بازدید 36408
دو هزار و هشتصد و هجدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

روایت یک اصلاح طلب از تفاوت های هاشمی و روحانی / حقیقت‌پور: عوامل نفوذی حمله سایبری را در داخل پمپ بنزین‌ها اعدام کنیم / اطلاعات سپاه سرشاخه‌های «قیام سپید» را دستگیر کرد / واکنش عباس عبدی به ادعای عحیب یک نماینده

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: روایت رئیس مجلس از دیدار با یک معلم فداکار / بور بور: اداره کشور «بدون برجام» یعنی بدون نفت / خبر مرگ یک زندانی به‌ دلیل ضرب و شتم توسط ماموران تکذیب شد / رفیق‌دوست: کشور‌ها نگران حمله نباشند؛ ما حمله نمی‌کنیم و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۸۵۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳ 05 November 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

رفیق‌دوست: کشورها نگران حمله نباشند ما حمله نمی‌کنیم

رفیق‌دوست گفت: از نظر وسایل دفاعی یا با آمریکا هم ترازیم یا از این کشور جلوتریم، امروز معتقدیم حمله نظامی علیه ایران امکان ندارد و هرکسی باشد شکست می‌خورد. «محسن رفیق‌دوست»، وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس، در رابطه با قدرت دفاعی و موشکی ایران پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی معتقد است: «قدرت دفاعی و وضعیت موشکی ایران روز به روز بیشتر و بهتر و ایران برای دنیا هر روز ترسناک‌تر می‌شود. سیاست کلی ما دفاعی است و به دنبال حمله نیستیم.»

واکنش عباس عبدی به اظهارات یک نماینده: این اندازه توهین به شعور جامعه بی سابقه است

عباس عبدی در واکنش به اظهارات یک نماینده مجلس که گفته بود «ایران ظرفیت تولید غذای ۷۰۰ میلیون نفر را دارد» نوشت: این اندازه توهین به شعور جامعه در سیاست ایران بی سابقه است.عباس عبدی در این باره نوشت: می‌خواستم درباره این اظهار نظر چیزی بنویسم، ولی هر چه فکر کردم، دیدم نوشتن نقدی مودبانه ممکن نیست، تنها این به ذهنم رسید که این اندازه توهین به شعور جامعه در سیاست ایران بی‌سابقه است. گفتنی است که حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس چندی پیش ضمن انتقاد از بی‌توجهی به حوزه کشاورزی، گفت: ایران به دلیل شرایط اقلیمی، این ظرفیت را دارد که بتواند جمعیت ۷۰۰ میلیونی همسایگان خود را از انواع محصولات کشاورزی تأمین کند.

توصیه فلاحت‌پیشه به تیم مذاکره کننده

یک کارشناس مسائل بین‌الملل درباره محتوای مذاکرات برای احیای برجام خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده باید به این مساله توجه داشته باشند که اگر طرف آمریکایی برای استفاده از مکانیسم ماشه به برجام برگردد، خطرناک است.حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که چقدر تاخیر در بازگشت به مذاکرات احیای برجام در راستای منافع ملی کشور است، گفت: به طور صریح باید بگویم که هیچ دستاوردی نمی‌تواند این همه تاخیر را برای پایان دادن به تحریم ها علیه ایران توجیه کند. معتقدم نسبت به دوره ترامپ و نیز آنچه در آینده انتظار ما را می کشد زمان به ضرر ایران در حال گذر است.وی ادامه داد: الان مشخص است با کاهش محبوبیت بایدن و تیم ایشان عملا قابل پیش بینی است که دموکرات‌ها در انتخابات میان دوره ای اکثریت شکننده در کنگره‌ را از دست خواهند داد و باعث می شود کانون های مانع ساز ریاست جمهوری آقای بایدن تقویت شوند.فلاحت پیشه تصریح کرد: یکی از مواردی که الان تحت عنوان اختلاف اصلی ایران و بایدن است، تحریم‌های فرابرجامی است که توسط ترامپ به تحریم‌های کنگره وصل شد. آن وقت پمپئو گفت که ساختار تحریم‌های حداکثری را طوری شکل می دهیم که اگر دولت بعدی کاملا شبیه دولت اوباما بود هم نتواند این تحریم ها را بردارد. این یک ادعا بود اما تاخیری که در بازگشت به برجام و رفع تحریم‌ها شاهد هستیم، نشان می‌دهد که این ادعا نبوده است و چالش‌هایی خارج از برجام مثل چالش ایران و رژیم اسراییل هم فعال شده است.

اطلاعات سپاه سرشاخه‌های «قیام سپید» را دستگیر کرد

سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سرشاخه‌های تهدیدکنندگان امنیت مردم با عنوان قیام سپید(۱۴ آبان) بازداشت شدند. در این اطلاعیه آمده است: شب گذشته تعدادی از سرشاخه‌های اصلی تهدیدکنندگان امنیت مردم و جامعه در یک عملیات غافلگیرانه توسط سربازان گمنام امام زمان سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بازداشت شدند.این افراد با عنوان جنبش قیام سپید با توزیع شب نامه‌هایی در کوچه و خیابان‌ها و فراخوان‌های متعدد و فریب برخی ساده لوحان و اجیر نمودن اراذل و اوباش، برنامه ریزی گسترده‌ای برای برهم زدن امنیت و نظم عمومی جامعه و انجام عملیات خرابکارانه و به آشوب کشیدن استان و کشور را داشتند که از ابتدای امر با هوشیاری نیروهای اطلاعاتی و امنیتی تمامی اقدامات و حرکات آنان در رصد اطلاعاتی قرار گرفت و در اقدامی بموقع و انقلابی طی یک عملیات پیچیده توسط سربازان گمنام امام زمان سپاه امام حسن مجتبی (ع) دستگیر و روانه زندان شدند.

روایت یک اصلاح طلب از تفاوت های هاشمی و روحانی

وی درباره این‌که گفته می‌شود حسن روحانی اگر شجاعت داشته باشد می‌تواند جای مرحوم هاشمی رفسنجانی را در سیاست ایران بگیرد، گفت: آقای روحانی در دوره ریاست جمهوری‌اش نشان داد از شجاعت‌های خوبی برخودار است، اما مقایسه آقای هاشمی با آقای روحانی قیاس‌ مع‌الفارق است، آن هم از این جهت که آقای هاشمی دارای اعتبار اجتماعی تاثیرگذار بودند که در یک بستر تاریخی شکل گرفته بود. به هر حال ایشان به عنوان نیروی مبارز قبل از انقلاب شناخته می‌شود که در پیروزی آن نقش بسزایی داشت. ظریفیان ادامه داد: مرحوم هاشمی رفسنجانی نزد بینان‌گذار جمهوری اسلامی ایران جایگاهی بخصوصی داشتند، در مقاطع مختلف مخصوصا در دهه اول انقلاب در پست‌های مختلفی حاضر شدند و در ارتباط با جنگ و بحث رهبری بعد از امام نقش‌های مهمی ایفا کردند که این عمکلردها از او یک سرمایه اجتماعی ساخت.

وی یادآور شد: در دوره‌ای که سرمایه‌ و پشتوانه همراه با آقای هاشمی آسیب دید، ایشان به دلیل انباشت تجارب نابی که در دوره‌های مختلف به دست آورده بود، توانست شجاعت‌های ویژه‌ای را اعمال کند که مشاهده کردیم به واسطه همین شجاعت‌ها آن سرمایه اجتماعی بازتولید شد.این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: آقای هاشمی سرمایه اجتماعی‌اش را از گستردگی ارتباطاتش به دست آورده بود، اما آقای روحانی با آن گستردگی ارتباطات رو به رو نیست و حتی نقدی که به ایشان می‌شود این است که با نوعی انزوا و با یک محدودیت در ارتباطات که بیشتر هم خودخواسته است رو به روست. وی افزود: آقای هاشمی رفسنجانی پایگاه جدی نزد حوزه علمیه، انقلابیون و حتی در میان دگراندیشان و روشنفکران با همه نقدهایی به ایشان می‌کردند، داشتند. آقای هاشمی در بزنگاه‌های تعیین‌کننده انقلاب نقش بسزایی داشت و نزد امام و نزد رهبری با همه اختلاف دیدگاه‌هایی که داشتند از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بود و حتی در میان اصولگرایان هم جایگاه نسبتاً خوبی داشت؛ بنابراین، مقایسه آقای هاشمی با آقای روحانی از این جهت قیاس مع‌الفارق است. ظریفیان ادامه داد: با وجود این‌که اعتبار اجتماعی آقای روحانی به دلایل‌ عدیده‌ای بخصوص در دوره دوم ریاست‌جمهوری‌اش به شدت آسیب دید، اما متصورم ایشان می‌تواند همچنان نقشی ایفا کند، چرا که آقای روحانی، یک روحانی است و قدرت‌ها و ضعف‌های خودش را دارد.

خبر مرگ یک زندانی به‌دلیل ضرب و شتم توسط ماموران تکذیب شد

خبر مرگ یک زندانی به‌دنبال ضرب و شتم توسط ماموران زندان سنندج تکذیب شد.به گزارش روابط‌ عمومی زندان سنندج، خبر مرگ یک زندانی به دنبال ضرب و شتم توسط ماموران زندان سنندج کذب است.خسرو جمالی‌فر، سابقه‌دار و متهم به دو فقره قتل و محاربه، در درگیری داخل بند با یک زندانی دیگر که وی نیز به دلیل ضرب و جرح دوران محکومیت خود را طی می‌کند، فوت شده است.این دو زندانی باهم درگیر می‌شوند که توسط مراقبین از هم جدا و خسرو جمالی‌فر با تصمیم شورای انضباطی و تائید قاضی ناظر زندان جدای از سایرین نگهداری می‌شود. نفر دوم نیز به دلیل صدمات وارده به مراکز درمانی منتقل می‌شود.در سرکشی مراقبین، مرحوم جمالی‌فر اظهار سردرد می‌کند که بلافاصله به بهداری زندان و سپس به بیمارستان اعزام می‌شود که متاسفانه پس از یک ساعت در بیمارستان فوت می‌کند. علت تامه فوت توسط پزشکی قانونی در دست بررسی است.شایان ذکر است زندانی مذکور دارای سوابق متعدد درگیری با مددجویان و خودزنی در حضور قاضی ناظر زندان بوده است.

امام جمعه اهواز: لباسِ پاره پوشیدنِ جوانان چندش آور است

وی با اشاره به نحوه پوشش در جامعه اسلامی بیان کرد: توجه به پوشش خیلی مهم است؛ اینکه یک جوان امروز لباس پاره می‌پوشد، بسیار چندش آور است.امام جمعه اهواز با اشاره به آیات مختلف قرآن کریم درباره سبک زندگی بیان کرد: باید گفتمانی در مقوله های گوناگون سبک زندگی اسلامی ایجاد شود، چون ضعف در فرهنگ کار جمعی، افزایش آمار طلاق، نبود انضباط لازم در فرهنگ رانندگی، رواج دروغ و کاهش ازدواج و فرزند آوری نمونه‌هایی از فاصله گرفتن از سبک زندگی اسلامی است.

بور بور: اداره کشور«بدون برجام»یعنی بدون نفت

فعال سیاسی اصولگرا گفت: امروز باید فکر کنیم که نفت نداریم. مگر همه کشور‌های دنیا نفت دارند؟ آن کشور‌هایی هم که نفت دارند، پول نفت را به عنوان یک سرمایه برای توسعه درنظر می‌گیرند، نه برای پرداخت حقوق کارمندان و هزینه‌های جاری. شواهد نشان می‌دهد که دولت رئیسی اشتیاقی برای مذاکره ندارد و بیشتر توجه خود را معطوف به اداره کشور «بدون برجام» کرده است. حبیب الله بور بور در گفتگو با نامه نیوز درباره پلن دولت رئیسی برای اداره کشور بدون برجام گفت: دولت براساس آنچه اتفاق می‌افتد و می‌تواند محاسبه کند، چنین تصمیمی گرفته است. امروز ناو‌های آمریکا برای نفت‌کش‌های ما مزاحمت ایجاد می‌کنند، پس اگر ما غیر از این فکر کنیم اشتباه فکر کرده ایم. وی افزود: عده‌ای در ۱۳ آبان سال ۵۸ از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند، اما متأسفانه امروز همان‌ها دم از مذاکره و مصالحه با آمریکا می‌زنند و حتی به آمریکا پالس می‌دهند که اگر تحریم‌ها را محکم کند، ایران تسلیم می‌شود. تاریخ نشان می‌دهد ما هر قدمی به عقب برداریم آمریکا یک قدم به جلو می‌آید. حضرت امام (ره) فرمود «آمریکا بگوید حد توقفش کجاست تا ما همانجا با شما مذاکره کنیم». این فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: آقای رئیسی راه دیگری ندارد، غیر از آنکه همه برنامه هایش را با درنظر گرفتن تحریم ببندد. حالا اگر تحریم لغو شد، چه بهتر، اما اگر نشد باید براساس شرایط موجود عمل کند. ایران اعلام کرد «آمریکا برای نشان دادن حسن نیت ۹ میلیارد دلار ایران را آزاد کند»، اما آمریکا زیر بار این مساله نمی‌رود. وی ادامه داد: ۸ سال اداره کشور با بی‌تدبیری دولت گذشته به موضوع برجام وصل شد. آقای ظریف جمله معروفی دارد که اعلام کرد «در همان لحظه اول اجرای برجام همه تحریم‌ها برداشته می‌شود.»، اما برجام اجرایی شد و حتی یک دلار از پول‌های خود ما نتوانستیم وارد کشور کنیم.

روایت رئیس مجلس از دیدار با یک معلم فداکار

رئیس مجلس گفت: در مجلس یازدهم به دنبال آن هستیم که مسائل آموزش و پرورش را در اولویت قرار دهیم و به وظایف خود در قبال معلمان عمل کنیم.محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، با تأکید بر ضرورت حمایت از فرهنگیان نوشت: توفیق داشتم تا در روز دانش‌آموز سرزده به دیدار یکی از معلمان فداکار کشورمان بروم؛ خانم ثریا مطهرنیا پس از نزدیک به سه دهه خدمت صادقانه در راه تربیت دانش‌آموزان در نقاط محروم و روستاهای دور دست و کم جمعیت، امروز در سطح جهانی شناخته شده و الهام‌بخش سایر معلمان هستند. وی در ادامه این مطلب آورده است: خانم مطهرنیا، آموزگار اهل بیجار استان سرافراز کردستان، حتی در ایام تعطیل و در فصل تابستان نیز در روستا علاوه بر پیگیری امور تحصیلی دانش‌آموزان به خانواده‌های نیازمند کودکان بیمار نیز کمک‌های فراوانی کرده است. ⁣رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این معلم فداکار در سال‌های خدمت خود به لطف خداوند متعال موفق شده است، بیش از هزاران کودک بیمار را در شهرستان و روستاهای محروم شناسایی کرده و از طریق ارتباط گیری با خیرین و موسسه‌های خیریه راه سخت و هزینه بردار درمان را برایشان قدری آسان نماید.وی نوشت: قدردانی از زحمات بی‌دریغ او و تمامی افرادی که عمر خود را وقف آبادانی ایران و رفع مشکلات مردم کرده‌اند، کمترین وظیفه‌ای است که بر دوش ماست. ⁣رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افرادی همچون «مطهرنیا» و تمامی معلمان دلسوز و فداکار ایران اسلامی، حق بزرگی بر گردن یکایک ما دارند و مهم‌ترین نقش را در ساختن آینده ایران عزیز ایفا می‌کنند، تاکید کرد: امیدوارم در مجلس یازدهم بتوانیم پاسخی در خور به مطالبات بر حق فرهنگیان عزیز بدهیم و با در اولویت قرار دادن پیگیری مسائل آموزش و پرورش و ریل‌گذاری تحقق تحول بنیادین واقعی در این بخش، به وظیفه خود در قبال تمامی معلمان عزیز و فداکار کشورمان عمل کنیم.

حقیقت‌پور: عوامل نفوذی حمله سایبری را در داخل پمپ بنزین‌ها اعدام کنیم

منصور حقیقت پور از نمایندگان پیشین مجلس گفت: بر ماست اگر فهمیدیم حمله سایبری از کجا صورت گرفته است، اگر عوامل نفوذی باشد، نفوذی‌ها را در داخل پمپ بنزین‌ها اعدام کنیم؛ این تنبیه جاسوس‌ها و خائن‌هاست که آنها را در پمپ بنزین‌های جمهوری اسلامی ایران آویزان کنند و اگر منشا خارجی داشته باشد، ضربه دوم ما باید از ضربه اول بزرگ‌تر باشد؛ زدی ضربتی، ضربتی نوش کن! آنها باید منتظر باشند تا جوانان ما جواب لازم را به آنها بدهند و انشاءالله این ضربه را خواهند زد و این انتقام را خواهند گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۷
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۷۶
دوباره سر و کله رفیق دوست پیدا شد؟
3ماه هم از دولت رئیسی گذشت.همان حالت انتظار وبلاتکلیفی دوران روحانی ادامه دارد.دولت رئیسی قرار بودمنتظر کسی نباشد ولی ظاهرا در بر همان پاشنه می چرخد و همه حرف ها شعار انتخاباتی بود.فقط مشهدی ها وامام جعفر صادقی ها و داماد وباجناق ها جمع شون جمع شد.
نمیدونیم حقیقت پور کیه ولی به ایشان بگین اول صاحب منصبان که جرمشان در دادگاه خودتون اثبات شده رو اعدام کنید بعد بفکر اعدام حمله سایبری به پمپ بنزینها باشید. آسیبی که برخی از این افراد به اقتصاد کشور و نابودی برخی خانواده ها شدن از تصور خارج است ولی با محکومیت بسیار سبک مواجه شدن مثل مدیران عامل برخی بانکها و نیز برخی افراد در قوای سگانه
ترامپ شاکیه که چرا اوباما در قالب برجام 100 میلیارد دلار پول رو به ایران داد، بعد آقای فعال سیاسی اصولگرا میگه حتی یک دلار از پول ما برنگشت!!! الان دقیقاً مردم رو چی فرض کرده اید با این سطح مطالعه و سواد کم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
خب شما اصلاح طلب ها بگید این 100000000000 دلار رو دولت اصلاح طلب روحانی چکار کرده؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
نا شناس 15:00
ما میدونیم چی شده منتها جرئت نداریم بگیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
بیراهه نرو.این پول وارد کشور شده.وهمه هم می دانند کجا خرج شده که پدر ملت در اومده.اصولگرا واصلاحطلب. بازی دیگه بسه.
جمهوری خواهان‌ سناتور افرادی پست و فقط در پی پول هستند .با این کار یا دارن بایدن را می ترسانند که امتیاز نده و نرم نشه!یا ایران رو بترسونند تا امتیاز بیشتر بگیرند. البته آنها از اسرائیل مشاوره و دستور می گيرند و این سخنان رو از اسرائیل قبلا شنیدیم، البته ایران باید با مهندسی معکوس این رعب را به جان آنها و اسرائیل بیندازد با تهدید به بازدارندگی هسته‌ای در صورت خروج دوباره از برجام و بامبول بازی اروپا.
حقیقت‌پور: عوامل نفوذی حمله سایبری را در داخل پمپ بنزین‌ها اعدام کنیم.
پیشگیری بهتر از درمان است...
به نظرم تئوری ایشون، عین پیشگیری هستند...
آقای عباس عبدی اگر اینقدر یقه پاره میکنند برای دلسوزی کشور، اگر صداقت داشتند، راهکارها رو درخواست میکردند، ونه فقط داد و فغانهای یخ!
حضرت آقا!!! این همه کشته در اثر بی مبالاتی مسئولین بوسیله بیماری کرونا چی؟ چندش آور نیست!؟ قیمت تخم مرغ دو هزارتومانی، پنیر قالب چهل هزار تومانی، فقر، فاصله طبقاتی وحشتناک، فساد، و..... اینها چندش آور نیست!؟
یک سئوال چرا هر کسی می‌رود زندانهای ما هوس مردن به سرش می‌زند!؟
آقای عبدی ظاهرا شما خبرها را دنبال نمی‌کنید وگرنه می‌دیدید که این صحبت در مقابل صحبت خیلی ها فقط یک شوخی است مسعود خاتمی نماینده مجلس انقلابی در اوج کرونا و موقعی که روزانه بالای هزار نفر از هموطنانمان کشته می‌شدند و یافت نشدن دارو مشکلی اساسی برای مردم شده بود در کمال فرمودند که ملت ما ناز کرشمه دارند وگرنه همه چیز روبراه است!!! انتظار زیادی داری آقای عبدی!!!
پاسخ ها
عاصی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
حقیقت پور را جزو اطرافیان علی لاریجانی می دانم ولی نمی دانم چرا ازسیاست وکیاست ریسش چیزی به ارث نبرده وفکر طالبانی وداعشی دارد.
ببینید ما با امثال رفیقد وست و این سطح از دانش هشت سال جنگیده ایم !!! واقعا چه می‌شود گفت!؟
این حجم از خبرهای عجیب!!!!فکر میکنم فقط توی کشور ما و چند کشور مثل خودمان می‌توانیم با این حجم از خبرهای حیرت انگیز برخورد کنیم!!!!
هاشمی و روحانی و خاتمی احمدی نژاد و ...و... همه یکنفر هستند هیچ تفاوتی با هم ندا رند. سیستم اداره کشور اشکال اساسی دارد.
➖از مجلس میرن شهرداری
➖از سپاه بازنشسته میشن میرن مجلس
➖از شهرداری میرن ریاست جمهوری
➖از ریاست جمهوری میرن مجمع
➖از مجمع میرن شورای نگهبان
➖از شورای نگهبان میرن خبرگان
➖از خبرگان میرن مدیریت حوزه علمیه
➖از مدیریت حوزه میرن ریاست دانشگاه
➖از دانشگاه میرن سازمان تبلیغات
➖از تبلیغات میرن اوقاف
➖از اوقاف میرن ستاد اقامه نماز
➖از خبرگان میرن جامعه مدرسین
➖از بین مفسدین میرن توی لیست ارزشی‌ها
➖از لیست میرن شورا
➖از شورا میرن وزارت
و.. و.. و..

پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
مجموعا دویست سیصد نفر هستند که حلقه ای تشکیل داده و پست ها دست بدست میکنند اگر یکی از انها فوت کرد یکی از داماد ها یا بستگان جای ایشان پر میکنند
آقای رفیق دوست خیلی با حال بود جمله شما
اقای نماینده چقدر دوست دارید بکشید و اعدام کنید،اسم خودت را گذاشتی نماینده جالب است بروید سیستم برنامه نویسی را درست کنید که کسی نتواند به راحتی حک کند البته بخاطر اینکه اجازه دادید که اینترنت اینقدر طولانی و دیر به کشور ورود بشه خواب باید هم از دنیا عقب باشیم
آقای حقیقت‌ پور لطفا اینقدر از جانب جوانان صحبت نکنید چون جوانان دل پرخونی از اوضاع مملکت دارند رفراندوم بگذارید ‌آنوقت خونسردی جوانان را نسبت به رویادی ی کنونی کشور
ملاحظه خواهید نمود تا زمانی که شما توی عالم تخلیل خود رویا می بینید که با واقعیت ۳۶۰ درجه فاصله دارد اوضاع به همین شکل باقی خواهد ماند
تا خیر بر جام مانند قعطنامه ۵۹۸ که با تاخیر باعث خسارات زیادی به کشور شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
جام زهر؟
امام جمعه اهواز گفتند لباس پاره پوشیدن جوانان چندش آور است خوب امام جمعه باید قبول کنند هر نسلی طرز تفکر خودش را دارد یک عده بخاطر مد لباس پاره می پوشند عده دیگر بخطر ندلری لباس پاره می پوشند ا
جناب بوربور کشور را بدون نفت میشود اداره کرد اما قطعا بدون قانون نه.بدون تعامل منطقی با جهان نه.بدون رعایت قوانین مالی بین المللی نه.
ذخیره اورانیوم هنوز به حد مطلوب روس ها نرسیده ، به محض رسیدن به آن میزان ، مانند گذشته توافقی صورت خواهد گرفت که طی آن همه اورانیوم 4 و 20 و 60 درصد به روسیه منتقل شود و باز از نو
نگاه بسته و غیر علمی آقای عباس عبدی به بحث امکانات بالقوه کشاورزی ایران جای تاسف دارد. امروزه با روش های علمی و به مدد نیروهای متخصص و تکنیک های نوین آبخیزداری می توان برنامه ریزی های خوبی در این عرصه انجام داد و به جای القای یاس و نا امیدی نسبت به این بخش به آن بها داد. یک از ثمرات فعال شدن این بخش می تواند در دراز مدت جلوگیری از تمرکز بیشتر جمعیت در شهرها باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
همه دنیا از تغییرات اقلیمی و گرم شدن هوا و خشکسالی صحبت می کنند و نماینده مجلس ما از سیرکردن ۷۰۰ میلیون نفر!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
افرین به شما که نگاه علمی دارید.
حسن فریدون
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
یکی بگه این عبدی تو مملکت چه کاره هست؟؟؟
کدوم حمله سایبری، میدونید چقدر سود از فروش بنزین 3000 تومنی از یک هفته درآوردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
کدوم فروش؟
دوتا جایگاه به دروغ نشون میدادند که بنزین میزنن.فیلم های که مردم می فرستند رو ببین چه صف های طولانی داشت همه جایگاه ها سرتاسری قطع بوده مردم رفتن بهشون گفتن نه سهمیه ای داریم نه آزاد.به همین زودی فراموش کردی
تهدیدکنندگان امنیت مردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هنوز هم راهكارهاي پيشنهادي به اعدام و شعار مرگ ختم ميشود.....
كي ميخوايم دست از اين كار برداريم؟
واکنش عباس عبدی به اظهارات یک نماینده: این اندازه توهین به شعور جامعه بی سابقه است.
وقتی حجت الاسلام ها که قرار بود ناظر اسلامی بودن باشند عضو کمیسیون کشاورزی مجلس می شود شما چه انتظاری دارید!!!!!!. توان این دولت و مجلس 20 درصدی همین است.
خیلی جالب است دیدار با معلم را در 20:30 نشان داد و چطور می شود این دیدار هماهنگ نشده و سر زده باشد و در اتاقی که خانم معلم حضور داشتند چند دوربین و فیلم بردار و .... منتظر حضور یک شخصیت جهت دیدار با خانم معلم باشند ایا واقعا ما باید شکر گذار این نوع دیدارهای مقامات با مردم باشیم ایا نمی شود چون سردار دل ها، دیدارها را بدون حضور دوربین و خبرنگار و رسانه ها انجام داد
اقای عبدی! مجلس جوان انقلابی یعنی همین!
اقای‌ رفیقدوست‌ بزرگوار‌ و ارجمند‌ !
خدایی‌ پیغمبری‌ مرد و مردونه‌ اینقدری‌که بقول خودت‌ خدمت کردی‌ چند برابر‌ دریافت کردی‌ و چقدر در قبل ایت مدت‌ کار برای مملکت بدست اوردی‌ ؟!
واقعا فکر میکنی این ملت توان جنگ و درگیری با دنیا را دارند‌ و هنوز نایی براشون مونده‌ ؟!
اصلا‌ با کی و به چه دلیل باید وارد جنگ بشوند‌ ؟! بابا بخدا‌ اکثر‌ ماها دچار هزاران‌ ناراحتی‌ روانی و جسمی حاصل از این سیاستهای مشعشع‌ هستیم !
ر
امام‌جمعه اهواز! ایا از منظر شما شلوار پاره معیار اسلامی بودن یا نبودن است؟؟ من اهوازی نیستم ولی هموطنان اهوازی ما تصاویری از اهواز می فرستند که مایه شرم است. به نظر شما این که اب اشامیدنی با فاضلاب مخلوط بشود اسلامی است؟؟؟؟
حالم از پخش اخبار فله‌ای بهم می خورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
چند ساله همین رو داری میگی
هر دفعه هم میگی از شنبه شروع میشه.
به خودت بیا مرد
"ایران ظرفیت تولید غذای ۷۰۰ میلیون نفر را دارد"
کجای این جمله توهین هست. حتما میخواهید بگی الان نمیتونه غذای 80 میلیون نفر را بدهد چه برسه به 700 میلیون. ایشون از ظرفیت حرف زده و این که به کشاورزی بی توجهی میشود. شما که میگی نمیشه حتما میخواهی کشور عقب بمونه.
جناب حقیقت پور . ایران جای این طالبان بازی ها نیست .
تازه هک پمپ بنزین ها به نفع شما بود مدتی بنزین را آزاد فروختید .
فقط خدا کند مزه ی بنزین ۳ تومنی برایتان زیادی گوارا نباشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
اینها که می گفتند که هک پمپ بنزین ها ، کار امریکا و اسراییل بوده است !!!!؟

جناب قالیباف ، جا دارد تا معلم فداکار و دلسوز را در کردستان به مدیر کلی اموزش و پروش بگمارید
و بودجه اضافی برای خدمت به مردم فقیر استان را در اختیار ایشان قرار دهید

نماینده ای که ادعا دارد که ما قادر به تامین خوراک برای ۷۰۰ میلیون نفر هستیم !!!!؟

فعلا شکم همین جمعیت ۸۳ میلیون نفر را ُسیر کنید

بعداً چنین ادعاهای آنچنانی بکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
والا ما نفهمیدیم کدوم حرف شماها راسته
وقتی مسولا میگفتن بیشتر پمپ ها به حالت عادی برگشته هی فیلم می گرفتید واسه رسانه های خارجی که اصلا پمپ ها نه آزاد نه کارتی بنزینی نیست.
الان هم که میگید کلی دولت از بنزینی ۳ تومنی سود برده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
اشتباه نکن این حرفها شلوغ بازی برای کران کردن بنزین و دلیلشون هم میشه زدن مشت محکم به دهان استکبار تا دیگه نتونه اختلال ایجاد کنه!؟!؟!؟!
حتما منظور ایشان جوان ها و کودکانی هست که با لباس پاره تا کمر تو سطل آشغال هستند؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
پوشیدن لباس پاره جوانان رو می بینند، لباس های پاره ای که به تن مردم بیچاره کرده اند رو نمی بینن د
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
ایا دیدن فقرا و بیکاران و گرانی و تورم ۶۰ درصد

و کمبود دارو و درمان و تبعیض و فساد و رشوه و ناکارامدی های فراوان مسولان

برای ایشان درد اور نمیباشند ؟؟
هاشمی رفسنجانی به رحمت ایزدی پیوست و روحانی هم فعلاً هیچکاره است. به جای پرداختن به گذشته( البته شما در این فقره استادید ....بهتر است به فکر حال (مسئولین بی کفایت) و آینده (اگر آینده برای این ملت و مملکت متصور باشد) باشید
این تعبیر آقای رفیق دوست که قدرت دفاعی ایران هر روز برای دنیا ترسناکتر میشود تعبیر مناسبی نیست و ممکنه مورد سوء استفاده قرار بگیره. باید می‌گفت برای دشمنان ایران ترسناکتر میشود.
برجام فقط نفت نیست!!.. تحریم همه چی، نه سرمایه گذار می آید، نه تکنولوژی می آید.....!!... بدون ارتباط سازنده با دنیا نمی توان توسعه یافت....
آقای حقیقت پور، دادگاهی باید خود شما را به دلایل گوناگون از جمله نحوه گفتار و عملکرد در دوران استانداری و مجلس محاکمه کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
ایشون در دادگاه اذهان مردم محاکمه و رایش صادر شده، اجرای اون می مونه به وقتش!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
تازه ایشان فرمودند ضربه دوم. مگه ما اصلا ضربه اول داشتیم؟ کی؟ کجا؟ با چه شدتی؟؟؟
زدی ضربتی ضربتی نوش کن
این خوب اومدی
تکه کلام من بود از اواسط دوران ابتدایی تا همین اواخر
دیگه پیر شدم حوصله کل کل ندارم. خخخخ
یعنی فقر مردم اصلا مهم نیست اختلاس و دزدی مهم نیست فقط شلوار جوانان مهم است . اقای امام جمعه شما با این حرفتان اسلام را از مردم دور میکنید
پاسخ ها
دادا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
اسلام میگه لا اراه فی الدین یعنی چه امام جمعه جان به معنی همه چی شما ها حق ندارید به طرز پوشش ملت توهین کنید جوان هزاران ارزو دارد کدام یک ازاینها را براورد کردید دارید گیر میدی به شلوارش ....
لطفا همین هشتاد میلیون رو سیر کنید ..مابقی راضی به زحمت شما نیستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
چرخش نظر عده ای وقتی که این حرف از دهان یک اصلاح
طلب خارج شود.:بله میشود ایران دارای منابع زیاد،خاک حاصلخیز،بزرگی وسعت کشور و...... این امکان را دارد
دیگه فقر هم برای شان چندش آور شده.
بین هاشمی ور وحانی نمیتوان تفاوت انچنانی قائل شد ولنهاراازهم جداکرد
چرا امام جمعه شهر ما خیال می کرد مردم نمی دانند مرسدس بنز دارد؟
سلام ، واقعا نمی دانم مثل اینکه یکسری افراد بی مسئولیت اگر صحبت نکنند روزشان شب نمی شود ، آقای رفیق دوست اصلا متوجه نیست که با این حرفهایش که ایران برای دنیا هر روز ترسناکتر می شود چه بهانه هایی و به چه کسانی می دهد!!
آقای منصور حقیقت پور بهتره از تجربه ی کشورهای موفق مثل کشورهای اسکاندیناوی در مدیریت مسائل مون استفاده کنیم نه شیوه های خشن و سرکوب گرانه
بازنمازجمعه شروع شدوامامان جمعه به جنب وجوش افتادند!
آقای حقیقت پور آرام باش اونقدر دم از اعدام نزن .
حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس؟؟؟
بله یک افغانی پول طالبان ۳۰۰۰ ریال هست
قابل توجه آقای عباس عبدی در پاسخ به حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری: هلند با وجود اینکه یک از کوچکترین کشورها است، بعد از آمریکا بزرگترین صادر کننده محصولات کشاورزی جهان است. مکان دارد ولی سرمایه گذاری و کار و تلاش و توجه میخواهد. اگر توجه نشود نمی شود غذای 10 میلیون نفر را هم تامین کرد.
چرا برای برجام و FATF همه پرسی نمیگذارید؟؟؟
مگر نمیگید شما دموکرات ترین کشور دنیا نیستید؟؟
بالاخره این تحریم ها اگر برای مردم آبی گرم نمیشه ولی برای خیلی ها خوب "نانی" داره لابد .
سخنان نسنجیده این نماینده -حقیقت پور- آبروی مجلس راهم مبرد که هیچ،نشانگر رواج هرج ومرج در سلسله مراتب مسئولیتی قانونگذاری، اجرایی ونظارتی در جامعه ایران است. او به اصطلاح قانونگذار است نه فرد قضایی واجرایی.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر