بازدید 47256
دو هزار و نهصد و بیست و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

ادعای عضو ارشد جبهه پایداری درباره موضع قالیباف پیرامون طرح «صیانت» / «زاکانی» طبق قانون باید از شهرداری تهران برکنار شود؟ / سلیمی نمین: جامعه سرگرم مزاح‌های سطحی رسایی و تاجزاده نمی‌شود

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: اعلام موضع رسمی ایران درخصوص تحولات اوکراین / واکنش کیهان به حضور یک خاخام صهیونیست در تهران / نماینده مجلس: تصویب کلیات طرح صیانت، فرایند قانونی لازم را طی نکرده است / ابطحی: ما صیانت پذیر نیستیم / عاقبت توهین آقای فرماندار؛ وزیر کشور دستور عزل داد / سرپرست فرمانداری رفسنجان پس از انتشار فیلم برخوردش با یک خبرنگار برکنار شد ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۰۶۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴ 22 February 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

نماینده مجلس: دولت درباره علت کاهش سرعت اینترنت به مردم توضیح دهد

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: وزیر ارتباطات باید در خصوص علت کاهش سرعت اینترنت پاسخگو باشد. علی حدادی، نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «ضمن اینکه چند بار از طریق سامانه مجلس به وزیر محترم ارتباطات بابت سرعت اینترنت، تذکر کتبی داده شده است، این سوال مطرح می شود که غیر از چرایی اُفت شدید سرعت اینترنت، آیا توضیح این موضوع از سوی دولت برای مردم عزیز ضروری نیست؟»

سایتِ علی مطهری در دادگاه جرم سیاسی تبرئه شد

سخنگوی هیات منصفه جرایم سیاسی و مطبوعاتی از رسیدگی به پرونده جرم سیاسی «مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی علی مطهری» خبر داد و گفت: متهمان پرونده جرم سیاسی مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی علی مطهری و خبرنگار پایگاه یادشده و اتهامات آنها، فعالیت تبلیغی علیه نظام، نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی، توهین و افترا بود که هیات منصفه باتفاق آرا، متهمان را مجرم ندانست.

نامه نماینده مجلس به وزیر ارتباطات درباره کاهش سرعت اینترنت

مجتبی توانگر رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس در نامه ای به عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتقاد از کاهش سرعت اینترنت گفت که در مدت کوتاه پس از استقرار تیم جدید مدیریتی در وزارت ارتباطات، متاسفانه نه تنها حرکت به سمت اهداف تبیین‌شده در اسناد رسمی این حوزه شدت نگرفته که به صورت عملیاتی این موضوع منجر به نارضایتی گسترده در میان مردم و کسب‌وکارها شده است.

در بخشی از این نامه آمده است: جناب آقای زارع پور شما خوب می دانید که هرگونه کم‌کاری در این حوزه، نه تنها فرصت‌های رشد اقتصادی را از کشور می‌گیرد، بلکه زمینه‌ساز نارضایتی و به دنبال آن افزایش تمایل به مهاجرت در میان گروه‌های نخبه و توانمند می‌شود و با انکار مشکل نمی‌توان تجربه تلخ ملموس میلیون‌ها شهروند را منکر شویم و مشکلات به وجود آمده را تکذیب کنیم. مگر شما نگفته بودید که عقب‌ماندگی‌های پیشین منجر به افت کیفیت شده است؛ در حالی که افت یک‌باره اخیر نمی‌تواند با تجربه قبلی کاربران هم‌خوانی داشته باشد و صدای کاربران بلند شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی: طرح صیانت از همین الان شکست خورده است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که طرح صیانت همچون بقیه طرح‌های مسدودسازی و محدودسازی از همین الان شکست خورده است. روح الله حضرت پور با اشاره به تصویب کلیات طرح «حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی در کمیسیون مشترک در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: «طرح صیانت همچون بقیه طرح‌های مسدودسازی و محدودسازی از همین الان شکست خورده است. مجلس حق ندارد برای مردم تعیین تکلیف کند. از همان ابتدا مخالف این طرح بودم و تلاش می‌کنیم طرح را به صحن آورده و ردش کنیم.

سرپرست فرمانداری رفسنجان پس از انتشار فیلم برخوردش با یک خبرنگار برکنار شد

وزیر کشور، سرپرست فرمانداری رفسنجان را برکنار کرد. مرکز اطلاع رسانی وزرات کشور گزارش داده است که در پی رفتار نامناسب سرپرست فرمانداری رفسنجان با یکی از خبرنگاران، احمد وحیدی وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار کرمان، دستور عزل علی اکبر پورمحمدی را صادر کرد. وزارت کشور اعلام کرده است که همچنین انتظار می‌رود، اصحاب رسانه بیش از پیش با رویکرد حرفه‌ای خود به ویژه در طرح پرسش، مسئولان را در مسیر توسعه و پیشرفت کشور یاری دهند. اخیرا فیلمی از پورمحمدی در فضای مجازی منتشر شد که وی در پاسخ به یک خبرنگار درباره طرح انتقال آب این‌ گونه گفته است: «تکرار کنی توی دهنت می‌زنم.»

ایسنا: فعالیت روسای ۷ فدراسیون از جمله علیرضا دبیر غیرقانونی است

خبرگزاری ایسنا نوشت: با توجه به رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، روسای ۷ فدراسیون ورزشی که عضو هیات علمی دانشگاه هستند، باید جهت ادامه فعالیت بین دانشگاه و فدراسیون‌های تحت ریاست خود، یکی را انتخاب کنند.بنا بر اطلاعاتی که در اختیار ما قرار گرفته، با توجه به رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، روسای ۷ فدراسیونی که ادامه فعالیت آن ها به دلیل عضویت در هیات علمی دانشگاه های دولتی با مشکل مواجه شده است، شامل اسامی زیراست:
۱- علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی (دکترای مدیریت بازرگانی- منابع انسانی، استادیار دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی)
۲- غلامرضا شعبانی بهار، رییس فدراسیون تیر و کمان (دکترای تخصصی تربیت بدنی-مدیریت و برنامه ریزی- استاد تمام دانشگاه علامه طباطبایی)
۳- محمد تقی امیری خراسانی، رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی (دانشیار تربیت بدنی و علوم ورزشی- دانشگاه شهیدباهنر کرمان)
۴- مهدی گودرزی، رییس فدراسیون ورزش سه گانه (استادیار دانشگاه پیام‌نور)
۵- عبدالمهدی نصیرزاده، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام (استادیار تربیت بدنی - دانشگاه پیام ‌نور)
۶- فضل اله باقرزاده، رییس فدراسیون شمشیربازی (دانشیار دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی - دانشگاه تهران)
۷- عباس نظریان مادوانی، رییس فدراسیون اسکی (دانشیار مدیریت ورزشی- دانشگاه شهیدرجایی)

امیرعبداللهیان: در لیست تبادل زندانیان، نازنین زاغری نیز قرار داشت

امیرعبداللهیان در گفت‌وگو با سی‌ان‌ان به قرار گرفتن نام نازنین زاغری در لیست تبادل زندانی‌ها اشاره کرد. بخشی از این گفت‌وگو را می‌خوانید:
سی‌ان‌ان: سوال آخر یک سوال حقوق بشری است، اما سوال مربوط به پول هم هست. چرا که شما الان موضوع این که آمریکا دارایی‌های ایران را آزاد کند پیش کشیدید. متوجه شدیم که بریتانیا با کشور شما توافقنامه‌ای امضا کرد تا آزادی نازنین زاغری-رادکلیف تامین گردد. قرار بود تابستان گذشته اتفاق بیفتد، اما توافق با شکست مواجه شد. حالا همانطور که همه ما می‌دانیم پای پول زیادی در میان است. ایران در حدود ۴۰۰ میلیون پوند از بریتانیا برای خرید‌های نظامی پیشین در دوران شاه طلب دارد که هیچ وقت دریافت نکرد. پس شما پول را دادید، اما چیزی نگرفتید. آن پول را می‌خواهید. آیا پرداخت آن بدهی قابل توجه به ایران، آزادی نازنین را تامین می‌کند؟

امیرعبداللهیان: برای ما موضوع تبادل زندانیان یک موضوع کاملاً انسانی است. سال گذشته نیز توافقی صورت گرفت که بر مبنای آن قرار بود زندانیان، جدا از مقوله مذاکرات در وین، مورد تبادل قرار گیرند. حتی در لیست تبادل زندانیان، نام فردی که شما از او اسم بردید نیز قرار داشت. اما متاسفانه در دقیقه نود آمریکایی‌ها اعلام کردند که تمامی موضوعات باید در قالب یک بسته کامل دیده شود لذا تبادل صورت نگرفت. شاید آمریکایی‌ها علاقه مند هستند که موضوع تبادل زندانیان را نیز به عنوان بخشی از مذاکرات در وین در نظر بگیرند؛ اما ما معتقدیم که این موضوع، انسانی است و جدا از گفت‌وگوهای وین می‌تواند به عنوان یک اقدام فوری مورد توجه قرار گیرد.

سلیمی نمین: جامعه سرگرم مزاح‌های سطحی رسایی و تاجزاده نمی‌شود

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: جامعه وقتی آقای رسایی، آقای تاجزاده و برخی مدعیان عدالت طلبی را کنار هم می بیند، متوجه می شود که بحث های آنها انحرافی است تا افکار عمومی را از حول مسائل اساسی دور کنند. عباس سلیمی نمین درباره همسو شدن تاجزاده و رسایی برای تخریب جبهه اصولگرایی و رئیس مجلس گفت: این امر تازگی ندارد و به مدت زمانی قبل برمی گردد. در گذشته تلاش شد به لحاظ مدیریتی نتوانیم آن طور که مناسب است از نیروها در جایگاه خودش استفاده کنیم، علتش نیز به همین جوسازی هایی برمی گردد که دو دسته تندرو دنبال کردند.

وی افزود: یک دسته تندرو مثل آقای رسایی یعنی بخشی از جبهه پایداری و نیروهای تندرو اصلاح طلب مثل آقای تاجزاده مایل نیستند، مسائل کشور به لحاظ مدیریتی به گونه ای پیش برود که هم ما شاهد آبادانی باشیم و هم شاهد آرامش سیاسی، چون این وضعیت هیچ شرایط زیستی برای نیروهای تندرو باقی نخواهد گذاشت. این تحلیلگر مسائل سیاسی اظهار کرد: نیروهای تندرو عمدتا در فضای پرتنش می توانند به حیات خودشان ادامه دهند، لذا در وضعیتی که کشور دارد هم در حوزه بین المللی توفیقاتی کسب می کند و هم در حوزه داخلی به آرامشی از لحاظ مدیریتی می رسد، تندروها این را مطلوب خود نمی بینند.

وی افزود: در کنار آقایان رسایی و تاجزاده، امروز شاهد هستیم تندروهایی به نام «عدالت‌طلبی» موضع بسیار نامربوطی را درباره این فایل صوتی اتخاذ کردند. اصلا کل این ماجرا توسط برخی نیروهای تندرو مدیریت می شود. آنها این مقوله یک بار دنبال کردند، از آنجا که نظام در این قضیه با کسی تعارف نداشت، موضوع پیگیری و احکام قضایی آن صادر شد. وقتی تندروها نتوانستند از آن طریق به جایی برسند حالا موضوع فایل صوتی را علم کرده اند.عباس سلیمی نمین اظهار کرد: برخی جریاناتی که وزن سیاسی و علمی ندارند و آورده ای هم ندارند که می توانند کشور را به پیش ببرند، در پناه جنجال می خواهند خودشان را مطرح کنند. معتقدم کارهای آنها خیلی نمی تواند بردی داشته باشد، ضمن آنکه برای جامعه هم آنها نمی توانند چندان جالب باشند.

عاقبت توهین آقای فرماندار؛ وزیر کشور دستور عزل داد

علی‌اکبر پورمحمدی فرماندار رفسنجان در پی بی‌احترامی به یک خبرنگار با دستور وزیر کشور از مقام خود برکنار شد.یک خبرنگار محلی شب گذشته در نشست مطبوعاتی علی‌اکبر پورمحمدی، فرماندار رفسنجان از او در خصوص انتقال آب رودخانه این شهرستان به یکی از پروژه‌های بخش خصوصی سوال کرد که با پاسخ غیرمنتظره فرماندار مواجه شد.براساس فیلمی که در فضای مجازی منتشر شده، این خبرنگار خطاب به پورمحمدی مدعی می‌شود که او به خاطر شتری که در روز اول ورودش به فرمانداری برایش قربانی شده، از یک «فرد معروف» و اقدامش در انتقال آب رودخانه این شهرستان حمایت می‌کند که فرماندار به او پاسخ می‌دهد: «حواست جمع باشد یک بار دیگر تکرار کنید در دهانت می‌زنم.» انتشار این کلیپ از شب گذشته واکنشهای مختلفی را در پی داشته است. ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشته: «در دهان خبرنگار می‌زنید؟ قرار بود مردم ولی نعمت مسئولان باشند. خبرنگار هم صدای مردم است.» خانه مطبوعات استان کرمان هم در بیانیه‌ای اعلام کرده بود پیگیری‌های خود در خصوص رفتار فرماندار رفسنجان را تا رسیدن به نتیجه‌ی قابل قبول ادامه خواهد داد.

نماینده مرودشت خبر داد: تلاش نمایندگان برای بازگرداندن طرح صیانت به صحن مجلس

یک عضو کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت در مجلس شورای اسلامی از طرح درخواست لغو بررسی طرح صیانت در کمیسیون مشترک و بازگشت آن به صحن مجلس خبر داد.جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توییتر، نوشت:«امروز در جواب دغدغه و مطالبه آحاد مردم شریف ایران اسلامی، وفق تبصره ۲ ماده ۱۶۷ آئین نامه داخلی مجلس تقاضای لغو بررسی ‎طرح صیانت در کمیسیون مشترک و بازگشت طرح به صحن مجلس را مطرح کردم که تا کنون به امضای ۵۵ نماینده محترم رسیده است و در حال افزایش تعداد امضا می‌باشد.»کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی در جلسه امروز بعد از ظهر خود کلیات این طرح را به تصویب رساند. تعدادی از نمایندگان مجلس از تشکیل جلسه این کمیسیون در حین جلسات بررسی لایحه بودجه در مجلس انتقاد کرده اند.

«زاکانی» طبق قانون باید از شهرداری تهران برکنار شود؟

محمد صالح مفتاح با انتشار اسنادی در توییتر مدعی شد که علیرضا زاکانی طبق قانون باید از شهرداری تهران برکنار شود.

محمد صالح مفتاح در توییتی با انتشار سندی نوشت:

ادعای عضو ارشد جبهه پایداری درباره موضع قالیباف پیرامون طرح «صیانت» / «زاکانی» طبق قانون باید از شهرداری تهران برکنار شود؟ / سلیمی نمین: جامعه سرگرم مزاح‌های سطحی رسایی و تاجزاده نمی‌شود

 

ادعای عضو ارشد جبهه پایداری درباره موضع قالیباف پیرامون طرح «صیانت»

عضو ارشد جبهه پایداری در مورد موضع قالیباف پیرامون «طرح صیانت» مدعی شد: وی همه جا موافق است، در مصاحبه‌هایش‌ «نیمه مخالف» است.سعید توانا راد، عضو ارشد جبهه پایداری در مورد موضع قالیباف پیرامون «طرح صیانت» مدعی شد: وی همه جا موافق است، در مصاحبه‌هایش‌ «نیمه مخالف» است.توانا راد در توئیتی در این باره نوشت: زاهدان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند / چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند!
وضعیت آقای ‎قالیباف:
توی بیت، موافق
بین رفقای سپاهی، موافق
توی مجلس، موافق
توی رسانه، نیم موافق و نیم مخالف
واقعیت: بی‌نظر، بی‌اطلاع و خنثی!
گفتنی است که امروز اعضای کمیسیون طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی در جلسه امروز کمیسیون با ۱۸ رای موافق کلیات این طرح را به تصویب رساندند.

عصبانیت «الهیان» از منتقدان طرح «صیانت»؛ حاشیه‌سازی نکنید

عضو کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی با انتقاد از جوسازی‌های صورت گرفته علیه مصوبه این کمیسیون گفت: اجازه ندهید کسانی که دنبال حاشیه‌سازی هستند، وقت مجلس را بگیرند. زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی با ارائه تذکر آیین نامه‌ای به استناد بند ۱۱ ماده ۲۲ قانون آیین نامه داخلی مجلس، به اظهارات نماینده مردم بستان‌آباد در خصوص شکل فعالیت کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی و تصویب کلیات این طرح واکنش نشان داد و اظهار داشت: در این کمیسیون نمایندگانی از همه کمیسیون‌های مجلس حضور دارند و تاکنون ۴۸ جلسه سنگین و تخصصی تشکیل شده است. وی افزود: این جلسات با حضور دولت، پلیس فتا، مرکز پژوهش‌ها، مرکز ملی فضای مجازی و فعالان بخش خصوصی در حوزه کسب و کار‌های دیجیتال برگزار شده و جلسات غالبا آنلاین بوده و مردم توانسته‌اند مباحث را از نزدیک بشنوند. عضو کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی با انتقاد از برخی اظهارات مطرح درباره این طرح گفت: هیأت رئیسه مجلس باید از عملکرد کمیسیون دفاع کند؛ در جلسه امروز فقط کلیات طرح رأی آورده و این فضاسازی‌های رسانه‌ای علیه مجلس درست نیست.

ابطحی: ما صیانت پذیر نیستیم

محمدعلی ابطحی به طرح «صیانت» واکنش نشان داد و نوشت: باور کنید نه ما ونه خودتان صیانت پذیر نیستیم.
‎نه می توانید عرض خود ببرید و نه زحمت ما و خودتان بدارید. ‎اقتصاد، سیاست، اخلاق، زندگی به فضای مجازی بسته شده.
‎ببندید، گفته باشم صدای خودتان بیشتر بسته می شود.از رهبر انقلاب تا همه مسئولان عالی و دانی ومراجع دینی در اینترنت هستند خود شما بیشتر به اینترنت احتیاج دارید.
‎قانونی که نتواند اجرا شود مسخره کردن قانون است.
‎اعصاب مردم، ظرفیت فشار بیشتر ندارد.
‎صیانت عملی شدنی نیست.
‎آقای رئیسی، آقای قالیباف باهوش تر از این هستند که نفهمند این کار شدنی نیست.

نماینده مجلس: تصویب کلیات طرح صیانت، فرایند قانونی لازم را طی نکرده است

نماینده مردم بستان آباد گفت: مصوبه امروز طرح صیانت فرایند قانونی لازم و ترتیب و توالی رسیدگی را مطابق آیین نامه داخلی مجلس و حتی آیین‌نامه اختصاصی کمیسیون مشترک طی نکرده است.غلامرضا نوری قزلجه در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه ۳ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به ماده (۷۵) آیین‌نامه داخلی گفت: آقای تقی‌پور صبح اظهاراتی نسبت به بنده داشت و مرا به عدم آشنایی به حد و حدود متهم کرد. من حد و حدود خود را از رأی و اراده ملت شریف و از اصول مترقی ۸۴ و ۸۶ قانون اساسی دارم و در اعمال این حق ذره ای کوتاه نمی‌آیم.


نماینده مردم بستان آباد بیان داشت: وی بنده را به عدم حضور و مانع تشکیل جلسه کمیسیون شدن متهم کرد در حالی که من در هیچ یک از جلسات رسمی کمیسیون مشترک صیانت غایب نبودم جز دو جلسه غیررسمی که در اوج کرونا بود و قرار بود کمیسیون‌های مجلس تعطیل باشند و دیگری نیز جلسه امروز بود که بین بررسی لایحه بودجه تشکیل شد و گفتند من جلسه را تعطیل کردم در حالی که به خاطر کرونا بسیاری از همکاران شرکت نکرده بودند.بنده را متهم به دیکتاتوری مدرن کردند، شما روش دیکتاتوری را می‌روید که برای طرح مهمی موسوم به صیانت در جلسه ۱۰ دقیقه‌ای تصمیم می‌گیرید و آن را تصویب می‌کنید یا من که می‌گویم بیایید در چارچوب قانون و آیین‌نامه جلو برویم؟
نوری قزلجه اضافه کرد: شما می‌گویید یک نفر کمیسیون را به تعطیلی کشاند. خیر؛ حتی ۷ نفر هم نمی‌تواند کمیسیون را تعطیل کند بلکه تأخیر چند ماهه آن، ناشی از مدیریت کمیسیون است.

نماینده ادوار مجلس: خاتمی از تحقق اصلاحات مأیوس شده است

فعال سیاسی اصلاح‌ طلب می گوید: آقای خاتمی مأیوس از این است که با این شرایط بشود، اصلاحاتی صورت بگیرد. ایشان از تحقق اصلاحات مأیوس شده است. بنابراین وقتی همه راه‌ها بسته شده است، چاره‌ای جز این نیست که به صورت عملیاتی در سیاست دخالت نکند.ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح‌ طلب، در واکنش به اظهارات محمدرضا خاتمی مبنی بر این اینکه محمد خاتمی اعلام کرده که وارد صحنه سیاسی نخواهد شد، گفت: در بحث اصلاحات نکته بااهمیت این است که مردم طالب اصلاحات هستند و این قضیه، شامل اکثریت مردم است.
او افزود: در حقیقت 52 درصد مردم در انتخابات شرکت نکردند یا اینکه با وجود شرکت کردن، رأی باطل دادند، این مهم نشان‌دهنده این است که به نظر مردم باید در عرصه‌های مختلف خصوصاً در قانون اساسی، اصلاحات صورت بگیرد اما این‌طور نیست که اصلاحات، یک لیدر مخصوص داشته باشد. اکثر مردم، شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی، دانشجویان و دانشگاهیان معمولاً خواهان اصلاحات هستند.
قوامی ضمن تاکید بر اینکه امکان اصلاحات در کشور وجود ندارد، تصریح کرد: واقعیت امر این است که برنامه اصلاحات در دوره هشت ساله ریاست جمهوری خاتمی کلید خورد و در آن زمان، چند بار مساله اصلاحات را مطرح کردند اما اکنون بعد از گذشت 25 سال، امکان اینکه اصلاحاتی در عرصه‌های مختلف تحقق پیدا کند، نیست چون حاکمیت باید تن به اصلاحات بدهد.

این چهره اصلاح‌طلب ادامه داد: البته اظهاراتی از قبیل اینکه، دوستان وارد صحنه عملیاتی سیاست نشوند را از خود خاتمی نشنیده‌ایم اما اگر که گفته من دیگر به شکل عملیاتی در سیاست دخالت نمی‌کنم، یعنی مأیوس از این است که با این شرایط بشود، اصلاحاتی صورت بگیرد. خاتمی از تحقق اصلاحات مأیوس شده است. بنابراین وقتی همه راه‌ها بسته شده است، چاره‌ای جز این نیست که  عملیاتی در سیاست دخالت نکند.

واکنش کیهان به حضور یک خاخام صهیونیست در تهران

سفر یک خاخام صهیونیست به ایران در حالی صورت گرفت که ابهامات و سؤالات درباره چرایی و چگونگی این سفر تا کنون بی‌پاسخ مانده است. بیست و ششم بهمن ماه، «ژاکوب یسراییل هرتزوگ» صهیونیست سرزمین اشغالی فلسطین اولین عکس از حضور خود در ایران را در صفحه توئیتر خود منتشر کرد؛ عکسی که او را به تنهایی در کنیسه واقع در یوسف‌آباد نشان می‌دهد و تنها توضیح این عکس محل آن است که به سه زبان انگلیسی، عبری و فارسی درج شده است. آخرین تصویری که هرتزوگ از حضورش در ایران منتشر کرده ۲۹ بهمن است. او در این بازه زمانی تصاویری از حضورش در استر و مردخای همدان، بیمارستان دکتر سپیر در تهران و بازار تهران منتشر کرده است. نکته قابل توجه دیگر آنکه رسانه‌های متعدد رژیم صهیونیستی هم چندین گزارش مکتوب و تصویری از این سفر منتشر کرده‌اند.


هرتزوگ که خود را یک رابی (معلم تورات) معرفی می‌کند، با همسر و هشت فرزندش ساکن بیت‌المقدس بوده و علاوه‌بر پاسپورت رژیم صهیونیستی، پاسپورت آمریکایی نیز دارد. وی تا کنون حداقل ۵ بار به عربستان نیز سفر کرده و پس از ترک ایران نیز بار دیگر راهی عربستان شده است.


به نوشته روزنامه «تایمز اسرائیل» هرتزوگ با پاسپورت آمریکایی و نام واقعی خود به ایران سفر کرده است. رسانه‌های صهیونیستی درباره هدف این سفر اظهارات مختلفی را منتشر کرده‌اند. برخی گفته‌اند این سفر هدف خاصی را دنبال نمی‌کند و برخی دیگر آن را در راستای مسائل مربوط به جامعه یهودیان ایران دانسته‌اند. خود هرتزوگ به دلیل حساسیت این سفر، از اظهار نظر در این مورد خودداری کرده است.

اعلام موضع رسمی ایران درخصوص تحولات اوکراین

وزارت خارجه جمهوری اسلامی به تحولات اوکراین واکنش نشان داد. سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص آخرین تحولات در اوکراین اظهار داشت: ما با حساسیت موضوعات مرتبط با این کشور را پیگیری می‌کنیم. سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: جمهوری اسلامی ایران تمام طرف‌ها را به خویشتنداری دعوت کرده و معتقد است باید از هر گونه اقدامی که به تشدید تنش‌ها منجر شود اجتناب کرد. خطیب زاده همه طرف‌ها را برای تلاش به منظور حل و فصل اختلافات از طریق گفتگو و در چارچوب مسالمت آمیز فراخواند و افزود: متاسفانه مداخلات و اقدامات تحریک آمیز ناتو با محوریت آمریکا شرایط را در این منطقه پیچیده‌تر کرده است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۷
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۹۶
این طرح را باید 10 سال قبل اجرا می شد سالی که هنوز پلتفرم ها گسترده نبود در ایران و عضو زیادی هم نداشت یا کلا قانون ایران را قبول نمی کردن و فیلتر می شدن یا قبول می کردن و الان فیلتر نبودن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
لعنت به چین وچینی آدم خوار
تا صبح قیامت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
واقعا برای صاحبان چنین افکاری باید گریست یا

خندید ؟؟؟؟؟
سلطان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
ساندیس تو بنوش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
هرچی جلوی ماهواره را گرفتید.
جلوی اینترنت آزاد هم می تونید بگیرید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
اگر می خواستند بگیرند که ماهواره زیاد نمی شد
آفرین به مجلس که اسیر بلند بازی کاسبان فیلتر شکن و مغرصان سیاسی که از طریق رسانه ها آدرس غلط به مردم می دادن نشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
من عاشق این چند نفرم که منفی دادن. اینا همونایی هستند همیشه تو کلاس یکی پیدا میشد همه میخواستند بزنندش. اینا همونا بزرگ شدن حالا
با انتشار فایل که می‌خواستند ایجاد نفرت درست کنند برعکس شد و سپاه محبوب تر شد که چگونه خودش ضد فساد هست
پاسخ ها
بیطرف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
تابناک واقعا باهوش هستی!!!!! نمیدونی ملت با گذاشتن این پیامها رفتار منفی نشان داده اند تا موافق و مخالف را به رخ شما بکشند!!!! سه کامنت اول فریب بوده عزیزم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
اره دارم میبینم. چرا عادت به خودفریبی دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
شما فضای مجازی فکر کردی تمام مردم هستی جناب 3 تایی؟
طرح صیانت و قرارداد ۲۵ ساله و حجاب و تتلو و برجام و گرانی و بنزین و فایل صوتی و آمیکرون و .... برنامه ریزی برای سرگرمی مردمه خدا میداند چی پشت پرده هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
ایکاش این جماعت توان برنامه ریزی و اقدام را داشتند ،
متاسفانه عملکرد اینها فقط از روی احساسات غریضی و

صرفا حفظ منافع شخصی و خانواده گی است وبس
مثل اینکه قراره در تعطیلات آخر سال هر چی طرح دارند رو روی سر مردم آوار کنند طرح صیانت گرانی بنزین حذف ارز ۴۲۰۰
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
یادتونه هی می گفتین کی میشه روحانی بره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
جلوگیری از تغییر ساعت را هم اضافه کن
یک خبر رویایی: زاکانی از کار برکنارشد
با سلام
در موضوع طرح صیانت :
نمایندگان ، بله نمایندگان یا هنوز نفهمیده اند وظیفه شان چیست و کجا نشسته اند یا نفهمیده اند موکل کی هستند !!
یا در تشخیص خواست مردم مشکل دارند ! شاید هم در تشخیص واژه مردم ( مردم یعنی 85 میلیون ) مشکل دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
مجلس ده درصدی همینه دیکه
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
وکیل درسته. موکل. نماینده باید وکیل مردم باشه.
نادان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
"وکالت ملت "
نه ملت انتظار دارند و
!!!! نه نماینده ها ادعا
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
شما مشکل داری و نمی فهمی کارشان چی هست
حرف اصلی طرح صیانت این است که همانند محیط واقعی که هر واحد تجاری یا شرکت یا غیر انتفاعی و.. که می خواهد فعالیت کند باید مجوز بگیرد در محیط مجازی هم همین گونه می شود مجوز بگیرد و این یکی از آن هست و دیگری تکمیل شبکه ملی اطلاعات هست که سرعت اینترنت افزایش یابد و ارزانتر
ولی خیلی جالب است و با وارونه کردن حقایق آن را به بستن اینترنت مربوط می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
به خاطر این حرفای قلمبه سلمبه یک کارتن ساندیس به شما تعلق می گیرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
حرف اصلی شما چیه؟ ؟ این که فقط شما صلاح مردم را می فهمید و بس
ناشناس
| France |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
اونی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی اونی که مثل شما خودشو به خواب زده نمیشه بیدار کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
حرف اصلی صیانت از مقامات و خانواده هایشان در برابر افشاگری است
با سلام . با رسمیت شناخته شدن استقلال مناطق اوکراین . بنظر می رسد امریکا و روسیه تلاش می کنند که کشورها جدیدی در جهان برا اساس قومیت شکل بگیرد . که این برای خارمیانه بسیار سخت است . باید صبر کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
یکی از نقشه هایشان همان ایران بی سر و دم است
یکی به این مجلسیها بگه با این چیزها عاقبت بخیر نمیشید خیلی زودتر از اونی که فکر میکنید .....
از خاتمی متنفرم چون همه اقشار مردم از جمله متخصصین و تحصیلکرده‌ها، دانشجویان، روزنامه نگاران ، هنرمندان، سیاسیون و غیره را به تصمیمات اصولگرایان فروخت و حالا خودش و همه اصلاح طلبان محو شدند و این درس عبرتی برای مردم شد تا دیگه گول نخورند
پاسخ ها
ع.ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
خاتمی در ادعاهایش صادق نبود . او تمام سرمایه ها و مطالبات مردم را که می شد با آن اصلاحاتی واقعی در کشور ایجاد کرد بر باد داد . یاران او همان تندروهای دهه 60 بودند که یک شبه شدند اصلاح طلب !!
قالیباف بایدهم موافق باشد
واقعا که با ابن طرح مثلا صیانت !!!!!!

امروز احساس یک برده را دارم

که کشورم توسط غریبه هایی اشغال شده است !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
اینقدر شلوغش نکنید . من طرح رو خوندم اصلا فیلتر و بستن پلتفرم‌های خارجی توش مطرح نشده موضوع عمیقتر از این موارد سطحی و دروغهای رسانه ای است
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
اینها اصلا نمی‌دانند طرح چی هست و از چی صحبت می کند فقط از روی مغرصان کپی می کنند
با این حجم از فقر و نداری و گرفتاری و فساد افسار گسیخته

و بی کفایتی مسولان

و حقوق های ناچیز معلمان و کارگران و بازنشستگان تامین

اجتماعی که در پایین ترین میزان در سطح جهان و حتی کمتر

از بنگلادش و بورکینافاسو و یمن و ونزویلا و فلسطین میباشد

، چرا باید نمایندگان حداقلی به جای پیدا کردن راه نجات

برای مردم و کشور از این اوضاع و احوال اسفبار و فلاکت

بارتر،

دارند با عجله چند میلیون شغل جوانان را هم که با

استفاده از اینترنت میباشد را بیکار می کنند !!!!!!
تکرار کنی توی دهنت می زنم.
جمله ای که مسؤولین روزانه صدها بار تکرار می کنند.
اما این یکی صداقت به خرج داده و بر زبان آورده.
چرا در مورد طرحی که هنوز نه به دار است و نه به بار ، این همه جوسازی میکنید و تشویش اذهان عمومی ؟! کلیات طرح صیانت ؛ در کمیسیون تایید شده ، بعد باید به صحن مجلس برود و آنجا هم تصویب شود و تازه بعد از آن ؛ تایید شورای نگهبان را هم بگیرد !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
خو که چی مثلا اینا که گفتی که چی ؟ شدی می شود در ۳ سوت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
ای ناقلا امروز تو کمیسیون تو بودی که دستت را بالا کردی فکر نکردی که خودت بعد از این بلبشور بازار اینترنت نداری که اوقات خودت را تو مجلس به این کسالتی چطوری بگدرانی خوب بلدی توجیع بکنی بما ربطی ندارد خودت از بیکاری تو مجلس کسل می شود از ما گفتن دفعه دیگه خواستی دفاع بکنی قشنگ درروغ بگو که لااقل قابل دفاع باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
عامو جون وقتي از چيزي خبر نداري لطفا اظهار نظر نكن اول برو ببين چرا رفته كميسيون ويژه بعد بيا اينجا و اظهار فضل كن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
عزیزجان! اینگونه طرحها که از بالا حمایت می شوند چنانچه به صحن بیاید، همانند برجام ۲۰ دقیقه ای تصویب می شود. لذا از الآن باید جلو آن گرفته شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
یعنی بعد از تصویب مردم واکنش نشان بدهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
یعنی یک احساس عجیبی نسبت به این وازه «تشویش اذهان عمومی» دارم... هر جا می شنوم معنیش اینه: که اگر تکرار کنی توی دهنت می زنم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
اصلا نباید اینطور طرحها مطرح بشه که حالا مراحل بعدیش طی کنه. کجای کاری. مردم بالاتر از هر چیزی هستند. این یه اصل الهی هستش.
اینکه بعضی افراد شبیه غرب زدگان قدیم با ادعای حمایت از بازار دیجیتال از اینستگرام حمایت می کنند یک فاجعه و نوعی غرب زدگی مدرن است
اینستگرام هر چقدر هم خوب و عالی باشد برای کسی خوب است که مالک آن است و متعلق به کشوری است که آنرا مدیریت می کند و ما چرا باید بازار خودمان را وابسته به آن کنیم
فردا آمریکا و کشورهای غربی آمدند و مسیر اینستگرام را بگونه ای مسدود کردند که حتی با vpn هم قابل دسترس نباشد آنوقت باید چه خاکی بر سر کرد
فاجعه ای که مسئولین در گذشته به آن بی توجه بودند و الان نمی دانند با آن چکار کنند که مثل استخوان در گلو شده است که نه راه پس مانده و نه راه پیش
این نتیجه بی اهمیت کردن علم و دانش و فناوری نوین است و این نتیجه بی اهمیت کردن کار است و توجه به کارهایی است که هر بی سوادی می تواند آنرا انجام دهد وگرنه افراد مستعد زیاد است و اما آنچه که نیست رعایت حقوق و مالکیت معنوی در حوزه فناوری است و از دولتی که خودش از جیب مردم برداشت می کند و بانک هایش سودهای ربوی و بدون ایجاد ارزش افزوده می دهد چه توقعی می توانید داشته باشید
بانک ها فقط به نغع کسانی است که وام کلان از آن بگیرند و در این وضعیت تورمی و بی ارزش شدن پول ملک و مسکن و خودرو به منظور احتکار و بالا رفتن بخرند و آنرا در بهترین حالت و در دراز مدت پس بدهند یعنی اختلاس گران و رانت خواران و فرزند مسئولین و در آخر هم کارمندان و مدیران بانک ها
در جایی که درست کاری و کارها بر اساس قوانین و روال سالم نباشد توقع هیچ توسعه و پیشرفتی نداشته باشد
ا همه بسته خبریتون یه طرف،اظهارات حسنی برمدارشریعت یه طرف.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
شریعتمدارف
واکنش کیهان به حضور یک خاخام صهیونیست در تهران!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عجیبه که کیهان از سفر این یهودی کشفی جدید نکرده است ! شاید هم کرده و پرونده را برای موقع مناسب نگاه داشته ! شاید هم طرف نماینده جرج سورس بوده و برای اون یکنفر آدم پیغام آورده ! خلاصه کیهان ما یکطرف کل سازمانهای اطلاعاتی جهان یکطرف !
نامش را طرح صيانت نگذاريد
اين طرح نامش خيانت است
خيانت به آزادي
خيانت به استقلال
خيانت به جمهوري اسلامي
خيانت به خون نيم ميليون شهيد وجانباز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
خیلی وقته کلمات معنی خودشون رو از دست دادن
اقای قومی اصلاحات که انجام شد.مگر در سطح جامعه نمی بینید؟ اگر زیادتر اصلاح کنید، ......
عجب رئیسی و یا قالیباف جلوگیری کنند؟ قالیباف چگونه جلوگیری کند وقتی یک رای بیشتر ندارد؟ رئیسی هم نمی‌تواند قانون مجلس قد علم کند و مجبور هست اجرا کند
هرچند هسته اصلی آن مربوط به شورای عالی انقلاب فرهنگی هست و نه خود مجلس و مجلس فقط کم و زیاد می کند تا به قانون تبدیل شود
با درود واحترام
جامعه ایران را ببینید که نسبت به سال ۷۶ چه اندازه تحول داشته است چه زمانی که اصلاحاتچی ها سر کار بودند وچه زمانی که اصول چی ها به نظرم جامعه راه خودش را می رود اصلاح طلبان ابن الوقت که هیچ اما اصلاح طلبان واقعی فقط خود را به زحمت وحرص خوردن میاندازند البته سرعت کند است چون رسانه های وابسته خاک به چشم حقیقت می پاشند منظور از رسانه تصویری وصوتی ومکتوب ورسمی وزمینی وزیر زمینی و..... می باشد .
آینده از آن اخلاق ، معنویت وانسانیت وحقوق بشر است وکف های روی آب خواهند رفت هر چند در دهان این وآن بزنند .!!!
امثال زاکانی و قالیباف از قانون فراتر هستند!!!
خدایی کدومتون می دونید طرح صیانت چیه واقعا که هی افاضه می کنید. البته ما ایرانی ها دوست داریم در مورد گربه همسایه تا آخرین کشفیات فیزیک کوانتوم نظر بدیم.
دقیقا جناب نمین درست می فرمایند مردم غرق دریای معانی فرمایشات جناب نمینی شده‌اند
ای کاش تمام زندانیان آزاد میشدن این قفس خیلی تنگ و تاریک است ، ای کاش مسئولینی که دنبال آمار هستند نگاهی به انار زندانیان هم میکردن ؟؟؟ جمعیت کشور تقریبا ۳ برابر شده ولی آمار زندانیان .......
خاتمی تذکرس را به شما افراطیون داد ولی شما توجه نکردین ، او اعتبار خودش رو بخاطر روحانی به باد داد چرا که روحانی با خودش و خانواده خود صادق نبود چه رسد با ملت ؟ سال ۹۶ با وعده رفع حصر با پشتوانه بیشتر دوباره ملت رو گول زد ولی چنان گندی به اقتصاد مملکت زد که ملت ....
در مناقشه بین غرب و روسیه ایران میتونه بزرگترین صادر کننده گاز جهان شود البته اگه روسیه پرستان داخلی اجازه دهند ، تو کشور جیزی که اهمیت نداره مصلحت ملی است .
جلو جریان اطلاعات آزاد را نمی توان گرفت. چقدر برخی سعی کردند جلو استفاده مردم از دستگاه پخش ویدیو را بگیرند؟ برخورد با ماهواره را هم همه بیاد داریم کدامیک موفق بود؟

ا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
حالا کی خواست ماهواره را جمع کند؟ اگر می خواستند که الان ماهواره نداشتی
حسن طرح صیانت اینه که مردم به جای اینکه وقتشون رو جلوی گوشی ها تلف کنند و چهارتا جوک برای هم بفرستن و چهارتا خبر فساد از دانه درشت ها را ببینند می آن کف خیابون حقشونو می گیرن تا یک بار برای همیشه ریشه مفسدین را از بین ببرند
وقتی از برکناری زاکانی صحبت می‌کنید یعنی هنوز متوجه نشده اید کجا زندگی می‌کنید.
حالا ببین دوباره چه گند کاری بزرگی شده که مثلا با طرح صیانت میخوان حواس مردم رو پرت کنن
عزیز دل برادر این طرح ها را باید گذاشت درب کوزه .
هر روز بجای گره گشایی از مشکلات مردم گره به گره مردم اضافه میکنند . لطفا یک نهضت استعفا هم راه اندازی کنید بلکه این حضرات کارنشناس از مستند نشینی کنار بروند . درآمد پنهانی از این صیانتها در بلند مدت برای مملکت ارزش ندارد
1-حکام حقوقی بازنشستگان کشوری یک سال است صادر شده است وپرداخت نشده است
2- عیدی معادل خرید یک جفت کفش بچه هنوز پرداخت نشده است
آیا این عملکرد مسئولین مرتبط را از نمره 1تا 20 می توان نمره 1-10 که رفوزگی هست داد؟
امیرعبداللهیان: برای ما موضوع تبادل زندانیان یک موضوع کاملاً انسانی است
با سلام اگر موضوع انسانی است چرا گرفتید که حالا تبادل کنید
اگر گناه کار هستند که نبایستی آزاد شوند و اگر بی گناه واویلا
طرف رفته دواستان یک کشور مستقل عضو سازمان ملل را که مرز های جغرافیایی ش مورد تایید این سازمان است اشغال کرده بعد سخنگوی وزارت خارجه کشورمان ناتو وغرب را محکوم میکنه.فکر نمیکنید خود روسها از خنده روده بر شوند؟؟؟؟
طبق قانون اول باید خود قانون در همه جا وبرای همه کس یکی باشد یعنی همه در برابر قانون یکی باشند اگر این مهم مورد قبول باشد انوقت نه تنها زاکانی بلکه دیگرانی هم هستند که جایشان جای فعلی انها نیست
اقدام وزیر کشور در مورد قلدر بازی فرماندار رفسنجان قابل تقدیر هستش و امیدوارم در تمامی جهات اینگونه برخورد شود و تمام مسئولین از اون بالا گرفته تا پائین به این باور برسند که آنها خدمتگزار ملت هستند و خبرنگاران صدای ملت بوده و هستند و خواهند بود.
ورود به موضوع اوکراین برای ایران بسیار حساسه .چیزی را که برای خودت نمی پسندی ب ای دیگران هم نپسند!
مطمعنا روسیه الان اوکراین را گوشت قربانی کرده برای بعد هم زیر نظر داره!
امیرعبداللهیان: برای ما موضوع تبادل زندانیان یک موضوع کاملاً انسانی است. سال گذشته نیز توافقی صورت گرفت که بر مبنای آن قرار بود زندانیان، جدا از مقوله مذاکرات در وین، مورد تبادل قرار گیرند. حتی در لیست تبادل زندانیان، نام فردی که شما از او اسم بردید نیز قرار داشت. اما متاسفانه در دقیقه نود آمریکایی‌ها اعلام کردند که تمامی موضوعات باید در قالب یک بسته کامل دیده شود لذا تبادل صورت نگرفت. شاید آمریکایی‌ها علاقه مند هستند که موضوع تبادل زندانیان را نیز به عنوان بخشی از مذاکرات در وین در نظر بگیرند؛ اما ما معتقدیم که این موضوع، انسانی است و جدا از گفت‌وگوهای وین می‌تواند به عنوان یک اقدام فوری مورد توجه قرار گیرد.

نازنین زاغری تابعیت انگلیس را دارد چه ربطی به امریکا و بسته کامل امریکا دارد؟
اگر جای مسئولان نظام بودم، حتما روزنامه کیهان را بخاطر تشویش افکار عمومی به افراد مناسب دیگری می سپردم همانطور که وزیر محترم کشور در اقدامی بی سابقه علی‌اکبر پورمحمدی فرماندار رفسنجان را از کار برکنار کرد. امیدوارم در سمت دیگری ایشان را مشاهده نکنیم.
هیچ کاری نمی تونید بر ضد زاکانی بکنید
حالا داستان بنویس
در دنیای غرق در تکنولوژی که هر روز مدلهای جدید و پیشرفته رونمایی میشود این طرح و مشابه آن فقط نفرت مردم را بیشتر میکند مخصوصا قشر جوان که شیفته تجربه و ماجراجویی است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
همان کشوری که می سازد اول این طرح صیانت را اجرا می کند
اینترنت که قطع نمیشه مثل عدالت کره شمالی می شه
همه می توانند بروند از انچه آزادی افسار گسیخته غرب هست از آن افتضاح از آن فساد، بر عهده عقلانی و بینش خود غرق شوند
ولی فی الواقع این رذالت انجام نمی شود چون بینش مردم این گونه است که از این ابتذال جدا می شوند
برای همین هست که کسی در کره شمالی فست فود نمی خورد ، مردم این گونه انتخاب کرده اند
چون این این انتخاب ها از سبد معیشتی مردم خارج است
و برای همین است در ایران فقط معدودی ساشا هستند مابقی نیستند جدا هستند بودجه همچین حرکتی را ندارند
طرح صیانت یک فریضه هست انجام شود خوب هست باعث می شود زندگی مردم بهبود یابد من خودم یکی از اقوامم فوت کرد ولی چون از طرح صیانت حمایت کرد و خودجوش پیشواز رفت اکنون زنده است برگشته است چه موحبتی از این والا تر
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
برو‌کنار بذار باد بیاد!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
خودت فهمیدی چی نوشتی
pop
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
ما که نفهمیدیم چی گفتی ؟؟؟
اما صیانت اسمش فقط حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازیه آخرش میشه مثل حمایت از خودرو سازی های لگن ساز و حمایت از تولید داخلی که نتیجه عکس داد
زاکانی پررو تر از این حرف هاست.
سلیمی نمین نیروهای تندرو اصلاح طلب مثل آقای تاجزاده مایل نیستند، مسائل کشور به لحاظ مدیریتی به گونه ای پیش برود که هم ما شاهد آبادانی باشیم و هم شاهد آرامش سیاسی، چون این وضعیت هیچ شرایط زیستی برای نیروهای تندرو باقی نخواهد گذاشت ) اصلا شما اهل ارامش هستید ؟!! اصلا اهل میانه روی هستید ؟!! یک قلم شما لاریجانی و ناطق نوری را کنار گذاشتید انوقت خود را میانه رو قلمداد می کنید ؟!!ضمن اینکه شما الفبای ابادانی را هم نمی دانید (الفبای ابادانی یعنی علم پول و همت) علم را که با فرار نخبه ها برباد دادید پول را که در جریان تحریمها و امضا نکردن لوایح اقتصادی بفنا رفت می مونه همت که با عدم اعتماد مردم اونم ندارید وصل کردن تاجزاده به رسایی که مطالبات و نیتشان 180 درجه با هم فرق میکنه از اون تکنیک های نخ نما است
بعضیا اونقدر جوگیر مشکلات شدند که به روسیه بخاطر پذیرفتن استقلال دو استان اوکراین دری وری میگویند اما در برابر خزئبلات و وقاحت های دولت های عرب خلیج فارس نسبت به خاک و جزایر ایرانی ساکت هستند و حتی به این کشورها سفر تفریحی می کنند
در موضوع برکناری سر پرست فرمانداری رفسنجان حرف خبرنگار که نوعی افترا می باشد نیز قابل تامل است امیدوارم وزیر محترم کشور احساساتی عمل نکرده باشند.
آقای محمد کلامی معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی کارمند دانشگاه آزاد بوده و طبق مکاتبات وزارت کشور و جوابیه صریح سازمان امور اداری و استخدامی کشور به استناد اساس نامه دانشگاه آزاد ، ابواب الجمعی دانشگاه آزاد نمی توانند در شهرداریها و ادارت دولتی مامور به خدمت و یا منتقل شوند. اما کو گوش شنوا و مجری قانون.
مگر نجفی قاتل و شهردار دیگه اصلا مدرک مدیریت شهر داشتن شما اصلاح طلبا خیلی رو دارید
زاكانى شهردار تحميلى و غير قانونى و ناشايسته تهران كه شهر را رها كرده وجودش ظلم به مردم و نمودش ترافيك و آلودگى روز افزون تهرانه إن شاألله هر چه زودتر شرش از سر مردم كم شود
فکر میکنم مسیولین ونمایندگان قبل از شروع به کار یکدوره کلاس کاراته را گذراندند عنابستانی را که بیاد داریدخخخخخه
واقعا بودن آقای زاکانی در شهرداری تهران هیچ فایده‌ای ندارد که باعث می‌شود یک عده افرادناشایسته ونالایق نیز به جمع مدیران شهرداری اضافه گردد
حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی لازم نداريم نداريم و نداريم

نمايندگان عزيز حمايت از حقوق مصرف كننده و توليد كننده
طرح حمايت از ايجاد مشاغل
طرح حمايت از زنان خانه دار
طرح مبارزه با توره و كاستن از گراني
طرح حمايت از معيشت مردم
طرح ..... - طرح ..... - طرح .... و ....
مورد نياز جامعه هستند بيخود با اعصاب و روان مردم بازي نكنيد. يعني تمام مشكلات حل شده و فقط اينترنت مانده . فكري بحال معيشت مردم بكنيد.
من پیشنهاد می کنم که معاونت ضد جاسوسی رو به آقای شریعتمداری بسپارن..خیللللیذعلاقه مند به این مقوله است......خدایش یه تنه مسایل رو حل می کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
پس باید اول حساب خودشو برسه
مجلس بازیچه ای بیش نیست
طرح صیانت جز خیانت نیست
کدام کشور با سانسور پیشرفت کرده
خوب و بد را مردم خودشان بهتر می فهمند
چرا عاقل کند کاری کا باز آرد پشیمانی
این طرح از طرح بنزین بمراتب خطر ناکتر است
خودتان که نمی توانید برای مردم اشتغال ایجاد کنید مردم را آزاد بگذارید خودشان کاری بکنند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی