بازدید 65840
دو هزار و نهصد و چهل و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

نیکزاد: شافعی گنده‌تر از دهانش حرف زده است / سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: تا قبل از پایان سال توافق می‌شود / روایت حسین شریعتمداری از اشک دختر روس در مواجهه با رئیسی

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: روایت یک منبع آگاه از انتقادات روحانی و رئیس دولت اصلاحات به یکدیگر در نشست ۴ نفره / مدیرعامل منطقه آزاد چابهار بازداشت شد / نقویان: فقر، تبعیض و اختلاس شایسته این ملت نیست / معصومه ابتکار: برخورد گشت ارشاد استناد دینی ندارد / انتقاد رییس صداوسیما از شبکه نمایش خانگی و دولت قبلی ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۰۰۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲ 23 January 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

سردار فدوی: آمریکایی‌ها حتی یک پیروزی در برابر انقلاب اسلامی نداشتند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها نه‌ تنها در برابر انقلاب اسلامی نمی‌توانند از یک پیروزی خود، موردی را بیان کنند، بلکه در سایر کشورها هم که نفس جمهوری اسلامی ایران به آنجا رسیده، نتوانستند به پیروزی دست یابند. فدوی با تاکید بر اینکه امسال جشن ۲۲ بهمن را با بهترین شکل ممکن برگزار خواهیم کرد، گفت: آمریکایی‌ها به‌عنوان شیطان بزرگ، یک روز را هم برای دشمنی با انقلاب اسلامی از دست ندادند، زیرا از ۲۴ بهمن ۱۳۵۷ در کردستان با شلیک گلوله تا امروز دشمنی خود را با ما آغاز کردند و ادامه دادند، ولی با وجود این، نتوانستند حتی یک پیروزی را هم در مقابل این انقلاب به دست بیاورند.

فدوی یادآور شد: آن‌ها نه‌ تنها در برابر انقلاب اسلامی ایران نمی‌توانند از یک پیروزی خود موردی را بیان کنند، بلکه در سایر کشورها هم که نفس جمهوری اسلامی ایران به آنجا رسیده، مانند عراق، افغانستان، لبنان و یمن هم نتوانستند به پیروزی دست یابند. وی تأکید کرد: در یمن که فقط نفس انقلاب اسلامی به آنجا رسیده باعث شده تا آن‌هایی که با ملت یمن در جنگ هستند به هر کسی متوصل شوند تا بلکه بتوانند به نحوی از باتلاقی که خودشان آن را ایجاد کردند، بیرون بیایند، زیرا آن‌ها تصور می‌کردند یک هفته‌ای به پیروزی می‌رسند، ولی الان نزدیک هفت سال است از مدرن‌ترین سلاح‌ها هم استفاده می‌کنند، ولی در زمین نمی‌توانند در یمن به پیروزی برسند.

نماینده مجلس: پیشنهاد کارت خرید نان توهین به ملت ایران است

حسین گودرزی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خطاب به رئیس جمهور گفت: مبارزه با فساد مالی، اداری و اقتصادی - که وعده جدی شما به ملت بوده است - نیازمند اصلاح ساختاری بخش‌های مختلف و تدوین نقشه راهی مشترک و هم‌افزا در سه قوه است. صادقانه باید گفت که فساد پنهان و آشکار در سطوح مختلف، پیچیده‌تر از آن است که با اقدامات قضائی و نظارتی معمول قابل مهار باشد. نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس حذف ارز ترجیحی اقدامی راهبردی برای نجات اقتصاد ایران دانست و تأکید کرد: جامعه ایران در حال حاضر تحمل هیچ تنش اقتصادی جدیدی را ندارد. پس این اقدام مهم را باید تدریجی اجرا کرد؛ چنانکه ارائه پیشنهادهایی چون کارت خرید نان و ارزاق، توهین به هویت، عزت و کرامت یک ملت بزرگ، انقلابی و تاریخ ساز است.

عضو شورای شهر تهران: برای مدیرعامل یکی از خودروسازی‌ها، مجوز تردد از خطوط ویژه صادر شده

مهدی اقراریان در جریان جلسه چهل و دوم شورای شهر تهران پس از استماع گزارش رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: خدا را شاکریم که در ادبیات مسئولین جمهوری اسلامی کلید واژه کیفیت زندگی پررنگ‌تر می شود و کلیدواژه کیفیت زندگی در جنوب تهران هم دیده می شود. او افزود: برنامه مشخص برای شماره گذاری خودرو در تهران چیست؟ حدود ۹ میلیون موتورسیکلت و خودرو در تهران است و این روند می خواهد به کجا برسد؟ اقراریان با ادعای اینکه به مدیرعامل یکی از خودروسازها مجوز تردد در خط ویژه داده شده است، گفت: من نماینده مردم حق ندارم از خط ویژه تردد کنم و هیچ یک از نمایندگان نیز مجوز تردد ندارند. اما چه می شود در یک کشور به مدیرعامل یک خودروسازی مجوز تردد ویژه می‌دهند؟ این یعنی اشکالی وجود دارد و کسانی چشم های خود را روی خودروساز می بندند.

کره جنوبی بدهی ایران به سازمان ملل را پرداخت کرد

کره جنوبی با پرداخت بدهی ۱۸ میلیون دلاری ایران از محل دارایی های بلوکه شده ایران در این کشور، مشکل حق رای تعلیق شده ایران در این نهاد بین المللی را مرتفع کرد. بلومبرگ به نقل از وزارت اقتصاد و دارایی کره جنوبی اعلام کرد: «۱۸ میلیون دلار از دارایی‌های بلوکه شده ایران در این کشور را به عنوان بدهی حق عضویت معوقه تهران به سازمان ملل پرداخت کرده است.» پیشتر به دلیل تحریم های ظالمانه آمریکا و عدم پرداخت حق عضویت، حق رای ایران در این نهاد به حال تعلیق درآمده بود. با این حال، مقامات سئول اکنون می گویند این پول را از محل دارایی های بلوکه شده تهران پرداخت کرده اند. گفتنی است بیش از هشت میلیارد دلار از دارایی های ایران هم اکنون در کشور کره جنوبی بلوکه شده است و این کشور به دلیل تحریم های آمریکا حاضر به پرداخت پول ایران نیست.

انتقاد رییس صداوسیما از شبکه نمایش خانگی و دولت قبلی

پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما در جلسه مشترک مدیران صداوسیما و سازمان سینمایی با بیان این که اکثر مردم از وضعیت فرهنگی در کشور راضی نیستند و البته که این نظر رهبری نیز است، گفت: این وضعیت نابه‌سامان فرهنگی دغدغه مشترک بین مردم، رهبری و مسئولین نهادهای فرهنگی خواهد بود. در بخش نمایش خانگی در دولت قبل فیلم‌ها و سریال‌هایی مجوز گرفته‌اند، که وقتی فیلمنامه‌شان را می‌خوانیم، دچار حیرت می‌شویم، چه برسد به اینکه این آثار ساخته شوند، در چنین شرایطی مسئولین سازمان سینمایی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با نگاه ارزشی و انقلابی مجبورند فیلم‌هایی را اکران کنند که ذاتاً با آن همسو نیستند.

وزیر ارتباطات: برای ارتقای کیفیت اینترنت ثابت و ۵G، با چین همکاری می کنیم

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عیسی زارع پور امروز در حاشیه برنامه اتصال هزار روستا به شبکه ارتباطات پایدار و پرسرعت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در توافق ایران و چین همکاری‌هایی در حوزه فناوری ارتباطات مثل ۵G پیش بینی شده است، گفت: بله، ما در همکاری هایی که با کشورهای مختلف از جمله چین داریم، توسعه فناوری‌های لازم برای هم حوزه ۵G و هم کیفیت بخشی ارتباطات ثابت را در دستور کار قرار داده‌ایم.

نماینده مجلس: می خواهیم وزرا را استیضاح کنیم، اما اصلا اجازه نمی دهند

رضا حسینی قطب‌آبادی، عضو کمیسیون صنایع و معادن در مورد نقش مجلس در وضعیت اقتصادی، بیان کرد: «تذکرات داده می‌شود اما متاسفانه طرح سوالات در نیمه راه خنثی می‌شود و ناکام می‌ماند، در مورد استیضاح هم که اصلا اجازه انجامش را نمی‌دهند و به اشکال گوناگون ما را تحت فشار و لابی‌های مختلف قرار می‌دهند که نه بتوانیم استیضاحی را به نتیجه برسانیم و نه کاری را در جهت دفاع از حق و حقوق مردم انجام دهیم.»

این نماینده مجلس افزود: «بورس اصلا برای خود دولت هم تعریف نشده است و نمی‌داند بورس چیست و می‌خواهد چه بکند. همه دنیا می‌آیند از محل تجمیع سرمایه‌های مردمی و سرمایه‌گذاران برای پیشبرد امور زیربنایی کشورشان استفاده می‌کنند که هم به سهام‌دار عایدی می‌رسد و هم برای کشور خوب است. اما ما اینجا می‌بینیم که مردم با هر دلیل و انگیزه‌ای زندگی خود را فروخته‌ و در بورس سرمایه‌گذاری کردند اما نه خود دولت عُرضه استفاده کردن داشت و نه مردم توانستند سود ببرند و دولت سرمایه‌های آنان را هم به باد داد و موجب نارضایتی، ورشکستگی، اختلافات اجتماعی و خانوادگی آنان شد.»

روایت حسین شریعتمداری از اشک دختر روس در مواجهه با رئیسی

حسین شریعتمداری در بخش گفت و شنود «کیهان» نوشت: تکریم کم‌نظیر پوتین از رئیس‌جمهور کشورمان، اشک آن دختر روس در مواجهه با ایشان، حضور مقتدرانه رئیسی در گفت‌وگوها، نماز در کرملین و... برای پادوهای آمریکا هولناک و دلخراش است! و بعید نیست با دیدن آن دچار سکته مغزی شوند!
گفت: چرا تلویزیون نسبت به سلامتی و جان برخی از هموطنان بی‌تفاوت است؟!
گفتم: مگه چی شده؟!
گفت: تلویزیون هنگام پخش برخی از فیلم‌ها که صحنه‌های دلخراش دارند، هشدار می‌دهد کسانی که دچار برخی از بیماری‌های قلبی هستند و یا توان دیدن صحنه‌های دلخراش را ندارند و... نباید این فیلم را ببینند! ولی اخیراً به این نکته توجهی نکرده!
گفتم: کِی کجا؟ کدوم فیلم؟!
گفت: خُب فیلم‌های مربوط به سفر رئیسی به روسیه و استقبال پرشور و بی‌نظیر نمایندگان مجلس دوما از ایشان، تکریم کم‌نظیر پوتین از رئیس‌جمهور کشورمان، اشک آن دختر روس در مواجهه با ایشان، حضور مقتدرانه رئیسی در گفت‌وگوها، نماز در کرملین و... برای پادوهای آمریکا هولناک و دلخراش است! و بعید نیست با دیدن آن دچار سکته مغزی شوند!
گفتم: نگران نباش! غربگداها اگر مغز داشتند که پادوی آمریکا نمی‌شدند!

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: تا قبل از پایان سال توافق می‌شود

محمود عباس زاده مشکینی به خبرآنلاین توضیح می‌دهد: «به اعتراف خود غربی‌ها ما از تحریم‌ها عبور کرده‌ایم و برگه‌های طلایی و خوبی برای بازی در میدان مذاکرات در دست داریم. رسیدن به یک توافق خوب و برد _ برد را قابل تحقق می‌دانیم؛ هر چند ‌غربی‌ها به ویژه آمریکایی‌هایی به دنبال این هستند که یک توافق بد را به ما تحمیل کنند، این واقعیت غربی هاست و واقعیت جمهوری اسلامی هم این است که ایران به هیچ وجه زیر توافق بد نمی‌رود. توافق بد به این معناست که آنها به هدف خود برسند و ما به هدف نرسیم.»این نماینده مجلس درباره احتمال به نتیجه رسیدن مذاکرات در سال جاری می‌گوید: «قبل از پایان سال ۱۴۰۰ به نتیجه می‌رسیم و توافق می شود. البته مهم نیست چه زمانی به نتیجه می‌رسیم بلکه این موضوع اهمیت دارد که به نتیجه خوب برسیم و بر همین مبنا ابتکار عمل در دست ماست و ما مذاکرات را مدیریت می‌کنیم.»

نیکزاد: شافعی گنده‌تر از دهانش حرف زده است

علی نیکزاد، نائب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر زنگنه نماینده تربت حیدریه درباره اینکه چرا هیات رئیسه واکنشی به اظهارات اخیر رئیس اتاق بازرگانی نداشته است، گفت: مجلس عکس العمل نشان داد، شأن مجلس، نماینده و رئیس اتاق بازرگانی مشخص است.وی افزود: آقای شافعی در قد و قواره ای نیست که بگوید از مجلس پشتیبانی می کند. آقای شافعی حرفی زده که گنده تر از دهانش است.نایب رئیس مجلس ادامه داد: صحبتهای آقای شافعی در زمان تعطیلات مجلس بود، همان زمان ما عکس العمل نشان دادیم و این اظهارات تکذیب شد، دیدگاه مجلس و کمیسیونهای اقتصادی درباره بخش خصوصی آشکار است.وی گفت: اتاق بازرگانی این اظهارات را تکذیب کرده است، البته من باور ندارم که آقای شافعی چنین حرفی زده که اگر هم گفته باید بداند شأن او و شأن مجلس و نمایندگان مشخص است.

مطهرنیا: روس‌ها از سیاست «زخمی و نیازمند کردن» استفاده می‌کنند

مطهرنیا گفت: به هر ترتیب، طرفداران و مخالفان موجود در ارتباط تهران و مسکو، به‌خوبی می‌دانند که روس‌ها به ایران به‌ چشم شریک استراتژیک نمی‌نگرند، بلکه به عنوان یک ابزار استراتژیک و در جهت گرفتن امتیاز نگاه می‌کنند. این نگاه به این شکل است که هنوز با ده‌ها میلیارد هزینه ایران، نیروگاه بوشهر به فرجام نرسیده است. موضوع دیگر این است که روس‌ها از سیاست «زخمی و نیازمند کردن» استفاده می‌کنند. روس‌ها در هر حوزه‌ای چه نظامی و اقتصادی ارتباطی را با ایران آغاز می‌کنند؛ اما هیچ وقت به زخمی کردن آن، پایان معناداری نمی‌بخشند.

نیروگاه بوشهر، موشک اس ۳۰۰، پشتیبانی سیاسی در منطقه و ارتباط با پرونده هسته‌ای در نظام بین‌الملل از مثال‌های متعدد است.وی افزود: بارها گفته‌ام، بار دیگر هم می‌گویم چه روس‌ها، چینی‌ها، انگلیسی‌ها، فرانسوی‌ها، آلمانی‌ها و هر کشور دیگری به دنبال منافع خود است و سعی می‌کند با کمترین هزینه‌ها بیشترین بهره‌ها را به‌دست بیاورد. اما آنچه ما باید به دنبال آن برویم این است، به جای اینکه تبدیل به برگ امتیازدهی به کشورهای بیگانه ‌شویم، از ارتباط با قدرت‌های بزرگ، برای گرفتن امتیاز به نفع ایران و آینده آن استفاده کنیم و سعی کنیم، فقط برگ برنده را برای آنها نداشته باشیم. این موضوع نیازمند تدوین نوعی آینده‌نگری معنا‌دار، تعریف‌ شده، هدفمند و کارآمد برای سیاست خارجی ایران در دهه پیش روست، وگرنه این هزینه‌ها بیشتر خواهد شد.

رابطه خوب با روسیه و چین از نظر علی مطهری

نماینده سابق مجلس گفت: اگر ما کارت بازی روسیه و چین در اختلافاتشان با آمریکا قرار گیریم به زیان ملت خواهد بود، لذا همزمان با افزایش روابط با شرق، باید روابط با غرب را بهبود بخشید.علی مطهری در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ‏«رابطه نزدیک با ‎روسیه و ‎چین در این حد که ‎آمریکا را نگران کند و از فشار او بکاهد و مقدمه‌ای برای روابط بهتر با ‎غرب باشد تا میان غرب و ‎شرق رقابت ایجاد شود و ما در قراردادها حق انتخاب داشته‌ باشیم و منافع ملی بهتر تامین شود خوب است، ولی اگر با این هدف نباشد و ما کارت بازی روسیه و چین در اختلافاتشان با آمریکا قرار گیریم به زیان ملت خواهد بود، لذا همزمان باید روابط با غرب را بهبود بخشید.»

معصومه ابتکار: برخورد گشت ارشاد استناد دینی ندارد

معصومه ابتکار، معاون امور زنان ریاست جمهوری در دولت دوازدهم گفت: بحث گشت ارشاد با دخترهای ما طی این سال‌ها می‌شود، برخوردهای غلط و فیزیکی که هیج استنادی دینی و شرعی ندارد و متاسفانه جمعیت زیادی از دختران ما را نسبت به شرایط و وضعیت بسیار بدبین کرده است.

فلاحت‌پیشه: سفر رئیسی به مسکو هیچ دستاوردی نداشت

فلاحت پیشه با بیان اینکه سفر آقای رئیسی به مسکو دستاوردی برای ایران نداشت، گفت: فضای فکری مسئولان ایرانی و روسی به هم نزدیک نبود. روسیه، ایران را یک خاکریز می بیند، در حالی که ایران فکر می کند روسیه می تواند شریک راهبردی ایران باشد. یک نشریه آمریکایی نوشت: «پوتین ایران را به پذیرش موافقت نامه موقت راضی کرد»؛ موافقت نامه ای که تنها مجری آن روسیه است. وی افزود: روسیه سعی می کند ایران را به عنوان یک محل برای حل چالش های خودش با آمریکا و کشورهای غربی حفظ کند و طرح موافقت نامه برجامی نیز در همین رابطه شکل گرفت. در مقابل ایران به هیچ یک از دستاوردهایی که تحت عنوان دستاوردهای راهبردی از آن یاد می کرد نرسید. این تحلیلگر مسائل سیاست خارجی اظهار کرد: یادمان نرفته که آقای قالیباف نیز یک سال پیش به روسیه رفت و آن برخورد تحقیرآمیز با او شد. کسانی که سفر جدید را شکل دادند، قطعا از پروتکل سفر و موافقت نامه های احتمالی اطلاع داشتند؛ بنابراین حداقل در مصاحبه های قبل از سفر انتظارات را افزایش نمی دادند و الان به نظر من واقعیت آن است که نیشخند پوتین به تابوسازی‌های ایران بود و این تابوسازی ها را ادامه می دهد و سود این کار نیز فقط عاید روسیه می شود.

بیگدلی: راهی غیر از توافق موقت نیست

علی بیگدلی، تحلیلگر مسائل بین‌المللی نیز علی‌رغم اینکه گفته شده ایران پیشنهاد توافق موقت را رد کرده، معتقد است که راهی غیر از این وجود ندارد. او در گفت‌وگو با «نامه نیوز» گفت: « من از خیلی وقت قبل تئوری دیپلماسی پلکانی را مطرح کردم و هنوز هم معتقدم که راهی غیر از این وجود ندارد. به این خاطر که عمق اختلافات ما با آمریکا به قدری زیاد و عمیق و گسترده است که در چند جلسه امکان رفع آن وجود ندارد.»

وی افزود: « با توجه به تهدیدات غربی‌ها مبنی بر اینکه بعد از فوریه دیگر مذاکرات اثر نخواهد داشت، همچنین با توجه به شرایطی که بین آمریکا و روسیه از یک طرف و بین آمریکا و چین از سوی دیگر بر سر تایوان و اوکراین ایجاد شده است، شرایط برای امریکایی‌ها دشوار شده است. آمریکا الان فرصت ندارد که همه مشکلات خود را با ما حل کرده و به دو آرزوی ما یعنی راستی آزمایی و اخذ تضمین پاسخ دهد.»

بیگدلی ادامه داد: «ضمن اینکه با توجه به نظام حقوقی که در آمریکا برقرار است امکان ندارد رئیس جمهور آمریکا بتواند این قول را بدهد لذا پیشنهاد این است که ایران به یک توافق موقت راضی شده و از دیپلماسی پلکانی استفاده کند. به این معنا که اجازه دهد کارشناسان آژانس دوربین‌های خود را نصب کنند و از آن چهار سایت مورد انتظار آژانس بازدید کنند تا گزارش آقای گروسی مثبت باشد. از طرف دیگر ایران غنی‌سازی ۶۰ درصدی را متوقف کند، همچنین ساخت سانترفیوژ‌های پیشرفته در کرج را متوقف کند. در برابر آن آمریکا تحریم‌های ذیل برجام را بردارد و شبکه بانکی و سوئیفت را به سوی ما باز کند و اجازه دهد که نفت را آزادانه بفروشیم. چون ما الان نفت را زیر قیمت جهانی به چین می‌فروشیم و همه این‌ها زیان آور است؛ بنابراین در شرایط کنونی راهی وجود ندارد، مبنی بر اینکه یک قرارداد موقت داشته و با دیپلماسی پلکانی پیش برویم تا در این دو سالی که از عمر بایدن مانده شرایط را به همین شکل نگه داریم و ببینیم که در انتخابات ۲۰۲۴ چه اتفاقی خواهد افتاد». وی همچنین گفت: «باید دقت داشت که به احتمال زیاد بایدن دوباره به پیروزی نمی‌رسد و جمهوری خواهان پیروز می‌شوند، اگرچه معلوم نیست که ترامپ برگردد. به هرحال برای ما راهی نیست غیر از این که در این دو سال و چند ما با یک توافق موقت کار خود را ادامه دهیم.»

توضیح بغداد درباره کشف بقایای اجساد سه سرباز عراقی جنگ تحمیلی در خاک ایران

وزارت دفاع عراق بیانیه‌ای درخصوص پیدا شدن بقایای اجساد سه سرباز عراقی در خاک ایران منتشر کرد که در زمان جنگ تحمیلی کشته شده‌اند. به گزارش خبرگزاری ناس، وزارت دفاع عراق در بیانیه اعلام کرد: اخیرا ویدیویی مبنی بر پیدا شدن بقایای اجساد سه سرباز عراقی کشته شده در زمان جنگ ایران و عراق در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که یکی از ساکنان منطقه بستان در ایران آن را منتشر کرده است و هویت یکی از این سربازان به نام "خالد احمد شوکت" مشخص است. در این بیانیه آمده است: پس از بررسی اطلاعات سربازان مفقود شده در جنگ ایران و عراق (۱۹۸۰-۱۹۸۸) توسط نهاد حقوق بشر، با طرف‌های ذیربط در ایران تماس گرفتیم و مشخص شد که بقایای این اجساد نزد طرف‌های ذیربط در ایران است و با توجه به تفاهم امضا شده میان دو کشور در سال ۲۰۰۸ و با نظارت کمیته بین المللی صلیب سرخ، این اجساد در اولین عملیات تبادل به طرف عراقی تحویل داده خواهد شد.

نقویان: فقر، تبعیض و اختلاس شایسته این ملت نیست

ناصر نقویان کارشناس مسائل دینی گفت: فقر، تبعیض و آمارهای بسیار زشت شایسته این ملت نیست؛ این همه اختلاس، سرقت و ناامنی شایسته این ملت نیست. کافی است یک هفته ستون حوادث روزنامه ها را بخوانید، وحشت می کنید که خدایا من کجا دارم زندگی می کنم. روانشناسان می گویند، ستون حوادث روزنامه ها را نخوانید چون خیلی خطرناک است. ولی واقعیت را نمی شود انکار کرد.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار بازداشت شد

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه سیستان وبلوچستان بازداشت شد.به گزارش روابط عمومی سازمان اطلاعات سپاه سیستان وبلوچستان؛ در پی گزارش های متعدد واصله از سوی شهروندان سیستان وبلوچستان به ویژه مردم فهیم و بصیر جنوب استان، رسیدگی به پرونده شکایات و تخلفات احتمالی عبدالرحیم کردی؛ مدیرعامل منطقه آزاد چابهار به قید فوریت در دستور کار قرار گرفت. بر اساس این گزارش، پس از بررسی و کارشناسی از پرونده‌های موجود در سازمان منطقه آزاد چابهار، وجود برخی تخلفات عمده و کلان تشخیص داده شد که با دستور و ورود جدی دادستان جهادی و انقلابی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار احضار و هم اکنون در بازداشت موقت است.
در پایان این گزارش آمده است: اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

روایت یک منبع آگاه از انتقادات روحانی و رئیس دولت اصلاحات به یکدیگر در نشست چهار نفره

طبق اطلاعی که خبرنگار برنا از برخی منابع خبری خود در طیف اصلاح‌طلب کسب کرده، محمد خاتمی در این دیدار از کم توجهی و بی‌توجهی حسن روحانی به انتقادات و پیشنهادهای اصلاح‌طلبان برای بهبود عملکرد دولت انتقاد کرده است و رئیس دولت تدبیر و امید نیز مجددا تاکید داشته که برخی اصلاح‌طلبان قصد زمین زدن دولت وی را داشته‌اند. این منبع اصلاح‌طلب به برنا گفت: ما انتظار داشتیم آقای خاتمی در این دیدار صراحتا از بی‌توجهی آقای روحانی به نصایح اصلاح‌طلبان درباره رحمانی فضلی وزیر وقت کشور انتقاد کنند که متاسفانه آقای خاتمی به این مساله نپرداخته‌اند. طبق پیگیری‌های برنا یکی از محور‌هایی که در این نشست مورد بحث و گفتگو قرار گرفته است آرایش سیاسی جریانات سیاسی در انتخابات ۱۴۰۰ و عدم احراز صلاحیت علی لاریجانی و اسحاق جهانگیری و یکدست شدن حاکمیت بوده که گفته می‌شود، محمدخاتمی رئیس دولت اصلاحات قرار است به زودی نسبت به این امر نامه سرگشاده‌ای را صادر و در آن تاکیداتی درخصوص جمهوریت نظام بیان کند. یک عضو حزب اعتدال و توسعه نیز ضمن تایید دیدار حسن روحانی با خاتمی و ناطق نوری به برنا گفت: نه از جزئیات این دیدار حرفی می‌زنم و نه نکته‌ای درباره فضای سیاسی کشور دارم. ما حالا حالا‌ها بنای صحبت کردن نداریم و می‌خواهیم ببینیم آقایان همراه و همفکر کشور را به کجا خواهند کشاند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۶
در انتظار بررسی: ۴۴
انتشار یافته: ۱۸۸
بنظر میاد شریعتمداری بخاطر عدم دستاورد رئیسی در سفر به روسیه دچار سکته مغزی شده که داستانسرایی میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
فعلا که شماها دستتان خالی هست و به چیزهای خاله زنکی روی آورده اید برای ایراد گیری!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
تا به امروز فرک می کردم آقای شریعتمداری فقط لجباز و متوهم است.امروز مطمئن شدم ایشان تقصیری ندارد و صرفا مشکل روحی و روانی دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
تابناک دمت گرم هر روز صحبتهای مش حسین آقا رو میذاری مبادا یه روز بد و بیراه نشنوه
فلاحت پیشه و نیاز فوری به مراجعه به دکتر.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
برود دکتر برای ساندیس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
یاد احمدی نژاد افتادم که بچه تو بغل مادرش میگفت محمود اون هم تو ونزویلا
آقای رئیسی رفتند روسیه. میدونیم که هیچ دستاوردی نداشتند و فقط هزینه درست کردند برای کشور. اما خوب میگید دستاورد داشته، دوتا از معاهده های که امضاء شده رو بگید و نشون بدید. مردم حق دارند بدونند هزینه های که میشه نتیجه اش چیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
اینقدر که رو مسائل حاشیه سفر فکر می کنید که خبرهای اصلی وتوافقات را نمی توانید ببینید!
ولی کانال را عوض کن تا توافقات را هم بتوانی ببینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
ناشناس 11:49 !شما که الان روی کانال مورد نظر هستید چند تا از این توافقات را بفرمایید تا بقیه هم که در کانال مورد نظر نیستند متوجه شوند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
نیازی به جواب دادن شما که دنبال مسخره کردن هستید نیست خواستید ببینید در اینترنت هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
نا شناس 1149
کو؟؟؟ کجاست؟؟؟ به من نشان بده
من قول میدم قبول کنم
نمی دونم چرا نیکزاد زده است به سیم آخر و زودی از کوره در رفته است ویک مسول نباید اینچنین برخوردی کند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
ادبیات بسیار سبک و زشت
ایشان حرمت نائب رییسی مجلس را رعایت نکردند و فکر کردند سر ساختمان هستند و درگیر با عوامل ساختمان
استعفا از سمت نائب رییسی مجلس کمترین کاری است که می توانند انجام دهند با این ادبیات زشت جواب یک منتقد را دادن
نیکزاد: شافعی گنده‌تر از دهانش حرف زده است!

تربیت نااهل را چون گردکان بر گنبد است.
شافعی خیلی هم درسته شما با 5 هزارتا رای مثل خودت اومدی مجلسی که بزرگان و شهیدان آنجا بوده اند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
اولا آمار درست بده و عقده گشایی را برای خودت نگه دار دوم هم اگر نمی دانی بدان همین افراد تاجر هستند که جنس بنجل وارد می کنند و برابر قیمت اصلی با شما حساب می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
ببخشید اشتباه کردم 4000 تارای که یکیش از همونهایی است که آقای شافعی بوده و در بالا مثل نماینده اش جواب داده
این نائب رئیس مجلس خجالت نمیکشید با این طرز حرف زدنش!!؟ مگه چاله میدون است؟! این چه طرز حرف زدن معاون پارلمان یک‌ کشور است؟ خجالت بکشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
خجالت را اول آن شخص باید بکشد که به طرز چاله میدونی علیه مجلس حرف زد
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
جواب ۱۱۵۰: ایا هر کس بی ادبی کرد باید با مثل او جواب داد؟؟
ادب مرد به ز دولت اوست
از نظر شما ان فرد بی ادبی کرده ان وقت مجوز است برای اقای نیکزاد ادبیات سخیف به کار ببرد؟ یا با ادب جواب بدهد به جایی بر میخورد؟؟؟؟؟
فرهنگ مملکت نابود شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
شما یه نگاه به تیپ و استایل نایب رئیس مجلس بکن بعد دیگه هر چی بشنوی ازش تعجب نمیکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
این مجلس که له و علیه ندارد
تکلیفش روشن است
جناب نيكزاد
از كي تا حالا حرف راست زدن شده حرف گنده تر از دهان؟
يادت باشد شما و هم صنفي هاي شما در اين دوره از مجلس هيچكدام بيش از 25% راي حوزه انتخابيه خود را نداريد پس نمي توانيد به نمايندگي از طرف همه مردم منطقه خود اظهار فضل كنيد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
خخخخه از کی تا حالا نماینده شده طیف یک منطقه مجلس یعنی نماینده همه مردم و ادای روشنفکری تان را هم برای خودتان در بیاورید
حرف راست!!!
وقتی با حرف های عوام فریبانه کسی حرف بزند معلوم است ساده لوحان هم به به می کنند
شافعی مگه دروغ گفته
مگه قرار در توافق موقت تحریم نفتی بردارن اینا چقد سادن توافق موقت یعنی گرفت تنها برگ ایرانی یعنی شصت درصد اگر رئیس جمهور امریکا نمیتونه تضمین بده چرا اصلا توافق میکنند بهتر توافقی که نمیتوننانجام بدن صورت ندن تمام
کاش کیهان می‌نوشت با سفر رئیسی به روسیه و اتحاد روسیه و ایران کمر آمریکا رو در مذاکرات وین شکسته و ضربه فنی ش میکنیم و با لغو تحریم‌ها رونق اقتصادی بی نظیری در کشور ایجاد میشه تا اصلاح طلبا سکته بکنن از خوشحالی مردم، چرا که از نظر کیهان اصلاحات در خدمت غرب هست تا مردم. به اشک دختر روس و استرس پوتین و نماز رئیسی دلخوش نباش که فقط بدرد کری خوندن فوتبالی میخورن، نتیجه بازی جای دیگه رقم میخوره جناب برادر حسین
آقای شریعتمداری ما برای تحقق شعار نه شرقی نه غربی چند صد هزار شهید دادیم غربگدا ها وشرق گداها همگی به خون شهیدان خیانت می کنند .آقای شریعتمداری فعلا ذوق زده ای !! فقط پنج سال صبر داشته باش آنوقت یا باید به پیشگاه ملت بزرگ ایران تا کمر خم شوی و هزاران بار عذر خواهی کنی و یا اینکه خود کشی را برگزینید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
از این پنج سالها زیاد گذشت بر شریعتمداری و رفقاش کی عذر خواهی کردن؟
تکریم کم‌نظیر پوتین از رئیس‌جمهور کشورمان!!! دریای تخیل ساحل ندارد. متاسفانه مملکت دست این جور افراده
یه نفر به نیکزاد بگه قطعا بی سواده چون اگه نبود این وضع کشوره
اقای فدوی شما پیروزی را در چی میبینی؟فقر و فلاکت مردم کشورمان را نمیبینی؟بدون شلیک یک تیر به این وضعیت افتادیم.
اقای زارع پور یک بررسی از اینترنت روستاهای اطراف رضوانشهر گیلان انجام دهید بخصوص روستای رودسر و تازه اباد که حتی برای ارسال این پیام از خانه بیرون امدم و با اینترنت همراه ارسال میکنم.
بــــــــــــــــــــــــــــــعـــــــــــــــــــله کلیپ های پخش شده از برخورد پوتین با آقای رئیسی در فضای مجازی تائید کننده نظر آقای حسین شریعتمداری است. آقای شریعتمداری تو راس میگی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
دو روز دیگه میگن فیلم تقطیع شده
۱_ فرض کنیم که یک سوپر مارکت یک جنس خاص مثل x را بیاورد وفروش نرود طبیعی است که دیگر آن جنس را نخواهد آورد موجودی را هم مرجوع خواهد کرد ، با کمال تاسف وضمن احترام بایداعتراف کرد که گفتمان کیهان دربین قشر کم سواد وکم اطلاع و برخی دینداران سنتی وبرخی جوانان تحت تاثیر قرارگرفته ی تریبونهای مونولوگ مشتری دارد پس همچنان عرضه می شود.
۲_ درست است که نامبردگان فوق الذکر در خوش حساب ترین صورت بیش از همان ۱۸ میلیون نمی شوند لیکن بواسطه جایگاه ورسانه ای که دارند دارای قدرت اعمال نظر وفصل الخطابی اند .
۳_ سردار عزیز از آن نفس مسیحایی ات به سمت ملت مستضعف ایران هم بدم .!
اقای نیکزادچقدر زشته که از پشت تریبون هایی که دستتان هست اینگونه حرف میزنید.
آقای شافعی یک‌بار در عمرش حرف درست زده‌ باشد همين دفعه بوده
حسین شریعتمداری یادش رفته که خبر اون بچه در بغل مادرش در امریکا را که وقتی احمدی نژاد را دیده وگفته محمود،محمود را با چه اب و تابی به خورد مردم میداد.حالا دختر روس که غش و ضعف کرده رو منتشر میکنه.خدا این سرزمین را از دروغ و ریا و دزدی و خشکسالی و خیالبافی و ریا در امان نگاه دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
همینکه هنوز هاله نور رویت نشده جای شکرش بقیه
جواب سردار فدوی در مورد عدم پیروزی آمریکا در دو پاراگراف بعدی داده شده اولی مسئله کارت نان هست و دومی پرداخت بدهی ایران به سازمان ملل
سردار فدوی: آمریکایی‌ها حتی یک پیروزی در برابر انقلاب اسلامی نداشتندسردار فدوی حتما ما پیروزی غرورافرین داشتیم؟ محاصره اقتصادی وتحریم وتورم پیورزی امریکا نبود تروز سردار سلیمانی که تیرک خیمه مقاومت را هدف قرارداد ونتوانستیم انتقام سخت بگیریم پیروزی نیود بله درحرف وسخنرانی همیشه ماپیروز بودیم وهستیم
حسین آقا ما نه طرفدار غرب و آمریکا هستیم و نه مثل شما جیره خوار روسیه و چین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
فقط شست و شوی مغزی می شویم توسط رسانه های لندنی!
دیروز خیلی آرام و در سکوت خیری احکام پرسنل قضاییع زده شده حقوقها تا سه برابر افزایش یافت ؟؟ جناب شورای نگهبان ابهامی نداری ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
ولی حقوق استادان دانشگاه 30 درصد کم شد
آقای شریعتمداری،من هم از دیدن استقبال پر شکوه پوتین از جناب رییسی اشکم از خجالت سازی شد. فقط مونده بود که رییسی رو پشت درب اطاق معطل کنند!!!! شاید شما از عدم دیدار قالیباف و موفقیت دیدار رئیسی اینقدر مشعوف شده اید؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
عدم دیدار مجلس به این دلیل بود که اصلا ترتیب ملاقاتی صورت داده نشده و جهت اطلاع شما دوست عزیر ظاهر ببین هر مقام خارجی که می رود به دیدار پوتین باید قرنطینه شود در کشور خودش یا روسیه ولی رئیسی قبول نمی کند و در ضمن چرا این را نمی گویی که وسط ملاقات و وقت نماز جناب رئیسی می رود نماز می خواند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
ناشناس ۱۲ یکبار ظریف وسط مذاکرات رفت نماز خوند بهش گفتید ریاکار. شما از رفتار دوگانه و ریاکارنه تون خجالت نمیکشید؟ اصلا شما سر سوزنی انصاف دارید؟
عجب ادبیات زیبایی!!
عجب ادبیات زیبایی!!
در مدینه فاضله شماها همچون اسپانیا و حتی آمریکا گشت ارشاد دارند
در ضمن در قدیم چون همه حجاب را رعایت می کردن نیازی به گشت ارشاد نبود ولی از 100 سال به اینور برعکس شده و دستور خدا نادیده گرفته شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
دستور خدا؟؟؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
شما کلا تعطیلاتی
استاد سفسطه و مغلطه و خیال بافی هم هستی
استاد در زمان پیامبر انسانهای کاملا عریان در شهرها بدون شرم تردد می کردند و مشکل پیامبر پوشاندن عورت انسانها بود
آخه یه کم مطالعه کن
اگر حجاب این همه مهمه چرا در هیچ کشور مسلمانی جز طالبان و ما اجباری نیست ؟؟؟
حتی عربستان حجاب اختیاری داره
اونها دین و قران نمی شناسند و فقط ما خوبیم ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
جهت اطلاع
آن زمان همه حجاب سر را رعایت می کردن ولی برخی حجاب گردن و بالای سینه رعایت نمی کردن و آیه حجاب نزول کرد که آن دو را هم بپوشانند
دوم این که عریان چه صیغه ای هست؟!!!!
سوم این که حجاب فقط مختص اسلام نیست تمام ادیان الهی حتی زرتشت هم آن را واجب کردن البته به غیر برخی دین های فعلی که تحریف کردن و قوانین حجاب را برداشتند!
چهارم این که ملاک ما کشورها نیست ملاک دستور خدا هست
پنجم هم این را می گویم که بعدا نگویی مومن در قرآن آمده پس نباید حجاب داشته باشی
مومن =کسی که ایمان آورده و خدا می گوید ای کسانی که ایمان آورده اید حجاب بگیرید و همان طوری که در برخی جاها برای نماز و روزه از واژه مومن استفاده می کند
برای شما ها که کاسب تحریم هستید و خواهان ادامه فشار همچون 20 ساله قبل هستید معلوم هست دنبال توافق موقت هستید
فلاحت پیشه با تفکری که تو داری انتظار بیشتری از شما نیست و حقایق را هم وارونه می کنید!
راستش بگو چرا هنوز چند ماه از دولت نگذشته دنبال استیضاح هستی؟! البته عده ای قلیل هستید در مجلس راستش بگو
آقای شریعتمدار! کاملا مشخص بود از استقبال در فرودگاه و صحبت ها و جلسه روی میز ۵ متری و عدم استفاده از پرچم ایران. لطفا تقدس گری نکنید چون هنوز ما گزاف گویی شما و دوستانتان را در باره رییس جمهور هزاره سوم شما فراموش نکردیم . ضمنا اگر طلا پاک باشه منتش به خاک نیست. خواهشا حرافی نکنید.
راه حل برون وفتن ايران از اين محمصه
قوي كردن توليدات داخلى
عدالت بين همه احاد ايرانى
مشاركت ايرانيان در سرنوشتشان
برداشتن تبعيض بين ايرانيان
رابطه درست با تمام همسايه ها
از همه مهمتر رابطه با امريكا تا امريكا بگذارد كه با همسايه ها رابطه بر قرار شود
شریعتمداری راست میگه چون باید صدا و سیما عبارت در خدمت شما هستیم را پخش می کرد و قبلش هم می گفت حاوی صحنه دلخراش هست.
اقای شریعتمداری شما از طریق رسانه های داخلی اشگ دختر روسی را هنگام دیدن رییس جمهور کشورمان دیدی ولی تاسف انجاست رسانه های کشورمان اشگهای دختران نونهال ودیگر خردسالان را نشان نمیده استاد محترم رسانه وظیفه شماست که اشگهای فرزندان ایران را که بعلت فقر جاری است بملت نشان نمیدهی همیشه بلند نظر باشی
مطهرنیا: روس‌ها از سیاست «زخمی و نیازمند کردن» استفاده می‌کنند
آقای مطهر نیا از اینکه از روسها انتقاد میکنی نمی ترسی که برادر حاج حسین شریعتمداری ناراحت شوند ؟
محسنات رابط با امريكا
ايجاد خط لوله گاز تا هند و چين
ايجاد خط لوله گاز با اروپا
ايجاد سيستم خورشيدى در ايران جهت توليد انزژى
اوردن كمپانيهاي تكنولژى به ايران وعلم را به روز كردن و ايجاد كار با تكنولژى بالا در ايران و درامد بهتر
نمونه رابطه امريكا و ويتنام و رشد ٨ درصدىً ويتنام
کیهان خدا را شکر که شما مغز داری و به سمت روسیه و چین رفته اید
انشاا عاقبت بخیر شوید
فقط یادآوری کنم، قرار بود حکومتمان بر پایه حمایت مردمان خودمان استوار باشد و شعارها هم همین بود اوایل را البته عرض کردم
عضو شورای شهر تهران: برای مدیرعامل یکی از خودروسازی‌ها، مجوز تردد از خطوط ویژه صادر شده !!!!
پس فکر کردید برای چی بهشون میگن مافیا ؟؟!!!
عضو شورای شهر تهران: برای مدیرعامل یکی از خودروسازی‌ها، مجوز تردد از خطوط ویژه صادر شده !!!!!
اختمالا بخاطر قدردانی از عملکرد فوق العاده انها در تامین امنیت وکیفیت محصولاتشان بخصوص درخصوص کارایی کیسه های هوای خودرو ها بوده
آقای فلاحت پیشه همینجوری بدون اطلاع حرف نزن ،،مقامات ایرانی گفتن هرگز توافق موقت در کار نیست ما بدنبال توافق دایم هستیم ،، حالا شما هی آسمون ریسمون بباف بلکه به هدفت برسی ،، یکی از اهداف مهم این سفر. تجارت خارجی در سطح بالاست ،،
اقاى روزنامه كيهان
گمان نكنم كه از روسيه ابى گرم شود
بيهود مردم را دلمشغول حرف هاى صد من يك غاز من دراوردى نكنيد
کیهان از چه چیز سفر به مسکو خوشحال و ذوق زده و از خود بیخود شده(اشک، نماز، مسجد، دوما......) خوب اینها که تو ایران هم بود که مگع نبود!!
شریعتمداری کیهان و همفکرانش در دوران احمدی نزاد ، او را تا بالاترین حد تقدس و معجزه و نابغه و منجی و یار امام زمان عج و فرمان او فرمان خدا نعوذ بالله بالا بردند !!!!!

و بعد از رسیدن به نتیجه اشتباهات وحشتناکی که او کرد و کشور و مردم را با تحریم ها اختلاس ها به این فلاکت و بدبختی انداخت

خودشان را به کوچه چپ زدند و انگار نه انگار !!!!!!!

خواستم به ایشان یاداوری کنم که اینبار نیز بر روی رییسی بیشتر دقت کنند و احتیاط کنند

که دوباره تجربه پر هزینه و تلخ و هولناک مموتی را اینبار با رییسی تکرار نکنند که نه کشور و نه مردم دیگر توانی برای دادن هزینه بیشتر تر ندارند !!!!!!
آقایان علی مطهری و مطهرنیا و فلاحت پیشه شما چرا رعایت حال و سلامت قلب و مغز برادر حاج حسین را نمی کنید ؟ با گفتن واقعیت ها در باره روسیه و چین ممکن هست حالشان خراب شود چرا به اشک آن دختر روس توجه نمیکنید میخواهید دچار سکته مغزی شوند!
آقای شریعتمداری
جناب کیهان
انشالله که این دروغ راست باشد....!!!!!؟؟؟؟؟
آقای شریعتمداری ملت ایران نه غرب گدا هستند و نه شرق گدا ضمنا.دو کلمه غرب گدا را اولین بار ولادیمیر پوتین مامور ویژه سابق ک گ ب و رییس جمهور تکراری روسیه عنوان کردند
مگر آمریکایی ها با ایران وارد جنگ شده اند که حتا یک پیروزی نداشتند ؟؟ تا حالا هم که هر کاری خواستند کردند .
منکه دیگه هیچ برنامه ایرانی چه شبکه نمایش چه صدا و سیما نگاه نمیکنم. راحت جدیدترین فیلم ها و سریالهای روز دنیارو دانلود و تماشا میکنم.
بنطر‌ میرسد‌ حاج‌ حسین‌ شریعتمداری‌ خیلی‌ سن و سالش بالا رفته‌ و پیر‌ شده‌ چون‌ حرفهایش‌ بکلی‌ تبدیل‌ به پرت و پلا‌ شده‌ !
اخه‌ چرا ایشونو‌ تا آخر یک پست بهش ندادین‌ وزیری‌ معاون وزیری‌ استانداری‌ ...!
اخه‌ خیف‌ نیست‌ این کوه‌ استعداد‌ و توانایی‌ در مدیریت‌ مشعشع‌ بلا استفاده‌ بره‌ زیر‌ ... ؟!
خدایا‌ شر‌کیهان‌ را از سر مطبوعات‌ کوتاه بفرما‌ !
مقاله اقاى شريعتمدارى كيهان ، ما را به ياد هاله نور احمدى نژاد و كودكى كه ازپياده رو ايشان را به مادرش نشان مى داده ، انداخت ، به چه روزى افتاده ايم اقاى شريعتمدارى كه هيجان زدگى دخترى روس ، ( البته اگر خبر حقيقت داشته باشد ) اين قدر باعث ذوق زدگى ما مى شود
خانم ابتکار لطفا گنده تر از دهانتان حرف نزنید اگر شنا به فکر مردم بودید در مدت 10 سال ریاست سازمان محیط زیست اینگونه هوای الوده تحویل این دولت نمیدادید
کم کم نتایج و دستاوردهای سفر رئیسی روشن می شود.
سیاست زخمی نگهداشتن ایران، از سوي روسیه سالها است که به پیش می رود.
آقای نیکزاد..شما در حدی نیستی که در خصوص آقای شافعی اعلام نظر کنی...نایب رئیسی مجلس حداقلی که اینقدر،،ادعا نداره
چ خوابی واس مردم بیچاره دیدین
جمله ی: تکریم کم‌نظیر پوتین از رئیس‌جمهور کشورمان. را شریعتمداری خوب اومد. واقعا دنیا از این تکریم شگفت زده شد. واقعا خجالت نمی کشید به این وضوح دروغ می گویید؟
حالا عضو سازمان ملل هستیم چه تاجی سرمان هست.
پولشو اکه خرج ملت می‌کردید بهتر بود.
شما مشکلات مردم را ول کردین...به ۲۲ بهمن چسبی دین ....فکر ملت باشین .فکر کارگر کارمند بیکاران یا هر کسی که در ایران زندگی میکنه...
آقای نیکزاد و سایر مجلسیان ، آب روب ریزن اونجایی که سوخته !
پس هاله نور چي؟ اونم بود؟ غير از اشك...
یکی از بندهای عهدنامه 25 ساله با چین لو رفت! وزیر محترم ارتباطات فرمودند برای ارتقای کیفیت اینترنت ثابت و ۵G، با چین همکاری می‌کنند! همکاری با چین که استاد فیلترینگ، محدودسازی و قلع و قمع کردن اینترنته؟ پس قراره ملی کردن اینترنت رو به چین بسپارید، چه شود اینترنت چینی!
گفتم: چقدر ضایع شدیم از سفر رییس جمهور به روسیه. گفت: به روی خودت نیار شاید ملت متوجه نشوند
فلاحت پیشه زمان اصلاحات هم همینطوری سبک و سنگین می‌کرد برجام رو؟
یا FATF رو؟ یا کلاه‌های دیگه ای که دولت قبل سر ملت گذاشتند؟!
من با یک تحلیل منطقی و اصولی مشکلی ندارم، مسئله اینه که همین آقایون، میزنن زیر حرف‌ها و استنباط‌های قبلی‌شون!
مثلا ایشون: علی بیگدلی، براحتی شرط رهبری در مورد توافق رو کنار میزنن...
وقتی هم مشکلی پیش بیاد در اثر پیشنهاد ایشون، میگن نه! کار و دستور رهبری بوده!
اگر آن دختر روسی بدست آرد دل کیهان، به مروارید اشک چشمانش ببخشم من خزر ها را...
خجالت هم خوب چیزی هست... اشک میلیون ها ایرانی را جناب شریعتمداری نمی بینند، اونوقت...
روایت حسین شریعتمداری از اشک دختر روس در مواجهه با رئیسی

چی بگم .. حالا گفته اند بهترین دفاع حمله است .. اما با هوچی بازی و تهمت غربگدا زدن به منتقدان نمیتونید این افتضاح رو ماسمالی کنید .
فلاحت پیشه با بیان اینکه سفر آقای رئیسی به مسکو دستاوردی برای ایران نداشت، گفت: فضای فکری مسئولان ایرانی و روسی به هم نزدیک نبود. روسیه، ایران را یک خاکریز می بیند، در حالی که ایران فکر می کند روسیه می تواند شریک راهبردی ایران باشد
تو نمایندگان خدا را شکر یک آدم دانا پیدا میشه و با چشم باز دنیا را می بیند.
ما که شعارمون نه غربی نه شرقی هست ، ولی عرف دنیا اینجوری هست که برای ریاست جمهوری مهمان ریاست جمهوری میزبان استقبال میکنه ، عرف دنیا این هست که زمان حرف زدن مهمان میزبان آدامس نمیجوه ووو خیلی هم افتخار آمیز نبوده متاسفانه
وای شریعتمداری چه بچه باحالیه
درود بر رئیسی درود بر پوتین درود و درود بر جبهه مقاومت که هر روز داره کامل تر و کامل تر میشه
کی به این مطهری بگه کی غرب یا آمریکا دست دوستی به طرف ایران دراز کرده و ایران دستشو کنار زده؟ نکنه دست دوستی پامپئو رو میگه که دوازده تا شرط برای ایران گذاشته بود؟
اینو حتم بدونید هر وقت غرب از اسب استکبار اومد پایین و خواست با یک شرایط برابر با ایران رابطه برقرار کنه ایران حتمأ دستشو به طرفشون دراز خواهد کرد. این طبق گفته حضرت امام هم هست که فرموده بودند ما با همه کشورها ارتباط برقرار می‌کنیم غیر از رژیم اشغالگر و حکومت آپارتاید آفریقای جنوبی. البته چون آپارتاید از هم پاشید و حکومت آفریقای جنوبی افتاد به دست صاحبان اصلیش دیگه مشکلی با اونها نداریم که هیچ بلکه بهترین رابطه رو با اونا داریم.

حیف اسم مطهری که این علی آقا یدک میکشه؟
بسه بابا کدوم تکریم .کدوم اشک چرا همه توهم دارید
اقای نیک زاد واقعیت همین است چون این مجلس هنوز بعد چند سال هیچ کارنامه نداشته فقط کارش نقد دولت قبل و به خاطر نا کار امدش یقه این یقه ان بگیر ببند بیش از این از این مجلس ندیده ایم و نمایند گان برای امیال شخصی خود خیلی تلاش می کنند چون حاضر نیستند حتی یک روز حقوق خود را ببخشند و کمک دولت بکنند
آقای مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران که فزموده برای مدیرعامل یکی از خودروسازی‌ها، مجوز تردد از خطوط ویژه صادر شده ، بغرمایند برای خودشان چگونه حکم انتصاب معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی صادر شده بود ؟
اقای شریعبمداری درست میگوید: اگر غربگداها مغز داشتند پادوی امریکا نمی شدند بجایش پادوی روسیه می شدند.
اقای شریعمتداری گفتند : پوتین تکریم کم نظیری به اقای رئیسی نمودند! چرا عکسی از ان تکریم بی نظیر مشاهده نمیشود؟
ادب مرد به ز دولت اوست. ببینید مملکت دست چه کسانی هست آنهم در تریبونهای رسمی
ما که به گفته های جناب آقای سردار فدوی شک نداریم، اما نمی دانم این چه حکمتی دارد که با وجود شکست مکرر و دائمی آمریکایی‌ها در برابر انقلاب اسلامی، روزگار ما هر روز بدتر از دیروز می شود!
نوشته کیهان طنز بود، توهم بودچی بود
میزان خضوع و ادب آقای نیکزاد به عنوان نماینده مجلس جای تقدیر دارد و موجب مباهات است.
هم کشوری های پوزه سرخ یک دلیل منطقی بیاورید که روسها طرفدار ایران و منافعش هستند، صرفا یک دلیل!
زیبنده کارگزار نظام اسلامی نیست که به کسی توهین کند این کلام نیکزاد و کلام شافعی، جایگاهی در اخلاق اسلامی ندارد و اگر امام علی (ع) در این زمان حضور داشته اند حتماً این دو نفر را توبیخ می کرده اند.
دقیقاً درست است که برخورد گشت ارشاد فوق العاده اشتباه است و همچنانکه هر مسلمانی می داند، امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگان است نه عده ای خواست، و در ضمن امر به معروف و نهی از منکر شرایطی و مراحلی دارد که باید رعایت شود که متاسفانه افراد گشت ارشادی در ظاهر به این شرایط و مراحل آشنایی ندارند و با روش های مخالف اسلام باعث دین گریزی جوانان و کم رنگ شده ظواهر دینی در بین مردم شده اند. و اگر پیامبر یا یکی از ائمه اطهار در این زمان بودند حتماً با اینها برخورد شدید می کردند.
ادبیات سخیف کیهان فقط و فقط باعث جدایی مردم عادی از بدنه نظام است تا دیر نشده عقلای کشور جلوی گسترش این نوع نگاه را بگیرند که فردا بسی دیر است
باید به روزنامه کیهان گفت اگر برای شما اشک آن دختر روس در مواجهه با رئیس جمهور دستاورد بزرگی است عینک تیره خود را بردارید اشک پدرانی را داخل کشور ببینید که شرمنده دختر ایرانی مسلمان و نجیب خود است اشک مادرانی را ببنید که بخاطر فقر و بدبختی خانواده نمیتواند چوابگوی فرزندان خود باشد اشک جوانی را ببنید که بخاطر بیکاری هنوز از پدر بازنشسته خود پول توجیبی میگیرد ضمن اینکه در کجای دنیا استقبال از رئیس جمهور کشور بیگانه توسط نمایندگان مجلس افتخار است که تو به آن افتخار میکنی ؟
حالم از کیهان به هم میخورد
جناب نیکزاد ، چرا برای ساکت کردن صدای مخالف خودتان امثال جناب شافعی که قطعا و حداقل در زمینه تجارت از شما بسیار بسیار بسیار بیشتر میداند

از حربه تحقیر و توهین و تهدید استفاده میکنید ؟

چرا جوری رفتار میکنید که هیچ متخصص و دلسوزی ، جرات نکند تا بر خلاف میل و خواسته و نطر شماها ، حرفی بزند ؟

ایا فکر نمی کنید ، که یک از دلایل اصلی رساندن کشور و مردم به این روز فلاکت و بدبختی، و عقب ماندگی

قطعا همین طرز فکر و رفتار سیاسی ، شما و هزاران مسول در قدرت همچون شما بوده است ؟
جناب رضا حسینی قطب‌آبادی نماینده محترم مجلس باید عرض کنم اولا دمت گرم ثانیا سری بعد رد صلاحیت خواهی شد
شعور و ادب آقای نیکزاد همه رو شیفته اش کرده.
چطوری با ادب؟
چطوری باشعور؟
آقای نماینده من نمیدانم شمانماینده مردم هستید یا نماینده اشخاص خاص. نمیگذارند استیضاح نکنیم حرف مفت است و توجیه ندارد.این از بی عرضگی شما هاست. استعفا بدهید و خودتان را راحت کنید. شما نماینده این ملت نیستید.چون سواد شو ندارید.
فدای اشکهای دختر روس ....

مردم رو گیر آوردند !!!!
جون مادرتون از کیهان چیزی نگذارید.
آدم با خوندن این اراجیف بی ادبانه و چیپ حالش بد میشه
اصلا انگار تو یه فضای دیگه سیر میکنن. همه کسانی که باهاشون همفکر نیستن رو ضد انقلاب و نوکر غرب و دشمن و جاسوس و وطن فروش و بی دین و معتاد و ... میدونن و خودشون رو انقلابی و ولایی و اصولی و خوب و شیک و اهل بهشت میدونن و واسه خودشون با پول ملت نوشابه خانواده باز میکنن.
آقای نیکزاد، همه شما گنده تر از دهانتان حرف میزنید . مجلسی که کلآ 20 میلیون شرکت کنده دارد آنهم برای انتخابات شورای شهر و روستا بوده که پشتیبانی ندارد.
تکریم کم‌نظیر پوتین از رئیس‌جمهور کشورمان!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هع
این نیکزاد اساسا بوئی از تربیت وادب نبرده وبااین واژه ها کاملا بیگانه هست . ادبیاتش ادبیات لاتهای چاله میدونه . حتما ریگی درکفش داره که اینطور براشفته شده است .
این قیمت خونه ها چرا هی بالا میره؟من دیگه به هیچی امیدندارم .اصلا نمیدونم واسیه چی زندگی می کنم
اتفاقا آقای شافعی کاملا درست گفته
جالبه که آقای نیکزاد هم درست می گه. اینکه شان مجلس و نمایندگان برای مردم مشخص شده، کاملا حرف درستیه. مجلسی که نماینده اش سیلی زدن در روز روشن به سرباز مملکت رو با وجود تعداد زیادی شاهد و فیلم، انکار می کنن، مجلسی که رییسش نمی دونه قانون اساسی چند اصل داره و مجلسی که عضو کمیسیون اقتصادی اون حتی تعریف درآمد سرانه رو بلد نیست، کاملا شان و وزن خودش رو برای مردم شفاف کرده.
اصلاح طلب و اصولگرا وغیره نداره
اگر کسی در ظاهر حرفی میزنه که به نفع مردم هست، بعدا معلوم میشه میخواد ازش بهره برداری کنه و دلش برای مردم نسوخته، این تجربه حاصل سالها امید بستن به مسئولین هست.
اصلاح طلب و اصولگرا وغیره نداره، همه در بدبخت کردن مردم همدست هستند. رئیسی و روحانی و محمود و خاتمی در امتداد همند در راستای ایجاد وضعیت کنونی
چاپ که نمیکنید شما نظرات واقعی مردم را
رئیس صدا و سیما:اکثر مردم از وضعیت فرهنگی در کشور راضی نیستند...... از کجا نظرسنجی کردید؟!!! اتفاقاً اکثر مردم از دخالت نهادهای نظامی و سیاسی در فرهنگ ناراضی هستند!!!!
نماینده مجلس: می خواهیم وزرا را استیضاح کنیم، اما اصلا اجازه نمی دهند...... چی شد؟.. به خودی ها هم اجازه نمی دهند؟!!!.... مگر مجلس در راس امور نبود؟...
آقای شریعتمداری این رئیسی نیست این یوسف هست خدا را شکر که کاردی چاقویی دست دختر روس نبود وگرنه حتما کار دست خودش میداد
شریعتمداری ،اگر غربی ها با همه معایبی که دارند وجود نداشتند جنابعالی و دوستانتان برای مداوی بیماری به جای مراجعه به بیمارستانهای لوکس و مجهز می بایست به عطاری برای خریدن عنبر نسارا و برای مسافرت از قاطر و شتر و بجای زندگی در خانه های لوکستان باید در کپر و زاغه ها زندگی می کردید. البته شرق گدایی هم به اندازه غرب گدایی فاجعه بار است
آقای بیگدلی همه این کارها که شما گفتید در دولت قبل انجام شد ومابه همه تعهداتمل کردیم نتیجه چه بود؟ تقریبا هیچ
احمدی نژاد جدید در راه است. یواش یواش به منطقه حساس هاله نور هم خواهیم رسید. اما چه زود بعد چند ماه داریم به این مناطق اوج میرسیم.
این سخنان نشان از خرابی و عدم نظارت و برنامه میباشد ولی مجلس قدرت تصمیم گیری ندارد این می‌شود هر که زورش بیشتر می‌گوید /....
احترام پوتین به رییسی؟معاون وزیر خارجشون رفته پیشواز رییسی…معون وزیر خارجه.
نخست وزیر اسراییل چند ماه قبل رفت اونجا،فاصله پوتین ازش دو متر بود.
اشک دختر روس هم اگر راست باشه(که اونم یه چیزی مثل داستان حاله نوره) فقط به حال ملت ایران میتونه باشه،دلش سوخته که نود ملیون نفر یه همچین رییس جمهور دارن
۱دلار آمریکا برابر ۲۸۰۰۰۰ ریال ایران. بماند آمار حودکشی، تن فروشی، بی خانمانی، ترک تحصیل، سلامت ، ...
اتاق بازرگانی خود را فراتر از قوا می داند و همه علتش را می دانیم متاسفانه درآمد چند هزار میلیارد تومانی حاصل از یک در هزار فروش صنایع و سه درصد مالیات که در هنگام تمدید کارت بازرگانی کل صنایع کشور به حساب اتاق بازرگانی ایران می ریزند سالهاست بجای هزینه برای توسعه بازار و بهتر شدن شرایط کسب و کار دارد برای شارژ کردن جیب متنفذان و سیسایون در داخل کشو.ر می گردد و تابحال کسی نتوانسته سد خواسته ها و امتیازات و رانت های این آقایان گردد و به صراحت البته با کنایه آقای شافعی عنوان کرد اگر نمایندگان مجلس می خواهند که اتاق شارژشان کند
آقا اول توهین کرده بعد گفته فکر نکنم اقای شافعی این حرف را زده!!!!!!
1-جناب آقای نیکزاد.جدا از راست ودروغ گفته های اقای شافعی ادبیات مورد استفاده شما نه در شان مجلس است.نه در شان یک سیاستمدار ونه حتی در حد یک محاوره ساده.باور کنید..... 2- اینکه حق رای کشوری که خود روزی از بنیانگذاران سازمان ملل بود به خاطر 18میلیون دلار(به مراتب کمتر از اختلاسهای رایج در کشور ویا ارز های ارسالی برای ادامه تحصیل نورچشمی ها)تعلیق شود ویک کشور دیگربا اجازه امریکا نیابتا انرا پرداخت کند به همان اندازه گریه دارد که طنز اکنده از نمممممک روز نامه کیهان در مورد سفر اقای رییسی
کاش برادر بزرگوارمان اقای خسین شرعتمداری برای کسب روزی حلال را دیگری غیر از طرفداری از یک جناح و مخالفت با جناح دیگر برمیگزید و به جای نظر دادن یک کار عملی را به عهده میگرفت
آقایان همفکر کشور را به ان جایی که نباید رسانده اند دیگر منتظر چی هستید.
اقای قا انی دلار 30 تومن پیروزی ماست
اقای حسینی قطب ابادی اصلی ترین ودر واقع تنها کار نماینده مجلس نظارت وپیگیری عملکرد دولت ووزرا است که انهم از طریق سیوال .واسیتیضاح اعمال میشود .اگر نمیتوانید ویا نمیگذارند. وجود شما ونمایندگان جز هزینه بردوش ملت دستاورد دیگری ندارد.یا موانع را بگویید ویا استعفا دهید
آقای شریعتمداری ! به جای دیدن اشک یک دختر روس اشک دختران مملکت خودت را ببین که خیلی هایشان درون سطل های زباله دنبال روزی می گردند.
(گفتم: نگران نباش! غربگداها اگر مغز داشتند که پادوی آمریکا نمی‌شدند!)

مملکتی که حضراتشان (خطبای و صدا وسیما و نمایندگان مجلس و وزیر و وزرای و از همه بدتر اصحابه رسانه و فرهنگ ش وووو) چنین تفکری را دارند که

دلخوش به ( گفت- گفتم )(و خواند نماز در کاخ و گریه و اشک یه خانم و وووووو) باشد

و بر این تفکر محور مملکت را

اداره می کنند

باید حال روزش این باشد که با عطسه یک رئیس جمهور در ان سر دنیا

اقتصادش(نرخ دلارش - بورس ش _ نرخ طلای ش_ نرخ مسکن ش_ ووووو) بالا و پائین شود

چه رسد که رئیس جمهور ان سر دنیا عوض شود

حتما کیهانی ها سکاندار مملکت مواظب بیشتر به نشان دادن ان چنان صحنه هائی باشند

خدا را چه دیدید شاید غربزداگان از دیدن ان چنان صحنه هائی به معجزه دیگر از معجزات

اقای رئیسی ایمان اوردند و یا دلق بکنند

و ملت هم نفسی بکشد

از هاله نور که ابی گرم نشد شاید از معجزات اقای رئیسی ابی گرم شود

ان شاء الله
نیکزاد: شافعی گنده‌تر از دهانش حرف زده است
اقای شافعی درست گفته جناب نیکزاد هر وقت شما قوانین ضد فساد و شفافیت ارا را تصویب کردید حق دارید این حرف را بزنید
یعنی چه که ما حالا حالاها بنای حرف زدن نداریم ومی خواهیم ببینیم آقایان همفکرمی خواهندچکارکنند؟!!!! این بدترین نوع سیاست ورزی و مسیولیت اجتماعی است. وقتی کشور از دست برود و تمامی زیربناهای کشور و سرمایه های اجتماعی از دست رفت حرف و سخن چه سودی دارد. کشور الان به اندیشه ها و رفتارهای سیاسی بزرگانی چون آقای خاتمی و ناطق نیاز دارد. بعد از آن نوشدارو بعد مرگ سهراب است..
اشک یک دختر روس که چیزی نیست شما اشک میلیونها نفر در داخل در آوردید.
سلام ادبیات نایب رییس مجلس را توجه کنیدمانندکه یک انسان لومپن سخن می گوید چقدرمجلس نزول کرده فردی مانند آقای نیکزاد شده نایب رییس مجلس مایه شرم ساری است واقعا حتی اگریک نماینده مجلس با این ادیتات سخن بگوید مایهشرم ساری است به کجا می رویم ؟
فحاشی های شریعتمداری باعث قوام دین خواهد شد، آفرین!
مافیای خودرو تمام شریانهای اقتصادی کشور را در دست گرفته و هر کس را در هر جایگاهی وسوسه می کند. باید ریشه این مافیای خشکانده شود
کره جنوبی بالاخره یک کار مثبت برای ایران کرد!!
جناب نیکزاد
حرفتان متین آقای شافعی گنده تر از دهانشان حرف زده ولی زمانی حضرتعالی صدارت دوتا وزارتخانه را داشتید برای این مرز و بو ، برای این مردم چه کردید
مجلس در راس امور که نه در هیچ جای امور نیست.نمایندگان بدانند طرح سوال و تذکر طر ح استیضاح ساختگی برای عوام فریبی دیگر جواب نمی دهد.از شروع مجلس جدید اگر کاری کرده اید که در سفره و زندگی روزمره مردم نقش داشته رو کنید؟و اگر در خصوص استیضاح و ... راست بگویید مجلس یا نمایندای که نتواند حق خود را بگیرد برای مردم چه می تواند بکند بیخود پول مردم را بصورت حقوق و حق دفتر و .... هدر ندید که ما راضی نیستیم البته اگر به حلال و حرا اعتقاد دارید ......
منظورآقای شریعتمداری اینه که اشک دختر روسی دستاورد بزرگ این سفر و تنها دستاورد آنست این تعریف بود بود یا تخریب
حاج حسین هنوز خوابهای دوره احمدی نژاد را می بیند.
واقعا متاسفم برای این مملکت برای وجود این معاون مجلس و ادبیاتش
فکر میکنم که ایشان اشتباهی وارد مجلس شده اند
کیهان مطمئنی چیزی که توی تلویزیون دیدی استقبال پوتین از رئیسی بود ؟!!!!!!!!!!!! توهم زدیا!!!! ما که ندیدیم پوتین بره به استقبال از رئیسی فقط دیدیم یه کتی روی صندلی نشسته روی میزی که شیش متر با رئیسی فاصله داشت!!!!!
واقعاً کیهان خودش فیلمهای خضور آقای رئیسی در روسیه را دیده یا مثل همیشه خیالپردازی می کند؟
نائب رئیس مجلس نه تنها مهر تاییدی بر اظهارات رئیس اتاق بازرگانی زد بلکه تاکید کرد رئیس اتاق بازرگانی خیلی خیلی محترمانه در مورد این نمایندگان اظهار نظر کرده است! ... واقعا اینا رو از کجا پیدا کردین؟
اشک دختر روس اگر هم صحت داشته باشد، به حال و روز ما گریه کرده!
آقای نیکزاد فکر میکنم شما توهم زدی وخودت هم باور کردی که نماینده ای عملکرد شما وهمفکرانت در مجلس حداقلی بر هیچ کس پوشیده نیست
"اکثر مردم از وضعیت فرهنگی در کشور راضی نیستند"
از طرف مردم حرف زیادی نزنید! مردم از صدا و سیما و ارگان های کشور و کلا ناراضی هستند !!
سردار فدوی: آمریکایی‌ها حتی یک پیروزی در برابر انقلاب اسلامی نداشتند

در عوض بسیاری از مردم ایران تمام زندگی خود را باخته‌اند.
به قول کیهان بی مغزها به غرب دل می بندن ولی با مغزها دل به روسیه چون در ایران روسیه سروره
نقویان: فقر، تبعیض و اختلاس شایسته این ملت نیست

شایسته هست یا نیست یعنی چه؟
حاصل عملکرد 43 ساله حکومت اسلامی این است.
اصلا نیکزارد چی یا کی هست ؟
برای وقتی که نماینده درستی نداریم که اقتصاد بلد باشد و یک اقتصاد دان را در دولت تایید کند باید متوسل به کارتی شد که با آن نان یارانه ای خرید تا نمایندگان رانت خوار و دوستان و فامیل های آنها نتوانند از رانت و امتیاز آن استفاده کنند
به اندازه کافی شان ایرانی را پایین آورده اید و کار از این حرف ها گذشته است
نتیجه هیاتی اداره کردن کشور همین است که مردم را طمع کار بار می آورد و فرهنگ را نابود کرده و به سمت توهش می کشاند وگرنه اگر کشور با حساب و کتاب درست اداره می شد فرهنگ مردم هم خودبخود درست می شد
ما اگر به گذشتان مثل شیخ بهایی ها و ابو علی سینا ها افتخار می کنیم به خاطر علم و دانش و تخصص آنها و همت آنها است که هنوز هم دنیا مبهوت علم آنها است نه خاطر حرف گنده زدن و کارهایی که نه از روی سواد است و نه جزم و عزمی در آن وجود دارد
خدا می فرمایید که چرا مردم را به نیکی امر می کنید ولی خود را فراموش کرده اید؟ نتیجه خودفراموشی همین چیزی است که در جامعه می بینیم
آقای نیکزاد، واقعیت را بپذیر، با نظارت استصوابی، ضعیفترین و بی خاصیت ترین مجلس کل تاریخ ایران را داریم.
مجلسی که با ۱۸ درصد آرا تشکیل بشه بهتر از نیک زاده ببرون نخواهد داد
سلام، آقاي م ط ه ر ي چقدر بي بصيرت هستند. هنوز متوجه نشدند در طول تاريخ اين غرب چه جنايتي بر بشريت و ايران روا داشته است. اصلا آن بهبود روابط مطابق بهبود روابط منطقي مي فهمند!!!! آن ها يك قلدر ضالمي هستند و فقط و فقط قدرت بالاتر از آن ها را متوجه مي شوند. آقاي م ط ه ر ي كي مي خواهي عاقل بشي؟؟؟؟؟؟
حيف شهيد علامه مطهري كه اين فرزند هيچ از آن پدر در زمينه بصيرت بهره اي نبرده است.
حاج حسین عموم مردم اصلا به این مطالب توجه ندارند و تو رها نمی کنی انگار که بی توجهی پوتین و آدامس خوردن او در حین ملاقات شما و دوستان را خیلی آزرده
در هر صورت این مسایل ارزش چندانی برای مردم گرفتار معیشت ندارد
سلام آقای نیک زاد نوع ادبیات شما در مقابل مرد اقتصاد ایران ، در شان یک نماینده مجلس آن هم عضو هیات رییسه نیست .
"روایت حسین شریعتمداری از اشک دختر روس در مواجهه با رئیسی"
هاهاهاها...خییییلی جوک باحالی بود ههههه :))))))
واقعا موندم جواب کدوم را باید داد؟ آقای فدوی یا آقای شریعتمداری یا آقای نیکزاد؟ واقعا خدا رحمت کنه یکی از روحانیون برجسته را که می گفت مردم دیگه با سواد و دارای شعور هستند و هر حرفی را نمی پذیرند!
آقای نیکزاد بی سواد، این تویی که گنده تر از دهانت حرف میزنی
شریعتمداری اطلاع نداره دخترهای روسیه اصلا اعتصاب غذا کردن که آقای رییسی دو باره به روسیه سفر کنه
نیکزاد: شافعی گنده‌تر از دهانش حرف زده است! ادب و نزاکت آقای نماینده!!!! وای بحال مردم کوچه و بازار!!!!
روزهای برره با حضور نیکزاد و شرکا هر هفته روز های فرد
خنده موجب انبساط خاطر است
جناب نیکزاد! ادبیات چاله میدانی چرا؟
نماینده محترم مجلس :ملت هیچ احساس توهین نمی کنند ار کارت نان زیرا قبلا بد تراز این کرده اید
نگران نباش راحت باش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
اتفاقا ایشان مانند مردم شهرشان بسیار روشنفکرند.
نیکزاد: شافعی گنده‌تر از دهانش حرف زده است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خودتم نماینده چند درصدی بیشتر نیستی و همانهایی که بنظرت گنده تر از دهانشان حرف می زنند تو را در جایگاه نایب رییس نشانده اند که گنده گویی کنی. از نظر مردم باید از مجلس بیرون انداخته شوی.
شریعتنداری بازم قات زده این بنده خدا را تا حالش بدتر نشده به روان شناس مراجعه کند داستان سرایی و بزرگنمایی شروع شده و غیر از این کار دیگری بلد نیستند ( شریعتمداری در بخش گفت و شنود «کیهان» نوشت: تکریم کم‌نظیر پوتین از رئیس‌جمهور کشورمان، اشک آن دختر روس در مواجهه با ایشان، حضور مقتدرانه رئیسی در گفت‌وگوها، نماز در کرملین و... برای پادوهای آمریکا هولناک و دلخراش است! و بعید نیست با دیدن آن دچار سکته مغزی شوند!حسین شریعتمداری در بخش گفت و شنود «کیهان» نوشت: تکریم کم‌نظیر پوتین از رئیس‌جمهور کشورمان، اشک آن دختر روس در مواجهه با ایشان، حضور مقتدرانه رئیسی در گفت‌وگوها، نماز در کرملین و... برای پادوهای آمریکا هولناک و دلخراش است! و بعید نیست با دیدن آن دچار سکته مغزی شوند!)
حرفهای شافعی مستنده ، اونی که شکر خورده نیکزاده
آره من هم دیدم دختر روس هر گریه میکرد هم میگفت محمود محمود....
دفاع شریعتمداری از سفر رییسی دوستی خاله خرسه است . سفر رییس جمهور محترم با اهدافی فراتر از بقض دختر روس ویا ..... انجام شد .
این شریعتمداری آیا فیلم استقبال کم نظیر پوتین رو از رییسی دیده ؟!!!! رو صندلی نشسته با فاصله ۶-۷ متر و در حال آدامس خوردن !!!! یعنی برام مهم نیستی اوتوقت هروقت اسراییلی ها یا اردوغان میرن نزدیکش میشینن و براحتی گپ میزنن ! بازم مثل همیشه دروغ بگو و تحریف کن شریعتمداری .....
۱- پر مورد سخنان آقای فدوی که هر از کاهی چنین بیاناتی میفرمایند نظر موافقی ندارم چون ایشان تحلیل را با شعار و تبلیغ اشتباه گرفته اند ولی باید بدانند که سخنان مارگشایی را بیان نکرده اند.
۲- سخنان آقای شافعی هم اشتباه نبوده است و عملکرد مجلس این موضوع را به اثبات رسانده است. صراحت بیان ایشان غیر معمول و البته سجاعتشان قابل تقدیر است.
۳- سخنان آقای شریعتمداری حتی ارزش خواندن هم ندارد اما حالا که خوانده شده است قندهای بسیاری هم به ایشان شده است که همگی درست هستند . ایشان در همین ستون « گفتم ، گفت » معمولاً زبان طنز بکار میبرند و این سخنان از جمله استقبال گرم و نماز در کرمانی و اشک دختر روس و غیره هم جوکی است برای انبساط خاطر . جدی نگیرید.
۴- آقای جبلی رییس صدا و سیما از نگرانی و ناراضی بودن اکثریت مردم از وضع فرهنگی کشور بیاناتی کرده اند که از جهتی درست است ولی آدرس اشتباهی داده اند. سیاست خارجی و فرهنگ جامعه دو‌مقوله ای هستند که مصادر امور و بالا دست تر از همه دولت‌ها بیشترین کنترل را بر آن داشته آمد آنهم طی چندین دهه. لذا همه کم و کاستیهای این دو مقوله را باید در سیاست گذاران و امران آنها جستجو کرد. تا وقتی توسعه بخش از فرهنگ اسلامی در ید مداحان باشد ، روزنامه ای مثل کیهان همچنان مورد حمایت بی چون و چرا باشد و تبلیغات و برنامه ساریهای فرهنگی را این صدا و سیما بکند و الگوی فرهنگ اسلامی را بخواهند طبق نظر حاکم نه تحلیل مه اصرار بر تبیین نظرات حاکمیت اش همان است و کاسه همان . نه فرهنگ را میتوان زورکی ساخت و نه علم را تولید کرد. هردو در فرایندی طولانی بوجود میایند که جمهوری اسلام حداقل چهار دهه از این فرصت را از دست داده است.
۵- سخنان آقای فلاحت پیشه و مطهر نیا هم عین واقعیت هست ولو خلاف نظر سیاستمداران فعلی باشند.
۶- نکته آخر اینکه اینقدر نگاه به شرق را تبلیغ و از هر تریبونی بیان نکنید. اگر همچنان سیاست گذاران بالا دستی معتقد به « نه شرقی، و نه عربی » هستند باید بدانند که نگاه به شرق معنیش این است که شرق در چین و روسیه خلاصه شده است بنابراین این سیاست اولاً نقیض « نه شرقی و نه عربی » است و ثانیاً روسیه که سابقه استعماری بیشتری حداقل از امریکا داشته و دارد و چین هم به شدت منفعت جو و بر اساس تعلیمات کنفسیوسی اصولاً خودشان را نژاد برتر و آقای دنیا میدانند و در این زمینه همواره قدم بر میدارند . اصطلاحاً بی معرفت هستند و دوستی‌ها را فقط از نگاه منفعت طلبانه انتخاب و ادامه می‌دهند.
"نیکزاد: شافعی گنده‌تر از دهانش حرف زده است"
خب دهنش کوچیکه چرانباید بخاطر کوچیک بودن دهن حرفهای گنده زد مگر حرفهای گنده مختص
دهن های بزرگ یادهن گشادانه؟!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی