بازدید 52594
دو هزار و نهصد و پنجاهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

امروز رهبر انقلاب بر سر مزار چه کسانی حاضر شدند؟ / یک پررویی مزمن در خودروسازی‌ها وجود دارد / سلطان مسکن مهر کیست؟ / واکنش‌ها به نامه ۲۰۰ صفحه‌ای سعید جلیلی علیه مذاکرات وین

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند نماینده مجلس: حملات انصارالله به امارات تازه شروع شده است / جزئیات تیراندازی به دژبانی سپاه «سراوان» / احتمال لغو راهپیمایی ۲۲ بهمن به علت شیوع کرونا / عباسی: تیم مذاکره کننده قبلی به ما می‌گفت بی‌سواد / جلد یک روزنامه علیه دیدار تعجب‌برانگیز وزیر راه ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۰۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰ 31 January 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

یک نماینده مجلس: این شکل فروش سربازی مصداق کسی است که مادرش را می‌فروخت!

ابوالفضل ابوترابی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها: به نظر من، خرید خدمت سربازی با این مبالغی که کمیسیون تلفیق بودجه مصوب کرده، طرحی کاریکاتوری است! چرا؟ چون اجرای این طرح، با این مبالغ سنگین حداقل ۲۵۰ میلیون تومان برای یک دیپلمه و حالا با تخفیف‌هایی برای تاهل و هر فرزند، در این شرایط بسیار سخت اقتصادی و تورم و گرانی، جوابگو نخواهد بود. اساسا علت فرار مشمولان دلیل اقتصادی دارد، یعنی اغلب پسران ما ترجیح می‌دهند غایب باشند و این دو سال را صرف اشتغال و درآمدزایی کنند. خرید و فروش سربازی دقیقا مصداق آن حکایت است که پرسیدند چرا مادرت را می‌فروشی؟ گفت رویش مبلغی می‌گذارم که کسی نتواند آن‌را بخرد! همکاران در کمیسیون تلفیق مبالغی را در نظرگرفته و مصوب کرده‌اند که کمتر کسی می‌تواند آن‌را بخرد. چنین رفتارها و تصمیم‌هایی در زمینه اصلاح نظام وظیفه عمومی سربازی به بیراهه رفتن است. ما باید در مورد سربازی، یک طرح جامع اصلاحی بنیادین داشته باشیم. نظام وظیفه عمومی ما قدمتی صدساله دارد. در طول این مدت، نظام سربازگیری در اغلب دنیا تغییر کرده اما کشور ما هم‌چنان بر همان اساس ۱۰۰ سال پیش در حال سربازگیری است و هیچ تغییری در آن رخ نداده است.

سخنگوی وزارت خارجه: جرئیات نامه انتقادی سعید جلیلی در خصوص مذاکرات وین را از خود او بپرسید

سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی در خصوص جرئیات نامه انتقادی سعید جلیلی در خصوص مذاکرات وین، گفت: مناسب است پاسخ این سوال را از خود ایشان بگیرید اما می‌توانم بگویم ما با اجماع در حال مذاکره در وین هستیم و همه باید این سرمایه را پاسخ بدهند.پیشتر برخی رسانه ها گزارش داده بودند که سعید جلیلی گزارشی ۲۰۰صفحه‌ای علیه دور جدید مذاکرات نوشته و به رهبری ارسال کرده است. بر این اساس جلیلی روند حرکت تیم باقری‌کنی را به ضرر ایران دانسته است. جلیلی مدعی شده بود در شرایط فعلی نباید مذاکره کرد و صرفا باید امتیاز قابل اندازه‌گیری و بررسی از آمریکایی‌ها گرفت.

سخنگوی سپاه: سواد رسانه‌ای در کشور در سطح و تراز انقلاب نیست

سردار شریف: باعث تعجب است، برخی که مدعی دانش هستند در دایره این بازی رسانه‌ای قرار می‌گیرند، درحال حاضر سواد رسانه‌ای در کشور در سطح و تراز انقلاب نیست، چون اگر اینطور بود شرایط افکار عمومی این گونه نبود. وی ادامه داد: دست و پا زدن در فضای مجازی برای تخفیف سفر رئیس جمهور را نباید دست کم گرفت، در حقیقت کار بزرگی صورت گرفت و در عالی‌ترین سطح همه نتایجی که برای سفر مدنظر بود محقق شد. تعجب می‌کنیم که برخی رسانه‌های داخلی تلاش می‌کنند این سفر را تخفیف دهند، برخی اتفاقاتی که در این سفر شاهدش بودیم، ناشی از ضعف طرف مقابل و قدرت جمهوری اسلامی است.

توضیحات امیر اسماعیلی پیرامون شایعات اخیر

فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی: هیچ بستگانی در رده‌های بالای نیروهای مسلح نداشته و ندارم. سرلشکر صالحی نه دایی من هستند و نه پدر همسر بنده.در موضوع شایعه درز اطلاعات یا جاسوسی، الحمدلله کشور چند سامانه اطلاعاتی قوی دارد که اگر رد جاسوسی زده شود، دیگر به جایگاه او نگاه نمی‌کنند.در مورد شایعه خانه و زمین، از همینجا اعلام می‌کنم که سازمان ثبت اسناد دقیق بررسی کند، هرجا چیزی بیش از آنچه یک سرباز باید داشته باشد، موجود بود، رسما اعلام شود، من یک خانه و یک ماشین معمولی دارم./تسنیم

ادعای یک فعال سیاسی : زایمان ۲۸۰ میلیونی همسر وزیر رئیسی در بیمارستان‌خصوصی

خباز فعال سیاسی: چندی پیش همسر یکی از وزرای دولت سیزدهم که خیلی ادعایش نیز بالاست، برای زایمان به یکی از بیمارستان های خصوصی تهران رفت.نوزاد متولد شده آقای وزیر چون زودتر از موعد به دنیا آمد، تا مدت ها در دستگاه بود بنابراین هزینه بیمارستان زیاد شد.نخست انتظار داشتیم که اگر وزرای دولت سیزدهم انقلابی هستند خود و بستگان‌شان به بیمارستان های دولتی مراجعه کنند، نه به بیمارستان خصوصی پرهزینه. ثانیا با وجود تخفیف فراوان، بیمارستان نهایتا فاکتور ۲۸۰ میلیون تومانی برای آقای وزیر صادر کرد که او باید این مبلغ را پرداخت می کرد اما آقای وزیر فقط با پرداخت یک میلیون تومان، نوزاد را ترخیص کرد.اگر این اتفاق برای یک فرد عادی می افتاد، تا تسویه حساب نمی کرد، نوزاد را به او نمی دادند./نامه نیوز

سلطان مسکن مهر کیست؟

یک نفر ۳ هزار مسکن مهر دارد! این جمله را امروز علیرضا جعفری، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در یک نشست خبری گفته و از سوءاستفاده‌هایی در این زمینه خبر داده است؛ اما سلطان مسکن مهر کیست؟!محمد نظری، مدیر روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید درباره هویت مالک ۳ هزار واحد مسکونی مهر به اقتصاد آنلاین توضیح می دهد که این دسته از افراد دلالان و بنگاه داران مسکن هستند که با خرید تعداد زیادی مسکن مهر، رسما در حال قیمت گذاری واحدهای مسکونی مهر هستند و صاحب قدرت تعیین کننده ای در بازار مسکن شده اند. نظری تاکید می کند که دلالان مسکن مهر را به دو شیوه وکالتی و یا سند تک برگ می خرند که نوع خرید و فروش وکالتی می تواند دردسرهای بزرگی برای مالکان مسکن مهر ایجاد کند./اقتصادآنلاین

یک پررویی مزمن در خودروسازی ها وجود دارد

یحیی آل‌اسحاق، رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق: «یک پررویی مزمن در خودروسازی‌ها هست و در حالی که ۸۰ هزار میلیارد تومان به نظام بانکی بدهکارند و خودرو ۵۰ میلیونی را ۱۵۰ میلیون می فروشند و به ریش مردم می‌خندند و کک شان هم نمی‌گزد.با نرخ ارز ۳۰هزار تومان قیمت تمام شده پراید باید ۵۰ میلیون تومان باشد،‌ ما خودروسازی ها را ننر کرده‌ و به حمایت‌های بی‌دریغ و همه‌جانبه آنها را رها کرده‌ایم.فاصله بین قیمت تمام شده و قیمتی که به مردم فروخته می‌شود همگی دست یک عده ای رانت‌خوار می‌رود که همه از آنها می‌نالیم.خودروسازی‌های ما به حیاط خلوتی برای برخی جریان‌های‌سیاسی و مرکزی بدل شده‌اند که از هر طرف که نگاه می‌کنیم مرکز فساد و مرکز تامین مالی برخی جریان های سیاسی و ذینفعان بازدارنده رانت‌خوار هستند.

استاد دانشگاه آزاد اهواز در فرار از سگ های ولگرد تصادف کرد و جان سپرد

دکتر مریم جوادپور عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اهواز پس از مواجهه با تعدادی از سگ های ولگرد، در حالی که تلاش می کرد از آنها فرار کند با خودروهای عبوری تصادف کرده و جان خود را از دست داد.

پاسخ کنایه‌آمیز «غریب‌آبادی» به دو مقام حقوق بشری فرانسوی و آلمانی

دبیر ستاد حقوق بشر در واکنش به دفاع سفیر حقوق بشر فرانسه و کمیسر حقوق بشر آلمان از یک محکوم در ایران گفت: این دو مقام فرانسوی به جای دفاع از یک محکوم، در مورد قربانیان منافقین در ایران نیز اتخاذ موضع کنند. به گزارش ایسنا پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، در واکنش به دفاع سفیر حقوق بشر فرانسه و کمیسر حقوق بشر آلمان از یک محکوم در ایران، با انتشار توییتی نوشت: این دو مقام فرانسوی و آلمانی اگر دغدغه حقوق بشر دارند، به جای دفاع از یک محکوم، در مورد قربانیان منافقین در ایران، که آزادانه در این کشورها فعالیت می کنند، نیز اتخاذ موضع کنند.غریب آبادی در ادامه این توییت آورده است: راستی، موضع کمیسر آلمانی در مورد محرومیت ۱۵ ساله کاظم دارابی از دیدار با فرزند دخترش در آلمان چیست؟

جلد یک روزنامه علیه دیدار تعجب‌برانگیز وزیر راه

روزنامه سازندگی در صفحه نخست شماره امروز خود با اتنشار طرحی از هادی حیدری، کارتونیست معروف به سفر خبرسازِ رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان کنایه زد.این روزنامه نوشت:سفر قابل تامل رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی به کشور آذربایجان و دیدار مجازی با رئیس جمهور آن کشور به انتقادات از وی دامن زد و این پرسش را پیش کشید که اگر قرار بر دیدار مجازی است چرا باید به چنین سفرهایی رفت؟

عباسی: تیم مذاکره کننده قبلی به ما می‌گفت بی‌سواد

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی با اشاره به این که تیم مذاکره کننده قبلی به ما می‌گفتند "بیسواد" گفت: همان موقع من که مخالف برجام بودم، می گفتم که متن اشکال دارد ولی از ما قبول نمی کردند.فریدون عباسی در گفت وگو با عصر ایران در مورد مذاکرات وین گفت: ما مذاکره هسته ای با هیچ کشوری نداریم چراکه این مذاکرات قبلا انجام شده است و نتیجه آن اجرای برجام در کشور ما شده است،دولت قبلی با اصولی که فکر می کرد می خواست برجام را اجرایی کند اما نتوانست مساله تحریم ها را حل کند، علی رغم قولی که دولت داده بود تحریم ها برداشته نشد.

عباسی در پاسخ به این پرسش که به چه علت مخالفان برجام امروز حامیان تیم مذاکره کننده در وین شده اند گفت: مخالفان برجام هنوز مخالف هستند، چراکه برجام متن خوبی نبود ما محدودیت ها را پذیرفتیم که مساله حل شود ولی نشد. همان موقع من که مخالف برجام بودم، می گفتم که متن اشکال دارد ولی از ما قبول نمی کردند. به ما می گفتند «بیسواد » و «تندرو» در حالیکه ما معتقد بودیم متن بین المللی باید مسائل روابط و حقوق بین الملل را درست دیده باشد یا ما اگر تکلیفی می پذیریم باید از حقوق مان بهره مند باشیم .وی در پاسخ به این سوال تا چه اندازه اطمینان دارید که تیم جدید اشکالات و ایرادت مورد نظر مخالفان برجام را رفع کند، گفت: این تیم نمی تواند ایرادات متن برجام را برطرف کند ما فقط دنبال این هستیم این تیم به آنجا برود و بگوید شما به تکالیف تان عمل نکردید، باید به تکالیفتان عمل کنند تا ما هم به تکالیف مان عمل کنیم.این تیم از نظرات اجماعی در کشور استفاده می کند تیم مذاکره کننده قبلی اینگونه نبود.

احتمال لغو راهپیمایی ۲۲ بهمن به علت شیوع کرونا

به علت شیوع سویه جدید کرونا و رعایت حداکثری دستور العمل‌های بهداشتی، احتمال لغو راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، وجود دارد.یک فرد مطلع گفت: به علت شیوع سویه جدید کرونا و رعایت حداکثری دستور العمل‌های بهداشتی، احتمال لغو راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی وجود دارد. بنا بر این گزارش، تصمیم‌گیری در این باره در حال نهایی شدن است و روش‌های جایگزین برای بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تحت بررسی است. قرار است روز چهارشنبه کمیته های تخصصی ستاد ملی کرونا موضوع را بررسی و شنبه با حضور رئیس جمهور در ستاد ملی کرونا در مورد این موضوع تصمیم گیری نهایی انجام شود.اخبار تکمیلی درباره شیوه گرامیداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن متعاقبا اعلام می شود.

مجلس تعطیل شد

با اعلام مثبت شدن تست کرونای ۴۷ نماینده مجلس و ۳۰ کارمند قوه مقننه جلسات علنی در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه تعطیل شد. عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: صبح امروز با حضور کادر درمان در مجلس شورای اسلامی از نمایندگان مجلس تست کرونا گرفته شد که تاکنون ۴۷ تن از نمایندگان تست کرونایشان مثبت اعلام شده است. وی افزود: همچنین تعداد کارمندان مجلس که گرفتار کرونا شده اند افزایش یافته است.

امروز رهبر انقلاب بر سر مزار چه کسانی حاضر شدند؟

مهدی فضائلی با انتشار این توییت نوشت: علاوه بر حضور بر سر مزار برخی شهدای گمنام و مدافع حرم مانند شهید پاشاپور، برخی مرحومین که حضرت آقا امروز بر سر مزار آنها حاضر شدند و فاتحه خواندند: هاشمی رفسنجانی، سیداحمد خمینی، حاجیه خانم ثقفی، توسلی، بروجردی، سیدمحمود محتشمی‌پور، شفیق، میرمحمدی، قدیریان و برخی بستگان.

توئیت «رضا نصری» درباره نامه ۲۰۰ صفحه‌ای سعید جلیلی علیه مذاکرات وین

رضا نصری تحلیلگر سیاست خارجی و حقوقدان بین الملل به خبر ارسال نامه ۲۰۰ صفحه‌ای جلیلی به مقامات ارشد نظام با مضمون نفی مذاکرات وین واکنش نشان داد.

جزئیات تیراندازی به دژبانی سپاه «سراوان»

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات حمله مسلحانه فردی به ستاد خبری «اداره اطلاعات و سپاه سراوان» گفت: جوانی ۲۶ ساله پس از به قتل رساندن پدرش، در اقدامی جنون‌آمیز به مقر سپاه سراوان تیراندازی می‌کند. سردار احمد طاهری اظهار داشت: ساعت ۱۰ صبح امروز در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام قتل مسلحانه مردی میانسال داخل منزلش در یکی از محلات شهر سراوان سریعاً کار آگاهان پلیس آگاهی در صحنه حاضر شدند. وی افزود: با حضور مأموران در صحنه جسد مردی ۵۸ ساله که بر اثر اصابت گلوله کلت کمری به سرش به قتل رسیده بوده روئیت و طی تحقیقات اولیه از خانواده مقتول مشخص شد پسر ۲۶ ساله این مرد که چند وقتی از مشکلات اعصاب و روان رنج می‌برده با شلیک کلت کمری، پدرش را که داخل اتاق در حال استراحت بوده به قتل رسانده و سریع سوار بر موتورسیکلت خود شده و از منزل خارج شده است. فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاتل مسلح پس از قتل پدر و خروج از منزل روبه روی مقر سپاه پاسداران شهرستان سراوان در اقدامی جنون‌آمیز شروع به تیراندازی به درب دژبانی سپاه کرده و در همین حین به سمت یک دستگاه پژو پارس عبوری نیز شلیک می‌کند که متأسفانه راننده خودروی مذکور از ناحیه پهلو مجروح و به بیمارستان منتقل می‌شود. سردار طاهری افزود: نگهبان مقر سپاه پاسداران سراوان با وجود چندین بار اخطار و تلاش برای تسلیم کردن قاتل مسلح در نهایت برای حفاظت از خود و دیگر مراجعان، در تیراندازی متقابل، او را به هلاکت می‌رساند. همچنین فرد مجروح نیز به مرکز درمانی منتقل و تحت درمان است.

نماینده مجلس: حملات انصارالله به امارات تازه شروع شده است

نادری، نماینده مجلس در توئیتی در واکنش به حملات انصارالله به امارات نوشت: اگر اماراتی ها تغییر مسیر ندهند، بازنده بزرگ بازی منطقه در آینده نزدیک خواهند بود.نادری در توئیتی در این باره نوشت: ‏اماراتی ها بدانند که نمی توان در اتاق شیشه ای نشست و به دیگران سنگ پرتاب کرد. حملات انصارالله به آنها تازه شروع شده و اگر امارات تغییر مسیر ندهد، در کنار سعودی بازنده بزرگ بازی منطقه در آینده نزدیک خواهد بود. قطعا سعودی ها و هم پیمانان خبیثشان تاوان کودک کشی در یمن را خواهند داد. گفتنی است که امارات امروز بار دیگر مورد حمله موشکی حوثی های یمن قرار گرفت. چندی پیش نیز موشک بالستیک و تعداد زیادی پهپاد، تاسیسات نفتی و فرودگاه‌های دبی و ابوظبی امارات متحده عربی را هدف قرار دادند.

واکنش متفاوت «زیدآبادی» به ادعایی درباره زایمان ۲۸۰ میلیونی همسر یکی از وزرای دولت

احمد زیدآبادی در واکنش به ادعایی درباره زایمان ۲۸۰ میلیونی همسر وزیر رئیسی در بیمارستان خصوصی نوشت: کسی که از بیمارستان خصوصی استفاده می‌کند، به نفع قشر محروم عمل کرده است. وی در کانالش نوشت: گویا همسر یکی از وزیران دولت رئیسی برای زایمان، در بیمارستان خصوصی بستری شده و، چون نوزاد نارس بوده، به دلیل نگهداری او در دستگاه، هزینۀ بیمارستان بالا رفته ونهایتاً ۲۸۰ میلیون تومان هزینه روی دست وزیر گذاشته است. حالا برخی منتقدان، فضای رسانه‌ای را پر کرده‌اند از حمله به وزیر ناشناس که چرا او به رغم ادعای انقلابیگری، همسرش را در بیمارستان دولتی بستری نکرده است؟ اینکه یک فرد در هر مقامی، از امکانات دولتیِ سوبسیدار استفاده کند، بهتر است یا اینکه هزینۀ امور شخصی‌اش را از جیب خود بپردازد؟

می‌دانیم که گنجایش بیمارستان‌های دولتی محدود است و اشغال یک تخت توسط یک نفر، به معنای محروم شدن فردی نیازمند از دسترسی به آن است. بنابراین، اگر فردی به جای استفاده از بیمارستان دولتی، بیمار خود را در بیمارستان خصوصی بستری کند، در عمل هم کمکی به اقشار محروم برای دسترسی آسانتر به امکانات درمانی بیمارستان‌های دولتی کرده و هم به جای تحمیل هزینه به منابع دولتی و یا عمومی، هزینۀ شخصی‌اش را از جیب خود پرداخته است. انتقاد برای خود شأن و منزلتی دارد، اما به نظرم در کشور ما شأن و منزلتش را از دست داده است. ظاهراً هر که هر چه دم دستش می‌رسد به سمت رقیب یا مخالف خود پرتاب می‌کند بدون آنکه عواقب آن را بسنجد. در شرایط حاضر، می‌توان صد‌ها نقدِ اساسی از موضع عقلِ سلیم به تمام دستگاه‌های حاکم وارد کرد، اما این همه را ندیدن یا نشناختن و در عوض چسبیدن به هزینۀ بیماری همسر یک وزیر و اینکه چرا در بیمارستان خصوصی بستری شده است، نشان از ناتوانی در نقد اصولی و علاقه به جنجال و غوغا‌های مرسوم با عواقب وخیم دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۶
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۲۹
برجام خیانت هست و بس و ننگ آیندگان از ما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
زمان ترامپ که ما هی یقه پاره کردیم که حالا وقت مذاکره با آمریکا و امتیاز گیری است بزرگتون اومد گفت مذاکره حرامه. اگه اون موقع مذاکرات رو شروع کرده بودید حالا امتیاز قطعی می گرفتید. اما شما همیشه فار مغزی تون چند مرحله عقبه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
برجام خیانت است اما در دامن روسیه .... همه چیز حلال است

سواد کمی خوب است
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
کلا مظنون به خیانت و مایه شرمساری هستید چه با برجام چه بدون برجام.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
خخخه در دامن روسیه! از کی تا حالا همکاری شده در دامن روسیه که برجام شعار نه غربی و نه شرقی که خیلی دوست دارید تکرار کنید را به سخره گرفت را به‌به می کردین و می کنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
حتما در سایه تحریمها خیلی کار و بار و کاسبیتون گرفته؟
معافیت سربازان متاهل هم تبعیض هست
پاسخ ها
شهاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
شما 300میلیون از پولدارها بگیر به عنوان حقوق بده به هر سرباز هم معافیت اونا حل میشه و هم نیاز اینها اونوقت ببین همه چی خود بخود حل میشه!!.و
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
اندرحکایت خرید خدمت سربازی با این مبالغی که کمیسیون تلفیق بودجه مصوب کرده، البته این امتیاز ویژه فرزندان نورچشمی نجومی بگیران. اختلاسگران. رانت خواران و... است که از کیسه مردم به آنی فرزندان خود را آزاد کنند.
بعداز ماجرای عمل نکردن کیسه های هوا وجان باختن چندانسان بیگناه مدیران ارشد دوخودروساز باید استعفا میدادند یا ازکاربرکنارمیشدند یعنی هرجای دیگری بود این اتفاق حتما می افتاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
کره زمین قوانینش تو همه چیز فرق میکنه با سیاره ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
خودروسازان خائن اعدام باید گردند!!! س
عه! مگه جلیلی هنوز هست؟ آنقدر ساکت مانده بود فکر کردیم رفته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
جلیلی زمانی که خودش در تیم مذاکره کنندگان بود نتوانست کاری از پیش ببرد حلا که دیگران خوب کار می کنند ایشان احساس حقارت کرده و می خواهد با فرافکنی خودش را توجیه کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
متاسفانه برخی از افراد در سکوت کار خودشان را پیش میبرند و به خاطر دسترسی که به مقامات دارند به مردم هزینه تحمیل میکنند.
بزرگواران چندین سال در حال مذاکره بوده اند و در تنها موردی که با طرف مقابل به نتیجه میرسیدند زمان برگزاری مذاکره بعدی بوده، به یقین میدانم حضرات حتی از قیمت اقلام مورد استفاده مردم خبر ندارند ولی در این مواقع فریاد سرمیدهند.
بس کنید شما را به خدا بس کنید. تمام زندگی و گذشته و حال و آینده مان تیباه شد
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
جناب آقای ظرفیت ! همیشه همه جا هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
واقعا که جلیلی عجب اعتماد به نفس کاذب داره !!؟؟

مرد مومن ۷ قطعنامه تحریمی برای کشور گرفتی

و ۸۵ میلیون نفر را بیچاره کردی

چون کسی بازخواست مجازات ات نکرد

دوباره ۲۰۰ صفحه نامه نوشتی که چی ؟؟؟!!!؟

که تحریم کافی نیست و جنگ خانمانسوز هوس کردی !!؟؟؟
سلام
در پاسخ به اظهارات آقای زید آبادی ، اینکه همسر این وزیر در بیمارستان خصوصی بستری شده جای ایراد نیست بلکه اشکال و سوال این است که چگونه هزینه 280 میلیون تومانی بیمارستان را این شخص وزیر با پرداخت 1 میلیون تومان تمام کرده و بیمار و نوزاد را ترخیص کرده ؟ مسلم است که بیمارستان از حق خود نگذشته پس بقیه وجه از کجا و توسط چه نهادی پرداخت شده است ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
اینها انقلابی وجهادی وولایتمدار هستند
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
سوال من از آقای زیدآبادی اینه که الان چون تیراژ تولید خودروهای داخلی کم هست، چه اشکالی داره جناب وزیر با پول شخصی خودش بره و ماشین های لوکس خارجی سوار بشه. درسته؟ ویا هرچیزی که تولید داخله و کمه بهتره قشر بدبخت جامعه بخرن و جناب وزیر ها و وکیل ها و ..... برن جنس خارجیش رو بخرن...واقعا" برای این توجیهات فرومایه تون متاسفم.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
کلا انگار بخش نامه برای ماله کشی به دولتی ها ابلاغ شده. دولتی ها خیلی ناراحتن که مردم گاگول نیستند. طرف کلا روی این خبر ماله کشیده. برو بابا خودتو سر کار بذار.
باز حرف های خاله زنکی در جهت نفرت پراکنی در سطح جامعه و نفرت و کینه درست کردن نسبت به هم که چرا در بیمارستان دولتی نبوده و رفته بیمارستان خصوصی!
انگار رفته کانادا بچه زاییده که اینطور نفرت پراکنی می کنند
آن کسی که این اطلاعات خصوصی مردم را عمومی می کنند باید بازداشت شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
چرت نگو بایدمشخص بشه بقیه پول ازکجا پرداخت شده اطلاعات خصوصی نیست اینکار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
شما کی وقت کردید اینقد روشن فکر و آزاد اندیش باشید و به حقوق بقیه احترام بذارید؟
پس چی شد انقلابی گری و ساده زیستی؟
یه چیزی بگید بهتون بیاد شما تو هفت سوراخ دنبال این میکشتید که یه نفر تو خونه اش چکار میکنه الان مدافع حریم خصوصی شدید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
علیه شما باشه میشه نفرت پراکنی اما اگر برای طیف مقابلتون بود میشد روشنگری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
دوست عزیز نفرت پراکنی نیست. موضوع دو رویی و ریاکاری مسئولین هستش. بخصوص این وزرا که دیگه گندش دراوردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
هنوز درکت نرسیده که منشا پول از ورود به حساب بانکی بیرون می آید و نه خروج
خطاب به پایین تر فرقی ندارد و این زندگی خصوصی هست و زندگی خصوصی هم تا جایی که ضرر وجود نداشته باشد و لطفا دنبال حاشا هم نباشید
و خطاب به آن پایین تر ریاکار به کسی می گویند که داشته باشد ولی در ظاهر می گوید ندارم!
آقای رییسی آیا میدونی طی یکسال اخیر تمام اقلام تا دو برابر افزایش قیمت داشتند ؟؟
آیا میدونی تو اداره مالیات دارن ملت رو پوست می‌کنند و رانت خوران یک هزارم حق خودشون مالیات نمیدن
آیا میدونی درد این ملت ما نابودی خواهیم شد
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
آقای رییسی در سفر های استانی به سر می‌برند
وقت نظارت بر عملکرد وزرا را ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
به شما نهار دادن؟
سخنگوی سپاه: سواد رسانه‌ای در کشور در سطح و تراز انقلاب نیست.
ببخشید سردار می فرمایند چه چیزی در کشور در سطح و تراز انقلاب است؟!!! اقتصادش؟اخلاقیاتش؟سیاستهایش؟آمار اعتیادش؟آمار بزهکاریهایش؟وضعیت روح و روان مردمش؟فاصله طبقاتی بین مردمانش؟ظاهرا سردار فراموش کرده اند که شعارهای اول انقلاب چه بودند!!سردار شاید برای شما گریه کردن یک دختر در هنگام سفر جناب رییسی یا نماز خواندن ایشان در کرملین یا سلام علیکم گفتن جناب پوتین و .... دستاوردهای بزرگی باشند ولی قبول بفرمایید که مردم دیگر این چیزها را باور نکنند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
درود بر شما.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
احسنت
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
جالبش اینه که منظورش از سواد رسانه ای دقت مردم به جزئیات و واقعیات هستش و اینکه چرا چشم و گوش بسته حرف شازده ها رو قبول نمیکنیم.
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
ما همه تصدیق ششم ابتدایی داریم و خیلی هم با سوادیم
فقط کلمات انگلیسی را باید بیشتر تمرین کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
اگر سواد رسانه ای داشتید همه چیز که اتفاقا آن بخشی که بر علیه کشور باشد و دروغ هم بود باور نمی کردین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
سردار کجا زندگی میکنند؟! مگه ما تو کشور رسانه واقعی هم داریم که سواد بخواد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
تنها رسانه واقعی واتساپ و تلگرام و شبکه های اجتماعی هست که منبع موثق برای شنیدن خبرها در جامعه است. و گرنه کیهان و صدا و سیمای میلی را نمیشه رسانه نامید.
چه خبر از اعتراضات امروز معلمان؟؟؟خخخخ
آقای زیدآبادی
به قول شریعتی فقید
اگر خواستی کسی رو حسابی بکوبی که ازش چیزی نمونه، بهش خوب حمله نکن، بلکه بد دفاع کن.

مرد حسابی، با این حرفات طرفو نابود کردی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
در بقیه امور هم امثال اینها فقط با حروف بازی می کنند واگر چیزی بلد بودند امروز اینگونه با مدیریت اینها بدبخت نبودیم
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
هر چی میکشیم از امثال شریعتی هست
سلام به نظرم آقای ابوترابی ایران تشریف ندارند که فکر مکنن کسی پیدا نمیشه سربازی رو به قیمت ۶۰۰ میلیون بخره ، اگه توی خیابان دور بزنه میبینه چند صد تا از اون ...پولارو میبینه که به اشاره ای پولو واریز میکنن تا عدالت کاملا" رعایت بشه
آقای رییسی دروغ بده بخصوص اگه ملبس به لباس پیغمبر باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
لباس پیامبر( ص) اینچنینی نبوده است
لباس آن بزرگوار شبیه مردم عادی بوده است طوری بوده که اعرابیی که به مسجد الحرام وارد میشود پیامبر و اصحابش دورتا دور هم دایره وار نشسته بودند روی زمین یعنی برای پیامبر نشیمن بلندتر یا صندلی نگذاشته بودند که آن اعرابی پرسد محمد( ص) کدامتان هستید ؟اصل دین اسلام یعنی این غیر از این را قبول نداریم . v
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
پیغمبر همان لباسی را میپوشید که مردم انروز مکه و مدینه میپوشیدند .
آخه این مطالب چیه که تیتر میکنید
خدا پدر وزیران کل دوره های ریاست جمهوری قبل بیامرزه. لااقل یکی دو سال صبر میکردند بعد لاکچری بازی در میاوردند. این دوره نیومده یا فامیل بازی میکنند یا هر روز یه شاهکار پولداری از خودشون نشون میدند.
استدلال جناب زیدآبادی از یک نظر درست است، ولی اگر حتی یک بار گذر مقامات و خانواده اشان به بیمارستان های دولتی - یا هر گونه امکانات عمومی دیگر- بیفتد کمبود ها، نوع برخورد ها، سطح و نحوه خدمات دهی به عموم مردم را از نزدیک رؤیت و عملاً درک می کنند که از دریافت هزاران گزارش مکتوب بهتر و مؤثر تر است، مضافاً اینکه این آقای وزیر به جای 280میلیون فقط یک میلیون داده و مولود تازه متولد شده را ترخیص و پرداخت بقیه مبلغ را به بیمه ریاست جمهوری حواله داده است!
آقای وزیر معلمان خراسان جنوبی دارن یکی یکی کرونا میگرن و تلف میشن طی یه هفته بیش از ۲۰۰ نفر کرونایی شدن ، آیا حواب خانواده های داغدار را خواهی داد؟؟
هر کس از جون فرزندانش سیر شده بفرستین مدرسه ؟؟ او میکرون ناجوانمردانه قربانی می‌گیرد
جناب خباز. این نشانه های دولت جهادی و انقلابیه دیگه!
اون بنده خدا ۲ صفحه در باره مذاکرات وین بنویسه ۲۰۰ صفحه پیشکش. آخه سواد ایشون کجا بود؟
جلیلی شکمش سیره ؟؟؟ زیاد جدی نگیرید کسی که حداکثر سبد رای او به ۱۰۰ هزار نمیرسه حق نداره برای ملت نسخه بپیچه ؟ مگه بخواهید دیکتاتوری عمل کنید ، همین حالا اگه رفراندومبرگزار کنید ۹۰ درصد خواهان احیای برجام هستند مگه یه عده که نه صف گوشت می‌شناسند و نه صف روغن و شکر و لنگ یارانه ۴۵ هزاری ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
یعنی فکر کردی با برجام از این وضعیت خلاص می شوی بنشین تا تا خارج شوی
وای خدا از دست این ها
گل پامچال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
احسنت
بنظرم اینه بیشتر به جنایت کار جنگی شبیه هستند
واقعا کشور از لوس وجود اینها و تفکراتشان باید پاک شود
روش و تفکر اینها مطابق با سیره اولیا الله نیست
چقدر بی در و پیکر شده که رسانه هر نوع تبلیغ منکراتی می‌گذارد در سایت
۷ بهمن شده جناب رییسی از ۴ میلیون حقوقی که دولت کریمه شما پرداخت میکنه ۴۳ هزار مونده ؟؟ کوچکترین خرید حداقل ۳۰۰ آب میخوره ، جناب رییسی یک کیلو برنج و یه کیلو گوشت و یگ رب و یک روغن مساوی ناد یک پنجم حقوق ؟؟؟؟؟!! جلیلی میکه بزنید برجام دو پاره کنید ؟؟ فعلا شکم ملت پاره شده .
جناب زید آبادی نقد شما در حمایت از حرکت وزیر ناشناس مورد تایید نیست لیکن وزیر برای صیانت از حریم خانواده همچون من و شما حق استفاده از همه امکانات موجود در کشور را دارد ،بنابر این چنانچه به جای پرداخت ۲۸۰ میلیون هزینه بیمارستان ایشان مبلغ ناچیز یک میلیون تومان را پرداخت کرده ، جای بررسی و روشن گری دارد تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
احسنت
خودروسازی مایه ننگ کشور است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
یک شاخه که باعث فخر تو این کشور هست رو بگو!!
دولت رییسی ومجلس کاری انقلابی درمورد واگذاریهای مسکن مهر انجام دهندتاکسانیکه به ناحق وبدون داشتن شرایط لازم مسکن مهر دریافت نموده اند .یااز انها اعاده گردد ویا کلیه یارانه های هزینه شده درمسکن مهر بنرخ ازاد ازانها مطالبه گردد .دربعضی از شهرستانها کارمند بانک وهمسر ش دو ستگاه مسکن مهر گرفته اند درصورتیکه خودشان دارای چند دستگاه اپارتمان درشهرهای بزرگ هستند چرا باین سواستفادههای مشهود رسیدگی نمی کنید تا مشکلات بی خانمان ها وجوانان مرتفع گردد .
اون پررویی که میگید از چه نوعی هست و آیا این پررویی مثل کرونا مسری است یا نه خودشون بهش دچار شدند
این جلیلی چه کاره این مملکته؟
هر چند در این کشور از این ادمها خیلی داریم
پول مفت میگیرند و برای خودشان سیاستبازی میکنند
و در اخر دودش به چشم مردم میره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
ظریف تو چیکاره اید که رفتید قرار داد بستید متنش نخوندید باید بخاطر این کار ظریف محاکمه میکردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
سوپاپ اطمینان
در مورد مطلب آخر اینکه، در مطلبی در بالا گفته شده وزیر مردم دوست فقط یک میلیون پرداخت کرده بجای 280 م
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
شک نکنید
اقای فریدون عباسی البته سواد و نبوغ سر ریز شده شما بخصوص باصحبت هایی که در مجلس میکنید و راهکارهایی که میدهید اظهر من الشمس است!!!
فرار رسیدن دهه فجر رو خدمت همه فجر آفرینان بخصوص فرهنگیان عزیز که صدای زنگ انقلاب را نواختند رو تبریک می‌گویم، و از اینکه با حداقل حقوق زنده هستید و لباسهایتان بدون شک مانند لباس‌های میرزا نوروز هست و ماشین با کلاس پراید و سمند سوار میشوید خدای خود را شکر کنید و به این مادیات توجه نکید .و از معلمان شریف مناطق محروم یاد بگیرید که اگه حقوقشون رو هم قطع کنید سر کلاسها حضور دارن ، فعلا سیاست دولت رییسی وقت کشی به سبک برجام است?
آموزش حضوری خیانت است به جامعه و و فرزندان ، میکرون ناجوانمردانه قربانی می‌گیرد، آقای رییسی ولله قسم با ۲۳۰ دانش آموز متوسطه دوم سر کار دارم ، امروز حلال نمیکنم کسانیکه باعث شدن برای بار دوم گرونا بگیرن ؟ ولله گدایی کردن فعلا شرافتش از معلمی تو این جامعه بهتره
در مورد زایمان همسر وزیر گویا وزیر تنها با پرداخت یک میلیون تومان مریض را ترخیص کرده است وبدیت ترتیب دویست وهستاد میلیون از بیت المال پریده است
عزیزان نیروی انتظامی درسته به شما حقوق خوب میدن تا معلم رو سرکوب کنید و شما هم بخاطر عقده های دوران تحصیل ضربه ها رو محکم میزنید ولی این رسم جوانمردی نیست که معلمی که به تو خواندن و نوشتن آموخته رو سرکوب کنی ؟
سعید جلیلی اقاجون این تیم مذاکره کننده که سرخود برای مذاکره نرفته.از اینجا بهشون دیکته شده که در باره چه چیزهایی باید صحبت کنند.عین تیم قبلی.حالا زمان خودت بهت گفته بودند چطوری صحبت کنی و الان میگن چطوری صحبت بشه باعث دلخوریت شده؟هنوز یاد نگرفتی که تو این دوره و زمانه هر کسی یک چند صباحی دور دستشه؟شما دیگه تموم شدی.یا بپذیر یا بشو مثل احمدی نژاد.
اقای زید اباید چا شماها هرچیزی را به نفع احسن ومثبت تفسیرمیکنید ؟چرا همواره اشتباهات عمفکرانت را صحیح وکارمثب مخالفان خودرا حرام جلوه میدهید؟ اقای زیدابادی این وزیر برای زایمان همسرش دلش برای محرومان ویااینکه تخت بیمارستان دولتی خالی بماند برای مردم این یک نوع توهین به شوروشعور درک مردم هست اقای زیدابادی نخیر این وزیر برای اینکه از امکانات بهتر وبرتری از دیگر بیماران کشور استفاده کند بیمارستان خصوصی را برگزید نه اینکه انچه شماتفسیرکردید این وزیر بخاطر درامدی اشرافیگری که دارد وازاینکه خدمات بیمارستان دولتی را مطلوب وشان خود وخانواده اش نمیدانست بیمارستان خصوصی را انتخاب کرداقای زیدابادی اگر دل شما وهمفکرانتان برای اقشار محروم میسوزد داروخارجی وارد کنید نه اینکه برتردیدن وبیمارخودرا نسبت به مردم برتری دادن دربخش خصوصی انرا جلوه مثبت دهید لطفا ساکت که هرچه پیش میروید بیستر گندکارتان درمیاید ............
آخه آقای نادری نماینده محترم مجلس اصلا به تو چه ربطی داره در مورد جنگ دو کشور اظهار نظر کنی.؟مردم به تو بابت چی رای دادن؟وظیفه تو چیه که بابتش ماهی خدا میلیون تومان داری پول میگیری!تو اگه خیلی زرنگی کشور خودت رو درست کن.یکی به این نماینده کتاب اجتماعی سوم راهنمایی قدیم رو بهش بده تا از روی اون در مورد مجلس و نماینده مجلس و وظیفه نماینده مجلس بخونه و یاد بگیره.خدایا کیا به اینا رای دادن!
اقای جلیلی قطعنامه و تحریم حاصل تیم شما بود شما پیر شدید تو مذاکرات خاطره تاریخی خوبی از شما نداریم شما چرا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
و ده برابر شدن قیمت مسکن حاصل تیم اقای کلید زیباکلام ها
آقای زید آبادی شما راحت باش از قدیم گفتن وای به روزی که گدا معتبر شود
به جلیلی باید جایزه نوبل و اسکار و سیمرغ ، پر رویی و

جسارت و اعتماد به نفس کاذب را بدهند !!!!

آخه یکی نیست از او بپرسد که تو که ۷ قطعنامه تحریمی را

رای کشور و مردم گرفتی ، چطور هنوز جرات میکنی و در

ملاء عام ظاهر میشوی ؟؟؟

حالا طلبکار هم هستی ؟

بخدا اگر روزی حساب و کتابی بشود ، حتما باید پاسخگو و

منتطر مجازات باشی مرد مومن !!!!
اگر واقعا آن بیمارستان به جای ۲۸۰ میلیون تومان از وزیر یک میلیون دریافت کرده حتما رانتی بیش از ده برابر یا صد برابر از قبل بیت المال دریافت خواهد کرد. پس این هزینه دهها برابر از جیب مردم پرداخت می‌شود. هم وزیر و هم بیمارستان باید محاکمه شود.
منظور اقای جلیلی این است مانند من چند سالی بروید بیایید هزینه کنید و گاهی هم جوک بگوید با مذاکره کنند گان و شعار بدهید اخرش هم یک خط توافق ننویسد
عباسی و تیم مذاکره کننده جدید متن برجام جدید و قدیم را برای مردم منتشر کنید. مردم که انک و مسخره شما نیستند
مجلس تعطیل شد درست نیست. مجلس تعطیل بود صحیح تر است
آقای عباسی واقعا بی سوادی همه هم می دانند
اگر این آقای عباسی یک متن یک صفحه ای انگلیسی را درست و بدون غلط خواندند با سواد هستند
مخاطب من آقای زیدآبادی است:
1. منتقدانِ زایمان 280 میلیونی همسر وزیر در بیمارستان خصوصی، رفتار او را نه بر اساس منطق، بلکه بر مبنای گفتمان خودِ ایشان و هم پالگان ، نقد می کند. اگر آنچه شما می فرمایید را درست فرض کنیم، پیکانِ نقد شما باید به سمت صاحبان گفتمان نشانه می رفت و نه به یک مصداق نیم بند آن طرز فکر در جناح مقابل.
این گفتمان و طرز فکر، مبنای فکری سفرهای استانی و گرانقیمتِ رئیس جمهور است گفتمانی که رئیس جمهور بر اساس آن باید هر هفته در میان فقرا و حاشیه نیشنان یک منطقه حاضر و از نزدیک مشکلات را لمس کند تا بتواند شیوه ی مدیریتی درست را بر دولتش حاکم سازد. این طرز فکر می گوید که شما اگر برای درمان به بیمارستان خصوصی مراجعه کنید هیچگاه مشکلات بیمارستان دولتی را متوجه نخواهید شد.
2. نقدی بر نقد شما: اینکه اگر کسی دستش به دهانش می رسد خدمات را با نرخ واقعی بخرد و از یارانه انصراف بدهد، بسیار عالیست. مثلا وقتی در پمپ بنزین، بنزین می زند مابه التفاوت قیمت یارانه ای با آزاد را به حسابی نزد دولت واریز کند، یا از دریافت یارانه انصراف دهد، قبض برق و آبش را به نرخ واقعی بپردازد. اما آیا ما اصلا چنین آدمهایی در مملکت داریم؟ منتقدان نگفته اند که چرا بیمارستان خصوصی داریم، بلکه گفته اند چرا این فرد خاص که وابسته به آن طرز فکر خاص است به جای بیمارستان دولتی از خدمات بیمارستان خصوصی استفاده کرده است؟ (ایشان در همین استفاده هم مبلغ فاکتور را نپرداخته!!) اگر همسر وزیر یک تخت بیمارستان دولتی را اشغال کند ولی در عوض همسرش کیفیت خدمات بیمارستان دستش بیاید بسیار مفید خواهد بود تا اینکه او هیچ درکی از وضعیت خدمات در محیط های ارزانقیمت دولتی نداشته باشد.
*نکته: کلیت سخن شما مورد تأیید من است و حتی می توانم بگویم که هر کسی که توانایی پرداخت هزینه های خدمات و کالاهایش را دارد، استفاده از یارانه را بر خود باید حرام بداند و این نه فقط در استفاده از خدمات درمان بلکه حتی در پول بنزین و عوارض بزرگراه و ... هم باید لحاظ شود. متمکنین حتی باید مابه التفاوت اینها را هم بپردازند
باید از آقای نادری (نماینده مجلس) پرسید که آیا میداند قیمت یک کیلو گوشت چقدر است؟
ننگ بر شما و آن وابسته هایی که به شما رای دادند تا اینقدر به گرفتاریهای مردم بی تفاوت باشید و از شلیک چند موشک یمنی به امارات اظهار شعف و رضایتمندی کنید
اخر این اقای جلیلی واحمدی نزاد ازجان مردم چه می خواهند بابا چی گلی به سر مردم زدی جلیلی جان
آقای عباسی چهار سال رییس انرژی اتمی بودی فقط دوبار خانه های سازمانی را با هزینه چند صد میلیونی بازسازی و جابجا شدی حالا انقلابی شدی
اقای زید اباید چا شماها هرچیزی را به نفع احسن ومثبت تفسیرمیکنید ؟چرا همواره اشتباهات عمفکرانت را صحیح وکارمثب مخالفان خودرا حرام جلوه میدهید؟ اقای زیدابادی این وزیر برای زایمان همسرش دلش برای محرومان ویااینکه تخت بیمارستان دولتی خالی بماند برای مردم این یک نوع توهین به شوروشعور درک مردم هست اقای زیدابادی نخیر این وزیر برای اینکه از امکانات بهتر وبرتری از دیگر بیماران کشور استفاده کند بیمارستان خصوصی را برگزید نه اینکه انچه شماتفسیرکردید این وزیر بخاطر درامدی اشرافیگری که دارد وازاینکه خدمات بیمارستان دولتی را مطلوب وشان خود وخانواده اش نمیدانست بیمارستان خصوصی را انتخاب کرداقای زیدابادی اگر دل شما وهمفکرانتان برای اقشار محروم میسوزد داروخارجی وارد کنید نه اینکه برتردیدن وبیمارخودرا نسبت به مردم برتری دادن دربخش خصوصی انرا جلوه مثبت دهید لطفا ساکت
جلیلی اساسا تخصص حرافی و بیانیه صادر کردنه!!!!!!
ایشون چون ید طولایی در امتیازگرفتن از آمریکایی‌ها دارن، خواستن انتقال تجربه بدن.
مثل اينكه بايد خيلى مواظب تيم ساده انگار جديد بود.
بيان نامه 200 صفحه اي جليلي و از اينگونه حرفها همه اش فيلم است. آقايان به اصطلاح اصولگرا نتوانسته اند حتي يك كلمه به توافق نامه تائيد شده سال2015 اضافه كنند و ومي دانند اگر توافقي صورت گيرد همان متن سال 2015 است . با اين شانتاژبازيها مي خواهند بگويند ماهم بلديم توافقات بين المللي بنويسيم و امضاء كنيم. درصورتيكه داخل كشور و دنيا مي داند كه اينها اينكاره نيستند.
همين آقاي جليلي با بي اطلاعي از قوانين بين الملل باعث و باني شروع تحريم هاي دنيا عليه مردم ايران شد.
توجیه این موضوع که چرا به بیمارستان خصوصی وزیر محترم تشریف برند بسیار جالب و منطقی بود!!!!+!
دقیقا به همین دلیل ارگانهای دولتی ساحل شمال کشور را اشغال کردند که مردم در دریا غرق نشوند تمامی این نفرات با این طرز تفکر به فکر مردم هستند
فقط نمیدونم مردم رو چی فرض می‌کنند
«ادب مرد به ز دولت اوست.»
البته دست خودشان نیست «از کوزه همان برون تراود که در اوست.»
عباسی: تیم مذاکره کننده قبلی به ما می‌گفت بی‌سواد
آن موقع شک داشتیم الان به یقین رسیدیم البته صفات دیگری نیز به آن اضافه شد که شرط ادب برای جایگاه نمایندگی اجازه گفتن نمی دهد
ما دچار قومی شدیم که فکر می کنند خدا فقط انها را هدایت کرده از سخنان جناب سردار تا نامه جلیلی انگار چشمهای خود را بسته اند ودر جای دیگری زندگی می کنند وفقر ونا امیدی ونابود اخلاق وفرهنگ واقتصاد وشرافت این مردم را نمی بینند خود را دانای مطلق می دانند در حالی که چه باید گفت فقط ای کاش هرگز شما نمی دیدیم ودر یک زمان با شما نمی زیستیم همین
جناب آقای زیدآبادی فرمایش شما صحیح . اگر جناب وزیر مال و اموال داشته که بیمارستان خصوصی ببرند که باید گفت تمام بدبختی قشر محروم ( به زعم شما) اینست که میگن آدم سیر از آدم گشنه خبر نداره و سواره از پیاده نتیجه اش شده اینکه یکی از مسئولین این دولت میاد میگه خط فقر 4 میلیون تا 5 میلیون تومان هست چرا ؟ چون حقوقش اینقدر بالا و مکفی است که خبر نداره قیمتها در چه سطوحی هستند مطمئن باشید اگه همه مردم میتوانستند بجای مداوا در بیمارستانهای دولتی که سطح رسیدگی انها به پای بیمارستانهای خصوصی نمیرسه به بیمارستان خصوصی مراجعه میکردند تا ضمن رسیدگی مناسب کرامت انسانی آنها را هم حفظ کنند . و اگر جناب وزیر از لحاظ پرداخت هزینه در عسر و حرج بودند که با یک میلیون تومان ترخیص کرده اند تا حتما بقیه مطالبات بیمارستان را با قرض و قوله و فروش ماشین و ... پرداخت کنند خب چرا اینهمه زحمت ؟ مثل بقیه اقشار محروم به بیمارستان دولتی میرفتند تا نه تنها به خاک سیاه ننشینند بلکه از حق و حقوق طبیعی و ملی خود استفاده میکردند . بدبختی قشر محروم و دلیل اینهمه مسائل و مشکلات کشور ماله کشی به خبط و خطاهای امثال شماست .
مخالفان برجام ضد مردم و بی دغدغه هستند
ادعای یک فعال سیاسی : زایمان ۲۸۰ میلیونی همسر وزیر رئیسی در بیمارستان‌خصوصی؟
در پاسخ به این تیتر باید بگویم اقای محترم :
اولا بیمارستان های دولتی بیمارستان نیستد مرکز آموزشی هستند لذا کسی که به این مراکز می رود بیماریست که توسط پزشکان آینده معاینه میشود وهمچنین توسط پرستاران آینده بررسی میشوند و وجود پزشک متخصص فقط در حد تابلوی اعلانات است برای دلخوشی من و تو و الا پزشک متخصص کجا بود این آقای وزیر خوب می دانست که همسرشان را به بیمارستان خصوصی برده اند اگر منهم بودم به لحاظ ارزشی که جان انسان دارد همین کار را می کردم حالا من وشما به لحاظ عدم توان مالی مجبوریم بریم بیمارستان دولتی وموش آزمایشگاهی بشویم علی برکت الله
جناب زید ابادی
چرا زمان روحانی با همه ریخت وپاش دم نزدی
مثلا در هتلی که می خواست بخوابه باب میل ر وحانی نبود وخوابش نمی برد یا برای سخنرانی در یک شهر کولر های گازی ۴تائی جواب نگیداد برایش نشب کردن
فرمایش آقای زید آبادی در مورد درست بودن استفاده وزیر ناشناس از بیمارستان خصوصی کاملا صحیح می باشد ولی ایکاش ایشان به پرداخت یک میلیونی به جای 280 میلیون هم اشاره می کردند. مشکل اصلی چگونگی عدم پرداخت این مبلغ می باشد نه صرفا استفاده از بیمارستان خصوصی!
اقای رییسی اگر 2 روز در سیستان و بلوچستان مانند هموطنان توانستید زندگی کنید اظهار نظر کنید وگرنه شما حرف زدن هم بلد نیستید
اینکه کسی ۲۸۰ میلیون صرف بچه نورسیده کند یک مسله است اصل مسله اینجاست که این ۲۷۹ میلیون باقی مانده را کی داده
خوب از جیب ملت پرداخت شده این زیانس بیشتر از نفعش است
ملت را اینگونه غارت میکنند.
آقا من پیشنهاد می کنم یک تیم مذاکره کننده دیگه بفرستیم. اعضای پیشنهادی:
حسین شریعتمداری- حسن عباسی- سعید جلیلی-رسایی و پناهیان
آقالی جلیلی آیا چیزی که شما می خواهید خواست اکثریت مردم نیز هست ؟ آیا سیاستی که وضع کشور و مردم و اقتصاد را به این روز انداخته را مردم نیز حمایت میکنند ؟ بهتر نیست در اتخاذ سیاستها به جای اشخاصی مثل شما خواست اکثریت مردم نیز لحاظ گردد . بهتر نیست به جای اینکه شما یک تنه خواهان چیزی باشید که سرنوشت 85 ملیون ایرانی به آن گره خورده اجازه دهید در یک نظر سنجی 85 ملیون ایرانی به جای شخص شما در مورد آن نظر بدهند؟
"رئیس سابق سازمان انرژی اتمی با اشاره به این که تیم مذاکره کننده قبلی به ما می‌گفتند "بیسواد"
والا ما همین الان هم به کسانی که رو کارند میگیم بیسواد!!
با سلام. با این استدلال آقای زید آبادی پس کسانی که برای به دنیا آمدن فرزندشون به خارج از کشور میروند هم به محرومین و هم به ثروتمندان خدمت کردند تا هم بیمارستان دولتی اشغال نشود و هم بیمارستان خصوصی.
از اون برنامه "چشم انداز 1400" چه خبر؟؟!!
نمی دانم که آیا زیدابادی این دفاع را به تمسخر گفته یا واقعی ولی عالیجناب کسانی که دم از انقلابی گری و دولت مردم مدار و محرومان می دهد باید خود را همسطح مردم محروم و عادی قرار دهد نه در بیمارستان خصوصی آنچنانی با هزینه گزاف
خوبه
حالا بهد از سلامتی و بهبود مجلس از کرونا،
خوبه سه تا وزیر شخیصی که بر بازگشاییذانشگاه‌ها و به خصوص الاخص! مدارس اصرار داشتند و بخشنامه و دستور دادند را احضار و با تمام قوا استیضاح و برکنار و جهت پیگیری قضایی به قوه قضائیه معرفی کنند تا ایشان‌را به جرم تقصیر در بیماری و مرگ عده کثیری از مردم، تا آخر عمر از داشتن پست و شغل دولتی و همکاری با بدنه دولت محروم کنند، تا درس عبرتی برای بقیه باشد.که با جان و مال و شرف مردم این کشور بازی نکنند.
اقای زید ابادی اگه امکانات بیمارستان دولتی بد است چرا برا مردم عادی خوبه اما برا وزرا بده ؟در ثانی اون مابه التفاوت را قطعا بیمارستان به طریقی از ساسر بیماران دریافت خواهد کرد . یادمون نرفته که وزیر اموزش وپرورش یکی از کشورهای اروپایی(اگر اشتباه نکنم نروژ) را به علت ثبت نام فرزندش در مدرسه خصوصی عزل کردند چون معتقد بودند اگر سیستم اموزشی اشکال دارد مقصر توی وزیری .
جالبه بعضیا تازه فهمیدن خودرو داخلی کیفیت نداره
جناب سردار چون سواد رسانه ای مردم بیش از مسولان شده ناراحت هستند
سلام.اینکه تخت خالی برای نیازمندان فراهم باشد بسیار خوب است.ولی در این مورد باید بگویم خودتی ..
تعطیلی مجلس هیچ اثری در روند مملکت ندارد فقط کمی هزینه بیت المال کمتر مشود!
279 میلیون باقیمانده حق الناس است بر گردن رئیسی و وزیر و همفکرانش
آقای عباسی الان واقعا" اثبات شد که بیسوادین.
جناب جلیلی فراموش کردند زمانی که نماینده ایران در همین مذاکرات بود چه برسد مردم آورد . تیم بعدی کلی امتیاز داد تا بخشی از اون مصیبتها رو حذف کنه .
آقای جلیلی تنها مزیت تو جانبازیت است خواهشاً آن را ابزار اهدافت قرار نده مردم ایران وهمه جانبازان آسایش و رفاه می خواهند .
جناب عباسی مگه تیم قبلی ناحق گفته؟ بیسوادی شما بر عالم و آدم آشکاره. تیم شما حالا هم داره از درختی که آن تیم کاشته میوه چینی میکنه. حالا توافق نامه شما بیرون میاد آن وقت تفاوتها را خواهیم دید.
دلواپسان يه وقت غصه نخوريد،مذاكره ايي كه يكماه وبيشترطول بكشه،براي سيروسياحت ورسانه ايي شدن انجام شده كه به احتمال قوي باموشك پراكني شماعزيزان،روابط تيره خواهدشد.!خخخ
میدوارم مردم فهمیده باشند مسئولان بیسوادی دارند.
آقایان جلیلی و باقری کنی هر دو هم فکر هستند
تنها خطری که برنامه اتمی ما رو تهدید میکنه خرابکاریه. مثلا ممکنه توی دوربینهای آژانس بمب کارگذاشته باشن. بقیه موارد یا بلوفه یا کم اهمیت.
رفتار خفت بار رييس جمهور اذربايجان با رستم قاسمي فراموش نشه !
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار