بازدید 81223
دو هزار و نهصد و سی و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

خواب هولناک آیت الله هاشمی از زبان محسن هاشمی / قتل سه سرهنگ آمریکایی دخیل در ترور سردار سلیمانی؟ / پاسخ یامین پور به «علت تاخیر در ازدواج جوانان چیست؟» / نماینده مجلس: طبقات پایین، له می‌شوند

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: جزئیات دیدار مقتدا صدر و سردار قاآنی / نتایج سفر «امیر خان متقی» به تهران از زبان طالبان / حجاریان: کلنگ را از دست دولت بگیرید / واکنش صادق خرازی به ادعای دوباره حسین شریعتمداری، مبنی بر دیدار خاتمی و سوروس ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۹۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹ 17 January 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

واکنش صداوسیما به سانسور گربه‌ها: به رفت و آمد مکرر حیولنات تذکر دادیم

شبکه یک در پی اظهارات کیانوش عیاری در خصوص سریال «۸۷ متر» اعلام کرد: بر خلاف ادعای آقای عیاری، سابقه پخش سریال‌های مختلف از تلویزیون، حاکی است که نشان دادن عادی برخی حیوانات مانند گربه و پرندگان در آثار نمایشی محل اشکال و حذف نیست، بلکه نمایش تصاویر مکرر، غیرضروری و نابجا در صحنه‌هایی از سریال برای نشان دادن رفت و آمد حیوانات در محیط خانه از سوی بازبین تذکر داده شده و برخی تصاویر مانند غذا دادن به گربه در سریال از سوی بازبین ایراد گرفته نشده و صرفاً تصاویر مکرر، محل اشکال بوده است.

پیشنهاد خبرگزاری تسنیم: سگ‌های ولگرد را به چین و کره‌جنوبی صادر کنید

خبرگزاری تسنیم نوشت: "سگهای ولگرد" سالانه جان ۳۵۰۰۰ انسان در کشورهای مختلف را می‌گیرند! کشورهای جهان راهکارهایی از جمله یوتانایز کردن (مرگ بدون درد) عقیم کردن و حتی صادرات این سگها به چین و کره‌جنوبی را برای مهار جمعیت سگ‌های ولگرد اجرا کرده‌اند. مصر یکی از کشورهایی است که بیشترین تعداد سگ‌های ولگرد را در خود جای داده است؛ در این کشور، سگ‌های ولگرد توسط شهرداری‌ها از خیابان‌ها جمع‌آوری و به کشورهایی مانند کره جنوبی و چین که مصرف‌کننده گوشت سگ هستند، صادر می‌شوند! تعداد سگ‌های ولگرد در مصر از سال ۲۰۱۷ که صادرات سگ‌های ولگرد شروع شده است به‌شکل چشمگیری کاهش یافته است.

سردار نقدی: ناشران بزرگ دنیا را به راهیان نور ببریم

سردار نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به اینکه برای کمک به نهضت ترجمه آثار دفاع مقدس، سپاه و بسیج با ساماندهی ظرفیت‌های مردمی به میدان خواهد آمد، اضافه کرد: باید به حوزه دفاع مقدس و صدور پیام انقلاب به جهان بیشتر مبادرت ورزید، زیرا امروز انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب در دنیا طرفداران بیشماری دارند و باید به این طرفداران نقش بیشتری داده شود. نقدی ادامه داد: ناشران بزرگ دنیا را به راهیان نور ببریم و برای آنها برای دفاع مقدس بگوییم. باید در دنیا نمایشگاه‌هایی خودمان برپا کنیم و جذابیت‌های دفاع مقدس را به نمایش بگذاریم.

واکنش صادق خرازی به ادعای دوباره حسین شریعتمداری مبنی بر دیدار خاتمی و سوروس

صادق خرازی در واکنش به طرح دوباره اتهامات قدیمی حسین شریعتمداری علیه حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی نوشت: آقای شریعتمداری، شما یا می دانید دروغ می گویید یا نمی دانید. اگر آگاهانه دروغ می گویید که دچار یک ماکیاولی پیش افتاده و مبتذل شده اید که سال هاست که جامعه ما دیگر در دام آن نمی افتد. در این صورت شما فیلم ساز خوبی نیستید. فیلم ها و سناریوهای شما نه فروش مردمی خوبی دارد و نه مورد تحسین منتقدان قرار می گیرد. یا در حالت دوم شما فکر می کنید که راست می گویید که در این حالت دچار سندروم مرد شکاک شده‌اید که به هر کسی و هر چیزی شک دارید و با این شک ها در این مدت جز آسیب و تخریب نفوس تولیدی نداشتید.

نماینده مجلس: طبقات پایین، له می‌شوند

کاظم دلخوش، عضو کمیسیون تلفیق بودجه: اوضاع کنونی به هیچ وجه مناسب حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی نیست. دولت به جای پاک کردن صورت مساله باید برای کنترل ارز ۴۲۰۰ تومانی برنامه داشته باشد. این که دولت بگوید ارز ۴۲۰۰ تومانی رانت زاست و باید حذف شود اما برنامه‌ای برای مهار جهش ۵ یا ۶ برابر قیمت کالا ها نداشته باشد و معیشت حداقلی مردم را با تهدید جدی مواجه کند، منطقی نیست. کاملا مخالفیم که ارز به این شکل حذف شود، زیرا اجرایی شدن آن باعث ایجاد مشکلات اساسی برای مردم خواهد شد.ارز ۲۰ تا ۲۵ قلم کالا حذف خواهد شد که بر قیمت ۶۰۰ تا ۷۰۰ کالا اثر نامطلوب می‌گذارد و مردم طبقات پایین له می‌شوند./خبرآنلاین

علت تاخیر در ازدواج جوانان چیست؟/یامین پور: پول نه، تغییر ادراک دختران ایرانی است!

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان: شاید به نظر برسد مساله اصلی در ازدواج جوانان مسائل معیشتی باشد، در حالی که یافته‌ها نشان می‌دهد، یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و به تاخیر انداختن ازدواج، تغییر ادراکی است که در دختران جوان ایرانی از خود و نقش‌های اجتماعی که باید ایفا کنند و تخیلی که نسبت به آینده دارند، رخ داده است.

توضیح شبکه یک درباره دلیل سانسور گربه‌ها در سریال «۸۷ متر»

روابط عمومی شبکه یک، با تایید حذف برخی صحنه‌های حضور گربه‌ها در سریال «۸۷ متر»، دلیل این ممیزی را، نمایش تصاویر مکرر، غیر ضروری و نابجای رفت و آمد حیوانات در محیط خانه اعلام کرد. پس از آن‌که کیانوش عیاری در یک گفت‌وگوی تصویری، از ماجرای سانسور صحنه‌های حضور گربه‌ها در سریال «۸۷ متر» پرده برداشت، روابط عمومی شبکه یک، در این‌ باره، جوابیه‌ای را منتشر کرد.

شورای نگهبان به لایحه رتبه بندی معلمان ایراد گرفت

طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان: امروز فرصت شورای نگهبان برای بررسی لایحه رتبه بندی معلمان به پایان رسید.شورای نگهبان با اهداف لایحه رتبه بندی معلمان موافق است؛ اما اشکالات و ابهام هایی در مصوبه مجلس وجود دارد.شورای نگهبان از حداکثر زمان قانونی خود برای بررسی این لایحه استفاده کرد.پیگیری‌های متعددی برای رفع ابهام‌ها انجام دادیم./باشگاه خبرنگاران

سهامداران پول جدید به بورس نیاورند

علی عصاری، کارشناس بازار سهام:امروز شاهد این بودیم که بازار تا حدود ۱۱ صبح حرکت مثبتی داشت و بعد از آن قوی‌تر از حرکت مثبت، منفی شد. این شرایط نشان از این است که یا شاخص در حال کنترل است یا فرصتی برای خروج برخی از سهامداران است. در بازار فردا هم همین برنامه هست. احتمالا اندکی مثبت برای تشویق ورود به بورس و مجدد منفی. البته بازار فردا باید متعادل‌تر از این چند روز باشد، اما متاسفانه خروج نقدینگی بازار را به باتلاقی تبدیل کرده که افراد را به سمت خود می‌کشاند.در میان مدت و بلندمدت توصیه‌ای به ورود پول نمی‌کنم، مگر اینکه روند و حرکت بازار همراه با ورود نقدینگی به بازار عوض شود./تجارت‌نیوز

سخنگوی دولت: منتظر خبرهای خوب باشید

سخنگوی دولت با اشاره به محور جلسه رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت، تاکید کرد: منتظر خبرهای خوب باشید.علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در صفحه شخصی خود نوشت: «تغییر به نفع مردم، محور جلسه امروز رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت با مدیران عامل کلیه بانک‌های دولتی و خصوصی است؛ منتظر خبرهای خوب باشید.»

کیهان مدعی شد: قتل سه سرهنگ آمریکایی دخیل در ترور سردار سلیمانی

روزنامه کیهان نوشت: پنتاگون اگر لاف نمی‌زند، چرا نتوانسته از قتل سه سرهنگ آمریکایی دخیل در ترور سردار سلیمانی جلوگیری کند؟!

روزنامه کیهان روز ۲۵ دی در ستون «گفت و شنود» نوشت: چشمش کجا بود؟! (گفت و شنود)

گفت: پنتاگون به ویدئوی انیمیشن منتشر شده در ایران که در آن انتقام از ترامپ و پمپئو به تصویر کشیده شده، اعتراض کرده است!

گفتم: عجب رویی دارند؟! آمریکا سردار سلیمانی و یارانش را که میهمان عراق بودند ترور کرده و به شهادت رسانده است و حالا اعتراض می‌کند که چرا ایران یکی از راه‌های انتقام از قاتلان شهید سلیمانی را به تصویر کشیده است؟!

گفت: «جان کربی»، سخنگوی پنتاگون گفته است، ما توانایی جلوگیری از ترور مسئولانمان را داریم!

گفتم: اولاً ایران اهل ترور نیست بلکه با کشتن ترامپ و پمپئو و سایر عاملان شهادت سردار سلیمانی از قاتلان آن شهید انتقام می‌گیرد و ثانیاً، پنتاگون لاف می‌زند که توان جلوگیری از انتقام ایران را دارد! و اگر لاف نمی‌زند چرا نتوانسته از قتل سه سرهنگ آمریکایی دخیل در ترور سردار سلیمانی جلوگیری کند، یعنی خودش آن‌ها را کشته است؟!

گفت: جان کربی گفته است ما با چشم‌های باز همه تحرکات ایران را زیر نظر داریم!

گفتم: دروغ میگه! موش کور که چشم نداره!

حجاریان: کلنگ را از دست دولت بگیرید

سعید حجاریان در توئیتی نوشت: دوستی پرسید راه‌حل‌ عاجل برای جلوگیری از خسارت بیشتر به کشور چیست؟ یادم به گفته دکتر نمازی (وزیر اسبق اقتصاد) افتاد که می‌گفت: تا همه‌جا کلنگی نشده است، کلنگ را از دست دولت بگیرید!

پست اینستاگرام زائری در اعتراض به انتصاب اخیر علی عسکری

پست اینستاگرام زائری در اعتراض به انتصاب بیجای علی عسکری با انتشار آخرین مصاحبه وی که گفته همه چیز خوب است!

معلوم است که برای آقای علی عسکری همه چیز خوب است...چرا خوب نباشد؟ وقتی همه کشور از نخبگان حوزه اقتصاد و بورس تا متخصصان عرصه انرژی و پتروشیمی از این انتصاب انگشت به دهان و متعجب مانده‌اند و همه مردم یکصدا فریاد اعتراض بلند کرده‌اند و به اعتراضات توجه نمی شود و در مراسم معارفه به ریش ملت می‌خندند باید هم همه چیز خوب باشد.

انتقاد الهه کولایی از یک ضعف در تیم مذاکره کننده ایران

از آنجایی که در چندین دور از مذاکرات جدید وین، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی، سخنگو و خبررسان این مذاکرات شده و با توئیت‌های پی‌ در پی فضای مذاکرات را تشریح می‌کند، این پرسش مطرح می‌شود که چرا این مقام روسی باید عهده‌دار خبر رساندن از فضای مذاکرات باشد و تیم ایرانی خود این نقش را به صورت قابل‌توجهی عهده‌دار نیست. دکتر الهه کولایی، استاد مطالعات منطقه‌ای، این مساله را ناشی از ضعف دیپلماسی عمومی در تیم ایرانی می‌داند و می‌گوید همین ضعف باعث شده تا شخصی مانند اولیانوف از این فرصت برای طرح دیدگاه‌های خودش برپایه منافع روسیه استفاده کند.

زمان برگزاری دادگاه عامل حمله به رژه هفته دفاع مقدس در اهواز مشخص شد

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده حبیب فرج‌الله چعب ملقب به حبیب اسیود، سرکرده گروهک تروریستی حرکت النضال فردا (سه شنبه، ۲۸ دی ماه) در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی افشاری برگزار می شود. مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد:«بر اساس کیفرخواست صادره، اتهام وی اداره و سرگروهی گروه تروریستی به نام «حرکه النضال العربی لتحریرالاحواز» و طراحی و اجرای عملیات‌های بمب‌گذاری و تروریستی متعدد در استان خوزستان از جمله حمله به مردم اهواز در جریان رژه هفته دفاع مقدس در سال ۹۷ است که منجر به شهادت ۲۵ شهروند اهوازی شد.بمب گذاری در اداره مسکن و شهرسازی اهواز، عملیات بمب گذاری سازمان برنامه و بودجه اهواز، بمب گذاری در اداره محیط زیست، بمب گذاری انتقال خط لوله‌های نفت، بمب گذاری در محور انتقال نفت آبادان به اهواز و ماشهر، بمب گذاری در فرمانداری دزفول و آبادان، بمب گذاری در بانک سامان اهواز و برنامه ریزی برای بمب گذاری در دادگستری اهواز از اهم موارد تفهیم شده به این متهم در کیفرخواست می باشد. چعب طی سال های اخیر در کشور سوئد زندگی می‌کرده و تابعیت این کشور اروپایی را اخذ و از همان جا اقدام به طراحی اقدامات تروریستی و جدایی طلبانه خود می کرد.»

نتایج سفر «امیر خان متقی» به تهران از زبان طالبان

طالبان از نتایج سفر هیأت رسمی این گروه به ایران ابراز خرسندی نموده، آن را گام مهمی در جهت توسعه همکاری‌های اقتصادی و امنیتی می‌دانند و بر تداوم آن تأکید دارند.یکی از سخنگویان طالبان تصریح می‌کند که رهبران آنها از نتایج سفر هیأت امارت اسلامی به جمهوری اسلامی ایران خرسند هستند. این سفر به تاریخ ۱۸ دی سال جاری به رهبری امیر خان متقی سرپرست وزارت خارجه طالبان، صورت گرفته بود. بلال کریمی، یکی از سخنگویان گروه طالبان، بیان می‌دارد که در سفر هیأت این گروه به تهران، روی موضوعاتی چون گسترش همکاری‌های امنیتی و اقتصادی با طرف ایرانی مباحث مفصلی صورت گرفته و ابراز امیدواری می‌کند که این مذاکرات ادامه یابد.

وی می‌تصریح می‌کند: «یک سفر بسیار مهم و پردستاورد بود. ایران یک کشور مهم در منطقه و یکی از مهمترین همسایه های ماست.» رهبری گروه طالبان خواهان گسترش روابط با ایران است.

سخنگوی طالبان می‌افزاید: افغانستان با ایران مرز مشترک طولانی، اشتراکات مذهبی و فرهنگی فراوان دارد و نیاز است تا روابط دوکشور حسنه و به دور از تنش‌های سیاسی و امنیتی باشد.کریمی در پاسخ به این پرسش که برای بهبود روابط و حل مشکلات موجود با برخی از کشورهای همسایه چه برنامه‌ای دارند، خاطرنشان می‌سازد که دیدگاه این گروه برای حل اختلافات و مشکلات موجود «دیالوگ» و «مذاکره» است: «ما از مجاری دیپلماتیک با تمام کشورهای همسایه مداوم در ارتباط هستیم و اگر مشکلی هم بوجود بیاید، آن را از طریق گفت‌وگو و مذاکره حل خواهیم کرد.»

وی می‌افزاید که هم اکنون ایران میزبان چند میلیون مهاجر افغانستانی است که این خود حسن نیت و همکاری ملت ایران با افغانستان را نشان می دهد. کریمی گفت: «ما با ایران ارزش ها و اشتراکات فروانی داریم. کشور ایران میزبان چند میلیون هموطن ماست.»

جزئیات دیدار مقتدا صدر و سردار قاآنی

یک منبع سیاسی آگاه خبر داد که پس از دیدار فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رهبر جریان صدر، قرار شد که این جریان و کمیته هماهنگی شیعیان برای تشکیل دولت، یک فراکسیون تشکیل دهند.یک منبع سیاسی آگاه جزئیات دیدار سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مقتدا صدر رهبر جریان صدر در نجف اشرف را اعلام کرد.

این منبع به پایگاه خبری بغداد الیوم گفت: «قاآنی در اواخر شامگاه گذشته، پس از زیارت در نجف اشرف و کربلای معلی، در منزل رهبر جریان صدر در منطقه الحنانه، غیر علنی با مقتدا صدر دیدار کرد».

وی تأکید کرد: سردار قاآنی و الصدر، یکسان‌سازی مواضع فراکسیون های سیاسی شیعه را بررسی کردند تا فراکسیون الصدر، با کمیته هماهنگی شیعیان «الاطار التنسیقی» (چارچوب هماهنگی) در داخل پارلمان، یک فراکسیون را تشکیل دهند.این منبع با اشاره به اینکه هدف از تشکیل این فراکسیون، تشکیل دولت عراق است، خاطرنشان کرد: الصدر در این دیدار اصرار داشته است که نوری المالکی، رهبر ائتلاف دولة القانون در دولت جدید حضور نداشته باشد.به گفته این منبع، الصدر گفته است که در صورت عدم مشارکت نوری المالکی، جریان الصدر و چارچوب هماهنگی، یک فراکسیون را تشکیل خواهد داد.

خواب هولناک آیت الله هاشمی رفسنجانی از زبان بغض‌آلود محسن هاشمی

محسن هاشمی ماجرای خواب عجیبی را تعریف می‌کند که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت آن را دیده و در خاطرات روزانه‌اش به آن اشاره کرده بود. روایت این خواب را از زبان محسن هاشمی در ادامه بخوانید.

ماجرای جالبی هم در سال ۹۵ اتفاق افتاده بود که من امروز صبح به بچه‌ها گفتم از خاطرات در بیاورند و آن خوابی بود که ایشان در سال ۹۵ دیده بودند و خواب عجیبی بود. بعداً وقتی این اتفاق افتاد و ما خاطرات را خواندیم [دوباره متوجه آن شدیم]. البته ایشان این خواب را برای بعضی تعریف کرده بودند، اما جالب است که من این خواب را از روی خاطرات بخوانم؛ مثلاً ایشان نوشته‌اند و این هم دست‌خط ایشان است. ایشان روز ۲۴ تیر ۹۵ نوشته‌اند: «ساعت پنج صبح در حالی که رویای هولناکی می‌دیدم بیدار شدم. افرادی مرکب از مرد و زن و کودک بدون اجازه و اطلاع در محل اقامت که گاهی منزل‌مان و گاهی در محل‌های دیگر بود ورود می‌کردند. حرفی نمی‌زدند، اذیت هم نمی‌کردند و جواب سوالم را در مورد دلیل ورود و نحوه ورود نمی‌دادند.» [گریه می‌کند]خیلی خواب عجیبی است: «گاهی بیرون می‌رفتند و گاهی برمی‌گشتند و آخرین‌بار بی‌دلیل مشغول جابه‌جا کردن وسایل زندگی می‌شدند؛ مثل کمد، بوفه، یخچال، صندلی‌ها. محافظان هم نبودند. می‌خواستم با آقای شجاعی، فرمانده محافظان تماس بگیرم و تلفنی اطلاع دهم. میسر نمی‌شد. احتمالاتی در تعبیر این خواب به ذهنم می‌رسد. در نماز از خداوند برای رفع شر استمداد کردم و صدقه‌ای در نظر گرفتم و پس از نماز خوابیدم. چون دیشب ساعت یک بامداد خوابیده بودم.» ایشان در سفر کرمان بودند. در سفری که برای بازدید به کرمان رفته بودند و بعد نوشته‌اند: «ساعت هشت آقای رزم‌حسینی برای صبحانه آمدند و درباره مسائل کشور و مشکلات اخلاقی و سیاسی و اقتصادی و این‌ها صحبت شد و از اجرای اقتصاد مقاومتی پرسید و من گفتم کانون آن درون‌زا و برون‌نگراست که رهبری خودشان در راه برون‌نگری آن بعضاً نظراتی دارند.»

این هم خوابی بود که حدود ۶ ماه قبل دیده بودند. [در پاسخ به این سوال که آن زمان صحبتی درباره این خواب با شما نکرده بودند؟]آن موقع هم بحث آن شده بود. من در آن سفر با ایشان نبودم، اما با آقای مرعشی که با ایشان بودند این موضوع مطرح شده بود. بچه‌ها هم این موضوع را در خاطرات ایشان خوانده بودند، اما آن‌گونه توجه‌شان را جلب نکرده بود. خودشان حتماً احساس اینچنینی داشتند.

پدرم اگر نظامی نبودند، کشاورز می‌شدند

نرجس سلیمانی در پاسخ به این که اگر پدر نظامی نبودند چه کاری می کردند، گفت: کشاورز می شدند و این شغل را خیلی دوست داشتند. ایشان عشق به پرورش دادن داشت که می تواند هرچه باشد و خداوند این مسیر را برایشان مقدر کرد.سلیمانی درباره اینکه رمز موفقیت سردار چه بود، بیان داشت: توکل. توکل یکی از مهم ترین رموز موفقیت شان بود و اینکه در هر حال حواسشان به هدفی که برایش جنگیده بودند بود. ایشان را هیچ وقت پشت میز نمی بینیم یا اگر در ایران بودند بین مردم یا در میدان بودند. به دست اندازهایی که وجود داشت توجه نمی کردند و نفسشان را کنترل می‌کردند.

وی درباره نوع لباس پوشیدن سردار سلیمانی گفت: پدرم همیشه اصرار داشتند این سر دوشی ها روی دوششان نباشد و می خواستند وقتی مردم ایشان را می بینند ایشان را از خودشان ببینند نه اینکه با رتبه بالاتر. در همان مکان هایی که همه مردم عادی خرید می کردند همانجا می رفتند و خرید می کردند. یکبار دخترم می گفت با بابا حاجی رفته بودیم خرید و همه تعجب کرده بودند که ما برای خرید به آنجا آمدیم.وی ادامه داد: خانواده پدری من کشاورز دامدار و از عشایر کرمان بودند. وقتی به روستای قنات ملک می رفتیم، اصلا فرصتی پیدا نمی کردند حتی صبحانه یا ناهاری با جمع خانواده بخورند. دورشان خیلی شلوغ بود و هر کسی برای پیگیری مشکلاتش به پیش پدرم می آمد. یادم می آید یک لحظه در خانه پدربزرگ دراز کشیدند و گفتند خیلی خسته ام و پدربزرگ گفت خدا را شکر کن که تو می توانی کاری برای مردم انجام دهی. پدرم می گفت این را یادتان باشد و این برای من جرقه ای بود که حتی نباید از مطالبه مردم خسته شوم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۵
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۶۴
الان چند سالی است که شب بخاطر گرونی نمی تونم غذای سنگین بخورم از همون موقع هم دیگه خواب هولناک ندیدم
زیر پای کسی هم خالی نکردم که نگران خالی کردن زیر پام باشم و به ادمها هم به اندازه اعتماد کردم و خودم هم هیچ وقت زرنگ تر از بقیه ندونستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
بابا هولنااااک !!! از ترس زهره ترک شدم
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
قطعاخواب هولناکی بوده بالاخره آمدن داخل خونه و بدون اذیت داشتن اموال رو می بردند. بذار ببینم الان خونه ما چند ساله یک سری اموالمون رو می برن ؟؟؟؟ درکش می کنم ما هر روز داریم این خواب هولناک رو می بینیم
راه حل ما می گن صبر و یک وعده غذاست و راه حل آقایون حفاظت و ...
برای ما واقعی باید هیچی نگیم و جیک نزنیم
برای اونها خوابش هم هولناکه و خیلی بده !!!
ف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
باز خوبه اون مرحوم خوابش رو دیده. برخی دوستان خوابش را هم نمیبینند
آقای یامین پور ظاهرا شما بیشتر در تخیلات غرق شدید
کمی سرتان را از زیر برف درآورید و واقعیات را ببینید
من منتظر بودم بگه سه تا ژنرال بودن,ده تا گردان, سه تا تیپ یک لشکر که همگی از بین رفتن . خیلی تخفیف داده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
دمت گرم رفیق ، این متلک از صدتا .. بدتر بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
آسیاب به نوبت
یه کم صبر کن خدمت شما هم میرسیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
شب بلند است قلندر، اندكي صبر ببايد
مگر کسی کیهان می خواند و یا برای حرف های مدیر ان اهمیتی قائل هست. ا
اما در هر صورت هردو دلیل در این بنده قابل بررسی و تایید است.
پاسخ ها
ف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
من گاهی از دکه سر کوچمومن کیهان میگیرم. البته شب عیدها بیشتر
صادق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
من حدودا 50 سالم و از نوجوانی هر روز روزنامه کیهان رو مطالعه میکنم
روزنامه بسیار وزین حاوی مطالب متنوع فرهنگی وسیاسی
شما به نظر میاد خیلی اهل مطاعه سیاسی نیستی والا این رو متوجه میشدی که اگر روزنامه ای وزن سیاسی و فرهنگی نداشت نمیتونست در جامعه خودش اثرگذار باشه
بسیاری از کنش ها و مطالبات سیاسی
و فرهنگی نقطه شروعش از کیهان بوده
و این نشان دهنده وزن فرهنگی سیاسی و اجتماعی یک روزنامه است
زبل خان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
مردم نه صدا و سیما می بینند نه روزنامه کیهان میخوانند و همیشه همین مردم به نوشته های کیهان و برنامه تلویزیون اعتراض دارند
واللا به خدا ....
میدونم اینو چاپ نمیکنی
سردار نقدی هزینه این بذل و بخشش ها رو از جیب مبارک میدی؟
کاش بجای اینهمه ولخرجی یکم فکر مردم کشورت بودی کاش فکر زباله گردان مستاجران متأهلان بیکارا جونای مجرد
وقتی یک بیمار مثل یامین پور قراره نسخه علاج برای دیگران بپیچه!
طبقات پایین، له شده اند صدای شکستن استخون هایشان را همیشه دیر می شنویم ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
برای انحصار طلبان و پادوهای آنان، چه اهمیتی دارد که طبقات پایین له ببشوند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
ناشناس 12:36
الان برای دوستان شما مهم بوده؟؟؟
خب میگفتی کشاورز بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
اگر کشاورز میشد علفهای هرزی مثل شما رو همانند داعش ریشه کن میکرد.
سید حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
کاش این خانم نرجس سلیمانی به وصیت پدرشون گوش میدادن و باخیانت بعضی از اصولگراها،وارد لیست شورای شهر نمیشدند
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
خیلی با معرفت و با مرامی؟؟؟؟؟؟!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
اگه کشاورز میشه ایفون نداشتی الان
خب تعبیر خواب آقای هاشمی واضح است

تمام هستی و نیستی تان از مردم است، بترسید از روز جزا و این بلاهای اقتصادی که سر مردم آوردید! مردم آن دنیا هم که باشد، همه اموالشان را از مسولینی که قبل انقلاب هیچ چیز نداشتند ، خواهند گرفت

اگرچه گفته اند اقای هاشمی قبل انقلاب ادم ثروتمندی بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
ولی در خاطراتش میگفت کشاورز زاده فقیری بوده و در محضر آیت الله بروجردی طلبه بوده است و
علت تاخیر در ازدواج جوانان چیست؟
ذر شهرستان رشت پایین ترین درصد ازدواج و فرزند آوری را در کشور دارد و می پرسند چرا؟
1- همه کار های عمرانی را الویت روستاها به شهر ها از جمله رشت مطرح نمودند وکارهای ایجاد شغل در شهر رشت تعطیل شد.
2- 80 کارخانه در رشت را تعطیل نمودند قبلا از جاهای دیگر به اینجا می می آمدند
3- لطفا بررسی بفزمایید در هر خانواده در رشت دو یا سه نفر بیکار و بدون ازدواج هستند وبعضی ها سنشان گذشت . آقای رییسی آمدند در رشت وکارخانه الکتریک گفتند بسته است زود باز شود ولی هنوز خرابه است وبقیه هم تعطیل هستند
4- اکثر ساکنین رشت از 50 سال پیش یک خانه دارد 200-150 متری قدیمی یا آپارتمان 100 متری. سرپرست خانوار غیر از کار اداری یا کارگری حقوق ناچیز دارند نه زمینی دارند نه ملکی و......
5- جوانان رشت غیر از کسانی که پارتی دارند اکثرا نتوانستند سر کار برند
در عوض در روستاها قیمت زمین شان بالا رفت ومدارس ساختند دانش آموز ندارند و........
وجواان زشتی بی زمین بیکار واکثزا تحصیل کرده مجرد بی فرزند و.....هستند
وم
3-
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
احسنت رفیق حق مطلب رو بیان کردی
شریعتمداری کیهان هم ظاهرا خواب نما شده است !!!

چون این خبر ۳ سرهنگ امریکایی را فقط شخص خودش دیده و بس !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
در بسته خبری امروز خواب و خواب دیدن نقش اساسی داشته
بایذ به سلامتی روحی حسین شریعتمداری شک کرد.مدتی است که برای جلب توجه و بازگشتش به خبرها دست و پا میزند و حرف های عجیب و غریب میزند.
پاسخ ها
.
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
نه اقا خیلی هم حالش خوبه! کیهان وامثال شریعتمداری هر وقت که احتمال توافق هسته ای بیشتر میشه شروع به خراب کردن جو تفاهم میکنند کار اینها همینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
شک چرا؟؟؟ یقین داشته باشید کسی که هموطن خودش را هم دوست ندارد مشکلی دارد.
شما یقین داشته باش شک جایز نیست
خاطرات پسران سردار را هم منتشر کنید
کجاش هولناک بوده؟ چون مردم عادی جایی که این زندگی میکرده رفتن هولناک بوده؟ از بس عادت کرده بوده همه رو بیرون کنن اینا تنها باشن؟
این الهه کولایی هم چه دل خوشی دارد که دنبال سخنگو برای مذاکرات وین می گردد مگر مردم اعصاب خود را از سر راه پیدا کرده اند که خبرهای بی نتیجه و بی انتهای مذاکرات را بشنوند
موضوع مذاکرات را باید از سر خط خبرها حذف کرد و دنبال موضوعاتی بود که درد مردم را دوا کند
باید مسئولین بفهمند وقتی از برجام می توانند نتیجه بگیرند که رابطه خود را با آمریکا خوب کنند چون اروپا هم اگر خودش بخواهد نمی تواند رابطه خودش را با آمریکا بخاطر ایران نادیده بگیرد
تا کی می خواهید ذهن مردم را مشغول مسائل فرعی کنید که ۲ ریال برای مردم ارزش ندارد و جز بهم ریختن اعصاب و نا امید کردن مردم نتیجه ای ندارد
حسین شریعمتداری خیلی وقته مشکل پیدا کرده. بنظرم یکی بهش کمک کنه تا کار دست خودش نداده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
دکترها ازش قطع امید کردن
اکبر جان در بیداری دمار از روزگار رقیبان گرفت که کمی بیشتر بماند و بر دوستان بتازد
حرفهای نسنجیده شریعتمداری برای کشور هزینه دارد. یکی جلوش را بگیره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
برای مش حسین آقا که هزینه ندارد. هزینه اش برای من و شماست که آن هم از نظر ایشان اشکالی ندارد.
من و شما لنگ میپوشیم و نان خشک میخوریم ایشان هم .....الله و اعلم
ناشناس
| - |
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
حرف الکی نزن مردم بیچاره شدن بسته دیگه
ایران به استقلال عراق احترام میذاره و هیچ قصد دخالت در امور داخلی اون کشور رو نداره اما دو پاش رو توی یک کفش کرده که نوری المالکی باید نخست وریر بشه ! شما تشابهی بین اون ادعا و این عملکرد می بینید؟
چرا سه تا سرهنگ؟
پس چندتا؟
پنج تا!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
چرا پنج تا؟؟؟
اما میگیم زدیم شما هم بگین زده
نماینده مجلس: طبقات پایین، له می‌شوند!
بزرگترین دروغ قرن همینه. برا چی! خوب چون طبقه ای دیگه پایین وجود نداره ! کدوم طبقه! کسی دیگه باقی نمونده که!
همه طبقات مشمول فقر و رنج و نداری شده اند کسی هست که مشمول فشار اقتصادی نباشه اگه باشه که اوشون جزو طبقات نیست
جناب پروفسور حسین شریعتمداری،
اگر واقعا ایران سه سرهنگ عامل قتل سلیمانی رو قصاص کرده بود، الان شما در حال فرار از ایران بودی تا آسیبی از بمباران های وحشتناک امریکا علیه ما نبینید
آخه چطور دلتان میاد یک بودجه هنگفت برای یک روزنامه کم تیراژ با افکار مالیخولیایی صاحب امتیازش صرف کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
عزیز بودجه را دست اینها نمیدن اصلا اینها صاحب بودجه کشور هستند و آتش به اختیار!
جناب نقدی! می خواهی اتوبوس ناشران را چپ کنی؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
اتوبوس ارمنستان؟؟؟؟
اگر کیهان گفته حتما راسته.
مگر کسی در مورد دیدار و تماس پیوسته آقای شریعتمداری با مسئولین روسیه صحبتی می کند که او مرتباً به آقای سید محمد خاتمی تهمت می زند و کسی هم نیست که جلو او را بگیرد.
اگر خبرنگاری از هاشمی رفسنجانی در زمان حیاتشان می پرسیدچگونگی فوت مرحوم طالقانی یا مرحوم احمد خمینی را توضیح بدهند چه جوابی می دادند . مطمئنا پاسخ را به طرف سدسازی و سازندگی سوق می دادند
گفتم کیهان میشه مدتی حرف نزنی گفت چرا گفتم چون در توهم هستی و مردم را فریب می دهی گفت این تخصص کیهان است گفتم این را هم می دانند گفت چطور گفتم ایام قبل از
سال نو تیراژتان بالا میرود گفت چرا گفتم برای نظافت شیشه ها ودر دیوار !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
گفت: ما کاغذمان را با یارانه صد درصد میگیریم. گفتم میدانم بخاطر همین خوش کیفیت است و شیشه ها را خوب تمیز میکند
مثلا” ظریف و عراقچی خیلی قوی بودند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
شک نکنید. حد اقل زبون میفهمیدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
ترجمه کلمه تعلیق رو به انگلیسی بلده؟
یامین پور هم هوا ورش داشته.
و دلیل این هم گرفتاری ما رویاپردازیی مسئولین هست که حقیقت را گویا نمیبینند
اسم انقلاب مستضعفین بود،اما استخرش به هاشمی و بقیه یاران انقلاب رسید و گرفتاری و بدبختیش هم به مستضعفین!
علت تاخیر در ازدواج جوانان چیست
شغل ،درآمد و مسکن
واقعا چه خواب هولناکی!!؟همان زمان و در طول انقلاب جوانها دسته دسته شهید می شدند و ایشان در طول چهل سال خواب هولناک بردن اسباب منزلشان دچار وحشتش کرده!!؟
سردبیر و نویسنده خبرگزاری تسنیم را به چین و کره صادر کنید . آخه راهکار کنترل جمعیت سگ های ولگرد فرستادن آنها برای خورده شدن است؟ واقعا که
سخنگوی دولت: منتظر خبرهای خوب باشید
یعنی از دوبرابر شدن یارانه خوبتر است
شورای نگهبان ۳۰۰ میلیاردی با ۱۳ عضو و ۳۰ نمایندگی استان به سلامتی رتبه بندی رو رد کرد تا بازی موش گربه دولت مجلس و شورای نگهبان برای سرگرمی فرهنگیان کلید خورد ؟؟ به سلامتی کلاسها تعطیل می‌شود.
همین دیگه ! ببینید چه قدر بیکار و فضول و تصمیم گیر الکی هستند که دفعات رفت و آمد گربه ها رو میشمرند و راجع بهش نظر میدن ، مثلا تا 5 بار آزاده ولی 6 بار بشه نه ؟ خب چی میشه ؟ خلاف قانونه ؟ خلاف شرعه ؟ خلاف عرفه ؟
هاشمی بادهمینوخاطره بازیها مملکت را به فنا داد
مرحوم رفسنجانی ایت الله نبود.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
البته خیلی های دیگه هم نبودند و همین الان هم نیستند ، نمونه اش همین رئیس جمهور فعلی ! تو دو هفته تیتر روزنامه ها رو ببینی معلومه!
همش داستان سرایی همش شعر خوانی
انگار نقل قول از شخص ثالث و خواب دیدن در این خاندان موروثی است.
مقصر اصلی شهردار تهرانه، از روزی که گاری حاج حسین باقالی فروش را در میدان امام حسین توقیف کرد، این بنده خدا بهترین راه معاش را ورود به دنیای سیاست و تحلیل های آبدو خیاری دانست و از آن موقع باعث دردسر مسئولان و خنده و جوک سازی ملت شده.
حرف درست را باید پذیرفت حتی اگر خبرگزاری تسنیم بگوید! قبل از منفی دادن به این فکر کنید که ما گاو وگوسفند می خوریم آن بنده های خدا هم سگ وگربه و..... درست مثل این است که گوسفند صادر می کنیم امروز صبح با چشم خودم دیدم که سه سگ ولگرد یک دختربچه را دنبال کردند اگر رانندگان عبوری ترمز نمی کردند معلوم نبود چه اتفاقی میافتاد طبق گفته کارشناسان سگهای ولگرد به جان محیط زیست افتاده وهمه چیز را میخورند ، به ظاهر مظلوم آنها توجه نکنید که به خاطر انتظار غذا از شماست ، اکثر حامیان سگها روی وحشی آنها را ندیده اند الان طوری شده که آدم تنهایی نمی تونه صد متر از شهر برای پیاده روی وورزش دور بشه .
کوفت بخورن چینی ها وکره ایها .شمای پیشنهاد دهنده می دونی به چه شکل فجیعی این سگ ها رو برای خوردن آماده می کنن؟! این قدر اونا رو کتک می‌زنند تا تمام استخوناشون زنده زنده خرد میشه بعد اونا رو می کشن ومی خوردم چون اعتقاد دارن اینجوری گوشتشون لذیذ تر میشه !!
اوه اوه چه خواب هولناکی این خوابهای تعریف نکنید یا لاقل بنویسید مثبت ۱۴
علت تاخیر در ازدواج جوانان اینه که پول ندارن. چرا؟ چون یه عده دارن پولاشونو می برن امریکا واسه خوش گذرانی و زادآوری. با امریکایی که به ظاهر سرشاخیم. بقیشو هم خرج این چینیای دوزیست می کنن.
همه افراد بازداشت شوند فعلا
اقای یامین‌پور نتیجه جلسه با شاخ ها رو اعلام کردن.
من چند نکته در مورد صحبتهای یامین پور بگم.
اول اینکه طبق معمول مشکل از دختران است ولی اصلا پذیرفتنی نیست ، با یه مثال ساده پسران جوان در دهه هفتاد دختران چطوری می پسندیدند ،دختران محجوب و تحصیلکرده اکثر خانمهای آن زمان به همان صورت بودند حالا همینطور نسل به نسل برگرد عقب ، بله درست در طول تاریخ زنان همانگونه بودند که مردان می خواستند، الان حاضرم دست برقرآن بگذارم نود درصد پسران ما دختران عمل کرده و با تیپ و ظاهر امروزی و اینکه در اجتماع حضور داشته باشند حالا حجاب داشته باشند یا نه، به طور کلی مثل دختران امروزی باشند، دقیقا با همین شخیصت
نکته دوم ،من اکثر پسران که مجرد هستند میشناسم تمام شرایط رو دارند ولی ازدواج نمی کنند.
همین صداسیماو فیلم های ساخته شده که دقیقا ضد ازدواج هستند.
در ضمن به نظرم مشکلات اقتصادی اولین مشکل جوانان هست در نگاه کلی.
معلومه یامین‌پور خیلی از بحث‌های فرهنگی با دختران اقشار مختلف جامعه درس گرفته.
نمی‌شه اون وزارت مسخره رو تعطیل کنین؟ منِ جوون چه گناهی کردم که اینا قراره از حقوقم حراست کنن؟
کیهان به منابع خبری دسترسی داره که هیچ‌کسی بهشون دسترسی نداره. چون وجود خارجی ندارن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
منابع کیهانی اخبار را از سایر کرات مخابره میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
کیهان به منبعی وصل نیست روبا پردازی میکنه بعد تحریر میکنه ...دروغ انچنان بزرگ هست مردم و حتی مسئولین هم میپذیرن که همچین اتفاقی افتاده...الباقی هزینه تراشی از جیب مردم
اقای یامینپور دارید برای خودتان داستان درست میکنید!؟ اولا اعتماد در میان جوانان از بین رفته و بزرگترین مشگل ازدواج مادی است اگر دو نفر ازدواج کردن روی پشت بام بخوابند و هوا بخورند نه ان پسر و ان دختر اگر بخواهند با بدبختی زندگی کنند بهتر است که دختر در خانه پدریش بماند و پسر هم به فکر زندگی نباشد چون چاره ای ندارند تمام جوانانی که من خودم شخصا میشناسم اگر یک درامد برای امورات زندگی داشتن ده تا پانزده سال پیش ازدواج می کردند اشتباهات خودتان را گردن دختران یا پسرها نیندازیدگندی که شما زدید بویش همه جا را گرفته؟؟؟؟؟؟؟
آقای هاشمی چه اعتماد به نفسی داشت. احساس پادشاهی میکرد .از خودش کتاب مینوشت.
مردم ارز 4200حذف شود کاملا در فشار شدید ما می گویم روی دنیا کنترل داریم ولی کنتر ارز 4200 نداریم ان اقای که طرح ان را داد همه چیز را حساب کرده بود و هر گونه دست کاری در معیشت مردم عواقب بدی برای همه دارد کشور ما سالها که باید یارانه غیر مستقیم برای مردم باشد تا بتواند رشد اقتصادی کند چون بخش خصوصی هم برای رشد احتیاج یارانه ارز ارزان قیمت است
کیهان هر روز متوهم تر از دیروز . اسامی ۳ سرهنگ را نام ببر
اگر علت تاخیر در ازدواج معیشت نیست چرا وام ازدواج میدهید و هر روز خبرش را پخش میکنید؟ اتفاقا علتش معیشت است و تگر توانایی حل این مشکل را ندارید حداقل بهانه نتراشید
خداوندا مرا ببخش از اینکه از تو سوال می کنم چرا گربه ها را آفریدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
داستانی است که تصور می کند: ‌وقتی خداوند متعال حیوانات را آفرید آنها به صف شدند تا هر کدام صفاتی را که می خواهد از خداوند تقاضا
کند. یکی دوندگی یکی تیز بینی یکی پرواز و.... خواستند و خداوند به آنها عطا فرمود گربه در آخر صف ایستاد بعد از این که همه رفتند و نوبت به او رسید. خداوند از او پرسید تو چه می خواهی؟ گربه گفت خداوندا هر چه که بود حیوانات دیگر گرفتند و رفتند هرچه باقی مانده به من بدهید. خداوند فرمود نزد ما هبچ چیز تمام نمی شود هرچه می خواهی بگو. گربه می گویید اگر این طور است از هرآنچه به آنها داده اید کمی به من بدهید. خداوند از زیرگی گربه خوشش آمد و از همه صفاتی که به سایر حیوانات داده بود کمی به گربه داد و زیبایی وافر را به همه آن صفات اضافه فرمود
آقای حجاریان کلنگ رو بگیرید؟؟؟؟
شما اگه بگیر بودی کلید رو میگرفتی

البته کلنگ برای قفل های که کلید توش شکسته لازم
چون باز میکنه که هیچ قفل رو هم داغون میکنه تا دیگه کسی نتونه دیگه قفل کنه.
متاسفانه آقای هاشمی در دوران ریاست جمهوری اش در عمل از قوانین اسلام عدول کردند و مشکلات عدیده ای را به مردم تحمیل کردند که هنوز هم این مشکلات را مردم بالاجبار تحمل می کنند. و با این حساب حق الناس مردم ایران به گردن ایشان است.
نرجس خانم از گوشی شان رونمایی نکردند؟
واقعا نمدونید چرا جوانان ازدواج نمی کنند و انهایی که ازواج کردند چرا پشیمانند فقط و فقط به خاطر اقتصادی و گرانی زندگی در جامعه و بیکاریه
این هولناک بود؟ هولناک ندیدی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
نفهمیدی تعبیر خواب رو. خواب هولناک که خواب جن و روح نیست فقط خخخخ
من تو فضاي مجازي فيش حقوقي آقاي شريعتمداري رو ديدم بايد بيش تر از اينا هم تلاش كنه
کاشکی همان طور باشه که کیهان گفته. اما این قدر این روزنامه و شریعتمداری دروغ گفته که راستش هم باورکردنی نیست
صهیونیست ها در سکوت و انکار می زنند و می کشند و ظلم می کنند و هیچ هزینه بزرگی نمیدهند !!!؟؟

ولی کیهان شریعتمداری، اصرار دارد تا در میانه مداکرات برجام بگوید : آن سه سرهنگ که در امریکا مُردند را ما کشتیم ؟!!!!!!

حالا اصلا سرهنگی مُرده ، کشته شده و یا کلاً هیچی !!!!

چرا ما باید صورتحساب سنگین انرا از قبل پولهای بلوکه شده و اعتبار سیاسی مردم و کشور را بپردازیم ؟

این چه حرف و چه سیاست و درایت و عقلانیتی است ؟؟؟ق
من از دیروز که این خوتبو نیدم هول ورم داشته. خیلی خواب سنگین و عجیبی بوده. الله اکبر چطور حاج تحمل کردن این مدت زمانو؟
به اسم حمایت از مردم و مستضعفان آخر همین لقمه نان خالی که می خورند از مردم بگیرید و خوردن نان هم برایشان آرزو شود به اسم هدفمندی یارانه‌ها و دفاع از مردم محروم ایران قیمت همه چیز را ده بیست برابر و بیشتر کردید که ۴۵یارانه می دهید خدا از شما بگذرد و به مردم ایران هم رحم کند و به داد مردم ایران برسد آمین
کتاب خود نوشت سردار رو خوندم
خاطرات خودنوشت به نام دیگر از چیزی نمی ترسیدم
(سخنگوی دولت: منتظر خبرهای خوب باشید)

چرا اینها فکر میکنند

ملت ببوگلابی هستند

اقای سخنگو

اگر خبرهای خوب نیامد ؟

اگر خبرهای بد امد ؟

انوقت یقه کی را باید کی بگیرد ؟

صداو سیما؟

اصلا این خبرهای خوب شما سرفصل عنوان ندارد که حداقل سرفصل های انان را بیان کنید

ایا این ملت بچه هستند که مانند پدران که وعده می دهند به بچه ها که برایشان هدیه بگیرند
اما مشخص نمیکنند تا فردا شرمنده نشوند اگر اتفاق خاصی نیفتد و با یک ابنبات مسئله را حل کند

بخدا مردم شعور دارند والله می فهمند نکنید این کارها را
یامین پور و دوستانش ، واقعا در کدام دنیا و کشور زندگی میکنند ،؟

با این نظری که در مورد تاخیر و عدم ازدواج جوانان گفتند

مشخص شد که اصلا و ابدا نمیتوان به ایشان امیدی داشت

و از مرحله واقعبات زندگی مردم و اوضاع کشور بشدت پرت

هستند و یا فکر میکنند ، چنانچه آدرس غلط بدهند ، یا در
بین بزرگان عزیز تر میشوند

و یا مشکلات متعدد ، فریب خورده و حذف میگردند !!!!!
سخنگوی دولت: منتظر خبرهای خوب باشید

بیشترین افعالی که در دولت سیزدهم استفاده می شود

خواهد شد

میشود

منتظر باشید

خواهد افتاد

نمی پذیریم

نخواهد شد

اتفاق خواهد افتاد

دستور داده ایم بشود

میشود
می کنیم
پیگیری می کنیم

همه همه همه قید زمانشان

اینده

است هیچ کدام حال نیست

اما نسبت به بیان مشکلات همگی قید گذشته را دارند

بوده -اتفاق افتاده- شده-

این همه از معجزات دولت سیزدهم هست که کیهانی ها ان را ندیدند

چون شب بود تاریک
طبقات پایین له شدند وقتی مسوولین از حال مردم خبر نداشته باشند حرفهای عجیب میزنند اینکه چرا جوانان ازدواج نمی‌کنند یا چرا هر خانواده ۱۵ بچه ندارد و یا.... آقا بیدار شوید مردم مشکل دارند مشکل تا یک حدی مربوط به استکبار جهانی است عمده مشکل خودتانید
یامین پور.خخخخخ
آقای یامین پور آیا شما حاضرید دخترتان را به کسی بدهید که نه پول ، نه شغل ،نه مسکن ، نه خانه و..................... داشته باشد.البته که نه. لطفا واقعیت را مورد توجه قرار دهید. خضعبلات نفرمایید.
جناب زائری ما مردم فقط زینت الانتخابات هستیم فقط وفقط.
تعامل سازنده با همه دنیا، عدم دخالت درامور سایر کشورها، جذب سرمایه گذار خارجی و .... تا نباشد، اقتصاد درست نمی شود، با افزایش یارانه و تسهیلات و .... به هیچ جا نمی رسید!!!
چرا نظامیون در سیاست دخالت می کنند؟....
من با توجه به فرمایشات صدا و سیما به گربه های خونه خودم تذکر دادم که کمتر رفت و آمد کنند!!
اینقدر در رفاه وخوشی غرق شدند که خوابهای اینچنینی و مسخره برایشان هولناک شده
کلا این مرحوم هاشمی توی خواب دیدین برای مردم بود
سخنگوی دولت: منتظر خبرهای خوب باشید...خیلی خندیدم
البته منظور از مردم در جمهوری اسلامی همینهایی هستند که در راهپیمایی ها شرکت میکنند
ساقی کیهان هستم .نمونه کارم رو بالاتر ببینید!!!
والله آدم چی بگه نفهمیدیم مردم بوفه و یخچال آقایون رو بردند یا آقایون ۵۰۰ هزار میلیارد پول مردم رو در بورس بردند
نماینده مجلس: طبقات پایین، له می‌شوند!
وقتي ساكنا ميدان تجريش زباله گردي ميكنند. طبقات ژايين بچه خريدفروش ميكنند.............. چيزي فراي له شدن
به سعید حجاریان بگویید اگر رئیسی کلنگ دستشه، دولت شما که بلدوزر زیر پاش بود !!
تغییر ادراکی است که در دختران جوان ایرانی از خود و نقش‌های اجتماعی که باید ایفا کنند و تخیلی که نسبت به آینده دارند، رخ داده است.!!!!!!!!!!!!!1
قرنها زنان ایران نقش سنتی مادر و همسر را اجرا کردند و نتیجه این شد که دیه زن نصف مرد است چون زن نان اور نیست !
وقتی مادری و همسری نصف تان اوری ارزش دارد چرا دختر تحصیل کرده امروزی عمر و زندگی خود را تلف کند و از اهداف و آرزوهای خود بگذرد و نسل های بعدی را پرورش دهد و در نهایت به دلیل نان آور نبودن نصف انسان کامل ارزش گذاری شود ؟؟
زن امروز ار خانه خارج می شود و تحصیل می کند و علیرغم مخاطرات جامعه مرد سالار کنونی و تبعیض های قانونی و عرفی حتی با حقوق کمتر از مردان در بازار کار می ماند تا روزی بتواند به عنوان نان آور روی پای خود بایستد و حقوق انسانی برابر با مردان مطالبه کند
آقای یامین پور عزیز ؟ آیا اینکه ارزش انسانی خواهر و دختر شما نصف انسان کامل براورد می شود ناراحت و شرمنده نیستید ؟
چرا انتظار دارید که زنان نیمه انسان بودن را تحمل کنند و به نقش های سنتی که شماها برایشان در نظر گرفته اید باقی بمانند و همچنان نیمه انسان باشند ؟؟
وااااااای ... چه خواب هولناکی مرحوم دیدن، افرادی مرکب از مرد و زن و کودک بدون اجازه و اطلاع در محل اقامت که گاهی منزل‌مان و گاهی در محل‌های دیگر بود ورود می‌کردند. حرفی نمی‌زدند، اذیت هم نمی‌کردند... واقعاً هولناک بوده این کابوس ...
ببخشید ، این خواب رفسنجانی کجاش هولناک بود؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
برای افراد مال پرست و دنیا طلب ، کابوس است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
منظورش بعدش بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
عاقلان دانند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
خواب هولناک نبود ولی تعبیری که خودشان از این خوب کردند هولناک بوده. بقیه مسئولان هم باید چنین خوابهایی ببینند البته خیلی هولناکتر از این
رویا، استخاره و قسمت سه آفت زیرساختی اندیشه ایرانیان.
این یامین پور اصلا خودش متوجه شد که چی گفت ؟
معلومه که هیچ دختری دلش نمی خواد خانه داری و بچه داری را نتاخاب کنه و همه ارزو دارند شاغل و مستقل باشند
مگه خانه داری برای مادران ما چی داشت جز کار و زحمت و تحقیر و تحمل مرد سالاری و زن ستیزی ؟
ارث زن از شوهرش یک هشتم از اموال اوست و زنی که مهریه نداره عملا صاحب زندگی که خودش ساخته نیست و اموالش به وراث می رسه !
ارث زن از پدرش نصف برادران است چرا که زن مهریه می گیرد و مرد مهریه می پردازد و جالب اینکه کل قوا بسیج شده اند که تنها حق زن یعنی مهریه را نابود کنند ولی کسی برای برابری ارث زن و مرد اقدامی نمی کنه
قوانین نابرابر برای زنان چیزی جز تبعیض و مرد سالاری و زن ستیزی وجود ندارد
زنان باید روی پای خود باستند که نیازی به مردان نداشته باشند و مهریه و نفقه آنها را پرت کنند توی صورتشون و تن با ازدواج که فرقی با برده داری نداره ندهند
بخش عمده تصميم گيري و زندگي و برنامه هاي شيعه بر مبناي خواب افراد است كه هيچ سنديتي ندارد
به خدا رها كنيد اين نوع تفكر را
علت تاخیر در ازدواج جوانان چیست؟/یامین پور: پول نه، تغییر ادراک دختران ایرانی است!

دقیقا درست است
آقای محسن هاشمی شغلهای مختلفی درکشور داشته و4سال درشورای تهران
بوده است .چه خدمتی به مردم کردی؟حالاکه چندصدمیلیارد سرمایه منقول وغیر
منقول جمع کردی ! حالاکه بیکارشدی دائم بفکر خاطرات پدر افتادی ! خانواده مرحوم هاشمی، چراخدمات و کارهای خوبش را سرمشق خودتان قرار نمیدهید؟؟
مرگ آخر زندگی همه آدمهااست .پس حق الناس وآسیبهای اجتماعی که بسر
ملت میایدچه میشود؟؟تافرصت است بجای عوام فریبی واختلاف خدمت به ملک وملت کنید تانامتان به نیکی بماند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
پسر دست مجسمه پدر را ببوس که اینهمه جایگاهی که داری از فضل پدر است.
حاجی رفسنجانی از مرواده معمولی و دیدن مردم وحشت کرده!عجب!
آقای یامین پور تغییر ادراکی در جنابعالی پیش آمده نه دختران ایرانی
کاش زینب سلیمانی راه پدر رو در پیش میگرفت و تلفنی که سازندش قاتل پدرش بود در دست نمیگرفت پولی که برای اون موبایل هزینه شده مستقیم یا غیر مستقیم دست امریکا جنایتکار میرسه
وضعیت کشور ما اصلا خوب نیست ! عده ای در حال چپاول و غارت و عده ای در حال فنا و نابودی ...و عده ای در خماری ...
وای چه خواب ترسناکی!! من که تنم لرزید!!!!!!!!!!!!
همین مونده که از این به بعد مملکت بر اساس خواب رفسنجانی بچرخد. بیداریش اون همه بلا بر سر مملکت آورد خدا به فریاد خوابش برسد.
از فردا هر مسئولی شروع به گزارش خوابش می کند.
چو بد کردی مباش ایمن زآفات
که واجب شد طبیعت را مکافات
خداوکیلی مسخره ترین ستون کیهان همین (گفتم گفت) هست!ول کن هم نیست هرروزدرآن قسمت کنارروزنامه که شیشه رابهترتمیزمیکنه می نویسه!!
کیهان منابعش از کجاست ؟ و اینکه داستان خیالی میگه با خودش ظاهراً .من که نفهمیدم چی گفت اصلا
فرزندان رفسنجانی با ذکر روزانه خاطرات ابویشون به در ودیوار می زنن تو گود باقی بمونن .
بابا جون برید رد کارتون چهل سال صدقه سر پدرتون به همه چیز رسیدید چی دیگه می خواید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
دست مجسمه پدر را ببوس
بیش از دو سال هست 1 وعده غذایی میخورم
یامین پور : به تاخیر انداختن ازدواج، تغییر ادراکی است که در دختران جوان ایرانی از خود و نقش‌های اجتماعی که باید ایفا کنند و تخیلی که نسبت به آینده دارند، رخ داده است.) اینو خوب اومدی واقعا تخیله با این عتیقه های مجلس و دولت به اینده این کشور اعتماد داشت !!! حالا چه تخیل پسرا چه دخترا
مملکت همه سرشان را گذاشتند زمین که یامین پور شده تحلیل گر مسائل ازدواج جوانان. برای تابناک هم متاسفم که صحبت هر .. را انتشار میده
قابل توجه حجاریان چرا اینقدر دیر زبان باز کردی و قبلا به هم فکرانت توصیه نکردی اینقدر وزن کلنگ را تحمل نکنند و کلنگ نزنند که الان دچار دیسک و کمر درد شده اند
جنابب یامین پور یقینا خود را به تجاهل میزنند و شعور مردم را مورد ملعبه قرار دادندفقر، بیکاری،مسکن،گرتنی تنها علل تاخیر در ازدواج است.
در مورد حدف ترردمچیهی هم برای دولت عدالت ! پرور هیچ فرقی نمیکند که چه بر ر م خواهد امد، او فقط میخواهد با این بلا و گران کردن برق و گاز و و... از چیب حالی ما کسری های خود را تامین کند
منم شباکه شام سنگین میخورم خواب هولناک میبینم مرحوم هاشمی هم احتمالا شام مفصل وسنگینی تناول نموده بوده
علتش؟ علتش اینه که تو مملکتی زندگی می‌کنیم که یامین‌پور به فکر ازدواج جووناش باید باشه. همین که مرغامون هنوز می‌تونن تخم بذارن جای تعجب داره.
مردم توخواب مسئولان مملکت هم که پیدایشان شودبرایشان کابوس وهولناکه!حق بدیدبه رفسنجانی!
یامین پور تعییر ادراک چیه.
یه یخچال۵۰میلیون شده
پروسه بت سازی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
بوسیدن دست مجسمه هاشمی.
آقا این دفعه که برای ازدواج گذشت واگرباردیگربدنیا آمدم ازواج می کنم چهل سال دارم نه پدرپول دارونه خودم شغل چرایک بنده خدای دیگری رابیاورم که توان معشیت اش راندارم بدبخت کنم وتنهاراه ازدواج پول است ودیگربس زیراسیاسی می شود
این حرف عجیبی نیست مردم خیلی وقته له شدن شما خبر ندارید
بالاخره سال 95 در استخر فرح خوابش تعبیر شد
ازآن جايي كه وطن هركس،خانه ي اوحساب ميشود،شايد تعبيراين خواب اين باشه كه كساني كه ميرفتندومي آمدن ووسايل روجابجاميكردن،همان دزدان بيت المال واختلاسي ها بودن كه بي سروصداكشورراغارت كردن واين به صورت رويابه مرحوم هاشمي تداعي شده بود.!
شاید سخنگو شدن نماینده روسیه در مذاکرات به دلیل ضعف نمایندگان ایران در زبان انگلیسی باشد.
تابی تبریک ! خیلی از مطالب و مشتریات ، همسو با بی بی سی و اینترنشناله ! بازم تبریک !!
خوف هاشمی از مردم عادی
بوسه بر دست بت
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی