برجام را در تضاد با آرمان های انقلابی، منافع ملی و خطوط قرمز تعیین شده از سوی رهبر انقلاب می بینند.

دوم: رژیم صهیونیستی که از ابتدای انقلاب خط قرمزش ارتباط مناسب و موثر ایران با کشورهای دنیا علی الخصوص غربی است. اسرائیل بارها و همواره با تمام توان در جریان مذاکرات ایران و غرب سنگ اندازی کرده است. تضمین اتمی نشدن ایران در کنار تنش دائمی با غرب و همسایگانمان مطلوب این رژیم است.

سوم: روسیه. روس ها ایران را ضعیف می خواهند آنقدر که همیشه به آنها وابسته باشد اما غربی نشود! لذا هرگونه تنش زدایی با غرب مطلوبشان نیست. در ثانی حساسیت زدایی از پرونده های مربوط به ایران موجب می شود، روسیه به اولویت اصلی غربی ها بدل شود. گفتنی است، چین نیز در این دسته جای می گیرد.

چهارم: کشورهای عربی تحت سلطه غرب و مخالف ایران. آنها ایران را رقیبِ هژمون و جدی و قدرت نظامی بزرگ منطقه می دانند که رفع تحریم ها عملا موجب ابر قدرتی آن در منطقه خواهد شد. عرب ها فوبیای این را دارند که در مذاکراتِ با غرب، تاخت زده شوند! رژیم صهیونیستی نیز دائم بر این آتش می دمد.

پنجم: اپوزیسیونی که سالها در آرزوی سقوط نظام هستند! آنها معتقدند رفع تحریم ها، پایه های قدرت نظام را تقویت خواهد کرد. نگرانند گشایش های اقتصادی منجر به افزایش رضایت مردم و مقبولیت عمومی شود. ترامپیست ها، تجزیه طلبان، مجاهدین خلق، سلطنت طلبان و… در این گروه جای می گیرند.

بله واقعاً مهم است با چه انگیزه ای با برجام مخالفت می شود. از حب علی است یا بغض معاویه؟! برای دفاع از منافع ملی، تضمین قدرت روز افزون انقلاب و میهن عزیزمان و افزایش رفاه مردم است یا مزدوری سرویس های اطلاعاتی خارجی؟!

کارشناس معروف روس: ایران غربگرا بسیار خطرناک‌تر از ایران هسته‌ای است

روزنامه جمهورى اسلامى نوشت: مقامات روسی، این روزها بی‌پرده‌تر از گذشته مطامع خود در مورد ایران را ابراز می‌کنند.

رجب صفروف، مدیر مرکز مطالعات ایران معاصر در روسیه گفته: ایران غربگرا برای روسیه بسیار خطرناک‌تر از ایران هسته‌ای است. وی افزود: «ایران همچون سپر دفاع آهنین برای ما (روسیه) در برابر غرب است و اگر دولتی غرب‌گرا در ایران بر سر کار بیاید، از همان لحظه فروپاشی روسیه آغاز می‌شود.»

لوان جاگاریان، سفیر روسیه در تهران نیز گفته ما می‌خواهیم برجام به نتیجه برسد اما منافع خودمان هم برایمان مهم است. وی به رسانه‌های ایران توصیه کرده: «در موضوع اوکراین از عبارت عملیات ویژه نظامی روسیه استفاده کنید. این، حمله نظامی نیست.» سفیر روسیه از اینکه رسانه‌های ایرانی عبارت «تجاوز نظامی روسیه» را درباره جنگ اوکراین بکار می‌برند، نگران و ناراحت است!

روزنامه دولت: همه چیز آرام است، حتی رابطه دولت با صدا و سیما

روزنامه ایران نوشت:در یکی دو هفته اخیر، برخی با جریان‌ سازی، ساختن شایعه‌های بی‌پایه و اخبار جعلی سعی دارند این واقعیت مسلم، یعنی تفاهم حداکثری میان دولت و ارکان کشور را زیر سؤال ببرند تا به این ترتیب، تصویر شکاف‌های گذشته را در خاطره‌ها زنده کنند؛ شکاف‌هایی که بیش از هر چیز ملت، تلخی آن را احساس کرده است.آخرین نمونه از این خبرسازی‌ها، پخش نشدن برنامه تلویزیونی ثریا بود. این دومین جریان‌سازی از این دست برای مخدوش جلوه دادن رابطه دولت و صداوسیما بود، پیش از این هم برخی کانال‌های بی‌نام و نشان تلگرامی، مدعی شده بودند که آیت‌الله رئیسی درباره عملکرد معاونت سیاسی صداوسیما نامه مفصلی را به رهبر معظم انقلاب نوشته است، به این دلیل که این معاونت با گزارش‌های جهت دار که دائماً در حال تخریب دولت است؛ اما با توجه به همه شواهد، به ویژه تجربه فعالیت و رویکرد دولت در تعامل با ارکان مختلف کشور در ۶ ماه فعالیت، فعالیت این جریان‌ها همان مثل کوبیدن آب در هاون است.

هشدار دکتر محسن رنانی: کاری نکنیم که نسل جوان، یا مثل روح الله زم شود یا شبیه تتلو

محسن رنانی استاد اقتصاد در روزنامه اعتماد نوشت:حالا احساس می‌کنم کار روشنفکری نیز به پایان راه خود رسیده است. از یک سو حکومت خودش را به نشنیدن زده است و فراتر از آن، روشنفکران و منتقدان را، هم در گفته‌های علنی‌شان و هم در پشت پرده، میکروب‌های اجتماعی و سیاسی می‌خوانند؛ از سوی دیگر مردم نیز دیگر چنان در زیر چرخ تورم، بیکاری، فساد و ریاکاری فرسوده شده‌اند که وقت، انرژی، حوصله و انگیزه شنیدن و همراهی با روشنفکران را ندارند.حاصل آن رویکرد حکومت و این وضعیت جامعه، آن شده است که از این پس تنها دو قشر عقل و دل نسل جوان را خواهد ربود: براندازان و طنازان (سلبریتی‌ها). اگر اوضاع به همین شیوه پیش برود، رهبران انقلاب یا شورش‌های آینده ایران از میان این دو قشر برخواهند خاست. چه سرگشته است حکومتی که با کوته‌فکری مسیر تحولات را به سویی ببرد و نخبگان و منتقدان مصلح را چنان زمین‌گیر کند که نسل نوخاسته هیچ‌ راهی نداشته باشد، جز آنکه یا به امثال روح الله زم پناه ببرد یا به امثال حضرت تتلو.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۵
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۹۸
کیهان: معیار جاسوس بودن ونبودن شکدم بی بی سی نیست"
کاش برای ظریف و عراقچی هم معیارتان سخنان شرمن نبود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
فعلا که رو دست خوردید در قضیه این خانم حالا حالاها دور خودتان می چرخید
کاری کرده ایم که :
تتلو ها درست شد
روح الله زم ها درست شد
حالا دارید تازه می گویید کاری نکنیم !!!!
هر کار بود کردید . دیگه . کار از کار گذشته .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
مثل اینکه خبر نداری این چیزها در دنیا عادی هست و باید اتفاق بیفتد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
در همه جای دنیا چه بخواهیم و چه نخواهیم از این دست آدمها وجود دارند. اما به یاد بیاوریم که چه کسانی از این افراد استفاده ابزاری کردن؟؟ چه کسانی در کنار تتلو نشستند و قول مجوز دادند؟
بابا خودتان رو سرکار گذاشتید
آمریکا محاله با ایران توافق بکنه، فقط داره ایران رو بازی می ده
نمی دانم چرا اینقدر مسئولین ما ساده هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
قبول دارم که مسئولین ساده هستن اما این سادگی بیشتر در تکیه بر سایر کشورها نمود پیدا میکنه
نظر آقای مطهری خواست قلبی آمریکا و اروپا است و مسئولان برای فشار به غرب بایستی از عرضه نفت اضافی به بازار خودداری کنند .
آقای مطهری اگر منافع ملی اولویت بود که الان وضع ما این نبود.
نتیجه قرعه کشی ایران خودرورانگاه میکردم برای خودرو۲۰۶دومیلیون دویست وهفتادنه هزارنفرشرکت کننده برای ۲۵۰۰خودرو...خنده تمسخرامیزخودروسازان به ریش ملت انقلابی ایران رابه چشم خوددیدم به ازای هر۹۷۵ متقاضی یک خودرو...ولی خودروسازعزیزبدان این شمانیستی که به ریش من میخندی این مسیولان کشور است باپشتیبانی چشم بسته ازشماتحت عنوان حمایت ازتولید اخلی که من رامضحکه توقرارداده نه تووووو
حرفهای جناب مطهری و آشنا از سر صدق و ملت دوستی بود
اینکه روسیه سیاستش مقابله با غرب از طریق سپر قرار دادن ایران باشه از زمان قاجار مرسوم بوده و هنوز تغییر نکرده و در نهایت امیدوارم منافع ملی فاتح میدان شود .
این کیهان هم جالب، اونها بدون مدرک رئیس جمهور یک کشور را جاسوس می‌کنند ولی وقتی نوبت طرف خودشان باشد تازه باید هزاران شاهد آورده شود که طرف چه موفق شده باشد یا نه به قصد جاسوسی نفوذ کرده
بنده خدا فکر کرده برجام برای فروختن نفت است .
حرفهای رنانی را جدی بگیرید. هم دلسوز مردم است و هم نمی خواهد کشور به آشوب بیفتد.
کیهان دم به ساعت به آدم معمولی انگ جاسوس میزد اینجا چیو ماست مالی میکنه
روسیه یک طبل تو خالیه... کاریکاتوری از دوران شوروی ازش باقی مونده حتی بسیاری از تسلیحات اتمی اش یادگار همان دورانه، تکیه به این طبل تو خالی خطاست. با جهان غرب صلح کنید و مشکلات منطقه ای رو حل و فصل کنید. و دل خوش نباشید که ارتش روسیه کل اوکراین رو بگیره و نظم جدید جهانی ایجاد کنه که شما در آن با همین فرمان ادامه بدین، خیر ، شوروی با آنهمه قدرت در زمان خودش فروپاشید چه رسد به روسیه امروز
شریعتمداری اگر بلده روزنامه خودشو بفروشه و بعد بیاد دم از فروش نفت بزنه... چقدر بده که منفور مردم باشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
و چقدر بدتره كه خودت را معادل كل مردم فرض كني!
غرب وحشی اینطور خودش را رسوا کرد که چقدر نژاد پرست هستند
چقدر خوب وضعیت حال جامعه رو بیان کرده هر چند برای بعضی ها خوشایند نبوده
پانزده میلیون من را بانک صادرات برداشته باید کجا شکایت کنم؟
البته از این 20 هزار هکتار باید بگردین ببینین که چطوری این زمین ها در اختیار افراد قرار گرفته!!
روسیه هرگز اجازه پیشرفت و آبادانی ایران را نخواهد داد

این از بدبختی های مردم ایران بود که همسایه منفوری بنام روسیه دارند

خدا لعنتش کنه
حصرت علی هیچ موقع با دشمنانش سر خط قرمز دین معامله نمی کرد! ولی با برجام به غرب و شرق اجازه دادین که با عبور از خط قرمز ایران دخالت کنند در امور صنعت و دانش، کشور و بنا به درخواست آنها بتن می ریزید
لطفا بنا بر سیاست حرف بی خود نزنید و حرف عوض نکنید
شریعتمداری بابت ادعاش که خاتمی با جورج سوروس ملاقات داشته تاکنون مدرک و سندی رو نکرده اما بابت این کاترین خانم که گندش دراومده داره لاپوشانی میکنه.چرا به زیاده روی های این اقا رسیدگی نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
حالا چرا آن شخص جرات پیگیری شکایتش را ندارد؟
با سلام
خسته نباشید.
حالا که پوتین اجازه نمی دهد برجام را امضا کنید.
از روسیه وچین ضمانت کتبی بگیرید .
از ما در برابر تهاجم نظامی محافظت کنند و نفت را بخرند.

یا بدون روسیه برجام را امضا کنید و سفارت امریکا را در تهران بازگشایی کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
نتيجه توافق با آمريكا در دوران روحاني را هم ديديم! آمريكا اگر به دنبال حل مشكل هست نيازي به برجام نداره، كافيه تحريمهاي يكجانبه را حذف كنه
خیلی جالب بود در جایی که همه می گویند (جاسوس) و (نفوذی ) هست شریعت مداری میگه نیست در (کاترین شکدم) که همه میگند هست شریعت مداری میگه (نیست)!!
برادر حسین درست می گویند خانم کربلایی کاترین پرز شکدام پرستو و جاسوس نبوده و روابط او با مقامات از روی اجبار نبوده و کاملا شرعی و قانونی بوده و حتی دستمزد قانونی خود را هم دریافت نموده
چقدر کیهان دوست داشتنیه!!!
با سلام واحترام
سخنان آقای مطهری کاملا درست است.البته اقای ظریف هم قبلا تذکر داده بودن. ولی متاسفانه برخی به روسیه بیشتر از ظریف اعتماد دارند.مانند کیهان، و صدا وسیما. درحالیکه مردم برای رسیدن به توافق لحظه شماری می کنند.صدا وسیما کوچکترین پوششی از مذاکرات وین ونقش روسیه نمی دهد‌. آنوقت می گویند چرا مردم به صداوسیما بی اعتماد شده اند.
کیهان : نوشت:با چه سندی، کاترین شکدم را جاسوس تلقی کرده‌اند؟ به‌صرف «گفته می‌شود»؟!) با همون سندی که تو شانزده ساله رفتی بیاری که سورس با سید محمد خاتمی دیدار کرده !!! هر چقدر هم که سورس و خاتمی بگن ما ملاقات نکردیم!!! با همون سندی که اقای جنتی رفته بیاره که سید محمد خاتمی از عربستان سامسونت دلار گرفته !!! با همون سندی که اون فلک زده ها مجبور به اعتراف به خرابکاری هسته ای شدند !!!
رائفی پور نماد حزب باد است
فقط مانده ام کسانی که پای وعظ این فرد می شنین قدری فکر نمی کنند؟
خبرگزاری دولت :آخرین نمونه از این خبرسازی‌ها، پخش نشدن برنامه تلویزیونی ثریا بود.این دومین جریان‌سازی از این دست برای مخدوش جلوه دادن رابطه دولت و صداوسیما بود، ) خوب حالا خودت بگو علتش چی بود !!! ما که می دونیم دولت شما هم مثل دولت احمدنژاد عزیز دل صدا و سیماست
اقای مطهری گفته های شما درست است بابت برجام ولی قبل از اینکه روسیه شعله را روشن کند باید افراد در جلسه مستقما با امریکا گفتگو می کرد حالا دیگر دیر است و شما قدرت ان را ندارید که به روسیه پشت کنید ،روسیه از ایران در حال حاضر مانند ابزاری برای خودش استفاده خواهد کرد .
علی مطهری :مسئولان کشور باید منافع ملی را بر منافع روسیه ترجیح دهند.) انوقت با منافع ملی میشه مقام خود را حفظ کرد ؟!!!
روسیه را بزرگ می کنند در مذاکرات که حواس ها را از چیزهای اصلی که خود آمریکا درخواست می کند پرت شود
شریعتنداری در قضیه شکدم به راحتی عبور میکند اما خاتمی را بدون هیچ مدرکی متهم به ارتباط با جرج سروس می کند
این است انصاف حاج حسین شریعت ندار
اگه یک درصد شک داشتم این کاترین خانم جاسوس بوده ،با دفاع حسنی بر مدار شریعت،یقین پیدا کردم که حتما جاسوس بوده
فشار به جامعه باعث شده داشتن نگرش مستقل سخت و پرهزینه بشه، وگرنه اقلیتی طرفدار زم یا تتلو هستن؛ اکثریت، گزینه‌ی بهتری ندارن.
ادم مونده حرف کیهان را قبول کند یا حرف اقای رائفی پور؟ هر دم از این باغ بری می رسد، یکی نیست به کیهان ………. بگه همین همسایه مورد قبول ایشان (عراق) هنوز پول گاز و برق ایران را نداده و گفته فقط می توانید دارو و کالاهای اساسی ببرید و انهم با نظارت بانک های عراقی، ایشون میدونه چقدر پول ایران در چین بلوکه شده؟ بیشتر بیست میلیارد دلار، ایشون میدونه چین در مقابل نفت فقط کالای بنجل به ایران می دهد، در تمام این مدت تحریم فقط پتروشیمی های زمان رئیس جمهوری اقای خاتمی بوده که دلار به سامانه نیما تزریق کرده، ایشون می دونه که ما نفت را زیر قیمت می فروشیم، ایشون می دونه در همین مدتی که ما تحریم بودیم درامد عربستان سعودی سر به فلک کشیده
تو کشور هر کی حرف حق می زند رد صلاحیت می شود ....
از همه جالبتر این چند هزار درخت زیتون بود...بابا اونایی هم که بار میده تلخ و کوچک هستن....زیتون اسپانیایی درشت و زیتون لبنانی درشت و خوش طعم....نمیشه از اونجا نهال آورد تو ایران کاشت؟ یعنی یه ادم متخصص نداریم؟؟؟
ببنظر شریعت مداری اگر کیهان بگدید کسی جاسوس است ان فرد جاسوس حتی بدون سند اما حالا باید برای این خانم اسناد ارایه شود
و كماكان كيهان و شريعتمداري به ماله كشي دستوري ادامه ميدهند !
کاری کردید که نسل جوات متاسفانه الگویی چون تتلو دارند !!!
آقای شریعتمداری عزیزم اگر ما نفت را به اندازه کافی می فروشیم پس علت این همه گرانی و مشکلات اقتصادی در چیست ؟ دروغگو دشمن خداست .
ملت رو به خوردن سیب زمینی پلاسیده مجبور نکنید ؟؟ روزیکه برای رای جمع کردن سیب زمینی مجانی میدادن فکرش رو میگردین سیب زمینی پلاسیده رو ملت مجبور بشن کیلویی ۶ هزار بخرن ،؟؟؟ انرزی هسته ای حق مسلم ماست ؟؟؟؟؟؟؟
سیب زمینی پلاسیده حق مسلم ماست ؟؟
خیلی جالبه کیهان به بی بی سی ملکه استناد میکنه. قبل از مردن چه چیزها که ندیدیم!
حاج حسین مملکت گل و بلبل هست حتما برای شما
حقوق نجومی برای شما و موسسه کیهان
حقوق نجومی برای شما و خانم دکتر
چهل سال سکونت در مکانی امن و گرم و به دور از ملت
نه درد فقر نه درد فرزند بیکار
لپ تاپ آمریکایی
گوشی اپل برای .....
کاسب تحریم و صاحب کشتی های نفتکش
حتما باید نگران نباشید
گوشت گرمی ۲۰۰۰ ریال ،؟؟؟؟
پسته دانه ای ۴۰۰۰ ریال
افلا تعقلون؟؟؟؟
افلا تتفکرون
این تذهبون
حاج حسین اگه اوضاع دولت اینقدر خوبه چرا
کارگر و معلم این مملکت پایین ترین سطح حقوق در دنیا رو دارن
۳۰ ساله آموزش و پرورش کشور هنوز ساختار گیری و کانکسی داره و مدارس فرسوده شدن
معوقات پرستاران یکساله شده و ۱۵ ساله آنها رو با فریب ودروغ گول می‌زنید
آبروی جامعه فرهنگی رو به خاطر چندر غاز بردین
به نورچشمی زرشک پلو با ماهیچه میدین به ملت ته دیگ سوخته
حرفهای سفیرروسیه کاملا صحیح میباسد،نام اینحرکت " عملیات ویژه"میباشد۱۵هزارروستبارقتل عام شدندشمانابینابودید،دلقک اکر این پیمان شکنی وقصداوردن ناتودراکراین داشته ضمن اینکه پایگاههای شیمیایی میکروبی وبه این ترتیب استقرارپایگاههای موشکی قاره پیمادرچندماه اینده بیش ازاینکه روسبه اتمی در خطرباشدایران واذربایجان وتاجیک وافغان وعراق ورشت ووو درخطرنابودی بودند،این عملیات ویژه بوده هست،اگربادیدبازوبا شعوربنگریم اکراین نفت سرشارنداشت که امریکادوان دوان سراسیمه بیادامامکان خوبی برای عملیاتش بود،،اگرروسبه قدرتی داشت که بسرعت همه راغافلگیرمیکردانگاه متوجه میشدیدکه درا ین مکان برای بمب اتم هم فعالیت میشودوجهان اطلاع ندارد،، البته من میدانم جرایدسایتهاووودرایران باغرض وگزینشی مطالب رادرمعرص دیدمیگذارندغربگرابوده وگاهابرای گرفتن ویزا وگرین کارت برضدروسیه مینویسندمثلا چینیهاوروسهابودندکه ورودوا کسن به ایران کولاک کردندامااکراین وغربیهاورودواکسن به ایران راحتی ممنوع کردندظلمی بدترازاین !!!؟؟چرااظهارنظرمراکه هیچ توهینی دران نیست فقط وا قعیت وروشنگریست درمعرض دیدقرارنمیدهدمیترسدملت این وا قعیت بفهمندوارغرب دوری کنند
تحلیل دکتر رنانی دقیق و روشن است .
آقای رائفی پور همون حرفای ظریف رو زده که کلی جنجال در موردش به پاشد
این سفیر روسیه خود بهتراز همه میداند که در ایران چه خبر است.اول گفت ماهم جنگ جنگ تا پیروزی میگوییم.بعدش گفت روزنامه نگویند جنگ و عملیات ویژه استفاده کنند.سفیر "چنگ ایران دفاع بودوایرانیان هم فراموش نکردند که روسیه چقدر سلاح به عراق فروخت.ایضا تجاوز سرخ وسبز ندارد وروسیه تجاوزگراست
آقای غربگدا بس است کدام حرفهای درست بوده که این یکی باشد
مدیرعامل سازمان سامان دهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد: هرچند این کار شایسته نیست؛ اما واقعیت این است بعضی از قشرهای خیلی ضعیف هم هستند که از بین همان هم چیزی درمی‌آورند و می‌خورند.

واقعا حقیقت این است. نه عزیزم. حقیقت در پس زد و بند ها و پنهان کاری نهفته است.
از اون ور صیانت از این ور مالیات/ در نوع خودش جالبه
واقعا نباید حرف‌ها حسن عباسی و امثال او را جدی گرفت. این حرف‌ها به درد همین شبکه‌های اجتماعی می‌خورد اما واقعا اگر ایران می‌خواهد فرهنگ خود را مانند کشورهایی مثل ترکیه و کره جنوبی صادر کند باید جان تازه‌ای به جامعه خود بدهد. جامعه بیمار ایران که با هزار درد سروکار دارد نمی‌تواند بشارت سلامتی بدهد.
شده‌ایم مثل مربی بدنسازی، که خودش باید کوهی از عضله باشد اما کیلو، کیلو چربی و اضافه وزن دارد و بعد انتظار دارد ورزشکارها به توصیه های او برای رژیم‌های غذایی و تمرین عمل کنند. تا خودمان یک جامعه خوب نداشته باشیم، نمی‌توانیم دیگران را به سمت خودمان جلب کنیم، چه برسد به این که نسخه ببیچیم. بهتر است اول خانه خود را بسازیم و بعد به فکر دیگران باشیم.
به نظر میرسه ایران قراره از طناب روسیه رها بشه . روسیه ستایی در اخبار دیده نشد و برعکس حالا دارید روسیه رو خودخواه معرفی میکنید .
دیر بود اما جلوی ضرر را هروقت بگیری منفعت است .
باید به آقای رائفی پور بگم .
مهم نیست به چه نیتی مخالف برجام باشی . مهم این است که چه کسانی مخالفش باشند .
مثلا من اگر موافقت کنم یا نکنم فرقی نمیکند اما کسانی که قدرت در دستشان است اگر مخالفت کنند برجام شکل نمیگیرد و اگر موافقت کنند برجام شکل میگیرد .
نتیجه مخالفت با برجام چه از حب علی باشد چه از بغض معاویه تفاوتی نمیکند . نتیجه برای مردم یکیست
جالب اینجاست که خود آقای شریعتمداری در آخر به بی بی سی استناد می کند.
تازه الان یادتون افتاده از این ایفلوئنسرا مالیات بگیرین بعد اینکه میلیاردر شدن و با تنبل کردن و تلف کردن وقت مردم و جامعه تولید کننده واقعی اقتصادو فلج کردن؟!!! واقعا خسته نباشین
با سلام..اگر ما توی تحریم میتونیم نفت بفروشیم چرا دوتا نفتکش مارو درحین حمل نفت توقیف کردن..لطفا بامردم شفاف باشین.
هفت سال پیش در ٢٠ هزار هکتار از اراضی نهال زیتون کاشته شد؛ اما اکنون مشخص شده است این نهال ها بارده نبودند.امروزمن حسابی اشکم درومد. یاد چندین سال پیش افتادم که از بندر عباس پاجوش های درخت خرما رو (نخل کوچولو) بصورت انبوه با کشتی روانه خارج می کردن وخاک سرخ جزیره هرمز را هم. آنروز هم گریه کردم.
روزنامه حسین شریعتمداری درباره ماجرای کاترین شکدم اظهارنظر کرد ((( از تحلیل آبکی شما خوشم آمد روزنامه کیهان!!!!!!! نه پس میخواستی واقعیات رو قبول کنه
استاد رناني
گوشي براي شنيدن نيست همه چيز را ايده آل و بي نقض نشان ميدهند نماز روزهاي جمعه ببينيد
خواندن کتابهای مطهری،شریعتی و آل احمد دیگر لطفی ندارند.نمیتوان با ابزار دیروز،مشکلات امروز را حل کرد.آنها در زمان خفقان شاه گل کردند.اگر آزادی بیان می بود،هیچکس به آنها توجه نمی کرد.
رائفی پور واسه اولین بار حرف درستی زده.دکتر رنانی صحبتهایی کرده که مسئولین باید به دقت توجه وراهکار براش داشته باشن
علی مطهری درست گفته ایران باید روسیه هراسی رو کنار بگذارد روسیه سالوستر و کثیف تر از آن است که بشود به آن اعتماد کرده و امید بست اگر از آمریکا بدتر نباشه بهتر هم نیست و در طول جنگ هم اینرا نشان داد
من با ماهی شیش تومن حقوق برا چی باید مالیات بدم؟چه خدمتی بابت مالیاتی که میدم گرفتم؟برا درمان که خدمات درمانی مجانی حتی با بیمه تکمیلی نمیگیرم،اون از وضع ماشین و جاده و خیابان های شهری،مالیات بدیم بابت امنیت اقتصاپی که نداریم؟یا بابت اینکه تو روز روشن باید با ترس و لرز گوشی رو در بیاریم حرف بزنیم که مبادا یکی بدزدتتش یه ماه حقوقمون بره برا گوشی…خلاصه مالیات برا چی میدم؟مالیاتم کجا خرج میشه؟چرا این همه مالیات میدیم فقط وضع مملکت و خدماتی که میگیریم بدتر میشه؟ا
تنها کشوری که می تواند جایگزین نفتی گازی روسیه شود ایران است
و روسیه این اجازه را از طریق گروگان گیری برجام نمی دهد.
کیهان با این تفکراتش سوهان روح است
ایکاش کیهان ، مشابه این ساده سازی و دفاعی که از جاسوسه خانم شکدم که برای اکثریت مسولان و مردم خیانت و ماموریتش اثبات شده ، میکند
و فقط در بی بی سی ملکه انگلیس با خنده موذیانه هر گونه اتهام را منکر شد!!

از کارشناسان به بند گرفتار شده محیط زیست
و خبر نگار عکاس مرحومه زهرا کاظمی
و نویسنده شاعر مرحوم بکتاش آبتین
و صدها جوان معترض قانونی غیر مسلح شهید و دربند افزایش قیمت بنزین آبان ۹۸
و نمایندگان معلمین و دانشجویان در بند
و نمایندگان کارگران هفت تپه در بند
و وووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووووووووووو

را هم با همین میزان تساهل و تسامح و توجیه و دفاع و حمایت و پشتیبانی و رفع رجوع و ماله کشی و ماستمالی و دهها واژه و عبارت مشابه موثر دیگر گذر میکردند !!!!!

ولی شوربختانه حرفها و ادعاها و قضاوت های کیهان و کیهانیان را فقط خودشان باور میکنند و رفقای کم تعداد ولی پر قدرتش در یک جناح خاص!!!
زنده باد علی مطهری با توصیه های بخردانه اش.تا کی این کشور باید هزینه های یک سیاست غلط رابپردازد؟
اگر ایران روسیه را دور بزند و آمریکا و انگلیس بد ذات و خبیث دوباره برجام را زیرپا بگذارند، آیا روسیه مثل گذشته با ایران تجارت خواهد کرد؟ آیا از حق وتوی خود برعلیه ایران بهره نخواهد برد؟ اگر ایران روسیه را دور نزند چه خواهد شد؟ بهتر نیست با روس‌ها مثل دوست و شریک کنار بیائیم؟
حالا بفرمایید مخالفین برجام در دولت گذشته در کدام گروه جا دارند.یقین دارم که در گروه اول نبودند.
آقای مطهری باید بداند که آمریکائیان هرگز باجمهوری اسلامی صادقانه برخورد نخواهند کرد آنان مانند افعی زخم خورده ای هستند که جفتشان را ایران کشته است، بلکه برنامه آنها همین است که بین روسیه و ایران شکاف تاثیر گذار بوجود بیاورند. یکی از ابعاد تحریم روسیه نیز در همین راستا قرار دارد. حال که نمی‌توانیم ایران را خلع سلاح کنیم باید سدی در مقابل منابع تامین سلاحش ایجاد نمائیم.
کنایه عبدالله گنجی به الیاس حضرتی
چرا تابناک هیچوقت مسائل در گوشی بعضی از گروهای اصولگرا پر حاشیه را عنوان نمیکنه ؟
تابناک برای از دست ندادن مخاطبانت لطفا اینقدر مطالب و مقالات شریعتمداری را منتشر نکن. اگر قرار بود کسی به مطالب کیهان توجه کند تیراژشش آنقدر پایین نبود.

در ضمن کیهان برای شریعتمداری نیست که می نویسید کیهان شریعتمداری بلکه کیهان متعلق به همه ایرانیان است که متاسفانه فردی مانند شریعتمداری مسئول آن شده است.
یعنی الان آقای شریعتمداری، شبکه بی بی سی را قبول دارد؟؟؟؟؟ چه اتفاق جالبی!!!!
و اینکه آقای رائفی پور هم مخالفان برجام را معاند خوانده جالبه. تا دیروز موافقان برجام، همه ضد فلان و بهمان بودند. حالا عکسش را میگویند!!!!
ما که قات زدیم!!!!
سلام.جنگ اوکراین باعث آشکار شدن نیات روسیه در ایران هم شده است.جا دارد مواضع ظریف در مورد روسیه و تاختن عده ای به او در این مورد بازبینی و از ایشان دلجویی شود.
درخت زیتون غیر بارده را می توان با پیوند بارده کرد.
این کارها در زمان دولت روحانی انجام شده است
خیلی باحاله این شریعتمداری قسمت اول متنش استناد به اخبار بی بی سی رو مضحک میدونه بلافاصله بعدش خودش استناد میکنه به مصاحبته کاترین شکدم در بی بی سی ،، واقعا مسخره نیست ؟؟؟؟
مشکل حل میشه بدست کدخدا/
ایران غربگرا که ممکن است مجهز به سلاح اتمی باشد مسلما کابوس روسیه است و به همین علت روسیه اولا مخالف اساسی هسته ای شدن ایران است و ثانیا مخالف گرایش ایران به غرب
آخه انصاف هم در تیتر زدن خوبه؟
والا آقای رائفی پور در توئیتهاش گفته مخالفان برجام 5 گروهند و شما مغرضانه یکی رو به عنوان تیتر انتخاب کردید و برای خراب کردن ایشون در تیترتون تقطیع انجام دادید، لااقل می گفتید مخالفان برجام از نگاه رائفی پور
تابی جون برای درج نکردن نظرات مردم کارت زرد بهت نشون دادن؟
آقای مطهری!کاملا درست می‌گویید و باید روسیه هراسی رو کنار گذاشت. چه خوب بود آمریکا هراسی و انگلیس هراسی رو هم کنار میگذاشتن.چه خوب بود که که همه فقط به منافع ملت فکر میکردن و از کسی هراسی نبود. چه خوب بود که یادمون میموند که آمریکا و اروپا تحت نفوذ پنهان صهیونیزم جهانی بوده و هستن. چه خوب بود یادمون میموند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. البته این حرف ها داره قدیمی میشه و تئوری و نظر بعضیا این شده که باهاس کدخدا رو راضی کرد.نه آقای مطهری. ما مذاکره با آمریکا رو می‌خواهیم چه کنیم؟این خط انقلاب و امام و رهبری است. اگر محکم بایستیم آمریکا و اروپا هیچ غلطی نمیتونن بکنن.
علي مطهري:
روسیه به شدت نگران احیای برجام و بهبود روابط اقتصادی ایران با غرب است و می‌خواهد ایران همچنان گروگان او و سپری در مقابل غرب برای روسیه باشد. مطهری تاکید کرده: مسئولان کشور باید منافع ملی را بر منافع روسیه ترجیح دهند.
احسنت و و اقعيت هم همين است . روسيه دوست ندارد ايران به توافق با غرب برسد و ما اين را درك نكرده ايم
چطوره اقای شریعتمداری و کیهان به هر کی که خودشون دلشون بخواد برچسب جاسوس و عامل بیگانه میزنن و همه هم باید قبول کنن
اما چی شده در قضیه این کاترین شکدم اینقدر داد و بیداد راه انداختن ؟؟؟؟؟اقای شریعتمداری شما به زور مسلمان شیعه ایرانی را میخوای جاسوس کنی و بگی مسلمان نیست و یهودی غیر ایرانی را به زور مسلمان شیعه ایرانی میخوای نشون بدید؟؟؟
کاملا مشخصه کیهان و همقطارانش از تحریم نفت ایران سود میبرن
نفت 130 دلاری رو 40 دلار بفروشی هنر نکردی اقای شریعتمداری
این تیتر برای مطالب آقای رائفی پور، منصفانه نیست!!
" ایران غربگرا بسیار خطرناک‌تر از ایران هسته‌ای است". منظور ایشان ایران نه شرقی‌ و نه غربی است، ایرانی‌ بدون نفوذ روسیه!
ایران اولین رقیب اقتصادی روسیه است و اگر روزی بتواند از منابع و ثروت‌های خود برای ترقی‌ و پیشرفت استفاده بکند، بسیار برای روسیه خطرناک خواهد بود، روسیه از روزگار ناخوش ما خوش است و در این راه هرچی‌ از دشتش بر آید می‌کند . روسیه همیشه برای ایران و دیگر همسایه گانش خطرناک بوده است.
اون افرادیکه با کاشت این سطح وسیع از زیتون بی بازده به منابع ملی و مالی کشور لطمه زدند باید محاکمه و مجازات بشن تا دیگران در چنین مواردی دقت لازم را شته باشند
متاسفانه در کشور ما با متخلفان برخورد جدی نمیشه تا دیگران مرتکب خلاف نشند. اگر با سازندگان سد گتوند که ضمن هدر دادن منابع مالی باعث آسیب به زمینهای اون قسمت شده برخورد جدی میشد افراد دیگه وقتی کارهایی در این مقیاس میخواستند انجام بدند دقت لازم را میکردند.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست