بازدید 64680
دو هزار و نهصد و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

رستم قاسمی: برای وزیر نشدن موبایلم را هم خاموش کردم! / ابطحی: اگر جای روحانی بودم از محاکمه استقبال می‌کردم / آیا سخنگوی شورای شهر حرف خود را درباره پادشاه ایرانی پس گرفت؟

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند سخنگوی قوه قضائیه: رأی پرونده عراقچی و سیف نقض نشده است / روایت محمد هاشمی از تهدید برخی اصلاح‌طلبان علیه آیت‌الله هاشمی / نماینده مجلس: بهتر است نظارت بر انتخابات شورا‌های شهر به شورای نگهبان واگذار شود / سلیمی نمین: بازتاب پاسخ لاریجانی، دقت شورای نگهبان را در آینده افزایش می‌دهد ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۹۴۴۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ 21 December 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

افزایش درخواست برای اجاره واحدهای مسکونی بسیار نقلی

قیمت‌ها در بازار مسکن آنچنان بالا رفته که کمتر کسی توان پرداخت اجاره‌ و یا رهن آپارتمان‌های متوسط متراژ را دارد.نگاهی به سایت‌ها و پلتفرم‌های فعال در حوزه مسکن نشان می‌دهد، در ماه‌های اخیر بر تعداد درخواست برای اجاره آپارتمان‌ها و سوئیت‌های کوچک نسبت به سال های قبل افزوده شده است.بررسی‌ها نشان می‌دهد، یک زوج درخواست خانه‌ اجاره‌ای کرده و به دلیل نداشتن پول پیش متراژ را ١٢ متر تعیین کرده‌اند، این خانواده قادرند یک تا یک میلیون و ٩٠٠ هزار تومان اجاره ماهانه پرداخت کنند.فرد دیگری با ۴۵ میلیون تومان درخواست اجاره یک سوئیت را ثبت کرده است.یک دانشجو هم برای سکونت خود همراه پدرش درخواست اجاره یک خانه یا سوئیت ٢٠ متری با ودیعه ٣٠ میلیونی و اجاره ماهانه ٢ میلیون تومانی آگهی کرده است.فرد دیگری هم آگهی داده که برای سکونت به یک اتاق ۶ متری احتیاج دارد و فاقد پول پیش بوده و قادر است ماهانه یک میلیون تومان بپردازد./خبرآنلاین

روزنامه ایران: برای تامین پول یارانه، هر کسی هر تراکنشی انجام می دهد بلافاصله مالیاتش را خودکار بگیرید و بریزید به حساب دولت!

روزنامه ایران، رسانه دولت با اشاره به تصمیم دوبرابر شدن یارانه ها نوشت:در خصوص تأمین منابع مالی پرداخت یارانه‌های افزایش یافته، شاید یک راهکار انتشار اوراق با نرخ‌های جذاب متناسب با نرخ تورم و فروش این اوراق به بانک‌های تجاری و مردم باشد، اما روش دیگری نیز می‌توان متصور شد و آن مالیات بر تراکنش است.مالیات بر تراکنش نیاز به ارائه اظهار نامه از سوی مؤدی یا ممیزی از سوی سازمان امور مالیاتی کشور ندارد و لذا وصول آن نیروی انسانی بسیار کمی نیاز دارد و فساد و پرداخت رشوه را به نحو چشمگیری کاهش می‌دهد و امکان فرار مالیاتی و دور زدن آن بسیار اندک است.در اکثر مواقع با توجه به اینکه هزینه دور زدن این مالیات بیشتر از منافع دور زدن است، افراد انگیزه‌ای برای تخطی از آن ندارند.

آیا سخنگوی شورای شهر حرف خود را درباره پادشاه ایرانی پس گرفت؟

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران که گفته هایش در باره نامگذاری خیابان ها و موضوع انوشیروان دادگر، جنجالی شده بود، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: در مورد نامگذاری معابر و خیابان ها نیاز است تا از فرآیندهای کارشناسی و مطالعات صورت گرفته بیشتر صحبت شود.وی افزود: معتقدم فرهنگ ایرانی نه تنها تزاحمی با فرهنگ اسلام ندارد بلکه میراث و فرهنگ ایران باستان در بسیاری از عرصه ها، زمینه مناسبی برای پذیرش اسلام و رشد بالندگی مردمان این سرزمین داشته است.

واکنش علی ربیعی به نامه شورای نگهبان به لاریجانی/ اشاره سخنگوی دولت دوازدهم به بسته بودن دست دولت

سخنگوی دولت دوازدهم، در کانال تلگرامی اش نوشت: در مورد مسببین وضع موجود باید گفتگوهای بسیاری صورت گرفته و تاریخ معاصر ما به‌ ویژه در چند سال اخیر واکاوی شود. همچنین باید مشخص شود کدام رویکردها، سیاست‌ها، مانع‌گذاری ها و کدام کارهای کرده و نکرده موجب چنین وضعیتی شده‌اند.در بسیاری از موارد، قوه مجریه در هماوردی با سایر قوا و نهادها، آنچه می‌پنداشت می‌تواند موجب بهبود وضع موجود باشد قادر به عملیاتی کردن آن نبود.

ارزش روز یارانه نقدی به ۱۸۰۰ تومان رسید

گزارش‌ها نشان می دهد که ارزش یارانه‌های نقدی بعد از ۱۱ سال، به ۱۸۰۰ تومان رسید.سال ۹۰ که برای اولین بار یارانه نقدی پرداخت شد ارزش آن به اندازه خرید ۳۷.۷ دلار بود. در نتیجه تورم شدیدی که در این ده سال بر اقتصاد کشور حاکم بوده ارزش این ۴۵ هزار تومان به ۱.۵ دلار رسیده است. این ارقام به این معناست که با یارانه نقدی در سال ۱۴۰۰ فقط به اندازه ۱۸۰۰ تومان در سال ۹۰ توانایی خرید داریم./خبرآنلاین

واکنش وزیر ورزش به خالکوبی فوتبالیست‌ها

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان: باید بتوانیم بین چیزی که قرار است به عنوان هنجار در ورزش معرفی کنیم با چیزی که در زندگی شخصی داریم تفکیک قائل شویم.افراد در زندگی شخصی خود می‌توانند با هر سلیقه‌ای که دوست دارند زندگی کنند اما در ورزش باید عرف ورزش رعایت شود.

کوتاه ترین و بلندترین شب یلدا در کدام شهرهای ایران است؟

کوتاه‌ترین شب یلدا در ایران، چابهار و طولانی‌ترین شب یلدا نیز درشهر ماکو خواهد بود.در جنوب شرق کشور در چابهار، در استان سیستان و بلوچستان، طول شب یلدا ۱۳ ساعت و ۲۶ دقیقه و در بخش شمال غربی در شهر ماکو که در شمال استان آذربایجان غربی ست، طول شب یلدا ۱۴ ساعت و ۳۶ دقیقه است.

ابطحی: اگر جای روحانی بودم از محاکمه استقبال می‌کردم

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: بیشتر از هر چیزی تصورم این است محاکمه روحانی یک فرار رو به جلوست، برای این‌که نسبت به رفتارها، شعارها و عمکلرد دولت و مجلس کسی نخواهد صحبت کند و همیشه یک هیولایی به اسم دولت روحانی را مقابل چشمان مردم نگه دارند.محمدعلی ابطحی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره این‌که در جلسه هفته گذشته مجلس شورای اسلامی باز هم بحث محاکمه حسن روحانی به میان آمد و یکی از نمایندگان مدعی شده است ۸۵ میلیون ایرانی شاکی این پرونده هستند، گفت: معتقدم اصرار چندین‌ باره درباره محاکمه آقای روحانی یک مقداری برای پوشش دادن ناکامی‌های مجلس و دولت است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطر‌نشان کرد: مشاهده می‌کنیم هرچند وقت یک بار، یکسری ناکامی‌هایی در خصوص عملکرد دولت و مجلس مشخص و روشن می‌شود که طبیعی است برای جبرانش باید تلاشی از سوی این نهادها صورت گیرد.وی یادآور شد: مجلس و مجموعه‌ای که امروز حاکم است با شعارهای بسیار تند و به قول خودشان انقلابی روی کار آمدند اما آن فضایی که گفتند در قضایای مذاکرات شکل می‌گیرد، صورت نپذیرفت و نتوانستند آن شعارها را اجرایی کنند؛ بنابراین در تلاشند تا همان مواضع دولت قبلی را بقبولانند که این امر هم مشخص نیست می‌شود یا خیر .ابطحی ادامه داد: در مسائل اقتصادی هم علیرغم این‌که گفته بودند ما معیشت مردم را به مذاکرات پیوند نمی‌زنیم اما می‌بینیم عملا این مساله به مذاکرات پیوند خورده است و با هر اظهارنظری در این خصوص بازار رفتار جدیدی نشان می‌دهد و بحران اقتصادی همچنان قوی‌تر و سنگین‌تر در حال بروز است.

وی تاکید کرد: بیشتر از هر چیزی تصورم این است محاکمه روحانی یک فرار رو به جلوست، برای این‌که نسبت به رفتارها، شعارها و عمکلرد دولت و مجلس کسی نخواهد صحبت کند و همیشه یک هیولایی به اسم دولت روحانی را مقابل چشمان مردم نگه دارند.این فعال سیاسی اصلاح‌طلب عنوان کرد: به شخصه اگر جای روحانی و دولتش بودم از محاکمه استقبال می‌کردم زیرا این کار می‌تواند بسیار برای آینده تعیین‌کننده باشد تا مشخص شود، واقعیت‌های دوران وی چه بوده است.

واکنش رسول جعفریان به حرام دانستن خرید زمین در متاورس

رسول جعفریان، استاد تاریخ دانشگاه تهران، در نشست صد سالگی حوزه قم، با انتقاد از اعلام حرمت خرید زمین در متاورس، به سوابق تاریخی برخی مواضع اشاره کرد و گفت: علما نباید در مقابل همه پدیده‌های جدید موضع منفی بگیرند و بزرگانی چون حاج شیخ عبدالکریم این هشیاری را داشته‌اند.

سلیمی نمین: بازتاب پاسخ لاریجانی، دقت شورای نگهبان را در آینده افزایش می‌دهد

فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید: هر نهاد قدرتی که در سرنوشت ما تاثیرگذار است، باید پاسخگویی خود را تقویت کند. شورای نگهبان هم از این روند مستثنی نیست و البته در روندی تدریجی پاسخگوتر شده است.پس از رسانه‌ای شدن نامه شورای نگهبان به لاریجانی درباره دلایل رد صلاحیتش و پاسخ مفصل او به موارد مطرح‌، برخی از منتقدان لاریجانی با نادیده گرفتن محتوای نامه، تلاش کرده‌اند پاسخ او را نوعی تقابل با شورای نگهبان و نظام جلوه دهند.عباس سلیمی نمین فعال سیاسی اصولگرا در ارزیابی این ادعا به خبرآنلاین می‌گوید: طبیعی است که آقای لاریجانی از حقوق خود دفاع کند. اتهاماتی علیه او مطرح شده و براساس آن اتهامات تصمیم خود را اتخاذ کرده و باید از حقوق خود دفاع کند. او توضیح می‌دهد: «این موضوع برای جامعه و شورای نگهبان به عنوان یک جایگاه مهم و حساس بسیار مفید خواهد بود. وقتی یکی از تصمیمات شورای محترم نگهبان نقد می‌شود، تصمیمات آتی عمق و دقت بیشتری پیدا می‌کند و این روند می‌تواند از جایگاه رفیع شورای نگهبان و قانون اساسی صیانت کند.»

این فعال سیاسی اصولگرا درباره احتمال تاثیرگذاری پاسخ لاریجانی، می‌گوید: «توضیحات ایشان خطاب به شورای نگهبان را برای جایگاه‌های مختلف مفید می‌دانم. به این معنا که مفید بودن آن از سطوح مختلف می‌تواند بررسی شود. اگر ما در آینده خیلی منطقی به برخی مباحث بپردازیم، پاسخ‌گویی شورای نگهبان را تقویت می‌کند و چیزی است که ما به شدت به آن نیاز داریم.» او معتقد است که نسبت به گذشته شورای نگهبان پاسخگوتر شده و توضیح می‌دهد: «هر نهاد قدرتی که در سرنوشت ما تاثیرگذار است باید پاسخگویی خود را تقویت کند. شورای نگهبان هم از این روند مستثنی نیست و البته در روندی تدریجی پاسخگوتر شده است. این تحول بسیار مسرت بخش است که حتی جایگاه‌های حساسی مانند شورای نگهبان را در مسیر پاسخگویی می‌بینیم.»

پست اینستاگرامی ظریف در پی درگذشت خواهرش

وزیر امور خارجه پیشین کشورمان در پی درگذشت خواهرش پستی اینستاگرامی را منتشر کرد. محمدجواد ظریف در صفحه اینستاگرام خود نوشت: همه ساله این روزها خواهرم میزبان عزاداران زهرای مرضیه در ایام فاطمیه بود. دعا کنید اکنون که او را در تنهایی مزارش به خاک می‌سپاریم، حضرت زهرا او را بر سفره کرمش میهمان کند. خدایش بیاورزد و عاقبت ما را نیز چون او ختم بخیر فرماید.

رستم قاسمی: برای وزیر نشدن موبایلم را هم خاموش کردم!  / ابطحی: اگر جای روحانی بودم از محاکمه استقبال می‌کردم / آیا سخنگوی شورای شهر حرف خود را درباره پادشاه ایرانی پس گرفت؟

توضیحات جدید سخنگوی دولت درباره طرح یارانه بنزین

سخنگوی دولت در توضیح طرح یارانه بنزین اعلام کرد: طرح این است که اگر قرار است یارانه‌ای داده شود و مابه‌التفاوتی دریافت شود، این مستقیم برود سراغ کسانی که از بنزین استفاده نکردند.علی بهادری جهرمی در گفت‌وگو با بخش خبری ساعت ۱۴ سیما در پاسخ به این پرسش که آیا به افرادی که خودرو ندارند هم سهمیه بنزین تعلق می‌گیرد، اظهار کرد: اساسا مبنای طرح همین بود. تا پیش از این بنزین عموم مردم به دارندگان خودروها تخصیص پیدا می‌کرد که مدل ناعادلانه‌ای بود به این دلیل که بخشی از مردم اساسا خودرو ندارند و چیزی به این‌ها تخصیص پیدا نمی‌کرد. مساله دیگر این بود که بخشی از مردم چند خودرو دارند و طبیعتاً چند برابر کسی که یک خودرو دارد از این یارانه استفاده می‌کردند. برای اینکه یارانه توزیع عادلانه‌تری داشته باشد، طرح این است که بنزین یارانه‌ای به افراد اختصاص پیدا کند.

سخنگوی دولت یادآور شد: سرپرست خانوارها به نوعی متوجه هدایت متولی هدایت یارانه بنزین هستند. بحث البته یارانه بنزین است نه اختصاص خود بنزین.بهادری جهرمی تاکید کرد: الان ما یک بنزین یارانه‌ای ۱۵۰۰ تومانی داریم و یک بنزین ۳ هزارتومانی داریم. وقتی این بنزین ۳ هزار تومانی فروش می‌رود تا تفاوت ۱۵۰۰ تومانی کجا می‌رود؟ به حساب هدفمندی یارانه‌ها می‌رود تا بیاید و بازتوزیع شود. یعنی در در حقیقت در اختیار دولت قرار می‌گیرد. وی گفت: طرح این است که اگر قرار است یارانه‌ای داده و مابه‌التفاوتی دریافت شود، این مستقیم برود سراغ کسانی که از بنزین استفاده نکردند. یعنی یک عده از یارانه بنزین در مقام خریدن بنزین استفاده می‌کنند و یک عده که از این یارانه استفاده نمی‌کنند خود یارانه به آنها تقدیم می‌شود.

نماینده مجلس: بهتر است نظارت بر انتخابات شورا‌های شهر به شورای نگهبان واگذار شود

علی حدادی گفت: با توجه به برخورداری شورای نگهبان از ساختار لازم برای نظارت بر انتخابات که یکی از آنها در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی است، بهتر است نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به این شورا واگذار شود تا مجلس دیگر در این موضوع دخالتی نداشته باشد.علی حدادی با اشاره به لزوم اصلاح ساختار نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی و شهر و روستا گفت: در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، نظارت مجلس بر انتخابات شوراها مورد بررسی و بحث قرار گفت و اعضا معتقد بودند که ادامه روند فعلی برای مجلس آسیب زاست و باید راه خروج از این وضعیت را پیدا کرد.عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ادامه داد: قرار شد مرکز پژوهش ها این موضوع را بررسی کند و پیشنهاد خودش را برای بررسی به کمیسیون ارائه دهد. وی افزود: با توجه به برخورداری شورای نگهبان از ساختار لازم برای نظارت بر انتخابات که یکی از آنها در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی است، بهتر است نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به این شورا واگذار شود تا مجلس دیگر در این موضوع دخالتی نداشته باشد.

روایت محمد هاشمی از تهدید برخی اصلاح‌طلبان علیه آیت‌الله هاشمی

محمد هاشمی رفسنجانی گفت: همان کسانی که وزیر و معاون بودند، الان هم همان‌ها در دولت حضور دارند و مفهومش همین است که این جریان اصولگرای تندرو در دولت هستند.محمد هاشمی، رئیس سابق سازمان صدا و سیما و برادر اکبر هاشمی رفسنجانی درباره ی نقش احمدی‌نژادی ها در دولت جدید و جبهه پایداری گفت: «الان اگر ترکیب دولت سیزدهم را ببینید همان احمدی‌نژادی‌ها در پست های حساس هستند، ‌همان کسانی که وزیر و معاون بودند، الان هم همان‌ها در دولت حضور دارند و مفهومش همین است که این جریان اصولگرای تندرو در دولت هستند. دکتر لاریجانی هم اصولگراست و از اول هم بوده است حتی در مواردی مقداری تندروی هم کرده است؛ اما در شرایط فعلی او را هم نمی پذیرند و رد صلاحیت می شود اما احمدی نژاد هر چیزی می‌خواهد می‌گوید و کسی حرفی با او ندارد و نیروهایش در پست های کلیدی هستند. او در ادامه درباره ریشه شکل‌گیری تندروی در دو دهه اخیر به سایت «خبر سراسری» گفت: «اگر بخواهیم ریشه‌ای نگاه کنیم بعد از پیروزی اصلاح‌طلبان در دوم خرداد و شکل‌گیری حزب مشارکت و مجلس ششم جهت‌گیری‌ها تند شد و کسانی که در پست های کلیدی هم بودند با نشریه های آمریکایی مصاحبه می‌کردند و حرف های ساختارشکنانه می زدند. در دو سال اول پیروزی آقای خاتمی اصولگرایان شکستی را که خورده بودند، باور نمی کردند و به قول موحدی کرمانی می گفتیم، هنوز نفهمیدیم چه شده و نمیدانیم چه باید بکنیم اما نیرو هایشان را سازماندهی کردند و ساختاری درست شد که جلو رفتارهای اصلاح طلبان و مشارکتی ها را بگیرند و از آنجا مسائل شروع شد و همینطور ادامه پیدا کرد. مجلس ششم هم دیدید که حتی نسبت به آقای هاشمی چه رفتار ساختارشکنانه از سر غرور انجام دادند و فکر می‌کردند همه کار می‌توانند انجام دهند. حتی آقای تاجزاده و میردامادی در انتخابات صحبت کردند و برخی از اصلاح‌طلبان گفتند اگر آقای هاشمی در انتخابات مجلس رای هم بیاورد، ما اعتبارنامه او را رد می کنیم تا نماینده تهران نشود.»

سخنگوی قوه قضائیه: رأی پرونده عراقچی و سیف نقض نشده است

سخنگوی قوه قضائیه آخرین وضعیت پرونده مدیران بانک مرکزی را اعلام کرد.ذبیح الله خدائیان در گفتگو با مهر در خصوص آخرین وضعیت پرونده موسوم به مدیران بانکی از جمله ولی الله سیف و عراقچی گفت: در این پرونده متهمان تقاضای اعمال ماده ۴۷۴ کرده بودند که این درخواست بررسی شد. وی افزود: دیوان عالی کشور اعمال ماده ۴۷۴ را تجویز کرده است و تجویز به معنای نقض رای صادره اولیه نیست. سخنگوی قوه قضائیه افزود: با توجه به اینکه اعاده دادرسی تجویز شده، پرونده مجدداً بررسی می شود. خدائیان ادامه داد: بنابراین، ممکن است پذیرفته نشده و رای مجدداً ابرام و یا نقض شود که این بستگی به بررسی ها در شعبه هم عرض دارد.

رستم قاسمی: برای وزیر نشدن موبایلم را هم خاموش کردم

وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه کل اعتبار وزارت راه و شهرسازی در یک سال شانزده میلیارد تومان است، افزود: با توجه به این رقم بودجه باید از ظرفیت بخش خصوصی برای اجرای پروژه های راه سازی و تامین تجهیزات در بخش ریلی استفاده کنیم. قاسمی با بیان اینکه در بخش حمل و نقل مذاکرات خوبی در سطح دنیا انجام داده ایم که تا زمان به نتیجه رسیدن گفتن آن ضرورتی ندارد، اضافه کرد: در بحث ساخت آزادراه نیازی به چین یا اروپا نداریم.وی از مذاکره با سران قوا برای اعتبارات وزارت راه و شهرسازی خبر داد و با بیان اینکه سرباز مملکت هستم، گفت: من تمایلی به وزیر شدن نداشتم و روز آخر هم موبایلم را خاموش کرده بودم اما توفیقی حاصل شده تا به این بخش خدمت کنم. ترسی هم برای حفظ سمت ندارم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۷
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۳۹
آره راست می گه موبایلشو خاموش کرده بود و شب تا صبح یک تنه و یک شبه برنامه برای وزارت نفت نوشت فقط نمی دونست برای وزارت راه معرفی شده!!!!! ماشالا در همه زمینه ای تخصص داره نفت راه نجوم زیست شناسی سیاست نظامی گری و ....!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
بله .با موبایل خاموش آمد نامزد ریاست جمهوری شد.ولی چون موبایلش خاموش بود وزیر شد.
محجوری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
آقای رستم قاسمی
وقتی نوع دفاع عجیب جنابعالی را در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به تاریخ اول شهریور ۱۴۰۰ شنیدم و اولین حضور شما را به عنوان وزیر مسکن و شهرسازی به تاریخ هشتم شهریور ۱۴۰۰ ، در شبکه خبر سیمای جمهوری اسلامی دیدم ، و سخنانتان را با کمال دقت استماع کردم تا ببینم چه کسی می خواهد وزیر مسکن و شهرسازی کشورم ایران شود ، به حال خود و هموطنان عزیز ومظلومم گریه کردم ، بنده فعلا کاری ندارم که در دو سال وزارت نفت جنابعالی ( از مرداد سال ۱۳۹۰ و به مدت دو سال ) با سرمایه مردم ایران چه کردید.... ! و بنده کاری ندارم که با چه هدفی و بر چه اساسی ، در آن مقطع که بدون تخصص ، سکان دار وزارت نفت بودید ، مدیریت نفت و گاز و پتروشیمی این کشور را بدست شخصی معلوم الحال بنام بابک زنجانی سپردید تا ضرباتی مهلک و تاریخی را بر صنعت نفت کشور و اقتصاد کلان این مملکت وارد کند !
و بنده کاری ندارم که چرا دکل نفتی 78 میلیون دلاری فورچونا و به آن عظمت را چرا گم کردید و هرگز پیدا نشد
ولی بنده می دانم نام شما در تاریخ ایران به بدترین شکل لحاظ خواهد شد .....
چرا ؟
چون شما فاقد صلاحیت علمی متناسب با منصبی که با شگردهای مختلف تصاحب کرده اید ، بوده و استمرار تخلفات سهوی و عمدی شما ، کشتی بزرگ این کشور را به زورقی شکسته تبدیل کرده و با تاسف فراوان این زورق را هم به گِل نشانده !
ایثار وزیر راه اینقدر زیاد است که از احمدی نژاد یکصد سکه طلا پاداش گرقت چه وزیر ایثارگری
قوه قضاییه بامحاکمه روحانی و جهانگیری میتواند موجب افزایش اعتماد عمومی شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
روحانی و جهانگیری را محاکمه علنی استقبال کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
هم چنین محمود،فالیباف به خاطر افتضاح شهرداری تهران و هزاران مدیر دیگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
اینقدر مدرک از همدیگر دارند که هیچگاه محاکمه نخواهند شد همه با هم شریکند.
ناشناس
| France |
۰۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
با محاکمه روحانی در واقع میخواهید وضعیت موجود را ماستمالی کنید! مردم دیگه گوششون‌دراز نمیشه!!!
این آقای قاسمی آنقدر از وعده وزارت ذوق کرده بود که در صحبت هایش مدام خود را وزیر نفت معرفی می کرد و فراموش کرده بود قرار است وزیر راه و شهرسازی باشد و کم مانده بود در همان منصب تازه اش، یعنی وزیر راه و شهرسازی، چند دکل نفتی دیگر را هم گم و گور کند!!!! در این کشور خیلی ها حتی برای منصب آبدارچی و جاروکشی در ادارات دولتی هم غش می کنند و هیچکس این حرف ها را باور نمی کند.
نتیجهٔ‌عملکرد هر ریس جمهوری میشود ریس جمهور بعد از خودش . نتیجه عملکرد بنی صدر شد ریاست جمهوری .رهبری تیجهٔ‌ریاست جمهوری رهبری ،شد ریاست جمهوری آقای رفسنجانی .نتیجهٔ‌عملکرد آقای رفسنجانی شد ریاست جمهوری آقای خاتمی ، این تا اینجا معقول و‌در راستای مسیر انقلاب بود اما نتیجهٔ‌عملکرد آقای خاتمی شد ریاست جمهوری احمدینژاد ؟‌که از همینجا انحراف آغاز شد ،لاکن‌نتیجهٔ‌ریاست جمهوری احمدینژاد شد ریاست جمهوری حسن روحانی که نیمی خوب و معقول و نیمی دیگرش صد در صد مخالف منافع ملی ؟و ضد مردمی ،که نتیجهٔ‌ریاست جمهوری ایشان‌شده است ریس جمهوری سید ابراهیم‌ریسی و دولت نظامی و مجلس نظامی ؟ که‌حداقل مسایل سیاسی در سطح کلان و جهانی درک نمیشود ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
فقط بنی صدر رییس جمهور معقولی بودند.
عتبار وزارت راه و شهرسازی در یک سال 16 میلیارد تومان است ????
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
اعتبار
آره دیگه!موبایلش خاموش بوده نفهمیده وزیر نفت شده یا وزیر مسکن!! آقا چرا به زور مردم رو وزیر میکنین؟! بزارین اونایی که علاقه مندن بیان کارو دست بگیرن!
"من تمایلی به وزیر شدن نداشتم و روز آخر هم موبایلم را خاموش کرده بودم اما توفیقی حاصل شده تا به به این بخش خدمت کنم. ترسی هم برای حفظ سمت ندارم." جل الخالق!!
اقای ابطحی عزیز شما رو یکبار محاکمه کردن همه ای نکرده هات رو هم گفتی کردم،یادت رفته برادر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
خب اگر اینطوره که میگی اصولگرایان چرا روحانی را محاکمه نمی کنند
باز هم جای شکرش باقی است که رسانه های اجتماعی و بازتاب افکار عمومی تونست تاثیر خود را بگذارد که عضو شورای شهر حرفش را پس بگیرد!
اخه یکی نیست بگه شما روایت پنجاه سال پیش با شک و تردید میگین چطور ۲ هزار سال پیش حدس میزنین ؟ دوربین داشتین اون موقع ؟ خواهشا تو اراده خدا دخالت نکنین اون موقع سیستم پادشاهی بود و باید یکی حاکم میشد
این چه خبرهای مزخرفیه !!؟؟؟
روشهای بچگانه ، مثلا خواستی انوشیروان بد کنی خودتونو خوب جلوه بدین ؟ عمل کن عمل درست چی داری تو‌مسئولیت ؟ بریزین وسط ، ۲۵۰۰ سال گذشت اسمش تا اینجا رسید ۲ هزار سال دیگه ام میگذره و تو یادها میونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
وقتی لیسانس پولیو و بدون رفتن سر کلاس باید هم از تاریخ چیزی سر درنیاورد در رزومه ایشان تحصیلاتش مشخص نیست به همین دلیل است که از تاریخ چیزی را درک نمیکند
رستم خان،برای همین تا آخرین روز فکر میکردی وزیر نفت میشی؟
به خدا دروغ میگه که گوشیش رو خاموش کرده که وزیر نشه !!!!
روزی که در مجلس حضور داشتید و می‌خواستید دفاع کنید ، به جای وزیر راه ، حرف از وزارت نفت میزدی !
:))))))))))))))))))))))))))))
کدام یک از موبایلش را خاموش کرد.
اخه سخنگوی شورای شهر که بخواهد در مورد تاریخ ایران اظهار نظر کنه؟؟
جناب آقای ظریف
مصیبت وارده را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض می نمایم
شاید علتش این بود که شما برای وزارت نفت برنامه ریزی کرده بودید.
مواظب باشید کشورهای دیگه وزرا و دولتمردان رو نبرن که دنیا رو مدیریت کنند!!
موبایل رو خاموش کنند.
خدایا کجایی
منم شارج موبایلم تموم شد خاموش شد ولی وزیر نشدم
کجا باید اعتراض کنم؟
جناب محمد هاشمی چنان تندرو تندرو میگن انگار دوران برادرشان گل و بلبل بود . شما دردت از جای دیگس بیست سال جناب عالی و و برادرتان در مصادر اصلی کشور بودید خوب ناراحتی هم داره از همه کارگی بشی هیچ کاره .
امروز حقوق واریزی بردار معلمم رو مشاهده کردم واقعا یک گدا بیشتر از یه معلم دریافتی داره ؟؟؟ اخه با ۶ میلیون با این تورم ۶ روز میشه زندکی کرد ؟؟؟.
آقای رییسی لطفا با طناب پوسیده بیسوادان وارد چاه نشوید ، حذف ارز ترجیحی باعث گرانی مرغ تا ۱۰۰ هزار و تخم مرغ تا شانه ای ۲۰۰ هزار و این یعنی آتش زدن کشور ؟؟اخه ۱۰۰ هزار تومان چه دردی درمان میکنه ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
این روش، با شعار مردمی بودن دولت سیزدهم سازگاری ندارد و مردم با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در سال آینده دچار معضلات معیشتی فراوانی خواهند شد که نتیجه عدم تسلط گروه اقتصادی دولت کنونی بر واقعیت‌های اقتصادی و بی‌بهره بودن آن‌ها از تجربیات ارزشمند شیوه مدیریت کشور در دوران دفاع مقدس و مقاطع بسیار سخت دهه اول و دوم عمر نظام جمهوری اسلامی است.

با حذف ارز ترجیحی، علاوه بر گران شدن کالا‌های اساسی، دارو نیز دچار وضعیتی خواهد شد که بی‌سابقه بوده و مردم را گرفتار تنگنای شدیدی خواهد کرد. این گرانی قطعاً بر سایر کالا‌ها و حتی خدمات نیز تأثیر خواهد گذاشت و کشور را وارد مرحله خطرناکی از اعتراض قشر فقیر خواهد کرد. دولت و مجلس می‌توانند به جای حذف کردن ارز ترجیحی به سراغ حذف کردن بودجه‌های غیرضروری بعضی دستگاه‌های آویزان و بی‌خاصیت بروند و به این نکته توجه کنند که حق ندارند مردم را از حقوق طبیعی‌شان که داشتن سهم از بیت‌المال است محروم نمایند. اگر قدرت برخورد با مافیای اقتصادی را ندارید، مردم را تحت فشار قرار ندهید و انتقام مافیا را از مردم نگیرید.
این روزها هیچ چیزی به اندازه ارزش پول ملی اهمیت ندارد چون مردم فکر می کنند که قیمت کالاها و خدمات افزایش یافته است درحالی که اینچنین نیست بلکه درآمد آنها کاهش یافته است و حقوق و دستمزد آنها 5 برابر کاهش یافته است و چون بطور ناخودآگاه متوجه بی ارزش شدن پول نیستند و گمان می کنند کالاها افزایش یافته است
مثلا قیمت یک کیلو مرغ در دنیا همیشه 2 دلار است و هنگامی که دلار 4200 بود قیمت آن 8400 تومان بوده است اما اکنون که دلار 30 تومان شده باید 60 هزار تومان است و حتی برخی از کالا ها مثل آهن به شدت کاهش یافته و دچار رکود شده است و در اصل آهن حالت کاهشی دارد ولی در گمان اشتباه ما آهن افزایش یافته است
ظاهراً دولت ها منافعی دارند که نمی گذارند ارزش ریال اگر افزایش نمی یابد حداقل ثابت بماند
و یا سواد کافی در اقتصاد ندارند و بر اثر فرایندهای اضافه و پیچیده و رانت ها دچار هزینه های بالا هستند و نمی توانند از پس هزینه ها برآیند و لذا متوسل به ابزار چاپ پول شده و آنرا به بازار و معیشت مردم منتقل می کنند
کاهش ارزش پول ملی باعث می شود که تمام تصمیمات اقتصادی دولتی و بخش خصوصی به هم بریزد و بخش های خصوصی با تسعیر ارز مواجه شوند و بار اضافه را بر بودجه عمومی وارد کنند و هر طرح حمایتی و غیر حمایتی در زمینه یارانه و مالیات نامتعادل و خنثی شود
متاسفانه دولت قبل از اینکه به زیربنای اقتصاد را که ارزش پول ملی است بپردازد به روبنا ها پرداخته است که با یک طوفان اقتصادی همگی آنها فرو می ریزد
بودجه وزارت راه و شهرسازی 16 میلیارد است یا 16 هزار میلیارد؟
اگر 16 میلیارد باشد و بودجه صدا و سیما که باید به بخش خصوصی واگزار شود 5289 میلیارد و 237 میلیون تومان باشد باید فاتحه این کشور را خواند که جاده های کشور که از نیازهای فوری و حیاتی کشور است پست تر از صدا و سیمایی است که اکثر مردم به سمت ماهواره ها هستند
آقای رییسی ملت یارانه نمی‌خواهند همون یارانه قبلی پدر ما رو در آورد؟ ۱۰۰ تومان به یه عده خاص بدهید حداقل یک میلیون به سبد هر خانوار اضافه میشه ؟؟با همین تورم حق هر ایرانی از یارانه ها حداقل ۲ میلیون هست که داره خورده میشه اگه راست میگین همون رو به ملت بدین ؟ امثال میرکاظمی بیسواد هستند حالا چطور شده رییس سازمان بودجه مملکت خدا میدونه
وزیر کشور سپاهی
وزیر جهانگردی سپاهی
وزیر مسکن سپاهی
رئیس برنامه سپاهی
۷۶نماینده مجلس سپاهی
استانداران کشور سپاهی ،
واقعا داریم چه زیبا به وصیت نامه امام عمل می‌کنیم؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
بدیش اینه که هیچ کار مثبتی هم‌انجام نمیدن
من در تعجبم این مسئولین مملکت چقدر ناز دارند اولش می گویند اصلا لایق این پست و مقام نیستند ولی وقتی پست را گرفتند دیگر ول کن نیستند حالا شما به سخنان رستم قاسمی توجه کنید
معلمان بدبختی که سه سال پیش با پاداش ۱۰۰ میلیونی بازنشسته میشدن و می‌توانستند راحت یه واحد نقلی برای بچه ها تو شهرستان بخرن گول خوردن و به بهانه رتبه بندی نابود شدن چرا که با این پاداشی که معلوم نیست کی بدن حالا دیگه درهای آن واحد رو نمی‌تونید بخرید ؟؟ ولی شک نکید یه عده بزودی ضربه فنی خواهند شد بخصوص میرکاظمی که ۶۰ هزار میلیارد پول رتبه بندی رو خورد ؟؟؟
حرفش را پس بگیرد؟!!!! نه عزیز حرف ایشان را بد تعبیر کردن؟ فقط ببینید در همین امسال چند نفر اینطوری حرف زدن ؟ایا این افراد بدرد دربانی هم نمی خورند تا برسد مسٸول.....وقتی کسی بابت سخنانش جوابگو نباشد خوب بعلت سواد پایین راحت دهانشان را باز می کنند.عجب مملکت زیبایی.......
پیشنهاد میکنم دولت به کسانی که بنزین آزاد نیاز دارند کارت حجمی همراه با پرداخت پول بنزین بدهند بااین کار حجم زیادی از نقدینگی در جامعه جمع میشه و دولت هم میتونه در جاهایی که نیاز به سرمایه می باشد مثل تعویض خودروهای فرسوده از آن استفاده کند حتما حجم نقدینگی و تورم در جامعه کم میشه
شانس آوردی چون الان فقط میتونی به همان میراث و فرهنگ ایران باستان افتخار کنی و چیز دیگه ای نداری
منادی رییس کمیسیون آموزش که خودش داره حقوق دانشگاه رو میگیره اعلام کرد به حقوق معلمان ۸۰۰ هزار تومان اضافه می‌شود، اخه چرا این فرد رو کسی بازخواست نمیکنه ؟؟؟ وزیر نالایق آموزش و پرورش که مثل اینکه مثل سایرین ... تشریف دارن ؟؟ این حاجی بابایی هم فقط داره هارت و پورت الکی میکنه ؟؟.
باید به مسئولین از جمله نوروزی و موسوی و نادعلی و اون مجری صدا و سیما یاداوری کرد که موقع حرف زدن اول انرا مزه مزه کنند بعد درافشانی کنند که مجبور به شکر خوردن نشوند.
علی حدادی گفت: با توجه به برخورداری شورای نگهبان از ساختار لازم برای نظارت بر انتخابات که یکی از آنها در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی است، بهتر است نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به این شورا واگذار شود تا مجلس دیگر در این موضوع دخالتی نداشته باشد

خود شیرینی برای شورای نگهبان جهت تایید در دوره بعدی کاملا بیهوده است ، شورا تایید کند مردم انتخاب نمی کنند . پس بیخودی خود شیرینی نکن
موبایلش رو خاموش کرده بوده چون فقط وزارت نفت رو میخو ا سته انتظار تغییر سمت رو نداشته
رستم قاسمی: برای وزیر نشدن موبایلم را هم خاموش کردم .
یعنی رئیسی اینقدر بدبخت بود که ناز این رو کشیده ؟
پاسخ ها
رضا
| Turkey |
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
نه اینها دچار سندرم توهم
فوق العاده هستند جدی نگیر
علی دایی مرد فوق ستاره
امثال این رستم خان شیفته خدمت هستند!!!!!! نه تشنه قدرت و پول !!!! هر چقدر هم موبایلشان را خاموش می کنند باز هم وزیر می شوند!!!!!
ارزش روز یارانه نقدی به ۱۸۰۰ تومان رسیدخوب الحمدالله قبول دارید ماهانه به هرفرد ایرانی 1800تومن یارانه میدهید وبابت همین 1800تومن هربار فلان دهک حذف میشود فلان دهک ال میشود سرمیدهید ایا واقعا نباید به حال مملکت وملت گریست که گیر چه افرادی افتادن برای45500تومن معترض میشوند ای وای مصیبتا یارانه من حذف شد بله وقتی 75میلیون فقیر داشته باشیم نماینده مجلس وزیر واستاندار یارانه بگیرند ویارانه کارگر بدبخت را بخاطر داشتن یک دوچرخه حذف کنند باید برای احقاق حقش اعتراض کند اگر ملت دنیا بدانند مردم بخاطر4500تومن یعنی کمتر از 2دلار به ملتش با هزاران منت یارانه میدهد بخدا کمکهای مردمی دنیا بسوی مردم ایران سرازیر میشود بااین درد ندارد دردازجایی دارد امثال صدیقی ویا دیگر حوزویان وائمه جمعه ها برزخم کهنه ملت نمک میپاشند
ابطحی: اگر جای روحانی بودم از محاکمه استقبال می‌کردم من بانظر اقای ابطحی کاملا موافق هستم این جماعت بی اصول برای رسیدن بقدرت وسیاست هزاران مشکل برای ملت درست کردند تا بخطر اوضاع بد معیشتی الان درپاستورو بهارستان باشندازهمه مهمتر هیچوفت نگفتند اوضاع بد کشور ماهم مقصریم همیشه اصلاح طلبان مقصربودند واینها معصوم بودند
رستم قاسمی: برای وزیر نشدن موبایلم را هم خاموش کردم رستم دستان لطفا بلوف نزنید اگر خدمت دروزارت مسکن توفیق بودپس چرا گوشی همراه را خاموش کردید حتما میخواستید این توفیق را ازدست بدهید امان از سیاه بازی هرچه میکشیم از ادا واطوارهای مسئولان هست
متاسفانه با آمدن مهاجران افغانی که از دست طالبان فرار کردند و همه به حومه تهران برای کار می آیند عملا امکان پیدا کردن واحد خالی مشکل شده است. صاحباخانه ها مایل هستند منزل خود را به دو برابر اجاره و رهن معمول به افغان ها اجاره بدهند. دولت باید برای اسکان مهاجران افغان فکری بکند وگرنه یک مشکل اجتماعی رخ خواهد داد. هم اکنون بیش از 80 درصد نیروی کار گری ساختمان و نگهبانی - کشاورزی و پوشاک را در استان های تهران و البرز فغان ها اشغال کردند. مهاجرت آنها بصورت طایفه ای می باشد. با امدن یکی تمام ایل و تبار آن هم می آید. هر افغانی بطور متوسط 6 تا 7 میلیون حقوق می گیرد حال باید کارگر ایرانی بیکار باشد ؟
چطوره برای زن گرفتن یا شوهر کردن بچه ها شورای نگهبان نظر استصوابی بده؟
بنزین خطرناک و اشتعال پذیر است . آتش نزدیکش نبرید .
ما هم قبول کردیم از حول وزیر شدن نفت راه را قاطی می کرد
همیشه می گفتند روحانی برود وضع بهتر می شود حالا بدتر شد همین حالا دارو چند برابر شد و آقای رئیسی نتوانست حد اقل 6 ماه قیمت کالا خدمات ثابت نگهدارد وای به حال چند سال دیگر کلا بایستی این تیم اقتصادی و اجرایی را عوض کند ناکارامدترین و ضعیف ترین انسانها را روی کار اورده است تیم اقتصادی اقای روحانی قوی بود .همین حالا اگر یک بحران مانند سیل زلزله کرونا نمی توانند کنترل کنند
چقدر این اقایان توفیق دارند که در کل عمرشون در ریاست باشند تا بمردم خدمت کنند!! البته منظور از مردم خانواده و دوستان و همفکرانشون هست که شاید دو سه درصدی باشند،بقیه مردم هم که فقط در امار جمعیتی کشور شمرده میشن وگرنه جز مردم نیستند!!
آقابان مسول خودتان را از بحثهای کارسناسی بی نیاز نداتید متاسفانه این روز ها اغلب شعار جای کارشناسی را گرفته چهار میلیون مسکن ارز ۴۲۰۰ افزایش قیمت بنزین افزایش یارانه و.....هیچکدام پشتوانه تجربی و علمی کافی ندارد و به پختگی لازم نرسیده از عواقب این اقدامات بترسید
جه نظرات مضحک ومسخره ای ما دوتا همکار هستیم در یک اتاق همکار من که حقوق ش دو میلیون از من بیشتر است ودوتا ماشین خارجی هم دارد از اولش یارانه بنزین میگیرد ومن نه چه مسخره
آقای رستم قاسمی شما هم بعله ؟ شما که تمایلی به وزیر شدن نداشتی خوب قبول نمیکردی این حرفهای بچگانه رو نزنید برای شما که سپاهی هستی خوبیت نداره !
رستم کلک .فقط میخاستی وریر نفت بشی
تابناک تعطیل کردی رفتی شمال؟
حاج رستم انقدر به وزیر شدن فکر کرده بودی که اسم وزارتخونه رو اشتباه گفتی
رستم قاسمی: برای وزیر نشدن موبایلم را هم خاموش کردم
پ.پ: اگر موبایلتان را روشن می کردید می فهیمید که وزیر راه شدید نه وزیر نفت. آن وقت در جلسه رای اعتماد تپق نمی زدید
تو رو خدا موبایلت و خاموش نکن و با خودت ببر
تندروهای جبهه پایداری و دلواپسان دیروز ، الان کاملا قدرت را بصورت یکدست ، همچون در دولت احمدی نزاد و مجالس هفتم و هشتم قبضه کرده اند


انها میگفتند : که بهانه های دولت روحانی مبنی بر نقش اصلی داشتن تحریم ها بر مشکلات کشور بیهوده است !!!

و بیشتر سوء مدیریت و ناتوانی و بهانه جویی روحانی را دلیل مشکلات میدانستند !!!

خوب این گوی و این میدان بفرمایید و با وجود تحریم ها، کشور را با تمرکز بر نیروها و امکانات داخلی ، همانطور که میگفتید ، اداره کنید !!!
1- در مورد هزینه مسکن و کرایه خانه ها مسولین کلاهشان را بالاتر بذارن2- اقای علی ربیعی: دولت روحانی هر کاری دوست داشت انجام میداد به کسی هم گوش نمی داد یک مورد ارز 4200 بود که مجلس و کمیسیون اقتصادی مخالف بوده ولی دولت تصمصم دیگه ای گرفته و کار خودشو انجام داده پس جوابگو باشید و مسولیت رو گردن سایر قوا و نهاد ها نندازید مورد بعدی افزایش قیمت بنزین بود و الی ......3 -آقای ابطحی : روحانی را محاکمه خواهند کرد مگر دل اون باید بخواد یا نخواد و یا خودش باید استقبال بکنه ؟ واقعا یک هیولا بود کسی از اون هیولا نمی سازه باید محاکمه بشه 4- مگر در مملکت قحط الرجال است که فقط اقای قاسمی باید وزیر بشه و اون هم گوش همراه رو خاموش کنه ضمنا شما اگر نمی خواستی کسی به زور وزارت رو به شما نمی داد پس حرف بی خود نزن5- به آقای ظریف تسلیت عرض می کنم و انشاالله روح خواهرتان قرین رحمت الهی باشد
یعاینقدر قحط الرجال بوده که رستم گوشی اش خاموش کرده و تمایل نداشته وزیر بشه !!! ای روزگار چی بگم خخخخخخخخ الله اکبر
این وسط قاسمی واقعا راست میگه ! تا لحظه سخنرانی تو مجلس هنوز تو فکر وزارت نفت بود و یادش نمی موند به وزارت راه !
آخه برادر بزرگتر ما ! حمل و نقل با خارجی ها در حال تحریم ؟؟؟ شوخی می کنید دیگه ؟! مگر اینکه بیان اینجا جاده یا ریلی بسازند و برند - که فرمودید در این زمینه بی نیازیم- و الا هیچ یک از خطوط حمل و نقل بزرگ دنیا در حال حاضر هییییچ همکاری با ما ندارند و این ریزه ها هم دارن گوشمون رو تا جا داره می بررررند !
عجب! من راستش فکر میکردم فرایند انتخاب وزیر و به اطلاع طرف رسوندن خیلی پیچیده تر از این حرفها باشه! نگو با یک موبایل و پیامک مسائل مملکت پیش میره!
بدبخت ما مردم
وزیری که انگیزه وزیر شدن ندارد
خب ای آدم با چه انگیزهای می خواهد به مردم خدمت کند
البته جون خودش اگه راست بگه¡!!!¡!!!!!!!!!!!!!
آیا سخنگوی شورای شهر حرف خود را درباره پادشاه ایرانی پس گرفت؟ از یک آدم بیسواد چه توقعی دارید
سخنگوی شورای شهرحرف خودرابدودلیل پس نمیگیرد دلیل اول
اینکه مرغ یک پادارد و حرف حرف ماست هرچه میخواهدباشد درست یاغلط دربسیاری ازدوستان ودلیل دوم وازهمه مهمترکم سوادی وندانستن تاریخ کشورمان توسط خیلی ازهموطنانست
که بایدباسوادباشندومتاسفانه تنها این یکی راکم دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
و مورد سوم هم اینکه هرکی دوس نداره میتونه جمع کنه بره!!!
رستم قاسمی: برای وزیر نشدن موبایلم را هم خاموش کردم
ابطحی جان دولت تدبیر و امید هم بسیار از فرار روبه جلو استفاده کرد
در ممالکی‌ که جایی به نام مجلس‌ و پارلمان‌ وجود‌ دارد‌ و اصل‌ تفکیک قوا‌ کاملا‌ حاکم‌ است‌ که‌ دیگه‌ نمیشه‌ فقط‌ رئیس‌جمهور‌ را بعد‌ دوره‌ ریاستش‌ مورد‌ نکوهش‌ قرار‌ داد‌ !
نمایندگان‌ مردم‌ صلاح‌ موکلین خود را میدانند‌ و قوانین‌ را براساس‌ آن وضع‌ می کنند‌ و میدهند‌ دست‌ رئیس‌جمهور‌ تا اجراء‌ بکنه‌ و خودشون‌ طبق‌ اختیارات‌ بر حسن اجرای قوانین‌ نظارت‌ می کنند‌ و حال اگر‌ دیدند که‌ جایی‌ این فرد‌ به قوانین وضع شده آنها در اداره مملکت‌ توجه نداره یا مخالفت میکنه‌ و یا بر خلاف موکلین‌ انها‌ پیش‌ میره‌ قدرتشو‌ دارند‌ که استیضاح‌ و حتی‌ عدم‌ صلاحیت‌ بدهند‌ به وزرا‌ و حتی خود رئیس جمهور‌ !
اگر بعد اتمام‌ دوره‌ ریاست جمهوری‌ ادعا دارند‌ که رئیس‌جمهور‌ خلاف رفتار کرده‌ و باید مثلا‌ محاکمه‌ بشه‌ و از این‌ حرفها‌ .... جز‌ عناد ورزی‌ و غرض ورزی‌ نیست !
جناب آقای رستم قاسمی؛ نیازی به خاموش کردن موبایل نبود؛ با یک کلمه نه می شد به وزیر نشدن پاسخ داد تا در بازه وزارت نفت و شهرسازی دفاع کرد.
«موبایلم را خاموش کردم » چقدر چندش آور! چقدر پوپولیسم ! ... مثل اینکه این رفتارها و گفتارهای پوسیده و تاریخ گذشته ارزش شده ... فاصله ی تان با مردم زیاد شده، خیلی زیاد ... زودتر خداحافظی کنید . تابناک پاک نکن . بذار رستم بخواند .
ای کاش موبایلتو روشن نمیکردی ؟!!
ملت ایران خواهان برخورد جدی و شدید با مسببان وضعیت امروز است: از آنهایی که از دیوار سفارت آمریکا و عربستان بالا رفتند، واردات واکسن را ممنوع کردند، تا آنهایی که برجام را آتش زدند و آنهایی که به دنبال مداخله در امور سایر کشور ها هستند....!!!
مردم چند بار باید مالیات بدهند یک حقوق بگیر مگر نه اینکه قبل از اینکه حقوقش پرداخت شود مالیات ان کم می شود پس مالیاتی که از تراکنش قصد ستاندنش را دارید چه صیغه ای است این بماند که در قبض برق آب گاز و .....مالیات کم می شود مگر نه اینکه پول این قبض ها و ....را از همان حقوقی که یک بار مالیات ان کم شده من کارمند بدبخت فلک زده باید پرداخت کنم پس این مایات های پنهان که گرفته می شود چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
دزدی وحرامخوری اشکار
یعنی می‌خواسته زنگ بزنن به موبایل، ببینن خاموشه، بگن "ای بابا، بریم سراغ اولویت بعدی" :)
اقای رستم قاسمی هر وزارتی را قبول میکرد .مثلا نفت و راه چه وجه مشترکی دارند
برای همه چی پول هست جز یارانه کلا یارانه میشه سالی دو میلیارد دلار تورمی ندار
16میلیاردتومان!!اعتبارکل سال وزارت راه وشهرسازی؟؟!!!فکرنمیکنیداشتباهی درتایپ عددشده؟؟!!
ریا نشه منم بعضی وقتا موبایلم رو خاموش میکنم نگو برای وزیر نشدن بوده!!! لطفا اصرار نکنید وزارت رو دوست ندارم چون من شیفته خدمتم نه تشنه قدرت!!!!
این دهنوی که در مجلس هست برادرش رو هیچ سابقه ای در استانداری نداره و یک نوجوان هست برده گذاشته معاون اقتصادی استاندار. به نظر شما در این استان حداقل ده هزار نفر باتجربه تر و علمی تر از ایشون هست. مردم استان چه گناهی کرده اند.
وقتی شاهین پادشاهی بخواد رو شونه ی کسی بشینه میشینه حالا میخواد موبایل خاموش باشه یا روشن.
ایشان از خوشحالی حول شده بود در مجلس فکر کرد وزیر نفت شده است .حالا اینطور میگوید
رستم قاسمی گفت: من تمایلی به وزیر شدن نداشتم و روز آخر هم موبایلم را خاموش کرده بودم اما توفیقی حاصل شده تا به به این بخش خدمت کنم.
آقای رستم قاسمی . ما همه شاهدیم که به زور سرنیزه به شما پست و مقام میدهند.
آقای قاسمی ناز نکن یک کمی برگرد به گذشته آت .ببین چه حال و روزی داشتی حالا تقی به توقی خورده وزیر این مملکت شده ای . که خداوکیلی در قد و قواره اداره کردن آن نیستی.
به نظر من جاي اينكه موبايل خاموش كنيد نه گفتن رو ياد بگيريد ضمنا ١٦ ميليارد تومن اعتبار يك وزارتخانه صحيح به نظر نميرسد در پايان اي كاش قبلا با بررسي جوانب و بودجه وزارتخانه وعده ساخت يك ميليون آپارتمان در سال را ميداديد
اقای نادعلی تمامی ملت ها به اجداد و پدران خونخوارشون افتخار میکنن از اروپا گرفته تا ترکیه و ژاپن در حالیکه اکثریت گذشتگان ایران باستان دارای سابقه بهتری نسبت به بقیه هستن و نمونه آن منشور کورش بزرگ و دادگردی انوشیروان عادل میباشد فقط به نظرم یک چیز میرسد باید محل تولد تو را بررسی مجدد کرد!!!
آقای قاسمی، خدمت به مردم اشتیاق، توانایی و سواد کار کردن می‌خواهد که به عنوان یک مهندس باتجربه، عرض میکنم شما و معاوننتان اصلا در حد وزارتخانه راه و مسکن نیستید. لطفا برای خودتان به لفظ عامیانه کلاس نگذارید. شک نداریم که رایزنی سنگینی کردید که وزیر بشوید.
خدا عاقبت همه ما را ختم به خیر کند و این مردم را از شر وجود مسئول خود بین و مغرور بی سواد نجات دهد.
آقای قاسمی چرا اینکار کردید؟ پیش خودتون فکر نکردید که کشور بدون شما فلج میشه، اقا نکن اینکارو نکن با ما
آقای نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران..حالا یاد گرفتی که قبل از حرف زدن(سخن گفتن!) فکر کنی و همچنین هنگام فکر کردن به اعتقادات و حساسیتهای ایرانیان احترام بگذاری..
رستم جون تو گفتی ماهم باور کردیم
این شکسته نفسی رستم قاسمی ما رو گشته!!!! برای وزیر نشدن موبایلم رو خاموش کردم اما موبایل همه دوستان رو روشن گذاشم از جمله احمدی نژاد رو تا این اراد که شکسته نفسی ررستم قاسمی رو ندارند برای وزیر شدن لابی کنند.
آقای قاسمی دوره این حرفها گذشته مردم همه هوشیار شده اند با شعور مردم بازی نکنید بگذارید مردم به همین زندگی شگسته بسته خود برسند.
رستم جان اگر یلی مثل تو نمی امد نمی امد، خورشید هم در نمی امد خدا را شکر که امدی
ای کاش هیچوقت موبایلتو روشن نمیکردی و وزیر نمیشدی
از زیر بار مسوولیت فرار کردید یا وزیر شدن جایزه است و اصلا مسوولیت نیست؟
ظاهرا رستم قاسمی فقط در صورتیکه وزیر نفت بشود ، موبایلش را روشن کرده بوده ؟؟؟

که رو دست خورد !!!!!!
نفت یا راه؟
تو مملكت ما اگه براي حرف مفت ماليات ميگرفتن روزنامه ايران و كيهان ديگه جرات نداشتن چنين خبرايي بنويسن
من تمایلی به وزیر شدن نداشتم و روز آخر هم موبایلم را خاموش کرده بودم اما توفیقی حاصل شده تا به این بخش خدمت کنم. ترسی هم برای حفظ سمت ندارم.
آره ما هم که گوشمان مخملی است.
یا اقای قاسمی اشتباه کرده و یا تابناک....مگه میشه بودجه وزارت راه و ترابری شانزده میلیارد تومان باشد. شانزده میلیارد قیمت یک اپارتمان صد و بیست متری در تهران است. !!!
رستم قاسمی: برای وزیر نشدن موبایلم را هم خاموش کردم

استکیر خنده شدید :)))))))
ارههههه خوب اقا رستمی فقط می خواست رئیس جمهور بشه بنده خدا!! برو بابا
اقای رستمی کمی خودتان را تحویل بگیرید....
سلام
رستم هول بود داشت میرفت وزارت نفت

حالاموبایلشو خاموش کرده

یاخداااااا
الهی رستم جون ناراحت شدم چقدر خاکی چقدر خالصانه قبول مسئولیت کردید
ابطحی: اگر جای روحانی بودم از محاکمه استقبال می‌کردم
اگر قرار بر محاکمه است تمام رویسای جمهور میبایست محاکمه شوند
چه وزیر فروتن و قدرت ندوستی. ای والا ای مهربون ممنون محبت کردی منت گذاشتی و وزیر ما شدی علی رغم میل باطنیت که دلت وزارت نمیخواست اصلاااااااااااااااااا خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
داداش میگفتی وزارت نمیخوام خنجر گذاشته بودن زیر گلوت که وزیر بشی؟منت هم میگذاری خب استعفا بده خیلی ناراحتی
برای رئیس جمهور شدن چی؟
منم موبایلم رو خاموش کردم چون پول ندارم قبضش رو پرداخت کنم لطفا التماس نکنید
آقای نادعلی نمی دونم که چند سالته ولو اینکه اگر صد ساله هم باشی ولی درک و شعور از فرهنگ و تاریخ و نیاکان سرزمین پارسی نداری مثل آقا تهرانی ها و نمینی و...تو نمیدونی که ما قبل از اسلام یکتا پرست بودیم ونمی دونی که انوشیروان پادشاهی داد گر بوده و خیلی بهتر از تو و امثال تو که خاک زیر پاش هم نمیشید تو برای چی به خودت اجازه میدی که این چینین به فرهنگ و ملت ایران گستاخی کنی بر تو واجب است که از ملت ایران عذرخواهی کنید .
مگه شما فقط يه گوشي داريد.!؟گاهي بايدچراغ خاموش رفت.احسن.
آره دیگه!موبایلش خاموش بوده نفهمیده وزیر نفت شده یا وزیر مسکن!! آقا چرا به زور مردم رو وزیر میکنین؟! بزارین اونایی که علاقه مندن بیان کارو دست بگیرن!
یه جوری حرف میزنه انگار ایشان بهترین گزینه وزارت هستند و توی ۸۰ میلیون نفر کسی به توانایی ایشان پیدا نمی‌شود،لطفا به شعور مردم احترام بگذارید.
یا اقای قاسمی اشتباه کرده و یا تابناک....مگه میشه بودجه وزارت راه و ترابری شانزده میلیارد تومان باشد. شانزده میلیارد قیمت یک اپارتمان صد و بیست متری در تهران است. !!!
بابا ایشان وقتی نمیدانست وزیر کدام وزارت خانه است میخواهید بودجه وزارت را بداند، منظور ایشان ۱۶ هزار میلیارد تومان است.
حالاكه وزير شدي گوشيتوروشن كن،شايددوست وآشناوفاميل ونوادگان زنگ بزنن تابراشون سمتي همون نزديك هاي خدمت خالصانه ي خوددست وپاكني.!خخخ
در اسلام دروغ جزء گناه كبيره حساب ميشه،اون از وزير كه انقدر دروغ ميگه اون از نماينده كه زير گوش ميزنه ميگه من نزدم،اين وضعيت مسولين ما هست تو خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل
روزنامه ایران ......تنهایی به این نتیجه رسیدی؟از کدام نابغه ها مشورت گرفتی؟ الان هر چه میخری یا بابت هرکاری حتی مثلا هتل ورستوران رفتن موقع پرداخت مالیاتش هم حساب شده حالا دوباره روی همان مالیات دوباره مالیات بگیرند؟سریع به یک روانپزشک مراجعه کنید ..........حرام اندر حرامخوری هم حدی دارد....................
این وکلا و ‌وزرا با‌گفتن ‌این خزعبلات چه هدفی را دنبال میکنن؟ مردم را چی فرض میکنن؟!
تو که راست میگی اقا رستم.
موبایلت را خاموش کردی لابد با تله گرفتنت و این پست را به گردنت انداختند
کاش هیچوقت روشنش نمیکردی موبایلت رو
فقط اینو میدونم که تو این مملکت همیشه حسرت رییس جمهور قبلی رو خوردیم. پس بیخودی با حرف محاکمه رییس جمهور بعدی رو بزرگ نکنین. عطر ان است که خود ببوید. نه انکه عطار بگوید!!!! قوه قضاییه لازم نیست رییس جمهورو محاکمه کنه. اگه راست میگه همونجا رو سر و سامون بده.
ظاهرا صبح روزبعدرای گیری داشتی اشتباهی میرفتی وزارت نفت.ازدادمان وکازرونیان رسیدیم به رستم. عجب رویشی.
گوشی را خاموش کردی؟ یوخ بابام؟
یا اقای قاسمی اشتباه کرده و یا تابناک....مگه میشه بودجه وزارت راه و ترابری شانزده میلیارد تومان باشد. شانزده میلیارد قیمت یک اپارتمان صد و بیست متری در تهران است. !!!
بابا ایشان وقتی نمیدانست وزیر کدام وزارت خانه است میخواهید بودجه وزارت را بداند، منظور ایشان ۱۶ هزار میلیارد تومان است.
یعنی ما ملت ایران لیاقت بهتر از این مسئولین با مدرک و سواد کیلویی را نداریم،
مردم رو رنگ میکنند
زنده باد روحانی و جهانگیری!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی