بازدید 67332
دو هزار و نهصد و سیزدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

نماینده مجلسی که معتاد و تزریقی بود/ طالبان پخش موسیقی در داخل خودروها را ممنوع کرد/افزایش شش برابری قیمت در انتظار تخم مرغ/نماینده تهران: حقوق نماینده مجلس ۱۸ میلیون تومان است

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: سیاست‌های اشتباه وزیر صمت درباره صنعت خودرو هزینه‌های بسیاری به کشور وارد می‌کند/برخورد با عاملان توهین به حجاب اسلامی در یک دامپزشکی/ پیشنهاد زاکانی برای انتقال داشته‌هایشان به کشور‌های دیگر ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۹۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹ 25 December 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.


نماینده مجلسی که معتاد و تزریقی بود
«سلیمی» عضو هیات رئیسه مجلس در بارنامه دستخط در پاسخ به سوالی درباره حضور یک نماینده معتاد در مجلس گفت: در دوره هشتم نماینده مجلسی داشتیم که اعتیاد داشت و تزریق می‌کرد! برای استخدام در هر شرکتی تست عدم اعتیاد می‌گیرند، چرا در مجلس تست اعتیاد نمی‌گیرند؟

سیاست‌های اشتباه وزیر صمت درباره صنعت خودرو، هزینه‌های بسیاری به کشور وارد می‌کند
عضو ناظر مجلس در شورای رقابت با انتقاد از سیاست اشتباه وزیر صمت درباره صنعت خودرو، گفت: خودروسازان هیچ برنامه‌ای برای کاهش مصرف سوخت خودرو ندارند، حال آنکه شرکت‌های خودروساز در دنیا در حال تولید خودروهای برقی و کم مصرف هستند.مجتبی رضاخواه درباره سیاست وزارت صمت مبنی بر افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو، گفت: روش فعلی وزارت صمت نادرست است، چراکه اصرار بر افزایش قیمت خودرو با وجود انحصار در بازار و عدم تعهد خودروسازان به ارتقای کیفیت، موجب ناکارآمدی صنعت خودرو شده است، به گونه‌ای که در شرایطی که مردم از این شرکت‌ها راضی نیستند، خودروسازان نیز مستمر به دنبال گران کردن محصولات خود هستند. رضاخواه گفت: روش فعلی وزارت صمت نادرست است، چراکه اصرار بر افزایش قیمت خودرو با وجود انحصار در بازار و عدم تعهد خودروسازان به ارتقای کیفیت، موجب ناکارآمدی صنعت خودرو شده است، به گونه‌ای که در شرایطی که مردم از این شرکت‌ها راضی نیستند، خودروسازان نیز مستمر به دنبال گران کردن محصولات خود هستند.

برخورد با عاملان توهین به حجاب اسلامی در یک دامپزشکی
به دنبال انتشار ویدویی از توهین به حجاب اسلامی از سوی افرادی در یکی از دامپزشکی‌های تهران در فضای مجازی، رییس پلیس فتای پایتخت از برخورد با عاملان این ویدیوی موهن خبر داد. مدتی پیش، ویدیویی موهن در فضای مجازی منتشر شد که در جریان آن فردی اقدام به قرار دادن تکه‌ای پارچه بر سر یک سگ کرده و با بیان الفاظی نامناسب به حجاب اسلامی توهین کرده بود. این موضوع باعث ناراحتی بسیاری از شهروندان شده و واکنش‌های زیادی را در پی داشت. در همین راستا سرهنگ داود معظمی گودرزی، رییس پلیس فتای تهران بزرگ گفت:‌ به دنبال انتشار ویدیویی از یک دامپزشکی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اقدام نامتعارف افراد حاضر در ویدئو و تمسخر حجاب اسلامی،در پی درخواست های مکرر مردمی از پلیس پس از انتشار این ویدیوی توهین آمیز و جریحه دار شدن افکار عمومی، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت و افراد مرتبط با موضوع پس از شناسایی توسط کارشناسان پلیس فتای فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، در پلیس فتا حاضر شدند.

پیشنهاد زاکانی برای انتقال داشته‌هایشان به کشورهای دیگر
علیرضا زاکانی: شهردار تهران با تاکید بر اینکه باید نگاه به داخل شهرداری و امکانات آن داشته باشیم گفت: در این میان بخشی دیگر از مسئولیت ها نظارت بر دیگر دستگاه هاست تا بتوانیم از این طریق و با ایجاد پیوستگی در مدیریت بحران موفق باشیم. نقطه آغاز را می‌توان شهرداری تهران قرار داد که بتوانیم با لکه گذاری به سمت ایجاد بافتی جدید برویم که برای شهر نه تنها زیان ندارد بلکه آورده نیز دارد. وی ادمه داد: داشته های ما بسیار بالاست و این داشته ها را می توان در اختیار دیگر کلانشهرها و حتی کشورهای دیگر نیز قرار داد. در بخش بین الملل باید نقشه دقیقی احصا شود که آغاز آن کلانشهرهای ایران است، کشورهایی هستند که نیازمند تجارب ما هستند و ما چه در بخش استفاده از تجارب، چه در بخش ارایه تجارب بحران نباید خساست به خرج دهیم.

طالبان پخش موسیقی در داخل خودروها را ممنوع کرد
طالبان پخش موسیقی در داخل خودروها و همچنین سوار کردن زنان بی‌حجاب را ممنوع اعلام کرد.خبرگزاری کابل در صفحه توییتر خود نوشت: «وزارت امر به معروف و نهی از منکر در کابل به رانندگان توصیه کتبی کرده که از پخش موسیقی خودداری کنند و زنان بی‌حجاب را سوار نکنند». طالبان در بیانیه‌ای که در رسانه‌های محلی منتشر شده است، اعلام کرد که «مسئولان وزارت ارشاد اسلامی در دیدار با نمایندگان آرایشگاه‌های مردانه شهر لشکرگاه مرکز استان هلمند کشور افغانستان توصیه کرده‌اند که از حالت دادن به موها و تراشیدن ریش‌ها خودداری کنند». پیشتر روزنامه اطلاعات افغانستان گزارش داده بود که طالبان وزارت امور زنان در افغانستان را لغو و «وزارت امر به معروف و نهی از منکر» را جایگزین کرده است.

افزایش شش برابری قیمت در انتظار تخم مرغ
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران در واکنش به گرانی غیرقانونی تخم مرغ گفت: برای جلوگیری از ایجاد شک و شبهه و اثر روانی منفی در بازار لازم است که دولت رسما تکلیف مرغداران را مشخص و حذف یارانه ۴۲۰۰ از اول دی را تکذیب کند. در حالی که هنوز ارز ۴۲۰۰ تومانی نهاده‌های دامی حذف نشده، در پی اعلام اخبار غیررسمی تشکل‌های حوزه مرغ و دام در این باره، قیمت تخم مرغ طی دو سه روز اخیر غیرقانونی افزایش یافته است. ناصر نبی پور رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران درباره دلایل این اقدام غیرقانونی اظهار داشت: قیمت تخم مرغ به طور رسمی تغییری نکرده است، اما با توجه به اینکه مدتی مسئولان تشکل‌ها و مجلسی‌ها می‌گویند که از اول دی نهاده‌ای به مرغداران داده نمی‌شود و قیمت‌ها آزاد می‌شود و از طرفی دولت نیز رسمی و قطعی اعلامی نمی‌کند که قرار است، قیمت نهاده‌ها دامی از دی ماه حذف شود یا خیر، بر این صنعت تاثیر گذاشته است. وی افزود: مرغداران نیز مطمئن هستند که ارز ۴۲۰۰ تومانی نهاده‌های دامی حذف می‌شود و نهاده یارانه‌ای داده نمی‌شود و قیمت تخم مرغ بالا می‌رود. رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران ادامه داد: با برداشته شدن ارز ۴۲۰۰ تومانی نهاده‌های دامی، قیمت این محصولات تقریبا شش برابر می‌شود و به شدت روی قیمت تمام شده تخم مرغ تاثیر می‌گذارد.

نماینده تهران: حقوق نماینده مجلس ۱۸ میلیون تومان است
محمد اسماعیل کوثری نماینده تهران، درباره حقوق دریافتی نمایندگان گفت: یا ۱۶ تومان است و یا ۱۸ تومان. اما اینکه بخواهد حاشیه داشته باشد، آن حاشیه‌اش ملاک نیست. بالاخره شما هم در خانه‌ای که هستید بالاخره عیدی به بچه می‌دهید، اینجا هم شاید چنین کاری بکنند. یا مثلا اگر ماشین اینجا را استفاده کنید یا نکنید، آن حاشیه که می‌گویید همین‌هاست. اما حقوق مشخص است و چیز پنهانی نیست.

کریمی قدوسی: در ۱۲۰ روز مشکل‌مان با همسایه‌ها ۱۰۰ درصدی حل شد و در بهترین شرایط هستیم
جوادکریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تمجید از دولت سیزدهم گفت: روابط و مناسبات ایران با کشورهای همسایه در ماه‌های اخیر در بهترین شرایط در سال‌های اخیر قرار دارد. گفت: در ۱۲۰ روز اخیر مسائل کشور در رابطه با ترکمنستان، قرقیزستان، ارمنستان، جمهوری آذربایجان، پاکستان، افغانستان و امارات حل شد و امروزه در بهترین شرایط هستیم و روز به روز هم روابط بهتر می شود. او گفت: به وزارت خارجه پیشنهاد دادم در رسانه ملی، معاون اقتصادی و دیپلماسی وزارت خارجه بعنوان نفر دوم وزارت امور خارجه با مردم صحبت کند.در دولت قبل چهره دوم سید عباس عراقچی بود عراقچی یعنی مذاکره؛ الان مذاکره چیز مهمی نیست؛ شد که شد، نشد هم کارمان را انجام می دهیم.

وزیر آموزش و پرورش: تجمع معلمان را «در مقابل نظام»، تلقی نکنید
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در نخستین نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه در سند تحول بنیادین ارکان فرایند تربیتی عبارتند از خانواده، حکومت،  رسانه و نهادها و سازمان‌های غیردولتی،  اظهار کرد: با توجه به نقش رسانه، کارهایی که تاکنون اجرا شده است را با اصحاب رسانه مطرح می‌کنیم، چون معتقدیم قدرت ارتباطات در تحکیم مبانی دولت‌ها و اداره حکومت نقش بی‌بدیلی است.وی درباره تجمعات فرهنگیان عنوان کرد: معلمان خواسته صنفی دارند و این را تجمعی که معلم در مقابل نظام است تلقی نکنید، معلمان وقتی مشاهده کردند به حرف‌هایشان توجهی نمی‌شود، این اتفاق افتاده است بنابراین باید سازمانی ایجاد کنیم تا حرف و اعتراض معلم را بشنویم، امشب جلسه‌ای با معلمان داریم تا حرف‌های آنها را بشنویم. وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: تشکل‌ها و سازمان‌های غیردولتی که امروزه سازمان مردم نهاد هستند نقش‌شان تسهیل‌گری دولت و معلمان است و اگر تشکل‌ها این کار را انجام ندهند، کارایی خود را از دست داده‌اند.

امام جمعه اهواز: از پذیرش بالای جوانان در دانشگاه جلوگیری کنید تا آمار بیکاران افزایش پیدا نکند
نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه خروجی دانشگاه‌ها باید متناسب با نیاز جامعه باشد، گفت: آمار ورودی به دانشگاه‌ها بالاست اما خروجی آن بر اساس نیاز جامعه نیست.حجت السلام سید محمد نبی موسوی‌فرد جمعه شب در جریان دیدار معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بیت نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: یکی از مسائل مهم که باید جدی به آن توجه شود خروجی موثر دانشگاه‌هاست. باید یا بازار کار را برای جوانان فراهم و یا از پذیرش‌ بالا جلوگیری کرد تا آمار بیکاران افزایش پیدا نکند. امام جمعه اهواز بیان کرد: امروزه تعداد قابل توجهی از جوانان با وجود تحصیلات عالی بیکار هستند که نشان می دهد میزان ورودی و خروجی به دانشگاه با آمار اشتغال و بازار کار تفاوت زیادی دارد.

پناهیان: ایجاد انگیزه ازدیاد نسل باید در روضه‌های خانگی شکل بگیرد
پناهیان، نایب‌رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه یکی از شاخص‌های سطح معنوی جامعه برگزاری روضه‌های خانگی است، عنوان کرد: امام سجاد(ع) و امام باقر(ع) در خانه خود روضه می‌گرفتند و امام سجاد(ع) به شیعیان امر می‌کردند که در خانه‌های خود روضه بگیرید. وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) هفته‌ای یک بار برای حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) روضه می‌گرفتند، ادامه داد: وقتی برای شهادت جعفر طیار خانواده‌اش در خانه گریه می‌کردند فردی آمد و به این نوع گریه کردن برای فرد از دست رفته اعتراض کرد ولی پیامبر(ص) فرمودند برای فردی مثل جعفر باید گریه کرد و دستور دادند که خانم‌ها غذا نپزند و آقایان غذا را آماده کنند تا بانوان عزاداری کنند. پناهیان با بیان اینکه مادری که روضه می‌گیرد فرزندان خود را بیمه کرده است، خاطرنشان کرد: بسیاری از سیاست‌های ما مانند ایجاد انگیزه ازدیاد نسل باید در روضه‌های خانگی شکل بگیرد و این روضه ها می‌تواند در ترویج مباحث فرهنگی بسیار مؤثر باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶۴
یعنی تخم مرغ از سال ۹۷ گران نشده که با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی یکباره بخواهد کل افزایش قیمت دلار را یکجا پر کند؟
در آخرالزمان بی دینها و دنیا پرستان به قدری گسترش می یابند که خدا ترس ها در فشار قرار می گیرند و آن روز روز آمدن منجی بشریت است برای پاک سازی و هم محو شدن غده سرطانی خاورمیانه تا در قدس آزاده شده به همراه مسیح نماز برپا کنند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
شما که دلت پاکه ما رو هم با خودت ببر کانادا
علیرضا زاکانی :داشته های ما بسیار بالاست و این داشته ها را می توان در اختیار دیگر کلانشهرها و حتی کشورهای دیگر نیز قرار داد،
تورا خدا این کار نکنید همین داخل ویران کنید کاری به دیگر کشورهای جهان نداشته باشید با این حرف ها خودتان بیشتر خر و مسخره نکنید شما نمی توانید قیمت تخم مرغ در این کشور ویران شده تنظیم کنید چه داشته اید برای کشورهای دیگر دارید مسخرها عالم
از وقتی که در دهه 70 به بعد دانشگاه ها زیاد شدن و اولویت اول مردم شد و آموزش دنیا پرستی داده می شد از طریق آن و همزمان شد با فراری دادن زنان از خانه در جهت کار کردن در محیط مردان نتیجه می شود الان که فرزند آوری کم ازدواج ها رو هوا و طلاق و خیانت...
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
عمو جون این تفکر امثال تو هست که تو این مدت مملکت دستشون بوده و وضعو به اینجا رسوندند هنوز هم از رو نرفته اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
جناب خجالتی با همین پرچمی که آمدی اینجا اظهار نظر می کنی قبلا این راه را رفتند و به در بسته خوردن و شما از آنها تقلید کردین
ناشناس
| Sweden |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
دنیا پرستی را به آنها بگو که بین هزاران محافظ زندگی می کنند!!!!!!
علیرضا زاکانی،: شهردار تهران تا کنون مردم از داشته هایت بجز استخدام داماد تان چیزی ندیدیم این داشته هایت اول اجرا کن صادرات داشته هایت طلب تان
آیا می دانید از وقتی ارز 4200 اعلام شد و گفتند هرکس خواست می‌تواند این ارز را بگیرد و بالاتر از آن قاچاق است عاملی شد بر این که دلار بشود 30 هزار تومان وگرنه اگر این ارز 4200 نبود الان قیمت دلار نهایتا 15 هزار تومان می بود؟ و تورم و گرانی کمتر؟
چون وقتی شکاف بین بازار ارز و این ارز درست شود دولت مجبور است برای تهیه این ارز پول چاپ و از بانک مرکزی استقراض کند و می شود کسری بودجه چند صد هزار میلیارد تومانی فعلی و در نتیجه افزایش تورم بیشتر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
نه عزیز نگفتند هر کس خواست می تواند ارز بگیرد ادرس اشتباه ندهید گفتند هر کسی که توان وارد کردن غذا و دارو را دارد جلو بیاید البته که ترامپ هم باعث شد تعدادی از اینها نتوانند غذا و دارو وارد کنند و در نهایت بالاخره مقداری که می بینید و تا الان ما را رسانده وارد شد ضمنا بزرگترین عامل تعیین نرخ دلار رابطه کشورها با امریکاست نمونه اش را در ترکیه ببینید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
همه یادشان هست گفتند! در ضمن دلار با تورم سرکار دارد نه چیز دیگری یعنی تورم بالا می‌رود که دلار گشتبند آن بالاتر
دریغ از یک خبر امیدوارکننده و حال خوب کن برای این ملت مظلوم. همش اخبار طنز از نوع تلخ یا همون تلخند .....!!!
آدرس غلط نده گوشت قرمز ارز ترجیحی آن حذف شد ولی افزایش قیمت نداشت و مرغ هم الان اگر بنا بر آن قیمت 4200 باشد باید 10 الی 12 هزار تومان باشد
طالبان پخش موسیقی در داخل خودروها را ممنوع کرد) ای یادش به شر یک موقع اینجا هم نوار موسیقی مردم را میشکستند و هنوز هم مشغول گیر دادن به این و ان هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
الان بودجه کم است اگر نه در دستورکار است
ناشناس
| - |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
گوشش دادن به نوار بلی مزاحم دیگران شدن با پخش 2000 واتی داخل اتومبیل خیر
حقوق نماینده مجلس ۱۸ میلیون تومان است ؟؟؟!!!!!
پس برای دریافت همین ۱۸ میلیون صدها میلیون خرج تبلیغات میکنند که انتخاب بشوند ؟؟؟!!!
شمارا بخدا برای شعور مخاطبانتان ارزش قایل بشوید
تمامی بدبختی مردم دنیا ناشی ازافکار طالبان وطالبانی هاست دیوانگانی که باعقاید قرون وسطی خود هنری جز بدبخت کردن مردم ندارند
فقط تخم مرغ نیست قراره خیلی چیزا شیش برابر بشه نفری صد تومنم بدن دست ملت بنزینم بشه لیتری بیست تومن فضای مجازی هم ک قراره برامون صیانت کنن ک جیک نشه بزنی خب اخرش چی میخواید ب کجا برسید گیرم ک بمب هم بسازید اسراییلم محو کردید بعدش چی ملت فتوسنتز کنن زنده بمونن ایا بنظرتون جنگ داخلی راه نمیفته؟بهنر نیست با امریکا از در دوستی دربیایم دست از دخالت و جنگ افروزی تو بقیه کشورا برداریم سرمون ب کار خودمون باشه تا تحریمها برداشته بشه نفت و گازمون رو ب قیمت و راحت بفروشیم دلارای بلوکه شدمون سرازیر بشه تو کشور دلار ارزون بشه پولمون ارزش پیدا کنه؟خدایا تو ریشه ظلم رو بکن
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
کلماتت خیلی آشناست از شبکه های بیگانه کپی می کنی ؟
پناهیان: ایجاد انگیزه ازدیاد نسل باید در روضه‌های خانگی شکل بگیرد) انگیزه اش در وزارت اقتصاد و بالا رفتن سطح معیشت مردم بالا میرود نه در روضه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
جمعیت فعلی را حفظ کنید ازدیاد پیشکش تان
بیا اینجا هم درست کن زن و مرد نامحرم در ماشین تک و تنها می‌روند و با کنار نامحرم می نشینند خودمانی شدنشان بماند که از هر چیزی حتی بی حجابی هم بدتر است و دو طرف را....! یا دیرکرد بانکی را هم حذف کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
خوب چکار کنیم ؟؟
می خوای پشت سر همه گشت ارشاد بفرستیم که کنار هم ننشینند و خودمانی نشوند ؟؟
چرا با وجود این همه نهاد فرهنگی و حوزه علمیه با این بئدجه های نجومی هنوز اسلامی که مورد نظر شماست در جامعه پیاده نشده ؟؟؟؟
محمد اسماعیل کوثری نماینده تهران، درباره حقوق دریافتی نمایندگان گفت: یا ۱۶ تومان است و یا ۱۸ تومان!!!!!!!!
اما حقوق مشخص است و چیز پنهانی نیست!!!!!
اقای پناهیان روضه گرفتن درمنازل فرزندان خانواده بیمه میشوند یا اخوندا
امام جمعه اهواز: از پذیرش بالای جوانان در دانشگاه جلوگیری کنید تا آمار بیکاران افزایش پیدا نکند) عجب راه حل هوشمندانه ای !! داری از کف میری!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راست می‌گوید چون الان مد شده باید دانشگاه رفت و کار پشت میز نشینی به فارغ‌التحصیلان خوب طبیعی هست کشور فقط به پشت میز نشینی احتیاج ندارد
جوک امروز را هم آقای کوثری در مورد میزان حقوق نمایندگان عنوان کردند. بالاخره محض خنده بدک نبود.
افزایش شش برابری قیمت در انتظار تخم مرغ) دولت روحانی با ارز ۴۲۰۰ به معیشت ضعیف ترین مردم در مقابل ترامپ و تحریمهایی که حتی شامل غذا و دارو میشد کمک کرد و هیچ منتی بر سر مردم نگذاشت الان دولتی که فقط ادعا داردمردمی است در صدد حذف ساده ترین مواد غدایی که خوراک مردم( لبنیات نان برنج و مرغ و تخم مرغ )ضعیف است می باشد این یعنی بی عرضگی این یعنی ماندن در قدرت به هر فیمتی
پیشنهاد زاکانی برای انتقال داشته‌هایشان به کشورهای دیگر) چقدر هم که تو تجربه داری !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
:داشته های شهر تهران
هوای آلوده
ترافیک فوق سنگین
گرانی سرسام آور
نداشتن شبکه فاضلاب
کمبود و بی نظمی حمل و نقل عمومی
آلودگی صوتی
آلودگی مواد غذایی
تخریب فضای سبز
ساختمان سازی بی رویه و غیر استاندارد
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
آقای دکتر زاکانی مواظب این تجربیات رو هم مثل کیوی و گوجه و سیب زمینی مون پس نفرستند!!!!!!!!!!!!!!
نماینده مجلسی که معتاد و تزریقی بود
«سلیمی» عضو هیات رئیسه مجلس در بارنامه دستخط در پاسخ به سوالی درباره حضور یک نماینده معتاد در مجلس گفت: در دوره هشتم نماینده مجلسی داشتیم که اعتیاد داشت و تزریق می‌کرد! برای استخدام در هر شرکتی تست عدم اعتیاد می‌گیرند، چرا در مجلس تست اعتیاد نمی‌گیرند
وزیر تریاکی هم داشتیم
پاسخ ها
ارش
| Germany |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
تریاکی نبوده هرویینی بوده چون نا اونجایی که من میدونم تریاک رو تزریق نمیکنند
، کشورهایی هستند که نیازمند تجارب ما هستند و ما چه در بخش استفاده از تجارب، چه در بخش ارایه تجارب بحران نباید خساست به خرج دهیم
حتما کشور های افریقایی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
یک معجزه هزار سوم داشتیم که مدیریت و رهبریش،ایران را به لجن کشید.همون یک مورد برای سالها بس هست
کریمی قدوسی: در بهترین شرایط هستیم! کی؟ تو یا ملت؟
حالا معلوم شد عکسهایی که از چرت زدن نمایده ها روی صندلی های مجلس بوده برای چی بوده
پاسخ ها
m.n
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
:)))))))))))
جناب زاکانی! شما همان‌ پروژه مدیریت جهانی سلف خودتان معجزه هزاره سوم را دنبال کنید.
هر کدام از نماینده ها در جاهای مختلف به طور صوری مشاورند و پولهای هنگفت می گیرند
تا وقتی اصلاح طلبان در حکومت رخنه کند هم آشوب هست و هم تحریم
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
فعلا که صندلی و ریش و قیچی دست اصولگرایانه منتظر بهشت برین باش آدم ساده لوح
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
این دعوای حیدری و نعمتی را تمام کنید و به داد کشور برسید
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
تو هنوز نفهمیدی اینا همه با هم‌فامیلن؟
آن کشور هایی که نیازمند تجربیات آقای زاکانی هستند و احتمالاً مثل زمان احمدی نژاد زنبیل گذاشته اند و نوبت گرفته اند، گناه دارند، معطلشان نکنید، یه چیزی کمتر، یه چیزی بشتر بهشان بدهید بروند یخورده خلوت شه!
آقای پناهیان داره مردم رو به روضه های مختلط همراه با عبادت ویژه تشویق می کنه یا خبرنویس شیطنت کرده؟
ای مردم بدانید ازدواج الان در ایران بزرگترین اشتباه زندگی است واشتباه خیلی مهلک و غیر قابل برگشت و ظلم در حق نسل اینده فرزند اوری هست چرا باید فرزندی به دنیا بیارید گدا و گرسنه و تا اخر عمر برده ......
واقعا این پناهیان یک نابق عه است
ازطالبان الگو برداری کنسد
آقای سلیمی حرف شمادرست است وبرای انتخاب شدن ازتست اعتیاد مهمترتست هوش است که اگرمیگرفتند چه ردصلاحیتهای کلانی راشاهد بودیم البته وقتی مجلس افتتاح شددیگرصلاح نیست که چنین تستی بعمل آیدچون به احتمال زیادازاکثریت میافتد
آدم مونده به
صحبت‌های نماینده در مورد حقوق و دریافتی نمایندگان
حرفهای امام جمعه اهواز در مورد بیکاری جوانان
افاضات جناب پناهیان در مورد ازدیاد نسل و....
بخنده، گریه کنه یا سرش رو به دیوار بزنه
پاسخ ها
اصغرشون
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
خودشیفتگیه زاکانی رو یادت رفت
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
فکر کن داری سریال برره میبینی
همین الان شش برابر داره فروش میره، قیمت تخم مرغ با ارز 4200تومانی شانه ای 17 هزار میشه نهایتا
ولی الان 50هزار تومنه
نمیتونید حجم انبوه تولید کنید تا بصرفه جمع بشید و مزارع بزرگ مکانیزه ایجاد کنید
قرار نیست دیگه عدم کارایی دولت و تولید کننده رو مردم بدن
از بچگی یادمه تو خالیها زیاد ادعا میکردن من اینم ما اینیم ، حرف مفته دیگه بزنین حالا حکایت ادعا مسئولینه ، اصلا علم و سواد ندارن میخوان ادای فیلسوف در بیارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
حرف مفت نیست. در زمان شهرداری آقای زاکانی تهران شده ام القری کشورها
به به
معتاد که قانون گذار بشه چی می شه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
شده همینی که میبینید
خدا همه احمقهارو در غالب طالبان و تفکر طالبانی گرد هم آورده
زاکانی دچار توهم از نوع احمدی نژادی شده ، هنوز نمیدونه که چقدر نمیدونه
پاسخ ها
اصغرشون
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
چند روز دیگه هاله نورم میگه و میگه رفتم کشور اروپایی بچه دوساله منو دید در بغل مادرش گفت زاکانی ... زاکانی ...
خدایی خیلی اعتماد به نفس فوق بالایی دارند ایشان
در روضه های خانگی،در مورد سنت حسنه ی هبه هم تبلیغ کنند.
طالبان تازه دارند سیاستهای دهه ۶۰ ایران را پیاده میکنند
جناب قدوسی یعنی دیگه دلواپسا از دیوار سفارتها بالا نمیرن ؟!!
آقای کریمی قدوسی این مشکلات را چه کسانی و چه گروهی ایجاد کرده بودند؟
اقای زاکانی یک سفر به سیول پایتخت کره جنوبی تشریف ببرید به نظر میاید انجا بیش از همه به تجربیات کلان شهر تهران ومدیریت شما نیاز دارند
از امام جمعه اهواز خواهش میکنیم که به شورای انقلاب فرهنگی بگوید که پزشکی را نیز مانند بقیه رشته‌ها نکنند.

پذیرش بدون قاعده باعث بیکاری و معضلات اجتماعی میشه
آقای کریمی قدوسی! فعلا که کمی از مشکلات ما با کشور شما همسایه شرقی شاید حل شده ضمنا جناب پروفسور شاید شما و دوستانتان و همفکرانتان مشکل نداشته باشید اما مردم به خاطر عدم تصمیم گیری های شما و بی خیالی بزرگواران بیچاره شدند. خدا نبخشه باعث و بانیان این وضعیت را
جناب کوثری! ما که قبول داریم شما ۱۶ میلیون حقوق می گیرید.شما مجلسیان آنقدر بزرگوارید که بعضی ها از شما حتی حقوق هم نمی گیرید، دنا پلاس نمی گیرید، ۵۰۰ میلیون ودیعه مسکن نمی گیرید فقط تمام توان خود را برای خدمت به مردم صرف می کنید که ماشاالله چشم نخورید مردم و کشور را به فلاکت رساندید.لطفا سکوت. بعضی مواقع اگر حرف نزنیم بهتره جناب!
اینکه گفتند حقوق نماینده ۱۸ م است شاید درست باشه اما این بیان ناقص است چون نمایندگان فقط حقوق نمی گیرند مزایا و چند نوع رفاهی ،پاداش ، حق فلان و حق بهمان حق مسکن ماموریت و.... که قطع و یقین به مبلغ ۴۰ میلیون تومان و بیشتر می رسه در این شک نکنید
آقای زاکانی حتما شما باید تجاربتون رو در اختیار دیگر کشورها قرار بدین.نکنه یه وقت خساست به خرج بدین!مخصوصا تجربه پلاسکو و آلودگی هوا و ترافیک تهران.کشورای دیگه لنگ و محتاج تجربه شمان.تمام کاراشون مونده رو زمین.!ب
جماعت افراطی چه بلایی سر اسطوره فوتبال مهدوی کیا آوردن؟؟ چرا این جماعت رگ غیرت آنها برای فقر و فلاکت ایرانی ها بیرون نمیزنه ؟؟ این جماعت شکم سیر همیشه دنبال حاشیه برای کشور هستند .
امیدوار باشید که جیمز وب به فضای 1/5 میلیون کیلومتری در آسمان فرستاده شد تا رازهای شگفت انگیز جهان از جمله راز خودروسازان داخلی و افزایش قیمت تخم مرغ را کشف کند
پیشنهاد زاکانی برای انتقال داشته‌هایشان به کشورهای دیگر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جناب زاکانی با این پیشنهاد یا شما معنی کلانشهر و اداره آنها را در خارج نمیدانید و ندیده اید یا اینکه برنامه ریزی دارید میکنید برای یک سلسله سفر گردشگری خارجی !
اقای کوثری حقوق خودشو دقیق نمیدونه! در صورتیکه هر حقوق بگیری تا قران اخر حقوقش را میدونه و براش مهم هست،تو خودت حدیث مفصل بخوان از این سخن سردار کوثری!!!
رییس و روسای اتحادیه مرغداران که همیشه میگفتند نهادهای دامی با ارز دولتی به دستشان نمیرسه همش آزاد میخرند الان چطور شده که نگران شده اند اگه آزاد بوده که برای شما فرقی نمیکنه
جناب سلیمی باید میگفتی گلی به جمال شورای نگهبان
، نکنه نماینده تزریقی مواد رو می‌برد داخل مجلس و تزریق می‌کرد؟ باید گفت گلی به جمال مجموعه حفاظت و حراست خانه ی ملت
کریمی قدوسی: در ۱۲۰ روز مشکل‌مان با همسایه‌ها ۱۰۰ درصدی حل شد و در بهترین شرایط هستیم
مشکل چه بود و چگونه حل شد؟
کریمی قدوسی هنوز هم دروغ میگه!!!ما مشکلاتمون با همسایه کم نشده بلکه موضوع آذریایجان هم اضافه شده!!!!
ظاهرا بخاطر کرونا میزان هدایا کم شده و پناهیان بفکر توسعه روضه خانگی افتاده!!!
زاکانی غیرقانونی که شهردار شده تو این چند روز هم کاری هم نکرده بعد میخواد مثل احمدی نژاد تجربیاتش به دنیا صادر کنه. این ملزمان یکم مراعات حال رئیساشونو بکنند تا ادعاهای بزرگتر نکرده.
چرا باید در پی درخواست مکرر مردم پلیس وارد عمل بشه؛ آیا ارزش چادر یک زن مسلمان کمتر از مجسمه حیوانی است که یک هندو بهش اعتقاد دارد ولی کسی متعرض او نمی شود؟
اقای‌ پناهیان‌ میشه بفرمائید‌ رابطه‌ روضه‌ خانگی با انگیزه‌ نسل اوری‌ چطوریه‌ ؟!
ادم‌ هرچی فکر میکنه می بینه مثلا‌ ملت تو خونشون‌ گریه‌ بکنند‌ چه حالی پیدا می کنند که بعد بروند دنبال ازدیاد نسل‌ ؟!!
بابا جان‌ یک قالب نان سنگک با دوتا تخم مرع‌ و روغنش‌ ۳۰ هزار تومان درمیاد‌ پدر من‌ نسل میخواد کجا بیاد ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
خندیدممممممممممممممممممممممم
۱_ حالا که به درخواست های مکرر مردمی توجه می شود ، امکان دارد از آن ۵۲ درصد هم بپرسید که کجای شکمتان درد می کند ؟
۲_ آقای امام جمعه اهواز ؛ اصولا ایجاد نهاد دانشگاه برای دانش افزایی ومبارزه با جهل بوده است و اساسا" ربطی به بازار کار ندارد .
۳_ حاج آقا پناهیان ؛ در جلسات روضه خانگی چطور میشه ایجاد انگیزه کرد ؟ نکنه منظورتون تشویق وتبلیغ است ؟ یه جوری حرف میزنی یاد آقای ضرغامی می افتیم .
اگه تست نیگرفتن که خیلیا رد میشدن کاش از روزنامه هم تست میگرفتن شریعتمداری خبرش رو چاااااااپ میکرد
الان نظر منو چرا منتشر نکردید،حاوی افترا وتهمت بود یا حرف حساب، خوب شد کات میگیرم تا حال خودم خوب باشه
نماینده ها کرونا نمی گیرند
مسئولان ما گیج می زنند
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
هنوز ارز ۴۳۰۰ تومنی حذف نشده و فقط خبر حذفش باعث گرون شدن تخم مرغ شده . وای به حال روزی که حذف بشه .
قیمت تخم مرغ آزاد میشه و با تورم قیمتش میره بالاتر اما یارانه ای که به مردم میدهند ثابت میماند .
پس از چند سال قیمت تخم مرغ دانه ای ۳۰ تومن میشود و یارانه ما میشود پول ۱۰ عدد تخم مرغ .
دقیقا مانند زمان احمدی نژاد
اختلاف با همسایگان در گذشته ربطی به دولت قبل نداشت روابط خارجی خارج از دولتها تعیین میشود
جالبه همه دوآتیشه ها بزرگترین مشکلاتشون در رابطه با حجاب خانم هاست نه دیگر مشکلات جامعه؟؟؟؟؟؟؟؟
به من هم ماهی ۱۸ میلیون بدهید بجای یکی چند تا بچه خواهم داشت . بعضی ها نفسشان از جای گرم در میاد . مردم نان ندارند لخورند . متوجه می شوید ؟
سلام اگرحقوق نماینده مجلس هیجده میلیون است پس چرابرای ورودبه مجلس بالای چندین میلیادرخرج تبلیغات می کنندتاواردمجلس شوندشمانمایندگان مجلس بهترازهمه می دانید حقوق مجلس برایتان مهم نیست اون لابی گریها که انجام می دهیدرالطفا بگویید که چقدربرایتان سوددارد
این همه در مذمت ارز ۴۲۰۰ از صدا و سیمای میلی برنامه پخش می کنند ولی جرات برداشتن آنرا ندارند چیزی که حذف آن بمراتب خطر پاکتر از افزایش قیمت بنزین است
تخم مرغ باید گران شود بشود 20 هزار تومن دانه ای
اقا قرون وسطی مگه دراروپا نبوده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
نه سال 2021 میلادی
خدا زاكاني رو شفا بده كدام داشته، تهران داره منفجر ميشه ميخواد داشته ها رو صادر كنه برو از كشورهاي ديگه ياد بگير، تازه شهردار شدي سرت خيلي داغه
اونا راه دور زدن بلدن
کادوشون دنا پلاسه
حرف زاکانی هم مثل عبید زاکانی خنده دار بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
لطفا به عبید زاکانی که انگار در ایران فعلی می زیسته توهین نکن
آقای پناهیان بی خیال
درود به امام جمعه اهواز
من اهوازی نیستم ولی ایشون کاملا درست میگن. جمعیت ما قابل مقایسه با هند نیست ولی تعداد دانشگاهها بیشتره.
دریافتی طی سال رو بگوآقای کوثری
ازدیاد نسل وفرنداوری بسیارعالی ست اما نه با وضه خوانی من 64 ساله هستم پای منبرروضه وحلسات خانگی پیرشدم نوه هم دارم امکانات وبودجه را تامین کنید زوجین بچه دار شوند
آقای اسماعیل کوثری نماینده مردم محترم تهران گیرم اگر شما 16 یا 18 میلیون در ماه حقوق می گیری نه اصلاً میگم 20 میلیون نوش جان خودت و زن و بچه ات . اگر سر انگشتی حساب کنیم میشود سالی 240 میلیون و برای 4 سال هم میشود 960 میلیون . خدایی . دارم قسمت میدهم تو را به خدایی که تو را خلق کرده و خالق توست و فردای قیامت باید در پیشگاهش جواب پس بدی ، برای تبلیغاتت برای حضور در مجلس چقدر هزینه کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟ آیا هزینه تبلیغاتت با حقوقت برابری می کند . اگر اینطوره واقعاً 20 میلیون میگیری و دیگر هیچ حاضرم خادددددددددددددددددددم دره خونه ات باشمممممم.
پناهیان فکر کرده است ، چون قبل از انقلاب ، مردم که بیشتر اهل روضه و مراسم عزاداری و مذهبی و دینی و باورهای پاک دینی بودند

بیشتر تولید مثل می کردند و فرزند اوری زیاد بوده !!!!!

در صورتیکه، اولین شرط فرزند آوری داشتن امکانات معنوی چون : ارامش و اطمینان از اینده و احساس رضایت از زندگی است

و داشتن امکانات مادی ، همچون : شغل ، و در آمد لازم برای ازدواج و مسکن و برآورده کردن احتیاجات اولیه زندگی زن و فرزندان دارد

الان بفرمایند ایا ۹۰ درصد جوانان دارای این امکانات مالی و معنوی هستند ؟

!!
امام جمعه محترم مردم شریف اهواز یعنی اگر جوانان دانشگاه نروند براشون کار دارید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دیگر بیکار نمیشن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا اینکه این افراد جزو امار نیستند.
با وجود این همه دستگاه نظارتی که سالها حقوق دریافت کردند که همچین روزی بازار را کنترل کنند واقعا برای انها کنترل و مدیریت دادن نهاده به 20 تا 25 هزار مرغداری امکان پذیر نمی باشد یا اینکه مبحث دلال و رانت در نهاده و... بهانه است
آقای کریمی قدوسی، خوب باید هم مشکل ما با همسایگانمان سریع حل شود چون آنها همسایه ما هستند و ممکنه خطرناک هم باشند. باید از در دوستی و تعامل با آنها وارد شد. خدا کند با بقیه کشورهای دنیا هم همینطور 120 روزه مشکلمون حل شود. خدا کنه 120 روزه مشکلات اقتصادی اجتماعی فرهنگی معیشتی هم حل شود.
اقای پناهیان شما که از حبه و هدیه دوستانتون روزگار میگذرانید و کاری هم جز روضه خوانی نه بلدید نه تابحال انجام داده اید خودتون چند فرزند دارید؟
باز نماینده تزریقی بهتر از نماینده ایه که به جای اینکه به فکر مردم باشه، دنبال پرچم اسرائیل روی پیرهن بازیکنهاست.
آقایان امام جمعه؛ به ویژه آقای اهواز؛ بهتر است سکوت کنید تا خود متخصصین و اهل فن نظر دهند. شما نه آمار می دانید و نه تخصص حرفه و نه از روند جذب اداره ها آگاه هستید؛ دیدگاه تان دارای جایگاه تخصصی نخواهد بود. لطفا به همان صرف و نحوتان برسید.
این نماینده معتاد الان یک سال تیتر خبره
نماینده مجلس نمی داند که وزارت امور خارج هم معاون اقتصادی و هم ماون سیاسی دارد. معاون دیپلماسی ندارد. بعد هم می گوید، شد نشد مهم نیست!
چند سال قبل زمانی نرخ برابری دلار با ریال؛ 4200 تومان بود تخم مرغ دانه ای 400 تومان بود حالا اگر مرغداری ها نهاده های دامی را با ارز 30000 هزارتومانی تهیه کنند قیمت هر دانه تخم مرغ باید 7.5 برابر 400 تومان شود نه 6 برابر 1500 تومان.
اگر مجلسی با افرادی سالم ودلسوز پیدا کردید سلام مارا هم برسانید
اگه تجمع معلمان بر ضد نظام نیست پس چرا با چماق رو سرشون ریختین و زندانی کردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
افزایش شش برابری قیمت در انتظار تخم مرغ

این افزایش ها یا

توطئه دشمنان خارج از کشور هست
یا
توطئه لیبراا های داخلی هست تا ناکارامدی و دولت را نشان دهند

یا
حباب است و بزودی بر طرف میشود
یا
بخاطر اینکه هنوز کالاها از بنادر خارج نشده که بزودی با بارگیری مشکل بر طرف میشود
یا
بخاطر هجوم مردم هست که بواسطه بحث های روانی پیش امده وبا واردکردن کالا مشکل برطرف میشود
یا
خلاصه خودتون که الحمدالله ملت فهیم وبا شعوری هستید

خودتنو براش درست کنید اگر هیچکدام نبود و به مسئولین بگوئید تا برای رسانه ها بگویند

باتشکر سخنگوی امور رسیدگی به مشکلات و سختی های مردم جهت حل هر چه زودتر انان در جهت رفاه حل شهروندان محترم کل کشور
غم مرگ برادر را برادر مرده می داند ؛ شکسته استخوان داند قدر مومیایی را .
نماینده معتاد بهتر می تواند مشکلات گرانی نشئه جات میلیونها معتاد را حل کند!
آقای پناهیان بفکر محتویات سفره و همچنین جیب مردم باشید بچه نگو بچه ها ، تا دلت بخواد سره سفره زیاد میشود. آنقدر زیاد شود که به ثبت احوال دستور توقف صدور کارت ملی و شناسنامه را بدهید.
خوشبختانه‌‌دولت‌‌اقای رییسی به شدت دنبال تصویب برجامه و میخواد توافق کنه تا اوضاع یکم‌ بهتر بشه ولی اگه به هر دلیل توافقی نشه ارز ۴۲۰۰ حذف میشه و یک تورمی رو به کشور تحمیل میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
اگر برجام تصویب شد باید آن را مدیون ظریف دانست. امیر عبداللهیان و تیمش احتمالا میوه چینی آن را خواهند کرد
منظور جناب پناهیان اینه که افرادی که در روضه های خانگی شرکت می کنند هیچ درکی از شرایط اقتصادی و بیکاری و کمبود آب و مسکن و شرایط بین المللی و تحریم و تورم و معضلات متعدد کشور ندارند و تحت تاثیر خانم جلسه ای ها اقدام به فرزند آوری می کنند ؟؟؟
آقای پناهی کاملا اشتباه می کنند چون این خانم ها که در روضه شرکت می کنند اکثرا مسن و یائسه هستند و افراد جوان هم از شرایط مملکت آگاه هستند و آنقدر محدود نیستند که حتی خرید از سوپر محل هم انجام ندهند !
اخبار رو ببین فقط ، تابناک یه رسانه نسبتا معتدل بود که به یمن ریاست جنهوری آیت الله دکتر رییسی دیگه اینجا هم نمیشه دیگه نظری داد ، در کل موفق باشید این ره که میروید بدجور به ترکستان است.
از نماینده ای که ۴ برابر ۸۰ درصد مردم فقط حقوق رسمی

میگیرند انتظار داریم که بدبختی های مردم را بفهمند ؟

چه برسد به اینکه اصلا توان و اراده لازم را هم ندارند
جناب زاکانی خیلی با حال هستند در کدام زمینه حل ترافیک،مترو،چاله چوله های خیابانها،هوای آلوده و . . . ولی فکر کنم بهترین دست اورد همون استخدامهای وامیلی هست که خیلی تجربه خوبی است برای کشورهای دیگر
جناب کوثری همیشه حاشیه حقوق نمایندگان ازمتنش چندین برابر بوده و خودتان هم میدونید ضمنا حاشیه رابطه هاش بیشتره
مردم شکمشون را دیگه نمیتونن سیر کنند پناهیان میگه روضه بگیرید و بچه بیارید عزیز جون شما بالا شهر نیشستی میگه لنگش کن
یعنی تموم این بسته ویزه را میخونی از این حرفا دیوانه نشی خیلیه اصلا انگار که نه واقعا اقایون تو باغ نیستن
جناب کوثری همیشه حاشیه حقوق نمایندگان ازمتنش چندین برابر بوده و خودتان هم میدونید ضمنا حاشیه رابطه هاش بیشتره
مردم شکمشون را دیگه نمیتونن سیر کنند پناهیان میگه روضه بگیرید و بچه بیارید عزیز جون شما بالا شهر نیشستی میگه لنگش کن
یعنی تموم این بسته ویزه را میخونی از این حرفا دیوانه نشی خیلیه اصلا انگار که نه واقعا اقایون تو باغ نیستن
نماینده تهران: حقوق نماینده مجلس ۱۸ میلیون تومان است دروغگو دشمن خداست
سلام
در موضوع تخم مرغ عنوان درستی انتخاب نشده رئیس اتحادیه گفته نهاده ها قیمتش 6 برابر می شود و نه قیمت تخم مرغ بلاخره هزینه ها تولید همش نهاده نیست و درصدی روی قیمت تاثیر دارد هرچند قبلا هم همیشه می گفتند نهاده با ارز 4200 دستمان نمی رسد
بهر حال اینگونه خبر را بزرگنمایی کردن روی تورم تاثیر دارد حداقل شما خبرگزاری ها انتظارات تورمی را زیاد نکید.
عدالت در پرداخت بایستی بین تمام وزارتخانه ها اعمال شود. یعنی اگر شخصی در وزارتخانه نفت با مدرک لیسانس و 20 سال سابقه کار a تومان دریافتی دارد شخص دیگر در وزارتخانه ای دیگر با همان شرایط باید همان a تومان دریافتی را داشته باشد. اگر این عدالت در پرداخت ها اعمال شود، رضایت مندی از ن بین تمام کارمندان ایجاد خواهد شد و کشور به سمت پایداری می رود.
اقای سلیمی در برنامه دستخظ تا توانست به دولت قبل بد وبیراه گفت ومدارک همه را جعلی دانست وهم را بی عرضه وبیسواد به جز اعضای دولت فعلی ودولت احمدی نزاد وخود را باتقوا وخالص بیان کرد.این افراد در ان دنیا چگونه جواب خواهند داد فقط چاپلوسی ی.هیچ اشاره ای به مدارک همفکران خود نکرد.رنجبران هم ع فقط چه چه وبه به میگفت
تخم مرغ بشود 6 برابر از سازمان ملل برای گرسنگان ایرانی باید تقاضای کمک کرد مانند کشورهای افریقایی دچار قحطی
نماینده معتاد را کی تائید کرده ؟
باسلام کریمی قدوسی مردی برای تمام فصول وهمچی دان دقیقا هم اخلاق شریعتمداری اینها یا در این مملکت نان نمی خورن یا جیبشان پر است ودر واقع به شعور مردم توهین می کنند بلند شو برو بازار نقره داغ مشی نشستی روی صندلی گرم وسخن پراکنی مکنید مردم گرسنه اند.
حالا به آنهایی که روشهای طالبان را می پسندد باید گفت جمع کنید بروید افغانستان
شورای نگهبان که تمام ریز و پیز زندگی کاندیداها را میدونه چرا رد صلاحیت نکرده بود این معتاد تزریقی را!
تولید مثل یک مسئله شخصی است مگر میشود برای خانواده ها تعیین تکلیف کرد که یک روز بچه زیاد بیاورید وروز دیگر فرزند کمتر زندگی بهتر باشد خانواده ها به بودجه خود نگاه میکنند نه به حرفهای نمایندگان
انتقاد مارو از خودت هم سانسور کردی ، واقعا افتضاح شدی دیگه
در جواب اون ادمی ک گفته بود کلمات کپی شده عامو غلام کپی نیست ملت جای سهمیه ساندیس کار میکنن مغزشونم اکبند نمیفروشن ب یه ساندیس
طالبان پخش موسیقی در داخل خودروها را ممنوع کرد . یاد اوایل انقلاب بخیر .. بعد یه مدت مثل ایران وقتی نوبت خودشان رسید همه چیز مجاز میشه
آقای کوثری حقوقی که از مجلس می گیرین را گفتن حقوقی که از شغل نظامیشون می گیرین نگفتن چون ایشون همزمان هم نظامیه هم نماینده مجلس !!!!!!
دستي در كاره
تا ملت
روزي هزار بار بگن
ياد حسن بخير ....
مگر قیمت جهانی تخم مرغ چقدر است؟
افزایش قیمت‌های ناشی از سومدیریتها را خوده دولت بپردازد و نه مردم
هرچند پول دولت هم پول مردم است
سلام علیکم لطغابپرسید چرا طرح همسان سازی حقوق کارمندان وباز نشستگان ورفع مشکل و پرداخت حقوق نجومی که از ۱۵ سال پیش مطرح شده است اقدام نشده است وفقط به معلمی که معترض می شوند توجه می نمایند وسایر بازنشستگان برابر قانون همسان سازی برایشان انجام نمی شود واقدامی. نمایندگان محترم ومسئولین انجام ندادند. فقط رهبر معظم انقلاب با ما همدردی فرمودندلطفا پیگیری نمایید چون منتظریم که وفای به عهد نمایند.ممنونم
از قرار معلوم بعضی از نماینده ها به جای تزریق چیزهای با حالتری میزنند. خیلی حالشون خوشه!
"پس از انتشار این ویدیوی توهین آمیز و جریحه دار شدن افکار عمومی، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت"
من هنوز نفهمیدم این افکار عمومی کیا هستن...جریحه دار شدن یعنی چی....
اگه با این ویدیو ها مجروح میشید با ویدیو قمار بازی محمود خاوری با پول بیت المال باید قیمه قیمه بشید چرا نمیشد؟
به نام خدای بخشنده و بخشایشگربا سلام چرا حقوقهای نجومی و تازگی فوق نجومی را قطع نمی کنید مگر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نفرمودند حرام است اقای رامبد
جوان شما که ایران پول در میاری کانادا خرج می کنی عارت شد شناسنامه ایرانی برا ی بچه ات بگیری لطفا لال شواسم پار تی ات را بگو ضمنا اقای رنجبران مجری محترم برنامه دستخط که رییس کل روابط عمومی صدا و سبما می باشند

از میهمانان گرامی سوالات چالشی بپرسند و انان را به نقد منصفانه بکشانند
سلام البته جالب است که یک نماینده خرج میلیاردی کند برای انتخاب شدن و آن هم برای حقوق ۱۶ الی ۱۸ میلیون و بقیه اش برای رضای خدا باشد!!!!! والله باید خجالت بکشید از زندگی علی وار امام خامنه ای که انشالله به حق جدشان و روح بزرگشان خداوند ریشه شبه .... را بکند. یاد بگیرید سردار دلها. فدایی رهبری
بعضی از افراد تعصب کور کورانه دارند.و قضاوت الکی میکنند.
امام جمعه محترم اهواز روی یک مسئله اساسی دست گذاشتند.سطح علمی پائین،عدم تناسب خروجی دانشگاههای به نیاز مولد بازار کار، تلف کردن عمر جوانها،بالا رفتن توقع کاذب در فارغ التحصیلهای بیکار، عدم ازدواج به موقع و.....

درود به امام جمعه مردمی اهواز
نماینده تهران: حقوق نماینده مجلس ۱۸ میلیون تومان است دروغگو دشمن خداست
اصلا ماهی یک‌میلیارد بگیرند چه اشکالی دارد اگر لیاقت داشته باشند و کشور را درست اداره کنند.
طالبان پخش موسیقی در داخل خودروها را ممنوع کرد . یاد اوایل انقلاب بخیر:
مشکل از دولت نیست مگر دولت ها از مریخ آمده اند از همین مردم هستند مشکل در خود مردم است. خود را بایستی اصلاح‌کرد.
چرا این قبیل مشکلات در کشور هایی مثل افغانستان، ایران است
من کلیپی که درباره آن در این خبر صحبت شده راجع به دامپزشکی در تهران ، را دیده ام این آقا دوست داره از حیوانا ت کلیپ بزاره ودرباره اونا صحبت کنه و شوخ طبع هم هست . اگر کلیپ های دیگه اش رو ببینید متوجه میشید ایشون بدون قصد این کلیپ رو گذاشته ، بعضی دوست دارن به حیوانات لباس بپوشونن، مراجعه کننده این دامپزشکی هم به سگش که ماده بود یک روسری رنگی کوچک بسرش کرده بود.
فکر میکردیم امام جمعه اهواز ادم منطقیه حالا فهمیدیم مث هموناس که زمان کرونا درب ورودی بارگاه حضرت مصومه را شکستند
کارهای طالبان منو یاد یکی از کشورهای همسایه افغانستان انداخت.
دروغ و دغل این مملکت را نابود کرده آن نماینده ای که میگوید 18 میلیون حقوق میگیرد روز روشن در محضر خدا چرا دروغ میگوید یک کارمند معمولی در شرکتها از آن مبلغ زیاد می گیرند
حاج آقا پناهیان..میگن یکی نون نداشت بخوره پیاز میخورد اشتهای وا بشه..خودمون کم بدبختیم یه بچه رو هم بدبخت کنیم
امام جمعه اهواز: از پذیرش بالای جوانان در دانشگاه جلوگیری کنید تا آمار بیکاران افزایش پیدا نکند ......
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار