بازدید 57724
دو هزار و نهصد و سی و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

پاسخ احمدی نژاد به احتمال دوباره رئیس جمهور شدنش / عضو کارگزاران: استیضاح وزرا فایده ندارد / یک نماینده: به نظر می‌آید تا پایان ۱۴۰۰ یک توافقی در وین حاصل شود / توضیح ولایتی درباره جلسه با رئیسی

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: «نجفی» درخواست آزادی مشروط کرد / بیانیه کرملین درباره دیدار پوتین و رئیسی در مسکو / فریدون عباسی: تیم مذاکره کننده روشن کند که بحث پرانتز‌ها دیگر چیست؟ / فرشاد مومنی: تمایل به خروج از کشور در بین دانشگاهیان، بعد از شوک‌های ارزی دو برابر شده است ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۹۹۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴ 18 January 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

گمرک: ممنوعیت واردات گوشی همراه بیش از ۶۰۰ دلار از سال آینده

به گفته رئیس کل گمرک، نظارت بیش از حد گمرک سبب آسیب به عدم سرمایه گذاری خارجی می‌شود. اتاق بازرگانی باید این رویه را اصلاح کند. علیرضا مقدسی گفت: سومین منبع درآمد کشور برای تامین بودجه گمرک است. سال آینده واردات خودرو، واردات موبایل با ارزش بیش از ۶۰۰ دلار ممنوع می شود.به گفته او، شبانه روزی کردن برخی گمرکات و ترخیص استرداد ورودی را در برنامه خود ‌داریم. به گفته رئیس کمرک، هم اکنون تعرفه های گمرکی نیز برای کالاهای اساسی حدود ۸۰۰ ردیف تعرفه است که مجدد مورد بررسی وزارت صمت قرار گرفته است. در خصوص ایکس ری نیز هر ایکس ری ۲۸۰میلیارد است و پشتیبانی دستگاه خوب است اما ما ۱۶۰گمرک‌ داریم و به همین دلیل بهتر است. ایکس ری را هر صنف داشته باشد و مانیتورینگ فقط با گمرک باشد.

نماینده مجلس: از تجربه چین در راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات استفاده کنیم

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات خاطرنشان کرد: چینی‌ها در راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات به ابتکار منحصربفرد و خاصی دست یافته‌اند که ما نیز می‌توانیم از تجربه آنها در این بخش استفاده کنیم.علی یزدی‌خواه در پاسخ به این پرسش که آیا ایران برای راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات از چین کمک می‌گیرد، گفت: دولت و مجلس با همکاری همه نهاده‌ها و دستگاه‌های دولتی به‌دنبال ایجاد شبکه ملی اطلاعات است. عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به همکاری‌ فناورانه ایران و چین، گفت: کشورهای چین و روسیه در زمینه راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات موفق بودند. چینی‌ها در این حوزه ابتکار منحصر به فرد و خاصی را طراحی کردند که ما نیز می‌توانیم از تجربه آنها در این بخش استفاده کنیم. باید به این نکته اشاره کنم که بهره‌گیری از تجربیات و دانش فنی دیگر کشورها در جهان کنونی مرسوم و رایج است. وی در ادامه با بیان اینکه ما نیز توانایی راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات در کشور را داریم، افزود: دولت پیشنهاد راه‌اندازی این شبکه را به مجلس ارائه داده و مجلس نیز با دولت در این زمینه همکاری‌های لازم را انجام می‌دهد و بودجه راه‌اندازی آن تامین شده است.

فریدون عباسی: تیم مذاکره کننده روشن کند که بحث پرانتز‌ها دیگر چیست؟

فریدون عباسی، نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تیم مذاکره کننده با این هدف رفته که به تکالیف برجامی خود عمل کنند، دیگر پرانتز و بحث دشوار چه چیزی است که گفته می شود؟ کاملا بحث روشن است و طرف های مقابل باید به تکالیف برجامی خود عمل کنند. اگر این موضوع را نمی توانند به نتیجه برسانند باید مشخص کنند که تا چه حد از مصوبه مجلس عدول خواهند کرد. آنگاه تیم مذاکره کننده بیاید و با مجلس صحبت کند تا ببینیم آیا باید از قانون عدول کنیم و اکنون صلاح کشور چیست؟ رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی در ادامه تاکید کرد: اینقدر هم نباید موضوع را کش و قوس داد. باید اخبار درست به افکار عمومی داخلی داده و روشن شود این پرانتزها چه هستند که طرح شدند؟ دوباره بلای برجام بر سر ما نیاید. وی گفت: از نظر بنده توافق در صورتی حاصل می شود که در منطقه اقتدار خودمان را حفظ کنیم. ما باید خاک ریزها را در مقابل دشمن خارج از مرزهای سوریه برپا کنیم، ما باید بر رژیم صهیونیستی فشار بگذاریم و بر آرمان انقلاب که حذف رژیم صهیونیستی است پافشاری کنیم. رژیم صهیونیستی با لابی‌ که دارد، بر ما فشار وارد می کند و ما نیز باید باور کنیم که به این رژیم باید ضربه بزنیم.

ایران خودرو: باز شدن کیسه هوا به شرایط برخورد بستگی دارد!

مدیر طراحی مرکز توسعه محصولات ایران خودرو گفت: باز شدن کیسه هوا (ایربگ) در هنگام تصادف خودرو، بستگی به شدت ضربه، میزان سرعت و زاویه‌ای دارد که ضربه وارد می‌شود. مهدی رحیمی افزود: کیسه هوای هر خودرو یک جعبه سیاه برای ذخیره اطلاعات دارد و ما برای بررسی حادثه بهبهان باید این جعبه‌های سیاه را بررسی کنیم تا بتوانیم تشخیص دهیم که چرا کیسه هوا عمل نکرده است. وی گفت: اگر مشخص شود که اشکال از کیسه هوا بوده ما طبق قرارداد‌های بین المللی باید به سراغ تولید کننده آن کیسه هوا برویم و مقصر سازنده کیسه هواست. رحیمی با بیان اینکه نظام‌های کیفی در خودروسازی‌ها مستقرند افزود: اگر ایراداتی در خودرو‌های تولید شده مشاهده می‌شود این ایرادات خیلی محتوایی نیست که خودرو در حد فروش نباشد.

فرشاد مومنی: تمایل به خروج از کشور در بین دانشگاهیان، بعد از شوک‌های ارزی دو برابر شده است

فرشاد مومنی، عضو هیات علمی دانشگاه علامه در پایان سخنان خود گفت: من از نمایندگان مجلس تقاضا میکنم به طور جدی جهت گیری‌های مالیاتی لایحه بودجه ۱۴۰۱ را زیر ذره بین قرار دهند. سهم مالیات بر ثروتمندان، از کل مالیات دریافتی دولت کمتر از ۱۰ درصد است، در حالی که تولیدکنندگان صنعتی ما چیزی حدود ۳۵ درصد درآمد‌های مالیاتی دولت را تامین می کنند. وقتی شما هزینه فرصت تولید را بالا می برید معلوم است که انگیزه‌ها کاهش می‌یابد. ببینید چه بلایی بر سر تولید کشور آمده است که در سال ۱۳۹۷ نرخ رشد کلی اقتصاد ما منفی ۴.۹ درصد بوده، اما نرخ رشد صنعت منفی ۹ درصد بوده است؛ یعنی شکنندگی و آسیب پذیری خانوار‌ها و تولیدگنندگان کشور به یک آستانه نگران کننده رسیده است؛ لذا عاجزانه تقاضا می‌کنیم که عزیزان آنچه که در دولت‌های قبلی آزموده شد و مورد نقد منتخبین فعلی در مبارزات انتخاباتی را دستور کار قرار ندهند. سیاست گذاران باید پاسخ دهند که آیان یادشان رفته در سال‌های ۹۷ و ۹۸ که جهش‌های نرخ ارز تدارک دیده شده با چه میزانی از خروج سرمایه مادی و انسانی مواجه شدیم؟ طبق گزارش های بانک مرکزی در سال‌های ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۶ فقط ۲۰۰ میلیارد دلار خروج سرمایه از کانال‌های رسمی رخ داده است. دانشگاه شریف می‌گوید تمایل به خروج در بین دانشگاهیان بعد ازشوک‌های ارزی دو برابر شده است. توصیه ما این است که با هر نوع سیاست بی ثبات کننده اقتصاد کلان از قبیل شوک قیمتی و نرخ بهره‌ی کمرشکن فعلی شوخی نکنید، چراکه این‌ها در اقتصاد به عنوان قیمت کلیدی تعبیر می‌شوند.

شش میلیارد تومان هدیه عبدالملکی به صداوسیما، عدد سنگینی نیست

یک نماینده مجلس در واکنش به هدیه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به برنامه «میدون» اظهار کرد: «این عدد‌ها عدد سنگینی نیست که کل معادلات را به هم بریزد. یک بخشی از آن حساسیت‌های فضای رسانه است. هر ماه نزدیک به ۱۰ تا ۱۵ میلیارد تومان، دولت به صندوق‌های بازنشستگی کمک می‌کند که حقوقشان را پرداخت کنند، حال این ۶ میلیارد به کجای این یک سال بر می‌خورد.» سید جواد حسینی‌کیا در گفتگو با «انتخاب» درمورد هدیه ۶ میلیاردی حجت عبدالملکی به برنامه «میدون»، اظهار داشت: «بسیاری از این هلدینگ‌ها که زیر مجموعه وزارت رفاه هستند، مسئولیت‌های اجتماعی دارند و در قالب مسئولیت‌های اجتماعی این امر پذیرفته شده است. با این حال، باید ببینیم در چه محلی این مبلغ را پرداخت کرده‌اند، ولی معمولا هلدینگ‌ها، پتروشیمی‌ها و زیرمجموعه‌های وزارت کار، تعاون و رفاه، مسئولیت اجتماعی هم دارند؛ بنابراین، در راستای این مسئولیت، این کمک امر طبیعی و کاری‌ست که می‌تواند مورد پذیرش قرار گیرد.» حسینی‌کیا، عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع مجلس بیان کرد: «جالب این است که خود زیر مجموعه‌های صندوق‌های بازنشستگی هلدینگ‌هایی دارند که آن‌ها هم مسئولیت اجتماعی دارند. ضمن اینکه این عدد‌ها عدد سنگینی نیست که کل معادلات را به هم بریزد. یک بخشی از آن حساسیت‌های فضای رسانه است.»

موافقت رهبر انقلاب با شهید خواندن آتش نشانان حادثه پلاسکو

تشکری هاشمی، عضو شورای شهر تهران: با اقدامات رئیس مجلس و رئیس بنیاد شهید و درخواست از رهبر انقلاب مبنی بر شهید خواندن در گذشتگان آتش نشان حادثه پلاسکو دقایقی قبل مطلع شدم که ایشان با این درخواست موافقت کردند.در روزهای آتی پیام و حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی از سوی رئیس بنیاد شهید به خانواده این شهدا اعلان و ابلاغ می شود.

توضیح ولایتی درباره جلسه رئیسی با او، لاریجانی، کمال خرازی و سعید جلیلی

علی اکبر ولایتی، مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل درباره دیدار اخیر خود به همراه سعید جلیلی، علی لاریجانی و کمال خرازی با رئیس‌جمهور گفت: اگر قرار بر این باشد که جزئیات جلسات گفته شود، حتماً دفتر خود آقای رئیس‌جمهور این کار را انجام خواهد داد، ولی کلیات معلوم است که موضوع، سفر جناب رئیس‌جمهور به روسیه بود. طبیعی است که ایشان در آغاز این سفر مهم مشورت کنند، خب بنده هم با توجه به تجاربی که در حوزه دیپلماسی داشته‌ام در کنار سایر آقایان از جمله طرف‌های مشورت رئیس‌جمهور بودم./جماران

پاسخ احمدی نژاد به احتمال دوباره رئیس جمهور شدنش

محمود احمدی نژاد در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه تلویزیونی سی ان ان ترکیه که آیا شما مایل هستید که مجددا رییس جمهور ایران شوید، آیا بار دیگر کاندیدا خواهید شد، گفت: آیا رییس جمهور شدن می تواند یک هدف باشد؟ آنچه اهمیت دارد، بهتر شدن وضعیت زندگی مردم است.مهم این است که در این مسیر تلاش کنیم. آرزو می کنم در هر کشوری آن چیزی که ملت ها می خواهند همان بشود. برای اینکه رفاه بیشتر شود، حتماً باید ببینم مردم چه می خواهند هرچه مردم خواستند همان را اجرا کنیم./دولت بهار

باید با طلبه‌هایمان بتوانیم موشک‌های نقطه‌زنی علیه فساد و تباهی بسازیم

‏عبدالکریم بهجت‌پور، مدیر حوزه‌های علمیه زنان در دیدار با خانواده شهید حسن طهرانی‌مقدم: شهید طهرانی مقدم با ساخت موشک از انقلاب و نظام و ایران اسلامی دفاع کرد و ما باید با طلبه‌هایمان بتوانیم موشک‌های نقطه‌زنی علیه فساد و تباهی بسازیم و در جهت گسترش دین تلاش کنیم./تسنيم

عضو کمیسیون امنیت ملی: به نظر می‌آید تا پایان ۱۴۰۰ یک توافقی در وین حاصل شود

زهره الهیان در خصوص مذاکرات وین گفت: به نظر می‌آید تا پایان ۱۴۰۰ یک توافقی در وین حاصل بشود که البته پس از آن تصمیم برای مذاکره مستقیم با آمریکا به عهده شورای عالی امنیت ملی است.

عضو کارگزاران: استیضاح وزرا فایده ندارد

علی‌محمد نمازی فعال سیاسی اصلاح‌طلب به «نامه نیوز» می‌گوید: «اینکه برخی نیروهای دولت با افرادی قوی‌تری جایگزین شوند خوب است اما نمی‌توان اطمینان داشت که این تغییر فایده داشته باشد.» وی در توضیح این سخن خود گفت: «تغییر اگر با تبدیل به احسن همراه نباشد، فایده‌ای ندارد. این دولت در انتخاب‌ نیروهای خود اشتباهاتی داشته و این امر مشخص است. از کجا معلوم که دوباره اشتباه نکند و گزینه‌های جایگزینی کمکی به حل مشکلات کنند!» این عضو شورای مرکزی کارگزاران با اشاره به اینکه ریشه مشکلات کشور در نیروی انسانی نیست که با تغییر آنها حل شود، گفت: «ما مشکلات عمدتا ساختاری و سیستمی داریم و اگر بهترین نیروها را هم بیاورند نمی‌توانند انتظارات مردم را برآورده کنند».این فعال سیاسی اصلاح‌طلب همین که با وجود هماهنگی و همسویی قوا، مشکلات آن طور که باید حل نشده را نشانه سیستمی بودن مشکلات دانست و گفت: «اگر نیروها نیز تغییر کنند، اوضاع فرق نخواهد کرد.» وی افزایش انتقادات نمایندگان مجلس را ناشی از بی‌پاسخ ماندن مطالبات مردم دانست و گفت: «وضعیت روز به روز بدتر شده و سفرهای مردم کوچک‌تر می‌شود. برای همین هم شاهدیم که اعتراضات افزایش یافته است.»

یک «متن تصمیم» و سه «ضمیمه» در دستور کار است؟

پس از بازگشت مذاکره‌کنندگان ارشد به محل مذاکرات در وین، چهار متن برای بررسی و توافق در دستورکار کارگروه‌ها قرار گرفته است.مذاکره‌کنندگان کشورمان و اعضای ۱+۴ در حال حاضر بر روی یک متن و سه ضمیمه هستند که متن اصلی به عنوان «تصمیم» و دربرگیرنده کلیات توافقات انجام‌گرفته خواهد بود و در کارگروه سوم «کارگروه تمهیدات (ترتیبات) اجرایی» در حال نگارش است. این متن دارای سه ضمیمه است که ضمیمه نخست، مربوط به رفع تحریم‌هاست و جزئیات تعهدات رفع تحریمی آمریکا علیه ایران را تشریح می‌کند. این پیش‌نویس نیز در کارگروه رفع تحریم در دست نگارش است. ضمیمه دوم نیز مربوط به تعهدات هسته‌ای کشورمان است که اقدامات ایران برای توقف گام‌های جبرانی را تشریح می‌کند و کارگروه هسته‌ای مسئولیت نگارش این پیش‌نویس را بر عهده دارد. ضمیمه سوم نیز به نحوه پیاده‌سازی اقدامات طرفین و تمهیدات اجرایی توافقات انجام‌شده اشاره دارد که این ضمیمه نیز در کارگروه تمهیدات اجرایی در حال نگارش و تکمیل است.

روایت خبرنگار «وال‌استریت ژورنال» به تفاوت سبک مذاکره ایران در دولت قبل و اکنون

خبرنگار وال‌استریت ژورنال روایتی از تفاوت سبک مذاکره ایران در دولت قبل و اکنون را تشریح کرده است.خبرنگار وال‌استریت ژورنال: دیپلمات‌ها می‌گویند تیم جدید ایران بر خلاف عراقچی به دنبال تضمین‌های حقوقی دائمی است؛ پیشنهادهایی برای تضمین روی میز وجود دارد اما هیچ‌ یک از آن‌ها واقعی نیست.

تکذیب نقل قول منتسب به رییس مجلس درباره استیضاح وزرا

در پی انتشار سخنی به نقل از رئیس مجلس درباره استیضاح وزرای دولت، روابط عمومی مجلس شورای اسلامی این خبر منتشر شده در برخی کانال‌های خبری را تکذیب کرد. روابط عمومی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: از روز گذشته برخی کانال های خبری تلگرامی بی‌هویت و برخی حساب‌های توییتری بی‌نام‌ونشان واقعی، مدعی شدند که رئیس مجلس شورای اسلامی استیضاح وزرا را به صلاح ندانسته و گفته، تا فرا رسیدن سال جدید هیچ استیضاحی را اعلام وصول نمی‌کنم.روابط عمومی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ضمن تکذیب چنین نقل قولی از قالیباف به استحضار می‌رساند مواضع رسمی رئیس مجلس تنها از تریبون‌های عمومی و حساب‌های کاربری رسمی‌ ایشان، به اطلاع و سمع و نظر مردم می رسد. متاسفانه از آنجا که در چند هفته اخیر جریانی بی نام و نشان به صورت هدفدار مطالب جعلی را منتشر و آنها را منتسب به رئیس مجلس شورای اسلامی کرده؛ مجدداً از رسانه‌های محترم و خبرنگاران عزیز درخواست می کنیم، تنها از طریق مراجع رسمی خبرها و اظهارنظرهای مربوط به رئیس مجلس شورای اسلامی را پوشش بدهند.

اولین نامه دبیر کل حزب اتحاد ملت به رییس‌جمهور

دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در اولین نامه‌ خود خطاب به رییس جمهور با برشمردن برخی موارد که آنها را بحران اساسی در ورزش ایران می‌خواند، خواستار ورود رییس جمهور به این حوزه و اتخاذ تصمیم از سوی وی شد. آذر منصوری در این نامه به زعم خود از باشگاه‌داری دولتی و به تبع آن حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، عدم حضور زنان در ورزشگاه‌ها به عنوان تماشاگر مسابقات ورزشی و عدم رویارویی ورزشکاران ایرانی با نمایندگان رژیم صهیونیستی به عنوان سه بحران اساسی ورزش ایران یاد کرده و آورده است: دست‌فرمان ورزش کشور را تغییر ندهید، شاید به زودی در بخشی‌هایی از ورزش کشور شاهد محرومیت، انسداد و بحران‌های مهارنشدنی باشیم که آثار و تبعات اجتماعی و اقتصادی فراوانی دارد.

رئیس سابق صدا و سیما: درآمد این مگاپروژه، به حساب چه کسانی واریز می‌شود؟!

محمد سرافراز با انتشار توییتی به ماجرای هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس واکنش نشان داد.رئیس سابق صداوسیما در توییتی نوشت: ‏«یکی از کانون‌های پیوندِ ثروت و قدرت، شرکت‌هایی هستند که هم دولتی‌اند و هم خصوصی؛ مانند هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس. درآمد واقعی این "مگاپروژه" به حساب چه کسانی واریز می‌شود؟!»

وزیر خارجه آلمان: زمان زیادی برای نجات برجام نمانده است

وزیر خارجه آلمان تاکید کرد که زمان زیادی برای نجات برجام باقی نمانده است.به گزارش اردوپوینت، «آنالنا بربوک» وزیر خارجه آلمان، روز سه‌شنبه گفت: زمان زیادی برای نجات برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) باقی نمانده است، بنابراین پیشرفت در مذاکرات با ایران لازم است.باربوک پس از دیدار با سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، گفت: ما به پیشرفت در مذاکرات نیاز داریم زیرا زمان کمتری برای حفظ این توافق (برجام) باقی مانده است.

بیانیه کرملین درباره دیدار پوتین و رئیسی در مسکو

کاخ ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد: ولادیمیر پوتین و ابراهیم رئیسی فردا در مسکو درباره مسائل مربوط به همکاری های دوجانبه، موضوعات بین المللی و برجام رایزنی می کنند.کاخ ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز (سه شنبه) در آستانه سفر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران به مسکو بیانیه ای منتشر و در آن جزئیاتی درباره محور رایزنی های وی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اعلام کرد. بنا بر گزارش وب سایت رسمی ریاست جمهوری روسیه، ولادیمیر پوتین روز چهارشنبه (فردا) در مسکو میزبان همتای ایرانی خود خواهد بود.

همچنین در این بیانیه آمده است که در دیدار پوتین و رئیسی، دو طرف درباره تمامی مسائل مرتبط با همکاری های دوجانبه، شامل اجرای پروژه‌های مشترک اقتصادی، موضوعات بین‌المللی و اجرای برجام بحث و تبادل نظر خواهند کرد.پیش از این علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت درباره جزئیات جلسات و نشست‌های رییس‌جمهوری در سفر به روسیه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: رئیس جمهور در جریان این سفر علاوه بر دیدار با آقای ولادیمیر پوتین، در مجلس دوما سخنرانی خواهند داشت. وی افزود: دیدار با فعالان اقتصادی و نفتی و حضور در دانشگاه از دیگر برنامه‌های ایشان در روسیه خواهد بود.بهادری در ادامه نوشت: محور مباحث و جلسات ‎توسعه صادرات به روسیه و تقویت ارتباطات تجاری و اقتصادی است.

«نجفی» درخواست آزادی مشروط کرد

وکیل شهردار پیشین تهران گفت: در آخرین تماسی که با آقای نجفی داشتم، او دو درخواست آزادی مشروط و تقاضای مرخصی دارد تا بتواند آب مروارید چشمانش را عمل کند.حمیدرضا گودرزی، وکیل محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران درباره آخرین وضعیت پرونده موکلش گفت:‌ همانطور که مطلع هستید، آقای نجفی به ۵ سال یعنی ۶۰ ماه حبس قطعی محکوم شده است. مطابق قانون، کسانی که محکومیت‌شان زیر ۱۰ سال باشد، اگر یک سوم محکومیت را سپری کرده باشند و رضایت شاکی را هم گرفته و اخلاق و رفتارشان در زندان مورد تایید مسئولان زندان باشد و حالات و رفتار محکوم نشان دهد، پس از آزادی دیگر مرتکب جرمی نمی‌شود، آنگاه شرایط آزادی مشروط را دارد. آقای نجفی به جای آنکه یک سوم حبس مندرج در حکم را تحمل کند، باید بیست ماه حبس را تحمل کرده و تقاضای آزادی مشروط می‌کرد.وی افزود:‌ او الان سی و یک ماه یعنی بیشتر از نصف محکومیتش را هم گذرانده، رضایت شاکی را همان ابتدا گرفت و مسئولان زندان وضعیت اخلاقی او را عالی توصیف کردند و رفتار مطلوبی دارد و با توجه به آنکه سال‌ها به عنوان وزیر، دارای مسئولیت‌های فرهنگی و مدیریتی در سطح کلان کشوری بوده است، شخصیت وی به خوبی نشان می‌دهد که دیگر مرتکب جرمی نخواهد شد. لذا تمام شرایط قانونی برای تخفیف آزادی مشروط را دارد. اما دادستان محترم تهران با آزادی مشروط ایشان مخالفت کرده است. حالا ما می‌توانیم مجددا قانونا تقاضای آزادی مشروط را تقدیم کنیم تا پرونده مجددا از طریق دادسرای امور جنایی به دادستانی تهران ارسال شود تا ببینیم چه تصمیمی گرفته خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸۴
چرا درمورد سقوط ۳۰ هزارواحدی امروز بورس و ورود شاخص کل به کانال یک میلیون ودویست هزار واحدی هیچ تیتری نزدید؟!
این جناب مسوول ایران خودرو که بجای عذرخواهی واستعفا بخاطر عمل نکردن ایربگ ها قصد توجیه موضوع را دارد باید فورا برکنارشود
توجیه هم حدی داره شدت برخورد انقدر زیاد بوده که ماشین ها روی هم سوارشدند اما هیچ ایربگی عمل نکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
فقط برکنار؟
ارزی که کالاهایی مثل موبایل با ان واردمیشوند ارزآزاداست وبه کمبودهای ارزی ارتباطی ندارد.اگرواردات کالاهایی مثل موبایل که بدلایل فنی امکان قاچاقش کم است محدودشود این ارزصرفه جویی نمیشودبلکه بسمت کالاهای قاچاق میرود ودولت هم درامد حاصل ازواردات رسمی کالاراازدست میدهد.قبلا این اشتباه با ممنوعیت واردات خودروهای بالای40هزاردلار وسپس ممنوعیت کامل واردات خودرو انجام شد وتنها نتیجه اش نه صرفه جویی ارزی که افزایش قاچاق بود.اینها کی میخوان ازاشتباهات تکراری شون درس بگیرند معلوم نیست.
جناب عباسی، پس قبول داری که قانون مجلس فقط سنگی برای جلوگیری از توافق بود و الان باید از ان عدول تمایید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
نه دوست خوبم دقت نمیکنی
اون موقع برجام بود الان اسمش توافقه. اینا فرق داره
تمايل به فرار از کشور بعد از خيانتهاي دولتين روحاني و بدتر از او رييسي براي عامه مردم در بورس بعنوان يک نمونه آشکار به يک هدف اصلي شده است. ياس و عهدشکني يک رييس جمهور براي مردم فاجعه مي اورد. شبکه اجتماعي نيست که رويکرداني و نواميدي قطعي از دولت ابراز نشود يا فرار از کشور در اذهان نباشد. مسئولين بي کفايت همه را عاصي کرده. مردم وقتي رييس جمهور عهد شکن مي بينند عمق فاجعه را مي بينند
خانومه زهره تو ازهمونایی نیستی که نامه 192 نفره (که بدروغ2500 نفرگفتند) مبنی برممنوعیت واردات واکسنو امضا کردی؟
به جناب حسینی کیا بفرمایید قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود، همین اعداد ناچیز در نهایت میشن هزاران میلیارد حیف و میل بیت المال. اگه مسئولیت اجتماعی دارن بیارن تو جامعه نیازمند واقعی فراوان، از بیماران صعب العلاج تا زنان سرپرست خانوار بیکار، از روستاهای بدون جاده و مدرسه تا مردم آواره از سیل های اخیر در جنوب و جنوب شرق کشور، چرا میریزن به جیب یه تهیه کننده که دستش به دهانش میرسه و غرق مشکلات نیست؟؟
چقدر ازفرهنگ مبتذل غرب میگویند وبا آنچه که فرهنگ غربی نامیده مبارزه میکنند .عوضش روزبروز کالاها و الان هم فرهنگ چینی والان هم روش اینترنت چینی ترویج میشود.البته یک نکته راهم فراموش کرده اند که اینترنت تا 3-4 سال بدلیل ماهواره ای شدن بکلی غیرقابل کنترل خواهدشد.البته الانم دایرشده ولی هنوزحالت عمومی نیافته.ضمنا بهتراست به تجربه مبارزه با ماهواره شان دردهه 70 و80 هم یک توجهی بکنند.
چرا تابناک درافشانی های جناب فریدون عباسی رو کامل منتشر نکرده؟ جایی که فرمودن جولان رو آزاد کنیم و حصر غزه رو بشکنیم تا در مذاکرات وین سر مذاکره کنندگان خم بشه و به نتیجه ی دلخواه برسیم. این همه بینش سیاسی حیف نیست تو مجلس به عنوان نماینده کازرون هدر بره؟؟؟ افسوس که با این همه شناخت از مناسبات بین المللی چند سال معاون رئیس جمهور بودن. کاش رئیس جمهور مملکت جناب عباسی بودن تا 3 سوته به کاخ سفید می‌رسیدیم و حسینیه ش میکردیم.
این حسینی کیا که فرق 6 میلیارد رو با 10 هزار میلیارد نمیدونه اگه حرف نزنه خیلی بهتره مگه اینکه بخواد بگه سوادش در همین حده و با همین سواد میتونه نماینده مجلس باشه و به کسی هم ربط نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
تقصیری نداره اون موقع که ما مدرسه میرفتیم بیشتر از میلیون رو یاد نمیدادند چون کاربردی نداشت
شش میلیارد تومان هدیه عبدالملکی به صداوسیما، عدد سنگینی نیست یک نماینده مجلس در واکنش به هدیه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به برنامه «میدون» اظهار کرد: « این عددها عدد سنگینی نیست که کل معادلات را به هم بریزد.اقای نماینده احتمال زیاد ازوجود وزیر تعاون متنعم شدی ویا چند نفری را به استخدام دراوردی که الان سینه چاک این بخشش ها هستی
باید با طلبه‌هایمان بتوانیم موشک‌های نقطه‌زنی علیه فساد و تباهی بسازیم
‏عبدالکریم بهجت‌پور، مدیر حوزه‌های علمیه زنان در دیدار با خانواده شهید حسن طهرانی‌مقدم:اقای بهجت پور بذار طلبه های شماها که از سهمین اقا ع استفاده میکنند بخوبی درتریوج دین موفق شوند موشک سازی کار هرکسی نیست که طلبه تو موشک بسازد موشک جنگی هنر وتخصص وعلم میخواهد لابد این یک نقشه دیگری هست که طلبه ها را به بهانه موشک سازی استخدام کنی
رئیس سابق صدا و سیما: درآمد این مگاپروژه، به حساب چه کسانی واریز می‌شود؟!
محمد سرافراز با انتشار توییتی به ماجرای هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس واکنش نشان داد. بجایی واریز میشود تا برادران اعراب ما بتوانند راحت زندگی کنند الان عواید پتروشیمی وبنیاد مستضعفان معلوم نیست به حساب کی واریز میشود
هنوز سم دو دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد از تن مردم خارج نشده است البته بفرما بزنیم بدش نمیاد به اسم مردم بتونه نفت رو دوباره بیاره سر سفره مردم !
همین الان اکثر وزیران و مدیران محمود احمدی نژاد در بدنه دولت رییسی هستند

نیازی به آمدن دوباره محمود نیست
همه چیز برای تکرار اشتباهات دوران محمود توسط دولت فعلی آماده است
برجام خیانت است و در ردیف ترکمنچای قرار می گیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
بستگی دارد که هدفش چیست .
آیا در سمت مردم است!
از سال ۸۰ تا ۹۶ مبلغ ۲۰۰ میلیارد دلار از کشور خارج شده ؟ از سال ۵۷ تا سال ۸۰ چند میلیارد دلار خارج شده؟ ( هزار میلیارد ) خوب هزینهٔ جنگ هم هزار میلیارد دلار ) از سال ۹۶ تا سال ۱۴۰۰ چند ؟ دلار از کشور خارج شده ؟ ۳۰۰ میلیارد یا ۵۰۰ میلیارد دلار به طلاهایی که سکه کردند ، ،چهل چهار سال ،قریب سه هزار میلیارد دلار سالی شصت میلیارد دلار از سرمایهٔ ایران از کشور خارج شده ؟ یعنی همه دلارهای نفتی و دلارهای غیر نفتی ، آنچه در ایران است ریال بدون پشتوانه ؟ حب وطن ،و پایبندی به منافع ملی فهم میخواهد ....
همین جوری ملت دارن فوج فوج فرار می کنن اونوقت تو نماینده مجلس میگی اینترانت درست کنیم؟
جات خیلی خالیه محمود جان! تحریم ها رو‌ دور بزنی و عواید رو بدی بابک زنجانی.
اون بابایی که میگه ما باید همه جا بالاسر فلان کشور باشیم. فعلا اون کشور کلا مارو محاصره کرده و ما هم هر روز عقب نشستیم. فقط عوضش یک عالمه میلیارد دلار از دست دادیم و منزوی تر شدیم
به این آقای نماینده بفرمایید چرا6 میلیارد پول خاصی نیست ؟ حتی یک ریال اگر بدون قانون در جایی خرج شود مهم هست . اگر صدا سیما اعتبار دارد مجلس در بودجه آن را تعیین میکند . مملکت که ارث پدر تو نیست تا تو تشخیص بدی پول درشت هست یا خرد ؟
کشورما یک کشورکاپیتالیسم است وهدف دولت حمایت ازجامعه ثروتمند است برای همین قشرثروتمند ده درصدمالیات میدهد وتولید کننده 35 درصد وتمامی شعارهای صورت گرفته در کشور فقط برای فریب مردم ونابودی تولیددرکشوراست و
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
شما فریدون شون هستی ؟
بنده خدا دکتر نجفی با خودش نیست که دیگر مرتکب نشود بستگی دارد پرستو چه پرستویی باشد!
مرده شور احمدی نژاد رو ببرن، با آتوهایی که تو مشتش داره دور دنیا میگرده و به ریش ملت میخنده
باید ببینیم صلاح مملکت در حال حاظر چیست!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
بابا این حاضر رو یاد بگیر دیگه. هر روز اشتباه می نویسی.
شبکه ملی اطلاعات
واقعاً چرا یه موضوع به این مهمی در کشوری با این جمعیت و پتانسیل هنوز اجرایی نشده ؟!!!!
به جای استفاده از تجربه چین در راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات، دستور پخت سگ و گربه و مارمولک را برای مردم گرسنه کشورمان تجویز کنید
اعلام رقم 4میلیون وپانصد هزار تومانی خط فقر پیش از هر چیز میزان سواد و نا آگاهی خود گوینده است.در واقع گوینده با گفتن این اعداد ابتدا خودوسواد خود وحتی انسان بودن خود را انکار می کند.
وقتی وزیر مطمئن هست که استیضاحی در کار نیست معلومه که چجوری کار خواهد کرد دیگه.
آقای خودشیفته که هوس قدرت داره هوش و حواست را از بین می برد فقط برای اطلاع خودت و طرفدارنت مرد حسابی آخر تو با نفت ۱۴۰دلاری کاری کردی که مردم آرزو می کردند زودتر دوره ات تمام شود آخر از این ۱۴۰دلار جزء بدبختی نصیب مردم ایران هیچی نشد تفاوتت را با رئیس جمهور قبلی ایران جلب می کنم که با نفت بشکه هفت دلاری آنقدر خزانه پری گذاشت که تو طرح مسکن مهر را به اسم خودت اجرا کنی و تمام افتخارش به خودت رسید آخر قرار بود تو به هر قیمتی شده خوشنام تر از رئیس جمهور قبلی باشید خودت می دانی ما هم می دانیم سنگ بنای ویرانی ایران را تو گذاشتی
مقصر سازنده کیسه هواست؟؟؟ شما چرا کیسه هوای غیر استاندارد روی خودرو نصب کردید؟؟ شما مقصر نیستید؟
اونهمه ماشین تصادف کردند یک دونه کیسه هوا باز نشده یعنی حتا یک خودرو شرایطش رو نداشته؟
بست کنید دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
بست کنید؟ یعنی چی؟
: اگر مشخص شود که اشکال از کیسه هوا بوده ما طبق قرارداد‌های بین المللی باید به سراغ تولید کننده آن کیسه هوا برویم و مقصر سازنده کیسه هواست. رحیمی
زمانی من پیام دادم که اینجانب دانش فنی قسمت شیمیایی کیسه هوا که باعث تولید گاز میشود را دارم‌و متاسفانه کسی تحویل نگرفت و رفتند دنبال خارجی.
آلمان این وسط چی می گه . نوش رو تو سوراخ راه نمی دادن جارو به دمش می بست .
از ابتدا اشتباه از ایران بود که آلمان رو وارد مذاکرات کرد . انگلیس و فرانسه لولو سرخرمن هستند درست چون حق وتو دارند آلمان چیکاره است .
رو که بدی غورباقه هم وهم برش می داره .
احمدی نژاد شرف داشت به دولت روحانی و رییسی
تمام بلای که سرمردم میات همه خطای انسانی هست تااحمدی نژاد نیاید کسی نمی تواند به داد سفره ومعشعت مردم برسه ریسی شاید خودش بخواد کاری انجام دهد ولی تیم هم دل ودلسوز مردم ندارد
این آقای حسینیی کیا ظاهرا فکر کرده همه مثل خودش هستند، مگر ایشان از جیب پدرشان می بخشند ،دولت به صندوق های بازنشستگی بدهکار است و ....
کسی که به مردم وقشر ضعیف خدمت کند پوست کلفتها نمیگذارند راس کار بیاد آقای احمدی دیگه ریاست جمهور را به خواب هم نمیبینی.
برای یه قتل عمد 5 سال؟ اینم که موافقت نکرده فیلمه که مثلا ما برای این اقا خیلی سختگیری هم کردیم
واقعا 5 سال؟ خانواده این دختر بدبخت چی تهدیدشون کردین
تابناك
اين حقيقت داره كه اسراييل با پهباد سايت موشكى را در غرب كشور هدف قرار دادهاند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
رعد و برق همزمان و از عجایب دوران در ایران اتفاق افتادههههههههههههه!!!!!!!!!!
با سلام
متاسفانه نحوه عملکرد دولت فعلی در کشور در مورد برجام همانقدر محرمانه و خفا است که در دولت قبل بود. چرا مردم را درجریان امور نمی گذارید؟
بی انصاف به فیلم تصادف بهبهان نگاه میکردی نمی بینی ماشینهاچندطبقه روی هم سواروتقریباداغون شده اند بایدچطوروازچه زاویه ای بهم بخورندتاایربگ بازبشه!
احمدی نژادتمام حرفهاوکارهای عجیب وغریبی که این روزهامیزندومی کندفقط وفقط دلیلش بازگشت به قدرت است وبه محض اینکه این قضیه محال به واقعیت بپیونددمردم که هیچ خودش هم یادش میرود!
عبدالکریم بهجت‌پور، مدیر حوزه‌های علمیه زنان
چرا یک مرد باید مدیر حوزه‌های علمیه زنان باشد.
دیگه خودشون همه از وزراء نامید شدند میگن استیضا فایده نداره
شش میلیارد تومان هدیه عبدالملکی به صداوسیما، عدد سنگینی نیست!!!!!!!!!!!!!
جناب آقاي نماينده اينكه آقاي عبدالملكي از جمله داوران برنامه ميدان بودند و چنين كمكي به اين برنامه كردند جاي سئوال دارد اين همه برنامه هاي مختلف فرهنگي و اجتماعي سياسي و اقتصادي و... در صداو سيما وجود دارد آيا همه از اين امكان برخوردار هستند.
و صد البته از نظر جناب حسني كيا نماينده سنقر و كليائي اين اعداد چيزي نيستند. ايشان با فشار به مديران استان اقوام و آشنايان خود را به مشاغل دولتي انتصاب مي نمايند من از نزديك چند مورد سراغ دارم. نمونه شركت...... كرمانشاه
آقای فریدون عباسی میفرمایند « تا ببینیم آیا باید از قانون عدول کنیم و اکنون صلاح کشور چیست ؟» پس معلوم میشه که اگر اصولگرایان برجام را به فرجام برسانند مجاز هستند و میتوانند قانون نیز عوض کنند یا به قانون عمل نکنند ولی اگر جناح رقیب بخواهد برجام را به نتیجه برساند با قانونی که وضع کردند تا برجام به نتیجه نرسد ادامه میدهند. خدا انصافتان بدهد.
هیچ امیدی نیست تا افکار و اندیشه و اراده ای برای بهبود وضعیت ملت نیست
6 میلیارد پول باباتون نیست که میگین رقمی نیست!!!!
مدیر ایران خودرو
وقتی ایربگ میخرید قبل از نصب نباید تستش کنید؟!!! مثلا مدیر تحقیقاتی!!!!
اقای نماینده سلام خسته نباشی بحث بذل وبخشش چند میلیاردی یک وزیر ازکدام ماده ازاعتبارات وزارت مذکور است ممیز دارایی چطور تایید کرده دیوان محاسبات چه نظری دارد مشت نمونه خرواراست این یعنی اینکه اگر دو گروه نظارت بر هزینه کردن اعتبارات تایید فوق الاشاره بخششهای خیلی بیشتر هم امکان دارد ولی چه گلی به سر ملت میزنند
یعنی ایران خودرو به عقلش نرسیده است که ابتدا کیسه هوا را امتحان کند بعد روی خودرو نصب کند؟!
بايد اين رو تو پرايدهاي خودشون نشوند البته با ايزبك و كوبيد به ديوار ببينه ايربگ باز ميشه يانه
...
آتش نشانی که در راه حفظ جان و مال مردم ، از جان خود گذشته، پیش مردم شهید است وجاوید...
مدیر حوزه‌های علمیه زنان؛ ما باید با طلبه‌هایمان بتوانیم موشک‌های نقطه‌زنی علیه فساد و تباهی بسازیم و در جهت گسترش دین تلاش کنیم......فعلاً همین حضور در تمام عرصه ها، مردم را از دین گریزان کرده است!
راه حل مشکلات کشور، مدیریت علمی به دور از جناح و عقیده و مذهب و بر پایه تخصص، تعهد و منافع ملی است. عدم دخالت در امور سایر کشورها، جذب سرمایه خارجی با پایبندی به همه مقررات بین الملی، افزایش آزادی های مدنی و سیاسی و جلب اعتماد داخلی....
احمدی نژاد، چطور اجازه دارد تا بهمراه کاروانی از محافظان

و یارانش ، به خارج از کشور سفر کند !!؟؟؟

ولی هر دو رییس اجرایی دولتهایی که پس از انقلاب ، بهترین کارنامه اجرایی و پاکدستی و اقتصادی اجتماعی سیاسی فرهنگی و مردمی را داشته اند

باید در حصر و انزوا و خاموشی تحمیلی نگهداری شوند !!؟؟

ایا اینگونه برخورد به مسولان و مدیران فعلی و بعدی ، نشان

نمیدهد که اگر می خواهید آسوده و ایمن و آزاد باشبد !!!؟؟

کلا انجام کار و از ان مهمتر کار مثبت و پاک و مردمی و

درست و منطقی را کنار بگذارید و راحت باشید !!!!؟؟؟؟ق
کاش این الف نون همون قدر که روی کت پوشیدن و بوتاکس تمرین کرده ، روی پاسخ دادن هم تمرین کنه ! هنوز به همون روش قدیمیش جواب میده ، هر چی بپرسی ، "یه آیا مسئله ما" میزاره اولش همون رو دوباره از خودت می پرسه ! یادتون که هست : "آیا مسئله امروز ما حجاب و تیشرته ؟؟؟"
باید با طلبه‌هایمان بتوانیم موشک‌های نقطه‌زنی علیه فساد و تباهی بسازیم.
احسنت با همین یک کار هم دنیا و هم آخرت ما را آباد خواهید کرد. قطع دست دزدان بیت المال. اختلاسگران. رانت خواران. نجومی بگیران و مدیران ناکارآمد ا . ارزوی هر ایرانی شرافتمند است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
منظورش مردم و خانه های آنان است.
خودتان بهتر میدانیدبه کسی که این همه پول و ثروت را حیف و میل میکند چه میگویند؟!...من اگر بنویسم تابناک درج نمیکند! خودتان بگویید...! در تاریخ ایران این همه ناشیگری و عدم دانش و سواد و تجربه.این همه عدم مدیریت و سهل انگاری در بین مسئولین کشوری وجود نداشته است که در این زمان و این چندین سال اخیر داریم و داشته ایم...معلوم است چه میکنید؟!
چه کسی سازنده ایربگ ایران خودرو رو انتخاب کرده مگر غیر از خود ایران خودرو بوده؟ که حالا تقصیر رو گردن سازنده ایربگ میندازین؟ توجیه نکنید لطفا
چه مقدار هزینه از جیب مردم برای گرفتن عکس یادگاری با پوتین قرار است پرداخت شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
اون 11 درصد دریای خزر را هم بدهید راحت شیم.
"...هر ماه نزدیک به ۱۰ تا ۱۵ میلیارد تومان، دولت به صندوق‌های بازنشستگی کمک می‌کند که حقوقشان را پرداخت کنند.. " : دولت به صندوقهای بازنشستگی کمممممکککک میییکند ؟؟!!؟ دولت دستش تا آرنج در جیب صندوقهای بازنشستگی است اونوقت تو میگی داره به صندوقها کمک میکنه ؟!؟!؟ اگر اینطور هست پس ماجرای بدهی 170 هزار میلیار تومانی دولت به صندوق تامین اجتماعی ( صندوق ما کارگران بدبخت ) چیست ؟!؟!؟!!؟؟!؟
یک نماینده مجلس در واکنش به هدیه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به برنامه «میدون» اظهار کرد: «این عدد‌ها عدد سنگینی نیست که کل معادلات را به هم بریزد.»
جناب آقای نماینده اگر این هدیه را از جیب مبارک شان پرداخت نموده بودند اشکالی نداشت نه از جیب میلیون ها کارگر زیر خط فقری ! انصاف داشته باشید . والله روز قیامتی هست ایمان بیاورید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
وقتی خدا را نمیشناسه چه جوری به قیامت اعتقاد داشته باشه؟
یکی از وظایف مبرهن مسولان حفظ و دفاع از منافع مردم ایران است. و متاسفانه با عدم آزادسازی واردات و خودرو و با پر رو کردن دو خودرو ساز داخلی، منافع مشروع 85 میلیون نفر را فدای اشتغال حدود 100 هزار نفر و حصول منافع صدها دلال کرده است.
از کشته شده های حادثه بهبهان یکنفر مهندس با خانمش هست و دو تا بچه یتیم باقی مانده است، جواب قتل این دو نفر و ویران شده زندگی دو بچه کیست؟
چرا باید یک ایرانی با پول خود نتواند خودروی ایمن و با کیفیت سوار شود؟
چرا باید یک خودرو ساز چینی خودروی تیگو 8 را با سه برابر قیمتی که به عربستانی و اماراتی میفروشد به ایرانی بفروشد؟ یعنی سران اینقدر بیخیال منافع مردمش هستند که اجازه میدهند ایرانی سه برابر بیشتر از عربستانی به به تیگو 8 چینی پول بپردازد؟
خدایا تنها پناه این ملت تو هستی به فیادمان برس
تابی جون ساعت کار ساتسورچیهات رو اعلام کن تا مردم علاف نشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
تمام وقت
اقای حسینی کیا 6میلیارد عددی نیست مگرصداوسیما خودش ردیف بودجه نداره همین مبلغ میدادند به بازنشتگانی که پس ازسی سال زحمت حقوق اندکی میگیرند
عبدالمالكي برنامه اي كه در صدا و سيما خودش يكي از داورهايش بوده است، هديه داده است. همه بايد اعتراض كنند حتي خود مجريان صدا و سيما
عبدالمالكي برنامه اي كه در صدا و سيما خودش يكي از داورهايش بوده است، هديه داده است. همه بايد اعتراض كنند حتي خود مجريان صدا و سيما
اولا
6 میلیارد فروش سالانه خیلی از شرکت ها هم نیست
با 6 میلیارد خیلی کارها میشه کرد نه اینکه بدی به صدا وسیمای منفور میلی
دوما
طرف به صرف اینکه لباس مثلا بسیجی پوشیده میشه شهید بعد آتش نشان ها را شهید نمیدونید واقعاکه
زمان قدیم بخشی از ایران به روسیه داده شد الان کل کشور با همه دخایر ای کاش حداقل کشور مسلمانی بود
حد اقل خدمت را از طالبن یاد بگیرند
هزاران ازاین سفرها و دیدارها و ملاقات ها با بزرگتر و کوچک تر از پوتین هم که انجام بشود
...اگر مشخص شود که اشکال از کیسه هوا بوده ما طبق قرارداد‌های بین المللی باید به سراغ تولید کننده آن کیسه هوا برویم و مقصر سازنده کیسه هواست.
آخه احمق آیا ایران خودرو نباید کیسه ها را تست کند؟
احمدی نژادریبس جمهوری بودکه مردم را امید وار کرد به نظام اسلامی
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی