بازدید 32342
دو هزار و نهصد و سی‌‌ و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»

جدل توییتری سفارتخانه‌های روسیه و انگلیس در تهران / ادعای مجری تلویزیون در مورد نامه ضد برجامی یک وزیر به رئیسی / عضو کمیسیون امنیت ملی: اخبار خوبی از مذاکرات به گوش نمی‌رسد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند آذر منصوری: دولت باید سیاست «هم شرقی و هم غربی» را پیگیری کند / واکنش سخنگوی کمیسیون امنیت ملی به درخواست احتمالی تجمع مقابل سفارت روسیه / کدام یک از سران جهان بیشترین گفت‌وگوی تلفنی را با رئیسی داشته است؟ / نتیجه‌ی رویکرد جریان غرب گرا در ایران در قبال فضای مجازی، اوکراین امروز است ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۰۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱ 26 February 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

اصلاح طلبان به دلیل مخالفت طرح صیانت، در آفت های فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان سهیم هستند

روزنامه کیهان با حمله به روزنامه شرق نوشت: دروغ پردازی‌ این روزنامه با عنوان «مسدود کردن اینترنت»، «محدود کردن اینترنت» و یا «بستن شبکه‌های اجتماعی» و...  هراسی در جامعه ایجاد کرد که پس از آن هرچه گفته شد که در این طرح‌بندی در مورد مسدود کردن یا محدود کردن و یا بستن شبکه‌های اجتماعی نیست دیگر کارساز نشد.جریان مدعی اصلاح‌طلبی برای آنکه پایگاه اجتماعی جریان رقیب خود را که اکثریت مجلس را به عهده داشت، مورد تخریب و ترور قرار دهد به بیان این دروغ‌ها پرداخت و با منافع ملی به بازی پرداخت و قطعا این افراد در آفاتی که از فضای مجازی به هر کودک و نوجوانی که می‌رسد سهیم هستند. چرا؟ چون در کشورهای غربی حتی به افراد زیر 18سال اینترنت مخصوصی داده می‌شود که اتصالش به سایت‌های غیراخلاقی و غیرمتناسب با سن آنها ممکن نیست اما در کشور ما از آنجا که هنوز فضای مجازی قانونمند نشده این کار صورت نمی‌گیرد.

نماینده مجلس: تندروهای مجلس به نام ساماندهی به دنبال محدودیت اینترنت هستند

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: از آنجا که خواست مردم در طرح صیانت مستتر نیست ما آن را قبول نداریم. علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت: «تندروهای مجلس نمی گذارند دیگر نمایندگان طرح صیانت را بررسی کنند. به نام ساماندهی دنبال محدودیت اینترنت هستند. از این اقدام یکباره مجلس در زمان بررسی لایحه بودجه متعجب شدم. هیئت رئیسه باید به امضاها احترام بگذارد و دوباره رای گیری کند تا اگر شد، طرح از اصل هشتاد و پنج خارج شود. اگر هیئت رئیسه این کار را نکند، برخی نماینده ها از جمله خودم اعتراض خواهیم کرد و طرحی خواهیم نوشت که این طرح هوا شود. چون خواست مردم در این طرح مستتر نیست، ما آن را قبول نداریم.»

وزارت صنعت، خودروسازان را در موضوع باز نشدن ایربگ‌ها مقصر ندانست

مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بررسی آخرین گزارش باز نشدن ایربگ ها در حادثه تصادف محور بهبهان- رامهرمز و بازخوانی ACU ایربگ‌ها نشان داد در هیچ یک از خودروهای یاد شده مشکل از کیسه هوا نبوده است.«سهیل معمارباشی» افزود: بارها در رسانه‌ها توضیح داده شد برای اینکه کیسه هوای خودروها باز شود شتاب منفی خاصی باید به خودرو وارد شود. وی بیان‌ داشت: بازخوانی نتایج ACU ایربگ‌ها نشان داد که شتاب منفی و شرایط لازم برای باز شدن آنها به‌جز یک مورد خودروی سمند سورن در سایر خودروها ایجاد نشده و در نتیجه ایربگ‌ها باز نشدند. معمارباشی ادامه‌ داد: همچنین در چند مورد شاهد له شدن کامل یا آتش گرفتن خودروها در این تصادف بودیم که هیچ اطلاعاتی از ACU این خودروها نتوانستیم به دست آوریم.

نتیجه ی رویکرد جریان غرب گرا در ایران در قبال فضای مجازی، اوکراین امروز است

ویس‌کرمی عضو کمیسیون مشترک نیز گفت: در قبال فضای مجازی سه رویکرد منفعل، بدبین‌ها و تمدنی، رویکرد منفعل جریان غربگراست که اگر کشور دست آن‌ها بیفتد، نتیجه آن اوکراین امروز می‌شود. آن‌هایی هم که بدبین هستند، آدم امروز نیستند. وی افزود: کسب‌وکار مردم در این فضاست و برای ما مهم است‌، جنگ عقاید نیز در این فضاست و باید حضور فعال در این فضا داشته باشیم، اگر قانون‌گذاری نکنیم، یعنی رها کردن و هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد. هرچه موضوع پیچیده‌تر باشد، نیازمند قانون‌گذاری سریعتر است، این قانون‌گذاری در راستای معیشت مردم است. کرمی بیان کرد: برخی می‌گویند "با دنیا هماهنگ شویم"، اما وقتی می‌گوییم با دنیا هماهنگ شویم، سروصدایشان بلند می‌شود، بی‌قانونی، فضا را برای مخلّان و دزدان فراهم می‌کند، در فضای امن می‌توان کسب‌وکار داشت.

نبویان: آمریکا اصلا تضمین نداده که از برجام خارج نشود

محمود نبویان، عضو کمیسیون اصل نود گفت: در توافقی که احتمالا در چند روز آینده رخ می دهد، آنچه مطلوب نمایندگان است، وجود ندارد. مهمترین بخش های اظهارات او در صحن علنی مجلس به شرح زیر است: در مورد لغو تحریم آیسا و کاتسا به هیچ عنوان تضمین نداده‌اند. در مورد تبدیل ارز مطلقا تضمین نداده اند. آمریکا اصلا تضمین نداده که از برجام خارج نشود. کنگره امروز آمریکا اکثرا دموکرات هستند و ما می توانیم از کنگره تضمین بگیریم. به جای اینکه آنها تضمین عدم خروج دهند، از ما تضمین گرفته اند. قرار بود آمریکا تحریم ها را لغو، اما راستی آزمایی کرده و گزارش به ما داده شود، ولی هیچ یک از این موارد انجام نشده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی: اخبار خوبی از مذاکرات به گوش نمی رسد

محمودوند عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در جلسه علنی امروز گفت، اخباری که پیرامون توافقات به ما رسیده خوب نیست. او تاکید کرد که منافع ملت ایران باید رعایت شود. او ادامه داد اگر قانون راهبری مجلس رعایت نشود قطعا دولت باید پاسخگو باشد. با این حال به گفته او، متاسفانه اخبار خوبی از تیم مذاکره کننده به گوش نمی رسد. در واکنش به اظهارات محمود وند، مصری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه را بر عهده داشت، گفت: بنا بر دعوت مجلس، آقای امیرعبداللهیان فردا برای توضیحات پیرامون مذاکرات به کمیسیون می آید. او گفت: از آنجا که مجلس درگیر بررسی لایحه بودجه سال آتی است قرار است فردا کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی جلسه ای با حضور وزیر امورخارجه به منظور بررسی روند مذاکرات برگزار کند.

مدودوف: روسیه دیگر به روابط دیپلماتیک با غرب احتیاج ندارد

معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفته با توجه به تحریم‌های همه‌جانبه‌ای که کشورهای غربی علیه این کشور اعمال کرده‌اند، مسکو دیگر نیازی به روابط دیپلماتیک با آن‌ها ندارد و زمان آن رسیده سفارتخانه‌هایی را «مهر و موم» کند.«دیمیتری مدودوف» همچنین گفته روسیه در واکنش به این تحریم‌ها، تمامی دارایی‌های افراد و شرکت‌های غربی در این کشور را ضبط خواهد کرد و ممکن است حتی دارایی‌های این شرکت‌ها، ملی‌سازی شوند./فارس

سفره مردم را به مذاکرات گره نزده‌ایم

غلامعلی حدادعادل: در دولت سیزدهم، از همان ابتدا به آمریکایی‌ها گفتیم می‌خواهیم تحریم‌ها برطرف شود اما اینطور نیست که تصور شود راه برطرف کردن مشکلات تنها از مسیر رسیدن به توافق و مذاکره می‌گذرد.هم مذاکره می‌کنیم تا رفع مشکلات شود و هم در موازات آن با دیگر کشورهای دنیا مانند چین و روسیه و دیگران در ارتباط هستیم و سفره مردم را به برجام گره نزده‌ایم.نظام در هیچ دوره‌ای نخواسته و نمی‌خواهد مردم به‌دلیل تحریم‌های ظالمانه غرب در سختی و تنگنا قرار گیرند. اینکه عده‌ای دست به طرح چنین شایعاتی می‌زنند دچار اشتباه جدی هستند و اساس چنین تفکری مبنای غلطی دارد./همشهری

ردیابی شش کامیون با راننده ایرانی در خاک اوکراین

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای: بر اساس اطلاعات سامانه ردیابی کامیون‌های ایرانی و اخرین اطلاعات ردیاب بین‌الملل، ۶ دستگاه کامیون ترانزیتی دارای راننده ایرانی در قلمرو اوکراین شناسایی شده است.برخی از این کامیون‌ها به مرز لهستان نزدیک و برخی هم در جنوب و غرب اوکراین هستند که در حال بررسی امکان هدایت و خروج امن آنها از کشور رومانی و مجارستان هستیم.از طریق سازمان‌های بین المللی مرتبط با حمل و نقل نیز پیگیر تدابیر برای خروج کامیون‌های با رانندگان ایرانی از کشور اوکراین هستیم./ایرنا

کدام یک از سران جهان بیشترین گفت‌وگوی تلفنی را با رئیسی داشته است؟

سید ابراهیم رئیسی برای پنجمین بار تلفنی با امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه گفت‌وگو کرد. اتفاقی که شاید عجیب به نظر برسد اما رئیس دولت سیزدهم از زمان به دست گرفتن سکان قوه مجریه بیشترین گفت‌وگوی تلفنی را با رئیس‌جمهور فرانسه داشته است.سید ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم پس از آن که از ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ رسما ریاست قوه مجریه را در دست گرفت، تاکنون در ۲۷ تماس تلفنی با ۱۴ نفر از مقامات عالی جهان تلفنی گفت‌وگو کرده است. در این میان امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه با پنج تماس تلفنی بیشترین گفت‌وگو را با رئیسی داشته است. مکرون اولین کسی است که پس از ۱۲ مرداد هم به عنوان یکی از سران کشورهای جهان با رئیس دولت سیزدهم به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد.

واکنش عباس عبدی به عدم تهیه بموقع واکسن

یک فعال سیاسی نسبت به فراگیر شدن کرونا در کشور واکنش نشان داد.عباس عبدی با انتشار نقشه کرونایی قرمز رنگ ایران در توییتر نوشت: در این دو سال هیچ گاه کرونا تا این حد فراگیر نبوده است. اگر واکسن نبود الان ارقام فوتی چهار رقمی شده بود. اکنون می‌توان فهمید که تاخیر شش ماهه در تامین واکسن چه هزینه سنگینی را در موج پنجم که بیشترین مرگ و میر را داشت به ایران تحمیل کرد.

ادعای مجری شبکه افق در مورد نامه ضد برجامی یک وزیر به رئیسی

مجری شبکه افق از نامه یک وزیر اقتصادی به رییس جمهور درباره برجام خبر داد. امیرحسین ثابتی مجری شبکه افق در توئیتی نوشت که یکی از وزرای مهم اقتصادی دولت با نگارش نامه ای به رئیس جمهور اعلام کرده، هیچ نیازی به توافق برای اداره کشور ندارد و امور جاری کشور را با شرایط فرض ادامه تحریم ها می تواند به خوبی جلو ببرد. کما اینکه در شش ماه گذشته نیز توانسته وضعیت قابل قبولی را در مقایسه با دوره قبل ارائه کرده دهد.

جدل توییتری سفارتخانه های روسیه و انگلیس در تهران

سفارت روسیه در ایران به توییت سفیر لندن در تهران درباره تحولات اوکراین پاسخ داد.اقدام سفیر انگلیس در انتشار توییتی درباره تحولات جاری اوکراین و تاکید بر «تهاجم غیرقانونی روسیه» به این کشور، واکنش سفارت مسکو در تهران را به دنبال داشت.«سایمون شرکلیف» سفیر انگلیس در ایران در صفحه توییتر خود به دو زبان انگلیسی و فارسی عکسی از نصب پرچم اوکراین بر سر درِ سفارت لندن در تهران منتشر کرد و در پیامی توییتری درباره تحولات اوکراین شدیدا علیه روسیه موضع گرفت.سفیر لندن در تهران نوشت: «ما پرچم اوکراین را به نشانه همبستگی با دوستان اوکراینی خود برافراشتیم. بریتانیا در مقابل تهاجم غیرقانونی روسیه به یک کشور مستقل در کنار مردم اوکراین ایستاده است. ما در کنار اوکراین هستیم.»

سفارت روسیه در ایران به توییت سفیر انگلیس در ایران و محتوای پیام او واکنش نشان داد و ضمن رد اظهارات سایمون شرکلیف، به انگلیس و دیگر کشورهای غربی درباره مداخلات و جنگ‌های اشغالگرانه در دیگر مناطق جهان طعنه زد.سفارت مسکو در تهران در توییتر نوشت: «با در نظر گرفتن انتقاد غرب از عملیات نظامی روسیه در اوکراین به ویژه توییت سایمون شرکلیف، سفارت روسیه مطالب زیر را اعلام می‌کند: کسانی که در سال ۱۹۹۹ شهرهای آرام در صربستان را بمباران کردند، در سال ۲۰۰۳ به طور غیرقانونی به عراق حمله کردند، لیبی، سوریه را ویران کردند و به طریق ناپسندانه‌ای از افغانستان گریختند، صلاحیت اخلاقی برای محکوم کردن روسیه ندارند.»

واکنش سخنگوی کمیسیون امنیت ملی به درخواست احتمالی تجمع مقابل سفارت روسیه

عباس‌زاده مشکینی به احتمال درخواست مجوز تجمع مردم و فعالان سیاسی مقابل سفارت روسیه با هدف اعتراض به جنگ اوکراین واکنش نشان داد.محمود عباس‌زاده مشکینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در واکنش به درخواست فعالان و مردم برای برگزاری راهپیمایی و تظاهرات علیه تجاوز روسیه به خاک اوکراین اظهار کرد: در کشور ما تجمع، راهپیمایی و تظاهرات طابق قوانین خاص است و باید وزارت کشور در این خصوص تصمیم‌گیری کند.

آذر منصوری: دولت باید سیاست «هم شرقی و هم غربی» را پیگیری کند

دبیرکل حزب اتحاد ملت گفت: با وجود کسری بودجه، تورم و رکودی که وجود دارد، یا باید دولت با وجود تحریم ها، میدان را به کاسبان تحریم بدهد که با دور زدن تحریم ها نفت ما را آن هم محدود و هم با قیمت پایین تر بفروشند و همین وضعیت کژدار مریز ادامه پیدا کند که بدون تردید به نارضایتی ها دامن زده خواهد شد. یا اینکه یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای دولت فعلی این است، برجام را احیا و رفع تحریم ها را در قالب فرآیندی ببیند که در وهله اول با مذاکره مستقیم با طرف اصلی یعنی «آمریکا» این تحریم ها رفع شود، و بعد برای پیشگیری از ارجاع مجدد پرونده ایران به شورای امنیت باید سطح تعامل و تبادل تجاری خود را با همه کشورها من جمله آمریکا افزایش دهد. یعنی نه شرقی و نه غربی پس از دوران جنگ سرد باید بشود «هم شرقی و هم غربی» در چهارچوب منافع ملی کشور و افزایش صادرات و ‌واردات. زیرا بدون صادرات و واردات هیچ اقتصادی و تولیدی به رونق نخواهد رسید. بنابراین در چنین فضایی هم باید برجام احیا شود و هم مساله FATF حل و فصل شود.

شعارنویسی رویِ دیوار سفارت روسیه در تهران

تصویری از دیوار سفارت روسیه در تهران بین کاربران فضای مجازی دست به دست می‌شود که در آن شعار "Down with Putin" نوشته شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴۷
ورود دشمن خارجی به سرزمین حتی سیب زمینی های ان سرزمین را پر رگ می کند. باور کنید اگر خدای نکرده روزی سرباز امریکایی یا روسی یا چینی در خیابانهای ایران مشاهده بشوند همان بچه سوسولهای شمال شهر هم رگ می زنند که حتی از جنوب شهر هم جلوتر میرند تو قلب دشمن. همین است که امریکا دیگر کلاهش هم در کشوری بیافته حاضر نیست نیروی زمینی بفرسته. ولی پوتین با غرور و عدم مشورت پذیری خود و ملت روسیه و جوانان روسیه و اکراین را ریخت تو تنور جنگی که همش به سود انگلیس و امریکاست. اگر پوتین از در دوستی و شراکت با ملت روسیه و اکراین در امده بود و به خواست انها در عمل توجه می کرد انها نیازی نبود که به اروپا یا امریکا متمایل بشوند همانطور که می بینید 99 درصد مردم چین چون می بینند که دولتشان مسئول است و خور کشور را اداره می کند و همه هر سالشان بهتر از پارسال است حتی یک نفر حاضر نیست متمایل به امریکا یا اروپا بشود.
ببینید اقتصاد در قرن بیست و یک چه اندازه مهم هست. روسیه و اکراین و اروپا و امریکا در یک جنگ واقعی هستند که هیچ به هم رحم ندارند ولی همچنان هیچ کدام از خطوط لوله گاز و نفتی که از اکراین می گذرذ قطع نمی شه و همه مواظبند که ان لوله ها قطع نشه یا صدمه نبینه حتی اکراین! روسیه می داند که اگر صادرات نفت و گاز خود را قطع کند برای همیشه اروپا قید نفت و گاز روسیه را خواهد زد و اروپا بازار روسیه را از دست خواهد داد. اکراین می داند که اگر خطوط لوله گاز روسیه به اروپا که از سرزمین او می گذرد را قطع کند اول از همه نیروگاههای برق و سوخت و نان مردم خودش قطع می شود و بعد هم صدای همه دوستانش در اروپا در می اید. اروپا و امریکا می دانند که اگر صادرات نفت و گاز روسیه به اروپا قطع بشود با بحران عظیم تورم و رکود در دنیا گرفتار خواهند شد. همین است که این جنگ بسیار کثیف هست. چون فقط جان مردم و سربازان را سیاستمداران می گیرند ولی حاضر نیستند جیبشان در خطر قرار گیرد.
چرا نهایی شدن توافق وین متوقف شده؟ چون الان در امریکا و اروپا فشار بسیار سنگینی بر تحریم خرید نفت وگاز روسیه هست. ولی بایدن موافقت نکرده و همچنان تنها خود امریکا روزی 600 هزار بشکه نفت از روسیه ( روسیه جای نفت سنگین تحریمی ونزویلا در بازار امریکا را پر کرده) وارد می کند واروپا هم حتی یک بشکه کاهش نداده و جریان گاز روسیه از اکراین به اروپا هم با وجود جنگ تمام عیار همچنان برقرار است. در این شرایط اگر بخواهند نفت وگاز روسیه را تحریم کنند بهترین خبر برای امریکا و بایدن و بدترین خبر برای پوتین این است که نفت ایران به بازار بازگردد. طبیعی است در شرایطی که حضور نفت ایران در دنیا یعنی پیروزی بایدن وامتیاز بزرگ برای غرب و شکست پوتین و نگرانی اصلی روسیه توافقی که شاهد بازگشت نفت ایران به بازار باشیم غیر ممکن است مگر اینکه روسیه کارشکنی نکند که غیر ممکن است. الان در جنگ است و امکان ندارد اولیانوف و دوستان روسیه در خارج و داخل طوری حرکت کنند که توافق کلید بخورد و نفت ایران به بازار باز گردد.
کسانی که در ۱۹۷۹ افغانستان رو نابود کردن حق اظهار نظر دارن، اونایی که در ۲۰۲۱ ازش عقب‌نشینی کردن ندارن؟ الله اکبر از این منطق.
همچنین در چند مورد شاهد له شدن کامل یا آتش گرفتن خودروها در این تصادف بودیم که هیچ اطلاعاتی از ACU این خودروها نتوانستیم به دست آوریم.

ظاهرا ایربگ یه مشکل فرعی و جزئی بوده و اصل داستان چیز دیگه‌ست.
۱_ سفره مردم به مقدار زیادی به مذاکرات گره شده است
۲_ البته سفره بعضیها به گوشهایشان گره زده شده
به جای وعده های توخالی و مبهم میشد مثلا بخوایم خزانه داری آمریکا یک معافیت چند ساله برای خط لوله گاز ایران به پاکستان و هند صادر کنه.
آقای حداد عادل گفتن که سفره مردم را به مذاکرات گره نزده ایم درست می گویند آن را به صدقات گره زده اند.
در خصوص آن نامه ادعایی مجری شبکه افق اگر صحت داشته باشد وزیر دروغگوست و اگر صحت نداشته باشد مجری دروغگوست .
جناب شریعتمداری کیهان
” برای یک بی‌ نماز در مسجد را نمی‌ بندند “
جعبه سیاه خودروها قابل بازخوانی نبوده لذا به احتمال زیاد عامل انسانی(راننده) بعلت نداشتن سرعت لازم و استفاده از ترمز برای جلوگیری از وقوع تصادف باعث باز نشدن کیسه های هوا بوده است.
پایان جلسه و بسته شدن پرونده.
طرح صیانت به اندازه ای مردم حساس کرده که بتونه یه اشوب ایجاد کنه. بهتر بیخیال بشید
وزارت صنعت، خودروسازان را در موضوع باز نشدن ایربگ‌ها مقصر ندانست !!!!!
لابد مقصر مالکان خودرو هستند که از زاویه مناسب تصادف نکرده اند !!!!
اصلا چه معنایی داره که مالک خودرو تصادف کنه !!!
من به نمایندگی از همه مالکین خودرو از خودروسازان عزیز و وزارت محترم صمت عذرخواهی میکنم !
چند هزار دانشجوی ایرانی در اوکراین گیر افتادن.
مثل همیشه. سرنوشت اتباع ایرانی خارج از کشور برای آقایون هیچ اهمیتی ندارند.
چرا؟؟؟؟؟
کشورهای دیگه حتی سرنوشت یک تبعه براشون مهمه و از هر روزنه ای برای باز کردن گره کار آنها استفاده می کنند.
چرا وزارت خارجه کاری نمی کند.
مثلا به پوتین جون زنگ بزنند
و آنها را خارج کنند.
عجبا
درسال 2022 و با ادعای متمدن بودن
معاون امنیت ملی یک کشور بگوید
ما دیگر به روابط دیپلماتیک نیاز نداریم.
معنای این سخن آیا غیر ازبازگشت به توحش وجنگلی بودن. چیز دیگری است؟؟؟
آقای رییسی خیلی بد کردی ، همین اول کاری شدی دشمن فرهنگیان که ۹۰ درصدشون به شما رای دادن ؟؟؟ با طناب پوسیده میرکاظمی وارد چاه شدی و معیشت معلمان رو به یک بحران ملی تبدیل کردی ۸ ماهه کف خیابون دنبال رفع تبعیض هستند .
ابتلای پوتین به جنون گاوی تأیید شد.
پزشکان دستور بستری شدن او دربخش بیماران روانی مسکو را صادر کردن.
وزارت صنعت از آنطرف اولتیماتوم به لوازم خانگی سازان میده از اینطرف اینطور به شعور ملت ایران توهین می کنه
مافیای خودرو با مافیای قدرت یکی شده و چاره ای نداره جز دگر دیسی کامل همه چیز
وزارت صنعت، خودروسازان را در موضوع باز نشدن ایربگ‌ها مقصر ندانست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی !
آن وزيري كه ميگويد بدون برجام هم ميتوان كشور را اداره كرد فيش حقوق ومجموع درآمدش را منتشر كند.
آقای رییسی چرا وضعیت ملت اینقدر فلاکت باز است ؟؟
در امد نفتی کشور اگه نفت رو همون ۱۰۰ دلار و روزانه ۲ میلیون بشکه در نظر بگیریم فقط درآمد روزانه حدود ۵ هزار میلیارد تومان ( با دلار کف ۲۵ هزار ) یعنی سهم هر ایرانی در سال حدود ۲۲ میلیون تومان و شما دارید یارانه ۴۵ هزاری آن هم برای قشر خاص کمتر ۶۰ میلیون نفر ؟
حالا پول گاز ، برق ، مخابرات ،، صادرات پتروشبمی،،صادرات غیر نفتی ، رد اصلا حساب نکنیم ؟؟ واقعا پولها کجا میره ؟؟ چرا واقعا شفاف سازی نمیشه ؟؟ شما درآمد ۳ روزه نفت شما بودجه رتبه بندی در سال ۱۴۰۰ رو تامین میکنه چرا داری حق معلم مظلوم رو میخوزید ؟؟
پوتین مرض هاری گرفته مواظب باشید او دوست و دشمن نمیشناسه ؟؟
بزودی کشور دجار بزرگترین بحران خواهد شد
شکست مذاکرات مساوی فقر ۸۰ میلیون
نا امنی دزدی قیام گرسنگان
آقای محمدیان تو منتظر شکست مذاکرات تا حالا جیبت خالی بوده و شرمنده زن بجه بشی و پول خرید دو تا نون نداشته باشی ؟؟
نمیبینی که کارگران و بازنشستگان و معلمان یکساله کف خیابون دنبال حقشون هستند و دارید بهونه تحریم و بی پولی درمی‌آید؟؟؟
خیلی از دشمنان و دوستان نادان دنبال شکست مذاکرات هستند شک نکید با جنگ اوکراین دست غرب و امریکا برای حمله به ایران باز شده .
این واقعیت رو نمی شه نادیده گرفت، گسترش ناتو به سمت شرق برای ایران هم خطرناک است. ما باید به فکر منافع ملی خودمان باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
پس باید نگران ترکیه باشی نه اوکراین!
سوال از کیهان: آیا طرح صیانت مربوط به نوجوانان است؟
این کار که سالهاست انجام شده و دامنه ی شمول آن نه تنها شامل کودکان و نوجوانان، بلکه شامل تمام آحاد ملت است (فیلترینگ)
اگر نویسنده ی مطلب کیهان را فردی مطلع به حساب آوریم، آنوقت طرح صیانت را به معنیِ شکست در طرح فیلترینگ تفسیر کنیم
یک سوال هم از این فرد مطلع درباره "شاد" مطرح می کنم:
آیا دسترسی افراد بالغ به کودکان و ارسال محتوا برای کودکان توسط بالغین، در "شاد" کنترل شده است؟ شما میدانید که در این اپلیکیشن می توان به سادگی به کودکان محتوای نامناسب ارسال کرد و مواردی هم اتفاق افتاده است؟
*
آیا اینجا هم دست استکبار در کار است که فضای "شاد" یله و باز رها شده است؟
اشتباه اوکراین در پافشاری به یک موضوع حساسیت برانگیز (عضویت در ناتو که لازمه توسعه کشور نبود) باعث خسارت سنگین به کشورش از سوی یک ابرقدرت شد! این باید مایه عبرت همه باشد.
کیهان ناهار تو خوردی؟ آب رو بریز همان جایی که می سوزه
ویس کرمی! به اندازه ۳۸۰۰۰ رای اظهار نظر کنید.
نتیجه ی رویکرد جریان غرب گرا در ایران در قبال فضای مجازی، اوکراین امروز است
بردار عزیز برعکسه
آقای وزیر یک تزریقات معمولی اگه بخاد بره تو یه مطلب اتاق تزریقات بزنه دست کم ماهی ۲۰ میلیون درآمد داره طرف اومد فقط ۱۰ دقیقه یه سرم وصل کرد ۱۲۰ هزار اون هم تو شهرستان گرفت ، بعد تو ساختار دولتی یک معلم و بهیار باید مثل گداها زندگی کنند و باسرعت تدریس ۲۰ هزار تو مدارس آنهم پرداخت بعد از ۶ ماه وای بر شما و این سیستم فشل شما که فقیر هر روز فقیرتر و غنی هر روز غنی ار میشه .
ما فقط به نفع اوکراین راهپیمایی نکرده بودیم که اون هم ان شاء الله به زودی انجام میشه
کدام یک از سران جهان بیشترین گفت‌وگوی تلفنی را با رئیسی داشته است؟
کدام سران تبریک گفتند
احتمالآ پوتین بيشترين گفتگو را با رئیسی داشته اونم درباره ناهار بوده
بله جناب سفیر ۸۰۰۰مسلمان غیر نظامی صربرینتسا تصفیه نژادی شدند از طرف صربهای مورد حمایت روسیه
"وزارت صنعت، خودروسازان را در موضوع باز نشدن ایربگ‌ها مقصر ندانست"آیا از چنین وزیری می توان انتظار حمایت از مصرف کننده داشت؟؟؟؟ واقعا خودرو سازان چقدر قدرت دارند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یکی از وزرای مهم اقتصادی دولت با نگارش نامه ای به رئیس جمهور اعلام کرده که هیچ نیازی به توافق برای اداره کشور ندارد و امور جاری کشور را با شرایط فرض ادامه تحریم ها می تواند به خوبی جلو ببرد..............این وزیر را باید اخراج کرد!.... حال و روز مردم را ببینید!..30 درصد زیر خط فقر !!!!
كمر مردم زير بار گروني داره خرد ميشه اونوقت وزير ...... گفته وضعيت قابل قبولي در 6 ماهه اول داشته اند. داداش وضعيت را نسبت به حالت ايده ال ميسنجند نه نسبت به وضعيت وخيم دوره قبل
یعنی وقتی ماشین له میشه شتاب منفی کافی هنوز بهش وارد نشده؟! بابا شما دیگه کی هستین؟!
آقای حداد عادل الان شما چه کارید هستید که بخواهید سفره را به جایی گره بزنید یا نزنید الان شما کجای این تصمیمات قرار دارید؟
پنج ماه است که مردم معطل مذاکرات احیای برجام اند، شکست در این مذاکرات عواقب خیلی بدی برای دولت خواهد داشت. مردم اگر سختی ها را تحمل و اعتراض خیابانی نمی کنند به خاطر امیدواری است که به رفع تحریم ها دارند.
باز نشدن و عمل نکردن ایر بگ ماشینها اصلا تقصیر خودروسازها نیست بلکه تقصیر سبزی فروش محله است .
اقای وزیر اقتصاد چند تا بچه داری حقوقت چقدره خونه داری ماشین داری وضعت توپه ؟من یکی از کارمندان قراردادی وایرانی بچه این مملکت هستم .
حقوقم با کم شدن کسورات بیمه ومالیات 5625000تومان است ؟می فهمی ؟2600000تومان کرایه خانه میدم حدود 680000تومان قسط تو می دونی چگونه صورتم را با سیلی جلوی خانوادم سرخ نگه می دارم می دونی تنها بچه من ماهی یکبار گوشت نمی خوره می فهمی ماهی یکبار میوه نمی خوره سالی یکدست لباس بیشر توانایی خرید ندارم می فهمی بال وگردن مرغ را بجای مرغ کامل سر سفره ام می زارم می فهمی سالی یکبار برای خانواده ام کباب نمی توانم بخرم ؟
چقد شما وبقیه علماوعقلا بی درک تشریف دارید ا ما نه اتم می خواهیم نه موشک ونه هسته ونه غیر هسته ما ارامش عدالت ورفاه در کنار خانواده می خواهیم ؟ .
این مخالفان جنگ روسیه با اوکراین همان هایی هستند که می خواهند ایران را مانند اوکراین ضعیف کنند تا کشور مورد تهاجم قرار بگیرد ولی الان دم از ضد جنگ می زنند!
حاج حسین کیهانی گیج و مات از حوادث اوکراین به اصلاح طلبان حمله می کند
سکته نکنی
سفره خالی نیازی به گره زدن به هیچ جایی ندارد.
قابل قبول بودن آقای وزیر با مردم فرق میکنه!!!!!!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل