بازدید 54500
دو هزار و نهصد و سی‌‌ و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

تحلیل زیدآبادی از رای ممتنع ایران به قطعنامه ضد روسی / میانگین سنی امام های جمعه‌ کشور به چند سال رسید؟ / صالحی: امیدوارم مذاکرات به نتیجه می‌رسد/ سنگ تمام احمدی نژاد برای زلنسکی!

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند نماینده مخالف صیانت: می‌خواهند طرح را حاکمیتی معرفی کنند / روایت فرانسوی مکالمه تلفنی مکرون و پوتین: اشتباه بزرگی کردی / بن سلمان: بهتر است مشکلاتمان را با ایران حل کنیم... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۰۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸ 03 March 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

روایت فرانسوی مکالمه تلفنی مکرون و پوتین: اشتباه بزرگی کردی

در حالی که پیشتر مکالمه تلفنی رئیس جمهور روسیه و فرانسه را گزارش کردیم، کاخ الیزه جزئیات این مکالمه را منتشر کرده است.بر اساس گزارش دفتر رئیس جمهور فرانسه، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفته است که عملیات نظامی روسیه "طبق برنامه" و بر اساس سرعتی که او می خواسته" پیش می‌رود. کاخ الیزه گزارش داده: "مکرون به پوتین گفته است که "مرتکب اشتباه بزرگی شده است و افزود که دولت اوکراین، آن طور که روسیه ادعا کرده است یک حکومت نازی نیست و به او گفته که دیدگاه او بر اساس واقعیت نیست. رئیس جمهور فرانسه در گفتگو با همتای روس خود از بمباران اطراف کی‌یف و اثر آن بر زندگی غیرنظامیان ابراز نگرانی نموده، اما آقای پوتین این مساله را تکذیب کرده است.الیزه میگوید که آقای مکرون به آقای پوتین گفته که روسیه در اثر تحریم‌ها "به یک کشور ضعیف تنها مانده" تبدیل خواهد شد./بی بی سی

سنگ تمام احمدی نژاد برای زلنسکی!

احمدی نژاد در توئیتی خطاب به رئیس جمهور اوکراین از پایداری او تمجید کرد.

 

تحلیل زیدآبادی از رای ممتنع ایران به قطعنامه ضد روسی / میانگین سنی امام جمعه های کشور به چند سال رسید؟ / صالحی: امیدوارم؛ مذاکرات به نتیجه می‌رسد/ سنگ تمام احمدی نژاد برای زلنسکی!

 


بن سلمان: بهتر است مشکلاتمان را با ایران حل کنیم

ولیعهد سعودی با اشاره به اینکه ایران و عربستان تا ابد همسایه خواهند ماند، گفت: بهتر است اختلافات با تهران را حل کنیم.«محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی گفت‌وگویی را با نشریه آمریکایی «آتلانتیک» انجام داده و در جریان مصاحبه مذکور به موضع اصلی کشورش در قبال رژیم صهیونیستی اذعان کرده است.بر اساس این گزارش، ولیعهد سعودی در مصاحبه با روزنامه آمریکایی مذکور اذعان کرد: ما به اسرائیل نه به عنوان یک دشمن که به عنوان یک متحد نگاه می‌کنیم. ما منافع مشترک زیادی با یکدیگر داریم.بن سلمان در ادامه اظهاراتش همچنین فاش کرد که عربستان و رژیم صهیونیستی تلاش‌هایی را برای تحقق منافع مشترک‌شان انجام می‌دهند. این سخنان پس از آن مطرح شد که پیشتر وزیر خارجه سعودی شرط عادی سازی روابط کشورش با تل آویو را اعلام کرده بود.ولیعهد سعودی در ادامه در پاسخ به سؤالی پیرامون مذاکرات کشورش با جمهوری اسلامی ایران گفت: ما در چهار ماه گذشته با ایران مذاکره کردیم و به بررسی جزئیات این مذاکرات ادامه خواهیم داد و امیدوارم به یک موضع برسیم که برای هر دو کشور خوب باشد و آینده درخشانی برای عربستان و ایران ایجاد کند.

روسیه: مذاکرات وین رو به اتمام است

«میخاییل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین روز پنجشنبه اعلام کرد مذاکرات وین رو به اتمام است.این مقام روس در پیامی توئیتری نوشت: «روز گذشته یازدهمین ماه از شروع مذاکرات وین رقم خورد. مذاکراتی طولانی و طاقت فرسا. اکنون [مذاکرات] رو به اتمام است.»

میانگین سنی امام های جمعه کشور به چند سال رسید؟

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در نخستین جلسه ارائه گزارش رسانه‌ای به مردم که به صورت مجازی برگزار شد، به تشریح فعالیت‌های ائمه جمعه پرداخت.به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام علی نوری، سخنگوی نهاد نماز جمعه، در اولین جلسه ارائه گزارش رسانه‌ای به مردم که مجازی برگزار شد، در پنج محور، برنامه‌ها و فعالیت‌های ائمه جمعه را تشریح کرد و گفت: ارائه گزارش رسانه‌ای به مردم، در بازه‌های زمانی‌ منظم صورت خواهد پذیرفت.وی در ادامه در خصوص موضوع معارفه و انتصاب‌های جدید در فصل زمستان گفت: ۲۵ معارفه صورت گرفته است که هفت نفر جدید الورود هستند و هفت نفر از عزیزان ائمه جمعه هم بازنشسته شدند و دیگر در این مجموعه فعالیت ندارند. از این تعداد ۱۱ مورد در مرکز شهرستان، هشت نفر در بخش مرکزی، ۵ نفر در شهر و یک مورد در دهستان منصوب شده‌اند و سه شهری هم که ائمه جمعه آنان فوت کرده بودند، نفرات جانشین آن ها انتخاب شده است. وی ادامه داد: در میان ائمه جمعه ای که به تازگی منصوب شدند، میانگین سنی از ۴۶ سال به ۴۲ سال کاهش یافته که نشان می‌دهد جوان گرایی در انتصابات فصل زمستان ۱۴۰۰ با چهار سال کاهش، مورد توجه بیشتر قرار گرفته است و در بخش آمار بومی بودن نیز در انتخاب ائمه جمعه از ۵۶ درصد به ۶۰درصد آمار ارتقا یافته است که در این خصوص هم چهار درصد بهبود آماری داشتیم.

نماینده فرانسه در مذاکرات وین: خسته نباشید

«فیلیپه اره را» از اتمام مذاکرات خبر داد و از سایر مذاکره کنندگان تشکر کرد و گفت: به خاطر تلاش بی وقفه در ۱۱ ماه اخیر از شما تشکر می کنم.

صالحی: امیدوارم؛ مذاکرات به نتیجه می‌رسد

علی اکبر صالحی عضو سابق هیأت مذاکره کننده کشورمان گفت: به نظر می‌رسد با اطلاعاتی که می‌رسد به نتایج مورد نظر در مذاکرات بر اساس منافع ملی برسیم و اگر بهانه جویی‌ها و نگرانی‌های ساختگی از سوی غربی‌ها در کار نباشد، نتایج مورد نظر در دسترس است.رئیس سابق سازمان انرژی اتمی گفت: به نظر می‌رسد که مذاکرات هسته‌ای در وین به نتیجه برسد و من در این زمینه بسیار امیدوار هستم.صالحی در مراسم غرس نهال در محوطه فرهنگستان علوم بیان کرد: دوستان ما در وین به خوبی کار می‌کنند؛ هر چند کار سختی است، دوستان با پیگیری بسیار و با نشاط کار مذاکرات را پیش می‌برد.وی خاطرنشان کرد: ایران از نظر علمی و فناوری در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، از ۶۰ درصد و ۲۰ درصد و فلز اورانیوم گرفته تا نیروگاه‌ها و رادیودارو‌ها در بیمارستان‌ها و فناوری کوآنتوم، شرایط بسیار خوبی داریم که بر همین اساس دوستان با پشتوانه‌ای که دارند محکم در حال مذاکره هستند.

نماینده مخالف صیانت: می‌خواهند طرح را حاکمیتی معرفی کنند

رشیدی کوچی، نماینده مخالف طرح صیانت گفت: امیدوارم کسانی که به اجرای این طرح اصرار دارند در پی ضربه زدن به نظام و رهبر و رئیس جمهور و مجلس نباشند.جلال رشیدی کوچی در کلاب هاوس کافه خبر گفت: مستنداتی در اختیارم هست که در صورتی که موافقان طرح همچنان بخواهند این طرح را حاکمیتی معرفی کنند، برای عموم منتشر خواهم کرد. عضو کمیسیون بررسی طرح صیانت گفت: طرح صیانت با اصول مختلفی از قانون اساسی مغایرت دارد و جای تعجب است چطور دوستان بر طرحی که با ده تا یازده اصل قانون اساسی مغایرت دارد و با روح و روان مردم بازی می‌کنند اصرار دارند. رشیدی کوچی یادآور شد: امیدوارم کسانی که به اجرای این طرح اصرار دارند، در پی ضربه زدن به نظام و رهبر و رئیس جمهور و مجلس نباشند.

تحلیل زیدآبادی از رای ممتنع ایران به قطعنامه ضد روسی

احمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار در یادداشتی تلگرامی با عنوان «روسیۀ منزوی و رأی ممتنع جمهوری اسلامی» نوشت:رأی اعضای مجمع عمومی سازمان ملل، نگاه جامعۀ جهانی نسبت به لشکرکشی روسیه علیه اوکراین را کاملاً روشن کرد.

روسیه در این لشکرکشی تنها و منزوی شده و در تمام جهان، فقط چهار کشور از اقدام تجاوزکارانۀ آن حمایت می‌کنند.قاعدتاً روس‌ها باید پیش از رأی‌گیری در مجمع، برای جلب نظر کشورهای دوست و نزدیک خود، دست به لابیگری زده باشند و یکی از طرف‌های آنها در این لابیگری احتمالی، جمهوری اسلامی بوده است.اینکه جمهوری اسلامی در رأی‌گیری مجمع عمومی حاضر نشد خود را در کنار رژیم‌هایی مانند کرۀ شمالی و سوریه و بلاروس قرار دهد و عملاً با کشورهایی نظیر هند و عراق و پاکستان و کنیا همراه شد، بی‌ارتباط با مطالبۀ افکارعمومی در این باره نیست و از این جهت، رأی ممتنع آن به سهم خود، گامی در جهت مثبت به شمار می‌رود.حال که جمهوری اسلامی به قطعنامۀ ضد روسیِ مجمع عمومی رأی ممتنع داده است، طبعاً باید سیاست تبلیغاتی خود را نیز بر همین مبنا جهت دهد. متأسفانه بسیاری از رسانه‌های حکومتی یا نزدیک به حکومت، اخبار و تحلیل‌های خود را در مورد جنگ اوکراین به گونه‌ای جهت می‌دهند که تفاوت چشمگیری با تبلیغات رسانه‌های حزب توده ندارد!رسانه‌های حزب توده هم گویا برایشان اصلاً مهم نیست که حزب کمونیست بر روسیه حاکم باشد یا الیگارش‌های میلیاردر! پنداری رسالت تاریخی آنها در حمایت همیشگی و بی‌ قید و شرط و بی چون و چرا از سیاست روسیه خلاصه شده است!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۱
ما برای انکه بلاخره مخالفان برجام متوجه شوند برجام به نفع ایران بوده است خون دلها خورده ایم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
اینکه بگیم روسیه منزوی شده خیلی با واقعیت همخوانی نداره
همین یک ماه قبل که اعضای سازمان ملل به طور متفق به محکومیت اسراییل به ادامه اشغال جولان سوریه رای دادند، فقط آمریکا و اسرائیل بودند که رای مخالف دادند
درورد بر احمدی نژاد
بیچاره احمدی نزاد امید به خمایت ملت رو از دست داده مانند قطب زاده داره به غربی ها روی خوش نشان میده شاید در نامیدی بسی امید دارد .
آخرش باید راه رحوی رو بره و بره تو دامان دشمن
دفعه قبل از اینکه برجام در ۲۰ دقیقه به تصویب رسید چه آشوبی که بر پا نکردند و این دفعه که میگن اصلا نیاز به تصویب نداره می خوان کاسه کوزه ها را سر کی بشکنند؟
احمدی نژاد تمام شده است. به هر بهانه ای میخواد خودش رو مطرح کنه.
برجام عزتمند
برجام خیانت
اینا بازی با کلمات است.
چرا فکر می کنید ملت نمی فهمند؟؟.
در دوران ترامپ مخصوصا 2 ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری که بایدن انتخاب شد
بهترین فرصت برای امتیازگیری از امریکا بود
ولی مثل همیشه
آقایون که در فرصت سوزی استاد زبر دستی هستند آن فرصت را به باد دادند.
تنها و تنها به یک دلیل.
نمی توانستند موفقیت ظریف وروحانی را ببینند و طبعا اقبال عمومی در انتخابات ایران به جناح رقیب را و پدر مردم هم در آوردند.
تابناک منتشر کن
پاسخ ها
مجمد
| Netherlands |
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
در سه ماه مانده به اخر دولت ترامپ من در تابنک کامنتی گذاشتم .و نوشتم اگر مسئولین و حاکمان ما منافع ملی ایران و مردم را در نظر داشته باشند به یک هفته می توانند با ترامپ کنار بیایند .واو حاضر است .برای رقابت با دموکرات ها امتیاز های زیادی به ایران بدهد .ولی مسئولین ما دنبال توهمات و منافع خودشان هستند نه مردم .الان هم با توجه به تحریم های سخت علیه روسیه می توونیم در بازار های جهانی نفت و گاز وارد شویم و سود سر شاری از شرایط ببریم همان کاری که روسیه با ما کرد .ده دوازده سال از نبود ما در بازار گاز و نفت ده ها هزار میلیارد دلار نفت و گاز فروخت .ولی همچین هوش و همچین درایتی در حاکمان نیست جز فرصت سوزی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
شانزده سال پرونده هسته ای دست اقای روحانی و ظریف بود و کاری پیش نرفت و وضعیت صنعت هسته ای و اقتصاد مملکت به این روز افتاده است باز شما دم از آقای روحانی می زنید
مرگ بر جنگ
مرگ بر تحریم
مرگ بر حقوق بی بشر
مرگ بر تبعیض
مرگ بر آنهایی که از راه مرگ انسانها ارتزاق می کنند. بمب می سازند، موشک می سازند، مرگ صادر می کنند.
کی آخه از تو نظر خواست زیدآبادی،
چرا جدیدا در بسته ی خبری،مطلبی از حسنی برمدارشریعت منتشر نمیکنید؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
ول کن بابا. دلت تنگ شده برو رورنامه اش پول بده بخر کمکی هم بهش کرری شاید ساندیس داد بهت
احمدی نژاد خودش را ملت ایران میمامد ما دیگه بسمونه خواهشن از مردم ایران مایه نذارید کشورها دیگه به پشتیبانی ایران جنگ راه نندازن ما دیگه حال وحوصله جون مفت پول برای حمایت نداریم
محمود احمدي نژاد از كساني بود كه حق ايران در درياي خزر را بِه پوتين هديه كرد.
میانگین سنی امام جمعه های کشور به چند سال رسید؟
هزینه و خروجی چقدر است
چه فایده ! جوانی به تنهایی که کافی نیست باید دید چقدر درک و فهمشان‌ جوان شده. هنوز هم‌ در تریبون های نماز جمعه شاهد صحبت های فرمایشی و کلیشه ای هستیم.
احمدی نژاد برود در صف اوکراینی ها با روسیه بجنگذ.
مموتی این وسط چی میگه. بزار پوتین یکخورده طعم تلخ جنگ گرم رو به اروپائیها بچشاند. همش که نمیشه جنگ تو خاورمیانه اتفاق بیافتد. درودبر پوتین
کاملا با نظرات زید ابادی موافقم و همانطور که روسیه ۷ قطعنامه تحریمی بر ع

علیه ما را بدون خجالت و وحشت و بر اساس منافع ملی خودش امضا کرد

الان ما هم میبایست همچون ۱۴۱ کشور دیگر ، رای مثبت به محکوم کردن

روسیه می دادیم

و امضا برجام و تصویب اف ای تی اف را هر چه زودتر اقدام میکردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
خوب اگه ایران رای موافق بده چون با روسیه و چین اتحاد بسته دیگه پوتین هم این کار رو بهانه می‌کنه واسه لشکر کشی به ایران
سنگ تمام احمدی نژاد برای زلنسکی!
جناب احمدی نژاد ، ای معجزه هزاره سوم ای نخود کال هر آش ! یکهفته دیگر صبر میکردی تا وقتی که زلینسکی متواری می شود آنموقع مجبور نشوی آسمون ریسمان ببافی !
پاسخ ها
ابوالفضل
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
چقد قشنگ گفتی
وجدان های بیدار هیچ کدام از دلایل پوتین برای اقدام نظامی علیه اکران را نمی پذیرد.
حمله پوتین فقط وفقط کشور گشایی و تصمیمی بر اساس خود شیفتگی و نوعی جنون همراه با نژاد پرستی روسی بود و غیر از این نمی تواند باشد.
پوتین می گوید ما. واکراین یک ملت هستیم.
بسیاری از کشورها از جمله میهن عزیزمان ایران در طی همین 200 سال اخیر چندپاره شده و کشورهای کوچک وبزرگی در نتیجه این جداشدن شکل گرفته اند.پس این نمی تواند دلیل منطقی برای یورش نظامی به یک کشور مستقل باشد.
پوتین می گوید اوکراین در حال تبدیل به پایگاه نظامی غرب بود.
همین الان امریکا در ترکیه. پایگاه نظامی دارد و تا چند ماه قبل در افغانستان در نزدیک مرز ایران وهمچنین چین پایگاه نظامی فعال داشت.
چرا چین به افغانستان حمله نکرد.چرا ایران به بحرین.قطر.ترکیه. که همگی پایگاه آمریکا هستندو...حمله نمی کند.
روسیه می گوید برای جلوگیری از گسترش ناتو بوده.این که یک کشور بخواهد برای کشور مستقل دیگر تصمیم بگیرد که عضو کدام پیمان باشد یا نباشد هم پذیرفته نیست.
مثلا ایران به عمان یا کویت اعتراض کند که چرا عضو کشورهای عربی یا خلیج فارس هستند.
به همین دلایل است که این جنگ با جنگ یمن..جنگ عراق.جنگ در سوریه و فلسطین تفاوت بنیادین دارد زیرا به دلایلی موهوم و عبث وتنها براساس هوا وهوس یک نفر شکل گرفته.
پاسخ ها
حميد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
حمله آمريکا به عراق و افغانستان نشانگر چيست . کشورهاي سلطه گر هميشه بدنبال تحميل سياست خود بر ديگران و غارت ثروت ساير کشورها هستند چه آمريکا باشد يا روسيه و چين
توطئه شیطانی، سانسور کردن جریان آزاد اطلاعات در غرب به ظاهر طرفدار آزادی بیان است که کانال آرتی رو دارن سانسور میکنن. طرفدار جنگ نیستم و مخالف حضور گسترده روسیه در خاک اوکراین هستم، ولی، این حرکت نقاب از چهره غرب رو برداشت.
الان عملا دارن میگن، یا باید علنأ روسیه رو محکوم کنی، یا ما کلا بایکوتت میکنیم.
بحث روسیه نیست، بحث اینه که الان دارن میگن هرچی ما میگیم رو باید بگی... قظیه اعتراضات کامیون داران کانادایی ، فشار آوردن به جو روگان برای حذف پادکستهاش از شاپیفای صرفا بخاطر اینکه با افزادی مصاحبه کرده که دیدگاه متفاوتی دارن.
بله آقای احمدی نژاد، مهندسی افکار عمومی از طریق حذف صدای مخالف وارد فاز جدیدی شده.
شما که همیشه قبل از صحبتهات دعای فرج میخونی، فکر میکنی ظهور اتفاق بیفته، همین غربیها مهدی رو بجای ضدمسیح معرفی میکنن و بعد میگن هرکی علیه ایشون موضع نگیره، بایکوت میشه... نمیدونم شاید تا اون موقع بجای بایکوت، تنبیه شدیدتری بشه.
یک کلمه به آقای احمدی نژاد و آن اینکه این تذهبون ، آقای احمدی نژاد ، شما ثابت کردید که کسوت ریاست جمهوری به تن شما خیلی گشاد بوده !! شما نه مصالح و منافع کشور را می شناسید و نه به آنها متعهدید و نه از الفبای سیاست اسلامی چیزی سر در می آورید و نه با شخصیت ها و جریانات و حوادث جهانی حتی در حد یک شهروند عادی آشنا هستید و نه در ادعاهای خود صداقت دارید .
آقای زید آبادی نظر مبارک شما درباره حمله نظامی آمریکا ومتحدانش وداعش به ملت بی پناه سوریه وکشتار وحشیانه مسلمانان وهمچنین حمله نظامی ویرانگر سعودی به مردم مظلوم یمن ومحاصره زمین وآسمان وقطعی مطلق یمنی ها چیه ؟؟ چه کسی به ملت بی دفاع سوریه کمک کرد .ایران از لیبرالهای خائن و وطن فروش چه سودی برده؟؟؟ هرکجا جنگ وخونربزی وکشتار ی بوده دستان کثیف آمریکا درکار بوده
خوده حاکمیت اعلام بیطرفی کرده بعد یک عده اینجا روسیه پرستی میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
حاکمیت در سازمان ملل اعلام بیطرفی کرده ولی صدا و سیما که بلند گوی حاکمیت است ۲۴ ساعته از عملکرد روسیه دفاع میکند
آمریکا درمنطقه خاورمیانه از ملت های مسلمان چه میخواهد با توجه به اینکه هزاران کیلومتر فاصله دارد .چرا جنگ شوروی واوکراین ریشه یابی نمی گردد .چرا لیبرالهای آشوب طلب فتنه گر برای ایادی آمریکا اشک تمساح می ریزند؟؟؟
روسیه سالها باید غرامت بپردازد بعد پوتین و یک کشور درجه سه می شود و سربازان در جنگ طلب کاران ایند کشورشان روسیه می شوند
علت رای ممتنع ایران = رای مثبت روس ها در شورای امنیت به تحریم انصار یمن بود .
ایران از معامله گری روس ها و اماراتی ها بر سر انصار یمن رنجیده بود ،وگرنه اگر روس قطعنامه شورای امنیت مبنی بر تحریم انصارحوثی را وتو کرده بود یا حداقل ممتنع داده بود ،ایران هم در عوض در کنار کره شمالی و اون دو سه کشور قرار میگرفت و به قطعنامه ضد جنگ رای مخالف میداد .
(قابل یادآوری است که هفته جاری امارات و روسیه در یک معامله گری توافق کردند که امارات در شورای امنیت روسیه را محکوم نکند و رای ممتنع بدهد و در مقابل روسیه نیز در شورای امنیت علیه انصارحوثی یمن رای مثبت برتمدید تحریم حوثیها بدهد که اجرا نیز کردند )
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
رای ممتنع همانقدر که منفی ست مثبیت هم میتواند باشد اگر قرار به مقابله به مثل بوده باید ایران هم در محکومیت روسیه با دنیا همگام میشد.چون ایران از این بابت طلب زیادی از روسیه دارد.
رأی ممتنع، گامی در جهت هماهنگی با ملت.
اگر روسیه به اوکراین حمله نمی کرد، نقاب از چهره بد توده‌ای ها برداشته نمی شد.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
سابقه تاریخی حزب توده در ایران مشحون از وطن فروشی وجاسوسی است.چیزی نیست که تازه کشف شده باشد
ما درکناراوکراین نیستیم این نامرد پنج هزار سربازبرای کشتار مردم به عراق فرستاد و جنایات فجیعی انجام داد
امام جمعه ها در مجموع در طی یک سال چقدر دریافتی دارند ؟
پس اونایی که از سیاست کثیف آمریکا و نوچه هایش تبعیت میکنند ، چرا در مورد آنها نمیگید
آقای احمدی نژادشماازطرف خودت صحبت کن اگه مردی بروبرای اوکراین بجنگ،ملت برای نابودی رژیم صهیونیستی میجنگد.
احمدی نژاد هم ظاهرا مثل زلنسکی اسرائیل تبارشده خبرنداشتیم
احمدی نژادبیشترازاینکه قصدوتوجه اش مردم اوکراین باشدمیخواهدبگویدمن نماینده ملت ایران هستم وگرنه اوهم قلباًعامل اصلی راامریکامیداند!!
کسی نظر زیدآبادی را جویا نشده که ایشان خوشون را انداختن وسط میدان!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
دوست عزیز مگر شما که نظر دادید وقابل احترام هم هست اشکالی دارد؟
یک بار خبرنگار آمریکائی در مصاحبه با احمدی نژاد گفت: مردم آمریکا نظرشان این است...، احمدی نزاد گفت شما از طرف مردم آمریکا نمیتوانید صحبت کنید ولی من میتونم از طرف مردم ایران حرف بزنم چون رئیس جمهورشان هستم. حالا سئوال از این شخص اینکه چرا مینویسی از طرف مردم ایران، دیگه رئیس جمهوری تمام شد، تمام تمام، بپذیر.
اکثر جاها در دنیا کارهایی را که برای خدا انجام می دهند بصورت رایگان است مثل امام جماعت مسجد و...و.ووو ولی در ایران منبع کار و درامد... مثلا امام جماعت در ترکیه برای خدا به مسجد می اید و مزد و درامدی از ان بابت ندارد و انها مانند افراد عادی کار می کنند....پس چرا در ایران اینطور نیست ...؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
چون که….
اکراین
تایوان
ایران
توافق سه قدرت در تقسیم کشورها
پوتین نامرد با جویدن آدامس از رئیسی پذیرایی کرد
چرا میانگین سنی امام جمعه های فعلی رو اعلام نمی کند!چند نفر رو تو چند شهرستان منصوب کردن با میانگین 42 اگر جرات داری بگو حضرات فعلی میانگینشون چند ساله هستند من فکر کنم این عدد بالای 80 باشه
نیروگاه اتمی را هم زدند ما همچنان از متجاوز حمایت می کنیم
حاج حسین کیهانی پاسخ خواهی گرفت
گروهی از ارزشی ها شدن مدافع روسیه .اگر کار اسرائیل و کشتن فلسطینی ها بد است پس کشتار و تخریب شهار های اوکراین هم بد است کشتن و بی هویت کردن مسلمانان در چین و روسیه هم بد و محکوم است .سیاست یک بام و دو هوا که نمیشود
سلام احمدی نزاد یکی از پنج مرد اول ایران توسیاست است حالا چرا اززلنسکی حمایت کرده به قول ما ایرانیها شاخ تو جیف زلنسکی کرده و وقتی کشورهای قوی دنیا مشغول باشن دیگر کا رشونه ایران نیست وبرا ما نقشه نمی کشن
سلام
به راحتی قابل تحلیل است که دو ملت اکراین و روسیه بزرگترین قربانیان این حرکت نسنجیده سیاست مداران قدرت طلب هستند.
شک نکنید غربی ها نیز منافع خوبی از این آب گل آلود بدست خواهند آورد.
این وسط مردم آواره و جانباختگان دو کشور درگیر قربانی قدرت طلبی و منفعت خواهی سیاست مداران هستند.
نه به جنگ
روسیه برای جلوگیری از نفوذ ناتو به شرق به اوکراین حمله کرد .
عربستان برای جلوگیری از نفوذ مقاومت و شیعه ب حوثی های یمن حمله کرده . در اینجا عملکرد جمهوری اسلامی در مقابل دو جنگ مانند یک بام و دو هوا است
احمد زیدآبادی با این پیام تلگرامی نشون داد که هیچی از سیاست سرش نمیشه! تمام رای های ممتنع به نوعی نشان دهنده حمایت از اقدام روسیه است که حاکمان اون کشورها از ترس غرب و آمریکا رای واقعی خودشون رو بیان نکرده اند. ضمن اینکه اصولاً قطعنامه سازمان ملل مفت نمی ارزه. اگر ارزش داشت، تا حالا حداقل یکی ده ها قطعنامه صادر شده بر علیه اسرائیل (به دلیل تجاوز، کشتار غیرنظامیان و شهرک سازی) یا حتی ایران (به بهانه نقض حقوق بشر) باید به جایی می رسید!!!
امام جمعه ها در مجموع در طی یک سال چقدر دریافتی دارند ؟
احتمالا در سطح وزرا حقوق بگیرند، کارشان خیلی سخت است.
وقتی که صدام به ایران حمله کرد تمام این قدرت ها از صدام حمایت کردن و ایران تنهای تنها به جنگ با صدام پرداخت . و اما اکنون چگونه به حمایت در آمدند و شعار ضد جنگ سر داده اند ؟ اما جای تعجب در اینه که عده ای کم در ایران به حمایت غرب در آمدند
کاش گزارشی هم از میانگین عمر مفید قشرهای مختلف منجمله آخوندها و کشیش ها و خاخام ها و ... با سایر اقشار جامعه را ارائه کنید.
روسیه همان شیطان الرجیم است ..
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار