بازدید 45152
دو هزار و هفتصد و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

رئیس دانشگاه آزاد: چندصد میلیون برای توئیت علیه ما هزینه کردند / فریدون عباسی: هنوز برجام را خسارت محض می‌دانم / دومین توئیت روحانی بعد از ریاست جمهوری با هشتگ «تدبیر شجاعانه» / نظر حدادعادل درباره کسانی که فرزندانشان را از کودکی به غرب می فرستند

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند شرکت کشتیرانی ایران: اجازه ورود به بنادر چین را نداریم / هشدار نشریه سپاه درباره نرخ مشارکت در انتخابات عراق / اظهارات جواد امام درباره ادامه فعالیت نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۸۱۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴ 12 October 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

نظر حدادعادل درباره کسانی که فرزندانشان را از کودکی به غرب می فرستند

وی با بیان اینکه در حال حاضر برای انجام هر فعالیتی باید ابتدا شناخت کافی از غرب داشت، افزود: افرادی بودند که اعتقاد داشتند باید فرزندان خود را از کودکی به غرب بفرستند تا افرادی کاملا با تفکر غربی به کشور بازگردند. زمان بسیاری لازم بود تا این تفکر به تفکر نقد غرب برسد. حدادعادل اظهار داشت: شناخت غرب، سنگ بنای هر فعالیتی در ایران است، البته غرب شناسی یا غرب زدگی تنها در حوزه سیاسی تعریف نمی‌شود، بلکه از نظر اجتماعی و فرهنگی نیز قابلیت بررسی دارد.رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی گفت: یک غرب زدگی عوامانه در کشور وجود دارد و این غرب زدگی نتیجه نشناختن غرب توسط خواص یعنی استادان و اندیشمندان است. استادانی که قصد دارند در این پژوهشکده راهنمای دانشجویان باشند، باید خودشان غرب و آسیب‌های آن را به خوبی مطالعه کرده باشند. حداد عادل تاکید کرد: تمدن غرب شامل روح و جسم است. افراد عامه جسم غرب را می‌شناسند و افراد خاص روح تمدن غرب را شناخته‌اند.

‌چینی‌ها بلندتر شدن متوسط قد خود را جشن گرفتند

رشد و ثبات اقتصادی در چین باعث افزایش متوسط قد مردم این کشور شده است.نتایج مطالعه‌ای جهانی، گزارش کمیسیون بهداشت چین را مبنی بر افزایش ۹ سانتی متری قد مردان تایید کرد.در فاصله سالهای ۱۹۸۵ تا ۲۰۱۹، متوسط قد مردان ۱۹ ساله در چین تقریبا ۹ سانتی متر افزایش یافته است؛ کمیسیون ملی بهداشت کشور چین نیز اخیرا اعلام کرد که میانگین قد مردان ۱۸ تا ۴۴ ساله چینی بین سالهای ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ تقریبا ۱.۲۷ سانتی متر افزایش یافته است. این خبر با چنان استقبال مردم این کشور همراه شد که هشتگ مرتبط آن بیش از ۲۰۰ میلیون بار بازنشر گشت./همشهری‌آنلاین

ادعای جدید باکو علیه ایران!

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان در گزافه‌گویی آشکار مدعی شد: توصیه ما به کسانی که در تلاش برای یافتن تروریست‌ها هستند، این است که اطراف خود را خوب ببینند.متأسفانه وزارت خارجه ایران از کمپین توهین‌آمیز خود علیه آذربایجان دست نمی‌کشد. ما قاطع چنین اتهاماتی را رد می‌کنیم. ما این را در جنگ ۴۴ روزه گفتیم و بار دیگر تأکید می‌کنیم که هیچ تروریستی در آذربایجان وجود نداشت.تهران به این اتهامات بی اساس متوسل شده است، زیرا باکو از ورود غیرقانونی کامیون‌های ایرانی به آذربایجان جلوگیری و مناطق خود را از کنترل ارمنستان خارج کرده است.

دومین توئیت روحانی بعد از ریاست جمهوری با هشتگ «تدبیر شجاعانه»

حسن روحانی رئیس‌جمهوری سابق در توییتی به مناسبت سالگرد تاسیس شورای‌عالی امنیت ملی نوشت: هوشیاری نسبت به تحولات منطقه/جهان و تدبیر شجاعانه ⁩برای صلح و امنیت ملی لازمه پیشرفت کشور است.

متن کامل توئیت روحانی به شرح زیر است؛

رئیس دانشگاه آزاد: چندصد میلیون برای توئیت علیه ما هزینه کردند / فریدون عباسی: هنوز برجام را خسارت محض می‌دانم / دومین توئیت روحانی بعد از ریاست جمهوری با هشتگ «تدبیر شجاعانه»

 

 

سفر سردار قاآنی به عراق تکذیب شد

سفیر ایران در عراق ادعاهای برخی از رسانه‌ها مبنی بر سفر فرمانده نیروی قدس سپاه به این کشور همزمان با برگزاری انتخابات پارلمانی عراق را تکذیب کرد. ایرج مسجدی در توییتی نوشت که مطالب منتشره در برخی از شبکه‌ها و وسایل ارتباط جمعی نادرست و دروغ است.دیروز برخی از رسانه‌های عراق از جمله خبرگزاری شفق به نقل از یک مسئول دولتی مدعی سفر سردار قاآنی به عراق برای گفت‌وگو بر سر نحوه تشکیل کابینه و ائتلاف‌ها شده بود.

فریدون عباسی: هنوز برجام را خسارت محض می‌دانم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برجام را خسارت محض و آن را مجازات مجرم می‌دانم، درباره مذاکرات اظهار داشت: باید با داده‌های روز مذاکره کنیم و همچنین در راهبرد مذاکراتی کشور یک بازنگری انجام شود.فریدون عباسی نماینده مجلس یازدهم در گفت‌وگو با ایلنا، درباره اینکه به نظر می‌رسد که نظر مجلس و برخی از اصولگرایان نسبت به برجام در حال تغییر است و از خسارت محض به سمت مذاکره سازنده تغییر کرده است، اظهار داشت: برجام را خسارت محض و آن را مجازات مجرم می‌دانم و از این دو عبور نمی‌کنم؛ از طرفی در اثر پافشاری‌های افراد بی‌منطق در کشور، اجازه اجرای برجام به دولت داده شد اما تصویب نشد.وی افزد: دولت پافشاری می‌کرد و به همین دلیل با ۲۸ شرط قرار شد که برجام را اجرایی کند، آیا ۲۸ شرط را محقق کردند؟ من بعید می‌دانم. ده شرط شورای عالی امنیت ملی ۹ شرط مجلس و ۹ شرط نیز مقام معظم رهبری مطرح کرده و قرار بود با این ۲۸ برجام در کشور ما اجرایی شود؛ آن هم برای اینکه ما به دستگاه اجرایی اجازه دهیم نظری که برای حل مشکلات کشور دارد را اجرایی کند تا بفهمد که امکان‌پذیر نیست.

اظهارات جواد امام درباره ادامه فعالیت نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان

جواد امام از ادامه‌ی فعالیت‌های نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان خبر داد.جواد امام، عضو نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان درباره‌ی برگزاری جلسات این نهاد به انصاف نیوز گفت: جلسات نهاد اجماع‌ساز به صورت مرتب برگزار می‌شود، برای آینده برنامه‌هایی هم داریم و اگر نیاز به رسانه‌ای شدن باشد، توسط سخنگو اعلام می‌شود.دبیر مجمع ایثارگران افزود: ترکیب اعضای نهاد اجماع‌ساز مثل گذشته است، این نهاد فقط برای انتخابات نیست، یکی از کارکردهای جبهه می‌تواند انتخابات باشد. بلکه هر فعالیت سیاسی که اقتضا کند را دنبال می‌کند؛ از جمله موضوع‌های متفاوتی در حوزه‌ی سیاسی و احزاب.جواد امام اضافه کرد: تمام مسائل روزی که با سرنوشت کشور و شهروندان سروکار دارد، مثل قانون‌گذاری و نحوه‌ی تعامل با دولتمردان و حاکمیت و مجلس، سیاست خارجی و داخلی و آنچه که در راستای منافع ملی ما اقتضا می‌کند که باید مردم نسبت به آن حساس باشند و کنشگری داشته باشند.

هاشمی‌طبا: نمایندگان جز دشنام‌دادن به روحانی کاری نکرده‌اند

مصطفی هاشمی‌طبا، فعال و تحلیلگر مسائل سیاسی درباره عملکرد مجلس یازدهم گفت: «پر واضح است و بحثی وجود ندارد که نمایندگان مجلس به شعار‌هایی که در انتخابات سال ۹۸ دادند، عمل نکردند. تا زمانی که دولت آقای روحانی وجود داشت که مجلس یازدهم به دنبال دشنام‌دادن به دولت بود و بعد از آن هم که موضعی انفعالی اتخاذ کرده است.» او درباره رویکرد مجلس در حوزه سیاست خارجی و داخلی هم بیان کرد: «مجلس که در حوزه سیاست خارجی تصمیم‌گیرنده نیست و بر اساس سخنان رهبر انقلاب، نهاد‌های بالادستی سیاست خارجی کشور را تعیین می‌کنند. در حوزه سیاست داخلی و اقتصاد هم نمایندگان هیچ ایده‌ای ندارند و اصلا نمی‌دانند نظام اقتصادی یعنی چه و باید بر اساس چه مدلی در اقتصاد کشور را پیش ببرد. آن‌ها فقط می‌آیند مثلا یک قانون برنامه پنجمی می‌نویسند و بعد مصوباتی در ضدیت با آن تصویب می‌کنند. مثلا در برنامه پنجم می‌نویسند برای طرح‌های دولتی ۲۰۰ هزار میلیارد بودجه لازم است، اما خودشان پنج هزار میلیارد تصویب می‌کنند. این نشان می‌دهد خودشان هم نمی‌دانند می‌خواهند چه کار کنند». این فعال سیاسی اظهار کرد: «نمایندگان کنونی در زمان آقای روحانی جز خرابکاری کاری انجام نمی‌دانند و اکنون هم فقط نظاره‌گر هستند و گاهی هم اقدامات دولت را تأیید می‌کنند تا بگویند ما هم هستیم.»

رئیس سابق موساد: ایران با بمب هسته‌ای فاصله دارد

رئیس سابق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی ( موساد ) بر خلاف مواضع مقام های ارشد این رژیم که بارها مدعی نزدیک بودن ایران به ساخت بمب هسته ای شده اند، گفت: ایران با ساخت بمب هسته ای فاصله دارد.

هشدار نشریه سپاه درباره نرخ مشارکت در انتخابات عراق

نشریه اخبار روزانه سپاه در واکنش به برگزاری انتخابات پارلمانی در عراق و میزان مشارکت مردم در آن نوشت: ۱۶۷ حزب در انتخابات پارلمانی عراق رقابت داشتند و ۲۵ ائتلاف حزبی در این انتخابات به رقابت پرداختند. از این میان، ۹ ائتلاف متعلق به شیعیان بود و ۱۶ ائتلاف تازه تأسیس بودند. سنی‌ها هم در قالب دو ائتلاف تقدم و عزم به رهبری محمد الحلبوسی، رئیس کنونی مجلس عراق و خمیس الخنجر، سیاستمدار و ثروتمند معروف عراقی در میدان رقابت حضور داشتند. در میان کرد‌ها هم تنها ائتلاف موجود، ائتلاف اتحادیه میهنی کردستان و جنبش تغییر (گوران) بود و حزب دمکرات کردستان به رهبری بارزانی رأساً و بدون ائتلاف در انتخابات شرکت داشت. با اینکه حدود ۶۰ درصد از واجدین شرایطی که دارای کارت‌های انتخاباتی بیومتریک بلندمدت و کوتاه‌مدت بودند، در این انتخابات شرکت نکردند؛ اما با در نظر گرفتن شرایط خاصی که انتخابات در آن برگزار شد؛ از جمله، تهدیدات گروه‌های تروریستی، مشکلات عدیده و انباشته اقتصادی، تحریم انتخابات توسط بخش بزرگی از جوانان و مداخلات خارجی برای کم‌رنگ کردن انتخابات، مشارکت ۴۱ درصدی مردم عراق در انتخابات، یک مشارکت «قابل‌قبول» و «منطقی» به نظر می‌رسد، لیکن این مشارکت نسبتاً پایین در حکومت دموکراتیک عراق که عمر زیادی از براندازی حکومت دیکتاتوری و خفقان صدامی نمی‌گذراند، یک «تلنگر جدی» برای دولتمردان عراقی است که توجه ویژه‌ای به علل و عوامل مؤثر در نارضایتی مردم که عمدتاً اقتصادی است و پیامدهای خود را در روندهای سیاسی نشان داده است، داشته باشند.

شرکت کشتیرانی ایران: اجازه ورود به بنادر چین را نداریم

رییس شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: از سال گذشته ورود ناوگان شرکت کشتیرانی ( ناوگان ملی جمهوری اسلامی ایران) به بنادر چین ممنوع است. محمدرضا مدرسی خیابانی در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانوردی با اشاره به محدودیت و ممنوعیت ورود ناوگان ایرانی به چین گفت: از سال گذشته ممنوعیت ورود ناوگان شرکت کشتیرانی به بنادر مهم چین شروع شد و به همین دلیل تا چهار ماه متوقف مانده بودیم. وی ادامه داد: در حال حاضر هم امکان تردد به بنادر مهم چین را نداریم.

رئیس دانشگاه آزاد: چندصد میلیون برای توئیت علیه ما هزینه کردند

رئیس دانشگاه آزاد تاکید کرد: می‌خواستند دانشگاه را با اطلاعات غلط به زمین بزنند اما مومن هشیار است و نباید اجازه دهد شعارهای فریبنده دانشگاه را زمین بزند. وی گفت: در جلسه هیات امنا گفتند چرا می‌خواهید فلان ساختمان را بفروشید، گفتم هرکسی ساخته باید محاکمه شود که چرا به خودش اجازه دهد سرمایه دانشگاه را یک جایی حبس کند! ما از سال ۹۰ تا الان ما داریم بدهی ها را صاف می‌کنیم. طهرانچی تصریح شد: فقط در ماه خرداد، ۷۲۰ هزار توییت زدند و ریتوئیت کردند با عنوان اینکه « در دانشگاه آزاد چه خبر است». منشاء ۳۱۶ تا که برخی از آنها تا روزی ۶۰۰ توئیت می‌زدند. چند صد میلیون هزینه کردند که بگویند در دانشگاه آزاد چه خبر است تا به عزل رسیدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۶
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۲۷
آقای عباسی انسان‌هایی که تو کارشون صادق هستند مثل تو کم هستند . متاسفانه برجام روحانی جنازه متعفن بود ولی حالا داره رییسی شوک درمانی میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
ساندیس هسته ایی ندیده بودیم که دیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
از برجام خارح شوید.پاره اش کنید.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
این عباسی واقعا یک کاسب تحریم و یک ساندیس خور هسته ای است.....
آقای حداد عادل که دخترشون دادن به یک‌ خانواده شهید پرور آمریکایی چرا !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
ایشون قصد داشتن با این کار هم از شهدای امریکا قدردانی کرده باشن هم اینکه می خواستن فرهنگ منحرف غرب را بهتر بشناسند. خخخ خ خ خ خخخ یاد حرف بابم افتادم که می گفت یه بنده خدایی بوده و تو یکی از منبرباهش به مردم گفته اگه بچه تو خ،ونه روی فرش قضای حاجت کرد اون تیکه از فرش نجس هست و باید اون رو با قیچی ببرین... از قضا همسر اون بنده خدا اون روز پای منبر بوده و به توصیه ایشون گوش می کنه و بعد از اینکه بچشون روی فرش کثیف کاری می کنه حاج خانوم هم اون تیکه از فرش را با قیچی پاره می کنه و وقتی اون اقا خونه می ره و می بینه چه اتفاقی افتاده از همسرش سوال می کنه که چرا فرش رو قیچی کردی و حاج خانوم هم میگن خودتون تو منبر گفتین که نجس میشه و باید قیچی کنین........ اون بنده خدا هم میگه من اون حرفها ر،و برای مردم گفتم نه برای خودمون
باید علیف بابت تهدید کردن قطع مرز ایران با ارمنستان آشکار پشت تریبون از ایران عذرخواهی کند.چطور این توهمات به سر اینها افتاده که کاری که ۸سال صدام نکرد را اینها انجام بدن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
ایران از چهار طرف در محاصره است. فقط عراق نیست.
حضرات اگر قرار دادی خسارت محض برای شما وبرای طرف مقابل هم یک نوع باج دادن بوده و زده زیر میز.خوب پس دیگه دنبال چی هستید.از همین فردا پاره کنید و آتش بزنید وبه مجامع بین المللی اعلام کنید.برجام تموم شد.نخود نخود هر که رود خانه خود.وخیالهمهه را راحت کنید.والسلام.
فکر کنم حداد قرار نوه‌اش بفرس غرب آمده جاده صاف کنه
آقای عباسی! ما هم وجود بعضی ها را در کشور و مجلس خسارت وزیان محض می دانیم.
آقای حداد عادل احیانا صحبتی در مورد کسانی که دامادشان از خانواده شهید پرور آمریکایی است نکرده اند!؟
جناب حداد عادل: داماد شما مدتها کجا اقامت داشتند؟ در شرق بودند یا غرب؟
آقای حداد عادل ما نه مثل شما زورمان می‌رسد که برای تحصیل فرزندمان مدرسه تاسیس کنیم!!! و نه پول این را داریم که فرزندمان را از کودکی در اروپا و آمریکا پانسیون کنیم و نه خواستگار آمریکایی برای دخترمان!! داریم. اگر چیزی هست بین خودتان آن را حل کنید لازم نیست مردم مخاطب شما باشند!!!!
روحانی0فقط محاکمه شود تاکاری که عرضشو0نداره نپذیره
اقای حداد فرد غربی را داخل خانهاش اورده وجز خانوادهاش کرده برای بقیه اخه
آقای عباسی هنوز برجام را نه کسی تایید کرده و نه قبول کرده حال شما یه راه کار برای برون رفت از این اوضاع اقتصادی ایران ارایه بده که اصلا برجام هم نیازی بهش نباشد
آقای عباسی هنوز برجام را نه کسی تایید کرده و نه قبول کرده حال شما یه راه کار برای برون رفت از این اوضاع اقتصادی ایران ارایه بده که اصلا برجام هم نیازی بهش نباشد
نارضایتی مردم عراق عمدتاً اقتصادی است؟؟؟؟
منظور روحانی از "تدبیر شجاعانه"، همان "کوتاه آمدنهای خوش خیالانه" است!
اگه بری مذاکره کنی یه برجام بهتر می تونی بسازی!
عده زیادی از غرب زدگی به غرب گدایی و غرب پرستی رسیده اند و سرباز پیاده غرب در سرزمینهای دیگر هستند.
آقای عباسی خسارت محض مجلس اقلیتی فرمایشی است و و امثال شما و جبراییلی و رائفی پور جمع خود پرستان هستید
حداد عادل. بالاخره غرب خوب است یا بد ؟اما اگر از غرب استفاده نکرده بودیم الان مثل نیاکانمان در دوره فتحعلی شاه زندگی می کردیم جهان سومی ها کلا طلبکارند از غرب می خواهند همه چیز را مفت و مجانی در اختیارشان قرار دهند
آقای حداد عادل این مطلب را قبلا هم به یکی از همفکرانتان در همین سایت کامنت کردم به شما نیز می گویم که :
اگر ۷۰٪ مطمئن باشیم که سبک زندگی غربی هم آش دهن سوزی نیست ولی ۱۰۰٪ مطمئنیم که بدیل وجانشین آن شما هم نیستید .
ما جزایر وبنادر خود را به چین واگذار میکنیم .آنها در عوض حتی اجازه ورود کشتیهایمان را به بنادر خود نمیدهند . پس فرارداد 25 ساله این بود ؟
آقای حداد عاقل ما هم اگر مثل جنابعالی پول داشتیم برای فرزندمان مدرسه اختصاصی مس ساختیم
اقای حداد عادل در مورد دامادی در غرب یزرگ شدن صحبتی ندارن؟
چگونه است که برای عراق انتخابات تلنگر هست برای ایران
با همان میزان مشارکت سرفرازی است
آ قای حداد عادل یعنی حالا که از نظر شما تمدن غرب عخ و بده امثال شما که چهل و دو سال کشور دستتون بوده بفرمایید چه تمدنی رو اجرا کرده اید که این همه خلاء فرهنگی اجتماعی و اقتصادی داریم نمونه اش تجرد جوانان،،و رکورد شکنی طلاق،، بیکاری اونم تو کشور ثروتمندی مثل ایران،،به هدر رفتن منابع و فرصت های بسیار،،به هدر رفتن عمرنسل جوان و پیر شدن جمعیت کشور،فرار مغزها،،تبعیض ،
ونارضایتی اکثریت توده مردم نمونه اش عدم شرکت اکثریت مردم در انتخابات و،،،،،،،،،و،،، در حالیکه همین غرب بدون ثروت های خدادای آرزو ومقصد اکثریت مردم فقط برای بدست آ وردن یک شغل و زندگی کم دغدغه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
البته از نظر آقای حداد اگر در آمریکا یک خانواده ی شهید پرور مثل خانواده داماد ایشان باشه مشکلی نداره، در مورد گزارشی هم که گفتن بدن که سال چی بوده و چکار کردن متاسفانه در کشور ما مسئولین در رده های مختلف مصئون از ارایه گزارش هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
تمدن ساختند که الان دختر دسته گلشون به همراه همسر محترم در آمریکا اقامت دارند.
ناشناس
| Germany |
۰۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
سئوال سخت ازشون نپرس، ساده ترش کن، مثلا بفرمایند دامادگرامی متولد و ساکن امریکا خوبه
طالبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
اگر اخ هست دختر شما خارج از کشور چه میکند؟؟؟
- مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
خود شما که فرزندانتان امریکا هستند و با یک خانواده شهید پرور امریکایی وصلت کرده اید . برای ما بد شد؟!!!!
این برجام ، چیست ؟
که اسراییل و ترامپ و تندروهای امریکایی
همزمان با جبهه پایداری ها و تند روهای اصولگرا و کاسبان تحریم
بشدت با آن مخالف هستند ؟ ؟؟؟ !!!!!!
پاسخ ها
بابک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
برجام سند عقلانیت در دیپلماسی است که به نام پر افتخار دکتر ظریف و دکتر عراقچی ثبت شده است..گروه اندک که بعضا خود و خانواده محترمتان گرین کارت
،، آمریکا دارند مخالف برجام هستند چونکه منافعشون در خطر است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
آنها مخالف اصل مذاکره و اینها مخالف باج دادن
آزاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
تا وقتی هر طرف خودش را محق میداند و متعصبانه در مواضع خود ذره ای تغییر نمیدهد برجام یعنی آب در هاون کوبیدن
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
برای همین هست آمریکا و اروپا له له می زنند برگردند برجام.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
برجام عامل ثبات در اقتصادایران، عامل برنامه ریزی بلند مدت اقتصادی ایران، عامل ایجاد روابط با کشور های جهان، عامل آرامش و روانی مردم ایران، عامل جلوگیری از ایران هراسی در جهان، عامل جلوگیری از دشمن سازی جهان و حالا ببین این افراد و گروه چه منفعت های از بهم ریختن برجام و هر برنامه و موضوعی دیگه که مانع این عوامل بشود، می برند
41 درصد مشارکت در عراق پایین است اونوقت در ایران مشارکت از این هم کمتر بود این نشانه چیست؟
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
تو ایران نشانه رضایت کامل مردمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
استفاده از سیستم الکترونیکی بسیار پیشرفته ‌که شخصا حسودی کردم و حسرت خوردم

و نظارت ۸۰۰ ناظر بین المللی بیطرف

نشان دهنده : سلامت انتخابات عراق

و خواست شرکت کننده هایی که خواستار ارامش و سازندگی و اصلاح و عدم دخالت تمام کشورها
در امور کشورشان هستند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
ای کیو ما میگیم برجام خیلی وادادگی داره! انها میگنند شما که روحانی رییس چمهور تون بود و نفوذی داشیم .باید وادادگی مثل عربستان می بود.حالا ما مخافیم انها هم مخالفند .اما این کجا و ان کجا؟!!
جناب حداد عادل که فرزندشان در امریکا تحصیل کرده اند

و انجا همراه همسر تبعه امریکایی خودشان زندگی می کنند

بفرمایند : که چه سنی برای اعزام فرزندان به اروپا و امریکا مناسب تر است ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
خانواده ایشان رفته اند تا روح و جسم غرب را بشناسند
ناشناس
| Spain |
۰۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
آخه همه مردم به ثروتمندی آقای حداد نیستند که برای آقازاده خود مدرسه اختصاصی بسازد ودیکر احتیاجی به عرب رفتن ندارند چون خانه اختصاصی ماشین اختصاصی و تفریحات اختصاصی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
فرزندش الان ایرانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
مگر خبر ندارید داماد آمریکایی الاصل حداد خانواده شهید تشریف دارن؟
به گفته حداد دایی داماد شهید شدن حالا چگونه بوده یا نبوده مشخص نشد ولی با شهادت دایی داماد خانواده شهید تلقی میشه
نمیدونم من هم که هم پدر همسادمون داوطلب رفته جبهه شهید شده وجزو خانواده شهید محسوب میشم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
عحب رویی دارد این آدم.
ندی ن کلمه تعلیق البته در ضمائم برجام یعنی در آن پست‌های برجام که اتفاقا اونها اجرایی شدند هم از شجاعت و تدبیر می خواست روحانی جان
آقای فریدون عباسی ! بابا دیگه همه سه قوه که دست خودتون هست . دیگه روحانی و ظریف نیستند که بگید به خاطر اونها در برجام مانده ایم . اگر جرات دارید و مرد هستید از این خسارت محض خارج شوید تاببینید .... !! دیگه حرف بس است . خوب خارج بشید دیگه از این خسارت محض ! چه کسی جلوی شما را گرفته ؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
فریدون عباسی یه ادم بیسواد هست...
نادری پور
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
درود به شرفت
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
فقط طیف پایداری اصولگرای واقعی هست بقیه اصولسوارند...چند نفر در مجلس پایداری اند کمتر از ۱۰۰ نفر با اینا نمیشه هیچ کار کرد
ناشناس
| Spain |
۰۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
فقط فکر کنید که امثال این آدمها برای اینکه حقوقشان حلال باشد باید اظهار فضل بکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
متن توافق
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
!میخواد بگه منم هستم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
همه میدانند کسانی که وجودشان برای کشور و مجلس خسارت محض است؛ دلشان تنگ شده برای سفرهای خانوادگی به وین!
انگار بعضی ها از نتیجه انتخابات عراق ناخشنود هستند اما همه باید در مقابل انتخاب مردم این کشور سر تعظیم فرود آورند
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
انتخاباتی که الکاظمی(آمریکایی) بره ۸۰۰ تا ناظر برگزار کننده از اروپا بیاره نتایجش از قبل معلومه... دوباره همین الکاظمی نخست وزیر میشه...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
این بار عربستان پیروز انتخابات عراق،شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
یعنی چه که میگه "مجازات مجرم می‌دانم "کی مجرم و کی مجازات میکنه مجازات مجرم که خوبه
اگر آقای فریدون عباسی چشمان خود را باز و از نگاه متعصبانه پرهیز نماید باید به این نکته پی ببرد که تلاش تمامی مسئولین عالیرتبه نظام برای بازگشت به مذاکرات وین، نشاندهنده بطلان نظریه ایشان راجع به برجام میباشد
اقای‌ عباسی‌ زمانیکه‌ احمدی نژاد‌ مملکت‌ را بهم ریخت‌ و قطع نامه هایی‌ بسیار خطرناک علیه مملکت‌ در صندوق‌ شورای امنیت‌ انداختند‌ و رفتند‌ ، زمانیکه با تحت بند هفت قرار گرفتن‌ کشور‌ سایه جنگ هر لحظه‌ بیشتر‌ روی ایران‌ قرار میگرفت‌ روحانی‌ با برجام‌ اقلا‌ این قطع نامه ها را خنثی کرد‌ و میرفت‌ که اوضاع‌ اقتصادی را بهبود‌ ببخشه‌ و با دنیا‌ رابطه‌ برقرار بکته‌ که امثال‌ شما‌ گرد و خاک کردید تا حقیقت را بپوشانید‌ و جلوی پیشبرد‌ امور توسط‌ جناح‌ روحانی را بگیرید‌ و ناکام بزارید‌ ولو دودش بچشم‌ ملت مظلوم‌ بره‌ ولی همیشه آدرس غلط دادید‌ و فکر کردید‌ مردم‌ ببو هستند و نمی فهمند‌ ؟!! شما ها مقصر ایت وضع هستید‌ ...
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
در زمان احمدی نژاد به غنی سازی ۲۰ درصد و بازفراآوری پلوتونیم رسیدیم ولی همه با برجام به باد رفت و تاسیسات مهم و گران فردو در عمق ۲۰۰ متری زمین فقط تبدیل به آزمایشگاه شده و اراک تعطیل شده!!
ناشناس
| France |
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
عباسی خوب شد با چشم بندی و کار اکروباتیک وجیمز باندی دشمن صهیونیستی را ناکام گذاشتی هردانشمندی نمیتونه مثل شما هم دانشمند باشد وهم جیمزباند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
اگه فکر میکنی روحانی کاری کرده خیلی ساده ای
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
زمان احمدی نژاد وعملکردش صد برابر بهتراز حسن روحانی وکل رییس جمهورهای اخوند در جمهوریه اسلامی بود
مشارکت 40 درصد در عراق نگران کننده ولی در ایران حماسه‌ مردمی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
گل گفتی علی جان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
بله چون در عراق رییس جمهور توسط مردم تعیین نمیشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
نه بابا ، اگه بل همین درصد مشارکت گروه های
طرفدار ایران برنده شده بودند ، بازم حماسه بود
شرم بر شما اصولگرایان
تا دیروز برجام سند بردگی ملت بود
حالا شده مبارک و میمون .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
و البته شرم بر اصلاح طلب ها که بدتر از اصولگرایان هستند. با ااصولگراها حداقل آدم تکلیفش مشخصه. یک رو دارند. ولی اصلاح طلب ها هر روز یک رنگ می شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
اصلا هم مبارک و میمون نشده
اگه شما جرات دارید از برجام خارج بشید مثل ترامپ ؟؟ معلوم میشه دولت سیزدهم خیلی آویزان تر از روحانی به برجام هست.
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
عزیزم با تعهداتی که در برجام دادیم، خروج یکجانبه ایران تبعات سختی براش داره. اون کاهش تعهدات هم که داشتیم به خاطر خروج اولیه امریکا بود. وگه نه سختتر از الان مجازات میشدیم
طهرانچی، پدر هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی( بویژه بورسیه ها و غیر بومی ها) را درآورده اکنون مدعی هم هست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
در آزمون دکترا که از نظر علمی قبول شدم، و مصاحبه ها 2 دقیقه هم کمتر بود 12 ردیف سهمیه بود.
آیا جایی برای امثال ما که به دنبال درس و علم هستند می ماند؟
چیزهای خوب از جمله علم فقط مخصوص عده ای خاص بود.
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
این مردک خجالت نمیکشه کارکنان واسانید دانشگاه خوار ذلیل کرده زندگیشون پاشیده .....
تمام اصول گرایان در حال فحش دادن به روحانی هستند
ولی در عوض تمام مردم فهیم و غیرتمند ما بصورت شبانه روزی در حال دعا کردن به جناب آقای ذ .... دکتر حسن روحانی هستند ¡!!!!!!!!!¡!!!!!
زرشک
روحانی با طرز تفکر ...... 8 سال کشور را معطل بازی های سیاسی خودت کردی و یک خرابه تحویل رئیس جمهور بعدی دادی.... شب ها چطور خوابت می بره...البته با توئیتی که زدی مشخصه که شب ها به موقع می خوابی....
آقای فریدوم عیاسی. شما در کازرون هم که یک شهرستان خیلی کوچک است به زور رای آوردید. چرا حد خودتان را نمی دانید. کازرون هزار تا مشکل دارد. یک بیمارستان درست در این شهرستان نیست. چرا به آنها نمی پردازید؟ دیگر پستها تقسیم شد. خودکشی کافی است.
آقای حداد شما ک تجربه خونوادگی در فرستادن بچه هاتون ب ژاپن آمریکا انگلیس و... زندگی خانوادگی در بلاد کفر دارید لطفاً راهنمایی بفرمایید. از چ سنی برای رفتن ب بلاد کفر باید اقدام کرد
تورا به جان عزیزانتان وام ودیعه مسکن را بدید گرفتاریم یا سهام عدالتهامونو کامل بخرید وپولشو یکجا بدید.. یه کارگرفصلی ام پول پیش خونه ندارم...کمک بلاعوض نمیخوام یه مردی نیست بیست سی میلیون به ما قرض بده هم سفته میدم هم کارت ملی وشناسنامه هم تو بنگاه تو قرارداد امضا میکنم پایان قرارداد پولو به خودش بدن
اساساً برحام یک چیز مسخره است که غربی ها در دامان ایران گذاشته اند یعنی یک کشور را از حق طبیعی خودش منع می کنند و بعد با او قرارداد می بندند که به این شرط و آن شرط جلوی حق طبیعی شما را نمی گیریم
و مسخره تر از آن این است که همان کسی که دنبال این قرارداد بود از برحام خارج و بعد به ما می گوید به برجام بازگشت کنید
واقعاً برای من تعجب آور است که چگونه کشورهایی مثل کره جنوبی بازار جذاب ایران را فدای سیاسی کاری های آمریکا می کنند که البته برای تولید کنندگان داخلی ما بد هم نشد
آمریکا با تحریم ها که البته مشکلاتی را برای ایران ایجاد کرده بطور ناخواسته موقعیت های خوبی را هم برای ایران فراهم کرده است که در شرایط عادی نمی توانست برای ایران ایجاد شود و یا بسیار دشوار بود که باید خداکثر استفاده را از آن برد
بنظر من بقدری که اقتصاد ایران از بی سوادی و کم کاری داخلی رنج می برد از تحریم ها رنج نمی برد
باید در مقابل دست به سر کردن غربی ها گفت برجام با تمام مزایایش ارزانی خودتان و ما هم برای خودمان خدایی داریم و تنها از او کمک می طلبیم و همانطور که ما را در مقابل ارتش تا دندان مسلح عراق کمک کرد و خرمشهر را آزاد کرد در بقیه امور هم کمک می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
در نظام بین الملل پیزی به نام حق طبیعی وجود ندارد. چه کسی گفته انرژی هسته ای یک حق طبیعی است برادر من. مگه حق حیات یا صحبت به زبان مادریه که حق طبیعی باشه. داشتن انرژی هسته ای یک مساله سیاسیه و قدرتمندان عالم اجازه دسترسی بقیه را به آن نمی دهند و آنچه طبیعی است همیان است.
جناب حداد ما پسرمان را مثل شما در سن بالا به خارج فرستادیم با این تفاوت که فبلش با یک ایرانی ازدواج کرد. و مثل شما که داماد امریکایی برایتان سوقات اوردند. پسرم عروس ایرانی دارد.
وای بر شما اصولگرایان وتندروها:
تا دیروز برجام سند بردگی ملت بود
حالا شده مبارک و میمون .
جناب عباسی کارشکنی های شما و دوستان را نه می بخشیم و نه فراموش می کنیم ان شا الله شما را برای پاسخگویی در یک دادگاه عادلانه خواهیم دید تا ببینیم در مقابل این ظلم عظیمی که به مردم ایران کردید چه پاسخی داری
چرا مجلس یه کار کرده
مجوز استخدام بدون آزمون فرزندان ایثارگران (فرزندان خود)را داده تا نخبگان همچنان جایی در این کشور نداشته باشند
فریدون عباسی: هنوز برجام را خسارت محض می‌دانم
جناب عباسی آیا جایگزین و راه حل بهتری سراغ دارید آنرا اعلام کنید
"نظر حدادعادل درباره کسانی که فرزندانشان را از کودکی به غرب می فرستند" شاید پول ندارند برای فرزند خود در بالای شهر مدرسه درست کنند.
چی گفت حداد نه من فهمیدم نه غرب
جایی که دانشجو نداره هیات علمی میخواد چکار؟ اونم رشته هایی که نه بدرد شخص میخوره نه بدرد جامعه. بنظ من باید یه تحول اساسی در همه دانشگاهها داد چند سال پیش قرار بود 2500 رشته حذف بشوند چرا نذاشتید؟ رشته ای که بدرد فرد و جامعه نمیخوره برای چی دانشگاه آزاد و پیام نور و علمی کاربردی چپ راست مدرک بدن بیرون؟
آقای حداد عادل
لطفاً بفرمایید که چه سنی برای رفتن به آمریکا مناسبه،بخصوص که داماد شما ازبک خانواده شهید پرور بوده و اکنون مقیم آمریکا هستند
آقای طهرانچی بفرمایید شما هم چند ده میلیارد برای دوستاتتون بذل و بخشش کردید تا شما را در این پسن تگه دارند حقوق ۸۰۰میلیونی و ... را جواب بدین
حدادعادل چکاره هست که حالا نظرش مهم باشه؟
آقای تهرانچی همچین میگه چند صد میلیون علیه اش تبلیغ کرده اند که انگار حقوق صدمیلیونی خودش و دوروبرش صلا به حساب نمیآد. متاسفانه تهرانچی ضربه ای به دانشگاه آزاد زد که هیچ هیات علمی دشمن دانشگاه آزاد نمی تونست اینکارو بکنه
پاسخ ها
محمد علوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
تابناک جان کدام توهین و....روزانه هزاران دانشجو جهت ثبت نام و دریافت خدمات بین قسمتهای مختلف دانشگاه پاسگاری شده و سیستمهای دانشگاه غیر عملیاتی و ناکارامد شده و تغییرات زیرساختها غیر فنی و مشکل دار و ....آیا باید تعدادی کشته و یا ...شوند تا نهادهای نظارتی به این .
مجموعه ورود و نظارت و.....کنترل نمایند.
اینم توئیته هزینه های میلیاردی و.....
شرکت کشتیرانی ایران: اجازه ورود به بنادر چین را نداریم.............. حالا قرارداد 25 ساله با چین ببندید، جنس های بنجل چینی وارد کنید... چین هم دائماً به تحریم های ایران رای مثبت بدهد و .....!!! روسیه و چین بزرگترین کاسبان تحریم و دشمن ایران هستند.
بدترین چیز برای یک سیاستمدار این است که به شدت منفور باشد
طهرانچی هنوز نمی داند که توئیت و ریتوئیت هزینه ندارد. چنین شخصی رئیس بزرگترین دانشگاه جهان اسلام است.
برخی دخترشان در امریکا و داماد انها از خانواده شهید پرور امریکایی هست ولی از غرب بد می گویند این دوگانگی تا کجا ؟
یک سئوال دارم بفرمایند ۵۰ سال پیش چه داشتند الان خودشان و خاندانشان چه دارند؟ همین جواب نشان می دهد چرا ادعا می کنند برجام خسارت محض بود چطور برجام خسارت محض بود اما صدها میلیارد دلاری که خرج هسته ای کردید و ادعا کردید برق هسته ای تولید کنیم یک وات برق هم تولید نکردید؟ با پولی که صرف هسته ای شد ده تا کره جنوبی درست می شد اما شما چه کردید؟
طهرانچی مشکلات متعددی برای کارمندان دانشگاه بوجود آورده و دانشگاه را در اختیار یک طیف خاص سیاسی و یکی از ارگان های نظامی قرار داده است
طهرانچی مشکلات متعددی برای کارمندان دانشگاه بوجود آورده و دانشگاه را در اختیار یک طیف خاص سیاسی و یکی از ارگان های نظامی قرار داده است
شرکت کشتیرانی ایران: اجازه ورود به بنادر چین را ندارد.

علی برکت اله.

چقدر جالب و دردناکه. پس برای چی با چین قرارداد 25 ساله بسته میشه.؟||||||||||
اولا به نشریه سپاه بگید مشارکت ایران هم پایین بود در انتخابات تحلیلشون از این موضوع چیه!!!!!!!

دوما
مردم بیهوده نمیگن مرگ بر روسیه و مرگ بر چین اینها فقط وفقط به فکر منافع خودشون هستن کشورهای کمونیستی که مسئولین ما بیهوده به انها اتکا کرده اندچین بنادرش را روی ما بسته اما صدا وسیمای ما گرسنگی یه موش تو امریکا را نشون میده
جناب حداد زیاد هم عادل نیستید مگر در غرب امثال خانواده شهید پرور که داماد جنابعالی هم هستن تربیت نمی شوند؟
آقای حداد که فرمودن دامادشون در یک خانواده شهیدپرور در آمریکا متولد شده اند!
آقای طهرانچی مشت نمونه خروار ! رفیق بازنشسته خودتون رو با 80 سال سن از دانشگاه شهید بهشتی آوردید رییس دانشکده مدیریت تهران مرکزی کردید حقوق ملیونی نجومی براش درنظر گرفتید پایان نامه و تدریس گذاشتید اون هم دوستان دیگرش رو آورد دانشکده ، سه روز میاد و نصفش رو مثلا در نماز جماعت میگذرونه ، کلی تخلفات داره ، همه اساتید و کارکنان و دانشجویان رو شاکی کرده ............. این هم توئیته ؟ پول براش گرفته ؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
اسناد متعددی در خصوص برخی موارد و حمایت از
سواستفاده گران و ترک فعل و ایجاد مشکلات و تغییرات غیر عملیاتی گسترده در سطح دانشگاه و مدیران که اصلا بر اساس ضوابط نیوده و دانشجویان و کارکنان را دچار مشکل نموده وجو دارد و خواهشمندیم سازمان بازرسی و قوه محترم قضائیه و دکتر ولایتی پیگیری و ورود نمایند و.....
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برجام را خسارت محض و آن را مجازات مجرم می‌دانم،باید گفت شما که الان هم قدرت دارید هم ثروت پس هر چه زودتر از برجام خارج شوید و منافع عمومی را فدای خود نکنید اگر واقعا خسارت محض هست چرا تعلل میکنید و سرنوشت ملت را به این خسارت محض گره میزنید گرچه گفته اند ما گره نمیزنیم اما در عمل میبینیم معیشت مردم روز به روز بد تر و سفره انها کوچکتر میشود
ادعای جدید باکو علیه ایران!:
اکر واقعاً یک مشکل است که اصلا نمیبایستی رسانه ای میشد. نباید اینقدر یک مسئله را کش داد، یا مشکل قابل حل است یا قابل حل نیست. وقتی دولت اعلام کرده که سیاست کلی کاهش تنش با همسایگان هست، قبل از قدرت نمای باید در آرامش مشکلات بررسی شود، اگر طرف مقابل اصرار بر این کرد که مرغ یک پا دارد، نباید دیگه رسانه بشود باید بگونه ای که بفهمد، راه حل رفع مشکل را به او دیکته کرد. اینکه طرف ایران تهدید بکند و طرف مقابل که از حمایت رسانه ای اسرائیل حمایت میشود بخواهد موضوع را کش بدهد، اصلا راه حل نیست. اگر باکو زبان خوش را درک نکند، باید با زبانی که برایشان قابل درک باشد به آنان فهماند. از کا کوه نسازید
تابناک جان کدام توهین و....روزانه هزاران دانشجو جهت ثبت نام و دریافت خدمات بین قسمتهای مختلف دانشگاه پاسگاری شده و سیستمهای دانشگاه غیر عملیاتی و ناکارامد شده و تغییرات زیرساختها غیر فنی و مشکل دار و ....آیا باید تعدادی کشته و یا ...شوند تا نهادهای نظارتی به این .
مجموعه ورود و نظارت و.....کنترل نمایند.
اینم توئیته هزینه های میلیاردی و.....
فریدون عباسی: هنوز برجام را خسارت محض می‌دانم
جناب عباسی آیا جایگزین و راه حل بهتری سراغ دارید آنرا اعلام کنید
مطمنا ندارند فقط میخواهند مخالفت کنند چون بازیش ندادند.
روحانی حرف مفت نزن مملکت را به باد فنا دادی دیگه زر نزن
حداد جان لطفا ساعتت را کوک کن، داماد خودت که توی امریکا بدنبا آمده
آقای حداد:
بقول خودتون فرهنگستانی ها:
رطب خورده منع رطب کی کند؟!
آقای حداد بجای شناخت روح وپوست غرب ،توسط فرزندانتان ،یک کمی از روح وجسم مردم فقیر وگرسنه ایران شناخت پیدا کنید.
نظر حدادعادل درباره کسانی که فرزندانشان را از کودکی به غرب می فرستند
اقاي حداد عادل بخدا ما مثل شما براي فرزندمان مدرسه جداگانه نميتوانيم بسازيم
در مدارس غير انتفاعي هم مشكل هزينه داريم شما توان اين را داريد حد اقل سالي 10 الي 20 دانش آموز را بطور رايگان در مدارس زير نظر خود بپزيريد به هيچ جاي شما بر نميخورد فكر كنيد بايد خمس و زكات مالتان را بدهيد و يا اجاره ساختمانهاي مجانيتان است
شماها که ادعا میکنید برجام متعفنه همین الان خودتو تمیز کنید و ازش خارج بشید.. همه چیز که الان دست شماست..
چقدر اعضای هیات علمی دانشگاه ازاد مظلوم هستند. بیشترین زحمت را می کشند و کمترین حقوق می گیرند. اسم هیات علمی را یدک می کشند ولی حقوق کارگری و بیمه کارگری می گیرند. اگر هم کوچکترین اعتراضی بکنند اخراج می شوند. حقوقشان هم با چند ماه تاخیر و بصورت اقساط می گیرند. مظلوم هیات علمی دانشگاه ازاد
"نظر حدادعادل درباره کسانی که فرزندانشان را از کودکی به غرب می فرستند" شاید پول ندارند برای فرزند خود در بالای شهر مدرسه درست کنند.
حداد جان من از ناتوانی در پرداخت هزینه های زندگی و محبت زیاد سما سروران رفتم دیار غربت در حالیکه حداقل شش برابر شما مدارک تحصیلی دارم.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی