بازدید 183827
دو هزار و نهصد و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

علی مطهری: با نامه شورای نگهبان تکلیف قالیباف هم روشن شد / عضو شورای شهر تهران: انقلاب کردیم نام پادشاهان روی خیابان‌ها نباشد / انتقاد شدید نماینده مجلس از تجمع معلمان

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: واکنش محمد هاشمی به ادله رد صلاحیت لاریجانی / سرپرست دستگاه دیپلماسی طالبان با وزیر خارجه ایران دیدار کرد / توضیحات نماینده مجلس درباره نقل قول از دیدار رئیسی با رهبر انقلاب / واکنش کوچک‌زاده به نامه لاریجانی ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۹۴۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸ 19 December 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

انتقاد شدید نماینده مجلس از تجمع معلمان

مهرداد ویس کرمی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: ما نباید با تجمع دنبال کار قانونگذاری باشیم، یعنی آنچه باید توسط دولت و مجلس که نماینده مردم‌اند، در کف خیابان مطالبه شود. نباید چنین باشد، وگرنه سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. مسئولیت تجمعی که برگزار می‌شود با چه کسی است؟ اگر کسی خرابکاری کرد، مسئولت بر عهده چه کسی است؟ این‌ها مشکلات و ابهاماتی است که ایجاد می‌شود.به نظر من نباید اعتراضات کف خیابانی به جای قانون بنشیند، چون در درازمدت باعث از هم پاشیدگی نظم عمومی می‌شود.تجمع صنفی اگر واقعا صنفی باشد، آیا همه مردم باید جمع بشوند تا یک موضوع را بگویند؟ آن افراد می‌توانند یک نماینده داشته باشند که این موضوع را به حاکمیت منتقل کند./ایلنا

کنایه به ردصلاحیت لاریجانی به خاطر سهیم بودن در ناکارآمدی دولت روحانی: عبدالناصر همتی چه کاره بود؟

نواندیش نوشت:بر اساس نامه شورای نگهبان، یکی از دلایل رد صلاحیت علی لاریجانی، سهیم بودن در ناکارآمدی دولت مستقر (دولت حسن روحانی) اعلام شده است. فارغ از پاسخ علی لاریجانی، یک کاربر در این باره در توییتر نوشت: از نظر شورای نگهبان علی لاریجانی در ناکارآمدی دولت روحانی سهیم بوده اما عبدالناصر همتی (رییس کل بانک مرکزی دولت روحانی) نه!

فروش قوهای مهاجر زنده در بازار سیاه: جفتی ۲۵ میلیون!

با مروری در برخی صفحه‌های متعلق به فروشندگان پرنده‌های زینتی می‌توان این آگهی‌ها را مشاهده کرد. در تصویر بالا پنج آگهی از صفحه‌های مجازی منتشر شده در استوری برخی از این صفحه‌ها در کنار تصویر قوهای کشف شده در حیاط خانه یکی از متخلفان قابل مشاهده است.دوستداران محیط زیست به استناد همین آگهی‌ها تأکید دارند که خالی شدن تالاب سرخرود بی‌ارتباط با افزایش این آگهی‌ها نیست./ایرنا

فرنگی کار تیم ملی به تابعیت صربستان درآمد

علی ارسلان دارنده مدال های برنز بزرگسالان آسیا و برنز جوانان جهان و ۴ طلای آسیا در رده های نوجوانان و جوانان، به تابعیت صربستان درآمد./ایسنا

تخریب ده خودرو پس از شنیدن جواب رد خواستگاری

فرمانده انتظامی شهرستان ری: در پی تخریب ۱۰ دستگاه خودرو در یک محل در دو روز در محدوده شهر ری، با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان، هویت عامل اصلی تخریب‌ها و مخفیگاه وی شناسایی شد.متهم در تحقیقات انجام شده انگیزه خود را از تخریب خودروها واکنش، رد خواستگاری از دختری عنوان کرد که ساکن آن محدوده بود./تسنيم

علی‌مطهری: جا دارد به عنوان بیت شهید مطهری از «احمد جنتی» شکایت کنیم

علی مطهری در نامه‌ای به احمد جنتی نوشت: باور نمی‌کنم که شما متن پاسخ را خوانده و امضا کرده باشید... در این نامه به خانواده آقای لاریجانی و طبعاً به بیت استاد شهید آیت‌الله مطهری که شما افتخار حضور در درس ایشان را داشته‌اید جفای عظیم شده است.

به جای آنکه از همسر جناب لاریجانی و فرزند استاد شهید مطهری تجلیل شود که در چهل سالی که آقای لاریجانی سمتهای مهمی داشته است حتی یک سفر خارجی و داخلی همراه ایشان نرفته است و حتی برای ورود به محل مجلس به مناسبت مراسم روز زن چون خودروی حامل ایشان پراید بوده و مأموران باور نمی‌کردند که همسر رئیس قوه با پراید به مجلس بیاید ایشان را مدتی معطل نگه داشتند، آری به جای اینکه از این زن تجلیل و تقدیر شود، این گونه پاداش او را می‌دهید! جا دارد که ما به عنوان بیت شهید مطهری از شورای نگهبان و شخص جناب‌عالی شکایت کنیم.

 آیا همان دختری که سرطان داشت و بحمدالله بهبود یافت و تحصیل در رشته پزشکی را در دانشگاه تهران به پایان رسانده بود، وقتی که همسرش که او نیز پزشک است می‌خواهد برای ادامه تحصیل به آمریکا برود، این دختر بگوید من نمی‌آیم چون ممکن است شورای نگهبان چند سال بعد ایراد بگیرد؟ این چه منطقی است که خود را در جایگاه خدا قرار داده‌اید و با سرنوشت انسانها بازی می‌کنید؟

تکلیف آقای قالیباف به عنوان رئیس فعلی مجلس هم روشن شد، چون ایشان هم امروز دولت را کمک می‌کند، پس در بخشهایی از نابسامانی و وضع نامطلوب موجود سهیم است و طبق نظر آن شورا باید رد صلاحیت شود.

واقعاً اینها موجب وهن شورای نگهبان و موجب وهن و سرشکستگی نظام جمهوری اسلامی است. آیا اگر امروز امام خمینی و آیت‌الله مطهری در مقابل شما بودند، واقعاً خجالت نمی‌کشیدید؟

دلایل رد صلاحیت اینجانب را برای مجلس یازدهم و ریاست جمهوری سیزدهم به این بنده اعلام کنید. در مورد ریاست جمهوری اگر دلیل آن کمبود سابقه اجرایی است، چرا دو نفری که سابقه اجرایی کمتری از اینجانب داشتند تأیید شدند؟

پیش‌بینی لاهوتی از مذاکرات: من معتقدم به نتیجه می‌رسد

یک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اراده حاکمیت به نتیجه رسیدن مذاکرات وین است، گفت: من معتقدم که مذاکرات وین به نتیجه می رسد.مهرداد بائوج لاهوتی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه مذاکره برای مذاکره اهمیتی ندارد، اظهار کرد: هدف مذاکره باید رسیدن به نتیجه باشد. باید ببینیم که طرف های مذاکره واقعا به دنبال رسیدن به نتیجه و حل اختلافات هستند یا نه که به نظر من این اراده در حاکمیت ایران وجود دارد.وی ادامه داد: برای احیای برجام به اراده حاکمیت نیاز است و دولت به تنهایی نمی تواند در این زمینه موفقیتی بدست آورد. در گذشته هم که برجام به تصویب رسید، اراده حاکمیت وجود داشت و اینکه گفتند برجام بیست دقیقه ای در مجلس تصویب شد، حرف غیرکارشناسی بود.

پیش‌بینی ابوالفتح از نتیجه مذاکرات: دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد

یک کارشناس مسائل بین الملل عنوان کرد: توافق انجام می‌گیرد اصطلاحا دیر و زود دارد، ولی سوخت و سوز ندارد و چاره‌ای نیست و باید توافق صورت بگیرد. شاید توافق در سال ۲۰۲۱ نباشد و در سال ۲۰۲۲ صورت بگیرد! «امیرعلی ابوالفتح» تحلیلگر سیاسی و کارشناس مسایل بین‌الملل در گفتگو با برنا، در رابطه با اظهارات اخیر علی باقری کنی و تیم مذاکرات در وین، و همچنین آخرین تحولات در روند مذاکرات عنوان کرد: روایت جمهوری اسلامی و ارزیابی ایران نسبت به مذاکرات مثبت است البته به کندی انجام می‌شود، ولی رو به جلوست و نشانه‌هایی از موفقیت دیده می‌شود؛ روایتی که اروپاییان مطرح می‌کنند ارزیابی بدبینانه‌ای نسبت به این قضیه است. فعلا دور هفتم تمام شده و احتمالا دور هشتم در ۱۰ تا پانزده روز آینده شروع می‌شود و نه ایران چاره‌ای جز مذاکره با هدف رسیدن به توافق دارد و نه غربی‌ها و همین باعث می‌شود، مذاکرات ادامه داشته باشد؛ هرچند ایران اعلام نارضایتی می‌کند و از بدعهدی و زیاده خواهی غرب گله دارد. همینطور طرف غربی نیز همین نسبت را به ایران می‌دهد و به همین موارد استناد می‌کند، ولی چاره‌ای نیست و مذاکرات باید ادامه داشته باشد و همینطور تا دور هشتم و نهم پیش برویم تا طرفین به توافقی برسند.

توضیح انصارالله یمن درباره بازگشت سفیر ایران به تهران

سخنگوی انصارالله یمن گفت که بازگشت سفیر ایران در صنعا به تهران به دلیل وضعیت سلامتی اوست. به گزارش المسیره، محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن در واکنش به خروج سفیر جمهوری اسلامی ایران از صنعا گفت: این اقدام به دلیل وضعیت سلامتی سفیر ایران انجام شد. وی گفت: سفیر تهران در صنعا طی تفاهمی میان ایران و عربستان و با واسطه عراق توسط یک هواپیمای عراقی منتقل شد.عبدالسلام همچنین خاطرنشان کرد که ادعاها و شایعات مطرح در رسانه ها عاری از صحت است.

نماینده مجلس: از زمان دولت سازندگی به بعد در مسیر کج فرهنگی قرار گرفته‌ایم

میرزایی نماینده مردم اصفهان در مجلس در ادامه اظهار کرد: ما در این سال ها از زمان دولت سازندگی به بعد در مسیر کج فرهنگی قرار گرفته ایم. انجام اصلاحات جزئی در لایحه بودجه، یعنی ۴ ریال به قسمتی اضافه کردن و یک ریال از قسمت دیگر کم کردن برای مسائل فرهنگی کشور راه‌گشا نخواهد بود، اگر بتوانیم ریل فرهنگی را تغییر دهیم، آن‌وقت اقدامات بودجه ای هم مؤثر خواهد بود، اما اگر قرار باشد ریل فرهنگی همان ریل دولت سازندگی تاکنون باشد و بخواهیم ۴ ریال بودجه را برای فلان طرح کم‌وزیاد کنیم تاثیرات چندانی را شاهد نخواهیم بود.

استیضاح وزیر اقتصاد صحت دارد؟

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بنده سوالی را در خصوص مسائل اقتصادی از وزیر اقتصاد مطرح کردم و اساسا موضوع استیضاح کذب است.حجت الاسلام سیدکاظم موسوی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بنده به همراه تعدادی از همکارانم اخیرا طرح سوالی درباره بهبود بازار ارز، طلا و سکه از وزیر اقتصاد و دارایی مطرح کردیم.وی افزود: بنده در گفت وگو با یک سایت خبری خبر از «سوال» از وزیر داده بودم که به اشتباه از عنوان «استیضاح» استفاده کردند. این نماینده مجلس تاکید کرد: بنابراین، طی این گفت وگو این نکته اصلاح می شود که سوال از وزیر را به منظور بهبود شرایط اقتصادی مطرح کردیم تا انشاءالله شاهد ساماندهی بازار و در نتیجه آن رضایتمندی مردم باشیم.

واکنش کوچک‌زاده به نامه لاریجانی: مصداق کسی خواهید شد که با مشاهده غرق شدن خود همه را پایین می‌کشد!

نماینده ادوار هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی طی نامه ای پاسخ علی لاریجانی را داد.

نامه مهدی کوچک زاده به علی لاریجانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر لاریجانی
نامه شما خطاب به شورای نگهبان را مطالعه کردم، اینجانب دو دوره مجلس تحت ریاست شما را تجربه کرده ام ، و رفتار و منش شما را از نزدیک لمس کرده ام و بر این باورم موارد متعددی را نوشته اید که در عمل اصلا به آن پای بند نبوده اید و می تواند شما را مصداق آیات شریفه ؛

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ کَبُرَ مَقْتًا عِنْدَ اللَّهِ أَنْ تَقُولُوا مَا لَا تَفْعَلُونَ

گرداند! که ذیلا به چند نمونه اشاره می کنم.

آقای لاریجانی !
در دوران ریاست شما برمجلس بود که نحوه اداره مجلس، بزرگی را بر آن داشت تا تشر بزند که:
“من چند بار تا به حال به آقای لاریجانی گفتم که جلوی این کار را بگیرد! دو دو یعنی چه؟ همین مانده که یقه یکدیگر را بگیریم و بر سر وکله هم بزنیم مثل برخی کشورهای دنیا ! من جدا نگران شدم چه کنیم؟ علنی بگویم که مجلس ظلم کرد و خلاف عدل کرد و گرفتار رذیلت شد؟”
آقای لاریجانی!
در دوران ریاست شما بر مجلس و در ماجرای تصویب برجام بی فرجام در مرکز مردمسالاری و خانه ملت ، مردمسالاری لگدمال شد! فیلم رفتارتان با بنده و آقای رسایی و مرحوم زارعی و حسینیان و دیگر مخالفان موجود است!
آقای لاریجانی!
در یکی از جلسات مجلس و با مشاهده رفتار سخیف برخی باصطلاح نمایندگان(که مایل به ذکر نامشان نیستم) در هواداری از شما دلم برای جایگاه ریاست مجلس سوخت و با حضور در جایگاه هیئت رئیسه خدمتتان عرض کردم آیا شایسته است که چنین افرادی(همان ها که موقع صحبت مخالف نظر شما دو دو و حتی فحاشی و برخورد فیزیکی می کردند)، در جامعه طرفدار و هوادار شما معرفی شوند؟ و شما فرمودید(نقل به مضمون) مگر من از آنها خواسته ام‌که از من حمایت کنند ؟ خوب شما حمایت کنید!!!
آقای لاریجانی!
فکر می کنید اگر مردمی که از بسیاری از اولیات زندگی انسانی محرومند، هزینه های هنگفت هزاران میلیاردی، اشرافی و بیجایی که در بنای ساختمانهای جدید مجلس شده است (ساختمان شیخ فضل الله ۱۲ آسانسور دارد و شیشه های آن به بهانه ضد گلوله نبودن یکبار تعویض شده) را ببینند در باره شما و خوی اشرافیگری چه نظری پیدا خواهند کرد؟
آقای لاریجانی!
شما ممکن است با نامه پراکنی و انشای وزین و عالی اذهان را نسبت به شورای محترم نگهبان، که هیچکس مدعی عصمت آن نیست و خود بنده و بسیاری از همفکرانم‌ از برخی عملکردهای آن شورای محترم بیش از دیگران گله مندیم ، تخریب کنید اما بدون شک مصداق کسی خواهید شد که با مشاهده غرق شدن خود همه را پایین می کشد!
آقای لاریجانی!
مطلب بسیار است و . . .
مهدی کوچک زاده
نماینده ادوار هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی
استاد دانشگاه تربیت مدرس

اخبار و تصاویر روسای جمهور ‎دولت‌های هفتم به بعد بر روی سایت ریاست جمهوری احیا شد

مدیرکل روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور از دسترس قرار گرفتن اخبار و تصاویر روسای جمهور دولت های هفتم به بعد بر روی سایت ریاست جمهوری خبر داد. محمدمهدی رحیمی، مدیرکل روابط عمومی ریاست جمهوری در توئیتی نوشت: ‏از امروز تمام اخبار و تصاویر روسای جمهور ‎دولت های هفتم تا دهم بر روی سایت ریاست جمهوری احیا شده و در دسترس است. در روز تنفیذ آیت الله رئیسی هم تاکید شد، آرشیو رئیس جمهور سابق به طور کامل حفظ شود. امیدوارم مورد استفاده مناسب اهالی رسانه و پژوهشگران قرار بگیرد.

عضو شورای شهر تهران: انقلاب کردیم نام پادشاهان روی خیابان‌ها نباشد

عباسی با اشاره به پیشنهادهای مطرح برای تغییر نام خیابان انوشیروان اظهار داشت: شهید محمود شهبازی یکی از شهدای والامقامی بوده است که کمتر به آن پرداخته شده و گذاشتن نام این شهید روی خیابان انوشیروان، آن هم در حالی که افکار عمومی تصور می کنند که انوشیروان عادل است، اتفاقا انوشیروان یک پادشاه ظالم بوده است و کتاب های تاریخی که می گوید او عادل بوده، جعلی است. البته با وجود این، گذاشتن نام این شهید روی خیابان انوشیروان چون می تواند منجر به بحث ها و مخالفت هایی شود، نوعی جفا در حق این شهید است.علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران به عنوان موافق این نامگذاری ها گفت: نام صدرا یکی از پرتکرارترین نام های موجود در معابر تهران است و تغییر این نام به نام حسن یزدانی با توجه به این که نام بسیاری از قهرمان های دیگر نیز روی معابر همان حوالی قرار داده شده است، می توان نام ایشان را روی بلوار صدرا قرار داد.وی افزود: ابومهندی المهندس شهید بزرگواری بود که همراه با شهید سلیمانی فعالیت می کرد و قرار دادن نام این شهید روی یک خیابان در تهران می تواند از نظر دیپلماسی شهری، نشانه ای از همراهی ملت ایران و عراق تلقی شود. همچنین ما باید نام این شهید بزرگوار را روی خیابان معروفی در تهران بگذاریم. البته ما دوست نداریم که مقابل مردم بایستیم و بنابراین نام فرجام را هم روی آن خیابان در داخل پرانتز حفظ می کنیم. سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: ما در جمهوری اسلامی سیاست‌های رسمی داریم و انقلاب اسلامی سال ۵۷، ضدیت با سلطنت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی بود. یعنی ما غیر از پادشاهی حضرت داود و حضرت سلیمان، هیچ پادشاهی دیگری را به رسمیت نمی‌شناسیم. این در حالی است که خیابان انوشیروان چند کوچه پایین‌تر از دفتر مقام معظم رهبری قرار دارد و وجود نام این پادشاه روی یک خیابان در آن منطقه قطعا با اصول انقلاب اسلامی تعارض دارد.

سلیمی نمین: شورای نگهبان به خطای خود اعتراف کند

عباس سلیمی نمین چهره سیاسی اصولگرا گفت: شورای نگهبان یک صفحه نامه برای ایشان نوشته و این یک صفحه سست و غیر قابل پذیرش است. از نظر بنده باید یک زمانی این ادله شورای نگهبان اصلاح شود و شورای نگهبان در این زمینه به خطای خودش معترف باشد یا همانطور که رهبری گفتند ظلمی صورت گرفته است، این ظلم باید جبران شود.عباس سلیمی نمین، چهره سیاسی اصولگرا گفت: ادلّه ای که توسط شورای نگهبان برای ردصلاحیت آقای لاریجانی ارائه شده، بسیار سست و غیر قابل پذیرش است.او افزود: شورای نگهبان یک صفحه نامه برای ایشان نوشته و این یک صفحه سست و غیر قابل پذیرش است. از نظر بنده باید یک زمانی این ادله شورای نگهبان اصلاح شود و شورای نگهبان در این زمینه به خطای خودش معترف باشد یا همانطور که رهبری گفتند ظلمی صورت گرفته است، این ظلم باید جبران شود. او در مورد پاسخگویی شورای نگهبان نسبت به علل ردصلاحیت ها گفت: امروز می توانم بگویم شورای نگهبان در این زمینه (ردصلاحیت لاریجانی) دقیق عمل نکرده است و حتما این قضیه جای اصلاح دارد.

توضیحات نماینده مجلس درباره نقل قول از دیدار رئیسی با رهبر انقلاب

دفتر حسن شجاعی نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی طی اطلاعیه‌ای درباره اظهارات اخیر خود درباره دیدار آقای رئیسی با مقام معظم رهبری توضیحاتی ارائه کرد.نقل قولی از آقای حسن شجاعی نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی، در سایت دیدبان ایران منتشر شده است، مبنی بر اینکه "آقای رئیسی با حضرت آقا در مورد تک تک وزرایی که بنا بود از مجلس بیایند صحبت کردند و در مورد تک تک وزرا اجازه حضرت آقا وجود دارد و اینکه رهبری خواسته بود که نمایندگان استاندار نشوند".بر همین اساس اعلام می‌شود، این اظهارات که در یک جلسه دانشجویی بیان شده، مستند به چند منبع غیر رسمی بود که اطمینان نسبی مبنی بر صحت این انتساب حاصل شده بود اما با تحقیق دقیق‌تر روشن شد انتساب این مطالب به رهبر معظم انقلاب ثابت نیست. لذا بدینوسیله اصلاح می گردد.

سرپرست دستگاه دیپلماسی طالبان با وزیر خارجه ایران دیدار کرد

بر اساس اعلام وزارت خارجه طالبان، در دیدار سرپرست وزارت خارجه دولت موقت طالبان و حسین امیرعبداللهیان اوضاع کنونی امنیتی و انسانی افغانستان، روابط سیاسی، بازرگانی و اقتصادی میان ایران و افغانستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.«امیرخان متقی» که برای شرکت در هفدهمین نشست اضطراری وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی درباره افغانستان به اسلام آباد رفته، در حاشیه این نشست با «حسین امیرعبداللهیان»، وزیر خارجه ایران در اسلام آباد دیدار کرد.سخنگوی وزارت خارجه دولت موقت طالبان درباره این دیدار گفت که دو طرف ضمن گفت‌وگو درباره اوضاع کنونی امنیتی و انسانی افغانستان، در مورد روابط سیاسی، بازرگانی و اقتصادی میان دو کشور تبادل نظر کردند.«امیرخان متقی»، وزیر خارجه دولت موقت طالبان در نشست سازمان همکاری اسلامی در اسلام‌آباد گفت: همه باید بپذیرند که انزوای سیاسی افغانستان برای کسی سودی ندارد و نیاز است تا این کشور از نظر سیاسی و اقتصادی حمایت شود.وی افزود: به تمام جهان و به‌ویژه کشورهای اسلامی اطمینان می‌دهم، از خاک افغانستان علیه کسی استفاده نخواهد شد و با کشت و قاچاق مواد مخدر به شدت مبارزه می‌شود.

واکنش محمد هاشمی به ادله رد صلاحیت لاریجانی: جای تعجب است

یک فعال سیاسی تاکید کرد: موارد گفته شده به عنوان دلایل رد صلاحیت لاریجانی یک شبه و فی‌البداهه اتفاق نیفتاده است. این موارد باید در طول مسئولیت‌های چندین ساله ایشان مطرح می‌شد. آقای لاریجانی ۱۲ سال رییس مجلس بودند یا در پست‌های عالی دیگری مثل شورای عالی امنیت ملی، صدا و سیما و مواردی از این قبیل حضور داشتند.محمد هاشمی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره نامه منتشره منسوب به دبیر شورای نگهبان در خصوص دلایل رد صلاحیت علی لاریجانی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: من دقیقا به قوانین آشنا نیستم، ولی خاطرم هست که سخنگوی قبلی شورای نگهبان گفته بودند که صلاحیت افراد را وقتی که تایید می‌کنند اگر در خلال کار و مسئولیت‌شان خلاف آن را ببینند، شورای نگهبان می‌تواند همان موقع ورود کرده و آن افراد را رد صلاحیت کند.وی افزود: اگر این مبنای کار شورای نگهبان باشد، این ادله‌ای که برای جناب آقای لاریجانی آورده شده جای تعجب است؛ چراکه این موارد یک شبه و فی‌البداهه اتفاق نیفتاده است. این موارد باید در طول مسئولیت‌های چندین ساله ایشان مطرح می‌شد. آقای لاریجانی ۱۲ سال رییس مجلس بودند یا در پست‌های عالی دیگری مثل شورای عالی امنیت ملی، صدا و سیما و مواردی از این قبیل حضور داشتند. یعنی آقای لاریجانی یک شخصیت معمولی در نظام نیست.

این فعال سیاسی تاکید کرد: ایشان شخصیتی است که از سال ۱۳۷۰ و حتی قبل از آن در مسئولیت‌های حساس نظام حضور داشته و نقش‌آ‌فرینی کرده است. اگر شورای نگهبان خلافی را از ایشان می‌دید، قاعدتا بر مبنای فرمایشی که آ‌قای کدخدایی داشت، باید بموقع حداقل به ایشان اخطار داده می‌شد. حالا می‌گوییم رد صلاحیت و سلب مسئولیت هم لازم نبود اما حداقل می‌توانستند به ایشان بگویند شما اینجا خلاف رفته‌اید لطفا خودتان را اصلاح کنید. اما به نظر من چنین موردی هیچ وقت گفته نشده یا اگر شده ما اطلاع نداریم.هاشمی یادآور شد: اگر مجموعه این شرایط را در نظر بگیریم، به نظرم موارد گفته شده بیشتر توجیهات بود، چیزی که الان بیشتر مردم در جامعه می‌گویند و در میان عوام و خواص گفته می‌شود، این است که آقای لاریجانی با توجه به سوابقی که داشتند اگر کاندیدای ریاست جمهوری می‌شد، فرصت رای داشت و رای او هم بالا بود و مردم انتخابش می‌کردند. مشابه همین مساله برای مرحوم هاشمی رفسنجانی اتفاق افتاد و آقای هاشمی به بیان دیگری رد صلاحیت شد.

جمهوری اسلامی: صبر مردم، اندازه‌ای دارد؛ اگر به انتها برسد، فاجعه‌ ایجاد می‌کند

روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور نوشت: جامعه ما بظاهر آرام به نظر می‌رسد ولی زیر پوست این جامعه خبرهایی است که بشدت هشداردهنده هستند. صبر مردم، اندازه‌ای دارد که اگر به انتها برسد، فاجعه‌ ایجاد می‌کند. به سخنان امام خمینی در همین زمینه مراجعه کنید که از بروز انفجاری خبر می‌دهد که همه چیز و همه کس را با خود می‌برد و چیزی باقی نمی‌گذارد. این، یعنی اگر انقلابی در راه باشد، انقلاب پابرهنه‌ها علیه طبقه اشراف و فوق نجومی‌بگیران خواهد بود، واقعه‌ای که اگر وضعیت کنونی ادامه پیدا کند، بروز آن حتمی خواهد بود.

کیهان: دشمن می‌خواهد مشکلات اقتصادی را به پای اعتقاد به اسلام سیاسی بگذارد

کیهان نوشت: یکی از مشکلات ما آن است که گمان می‌کنیم صرفاً باید راوی پیروزی‌ها و پیشرفت‌ها باشیم. حال آنکه روایت ضعف‌ها، مشکلات و نقاط شکست نیز موضوعی بسیار مهم است.اگر ما خود در این زمینه‌ها روایت هوشمند و هدفمند نداشته باشیم، طرف مقابل آنها را به شکلی اغراق‌آمیز و دروغین روایت خواهد کرد. مهم‌ترین تفاوت روایت خودی و حریف در این زمینه، علت ضعف و شکست است. برای نمونه می‌توان به مشکلات اقتصادی اشاره کرد که دشمن سعی دارد علت این مشکل را تحریف و چنین وانمود کند که اعتقاد به اسلام سیاسی و اجتماعی و ایستادن پای انقلاب اسلامی ریشه این مساله است.

نماینده قم: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی تاثیری در زندگی مردم و تورم ندارد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارز ۴۲۰۰ تومانی هیچ تاثیری در بهبودی معیشت مردم ندارد، گفت: حذف این رانت، تورم‌زا نیست و فقط موجب عصبانیت افراد خاص می‌شود.احمد امیرآبادی فراهانی ، ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات نهاده‌های دامی را توزیع رانت خواند و اظهار داشت: دولت یازدهم ارز ۴۲۰۰ تومانی را برای واردات کالاهای اساسی اختصاص داد اما این ارز موجب کاهش قیمت کالاهای اساسی نشد.وی ارز ۴۲۰۰ تومانی را رانتی در دست سوءاستفاده کنندگان خواند و افزود: افرادی که این ارز را دریافت کردند یا کالا را وارد نکردند و یا کالاهای وارداتی را به قیمت ارز آزاد فروختند.امیرآبادی فراهانی با تاکید بر اینکه ارز ۴۲۰۰ تومانی از ابتدا تا امروز هیچ تاثیری در بهبود وضعیت معیشتی مردم نداشت گفت: حذف این ارز آثار تورمی نخواهد داشت، زیرا هم اکنون نیز کالاهای اساسی با ارز آزاد به فروش می‌رسد. فقط این افراد خاص عصبانی خواهند شد. وی با تاکید بر لزوم تامین ارز مورد نیاز وارد کنندگان کالاهای اساسی گفت: دولت باید ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف کرده و روش‌های جایگزینی را برای حمایت از مردم اتخاذ کند.نماینده مردم قم در مجلس در تشریح این روش‌ها، گفت: افزایش یارانه‌های نقدی و یا پیش بینی سازوکار اختصاص کارت الکترونیک به خانوارها برای خرید کالاهای اساسی دو راهکار مهم برای حمایت از مردم است. امیرآبادی افزود: در صورتی که کارت الکترونیک به خانوارها اختصاص یابد، تورم ایجاد نمی‌شود؛ البته مشروط به اینکه در همه جای کشور امکانات استفاده از این کارت فراهم شود. وی تاکید کرد: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی اقدامی در راستای اجرای عدالت و قطع دست افراد خاص از رانت ارزی است.

احمد خاتمی: حضور مردم در عرصه‌هایی که نظام به آنها نیازمند است، واجب است

امام جمعه موقت تهران گفت: امروز مصاف ما با استکبار جهانی در عرصه اقتصادی است و امیدواریم در دولت انقلابی جدید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و تکیه بر فرهنگ "ما می‌توانیم" مشکلات اقتصادی مردم برطرف شود.نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در مقابل افراد دین‌مدار، افراد دین شعار قرار دارند، افزود: افراد دین شعار فقط در حاشیه قرار داشته و برای دین هیچ هزینه‌ای نمی‌کنند و این افراد حتی در برخی مواقع به دین هم پشت می‌کنند. وی با تاکید بر اینکه حضور مردم در عرصه‌هایی که دین، نظام و جامعه اسلامی به آنها نیازمند است، یک تکلیف محسوب شده و واجب است گفت: افراد در جامعه اسلامی باید بصیرت داشته، نیاز جامعه را شناخته، به آن آگاهی داشته و هر جایی که به آنها نیاز بود در صحنه حضور داشته باشند. خاتمی با اشاره به اینکه مردم بزرگ‌ترین سرمایه نظام اسلامی هستند بیان کرد: مسئولان باید رفع مشکلات مردم را در اولویت قرار داده و امروز یکی از مهمترین مشکلات مردم در حوزه اقتصادی است.



فریدون عباسی: راه حل را در مذاکرات صرف نمی دانم

فریدون عباسی در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از روند مذاکرات برجامی، بیان کرد: مذاکرات به تعبیر من خوب پیش می رود چراکه جمهوری اسلامی بر سر موضع منطقی خود مقاومت کرده است. تیم مذاکره کننده کشورمان ایستاده و صراحتا اعلام کرده که چه مطالبه ای و مطابق کدام توافق دارد. نماینده کازرون در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در دولت سیزدهم راه دیگری پیش گرفته شده است، تصریح کرد: اگر برجام را قبول دارند همه باید مفاد آن را اجرا کنند. اینکه اروپایی ها و آمریکایی ها به تعهدات خود عمل نکرده و همه را تحت فشار می گذارند تا با ما معامله نکنند قابل قبول نیست. بنده راه حل را در مذاکرات صرف نمی دانم. این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا بنا را بر این گذاشته اند تا فشار همه جانبه به ما وارد کنند و هدف آنها از پای درآوردن انقلاب است. تیم مذاکره کننده ما باید بدانند که طرفهای مقابل اصل انقلاب را هدف قرار داده اند پس بدون فشار به رژیم صهیونیستی در مذاکرات موفقیت مطلوبی را به دست نمی آوریم. باید جبهه مقاومت را در منطقه تقویت کنیم و هر کسی با هر سلیقه ای در کشور بداند که اگر می خواهیم انقلاب، نظام و ایران پابرجا بماند باید قدرت منطقه ای خود را تثبیت کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۱۸
مسوولین و نماینده ها میخوان هرکاری کردن و هر حرفی زدن هیچکس صداش درنیاد. به هر چیزی باب میلشون نباشه اعتراض میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
زمان انوشیروان ساسانی مردم به چهار طبقه ظالمانه تقسیم شده بودند طبقه عموم مردم در هیچ کاری با بقیه برابر نبودند. در ضمن همین نوشیروان 20 هزار نفر از مخالفانش را با انتساب به مزدک کشت. روی کوچه ها و خیابانها افتخارات یک ملت باید اسمگذاری بشوند نه آنها که باعث ننگ و سرافکندگی بودن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
اقایان حقوق بگیر چنان در ظلم انو شیروان قلم فرسایی میکنن گویا خروج ترامپ هم به انو شیروان مربوط بوده بنده خدا الان هم کسی بدون دزدی نمیتونه بره تو طبقه باستی نشینان یه نگاه به امار کنکور 3000 نفر اول کنکور مربوط به طبقه اشرافه
آقای مهرداد ویس کرمی اصلاً متوجه شدی که چی گفتی؟ بعید می دانم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
زیاد سخت نگیر
از این بیشتر از اینا توقع نیست
پیامبر فرمودند من در هنگام پادشاهی عادل به دنیا آمدم
وقتی ما نام پادشاهان و دانشمندان و شعرای ایران را پاک کنیم چه انتظاری داریم که نام خلیج فارس رو عوض نکنند و مابقی مفاخر ایران را دیگران صاحب نشوند در ضمن ۴۳سال پیش که مردم انقلاب کردند به خاطر نابودی فرهنگشون انقلاب نکردند.
وای به کسانی که اجازه دادن امثال عباسی وارد شورا بشن و برای مردم تعیین تکلیف کنن.
راستی چه خبر از حمایت مجلس و دولت از بورس؟ قیمت صندوق پالایش را را می دانید؟ هیچ حرفی ندارید؟
آقای مطهری ناعزیز
خودت را به علاوه مطهری نچسبان !
بی کفایتی که ساخ‌و دم ندارند !
طرف وجودی آن همی اندازه بود که به اعتبار این الله مطهری مدتی را به قدرت برسی ،
رسیدی ، کیفش را بردی ،در این مدت هیچ مار موثری هم نکردی .
بنشین یرحایت به اندازه استعدادت زندگی کن ، حالش راببر !
دست از سر کچل مردم بردار ،
یک مجلسی :به نظر من نباید اعتراضات کف خیابانی به جای قانون بنشیند و این در درازمدت باعث از هم پاشیدگی نظم عمومی می‌شود.تجمع صنفی اگر واقعا صنفی باشد، آیا همه مردم باید جمع بشوند تا یک موضوع را بگویند؟) خوب نظرتان درباره ریختن توی سفارتخانه ها چیه ؟!! همینه ؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
این مطهری هر جا کم می آره از باباش مایه می ذاره نمی دونم اگه باباش مطهری نبود، چی واسه گفتن داشت؟
چند کلمه هم از رد صلاحیت شده ها!!!
با رویه شورای نگهبان مخالفم اما عدم تایید افراد، به علت انتخاب نزدیکان برای تحصیل در کشور امریکا روش درستی هست ، یک بام و دو هوا نداریم.
کوچک زاده :در دوران ریاست شما بر مجلس و در ماجرای تصویب برجام بی فرجام در مرکز مردمسالاری و خانه ملت ، مردمسالاری لگدمال شد! فیلم رفتارتان با بنده و آقای رسایی و مرحوم زارعی و حسینیان و دیگر مخالفان موجود است!) عجب اکیپ با اخلاقی هم که بودید !!! شما همون موقع هم درکی از اینکه برجام اجبار بوده نداشتید !!! انوقت با شما عتیقه ها که حالا عتیقه تر از شما وارد مجلس شده چه باید کرد ؟
:)))))))
:))))))))))))))))
اقای مطهری اشتباه نکن
قطعا اقای قالیباف بخاطر حمایت از این دولت تاییدیه دوبله میگیرد مانند زمان احمدی نژاد که 7نفر از اعضای شورای نگهبان مستقیم از ایشان حمایت کردند و امروز مورد تایید هستند واز همه چیز مبرا هستند
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارز ۴۲۰۰ تومانی هیچ تاثیری در بهبود معیشت مردم ندارد، ) عیب نداره بالاخره همه جا عتیقه پیدا میشه . اما درد اونجایی که در مجلس اونم در کمیسیون اقتصادی عتیقه اقتصادی باشی اینه که باعث سکته مغزی و قلبی میشه
آقای خاتمی حضور نظام در عرصه های که مردم نیازمندند نیز واجب است !!!!!!!!!!!
کیهان: دشمن می‌خواهد مشکلات اقتصادی را به پای اعتقاد به اسلام سیاسی بگذارد) سال 96 تو مشهد هم همینطور بود ؟در دوره روحانی چطور ؟!
عباسی شورای شهر :اتفاقا انوشیروان یک پادشاه ظالم بوده است و کتاب های تاریخی که می گوید او عادل بوده، جعلی است.)کسی با تکریم شهدا مخالف نیست اما لازم نیست بزرگان تاریخ را لگد کوب کنیم !! بالاخره نفهمیدیم شما رشته تاریخ خواندی یا مدیریت اجرایی ؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
هیچ کدام..خخخ قطعا رشته شان تاریخ نیست بماند تاریخ دوران دبستان ودبیرستان را هم نخوانده اند
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
آفرین بر عباسی متاسفانه تاریخ جعل شده توی ایران تا جایی گسترش پیدا کرده که عموم مردم نمی دونن انوشیروان یک روزه 20-30 هزار نفر رو قتل عام کرد
اقای خاتمی هر زمان برای نمایش دموکراسی به مردم نیاز دارید حضورشان واجب است ؟؟؟پس مسولیت پذیری مسولین کی واجب است ؟؟این همه خرابکاری اختلاس دزدی سومدیریت تکلیفش چیست؟؟
آقای نماینده اجتماع مسالمت آمیز در مورد مسائل جامعه حق مردم است که قانون اساسی کامل مشخص است مگر اینکه خود را ورای قانون بپندارید در ضمن اگر مجلس ودولت مسئولیت خودرا درست انجام دهد دیگر نیازی به تجمع نیست
کیهان باز هم افاضات کرد.
در مورد ؛ توضیحات نماینده ( مردم ابهر و خرمدره در ) مجلس درباره نقل قول از دیدار رئیسی با رهبر انقلاب
من بعنوان یک شهروند ابهری می گویم آقای شجایی حرف های بی سند زیادی می زند و در اظهار نظر ها چارچوبهای اخلاقی را در حد لازم رعایت نمی کند بیشتر از اینکه حق محور باشد حب و بغض در رفتار و گفتار ایشان مؤثر است .
اقای عباسی یعنی همه کتاب ها و تاریخ دروغ میگن و جعلی هستن اونوقت تو درست میگی؟انوشیروان به دادگری در طول تاریخ معروفه.کجای دنیا سراغ دارید که عده ای گذشته پرشکوه و تاریخی خودش رو زیر سوال ببره و خواهان حذف اون بشه و افرادی از کشورهای دیگر رو به جای قهرمانان ملی جایگزین کنند.تا کی میخواهید ایران وتاریخش رو خار و خفیف کنید.ایا مخالفت اکثریت مردم رو با این رفتارهایتان درک نمیکنید یا اینکه میفهمید اما رفتار مشمئز کننده خودتون رو ترجیح میدین؟
قارون هلاک شد که چهل خانه گنج داشت

نوشیروان نمرد که نام نکو گذاشت سعدی

واقعا جای تاسف به کسانی که مفاخرشون رو فراموش کردند
با هزار تا رای شدی شورای شهری
خیال کردی برادر علامه دهری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
ای والله به این بیت شعر و ای والله به موقعیت شناسی شما
حتما میخوان بگن سعدی هم دروغ میگه
اقای نماینده وقتی قانون اجراع نمیشود معلم باید بکجا مراجعه کنند معلمان مملکت مثل شما نماینده مجلس حقوق نمی گیرد ایا میدانید یکماه حقوق و مزایای شما برابر است با یکسال حقوق معلم و اگر ان معلم عزیز و زحمتکش نبود شما بجای نماینده مجلس حالا در مزرعه ده شما یا باغبانی میکردید . --اقای سخنگوی شورای شهر تهران ما انقلاب کردیم خیلی چیزهای مهمتر از جمله معیشت و مسکن وووو....درست شود شما اول دنبال اولویت های مهم را انجام بدهید نام گذاری خیابان طلب شما .اقای فریدون عباسی شما کلا با برجام مخالف بودید یکبار انرا پاره میکنید و بار دیگر اتش می زنید ایا برجام دولت رییسی با برجام دولت روحانی فرق دارد حتما ان جام بوده و این جان !!!!!. اقای امام جمعه موقت تهران مردم سیاهی لشکر و یا برده شما نیستند که به هرطرف خواستید برانید لطفا به ملت شریف ایران توهین نکنید چه دادید به این مردم که چنین درخواست از مردم میخواهید . کیهان: دشمن می‌خواهد مشکلات اقتصادی را به پای اعتقاد به اسلام سیاسی بگذارد. مگر غیر از این است حتما مشکلات اقتصادی هم مقصرش مردم هستند ؟!!
اگر همان پادشاهان ایرانی نبودن و در مقابل دشمنان ایران مقاومت نمی کردن الان جنابعالی جایی دیگه زندگی می کردید،کسانی که نياکان خود را پاس ندارد ایرانی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
اگر بروی و مرز ایران را از شاهنامه فردوسی بخونی می بینی تو هم ایرانی نیستی اینجا ممالک محروسه است ایران یه جای دیگه بوده عزیز
آفرین به نادعلی حرکت انقلابی یعنی این
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
متاسفانه سلطنت طلبان خیلی جاها نفوذ کردن باید بصورت انقلابی جلوشون گرفته بشه و الا ایران رو هزاران سال عقب میبرن. انوشیروان آدم کش چرا باید اسمش وری خیابان های شهری باشه که هزاران شهید داده؟
سانسورناک
این شورا شهر تهران هم مثل همه شوراها فقط و فقط دنبال اسم عوض کردن کوچه و خیابون هستن اینهمه مشکلها وحشتناک تهران داره از آلودگی و ترافیک تا ناامنی و دزدی و..... اینا فقط دنبال خاشیه ا هستن
با خواندن این حجم از اخبار عجیب و غریب فقط میتوانم برای خودم!!!!! ابراز تاسف کنم
امیدوارم آخر و عاقبت این کشور ختم به خیر شود
این دعوا های بی نتیجه را تمام کنید شورای نگهبان قطعا سلیقه ای عمل کرده تحریمها که مردم را بدبخت و بیچاره کرده را بردارید
انقلاب کردیم کوخ نشین نداشته باشیم
انقلاب کردیم برعلیه منافع کاخ نشینان
حالا اما تعداد کوخ نشینان و کاخ نشینان چندین برابر شده !!!!
آقای کوچک زاده شیطون خوب خودت ناز میکنی برا شورای نگهبان
راستی آقای لاریجانی سر صف غذا یا هنگام دستشویی رفتن تومجلس تورا هل‌نداد
این لاریجانی چقدر بد بوده
البته ناگفته نونه همه با هم برادرید اونم از خودتونه
واقعا برای خودمان متاسف هستیم که به امثال شماها در شورای شهر با چنین تفکراتی رای دادیم.مثلا شما نماینده مردم هستین تا از اقتصاد و فرهنگ ایران حمایت کنین.
خدايا ما را از دست نمايندگان انتصابي نجات بده !
مطهری هشت سال تو مجلس چیکار کرد یک قانون برای مردم تصویب کردید مجلسشفاف کردید غرب خیلی وقت شفف شده ای غرب زده
به آقای عباسی بفرمایید تمام شاهان بد نبوده اند و نام بسیاری از آن ها جاودانه است احمد ابن نوح سامانی که در کشور همسایه مجسمه اش نصب و میدانی به نام اوست. شاه عباس که بندر عباس به نام اوست. کریم خان زند و... بد نیست کمی به سواد خود بیفزایند و بعد افاضه کلام کنید.
آقای مطهری نمیشه هم خدا رو بخوای هم خرما
نمیشه هم مرگ بر آمریکا بگی و هم بچتو بفرستی آمریکا
بهتر از من می دونی که هزار جور سوء استفاده میتونن ازش بکنن
وجدانا به نظرت چرا آمریکا به من که جزو شاگرد اول های دانشگاه های خوب این مملکت بودم، ویزا نداد برای تحصیل دکترا بروم اونجا ولی به دختر آقای لاریجانی ویزا داده؟ به بچه های خانم ابتکار ویزا داده؟ و به خیلی های دیگه از آقازاده های این مملکت؟
اتفاقا اگه شهید مطهری زنده بودن، احتمالا یک صحبتی با جنابعالی می کردن که بیخیال بابا، بیخیال

همچنین به شورای نگهبان نقد زیاده ولی تا وقتی قانون در کشور برای همه اجرا نشه، وضع مملکت درست نمیشه. دستشون درد نکنه. فقط باید حواسشون باشه که آقای همتی هم در دولت قبل سمت داشتن و احتمالا بیشتر از آقای لاریجانی در ایجاد وضع موجود، دخیل بودن ولی صلاحیتشون تأیید شد
اقای کوچک زاده رد صلاحیت شده بود؟
شما اگه نماینده بودید وضعیت مملکت این شکلی نبود. اقای نسبتا محترم
انوشیروان جزئی از تاریخ و فرهنگ و هویت ماست. هر اسمی رو هر خیابونی می‌ذارید، حتما صاحبش عادل بوده؟
نماینده مجلس اولا از طرف همون ده نفری که بهت رای دادن حرف بزن . شما ماره ای نیستی که از ما معلمان انتقاد کنی . ما چون می دانیم مجلس دیگر در راس امور نیست خودمان می آییم حرفمان را می زنیم
جناب عباسی بر خلاف شما اعتقاد دارم اگر می خواهیم انقلاب، نظام و ایران پابرجا بماند باید مشکلات مردم را حل کنیم تا فاصله ی مردم با سران کم و کمتر بشود، مردم انتظار دارند 53 سال بعد از انقلابشون ایران خیلی قوی‌تر و مشکلات مردمش خیلی کمتر باشند ولی متاسفانه شما مردم رو فراموش کردین و تمام هم و غم تون شده مبارزه با اسرائیل و آمریکا.
پادشاهان هویت اصلی تمدن ایران هستند نه روزنامه کیهان و دارو دستش. با دنیا هم قهر نباشید وضعیت جامعه مثل آتش زیر خاکستره به خودتون بیایید.
به آقای خاتمی امام جمعه محترم بفرمایید فقط حظور مردم واجب نیست بلکه زندگی مقامات در شرایط عموم مردم واجب تر است
امام خمینی و آقای مطهری بزرگوارنی هستند .که همیشه در قلب تک تک مردم ایران جا دارند .وحیف.فرد با تدبیر و بزرگواری.چون شهید بهشتی زنده نیستید که بتواند راه گشای, مشکلات کنونی کشور گردند منافقان.کور دل ثروت عظیم. ملت ایران را که 72 تن بودند با به شهادت رساندن آنها از ملت ایران گرفتند قصد ترور,رهبر معظم انقلاب را نیز,داشتند که خدا نخواست ای کاش همه زنده بودند و از وجود مبارکشان کشور نهایت استفاده را می برد حال ایرانی داشتیم مترقی, و آباد ..درود بر روان. پاک همه آنها به امید روزی,که کشور عزیز ما ایران بر بالاترین.سکوی افتخاردر دنیا قرار گیرد
برجام در حال حاضر برای کشور دو سر باخت هست زیرا
۱_ اولا امریکا تضمین نخواهد داد
۲_ باید تمام فعالیت‌های هسته ای تعلیق بشه و سانتریفیوژهای پیشرفته نابود بشه و این برای کشور چیزی جز سرخوردگی ندارد
۳_ یا باید چرخ زندگی ملت بچرخه یا سانتیفوژها و این دو با هم امکان ندارد
۴_ معظل دیکر کشور بورس هست که ۷۰ میلیون ایرانی رو نابود کرده و ممکن هست شاخص تا ۴۰ درصد دیگه ریزش کنه
۵_ روحانی چنان ضربه ای به اقتصاد زد که همه آرزو میکردن ای کاش برجام نبود تا چنین اقتصاد کشور شرطی نمیشد
اگر نمایندگان مجلس عرضه داشتن وحق کارگر و معلم وکشاورزرا مطالبه می کردند که این اقشار تجمع نمی کردند.
مثلا 60هزار میلیاردتومان بودجه اختصاص داده شده به رتبه بندی توسط دولت قبل را این دولت بالا کشید و صدای هیچ کدام از نمایندگان در نیامد.
این ویس کرمی یکی از .... به معلمین تو کمیسیون اجتماعی هست که خودش بعد از دولت رییسی به حقوق خودش ۱۷ میلیون اضافه کرد حالا برای نزدیک به یک میلیون فرهنگی ۱۲ هزار اختصاص داده یعنی ۱۲درصد ؟؟؟ ولی برای ۵۳ هزار هیئت علمی و کارمند دانشگاه ۷ هزار میلیارد اختصاص داد؟؟.چطور برای امثال تو مول هست ولی برای کارگر و معلم نیست و تورم زاست ؟؟ چرا کارگر معلم باید تورم حقوق نجومی شما رو باید تحمل کنند ولی به خودشون نباید چیزی برسه ؟؟
آقای ویس کرمی لطفا ساکت شو همه ماهیت واقعی تو رو می‌شناسند که چطوری نماینده شدی ؟؟؟‌
معلمین باید نمره واقعی دانش آموز رو یکسال بدهند تا تو جامعه ارج و منزلت داشته باشند نمره مفت و کیلویی نتیجه اش اینه .
لاریجانی داره تقاص پس میده؟؟ هنوز اولش چناب لاریجانی ؟؟ به قول یه بنده خدایی نوبت شما هم میرسه
روحانی بد جور کشور رو دچار چالش کرد
از برجام بد فرجام گرفته تا رهاسازی اقتصاد
از نابودی بورس تا قمار باز کردن جامعه
از فساد اداری گرفته تا فساد اخلاقی کشور
هیچ کس مثل روحانی به کشور ضربه نزد
حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی به مراتب آثار مخرب تری از گرانی بنزین داره ؟؟ تورم ۷ درصدی که میر کاظمی بیسواد مدعی هست مرغ پخته خندش میگیره ؟؟ آقای رییسی با چه حسابی این شده ریییس برنامه بودجه کشور با کدام کارنامه ؟؟
من تقریبا تو اکثر ادارات سر کار داشتم
کارمندان اکثر ادارت که فقط دارن با اینترنت مجانی بیت المال روز و تمام می‌کنند و حداکثر ۳۰ دقیقه کار مفید
ولی انصافا کار سخت روی دوش پرسنل بیمارستان بخصوص کادر درمان و پرستاران بود بخصوص تو این اوضاع که کسی جرات رد شدن در بیمارستان‌ها رو نداشت واقعا فداکارانه کار کردن یعنی اگه حقوق کارمندان ادارات باید نسبت کادر درمان یک سوم باشه.
کیهان: دشمن می‌خواهد مشکلات اقتصادی را به پای اعتقاد به اسلام سیاسی بگذارد!
بسیاری از مسولان بی تذبیر پیشاپیش اینکار را کرده اند. دیگر لازم نیست پای دشمن را به میان بکشید
جناب خاتمی فرمایش دیگری نداربد؟
"مهرداد ویس کرمی"
ای کاش این نماینده اندکی درک داشت تا بفهمد قبل از تجمع ها باید به فکر معیشت مردم بود و دنبال کارهای غیر ضروری می نمی بودند.
ای نماینده بی سواد استیضاح همان سئوال کردن است.
کیهان با حقوق نجومی سردبیرش پای انقلاب اسلامی ایستاده است ؟!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
و مک بوک آمریکایی اش با قیمت نجومی
کمتر استدلال کنی بهتره
نامه من به آقای مطهری
اولا چه دلیل داره که از همسر آقای لاریجانی تقدیر بشه؟؟
چون پراید سوار میشه یا این که سفر های خارجی نرفته؟؟
شوهر ایشون از اول انقلاب در این کشور مسئولیت داشته و باعث پراید سواری یا بهتر بگم الان آرزوی پراید سواری(نه این که توان خرید اشغال ترین خودروی دنیا که از روی ناچار الان آرزوشون خرید پراید هست) خیلی از مردم شریف ایران شده ،چون همسرش پراید سوار شده(البته ما که ندیدیم) باید ازش تقدیر بشه؟
دوما امثال ایشون نمیتونه به خانوادش بقبولونه که امریکا چه میدونم شیطان و دشمنه و دخترش پا میشه میره تو دل امریکا زندگی میکنه چرا برای مردم نسخه پیچی در مورد امریکا کرده و آرزوی ریاست داره حداقل ایشون من چند بار نطق هاش و ....رو در مورد شیطان بودن امریکا در نهاد های تصمیم گیری دیدم
امریکا فقط برای ماها شیطانه و برای فرزندان مسئولین نیست؟؟؟

سوما:همچین میگه بیت شهید مطهری که انگار بیت شهید مطهری(با احترام کامل به خود شهید بزرگوار)مطهر و معصومن و اگه بزن امریکا و سفر های اروپا از روی تبلیغ اسلامه و اگر مردم عادی برن اعتماد به دشمنه،ولمون کنید تو رو خدا
آقای عباسی؟ آیا تحریم ها کاغذ پاره اند؟ نعمتند؟ من دیگه سؤالی ندارم!!!
گیرم پدرتان فاضل, از فضل پدر شما را چه حاصل....!
آقای مطهری, شما و خانواده شما, چه ربطی به جایگاه پدرتون دارید...!
خیلی از بزرگان انقلاب هستند که آلان ضد اسلام و انقلاب شدند...!
مردم با فقر و کرسنگی دست و پنجه نرم میکنند و فساد مالی و اداری بیداد میکند ولی دغدغه شما نام خیابان است!!!
و اینکه انقلاب برای ازادی و و اذت مردم بود نه اذیت مردم
انقلاب برای نام خیابان نبود جنگ هم همینطور
فراموش نکنید نرون مرد ولی مرد نمرد
میگم آقای مطهری خوش به حال اونایی که پراید سوار میشن و پول اینو دارن به انگلستان و آمریکا بزن چون تو خانواده ما بابام یه پراید داره مال سال ۸۴ هست و یه شمال میخوایم بریم کلی بهمون فشار مالی میاد
ای کاش یکی هم بخاطر پراید سواری که مسئولینی مثل لاریجانی باعث شدن از ما تقدیر کنه
ما اصلا هم فکر نمیکنیم اون پراید سواری همسر یه بنده خدایی ریا بوده
آقایون وقتی دو روز دستشون از قدرت کوتاهه زبون درمیارن.....مرد حساب من از اون موقع که یادم تو مجلسی چه گلی به سر مردم و خودت زدی......
آقای لاریجانی سه دوره و معادل دوازده سال رئیس مجلس بودن...یعنی تو سرنوشت دو نسل از جوونا شرکت فعال داشتن...حالا کم مونده ی هشت سال هم بخوان به عنوان رئیس جمهور به مردم خدمت کنن....چه شود..واقعا آقایون سنگ پان...
از شورای شهر تهران درس تاریخ فرابگیرید. خیلی پرفسور هستند.
انوشیروان ظالم بود همه ی پادشاهان ظالم بودند ما خوبیم.
هشت سال رئیس صدا و سیما...دوازده سال رئیس مجلس...فک میکنم فرصت مناسبی جهت خدمت به خلق خدا داشتن....خدا عوضشو بهشون بده....
اگه داماد نبود آیا صدایی هم بود؟؟؟
من تا الان خبر نداشتم لاریجانی داماد مطهری هستش....ناقلاها یکی رئیس مجلس و دیگری نایب رئیس چه ترکیبی داشتن خانوادگی تو مجلس....نمیدونم تو خونه به هم چه حسی داشتن....
آقای نماینده مجلس.
شما هنوز موقع تصویب یک طرح فریاد های ۲ گفتنتون گوش ملت رو کر میکنه. دو...دو....دو
موقع حرف زدن پشت تریبون به چه زشتی فریاد میزنید و حرف هم رو قطع میکنید
حداقل شما از فرهنگ سازی اعتراض حرف نزنید. اول خودتون رو اصلاح کنین !
میخواستم بدانم نظر علی مطهری در مورد کتک خوردن گوهر عشقی چیه ؟؟.
جناب آقای اویس قرنی! اگر به معلمان هم یک دستگاه دنا پلاس و ۵۰۰ میلیون ودیعه مسکن می دادند قطعا اعتراض نمی کردند.شما نفستان از جای گرم بیرون میاد جناب ۱۰ درصدی!!!
به به چشممان به جمال آقای بزرگ زاده روشن شد. مدت ها بود از افاضات ایشان راحت بودیم.
پسر نوح با بدان بنشت خاندان نبوتش گم شد اقای علی مطه ی شما برخلاف پدر تان بین مردم ارزش ندارید حرفتان بهای ندارد خو‌ش گذشت خاموش باشید از رد صلاحیت حمایت نکنید
بسمه تعالی
خطاب به عزیزی که گفته است انقلاب کردیم تا نام پادشاهان ظالم نباشد باید گفت که انقلاب کردیم تا رفتارهای پادشاهانه دیگر نباشد ..
وقتی نماینده عرضه نداره حق مردمشو بگیر این میشه که به خیابون بیان تازه این اول کاره هر روز بیشتر خواهد شد
تو نماينده مردم نيستي ، اگر بودي قبل اينكه معلمان براي گرفتن حقشان مجبور شوند به كف خيابان بيايند بايد برايشان فكري ميكردي و گرنه كه نماينده بفرستند كه بيفتد زندان چون مطالبه حق كرده؟!
اقای ویس کرمی بی درد البته باید در باره ی تجمع معلمان عزیز همچنین حرفی بزند قدر عافیت را کسی داند که به مصیبتی گرفتار اید
آقای لاریجانی وقتی با اخوی گرامی ریاست دو قوه برایتان هدیه شده بود ودیگران را رد صلاحیت می‌کردند که خیلی از شما اصلح تر بودند صدایتان در نیامد فکر نمی‌کردید نوبت شما هم برسد و اکنون که حذف شده اید توبه کنید ...........
جناب نماینده حداقلی !! این حرفای قشنگ که معلما برای خواسته هاشون باید یک نماینده داشته باشن مال اون کشورائیه که مسئولینش حرف مردم رو می فهمن بعدشم نماینده های ما معلما الان کجان می تونی بگی ؟!!!
جناب مطهری گویندپدرتوبودفاضل ازفضل پدرتوراچه حاصل خودت چه بودی که برسه به داماد تون.
آقای علی مطهری پراید خواهر یا دامادشما مثل زیر تلوزیونی هاشمی رفسنجانی در تبلیقات ریاست جمهوری سال84او بود...
خدایا ما را از دست این جماعت نجات بده !! جناب ما انقلاب نکردیم که اسم پادشاهان از کوچه و خیابان جمع شود چون اونا بخشی از هویت ما هستند !!! ما انقلاب کردیم که یک جانبه نگری و اختلاس و اختلاف طبقاتی وکمبودهای اقتصادی مردم رفع شود .ما انقلاب کردیم برای آزادی بیان ورفع خودکامگی !!
آقا جسارتا این نماینده محترم قم دقیقا درست میفرمایندارز ۴۲۰۰ تومانی و حذف آن هیچگونه تغییری در زندگی مردم ایجاد نمیکند چون همین حضرات پولشون از پارو بالا میره و اصلا از نداری وتنگدستی مردم خبر ندارند.آنها نشسته اند و دورس خارج فقه و غیره را میخوانند چه میدانند ملت بدبخت مشکل معیشتی دارند؟مثل اون امام جمعه تهران که مردم را حرام لقمه خطاب کرد.
علی مطهری بجای اینکه تلویحا بگوید آیت الله جنتی جوابیه شورای نگهبان را نخوانده، بهتر است خودش جوابیه لاریجانی را بخواند و بعد ناله سر دهد!!!!!

آقای لاریجانی در جوابیه خود رسما نوشته که همسرش در فلان سفر خارجی همراه ایشان بوده (البته با هزینه شخصی) ولی علی مطهری مدعیست که در طول چهل سال گذشته، همسر لاریجانی در هیچ سفر داخلی و خارجی همراه ایشان نبوده است!!!!!!

خود لاریجانی نوشته که بوده است، علی مطهری میگوید نبوده است!!!!!

عجب!

با این حساب، به علی مطهری توصیه میکنم از جناب لاریجانی هم شکایت کند!
و به خودم هم توصیه میکنم از علی مطهری شکایت کنم بابت آبروریزی از شهید مطهری!!!
پس چرا مردم انقلاب کردن
آقای عضو شورای شهر وقتی انقلاب شد چند سالت بود
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
به دنیا نیامده بود
حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی علاج وراه مشکل نیست وخودش مشکل زا خواهد بود وقدرت خرید مردم پایین تر می آید اگر شخص ویا شرکتی ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات فلان کالا گرفته باید وارد کند یعنی چی وارد نکرده است ؟ اگر کارمندی حقوق بگیرد و کار نکند چکار می کنید شرکتی که ارز گرفته بکشید دادگاه پدرش را در بیاوردید ۰
عباسی با اشاره به پیشنهادهای مطرح برای تغییر نام خیابان انوشیروان اظهار داشت: شهید محمود شهبازی یکی از شهدای والامقامی بوده است که کمتر به آن پرداخته شده و گذاشتن نام این شهید روی خیابان انوشیروان,
جناب عباسی لطفا نام شهدای خلبان و شهدای ارتش فراموش نشود.
خب از نظر این نماینده مجلس . تجمع هم اشتباه است تا آقایان هر بلایی خواستند سر ملت بیاورند و کسی دم نزند
از اول جلومعلم ها نه ایستادند حالا هم می خواهند باج بد هند معلم ها هم مانند بقیه جامعه اکثرا هم خانم می باشند
انقلاب کردیم کاخ ها را خراب کنیم ! اما اکنون کاخ هایی در بسیلری از مناطق فرمانیه و الهیه و شمال کشور داریم که کاخ های شاه در مقابلشان کوخی بیش نیستند . در خبرها آماده بود که یک عمارت در تهران از خانه ایلان ماسک ثروتمند ترین آمریکایی هم بیشتر است .
زهی وقاحت ، آقای ویس کرمی ! چرا شما اینقدر از برپایی تجمع ها می ترسید؟ اگر شما نماینده واقعی مردم بودید و حق آنان را طلب می کردید، معلمان شریف و گرامی هرگز مجبور نمیشدند تا برای احقاق حقوق اولیه خود، به کف خیابان ها بریزند
از پیش بینی های ارائه شده در خصوص نتیجه مذاکرات وین، کاملا معلوم است که مسئولین ما خود را برای نوشیدن جام زهر هسته ای آماده کرده اند
چرا در مورد دلیل اخراج سفیر ایران از یمن، حقیقت را به مردم نمی گویید؟
دریغ از یک جو درک در مسیولین
بنده بعنوان عضو ارشد شورای شهر و شورای کتاب و شورای تعاونی کارکنان راه آهن ارومیه باید به ارزتان برساند که شب یلدا و تهیه میوه به میزان کافی مهمتر از تعیین نرخ سود بانکی در زمینه صنایع پایین دستی نیست
آن نماینده که به تجمع معلمان اعتراض دارد اشکال اش آنست که تصور می کند واقعا نماینده مجلس است اگر نماینده واقعی بودی تو باید مدافع معلمان می بودی نه مخالف آنان تو باید مدافع حق باشی تو باید شرایط اقتصاد کنونی را درک کنی
صبر مردم تمام و فاجعه آغاز شده است. موضوع فقط دسترسی به سلاح است.
جناب آقای کیهان، پارک کردن مرسدس بنز کلاس اس و پرادو و .. جلوی سازمان تبلیغات اسلامی و ... زا چگونه برای فلان زباله گرد (کم هم نیستند) توجیه می کنید؟ باورش برایتان سخت است اما زباله گرد هم انسان است یکی مثل من و شما.
جناب اقای کوچک زاده مطمئین باشید داد و قالهای شما و اقای رسایی و حسینیان و نماینده دماوند هیچوقت از اذهان پاک نخواهد شد . انچه که شما می فرمایید مغایر با نظر مردم است . معتقدم اکر رجایی شهید نشده بود د مقام معظم رهبری هم 8 سال رئیس جمهور میشد الان منتقد ان بزرگواران هم بودید . در طی این سال ها با گزینش شورای محترم نگهبان همه بجای مدیر و مدبر ناکار امد قلمداد شدند. یا شورای نگهبان به خطا رفته است یا انتقاد شما ها خطا است . باید قبول کنیم مملکت داری سخت است و در سرایط سخت تحریمی سخت تر می باسد . به ذهنت بسپار که خیلی زود اعتراف خواهید نمود که روحانی سخت کار کرده است .
کوچک زاده خوذش فهمیده چی گفته؟!!! .
اینکه شورای نگهبان جناحی عمل کرده و میکند ، اصلا شکی نیست . البته جناح اداره کننده شورای نگهبان هیچ یک از گروه های دارای نام و شناخته شده نیست . اما جناب لاریجانی آن همه پست و موقعیت شما و برادرانتان داشته اید ، کدام خدمت به مردم را برای ارائه دارید !!؟؟
به نظر من تنها خدمتتان همین معرفی رفتار ناصواب شورای نگهبان است که آن هم نه برای مردم ، که برای خودتان انجام دادید
آقای نماینده قم درست میفرمایند که “حذف ارز ۴۲۰۰ تاثیری در زندگی مردم و تورم ندارد” چون “ آب که از سر گذشت چه یک وجب ، چه یک‌متر”
شورا تشکیل جلسه ندهد. فوری سریع
آقای ویس کرمی ، اگر تو و دوستان همکارت که کمترین صلاحیت را دارید و نمایندگان مشابهتان در قبل به وظیفه خود که همان قانونگذاری است عمل کرده بودند ، امروز به چوب تر نیاز نداشتید
همتون با هم فامیل هستید .اگر گوشت هم رو‌بخورید استخوون هم رو‌دور نمی اندازید
سیاه بازی های رو جمع کنین آقایون اصلاح طلب و اصولگرا و انقلابی و غیر انقلابی ...والا ...
بیایید پایین سرمون درد گرفت
چطور می شود حذف ارز ۴۲۰۰روی معیشت مردم تاثیر نگذارد.همین دیروز برای خرید داروهایی که قبلا با ۵۰ هزارتومن تهیه میکردم ۲۰۰ هزار تومن پول دادم انوقت این آقایون سرشونو کردن زیر و هیچی رو نمیبینن
الان دانشگاه آزاد بجای تجمع در خیابان چند نماینده داره ببینیم حاکمیت و مجلس مشکل دانشگاه آزاد رو حل می کنه؟!!!!
آقای عباسی ، نگرشتان غلط است و شما انقلاب نکردید .
این نگرش موجب کاهش اعتبار منزلت شهدا خواهد شد
مشکلات اقتصادی ما ربطی به اسلام نداردبرعکس اسلام
میتواندگره گشای مشکلات اقتصادی ورفاه جامعه شودمثل قطر
یاعربستان سعودی یاکویت ونیزبحرین ودوبی کشورهای دوروبر
ماویاکشورهای دورترچون مالزی وغیره مشکلات اقتصادی مابه دلیل عمل کرده مدیران اقتصادی مانست که آنچه که میبینندهم
باورنمیکنندمثلاوزیرمحترم بهداشت میگویدقطع ارز۴۲۰۰تومانی باعث گرانی شدیددارویعنی مشکل حیاتی برای جامعه ایجاد
ایجادمیکندبعضی ازکارشناس عزیز میفرماینداین ارزایجادرانت
میکند این عزیزان نمیخواهندقبول کنندکه وقی مواداولیه ودارورا
۷ تا ۸ برابرقیمت فعلی برایمان تمام میشود داروومایحتاج دیگرهم بهمین نسبت وبیشتر گران مسشود بجای آنکه بااهرم قانون پدررانت خوارومفسداقتصادی رادربیاورند بیماران ومردم
رابیچاره میکنند یعنی مشکل ازخودماست
آقای عباسی نام ایران را عربی کنید
این کوچک زاده استاد دانشگاه هم هستش !!! خاک وای به اون دانشگاه و اون دانشجو که استادشون کوچک زاده باشه
عباسی پان ترک است؟
نمایندگانی که نداند ۱۰سال حق معلم پایمال شده نماینده ما نیستند
عضو شورای شهر تهران
اگر قانون قانون!!! بود و مجری مجری!!! مردم کف خیابان نبودند!!!!
اگر شما نماینده بودی از خواسته های مردم مطلع بودی!!!!
متاسفم برای داشتن چنین نمایندگان غیر مردمی و بی سوادی!
آقای مطهری ب به اون چه ربطی داره که باید تو هر چیزی دخالت کنن اصلا اون چه کاره ی مردم هستن که حرف میزنن
با تقدیم احترام به کلیه شهدای بزرگوار آیا انوشیروان وزیر بوده یا پادشاه؟؟؟
آقای مطهری، قالیباف کجا از دولت فعلی حمایت میکند؟ مجلس که یکسره در سر راه دولت کارشکنی میکند تا بلکه خودش روزی رئیس جمهور شود.
مرغ گران است لطفا ارزانش کنید
والا ما برای نبودن اسم شاهان گذشته ایران انقلاب نکردیم ما انقلاب برای احیای جمهوری اسلامی کردیم و همچنین به شاهان کوروش و داریوش افتخار میکنیم
جناب کوچک زاده فکر نمیکنید نوشتار شما دقیقا بر وفق موضوع گفتارهای مادر عروس در وسط مجلس عزاست.
برادر عزیز که با این حرفها نشسته ماهی ۲۰۰ میلیون حقوق می گیری .
نگران چ هستی عوض اینکه نگران رانت خواری ها آقا زاده ها باشی دنبال تغییر نام خیابان هستی حتما میری خونه میگی من خسته ام این حقوقهای نجومی ....
آقای ویس کرمی وقتی افرادی مثل شما از صبح تا شب هیچ کاری برای مردم نمی کنید مردم چطور باید به شماها بفهمانند که نمی توانند با این وضع زندگی کنند و چطور باید به حق خودشون برسند وقتی افراد بی سوادی در پست تصمیم گیری کشور قرار می گیرند که حتی نمی توانند یک خانواده 4 نفره را کنترل و مدیریت کنند چطور میتوانند برای یک کشور 80 میلیونی با کوهی از مشکلات تصمیم سازی کنند نتیجه اش می شود هر روز اعتراض هر روز تحصن هر روز کف خیابان
جناب نماینده انقلاب کردیم دزدی ، پارتی بازی ، ناحقی نباشد ، انقلاب کردیم حق جایگزین باطل شود که نشد رگ گردن بخاطر اسم یک پادشاه مرده باد میکنی که چی اگر نام خیابان به نان خودت بود گل و بلبل میشد ، شما نماینده مردم نیستیتید
من فکر می کردم انقلاب برای ایجاد عدالت و برابری و رفع ظلم و تبعیض و ایجاد آزادی بیان و اندیشه حفظ منابع و منافع ملی و جلوگیری از تاراج آن توسط استعمار گران بوده است.
بله تکلیف آقای قالیباف که هیچ ، تکلیف مردم هم برای شرکت در انتخابات بعدی مشخص شد!!
آقای کوچک زاده ، اسم افرادی را بردید که با شما بد سخن گفته اند ، فقط به شما و آقای رسایی و حسینیان عرض کنم که شما حتی لایق صحبت کردن را ندارید . تا دیروز زیر سایه لاریجانی نماینده مجلس بودید و حالا حرفهای صد من یک غاز میزنید .
انوشیروان دادگر نبوده شما دادگر هستید
اصلا از شما گل تر و ماه تر پیدا نمیشه
هر چه هست با فرهنگ ایران کاری نداشته باشید ما می دانیم و فرهنگمان و اساطیرمان
آهای عضو شورای شهر تهران... بله درسته ... اما ما انقلاب کردیم به خیلی چیزا برسیم! به کدومش رسیدیم!
سلام جناب آقای مهداد ویس کرمی , من که آموزش وپرورشی نیستم , لاکن این چه حرفی هست که میزنی برادر , مگر مطالبه معلمین خدوم کشور مربوط به همین تجمع هست , شما که سالیان و سالیان گذشته در این مملکت بودی , این موضوعی است که در جریان بوده است , شما طوری صحبت می کنی که گویا این بندگان خدا همین امروز این تجمع را کرده اند و جنابعالی هم الان متوجه شدی !!!!!!!!!!
خدا رو شکر مشکلات مملکت با حذف نام پادشاهان از معابر کاملا از بین میره .
این درست نیست که حداقل حقوق معلمین هشت میلیون باشد ولی کارمندان دولت چهار میلیون
ویس کرمی تو از معلم درس یادگرفتی و اونجا نشستی؛ وگرنه الان خواندن و نوشتنم بلد نبودی. حالا اگه اونقد شجاعت داری فیش حقوقی تو نشون بده که مثله معلمان داری حقوق میگیری و از اونا میخوای دفاع کنی؟
احمد خاتمی: حضور مردم در عرصه‌هایی که نظام به آنها نیازمند است، واجب است.
عالیجناب یک سوال
تامین معیشت مردم، تامین رفاه مردم، رهانیدن مردم از دست تورم و مشکلات عدیده و ...... آیا برای حکومت واجب نیست؟
نه نام پادشاهان از تاریخ ایران قابل حذف است و نه این نحوه ....اختلاسهای کلان و بی نظیر!!!
ما داریم از گرسنگی میمیریم اونوقط .................. به فکر عوض کردن اسم خیابونا هستند .
کجاش شدید بود ؟؟!! شما هم که بدت نمیاد برای دیده شدن جو بی خودی به خبرت بدی .
با این بازیها وقت مردم و بودجه مملکت را تلف نکنید. آقای عباسی ازگل، انقلاب اهداف متعالی تری داردکه بهتر است به آنها برسید تغییر نام خیابانها دردی از مردم دوا نمیکند.
جناب نماینده به هوش باش اگه به فکر کارمندانی هم نباشید که با بیست سال سابقه با 44 ساعت کاری در هفته بدون تاثیر آلودگی هوا و بدون عوارض کرونا و بدون تعطیلات چهارماهه تابستان باید کار کنند و 7 میلیون حقوق بگیرند در صورتیکه کارمندان مشابه ما در سازمان های دیگر دو برابر ما حقوق داشته باشند و کسی به فکر همسان سازی نباشه (همانطورکه چند ساله که فقط حرفش رو شنیدیم ) ما هم تحصن خواهیم کرد و به خیابان خواهیم ریخت
یه مشت دری وری بود فقط...حیف وقت که گذاشتم واسه خوندنشون!
1- بدبخت دانشجویانی که کوچک زاده استادشان است.
2- جناب سخنگو، شما خیلی کمتر از چندین و چند میلیون مردم هستید که از هفت هزارسال پیش در این فلات زندگی کرده اند و پادشاهان را به رسمیت شناختند. مردم شما را به رسمیت نمیشناسند نه شما پادشاهان را
3- جناب نماینده مجلس، مسئولیت هرخرابکاری با شماست که با ندانم کاری صبر انها را تمام کرده اید
اراجیف مطهری تمامی ندارد. وقتی به یک نفر بخاطر پدر امتیاز بدهی همین میشه.
کیهان لطفا اگر غیر از این است دلیلش را بگویید
ویس کرمی! وقتی سالها دنبال حقت بدوی و به جایی نرسی ، جایی جز کف خیابون برای بیان اعتراض باقی میمونه؟!
تندروهای اصولگرا و جبهه پایداری ها که الان بصورت یکدست تمام قدرت و
اختیار کشور و مردم را در دستان خودشان دارند

مگر در دوران روحانی ، نمی گفتند : که مشکلات کشور و مردم از تحریم ها نیستند و از ناکارامدی و فساد و ضعف دولت روحانی میباشد !!!!؟؟؟

خوب چرا پس در این مدت چند ماهه نتوانستید جلوی گرانی و تورم و بیکاری و دهها مشکلات جدی را بگیرید ؟

و هر روز مشکلات متعدد مردم و کشور، بزرگتر و بیشتر و حادتر گردیده است؟
باید به اون آقای مثلا نماینده گفت که مسئولیت این تجمعات با تو هست. چون تو وظیفت رو درست انجام ندادی . تو اگه وظیفت رو درست انجام بدی تجمع معلمان شکل نمیگیره. ماشاالله اینقدر رو داری که ...
خطاب به آقایان مطهری و لاریجانی:
متاسفانه فردی که اتهام سفرهای خارجی را به خانواده لاریجانی وارد می کند، یک مقام امنیتی است که خودش این سفرها را برای خانواده های مقامات هماهنگ می کند و این چیزی نیست که با اسم فامیل بازی و اتکا به سوابق خانوادگی و نسبت ها با بزرگان نظام، بتوان از زیر آن شانه خالی کرد. ایشان، یکی از دو نفر هماهنگ کنندگانِ آن سفر فرانسه مشهورند!! (فرد دیگر قبلا دست از جان شست و علیه فساد موجود دست به افشاگری زد و هزینه اش را پرداخت ....د)
با این توصیفات یک سوال مطرح می کنم: آقای لاریجانی الان یادتان آمد درباره چه کسی و کدام سفرها صحبت می کنیم؟
احمد خاتمی:حضور مردم در عرصه‌هایی که دین، نظام و جامعه اسلامی به آنها نیازمند است، یک تکلیف محسوب شده و واجب است....!!! آقای خاتمی، لطفاً فقط برای یکبار هم شده، تکلیف بر مسئولین باشد...!!! مسئولین صبر کنند، قناعت کنند، اشکنه بخورند، سفر نروند، میوه نخورند و ......
مهرداد ویس کرمی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: ما نباید با تجمع دنبال کار قانونگذاری باشیم...
خیلی بیجا کردید که حرف بی اساس می زنید. حضور شما در مجلس عین بی قانونی است.
از طرف قشر فرهنگیان زیر خط فقر
آقای کوچک زاده تا زمانی که از منافع آقای لاریجانی منتفع بودی که تا کمر جلوی ایشان خم می شدی حالا که او از اسب افتاده زبان درآوردی!!!!!!!!!!!!
به عضو شورای شهر تهران که فقط در تعویض نام خیابانها و تغییر و تکذیب افتخارات تاریخی کشور مشغول است !!!!!

بداند که مردم برای رسیدن به استقلال ، آزادی ، و برقراری عدالت اسلام محمد ص و علی ع انقلاب کردند .

و صد البته مردم برای رسیدن به حکومت جمهوری و نقش داشتن و نظارت اساسی بر سرنوشت کشور و خودشان و بهتر شدن زندگی و آخرتشان انقلاب کردند

البته شما یا انزمان در انقلاب نبودید و یا خودتان را کوچه چپ چپ چپ میزنید !!ق/ح
تجمع صنفی اگر واقعا صنفی باشد، آیا همه مردم باید جمع بشوند تا یک موضوع را بگویند؟--وقتی کاری انجام نمیدهید تا مردم اعتراض کنند شمام شمام یکی کاری انجام بدهید همینه دیگه
اینکه جوانی به خاطر ناکامی در خواستگاری میرودو خودرو های ساکنین محل سکونت دختر را تخریب میکند به همان اندازه عجیب وشگفت آور میباشد که نماینده شورای شهر کلان شهر تهران کتابهای تاریخ را جعلی میخواند وکل پادشاهان تاریخ یک ملت اعم از خوب وبد رابا یک چوب میزند.....تنها تفاوت این رفتار وگفتار در این است که ان جوان خام وکم تجربه حداقل مدعی نمایندگی مردم نیست.
آقای مطهری من 40 ساله فریاد میزنم مرگ بر آمریکا . آن وقت دختر رئیس مجلس بره آمریکا زندگی کنه!!؟؟؟ . نه تنها این موضوع داره منو از درون نابود میکنه بلکه نمی تونم جواب بچه هامو بدم که چرا من مرگ بر امریکا میگم و بچه های عده ای در امریکا زندگی میکنند . چرا بچه های مسئولین برای تحصیل ،کار و زندگی به کره شمالی ،ونزوئلا و روسیه نمیرن ؟ مگر این کشور ها به ادعای شما ضد امپریالیستی نیستن ؟ مگر شما نمیگید اینا خوبن و غرب بد ! اگه اینا خوبن و غرب بد ،پس از این به بعد بچه های مسئولین باید برن کشورهای خوب و غرب رو حتی برای گردش ،تحصیل،گرفتن تابعیت و گرین کارت و ... هم تحریم کنن در غیر این صورت من نوعی چطور همچنان مرگ بر آمریکا بگم و چطور بچه هامو توجیه کنم نسل جدید پرسشگره . اما اگه غرب خوبه چرا مرگ بر غرب میگید ؟
جناب آقای مطهری شبهه و اشکال در رد صلاحیت آقایان از طرف شورای نگهبان که شکی نیست ولی ادله جنابعالی هم مصداق "گیرم پدر تو بود فاضل ..." می باشد. نام شهید مطهری امتیازی برای خانواده و بستگان ایشان در احراز صلاحیت سیاسی یا هر صلاحیت دیگری نخواهد بود.
عضو شورای شهر تهران مشگلات با تغییر اسم یه خیابان حل شد ؟ هر کاری هم بکنی ما میگیم خیابان انوشیروان
جناب آقای ویس‌کرمی نماینده محترم مجلس! اگر برای اعتراض تجمع صورت می‌گیرد به این دلیل هست که ثابت شده این تنها راهی است که برای دیده شدن باقی مانده است. چون ظاهرا نه گوشی برای شنیدن مشکلات هست و نه چشمی برای دیدن واقعیات.
آخه ویسی . شما از ما وکالت دارین به نفع ما صحبت و لایحه تصویب کنید نه به نفع خودتان دولت و سرمایه دار که به دنن شما کارآفرین و تولید کننده .
جناب مطهری اگر آمریکا برای تحصیل خوب است چرا در هر مناسبتی مرگ بر آمریکا می گوییم چرا فرصت ادامه تحصیل در آمریکا را برای همه مردم ایران فراهم نمی کنیم البته وجود بستگان درجه یک سران در آمریکا اعترافیست بر اینکه آمریکا مهد علم و تکنولوژی و رفاه و آزادیهای فردی واجتماعی است وگرنه می بایست این افراد را پرت می کرد به آنجاییکه از آنجا آمده بودند.
خاندوزی جان دیدی حرفم درست در امد تو به انتهای این دوره چهار ساله نمی رسی؟..
احتمالا آقای عباسی دو تا یخچال تو خونه دارن از پادشاهان مورد علاقشون پیداست
صندلی قدرت مزه می ده ، خیلی هم مزه می ده . اینطور نیست ؟!!!!!!
آقای علی مطهری فکر کردید تنها دختر همشیره شما به سرطان مبتلا شده بود؟آیا جنابعالی و همشیره محترم شما شما وجناب علی لاریجانی درد بیماران سرطانی وخاص را از لحاط پیدا کردن دارو در داروخانه های سیزده آبان وهلال احمر ونجات الهی واطلاعات دارویی وتایید توسط ادارات بیمه را چشیدید وچشیدند؟آیا هزینه های چند صد میلیونی درمان‌را با قرض وقوله از این آن تامین نمودند؟وبعد در صف بیمه ها قرار گرفتند تا چند ماه بعد چندرغاز از آن را دریافت کنند؟آیا راه برای مهاجرت هر خواهانی به امریکا مخصوصا وقتی بدانند کس وکار رییس مجلس ایران است باز است؟ضمنا از اینکه فرزند همشیره جنابعالی شفا پیدا کرده اند بنده هم خدا را شاکرم.ولی بدانید که شما تافته جدا بافته هستید ونیازی به اشک ریختن در ملا عام نیست.
روز نامه جمهوری اسلامی تازه مجوز انتشار گرفته است؟
جناب کوچک زاده اینهمه سبزی پاک کردن شمارا خسته نکرده ما شمالیها از اینکه امثال شما آبروی مارا زیر سوال میبرید رنج میکشیم شما نماینده کل شمالیها که نیستید واما در مورد آقای لاریجانی فقط فرزندش خارج درس خونده اما پسر آقای مشاور مثلا اقتصادی پناهنده شده ودختر زاکانی اوف با اون تیپ خفنش ببین آقا خود شیرینی بسه دفعه بعد خبری از انتخاب تو نخواهد بود زور نزن
علی مطهری نامه هم مگه بلده بنویسه؟
عضو شورای شهر تهران: انقلاب کردیم نام پادشاهان روی خیابان‌ها نباشد !!!!

تنها هدف از انقلاب کردن همین بوده است ؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای ویس کرمی شما حرف هم میزنی؟!!!
باز هم کوچک زاده حرف زد آن هم چه حرفهایی ، همسان با اسم خودش کوچک و کوچ و ......
کاش بجای نگرانی در مورد نام خیابان به اسم پادشاه، نگران معیشت مردم بودین، کاش بجای انقلاب برای حذف نام پادشاهان، انقلاب می کردید که مستضعفی نباشه، از خدا بی خبران
خوب شد لاریجانی رد صلاحیت شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
واقعا خیلی خوب شد چون این مجلس جدید داره خیلی عالی مشکلات مردم رو رفع میکنه!!
به اون نماینده ..... بگین اگر شماها عدالت رو بلد بودید و اجرا کرده بودین کار به تحصن نمیکشید. آخرت جلو تک تک شما رو خواهیم گرفت چون عدالت رو اجرا نکردید
اگر علی مطهری مثل بقیه ملت بود نهایت می شد بخشدار یک بخش دورافتاده
از بس بی منطق است و ساده لوح و پر مدعی
دست و پا زدن امثال مطهری و هاشمی برای مطرح شدن دیدنیه
اقایان مطهری و هاشمی پدران جنابان عالی خودشون باید اون دنیا بخاطر پایه گذاری این مسائل پاسخگو باشند
یه زمانی این کارها رو کردید الان نوبت خودتون که شده صداتون در اومده؟
ایضا جناب لاریجانی که خیلی مواقع سکوت میکرد در برابر ظلم و الان نوبت حذف خانواده خودش که رسیده شاکی شده
آسیاب به نوبت
اگر قانون تان درست باشد و به نفع مردم یا صنوف باشد چرا باید تجمع کنند ؟
پس در قانون ضعفی وجود دارد که مردم برای مطالبه حق تضعیف شده شان به کف خیابون می آیند.
انوشیروان پادشاه عادل.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
هیچ جای دنیا مسئولینش تاریخ کشور خودشون را نفی نمیکنن به جز اینجا! بروید تاریخ بخوانید! انوشیروان لقب عادل را از روی تعارف بدست نیاورد بلکه بر اساس عملکردش چنین لقبی بهش داده اند!
زنده با علی مطهری ! تنها مرد آزاده سپهر سیاسی کنونی ایران ! درحالی که اکثر سیاست وزران این کشور مشغول همه کاری هستند بجز سیاست ! و روزه سکوت که به بیشتر به حناق منفعت گرانه شخصی شبیه است تا به سکوت سیاسی برای مصلحت کشور، گرفته اند !و یا درریا کاری و تملق ورزی از یکدیگر در حال پیشی گرفتنند ! ایشان یک تنه به سبک پدر آزاده ی خود ، استاد مطهری ، چراغ درست گویی ، مطالبه گری و حق طلبی را در سپهر سیاسی تاریک کشور روشن نگهداشتند!
نماینده های مردم میخواهند مشکلات را حل کنند؟ نماینده کدام مردم؟ نماینده اون ۱۰ درصدی که رای دادن و همه چیز به کامشان است یا اون ۹۰ درصد ناکام مطلق؟
آقای مطهری شما در نطام فقط کارت شده انتقاد کردن از دیگران وحرفهاییی نه به نفع نطام ومردم میباشد بیان میکنید آقای مطهری شما فرزند مد بزرگی هستید هرجا که نفع نطام وملت هست صحبت کنید
واقعا این ادمهای بیکار در شورای شهر بجز تغیر نام خیابانها کار دیگری بلد نیستند ؟
کار به کجا رسید که باید این حرف ها بین جنتی و مطهری و لاریجانی و احمدی نژار و رئیسی و ...... رد و بدل شود
سلام اقای دکتر رضایی این سایت تابناک شما از بعضی اقایان که اتفاقابیشترین خرابکاری ها راهم دارند خیلی میترسند مثلااین اقای عباسی از اعضای انجمن شهر تهران که شما از همه بهتر میدانید با چند درصد ارا براین مسند تکیه زده انداین حرفهای عوام فریبانه وریاکارانه که میزند شایسته جمهوری اسلامی نیست یک نفر نیست به ایشان بگوید چهل واندی از انقلاب میگذرد وزدرزمان امام هم این خیابان به همین نام بوده است ایشان اگر خیلی انقلابی است بخاطر وضعیت معیشت مردم حق جلسه از شورای شهر دریافت نکند به این میگویند انقلابیگری نه اینکه هرروز اسم خیابان ها راعوض کنیم. بس کنید دست ازاین حرفهای نخ نمابردارید تبصره ای بعنوان ۴۳ اقایان قرار داده اند از ماشین های باعمر بیشتر ده سال نزدیک به ۷۰ درصد عوارض سالیانه بیشتری بگیرند. چرا این ماشینهارا قشر مرفه جامعه استفاده میکنند. حتما ماخبر نداریم
به اقای ویس کرمی نماینده محترم مجلس باید گفت که تجمع معلمان در خیابان بعلت بیکار بودن و تعطیلیهای بیش از حد اموزش و پرورش است . این معلمان از بس در خانه ماندن و خقوق گرفتن و خوردن و خوابیدن دیگر خو صلهاشان سر رفته و درخواست پول بیشتر برای خوابیدن در منزل را دارند .
امان از سانسور.
خسته نباشی سانسورچی
3 شیفت کار کنید تا کار تقسیم بشه خسته نشی
باز این علی مطهری نطق کرد.
اگر نمایندگان واقعی مردم در مجلس بودند مردم غمی نداشتند اما با وجود افرادی چون آقای ویس کرمی در جایگاه نمایندگی وداشتن چنین تفکری باید بحال این مردم گریست آقا اگر شما به مشکلات واقفید پس چرا آآنها را حل نمی کنید تا مردم هم به امور دیگر زندیگیشان برسند ونیایند کف خیابان واگر مشک را نمی دانید پس در مجلس برای دفاع از حقوق کدام مردم حضور دارید
دوستان
متاسفانه اقتصاد مان غربی ( لیبرالی) است نه اسلامی
علوم انسانی مان هم غربی (لیبرالی) است نه اسلامی
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
برو‌‌ بابا!!
مذاکرات لغو تحریم‌ها حتماً نتیجه خواهد داشت و آن اینکه چند ین روز اقامت تیم مذاکره‌کننده در اروپا و هزینه آن از جیب بیت‌المال پرداخت خواهد شد به خدا قسم که هیچ خروجی دیگری البته بجز چند تحریم دیگر که در طول مدت مذاکرات اضافه شد نخواهد داشت
حکومت با هویت ایرانی مشکل داره
به جاي اين حرفها دوزسوم واكسن روبزنيد،درآينده ايي نه چندان دورنام خيابانهاچيني خواهدشد.
هربدبختی که ملت دچارش هستند از بیسوادی نماینده هاس وگرنه رییس جمهور یک نفره چطور نمی تونن جلوش بگیرن فقط فکر جیب خودشون هستند و هرجا کم م
ای بابا چرا اینقدر بحث می کنید . خوب اسم منو بذارید روی خیایان . « علیرضا » اسم قشنگی هم است لاکچری
فقط متاسفم که تواین زمان اشتباه ببد
آقای کرمی طلب معلمان از حقشان باعث خدشه دار شدن مقام شما نشود مگه معلمان کم نماینده فرستادند به مجلس ودر رابطه با رتبه بندی سخن گفتند شما کی به حقوق مردم اهمیت دادید آره هر تصمیم که شماها گرفتید مردم میگند چشم واعتراض هم نمی کنند
فامیل بازی مطهری گل کرد.
آقای عباسی نمیدانم شما چند سال سن دارید ولی آیا واقعا برای این انقلاب کردیم که اسم انوشیروان را از روی خیابان برداریم؟ مایه تاسف است اینهمه کوتاه دیدن.
فعلا که عملکرد خودتون‌ مثل پادشاهان است! پناه بر خدا هیچکس را هم بنده نیستین! اسم که مهم نیست عمل مهمه که رفوزه شدین!!!
یقه شورای نگهبان ول کن لگد اصلی به تاج و تخت شما را استاد محمود زد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل