بازدید 35943
دو هزار و نهصد و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

نماینده مجلس: لاریجانی لیست اموال خود را اعلام کند / اعتراض نماینده رباط کریم به استاندار تهران: چرا گزینه مدنظر ما فرماندار نشد؟ / توضیح رییس کمیسیون انرژی درباره ماجرای افزایش قیمت بنزین

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: استانداران در ایران بالاترین حقوق را می‌گیرند / یوسفیان ملا: لاریجانی در صحنه سیاسی حضور فعال خواهد داشت / کیهان: علت حمایت اصلاح طلبان از نامه لاریجانی به شورای نگهبان این است که همتی رای نیاورد! ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۹۴۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷ 20 December 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

کیهان: علت حمایت اصلاح طلبان از نامه لاریجانی به شورای نگهبان این است که همتی رای نیاورد!

روزنامه کیهان نوشت:اخیرا نامه محرمانه شورای نگهبان به آقای لاریجانی (درباره دلایل عدم احراز صلاحیت وی در انتخابات ریاست جمهوری) و پاسخ وی به این نامه، در فضای مجازی منتشر شد.جای سؤال است که نامه محرمانه شورای نگهبان به یک نامزد، چرا و چگونه از رسانه‌های بیگانه سر در می‌آورد؟ اما پرسش مهم این است که افراطیون غربگرا و مدعیان دروغین اصلاحات و اعتدال، از پنهان شدن پشت سوژه آقای لاریجانی کدام مقاصد را دنبال می‌کنند؟چرایی پنهان شدن طیف مذکور پشت سوژه آقای لاریجانی را باید در ناکامی مطلق این طیف در انتخابات امسال جست و جو کرد.این طیف (از خاتمی و کروبی و جهانگیری و... گرفته تا ١۶ گروه اصلاح‌طلب، در انتخابات اخیر از آقای همتی حمایت کردند، اما نتوانستند بیش از ۲.۴۴۳.۳۸۷ رأی (حدود ٨ درصد کل آراء ماخوذه) را در مقابل ۱۸.۰۲۱.۹۴۵ رای آقای رئیسی، به خود جلب کنند. این یک آزمون جدی بر سر مقبولیت آنها نزد مردم بود.

توصیه کیهان به دولت و صدا و سیما

روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان "پروپاگاندای متناقض از مذاکرات وین" پس از ارائه تحلیلی از روایت های خوشبینانه و بدبینانه ای که از این مذاکرات بیان می شود، در مقام توصیه نوشت:برای اینکه سیاست نظام در گره نزدن اقتصاد کشور به فرجام برجام‌، موفقیت‌آمیز باشد‌، علاوه‌بر سیاست‌ها و اقدامات اقتصادی و دیپلماتیک‌، لازم است هم تیم مذاکره‌کننده و دولت؛ و هم رسانه‌های کشور بخصوص صداوسیما راهبرد «حساسیت زدایی جامعه از مذاکرات» را در دستور کار خود قرار دهند.چراکه حتی اگر در دورهای بعدی هم به توافق احتمالی برسند‌، اقتصاد کشور با توجه به حجم خسارت‌های باقی مانده از عملکرد هشت سال گذشته به چند سال زمان نیاز دارد تا به رشد برسد و هرگونه توافقی به جز آثار روانی‌، آثار عملی آنی برای معیشت مردم نخواهد داشت.

بازداشت عوامل نزاع دسته‌جمعی در بیمارستان مهرشهر

فرمانده انتظامی کرج: ۵ نفر از اوباش منطقه مهرشهر که با ایجاد درگیری دسته‌جمعی در بیمارستان ثارالله اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی کرده بودند بازداشت شدند./تسنیم

اعتراض نماینده رباط کریم به استاندار تهران: چرا گزینه مدنظر ما فرماندار نشد؟

روزنامه ایران، روزنامه رسمی دولت نوشت: مراسم معرفی یازدهمین فرماندار شهرستان رباط کریم در حالی برگزار شد که حسن نوروزی نماینده مجلس نسبت به عدم انتخاب گزینه مطرح شده از سوی خود در حین جلسه به محسن منصوری استاندار تهران اعتراض کرد.استاندار تهران بعد از شنیدن این اعتراض و در توضیح به حضار نشست گفت: گزینه‌هایی که به عنوان فرماندار بومی معرفی شده بودند هر کدام به نوعی شرایط احراز صلاحیت برای این پست را نداشتند. منصوری همچنین خطاب به نماینده رباط‌ کریم تأکید کرد که شما نباید به جای استاندار، فرماندار منصوب کنید.گفتنی است رهبر انقلاب نیز در دیدار اخیر خود با نمایندگان مجلس نسبت به دخالت برخی نمایندگان در انتصابات محلی واکنش نشان داده و فرموده بودند: «نمایندگان مجلس در انتخاب استانداران، فرمانداران و مسائل اجرایی دخالت نکنند.»

دادستان کل کشور: مردم فعلا در رمزارزها سرمایه‌گذاری نکنند

دادستان کل کشور از تشکیل کمیته مشترک رسیدگی به وضعیت بورس خبر داد و به مردم توصیه کرد تا زمانی که تکلیف رمزارزها به موجب قانون و از منظر قانونی مشخص نشده، وارد سرمایه‌گذاری در این حوزه نشوند.دادستان کل کشور در پاسخ به سوالی درباره ساماندهی به وضعیت رمزارزها اظهارداشت: متاسفانه امروز رمزارزها موجب آسیب شده است و عده ای از مردم به دلیل عدم توجه به عواقب آن دچار مشکل می‌شوند و احیانا توسط افراد کلاهبردار به دام می‌افتند. وی با اشاره به پرونده کریپتولند افزود: درباره رمزارزها مکاتباتی با بانک مرکزی و مجلس انجام دادیم تا وضعیت رمز ارزها را برای مردم مشخص کنند. منتظری تاکید و توصیه کرد: مردم تا زمانی که تکلیف رمز ارز به موجب قانون و از منظر قانونی مشخص نشده، وارد سرمایه‌گذاری در این حوزه نشوند زیرا بسیاری از مردم که در این معرکه وارد شدند، دچار مشکل شدند. وی خاطرنشان کرد: هم سرمایه مردم از بین می‌رود و از سویی دیگر هم پرونده‌های متعدد در دستگاه قضایی تشکیل می‌شود. دادستان کل کشور در پاسخ به سوالی درباره پرونده آذویکو گفت: در خصوص این پرونده به لحاظ آنکه در چند حوزه قضایی پرونده تشکیل شده و اینکه افراد زیادی شاکی هستند، لازم است در یک محل پرونده‌ها تجمیع و وضعیت بدهی این شرکت به مردم مشخص شود.

واکنش شورای نگهبان به ماجرای علی لاریجانی

هادی طحان نظیف روز دوشنب درباره اظهارات علی لاریجانی گفت: پرونده ایشان مثل سایر افراد در یک فرآیند قانونی در شورای نگهبان بررسی شده است و برای رسیدگی به صلاحیت ایشان مطالب موجود در پرونده که بخشی نیز به بیرون منعکس شده، مورد به مورد در جلسات شورا مطرح و پس از انجام مباحث متعدد و بیان نظرات مخالف و موافق رای گیری به صورت مخفی انجام شده است. البته نسبت به برخی مطالب هم که به بیرون منعکس شده نه شورای نگهبان مسبب آن بود و نه راضی به آن. وی اضافه کرد: جمع بندی اعضای شورا با توجه به محتوای پرونده و گزارش‌های متعدد بر احراز صلاحیت نبود که نتیجه هم اعلام شد. سخنگوی شورای نگهبان خاطرنشان کرد: همان گونه که بارها گفته شده در انتخابات ریاست‌جمهوری بحث رد صلاحیت مطرح نیست و شرایط مذکور در اصل ۱۱۵ قانون اساسی باید احراز شود. شورای نگهبان یک جمع تخصصی است و هر یک از اعضای آن بر اساس تشخیص خود عمل می‌کنند و ورود سیاسی به موضوعات ندارند. ملاک نیز نظر اکثریت اعضا است. طحان نظیف اضافه کرد: البته اینکه نامه شخصی و محرمانه شورا توسط یک فرد خارج نشین منتشر شود، جای بررسی دارد اما به هر حال انتخابات تمام شده و بازی با آرامش مردم و فضاسازی رسانه ای صحیح نیست هر چند ما در شورای نگهبان گوش شنوا داریم و مطالب هر کسی را که نقد داشته باشد می‌شنویم.

تیم مذاکره‌کننده روحانی خائن نبودند

جلال جلالی‌زاده، فعال و تحلیلگر سیاسی درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «حواث چندسال گذشته و طولانی‌شدن مذاکرات باعث خسته‌شدن طرف‌های برجام از وضعیت کنونی شده است. کشورهای اروپایی، چین و روسیه و حتی ایران و آمریکا به این نتیجه رسیده‌اند که باید نتیجه‌ای به دست آید زیرا اگر توافقی صورت نگیرد، وضعیت برای همه طرف‌ها سخت خواهد شد و عواقب خوشایندی در پیش نخواهد بود».او ادامه داد: «اکنون که دولت با دیگر نهادها یکدست است، انتظار می‌رود که مذاکرات به نتیجه برسد و اگر در این دولت ایران با کشورهای 1+5 به توافق نرسد، در هیچ دولتی بعد از این هم امکان توافق وجود نخواهد داشت و احیانا اگر توافقی هم به طور کلی نشود، مشخص نیست که چه نتایجی به بار خواهد آمد». او درباره تیم مذاکره‌کننده ایرانی بیان کرد: «دولت آقای رئیسی و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای بدون هماهنگی با نهادهای بالادستی از جمله شورای عالی امنیت ملی هیچ تصمیمی نمی‌گیرند و در هماهنگی کامل به سر می‌برند و موضع آنها در مذاکرات، موضع مجموعه نظام است. البته در دروه آقای روحانی هم همین‌طور بود اما مشخص نیست که عدم توفیق دولت آقای روحانی ناشی از خود دولت بود یا دخالت‌های پشت پرده اما به هر صورت من تیم مذاکره‌کننده قبلی را خائن نمی‌دانم و اکنون می‌بینیم دولت آقای رئیسی بر اساس توافق‌هایی که در دولت قبل شکل گرفته بود، ادامه مسیر می‌دهد». این فعال سیاسی درباره آینده مذاکرات تصریح کرد: «تصور نمی‌کنم که مذاکرات به این سادگی‌ها به نتیجه برسد و حتما مشکلات یک‌شبه حل نمی‌شود و زمان رسیدن به توافق بستگی به اراده طرفین دارد».

دیدار کروبی با رسول منتجب‌نیا

مهدی کروبی با رسول منتجب‌نیا دبیرکل حزب جمهوریت در منزل وی دیدار کرد.

 

نماینده مجلس: لاریجانی لیست اموال خود را اعلام کند

مالک شریعتی نیاسر، نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به علی لاریجانی نوشت: پیشنهاد می شود اموال خود، همسر و فرزندان در اولین اعلام به قوه قضاییه طبق اصل ۱۴۲ قانون اساسی در جدولی قابل مقایسه با اموال پایان سالهای مسوولیت سطح اول کشور را نیز منتشر کنند.او در توئیتر، نوشته: "انتشار نامه محرمانه و "شخصا مفتوح" شورای نگهبان توسط آقای ‎لاریجانی نشانه نگاه خاص ایشان به ‎شفافیت است."شریعتی در ادامه آورده است: "پیشنهاد می شود اموال خود، همسر و فرزندان در اولین اعلام به قوه قضاییه طبق اصل ۱۴۲ قانون اساسی در جدولی قابل مقایسه با اموال پایان سالهای مسوولیت سطح اول کشور را نیز منتشر کنند."

یوسفیان ملا: لاریجانی در صحنه سیاسی حضور فعال خواهد داشت

عزت الله یوسفیان ملا، درباره برخی حواشی اعلام رد صلاحیت لاریجانی گفت: «آقای لاریجانی نظرشان این است که دوستان در این باره مصاحبه و موضع‌گیری نکنند. آقای لاریجانی وقتی از مجلس خارج شدند به ایشان دو حکم مشاورت علی‌الطلاق و تشخیص مصلحت را به ایشان دادند. ایشان تمایلی نداشتند دیگر کاندید مجلس و ریاست جمهوری هم شوند برای مجلس هم بحث‌شان قم و آمل نیست. برخی واقعیت‌های زندگی ایشان در بیرون طور دیگری انعکاس پیدا کرده است».او ادامه داد: «ایشان 42سال در دستگاه‌های دولتی هستند و در 10سال صداوسیما و ریاست مجلس نیز نه حقوق گرفتند و نه امکانات دولتی؛ در مجلس نیز خود من شاهد این مسئله بودم. یک وجب زمین دولتی از بنیاد و دیگر نهادها به نام ایشان نیست و چیزی نگرفتند. فرزندان ایشان هم یکی در قم طلبه هست یک پسر دیگر فارغ التحصیل دانشگاه علم و صنعت هست. دختر ایشان نیز پزشک است و در ایران نیز پزشک شده است آقایی با ایشان ازدواج کرد و بعد از ازدواج همسر ایشان هم که پزشک بود برای کار باید دوره ای به محل تحصیلشان به آمریکا می رفتند و طبیعتا دختر آقای لاریجانی نیز با ایشان همراه شدند. به هر حال برخی یک سری صحبت‌ها درباره ایشان انجام دادند اما این‌طور نیست. اگر کسی سندی دارد که ایشان چیزی از دولت گرفته است مطرح کند.ایشان در شهرستان آمل اصلا مسکنی ندارند. در ادامه آن نامه شورای نگهبان نیز گفته شده است که ایشان از فتنه دفاع کردند، ما در مجلس همراه ایشان بودید و کلمه ای در این رابطه از ایشان نشنیدیم. البته اجازه دهید جزییات را خود ایشان پاسخ دهند».این فعال سیاسی در پاسخ به این سؤال که آیا لاریجانی باز هم در صحنه ریاست جمهوری دیده خواهد شد گفت: «آقای لاریجانی در صحنه سیاست حضور فعال دارند. یک جلسه ایشان در جلسات مجمع و شورای انقلاب فرهنگی ندارند. تا جایی که بشود ایشان کار می‌کند اما اینکه حزبی را بیندازد خیر! اما در صحنه سیاسی حضور فعال خواهند داشت. البته بعید میدانم برای ریاست جمهوری کاندید شوند آن موقع هم که حضور پیدا کردند با اصرار دوستان بود البته همه می‌دانستند آقای رئیسی شرایط بهتری دارد و ایشان به طور ناگهانی به صحنه آمدند اگر برنامه ای وجود داشت از قبل جلساتی می‌گذاشتند».

استانداران در ایران بالاترین حقوق را می‌گیرند

جریان ثبت حقوق و مزایای دستگاه‌های اجرایی نشان می‌دهد که بالاترین میانگین خالص حقوق در پست‌های مختلف، ۲۴ میلیون تومان برای استاندار و همتراز آن بوده است.میانگین خالص حقوق برای وزیران بیش از ۲۰ میلیون تومان ثبت شده و این در حالی است که میانگین خالص دریافتی معاون وزیر و همتراز آن بیش از وزیر بوده و تا ۲۱.۷ میلیون تومان اعلام شده است.میانگین خالص پرداختی به نمایندگان مجلس نیز ۱۷.۴ میلیون تومان ثبت شده است.براساس این گزارش میانگین خالص حقوق معاون موسسه یا معاون سازمان و همتراز آن ۱۹.۷ میلیون، مدیرکل و همتراز ۱۷.۲ میلیون، معاون مدیرکل و همتراز ۱۳.۱ میلیون تومان است.در سایر پست‌ها نیز میانگین خالص حقوق رئیس اداره و همتراز آن ۱۲.۸، رئیس گروه و همتراز ۱۳.۲ میلیون و کارشناس و همتراز ۹.۵ میلیون تومان ثبت شده است.

توضیح رییس کمیسیون انرژی درباره ماجرای افزایش قیمت بنزین

فریدون عباسی دوانی در گفت‌وگو با ایلنا در مورد افزایش قیمت بنزین در قشم و کیش اظهار کرد: هر کاری قرار باشد از نظر عملی انجام شود باید در جای کوچکی اجرا شود، از آنجا که کیش و قشم منطقه آزاد هستند، می‌تواند به عنوان یک پایلوت اجرا مدنظر قرار بگیرد. ولی مقدمات کار این است که باید کارهای کارشناسی انجام شود، درآمدهای مردم و نظام حقوق و دستمزد اصلاح شود تا بعد بتوان در مورد حامل‌های انرژی اظهار نظر کرد.وی در پاسخ به اینکه آخرین بار در سال 98 افزایش قیمت بنزین اثر تورمی داشته، بیان کرد: پدیده آبان 98 به عنوان یک مدل نمی‌توانیم در نظر بگیریم، آن یک ندانم‌کاری و یک کار غلط بود. یعنی طرحی که می‌توانست درست و با آرامش در جامعه انجام شود، به غلط انجام شد، به نوعی سوءمدیریت بود بنابراین نمونه خوبی برای ارزیابی نیست. مدل اجرایی در آبان 98 وجود نداشت، همه در بی‌خبری بودند و بعد هم دستگاه اجرایی گفت من در جریان نبودم. نمی‌شود که دولت یا رییس دستگاه اجرایی در جریان نباشد. بنابراین این اتفاق قابل ارزیابی نیست که ما بتوانیم در مورد آن اظهارنظر کنیم.وی با اشاره به اینکه ندانم‌کاری و سوءمدیریت آبان 98 تکرار نخواهد شد، افزود: اگر به صورت مرحله‌ای پیش برویم و طرح‌های مختلف در کمیسیون‌های کارشناسی بررسی شود و اندیشکده‌های مختلف، اتاق بازرگانی و بخش خصوصی نظر دهند؛ یعنی یک داده‌برداری از جامعه انجام شود که نظر جامعه چیست. بر مبنای این موارد یک مدل درست کنند و در یک جای کوچکی خارج از کاغذ و کامپیوتر آن را اجرا کنند و بازخوردها و عواقب آن را بررسی کنند و اصلاحاتی روی طرح انجام دهند تا روش نهایی استخراج شود، لزوما اثر تورمی نخواهد داشت. این موضوع نیاز به زمان دارد، وقتی موضوع بودجه در مجلس و همین‌طور هزینه‌ها و درآمدهای دولت مشخص شود می‌توان اظهار نظر کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸۵
ماشین هیبریدی وارد کنین با قیمت ارزون کسی بنزین نمیزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
چقدر ساده اید. منبع درآمد اینها بنزین است
جناب آقای مسعود میرکاظمی.
لطفا در رسانه ها ورادیو تلویزیون اعلام کنید که 60 هزار میلیارد تومان
بودجه تخصیص داده شده دولت قبل برای رتبه بندی معلمان کجا رفت؟؟؟
اینکه بالاترین حقوق مربوط به استانداران و آن هم حدود 22 میلیون است یک دروغ است. لطفا به شعور مردم اهانت نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
اگر بالاترین حقوق ۲۲ میلیون باشد من وسط میدان ولیعصر جای دوست و دشمن رو نشون میدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
مدیر یک مدرسه دولتی ۱۲ میلیون میگیره
ریس یک شعبه بانک دولتی ۱۵ میلیون

حالا استاندار را باور کنیم یانه

مسلمٱ نه
منظور از ۸ سال گذشته، ۸ سال ریاست معجزه هزاره سوم است. ادرس اشتباهی نده
اقای مالک شریعتی ممنون ازاینکه بدنبال از کجا اورده ای هستی اگر قرار بر معرفی اموال باشد باید معیار پایه از ابتدای انقلاب باشد دوم وقتی کشور متعلق به بزرگواران است بنا براین نیازی به معرفی جدید نیست
چرا فقط لاریجانی؟ همه مقامات باید صورت اموال خود را بدهند. تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.
اقای نیاسر اینکه میفرمایید لاریجانی لیست اموال خود و خانواده اش را اعلام کند بسیار خوب است اما اینرا از تمامی مسئولین رده بالا هم بخواهید.ایا جرات این درخواست را دارید یا اینکه فقط برای لاریجانی که فعلا به گوشه ای افتاده؟
دروغ از گناهان کبیره است.
گرانی بنزین وافزایش یارانه 2 سم کشنده ونابود گر قشر متوسط و فقیر ایران خواهد بود کارگر کارمند وکلا فقرا له شدن و اینبار چرخ شده میشون
تو شرکت نفت حقوق های سی چهل میلیون تومانی عادی است تازه کسانی این دستمزدها را می گیرند که اگر از شرکت نفت بیرون بیایند کسی بز دستشان نمی دهد که بچرانند!!!!!
پاسخ ها
naser
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
دروغ از گناهان کبیره است
قره باغ
| Germany |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
ممکنه بز دستشون ندهند ولی شما را می توانند به چرا ببرند
نماینده مجلس: لاریجانی لیست اموال خود را اعلام کند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقای شریعتی نیاسر سنگ بزرگ علامت نزدن است ! چهل سال است که ملت میفرمایند آقایان مسئولین اموال ابتدا و انتهای خود را اعلام بفرمایید تا بتوانیم آرزوی از کجا آورده ای را به منصه ظهور برسانیم ! اما دریغ و درد از یک لبیک کوچک هر وقت هم که موضوعی پیش می آید دعوای زرگری راه میاندازید و کی بود کی بود من نبودم ! شما بعنوان قانون گذار همین فردا یک طرح لایحه پیشنهاد با ده فوریت برای شفافیت و دارایی های مسئولین ارائه بفرمایید و خود حضرتعالی هم پیشقدم شوید ببینید ملت چه پشتیبانی میکنند به شرطی که نفرمایید خانه دارید اجاره نشین هستید به بقال و چغال هم بدهکارید !
به نظر من در ثبت حقوق ها واقعیت ثبت نمی شود چون حکم حقوقی و دریافتی همیشه متفاوت هستـ.دریافتی مسولین خیلی بالاتر از این ارقام هست
اول نمایندگان مجلس اغلام کنند لیست اموالشان را ایشان هم همین کار را می کند
چیه باز میخوای دست تو جیب ملت کنید؟؟؟ راه دیگه جز گرون کردن بنزین بلد نیستید؟؟؟ فقط روحانی گرون کرد بد بود؟؟ شما میخوای به قول خام خودت کارشناسی گرون کنی؟؟؟؟ بشین بابا این فریدون عباسی بزار باد بیاد....
مقدمه چینی برای گران کردن بنزین شروع شد
از یه طرف انتشار اموال مسئولین را ممنوع و انشار دهنده را مجرم اعلام میکنند از طرف دیگر از کسی که مخالفند میخواهند اموالش را علنی اعلام کند
اگر چه اموال کلیه مسئولین و خانواده هایشان باید شفاف اعلام شود تا معلوم شود اول انقلاب چه داشته و الان چه دارند
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
این سوال چیست؟.. اینها خودشان دارند می گویند
گدایان ابرومند دیروز و پولدارهای بی ابروی امروز بارها این حرف را خودشان گفتن.دنبال چه می گردی.؟
اگر من استاندار بودم آن نماینده را از جلسه بیرون می کردم.
آقایان دشمن خیلی وقتها اشتباه می کند این فریدون عباسی اصلا سوادش در قد و قواره یک کارشناس معمولی هم نیست بررسی کنید
نااگاه تر از نماینده های این دوره تو کل کشور پبدا نمیشه
"یک داده‌برداری از جامعه انجام شود که نظر جامعه چیست" نظر جامعه کاملاً مشخص است، حامل های انرژی را گران نکنید، چون باعث ایجاد زنجیره گرانی در کلیه کالا ها و خدمات شده و اثر تورمی شدید دارد، به همین سادگی! نیاز به داده برداری؟! هم ندارد،
در ادارات دولتی مدیران بالای ۳۰ حقوق میگیرن، کجای کاری تابناک سر کارت گذاشتن
امیدوارم بزوردی قیمت بنزین به قیمت واقعی اش برسد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
مثل اینکه تو حقوقت را واقعی میگیری
نماینده مجلس: لاریجانی لیست اموال خود را اعلام کند) اول تو اول تو
حسنی برمدارشریعت!!! تو خوبی!!!؟؟؟
عباسی مجلس :هر کاری قرار باشد از نظر عملی انجام شود باید در جای کوچکی اجرا شود، از آنجا که کیش و قشم منطقه آزاد هستند، می‌تواند به عنوان یک پایلوت اجرا مدنظر قرار بگیرد. ) لطفا ادای افراد با برنامه را در نیار برای افزایش قیمت بنزین نیاز به عملیات پایلوت نیست شما اگه راست میگی اول بصورت پایلوت از تعداد افراد مجلس کم کن ببین چقدر خوب میشه دهها نفر را سر کار اورد بعد بصورت پایلوت دست نهادهها را از قراردادهای دولتی کوتاه کن ببین چقدر عالی دهها شرکت خصوصی هزاران نفر را سر کار می برند !نمی خواد به ممردم هم فشار نمی اد
نماینده نیاسر یادش رفته که مصوب کردند اموال مسئولین محرمانه بماند! عجیبه که باید مردم به نماینده مجلس قانون رو یادآوری کنن!!
شورای نگهبان باید به ادعاهای لاریجانی پاسخ مستند بده و نه فرافکنی!
نفهمیدیم پاسخ سخنگوی شورای نگهبان یعنی چه؟؟ لاریجانی چه درست بگه و چه غلط ، باید شورای نگهبان توضبح قانع کننده بده و اگر لازمه، روالهای خوش ذو تصحیح کنه.
در حالیکه نمایندگان در حال طرف کشی و حمایت از اینهاد ویا ان نهاد هستند ویا مشغول نوشتن قانون سگ وگربه در این مدت چهار ماهه دو میلیارد دلار از کشور خارج ودر ترکیه سرمایه گذاری شد با این اولویت نشناسی مجلس ودولت مهمتر از دلار های خارج شده مغزهای نخبگان و وااقعا ژنهای خوب(نه اقازاده ها) از این کشور تهی میشود بنده از سردبیر محترم خواهشمندم اولویتهای اصلی را لیست ودر دید افکار عمومی بصورت نظرسنجی قرار دهد تا شاید این مجلسیان بدانند که اولویت واقعی برای کشور کدام هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
فرمودند هر کی دوست نداره جمع کنه بره
در نهایت این نظر های کارشناسی چه بعد از سنجش پایلوت و موافقت قوا و شواری امنیت چه در این دولت و یا قبل متجر به افزایش قیمت بنزین میشه . یعنی ختم کلام تمامی این مسیر مساوی است با افزایش نرخ .
آقای رضایی چطور شما معتقدید که پول پاشی تورم زاست حالا خودتون میخواهید فاتحه اقتصاد رو بخونید ؟؟ ر
اگر فکر می کنید با این طرحای بنزینی به نفع فقرا کار می کنید سخت در اشتباهید . بنزین هم مانند بقیه کالا ها باید براساس تورم گران شود تا حادثه سال 98 رخ ندهد .برای نمونه گازوئیل لیتری 300تومان مایه خجالت نیست حتی آدامس هم این قیمت نیست این درحالی است تمام کرایه های حمل نقل بیرون شهری میلیونی شده
کیهان توصیه نمی‌کنه؛ دستور می‌ده.
مالک شریعتی نیاسر با زاکانی نسبتی دارند؟؟؟
خدا را شکر اگر چه در غربت هستیم ولی به اندازه جمع کل وزرا حقوق میگیریم
کیهان چی رو می خواین از مردم‌ مخفی کنین ؟!! این که مردم فکر کنن مشکلات همچنان باقیمانده از دولت قبله نه عملکرد شما ؟!! اگرهمین شما جلوی برجام نایستاده بودین الان چند سال بود مردم از مواهبش استفاده کرده بودن .
دوباره خیز برداشتند برا گرونی بنزین.
یک سوال
یزد آب 2000 هکتار
و به عبارت دیگر
20000 جریب گلخانه و صنایع فولاد و کاشی سرامیک را از کجا آورده؟؟؟؟!!!!
نماینده عزیز شما چطور اموال خودتان را اعلام میکنید یا نه
پس بالاخره تکذیب خبر افزایش قیمت بنزین هم تکذیب شد! چرا توی این مملکت هر چیزی که تکذیب میشه، عین واقعیته!!!
دم استاندار تهران گرم که دربرابر نماینده زیاده خواه رباط کریم کم نیاورده وجواب دندان شکنی بهش داده. اگر درهر حوزه چهار نفرآدم باشرفی مثل این استانداروجود داشته باشه دیگه پست های فامیلی ود.. ایجاد نمیشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
زیاد خوشبین نباش احتمالا از جای دیگری سفارش گرفته
فقط به فکر خالی کردن جیب مردمید با بنزین و هزارتا کار دیگه
لیست اموال همه مسئولین را اعلام کنید
دنمایندگان مجلس طرح محرمانه بودن اموال خود را تصویب کردند و شفافیت آرا هم اجرایی نکردند بعد از لاریجانی میخواهند اموال خود را اعلام کند . خنده دار بود
محرمانه بودن یا محرمانه نبودن یک نامه قوانین و دلایل قانونی باید برایش وجود داشته باشد. نمیشود که هر نامه ای را مهر محرمانه زد. و در پشت این مهر عملکرد خود را قائم کرد.
محرمانه بودن یا محرمانه نبودن یک نامه قوانین و دلایل قانونی باید برایش وجود داشته باشد. نمیشود که هر نامه ای را مهر محرمانه زد. و در پشت این مهر عملکرد خود را قائم کرد.
قشم و کیش جای اجرای پایلوت نیست چون وضعیت خوبی دارند منطقه آزاد تجاری هستند و
باید گرانی بنزین را در حاشیه شهرهای بزرگ مثل مشهد وتهران اجرا کنید تا عواقب دردناک آن را ببینید.
«دولت آقای رئیسی و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای بدون هماهنگی با نهادهای بالادستی از جمله شورای عالی امنیت ملی هیچ تصمیمی نمی‌گیرند و در هماهنگی کامل به سر می‌برند و موضع آنها در مذاکرات، موضع مجموعه نظام است
پس به این بیچاره روحانی و ظریف آنقدر گیر ندهید
دریافت حقوق مهم نیست چون براساس حکم اداری پرداخت میشود.مهم کل دریافتی که شامل حقوق ومزایاست میباشد.که معمولا بیان نمیشودوچندین برابرحقوق ثبت شده ودریافتی است.
سلام ،مسئولین محترم درابتداباید زیرساختهای حمل ونقل عمومی درکشورفراهم گردد.سپس اقدام به افزایش قیمت سوخت(بنزین ،گازوئیل،...)
وقتی موضوع بودجه در مجلس و همین‌طور هزینه‌ها و درآمدهای دولت مشخص شود می‌توان اظهار نظر کرد.
یعنی تا آخر امسال.
آقای لاریجانی سوپر منی است که در بیست دقیقه قلب راکتور اراک را با بتن پر کرد.
لاریجانی بینش سیاسی خوبی ندارد. چون در جریان فتنه 88 اعلام موضع نکرد، صبر کرد که ببیند کدام جناح پیروز می شود تا در آن جبهه قرار بگیرد.
لاریـجانی اینقدر که برای بررسی علت رد صلاحیت خود تلاش میکند برای مطالعه (یک دور روخوانی) برجام تلاش نکرد. و رکورد گینس تصویب برجام تو 20 دقیقه را در کارنامه ننگین خود دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
مهندس عزیز
اون دنیا ازتون میپرسن حالا دوست نداشتی از عقلت استفاده کنی بی خیال، مومن چشم که داشتی ببینی دولت کریمه سیزدهم هم چسبیده به برجام و ول کنش نیست
نماینده های مجلس با دخالت بیمورد در دولت سنگ لای چرخ دولت میگذارند و باید به نحوی با انها برخورد قانونی شود
بازم بودجه کم آوردند برای جیب ملت نقشه کشیدن عجب مملکتی داریم
اقای عباسی شما همان بهتر که در حوزه هسته ای(رشته خودتان) نظر دهید .
رییس کمیسیون انرژی فریدون حسنوند است.نه فریدون عباسی
از گفته های اقای نظیف چنین به نظر میاید که انچه باعث ردعدم احراز صلاحیت اقای لاریجانی شده ودر نامه منتشر شده تنها بخشی از موارد بوده.یعنی مواردی هست که هنوز حتی در نامه به خود ایشان هم اعلام نشده.واین اقای لاریجانیست که خود باید با خودش خلوت کند وسایر تخلفاتش را بررسی واعلام وسپس از انها دفاع کند...بسیار جالب...واما اینکه گفته میشود عدم احراز صلاحیت به معنی رد صلاحیت نیست هم خودجای تامل فراوان دارد.یک دانش اموز یا نمره قبولی میگیرد ویا نمیگیرد.حالت سوم ندارد
کیهان از همین الان اعتراف کرده حتی در صورت توافق هم دولت جدید هیچ برنامه ای نداره و کاری هم برا معیشت مردم نمیکنه و بهانه هم اورده مشکلات 8 سال گذشته بوده
حالا هر کس دیگه بود میگفت ما یکسال بعد از توافق کلی کار میکنیم اما اینا چون نه برنامه دارن نه اصلا بلدن باید چکار کنند از همین الان دارن بهانه میارن
برنامه دولت، نابودی فقر است و این کار را با نابودی فقرا انجام می دهد!!.. وقتی فقرا نابود شوند، دیگر فقر وجود ندارد!
همه چیز را دراین دولت گرون کردید، بنزین راهم گرون کنید.
خداخیرتون بده
کیهان به جای اینکه از نامه شورای نگهبان دفاع کند
و یا اینکه جوابیه ی علی لاریجانی را نقد کند
ترجیح داده که ضلع سوم این ماجرا را بکوبد که یعنی از نظر کیهان ورود به موضوع از مسیرهای یک و دو، ضررش بیشتر از منفعتش بوده. (عملا در این دو مسیر کاری نمیشده کرد)
ـــــــــــــــ
نکته ای هم به آقای طحان نظیف، اگر در فرایند شورای نگهبان، بحث رد صلاحیت مطرح نیست، چرا در بند 2 نامه ای که دبیر محترم شورا (و با سابقه ترین عضو آن) امضایش کرده از همین اصطلاح استفاده شده. لفظ "رد صلاحیت" عینا آمده. نامه شما دارای تناقض درونی است
تو اول قانون شفاف سازی را تعیین تکلیف کن و رای بده بعد .
جناب اقای عباسی شما که هر روز شعار مرگ بر این و ان را میدهید و به مردم میگید اگه برق و گرما میخواهید باید مازوت را تحمل کنید لطفا بیشتر از این با این بازیهاتون که میخواهید باز هم بنزین را گران کنید مردم را نگون بختتر نکنید این اصول حکمرانی و اعتماد مردم به شما نیست
کیهان اگر تحلیل درستی داشت باید می نوشت دولت نباید اقتصادشو به ته مونده اندک جیب مردم گره بزنه که ممکنه به انفجاری منجر بشه همه رو باهم از بین ببره
ارز ۴۲۰۰ را بردارید بنزین را گران کنید یارانه را دو برابر کنید آن وقت بگویید چرا تورم آنقدر افزایش پیدا کرد
می فهمید چه می کنید
فقط لاریجانی؟
نظرت با همه (بی) مسئولان چیه که بگن از کجا آوردن ؟
اصلاح طلبان هر چیزی که به ضرر کشور باشد را حمایت می کنند.
چه حمایت از لاریجانی باشد. یا حمایت از توافق بدون تضمین و موقت.
این نماینده های شهرستانها فقط به دنبال ایجاد پست و رانت برای افراد دور و بر خودشون هستند و باید به شدت باهاشون برخورد بشه.
حضرات کیهانی ، پایداری ، و کلا مخالفان جوابیه اقای لاریجانی

اصلا هر چه شما درباره اقای لاریجانی و جوابیه او قضاوت میکنید

بدون کم وکاستی صحیح و درست است

اما بیائید و یکبار بجای این گونه پاسخ دادن حاشیه ای

مردانه جواب مورد به مورد مطرح شده در جوابیه را پاسخ بدهید

بفرموده قران

هاتوا برهانکم ان کنم صادقین

اگر شما دلیل دارید بر انچه ادعا دارید چرا به حواشی می پردازید و با زدن برچسب بدنبال فرار از جواب دادن هستید

او مردانه ادله اورد

شماهم اگر صادق هستید مردانه ادله بر رد انها بیاورید

تا کی می خواهید با برچسب زدن سر خودتان را در برف کنید و فکر کنید کسی متوجه نمیشود

خواهشا بخاطر طرفداران تان هم که شد دلیل بیاوردید
اقای شریعتی نیاسر

چرا از اقای قالیباف شروع نمی کنید و بعد رئیسی و بعد اژه ای و همینطور به ترتیب

شماها که ادعا دارید در اولویت در عمل هستید

بسم الله
نمایندگان و کارشناسان بیسواد تو تلویزیون میگن پول یارانه بنزین رو به خانواده ها بدیم و قیمت بنزین رو جهانی محاسبه و از مالکان خودرو بگیریم.
جناب پروفسور اولا در اینکه این پول رو به مردم بدید جای بحث داره چون بعدا میایید و با هزار جور شامورتی بازی خیلی از مردم رو از دریافت پول یارانه بنزین حذف میکنین و پولشو میبرید جاهای دیگه که مد نظرتون هست. دوم اینکه با افزایش قیمت بنزین قیمت حمل و نقل و به تبع اون قیمت همه خدمات بالا میره و بعد هم سرایت میکنه به مواد غذایی و ساختمان و و ...و اون خونواده که ماشین نداره هم باید پول رفت و آمد چند برابری بده هم گرونی همه اقلام رو حس کنه
آخه این چه طرح داغونی هست
حقوق را نباید برجی حساب کرد بایستی ببینیم یک فرد در طول یک سال چقدر حقوق گرفته است
ظاهرا آش آنقدر شور شده که پزنده آن هم نمیتواند آن را بخورد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار