بازدید 68217
دو هزار و نهصد و دوازدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

ماجرای شکایت از ضرغامی به اتهام «توزیع فیلم مستهجن» / انتقاد تند حسین علیزاده از اظهارات اخیر درباره موسیقی / انتقادات پدر علم ژنتیک ایران از طرح صیانت از جمعیت کشور / خانواده‌ای که پول خرید پوشاک فرزند را ندارد و برای نصاب ماهواره هزینه می‌کند

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: دیپلمات روس زمان مطلوب برای تکمیل مذاکرات وین را اعلام کرد / انتقاد نماینده تهران از گزارش مرکز پژوهش‌ها درباره طرح حمایت از کاربران فضای مجازی / روایت سردار حاجی زاده از یک دستاورد: صدها میلیارد دلار هزینه‌های دشمنان ضربدر صفر شد ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۹۴۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱ 24 December 2021

داریوش امیری: بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

امام‌جمعه قم: باید به ملت ایران جایزه صبر و استقامت داد

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه گفت: ترامپ برای از پا درآوردن ملت ایران، تحریم‌های سختی انجام داد، ولی به اهداف خود نرسید و جانشین وی گفت همه تحریم‌هایی که انجام دادیم نتیجه عکس داد و ملت ایران قوی‌تر شد. آیت‌الله حسینی بوشهری افزود: دشمن تلاش می‌کند با فشار به مردم سبب براندازی شود و در این زمینه برنامه‌ریزی کرده و با فشار اقتصادی و تحریم به دنبال اهداف شوم خود است. وی با تأکید بر اینکه ملت ایران با استقامت خود سبب حیرت جهانیان شده است، گفت: این ملت تربیت‌ شده مکتب حسینی و فاطمی است. مردم کشورمان آسیب‌های زیادی دیده‌اند و دو سال است که موضوع ویروس منحوس کرونا در کنار تنگناهای معیشتی جان مردم را به لب رسانده و باید به ملت ایران جایزه صبر و استقامت داد. مسئولین به وعده های خود در زمینه رفع مشکلات جامعه عمل کنند.

رامبد جوان: خائنانه ترین رفتار با آدم ها این است که امید را از آن ها بگیری

رامبد جوان گفت: این طور نیست که شرایط را درک نکنیم، خود من هم برای اینکه حالم بد باشد دلایل بسیار زیادی دارم؛ چون من هم در همان شرایط و روزگاری زندگی می کنم که بقیه زندگی می کنند و سختی ها را درک می کنم. من هم می دانم اوضاع و شرایط مساعد نیست اما انتخابم حال بهتر است؛ با این انتخاب می‌توانم با بیش از ۱۰۰ نفری که با من کار می‌کنند، بهتر رفتار کنم، بهتر شرایط را مدیریت کنم و پروژه را پیش ببرم. اگر من عصبی و افسرده باشم این پروژه می‌تواند پیش برود؟ با عصبیت و حال بد و تن دادن به آن، چه کاری از دست ما ساخته است؟ او بار دیگر تاکید کرد: خائنانه ترین رفتار با آدم ها این است که امید را از آن ها بگیری. وقتی امید نباشد آدم‌ها از بین می روند. ما باید تا لحظه آخر به یکدیگر امید بدهیم.

انتقادات پدر علم ژنتیک ایران از طرح صیانت از جمعیت کشور

پروفسور داریوش فرهود گفت: اینکه به ازای هر فرزند چند میلیون بدهیم، دردی را دوا نمی‌کند. خیلی از کسانی که از کشور رفتند، پول هم داشتند. چرا رفتند؟ چرا به چرایی این ماجرا فکر نمی‌کنیم؟ چرا در دانشگاه قبول می‌شوند ولی نمی‌روند؟ بنابراین با گذاشتن کارهای تشویقی و چند روز مرخصی (زایمان) بیشتر مشکلی حل نمی‌شود. سؤال در بحث جمعیتی درست نیست و جواب آن هم درست نیست.من مخالف ازدیاد جمعیت نیستم، ولی اینها راهش نیست. این کار به شکل خیلی خوبی حدود ۴۵ سال قبل شروع شد و عده‌ای به محضر امام خمینی (ره) رفتند و من هم در آن جمع بودم و تالاسمی اولین موردی بود که توانستیم اجازه سقط را دریافت کنیم. بعد این کار در دست یک نهاد بسیار کارآمد به نام پزشکی قانونی قرار گرفت؛ یعنی در این ۴۵ سال کار غلطی انجام می‌شد؟! این تعداد بچه عقب‌مانده ذهنی، از کار افتاده، نابینا، ناشنوا، می‌توانیم جلوی همه این موارد را بگیریم. کسانی که این طرح را مطرح کردند، آیا با حدود ۵۰۰ انجمن‌های والدین کودکان عقب‌مانده صحبت کردند؟! آیا با پزشکی قانونی صحبت کردند؟! آیا با امثال بنده صحبت کردند؟! چطور من در سازمان بهداشت جهانی برای همه صحبت می‌کنم، اما (در کشورم) با من مشورت نمی‌کنید تا عیب‌های آن را به شما بگویم؟!

قائم مقام سازمان تبلیغات: خانواده‌ای وجود دارد‌ که پول خرید پوشاک فرزند را ندارد؛ اما برای نصاب ماهواره هزینه می‌کند

حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حریزاوی شامگاه پنجشنبه در نشست بررسی نقش عناصر و تشکل‌های فرهنگی در جوان‌سازی استان گیلان اظهار داشت: در مساله مربوط به جمعیت و فرزندآوری معمولاً مباحث اقتصادی برای افراد جلوه‌گری می‌کند و آن را اولویت قرار می‌دهند. قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به تاثیرگذاری کار فرهنگی در عوض کردن دغدغه‌ها خاطرنشان کرد: غرب مسائل مربوط به خانواده و فرزندآوری را مورد حمله قرار داده است؛ وقتی کار فرهنگی و حمله رسانه‌ای علیه حملات غرب انجام نشود، خود مورد حمله رسانه‌ای قرار می‌گیریم. حریزاوی به لزوم فرهنگ‌سازی در زمینه جمعیت و شناخت حملات غرب اشاره و بیان کرد: مساله اقتصاد کمیتی است و یک واقعیت است اما مقهوریت در مقابل کمیت‌ها نیز یک واقعیت است؛ از این‌ روی، خانواده‌ای وجود دارد‌ که پول خرید پوشاک فرزند را ندارد اما برای سایر مسائل از جمله نصاب ماهواره هزینه می‌کند و این مسائل فرهنگی است.حریزاوی در پاسخ به اظهارات عده‌ای که مشکلات اقتصادی را مانع فرزندآوری دانستند گفت: با وضعیت فرهنگی فعلی حتی اگر مقدار یارانه افزایش پیدا کند، باز عده‌ای به‌جای فرزندآوری به‌دنبال خرید سکه و دیگر هزینه‌ها می‌روند؛ بنابراین، برای ترویج فرزندآوری باید ذائقه‌سازی و فرهنگ‌سازی شود.

انتقاد تند حسین علیزاده از اظهارات اخیر درباره موسیقی: حتی طالبان هم کنسرواتوارهایش را باز خواهد کرد

حسین علیزاده آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی، در حالی که در مراسم اجرای کنسرتی در تالار وحدت شرکت کرده بود گفت که طالبان هم کم کم کنسرواتوارهایش را باز خواهد کرد و در هیچ کدام از کشورهای اسلامی موسیقی تا این حد تحت فشار نیست. علیزاده گفت: اگر به موسیقی توهین می‌شود به همه ما توهین شده است. من نمی‌دانم که چند سال یا چندین سال باید در این باره صحبت کنیم. ما در دنیا کشورهای اسلامی زیادی داریم؛ در هیچ یک از این کشورها موسیقی تا این حد تحت فشار نیست. حتی الان طالبان هم کم کم کنسرواتوارهایش را باز خواهد کرد، چرا که باید حیات داشته باشد.قرن بیست و یکم است و دنیا درگیر چیزهای دیگری است. موسیقی مونس آدمی است؛ حالا ما بیاییم تازه از اول درباره بود و نبودِ موسیقی صحبت کنیم. آیا در این مملکت قانون وجود دارد که هر کسی به خودش اجازه بدهد به موسیقی و موسیقی‌دان توهین کند. در عین حال اگر یک موسیقی‌دان به یک روحانی نظرش را بگوید، ممکن است امنیت قضایی نداشته باشد. ما نیروی عظیمی به نام مردم داریم. باید قدردان مردم باشیم که در همه این سال‌ها از موسیقی و هنرمندانشان حمایت کردند.

نظر امام جمعه اصفهان درباره معامله با چین و روسیه‌ای که کافر هستند

طباطبائی‌نژاد، امام جمعه اصفهان: خیلی‌ها روی این مساله امانت خدا در قرآن بحث کرده‌اند. برخی گفته‌اند امانت خدا قرآن، برخی عقیده دارند ائمه و عده‌ای می‌گویند دین است و من می‌گویم همه این‌هاست. این امانت را غیر انسان نمی‌تواند بر دوش بکشد. فکر می‌کنیم این امانت نماز و روزه است ولی این طور نیست. هیچ موجودی نیست که خدا را شکر نکند البته بسیاری از انسان‌ها مستحق القاب الهی هستند، زیرا به امانت خدا به معنای اطلاعت از خدا در همه کارها، عمل کرده‌اند. وی با اشاره به آموزه‌های امام راحل (ره) در دوران انقلاب، اضافه کرد: همان کارهایی که امام (ره) در دوران انقلاب گفتند، منطبق بر قرآن بود. اینکه دین فقط نماز و روزه نیست و کافر حق ندارد بر مؤمن سلطه داشته باشد. حال برخی می‌گویند پس نباید با روسیه و چین هم تبادل داشته باشیم، اما دلیل نداریم با کافر معاملات انجام ندهیم. امام اگر فرمود نه شرقی و نه غربی، یعنی زیر بار سلطه شرق و غرب نخواهیم رفت.

واکنش معاون سابق مرکز پژوهش ها، درباره هجمه به این مرکز پس از رد طرح صیانت

جلیل محبی در کانال تلگرامی خود نوشت:در زمان نگارش این گزارش بر خلاف گزارش های پیشین، در مرکز پژوهش ها نیستم و برای مدتی به معاونت حقوقی ریاست جمهوری مامور شده ام. فارغ از محتوا، این بار این گزارش برخلاف دفعه قبل توسط همه معاونت ها و دفاتر نوشته شده، امری که در دوره مدیریت قبلی نقض شد.مرکز پژوهش ها بهترین ارگان پژوهشی کشور است. این را از زمان حضور در معاونت حقوقی بهتر متوجه شده ام.

درخواست علم الهدی از دستگاه های امنیتی برای «بررسی جریان رسانه ای» کشور

امام جمعه مشهد: نیروی انتظامی مساله فضای مجازی و رسانه‌هایی که در داخل هر روز به یک اسمی پدیدار می‌شوند را پیگیری کند. این جنگ دشمن است. رسانه‌ها و افرادی که دروغ‌های دشمن را منتشر می‌کنند، ستون پنجم دشمن اند.من هفته پیش گفتم در تمام دنیا این ستون پنجم دشمن را محاکمه صحرایی می‌کنند، اما نگفتم که ما هم باید در داخل کشور این‌ها را محاکمه صحرایی کنیم. ما پیرو عدل علی(ع) هستیم. در نظام ما، محاکمه صحرایی وجود ندارد. جریان رسانه‌ای باید توسط دستگاه‌های امنیتی، مورد بررسی قرار گیرد تا میدان بازی برای دشمن فراهم نیاید.

علی اکبر صالحی: مهاجرت نخبگان یکی از مشکلات کشور ما است

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی با اشاره به مهاجرت نخبگان گفت: ببینیم چرا این اتفاق افتاده و علاجش کنیم.یک جوانی که دکترا گرفته می بیند نمی تواند اینجا امکاناتش را فراهم کند، به جای دیگری می رود که هم تجهیزات و هم معیشتش را تأمین کند.حضرت رسول(ص) هم فرمودند: «اطلبوا العلم ولو بالصین». حالا که اینها رفته اند، با استفاده از شبکه های اجتماعی، ما یک جوری به اینها وصل شویم./ جماران

ماجرای شکایت نمایندگان از صدا و سیمای دوره ضرغامی به رهبری به اتهام «توزیع فیلم مستهجن» چه بود؟

فریدون حسنوند نماینده مجلس در یک برنامه تلویزیونی گفت: زمانی که آقای ضرغامی رییس صدا و سیما بود، ما هم در کمیسیون فرهنگی بودیم و بحث ماهواره بود.آقای ضرغامی، اعضای کمیسیون فرهنگی را دعوت کرد و یک فیلم ویدویی داد و با هزار شرمندگی گفت این فیلم از فیلم های مستجهن است. از شبکه های ماهواره ای این را گرفته ایم. این را امشب به خانه ببرید و دور از چشم اعضای خانواده و به صورت خصوصی ببینید.چند روز بعد، به رهبری مراجعه و شکایت کرده بودند که صدا و سیما دارد فیلم مستجهن توزیع می کند.مسئولان صدا و سیما هم گفتند ما این را دادیم به صورت خصوصی و دور از خانواده به عنوان نماینده مجلس ببینید تا همه واقعیات را دیده باشید. برنامه های ورزشی و کشاورزی و اقتصاد را ببینید و این فیلم را هم ببینید.شما که نتوانستید در اتاق خودتان این فیلم را ببینید و به رهبری شکایت کردید، چطور می خواهید اجازه بدهید، این فیلم ها را مردم ببینید؟

اظهارات یک عالم دینی درباره وضعیت کشور: این راه به جهنم است

آیت‌الله صدوقی مازندرانی: خیلی از علما اعتراض دارند ولی پخش نمی‌کنند.آنچه حکومت می‌کند اسلام نیست. اسلام چهل ساله نمی‌تواند اسلام هشتصد ساله را از بین ببرد.چهل سال است که وعده به آینده می‌دهند. اگر چهل سال دیگر صبر کنیم درست می‌شود؟! با این روند خیر بدتر هم می‌شود و راه به جهنم است./شرق

تاکید مولوی گرگیج بر حفظ وحدت مذاهب اسلامی

مولوی گرگیج با انتشار بیانیه‌ای بر حفظ وحدت مذاهب اسلامی تاکید کرد. مولوی گرگیج در این بیانیه ضمن تاکید بر حفظ وحدت گفت: هدف جریان‌های ضد دین مانند منافقان و شبکه‌های ماهواره‌ای نه دفاع از من، اسلام و اهل سنت، بلکه تلاش برای ایجاد و تعمیق اختلاف بین مذاهب اسلامی است.

عربستان به سه دیپلمات ایرانی ویزا داد

بلومبرگ اعلام کرد که عربستان به سه دیپلمات ایرانی ویزا داده است تا در شهر جده مستقر شوند و کار خود را شروع کنند. خبرگزاری بلومبرگ گزارش داده است که گفت‌وگو‌های بین ایران و عربستان با پیشرفت همراه است.

سفر خارجی خانواده مسئولان کنترل نامحسوس می‌شود

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی، دورادور و نامحسوس بر سفر خارجی خانواده های مسئولان نظارت می کنند تا آنها در دام دستگاه های جاسوسی آمریکا و صهیونیست ها گرفتار نشوند.

خودکشی عضو گروهک منافقین در آلبانی

یکی از اعضای گروهک تروریستی منافقین که در کمپ موسوم به اشرف ۳ این گروهک در مانزا مستقر بوده، بنابر اعلام سایت اشرف نیوز به دلیل فشار‌های روحی و روانی و فضای ایجاد شده در کمپ، خودکشی کرد. به گزارش سایت اشرف نیوز در آلبانی، اخیرا یکی از اعضای گروهک تروریستی منافقین که در کمپ موسوم به اشرف ۳ این گروهک در مانزا مستقر بوده است به دلیل فشار‌های روحی و روانی و فضای ایجاد شده در کمپ پس از مرگ ۲۰ نفر از اعضای این گروهک بر اثر کرونا و عدم رسیدگی این گروهک به وضعیت بهداشتی و سلامتی افراد مستقر در این کمپ اقدام به خودکشی (زدن رگ دست راست خود) کرده و در حال حاضر در بیمارستان مادر ترزا در تیرانا تحت مراقبت‌های ویژه بستری است. براساس این خبر، حسن حیرانی مدیر انجمن آسیلا (انجمن حمایت از ایرانیان مقیم آلبانی) در نامه‌ای به «ادی راما» نخست وزیر آلبانی، تاکید کرده است: از طرف همه اعضای انجمن از شما خواهشمندیم ضمن بررسی هرچه سریعتر این موضوع، دستوری صادر فرمایید که بر مبنای آن گروهک تروریستی منافقین نتواند ضوابط تشکیلاتی و غیر انسانی این گروهک را بر اعضا اعمال کند؛ ضوابطی که ناقض حقوق بشر و قوانین البانی است.

روایت سردار حاجی زاده از یک دستاورد: صدها میلیارد دلار هزینه‌های دشمنان ضربدر صفر شد

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: ما توانسته‌ایم به موشک‌های بالستیک هم جهت بدهیم تا در جهات مختلف حرکت کنند و مانور بدهند و این پدیده کار دشمن را بسیار سخت می‌کند.سردار سرتیپ امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه آخرین مرحله رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۷ سپاه که صبح امروز با شلیک انبوه موشک‌های بالستیک در منطقه کویر مرکزی ایران برگزار شد، اظهار داشت: زدن موشک‌های بالستیک برای سامانه‌های‌ پدافندی خیلی سخت است و درصد کمی را می‌توانند، مورد اصابت قرار بدهند، ولی با این کاری که انجام شد، تقریبا صدها میلیارد دلار هزینه‌های دشمنان ما ضربدر صفر شد و دیگر ارزشی ندارد.وی با تاکید بر اینکه دشمنان دیگر نمی‌توانند پیش‌بینی کنند که این موشک‌ها از چه جهتی و در چه نقطه‌ای فرود می‌آید، گفت: چون سرعت نسبی موشک‌های پدافندی و موشک‌های بالستیک با سرعتی ‌حدود ۱۵-۲۰ ماخ به هم نزدیک می شوند، اگر دشمنان نقطه آینده و معادله مسیر را نتوانند در بیاورند، کار خیلی مشکلی در پیش روی خواهند داشت.فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: ما توانسته‌ایم به موشک‌های بالستیک هم جهت بدهیم تا در جهات مختلف حرکت کنند و مانور بدهند و این پدیده، کار دشمن را بسیار سخت می‌کند.

انتقاد نماینده تهران از گزارش مرکز پژوهش‌ها درباره طرح حمایت از کاربران فضای مجازی

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: نامه رئیس ⁧مرکز پژوهش‌های مجلس ⁩ به رئیس کمیسیون مشترک طرح «حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی ⁧ فضای مجازی»، دارای اشکالات شکلی و محتوایی مهمی است.

علی خضریان طی یادداشتی در واکنش به نامه رئیس ⁧مرکز پژوهش‌های مجلس ⁩به رییس کمیسیون مشترک طرح «حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی ⁧ فضای مجازی ⁩» نوشت: نامه جناب ⁧ بابک نگاهداری در قامت رئیس ⁧مرکز پژوهش‌های مجلس ⁩ خطاب به جناب رضا تقی‌پور، رییس کمیسیون مشترک طرح «حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی ⁧ فضای مجازی ⁩»، دارای اشکالات شکلی و محتوایی مهمی است که می‌بایست با عنایت به رسانه‌ای شدن آن، در فضای عمومی پاسخ داده شود.

‏۱- اظهار نظر کارشناسی مرکز پژوهش‌ها در خصوص طرح‌ها و لوایح طبق آیین‌نامه این مرکز، پس از ارجاع به شورای تعریف و تعیین گروه تخصصی اصلی و فرعی و تهیه گزارش براساس استانداردهای پژوهشی و تایید مدیرکل دفتر تخصصی و معاونت پژوهشی صورت می‌گیرد که نامه جناب نگاهداری فاقد این مشخصات است.

‏۲- جناب نگاهداری در حالی کلیات طرح حمایت را بدون پشتوانه پژوهشی رد کرده است که این طرح ذیل ماده ۱۴۲ آیین‌نامه داخلی ⁧ مجلس ⁩ و پس از طی مراحل پژوهشی و تایید ناظران علمی، از سوی مرکز پژوهش‌ها تهیه شده است. لذا اقدام اخیر رییس مرکز شایبه غلبه مولفه‌های سیاسی بر علمی را تقویت می‌کند.

‏۳- بی توجهی به دلیل ارجاع طرح حمایت از سوی کمیسیون مشترک که صرفا جهت اظهارنظر در خصوص دخیل کردن پیشنهادهای وزارت ارتباطات در طرحی که پیش‌تر با شناسنامه علمی پژوهشی در مرکز پژوهش‌ها صورت گرفته است، باعث گردید تا جناب نگاهداری اقدامی ورای اختیارات قانونی و بدون پشتوانه علمی نماید.

‏۴- استفاده از عنوان غلط ⁧ طرح صیانت در سایت مرکز پژوهش‌ها و همچنین وجود ادبیات غیرکارشناسی و کلی‌گویی در بندهای نامه، بدون بیان نقدها و اشکالات مصداقی از طرح حمایت از حقوق کاربران گواهی دیگر بر رویکرد غیرکارشناسی این نامه دارد.

‏۵- در حالی که جدی‌ترین منتقدان طرح حمایت از حقوق کاربران، بر اصل ⁧ حکمرانی ⁩ فضای مجازی تاکید دارند، رویکرد رییس مرکز پژوهش‌های مجلس در هدف قرار دادن کلیت ⁧ قانونگذاری ⁩ پس از گذشت بیش از یک سال از انجام پروسه پژوهشی در این مرکز، حکایت از غلبه ⁧ رادیکالیزم ⁩ بر ⁧ عقلانیت ⁩ در این مواجهه دارد.

‏در نهایت باید تاکید شود اتکای به ادبیات غیرکارشناسی و غلبه رادیکالیزم در «مخالفت مطلق» یا «موافقت مطلق» با قانونگذاری در فضای مجازی ضمن اینکه موجب تشدید هیجانات و دوقطبی‌های فرساینده در جامعه می‌گردد، منجر به حاشیه رفتن سیاست‌ورزی عاقلانه برای تصویب قوانین موثر و کارآمد می‌شود.

دیپلمات روس زمان مطلوب برای تکمیل مذاکرات وین را اعلام کرد

نماینده روسیه در مذاکرات وین با بیان اینکه در دور قبلی، مذاکره‌کنندگان بنا را بر پیشرفت سریع گذاشتند، زمان مطلوب برای تکمیل موفقیت‌آمیز مذاکرات وین را اوایل ماه فوریه دانست.«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین گفت زمان مطلوب برای تکمیل موفقیت‌آمیز مذاکرات وین، اوایل ماه فوریه است.اولیانوف امروز (جمعه) ضمن اشاره به تاریخ ازسرگیری مذاکرات رفع تحریم‌ها بین ایران و گروه ۱+۴ در وین، در صفحه توئیتر خود نوشت: «مذاکرات وین درباره برجام سه روز دیگر دوباره ادامه پیدا می‌کند.»

وی توضیح داد: «در دور قبلی گفت‌وگوها، مذاکره‌کنندگان بنا را بر پیشرفت سریع گذاشتند. ما باید خودمان را به سمت تکمیل موفقیت‌آمیز مذاکرات در اسرع وقت، ترجیحا تا اوایل فوریه، سوق دهیم.» این دیپلمات روس سپس در واکنش به توئیت «لارنس نورمن» خبرنگار پرنفوذ نشریه «وال استریت ژورنال» در بروکسل مبنی بر اینکه روسیه هم به جدول زمانی "اواخر ژانویه-اوایل فوریه" برای تکمیل مذاکرات وین پیوست، گفت: «جواب بله است، در صورتی که این مسئله فقط در مورد یک جدول زمانی باشد».اولیانوف اما در ادامه تاکید: «جواب خیر است، اگر این در مورد یک ضرب‌الاجل باشد. ضرب‌الاجل‌های مصنوعی مضر هستند. پیشرفت در مذاکرات به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد و نمی‌توان از قبل به طور دقیق محاسبه کرد. در این مرحله آغاز فوریه به نظر می‌رسد یک جدول زمانی واقع بینانه باشد.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۱۲۰
بهتر است نمایندگان و کلیه مدیران دولتی و تحت نظر حاکمیت که فرزندانشان در خارج تحصیل میکنند فورا توسط شورای نگهبان فاقد صلاحیت شناخته شده و استعفا داده یا برکنار شوند و از هر کار دولتی بمدت 15 سال محروم شوند تا عدالت در حق همه رعایت شود.
طرف مرگ بر آمریکا میگه و از دیوار سفارت بالا میره و بچه اش در آمریکا تحصیل میکنه! مردم را به بازی گرفته اید؟
اون یکی مدرک پزشکی میگیره میشه شهردار؟!!!! و بچه اش تو سوئیس با بیتالمال حال میکنه!!!
حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حریزاوی همینکه شماها در کارها ورود نکنید و راهکار ندهید بخدا قسم که بسیاری از مشکلات مردم و کشور حل میشه.اصولا تا حالا شغل شما و اداره ای که در ان مشغول ریاست و معاونت هستید چه باری از روی دوش مردم برداشته غیر از اینکه باری روی مشکلات مردم انباشته؟
رامبد جوان: خائنانه ترین رفتار با آدم ها این است که امید را از آن ها بگیری

خائنانه تر از آن امید الکی و واهی دادن این مزور فرصت طلبه که این امید سازی را نوندونی خودش کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
رامبد جوان پیر شد
از بس نون در خون خورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
سانسورچی امشب زود شروع کردی
تا فردا بعداز ظهر روز پرکاری پیش رو داری
اگه کمک خواستی
به مدیر بگو
تا یه نیروی تازه نفس
کمک حالت بفرسته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
تابناک نظر مردم در باره این شبه ایرانی را میداند و اصرار به پوشش خبری و مطرح کردنش را دارد..تابی جان با مردم باش
آیه الله دکطر معاونی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
رامبد جوان دستگیر و اعدام شود سریع فوری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
برا چی خود رامبد جوان رفت کانادا تا زنش بچه بزاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حسین
| Germany |
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
آخه رامبد کیه که تو این مملکت داره حرف میزنه ؟!!! برو خندوانه رو بساز تو رو چه به کلام
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
گشت و گذار در تورنتو برای وضع حمل نگار؟؟؟
امید مگر نداری چرا در وطن بچه ات را به دنیا نیاوردی ؟؟؟؟
این قدر لالایی بلدی بخوانی اول خودت عمل کن

خندوانه را از سال ۹۷ نمی بینم چون مخاطب را نفهم حساب میکند
سرک کشی و تصمیم گیری در زندگی و چارچوب خصوصی افراد حد و مرز و شکسته و رو به بی حیایی گذاشته. می فرمائید هم از گرسنگی بدنونمون نابود بشه و در سایه شما روح و روانمون هم نابود بشه.
با نظر علم الهدی موافقم
باید رسانه هایی مانند کیهان، صداوسیما، وحتی خودایشان بخاطر تکرار حرفهای دشمن علیه برجام پاسخگو باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
آقای محترم مراتب ادب را رعایت کن حضرت آیه الله علم الهدی
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
برجامی که نتیجش شد قیمت های چندین برابر و حتی تحریم امیرکبیر همون که نباشه بهتره...
ناشنناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
برجام با ضمانت امضاء کری چیزی در حد ترکمنچای هستش...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
با سلام و احترام
متاسفانه شما دقت کافی رو نداشتید. برجام بد بوده، هست و خواهد بود.
چیزی که الان جریان داره اسمش مذاکره هست. مذاکره خوبه برجام بده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
آخ که چقدر برجام هم نتیجه داد
رامبد را اخراج کنید داره مثل# تاج میشه
سراسر خیانت و
امام جمعه اصفهان یک سر برن بوشهر و رفتار وقیحانه روسها را با چشم ببینند و بعد در مورد زیر بار سلطه نبودن اظهارنظر کنند
پاسخ ها
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
در بوشهر چه خبر است از رفتار وقیحانه روسها بگویید کلی گویی نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
دقیقا چه رفتاری؟
ایران باید مسئله ی موشکی و هسته ای عربستان رو در مذاکرات آتی برجام مطرح کنه و خواستار کنترل برنامه ی هسته ای و موشکی عربستان بشه در غیر این صورت از برجام خارج بشه و قبل از اینکه عربستان بمب بسازه ایران باید بمب بسازه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
این نتیجه استنشاق هوای آلوده تهران است. پیشنهاد میکنم مدتی به کوهستان بروید و از هوای پاک لذت ببرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
باشه الان که شبه بزار فردا صب بمب و میسازیم
هومن
| United States of America |
۰۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
عربستان همزمان با پاکستان بمب اتمی داشته و در واقع بمب اتمی مشترک این دو کشور است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
دوست خوبم کمی آهسته.
طبق فتوای رهبر عظیم الشان انقلاب، ساخت بمب حرام است.
رامبد تو حرف نزن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
خیلی موبانه گفتید ..بیشتر از اینها لازم دارد...
قایم مقام تبلیغات اسبامی شکمش سیر و جیبش پر پوله.طرف یه بار یه هزینه میکنه و ماهواره نصب میکنه و تا چند سال راحته.حالا تو این اوضاع و احوال بیاد برای دل شما بچه دار بشه و از همون روز اول تا اخر عمرش هر روز باید شرمنده اون بچه بشه که چجوری شکمش رو سیر کنه و پوشاک براش تامین کنه و سقفی بالای سرش بذاره و هزینه های دفتر و کتاب و رفت و امد مدرسه و دانشگاه و.....تازه فرض بر اینکه انشاالله دچار بیماری و دوا و دکتر و بیمارستان نشه.مشکل ما مردم اینه که مسئولین این کشور صدها سال نوری از افکار و گرفتاری های مردم دور هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
مساله ساده است مردم به رسانه مثلا ملی کشور اعتماد ندارند و گرسنه هم بمانند برای شنیدن حرف درست و راست هزینه می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
تا زمانی که مسئولین در شرایط مردم زندگی نکنند نمی توانند مشکلات آنها را درک کنند. مسئولی که خودش و خانواده اش در رفاه مطلق به سر می برند چطور می توانند برای حل مشکلات مردمی که در فقر مطلق دست و پا می زنند ، راه حل ارائه کنند
آقای رییس تبلیغات اول بفرمایید یک خانواده چرا نباید قدرت خرید پوشاک بچه آش را نداشته باشد بعد بریم سر نصب قاشق و بشقاب !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
اتفاقا ایشون باید جواب بدن چرا خانواده ای که حتی پول پوشک نداره حاضره پول ماهواره بده؟ چرا تلویزیون نمیتونه وظیفه سرگرمی و اطلاع رسانی رو درست انجام بده؟ خودشون چی رو تبلیغ کردن تو چندین سال که الان از همه چی شاکین؟؟؟؟؟
یعنی چون پول پوشک نداره محکومه که برنامه های کسل کننده صدا سیما رو هم ببینه ؟!!
پاسخ ها
ناشناس 1
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
راهش اینه نصب را خودشون یاد بگیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
بهتره ازشون بپرسیم چرا پوشک باید اینقدر گرون باشه؟؟؟؟ آخه چرا؟
آقا اگر کسی که پول پوشاک نداره ولی دنبال نصاب ماهواره است عاملش صداو سیمای میلی شماست.خیلی برنامه های جذاب پخش می کنید. یک مشت فیلم ها و سریال های درپیتی که حال آدم به هم میخوره! صدا وسیما برنامه جالب تهیه کند و دست از بازی های سیاسی و جانبدارانه بردارد قطعا مردم به آن متمایل خواهند شد. البته با این مسیری که در پیش گرفته راهشان حتما به ترکستان خواهد بود.
رامبد جوان گفت: این طور نیست که شرایط را درک نکنیم، خود من هم برای اینکه حالم بد باشد دلایل بسیار زیادی دارم و به همین دلیل هم مشروب میخورم و مزاحمت برای مردم ایجاد می‌کنم.
من نمی فهمم که چه کسی این آدم را سر کار گذاشته و اینجوری جولان میده،
"قائم مقام سازمان تبلیغات: خانواده‌ای وجود دارد‌ که پول خرید پوشاک فرزند را ندارد اما برای نصاب ماهواره هزینه می‌کند"
پس باید به خودتان احسنت بگویید.
جو نماز جمعه شده تریبونی علیه مردم.
انتقادات پدر علم ژنتیک ایران از طرح صیانت از جمعیت کشور
چطور من در سازمان بهداشت جهانی برای همه صحبت می‌کنم، اما (در کشورم) با من مشورت نمی‌کنید تا عیب‌های آن را به شما بگویم؟!
-
زیرا عیب هایش برای مردم و سودهایش برای مسولیین است.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
بهداشت جهانی شعور نداره اگر شعور داشت از ما تقلید میکرد
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
در پاسخ به پدر علم زنتیک ایران
عزیز دلم چون علم شما رو همه دنیا به غیر از اینجا میفهمن در سراسر دنیا با شما مشورت می کنند منهای اینجا. اینجا ایرانه
قادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
به حرف ایشون و امثال ایشون که اگه گوش میکردند که وضع الان اینجوری نبود
حق دارد چون برنامه های صدا و سبما افسرده کننده و تهوع اور است
الان هم آقای ضرغامی اشتباها در این دولت است. وزیری که تا الان در وزارتخانه خود یک درصد هم تغییرات ایجاد نکرده است و مدام با مدیران و دولت مردان دولت قبل مجالست دارد و اکثریت مطلق مدیران دولت قبل در وزارتخانه تحت مدیریت ایشان همچنان رأس کار هستند، آیا اشتباهی و بر خلاف رویه دولت رئیسی نیست؟
پاسخ ها
سید حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
اشتباهی مثبت دادم!کاملا مخالفم
چه ربطی داره؟مگر هر دولتی که عوض شد باید کل مدیران دولت قبلی را عوض کند؟این افکار عقب مانده مشکل مملکت ماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
متاسفانه عملکرد ایشون در این وزارت خانه بسیار ضعیف و غیر تخصصی است . مهم تر اینکه نامدیران پیشین همچنان در مسند هستند وبعضا از عوامل بازنشسته آسیب رسان هم در پشت پرده استفاده می کنند.
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
الان اصلا دیگر کسی ماهواره نگاه نمی کند و تازه کانالهای مثبت ۱۸ ان کارتی است حالا استاد ضرغامی از کدام کانال فیلم مزخرف تهیه کرده و به خورد نماینده های ان زمان داده به اسم اینکه ماهواره در ان چیست را نمی دانم

تاسف اوره این گونه علیه تکنولوژی در هر برهه ای عمل کردن

بچه که بودیم علیه ویدیو ان زمان فیلم میساختند که پسره پنهانی از پدر و مادر ویدیو تو زیرزمین میبره و تلویزیون گذاشته و یک فیلم میدید و میزد به سرش و میرفت به ادم کشی و ....
ا
در ایران از امپلی فایر و رادیو بگیر بیا تا ویدیو و ماهواره و اینترنت همگی یک تم مخالفت گرایی با تکنولوژی های روز بر ان حاکم بوده
نمی دانم در کشورهای دیگر چرا این جور
نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

متاسفانه ما فرعیات را همیشه خوب میگیریم اما اصل زندگی مردم که کار و تلاش و کوشش و ایجاد کارخانه برای جمعیت کاری یک کشور و فرصت و ارامش برای تشکیل خانواده ( نه روش مبتذل فعلی که به زور بچه دار شوید)... را کلا کاری نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
این نفری که میگه مگر قرار است کل مدیران عوض شوند؟ و این افکار پوسیده است. در جوابش باید گفت که اولا معلوم است که خود ایشان و یا خانواده وی جزو مدیران سابق و برجا هستند که اینطور آشفته شدند. ثانیا اگر این روش خوب است چرا رئیس و وزیر دولت روحانی در بدو ورود سازمان و وزارت میراث فرهنگی همه مدیران را جارو زد و مدیرانی گماشته شدند که می خواهند تا عمر دارند مدیر باشنید؟ در ضمن از همین سرسری خواندن متن از سوی شما معلوم است که این خود شما هستید که افکار و روشتان پوسیده است. چون چه کسی گفته که باید همه مدیران عوض شوند؟ در اینجا گفته شده که آقای ضرغامی 99 درصد مدیران قبل را تغییر ندادند و اساسا دوستدار همان مدیران دولت قبل است. ایشان آن یک درصد را هم که تغییر داد بسیار بسیار گزینش عجیب و غریب و غیر تخصصی داشته است تا جاییکه قائم مقام و معاون میراث فرهنگی ایشان چون غیر متخصص است یکسری شارلاطان به اسم مدیر، بازنشسته و متخصص کار او را پیش برده و و به ایشان مشاوره می دهند. آیا این نحوه مدیریت وزیر و قائم مقام میراث فرهنگی و گردشگری جای اعتراض ندارد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
آقای ضرغامی یک نهار با آقای احمدی نژاد خورد همه فکر کردند اصول گرا و اینطرفی است ولی دقت نکردند که ایشان در عوض نهارها با امثال آقایان عارف، علیخانی و عطریان فر و...خورد که معنی اش این است که واقعا آنطرفی است و با دولت رئیسی زاویه دارد. عملکرد ایشان گویای این است که برای دوره بعدی رئیس جمهوری برنامه دارد و به هیچ وجه نمی خواهد اصلاح طلبان را از خود برنجاند
امام جمعه قم فرموده اند'' باید به ملت ایران جایزه صبر واستقامت داد'' بی گمان چنین است ولی یک سئوال چه جایزه ای باید به شماها داد بابت این شیوه اداره کشور !؟
پاسخ ها
قادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
خب اگه اینجوریه پس چرا شب و روز دنبال برداشته شدن تحریمها هستید. اصلن مذاکره و اینارو ولش کنید تا صبر و استقامتمون بیشتر بشه
آقای رییسی حقوق ۴ میلیونی من معلم سوم ماه شده برای قسط و کرایه خونه رفته ؟ لعنت خدا بر کسانیکه معلمان کشور رو به این فلاکت رساندن ؟؟ اخه یه انسان با شرف نیست که بیاد بگه واقعا ۴ میلیون با این تورم حقوقه ؟؟ چرا نصف بودجه مملکت رو برای ۳۵۰ شرکت دولتی میدین یعنی ۳۵۹ هزار کارمند نصف بودجه مملکت رو بخور بخور دارن ولی بیش از یک میلیون کارمند فقط ۴درصد بودجه عمومی در نظر گرفتین ؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
مرد حسابی برای کدام کارت حقوق هنگفت می خواهی به نظرم همین 4میلیون هم زیاد هست هر چند که رقم دریافتی خود را به دروغ جهت مظلوم نمایی اعلام می کنید و خیلی بیشتر می گیرید ولی همین 4میلیون هم زیاد است
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
ناقلا حداقل حقوق تو داره ۸ میلیون میشه.
پدر علم ژنتیک ایران جناب پرفسور فرهودی، اگر قرار بود که در این مملکت قبل از انجام کاری با چند متخصص صحبت بشود که وضع ما اینگونه نبود!! نمونه اش همین ممنوع کردن واردات واکسن کرونا بدون کار کارشناسی و فقط از سر شعار زدگی که همگان پیامد آن را هم دیدند!!
ببینید کار صدا وسیمای میلی به کجا رسیده که مردم پول پوشاک ندارند ولی برای ماهواره هزینه می‌کنند چون نمی‌خواهند چیزهایی به خودشان داده شود که فقط لیاقت روسای صدا وسیما را دارد
درود بر استاد علیزاده
حتی طالبان!! هم کنسرواتورهایش را باز خواهد کرد!!!!!!
این‌ آقای رامبد جوان‌ از جان‌ این ملت چی میخواد‌ واقعا‌ ؟!
دو زار سواد نداره‌ با مسخره بازی‌ دوزاری‌ ساعتها وقت این شبکه را میگیره‌ نه طنزه‌ نه هنریه‌ نه ارزش‌ سرگرمی داره‌ جنگولک بازیهاش‌ اخه یعنی تو ایران به این بزرگی یکنفر نیست دو ساعت برنامه سرگرمی و طنز فاخر بیاره و ارائه بده‌ ؟!
این رامبد و امثال‌ ایشان‌ چه سوابق هنری دارند کجا درس خوندن‌ ؟!
همسر حامله خودشو برنمیداره می ره کانادا‌ که چی بشه‌ اینجا مرکز درمانی و پزشکی مناسب زن و بچه ایشون نیست‌ ؟! پول این مملکت و ریختن تو حلقوم چه کسانی؟
رامبد جوان: خائنانه ترین رفتار با آدم ها این است که امید را از آن ها بگیری

خائنانه تر از آن امید الکی و واهی دادن این مردک فرصت طلبه .که این امید سازی را نانخانه خودش کرده ومیلیاردها تومان ازبیت المال به جیب زده.برو .حنای شما پیش گسی رنگ نداره.بروکانادا.مردمو گیر اوردی فکر کردی مردم هالویند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
.چطور آزاده نامداری را اخراج کردند و کاری کردند که از شدت افسردگی خودکشی کنه ولی این یکی همچنان با دستمزدهای میلیاردی از جیب ملت به دلقک بازی هایش ادامه می دهد؟
به به آقای ضرغامی!! خبر نداشتیم شیطون........!!!!
سفر خارجی خانواده مسئولان کنترل نامحسوس می‌شود

بعدش چی بهشون جایزه میدید؟
بله، باید بهمون جایزه بدن که شماها رو تحمل می‌کنیم :)))
همون‌طور که از بالا با آمریکا مذاکره می‌کنیم، با روسیه و چین هم از بالا معامله می‌کنیم. توجیه شدم.
جناب علم‌الهدی، شما که جرات نداری گردن بگیری، چرا حرف می‌زنی؟ ب
تازه اون پیج ویکی‌پدیا رو خوندن گویا. بعدی‌شو بخونن می‌فهمن که پدافند ضد بالستیک رو دشمن قبلا ساخته و عملیاتی کرده و باعث شده اسرائیل تو جنگ تلفات نزدیک صفر داشته باشه.
امید واهی دادن خیانت محظ است
یه سخنی با قائم مقام سازمان تبلیغات دارم و آن اینکه، در طول این ۴۳ سال و اندی که ازانقلاب گذشته تا کنون کدام دلخوشی رو در صدا و سیما بوجود آوردید که مردم بدان دلخوش باشند و خلأ تفریحات نداشته شون رو در ماهواره جستجو کنند، .
آقایان امامان جمعه آیا می دانید مهمترین وظیفه دینی شما جانبداری از مردم در مقابل مسولان است چون مسولان به قدر کافی آبزار دفاعی دارند .آنها اسلحه پول و رسانه دارند این مردمند که دستشان خالیست
لعنت ب رامبد
چگونه میخواهندمسئولان مملکت رادرخارج ازکشورکنترل نامحسوس کنندمگرنیروهای امنیتی آن کشورهااجازه میدهندکه نمیدهند مگراینکه هرمسئول امنیتی بایک مامورهمراهش مسافرت
کند که اینهم میشودکنترل محسوس بهترین کاراینستکه مسئول
محترم راقبل ازمسافرت اجباربه زدن واکسن فایزرکرد که بنا بقول بعضی از پزشکانمان جی پی اس داردوازاین طریق کنترل کرد
امثال رامبد جوان و مهران مدیری و...بعداباید پاسخگو باشند.
خائن تر از رامبد جوان وجود نداره،چاپلوس و متملق،بدرد هیچی جز دلقکی و فکر کردن به منافع خودش نمیخوره.حالا داره روضه میخونه برای مردم!!!
من اگر نان شب هم نداشته باشم سعی می کنم به هر طریق ممکن از انحصار برنامه های مزخرف صدا و سیما فرار کنم تا چه رسد به خرید پوشک
رامبد جوان: خائنانه ترین رفتار با آدم ها این است که امید را از آن ها بگیری

خائنانه تر از آن امید الکی و واهی دادن که این امید سازی را نوندونی خودش کرده
رامبد جوان تخصص خیانت و خائنی دارد!؟
چند مثال دیگر از «پول خرید ... را ندارد؛ اما برای ... هزینه می‌کند» بزنید!؟
یعنی توقع داره با افزایش یارانه مثلا از 45 به 90 فرزند آوری بیشتر شود
دیگه موندم چی بگم
از بس هم در جواب مسءولین حرف زدیم و گوش شنوایی نبود خسته شدم
ولی باز طاقت نمی اورم چیزی نگم
اقای ......
در این شرایط که بیش از ۱۵ میلیون جوان بیکار داریم
و کسی که بره سر کار تا اخر عمر امکان خرید خانه نداره
این همه کودک کار در هر چهار راه گدایی می کنند و یا در حال جمع کردن اشغال هستند
یک کارمند بر ای خرید یک پراید حداقل باید ۲۰ سال یک سوم حقوقش را پس انداز کنه
حدود ۲۰ میلیون دختر و پسری داریم که به دلیل نبود کار و نداشتن حقوق مناسب و امنیت شغلی نمی توانند ازواج کنند
اینده اقتصادی مردم و کشور کلا در هاله ای از ابهام قرار دارد
امید مردم کلا به بهبود شرایط کشور از بین رفته
عدم تامین اب و برق و گاز کشور به طوری که در تابستان برق و در زمستان گاز به اندازه کافی نداربم
نبود اب کافی برای همین جمعیت فعلی
.........
با این مسایل و مشکلات این همه اصرار بر فرزند اوری برای چیست؟
لطفا صادقانه به مردم بفرمایید پشت این همه اصرار و هزینه ب ای افزایش حمعیت کشور چه سیاست کثیفی نهفته است
در اخر واقعا ایا فکر نمی کنید که محدود کردن لوازم جلوگیری باعث ازدیاد بیماری های مقاربتی و بخصوص ایدز خواهد شد
بر فرض که یک معلم با خانه اجاره ای و ۵ میلیون حقوق ۵ بچه اورد
بعدش چی
ایا نباید به وسایل جلوگیری و یا عمل وازکتومی دسترسی داشته باشه
اخه سما به چه حسابی ازمایش ژنتیک قبل از ازدواج را حذف می کنید
اگه دو نفر که با ازدواجشان بچه مونگل بدنیا بیاورند شما فردای قیامت جواب اون بچه و خانواده اش و مردم کشور را چی دارید بگید
و هزاران سوال دیگه
عموی رامبد جوان کیست ؟ لطفا" مردم بررسی کنند تا متوجه بشوند چرا ایشون اینچنین در صدا و سیما پروژه میگیرد و سنگ بر سینه میزند
یک سری به بیمارستانهای دولتی بزنید ببینید خهر سال چند مادر بخاطر اشتباه های پزشکی ناقص می شوند یا نوزادان انها دچار اسیب مغزی میشوند
کافی است به ماکز کار درمانی و گفتار درمانی مراجعه کنید
رزند من بخاطر همین پزشکان دچار اسیب نغزی شده و ما از ترس دیگه نمی خواهیم فرزند دومی داشته باشیم
ماهشهر رفتم دوز سومم رو آسترازنکا بزنم گفتن نمیشه چون دوتای قبلو سینوفارم زدی.گفتم چرا نمیشه گفتن به ما نگفتن تزریق کنین گفتم بتونم نگفتن تزریق نکنین.مسول بهداشت جوابی نداشت که بده و در نهایت تزریق کردن واسم.اینو میگن بی نظمی هرکس هرچی دلش خواست انجام میده.حال اینکه همون روز توی یکی دیگه ازشهرهای استان تزریق کرده بودن به این شکل.نمیدونم چرا نظم نمیگیره این کشور
بابا واقعیت اینه مردم از فرزند اوری خسته شدن.بازور و دستور نمیشه بچه اورد.باید شرایط مهیا باشه وقتی دارو و پزشک درست نیست و مردم برای درمان به تهران و شیراز و .... میرند چراباید بچه بیارن.اتفاقا باید منقرض بشه نسلمون
وقتی قانونی مصوب می کنن که هر کس در جبهه بوده ایثارگرهست حتی طرف کادر بوده و حقوق میگرفته و یا در زمان جنگ خدمت سربازی رفته بعد از سی سال فرزندانشان را فارغ از سن مدرک تحصیلی جذب دولت میکنن جوان تحصیل کرده با دیدن این موضوعات ناامید می شود
بزودی با پیک اومیکرون مواجه میشیم
بزودی با پیک اومیکرون مواجه میشیم
بزودی با پیک اومیکرون مواجه میشیم
جناب قائم مقام سازمان تبلیغات برای حل مشکل مذکور باید اول مشکلات اقتصادی مردم حل شود دوم پتانسیل تحصیلی، شغلی، فرهنگی ، رفاهی و... ایجاد شود. سوم یک محیط شاد و سرگرم کننده برای مردم ایجاد شود تا از ماهواره دوری گزینند.
در ضمن چرا با بودجه دریافتی، سازمان شما هیچگونه بیلان سالانه به مردم ارائه نمی کند؟
جناب امام جمعه اصفهان همانگونه که شما مستحضر هستید آیات زیادی در قرآن در خصوص عدم دوستی با کافران داریم برای مثال سوره مبارکه نساء آیه 144 و سوره مبارکه مائده آیات 57 و 80 و 81 ولی آیات زیادی هم در مورد معامله با اهل کتاب داریم ، پس چرا با کافران معامله کنیم و اهل کتاب را کنار بگذاریم.
مردم ما در گذشته اگر آخرت نداشتند ولی دنیا را داشتند ولی در حال حاضر به قول قرآن خسرالدنیا و الاخره شده اند
به فرموده امام زمان (عج) در حدیث معروف در آخرت اگر دچار فتنه شده اید به قرآن و علمای دین رجوع کنید، تفاسیر قرآن را بخوانید، نهج البلاغه را بخوانید و با رجوع به سایت های مراجع عظام هم اطلاعات کسب کنید و سئوالات خود را بپرسید. در خاتمه تناه سلاح مومن دعا است.
به جای پدر علم ژنتیک ایران که در سازمان جهانی بهداشت سخن می گوید
در ایران
علم الهدی سخن می گوید
این دستاورد کمی است؟
مانند قرار داد بلند مدت با روسیه و چین در مذاکرات وین با اوپا و آمریکا نیز قرار داد بلند مدت بسته شود به نوعی که مثل دوره قبل شرایط به شکلی نشود که بگویند ما موافق سرمایه گذاری در ایران هستیم ولی شرکت ها خصوص هستند و ما نمی توانیم انها را مجبور به سرمایه گذاری در ایران بکنیم برای اینکه سرمایه گذاران امنیت سرمایه در ایران را قبول کنند باید منافع کشورهای غربی را در کشورایجاد کرد بطوری که خروج و عدم همکاری برای انها هزینه داشته باشد
تازه بوجه صداوسیما 65صدرص افزایش یافته
اقای امام جمعه اصفهان تبادل تجارت با کافر مشگل ندارد ولی تجارت با پیروان حضرت مسیح مشگل دارد؟ ایشان بفرمایند ب چه دلیلی وقتی برجام امضاء شد اجازه تجارت با امریکا داده نشد؟ ایشان نمی دانند اگر پای شرکت های امریکایی برای سرمایه گذاری به ایران باز میشد اگر ترامپ هم می خواست برجام را نقض کند همان شرکت ها مانع می شدند خسارت این بی تدبیری ها با کیست ؟ چرا اجازه خرید هواپیما از آمریکا داده نشد ؟ و هزاران چرای دیگر حالا فهمیدید بانیان وضع موجود چه کسانی هستند؟
عده‌ای به محضر امام خمینی (ره) رفتند و من هم در آن جمع بودم و تالاسمی اولین موردی بود که توانستیم اجازه سقط را دریافت کنیم. بعد این کار در دست یک نهاد بسیار کارآمد به نام پزشکی قانونی قرار گرفت؛ یعنی در این ۴۵ سال کار غلطی انجام می‌شد؟! این تعداد بچه عقب‌مانده ذهنی، از کار افتاده، نابینا، ناشنوا، می‌توانیم جلوی همه این موارد را بگیریم. کسانی که این طرح را مطرح کردند، آیا با حدود ۵۰۰ انجمن‌های والدین کودکان عقب‌مانده صحبت کردند؟! آیا با پزشکی قانونی صحبت کردند؟! آیا با امثال بنده صحبت کردند؟! چطور من در سازمان بهداشت جهانی برای همه صحبت می‌کنم، اما (در کشورم) با من مشورت نمی‌کنید تا عیب‌های آن را به شما بگویم؟!
خانواده مسئولان ... میکنن مسافرت خارج میرن. بمونن توی این بهشتی که والدینشون درست کرده اند
باید به ملت ایران جایزه صبر و استقامت داد
پس به مسئولین مدال بی لیاقتی بدید
امبد جوان: خائنانه ترین رفتار با آدم ها این است که امید را از آن ها بگیری
خائنانه ترین رفتار اینه که بشینی برنامه های سیمای میلی رو ببینی .
درود بر تابناک که 2تا غیر قابل نمایش بیشتر نزاشته.
آقای صالحی خودش با تعطیلی مراکز هسته ای و بتن ریزی اراک باعث بیکاری ‌ خروج دانشمندان شد و حالا نگران است؟
دلیل اصلی مهاجرت داخلی و خارجی بیکاری است و دولت روحانی عملا همه چیز را متوقف نمود دانش فضایی تا ساختمان سازی و ساخت نیروگاه و زنگنه وزیر نفت می گفت پالایشگاه کثافت کاری است بنزین وارد کنیم کلانتری در محیط زیست می گفت گندم نکاریم و وارد کنیم از آب دریا ها استفاده نکنیم در حالیکه عرب های کشورک ها هفتاد سال است آب شیرین کن دارند وتعداد بیش از ۷۰۰ ‌احد
رامی جون این بجه ای که محصول ایران بود و در کانادا به دنیا اوردیش بعد اوردیش به ایران نمیگه بابا چرا کانادا را به من نشان دادی ولی حالا اینجا هستم جریات چیه . حالا وجدانا راست بگو اسمش چیه ناقولا اسم واقعیش را بگو.
پدر علم ژنتیک ایران جناب پرفسور فرهودی البته مطالب ديگه اي هم فرمودند كه تابي جون باب ميلش نبودو سانسور كرد
ايشون فرمودند كه جوان تحصيل كرده ايراني و با هوش ميره آمريكا اونجا بچه دار ميشه بچه ش ميشه آمريكايي با هوش ايراني و اين يعني خيانت به اينده ي ايران چون مملكت كم كم از نخبه خالي ميشه
قائم مقام تبلیغات اسلامی و رفقاشان

سئوال : اگز بر انچه که گفتید باور دارید

پس چراصدا وسیما ادعا دارد که 90 درصد مردم مخاطبین برنامه های انان هستند و یا شماها ادعا دارید که مردم علاقه مندبه برنامه های صدا وسیما هستند؟

مشکل در عملکرد کدام خط و مشی هست ؟

همه خط مشی ها و مدیرت ها هم که دست خودتان هست

پس
اگر مردم انقدر علاقه مند به ماهوار هستند که حاضرند از پول پوشاک خود بگذرند

این نتیجه کدام عملکرد هست

شاید مثل انهائی که صف چند ماشین راهی شمال را فقط دیده اند باور شان شده که مردم بی دین شده اند ؟
اقای رئیس تبلیغات چرا قیاس مع الفارق می کنی نصب ماهواره چی ربطی به پوشاک داره
مطمئن باش با این روش استدلال کردن شما و هم فکراتون به جایی نمی رسید
خطاب به آقای حریزاوی: بیایید فرض کنیم این پدر، محتوای مربوط به تربیت فرزندش را بخواهد از طریق خرید کتاب، محتوای چند رسانه ای، اخذ مشاوره از افراد متخصص و... کسب کند. آیا شما این روشها را قبول دارید و هزینه کردن در این خصوص را قبول دارید؟ پدری که در تهیه پول پوشاک بچه اش مانده از کجا پول ِ گران ِ این محتواها را تأمین کند؟
اینکه شما می فرمایید کسی پول برای پوشاک بچه اش ندارد اما پول نصاب ماهواره میدهد، خب دلیل دارد. شما برنامه های مرتبط با خانواده ی تلویزیون را دیده اید؟ به زبان ساده برایتان ترجمه اش می کنم. این برنامه ها به مردم می گویند بچه ها اینقدر لباس و اسباب بازی و مواد غذایی با ارزش غذایی بالا و اتاق اختصاصی در خانه و کامپیوتر و لب تاب و آموزشهایی مثل زبان خارجی، کلاس ورزشی و ... نیاز ندارند. لباس های کهنه و پاره ی بچه را وصله پینه کنید بچه بپوشد. نان خشک ته ِ سفره هم برای زنده ماندنش کافیست.
فردی که چند سال پای برنامه های تلویزوین می نشیند در محیط کار و جامعه، پیش همکاران و فامیل و آشنایان، احمق جلوه می کند. پول خرید محتواهای با کیفیت را هم که ندارد، لاجرم چاره ای ندارد جز اینکه هزینه کند و منفذی به دنیای مدرن برای خودش ایجاد کند. کتاب گران است، خرید محتوای چند رسانه ای گران است، مشاوره گران است، این خانواده ها ارزانترین راه را انتخاب می کنند به این امید که شاید در فلان شبکه ی ماهواره ای کارشناسی آمد و اینها با هزینه کم، به محتوایی متفاوت و متناسب با شرایط روز جامعه دسترسی پیدا کردند.
این هم فقط در امر فرزند آوری و فرزند پروری نیست، حتی روابط با همسر هم همین وضع را دارد. شما فکرش را بکنید که علم الهدی به مردم میگوید دخترتان می تواند در داخل خانه، دوچرخه سواری کند. اگر کسی که منفذی به بیرون ندارد این حرف را بپذیرد خود شما به او چگونه نگاه می کنید؟ نمی گویید عجب آدم است که دخترش دارد در این فضای کوچک و با خطرا برخورد با وسایل، دوچرخه سواری می کند!!! این محتواها در تلویزیون است که مردم را به سمت ماهواره می کشاند.
سلام
عزیزان من، این نظر پراکنی های عامیانه ، قشری و غیر علمی و آماری درموارد بی ربط مثل پوشک و ماهواره جامعه و کشور را مسموم می کند. به حال این کشور رحم کنید.
کم گوی و گزیده گوی چون دُرْ
یک جوانی که دکترا گرفته می بیند نمی تواند اینجا امکاناتش را فراهم کند
در بعضی موارد اگر این جوان سوادش از بعضی استادان بیشتر نباشد کمتر نیست اما بعلت اینکه هیئت علمی دانشگاه بعد از 30 یا 35 سال خدمت بازنشسته نمیکنند نمی تواند بعنوان هیات علمی مشغول خدمت ود لذا مهاجرت میکند
آیت‌الله صدوقی مازندرانی: خیلی از علما اعتراض دارند ولی پخش نمی‌کنند.آنچه حکومت می‌کند اسلام نیست. اسلام چهل ساله نمی‌تواند اسلام هشتصد ساله را از بین ببرد.چهل سال است که وعده به آینده می‌دهند. اگر چهل سال دیگر صبر کنیم درست می‌شود؟! با این روند خیر بدتر هم می‌شود و راه به جهنم است.

عالی گفتید
طرح صیانت از جمعیت به دلیل آنکه توسط افراد بی تخصص طراحی شده است قطعا شکست خورده و هزینه های سنگینی بر دوش مردم خواهد گداشت. ...
ننگ بر رامبد جوان. واقعا حرفهاش و رفتارش خجالت آوره.
چرا با متجاوزین به سفارت عربستان برخورد جدی نشد؟؟
چرا آمران و بانیان این قضیه معرفی و محاکمه نشدن؟؟؟
زیان و ضرر مادی و غیر مادی که این حرکت به کشور وارد کرد رو کی باسد جبران کنه؟؟
چرا به هر محفلی اجازه حرکات فراقانونی داده میشه که هر کاری دلشون میخوان بکنن و پاسخگو نباشن؟؟
چرا منافع محافل و احزاب و گروه ها باید بر منافع ملی ارجحیت داده بشه؟؟؟
کی پاسخگو باید باشه؟؟؟
اقای خضریان
طرح صیانتی که تهیه کرده اید انقدر شور است انقدر بی محتوا هستش انقدر متحجرانه هستش که حتی دوستان همفکر شما در مرکز پژوهش های مجلس هم ان را رد کرده اند اما شما هنوز هم حرف خودتان را می زنید
می دانید چرا
چون شما نماینده مردم نیستید
اقای امام جمعه اصفهان بدانید که :
صرف انجام معامله با چین وروسیه ( که ظاهرا کشور چاره ای به جز این ندارد ) چاهی خطرناک است
از این نظر که :
انها میدانند چاره ای به جز خرید از انها نداریم . پس به هر قیمتی به ما می اندازند
بحث رقابت در کیفیت وقیمت دیگر مطرح نیست .
انها مزه گرانفروشی و تک رقابتی را چشیده اند وبه هیچ وجه حاضر به موفقیت برجام
که منجر به ارتباط کشور ما با دنیا میشود رضایت نخواهند داد !!! هر چند که در مذاکرات
خیلی فعال ظاهر شوند . لیکن تا بتوانند کار شکنی می کنند تا برجام پا نگیرد
زیرا منفعت انها در قطع ارتباط ما با دنیاست .
آنچه حکومت می‌کند اسلام نیست. اسلام چهل ساله نمی‌تواند اسلام هشتصد ساله را از بین ببرد.چهل سال است که وعده به آینده می‌دهند. اگر چهل سال دیگر صبر کنیم درست می‌شود؟! با این روند خیر بدتر هم می‌شود و راه به جهنم است.
خیلی جالبه که یک سازمانی مثل صدا و سیما چهل و سه ساله که روز به روز به جای جذب مخاطب ، حذف مخاطب رو در کارنامه خودش داره و کماکان به این راه ادامه میده . گماردن افراد بدون تخصص در جامعه شناسی و نوع مدیریت این مدیران که فقط سعی در راضی کردن پنج درصد از مردم هستند که البته این یعنی حفظ صندلی ریاستی که کوچکترین نفعی برای مردم ندارد . برنامه های دهه شصت و هفتاد مردم را پای تلویزیون خودمان نگه میداشت ولی الان ماهواره به قول خود اقایان از پوشک بچه واجب تر شده . مدیران و برنامه ریزان صدا و سیما کاری کردند که دشمنان ارزویش را داشتند و ان سوق دادن فوج فوج مردم به ماهواره بود .
چند تا کلمه و‌ اسم است وقتی میشنوم یا میخوانم «کهیر» میزنم :
رامبد جوان
طرح صیانت
ضرغامی
مهران‌مدیری
علم الهدی
طرح آبرسانی
نتانیاهو
حداد عادل
شهردار تهران
ویروس یاب مستعان
مسکن‌ ملی
نرخ ارز
صف مرغ
ترامپ
… بازم‌ بگم؟!؟
بقیه را بگم تابناک سانسور میکنه!!!
ماجرای شکایت نمایندگان از صدا و سیمای دوره ضرغامی به رهبری به اتهام «توزیع فیلم مستهجن» چه بود؟
]چقدر بی کارید به خدا
درود به شرف آیت الله صدوقی مازندرانی این دانشمند بزرگ چه انسان متفکر و دانایی هست ایشان چقدر شفاف و عالی توانستند وضعیت کنونی کشور را تجزیه و تحلیل نمایند از وجود مبارک چنین متفکرانی هست که مردم هنوز امید خودرا برای. زندگی بهتر از دست نداده اند اگر کشور از چنین متفکرانی پر بود حالا نه فقر بود نه ویرانی.ایران بهشت روی کره زمین بود
این سخن رامبد جوان خائنانه ترین رفتار با آدم ها این است که امید را از آن ها بگیری درست است .
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر