بازدید 42075
دو هزار و هشتصدمین بسته ویژه خبری «تابناک»

توصیه آیت الله جوادی آملی: وزارت بهداشت طبیب تربیت کند نه کاسب / نظر چهره اصلاح‌طلب درباره آینده روحانی / روایت نادران از پوست خربزه دولت روحانی زیر پای دولت رئیسی

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند مخبر: گزارش اولیه و پیش نویس طرح احیای جهاد سازندگی تدوین شود / ظریفیان: کارگزاران با بحران نگرش مواجه است / شرکت‌های چینی به بنادر ایران اجازه ورود ندارند؟ و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۸۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱ 17 October 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

ضرغامی: دنبال حفر چاه در کنار مقبره کوروش نیستیم

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: با اولویت پاسارگاد در دولت، اعتبار مصوب شده و در صدد حفره چاه در کنار مقبره کوروش نیستیم. سیدعزت‌الله ضرغامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه فناوری‌های نرم، صنایع‌فرهنگی و خلاق، پیرامون حواشی اخیر در جمع خبرنگاران، گفت: ممکن است از یک سخنرانی کارشناسی دقیق، کسی استنباطی کند و تیتری بزند و بعضی آگاهانه و بعضی ناآگاهانه به آن بپردازند. آنچه برای ما مهم است، حفظ میراث‌فرهنگی است؛ با همه قوت. ضرغامی تأکید کرد: حل مشکلات مردم وظیفه ماست. مردم پاسارگاد ۲۵۰۰ سال است که از پاسارگاد و از مقبره کوروش حفاظت کردند. این مردم با ارزش‌اند. مساله اصلی مردم هستند. اگر به پاسارگاد به‌خاطر مدنیتی که شکل گرفته و جزو هویت ایرانیان محسوب می‌شود، بی اعتنا باشیم کار درستی انجام نداده‌ایم. او ادامه داد: در بازدیدی که از پاسارگاد داشتم، شاهد اعتراضات مردم بودم که بسیاری از امور جاری‌شان دچار اختلال شده بود. ما باید مشکل مردم را حل کنیم. وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با تدبیر مشکلات مردم را حل می‌کند.

روایت نادران از پوست خربزه دولت روحانی زیر پای دولت رئیسی

الیاس نادران، عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه این لایحه پوست خربزه ای است که دولت قبل زیر پای نظام گذاشته است، گفت:‌ ما باید تصمیم جامع گرفته و ابعاد اجتماعی، مالی و آثار تورمی آن را در نظر بگیریم؛ بنابراین، دولت لایحه خود را پس گیرد و نسبت به همه آنچه بار مالی دارد و ضرورت کشور هم است و محدوده آن باید روشن شود، مشترکا تصمیم بگیریم. این عجله باعث تصمیم گیری غیرعملیاتی می شود، همچنین موجب ایجاد مطالبه ای خواهد شد و چندین میلیون تن از عزیزان و خانواده های فرهنگیان را در مقابل نظام قرار می دهیم و با یک تصمیم موجب خواهیم شد که نظام اقتصادی کشور آسیب ببیند.

اظهارنظر عجیب وکیل آرمان درباره اجتمال زنده بودن غزاله

وکیل آرمان عبدالعالی گفت: با توجه به ابهامات موجود در این پرونده ما درخواست بررسی مجدد کردیم. شاید به همت و لطف اولیای دم آرمان زنده ماند. ما درخواست را ارائه دادیم و همکاری در این زمینه به نظر رئیس قوه قضاییه بستگی دارد. عبدالصمد خرمشاهی در خصوص درخواست بررسی مجدد پرونده آرمان عبدالعالی، اظهار کرد: طی این چند سال همه در جریان ماجرا هستند. چون حیات و ممات غزاله مشخص نشده و یک در هزار بر فرض بسیار بعید اگر ایشان زنده باشد و آرمان قصاص شود، امکان بازگشت این مجازات نیست؛ بنابراین از منظر انسانی ما قبلاً از اولیای دم درخواست کردیم که از حق قانونی خودشان که قصاص است، بگذرند. وی افزود: با توجه به ایراداتی که ما قبلاً اعلام کردیم و صرفاً به خاطر اینکه ممکن است یک درصد غزاله زنده باشد،‌ خوب خواهد شد که اولیای دم از حق قصاص خود بگذرند. البته قبلاً هم سابقه داشته که فردی را محکوم به قصاص کردند و بعداً مشخص شده شخص زنده بوده است.

نظر وزیر ورزش رئیسی درباره مجوز حضور زنان در ورزشگاه

حمید سجادی با اشاره به جمعیت قابل توجه بانوان علاقه مند به رشته‌های ورزشی در کشورمان، بحث صدور مجوز برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را از جمله موضوعاتی دانست که نیازمند تصمیم دقیق از سوی مسئولان است. وزیر ورزش و جوانان این نکته را هم متذکر شد که ورزش بانوان برای رشد و توسعه نیازمند استقلال، خودکفایی و بی‌نیازی از ورزش آقایان است.

سردار اشتری: بازداشت خانم جوان توسط پلیس امنیت، ربطی به حجاب نداشت

سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی درباره فیلم منتشر شده از بازداشت یک خانم گفت: این موضوع توسط بازرسی پلیس در حال بررسی است و نتیجه آن فردا یا پس‌فردا به من اعلام می‌شود؛ البته باید بگویم موضوع بازداشت این خانم ربطی به حجاب نداشت و موضوع دیگری بود و حکمی برای بازداشت وی وجود داشت.

سعیدی، امام جمعه قم: افراد هم‌جنس واکسن‌ها را تزریق کنند

آیت‌الله سید محمد سعیدی، نماینده ولی فقیه در قم گفت: برای سایر دولت‌ها و مردم دنیا حدود شرعی معنا ندارد، ولی در کشور ما این حدود باید رعایت شود؛ بنابراین تا جایی که امکان داشته باشد، در زدن واکسن افراد هم‌جنس واکسن‌ها را تزریق کنند و اگر اضطرار هم شد، فیلم‌برداری و پخش نشود تا مردم حس کنند احکام و حدود شرعی رعایت می‌شود.

آغاز مذاکرات برجامی از چهار روز دیگر

احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز در مجلس، امروز (یکشنبه ۱۷ اکتبر‌۲۵ مهر) پس از دیدار با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران، گفت ایران قرار است مذاکراتی را با قدرت‌های جهانی در خصوص برنامه اتمی ایران، از چهار روز دیگر (۲۹ مهرماه) از سر بگیرد. به گفته احمد علیرضابیگی این مذاکرات با اتحادیه اروپاست و قرار نیست آمریکا در آن شرکت کند. همزمان گزارش شده است که نمایندگان روسیه و چین نیز در این مذاکرات حضور دارند. امروز حسین امیرعبدالهیان، وزیر خارجه ایران در جلسه غیرعلنی مجلس ایران حاضر شد تا در خصوص ادامه مذاکرات ایران با کشورهای ۱+۴ برای بازگشت به برجام به نمایندگان گزارش دهد.

شرکت های چینی به بنادر ایران اجازه ورود ندارند؟

عباس‌زاده سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: شرکت‌های چینی و لاینرهایی مانند کاسکو وارد برخی بنادر ایران نمی‌شوند.مسعود دانشمند عضو هیات مدیره کانون موسسات حمل و نقل اعلام کرده بود: «در حال حاضر تمام کشتی‌های خارجی یک سفره وارد کشور می‌شوند؛ اما خطوط کانتینری منظم و معتبر خارجی این ریسک را نمی‌پذیرند، حتی شرکت‌های چینی و لاینرهایی مانند کاسکو هم وارد بنادر ایران نمی‌شوند.» از سوی دیگر، رییس شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران هم گفته: «از سال گذشته ورود ناوگان شرکت کشتیرانی (ناوگان ملی جمهوری اسلامی ایران) به بنادر چین ممنوع است.» محمود عباس‌زاده سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در این باره عنوان کرد: «امریکایی‌ها یکسری تحریم‌های ثانویه علیه شرکت‌های حمل و نقلی که برای جمهوری اسلامی بار می‌آورند یا می‌برند را اعمال می‌کند و این هم حرف جدیدی نیست. طبیعتا این گونه شرکت‌ها را آمریکا شناسایی و برای آنها محدودیت‌ها و تحریم‌هایی ایجاد می‌کند.»وی ادامه داد: «اما همه بنادر ما اینطور نیست. برخی بنادر ما را با توجه به نیاز منطقه نمی‌توانند کاملا محدود کنند. هرچند اگر بتوانند هم همین کار را می‌کنند، خوشبختانه نمی‌توانند. دریا بزرگ است و ما هم راه‌هایی داریم که مشکل حمل و نقل‌مان را حل کنیم. بالاخره جمهوری اسلامی، یکی از پر قدرت‌ترین ناوگان حمل و نقل دریایی را دارد که بدون توجه به تحریم‌های امریکا از این طرف دنیا تا ونزوئلا و لبنان سوخت می‌برند اما ما هم راه‌هایی داریم که از تحریم‌ها عبور کنیم.»

کنایه سنگین کهرم به ضرغامی درباره پاسارگاد؛ کار ناتمام خلخالی را تمام کنید

اخیرا عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دولت سیزدهم در اظهار نظری عجیب از عدم امکان کشاورزی و حفر چاه در پاسارگاد به دلیل وجود مقبره کوروش کبیر انتقاد کرده و ضمن تاکید بر لزوم حل این مسئله، گفت: “باید این مشکلات برطرف شود و قوانین حریم‌ها مقداری انقباض پیدا کند!در همین رابطه اسماعیل کهرم، فعال محیط زیست و مشاور پیشین رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در امور محیط طبیعی در گفتگویی ضمن انتقاد شدید از این اظهارات ضرغامی، عنوان داشت: آقای ضرغامی! برای حل مشکلی که آن را ادعا کرده‌اید، کار نا تمام آقای خلخالی را شما تمام کنید و قبر کوروش و تمام ظواهر وجود یک حکومت تمدنی ۲۵۰۰ ساله را با تعبیه دینامیت و بمب، منفجر کنید!وی افزود: قبر کوروش کبیر، اولین و قدیمی‌ترین مقبره با این ابعاد در جهان است. وجود چنین سرمایه ارزشمند فرهنگی، زمانی ارزش خواهد یافت که متولیان آن، قدرش را بدانند. قدر زر، زرگر شناسد، قدر گوهر، گوهری. متاسفانه فردی به مانند ضرغامی به هیچ عنوان، قدر و ارزش فرهنگی اولین مقبره بر روی کره زمین را نمی‌داند.

نظر چهره اصلاح‌طلب درباره آینده روحانی

ناصر قوامی گفت: روحانی را نه با رفسنجانی می‌توان مقایسه کرد و نه با خاتمی و احمدی‌نژاد که گاهی حرف‌های تندی هم می‌زند. به نظر من او کاملا محافظه‌کارانه و محتاطانه عمل می‌کند تا بعد از هشت سال امکان بازگشت و تایید گرفتن داشته باشد.

ظریفیان: کارگزاران با بحران نگرش مواجه است

غلامرضا ظریفیان گفت: حزب کارگزاران در هر شرایطی دچار تغییرات بنیادین و اساسی نمی‌شود. البته طبیعی است که هر چه فضا دوقطبی‌تر شود، می‌تواند هر یک از احزاب را دچار بحران کند. گرایش‌هایی درون این حزب وجود دارند که سیاست‌های سنتی حزب را قبول ندارند.

جوادی آملی: وزارت بهداشت طبیب تربیت کند نه کاسب

آیت الله جوادی آملی در دیدار وزیر بهداشت، تاکید کرد: علمی که بر مبنای توجه به دین و خدا نباشد، در مسیر نابودی انسان به پیش می‌رود.آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید در دیدار بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی به تفاوت دو علم در دانشگاه‌های غربی و اسلامی پرداخت و گفت: علم غربی علم منهای دین و خداست که انتهای آن به جنگ جهانی اول و دوم ختم می‌شود. علمی که بر مبنای توجه به دین و خدا نباشد، در مسیر نابودی انسان به پیش می‌رود.
آیت الله جوادی آملی افزود: وزارت بهداشت جامعه اسلامی، باید طبیب تربیت کند نه کاسب چرا که طبیب هم روح را معالجه می‌کند هم جسم را.این مرجع تقلید در ادامه با قدردانی از تلاش کادر درمان کشور که در خط مقدم جبهه سلامت قرار دارند و با تکریم از شهدای مدافع سلامت از مردم خواست در امر واکسیناسیون مشارکت کنند تا به زودی شاهد ریشه‌کنی کامل ویروس کرونا در کشور باشیم.

توئیت ضرغامی برای حل مشکلات مردم «پاسارگاد»

ضرغامی وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی در توئیتی نوشت: مدیر کل ثبت و جرائم میراث، مدیر کل بازرسی وزارتخانه و مدیر کل میراث استان فارس برای بررسی و حل مشکلات مردم پاسارگاد عازم خواهند شد.دستور کار آنان رعایت دقیق قوانین حریم میراث فرهنگی و جلوگیری از رفتارهای فراقانونی در جهت ناراضی‌سازی مردم است.

مخالفت سردار سلیمانی با شهادت «بابا پنجعلی» در پایتخت ۵

احسان محمدحسنی، مسئول سازمان هنری رسانه اوج در مورد نقش باباپنجعلی در سریال پایتخت ۵ گفت: قرار بود باباپنجعلی در پایتخت ۵ شهید و پیکرش در مشهد یا کربلا دفن شود.حاج قاسم سلیمانی با این تصمیم مخالفت کرد و گفت، این خانواده باید سالم برگردند؛ مگر ما مرده ایم که عضوی از این خانواده کم شود؟

آخرین گزارش تقسیمات کشوری منتشر شد

گزارش آماری عناصر و واحدهای تقسیماتی کشور بر اساس آخرین مصوبات تقسیماتی هیات وزیران تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۰ منتشر شد.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، زهرا احمدی مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور، جدول آخرین اطلاعات و گزارش آماری عناصر و واحدهای تقسیماتی جمهوری اسلامی ایران بر اساس تعداد شهرستان، تعداد بخش، تعداد دهستان، تعداد شهر و تعداد فرمانداری ویژه هر استان را به تفکیک، اعلام کرد. بر اساس گزارش اعلامی احمدی، تا کنون، تقسیمات کشوری، در قالب ۳۱ استان کشور، ۴۶۹ شهرستان، ۱۱۵۷ بخش، ۱۴۲۴ شهر و ۲۷۱۹ دهستان، سامان یافته است.مدیرکل تقسیمات کشوری، همچنین تعداد فرمانداری های ویژه در سراسر کشور را در مجموع ۳۹ فرمانداری برشمرد.

مخبر: گزارش اولیه و پیش نویس طرح احیای جهاد سازندگی تدوین شود

معاون اول رئیس جمهور از تدوین گزارش اولیه و پیش نویس طرح احیاءی جهاد سازندگی خبر داد.محمد مخبر در دیدار با جمعی از گروه‌های جهادی جوانان با اشاره به طرح موضوع احیای جهاد سازندگی از سوی رئیس جمهور گفت: برای احیای جهاد سازندگی باید با مشارکت و همفکری همه جهادگران به مدل و طرحی جامع دست پیدا کنیم، به نحوی که خاطره شیرین فعالیت جهاد سازندگی در ذهن مردم زنده شود.معاون اول رییس جمهور با اشاره به نظرات و دیدگاه های مختلف در خصوص نحوه احیاء جهاد سازندگی خاطرنشان کرد: طرح موضوع احیاء جهاد سازندگی با هدف استفاده از ظرفیت همه گروه های جهادی صورت گرفته است و در این مسیر نباید هیچ یک از ظرفیت ها،تشکیلات و گروه های جهادی تضعیف و یا از رشد آنها جلوگیری شود و در این میان آنچه دارای اهمیت مضاعف است، احیای محتوایی جهاد سازندگی است. مخبر بر لزوم آسیب شناسی دقیق از تأسیس تا انحلال جهاد سازندگی تأکید کرد و از مجمع جهادگران کشور و نمایندگان گروه های جهادی جوانان خواست پیش نویس و گزارش اولیه خود را در خصوص چگونگی و نحوه احیاء جهاد سازندگی ارائه دهند.

نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در امور افغانستان مشخص شد

با حکم رئیسی «حسن کاظمی قمی» نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در امور افغانستان شد.

غریب آبادی پُست گرفت

ذبیح الله خداییان، سخنگوی قوه قضاییه از انتصاب معاون امور بین الملل و حقوق بشر قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی خبر داد و گفت: با حکم ریاست قوه قضاییه، دکتر کاظم غریب آبادی به عنوان معاون امور بین الملل و حقوق بشر قوه قضاییه و با حفظ سمت به عنوان دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی منصوب شد.در حکم رئیس قوه قضاییه خطاب به کاظم غریب آبادی آمده است: با توجه به اهمیت اقدامات در عرصه بین المللی و انسجام و هماهنگی در جهت رسیدن به اهداف عالی نظام در گام دوم انقلاب، با همکاری تمامی نهادهای ذیربط به ویژه وزارت امور خارجه نسبت به اجرایی نمودن رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست‌های راهبردی قوه قضاییه در دوران تحول و تعالی اقدام نمایید.گفتنی است، کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان‌های بین‌المللی در وین و همچنین نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بود که پیش از این مسئولیت معاونت بین الملل ستاد حقوق بشر را نیز بر عهده داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۶
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۰۷
نادران حالا که باید دولت عزیزشون سر کیسه را برای فرهنگیان قشر اسیب پذیر شل کنه :‌ ما باید تصمیم جامع بگیریم و ابعاد اجتماعی، مالی و آثار تورمی آن را در نظر بگیریم. بنابراین دولت لایحه خود را پس گیرد و نسبت به همه آنچه که بار مالی دارد و ضرورت کشور هم است و محدوده آن باید روشن شود ) خنده تلخ از این همه دو رویی !!
جناب سردار اشتری ، من یکی وقتی پلیس می بینم می ترسم چرا ؟ به دلایل زیر
باغ ام را دزد زد فقط تحقیر از پرسنل کلانتری نصیب ام شد.
ساختمانم را دزد زد ، یک سارق جعلی درست کردند وگفتند که متواری است وپرونده مختومه شد .( البته بعدها فهمیدم که نام ،جعلی است چون ظاهرا پرونده نباید بیشتر از دوسال در جریان باشد وباگذشت دو سال این کار را میکنند یعنی یک اسم فرضی به عنوان سارق معرفی می کنند ومی گویند که متواری است وتا پیدا شدن اش پرونده مختومه است )
موتورم را در حالی که فقط یک ساعت در یک محل پارک کرده بودم پلیس با بهانه رها شده بودن برد که علاوه بر هزینه های معمولی ترخیص به علت قید واژه رها شده در برگه توقیفی پنجاه هزار تومن هم هزینه کارشناسی دادم تا کارشناس راهنمایی در پارکینگ از موتور بازدید کند . بعدا متوجه شدم که کار پلیس درآن منطقه شهر هنگام توقیف موتور سیکلتها به دعوا وقمه کشی از سوی راکبین کشیده شده لذا پلیس هم کار خود را راحت کرده وبه جای موتور سیکلت راکب دار موتور های پارک شده را توقیف میکند .
۴_ ماه گذشته با پراید مدل پایین در جاده با سرعت ۹۰ کیلومتر با تابلو ایست پلیس مواجه شدم به محض توقف افسر جلو آمد وگفت ترمز بگیر تا ببینم چراغ خطرهایت کار میکنند یا نه در همین حین همکاراش یک پیکان را نگه داشت فوری فهمیدم که ماشین های مدل پایین را به امید نداشتن معاینه فنی متوقف وجریمه می کنند ، من معاینه داشتم ولی پیکان جریمه شد .( آدرس راهم می گویم : پایگاه هلال احمر پاپایی ۲۵ کیلومتر زنجان به بیجار ) .
اشتری: بازداشت خانم جوان توسط پلیس امنیت، ربطی به حجاب نداشت) جالبه میگن داریم بررسی میکنیم موضوع چی بوده !! اگه هنوز مشغول برسی هستید چرا میگید مربوط به حجاب نیست ؟!
خخخخخخخخخخخخخخخ
وزارت بهداشت طبیب تربیت کند نه کاسب) سالهاست در این مملکت همه چیز را بر اساس پول حکم می کند انهم در سطوح بالا انوقت می خواهید بقیه چکار کنند
بابا ول کنید پاسارگاد را ، پیر مرد های آنجا می گویند همه این ها ساختگی است و شاه آن را ساخته است، قبل از رضا شاه نه قبری وجود داشت و نه چیز دیگری همه ساختگی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۰۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
والله من وقتی ازایران زدم بیرون تابحال انقدرتعدادامامزاده زیادشده که باعث تعجبه!
مجلس انقلابی داره به سمت نرمش قهرمانانه میره
جالبه همین مجلس در دولت قبلی به کمتر از لغو کلیه تحریم ها راضی نبود .و راستی آزمایی میخواست ، حالا که فهمید امریکا یه دلار نمیده مجبوره جام زهر رو بالا بکشه ؟ لطفا شما که مملکت داری یاد ندارید سریع شرایط رو قبول کنید ، هسته ای میخاین چکار
روحانی چنین بودجه ای داده تا شما رو مجبور مذاکره کنه ...اون از شماها زرنگ تر و سیاستمدارتره ...هیچ راه دیگه ای غیر از مذاکره ندارین مگه این که دوست داشته باشین با گران کردن و مالیات گرفتن های بی خودی مردم رو ناراضی کنید ...یک راه دیگه ای هم هست ...دلواپسا اموالشونو و دارایی هاشون رو بیارن وسط یلکه قیمت ارز پایین بیاد ولی عمرا همچین کاری بکنند ...
آقای نادران چطوره تو دانشگاه حقوقت ۸۵ درصد اضافه شد با اون مدرک سهمیه ای خودت فکر تورم نبودی ،؟؟
آقای نادران حقوق نجومی که از دانشگاه تهران میگیری تورم زا نیست ، من حاضرم تمام حقوقها کارکنان دولتها مثل هم بشه من ۲۰ درصد از حقوقم رو میدم بهت ، درد این ملت بی عدالتی و فرق است که جرا جامعه فرهنگیان که ۹۰ درصد در انتخابات رای میدن آخرش به چشم فرزند ناتنی به آنها نگاه می‌کنند،
رفتم پیش دندان پزشک. همان زمان که داشت روی دندان من کار می کرد با یک نفر پشت گوشی صحبت می کرد و داشت آهن معامله می کرد.
وقتی یک قشر بصورت غیر منطقی و مافیایی نسبت به بقیه اقشار دریافتیش فضایی می شود نتیجه اش می شود این.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
شمامطمئن باش رفتی بازارآهن یک تاجرآهن باشما شوخی کرده لطفاًبه یک چشم پزشک جهت معاینه بینائی خودت مراجعه کن‌که غرفه فروش اهن راباکلینیک دندانپزشکی اشتباه نکنی
آقای جوادی عاملی من حقیقتا قبولت دارم ولی این حرف را باید ۲۰ سال پیش میزدی و فقط با گفتن حل نمیشه، من راهشو میدونم ولی حرفم و راهکارم ضمانت احرایی نداره
آقای نادران همین امسال ۱۸ میلیون به حقوقت تو دانشگاه تهران اضافه شده این تورم زا نبود ؟؟ تو اندازه ۱۱ معلم حقوق میگیری جناب دکتر سهمیه ای ؟؟
اینقدر که نگران واکسن زدن توسط هم جنس هستید اگر نگران واردات واکسن بودید اینقدر مردم عذادار نمی شدند!!!
از الیاس نادران بپرسید شما که درباره تخلف های بذرپاش سینه چاک میکردی به کجا رسوندی؟
به جای این حرف های بی پایه جلوی مفسدان مجلس قد علم کن اونایی که پرونده دارند اما در مجلس انقلابی قبای مسئولیت بهشون پوشوندید.
تا جام زهر رو بالا نکشید فایده نداره.
امریکا شرایطش کلا برگشت به شرایط ۲۰۱۵ هست
اهل تضمین هم نیست
مذاکره رو یه چهار سال طول بدهید شاید دوباره سر و کله ترامپ پیدا شود .
بعد از 10 سال و عوض شدن 4 دولت و3 مجلس از اصولگرا به اصلاح طلب واز اصلاح طلب به اصولگرا لایحه رتبه بندی معلمان همچنان معطل نطق کسی مانند الیاس ناداران است .تا کی می خواهید فکر کنید قشر فرهنگی با سنا ر سه شاهی حقوق برای شما کار کنند.معلم ودبیر جماعت خود را با اساتید دانشگاه مقایسه می کنند و وقتی سطح حقوق ناچیز خود را با ایشان مقایسه می کنند انگیزه ای برای کار وفعالیت ندارند.تا زمانی که این تبعیض وبی عدالتی آشکار وجود دارد .معلم برای تامین معاش و خانواده خود و حفظ آبرو مجبور است در جاها ومشاغل غیر مرتبط فعالیت کند.بدیهی است خروجی چنین وزارتخانه ای که دانش آموزان و آینده سازان این مملکت هستند آنی نباشد که حضراتی مانند الیاس نادران می خواهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
حقوق معلمین پایین است و حتماً باید اصلاح بشود. اما اصلاً شرایط کاری یک معلم با یک استاد دانشگاه یکسان نیست که بگوییم یک معلم 80 درصد یک استاد دانشگاه حقوق بگیرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
مجبورت نکردند ناراضی هستی استعفا بده برو دنبال کاری که حقوق زیاد بهت بده و بیشتر سال را هم تعطیل باشی خدایی یک لحظه درنگ نکن
چی شد همین که انریکا به کره گفت حق نداری یه دلار به ایران بدید و گزینه های روی میز رو رو کرد این مجلس انقلابی .....مذاکره فقط برای روحانی بد بود ؟؟؟؟؟؟.؟
جناب بیگی فعلا اروپایی ها بدون امریکا وارد مذاکره نمیشن .پرونده بسته شده بدونید .
پزشک سهمیه ای طبیب و حکیم نمی شود
لطفا اینقدر به آقای مخبر فشار نیارید. اول بذارید پنجا میلیون واکسن رو تولید کنند. بالاخره از مال و جان مردم براش هزینه شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
برادر من مخبر در تولید واکسن کار خودش را کرد ونتیجه آن را هم گرفت (معاون اولی) حالا کارهای مهمتری دارد خدا را چه دیدید شاید در آینده همین کارها هم مثل واکسن نتیجه مطلوبی برای ایشان داشت
شما در درویی مجلس همین دو موضوع رو توجه کنید
اول بحث مذاکرات که تا دیروز که ریف میرفت مجلس با توهین و تهمت بدرقه میشد و نه حالا که خودشون برای عبداللهیان وقت مذاکره تعیین می‌کند
یا موضوع رتبه بندی ، تا دولت روحانی بود دنبال تصویب آن بودن و حالا که دولت جدید و انقلابی اومده دنبال لغو هستند بخصوص نمایندگان ۵دزصدی تهران
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
یادتان باشددرهیچ موردی تعصب درست نیست لااکراه فی الدین
اقای سعیدی واقعاً دقت نظر شما در مورد این که چه کسی به چه کسی واکسن می زند قابل تحسین است!!!!! افرین به ملتی که بعد از ۴۲ سال تربیت اسلامی وقتی واکسن می گیرند به فکر لمس هستند.
آقای شریعتی نماینده تهران ،
اقتصادی که بخواهد با یک رتبه بندی نابود بشه ، باید فاتحه اون مسئولین که یکی تو هستی خوند .
جناب نادران! این پوست خربزه هم جای همون پوست موزهایی که شخص شما و همفکرانتان زیر پای اکثر دولت ها انداختید. کشور ما زمانی به این وضعیت افتاد که نابلدها همه کاره شدند!این سال ها برای رفاه نهادهای همفکرتان آنقدر پوست خربزه زیر پای دولت ها انداختید این هم یکی از همون ها.خواهشا سکوت بفرمایید
آقای نادر! از قدیم گفتند همیشه شعبان یکبار هم رمضان! نهادهای همفکر شما تو این چندساله چقدر به حقوقشان اضافه شده ؟ چرا هیچوقت دم نزدید و پوست خربزه رو ندیدید؟ خواهشا بررسی بفرمایید بعد جبهه گیری کنید
حاجی سعیدی .......احکام وحدود شرعی را در مورد رانتخوران اختلاسگران بیت المال خوران پارتی بازان برای اهل وعیال برای دادن منصب دولتی چرا رعایت واجرا نمیشود؟در اسلام شما فقط حجاب وجود دارد؟
اینها که پوست خربزه نیست. پوست خربزه اصلی را معجزه هزاره سوم انداخت زیر پای ملت ایران و خودش فایزر رو زد به بدن و داره تو دوبی عشق و حال می کنه.
آینده حسن روحانی: ان شا الله پشت میله های زندان
البته نه زندان مشابه مهدی هاشمی و حسین فریدون
تخریب پاسارگاد و مقبره ی کورش را نه عقل می پذیرد نه دین
دین گفته به آثار درگذشتگان بنگرید نگفته تخریب کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
ذلیل وخوار بمیرد هر انکه بخواهد اینها را تخریب کند .......بشکند دستی که اینکار را بکند .......لعنت وشرم به چنین تفکری
چاپ اسکناس و تورم بالا هر انسانی را به کاسب تبدیل می کند.
آنچه باعث می شود یک طبیب به کاسب تورم و رشد نقدینگی است.
با وجود تورم غیر عادی اگر وزارت بهداشت در آسمان یک میخ بکوبد و با آن خودش را حلق آویز کند نخواهد توانست طبیب غیر کاسب تربیت کند.
فرمانده نیروی انتظامی یه چیزی گفت و الان دهها کارآگاه و افسر باید بگردند و یک جرمی برای آن خانم جوان درست کنند
الله وکیلی آقای جوادی آملی راست میگه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
جالب منفی ها پاک میشه؟!!
ناشناس
| Germany |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
مقایسه شود فایزر غربیان و برکت مسلمین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
آفرین
حاجی کجای کاری دکترها همشون کاسبن، میدونی چرا، چون سیستم یه انحصار ایجاد کرده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
دوست خوبم سلام
جالبه بدونی که تعداد زیادی از این عزیزان با سهمیه قبول میشن و شاید جالب باشه بدونی چه کسایی سهمیه دارن!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
داداش کدوم انحصار؟ شما هم برو درس بخون دکتر بشو. انحصار کار کانون وکلاست که اجازه نمیده فارغ التحصیلهای حقوق شروع به وکالت کنند وگرنه هر کس درس پزشکی را بخونه و تمام کنه، طبابت می کنه..

اما شاید دوست داری که درس نخونده طبابت کنی یا عطاری کنی، که در این صورت بهتره نزدیکان خودت را درمان کنی نه ملت را.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
اجازه دهند ادم هایی با بهره هوشی پایین پزشک‌شوند ؟ شما حاضری جانت رو‌ دست چنین پزشکی بدی؟
ناشناس
| France |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
باید ظرفیت پذیرش پزشکی بسیار بالا باشه تا این فرصت برای همه ایجاد شود و ازانطرف هم باید در اموزش و دروه تحصیل سختگیری در بالاترین حد خودش اعمال شود که فقط کسانی که بار علمی بالایی دارند فارغ التحصیل و پزشک شوند انووقت مشکل حل می شود بسیاری از کسانی که توانایی علمی را ندارند درمان وسط کار تغییر رشته خواهند داد هیچ اشکالی ندارد هر سال چند برابر میزان امروز فارغ التحصیل پزشکی داشته باشیم وقتی همه بار علمی بالایی دارند نتیجه اش به نفع کشور و مردم می شود اولین حسن ان از بین رفتن درامد نجومی پزشکان است وقتی درامد نجومی نبود تقاضا هم برای ورود به این رشته کم می شود در ضمن انهایی می مانند و طبابت می کنند که عاشق پزشکی و مردم هستند و نه دنبال پول و ثروت اندوزی
ناشناس
| Romania |
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
کسی که با سهمیه دکتر میشه چون تخصص و هوش پزشکی نداره باید راه و رسم رانت را هم یاد بدن بهش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
انحصار در پزشکی یعنی این همه سهمیه های جور واجور که مهمترینش همین سهمیه ایثارگرانه که افرادی که بار علمی پایینی دارند بدون تلاش وارد رشته های تاپ میشوندو در اینده با جون مردم بازی میکنند وگرنه سختی قبولی رشته های پزشکی به ضرر مردم نیست چون بهترین و باهوش ترین افراد وارد این رشته ها میشن و سودش در اخر به مردم و سلامتشون میرسه.البته که در اکثر کشور هاهم به جز اینجا بر اصل شایسته سالاری قبول میشن
جوادی آملی: وزارت بهداشت طبیب تربیت کند نه کاسب

یک جمله، مختصر ولی ژرف
قربونت بزرگوار عزیزما بیخیال
سردار اشتری، باید بگویم موضوع بازداشت این خانم ربطی به حجاب نداشت و موضوع دیگری بود و حکمی برای بازداشت وی وجود داشت
۱-یعنی بایستی مردم را اینگونه بازداشت کرد
۲- حکم‌بازداست را دست گشت ارشاد نمیدهند
۳- جالب تر اینکه خانم فهمیده حکم بازداشت دارد و دقیقا آمده جایی که گست ارشاد می ایستاد که بازداشتش کنند
۴-اشتری جان بجای ماست مالی بهتر است عذر خواهی کنی
و جبران خسارت و با شعور ملت بازی نکنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
از همه عجیبتر اون ابزاریه که اون مامور بانوی داخل ون در دست داره!!! به نظر میرسه دارن از وسیله ای که برای به دام انداختن جانوران کاربرد داره، استفاده میکنن
مهدوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
آفرین بر شما!
یکی از مهارتهای زندگی، تفکر نقاد است/
با این مهارت از متن یک گفتار میتوان به خیلی چیزها پی برد.
خوب فردا بازنشستگان فرهنگی همین امتیاز رتبه که شاغلان می زنند می خواهند خوب می شود تبعیض
پاسخ ها
فرهنگی بده کار به میوه فروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
بهتره دنبال تبعیض دور و بر آقایون و آقازاده ها باشی نه فرهنگی ها که دنبال حقشان هستند.یک نگاه به وضع معلمین کشورها پیشرفته بنداز.
یعنی ضرغامی نگران کشاورزی منطقه است!!! قطعا وزیر جهاد کشاورزی بایستی در اهمیت حفاظت از میراث فرهنگی دغدغه داشت و سخنرانی نماید!!!!
شما شعار الکی ندید جرأت دارید جلوی صید ترال چینی ها در دریای عمان و خلیج فارس بگیرید که هر دفعه میان همه چی را جارو می کنند روحانی از اول هم اصلاح طلب نبود دید که مردم به این جریان گرایش دارند به اون سمت رفت دید که قدرت دست دیگران هست گفت برای رضایت اینها باید ریشه تفکر اصلاحات را بکنم که موفق هم شد
پزشك است وعشق بي پايان به پول وانحصارورانت!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
کارشناس نطام پزشکی سال گذشته حداقل هزینه مطب را در تهران ۱۵ میلیون تومان اعلام کرد این هزینه چندان تفاوتی در شهرستانها ندارد چون همینکه بفهمند پزشک هستی کرایه ها را گران حساب می کنند دستمزد منشی و سایر وسایل مصرفی هم همه جای کشور به یک قیمت تمام می شود من متخصص اگر بخواهم با ویزیت امسال هزینه براورد شده پارسال را یر به یر بدهم باید روزی حداقل ۹ بیمار ببینم فکر می کنید چند پزشک متخصص روزی ۹ بیمار دارند؟ اگر با ویزیت عمومی بخواهم بیمار ببینم باید روزی ۱۳ بیمار ببینم. اگر بخواهم هزینه زندگی را در بیاورم تا به بالای خط فقر برسم این رقم باید به روزی ۲۰ بیمار برسد
پسرک فضول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
دولت است و یک مشت مدیر نالایق
الیاس نادرران همونی نیست که در انتخابات ریاست جمهوری 84 طرفدار احمدی نژاد بود و با نوبخت تو تلویزیون مناظره کرد و هر چی نوبخت در مورد احمدی نژاد و تفکرش می گفت ایشون مظلومانه اتهامات رو رد میکرد؟؟؟؟؟؟
ایشون که فهم سیاسی اش از اوضاع ایران و جهان در حد لیگ محلات و دهات هست و دو ریال درک سیاسی نداره بهتره حرف نزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
شما بهتره یه سرچ کنید ببینید ایشون چه طرح هایی رو تو مجلس مطرح کردن و چه اقداماتی برای شفافیت و فسادزدایی انجام دادن بعد قضاوت کنید
گزراش تهیه شود
قیمت کاهش داده شود
به مردم رسیدگی شود
تورم کاهش داده شود
عزیزم ما انتخابتون کردیم که دولت و دولتمردان صف اول "بکنیم و انجام بدیم" باشند
ما هم میگیم
دولت اجرایی شود
نه "شود"
این شود ها به چه کسی گفته میشه
برید انجام بدید
منتظرید ما با دست خالی چکار کنیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
ما که نفهمیدیم چی نوشتی حالا خودت یه بار از آخر به اول بخون ...آفرین
احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز در مجلس، امروز پس از دیدار با حسین امیرعبداللهیان، گفت ایران قرار است مذاکراتی را با قدرت‌های جهانی در خصوص برنامه اتمی ایران، از چهار روز دیگر (۲۹ مهرماه) از سر بگیرد!!!!!!!!

آقای بیگی شما همه کاراتون رو انجام دادید الان شدید سخنگوی وزارت خارجه و دولت
این خبرها رو بگذارید افراد ذیربط تر بزنن. شما به وظیفه نمایندگیت عمل کن
پاسخ ها
جعفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
چقدر حرف خوبی زدید. ایشان نماینده شهر ما هستند و تا حالا کار خاصی از ایشان ندیدیم. با آقای احمدی نژاد در دبی بود معلوم نیست کی برگشته و با وزیر جلسه گذاشته.
رضا
| Netherlands |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
مجلس باید در راس امور باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
چخ ممنون
عباس‌زاده سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: شرکت‌های چینی و لاینرهایی مانند کاسکو وارد برخی بنادر ایران نمی‌شوند!!!!!!!!!
مگه تحریم بهانه نبود؟؟؟؟؟
چرا دستور نمیدید که بیان؟؟
به همه شرکت ها و دولت ها دستور بدید که تحریم بی معنی هست و باید با ایران روابط معمولی تجاری داشته باشن
اگه دستورتون رو اجرا نکردن از پخش سریال ها و فیلم هاشون رو از تلویزیون جلوگیری کنید.
یعنی چی نمیشه توی پاسارگاه چاه حفر کرد . حتما میخواین کنار مقبره چاه بزنید ؟ خوب 5 کیلومتر دورتر چاه بزنین لوله کشی کنید شما که از خلیج فارس تا وسط کویر بلدین لوله بزنین . یه بهونه الکی میگیرین یه بودجه بگیرین گند بزنین به همه چی .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
در سال ۵۷ کلا ۴۶۰۰۰ حلقه چاه در ایران بود الان بیش از یک میلیون چاه حفر شده و آب های رو وزیر زمین کلا از بین رفته است حالا فردی بی سواد می آید می گوید چاه بزنیم آن هم در مقام یک مسئول میراٍ فرهنگی !!!!!! آن هم در نزدیکی مهمترین آثار باستانی و نشانه هویت فرهنگی ایرانیان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
نمیدانم چرا هیچکدام از مسولان دوست ندارند

که کار خودشان را بکنند ؟

رییس میراث فرهنگی، میخاد در کنار معتبر ترین اثر

فرهنگی کشور و دنیا چاه بزند و کشاورری کند !!!!؟؟

نماینده مجلس شده سخنگوی وزیر خارجه !!!؟

امام جمعه مشهد شده اند متخصص همه چیز !!!؟

وزیر راه و شهرسازی هنوز فکر میکند وزیر نفت است !؟

وزیر بهداشت ، مخالف واردات واکسن کرونا بوده !!!؟

پزشک هسته ای زاکانی ، عاشق شهرداری تهران !!؟

کسی که ۴۳ سال در قوه قضائیه بود ، شده رییس قوه مجریه !!؟؟

یک خلبان که شده شهردار تهران و رییس مجلس !!؟

مدیر مسول کیهان که نگو !!؟؟ متخصص سیاست و علوم دینی و موشک و فیمسازی و نفت و هسته ای و اقتصاد و فوتبال و والیبال و قایقرانی و روانشناسی
و علوم موشکی و استراتزیست نظامی و نجوم و
تاریخ و فلسفه و ورزش و سینما و تیاتر و پزشکی و فناوری تاسیسات انتقال دریا به کویر و دامپزشکی و ووووووووو
هزاران رشته های کشف شده و نشده !!!؟
پسرک فضول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
زدن چاه با فاصله ای مشخص از این میراث فرهنگی بین المللی باعث فرونشست زمین و تریب سازه می شود. دشتی که پاسارگاد در آن قرار دارد ممنوعه است و زدن چاه در آن ممنوع
ناشناس
| Romania |
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
۸:۵۷
دمت گرم
جناب آیت الله جوادی آملی توصیه بسیار خوبی کردند

ولی در جایی که ۶۰ درصد سهمیه دانشگاه های پزشکی و مهم
کشور بر اساس سهمیه های خاص !!! است

و نه بر اساس استعداد و سواد و عشق و شایستگی !!!!

و رسیدن به ثروت و قدرت و با استفاده از هر وسیله ممکن

و در اکثر سطوح مسولان



فکر کنم که این توصیه بسیار دیر حتی اعلام!؟
شده است !!!

و حالا اجرا و برنامه ریزی ان در این شرایط و با این مسولان اصلا ممکن میباشد ؟؟
که جای خود را دارا می باشد!!!
وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، یکی از محل های ایجاد انواع رانت و کاسبی، از محل سلامتی مردم است. متاسفانه!!!

و تا زمانی که این رانتها و انحصارها وجود دارد، در بر همین پاشنه می چرخد.

#پزشکان_کاسب
و
آخه خدایش این چه وضع مملکت داری هست یه روز یه وزارت خونه رو حذف میکنیم چند وقت دیگه دوباره احیامی کنیم یه روز ادغام میکنیم روز بعد جدا می کنیم.چرا فکر میکنید مشکل کشور اینه که نام وزارت کشاورزی بشه جهاد سازندگی؟
تا دیروز میگفتید با مامور خاطی برخورد انظباطی شد حالا میگویید موضوع دست بررسی است؟
در ثانی کسی که حکم بازداشت داره مامور مراجعه میکنه به خانه یا محل کارش و با نشان دادن حکم بازداشتش میکنه نه که ماشین گشت ارشاد اونجا کنار خیابان اونم با قلاب و با وضع ناشایست بزور میندازه داخل ون
این ضرغامی کسی بود که تا پیش از اینکه پست و مقام بگیره ادعای روشنفکری داشت هر چند که کارنامه او در صدا و سیمای میلی روشن بود و کسی فریب نمی خورد اما بار دیگر نشان داد که باطنش نه تنها بهتر از گذشته نشده است بلکه بدتر نیز شده است
جالبه، خود وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری(عزت‌الله ضرغامی) دارن نسل فرهنگی و گردشگری ایران را به انقراض می کشونن
آقای ضرغامی شما متولی میراث فرهنگی هستید نه وزیر جهاد کشاورزی . لطفا به امور خود بپردازید و از میراث فرهنگی صیانت کنید
خداييش در همين دوران كرونا كداميك از آقاياني كه به جامعه پزشكي و پرستاري نق مي زنند حاضر بودند جان خود و خانواده خود را ب خطر بيندازند و در بيمارستانها صبح تا شب بيمار كرونايي درمان و مراقبت كنند. در حال حاضر، خريد يك مطب و تجهيز آن ميلياردها تومان هزينه بر مي دارد. آيا فروشنده ملك و لوازم پزشكي ملاحظه پزشك را مي كند؟ يا قيمتهايشان را لحظه ب لحظه ب تناسب نرخ دلار بالا مي برند؟ در چنين شرايطي همه كاسب مي شوند. اقتصاد را درست كنيد، مردم را ب فكر فرار از اين كشور نيندازيد، زندگي مردم ك تامين شود و روح و روانشان ك آرام شود، همه خودبخود انسان مي شوند.
متاسفانه بعضی از اطباء بادرامدهنگفتشان وارد بازار بساز بفروش مسکن شدند و درآمدهای نجومی هم دارند نتیجه این امر هم می شود قیمت‌های میلیاردی مسکن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
وقتی پزشک محترم هسته ای شهردارمیشود که هیچ اطلاع قبلی هم ندارد وحتی درب ملاقات باشهروندان بسته میشود چه ایرادی داردکه پزشکی کارش رارها کند ودرکسوت معمار ساختمان بسازد اقلاً ضرری بکسی نمیزندوتولیداشتغال هم میکند
جناب آقای آملی کاملا درست میگن. پزشک ها پردرآمدترین هستند ولی خیلی ها که مطب خصوصی دارند مالیات نمیدن. یا پول نقد میگیرن و یا اخیرا کارت خوان به نام خودشان نیست و چند روش دیگر برای دور زدن مالیات. شاید کارتخوانی به نام خودشان باشد ولی پشت میز کارت خوان اصلی به نام دیگری هست. لطفا حلال یا حرام بودن درآمدی که به این شکل بدست میاد رو مشخص کنید لااقل اگر ذره ای انصاف هم داشته باشند اینکارو زرنگی خودشون تلقی نکنند.
جهت اطلاع در اغلب دیگر کشورها درصد مالیات با حقوق زیاد میشه. برای درآمدهای بسیار بالا مالیات تا 50 الی 60درصد درآمد هم میتونه باشه. اگر ایران هم این سیستم رو پیش بگیره نیازی به درآمد نفتی نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
قابل توجه شما، مالیات پزشکان دولتی پلکانی است و با افزایش درآمد تا 70 درصد میرسد. اکثر پزشکان هم در بخش دولتی کار می کنند و بخش کمتری در خصوصی. به نظر می رسد تنها جایی که این کار درست مالیات گرفتن انجام میشه فقط برای پزشکاست تو ایران!
تابناک داری گند میزنی به سایت
مرد حسابی بیشتر از 12 ساعت از انتشار خبر گذشته هنوز نظرات کامل درج نشده
این چه وضعیه خب؟؟؟ اصلا میخوای نظرات رو کلا حذف کن خیالت راحت بشه
جناب استاد جوادی آملی عزیز این مسولین و سران و دولت است که با تصمیمات بد اقتصادی و عدم مدیریت اقتصادی صحیح، طبیب را به کاسب تبدیل می کند نه وزارت بهداشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
تا وقتی که ورودی رشته پزشکی 60 درصدش بر اساس سهمیه باشه نه بر اساس استعداد وضع بهتر از این نمیشه
در غرب خداشناسی واقعی چندین برابر شرق است ، اصول انسانی و سازمانهای خیریه ای از غرب پایه گذاری شده است ، هزینهٔ پزشکی غرب یک دهم ایران است ؟،،،توصیه ایشان خیلی خوب است اما باید توجه داشت که یک پزشک خود را با کدام شغل سنجش نماید ؟،،فکری بحال دلالان کنید ؟،،،
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
شماازکدام کشورغربی این اطلاعات جامع وکافی وعالی راداری که پرچمش عین پرچم خودمانست اقلاًقبل ازاطهارنظر سرچ میکردی ویزیت پزشکان رادرکشوورهای غربی اطلاعات خوب شماخوبترمیشد
شما نظام مالیات ستانی آلمان در کشورت پیاده کن ببینیم کی می تونه با دلالی، رانت، انحصار، سفته بازی، کار نکردن و .... پول دار بشه. حاج آقا مگر حوزه خودش را متولی تربیت مردم نمی دونست حالا چی شده که شما از وزارت بهداشت می خواهید پزشک با انصاف تربیت کنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
درود بر شما سانسورچی گرانمایه
حاج اقا چرا در این کشور هر گروه سرکار می ایند برای گروه و دارودسته خودشون کار می کنند وزارت بهداشت در شش دونگ در اختیار پزشکان است هر قانونی که وضع می کنند به نفع خودشان است باور نمی کنید تحقیق کنید
وقتی رتبه 80 هزارم میشه پزشک
انتظار کاسب بجای پزشک را هم داشته باشید
از سال ها قبل این جریان ادامه داره
منتها الان گندش دراومده
آقای دکتر زاکانی
که شده شهردار تهران، نمونه اش است
ناشناس8:57 لايک داری.
مگر حوزه علمی توانسته تاجر تربیت نکند که وزارت بهداشت بتواند....
چاپلوسی و دروغگویی تو کشور داره بیداد می کنه در صورتی که اسلام میگه دروغگو دشمن خداست
جناب ایت الله جوادی چند نفر مداح یا روحانی دیدی مفتی روصه بخواند ؟
سلام.
فکرمی کنید حقوق یک پزشک عمومی دراستخدام وزرات بهداشت با۲۲سال سابقه کارچقدر؟بین ۹تا۱۱میلیون.
پ
ولی در جایی که ۶۰ درصد سهمیه دانشگاه های پزشکی و مهم
کشور بر اساس سهمیه های خاص !!! است
به همین دلیل جناب آقای ذاکانی رفته شهردار بشه چون حداقل اینرا فهمیده که علم و سواد کافی برای ورود به جرگه پزشکی ندارد و شهرداری جای بهتری است برای در آمد و خدمت.
مملکت به این پهناوری همه جاراول کردی رفتی به مشکلات مردم ساکن پاسارگادبخصوص حول وخوش مقبره کورش برسی!
وقتی وکیل آرمان بازی کثیفی را آغاز می کند، گناه اش کمتر از قاتل نیست. بهانه احتمال زنده ماندن دیگه چیه؟
اقای ایت الله!!!!! بهتر است این گونه نسخه ها را برای حوز ه ها بپیچی نه برا نخبگان تحصیل کردگان دانشگاه
دولت رئیسی تعداد استان ها را به ۶۰ استان افزایش دهد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی