بازدید 113066
دو هزار و هشتصد و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

واکنش سعید جلیلی به سیلی خوردن آقای استاندار / دلیل کُندی انتصاب‌های دولت از زبان معاون رئیسی / واکنش نماینده مجلس به جنجال استخدام دخترش / کنایه اولیانوف به اظهارات امیرعبداللهیان

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: واکنش طالبان به نشست همسایگان افغانستان: خوب است، اما شرکت نمی‌کنیم / ابوترابی: در مجلس دهم به نمایندگان سراتو و سوزوکی دادند، اما صدا از رسانه‌های اصلاح‌طلب درنیامد / واکنش شمخانی به بودجه ۱.۵ میلیارد دلاریِ رژیم صهیونیستی علیه ایران / ۴۰ میلیون تن از جمعیت کشور نیاز به کمک فوری دارند و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۸۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸ 24 October 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

۴۰ ميليون تن از جمعيت كشور نياز به كمك فوری دارند

حمیدرضا حاجی‌بابایی رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: حدود ۴۰ میلیون تن از جمعیت کشور، به کمک فوری و آنی نیاز دارند. میزان نارضایتی مردم از شرایط اقتصادی کشور را نمی‌توان پنهان کرد./شرق

آرام آرام به پایان پاندمی کرونا نزدیک می‌شویم

سید محمدرضا هاشمیان، استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی: به نظر می‌رسد با کمک دارویی که به‌زودی تایید خواهد شد و واکسن‌هایی که تزریق می‌شوند آرام آرام به پایان پاندمی کرونا نزدیک می‌شویم.داروی مولنوپیراویر فرم پیشرفته فاویپیراویر است، این دارو توسط محققان دانشگاه Emory آمریکا طراحی و ساخته شد و شرکت مرک این دارو را تولید کرد و مطالعات آن را انجام داد. مطالعاتی که ثابت کردند مصرف این دارو میزان بستری بیماران مبتلابه کرونا را ۵۰ درصد کاهش می‌دهد.تمام داروها و حتی مولنوپیراویر، داروهایی با اثرات نسبی هستند و قرار نیست جان تمام بیماران را نجات دهند./ایسنا

ادامه سقوط پول ملی ترکیه/ هر دلار آمریکا ۱۰ لیره ترکیه شد!

ارزش لیر ترکیه که این روزها سقوط تاریخی خود را طی می‌کند، امروز دوباره با سقوط بی‌سابقه‌ای به رکورد ۱۰ لیر مقابل هر دلار آمریکا رسید. در کنار بی ارزش شدن پول ترکیه و بدهی ۸۰۰ میلیارد دلار بدهی دولت این کشور، فرار سرمایه‌ گذاران خارجی از این کشور هم رکورد زده است.

توئیت‌های معنادار روحانی به مناسبت میلاد پیامبر (ص)

رئیس جمهور پیشین در رشته توئیتی با تبریک میلاد پیامبر اسلام نوشت: در نگاه پیامبر، عدالت‌خواهی مجوز سلب آزادی نبود؛ ادعای حق‌طلبی، راه تندخویی و قانون‌شکنی را نمی‌گشود.حسن روحانی در این توئیت نوشت: به اوج رساندن زیبایی‌های اخلاقی، هدف اصلی پیامبر(ص) بود. عفو فراگیر او، عامل فتح پایدار و رحمت گسترده‌اش موجب جذب حتی مخالفان گردید. در آیین او، قدرت در خدمت اخلاق بود نه آنکه اخلاق و دین، نردبان قدرت شوند.در نگاه پیامبر، هدف وسیله را توجیه نمی‌کرد؛ عدالت‌خواهی مجوز سلب آزادی نبود و ادعای حق‌طلبی، راه تندخوئی و قانون‌شکنی را نمی‌گشود. او که در برابر ستمگران شجاعانه به جهاد می‌ایستاد، همواره در برابر حقوق مردم، سر تواضع فرو می‌آورد.مدعیان اسلامیت را با ترازوی اخلاق باید سنجید.نظام اسلامی ما، در هر گام باید جلوه درخشان‌تری از اخلاق محمدی را به جهانیان نشان دهد. امسال و هر سال، میلاد پیامبر را با بهره‌ای نو از اخلاق جشن بگیریم.

 

واکنش سعید جلیلی به سیلی خوردن آقای استاندار / دلیل کُندی انتصاب‌های دولت از زبان معاون رئیسی / واکنش نماینده مجلس به جنجال استخدام دخترش / کنایه اولیانوف به اظهارات امیرعبداللهیان

 

کنایه اولیانوف به اظهارات امیرعبداللهیان

میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین، با انتشار توئیتی به اظهارات امیر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان واکنش نشان داد و نوشت: «بزودی»؛ کسی می‌داند این واژه به صورت عملی به چه معناست؟ گفتنی است، این دومین بار در هفته‌های اخیر است که نماینده روسیه نارضایتی خود از مواضع ایران در قبال مذاکرات نشان می‌دهد. در جریان ملاقات امروز خسرو ناظری دبیرکل جدید سازمان همکاری اقتصادی (اکو) با حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان به گفتگو‌های اخیر با اتحادیه اروپایی در تهران و ادامه آن در بروکسل اشاره کرد و افزود: به زودی مذاکرات هسته‌ای با ۴+۱ از سر گرفته خواهد شد.

واکنش سعید جلیلی به سیلی خوردن آقای استاندار / دلیل کُندی انتصاب‌های دولت از زبان معاون رئیسی / واکنش نماینده مجلس به جنجال استخدام دخترش / کنایه اولیانوف به اظهارات امیرعبداللهیان

 

واکنش سعید جلیلی به سیلی خوردن استاندار آذربایجان شرقی در مراسم معارفه

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: زین‌العابدین خرم رضوی با سابقۀ مجاهدت در دفاع مقدس و شش ماه مقاومت ستودنی و هوشمندانه در اسارت تکفیری‌ها در سوریه، با کف نفس اشترگونۀ امروز در پیشگاه خدا و مردم عزیزتر شد.سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در پی وقوع اتفاق ناخوشایند در مراسم معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:زین‌العابدین خرم رضوی با سابقۀ مجاهدت در دفاع مقدس و شش ماه مقاومت ستودنی و هوشمندانه در اسارت تکفیری‌ها در سوریه، با کف نفس اشترگونۀ امروز در پیشگاه خدا و مردم عزیزتر شد. این موفقیت را به او و مردم شریف آذربایجان شرقی که شاهد خدمات او بوده‌اند در شب میلاد پیامبر رحمت صل الله علیه و آله و سلم و پیشوای صادق علیه‌السلام تبریک می‌گویم.به گزارش فارس، زین‌العابدین خرم دیروز(شنبه) در جریان معارفه خود به عنوان استاندار آذربایجان شرقی در حین سخنرانی مورد حمله یکی از حاضرین قرار گرفت که حاشیه‌هایی را برای این استاندار جدید ایجاد کرد.

منبع عراقی: در ایجاد همگرایی میان ایران و عربستان موفق شدیم

یک منبع آگاه در دولت عراق گفت که بغداد در ایجاد همگرایی میان عربستان سعودی و جمهوری اسلامی ایران موفق شده است.یک منبع آگاه در دولت عراق، اعلام کرد بغداد موفق شد که میان ریاض و تهران پس از سال‌ها اختلاف، همگرایی ایجاد کند.وی در گفت‌وگو با «روسیا الیوم» تصریح کرد: پایتخت عراق طی چند ماه گذشته، میزبان چهار نشست میان دو کشور بوده که طی آن، همگرایی زیادی میان آن‌ها ایجاد شد. این نشست‌ها در سطوح بالای دیپلماتیک و اطلاعاتی صورت گرفت.به گفته این منبع دولت عراق که خواست نامش فاش نشود، این همگرایی و توافق در نشست‌ها طی مرحله آتی، به اعلام پایان تنش میان دو طرف از سوی ایران و عربستان منجر خواهد شد. پیشتر، «برهم صالح» رئیس‌جمهور عراق گفته بود که طی مرحله گذشته، بغداد بیش از یک دور، میزبان مذاکرات تهران و ریاض بوده و این گفت‌وگوها پیشرفت خوبی داشته است، ولی مشکلاتی نیز وجود دارد.

واکنش نماینده مجلس به جنجال استخدام دخترش

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس با تاکید بر اینکه قبلا هم گفته‌ام که بنده هیچ توصیه ای برای استخدام دخترم در وزارت نفت نداشتم، خواستار بررسی این مساله و حواشی ایجاد شده توسط کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی شد.رمضانعلی سنگدوینی در گفت وگو با خانه ملت با اشاره به شایعات اخیر که در فضای مجازی و صداوسیما منتشر شد، گفت: دختر من به صورت کاملا عادی در آزمون استخدامی وزارت نفت شرکت کرده و من هم هیچ توصیه ای برای استخدام او انجام ندادم.وی افزود: ما به عنوان نماینده مردم به درخواست موکلین خود، برای خیلی از آن‌ها درخواست تبدیل وضعیت یا از این قبیل موارد به دستگاه‌های دولتی می دهیم اما مجدد تاکید می‌کنم برای دختر خودم هیچ توصیه‌ای نکردم و از دختر من برای بستن قرارداد مدت معین دعوت شده است.سنگدوینی تصریح کرد: اکنون سوال این است که اگر دختر من در آزمون قبول نشده و این خلاف قانون است،‌ چرا از وی برای قراداد مدت معین، دعوت کرده اند؟

نماینده مردم گرکان و آق‌قلا افزود: مسأله مشکوک این است که نامه آقای وزیر رسانه ای می شود و وقتی جنجال صورت گرفت، آقای اوجی که دستوری خلاف مقررات داده و باید پاسخگوی اصلی این ماجرا باشد، کنار گذاشته می شود و بنده می شوم متهم اصلی.عضو کمسیون انرژی مجلس با انتقاد از صداوسیما تاکید کرد: حتی صدا و سیما گزارش یک طرف پخش کرد و به جای اینکه وزیر را مورد سوال قرار دهد، بنده را مقصر ماجرا قلمداد می کند! اگر آقای جبلی بنای عدالت خواهی دارد، چرا مظلوم کشی می کند و متهم اصلی را نقد نمی کند؟وی در همین زمینه با بیان اینکه چه رابطه ای بین صدا و سیما و وزارت نفت وجود دارد که با این شیوه رسانه ای می خواهد، موضوع را به نفع آقای اوجی مدیریت کند، اضافه کرد: آیا این نامه ای که منتشر شده، دستور وزیر بوده یا درخواست من؟ آیا ادعای روابط عمومی وزارت نفت که وظیفه دفاع از وزیر را دارد، می تواند‌ مستندی علیه من باشد؟ آیا اینکه وزیر به هر دلیل، شاید برای خوش‌خدمتی و بدون اینکه من را در جریان بگذارد، دستور‌ بستن قرارداد مدت معین با دختر من را می دهد، را من باید پاسخ بدهم؟سنگدوینی تاکید کرد: بنده به محض اینکه موضوع را فهمیدم، به دخترم گفتم که موضوع قرارداد منتفی است و با روند اتفاق افتاده، من از کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خواستم وزیر را فرابخواند و موضوع را بی‌طرفانه بررسی کند و نتیجه را هرچه بود به اطلاع مردم برساند.

واکنش شمخانی به بودجه ۱.۵ میلیارد دلاریِ رژیم صهیونیستی علیه ایران

دبیر شورای عالی امنیت ملی به اختصاص بودجه ۱.۵ میلیارد دلاری رژیم صهیونیستی برای شرارت علیه ایران واکنش نشان داد.علی شمخانی در توئیتر نوشت: رژیم صهیونیستی به جای اختصاص بودجه 1.5 میلیارد دلاری برای شرارت علیه ایران به فکر تامین ده‌ها هزار میلیارد دلار بودجه برای بازسازی خسارت‌های ناشی از پاسخ کوبنده ایران باشد.گفتنی است چندی پیش کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل فاش کرد تل‌آویو ۱.۵ میلیارد دلار برای تقویت قابلیت حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران اختصاص داده است.براساس این گزارش، رژیم صهیونیستی این میزان بودجه را برای حمله احتمالی به تاسیسات هسته‌ای ایران، از جمله تاسیسات زیرزمینی پیش‌بینی کرده است.

واکنش سعید جلیلی به سیلی خوردن آقای استاندار / دلیل کُندی انتصاب‌های دولت از زبان معاون رئیسی / واکنش نماینده مجلس به جنجال استخدام دخترش / کنایه اولیانوف به اظهارات امیرعبداللهیان

 

ابوترابی: در مجلس دهم به نمایندگان سراتو و سوزوکی دادند اما صدا از رسانه‌های اصلاح‌طلب درنیامد

ابوالفضل ابوترابی در خصوص تخریب‌های اصلاح‌طلبان علیه مجلس یازدهم اظهار داشت: از ابتدای مجلس یازدهم این تخریب‌ها آغاز شد. به عنوان مثال اعلام کردند که به نمایندگان خودروی دنا می‌دهند، در حالی که در مجلس دهم به نمایندگان سراتو و سوزوکی دادند اما صدا از رسانه‌های اصلاح‌طلب درنیامد. نمایندگانی که از مسئولان رسانه‌های اصلاح‌طلب بودند، سوزوکی و سراتو دریافت کردند.نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص انگیزه‌های جریان اصلاح‌طلب برای تخریب مجلس یازدهم گفت: مجلس یازدهم تلاش زیادی برای حذف رانت صاحبان ثروت و مسئولان از اقتصاد کشور کرد. تصویب طرح لغو مجوزها در همین راستا بود. علاوه بر این، مالیات بستن بر درآمدهای بادآورده دلالان موجب دشمنی این افراد با مجلس یازدهم شده است. مجلس یازدهم قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها را به تصویب رساند که مورد مخالفت شخص رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه قرار گرفت اما به دلیل ضمانت اجرای قانون ناچار به اجرای آن شدند و کینه مجلس را به دل گرفتند.

حضور روحانی و جهانگیری و لاریجانی در دیدار امروز با رهبرانقلاب

دیدار جمعی از مسئولان نظام و مهمانان شرکت‌کننده در کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با رهبر انقلاب برگزار شد و رئیس جمهور سابق هم در این مراسم حضور یافت.

واکنش سعید جلیلی به سیلی خوردن آقای استاندار / دلیل کُندی انتصاب‌های دولت از زبان معاون رئیسی / واکنش نماینده مجلس به جنجال استخدام دخترش / کنایه اولیانوف به اظهارات امیرعبداللهیان

 

واکنش سعید جلیلی به سیلی خوردن آقای استاندار / دلیل کُندی انتصاب‌های دولت از زبان معاون رئیسی / واکنش نماینده مجلس به جنجال استخدام دخترش / کنایه اولیانوف به اظهارات امیرعبداللهیان

 

واکنش سعید جلیلی به سیلی خوردن آقای استاندار / دلیل کُندی انتصاب‌های دولت از زبان معاون رئیسی / واکنش نماینده مجلس به جنجال استخدام دخترش / کنایه اولیانوف به اظهارات امیرعبداللهیان

 

واکنش طالبان به نشست همسایگان افغانستان: خوب است اما شرکت نمی‌کنیم

سخنگوی طالبان با خوب خواندن نشست وزیران خارجه همسایگان افغانستان در ایران اعلام کرد که این گروه در آن شرکت نخواهد کرد.به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، نمایندگان جنبش طالبان که در افغانستان به قدرت رسیده‌اند، در نشست آینده وزرای خارجه کشورهای همسایه افغانستان شرکت نخواهند کرد؛ این را ذبیح‌الله مجاهد، معاون وزیر اطلاعات و فرهنگ کابینه موقت این کشور امروز یکشنبه اعلام کرد. تلویزیون افغانستان سخنان مجاهد را به این صورت نقل کرد: "هیچ یک از نمایندگان دولت امارت اسلامی افغانستان در نشست وزرای خارجه کشورهای همسایه افغانستان شرکت نخواهد کرد." در عین حال وی نشست وزرای برنامه ریزی شده برای تهران را «خوب» توصیف کرد. در ۱۸ اکتبر، وزارت امور خارجه ایران اعلام کرد که شش کشور ایران، چین، پاکستان، تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان در نشست حضوری وزرای امور خارجه در تهران شرکت خواهند کرد. طرفین قصد دارند تلاش خود را بر چگونگی کمک به تشکیل یک دولت فراگیر در افغانستان با حضور همه اقوام متمرکز کنند. اولین جلسه در این قالب به صورت آنلاین در ۸ سپتامبر برگزار شد.

بازی رایانه‌ای حاج قاسم سلیمانی منتشر می‌شود

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج گفت: بازی رایانه‌ای حاج قاسم سلیمانی با نام فرمانده مقاومت منتشر خواهد شد.«مسلم معین» درباره جزئیات بازی رایانه ای بزرگ «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» با عنوان فرمانده مقاومت گفت: این بازی سریالی، حداقل در سه فصل تولید خواهد شد. مسئول سازمان فضای مجازی بسیج تصریح کرد: بازی فرمانده مقاومت در هفته بسیج با نسخه نبرد آمرلی رونمایی خواهد شد و در آینده روایتگر جنگ های پیروزمندانه ۳۳ روزه و ۲۱ می شود.

دلیل کُندی انتصاب‌های دولت از زبان معاون رئیسی

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: آنچه در دولت صورت گرفته بر اساس شایسته سالاری بوده و سعی شده نیروهای توانمندتر به کار گرفته شوند، البته نیروهای بسیار خوبی هم وجود دارند که گمنام هستند و باید آنها را معرفی کرد.سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در سومین گردهمایی دانش آموختگان دانشگاه امام صادق علیه‌السلام و هفتمین سال مراسم بزرگداشت آیت‌الله مهدوی کنی که در مسجد دانشگاه امام صادق برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد آیت الله مهدوی کنی گفت: همه ما مدیون آیت‌الله مهدوی کنی هستیم. ایشان کار بزرگی را انجام داد و رنج ها و زحماتی را متحمل شد. هم اکنون یک دولت مردمی و انقلابی در راس کار قرار گرفته و رسانه های معاند دنبال این هستند که هر چیزی را بهانه کنند تا بتوانند از آن علیه اقدامات دولت استفاده کنند. وی تصریح کرد: آقای رئیسی به هیچ وجه حزبی و گروهی نیست و اگر احساس می‌شود برخی انتصاب ها به کندی صورت می گیرد، برای این است که حزبی و گروهی عمل نمی شود و دولت تک تک افراد را بررسی می کند و گاهی می بینیم آقای رئیسی با افرادی که کار می کند که در گذشته شاید یک بار هم آنها را ندیده یا آشنایی قبلی با آنها نداشته است ولی با توجه به شایستگی هایی که این افراد دارند از آنها استفاده می شود.حسینی یادآور شد: انتظار داریم دوستان به برخی شبهات که در فضای مجازی مطرح می شود به درستی پاسخ دهند که برداشت نادرستی نشود.

واکنش مصباحی مقدم به قرار گرفتن مجدد نام ایران در لیست سیاه FATF: اتفاق تازه‌ای نیست
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه با قرار گرفتن مجدد نام ایران در لیست سیاه FATF تغییر تازه‌ای در مراودات تجاری ایران رخ نمی‌دهد، گفت: FATF نه داغی دارد و نه درفشی. فقط در این حد اعلام می‌کند که کشور‌ها غیرهمکار هستند و در این موضوع نتیجه را دولت‌ها و شرکت‌ها می‌گیرند. حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدمی درباره قرار گرفتن مجدد نام ایران در لیست سیاه گروه ویژه اقدام مالی موسوم به " FATF" و وضعیت مراودات اقتصادی ایران اظهار کرد: گروه ویژه اقدام مالی هر سه ماه یک بار لیست خود را بروز کرده و گزارش جدید ارائه می‌دهد. وی اضافه کرد: اگر کشوری شروط این گروه را پذیرفته و به آن عمل کرده باشد، از این لیست حذف می‌شود، در غیر این صورت اسم آن تکرار می‌شود؛ بنابراین هیچ اتفاق تازه‌ای رخ نخواهد داد، چون کار FATF همین است.

حقیقت‌پور: انتظار معجزه از مجلس ندارم
 
منصور حقیقت‌پور درباره میزان رضایت مردم از نمایندگان مجلس توضیح داد: برای ارزیابی نمایندگان نخست لازم است آن‌ها طبیعی رقابت کنند نه آنکه بعضی شان دوپینگ کنند و رأی بیاورند، خیلی‌ها دوپینگ کردند و با دوپینگ رأی آوردند. حقیقت پور درباره دو سوم عمر باقی مانده از مجلس یازدهم گفت: همین طوری خواهد بود. انتظار معجزه خاصی ندارم، چون مدت خوبی داشتند تا کار کارشناسی کنند و تصمیم بگیرند می‌خواهند در حوزه‌های مختلف اقتصادی و سیاسی چه کنند. یک موضوع شفافیت آرا که شعارش را دادند، نتوانستند به سرانجام برسانند.

روحانی در میان اصلاح‌طلبان هم جایگاه ویژه‌ای نخواهد داشت
 
بیژن مقدم، فعال و تحلیلگر مسائل سیاسی درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «مردم خاطره خوشی از آقای روحانی ندارند و او را به نیکی بدرقه نکردند. آقای روحانی کمترین میزان محبوبیت را دارد و بهترین کار برای او این است که سکوت کند؛ دستِ‌کم در حوزه‌هایی که مردم از او انتظار کار و عمل داشتند، سکوت کند. او نمی‌تواند حرفی درباره مذاکرات بزند، زیرا هشت سال وقت داشت تا موضوع مذاکرات را به جایی برساند، اما نرساند، او نمی‌تواند درباره اقتصاد حرف بزند، زیرا مملکت در دولت او به بدترین وضعیت اقتصادی رسید و او به‌طور کلی نمی‌تواند درباره مسائلی که قادر به رفعش نبوده است، حرفی بزند». او درباره اینکه آیا روحانی می‌تواند در بین اصلاح‌طلبان و معتدلین مرجعیت سیاسی داشته باشد، بیان کرد: «بعید است او بتواند مرجعیت سیاسی داشته باشد، زیرا او همواره بلاتکلیف بوده است و در هشت‌سال اخیر هیچ‌وقت مشخص نشد او متعلق به چه جناحی است. یک عده می‌گفتند اصولگراست، عده‌ای او را اصلاح‌طلب می‌دانستند و برخی هم او را یک نیروی تکنوکرات قلمداد می‌کردند. با این اوصاف فردی که هنوز مشخحص نیست تکلیفش چیست، چطور می‌تواند برای ولو چند طیف سیاسی مرجعیت داشته باشد؟»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۱۹
ترکیه که تحریم نیست پس همه مشکلات تحریم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
مگرنمیدانی مشکل ترکیه آنستکه هردلاردرآنجا ده لیر است ودراینجا هردلار ۲۷۷۰۰ تومان حالا متوجه شدی اکنون بفرمائید ۲۷۷۰۰ چندبرابر ۱۰ است تابهترفرق تحریم وغیر تحریم ویامدیریت اقتصادی رامتوجه شوید
باز سرو کله اقایان پیداشد !!!
ضعیف کشی نماینده؟!!!
آن بنده خدایی که برکنار کردن ضعیف بوده نه شما
خواستن یکی را قربانی کنن به شما که زورشان نمی رسیده
سابقه مجاهدت سیلی زننده که بیشتر بوده عموووو
روسیه ایران قوی نمی خواهد مهم نيست چه حکومتی در راس باشه،ایران ضعیف و وابسته از شرق تا غرب و همسایگان ما با هم اتفاق نظر دارند مخصوصا اقتصادی
جناب نماینده بنده کل سعیمو مردم حرف های شما رو باور کنم،نشد که نشد من رو حلال بفرمایید برادر
در معارفه استاندار حتما تمام کسانی که در جلسه حضور دارند از خواص هستند. در چنین جمعی وقتی استانداری سیلی آبداری می خورد. حالا اگر او بدون چندین محافظ مسلح در بین مردم عادی ظاهر شود چند تا سیلی می خورد؟ واقعاً چه کرده اید که این همه بد خواه دارید؟
پاسخ ها
مهدی م
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
این همه رو از کجا فهمیدی؟ بدون شبیه سازی و فقط برای مثال نقض این تحلیل آبکی شما عرض می کنم وقتی نفر صف اول به فرق سر حضرت علی شمشیر می زند یعنی همه مردم حکومت حضرت دشمن ایشان بوده اند و حالا اگر هم دشمن بودند کی برحق بوده است؟
این همه سیلی به صورت ما ملت زدید ما هیچی نمیگیم . حالا یکنفر از روی ناراحتی یک سیلی به شما زده زیاد جوسازی نکنید . فقط در یک قلم همه سرمایه مارو در بورس غارت کردید .
واقعا توئیت های آقای روحانی چه ارزش خبری داره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
برای درکش فهم لازم است
اگر آقای مصباحی مقدم هم مشکلات عموم مردم را داستند، اینقدر نسبت به محرومیت های ناشی از FATF بی تفاوت و خونسرد نبودند
حتی صبر روس ها هم از اتلاف وقت ایران در خصوص آغاز دوره جدید مذاکره هسته ای به سر آمده است. خدا به خیر کند
چرا تهمت می زنین؟ دختر اقای نماینده مثل یک فرد عادی تقاضای استخدام داده مثل یک فرد هم استخدام شده. هی سیاه نمایی کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
مثل همه در آزمون شرکت کرده(رد شده) اینها قبول چرا از روز اول پست مدیریتی بهش می دهند
چشم حسود کور.
بجای اینکه نگران ارزش لیر ترکیه باشید، فکری به حال سقوط آزاد ریال بکنید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
اینرامگراینکه خداکاری برایش بکند
شمخانی هم تنها کارش شده، رجزخوانی
اقای حاجی بابایی 40 میلیون نفر یعنی نصف جمعیت ایران که به گفته خودتون در فقر مطلق و قابل رسیدگی هستند و بفرمایید چه با مردم ایران کردید که حالا حالاها نمیتوانند کمر راست کنند.به کدام دستاوردهاتون مینازید؟
امید است آقای سنگدوینی نماینده مجلس انقلابی با این بیانیه خطای نابخشودنی «دروغ به ملت» را به جرم «رانت» ش اضافه نکرده باشه!
معنی بزودی رو باید از تروئیکای اروپایی پرسید. اونا آشنایی زیادی با این کلمه دارند.
کلا مسئولان‌ایران دچار خودشیفتگی، توهم و خودفریبی هستند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
و البته عوام فریبی
جناب جلیلی!
سالها قبل دانشمند فرهیخته ،وزیر فرهنگ دکتر عطاءالله مهاجرانی هم در نماز جمعه توسط " کف دست اشترگونه" مورد هتک حرمت قرار گرفت که البته عزیز اکثریت شد..
اما در خصوص اتفاق دیروز استانداری ،،آنکه عزیز اکثریت ملت شد،،سرهنگ پاسدار لشگر ۴۱ عاشوراس..
به اقای ابوترابی بگویید قریب دوساله مجلس به اصطلاح انقلابی تشکیل شده ما به عنوان مردم جز تهمت وافترا وفحاشی به جناح مخالف چیز دیگری ندیدیم
آخرین قیمت دلار در ترکیه ۹.۶ لیر بود تا جمعه شب چطور ۱۰ لیر شده شنبه و یکشنبه بازارهای مالی تعطیل هستن
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه با قرار گرفتن مجدد نام ایران در لیست سیاه FATF تغییر تازه‌ای در مراودات تجاری ایران رخ نمی‌دهد، گفت: FATF نه داغی دارد و نه درفشی!!!!!
خود نماینده اعتراف کرد که دخترش بدون قبولی استخدام شده
همین ننگ کافی است
حاج آقای ابوترابی یادتون هست اون موقع قیمت ها چند بود والان قیمت کارخانه وبازار خودرو چنده
روحانی باید در انضار عمومی محاکمه شود فقط یک کلام محاکمه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
انظار . اول فارسی یاد بگیر بعد نظر بده
نماینده محترم گرگان طلبکار هم شده اگر بلاد کفر شینتو مذهب بودنند تا حالا با عذرخواهی رسمی استعفا داده بود ولی بر خلاف سایر محصولات وطنی فقط و فقط؟مسئولان ایرانی خیلی با دوام هستند و بعد از حدود نیم قرن استفاده در تمام مناصب و ادارات تازه جایگزین هم برای خود تعیین می کنند
نامردی روس ها در تاریخ بی سابقه هست ، فکر کنم اسرار هسته ای کشور از طریق روس یا آژانس به دنیا گزارش میشه ، گروسی هم بیاد براش جشن پتو بگیرین .
سر قدرت به جون هم افتادن
خیلی زود اروپا ۴سال طول کشید ، خیلی زود ما دست امریکاست، ، هر وقت پولهای ملت آزاد شد و با مردم ایران با احترام صحبت شد و امریکا تضمین داد میشه کاری کرد در غیر اینصورت این برجام که ارزش نشستن و قهوه خوردن نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
خب اگر ارزش نداره چرا نشستید؟ اصلا اگر به ضرر کشور و ملت هست چرا اقای عبداللهیان اعلام نمیکنند ما حاضر به مذاکره نیستیم.
اسراییل در این مدت ۴ سال اخیر بیش از صد یار کشتی های ما رو هدف قرار داده و دانشمندان ما رو ناجوانمردانه ترور کرده ، شک نکید خودش اگه حماقت کنه گور خودش را خواهد کند
میگن درخت هرچه بار، بیارد سرش را پائین میارد،حالا حساب سیلی خوردن سردارخرم،است
شما فکرش رو کنید که حسن روحانی جرات میکرد در بین مرد ظاهر بشه و تونل برای خودش درست نمیکرد ، ملت خوب ازش پذیرایی میکردن
الان همه طرفدار خرم شدن شاید حق با دیگری باشد. قضاوت همیشه باقدرت است
واکنش شمخانی به بودجه ۱.۵ میلیارد دلاریِ رژیم صهیونیستی علیه ایران:
ایکاش سردار شمخانی فقط در پاسخ به یاوگویهای مقامات اسرائیلیها این ضرب المثل را میگفت که "سگی که میتواند گاز بگیرد پارس نمیکند". این پاسخ بازتاب معناداری در رسانه هایی داشت که میخواخند اسرائیل را در دنیا بزرگ کنند، این پاسخ سردار را نمیدانستند که چگونه بازتاب دهند. این پاسخ سردار زبان کارشناس جانبدار اسرائیل را در جانبداری در رسانه های معاند کوتاه میکرد، چون تفسیر این ضرب المثل برایشان خیلی گران تمام میشود.
آقای شمخانی عددی رو که برای بازسازی کشور رژیم صهیونیستی مرقوم فرمودید می دانید یعنی چه. درسال 2019 تولید ناخالص ملی کل دنیا 85 هزار میلیارد دلار بوده است آنوقت برای باز سازی یک کشور کوچک 21000 کیلومتر مربعی دهها هزار میلیارد دلار هزینه دارد اصلا میتونی این مبلغ رو بصورت عددی مرقوم بفرمایید
این استاندار همان کسی است که توی حساب کارت خانمش که در فروشگاه جا مانده بود و ۶۷ هزار میلیارد تومان در حسابش بود ، میباشد . تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.
این نماینده مجلس مردم رو ...فرض کرده؟!!!! الان حداقل بالغ بر ده سال وزارت نفت هیچ مجوز استخدامی صادر نکرده و‌آزمونی برگزار نشده. چجوریه دخترش تو آزمون استخدامی وزارت نفت قبول شده؟!!!!
روحانی برودآب توهاونگ کندوبکوبد!!
بله آفرین
روحانی فقط سکوت کند
من که طرفدار سیاسیون نیستم روحانی حرف میزنه کهیر میزنم وای به حال طرفداراش وای به حال مخالفاش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
فعلا کهیر نزن صبر کن نگرانم بعدا تاول بزنی گل
آقای رییسی تا دیروز که دنبال رای کارگران و معلمان بودی شعارت بهبود معیشت کارگران و معلمان بود حالا چه زود فراموش کردی ؟؟ لطفا راه حسن رو ادامه نده ؟؟ او به بدترین نحو ممکن از قدرت رفت فقط بخاطر عدم صداقت با مردم و مسئولین بود .
چشم معلمان روشن ، رییسی هم علنا با افزایش یک ریال به حقوق معلمان مخالفت کرد ؟؟ به به چه آبان پر خیر برکتی برای معلمان شروه شد و به پیشواز بازگشایی مدارس می‌روند.
کنایه اولیانوف به اظهارات امیرعبداللهیان:
ملت ایران در شرایطی بسیار بدتر از شرایط جنگی بسر میبرند. نباید در برابر بی تعهدیهای غربیها ملت ایران فقط فقیر و فقیر تر شوند. باید ایران شرایط برجام را بنویسد، یا خروج کاملا ایران از ام پی تی. ایران از برجام تخطی نکرده که امروز باید راستی آزمایی شود. پرونده برود به شورای امنیت یا جنگ جهانی سوم شروع شود. اگر زمانی که گروسی به ایران آمده بود گوشش را میکشیدن و بدون تعارف به او ثابت میکردند که این آژانس بوده که از طریق دوربینها اطلاعات کارخانه ساخت سانتریفوژها در کرج به امریکا و اسرائیل داده، حالا گروسی ...علیه ایران نمیداد. اقتصاد ما که ضرب میخورد ولی ایکاش همچون اردغان با سفرایشان بخورد میکردیم. خون شهدای دانشمندان، و خون سردار سلیمانی و گرسنگی ملت را باید قاطع به آنان داد. روحانی هشت سال ملت ایران را به گدایی انداخت حالا به چه منظور توئیت میکند!! روسیه و چین با کمک ایران در حال قدرت گرفتن در منطقه و جهان شده اند و باید در شورای امنیت خودشان را نشان دهند.
روسیه خودش مانعی بزرگ در مسیر مذاکرات وبرجام هستش
جناب شمخانی مگر رژیم صهیونیستی اسقاطیل بعد از پاسخ کوبنده قرار است باقی بماند که نیاز به هزاران دلار برای بازسازی داشته باشد ؟!!!
اسراییل باید از صحنه روزگار محو شود
حقیقت پور جان هنوز جای معجزه های مجلس های قبل که از قضا شما نماینده بودید درد میکنه.
راستی گفته بودید باید مشخص شود مردم که به کنسرت میروند و خوشگذرانی میکنند این همه پول رو از کجا می آورند.
لطفا نتیجه کار را اعلام کنید
سلام بر اقای جلیلی

بهتر بور بعد از این همه تعریف ازداداشتون

علت چک را هم میگفتی

چقدر استادانه به بیراه میروید

وما مردم همه ساده شماها خوب
جلیلی جان شما چی نمی خواید عزیز شید؟ بدون محافظ برید داخل مردم
سیلی زدن به استاندار (و یا هر شخص دیگری) عملی بسیار نفرت انگیز بود اما مقایسه استاندار با مالک اشتر از طرف جناب آقای جلیلی کار صحیحی نیست. چرا که مالک اشتر به شخص توهین کننده نه تنها چیزی نگفت بلکه برای هدایت او به مسجد رفت و دست به دعا برداشت ولی شخص استاندار علیرغم این که گفت او را بخشیدم اعلام کرد این شخص در صف دشمنان ما در سوریه (یعنی داعش و تکفیریها) است و گفت جنبه عمومی جرم از طرف مسئولین پیگیری خواهدشد.
این‌ اقای‌ خرم‌ رفته‌ جنگ ایران‌ و عراق‌ بجای جنگ رفته‌ اسارت‌ بعد فرستادنش‌ سوریه‌ بجنگ باز رفته اسیرشده‌ و برگشته‌ حالا این اقایی که زده زیر گوشش‌ بیچاره‌ مثل اینکه اخراجیه‌ و حسودیش‌ شده‌ که این آقای همیشه اسیر جنگی‌ شده سردار‌ و حالا هم شده استاندار‌ دیگه نتونسته جلوی خشم خودشو بگیره‌ که‌ ....
وزیر سردار‌ استاندار‌ سردار‌ اونوقت‌ استاندار‌ کتک میخوره‌ سر سخنرانی‌ ...!!!
خدا رحم‌ بکنه !!
اره خب هرچی ادم توسوریه وسپاه بوده اورده تودولت اسمش شده شایسته سالاری!
طرف ۸ سال رییس جمهور بوده، الان بعد کنار رفتنش یادش اومده که با باید توییت بزنه و از ارزشهای اسلامی حرف بزنه
خجالتم خوب چیزیه والا
سیلی امر بر معروف و نهی از منکر بود، همان شاپالاخ
آقای روحانی شما که دم از عطوفت پیامبر میزنی آیا حاضر شدی گلایه و درد مردم را حتی برای شنیدن از نزدیک گوش بدهی؟؟؟ آیا هلاک شدن برای غرب و کدخدا از آموزه های پیامبر اکرم بوده است (
جناب جلیلی بقول پروین اعتصامی دست حق را دیدی و نشناختی
نباید در مذاکرات پیش رو سیاست تعجیلی را در پیش بگیریم. چرا که تعجیل اولین علامت ما در آمادگی برای دادن امتیازات تازه می‌باشد که با منافع ملی کشور سازگاری ندارد. از سوی دیگر تجربه دولت روحانی ثابت کرد سیاست تعجیلی ایران جواب نمی‌دهد؛ چرا که دلیل توقف در پرونده هسته‌ای، تأخیر ایران نیست؛ بلکه عدم تمایل واقعی طرف‌های دیگر به اجرای تعهدات خود می‌باشد. برجام اگرچه عملاً وجود خارجی ندارد ولی از آنجا که ما هنوز آن را رد نکرده درون برجام تلقی می‌شویم. تعجیل در ورود برای کسی که اصلاً خارج نشده معنای درستی ندارد. آمریکا از اول از برجام خارج شده و به عبارت دقیق‌تر اصلاً به آن وارد نشده است. در زمان اوباما خروج آمریکا از برجام غیررسمی بود. در دوره ترامپ و بایدن خروج آمریکا رسمی و اعلامی شد. بنابراین اگر جای نگرانی و در نتیجه، تعجیل باشد، این آمریکاست که باید نگران بوده و تعجیل نماید، نه ایران.
بیچاره ترکیه که انقدربدبخت شده که هردلارامریکا برابر ۱۰ لیر آنها شده خوش بحال ما که دلارامریکا نزدیک به ۲۸۰۰۰۰ ریال ما یعنی عنقریب ۲۸۰۰۰ تومان میرسد ببینیداقتصادما چقدر پررونق است اینهم ببرکت اقتصاددانان برجسته مان
آقای روحانی از برجام جونت چه خبر ؟یادمان نرفته چه طوری منتقدان برجامت را برچسب باران میکردی ومنکوب و مطرود پس الان سکوت کن
جناب روحانی اخلاق پیامبر گونتو تو ۸سال گذشته دیدیم،تو ابروی روحنیت رو بردی ، رتبه یک دروغگوبی رو گرفتی ،توبدترین مسئولی بودی که ایران به خودش دیده ،...حال دم از پیامبر واخلاق وعفو گذشت میزنی....
اون سیلی به خاطر اختلافات قدیمی بود هردوشون نظامی و همکار قدیمی بودن
پرداختن به مجوز جذب خلاف ضوابط وزير نفت بسيار درست است ولي چرا موضوع وزارت نيرو وانتصاب خلاف ضوابط آن در انتصاب ساتکاپ وساتبا که هيچ کدام از اين دو نفر کارمند دولت نيستند مورد توجه وپيگيري قرار نمي گيرند وزير نيرو در صدد جذب تعدادي ديگر خارج از ضوابط در جاهاي ديگر هم هستند
چند برابر نياز مردم آخوند داريم، حالا اين آقاي جليلي چه اصراري دارد كه در حرف زدن اداي آخوندها را در بياورد؟
سیلی خوردن استاندار را باید بررسی کرد که اتفاق بزرگی افتاده که این شخص در حضور وزیر محترم کشور سیلی میخورد بنابراین نباید اسطوره سازی کرد.
آقای روحانی ساکت شو یک مدت که از دستت راحت شدیم دوباره مردم رو عذاب نده
نخیر آقا سیلی مردم به وزیر کشور بدلیل انتخاب هایش
ابوترابی: در مجلس دهم به نمایندگان سراتو و سوزوکی دادند اما صدا از رسانه‌های اصلاح‌طلب درنیامد) حالا بگذریم از اینکه در ترکیب مجلس دهم اکثریت با اصولگراها و اصولگراهایی که با نقاب اصلاح طلبی وارد مجلس شدند و بر خلاف اصلاح طلبان موضع گرفتند بود اما بر فرض که انها از رانت برای گرفتن ماشین استفاده کرده باشند و این حرف واقعیت داشته باشد ایا این کار مجوز خلاف به مجلس باصطلاح انقلابی را هم میدهد
واکنش مصباحی مقدم به قرار گرفتن مجدد نام ایران در لیست سیاه FATF: اتفاق تازه‌ای نیست)بله شکستن کمر مردم هم زیر بار گرانی اتفاق تازه ای نیست !! اصلا چه اهمیتی داره !! ما امضا نمی کنیم هر تبعاتی میخواد داشته باشه!!
آقای ابوترابی میشه بگید اون موقع شما کجا بودید و چرا سکوت کردین؟!
اجازه ندادند روحانی مذاکرات را به جایی برسونه مردم را با کتمان واقعیت فریب ندهید !!
پیرو اظهارات جناب سعید جلیلی معروض میدارم خداوند همه مسئولین را نزد مردم و پیشگاه خداوند متعال عزیز تر بگرداند
"۴۰ ميليون تن از جمعيت كشور نياز به كمك فوری دارند"
اون کرامت انسانی که قولش را داده بودید چی شد؟!!!!!
سلام خیلی استخدام آقازاده ها رو در وزارت نفت دارم و باید به همه اونها رسیدگی کرد
جناب حسینی کدام شایسته سالاری؟؟؟ ظاهرا شایستگان مملکت فقط در دانشگاه امام صادق علیه السلام جمع شدن و بعضی هم در استان قدس مشغول بودن، جالبه که پریروز جناب رئیسی در جلسه ی شورای اداری اردبیل خطاب به مدیران استان گفتن شما مدیران شایسته و توانمند و خوبی هستین ولی مطمئن باشید یکی دو ماه دیگه همه شون تغییر میکنن، سرعت کمش فقط مربوط به لابی گری افراد پرنفوذ در استانهاست که نقشه های رقبا رو نقش بر آب میکنن.
باسلام،تکلیف استاندارها باید مشخص گردد ماندگارند یا رفتنی. چون دراستانهای برزخی که استاندار نمیداند میرود یانه کارها بایکوت و کم کاری درسطح مدیران بیداد میکندودراینده نزدیک خودش را نشان میدهد.
آقای معاون رئیس جمهور، گرانی بیداد میکند ، بورس در ورطه سقوط افتاده، آیا نتیجه انتصابات خوب شما این است؟؟
اگر قرار باشد وضع مردم درست نشود ، این انتصابات چه سودی دارد؟
جناب جلیلی مردم در شبکه های مجازی و خیلی سریع از ماجرای !؟سیلی که در معارفه زده شد مطلع شدند

جناب شمخانی لطفا در اعلام اعداد خسارات احتمالی ناشی از تلافی سخت ما به صهیونیستها دقت نمایید
دهها هزار میلیارد دلار !!!؟؟؟
و مگر انکه قرار باشد تا کل کشورهای دنیا را کنتراتی تخریب کنیم !!!؟؟؟
که قطعا اینطور نیست
مرد حسابی میرید مجلس قشنگ صندلی میگیرید و اقوام را با رابطه استخدام میکنید بدبخت بچه های ما کلی تلاش میکنند و مدرک میگیرند بعدش بیکار و بی پناه در جامعه رها میشوند و شماها از قدرت سو استفاده میکنید؟؟!!! بعد هم طلبکار می شوید؟؟!!
نمایندگان ماشین خارجی میگیرند ..وام کلان میگیرند. بچهاشون به نفت میروند وخارج بورسیه میشن .دانشگاه داخلی رتبه میگیرند همسرانشون استاد میشومد .برخی نمایند ها بورس میگیرند برخی کارخانه میزنند ...
جناب جلیلی ..زیاد هم سردرتون را بلند نکنید ببینید کاخ نشینه یا کوخ نشین..بینید ویلا نشینه یا خشتی نشین ببینید سرمایه داره یا مستضعف..الکی سیلی نخورده ..حمایت نکند ایشون
آقای شمعخوانی ده ها هزار میلیارد دلار میدونی یعنی چی؟ کل جهان چند ؟
سیلی زدن و سیلی خوردن و واکنش نشون ندادن استاندار بالای کوه یخه، کاش آقای جلیلی پایین کوه یخ یعنی دلیل این اتفاق هم نگاهی مینداختن !!
معاون محترم پارلمانی رییس جمهور کندی در انتصابات متاسفانه کشور را دچار رکود کرده شماکه خود با سیاسیون سروکار دارید بهتر میدانیدکه مدیران دولت قبلی به دلیل عدم اطمینان از ادامه مدیریت تقریبا بلاتکلیف می باشند وزیر مجموعه آنها نیز همین طور آقای رییسی ووزرای کابینه می بایست قبل از انتخابات ریاست جمهوری مدیران خود را انتخاب می کردند که پس از اعلام نتیجه انتخابات افراد خود را در پست ها منصوب می کردند تا فرصت را از دست نمی دادند شما بی زحمت یه نظر سنجی ازکارمندان دولت انجام بده ببین تو چه بی کاری مفرطی قرار دارند .
خوبیش اینه خبر ها در راستای هم هست. چه در داخل و چه در زمینه خارجی هیچ اتفاق جدید یا امیدوارکننده ای نیست. همه اش یا سواستفاده مسئولین یا بی کفایتی شون یا دشمنی ها.
کاش آقای جلیلی به منبع آمار محبوب تر شدن سردار خرم هم اشاره می کرد.آنچه در شبکه های مجازی و محاوره ای مشهود است اکثر مردم بدلیل انباشت مطالبات ،با فرد سیلی زننده (که بحق یا نا حق زده)بیشتر همزاد و همراه پنداری می کنند
جهانگیری و روحانی مغرور هم بدلیل عملکر بد اقتصادی شان مانند احمدی نژاد پوپولیست به تاریخ پیوستند چه در جلسات حاضر باشند چه نباشند
برای شما FATF اتفاق جدیدی نیست؛ ما هر سری یه جونمون کم می‌شه.
جناب روحانی پیامبر اکرم با مردم مهربان بود ولی با خواص دزدان بیت المال سر سازش نداشت و با آنها خشن بود.
مجلسی داریم که با کمترین ارا انتخاب شده اند . یکی تو گوش سرباز میزند . یکی ماشین شاستی بلند میخواهد یک سری حق مسکن برای خودشان مییخواهند و این هم نمونه دیگر . نماینده های این دوره فقط در یک چیز با هم اتحاد دارند و ان تصویب مالیاتهای کمرشکن برای مردم و تصویب لوایحی که مردم را زجرکش کند مثل فضای مجازی
واقعا این خانم مظلوم واقع شده و باباش ایثار فرموده و به دخترش فرموده استخدام برخقش کنسل شود.
شرگت نفت از استخدام بورسیه های دانشکده نقت صرف نظر کرده تا جائی برای این بانوی محترم خالی شود و انوقت صد و سیما و رسانه ها خیانت کرده و حق ایجاد شده برای این بانو را محدوش کرده اند وا مظلوما یگ بزرگ زاده از خدمت محروم شد که هیچ من نگرانم شرکت نفت ورشکست شود چون این بزرگزاده قرار بوده چه حدمت ها به شرکت نفت بدهد .
آقای روحانی الان بیکار شده اید یاد پیامبر ودین افتادی ،خوب از این فرصت خوب استفاده کنی کمی هم کارها واعمال خود را واکاوی کنید ،جوانان بیکار ،اقتصادضعیف،فرهنگ دینی تحقیر شده،سفره خالی مردم ،استخدام های بدون ضابطه،رانت خواریها،دزدیها،....وخیلی چیزهای دیگر که باعث سختیهای مردم شد که میتوانید باتوجه به دستورات پیامبر آنها را بررسی کرده وخود را نجات دهید
آقای شمخانی !!!!!
اصلا میدونی دهها هزار میلیارد دلار یعنی چی؟
متاسفم
یک نفر در اعتراض سیلی خورده، جای این که دلیل اعتراض رو بررسی کنید دارید مجیز سیلی‌خورده رو می‌گید؟ این استقبال از مسئول دولت نیست، دهن‌کجی به نظر ملته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
به هر دلیلی که این کار رو کرده به اسم کشور و مردم تموم شده و کار بسیار زشتی بود ، و انطور که رسانه ها میگن یک غرض شخصی بوده که بر شدت زشتی کار افزون شده.
قرار گرفتن نام ایران در لیست سیاه fatf اتفاق تازه ای نیست و قرار نیست اتفاق خاصی بیفتد " بله جناب آقای مصباحی برای شما که در ناز و نعمت هستید اتفاق تازه ای نیست شاید هم برایتان بهتر باشد اما این اتفاق تازه ای نیست را ملت دارند با پوست و گوشتشان و تمامی وجودشان احساس می کنند. کاش سری به بازار بزنید و افزایش وحشتناک قیمتها را ببینید آنوقت متوجه این اتفاق تازه می شوید.
در دولت آقای رئیسی ضرغامی ها و زاکانی ها نماد مسلم شایسته سالاری هستند و بس
در کنار بی ارزش شدن پول ترکیه و بدهی ۸۰۰ میلیارد دلار بدهی دولت این کشور، فرار سرمایه‌ گذاران خارجی از این کشور هم رکورد زده است.

خیلی ناراحت ترکیه نباشید . اینجا هستند نادانهایی که جای این فرار سرمایه از ترکیه را پر کنند .
جناب مستطاب جلیلی
بسیار سیلی خورده وجود دارد که جنابتان خبر ندارید یا اگر خبر دارد چون از جناح اقلیت نبوده ارزش سخن سرایی نداشته است.
راستی آن جناب نماینده که به صورت سرباز که نه بگوئید مردم سیلی زد چه شد؟
با فرد سیلی زننده برخورد شود
هم دنا گرفتن نماینده اشتباه است هم سراتو و سوزوکی مگر مرغشان. تخم دوزرده میکنند چهار سال نماینده هستند و عمری از کنار این چهار سال .....
تنها راهی که شاید ملت یک کوچولو آرام شوند محاکمه روحانی است که در زمان او جوانان افسرده و بیکار، بیشترین اختلاس طبق آمار در دوره او اگر کسی شعار علیه او می داد جهانگیری و خودش فریاد می زدند باید این افراد محاکمه شوند من دو جوان دارم که روحانی آنان را بدبخت بورس و کار و ازدواج کرد چرا زمانی که دختر روحانی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی بود کسی صدایش در نیامد یا اختلاس های برادر روحانی و برادر جهانگیری و فامیل های جهانگیری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
کل حاکمیت مردم را به سرمایه گزاری دربورس دعوت وبعدازاینکه ارزش سهام را دستوری بالا بردند ودرنقطعه اوج خودشان وآقازاده هایشان سهامشان رافروختند وکسری بودجه نیز تامین شد دستوری هم ارزش سهام را کشیدن پایین وهمه مارا بدبخت کردن ودردولت جدید هم هماان رویه جاریست تحصیل دردانشگاههای برتر تهران وعضویت درهییت علمی دانشگاههای تهران را حق خود میدانند شما فردی از حاکمیت شناسایی کنید که همسر فرزندان آنها دردانشگاههای تهران تحصیل نکرده ویا عضو هییت علمی این دانشگاهها نباشن ......این آقایون وآقازادههایشون با کدام کنکور مصاحبه علمی وکدام گزینش
درجایگاههای مذکور قرار گرفته اند اختلاس ورانت وتبعیض هم درهمه دولتها بین مسِولین وآقازاده ها رایج بوده وهست منشا"دولتهای اصلاح طلب واصولگرا یکیست فقط هردوره جهت فریب مردم جابجامی شوند فقروبدبختی مردم برایشان اهمیت نداشته ونداردمگربرای انتصاب آقای زاکانی درهمین دولت ضدفساد قانون نادیده گرفته نشد مگر همین آقای زاکانی به دامادش درشهرداری مس"ولیت نداد مگه همسر آقای قالیباف در زمان تصدی وی درشهرداری مسیولیت نگرفت مگر فساد درزمان ایشان وزمین خواری زبانزد خاص وعام نیست مگر دارندگان چند صدشغل از مسیولین نظام نیستن
ما براي عزيز كردن مسيولين اماده ايم !
جناب رییسی و کابینه اش فعلا برای کسری بوجه دست تو جیب مردم فلک زده کرده اند اخه شما که برای اداره مملکت موندید چرا مگید مذاکره نیاز نیست
حسن فری خودت باش، خیلی شجاع هستید اما
گند زدی،
روحانی کجایی تاتقصیراروبندازیم گردن تواین چندماه ۷۰درصدتورم داشتیم صداوسیماهم چیزی نمیگه همچی گل وبلبل
دلیل کُندی انتصاب‌های دولت از زبان معاون رئیسی

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: آنچه در دولت صورت گرفته بر اساس شایسته سالاری بوده و سعی شده نیروهای توانمندتر به کار گرفته شوند، یعنی اینکه آنهایی که دود چراغ خورده‌اند و در دانشگاه شریف و تهران و علامه و ….. درس خوانده اند شایسته نیستند.

سیلی امر بر معروف و نهی از منکر بود، همان شاپالاخ
آقای بیژن مقدم یک ونیم ساله مجلس شده اصولگرا و نداشتن روسای قبلی مملکت که اصلاح طلب بودن کاری پیش ببرن و حدود ۳ ماه از دولت اصولگرا گذشته و دولت یکدست شده جواب بده در این مدت چه کاری برای اقتصاد و فقر مردم و مشکلات جوانان انجام شده حتی دولت جدید هنوز برنامه و خط مشی ارائه نداده دیگه روحانی ببخشین بخدا کارتان را شروع کنین مردم سخت در تنگنا قرار گرفتن و دیگه گذشت ندارن
این سیلی در واقع دست خدا بود که توسط دست انساتی نواخته شد که شاید از خواب ۴۲ ساله برخیزند
کف نفس اشترگونه. وای خدا چند وقت بود اینقدر نخندیده بودم
با سلام، کسانی که با این همه عصبانیت و مصمم در مورد محاکمه آقای روحانی حرف می زنند، لطفا چند نمونه از جنایاتش رو بفرمایند شاید ما در جریان قرار بگیریم و با اونا در تعقیب و تشدید این مطالبه همراه بشیم!!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی