بازدید 42371
دو هزار و نهصد و چهل و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

گلایه رهبر انقلاب از افزایش قیمت لوازم خانگی / کنایه‌های توییتری به تصویب خرید خدمت سربازی در کمیسیون تلفیق / نماینده مجلس: عادل فردوسی‌پور را به شبکه سه برگردانید / آیا شأن خانواده شریف ایرانی استفاده از ارابه مرگ ۱۸۰ میلیون تومانی است؟

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند ترامپ: اگر رئیس‌جمهور آمریکا بودم تنها در عرض یک هفته با ایران توافق می‌کردم / جزئیاتی از پرونده محکومیت «صدرالساداتی» در دادگاه / انتقاد تند کیهان به مهاجرانی؛ کدام مذاکره محترمانه؟ / در یک پژوهش از هر ۱۰۰۰ زن ۸۷۰ نفر حجاب را قبول داشتند / چند همسری مجوز قانونی دارد ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۰۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱ 30 January 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

رئیس سابق پلیس تهران: چرا باید در فضای رسانه، من بیایم بگویم که به فلان سفر رفتم یا نرفتم؟ / اصلا من صد تا سفر رفتم، باید پاسخگو باشم؟

مرتضی طلایی: دیشب جوانی به من پیام داد که من فکر می‌کردم تو با بقیه فرق داری اما فهمیدم تو هم فلانی!مگر مسئله شخصی افراد باید در فضای رسانه‌ای به آن پرداخته شود؟ چرا باید در فضای رسانه من بیایم بگویم که به فلان سفر رفتم یا نرفتم؟ اصلا من صد تا سفر رفتم. باید پاسخگو باشم؟من دارم زندگی خودم را می‌کنم؛ شما باید جواب بدهید که زندگی شخصی افراد به چه کسی مربوط است؟نایب رئیس سابق شورای شهر در خصوص فردی که ویدیوی حضور او را در کانادا منتشر کرده است، گفت: اصلا این فرد چرا در گزینش صداوسیما رد شده و بعد چه می‌شود که وارد صداوسیما جمهوری اسلامی می‌شود؟/دیده بان ایران

«سوت‌زنی» در مجلس نهایی شد

حسن نوروزی، نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس: طرح سوت زنی در کمیسیون قضایی در حال نهایی شدن است و به زودی به صحن علنی مجلس شورای اسلامی خواهد آمد.در طرح سوت زنی آمده است افرادی که به عنوان حقیقی یا حقوقی سوت زنی می‌کنند از نظر امنیتی، مادی و معنوی مورد حمایت دولت قرار بگیرند.هر یک از شهروندان و سازمان های مردم نهاد می­‌توانند اطلاعات خود درباره اموال نامشروع اشخاص مشمول این بخش را به دادستان کل کشور اعلام کنند. دادستان کل مکلف است طرق قابل دسترسی را برای اعلام گزارش­‌های مردمی ایجاد و اعلام کند./فارس

چند همسری مجوز قانونی دارد

انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور:چند همسری از نظر قانون در صورتی که رضایت همسر وجود داشته باشد مجوز دارد.تلاش کرده‌ایم تا زندانیان زن غیرعمد و دارای فرزندی که امکان آزادی آن‌ها وجود دارد را آزاد کنیم.لایحه تامین امنیت زنان علیه خشونت در حال حاضر در مجلس در حال بررسی است.

نماینده مجلس: عادل فردوسی‌پور را به شبکه سه برگردانید

نماینده مردم اردبیل در مجلس از دیدار با رئیس صدا و سیما خبر داد و خواستار بازگشت عادل فردوسی‌پور به شبکه سه سیما شد. حجت الاسلام سیدکاظم موسوی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار کرد: امام خمینی(ره) فرمودند من ورزشکار نیستم اما ورزشکاران را دوست دارم. حرکت اخیر فوتبالیست‌های تیم ملی در رقابت با تیم ملی عراق را تحسین می‌کنم. آنها باعث شعف و شادی در دل مردم و جوانان ورزش دوست شدند.نماینده مردم اردبیل در مجلس از دیدارش با ریاست صدا و سیما خبر داد و گفت: ۱۰ روز گذشته در نشستی با رئیس سازمان صدا و سیما، برگشت دکتر عادل فردوسی پور به برنامه ۹۰ شبکه سه را مطرح کردم و خواستم مکانیسمی برای این کار در نظر بگیرند. ما که برای کاهش فشار اقتصادی و معیشتی مردم کاری انجام نمی‌دهیم، حداقل با بازگشت فردوسی‌پور به این برنامه کاری برای جوانان انجام دهیم. در این دنیا غیر از معصومین همه حاشیه داریم. باید با تعهد و ترمیم این مسائل را برطرف و زمینه بازگشت این گزارشگر خوب به برنامه تلویزیونی را فراهم کنیم.

نماینده محلس: آیا شأن خانواده شریف ایرانی، استفاده از ارابه مرگ ۱۸۰ میلیون تومانی است؟

سید حمید آوایی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه تمام دولت ها وقتی سر کار می آیند احساس می کنند سنگری را فتح کرده اند و دولت های قبل از خود را خائن فرض کرده و تحت فشار گروه ها و احزاب سیاسی می خواهند تمام مسئولان را تغییر دهند. به وزرای محترم تاکید می کنم در مقابل فشار فرصت طلبان بی ریشه جهت انتصابات غیر کارشناسی و فامیلی مقاومت نمایند ولو به قیمت از دست دادن جایگاه‌شان باشد. آوایی در ادامه در رابطه با مساله خودرو بیان کرد: ناکارآمدی خودروسازان داخلی بلای جان ملت شده است. یکی از مهمترین عوامل تلفات جانی تصادفات جاده ای در ایران ایمنی پایین و کیفیت نازل خودروهای داخلی است. آیا شأن خانواده شریف ایرانی استفاده از خودرو با قیمت بالغ بر ۱۸۰ میلیون تومان است که از آن با نام ارابه مرگ یاد می شود؟ وی افزود: خودروسازان به واسطه حمایت های بی ضابطه دولت های صحنه های وحشتناک تصادفات زنجیره ای را می بینند و شانه از مسئولیت خالی می کنند. راه حل این موضوع مشخصا خصوصی سازی واقعی شرکت های خودروسازی و همچنین اجازه واردات خودروهای با کیفیت و با تعرفه های منصافه است که در نهایت منجر به ایجاد رقابت، بالا رفتن کیفیت و پایین آمدن قیمت در صنعت خودروسازی کشور خواهد شد. نجات جان مردم هیچ منافاتی با شرع و قانون اساسی ندارد.

تعداد بازداشتی‌های شهرداری رباط‌کریم به ۱۸ تن رسید

دادستان شهرستان رباط‌کریم از بازداشت ٣ کارمند دیگر شهرداری شهرستان رباط‌کریم خبر داد و گفت: تعداد بازداشتی‌های شهرداری رباط‌کریم به ۱۸ نفر رسیده است.رحیم علیش‌پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم اظهار کرد: در راستای عزم جدی قوه قضائیه در جلوگیری از فساد، دادستانی شهرستان رباط‌کریم با همکاری نیروهای اطلاعاتی و ماموران نیروی انتظامی صبح امروز ۳ نفر دیگر از کارمندان شهرداری رباط‌کریم را به اتهام فساد و ارتشاء بازداشت کردند و به این ترتیب تعداد بازداشت‌شدگان شهرداری به ۱۸ تن رسید.

نماینده مجلس: ستاد کل نیروهای مسلح مخالف خرید سربازی است

شهریار حیدری با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق برای خرید سربازی گفت: کمیسیون تلفیق با پیشنهاد دولت و کمیسیون تخصصی درآمدی برای دولت در بودجه ۱۴۰۱ از محل خرید خدمت سربازی پیش بینی کرد. وی درباره نظر ستاد کل نیروهای مسلح درباره خرید خدمت سربازی گفت: ستاد کل نیروهای مسلح خیلی موافق خرید خدمت سربازی نیست و حتی اعلام کرد با این موضوع موافقت نشود. این عضو کمیسیون تلفیق ۱۴۰۱ ادامه داد: ستاد کل نیروهای مسلح نظرش را در کمیسیون تلفیق اعلام کرد مبنی بر اینکه مخالف است اما در نهایت موضوع خرید خدمت سربازی در کمیسیون تلفیق تصویب شد.

در یک پژوهش از هر ۱۰۰۰ زن ۸۷۰ نفر حجاب را قبول داشتند

حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات به برخی از پژوهش های انجام شده در سال های گذشته اشاره و اضافه کرد: در پژوهشی که درباره حجاب صورت گرفته، از حدود هزار زن بدحجاب در تهران درباره قبول داشتن حجاب پرسش شده بود که ۸۷۰ نفر آنها پاسخ دادند که حجاب را قبول دارند و برای افراد با حجاب احترام قائل هستند؛ اما بهدلایلی مانند اینکه همسر، پدر، دوست یا مادر آنها مانع می شوند، نمی توانند حجاب داشته باشند.

یک ایرانی‌تبار به رهبری حزب سبزهای آلمان برگزیده شد

حزب سبزهای آلمان روز شنبه دو رهبر جدید خود را برگزید؛ امید نوری‌پور، شهروند ایرانی‌تبار ۴۶ ساله، کارشناس سیاست خارجی و ریکاردا لانگ، فمینست جوان هدایت این حزب قدرتمند و بلندپرواز حاضر در دولت ائتلافی اولاف شولتس را به دست گرفتند.هدف رهبری جدید حزب سبزهای آلمان تسخیر جایگاه صدراعظمی در سال ۲۰۲۵ اعلام شده است.آقای نوری‌پور و خانم لانگ جایگزین آنالنا بربوک و روبرت هابک، دو رهبر پیشین حزب می‌شوند. خانم بربروک هم‌اکنون وزیر امور خارجه دولت ائتلافی است و آقای هابک، در مقام جانشین صدر اعظم، عهده دار «ابر وزارت» اقتصاد و محیط زیست است.ریکاردا لانگ، نماینده جناح‌ چپ حزب سبزهاست. او پیش از این معاون رهبری جنبش، فمینیست و از فعالان مبارزه علیه «چاق‌هراسی» و راست افراطی آلمان بود.

کنایه داوری به رئیسی با مقایسه دولت سیزدهم و دوران اصلاحات

عبدالرضا داوری، بخشی از لایحه بودحه ۱۴۰۱ را مورد انتقاد قرار داد و درباره خرید خدمت سربازی در توئیتی نوشت: سال ۷۷ دولت خاتمی با فروش سربازی بین ۱.۸ تا ۳.۱ میلیون تومان از مشمولان دریافت می‌کرد و چون نرخ دلار ۶۵۰ تومان بود هر مشمول بین ۲۷۰۰ تا ۴۷۰۰ دلار به دولت خاتمی پرداخت می‌کرد. دولت رئیسی، اما می‌خواهد بین ۹۰۰۰ تا ۲۲۰۰۰ دلار از مشمولان دریافت کند!

انتقاد تند کیهان به مهاجرانی؛ کدام مذاکره محترمانه؟

وزیر لندن‌نشین دولت اصلاحات ادعا کرد: زمانی که برای مذاکره مستقیم مقاله نوشته بود، دعوت دولت آمریکا محترمانه بود.در قسمتی از مطلب روزنامه کیهان آمده است:عطاءالله مهاجرانی پس از معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور دولت سازندگی، به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسید. او چند سال بعد، با ادعای اینکه به‌خاطر خوردن شیر درازگوش وارد میدان سیاست شده بوده(!) مدعی ‌ترک سیاست شد. سپس همزمان با درگیری با برخی مشکلات خانوادگی به لندن رفت و ارتباطاتی را با دولت سعودی گرفت.او به هنگام وقوع فتنه سبز، جوگیر شده و «اتاق فکر جنبش سبز در خارج از کشور»(!) را به همراه کسانی مثل سروش و کدیور و عبدالعلی بازرگان در لندن تشکیل داد که سرنوشت عبرت‌آموزی داشت.مرحوم هاشمی رفسنجانی هم در خاطرات روز ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۹ ماجرا را این‌گونه روایت می‌کند: «شب به خانه آمدم. در حالی که مشغول نوشتن خاطرات بودم، به اخبار بخش فارسی صدای آمریکا گوش می‌دادم، خبر داد که دومین گروگان آمریکایی در لبنان، امشب آزاد شد. اظهاراتی شده که نشان می‌دهد، دولت آمریکا می‌خواهد تا پایان آزادی همه گروگان‌هایش، امتیازی ندهد.

توئیت محسن رضایی در سالگرد شهادت شهید حسن باقری

معاون اقتصادی رییس جمهور در سالگرد شهادت سردار «حسن باقری» با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی وی، تصریح کرد: سلاح اصلی شهید باقری ایمان به خدا، عشق به انقلاب و ایران و هوش فراوان‌اش بود و جسارت انجام ماموریت‌های غیرممکن را داشت. «محسن رضایی» فرمانده پیشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه در توییتر خود با اشاره به خاطره‌ای از معرفی شهید حسن باقری از سوی رهبر معظم انقلاب نوشت: «وقتی حضرت آقا، حسن باقری را به من معرفی کردند، متوجه شدم او توان و جسارت کافی برای بر عهده گرفتن یک مسئولیت بزرگ در واحد اطلاعات و عملیات سپاه و انجام ماموریت‌های غیرممکن را دارد. سلاح اصلی او ایمان به خدا، عشق به انقلاب و ایران و هوش فراوان‌اش بود.«غلامحسین افشردی» معروف به «حسن باقری» از فرماندهان جوان و استراتژیست دفاع مقدس بود که در عملیات‌های فتح‌المبین، رمضان و بیت‌المقدس نقش مؤثر و فعالی داشت. آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد ۱۳۶۱ از مهمترین دستاوردهای عملیاتی و فرماندهی این شهید سرافراز محسوب می‌شود.شهید باقری نهم بهمن‌ ماه ۱۳۶۱ و اندکی پیش از آغاز عملیات والفجر مقدماتی، به‌همراه جمعی از همرزمانش در حال انجام عملیات شناسایی در منطقه فکه مورد اصابت گلوله خمپاره قرار گرفت و در ۲۶ سالگی به درجه رفیع شهادت رسید.

گلایه رهبر انقلاب از افزایش قیمت لوازم خانگی

رهبر انقلاب در بخشی از دیدار با تولیدکنندگان و فعالان صنعتی گفتند: من گلایه می کنم از دوستانی که مسئولان کالاهای خانگی و لوازم خانگی هستند. ما از اینها حمایت کردیم، اسم آوردیم، شنیدم بعضی از اقلام دو برابر ارتقای قیمت پیدا کرده؛ چرا؟ نباید این‌جور برخورد بشود با حمایتها. خب اگر این‌جور ما کیفیت را بالا نبریم، چطور انتظار داریم که بازارهای خارجی را فتح کنیم؟رهبر انقلاب با تاکید بر لزوم ارتقای کیفیت کالاهای تولید داخل فرمودند: حمایت‌های عملی و تبلیغاتی از تولید داخلی باید منجر به ارتقای کیفیت محصولات و همچنین ارتقای فناوری شود اما متأسفانه در برخی صنایع به‌ویژه در صنعت خودرو به موضوع کیفیت توجه نمی‌شود و مردم نیز بحق به آنها اعتراض دارند. ایشان خاطرنشان کردند: اگر با وجود فضای حمایتی از تولید داخل، به جای ارتقای کیفیت، قیمت‌ها افزایش یابد، مساله بدی است، زیرا نتیجه همه حمایت‌های دولتی، بانکی و جلوگیری از رقابت‌های خارجی، عملاً منجر به بالا رفتن قیمت شده است.

توییت آشنا درباره خرید سربازی

حسام الدین آشنا در توییتی به قانون خرید سربازی کنایه زد.

گلایه رهبر انقلاب از افزایش قیمت لوازم خانگی / کنایه های توییتری به تصویب خرید خدمت سربازی در کمیسیون تلفیق / نماینده مجلس: عادل فردوسی‌پور را به شبکه سه برگردانید / آیا شأن خانواده شریف ایرانی استفاده از ارابه مرگ ۱۸۰ میلیون تومانی است؟

 

کنایه عبدی به طرح فروش سربازی

عباس عبدی در توییتی نوشت: کسری بودجه زیاد است؛ پس هر راهی برای پول درآوردن حلال است.

گلایه رهبر انقلاب از افزایش قیمت لوازم خانگی / کنایه های توییتری به تصویب خرید خدمت سربازی در کمیسیون تلفیق / نماینده مجلس: عادل فردوسی‌پور را به شبکه سه برگردانید / آیا شأن خانواده شریف ایرانی استفاده از ارابه مرگ ۱۸۰ میلیون تومانی است؟

 

چرا ۳۰ نماینده کرونایی همچنان به مجلس می‌آیند؟

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از حضور تعدادی از نمایندگان علی رغم تست مثبت کرونا در مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد. جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت: «در عجبم از نمایندگانی که علی رغم مثبت بودن تست کرونایشان، دیروز در کمیسیون تلفیق و امروز در صحن مجلس حضور داشتند و بی توجه به تذکرات دیگران، بر این رفتار غیرمسئولانه و اشتباه خود اصرار می‌ورزیدند. هیچ توجیهی برای به خطر انداختن سلامت دیگران پذیرفتنی نیست!» مجتبی یوسفی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ایسنا تاکید کرد که تست کرونای ۲۱ تن از نمایندگان به طور قطعی مثبت شده و ۶ نفر دیگر هم به صورت مشکوک مبتلا به کرونا هستند.امروز ظهر از همه نمایندگان تست کرونا گرفته شده و قرار است نتایج آن تا امشب و یا فردا صبح مشخص گردد. رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه علنی امروز صبح مجلس حضور نداشت.

سردار قاآنی وارد اربیل عراق شد

شبکه خبری الحدث خبر داد که سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد اربیل عراق شد.سردار قاآنی روز گذشته نیز به سامراء سفر کرده بود و در آنجا به زیارت حرم امامین عسکریین (امام هادی و امام حسن عسکری علیهما السلام) پرداخت. بر اساس گزارش‌ها، رئیس عتبه امامین عسکرین، پرچم مقدس این حرم را به سردار قاآنی اهدا کرد.فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع نیروهای الحشد الشعبی نیز حضور یافت و در جریان امور امنیتی منطقه قرار گرفت.

جزئیاتی از پرونده محکومیت ‌«صدرالساداتی» در دادگاه

یک مقام آگاه قضایی گفت: خلع لباس آقای مهدی صدر الساداتی دائمی نیست و تعلیقی است. یک مقام آگاه در دستگاه قضایی به جزئیات پرونده محکومیت صدر الساداتی در دادسرای ویژه پرداخت و گفت: متاسفانه آقای صدر الساداتی از رأی دادگاه، خلاف واقع را بیان کرده است، وی بیش از ۱۰پرونده در دادسرای ویژه دارد که اکثریت منجر به صدور کیفرخواست شده است و بعضی ها نیز منتج به صدور رأی قطعی شده و برخی از پرونده ها نیز هنوز مفتوح است. وی ادامه داد: پرونده ای که آقای صدر الساداتی محکوم شده، در واقع ۸ پرونده بوده که اشخاص حقیقی و حقوقی از وی، شکایت کرده اند که در نهایت وی، به خاطر اتهامات متعدده که داشته در بعضی ها به جزای نقدی محکوم شده در برخی از پرونده ها تبرئه و در بعضی ها منجر به خلع لباس دائم روحانیت شده است، البته این خلع لباس دائمی نیست؛ یعنی اگر مجددا مرتکب جرم شود و رعایت نکند این رأی اجرا خواهد شد. این مقام قضایی بیان داشت: آقای صدر الساداتی با زیرکی آمده و مساله تعلیق را مطرح نکرده، در حالی که دو سال تعلیق شده است.

ترامپ: اگر رئیس‌جمهور آمریکا بودم، تنها در عرض یک هفته با ایران توافق می‌کردم

رئیس جمهور سابق آمریکا از رویه جو بایدن در مورد ایران انتقاد کرد.به گزارش هیل، دونالد ترامپ در ادعایی تکراری گفت: ما از توافق فاجعه بار با ایران خارج شدیم. اگر من رئیس جمهور آمریکا بودم، ظرف یک هفته با ایران توافق می‌کردم اما الان ما می‌بینیم که ایران در حال جدال با آمریکا در این موضوع است.

مطهری: خوشبختانه در دولت جدید برخی اموری که در دولت قبلی ممنوع بود مباح شده است

علی مطهری درمورد رویکرد دوگانه به مذاکره با امریکا در دولت قبلی و دولت فعلی می‌گوید، «خوشبختانه در دولت جدید برخی اموری که در دولت قبلی ممنوع بود مباح شده است؛ از آن جمله اصل مذاکره و خصوصاً نوع مستقیم آن. ولی ما خوشحالیم که چنین رویکردی به نفع ملت پیدا شده است.من یک سال پیش گفتم اینها وقتی خودشان روی کار بیایند مسئله برجام و اف‌ای‌تی‌اف و مانند اینها را حل می‌کنند. اگر دولت دستشان نبود کارشکنی می‌کردند. تناقض در رفتار گروهی که خودشان را انقلابی نامیده‌اند وجود دارد، ولی امروز وقت حساب‌کشی نیست و همه باید دولت را کمک کنیم تا کشور سروسامان بیابد.»او همچنین درمورد سفر اخیر رئیس دولت سیزدهم به روسیه و حواشی آن نیز با تاکید بر اینکه « روسیه رؤسای جمهور ایران را مقام درجه ۲ حساب می‌کند، لذا تشریفات لازم را اجرا نمی‌کند»، می‌گوید: پوتین هم وقتی به ایران آمد مستقیم به ملاقات رهبری رفت و ملاقاتی با رئیس‌جمهور انجام نداد. تا حدی هم طبیعی است. وقتی ما می‌گوییم سیاست خارجی توسط رهبری تعیین می‌شود و رئیس‌جمهور و وزیر خارجه صرفاً مجری هستند، آنها مایلند که سراغ مرجع تصمیم‌گیر بروند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۶
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۴۳
با این سنگ اندازی بهتر است ایران خودرو و سایپا تعطیل شود و از چین ماشین بی کیفیت با قیمت میلیاردی بیاورند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
از کدام سنگ اندازی حرف میزنی تازه نه اینکه خودروی های ایرانی خیلی بهتر است از چینی ها
ناشناس
| - |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
ای کاش پولی را که صرف این فرگون سازهای خودرویی بی کیفیت می شود صرف واردات می کردیم و منابع ملی را اینگونه هدر نمی دادیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
ماشينهاي چيني صد شرف دارن به اهن پاره هايي مثل پرايد كه با تكنولوژي ٣٠ سال قبل با قيمتهاي نجومي به مردم بيچاره فروخته ميشن
حالا یک عده می آیند می گویند پس راه حل واردات هست خخخخه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
کلا برای ارتزاق کل مردم ایران ظرف چند سال گذشته

و هر سال بودجه ۸ میلیارد دلار ارز ترجیحی قرار دادند

که برای تامین برنج و نان و خوراک دام و روغن و شکر و

چای و داروی شان هزینه شده است !!؟

از ابتدا هم با هزار غرغر مسولان در مجلس و دولت

خواستند که همین ۸ میلیلرد دلار را هم کنسل کنند

ولی با یک دستور سریع می بینیم که ۳ میلیارد دلار

به یک نهاد نطامی خواهند داد تا برای تامین فقط برنج

مردم بصورت انقلابی اقدام کنند !!!!؟ جلالخالق

حالا چطور ۸ میلیارد دلار برای کل اقلام خوراکی اساسی

کل مردم زیاد بوده و به دولت فشار می اورده !!!!؟

ولی اختصاص ۳ میلیارد دلار فقط برای برنج زیاد نمیباشد !!!؟؟

خدایا در این ۴۳ سال گذشته، چه چیزها که ندیدیم

و نشنیدیم !!!؟؟؟

خدایا خودت کمکمان کن که نجات پیدا کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
شما که نابغه ای راه حل مناسب تری پیشنهاد می کردی
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
بهترین راه هم همین است , پس پول کلان میگیرند و چیز بیخود تحویل میدن براشون هورا بکشن!!!
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
فروش سربازی خیلی گران است
فروش سربازی را نفری ۱۰۰ میلیون خوبه
منتهی فروش سربازی تا ۲۲۰۰۰ دلار ؟؟
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
صدالبته که راه حل واردات خودرو با کیفیت هست .مگر غیر از این چیزی می شود .
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
خخخخخخخخ و ...... ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
ظاهرا شما حسابي از اين صنعت ارتزاق ميكنيد دوست عزيز متاسفانه بدترين ماشين چيني از بهترين ماشين اين شركتها كيفيتش بالاتره ضمنا قيمت ميليارديشونا تعرفه بالا لابي مافيايي همين دو خودروساز كه كه صد البته در آخر سال صرف پاداشو بريز بپاش اين دو شركت فوق استثنايي ميشه
سید حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
راه حل،رقابتی کردن این بازار انحصاری است ر!حالا یا با واردات انحص ار خودروسازها شکسته بشه یا ورود شرکت های دیگر و عدم حمایت حاکمیت از ایران خودرو و سایپا
مجلس انقلابی با شعاربرای مردم فقیر و به کام افراد غنی تقدیم میکند
فروش خدمت سربازی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
اگر خزانه دولت وافعا اینقدر فقیر هست

چطور برای مردم و کشور های بیگانه چون لبنان و سوریه

و یمن و ونزویلا و فلسطین و عراق پول داریم ؟

چرا دهها میلیارد دلار از مطالبات مان از محل فروش

نفت و گاز و پتروشیمی ارزان به هند و چین و کره و

ژاپن و عراق و ونزویلا و سوریه و لبنان را نمی گیرید ؟

چرا فقط فرزندان مردم فقیر و پابرهنه که کمترین و

نزدیک هیچ هزینه و خدمات دولت دریافت نمی کنند

باید دو سال به خدمت سربازی بروند ؟

ولی ثروتمندانی که اکثرا از محل رانت دولتی و
و اختلاس و وام های گزاف کم بهره و حقوق ها و درامد

های متعدد بزرگ

فرزندانشان بچرخند و به ریش مردم فقیر شده

بخندند و پوز خودرو های چند میلیاردی شان را بدهند ؟
ناشناس
| Canada |
۰۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
شریعتی همینو در مورد قشر مسلط امروز میگفت
جناب مطهری لطفا شما همان مسائل فرهنگی بچسب و در مورد سیاست چیزی نگو که بخواهی یک چیز پرت بگویی
حالا خوب است در برجام و توافق آن بارها مذاکرات رودرو را دیده بودیم حتی قدم زدن مانند دو داداش! ولی آخرش شد تحریم دوبرابری و این ارمغان بود برای مردم!
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
کاش میتونستم بااین ادم دیدار کنم وبگم فرزند کسی ک ما روز معلم رودرخاطرمون ازیشون بیاد داریم،،لطفا خاهشن سکوت کن وخرابش نکن...این اظهار فضلهای شما شان اون عزیزرو داره تیره وتار میکنه،اقلا مشخص کن کدوم وری هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
آقای مطهری بهتره بره دنبال ازدواج موقت که آن را برای نوجوانان و جوانان می خواست ترویج کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
منفی هاتو بشمر
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
تحریم دوبرابری نتیجه ی موشک پرونی بود نه برجام
سربازی میفروشیم آب حوض میکشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
جالبه که کلا ۶۰ میلیون تومان اش را بعنوان حقوق به سرباز ننه مرده میدهند

و ۱۹۰ میلیونش را دولت برداشته و برای بازسازی لبنان

و سوریه و ....

هزینه میکنند !!؟؟
۸۷۰ نفر آنها پاسخ دادند که حجاب را قبول دارند و برای افراد با حجاب احترام قائل هستند اما بدلایلی مانند اینکه همسر، پدر، دوست یا مادر آنها مانع می شوند نمی توانند حجاب داشته باشند.
مردم را چی فرض کردید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
احتمالا برعکس بوده از1000 خانم چادری در مورد حجاب پرسیدن 870 نفرشون گفت به اجبار خانوادست و حجاب را قبول نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
همانطور که مسولان در حرف مردمی و قانونمند ولی درعمل خودکامه هستند مردم هم در این جامعه آماری در حرف حجاب رو قبول دارند ولی در عمل خلاف آنرا انجام می دهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
خودت رو ناراحت نکن. به سبک کره شمالی مذاکره کردن!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
واقعاخخخخخخخخ
طبق نظر سنجی ها 10 الی 15 درصد اعتقادی به حجاب ندارند حدودا 50درصد حجاب اعتقاد دارند ولی بر اساس شرایط فرهنگی رنگ عوض می کنند یعنی حجاب را درست رعایت نمی کنند ولی حاضر نیستند کامل بردارند و 40 الی 50 درصد هم اعتقاد به حجاب کامل دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
آقایون خانم ها آمار افراد بینابینی بین 45 الی 50درصد هست که رندش کردم 50درصد بعدا نیایید بگویید چی شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
آقا نظر سنجی قاعده داره قانون داره، جامعه هدف داره، روش مختلف داره و مهمتر از همه تجزیه و تحلیل آماری داره
ما خودمون داریم با چشم خودمون میبینیم
ناشناس
| Germany |
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
نیازی به این امار ها نیست. کافیست در مسیرهای پر رفت امد از طریق دوربینهای مدار بسته بدر یک بازه زمانی مشخص تصاویر بانوان در حال تردد را رصد کرد وانرا به عنوان یک جامعه متنوع اماری تحلیل کرد.این کار به مدد تکنولوژی امکان پذیر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
راه حلش این هست که به مدت یک هفته بگید هر کسی میخواد میتونه بی حجاب بیاد بیرون اونوقت دیگه تکلیف این نظرسنجی ها هم مشخص میشه
کدوم شان کدوم منزلت. مگر شما مجلسی های ۱۰ درصدی با همفکرانتان شان و منزلتی هم برای مردم گذاشتید. خانه از پای بست ویران است
دولت باید ازبرندهای معتبر خارجی حمایت کند چون تولیدکنندگان داخلی دانش وذوق اینکارا ندارند دولت باید هرچه سریعتر مشکل برجام ودشمنی با امریکا را یک باربرای همیشه حل نماید امتیازدادن به چین وروسیه جزایکه کشوررا درباتلاق فروبردن ثمر دیگری برای من ندارد دولت باید ازکشاورز حمایت وتا میتواند دراین راه سرمایه گذاری نماید دولت باید درکشورآنقدردلاررا سرازیرنماید تاارزش دلار به 100 تومان برسد نه 28هزارتومان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
یک نظر کاملا پرت و کاملا خطا
بلای تحریم ها همان دولت اصلاحات ایجاد کرد وقتی غیر قانونی و در خارج از چارچوب آژانس با 3 کشور اروپایی رفت توافق کرد و پلمپ کرد و بحران خودساخته بی خودی را کلید زد و تا به امروز کش داده شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
راست میگی محمود نبود که هر روز خبر خوش هسته ای میداد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
مگه تحریم ها زمان احمدی نجات نبود؟ عجب بابا عجب . تاریخ 16 سال پیش را تحریف میکنی؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
اگر شما واقعا نمیدونید که درست نیست اینجوری اظهار نظر کنید.
اگر میدونید و غیرمنصفانه حرف میزنید که دیگه دیگه بدتر
آزاده باش هرچه که هستی عزیز من
حتی اگر که بت بپرستی عزیز من
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
محمود جون اسیر آشوبگران شد که اوباما تحریم کرد
میگه طبق پژوهش‌انجام‌شده ۸۷۰نفر از ۱۰۰۰نفر خانم گفتن حجاب رو قبول دارن ولی همسر و برادر مخالفت میکنن..خخخ
جامعه آماریشون فکر‌کنم بسیج بانوان مسجد ارگ‌بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
این همه دروغ میگن امار هم روش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
شاید هم شنونده رو احمق تصور میکنن
حریزاوی, بااين خيالات خودتون را گول نزنيد!!!!
واقعا قابل درک نیست! انتقاد از کی؟!! کشور را یک گروه اداره میکنند.اما مشگلات ان گردن دیگران میوفته
در شان خانواده های ایرانی خیلی چیزا نیست.....!!! اما خب خجالت و عدالت و تعهد اخلاقی و تخصص واژه های غریب و نامأنوسی در این کشور هست. که وضع ما به اینجا رسیده ‌.
مگه شان خانواده های شریف ایرانی برای مسئولین کشور اهمیت داره؟؟!!
من دویست میلیون میگیرم هر که خواست بجایش مبرم سربازی ، از بیکاری که بهتر است.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
داداش من 150 می گیرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
در این مناقصه من 120 می گیرم .خیر شو ببینی
اون بخش مربوط به حجاب رو خودتون بخونید. واقعا مسخره هست
یه دور تو خیابون بزنی و دور و بر خودت رو نگاه کنی همه چی دستت میاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
اینها برای خوشامد برخی حاضرند خیلی کار ها بکنند و خیلی حرف ها بزنند تا پست و مقامشان محفوظ بماند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
قضی مانند انتخابات است که می گفتی 10درصد فقط مثبت میدادن برای رفتن به رای گیری ولی 50درصد رفتند!
این همه ظاهرش برای شما قشنگ است ولی باطن چیز دیگری هست
من یه پسر سیزده ساله دارم،نه اینکه بگم پولدار نیستم،به اندازه ی خودم پول دارم،اگر پسرم بخواهد برود سربازی،نمیذارم که زیر بار تبعیض بره،شده کلیه هامو می‌فروشم پولشو میدم که خفت و خواری تحمل نکنه،هر قانونیو که با پول نمیشه دور زد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
بچتو لوس نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
فی چند گذاشتی کلیه رو؟ گروه خونیت چیه؟ طحال فروشی نداری؟
ما که برای کاهش فشار اقتصادی و معیشتی مردم کاری انجام نمی‌دهیم، حداقل با بازگشت فردوسی‌پور به این برنامه کاری برای جوانان انجام دهیم. راهکار انقلابی از جناب نماینده واقعا که .....
دولت فعلی داری بجای میرسه که فردا بگه میخوارگی حلال هستش به شرطی که مالیاتش بدید و کفارش هم بدید به خودم
در این کشور گرانی بیکاری مجردی خانه به دوشی پارتی و...بیداد می‌کند خدایا یاری فرما
از ۱۰۰۰ نفر زن بد حجاب ۸۷۰ نفر حجاب را قبول دارند ؟ این جامعه آماری کجا بوده ؟ حتما این پرسشنامه را در پلیس امنیت اخلاقی جمع آوری کرده اند !
اونوقت اون پدر و برادر و همسرهایی که مانع با حجاب شدن این خانم ها هستند جزو مردم ما هستند یا نه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
عزیزم آمار مرکز پژوهش های مجلس است که با همکاری دیگر مراکز جمع آوری شده
چرا هر زنی من می‌بینم، باحجابه و شاکی که مجبوره به زور حکومت باحجاب باشه؟ ظاهرا آقایون تو یه جامعه‌ی دیگه زندگی می‌کنن. پیشنهادم اینه اونا برای خودشون قانون بذارن و اجرا کنن، بذارن مام قانون خودمونو بذاریم و اجرا کنیم.
الان راحت طلبها که از ان ور بوم می افتند و بعضا کاسبان واردات از حرف رهبری برای خود هدف می گیرند و می‌گویند منظور رهبری واردات هست!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
تو کاسب چی هستی مافیای داخلی
چند تا قانون ساده که میشه برای تشنگان خدمت اجرا کرد تا ببینیم چند نفر واقعی هستند:
هیچ یک از اعضای خانواده و خودشان نباید تا ۵ سال بعد از اتمام خدمت از کشور خارج شوند.
حق استفاده از هیچ وسیله وارداتی اعم از خودرو و لوازم خانگی و غیره را ندارند.
اموال آنها حسابرسی شود.
منزل همه آنها باید در جنوبی ترین منطقه تهران باشد.
کلیه اهمال ها و تصمیمات زیان‌بار آنها در اسرع وقت رسیدگی شود.
بقیه اش را شما پیشنهاد بدید.
اقاجان شان ملت ایران خیلی چیزها نیست که بهشان تحمیل شده.
درود بر ایرانیان موفق در خارج از کشور... کاش می شد بدونم کله گنده های اصلاح طلب و اصولگرا اگر در خارج بودند نهایتاً چکاره می شدند.
آقای حزیراوی مشکل بزرگ کشور ما این پژوهش هایی است که می‌خواهید نظرتان را تایید کند اما در واقع واقعیت اینایی نیست که پژوهش های شما نشان می‌دهد.افت بزرگ ما دروغ گویی است.
تا زمانی که فیش های حقوقی شفاف سازی نشوند منتظر جمع شدن همه صنف ها در خیابان باشید .از نظر قانونی هم حق همه صنف ها ا ست مطالبه گری بکنند برای رفع تبعیض

یانظامی ها حق ندارند شب به آنها زنگ بزنند و تجمعات آنها را غیر قانونی اعلام کنند ..نظامی ها برای امنیت مرزها هستند نه دخالت در کار اصناف

فوقش نیروی انتظامی هست خودش میداند و تجمع کنندگان بقیع نظامی ها حق ندارند در مطالبات به حق صنف ها دست اندازی کنند در صورتی که خودشان ب بهترین ن فیش حقوقی و بن کارت خرید کالا دارند و هر نظامی لیسانس تند تند درجه میگیزد و‌حقوق اضافه میکند اما دکتر معلم نصف او هم امتیاز ندارد
تا زمانی که فیش های حقوقی شفاف سازی نشوند منتظر جمع شدن همه صنف ها در خیابان باشید .از نظر قانونی هم حق همه صنف ها ا ست مطالبه گری بکنند برای رفع تبعیض

یانظامی ها حق ندارند شب به آنها زنگ بزنند و تجمعات آنها را غیر قانونی اعلام کنند ..نظامی ها برای امنیت مرزها هستند نه دخالت در کار اصناف

فوقش نیروی انتظامی هست خودش میداند و تجمع کنندگان بقیع نظامی ها حق ندارند در مطالبات به حق صنف ها دست اندازی کنند در صورتی که خودشان ب بهترین ن فیش حقوقی و بن کارت خرید کالا دارند و هر نظامی لیسانس تند تند درجه میگیزد و‌حقوق اضافه میکند اما دکتر معلم نصف او هم امتیاز ندارد
قیمت خودرو کارخانه نه گران است نه ارزان ..قیمت بازار سیاه خودرو وحشتناک آزار دهنده است
پاسخ ها
ف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
بازاز سیاه و سفید و مشکی نداریم. همه چیز به عرضه و تقاضا مربوطه. وقتی خودرو از یک کالای مصرفی به یک کالای سرمایه ای تبدیل شد وضعیت به سمتی رفت که بالانس عرضه و تقاضا به هم خورد و این مسئله را خودرو سازان درست کردند
خودرو نه گران است نه ارزان
اما کیفیت پایین
اما قیمت وسایل منزل نسبتا گران است
چندسال قبل در همین سایت تابناک گفته بودم ما خودرو ساز نیستیم ولی تعمیر کار ومونتاژکارهای خوبی هستیم. کلا در تکنولوژی ساخت سیستم های ترمز ABS.جعبه های الکترونیکی ECUوBSAکیسه های ایمنی هوا ایربگ بسیار عقب هستیم و دراین چند سال خیلی هزینه مالی واز همه مهم تر وقت ازدست دادیم .ضررجانی خسارت های بدنی بیمه ایی دیه هم جای خودداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
اگر انتقال تکنولوژی براحتی صورت بگیرد و دچار مشکلات تحریمی نباشیم و در کنار آن خصوصی سازی را فعال کنیم خودرو ساز هم خواهیم بود
زندگی شخصی افراد به چه کسی مربوط است؟ این واقعاً نظر آقای سردار طلایی است؟ وقتی ایشان فرمانده نیروی انتظامی تهران بودند، نظرشان نسیت به حالا خیلی متفاوت بود و تمام زوایای زندگی خصوصی مردم به نیروهای تحت امر ایشان مربوط بود! یک نمونه هم آقای احمدی نژاد، صحبت ها و موضع گیری های فعلی ایشان تومانی هفت صنار با زمانی که در قدرت بودند فرق دارد!
آقای طلایی وقتی حاکمیت مرتب در زندگی مردم سرک می‌کشد و امر به معروف و نهی از منکر می‌کند و هر کسی به خودش اجازه می‌دهد که به مردم امر و نهی کند نتیجه این می‌شود که مردم هم همین‌گونه برخورد کنند.شماها که اینجا را از دید خودتان تبدیل به مدینه فاضله کرده ایدچرا از این مدینه فاضله بیرون می‌روید.باد کاشتید حالا مجبورید طوفان درو کنید.البته منظورم شخص شما نیست بلکه سیستمی است که شما هم در آن مشارکت داشتید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
آقای سردار طلایی فراموش کردن وقتی وارد دنیای سیاست میشن، بخشی از زندگی شخصی ایشون مورد رصد قرار میگیره.
آقای طلایی اصلا باید توضیح بدن با توجه به مناصب حساسی که داشتن و نظامی بودن مجوزهای لازم برای خروج داشتن یا نه
همچنین توضیح بدن یه بازنشسته چه طور از پس هزینه های این سفر بر اومده
و خیلی سوالات دیگه که متاسفانه ایشون به جای جواب دادن طلبکار هم شدن.
همه اینها دلیلی میشه تا به زودی اینترنت قطع بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
درود و هزاران دردو به شرفت. بهترین نظری که تا بحال خواندم
طرف رو بازداشت كردن بعد ميگن حجاب رو قبول داري يا نه؟ معلوم جواب اون بنده خدا چيه.
آقای طلائی همه افرادفهمیده وغیرنظرتنگ باحرف شماموافقند زندگی خصوصی افرادبخودشان وابسته است ولی صادقانه
بایدگفت که علت بدبختی وعقب افتادگی جامعه ماتنگ نظری و
حسادت بااین وآن است بجای آنکه تلاش کنیم خودمان پیشرفت
کنیم سعی میکنیم جلوپیشرفت دیگران رابگیریم ومرتب ازاین وآن گله کنیم باوجودیکه سفره خداوندبرای همه گسترده است دستمان درسفره دیگران است باشعارهای بی معنی وبی سر وته تکراری این فرهنگ باعث نشاط وشادی بیگانگان است که از
بدبختی مردم مالذت میبرند و توخودحدیث مفصل بخوان ازاین
مجمل
بی عرضه تر از نماینده های مجلس خودشان هستند‌
دفاع ظریف از رابطه با چین و روسیه
تا ده سال دیگر سیاست خارجه ما با چین و روسیه گره خورده است.
آقای مطهری ماله نکش فیلم استقبال ریس جمهوران اسبق موجود است
سن که میره بالا و دور از توجهات که باشی
مجبور میشی دم به ساعت توییت های متناقض از خودت در وکنی.
نظر خوبی دادند مثل بنزین خانوار به همه مردم در یک سن‌مشخص اعلام کنید هر که خواست سربازی کسی را به د پولش رو به همون که بجای او سربازی میرود بدهند هم مشکلات مالی اونها حل میشه هم کشور بدون سرباز نمیمانه مثلا ماهی ده ملیون
فردوسی پور باشخصیت تر از آن است که بدون مقدمه برگردد
اول باید مدیر نالایق شبکه ۳ از عادل و تمام طرفداران او عذرخواهی کند، تا او به تلویزیون برگردد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
تا زمانی که امثال فروغیها در این مملکت ارزش محسوب بشن همین آشه همین کاسه
سوال این نیست که حجاب را قبول دارید یا نه - سوال این است که آیا با زور باید همه را مجبور به حجاب اجباری کرد؟
در همین آمریکا دولت حق ندارد در نوع پوشش خانمها و آقایان دخالتی داشته باشد. و یک زن مسلمان آزاد است که چادر یا روسری به سر کند.
در ایران متاسفانه قبلاکه با زور چادر از سر بانوان برداشت و چه در نظام کنونی که با زور آن را بر سر خانم ها قرار می دهد احترام به حق ابتدایی انتخاب وجود ندارد. انشاالله ما هم از نظر فرهنگی به جایی برسیم که از زور برای اجرای نظر خود استاده نکنیم.
نخبگان سیاسی کشورهای در معرض خطر تحریم های غربی ها باید راه حلی برای این معضل تحریم های آنها بیابند که آنها از این اهرم فشار بر مخالفان خود به خوبی استفاده می کنند، یک همايش و گردهمایی از کشورهای مستقل جهان و آسیا باید تشکیل شود و مقری برای آن مشخص شود. برای مبارزه از این روش کثیف غرب چه راهی باید به اتفاق هم پیدا کرد.
نماینده مجلس:ما که برای کاهش فشار اقتصادی و معیشتی مردم کاری انجام نمی‌دهیم، حداقل با بازگشت فردوسی‌پور به این برنامه کاری برای جوانان انجام دهیم.
میگن ملا نصرالدین هر روز زنش رو کنک میزد ازش پرسیدن که ملا چرا زنتو هر روز کنک میزنی جواب داد من که نمیتونم زندگیشو تامین کنم من که نمیتونم براش هدیه بخرم من که نمی تونم وظایف همسری رو براش به جا بیارم حداقل کتکش میزنم که یادش نره که من همسرش هستم!!!
این پولها برای پولدارها چیزی نیست ۳۰۰ میلیون پول یه هفته عشق و حالشون تو ترکیه هست.
بدون شک رییسی با این ظلمی که در حق معلمان کرد پرونده خودش رو برای همیشه بست، اصلا فکر نمیکردم رییسی هم سیاست ریاکارانه روحانی رو در پیش گیرد ، هنوز سخنان او در مناظره فراموش نشده که باید به فکر کارگران و معلمان باشیم ؟؟ آیا آن که همسرش در دانشگاه حداقل ۳۰ میلیون حقوق میگیره دلش میخاد به حال کارگر و معلم بسوزه ؟؟ هفته پیش بدون هیاهو حقوق کارکنان محترم قضاییه رو تا دو نیم اضافه کردید آیا ترامپ خبر دار شد ؟؟؟
آقای نوری بود و نبود شما در وزارتخانه فرقی نمیکنه ؟؟ ما مجسمه ابوالهول نیلز نداریم ؟؟ ۱۱ ماهه حق التدریس پرداخت نشده ؟؟ آقای رییسی شما باعث شدی که کلا نظرم نسبت به شما کلا برگرده و هیچ تفاوتی بین شما و حسن و محمود نباشه ؟؟
آقای رییسی بدون شک کشوری که بخواهد قلم ها رو بشکند و معلم رو زندانی کند و مجبور شود برای زندانی کردن آنها حقوق زندانبان و زندانبر رو زیاد کنه بدون شک محکوم به فناست .
«سوت‌زنی» در مجلس نهایی شد
چقدر جایزه داره که یه چند نفری لیست ارسال کنم
آقای نماینده شان ومنزلت شماها چی آیا با این همه کاستی ها آن حقوق وامکاناتی را که در طی چهار سال بدست میاورید وهمه چیز در همه حوزه ها با چنین وضعیتی روبروست واقعا حق شماهاست اصلا کار شماها بعنوان نماینده مردم چیست ؟
مطهری جان یادمون نرفته ظریف و کری با هم توی چمن قدم میزدم کجا مذاکره با آمریکا برای شما ممنوع بوده؟!!!
وقتی با اون همه ادعا گند زدید به امور داخلی و از موضع ضعف و التماس وارد مذاکره شدید و همه چیز را به باد دادید ، غرر نزنید
بابرقراری انحصار ورانت ،وممنوع کردن ورود خودرو یا لوازم خانگی ،ویا واکسن خارجی ،یا پوشاک والبسه خارجی وحمایت نابجا از بورس وتشویق مردم بر سرمایه گذاری دران وتائید ضمنی وپیدا وپنهان از مذاکره با غربیها واروپائیان وتصویب ان در مجلس وشورای امنیت گلایه وپارهکردن واتش زدن ان مگر خنده دار وباورنکردنی نیست .سیاست شل کن وسفت کن کی بود کی بود ؟؟؟؟ من نبودم ،دیگر نخنما شده وکسی به چنین حرفوحدیث هایی باور ندارد وتره هم خرد نمیکند مسئولیت پذیری وپاسخگویی لازم است تا فرافکنی وادرس غلط دادن وطلبکارشدن ومحکوم ومتهم کردن دیگران .این دیگه از اون حرفهاست
داشتم فیلم توقیف شده سقف مات را لزیوتیوب دیدم این فیلم تراژدی واقعی طبقه ضعیف جامعه رانشان میدهد
خب پر واضح است، وقتیکه ورود لوازم خانگی خارجی را می گیریم، مسلماً قیمت داخلی چندین برابر می شود بدون افزایش کیفیت، طبق قوانین اقتصاد کلان باید واردات آزاد باشد و تولیدکنندگان داخلی بدون حمایت دولت، تولید کنند تا تولید رقابتی شود آن زمان کیفیت افزایش و قیمت منطقی می شود
آقای مطهری حامی فتنه لطفا افاضات نفرمایید
"در یک پژوهش از هر ۱۰۰۰ زن ۸۷۰ نفر حجاب را قبول داشتند" نتایج پژوهشتان در کوچه و بازار نمایان است.
سلام مگر فکر می‌کنند ۸۰ درصد کشور های دنیا که کارخانه تولید اتومبیل ندارند قادر به تولید اون نیستن؟ عربستان نمیتونه خط مونتاژ شورلت راه اندازه کنه؟ چرا واقعا بیشتر کشور های اروپای شمالی محدود اتومبیل تولید می‌کنن؟کانادا جز بسته بندی یک ماشین یعنی فقط شیتشوی قبل از تحویل در همین‌حد نه بیشتر نمیتونه ماشین تولید کنه؟ نه این کشورها عاقل هستن اقا خریدار مطلق ناراضی فروشنده در ضررمطلق آلودگی هوا باعث مرگ هزاران نفر تصادفات وحشتناک قیمتا بی معنی بالا خدمات پس از فروش تعطیل همه ناله میکنن این تولید نه صنعتی است نه اقتصادی نه رفاهی نه رقابتی بابا تعطیلش کنین بره یا واردات را آزاد کنین و گمرک را متعادل کنین تموم بشه پدر ملت را دراوردین
ما هم خواهان بازگشت فردوسی پور هستیم.
با درود،نرودمیخ آهنین برسنگ :تندبادوطوفان اختلاسهاورانت های(مالی،فامیلی)،دراین سه دهه چنان به اوج خودرسیده که دراکثرسطوح مدیریتی ادارات وسازمانهاوشرکتهای دولتی خصوصی تاثیرانرااکنون برزنگی مردم شاهدهستیم بخصدص تولید خودروهاولوازم خانگی بی کیفیت ومنافع حاصله آن به جیب تعداد بخصوصی اندک سرازیرمیشودکه خودمیپندارندمردم نمیدانند.
راه حل همه مشکلات: تعامل سازنده با همه دنیا، عدم دخالت در امور سایر کشورها، جذب سرمایه گذار خارجی، بازگشت نخبگان، افزایش آزادی های مدنی، انتخابات آزاد و ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
دیه چی میل دارید؟
تا چند سال پیش تولیدکنندگان داخلی تو بوق و کرنا میکردن که واردات و قاچاق ما رو بیچاره کرده دولت اگه جلوی واردات و قاچاق رو بگیره ما تضمین میکنیم که کالا رو با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار مردم بگذاریم. بعد از افزایش قیمت دلار از 5 هزار تومان به یازده دوازده هزار تومان که واردات رو گرون کرد چهره واقعی تولید کنندگان داخلی نمایان شد و قیمت کالاهای خودشون رو چند برابر کردن. حالا هم بعد از ممنوعیت واردات کالا از کره جنوبی، این کاسبان تحریم رودربایستی رو کنار گذاشتن و تا میتونن دارن خون مردم رو تو شیشه میکنن.
بلا نسبت تعداد کمی از تولید کنندگانن داخلی، تولید کننده داخلی یعنی بی انصاف یعنی فرصت طلب ی ..........
جالبه. همه مسولین از گرانیها شگایت دارند. بنظرم مشکل از ما مردم است
آقای طلایی شماها کاری کردید که مردم فقیر بسن و توانایی سفر نداشته باشن ولی خودتون راحت سفر می کنید خوب معلومه مردم شکایت می کنند
برخی از نمایندگان مجلس عمدا نیت کرده اند که جمهوری اسلامی را بدنام کنند.خرید سربازی چه طرحی است که اینها تصویب کرده اند؟ با کدام یک از ارزشهای انقلاب همچون عدالت و رفع تبعیض همخوانی دارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
جمهوری اسلامی بدنام نشده ؟ شما ظاهرا تو سوئیس زندگی میکنی و خبر از معیشت مردم و فقر و فلاکت و اختلاس و فامیل بازی و ...نداری
برخی از نمایندگان ضد ارزش مجلس، همین که دیدند دولت انقلابی قصد دارد با مالیات بر خانه ها و خودروهای لوکس، فاصله طبقاتی را کم کند و کسری بودجه را بدون نقدینگی جبران کند، دست به کار شدند که کسری بودجه را با این طرحههای خائنانه مثل خرید سربازی که به نهادینه شدن فاصله طبقاتی در جامعه منجر میشود، جبران کنند.
در مورد حجاب باید از دختر ها و نوه های ........ پرسید تا واقعی باشه
جدا از خوب وبد بودن نحوه اجرای طرح فروش سربازی. اصولا این طرح از دید کلان یک طرح ضد ملی ست.دفاع از مرز وبوم کشور وظیفه همه احاد کشور است با هر درجه ومیزان از ثروت وموقعیت. اتفاقا انهایی که به هر علت از تنعمات وطن بهره بیشتری میبرند باید در دفاع از ان کوشا تر باشند.قدیم از خدمت سربازی با عنوان خدمت مقدس سربازی یاد میشد چرا که دفاع از وطن یک فریضه مقدس است وبر همه کس لازم است.برای تامین بودجه ویا کسری ان راه های دیگری پیدا کنید. کشور کلونی زنبور نیست که وظیفه دفاع از ان صرفا بعهده زنبور های کارگر(قشر محروم جامعه )باشد...
بچه های قشر ضعیف جامعه بدلیل عدم توان مالی باید برن سربازی و حتی در دورترین نقاط و خیلی جاها با اشرار یاقاچاقچیان در گیر و کشته بشن در عوض مرفهین خدمت فرزندانشان را بخرن و خوش باشن این یعنی عدالت کامل
نظر سنجی های شما واقعا معرکه است. ظاهرا نظر مورد قبول واقع میشود و شماره انداز افزایش پیدا میکند. اما وقتی رفرش میکنی بر میگردد به عدد قبلی . البته حق دارید چون اگر نتیجه واقعی باشد خیلی ابروریزی میشود.
اسم کامل اون موسسه که نظرسنجی حجاب کرده چیه؟ سازمان تبلیغات چی؟ وابسته به کجاست؟
کیهان هنوز به مهاجرانی حسودی میکند.کیهان در حد مهاجرانی نیستی عزیز دل.
با سلام واحترام
اکنون بر همه ثابت شد که تنها راه افزایش کیفیت و کاهش قیمت خودرو و لوازم خانگی " آزادسازی واردات " است. نگویید این راه حل نیست که پاسخ آن ساده است .درهمه کشورهای جهان که خودرو ولوازم خانگی از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار هستند، واردات آزاد است تاسبب رقابت سالم به نفع مردم شود. واین به اثبات رسیده است. " پس لطفا دستور ازاد سازی واردات را به نفع ملت صادر فرمایید."
با تشکر
بروید ببینید صاحبان شرکت لوازم خانگی اسنوا و دوو کیا هستند با چه رانتی و باج سیبیلی به مافیا تصمیم گیر خون مردم تو شیشه کردن
شرکت اسنوا را من به ایران خودرو و دوو را به سایپا تشبیه می کنم در واقع ایران شده بهشت مافیا و قاچاق و رانت
امید به بهبود در این شرایط مدیریت کار بسیار بیهوده ای است
الان که ریش و قیچی دست خود آقایانی است که الحمدلله هم قدرت دارند و هم دیگه دستگاههای ...!! نیست که جلوی آنها را بگیرد بجای اینکه اینهمه اعتراض به شرایط موجود داشته باشند کار عملی و انقلابی انجام دهند چهل و سه سال فقط حرف و شعار داده شده کافی نیست ؟
ئیس سابق پلیس تهران: چرا باید در فضای رسانه، من بیایم بگویم که به فلان سفر رفتم یا نرفتم؟ / اصلا من صد تا سفر رفتم، باید پاسخگو باشم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!چون مردم را به اسم دین و دینداری سرکوب می کردی باید پاسخگو باشی .


نسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور:چند همسری از نظر قانون در صورتی که رضایت همسر وجود داشته باشد مجوز دارد.!!!!!!اول برای شوهرت آستین بالا بزن و چند همسر دیگر برایش بگیر بعد این اراجیف منسوخ شدهز را بخورد مردم بده.
خوش به حال مردم شهرستان اردبیل واقعا چه نماینده خوبی انتخاب کردن به جای بیان این همه مشکلات مردم اردبیل در مجلس از یک فردی که نه برای مردم اردبیل سود دار ه و.... البته انتظاری از ایشان بیش از این نیست
تابی با این آمار طرفداران حجاب کلا اعتبار سایتت را نابود کردی.این آمار را احتمالا خواهران بیسیج یکمحله یا حوزه ارایه داده اند تو چرا باور کردی و منتشر می کنی.انگار دور و برت را بخاطر کاخ نشینی اصلا نمیبینی.
این آمار حجاب عجیب و در حوزه علمیه گرفته شده به نظر من برای حفظ حجاب هرکه میخواهد بی حجاب باشد 100 میلیون تومان برای شش ماه بدهد مثل طرح ترافیک روزانه بدهند روزی یک میلیون اینطوری بیشتر میشود از حجاب حمایت کرد
لطفا عادل فردوسی‌پور را به شبکه سه برنگردانید!
انصافا تیم ملی در این چند سال که عادل نبوده، بدون حاشیه بوده و خوب نتیجه گرفته.
آقا فقط 6ماه به تولید کنندگان داخلی مهلت بدهیداگرقیمت ها راپایین نیاوردندوکیفیت رابالا نبردندورضایت مردم راجلب نکردندهمزمان حمایت های بی دریغ مادی ومعنوی دولت راازسرشان برداریدوورودتولیدات مشابه خارجی رابه کشورآزاد کنید وبفهمند دردنیای رقابتی باید چگونه عمل کنند.
تنها راه بهبود کیفیت آزادسازی واردات توسط بخش خصوصی هست تا فساد هم از بین بره
در یک پژوهش از هر ۱۰۰۰ زن ۸۷۰ نفر حجاب را قبول داشتند

870 نفر نبود 999 نفر بود.
والا ما نفهمیدیم این چه حمایت از تولید کننده داخلی هست که طرف قطعه درجه دو و سه رو از چین میاره اینجا مونتاژ میکنه و به اسم برند خودش و در نبود رقابت با برندهای با کیفیت خارجی به قیمت بالا میفروشه!!
تازه یادتون افتاده؟؟؟؟
این بی حجابا رو باید در ملا عام به اشد مجازات برسانیم و گردنشان را با شمشیر قطع کنیم تا دیگر مردان بیگناه ما به گناه نیفتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
کیفیت خودرو پاینه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
یه پیشنهاد دارم واسه دوستان. این علم الهدی و حسین شریعمتداری کلا واکنش نشون دادن به خبرهاشون بایکوت کنیم. گرچه پررو هستند ولی لااقل شاید اینطوری یکی بهشون بگه دیگه بسه
لطفا
به این اقای نماینده بگویید ایا همه گرفتاری این کشور و مردم برکرداندن یک گزارشگر به تلویریون است ؟
در یک پژوهش از هر ۱۰۰۰ زن ۸۷۰ نفر حجاب را قبول داشتند

اما حاضر نبودند حجاب داشته باشند.خخخخخ
در یک پژوهش از هر ۱۰۰۰ زن ۸۷۰ نفر حجاب را قبول داشتند

اما 850 نفر از آنان حجاب نداشتند.
یکی از مسئولین مملکت چند سال پیش از سفر خارجی مردم شاکی بود و می‌گفت مردم برای ۰ چی سفر خارجی میرن؟
عزيزان شرق گدا مامي توانيم شمارا ديديم ، اقتدار شمارا ديديم
این خبر برای تخلیه مردم بود خیلی دلتون را به این کامنت ها و نوشته ها خوش نکنید
با توجه به تحریمهای کمرشکن و گرانی‌های هر روز تولیدات داخلی و عدم حمایت تولید کنندگان داخلی از مردم در وضعیت کنونی ، به عنوان یک ایرانی به هیچ عنوان جنس ایرانی نخواهم خرید.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار