بازدید 55398
دو هزار و نهصد و سی و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»

حاجی زاده: حاج قاسم به روحانی گفت می‌خواهی راه احمدی‌نژاد را بروی؟ / پاسخ کنایه آمیز آشنا به اظهارات حاجی زاده / ادعای عجیب درباره محاکمه و اعدام روحانی / جلسه جنجالی شاخ‌های اینستاگرامی در وزارت ورزش و جوانان

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: برنامه ریزی کرملین برای مقدمات سفر رئیسی به روسیه / ایران حق رای خود در سازمان ملل را از دست داد / عضو هیات رئیسه پارلمان: دشمن حدود ۱۷۰ هزار تن را برای تخریب مجلس به کار گرفته است / واکنش آیت الله محقق داماد به اظهارات مراجع تقلید در دیدار با رئیسی حمله تند پسر ناصر ملک‌مطیعی به احمدی‌نژاد ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۹۸۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷ 12 January 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

انتقاد امام جمعه اصفهان از حذف کنکور

امام جمعه اصفهان گفت: باید افرادی که در دانشگاه‌ها تحصیل می‌کنند از بین دانش‌آموزان با استعداد انتخاب شوند و لازمه این مهم برگزاری کنکور است و برداشتن این آزمون علمی و امکان ورود برای همه در دانشگاه‌ها کار اشتباهی است. سید‌یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار رئیس جدید دانشگاه پیام نور استان اصفهان با اشاره به تاثیر و اهمیت سخنان معلم و استاد نسبت به دیگر افراد جامعه از جمله خانواده بر دانش‌آموز و دانشجو گفت: این تشبه بخشی، گاهی منجر به برتر شدن افراد می‌شود. دانشگاه پیام نور دانشگاهی آرام و بدون حاشیه است، بیشتر دانشجویان پیام نور هم اهل مطالعه هستند و با آزادی کامل به لحاظ شرایط تحصیل و مجازی بودن درس می‌خوانند و در کنار آن به کار و فعالیت نیز می‌پردازند.

نماینده مجلس خطاب به رئیس جمهور: به شعار کابینه فراجناحی خود پایبند باشید

محمدعلی محسنی بندپی در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس در نطق میان دستور خود گفت: در هیچ دیده بینایی پنهان نیست که شرایط اقتصادی کشور بر گُرده همه آحاد جامعه سخت سنگینی می‌کند. آمریکا و هم پیمانان اروپایی و آسیایی او از هیچ کوششی برای به زانو درآوردن ایران اسلامی دریغ نکرده‌اند، چون به اعتراف خودشان، سخت‌ترین و بی‌رحمانه‌ترین و فلج‌کننده‌ترین نوع تحریم تاریخ تمدن بشری را به ایران تحمیل کرده‌اند که از مصادیق بارز تروریسم اقتصادی و نقض آشکار حقوق بین‌المللی است.این نماینده مجلس یازدهم خطاب به رییسی اظهار کرد: به شعار کابینه فراجناحی خود پایبند باشید حلقه خودی‌ها را بازتر و گسترده‌تر و از همه جوانان و نخبگان این سرزمین برای توسعه کشور استفاده کنید. 

محسنی‌ بندپی گفت: اگر دغدغه معیشت مردم دارید که دارید، اگر نگران اشتغال و ازدواج مسکن جوانان هستید که هستید، اگر به کاهش آسیب‌های اجتماعی فکر می‌کنید، اگر به توسعه از طریق افزایش بهره‌وری معتقد و به دنبال رشد واقعی اقتصادی ۸ درصدی در لایحه بودجه ۱۴۰۱ هستید، اگر به انتقام خون سردار شهید سلیمانی فکر می‌کنید که فکر می‌کنید، تنها راه وصول به این اهداف، استفاده از همه نخبگان علمی و اقتصادی کشور است.

آغاز به‌کار علی‌عسکری، رییس سابق صداوسیما در پتروشیمی خلیج فارس

عبدالعلی علی‌عسکری، مدیرعامل جدید هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس پس از نشستی با وزیر نفت، کار خود را در بزرگترین هلدینگ صنعتی کشور آغاز کرد.عبدالعلی علی‌عسکری، که جای جعفر ربیعی را در رأس مدیریت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس گرفت، با جواد اوجی وزیر نفت، عبدالحسین بیات رئیس هیات‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی نفت و مرتضی شاه‌میرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی جلسه مشترکی داشت. جواد اوجی، وزیر نفت در این نشست ضمن آرزوی موفقیت برای "علی‌عسکری" گفت: پروژه‌های بزرگی در صنعت نفت وجود دارد که افزایش همکاری شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و صندوق بازنشستگی صنعت نفت در اجرای این پروژه‌ها بسیار مهم و موثر خواهد بود.

بیانیه ۱۸۰ نماینده مجلس: برخورد با سوء استفاده از فضای مجازی را معطل تصویب طرح صیانت نکنید

۱۸۰ نماینده مجلس در بیانیه‌ای از قوه مجریه و قضائیه خواستند با «سوءاستفاده از امکانات فضای مجازی» و «لجام گسیختگی رسانه‌های اجتماعی» برخورد کنند و منتظر قانون «حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» نباشند.علی کریمی فیروزجائی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، بیانیه ۱۸۰ نماینده مجلس در مورد برخورد با لجام گسیختگی فضای مجازی را قرائت کرد. در این نامه آمده است: از دولت و دستگاه قضایی انتظار داریم، رسیدگی به یورش بی‌امانی که با سوءاستفاده از امکانات فضای مجازی و اشاعه انواع هتاکی، افتراء، اکاذیب علیه مقدسات و اعتقادات، فرهنگ و ثبات اجتماعی انجام می‌گیرد را موکول به تصویب قانون حمایت از کاربران نکنند و با اتکاء به وظایف ذاتی خود در جلوگیری از این تجاوز به حقوق عمومی اقدام نماید.»

واکنش وزارت ورزش و جوانان به حواشی جلسه با بلاگرها: برای ترویج امر ازدواج بود

روز گذشته ویدئویی از حضور تعدادی بلاگر زن جوان فعال در عرصه‌های مختلف در ساختمان شماره ۲ وزارت ورزش و جوانان منتشر شد که حواشی و انتقاداتی به همراه داشت، به طوری که برخی کاربران فضای مجازی از آن به عنوان «دورهمی زنانه» یاد کردند؛ پس از این واکنش‌ها، وزارت ورزش و جوانان با انتشار بیانیه‌ای، جلسه مذکور را «جلسه مجمع ملی خیرین ازدواج» عنوان می‌کند که تنها به منظور «ترویج امر ازدواج در فضای مجازی» تشکیل شده است.روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در پی حواشی بوجود آمده جلسه دیروز مجمع ملی خیرین ازدواج با تعدادی از بلاگرها که از آنها با عنوان «بلاگر جوان» یاد کرده، بیانیه‌ای صادر کرد. در متن این بیانیه آمده است: در پی حواشی بوجود آمده جلسه دیروز مجمع ملی خیرین ازدواج با تعدادی از بلاگرهای جوان، به اطلاع عموم می‌رساند، مجمع ملی خیرین ازدواج برای تبلیغ و ترویج ازدواج آسان جوانان و همچنین تهیه جهیزیه زوجین نیازمند با بسیاری از اقشار و گروه‌ها ارتباط برقرار کرده و در تدارک جشن بزرگی برای ازدواج صدها زوج جوان در پایان سال جاری است که برای تبلیغات این امر نشستی با بلاگرهای جوان جهت هماهنگی این موضوع و ترویج امر ازدواج در فضای مجازی برگزار کرده است.وحید یامین پور نیز در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:« اگر مجمع خیرین ازدواج تونسته آدمهای متفاوتی رو که هیچ وقت صدای ما بهشون نمی‌رسه جمع کنه و درباره ازدواج باهاشون حرف بزنه، دمشون گرم.» وی در ادامه نوشته است: «این جلسه رو نبودم و از جزییات مطلع نیستم ولی اعتراف می‌کنم در همین مدت از آخوند تا شل‌حجاب و از قهرمان المپیک تا کارتن‌خواب رو دعوت و باهاشون گفتگو کردم.»

سردار حاجی زاده: حاج قاسم به روحانی گفت می‌خواهی راه احمدی‌نژاد را بروی؟

سردار حاجی زاده می گوید: «در دولت دوم آقای روحانی جلسه‌ای با او گرفتیم. سردار جعفری فرمانده کل سپاه بود. حاج قاسم سلیمانی بود. بنده بودم. چند نفری به آنجا رفتیم. آن جلسه برای چه بود؟ جلسه خیلی صریح و تند بود. وی افزود: «حاج قاسم مخالف دیپلماسی نبود. مخالف آن چیزی که در سطح کشور تأیید و تصویب شده نبود. در واقع نه موافق بود و نه مخالف. ایشان مخالف وابستگی و سازش بود. می‌گفت: از این طریق به جایی نمی‌رسید. در آن جلسه حاج قاسم با آقای روحانی خیلی صریح حرف زد.» سردار حاجی زاده اضافه کرد: در جلسه‌ای که رفتیم اتفاقاً برای همین موضوع بود. اگر یادتان باشد رهبری صحبتی می‌کرد هفته بعد آقای روحانی موضع می‌گرفت، سپاه را تخریب می‌کرد، هر روز به خودی‌ها حمله می‌کرد. وی خاطرنشان کرد: در آن جلسه که ما رفتیم پیام جلسه این بود و همه این را گفتیم که آقای روحانی ما کمک شما هستیم. آدم نباید خودزنی کند. ما توان و امکانی داریم می‌خواهیم به دولت شما کمک کنیم. برای ما مهم نیست کدام دولت باشد هر دولتی باشد وظیفه می‌دانیم کمک کنیم. دیدید در بحران‌هایی که پیش آمد مانند سیل و زلزله و مسائل مختلف واقعاًً سپاه پای کار بود. آدم نیروی خودش را نمی‌زند؛ این چه حرفی است که شما می‌زنید! بعد هم گفتیم اگر این حرفها را بزنید برای ما قابل تحمل نیست. شما هر روز مخالفتی می‌کنید. دفاع از انقلاب و ملت و نظام و رهبری خط قرمز ما است. فکر نکن همیشه می‌توانی این حرف را بزنی ما هم سکوت کنیم. فرمانده نیروی هوای فضای سپاه گفت: عین جمله حاج قاسم این بود که گفت: آقای روحانی! می‌خواهی مسیر احمدی‌نژاد را بروی؟ تو هم می‌خواهی مثل او بشوی؟ مردم به تو رأی داده‌اند و رئیس‌جمهور شدی بیا دست به دست هم دهیم کمک کنیم کشور را درست کنیم. برای چه خودزنی می‌کنی؟ برای چه هر روز به خودمان حمله می‌کنی؟ بیا مشکلات را حل کنیم.

پسر نماینده مجلس در وزارت علوم پست گرفت

«محمدهادی زاهدی» مدیر کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم شد.بر اساس چارت جدید وزارت علوم تحقیقات و فناوری «محمدهادی زاهدی» به عنوان مدیر کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم منصوب شد.
وی پیش از این مدیر آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی بود.در ساختار جدید وزارت علوم، اداره کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم زیرمجموعه وزیر علوم بوده و مدیر این بخش نیز با حکم وزیر منصوب خواهد شد.در چارت قدیم وزارت علوم، اداره کل تحول اداری و فناوری اطلاعات زیر نظر معاونت اداری مالی فعالیت می‌کرد. همچنین براساس این ساختار پیش از این «مقصود عباسپور» سرپرست اداره کل تحول اداری و فناوری اطلاعات بود که در چارت جدید «هادی زاهدی» عهده دار این سمت شده است.شنیده می شود «محمدهادی زاهدی» فرزند محمدمهدی زاهدی وزیر علوم سابق و عضو فعلی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی است.

کنعانی‌مقدم: مذاکره مستقیم بین ایران و آمریکا اتفاق نخواهد افتاد

یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: مذاکره به معنای گفت‌وگو یک شیوه دیپلماتیک است ولی اینکه آمریکایی‌ها فکر کنند برجام ظرفیت این را دارد که مستقیم با ایران درباره مسائل انقلاب مذاکره کنند، یک جنگ روانی است و قطعا این اتفاق نخواهد افتاد.حسین کنعانی‌مقدم کارشناس مسائل بین الملل در گفت‌وگو با فارس، ضمن اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب پیرامون عدم تسلیم پذیری در برابر دشمن اظهار داشت: مقام معظم رهبری با بیانات خود هشیارانه این جنگ روانی‌ آمریکایی‌ها بگویند برجام مذاکره بین ایران و آمریکاست، خنثی کردند و عملا با این بیاناتشان آنها را خلع سلاح کردند.وی افزود: آمریکایی‌ها به دنبال این بودند که بگویند ایران قصد مذاکره ندارد و در این جنگ روانی به جبهه مقاومت پیام می دادند که ایران بالاخره پای میز مذاکره آمد و تسلیم خواسته‌های آمریکا شد و این سم مهلکی برای مقاومت بود ولی رهبر انقلاب با هشیاری پاسخ آنها را دادند.

حمله تند پسر ناصر ملک‌مطیعی به احمدی‌نژاد

امیر ملک مطیعی، فرزند بازیگر فقید سینمای ایران به صحبت‌های محمود احمدی‌نژاد درباره سینمای قبل از انقلاب واکنش نشان داد.

امیر ملک مطیعی پسر ناصر ملک‌مطیعی در پستی نوشت:

جناب آقای محمود احمدی نژاد !


با سلام

چقدر خوشحال شدم که گفتگوی شما را دیدم. چقدر خوشحال شدم که صحبت‌های جنابعالی را در مورد سینمای قبل از انقلاب و ستارگانش شنیدم …چقدر جالب، که فیلم «قیصر» را دیده اید، همینطور «گوزن‌ها» و «رضا موتوری» را …چقدر خوب، که شما اسطوره سینمای ایران استاد «بهروز وثوقی» را دوست داریدچقدر عالی، که از دیگر چهره‌های ماندگار سینما همچون زنده یادان «محمدعلی فردین» و «رضا بیک ایمانوردی» نام بردیدو یاد کردید …در یک مصاحبه دیگرتان هم دیدم که در مورد موسیقی قبل از انقلاب فرموده بودید: «داریوش» و «ستار» گوش می‌دادم! چقدر خوب! چقدر زیبا! چقدر منورالفکر! سوالی که برای ما پیش می‌آید، این است که؛ چرا در دوره ریاست جمهوری خودتان حتی یکبار هم از هنرمندان قبل انقلاب نام نبردید؟! هشت سال وقت داشتید تا از این هنرمندان دلشکسته یاد کنید! هشت سال فرصت داشتید تابرای ممنوع الکاری و مشکلاتشان اقدامی کنید! هشت سال زمان داشتید تا به وزیر ارشادتان بفرمایید تا از این هنرمندان ممنوع التصویر کهیا خانه نشین شدند، یا مجبور به ترک وطن شدندو یا دق کردند

تجلیل و تکریمی کند …اما هیچ کاری نکردید! هیچ اقدامی انجام ندادید! چرا هیچ قدمی برنداشتید؟! چرا همین صحبت‌ها را در دوران زمامداری خودتان به زبان نیاوردید؟ حالا که دیگر در مسند قدرت نیستید وبه نوعی از حاکمیت رانده شده اید، به یاد سینمای قبل از انقلاب افتاده اید؟ به یاد موسیقی قبل از انقلاب افتاده اید؟ به یاد هنرمندان آن آثار خاطره انگیز افتاده اید؟ روزگار پر دردی، بر این هنرمندان گذشتسال‌های سختی، بر این بازیگران و خوانندگان گذشتوکسی از شما و یارانتان، کاری برایشان نکرد! حرفی در موردشان نزد! نامشان را نگفت! و یادشان نکرد …فکر نمی‌کنید حالا خیلی دیر شده؟ کاش آنموقع که سوار بر اسب مراد بودید و بر صندلی قدرتتکیه زده بودید، از این چهره‌های ممنوع شده و محروم شده یاد می‌کردید! آنروز‌هایی که به برخی از بازیگران سینمای بعد انقلاب، نشان درجه یک فرهنگ و هنر می‌دادید!

آنروز‌هایی که خواننده‌ی صدا و سیما را در آغوش می‌گرفتید و تجلیل می‌کردید! کاش آنروز‌ها این صحبت‌ها را مطرح می‌فرمودید! فرصت‌ها از دست رفتعمر‌ها بر باد رفت وحالا خیلی دیر است!
با احترام
دی ۱۴۰۰
امیرعلی ملک مطیعی فرزند ناصر ملک مطیعی‌
بازیگری که بهترین سال‌های زندگی و هنری اش
ممنوع الکار بود!
از جمله دوره ریاست جنابعالی!

جلسه جنجالی شاخ های اینستاگرامی در وزارت ورزش و جوانان

حضور شاخ های اینستاگرامی در ساختمان ورزش واکنش های زیادی در پی داشت.برترین ها با انتشار تصاویری از حضور اینفلئونسرهای اینستاگرامی در ساختمان وزارت ورزش و جوانان از واکنش کاربران شبکه های اجتماعی خبر داد.

حاجی زاده: حاج قاسم به روحانی گفت می‌خواهی راه احمدی‌نژاد را بروی؟ / پاسخ کنایه آمیز آشنا به اظهارات حاجی زاده / ادعای عجیب درباره محاکمه و اعدام روحانی / جلسه جنجالی شاخ های اینستاگرامی در وزارت ورزش و جوانان

 

حاجی زاده: حاج قاسم به روحانی گفت می‌خواهی راه احمدی‌نژاد را بروی؟ / پاسخ کنایه آمیز آشنا به اظهارات حاجی زاده / ادعای عجیب درباره محاکمه و اعدام روحانی / جلسه جنجالی شاخ های اینستاگرامی در وزارت ورزش و جوانان

 

واکنش آیت الله محقق داماد به اظهارات مراجع تقلید در دیدار با رئیسی

آیت الله محقق داماد به اظهارات دو مرجع تقلید در دیدار رئیسی با آن ها واکنش نشان داد و در یادداشتی نوشت: به یقین هر دو مرجع بزرگوار توجه به این نکته داشته‌اند که خودشان به راستی استاد ماهر و با هر کتاب متاجر در فقه هستند. با وجودآن فرموده‌اند: «ما اهل فن نیستیم» و«اقتصاد یک کار علمی است»؛ زیرا کتاب‌های متاجر از جمله کتاب مستطاب شیخ انصاری (طاب ثراه)، فقه وحقوق بازرگانی است و نه علم اقتصاد. در هیچ نقطه از آن نیامده که تورم چگونه به وجود می‌آید و راه حل آن چیست؟ و نیز نیامده که چگونه باید تنظیم شود تا از طرفی ارز، فراوان و ارزان شود و از طرفی تولید و صادرات اشتغال‌زا به‌صرفه باشد و جنس خارجی ارزان‌تر از تولیدات داخلی نباشد؟ وی در ادامه نوشت:کسانی که با زندگی نگارنده آشنایی دارند، می‌دانند که وی از فهم متوسط پایین‌تر نیست، ولی در عین حال وقتی از یکی از فرزندانم که تحصیل کرده رشته اقتصاد مالی است، درباره ماهیت پول سؤالاتی پرسیدم، ایشان یک مقاله صوتی از فاضلی متخصص به‌‎ نام پویا ناظران را برای من فرستاد و گفت که این را گوش کن تا پاسخ بخشی از سؤالاتت را دریافت کنی. واقعیت این است که چند دقیقه آن را شنیدم ولی دیدم فهم آن کاملا برای من صعب و مستصعب و جدا مُمِل است. لذا منصرف شدم. کاش برای هر کس که در اقتصاد اظهار نظر می‌کند، یک امتحانی به همین سادگی می‌گذاشتیم که عند الامتحان یکرم المرء أو یهان!

واکنش یامین پور به جلسه جنجالی بلاگرها در ساختمان وزارت ورزش

معاون وزیر ورزش با اشاره به جنجال حضور شاخ های اینستاگرامی در ساختمان ورزش تصریح کرد اگر مجمع خیرین ازدواج تونسته آدمهای متفاوتی رو که هیچ وقت صدای ما بهشون نمی‌رسه جمع کنه و درباره ازدواج باهاشون حرف بزنه، دمشون گرم.»

یامین پور در توئیتی نوشت:

حاجی زاده: حاج قاسم به روحانی گفت می‌خواهی راه احمدی‌نژاد را بروی؟ / پاسخ کنایه آمیز آشنا به اظهارات حاجی زاده / ادعای عجیب درباره محاکمه و اعدام روحانی / جلسه جنجالی شاخ های اینستاگرامی در وزارت ورزش و جوانان

 

عضو هیئت رئیسه پارلمان: دشمن حدود ۱۷۰ هزار تن را برای تخریب مجلس به کار گرفته است

حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس، با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در جلسه امروز اقدامات دشمن برای تخریب مجلس یازدهم مورد بحث قرار گرفت. وی افزود: واقعیت این است که دشمن بین ۱۷۰ تا ۱۸۰ هزار تن نیرو را برای تخریب مجلس یازدهم و ایجاد انحراف در افکار عمومی و ایجاد یأس در میان مردم نسبت به عملکرد مجلس یازدهم به کار گرفته است. عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: این تخریب از رئیس مجلس شروع شده و به کلیت مجلس و تک تک نمایندگان نیز ختم می‌شود که عمده افرادی که در این حوزه فعال هستند در خارج از کشور و بخشی هم در داخل کشور هستند.

پیام معناداری با عنوان «تقاص»

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، سایت رهبر انقلاب بخشی از بیانات معظم له در دیدار خانواده و ستاد سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، را منتشر کرد. در این دیدار که در ۱۱ دی ماه ۱۴۰۰ برگزار شد، رهبر انقلاب فرمودند: آنهایی که سلیمانی را شهید کردند، ترامپ و امثالش، جزو فراموش‌شدگان تاریخ خواهند بود، امّا او تا ابد زنده است و دشمنان او گم‌وگور خواهند شد. البتّه ان‌شاءالله بعد از آنکه تقاص دنیوی‌شان را بدهند.

 

حاجی زاده: حاج قاسم به روحانی گفت می‌خواهی راه احمدی‌نژاد را بروی؟ / پاسخ کنایه آمیز آشنا به اظهارات حاجی زاده / ادعای عجیب درباره محاکمه و اعدام روحانی / جلسه جنجالی شاخ های اینستاگرامی در وزارت ورزش و جوانان

پیشنهاد علی مطهری برای مذاکره‌ی مستقیم با آمریکا

علی مطهری در توییتی به بحث مذاکره با آمریکا پرداخت.

حاجی زاده: حاج قاسم به روحانی گفت می‌خواهی راه احمدی‌نژاد را بروی؟ / پاسخ کنایه آمیز آشنا به اظهارات حاجی زاده / ادعای عجیب درباره محاکمه و اعدام روحانی / جلسه جنجالی شاخ های اینستاگرامی در وزارت ورزش و جوانان

 

دیدار رستم قاسمی با بشار اسد

منابع رسمی سوریه، عصر امروز (چهارشنبه)، خبر دادند که «رستم قاسمی» وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران در دمشق با «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه دیدار و گفت‌و‌گو کرده است.بنابر گزارش شبکه «الاخباریه» سوریه، دو طرف در این دیدار روابط دوجانبه به‌ویژه در زمینه اقتصادی را مورد بحث و بررسی قرار داده‌اند و رئیس‌جمهور سوریه در راستای منافع استراتژیک ایران و سوریه و پیوند بخش‌های تجاری دو کشور بر اهمیت ایجاد طرح‌های جدید تأکید کرده است.

ادعای عجیب درباره محاکمه و اعدام روحانی

بعد از ماجرای محاکمه روحانی، حالا سخنگوی ستاد پیگیری محاکمه روحانی از ادامه پیگیری محاکمه روحانی و احتمال اعدام او خبر داده است. اما ماجرای محاکمه روحانی چیست؟کامران غضنفری، نویسنده کتاب راز قطعنامه و سخنگوی ستاد پیگیری محاکمه روحانی ادعا کرده: «روحانی ۳۰ میلیارد دلار و ده‌ها تن طلا را بر باد داده است.» همچنین او گفته: «روحانی نقشه طراحی شده توسط دولت آمریکا را در ایران اجرا کرد.» این چهره جنجالی گفته: «طبق ماده ۲۸۶ قانون مجازات اسلامی روحانی مفسد فی‌الارض تلقی می‌شود و احتمال اعدام او وجود دارد.» به گفته غضنفری دلیل محاکمه روحانی این است که او ۳۰ میلیارد دلار و طلا را بر باد داده. اما قبل از ادعای جدید کامران غضنفری، دلایل دیگری برای محاکمه روحانی مطرح بود. مانند تاخیر در واردات واکسن و افزایش نرخ ارز و بکارگیری عوامل جاسوس در مناصب کلیدی.

وزیر دولت روحانی در این کشور عربی چه می‌کند؟

انتشار تصویری از قاضی زاده هاشمی که در آن به عنوان موسس مرکز چشم‌پزشکی نور در کشور عمان معرفی می‌شود، شایعات قبلی را پررنگ‌تر کرد.پیش از این درباره اینکه هاشمی در حال تاسیس بزرگ‌ترین بیمارستان تخصصی چشم‌پزشکی در کشور عمان است، شایعاتی منتشر شده بود.هنوز انتشار این عکس واکنشی از سوی وزیر اسبق نداشته است.

حاجی زاده: حاج قاسم به روحانی گفت می‌خواهی راه احمدی‌نژاد را بروی؟ / پاسخ کنایه آمیز آشنا به اظهارات حاجی زاده / ادعای عجیب درباره محاکمه و اعدام روحانی / جلسه جنجالی شاخ های اینستاگرامی در وزارت ورزش و جوانان

 

ایران حق رای خود در سازمان ملل را از دست داد

خبرگزاری فرانسه گزارش داد که هشت کشور از جمله ایران، ونزوئلا و سودان به دلیل بدهی‌های پرداخت نکرده‌شان حق رای خود در سازمان ملل را از دست دادند.به گزارش فرانس۲۴، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در نامه روز سه‌شنبه به مجمع عمومی که به دست ای اف پی رسیده است عنوان کرده که تا این لحظه ۱۱ کشور بدهی‌های عقب‌افتاده دارند.طبق منشور سازمان ملل، درصورتی که بدهی معوقه یک کشور در دو سال قبل برابر یا بیشتر از میزان حق بیمه آن باشد، حق رای خود را از دست می‌دهد.اگر عدم پرداخت این بدهی چشم‌گیر به دلیل وقوع شرایطی که از کنترل کشور عضو خارج است، تشخیص داده شود، مجمع می‌تواند به این کشور اجازه دهد که حق رای خود را نگه دارد.به گفته گوترش، هشت کشوری که حق رای خود را از دست داده‌اند، ایران، سودان، ونزوئلا، آنتیگوآ و باربودا، کنگو، گینه و پاپوآ گینه نو هستند. حداقل میزانی که ایران باید برای بازپس گرفتن حق رای خود پرداخت کند، چیزی حدود ۱۸ میلیون دلار است. ایران سال گذشته نیز حق رای خود در سازمان ملل را از دست داده بود.

عوامل تروریستی بهمن ۹۷ خرم‌آباد اعدام شدند

رییس کل دادگستری لرستان گفت: حکم اعدام دو عامل اقدام تروریستی دهه فجر ۹۷ که پمپ بنزین «دره گرم» خرم آباد را به آتش کشیدند و منجر به شهادت دو مامور نیروی انتظامی شدند اجرا شده است.محمد رزم در آیین صلح و سازش بین ۲ خانواده در کوهدشت افزود: این افراد از سوی نیروهای امنیتی در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند.وی ادامه داد:‌ این تروریست ها در کمترین زمان محاکمه شدنده و مراحل اجرای حکم محاربه و اعدام آن‌ها طی شد و به سزای اعمال خود رسیدند.وی با بیان اینکه این افراد در آسایش و امنیت استان اخلال ایجاد کرده بودند، گفت: آن‌ها در بازجویی‌ها هم گفته بودند که قصد داشته اند دست به عملیاتی بزنیم که ناامنی وسیع در سطح استان ایجاد کند.

برنامه ریزی کرملین برای مقدمات سفر رئیسی به روسیه

سخنگوی کاخ کرملین به بیان جزئیاتی درباره سفر آتی رئیس جمهور ایران به روسیه پرداخت و اعلام کرد که مقدمات انجام این سفر در حال بررسی است.به گزارش پایگاه خبری اردوپوینت، دمیتری پسکوف سخنگوی کرملین امروز گفت مقدمات سفر سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران به روسیه در حال بررسی است و تاریخ دقیق آن بعدا معلوم خواهد شد.پسکوف در این باره بیان کرد: در حال کار کردن روی چگونگی انجام‌ گیری این سفر هستیم. بعدا سر فرصت درباره زمان بندی این سفر اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

پاسخ کنایه آمیز آشنا به اظهارات اخیر سردار حاجی زاده

پاسخ کنایه آمیز حسام الدین آشنا به سردار حاجی زاده در پی مصاحبه اش با کیهان و ذکر خاطره دیدار فرماندهان سپاه با روحانی در تیر ۱۳۹۶.

 

حاجی زاده: حاج قاسم به روحانی گفت می‌خواهی راه احمدی‌نژاد را بروی؟ / پاسخ کنایه آمیز آشنا به اظهارات حاجی زاده / ادعای عجیب درباره محاکمه و اعدام روحانی / جلسه جنجالی شاخ های اینستاگرامی در وزارت ورزش و جوانان

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۱
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۴۰
جناب اگر حاج قاسم می دونست بعد از شهادتش شما یک هواپیمای مسافری رو علی قول خودتون اشتباهی می زنید و جمع زیادی از هموطنان را می کشید و در کمال خونسردی همچنان در پست و مقام خود می مانید !! قطعا به شما هم هشدار می داد !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
مگه علی عسگری تخصصی داره که شده مدیر بزرگترین هلدینگ صنعتی کشور؟
حاکمیت عزیز و جناب رییسی من به شخصه به شما رای دادم تا آخربن فرصت های اصلاح ساختاری و شایسته سالاری انجام بگیره
با این خبر و خبرهای مشابه کم کم دارم آن یک ذره امیدم رو از دست میدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
طرح موضوع هشدار شهید سلیمانی به روحانی ، در این

زمان !!!؟

فقط منحرف کردن افکار عمومی از پاسخگویی سردار

حاجی زاده به بازملندگان قربانیان و مردم است
ناشناس
| France |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
عجب!خیلی باحالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
اول هم آن دولتی که از عمد آسمان را از هواپیماها خالی نکرد
بابا ما رای ندیم راحت تریم
18 میلیون دلار از کجا بیاریم بدیم مردم خودمون بدبختند
اون رای هایی که قبلا دادیم هم فایده ای نداشتن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
یعنی چه ؟ از فیفا که بیرونمان کردند

و حالا از سازمان ملل هم اخراج مان کنند ؟

اگر دلار نداریم ؟
پس دیروز رستم خان ، وزیر راه و مسکن ، چرا در دمشق

به بشار اسد قول داده تا شهرهایشان را بازسازی کنیم ؟
اقل کم کامنتهامون رو منتشر کن یه کمی از شکم دردمون خوب شه !
خواست اکثریت مردم محاکمه علنی روحانی بخاطر اوضاع نابسامان فعلی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
از طرف مردم حرف نزن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
دیگه خیلی وقته صحبت کردن از زبان اکثریت مردم تاریخ مصرفش تموم شده و اتفاقا همین مردم هم می دانند شما ها چه تیپ گروهی هستید.اگر نظری و در خواستی داری از زبان خودت بگو. این اکثریت مردم رو از کجات در آوردی؟
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
تواول فیلتر شکنت خاموش کن بعد بیا
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
تو هنوز نفهمیدی اوضاع نابسامان ربطی به روحانی نداره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
دکتر خلبان 69هزار میلیارد تومانی یادت نره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
اکثریت شما فقط ده درصد هست. به اندازه خودتون حرف بزنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
همین رای ها برای شما کافی نیست؟
به آن اکثریت که نمی دانیم کجا هستند بگوئید بایند و رای بدهند. همه اش شعار که نمیشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
عزیزم اون با اکثریتی که میفرمایید یک روز قرار بزارید بیایید میدان آزادی شما را ببینیم شاید هیبت جمعیت نظر ما را هم عوض کرد
ناشناس
| Canada |
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
نمیدونم اینهایی که منفی دادند چه دستاوردمثبتی از این ادم دیده اند؟!!!
پاسخ کنایه آمیز آشنا به اظهارات اخیر سردار حاجی زاده کووووووووووووو؟
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
تو ییت بالا را بخون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
اپراتور اشتباه نکرده رو نخوندی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
درست بخوني متوجه ميشي
اپراتور اشتباه نكرده و ..
ناشناس
| Finland |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
آقای آشنا اطمینان داری که الان فیلم اون جلسه محرمانه رو مثل فیلم ظریف اپراتور نفرستاده برای من و تو؟!
سخنان جناب سلیمی مثل آن خیاطی است که برای کسانی که لباس پادشاه را نبینند تعبیر عجیبی قرار داده بود. در رفتار خود تجدید نظر بفرمایید.
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
تعداد 180 هزلر نفر !!!!!!!!!! عجب چه افرا نخبه ای در مجلس حضور داشته اند و مردم قدر آنها را نمی دانند
با بیسوادی و غرض ورزی، مملکت رو به گند کشیدین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
روحانی چند ماهی است که رفته
ادعای عجیب کامران غضنفری درباره محاکمه و اعدام روحانی

اینجاست که باید گفت : بابا مارادونا را ول کنید و غضنفر خودمون را بچسبید !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
آفرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
خیلی پررو تشریف دارید جناب غضنفر
عضو هیئت رئیسه پارلمان: دشمن حدود 170 هزار نفر را برای تخریب مجلس به کار گرفته است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقا در صورت امکان چند مورد از تخریب های این 170 هزار نفر را میتونید بفرمایید چیست ؟
به نظر بنده 290 نماینده مجلس خودشان بالاترین ضربه را به مجلس شورای اسلامی زده اند !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
یک نفر ناشناس شبانه مجسمه شهید سلیمانی را تخریب کرد

ظرف کمتر از ۶ روز با بسیج تمام نیروها دستگیر شد !!؟

چطور ممکن است ۱۷۰ یا ۱۸۰ هزار نفر بر علیه مجلسی

که خودش اتوماتیک دارد خودش را تخریب میکند !!؟

مامور دشمن فرضی هستند‌ !!!!؟

و هنوز دستگیر نشدند !!!!!؟؟؟
سردار !
آقای روحانی بد بود و درست یا غلط با سیاست‌های شما همراه نبود، اما مردم چه گناهی کردن که باید تاوان ندانم کاریهای دولت و شماهایی که با همفکرانتان در قوای مقننه و رسانه و .... هستید را بدهند !!!
اصلاً دولت روحانی بکنار ، شما چرا چوب لای چرخ تیم مذاکره کنندگان دولت قبل کردید، موشک هوا کردید تا دودش فقط و فقط به چشم مردم بره
شما و دولتمردان که آسیبی ندیدید
نه مستاجرید ، نه مشکل مالی دارید و حقوقتان هم سر برج تو حسابتونه ، بیایید ببینید به مردم چی میگذره اونوقت چوب لای چرخ بگذارید
اتقوالله ...
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
الان مذاکره مباح شده و با دشمن هم میشود مذاکره کرد. دیری نخواهد پایید که افتخاری بر افتخارات دولتمردان متقی فعلی افزوده خواهد شد
فضول
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
اون موشک که میگی هوا کردند در پاسخ به حمله تروریستی بود که انجام گرفته بود ، اگر انجام نمیدادن همین خودت می اومدی میگفتی نمی تونن جواب بدن ، حال که اون موقع پاسخ دادن میگید چرا پاسخ دادن ، حالتون رو خریدارارم
به قول اشنا دیدار فرماندهان نظامی مرسوم است اما تهدید کردن و اعتراف به ان خیلی عجیب است. بنظرم اگر سپاه هم مانند ارتش به کار خودش مشغول باشد بقول خودش دولت هم ان را تخریب نمی کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
طبق قانون پاسداری از انقلاب بر عهده سپاه است
حالا بدو دنبال حسن جونت باش
اقای سلیمی مجلس نیاز به تخریب ندارد چون نمایندگان خودشان در این زمینه خود کفا هستند و با طرحها و اظهارات نابجا مجلس را به زیر میکشند. موفق باشید.
یامین پور جه زود رنگ عوض کرد اگر در دولت قبل بود الان صدا و سیما و کیهان چه میکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
واقعا اینهمه پلنگ را در یکجا چطوری کنترل کردید ،؟
کاش یه پیگیری هم از دلارهای برباد رفته زمان احمدی نژاد میکردید بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار درامد تقریبا نابود شد
چرا فقط روحانی محاکمه شود؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
حضرات خود میدانند که این پولهای بر باد رفته کجا خرج شده پس نیازی به تحقیق و تفحص از دولت احمدی نژاد نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
چون تو این مورد شخص روحانی با دستور مستقیم خودش باعث ازبین رفتن منابع مالی کشور شده.
والا ما نه از دشمن چیزی در مورد مجلس میشنویم و نه از سربازانش .
بلعکس من تمام اطلاعاتم در مورد مجلس را از همین سایتهای اصلی که یک از آنها تابناک هست میگیرم .
وقتی طرح های بی منطق و ضعیف و پر از ابهام و رفتارهای زشت بعضی نمایندگان را میبینم انتظار دارید بگویم چه مجلس بی نظیری یا بگویم فاجعه ای به نام نظارت استصوابی که نتیجه اش این مجلس شده!؟؟؟
من نه دشمن هستم و نه سربازش بلکه یک ایرانی هستم که نمایندگان مجلسش با ما فاصله بسیار دارند .
شاخ اینساگرام کجا بود ؟ابنها دم هم نیستند چه برسددبه شاخ
مگه احمدی نژاد رو خودتون رئیس جمهورش نکردین؟
سر فرصت تاریخ سفر تعیین می شود. عجب!
از حسنی برمدارشریعت خبری نذاشتین؟؟؟!!!
نظر سرکار خانم‌ کبری خزعلی را در مورد این چند‌ تا خانم مومنه!!!!!!! جویا هستم. اقایان حاضر در جلسه به گناه نیافتادند؟
سردار حاجی زاده به جای مصاحبه با کیهان شریعتمداری ، و افشای قسمتی از مذاکره محرمانه با رییس جمهور روحانی

بهتر بود تا جهت تنویر افکار عمومی و دلجویی بیشتر از خانواده های قربانیان هواپیمای اوکراینی ،

زودتر دلایل روشن و واقعی سرنگونی هواپیمای مسافربری در فضای هوایی امن تهران

و تکمیل کردن پرونده خاطیان و معرفی زودتر انها به مراجع قضایی اقدام نمایند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
خواست ملت محاکمه حاجی زاده و سلامی وسوزاندن آنها در ملا عام است. والسلام
حذف کنکور، امام جمعه اصفهان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
فقط قاضی زاده هاشمی نمیره همه پزشکان دارن کم کم فرار می کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
دانشگاه شاهد و علوم پزشکی بقیع اله پزشک بی سواد تولید
و جایشان را پر می کنند
شاخ های اینستاگرامی؟؟؟؟؟؟؟؟ اینها چندتا دخترن گویا میخان برن عروسی، جشنی، ... که آرایش کردند
حجت الاسلام علیرضا سلیمی آمار 170 تا 180 هزار نفر نیرو را برای تخریب مجلس یازدهم را از کجا آورده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
خواسته یک عددی بگه که متناسب با میزان فشل بودن مجلس باشه.
آقای سلیمی
هرچه خواسته بنویسم دیدم فایده نداره
کسی که خودش بخواب زده اصلا بیدار نمیشه
تودرست میگی
آشنا به سخنان ظریف هم اینگونه واکنش دادی؟
آقای حاجی زاده جای فرافکنی پاسخگوی مسئولیت خود در خصوص ساقط کردن هواپیما چرا نیستن ؟؟؟؟؟
آشنا (بی خاصیت ترین کارمند دولت روحانی) با اون سوتی که در ماجرای ظریف داد، چطور میتونه صحبت کنه از ضبط و نگهداری امانت!! چقدر روو دارند این دولتمردان روحانی.
رسم صداقت وامانت داری جکم میکند یا امانتدار باشید اگر جلسه سری ومحرمانه بوده چیزی فاش نشود واگر از یکطرف فاش کردید از روی صداقت وجوانمردی جواب طرف مقابل را هم بگویید تا مردم بشنوند وقضاوت درستی راجع به مسیولان بکنند
این مجلس خودش خراب هست. احتیاج به تخریب نداره
مملکت حسین قلی خانی به این میگن.

یکی نیست به این مغز کل، جناب یامین پور بگه، ازدواج نیاز به امید، اقتصاد و درامد پایدار داره. این جنگولک بازی دیگه برای چیه؟!!
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
حالا این شاخ های شاخدار اینستا خودشان اهل ازدواج و خانه و خانواده هستند؟ بهتر از تتلو هم در راستای تروج ازدواج دعوت کنید .او شاخ تره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
هدف جمع کردن رای در انتخابات اتی مجلس است

و اینها از شاخ های پلنگی اینستاگرام همچون تتلو

می خواهند رای بخرند !!؟

و در تطاهرات هم عکس های انچنانی بگیرند مثلا !!؟
باید ریشه یابی شود که چرا بدگویی های هماهنگ تمام قوا و تمام رسانه های دیداری و شنیداری مربوط به آنها در ضدیت با این شخص، نتیجه معکوس داشته است و تحلیل انتخابات اخیر گویای موضوع است.
البته مردم کاملاً آگاه هستند ولی دم امثال آشنا هم گرم وگرنه امر بهشون مشتبه می شد که به عنوان دفاع از خودشان، مالک جان مردم هستند
اول احمدی نژاد که 750 میلیارد دلار درآمد نفتی رو بر باد داد محاکمه کنید بعد روحانی بخاطر 30 میلیارد دلار.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
چه کینه ایست کینه 88!!!!!!!!!!!!!! خوبی داداش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
زنده باد ان مرد .
افتتاح شعبه شاخ های اینستاگرامی در محل وزارت ورزش را به دکتریامین‌پور تبریک و تهنیت می گوییم. موفق باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
شاخ های مجــــــازی همشون پرســــــــــتو هستند

فهمیدی یا واضح تر بگم؟؟؟
ناشناس
| Romania |
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
جای امیر تتلو را هم باز کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
هدف وسیله را توجیه میکند

و برای رای جمع کردن در انتخابات مجلس اینده

یامین پورها دست به دامان پلنگ های شاخدار اینستاگرام زده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
فقط احتیاط کن که یک وقت این پلنگها نخورن شما را

و تجدید فراش را گردنتان نگذارند ، بنده خدا !!!!؟
این دوستانی که کلا از صورت فقط یک چشم اوریجینال دارند را باید از ملع عام دور نگه دارید، نه اینکه بیشتر بهشون فضا بدید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
ملأ عام
به کار گیری افراد غیر متخصص و بیسواد ویا تخصص غیرمرتبط در دولت همه چیز را مشخص می کند علی عسکری خخخخخخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
ایشان درسته تخصص ندارند اما تعهد دارند دستشون پاکه...
تخصص کیلویی چند؟ کارها در کشور ما بدون تخصص هم به خودی خود انجام میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
شهردار تهران رو هم اضافه کن خخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
فقط دکتر روحانی با مدرک دکتری دروغی
فقط اعدام.
آغاز به‌کار علی‌عسگری، رییس سابق صداوسیما در پتروشیمی خلیج فارس

به به، چقدر هم تخصص دارند، صدا سیمارو آباد کردند نوبت رسید به پتروشیمی.
پسر آقای زاهدی پست نگیرد کی باید بگیرد.این همون پسری نیست که به زور دانشگاه رفت و لیسانس گرفت . در زمان وزارت پدر نمیدونم چه جوری فوق لیسانس شد و بعدش هم اون‌جریان بورسیه ها را یادتون هست یکیش هم ایشان بود که در هند به تحصیل مشغول و تبدیل به بورس داخل کردند و در همان زمان هم هیات علمی دانشگاه شدند. خوب دیگه چیزی عجیبی نیست خودشان را انشاله برای وزارت علوم و جانشینی پدر آماده میکنند. انشاله که مبارکشان باشد! نه چک زدیم نه چونه عروس اومد تو خونه. اصلا دور دور آقا زادگان است و قطعا اینقدر دیگه به ایشان میرسد . واقعا که به کجا میرویم!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
آقا تهمت! نزن اشتباه نکن! بکارگیری آقازاده ها در پست ها اگر از جناح رقیب باشد مصداق رانت خواری و پارتی بازی است اما اگر از جناح خودی باشد انجام وظیفه و ایثار است! روشن شد؟؟
بعد‌ فاجعه‌ سرنگونی‌هواپیما‌توسط‌موشک‌نیروهای‌ هوایی‌ خودی‌ جا داشت‌ بسیاری از فرماندهان‌ و یا لا اقل همین سردار‌ حاجی زاده استعفا میداد‌ نه اینکه‌ بیاد‌ طلبکار بشه‌ و خط و مشی‌ تعیین بکنه برای دولت !!
این مجلس بقدری بد کار کرده که قابل دفاع از نزدیکانشون هم نیست حالا دنبال قاتل بروسلی میگردند تا بندازند گردن اون
این اعتراف نیست. اعتراف اینه که بگید با کیا گفتگو نکردید، نظر کدوم نخبه‌ها رو نخواستید، کیا رو از مملکت فراری دادید.
با توجه به رضایت مردم از مدیریت ایشان بر صدا سیما، مسلما قراره از این هلدینگ هم خبرای خوبی بشنویم.
سردار حاجی زاده گفته های ظریف را تائید کرد
اقای اشنا درد داشت نه
فقط صحبت های ظریف مشکلی نداشت کسی دیگه حق گفتن نداره.
یه عده جوان شهید شدن. عده ای دیگه منفعت دنیوی گرفتن و پست و مقام !
حالا هم از شهید سلیمانی مایه میزارن !
اگر ایشون زنده بودن الان به شماها و خیلی های دیگه تذکر میدادن جانم !
روحانی چوب اون زیب دهنش را خورد زیبی که بی موقع باز می شد و تا فاصله عملش فرسنگ ها دور بود روحانی اینقدر غرق برجام شد که از رئیس جمهور بودنش هم فاصله گرفت او می توانست ساختار فشل اداری مملکت را سر و سامانی بدهد و این بخش از کار دولت را به نتیجه ای مناسب می رساند او می توانست با قدرتی که از مردم گرفت دخالت تخریب کننده نماینذگان مجلس ذا در امور اجرایی به حداقل برساند و نطام بانکی را از این گردابی که برای اقتصاد کشور درست کرده اند نجات بدهد می تونست بجای اینکه پایش را توی کفش بزرگترها بکند به مشکلات نظام بی در پیکر اداری نظمی بدهد بجای قفل کردن کارها و بعضا قعر کردن و رها کردن امور به حال خود دیوار دخالت های سایر قوا را محکمتر می کرد و سایه امنیت را بر سر سازمان اداری کشور را مستحکم می کرد . می توانست قوی تر از آنچه که بود ظاهر بشود .او تصور می کرد که برجام کلید حل مشکلات است در حالی که برجام فقط می توانست یک بستر امن برای کشور باشد اما حلال مشکلات نبود کشور سال ها است که از سازمان اداری نارسای کشور رنج می برد از هزینه های غیر باور و از طرفی کاملا قابل کنترل سازمان اداری کشور آواری است که بر سر این کشور خراب شده است تمرکز تصمیم گیری ها صرفا در تهران یک فساد پنهان دیگری را رقم زده و از طرفی حتی در امور خود دولت در استان ها این رویه ضد اقتصاد و ضد اجتماعی اخلا ایجاد کرده است کوچک شدن حلقه های تصمیم گیری در وزارتخانه ها آتش سنگینی هست که بر خرمن امورات روزمره مردم افتاده است و لذا کار برای روحانی اینقدر زیاد بود که می توانست در مسیر خودش حرکت بکند و چه بسا بر سایر قوا تاثیر گذار بود . روحانی رفت اما اگر همچنان با قدر ت در برجام حرکت کرد با قدرت آن را حفظ می کرد امروز بسیاری از مشکلات برای ایجاد بستر های اقتصادی و اجتماعی بهتر فراهم بود اما او سست بودن در مقابل مخالفین همراه با سکوت را ترجیع می داد رویه ای که امروز را ملتی مهمان مشکلات و نارسائی ها بر جا مانده از دوران روحانی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
فقط حرفهای حاجی زاده در کیهان دیروز را بخوان

و تهدیداتی که علنی استخر مشابه هاشمی را بی پروا

توسط تند روهای قدرتمند روحانی را کردند و سکوت کن
آقای حاجی زاده با دست پس می‌زنید با پا پیش از یکطرف بروحانی ادعای کمک میکنید از طرف دیگه می‌خواستید هر چه که سرداران سپاه می‌خواهند را دولت انجام بدهد .رئیس جمهور منتخب مردم است وباید انتظارات مردم را برآورده کند نه توقع.های شماهارا
لاسواد علی عسگری از صداسیما به هولدینگ خلیج فارس
"بیانیه ۱۸۰ نماینده مجلس" ، عجب با اعمال فشار بر فضای مجازی میخواهید فرهنگ رو بسازید پس نمیدونید اگر با بخشنامه و دستور و سخنرانی فرهنگ ساخته میشد الان شاهد نمایی از فیلم های مذهبی زمان پیامیر بودیم ولی نیستیم
دادش های حداقل رایی، فرهنگ رفتاری که افراد جامعه با آموزش و عمل یاد میگیرند که الان منبع آموزش فرهنگی ماهواره و فضای مجازی هستش که تعطیل شدنی نیست ولی قابل بهره برداریه البته نه توسط حراف های بی عمل
امسال بهمن ماه بدون شک یکی از تاریخی ترین ماه‌ها خواهد بود، گرسنگی معلمان ، کارگران ، پرستاران و کارمندان بعضی از ادرات و فاصله ۲۳ برابری حقوثها اعصاب و روان جامعه رو به هم ریخته ، دولتی که عرضه اداره کردن جامعه رو نداره و با هماهنگی مجلس کاملا منفعل دارن تیشه به ریشه می‌زنند
آیا مرغ ۸۰ هزار تومانی و تخم مرغ کیلویی ۴۹ هزار آینده ای برای کشور خواهد گذاشت
آیا کشوری که به سرعت در حال پیر شدن هست و حداقل در هر خانواده یک نفر سالمند و بیش از ۶۰ درصد جامعه به انواع درد و مرض گرفتار هستند حذف ارز ترجیحی کار درستی هست
شما که نمی‌توانستید مملکت رو اداره کنید چرا وارد شدید
خاتمی ۸ سال مملکت داری کرد کوچکترین فشار اقتصادی روی مردم نبود ؟؟ شما ۶ ماه نشده دارید بذر نا امیدی میکارید و صحبت از کارت غذا می‌زنید؟؟ ملت رو وادار به اتوبوس خوابی ، پشت بام خوابی ، اتاق ۵ متری برای چند نفر؟؟
علی عسکری توی صدا و سیما هم کاره ای نبود. فقط یه سیاهی لشکر. اونجا هم همین نقش رو بازی می کنه. اونو میگذارن اونجا چون از هیچ چی سر درنمیاره هر کاری خواستن میکنن...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
جناب علی عسگری نقش ماشین امضاء را دارند .هم تو صدا وسیما هم اینجا بهش دستور می‌دهند چی رو امضاء کن یا امضاء نکن
اقایان اشتباع را حی توجیع می کنند
مگر حدیث نداریم که پست و منصبی را که شایسته آن نیستی نپذیر؟!!
یعنی جناب علی عسگری خودشان را شایسته مدیر عاملی هلدینگ خلیج فارس می‌دونند؟!!
واقعاً فرد متخصص و آشنا به مدیریت و پتروشیمی تو مملکت که از جناه خودتون باشه وجود نداشت؟!!
اقای اشنا از چی هولت برداشته ؟؟؟؟ افشاگری از حقایق ناراحتتون کرده
علی مطهری و حسامالدین اشنا هردو باید اعدام بشن همین اعدام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
میگم بهتر نیست اصلا 80 ملیون نفر را اعدام کنید تا کشور از لوس وجود ایرانی های بد پاک بشه و کشور فقط بیفته دست شما خوب ها؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
آقایان انحصارکران واز ما بهترون وقتی نمیتونند با منطق ودلیل جواب بدهند دم از اعدام می‌زنند تابارعب.وحشت برای مخالفانشان زبانشان راببندند
واقعا اگر چند نفر از جمله حسن روحانی اعدام شوند کسی جرات خلاف نمیکند.
الان که حاج قاسم به شهادت رسیده ، هرکسی از زبان آن سردار شهید شروع به نقل قول و بیان دیدگاه های خودش به نام ایشان می کند .
محاکمه کنید.
به کار گیری افراد غیر متخصص و بیسواد ویا تخصص غیرمرتبط در دولت همه چیز را مشخص می کند علی عسکری خخخخخخخخخ
خوب اگر آدم های متخصص و وزین را بکار بگیرند که فرمان نمی برند
در یک نظام شایسته سالار است که افراد هر چه شایسته تر بالاتر و نتیجه این میشود که ژاپن ژاپن میشود، آلمان آلمان میشود
آقای یامین پور!!اگرهمین کاررودردوره روحانی وزارت ورزش وجوانان انجام میدادالان تمام رسانه هاوشخصیتهای منتسب به اصولگرایی هوارشون بلندبود که دولت داره ترویج ابتذال واباهه گری وبی حجابی میکنه!!!برادر،شمااگه تصاویروصحبتهای این به اصطلاح شاخهای مجازی روقبل وبعداز جلسه ببینید که چجوری دارن به ریش شمامی خندن و(مقنعه وحجاب)موردتمسخرقرارمیدن اونوقت این حرفهارونمی زدید!!!اصولااین دختران بانمایش یک سبک زندگی خاص وسطح بالا(به اصطلاح لاکچری)که برای خیلی ازجوونهادست نیافتنی هست،سطح انتظارات وتوقعات اززندگی وتشکیل خانواده رودربین جوانان خیلی بالابرده اند،درکناراین انتظارات بالا،شرایط سخت اقتصادی ومعیشتی واشتغال وسکن و.... قراربدید!!!..ازطرفی این دختران اگرباهمون وضعیتی که درفضای مجازی هستن ،بیان توکوچه وخیابون،قطعا توسط گشت ارشادو..... بعنوان بدحجابی یابی حجابی وترویج....موردبازخواست قرارخواهندگرفت ..... به کجاچنین شتابان؟!
تنها که پسر زاهدی نیست که پست گرفته امیر حامد خان پسر آقای خانی نماینده شاهرود و میامی در مجلس هم در وزارت بهداشت پست گرفته است.
من از روحانی خوشم نمیامد و نمیاد ولی در مورد محاکمه روحانی باید گفت اگر میلیاردها دلار و طلا رو به باد فنا داد و اگر مجلس وقت هم یار غار روحانی بود جلوگیری نمیکرد و اعتراض مردمی هم آب زیختن به آسیاب دشمن بود و اجازه نداشتن یعنی تو این مملکت به عریض و طویلی و اینهمه مجالس مختلف تشخیص و خبرگان و نگهبان چکاره بودند چرا یکنفر جلوی دولت نایستاد و چرا تمام قد از دولت و دولتها علیرغم تمام مسائل و مشکلاتی که برای مردم و کشور بوجود میاوردند حمایت کرده و میکنند؟
گفته نقل قول از جلسه محرمانه و در فقدان فرد به دور از امانت داری است؟ به خاطر محرمانه بودن جلسه یا فقدان او؟ اگر محرمانه بودن جلسه دلیل برای عدم گفتن این حرف بوده که باید گفت شما جلسات را محرمانه میکنید که مواضع افراد را پنهان کنید مثل همه اموراتتان که نمی خواهید مردم از نظرات شما و دیگران آگاه شوند.
اگر به خاطر فقدان فرد به دور از امانت داری است که باید علم تاریخ و حدیث را دور ریخت.

هر حرفی که از زبان آشنا خارج میشود، مهر تایید دیگری بر دورو بودن این فرد است.
آقای زاهدی که خودش هزار تا پست و منصب داره دانشگاه غیر انتفاعی داره. حالا هم پسرش ادامه میده راه پدر رو. ... فقط شما ها لیاقت دارید. فقظ شماها ژن خوب دارید
این حرفها در مورد روحانی صرفا جهت خراب کردن وجهه ایشان می باشد . مثل ایت الله رفسنجانی
اگر واکسن در دوره ایشون کم وارد مملکت شد بخاطر ایشون نبود همین مجلس و معوان رئیس جمهور فعلی مسئول ان هستند و اینهمه کشته دست مردم گذاشتند تاریخ قضاوت می کنه
روحانی خوب میدونست که اگر به سازش نرسیم در مذاکرات وضع مملکت همینه که دارید می بینید الان اقایون یواش یواش دارن به این نتیجه میرسن که باید سازش کنند راهی جز این ندارند فقط اهداف سیاسی و طمع قدرت چشم همه رو کور کرده و وضع به اینجا رسیده
آشنا درست حرف بزن ببینم چی میگی. همچنین توییتر درفتر تمرین نیست هی بنویسی بعدش پاک کنی.
درود بر سردار حاجی زاده قهرمان ملی و همه سپاهیان غیور

کور شود چشم لیبرالهایی که قدرت و عظمت سپاه را نمیتوانند ببینند. هشت سال دروغ این جماعت و خیانتهایشان را دیدیم و شنیدیم. حرف حق از دهان این جماعت بیرون نمی آید.
نیازی به 170000 نفر نیست، همین 290 نفر با این وزرا و مسئولین و مدیران و ... بیسواد و ناآگاه (با مدارک دکترای پولی که تبلیغاتش بر در و دیوار اطراف دانشگاه تهران انباشته است) برای نابودی یک کشور و ملت کافی است.
وای بر مملکتی که این چهره های اینستا بخواهند در آن مروج فرهنگ باشند.
یه جوری به انتصاب علی عسگری در هولدینگ اعتراض شده که انگار ایشون در پست قبلی یعنی ریاست صدا و سیما خیلی متخصص بوده! یا مثلا بقیه مدیران این کشور در پستی که دارن متخصص هستن.در این مملکت همیشه و در همه جاش تخصص آخرین شرطه نه اولیش
ایران حق رای خود در سازمان ملل را از دست داد......

خب به اندازه 18 میلیون دلار طلبهای ایران از سریلانکا رو
، بگید سریلانکا ، چای بفرسته برای سازمان ملل.

موضوع حله.

مگه تحریمها کاغذ پاره نبود............
کسی لازم نیست مجلس را تخریب کند !نمایندگان خودشان به اندازه 290 میلیون اینکا را انجام می دهند؟کافیست در حزه انتخابی نظر مردم را در مورد عملکرد مجلس بپرسند؟انتصابات گرانی ها دورویی ها و .....
آقا تتلو را هم دعوت میکردید ایشان هم تجربیات زیادی در امر ازدواج آسان دارند هم دوستی قدیمی !
با این انتصاب معلوم شد حرف های آقایان در مورد مردم سالاری و شایسته سالاری همش کشکه ! اینکه جوانها باید چه بکنند و در میدان باشند و علم فرا بگیرند تماماً فریبه ! اینهمه ما متخصص و مدیر عالی در صنعت نفت داریم که عمرشان را در نفت گذرانده اند و موی سپید کرده اند همه را ول کرده اید کار را به کسی سپرده اید که در مسئولیت قبلی اش با حجم عظیمی از پول و بودجه که در اختیارش بود کار را به ورشکستگی کشاند ! کسانی که حنجره شان را پاره میکنند و از سوء مدیریت فریادشان به هواست کجا هستند تا یک مورد فقط یک مورد را در مورد آقای عسکری ذکر کند که به این دلیل ایشان برای این پست اتخاب شده است !
اگرعدالتی وجود داره باید روحانی محاکمه شود
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
پس بقیه چی؟
احتمالا وقتی در زمان وزارت خودش، وزیر جدید را بعنوان ریاست دانشگاه انتصاب کرده گفته بعدانا هوای پسرم که قراره بعدا هیأت علمی بشه داشته باش.
انتصاب آقای علی عسکری اگر تخصص دارد منعی ندارد در غیر اینصورت وای به حال کشور. در خصوص مجلس در گزارشات صا وسیما نشانی از نظم مشاهده نمی شود ضمن آنکه ورود موبایل هم به داخل صحن ممنوع شود.
خطاب به امام جمعه اصفهان:
چگونه است كه كنكور براي دانشگاهها بايد باشد، اما براي حوزه هاي علميه و مدارس ديني نه؟؟؟!!!

حوزه هاي ديني چه گلي سر جامعه ميگذارند كه هر فردي با هر نگرش و سواد و فهمي وارد آن ميشود و چند صباحي بعد بعنوان عالم ديني (كه اكثرأ كم سواد هم هستند) وارد جامعه ميشوند و مردم ساده لو هم از آنها در مراسم عبادي تبعيت ميكنند....!!!
در ضمن امروزه بسياري از افرادي كه وارد حوزه هاي ديني ميشوند جهت فرار از سربازي اقدام به اينكار ميكنند!!!
آقای حاجی زاده استعفا که ندادی برکنار هم که نشدی پس سکوت کن و لطفا یک عکس با لباس نظامی و درجه ستوان دومی و یا حتی سرگرد ی به مردم نشان بدهید
یک‌ فرد نظامی که یک مامور و‌ منصوب است! چه حقی دارد بالاترین مقام اجرایی کشور را که منتخب مردم‌است را تهدید کند؟ این قانون‌ اساسی را برای قشنگی نوشتن؟!؟
آقاي حاجي زاده شما بجاي اظهارنظر درباره مسايل غير مرتبط به خود لطفا" علت صدور دستور شليك موشك به هواپيماي مسافربري بي دفاع و تكه و پاره كردن تعدادي از جوانان نخبه مملكترا توضيح بده.
هر جای دنیا بود، حاجی زاده عزل و‌محاکمه ‌میشد! تازه طلب کار هم هست!!!!
اوه اوه چقدراینا زشتن!خدایی شاخ های اینستامال کشورهای اروپایی راببینید!
منتطرباشیم ببینیم نرمش قهرمانانه شماره ۲ به کجا می رسه کمر مردم که زبر بار سنگین مشکلات شکست و نابود شد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی