بازدید 92416
دو هزار و هشتصد و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

چه کسی جایگاه «سخنگوی دولت» را تصاحب می‌کند؟ / کیهان: دَم وزیر کشور گرم / اظهارات جدید نوروزی درباره انتشار فیلم‌ دوربین‌های اوین / واعظ آشتیانی: لاریجانی در مسیر احمدی‌نژاد گام برمی‌دارد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره خبر منتسب به اتباع افغانستانی / ایران ورود کامیون به قره‌ باغ را ممنوع کرد / مخبر: کمبود واکسن کرونا در کشور وجود ندارد / نامه هشدار آمیز نماینده مجلس به وزیر نیرو و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۸۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲ 20 October 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

خواننده پاپ اسپانسر ۵۰۰ میلیاردی استقلال شد

استقلال بالاخره صاحب اسپانسر شد و طبق ادعای مطرح شده مبلغ خوبی هم از اسپانسر جدید خود دریافت خواهد کرد. بررسی شرکت ایده پروران تبلیغ نشان می‌دهد علی لهراسبی خواننده پاپ مشهور رییس هیئت‌مدیره این شرکت است. علی لهراسبی کنار خوانندگی سال‌ها است در مشاغل تبلیغاتی فعالیت دارد و پیش از این مدیر شرکت تبلیغاتی ریحان فیلم بود. حالا علی لهراسبی رییس هیئت‌مدیره شرکت ایده پروران تبلیغ است./ خبر ورزشی

نماینده مجلس: پوشش جامعه قابل قبول بچه های انقلابی نیست

احمد راستینه در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس گفت: ملت ایران، آذربایجان و افغانستان همپیوستگی تاریخی با هم داشته و به آقای الهام علی اف هشدار می‌دهم که مراقب خشم ملت‌ها باشد. ملت‌های منطقه همواره کنار هم بوده و این پیوستگی به امید الهی ادامه خواهد داشت. این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه گفت: در بحث تغییر پوشاک در جامعه اتفاقات عجیبی در حال روی دادن است؛ برادران نیروی انتظامی و دستگاه‌های فرهنگی در خواب خرگوشی فرو نروند مشکلات اقتصادی نباید زمینه نابهنجاری در پوشش را ایجاد کند. این نوع پوشش قابل قبول جامعه و بچه‌های انقلابی نیست؛ ساماندهی این موضوع باید در دستور کار قرار گیرد.

میرتاج الدینی می‌گوید طرح شفافیت اموال مسئولان را تحت فشار رسانه‌ای تصویب نمی‌کنیم

نائب‌رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به طرح‌های پیشنهادی در زمینه شفافیت اموال مسئولان، رای خواهد داد اما اولویت مجلس این نیست که تحت فشار رسانه‌ای طرحی را تصویب کند. حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید محمدرضا میرتاج الدینی روز چهارشنبه اظهار کرد: طرح شفافیت آرا در کمیسیون آیین نامه تصویب شده اما فرآیند قانون‌گذاری آن دارای مراحلی است که باید طی شود. وی اعلام کرد: این طرح در حال حاضر در نوبت دستور صحن قرار دارد و در هفته‌های آینده می‌تواند با ۵۰ امضا در اولویت قرار گیرد. میر تاج الدینی گفت: شفافیت یک اصل پذیرفته شده در میان مجلسی‌ها و مبنای کار آنان است، مسئله محرمانه بودن اموال مسئولان در واقع یک شیطنت رسانه‌ای است که توسط مخالفان مجلس صورت گرفته است.

معاون اول قوه قضاییه: قضات ناراحت هستند که چرا به آن‌ها توهین شده

حجت الاسلام مصدق با اشاره به مصوبه مجلس ناظر بر طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار و عنوان اینکه قضات برای اینکه وکیل شوند باید در آزمون شرکت کنند، گفت: ما می‌دانیم مجلس سوءنیتی نداشت و نماینده‌ای که این پیشنهاد را برای تصویب مطرح کرد نیز سوءنیتی برای جامعه قضایی نداشت؛ اما از مجلس انقلابی انتظار است مصوباتش پخته و قابل دفاع باشد این درحالی است که خروجی این مصوبه آن است که قضات باید بعد از بازنشستگی و برای کار وکالت بعد از این دوران، آزمون دهند. وی با اشاره اثرات مصوبه مذکور مجلس ادامه داد: با این مصوبه، قاضی در دیوان عالی کشور بعد از ۴٠ سال خدمت باید آزمون دهد، بعد که اگر در آزمون قبول شود باید دوره‌ای را به عنوان کارآموزی بگذراند، آیا این موضوع منطقی است؟! معاون اول قوه قضاییه در عین حال بر یک نکته مهم تاکید کرد: البته من راجع به اصل موضوع حرف نمی‌زنم اینکه قاضی می‌تواند بعد از کارش وکیل شود یا خیر؟ بحثی جدا است؛ اما از نظر شکلی چه پشتوانه‌ای وجود دارد؟ این مجلس انقلابی است و بدون شک مجلس نیز آن را اصلاح می‌کند، اما انتظار آن است که مجلس مصوبه محکمی داشته باشد تا همه آحاد مردم پشتیبان آن باشند. مصدق بیان داشت: قضات ناراحت هستند که چرا به آن‌ها توهین شده است.

امیری‌فر: احمدی‌نژاد عطش دیده‌شدن دارد

حجت الاسلام عباس امیری‌فر درباره علت سفر اخیر احمدی نژاد به امارات و شرکت او در اکسپوی دوبی گفت: احمدی نژاد می داند کسی به او توجه نمی کند بنابراین می خواهد دیده شود و رسانه ها به او بپردازند چون از صحنه سیاست محو و به تاریخ سپرده شد.وی افزود: احمدی نژاد امروز نه اعتبار مردمی و نه اعتبار دارد. او آنقدر تخلفات داشته که تنها با رأفت نظام اسلامی آزاد است از این نوع کارها را انجام می دهد. البته شاید برخی بگوید «وقتی انتخاباتی نیست احمدی نژاد چه نیازی به دیده شدن دارد؟»، در صورتی که اصلا موضوع ربطی به انتخابات ندارد.این فعال سیاسی یادآور شد: اگر احمدی نژاد به روانشناس مراجعه کند، ریشه ها و دلایل عطش او برای دیده شدن مشخص می شود. امروز برخلاف تصویرسازی هایی که احمدی نژاد تلاش می کند نشان دهد، هیچ کسی اطرافش نیست و احدالناسی به او سر نمی زند. البته یکسری مردم امیدوارند و می آیند با او ملاقات می کنند چون فکر می کنند او می تواند برای حل مشکل شان کاری انجام دهد، احمدی نژاد نیز برای شان نامه می نویسد اما اصلا هیچ جایی به نامه هایش ترتیب اثر نمی دهد.

واعظ آشتیانی: لاریجانی در مسیر احمدی‌نژاد گام برمی‌دارد

او همچنین درباره اینکه آیا می‌توان گفت لاریجانی با تحت فشار قرار دادن شورای نگهبان در پی مطمئن‌شدن از تأیید صلاحیت در انتخابات مجلس یا ریاست‌جمهوری است، مطرح کرد: «شورای نگهبان تا کنون ثابت کرده است که با هیچ کس تعارف ندارد و به مرِّ قانون عمل می‌کند و برایش مهم نیست افراد از چه جناحی هستند. این فرضیه که آقای لاریجانی می‌خواهد شرایط خود را برای انتخابات‌های پیش رو آماده کند و از حالا خیالش بابت تأییدصلاحیت راحت باشد را رد نمی‌کنم اما مسئله اصلی این است که می‌خواهد در نگاه مردم فراموش نشود. متأسفانه آقای لاریجانی در همان مسیری حرکت می‌کند که آقای احمدی‌نژاد می‌رود و هر دو با این شبهه‌هایی که ایجاد می‌کنند، به نظام آسیب می‌زنند. آقای لاریجانی مگر روزگاری به همین روحیات آقای احمدی‌نژاد انتقاد نمی‌کرد؟ مگر نمی‌گفت که احمدی‌نژاد برای نظام هزینه‌تراشی می‌کند؟ پس چرا خودش همان کارهایی را می‌کند که پیشتر احمدی‌نژاد کرده است؟»واعظ آشتیانی در پایان گفت: «واقعا از آقای لاریجانی بعید است که چنین رفتار کند. او سالیان طولانی خادم نظام بوده است و حیف است که چنین خودزنی کند. امیدوارم آقای لاریجانی به خودش بیاید و سعی کند مانند گذشته خادم نظام باقی بماند».

پزشکیان: اینکه حاکمیت در دارایی من سرک بکشد ایرادی ندارد اما رسانه‌ها حق ندارند منتشر کنند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: اخبار شخصی یک مسئولی که جرمی مرتکب شده را باید به دادگاه ارائه کرد ولی اخبار دارایی‌های شخصی من را رسانه‌ها حق ندارند منتشر کنند مگر آن‌که خودم بخواهم.«مسعود پزشکیان»، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با برنا در رابطه با «محرمانه بودن اموال و دارایی مسئولان» گفت: هیج کجای دنیا اطلاعات شخصی یک فرد را به شخص دیگر نمی‌دهند. اطلاعات من را باید حاکمیت بداند اما اینکه اطلاعاتم را به کسانی دیگر بدهند درست نیست، کجای دنیا چنین کاری را کرده‌اند. او ادامه داد: اخبار شخصی یک مسئولی که جرمی مرتکب شده را باید به دادگاه ارائه کرد ولی اخبار دارایی‌های شخصی من را رسانه‌ها حق ندارند منتشر کنند مگر آن‌که خودم بخواهم. اینکه حاکمیت در دارایی من سرک بکشد ایرادی ندارد، باید اطلاعات من و بچه‌هایم، خواهر و برادرم در دست حاکمیت باشد تا اگر خلافی اتفاق افتاد یقه من را بگیرد و اطلاعات را به دادگاه ارائه کند اما اینکه اطلاعات شخصی یک مسئول را به افراد دیگر بدهند کجای دنیا این کار را انجام می‌دهند که ما انجام دهیم؟ نباید شعارگونه و احساسی پیش برویم و بعد هم، سر مردم کلاه بگذاریم.پزشکیان در پایان بیان کرد: در همه جای دنیا عدد و رقم و حساب و کتاب باید مشخص باشد اما اینکه در دسترس همگان باشد در هیچ جای دنیا چنین چیزی مرسوم نیست. بارها گفته ام مسئولین FATF داخلی را پیاده کنند تا همه چیز مشخص شود، عده ای دارایی‌های کشور و ثروت مردم را خوردند، بردند و متوجه نشدیم؛ بهترین راه این است که FATF داخلی درست شود.

درخواست توئیتری پزشکیان از شورای نگهبان درباره تایید صلاحیت‌ها

یک نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: شورای نگهبان باید یکبار برای همیشه شاخصهای لازم برای تایید صلاحیت افراد را به صورت شفاف اعلام کند تا در دوره‌های بعد افراد متوجه شوند که برای تایید صلاحیت چه شاخص‌هایی را باید داشته باشند.مسعود پزشکیان درباره رد صلاحیت در این دوره از انتخابات در حساب توئیترش نوشت:گفت که هیچ نامه‌ای از سوی شورای نگهبان برای من ارسال نشده است. البته در زمانی که بنده کرونا گرفته بودم از شورای نگهبان تماس گرفتند تا جلسه‌ای با آقای کدخدایی درباره انتخابات ریاست جمهوری داشته باشم که نشد.شورای نگهبان باید یکبار برای همیشه شاخصهای لازم برای تایید صلاحیت افراد را به صورت شفاف اعلام کند تا در دوره‌های بعد افراد متوجه شوند که برای تایید صلاحیت چه شاخص‌هایی را باید داشته باشند و مردم نیز بتوانند قضاوت کنند که آیا تایید و عدم تایید صلاحیت‌ها مطابق با شاخص‌ها بوده یا نه.من با عدم احراز صلاحیت مشکلی ندارم؛ بار سنگینی که بر روی دوش بنده بود برداشته شده است. آنچه که باعث شد بنده به سمت ثبت‌نام در انتخابات بروم؛ قدرت، پست و مقام نبود. قصدم افزایش مشارکت در انتخابات بود. شورای نگهبان با این اقدام مشارکت در انتخابات را کاهش داد.

نماینده مجلس: برخی مدیران برای سفرهای خارجی ۱۶ میلیون حق مأموریت می‌گیرند

جلالی با انتقاد از در نظر گرفتن حق مأموریت برای کارمندان یا مدیرانی که مأموریت خارج از کشور می‌روند، گفت: حق مأموریت برای مدیرانی که به خارج از کشور می‌روند، درست نیست چرا که این افراد با بلیت و هتل رایگان به خارج از کشور می‌روند اما حداقل ۱۶ میلیون تومان هم حق مأموریت دریافت می‌کنند که باید این رویه اصلاح شود.وی تأکید کرد: این وضعیت به هیچ‌وجه پسندیده نیست، ما باید نظمی به این مسئله دهیم و شاهد حق مأموریت‌های نجومی به مدیران و کارمندان نباید باشیم.

اظهارات جدید نوروزی درباره انتشار فیلم‌ دوربین‌های اوین: زندانی معتاد خودش را به غش زده بود

نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از تعلل در انتقال زندان‌ها به خارج از کلانشهرها به عنوان تکلیف برنامه ششم توسعه انتقاد کرد.با انتشار فیلم‌هایی از دوربین‌های مداربسته زندان اوین و ورود مجلس به بررسی موضوع، بحث تکلیف برنامه ششم توسعه برای انتقال زندان‌ها از کلانشهرها به حاشیه شهرها دوباره مورد تاکید قرار گرفت. اگرچه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس یازدهم نیز اعلام کرد که مساله نوع برخورد با زندانیان را که در این فیلم دیده می‌شد مورد بررسی قرار می‌دهد.حسن نوروزی، نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره این موضوع گفت: بنده خودم قبل از انقلاب زندانی سیاسی و بعد از انقلاب و زمان جنگ سال‌ها در عراق، هم در ستاد مرکزی بغداد و هم در سلول‌های استخبارات عراق، اسیر بودم.نوروزی درباره فیلم‌هایی که اخیراً از زندان اوین منتشر شده توضیح داد: این مسائل بر اثر یک اشتباه رخ داد که زندانیان زندان اوین را به زندان تیپ ۵ بردند و زندانیان عمومی را به اوین منتقل کردند.او با بیان این مطلب که «در ایران روتینی مبنی بر شکنجه زندانی وجود ندارد» گفت: من با روحانی‌ای که در فیلم در محل کشیدن یک زندانی روی زمین حضور دارد صحبت کردم و اطلاعات این اتفاق را گرفتم.نوروزی دراین باره توضیح داد: من از روحانی پرسیدم، طرف معتاد بود و خود را به حالت غش انداخته بود و راه نمی‌رفت در نتیجه سربازها او را روی زمین کشیدند. سرباز هم که پسر پیغمبر نیست.نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی ادامه داد: ایشان هم تاکید داشت که انجام این نقل و انتقال اشتباه است. نقل و انتقال زندانیان از زندان اوین به تیپ ۵ یک اشتباه استراتژیک بود.

کیهان: دَم وزیر کشور گرم

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری به اظهارات روز گذشته سردار احمد وحیدی واکنش نشان داد و از او تقدیر کرد.
به دنبال انتقاد سردار احمد وحیدی، وزیر کشور از موافقان طرح FATF روزنامه کیهان ضمن تمجید از وحیدی در ستون امروز گفت وشنود خودش نوشت:
گفت: وزیر کشور گفته است اعضای FATF خودشان قاچاقچی و پولشو هستند.
گفتم: احسنت! گردش پولی تجارت سیاه مواد مخدر در سال به ده‌ها میلیارد دلار می‌رسد. این مبالغ فوق نجومی از طریق بانک‌های بزرگ اروپایی و آمریکایی منتقل می‌شوند. اینهمه پول را که با چمدان و کیسه گونی جا‌به‌جا نمی‌کنند!
گفت: همین دو روز پیش در افشاگری موسوم به پاندرا فاش شد که در بانک‌های غربی پولشویی‌های کلان انجام می‌شود و لندن بزرگ‌ترین مرکز پولشویی جهان است.
گفتم: آن‌ وقت همین قاچاقچیان دزد و آدمکش به ایران فشار می‌آورند که برای جلوگیری از پولشویی باید FATF را بپذیرد!
گفت: دَم وزیر کشور گرم که دزدی و پولشویی آمریکا و اروپا را خوب شناسایی و فاش کرده است.
گفتم: پدر و پسری رفته بودند دزدی، صاحبخونه بیدار شد و دنبالشون کرد و خطاب به پسر گفت؛ وایستا گوساله! پسر به پدرش گفت؛ بابا تو فرار کن منو شناسایی کردند!

نامه هشدار آمیز نماینده مجلس به وزیر نیرو

رئیس کمیته اقتصاد انرژی کمسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نامه ای با هشدار به وزیر نیرو نسبت به کمبود برق تولیدی در کشور گفت که در صورت وجود برنامه زمان‌بندی شده و عملیاتی برای تأمین پایدار برق در تابستان ۱۴۰۱ ، این برنامه در اختیار این کمیته قرار گیرد تا با همکاری بین دولت و مجلس از بروز خسارت‌های جبران‌ناپذیر به مصرف‌کنندگان برق جلوگیری شود.

مخبر: کمبود واکسن کرونا در کشور وجود ندارد

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: خوشبختانه با سرعت گرفتن واردات واکسن و همچنین تولیدات داخلی، کمبود واکسن در کشور وجود ندارد.محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در جلسه کمیته تخصصی کرونا که بعد از ظهر امروز چهارشنبه به ریاست وی برگزار شد، پس از استماع گزارشی از میزان واکسیناسیون دانش آموزان در کشور از تلاش‌های وزارت آموزش و پرورش و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این زمینه قدردانی و تأکید کرد: باید با مشارکت جدی مدارس و دانشگاه‌ها در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی زمینه بازگشایی مراکز آموزشی در کشور فراهم شود.معاون اول رئیس جمهور همچنین به میزان بالای واکسیناسیون در کشور در هفته‌های اخیر اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه با سرعت گرفتن واردات واکسن و همچنین تولیدات داخلی، کمبود واکسن در کشور وجود ندارد.

چه کسی این جایگاه را تصاحب می‌کند؟

با گذشته بیش از 80 روز از آغاز به کار دولت ابراهیم رئیسی هنوز تکلیف سخنگوی دولت مشخص نیست و این موضوع باعث شده است که دولت سیزدهم کمترین ارتباط را با رسانه ها داشته باشد.روزنامه پیام ما در همین رابطه از اختلاف اصولگرایان بر سر انتخاب سخنگو دولت خبر داده و نوشته است که حلقه‌های مختلف اصولگرایی تلاش می‌کنند چهره نزدیک به خود را در این پست قرار دهند. احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مجلس یکی از گزینه‌های مدنظر دولت بوده ولی او خود این مسئولیت را نپذیرفته و ترجیح داده به فعالیت‌اش به عنوان نماینده مجلس ادامه دهد.او اما تنها گزینه نبود. یک منبع آگاه در دولت در همین رابطه می گوید که علی بهادری جهرمی از جمله گزینه‌هایی است برای سخنگویی دولت با او رایزنی شده و اتفاقا شانس خوبی هم در این مسیر دارد. او با حکم رئیسی در دوران حضورش در قوه قضائیه به عنوان رئیس مرکز امور وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه انتخاب شده بود و حالا چند وقتی هست ترجیح می‌دهد در سکوت روزگار بگذارند.

واکنش آیت‌الله جنتی به اخبار مذاکرات ایران و عربستان

دبیر شورای نگهبان به انتشار برخی اخبار درخصوص مذاکرات بین ایران و عربستان اشاره کرد و با استقبال از نزدیکی و مذاکره این دو کشور مسلمان منطقه تصریح کرد: اگر مشکلات بین این دو کشور مسلمان حل شود، اقدامی مهمی صورت گرفته است.

ایران ورود کامیون به قره‌ باغ را ممنوع کرد

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای طی بخشنامه‌ای ورود رانندگان و اتباع ایرانی به منطقه قره‌باغ و لاچین جمهوری آذربایجان را ممنوع اعلام کرد.متن بخشنامه سازمان راهداری که به امضای جواد هدایتی مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای رسیده به‌ شرح زیر است؛«پیرو بخشنامه مورخ 1400/07/09 در خصوص ملاحظات تردد به منطقه مورد مناقشه قره‌باغ، حسب هماهنگی به‌عمل‌آمده با وزارت امور خارجه به آگاهی شرکت‌های حمل‌ونقل می‌رساند بر اساس قوانین جمهوری آذربایجان ورود اتباع خارجی به آن کشور خارج از گذرگاه‌های مرزی رسمی تعیین‌شده نقض مرز جمهوری آذربایجان محسوب شده و مسئولیت‌آور است.بنابراین مؤکداً توصیه می‌شود رانندگان و اتباع ایرانی به‌منظور عدم مواجهه با پیامدهای آن و حساسیت‌های موجود برای احترام به تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان از طریق جمهوری ارمنستان وارد شهر لاچین و منطقه قره‌باغ نشده و شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی نیز از امضای هرگونه قرارداد تجاری با منطقه قره‌باغ،‌ صدور اسناد حمل، ارسال و تخلیه محمولات و امثالهم به آن منطقه اجتناب کنند.»

اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره خبر منتسب به اتباع افغانستانی

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که انتشار برخی مطالب و شایعات علیه اتباع افغانستانی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی از سوی این وزارت‌خانه صحت ندارد.متن اطلاعیه وزارت اطلاعات به شرح زیر است:«نظر به انتشار برخی مطالب و شایعات علیه اتباع افغانستانی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی مبنی بر هشدار و ایجاد ترس و وحشت نسبت به اتباع مذکور در جامعه، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات اعلام می نماید؛ انتشار چنین مطالبی از سوی وزارت اطلاعات صحت ندارد و تاکید می گردد تنها مرجع اطلاع‌ رسانی اخبار این وزارتخانه، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی است و هر گونه اخبار، اطلاعیه، هشدار و غیره از طریق سایت واجا (www.Vaja.ir) منتشر می‌گردد.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۸۳
جناب نماینده مجلس! بسیاری از رفتار و گفتار شما ظاهرا انقلابی ها هم مورد قبول اکثریت جامعه نیست. خ
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
شغل مسئولین شده ماله کشی. روی همه چیز. آیا روی عذاب جهنم هم میتوانید ماله بکشید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
میگوید پوشش جامعه مورد قبول جامعه نیست . اگر نبود که جامعه این پوشش رو نداشت . منظورش از جامعه اول مردمه و جامعه دوم خودشون
مقایسه لاریجانی با احمدی نژاد بی انصافی محض است البته از جماعت اصولگرا که کارش انگ زدن است عجیب نیست...اگر اعتراضِ به حق لاریجانی "ایجاد شبهه" و... است باید گفت رهبری جلوتر از ایشان به عدم صلاحیت لاریجانی انتقاد صریح وجدی داشتند در ثانی اصرار لاریجانی در وهله اول دانستن دلیل رد صلاحیت و اعلان عمومی آن است نه اعتراض به رد صلاحیت
واقعا دم هر کس به فکر اقتدار و عزت کشور هست گرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
من اگر به جای وزیر کشور بودم از اینکه شریعتمداری کیهان تعریفش را کرده است

فورا یا تغییر روش میدادم و از او شکایت می کردم

و یا فورا استعفا میدادم
اقای راستینه اختلاس ها و فقر و نداری مردم قابل قبول بچه های انقلابی هست؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
لابد هست که اعتراض نمیکنن
اقای امیری فر احمدی نژاد نیازی به دیده شدن ندارد اون با عملکرد خوبش در زمان ریاست جمهوری و با اجرای طرح مسکن مهر و یارانه در قلب محرومین و افراد مستضعف قرار دارد .در ضمن اگر در رقابت ریاست جمهوری شورای نگهبان ایشان را رصد صلاحیت نمی کرد هرگز آقای ریسی به مقام ریس جمهوری نمی رسید.
تابی جون موقعی نظرات خوانندگان رو درج میکنی که اخبارت بیات شده.
اینهمه روزنامه در ایران چاپ ‌میشه چرا فقط نظرات دوزاری کیهان را بازنشر میدهید؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
چون کیهان زبان گویای نظام است
جناب هفشجانی با ۳۵۰۰۰ رای چه فرمایشاتی می فرمایند. چه مدلی لباس بپوشیم که شما دوست داشته باشی؟
انقلابی‌ها فقط یه نوع پوشش خاص رو قبول می‌کنن؟ یعنی انقلابی‌ها همون افراطی‌ها هستن؟
کیهان دستور بده دورتادور ایران دیوار بکشند از روی شکم سیری برای مردم گرسنه نسخه نپیچید همه مردم که وزیر و وکیل و رئیس نیستند که بر بیت المال چنبره بزنند
جناب آقای وحیدی وزیر محترم کشور ؛
با توجه به اینکه آقای شریعتمداری توسط مردم شناسایی شده اند شما از اشتراک مواضع با ایشان فرار کن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
اینا پاچه خوار میخان ، خب چه کسی بهتر از شریعتمداری ؟؟؟
جامعه انقلابی این نوع پوشش رو نمیپذیره . فرزندان مسئولین مملکتی هم نمی پسندیدند رفتند اروپا و امریکا تا رنجیده خاطر نشوند.
ادم عاقل نه از انتقادات و حملات حسین کیهانی ناراحت میشود و نه به احسنت گفتن و تایید کردنش دل خوش میکند. بگذارید ایشان این روزهای پایانی عمر خود را در این اوهام وخیالات واهی بگذارند.انشالله در ان دنیا پاسخگوی اعمال خواهد بود. البته بعید از این ازمون سربلند باشد
آقای پزشکیان خاطر جمع باش رسانه ها بی دلیل به اموال مسئولین سرک نمی کشند فقط وقتی سرک می کشند که برای آنها مسجل شود که بابت برداشت از بیت المال بوده و فکر کنم اشکالی ندارد چون حق بیت المال بالاتر از حق یک نفر مسئول است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
آقای پزشکیان بیست و چند ساله که فوق تخصص جراحی قلب هسنش ، برو بگرد ببین جراحان قلب چقدر درآمد دارن
کیهان! دم خاوری گرم. دم‌اقازاده ها گرم. دم بابک زنجانی گرم.
اقای پزشکیان که دم به ساعت از شورای نگهبان می خواست دلایل رد صلاحیتش را به مردم علنی اعلام کند که خواسته به جایی هم بود حالا چرا مخالف علنی شدن اموالش شده ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
ربطی نداشت
اظهارات آقای نوروزی درباره زندانی ای که روی زمین کشیده می شد می گوید:
سربازها او را روی زمین می کشیدند، سربازها که پسر پیغمبر نیستند
ولی آقای نوروزی عزیز، آن روحانی که شما با او صحبت کرده اید لباس پیغمبر را به تن دارد. او برای موعظه و گفتن درست و غلط به زندانیان و کادر زندان و سربازان از بیت المال ، حقوق می گیرد. اما وقتی که با این صحنه مواجه می شود به جای حکم شرع و اخلاق (متناسب با لباس پیغمبر که به تن کرده) توجیهات کوچه خیابانی ارائه می کند "زندانی معتاد است و خودش را به غش زده است"
اگر سرباز برای انجام کار درست در این صحنه، باید پسر پیغمبر باشد وگرنه مسئولیتی ندارد در خصوص برخی امور دیگر چه انتظاری از افرادی در این سطح می توان داشت.
آقای نوروزی شما در مجلس چه می کنید؟ قانون می گذارید؟ برای که؟ مردم که پسر پیغمبر نیستند که شما و امثلا شما در مجلس و حوزه و دانشگاه، برایشان قانون و شرع و اخلاق تولید می کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
چه کسی گفته یا دیده که لباس روحانیون لباس پیغمبر است ؟
در یک کشور ایده آل اشخاص مهم نیستند چیزی که مهم است شناخت مشکل و راهکار علمی و هوشمندانه برای رفع مشکل است و اگر هم فردی مورد توجه قرار می گیرد باید در راستای همین دو مورد بالا باشد و به جای تعریف و تمجید ظاهری از افراد راهکارهای آن مورد توجه قرار گیرد
افرادی مثل احمدی نژاد و لاریجانی امتحان خودشون رو پس دادند و اصلا چه اهمیتی دارند که ذهن مردم درگیر آنها باشد
حتی در دین هم اشخاص مهم نیستند و مطابق با گفتار حضر امیر (ع) دینمان را نباید به اشخاص گره بزنیم

وقتی بیش از حد روی افراد تمرکز کنیم امتیازها و رانت های ویژه و تصمیمات غلط هزینه بر بوجود میاد که همین رانت ها و امتیازهای ویژه است که کشور را به این روز انداخته و اجازه نمیده عدالت اجرا بشه و میبینیم که یک نفر در کشور زیر خط فلاکت نان شب ندارد و یک نفر هم باید بخاطر امتیاز ویژه وماموریت خارجی درآمد چندهزار دلاری از بیت المال برای او خرج شود

مسئولین هر وقت توانستند یک عدالت نسبی برقرار کنند که کسی زیر خط فقر و فلاکت قرار نگیرد آنوقت با بودجه بیت المال هر کاری خواستند انجام بدهند که لااقل مردم در کنار این بی عدالتی و تبعیض حداقل شاهد زندگی های فلاکت بار عده ای خانواده ها از قبیل کول بری و ... نباشند و بهانه ای برای بدخواهان اعتقادات و انقلاب ایجاد نشود
پزشکیان: اینکه حاکمیت در دارایی من سرک بکشد ایرادی ندارد اما رسانه‌ها حق ندارند منتشر کنند!!!

شفافیت اموال مسئولین باید برای مردم باشد نه برای خود مسئولین
این پوشش جامعه بخاطر این هستش که اکثر پدر و مادرها و فضای جامعه بخصوص مدارس از وضعیت بد جامعه که شما نمایندگان و دوستان شما بوجود آورده اید باهم مشاجره و حالت منفی گرایی پیدا کرده اند
عده ای از آنها در قالب توهین و بد و بیراه گفتن، تنفر و نگرانی خودشان را به فرزندان خود انتقال داده و آنها را هم نا امید کرده اند و عده ای هم بیخیال و به شبکه های خارجی رو آورده اند و وادار به حرکات ضد ارزشی کرده اند
متاسفانه شما نمایندگان این موضوع را می خواهید با حرف درمانی درست کنید اما یقین بدانید که اگر شما نمایندگان اصلاح و خوب کار کنید و تدین تان واقعی و نه از روی ظاهر شود و دست از منافع شخصی خودتان بردارید پوشش جامعه هم درست می شود
پزشکیان اینجا که به نفعشه مغالطه میکنه در سوئد اموال کلیه مسئولان در سایتی که برای همه قابل دسترسی است وجود دارد
انقلابی بودن مجلس چه ربطی به آزمون دادن یا ندادن قضات برای وکالت داره؟؟!!!!!!
فعلا که اقای امیری فر عطش شنیده شدن دارند تا اقای احمدی نژاد!!! راستی این اقای امیری فر کی هستن !!!!؟؟؟
کاش شوراب نگهبان این "مر قانون" که بر اساس آن عمل میکند را برای همه شفاف میکرد! اینکه در جلسه شورا رای گیری شود و هر کس بر اساس علایق و برداشت خود و بدون استناد به نتیجه استعلامات از مرجع ذیربط رای بدهد مسلما "مر قانون" نیست.
حق ماموریت از سالهای دور وجود داشته و برای هر روز، کسر کوچکی از حقوق ماهانه بوده اما حالا ارزش پول کشور افت کرده و نسبت به حقوق ماهانه، زیاد بنظر می رسد. این نشان می دهد که حقوق نسبت به تورم رشد کافی نداشته و نه اینکه حق ماموریت نجومی است. انتظار می رود نماینده مجلس این را بداند.
احمد راستینه .....از کدام بچه انقلابی وکدام قشر جامعه صحبت میکنید ؟همانهایی که در برابر رانت خوری ها اختلاس ها بی عدالتی ها پارتی بازی ها فقر وبدبختی مردم دم بر نمیاورند؟ چرا چشمان شما وامثال شما فقط حجاب را میبیند ؟چرا در برابر هزاران فساد ومنکرات دیگر چشمانتان وزبانتان بسته است؟ناراحتید نگاه نکنید یا اگر میبینید همه موارد را روئیت کنید لطفا .....
حاج‌ حسین‌ شریعتمداری باز‌ هم‌ افاضات‌ فرمودند‌ ! آقای شریعتمداری‌ چرا اینقدر نقش مخالفت‌ با مردم‌ را بازی‌ می کنی‌ ؟! اف ای تی اف‌ خوبه‌ ؟! تحریم‌ خوبه‌ ؟! هرچی که به ضرر ملته‌ شما ازش حمایت میکنی‌ ؟! پدر ملت در اومد‌ ‌ اونوقت‌ شما‌ با اون‌ دریافتی‌ که ماهانه داری‌ و زندگی لاکژری‌ داری از مخالفین‌ اف ای تی اف حمایت میکنی‌ بجای حمایت از‌ منافع‌ و اسایش‌ مردم‌ ؟!
اقای مصدق ...قضات خیلی ناراحتند یک لیوان اب یخ بخورند............
این نوع پوشش قابل قبول جامعه و بچه‌های انقلابی نیست؛ ساماندهی این موضوع باید در دستور کار قرار گیرد
برای رفع این معضل بد نیست بک همه پرسی انجام گیرد که آیا اکثریت جامعه با نظر شما موافق است یا خیر.
ایران را دو دستی بدید به اتباع افغانی که از ما یک زمانی ناراحت نشوند و کسی نگوید ایرانی ها مهمان نواز نیستند تا دیروز ایران و مردم ایران را مسخره می کردند کلا ما دستمون نمک ندارد اگر ایران را هم به اینا تحویل بدیم باز هم بدهکار هستیم
شیخ محمد خالد، وزیر 'امر به معروف و نهی از منکر' طالبان گفته است که طالبان در حال بررسی فراهم ساختن زمینه‌های آموزش برای دختران است.

اما او به آژانس دولتی باختر گفته است که طالبان کاری نمی‌کنند که "زنان افغان زیر نام حمایت از حقوق بشر، بی‌حجاب کامل شوند".

وزارت معارف/آموزش و پرورش اداره طالبان در اطلاعیه‌ای پیشتر از دانش‌آموزان پسر و آموزگاران مرد در این کشور دعوت کرده بود تا به مدارس/مکاتب خود برگردند اما هیچ اشاره به دانش‌آموزان دختر و آموزگاران زن نکرده بودند که سرنوشت میلیون‌ها دانش‌آموز دختر چه می‌شود.

طالبان وقتی در دهه نود میلادی در افغانستان حاکم بودند، به دختران اجازه آموزش و به زنان اجازه کار را نمی‌دادند.

حالا هم یکی از بزرگترین نگرانی‌‌ها در مورد حاکمیت آنها جلوگیری از آموزش و کار زنان است.

اعضای رهبری طالبان در قطر پیوسته می‌گفتند که آنها جلو آموزش و کار زنان را نخواهند گرفت و "زنان در چارچوب شریعت اسلامی" اجازه آموزش، کار و حضور در جامعه را دارد.
پرده پوشی نکنید. تعداد زیادی از افاغنه مجرم های داعشی و طالبانی هستند که ازادنه در این مملکت می چرخند. پشت خانه اینجانب یک زمین خالی است که در ان چند کارگر افغانی مشغول کار هستند. پس از تغییر جهت دوربین ها وارد فضای سبز خانه شده و سرقت کرده اند.
دو‌موضوع قابل نقد ودیا توضیح میباشد :
۱- « دم‌ وزیر کشور کرم »ً برای استقبال و‌هورا‌کشیدن برای سخنان وزیر کشور بابت کدام قسمت از سخنان ایشان است؟ سخنان ایشان که دنباله سخنان جناح مخالف تصویب بعضی معاهده ها و قوانین و دستورالعمل‌های بین المللی حاکم بر روابط‌ کشورها و بخصوص روابط مال و اقتصادی و غیره است. اینکه در کشورهای دیگر و از جمله غربی پولشویی میشود و چه بسا مسئولینی هم در آن دست داشته باشند نه کشف جدیدی است و نه راهگشای ما برای عدم تصویب قوانین با بهانه و یا دستاویزی برای آن است. موضوع قاچاق بطور کلی امری نسبی است. همین بغل دست ما در کشور امارات هر چیزی را در قبال حقوق دولتی ۵٪ میتوان به آنجا وارد کرد بجز موارد خاص که در نرمهای بین‌المللی پذیرفته شده است. در کشور خودمان‌ ورود بسیاری کالاها یا ممنوع است و یا جنان محدودیت دارد که راه قاچاق را باز میکند. همچنین در کشور ما که مثلاً ده پانزده سال پیش فروش نفت به طریق دور زدن تحریمها ( همان قاچاق در نرمهای بین المللی ) انجام می‌شد ولی از زبان مسئولین چنان که امروز بیان میشود ، بیان و اعلام نمیشد. منظور منطقی نشان‌دادن تحریمها نیست چرا که حتماً در جهت خلاف منافع مردم است بلکه موضوع این است وقتی از دیگران انتقاد میشود خودمان همان مشی را نداشته باشیم و انرا مجوزی برای امر خلاف ندانیم .
۲- هر بار که بنا بر اتفاق و یا غیره موضوعی از خلاف و عملکرد غیر قانونی بخشی عیان و رو میشود بدون استثنا بعداً و در فاصله یکی دو روز تکذیب ‌و دلائل مختلف برای آن درست و از هر تریبونی به اطلاع عموم رسانده میشود. فیلمهای بیرون آمده و یا درز داده شده از زندان اوین نمونه آن است که از تأیید توسط بالاترین مقام مسئول و سپس اینکه کار صهیونیستی و تقطیع شده و توسط عده ای هم اصلاً انکار آن در دستور قرار گرفت . موضوع دستگیری اخیر خانمی توسط پلیس امنیت با روش‌های غیر معمول ‌و غیره که در ابتدا با اعلام پلیس قرار بر برخورد با خاطیان شده بود به فاصله چند روز توسط فرمانده کل پلیس به نوعی در جهت دیگری به خود گرفت و این بار نیز از مردم که خواهان برخورد با این خانم شده بودند خرج شد و بنا بر مرسوم برخوردی هم با خاطیان نخواهد شد. نمونه آن برخورد چند سال پیش پلیس با همین روش و‌منش با عده ای جوان در فلکه اول تهرانپارس بود که ابتدا قرار بر برخورد داده شد آنهم توسط خود نیروی انتظامی ولی به فاصله یکی دو‌روز از همان افراد خاطی دلجویی و تقدیر شد.
نگرانی از چند برخورد اگر فقط همین‌موارد باشد - گرچه در جای خودش باید نگران شد - نیست اما وقتی از اینگونه موارد زیاد شود قابل تأمل است . این کار دو ضرر و‌دو‌کناه را در خود دارد: اول اینکه عمل خلافی انجام میشود و برخوردی با ان‌نمیشود . دوم اینکه برای لاپوشانی آنهم متوسل شدن به نوعی از خلافگویی که چهره دیگر دروغ است آنهم توسط مقامات بالاتر و‌تکرار آن توسط دیگران است. دادستان‌ها که در اهواز چنین بر وزیر سابق به بهانه عدم قطع اینترنت که نتیجه انرا حمله داعش به مراسم نظامی وذغیره میدانند کجا هستند که اینهمه خلاف و فساد و با جان مردم بازی کردن در همه ارکان جاری و ساری است وجدان کاری اشان هم قلقلک نمی‌شود.
جناب آقای نوروزی عذر بدتر از ،ناه توی فیلم هک شده اوین مطرح میکنید اینجور که جنابعالی گفتید فرد معتاد خودشو به غش زده !!! یعنی توی زندان مواد مخدر فراوان هست که اعتیاد فرد مورد نظر ادامه دارد !!! بحث اموال و دادایی مسئولین بالاخره باید مخفی باشه یا در دسترس عموم یکی تکذیب میکند نفر بعدی تائید !!!. گفتید هیچ جای دنیا مرسوم نیست که اموال و دارایی سران علنی باشد ولی ایدان موضوعش فرق میکند فکر کنم از ابتدای خلقت بشر تا الان هیچ کجای دنیا به اندازه ایران مسئول رانتخوار ، زمینخوار و ..... نداشته است
چی اتهام زنی دم گرمی دارد خودتان هم می دانید تهمت گناه کبیره است مدرک دارید رو کنید با حرفهای یک من دو من که سیاست کشور درست نمیشه حالا فهمیدید که بنده خدا عطش دیدن دارد بعد خودتان را همه فن حریف هم می دانید حالا اون بنده خدا که گناه نکرده گفته دلیل رد صلاحیتم را منتشر کنید آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است
آقای پزشکیان اینکه اموال شما رو حاکمیت بداند اشکالی ندارد
پس علت رد صلاحیت تون هم بزار همون حاکمیت بدونه و رسانه ای نشود
احتمالا قضات محترم ناراحت نشده اند
به نظر میرسد که خبر بیاران وخبر گزاران این مطلب ،بیشتر ناراحتند و احساس برخوردگی میکنند
مصوبه مجلس شورای اسلامی ،،بسیار مصوبه درست و بجائی است
اگر قرار باشد که هرقاضی بدون طی مراحل قانونی و فقط بدلیل بازنشسته شدن ، بتواند تا بصورت اتوماتیک وکیل هم بشود و احتمالا ، از محل بهره برداری از رانت دوستیش با همکاران سابق قاضی خود که هنوز بازنشسته نشده اند و در صدر امور خاص هم نشسته اند ، نهایتا ، حق الزحمه های انچنانی را از شکات وصول نماید!!!!
پس کلیه افسران نیروی انتظامی اعم از انتظامی و کاراگاهی هم حق خواهند داشت تا بعد از بازنشستگی ،، پیش کلانتری های خصوصی تشگیل دهند ودر مقابل دریافت حق الزحمه های گزاف از شکات ،،خیللی زودتر از کلانتریهای نیروی انتظامی و با توسل به امکانات و تجهیزاتی به مراتب مجهز تر ، به داد مردم برسند و پرونده نهائی امر را با درج نتیجه رسیدگی انجام شده و در مدت مشخص محدود شده ، نهایتا به کلانتری های نیروی انتظامی مستقر در محل وقوع جرم تحویل دهند
خنده دار نیست ؟؟؟
قضات محترم تافته جدا بافته از سایر کارکنان دولت نیستند
و لیسانس حقوق هم ، دارای مرتبه فوق العاده خاص و کمیابی در بین مرتبه بندی کنکور سراسری مملکت نیست که این چنین بتازند و بتازانند در حالیکه بسیار بسیار انسانهای احتمالا فرهیخته تر و با سواد تر از درس حقوق خواندگان ،، هنوز بیکارند و شایسته نیست که اینها اگر قاضی واقعی هستند و عدل و انصاف ،ملاک اصلی موجودیتشان میباشد
شغل های موجود را احتمالا با ولع و تصاحب نمایند
" من از روحانی پرسیدم، طرف معتاد بود و خود را به حالت غش انداخته بود و راه نمی‌رفت در نتیجه سربازها او را روی زمین کشیدند. سرباز هم که پسر پیغمبر نیست.نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی ادامه داد: ایشان هم تاکید داشت که انجام این نقل و انتقال اشتباه است. نقل و انتقال زندانیان از زندان اوین به تیپ ۵ یک اشتباه استراتژیک بود." سرباز پسر پیغمبر نیست یعنی چه؟مگر رییس زندان پسر پیغمبر است که سرباز نباشد ؟ زندانی معتاد بوده آیاانسان نیز نبوده ؟از روحانی که بی تفاوت عبور کرد نپرسیدید که هنگام یک لحظه عبور چطور متوجه تمارض معتاد شده وچرا به سربازانی که پسر پیغمبر نبودند تذکر لسانی نداده ؟پس وظیفه ایشان در زندان چیست ؟غیر از امر به معروف ونهی از منکر وظیفه دیگری دارند ؟
چطور شده جناب جنتی اکنون طرفدار بهبود روابط با عربستان شده اند اگر ده سال پیش اتفاق می افتاد بهتر نبود نظرتان در مورد حمله به سفارت چیست این همه هزینه حساب مردم
درخواست توئیتری پزشکیان از شورای نگهبان درباره تایید صلاحیت‌ها:
موافقم
نمیشه که هر بار در اتاق بسته و متناسب با شرایط سیاسی وقت فیلتر انجام بشه
باید شاخص ها روشن باشه
اگر قضات محترم به توهین و برخوردن و اینجور چیزها میخواستند فکر کنند
مسلما یک قاضی عالی مقام دیوان عالی کشور ، به هیچ وجه قبول نمیکرد که بعداز بازنشستگی ، باز هم در کسوت یک وکیل دعاوی عادی به دادگاه مراجعه کند و هر آن هم ، احتمالا در معرض اخراج، آنهم توسط یک قاضی جوان تازه کار ،از صحنه دادگاه قرار بگیرد
پس موضوع توهین و برخوردن و اینجور مسائل فرعی باید فراموش شود
بخصوص که این مصوبه بسیار خوب و کاملا بجای مجلس برای جلوگیری از تعارض منافع و جلوگیری از امکان شروع به فساد هم ، از ضروریات مسلم این مجلس انقلابی میباشد
ضمنا وکلای محترم مجلس ، از طرف اقشار مختلف مردم ، به وکالت انتخاب شده اند و همه مردم را باید با یک دید تماشاکنند
انشاالله :
اگر وضعیت حقوقی کلیه بازنشستگان کشوری ،لشگری ، تامین اجتماعی ،بهزیستی و همه بنیادهای ذیربط، سرو سامان کافی پیدا کرد!!!؟؟
مسلما و به تبع آن تغییرات ، وضعیت بازنشستگی قضات محترم نیز ، که در مقایسه بادیگران از امکانات بهتری هم برخوردار بوده اند ، نهایتا ،سرو صورت بهتری پیدا خواهد کرد تا بتوانند با قدرت کافی ، حتی از فکر نابجای نیاز به دریافت امتیاز رانتی وکالت دعاوی ، بطور کامل فراغت پیدا کنند
یکی از مسائل مهم فرهنگی ،سگ گردانی و نگهداری آن مخصوصا در اماکن و فضاهای عمومی هست.کسی که سگ نگه میدارد نباید در اماکنی مثل پارکها روی چمن و جاهای مشابه سگ بخوابونند برگردانندچون مردم روی چمن زیر انداز میندازندو استفاده عمومی میکنند و معتقد نیستند سگ از نظر شرعی تمیز باشد.
پوشش جامعه قابل قبول بچه های انقلابی نیست؟ مگر قراره پوشش هر فرد را افراد انقلابی تعیین کنند.
یادمه اوایل که فیلم زندان منتشر شد گفتی اینها فتوشاپه الانم میگی خود زندانی خودشون را به غش مردگی زدند ؟
تابناک این جمله را جایی خواندم گفتم بد نیست با شما به شتراک بگذارم تا برسد دست آقای رضایی و از ایشان به سایرین


آدمی تا زمانی که سختی هایش را می فهمد زنده است ولی وقتی سختی های دیگران را درک می کند انسان است


به امید روزی که این جمله قانون اساسی برای زندگی تک تک آدمیان بشه
همیشه یادمون باشه بهترین دین انسانیت هست
یکی از بزرگواران در روزنامه خراسان نوشته یا غرب باید تمام تحریمها را بردارد ویا با عواقب عدم انجام اینکار از سوی ایران مواجه شود اگر کسی عواقب انجام کار ازسوی ایران را میداند تو ضیح دهد
جناب آقای نوروزی خودت به فرمایشات تفکر کن بعد بگو
عذر بدتر از گنا نیاورد؟ خدایی
نماینده مجلس: پوشش جامعه قابل قبول بچه های انقلابی نیست..
نماینده محترم فرزندان بچه های انقلابی ،در خارج از کشور را دریابید
خدا وکیلی بعضی خبرها را که می خوانی عجیب باعث ناراحتی آدم می‌شود!طرف قول تولید واکسن داده پول آن را هم گرفته، ملت را سر کار گذاشته و بخاطر این بی مسولیتی هزاران هموطن مرده اند بعد در کمال..... می‌گوید الحمدالله واردات واکسن خوب شده!! اگر قرار بر واردات بود که همان اول قول تولید نمیدادی تا ملت یک گلی به سر خودشان بریزند و اینقدر بابت از دست دادن عزیزانمان دلمان نسوزد!!
معاون اول قوه قضاییه اتفاقا مردم از از طرح مجلس مبنی بر آزمون وکالت برای قضات استقبال می کنند شما که اطلاعاتتان خوب است اتفقا باید نمره شما بسیار بالا باشد تا مورد قبول واقع شوی و نبایستی دغدغه داشته باشید
در ضمن بنده کارشناسان یک اداره هستم و 30 بعد بازنشته میشم پس بنا به فرموده شما نیازی به برگزاری آزمون کارشناس رسمی نمی باشد
عدالت برای همه و نبایستی به اقشار ویژه امتیاز ویژه داد
نماینده مجلس فرموده اند پوشش جامعه مورد قبول بچه های انقلاب نیست! من سئوالی دارم آیا وضعیت اقتصادی جامعه مورد قبول بچه های انقلاب است!؟ آیا وضعیت بهداشتی جامعه و این فاجعه کرونا که تحت لوای مدیریت شما و دوستانتان پیش آمده مورد قبول بچه های انقلاب است!؟ آیا این شکاف اقتصادی و تبعیض طبقاتی که در جامعه وجود دارد مورد قبول بچه های انقلاب است!؟واقعا نمی‌دانم پوشش مردم بیشتر به جامعه ضرب وارد می‌کند یا مسائلی از این دست!؟ البته سئوال بسیار است ولی میترسم موجبات ناراحتی شما را فراهم کرده و خدایی نکرده مکدر شوید چون که واقعا حیف است کسی بخواهد با پر حرفی موجبات ناراحتی شما را فراهم کند!!! زیاده عرضی نیست....
اعتیاد یک بیماری است که باید درمان شود. ، یک روز لاریجانی گفت کسی که جلو مجلس خود را آتش زد معتاد بود و حالا گفته شده که زندانی که روی زمین کشیده می شد معتاد است. آن سیاه امریکایی هم که پلبیس پایش را روی گردنش فشار داد تا مرد ، معتاد بود . آیا معتادان انسان نیستند و از حقوق قاتونی یک انسان برخوردار نمی باتشند؟
خیلی جالب است طرف نماینده مجلس است و نماینده مجلس یعنی کسی که با رای مستقیم مردم در مجلس نشسته بعد می‌گوید ما در تصویب طرحها به رسا نه ها توجه نمی‌کنیم!!! برادر گرامی رسانه در همه دنیا نماینده افکار عمومیست بعد شما توجه نمیکنی!!! این یعنی افکار عمومی کشک
ٱقای پزشکیان مسئولی در دوره کودکی به دلیل فقر مالی نان خشک می خورده و بعدا بهر دلیل مسئول می شود و تحفه زاده اش الان پورشه سوار می شود و هزینه نگهداری سگ هایش معادل حقوق است مردم نباید بدانند از کجا این ثروت ٱمده است؟ مثلا اصلاح طلبی؟
قابل قبول بچه های انقلابی؟! کلا دیگه زبون میچرخه به امان خدا
من با روحانی‌ای که در فیلم در محل کشیدن یک زندانی روی زمین حضور دارد صحبت کردم و اطلاعات این اتفاق را گرفتم.نوروزی دراین باره توضیح داد: من از روحانی پرسیدم، طرف معتاد بود و خود را به حالت غش انداخته بود و راه نمی‌رفت در نتیجه سربازها او را روی زمین کشیدند. سرباز هم که پسر پیغمبر نیست
پس معلوم شد توی زندان مواد مخدر در دسترس است
این نماینده که در مورد دوربین زندان اظهار نظر کرده تا الان خواب بوده؟ یکی بهش بگه موضوع روز عوض شده
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفته اون فردی که در تصویر است یک معتاد است که خود را به غشی زده و سربازها ناچارند اون را روی زمین بکشند!! دوستی میگفت احتمالا آنهایی هم که مردن خودشان را به مردن ذده اند!!
هه! بنده خدا تازه فهمیده احمدی نژاد دنبال دیده شدنه ! سال 84 سال آخر دانشگاه بودیم و ایشون داشت با پول خودمون که میدیم به شهرداری ، کل شهر رو بنر افطاری ساده میزد و یه خرما میداد به مردم ! اون موقع همتون حول کردید رفتید تو جناحش و 8 سال هم همونجا بودید ! حالا که انحراف دار شده ، یادتون اومد ایشون یه شو من عاشق دیده شدنه ؟؟
آقای شریتمداری. یک گروه روزنامه‌نگاری به نام کنسرسیوم بین‌المللی خبرنگاران پژوهشگر که شامل ۶۰۰ نفر است، این اسناد را منتشر کرده که شامل فرار مالیاتی ۳۵ رهبر کنونی و سابق جهان است. این اسناد گوشه‌هایی از قراردادهای محرمانه، فرار مالیاتی و ثروت پنهان بیش از ۳۳۰ سیاستمدار و مقام سیاسی کنونی یا قبلی جهان از ۹۱ کشور را برملا می‌کنند.این کارها از طریق سیستم دولتی و بانکها نبوده و اصلا جریان آنطوری نیست که می گویی.کمی اول مطالعه کن بعد قلم بدست در جهت منافعت بشو.مطمئن باش در کشور شما هم کلی مدارک برای افشاء بعضی ها است اما چون شفافیت نیست و فرار مالیاتی جرم نیست و ترس از جان هست همچنان سرپوشیده مانده است.جهان بسوی شفافیت و جریان آزاد اخبار می رود.
کیهان از وزیر کشور تشکر نکند چه کسی بکند بالاخره ایشان تحت تعقیب بین المللی است
همه انسانها محترم نو
اینکه کسی معتاد است با او بد رفتاری شود ,قابل قبول نیست.
لطفا نماینده محترم مشخص فرمایند که آیا
اعمال انجام شد با زندانیان با هر اتهام درست بود یا نه؟
کجای قانون پرسنل چنین حقی دارند.
عقل حکم میکند برای جلو گیر از این قبیل اعمال , موضوع دقیقا بررسی
افراد خاطی برابر قوانین محاکمه و مجازات شوند.
اصلا احمدی نزاد را با لایجانی مقایسه نکنید احمد نزاد خدمت گذار مردم ومملکت است ولی لاهچانی مردم را بد بخت کرد وبه این روز انداخت
جناب شریعمت مدار گوئیا مشاعرشان را آزاد کرده اند؛ هم در پرداخت موضوع نابخردانه و هم در مثال بی ربط و در پیتی شان!
قضات محترم چرا ناراحت هستند! نه آقایان این جایگاه و منصب است که مهم است نه افراد! بنده به عینه حضوراً در چندین دادگاه ناظر بوده ام که قاضی دادگاه یک دهم وکلای طرفین دعوا سواد ندارد و بعضی اصطلاحات و قواعد اصولی و بعضاً حقوقی را که وکیل استفاده می کرد قاضی جلسه مبهوت می ماند و از وکیل در این خصوص توضیح می خواست که متوجه شود! البته جای ملامت نیست، اما ادعای ناراحتی آقایان جای تعجب است! اگر علم کافی شرکت در آزمون وکالت را دارند که بسی سعادت، اما اگر علمشان کفایت موضوع نمی کند بر علمشان می افزایند و ذو علم وکالت و قضاوت می شوند که بازهم زهی سعادت! اما در خصوص کارورزی؛ تایید کارورزی دست قوهٔ قضائیه است می توانند کاروزی قضات محترم را با برگزاری حداقل کارگاه های آموزشی تایید نمایند. اما اینکه رسم ویژه خواری باب شود این امری بسیار ناپسند و نکوهیده است و هر کجا این امر اتفاق بیافتد عموم برای احقاق حق به دستگاه قضا مراجعه می نمایند و حال اینکه با کمال تعجب خود دستگاه قضا با صراحت تمام در صدد این ویژه خواری برای قضات محترم است که بسیار جای تعجب و ریشه یابی مسئله دارد، امیدواریم رئیس محترم و مردمی قوه، مقامات انتظامی و بازرسی و صلاحیت قوه قضائیه با این اظهارات زاویه دار و هزینه برانگیز، شدیداً بر خورد نمایند.
مهم نیست!
مهم عمل دولته!
اینکه شفافیت مالی مسئولین و اطلاع رسانی درباره اموال آنها خوبه یا بد میتونه بستگی به دولتی باشه که سرکار هست
معمولا اصولگراها فقط وقتی مخدر راس قدرت نباشند با اون موافق هستن
اقای دکتر پزشکان هم که وسط اصلاح طلبی و اصولگرایی هست هم موضع میانه داره یعنی با بررسی حکومت موافقه ولی با رسانه ای کردن مخالف
آقای راستینه ، ابتدا شایسته است جایگاه خودتان را نزد مردم بدانید ! شما ۵ درصد جامعه را تشکیل نمی دهید ، شما چهره خودتان را در آینه دیده اید ؟ شک نکنید اکثریت شما را قبول ندارند !
نماینده مجلس: پوشش جامعه قابل قبول بچه های انقلابی نیست:
جناب نماينده منتصب!!!! كشور با مشكلات عديده داخلي و خارجي روبرو است و جنابعالي و امثالهم هيچ چاره اي جهت رفع معضلات عديده مملكت برنداشته ايدو شايد هم خداي نكرده توان چاره انديشي نداريد و براي اينكه خود را عاشق سينه چاك انقلاب نشان دهيد به پوشش جامعه كه يك مورد معمولي و قابل اغماض است چسبيده ايد .
جلیل رحیمی جهان‌آبادی، عضو فراکسیون اهل سنت مجلس گفت: اگر به سرمایه عظیم مردمی اعتقادی هست باید در بین سفرا، استانداران، وزرا و معاونان رئیس‌جمهور از اهل سنت انتخاب شود. اگر یکی از معاونان رئیس‌جمهور اهل سنت باشد چه آسیبی به کشور وارد می شود؟ دولت‌ها می‌آیند و می‌روند اما رفتار با ما اهل سنت تغییر نمی‌کند، آنوقت انتظار اینست در افغانستان دولت همه شمول سرکار بیاید.
پس لاریجانی خادم نظام بوده نه خادم مردم
الهی،ملت ایران را از دست کیهان.شریعتمداری وعده ای خاص که دم از انقلابی بودن می زنند نجات بده( بخصوص نماینده گان ۵ درصدی )
نماینده مجلس: پوشش جامعه قابل قبول بچه های انقلابی نیست:
جناب نماينده منتصب!!!! كشور با مشكلات عديده داخلي و خارجي روبرو است و جنابعالي و امثالهم هيچ چاره اي جهت رفع معضلات عديده مملكت برنداشته ايدو شايد هم خداي نكرده توان چاره انديشي نداريد و براي اينكه خود را عاشق سينه چاك انقلاب نشان دهيد به پوشش جامعه كه يك مورد معمولي و قابل اغماض است چسبيده ايد
خوب این بنده خدا سواد لازم جهت ارائه راهکار برای مشکلات دیگر کشور ندارد و برای مطرح کردن خودش این ساده ترین روش است.
خب مورد علاقه بچه های انقلابی نباشه. لباس جنابعالی هم مورد علاقه بچه های نازی آباد نیست.

کیهان چرا مینویسه گفتم/گفت؟ در اصل خودش میگه و خودش میخنده

آقای مختر شما با چه رویی درباره واکسن اظهار نظر میکنی؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی