بازدید 28800
دو هزار و پانصد و شصت و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»

ویژگی‌های کابینه‌ پیشنهادی رئیسی از نگاه یک اصولگرا / ماموریت رئیس دولت اصلاحات به برخی افراد درخصوص انتخابات / نمره ای که نماینده مجلس به دولت روحانی داد / بررسی گزینه‌های کابینه در دولت سایه

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند نماینده پارلمان لبنان: کمک‌های ایران به لبنان غیر مشروط است / پیش‌بینی حدادعادل: بی‌توجهی به اهالی فرهنگ در دولت رئیسی جبران می‌شود / واکنش سخنگوی هیئت رئیسه مجلس به ادعای نمایشی بودن جلسات رأی اعتماد به وزرا و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۷۱۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱ 20 August 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

گروهی برای براندازی کشور برنامه دارند

حسین راغفر: گروه دیگر نیز برای براندازی کشور برنامه دارند و برنامه‌ریزی آن‌ها برای این امر به ویژه از اواخر دهه ۸۰ بیشتر شده است و همچنان ادامه دارد؛ از جمله اقدامات آن‌ها افزایش شدید قیمت ارز است که از اصلی‌ترین عوامل ناترازی بزرگ در زندگی‌های فردی، خانوادگی و ملی است. ما تجربه کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ را که تعداد زیادی از افراد آن را ساماندهی ‌کردند و در نهایت موفق شدند، داریم. به گفته راغفر، اصلی‌ترین مرحله انجام کودتا مرحله آماده‌سازی اذهان عمومی، ایجاد تفرقه در جامعه و متهم کردن مسئولان کشور است که در این صورت کودتا و اقدامات براندازی انجام می‌شود.

تکذیب کشته شدن یکی از متهمان ناآرامی‌های تیرماه خوزستان در زندان

مرکز رسانه قوه قضاییه ادعای کشته شدن یکی از متهمان ناآرامی‌های تیرماه خوزستان در زندان را تکذیب کرد. در پی برخی اخبار منتشره از سوی رسانه‌های معاند مبنی بر کشته شدن یکی از متهمان ناآرامی‌های تیرماه خوزستان در زندان، مرکز رسانه قوه قضاییه ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد که چنین اتفاقی در زندان‌های استان خوزستان رخ نداده است.

علم الهدی: اگر در آینده یکی از وزرا ناکارامد درآمد، مردم گریبان نمایندگان مجلس را می‌گیرند

احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد در جوار مضجع شریف امام رضا (ع) با اشاره به جلسه رای اعتماد به وزیران در هفته آینده، گفت: این دولت و وزرا متناسب با گام دوم انقلاب هستند و رییس جمهور هم روز تنفیذ گفتند که دولت من دولت تحول است؛ وزرا اگر می‌توانند جهادی کار کنند، قبول مسئولیت کنند و بدانند که باید پا به پای رئیس جمهوری بدوند و جهاد کنند. امام جمعه مشهد متذکر شد: نمایندگان مجلس بدانند که وزرا را با خط‌کش وزرای قبلی نسنجند، با بیانیه گام دوم و بر اساس فعالیت جهادی وزرای منتخب را تأیید یا رد کنند؛ وزیر باید جهادی بدود و خسته نشود؛ دکور، مبل، کاخ وزارت و امتیازات را مدنظر نداشته باشد. وی با بیان اینکه اختلاس دیگر نباید در این دولت و زیر دستان وزرا صورت بگیرد، ادامه داد: مردم برای جهادگری رئیس جمهور به آن رأی دادند و فردا اگر مجلس شورای اسلامی یک وزیر را به اشتباه تایید کرد، مردم به دولت فحش نمی‌دهند و گریبان نمایندگان خود در مجلس را می‌گیرند. خطیب جمعه مشهد در خطبه اول، اظهار کرد: کلام ما در خصوص تقوای عملی در ارتباطات با دیگران بود، اما از آنجا که این هفته مصادف با یازدهم محرم و اسارت اهل بیت امام حسین (ع) است، در این خصوص صحبت می‌کنیم.

بررسی گزینه‌های کابینه در دولت سایه

دولت در سایه به ریاست سعید جلیلی تاکنون دو نشست مجزا درخصوص وزارتخانه‌های نفت و نیرو برگزار کرده است که اخبار آن به مرور منتشر می‌شود.این جلسات با حضور نمایندگان کارگروه‌های تخصصی و کارشناسان حوزه‌های مختلف و به منظور ارائه مشورت جهت «تایید، تصحیح یا تکمیل» برنامه‌ دولت سیزدهم برگزار می‌شود و جمع‌بندی نتایج آن به مسئولین مربوطه ارائه خواهد شد.

پیگیری فراکسیون اهل سنت مجلس برای برخورد با فرد هتاک

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس از پیگیری سریع فراکسیون اهل سنت مجلس جهت شناسایی و برخورد با عوامل هتاک در یکی از هیات‌های جنوب تهران خبر داد.جلال محمودزاده از پیگیری سریع رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس جهت شناسایی و برخورد با عوامل هتاک به مذاهب در یکی از هیات‌های جنوب تهران خبر داد و گفت: ۲۸ مرداد ماه، حوالی ظهر در یک مراسم عزاداری در جنوب تهران به مقدسات مذاهب توهین شد. فیلم این مراسم در بین مردم پخش شد و ناراحتی و انتقاد علمای و ایرانیان اهل تسنن را به دنبال داشت.رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس گفت: ما از شب گذشته از طریق وزیر اطلاعات و فرمانده نیروی انتظامی پیگیری کردیم تا عاملان این ماجرا را دستگیر کنند. هدف ما این است که دوباره این اشخاص که رفتار آنان در تضاد با رهنمودهای رهبری معظم انقلاب و مخالف قانون بوده و عامل برهم زدن وحدت جامعه و جریحه دار کردن احساسات جامعه اهل سنت کشور هستند، تکرار نشود. دقایقی پیش به بنده اطلاع دادند که افراد خاطی دستگیر شدند.نماینده مردم مهاباد در مجلس با اشاره به تصویب قانونی در خصوص توهین به مذاهب در سال ۹۸ گفت: قانونی تصویب شده تا توهین کنندگان به مقدسات مردم مجازات شوند. طبق قانون مجازات اسلامی با این افراد برخورد خواهد شد. ماده ۵۱۳ قانون مجازات اسلامی در مورد این موضوع است.

حکم رئیسی برای «سید محمد حسینی»

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران طی حکمی سید محمد حسینی را به سمت معاون امور مجلس رئیس جمهور منصوب کرد.سید محمد حسینی متولد ۱۳۴۰ در شهر رفسنجان و دانش آموخته دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی است.حسینی مسئولیت هایی همچون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم، قائم مقامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در دولت نهم و نمایندگی دوره پنجم مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد.

نمره ای که نماینده مجلس به دولت روحانی داد

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: بنده به عملکرد روحانی نمره ۴.۵ از ۲۰ می‌دهم و مردم هزینه زیادی به جهت نگاه غلط دولتمردان در هشت سال گذشته و اعتماد آنان به غربی‌ها دادند.حسینعلی حاجی‌دلیگانی با بیان اینکه عملکرد ۸ ساله روحانی، اعتماد مردم را خدشه‌دار کرده است، اظهار کرد: مشکل بزرگ روحانی تفاوت حرف با عمل بود و با جامعه و مجلس، ارتباط نداشت. وضعیت اقتصادی موجود حاصل کم‌کاری دولت روحانی است و امروز مردم با نتیجه این بی‌تدبیری‌ها درگیر هستند.وی ادامه داد: بنده به عملکرد روحانی نمره ۴.۵ از ۲۰ می‌دهم و مردم هزینه زیادی به جهت نگاه غلط دولتمردان در هشت سال گذشته و اعتماد آنان به غربی‌ها دادند.عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به اولویت‌های دولت سیزدهم افزود: بزرگترین دغدغه مردم رفع مشکلات اقتصادی است و این مشکلات باید کمرنگ شود تا اعتماد عمومی ترمیم شود.

واکنش دستیار ظریف به تصاویر جنجالیِ یک «تی‌شرت آمریکایی»

دستیار وزیر امور خارجه تصویر سقوط شهروندان افغانستانی از هواپیمای باری آمریکا در کابل را که توسط یک شرکت آمریکایی تبدیل به تی‌شرت شده است را انحطاط انسانیت دانست.سید رسول موسوی دستیار وزیر امور خارجه در امور آسیای جنوبی وزارت امور خارجه با انتشار عکس‌هایی در صفحه شخصی خود در توئیتر از تی‌شرت‌های آمریکایی که تصاویر سقوط شهروندان افغانستانی از هواپیمای باری C17 ارتش آمریکا روی آن نقش بسته است، نوشت: آیا برای انسانیت شوربختی نیست؟ دردناک‌ترین و دلخراش‌ترین صحنه‌ای را که آمریکایی‌ها در فرار خود از افغانستان خلق کردند توسط شرکت‌های آمریکایی تبدیل به تی‌شرت شود و برای فروش تبلیغ شود تا زشتی اعمالشان را عادی کنند؟موسوی تاکید کرد: چقدر انسانیت در انحطاط غرق است.

شنیده‌های یک اصلاح‌طلب از ماموریت رئیس دولت اصلاحات به برخی افراد درخصوص انتخابات

گرامی مقدم در مورد جلسات اخیر برای تصمیم گیری برای چهارسال پیش رو در جریان اصلاحات گفت: در جبهه اصلاحات به آسیب شناسی پرداخته شده و پرداخته خواهد شد. من شنیده ام که آقای خاتمی به افرادی ماموریت داده تا به تحلیل نتایج انتخابات بپردازند. این ماموریت خارج از احزاب است ولی من می دانم که همه احزاب آسیب شناسی انتخابات را شروع کرده اند و قطعا این موضوع به اینجا می انجامد که اصلاح طلبان در انتخابات های بعدی با چه رویکردی ورود کنند.او ادامه داد: به نظر می رسد در آینده بخشی از آسیب که به خود اصلاح طلبان برمی گردد مرتفع می شود، ولی مهم این است که حاکمیت چگونه بر خورد می کند اگر حاکمیت با این رد صلاحیت ها به کار خود ادامه بدهد، اصلاح طلبی نامزدی ندارد و باید منتظر این باشیم که مشارکت حتی کمتر از این هم باشد؛ اساسا ما نمی توانیم تحلیل درستی از انتخابات دو سال بعد یا چهار سال بعد داشته باشیم. فعلا می توان گفت احزاب سیاسی باید فعال باشند و اوضاع و احوال کشور را رصد کنند و به آسیب شناسی داخلی بپردازند.

واکنش سخنگوی هیات رئیسه مجلس به ادعای نمایشی بودن جلسات رأی اعتماد به وزرا

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: رأی مجلس قابل پیش‌بینی نیست و ادعای نمایشی بودن جلسات رأی اعتماد به کابینه رئیسی کذب و بی‌اساس است.سید نظام‌الدین موسوی در گفت‌وگو با مهر در واکنش به ادعای افرادی که می‌گویند رأی اعتماد به وزرای دولت سیزدهم نمایشی است و مجلس صلاحیت همه وزرای پیشنهادی رئیسی را تایید می‌کند، گفت: این ادعا دروغ محض و بی‌اساس است و ما در مجلس طبق شاخص‌ها عمل می‌کنیم و هیچ چیز در مجلس یازدهم قابل پیش‌بینی نیست.نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته این غیرقابل پیش‌بینی بودن، حُسن مجلس است و نشان می‌دهد که مجلس و نمایندگان مستقل هستند.سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما شاخص‌ها و ویژگی‌هایی را برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در نظر گرفته‌ایم و وزرا می‌توانند بر مبنای آن شاخص‌ها، برنامه و کارنامه خود را در سامانه‌ای که مجلس در نظر گرفته است، بارگذاری کنند.

پیش‌بینی حدادعادل: بی‌توجهی به اهالی فرهنگ در دولت رئیسی جبران می‌شود

رئیس بنیاد سعدی و فرهنگستان زبان و ادب فارسی با اشاره به اهمیت توجه به اهالی فرهنگ گفت: من احتمال می‌دهم که در دولت آیت‌الله رئیسی، بی‌توجهی (به فعالان فرهنگی) جبران شود.غلامعلی حداد عادل چهره شناخته‌شده‌ای در امور سیاسی و و البته در زمینه‌های فرهنگی و مدیریت‌های نهادهای مختلف در آستانه رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم در مورد اولویت‌های فرهنگی دولت آتی و بعضی اختلاف‌نظرها در مورد موضوعات فرهنگی به ایرنا گفت: اظهار نظر در مورد برنامه‌های فرهنگی دولت سیزدهم زود است. دولتی که چند روز بیشتر از رسمیت یافتنش نگذشته و به‌تازگی وزرای خود را معرفی کرده است. نمی توان از او انتظار داشت و پرسید برای رفع مشکلات فرهنگی چه می‌خواهد بکند.حداد عادل ادامه داد: باید چند هفته‌ای صبر کرد تا وزرای فرهنگی مشخص شوند، دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را اعلام کنند و ببینیم رویکرد آنها به مسائل فرهنگی چیست و با آنها وارد گفت وگو شویم و به رفع مشکلات کمک کنیم.رئیس بنیاد دائره المعارف اسلامی تاکید کرد: ولی امیدوارم در دولت سیزدهم توجه به امور فرهنگی به معنای وسیع کلمه بیشتر از گذشته باشد. چون در هشت سال گذشته یکی از گله‌مندی‌های اهل فرهنگ و اهل علم به معنای استادان دانشگاه‌ها و معلمان و نویسندگان و پژوهشگران و هنرمندان این بود که دولت توجه کافی به آنها نمی‌کرد و حتی آن دسته از اهالی فرهنگ که به رئیس جمهوری گذشته رای داده بودند از این بی‌توجهی به‌شدت ناراحت بودند و این یک باور عمومی بود. من احتمال می‌دهم در دولت آیت الله (سیدابراهیم) رئیسی این بی‌توجهی جبران شود.

پزشکیان: مگر نمی‌گفتند برجام بد است؟ جمعش کنند

نایب رئیس مجلس قبل و نماینده‌ی مردم تبریز در مجلس فعلی، می‌گوید: مگر ادعا نمی‌کردند این دولت مسائل را به برجام گره زده؟ خب این دولت جدید به برجام گره نزند! گفت‌وگو نکند و پاره‌اش کند؛ برجام را جمع کنند، نگویند حالا برویم گفت‌وگو کنیم، شما که می‌گفتید گفت‌وگو لازم نیست، پاره‌اش کنید اما مسائل را هم حل کنید؛ حل کنید!

ویژگی‌های کابینه‌ پیشنهادی رئیسی از نگاه یک اصولگرا

یک تحلیلگر مسایل سیاسی گفت: ترکیب کابینه مقداری غیر سیاسی است و این نکته مثبتی است، زیرا کابنیه صرفا باید همه توجه خود را معطوف به انجام کارهای اجرایی کشور کند.ناصر ایمانی، تحلیلگر مسائل سیاسی اصولگرا، با اشاره به ترکیب کابینه سیزدهم، بیان کرد: معتقدم که یکی از بزرگ‌ترین ویژگی های کابینه سیزدهم این است که متشکل از جریان ها و گروه‌های سیاسیِ مطرح نیست.او ادامه داد: کابینه دولت سیزدهم بر اساس خواست طیف ها و گروه های سیاسی به وجود نیامده و این به طور کامل در کابینه مشهود است و در نتیجه وقتی که دولت شروع به کار بکند ما شاهد فشارهایی بیرون از کابینه که کابینه را تبدیل به یک مرکز مشطت کند نخواهیم بود و همه افراد کابینه صرفا به دستور شخص رئیس جمهور حرکت خواهند کرد و این فرصت خوبی است.

خبر فوت رحیم‌پور ازغدی تکذیب شد

روابط عمومی دفتر حسن رحیم پور ازغدی اعلام کرد: خبر فوت دکتر ازغدی اندیشمند جانباز و عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی و بازخورد آن ها در صفحات مجازی شایعه سازی است.معلوم نیست که چنین صفحات مجازی خبرهای کذب را از کجا می آورند و آن ها را به دروغ منتشر می کنند.

نماینده پارلمان لبنان: کمک‌های ایران به لبنان غیر مشروط است

یک نماینده پارلمان لبنان با بیان اینکه کمک های ایران به این کشور غیر مشروط است، گفت: متحدان غربی و عربی، به بیروت خیانت کردند.به گزارش المیادین، «سزار معلوف» نماینده پارلمان لبنان در سخنانی گفت: متحدان غربی و عربی لبنان به این کشور پشت کردند. در شرایطی که متحدان بیروت به آن خیانت کردند، ما چرا نباید کمک‌های ایران را بپذیریم؟بر اساس این گزارش، این نماینده پارلمان لبنان تصریح کرد: چرا پذیرش کمک‌های ایران توسط لبنان ممنوع است؟ ما هر نوع کمک‌های غیر مشروط را خواهیم پذیرفت. کمک‌های ایران به لبنان نیز غیر مشروط هستند.وی با اشاره به سخنان اخیر سفیر آمریکا در بیروت در خصوص برخی تحرکات واشنگتن برای کمک به لبنان، گفت: سفیر آمریکا در لبنان دیر از خواب بیدار شده است زیرا ما از مدت‌ها پیش با بحران مواجه شده ایم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴۵
عجب!
قبلا که بخاطر طوفان و قارقار کلاغ و سیل در ژاپن وخشکسالی در آفریقا و بهمن در آلپ و....به وزیر و رئیس جمهور ناسزا می گفتید جناب علم الهدی!
چه معنی داره که از بیت المال هزینه کنند و خاله بازی بنام دولت سایه راه بندازند. اگر بیکار هستند چرا حقوق می گیرند؟
بالاخره معلوم شد که ما به لبنان کمک کردیم یا تاجرای شیعه از ما خرید کردند ؟نماینده پارلمان لبنان میگه کمک نماینده های ما میگویند خرید............
راست گفتی آقای راغفر ولی ناقص گفتی
گروهی برای براندازی کشور برنامه دارند وگروهی برای براندازی نظام به خاطر هر دو گروه به خدا پناه می برم .
دلیگانی : : بنده به عملکرد روحانی نمره ۴.۵ از ۲۰ می‌دهم) وقتی عضو مجلس انقدر هوله که ده و نه و هشت و هفت و شیش با پنج تا را یازده میدونه نمره دادنشم از همون قماشه
طبق نظر علم الهدی تحت هیچ شرایطی رئیسی پاسخگو نیستاگر وزیران مشکل دارند مقصر مجلس است انگار یادش رفته رئیسی این ادم را معرفی کرده است. اگر جنس گران شود تقصیر روحانی است. و رئيسی هنوز نیامده است شاید تا چهار سال هم هنین وضع است.
پزشکیان: مگر نمی‌گفتند برجام بد است؟ جمعش کنند) شما دیگه چرا فکر میکنی حتی یک درصد حرفشون حرفه!!!
جناب پزشکیان نتنها برجام رو پاره نمیکنن بلکه باهاش ادامه میدن و بعد از توافق، البته با شرایط جدید ک میشه برجام پلاس یا برجام2، برجام براشون مقدس هم میشه.
در جایی که حداقل بالای 90 درصد مردم به عملکرد روحانی یک صفر گنده دادن نماینده مجلس چطور بهش چهار و نیم داده ؟! روحانی حتی نیم هم نمیگیره چه برسه چهار و نیم . یک صفر بزرگ برای نابود کردن اقتصاد کشور و معیشت و سفره مردم و آینده جوانها نمره شه
یک اصولگرا :کابینه دولت سیزدهم بر اساس خواست طیف ها و گروه های سیاسی به وجود نیامده و این به طور کامل در کابینه مشهود است) آخ چشمم از بس که مشهود بود چشمم اسیب دید !! اینا که یک عده در قوه قضاییه که گرایششان اظهر الشمسه از استان قدس که جناحشان معلومه از اکیپ احمدنژاد و سپاه . که بالاخره مانفهمیدیم تفاوت تمامی اینها با هم چیه ؟!
پیش‌بینی حدادعادل: بی‌توجهی به اهالی فرهنگ در دولت رئیسی جبران می‌شود) فقط منظور اقای حداد از اهالی فرهنگ خودیهای فرهنگ بود که بخاطر شرم ایشان از بیان واقعیت لاجرم تصحیح میشود
سخنگوی مجلس ما در مجلس طبق شاخص‌ها عمل می‌کنیم و هیچ چیز در مجلس یازدهم قابل پیش‌بینی نیست) اگر طبق شاخصه عمل میکنید پس چرا قابل پیش بینی نیست ؟! لاقل اینقدر متناقض حرف نزن اقای سخنگو !! یا خدا
اقای علم الهدی بداند در صورت ناکارامدی وزرا مردم قبل از مجلس گریبان رییس جمهور را می گیرد.
اقای الم الهدی از الان دارد مشگلات را گردن مجلس بی خاصیت می اندازد تا از گردن دامادش رد کند او هم می داند که دامادش اقای رئیسی هیچکاری از دستش بر نمی اید مردم که جای خود؟
علم الهدی: اگر در آینده یکی از وزرا ناکارامد درآمد، مردم گریبان نمایندگان مجلس را می‌گیرند) باشه بابا کاری به دوماد جنابعالی ندارن !! راحت شدی اصلا مجلسی که دعوت نامه برای کاندیاتوری رییسی میفرسته چطور ممکنه به وزارش گیر بدهد فضای مجازی هم که تعطیله قانون کسب اجازه برای درج اخبار هم که در راهه ! خیالت راحت باشه مشکلی پیش نمی اد
زشت تر کسانی هستند که با طالبان تروریست بر سر یک میز می نشینند.
4.5 از 20. چقدر هم دقیق محاسبه کرده آفرین.
کابینه اقتصادی بسیار ضعیف
با نظر اقای ایمانی شدیدا مخالفم و عقیده دارم مشکل کشور می بایست در اظهارات و پیشنهادات احزاب حل شود و اینکه افتخار کنند کابینه اقای رئیسی سیاسی نیست کلاف سر در گمی است که سر و ته اش پیدا تیست . البته انتخاب اقای رئیسی از بین وزرای دولت احمدی نژاد برای تصدی وزارتخانه ها و معاون رئیس جمهور نشان دهنده عدم درایت اقای رئیسی است .
حداد عاد.. فرمودند بی توجه ای به اهالی فرهنگ در دولت رئیسی برطرف میشه!! واقعا باید به این جوک بخندیم یا گریه کنیم. مردم را چی فرض کردید که این را نحویل مردم میدید؟!
جناب پزشکیان چ چرا گفتند برجام بده چون میگفتند با این برجام تحریم ها رفع نمیشه، طرف مقابل میزنه زیرش، میگفتند دولت همه چیز را ول کرده و فقط برجام را گرفته. الان هم میگویند برجام را به شرطی اجرا میکنیم که تحریم ها رفع بشه طرف تضمین بده خارج نمیشه و دولت هم کار خودش را بدون در نظر گرفتن برجام انجام میده حالا اگر برجام با شروط گفته شده انجام بشه انجام میدیم. چرا این قدر در مقابل درک موضوع ساده مقاومت میکنید؟
دکتر پزشکیان لطفا از شیوه های تبلیغاتی آمریکایی استفاده نکنید اگر راست می‌گویید و شجاعت دارید اسم بیارید کی گفته در مرد برجام مذاکره نمی‌کنیم؟ اما من اعلام می‌کنم آقای روحانی گفته آمریکایی ها کدخدا هستند و با کدخدا بستن راحت تر است و شما و دار و دسته تان تا لحظه آخر ازش پشتیبانی کردید n نمونه جديدش هم بایدن با طرفداراش تو افغانستان ....
جناب دستیار جناب ظریف درباره ی احمال وزارت امور خارجه هم درباره واکسن تویت بفرمایید
جناب علم‌الهدی ابتدا تحقیق بفرمایید که ترکیب مجلس حاصل رای چند درصد از مردم است، بعد بفرمایید که مردم «یقه‌ی نمایندگان خود را خواهند گرفت»
چه عجب دیگه علم الهدی مخالف برجام نیست .
تا دیروز که برجام سند بردگی ما بود؟؟ حالا چی ؟؟؟؟!!
کسی نگفت مذاکره بد است یا نکنند بلکه برجام خفت بار بود و اجرای اون بدتر از خودش
کسی نگفت مذاکره بد است یا نکنند بلکه برجام خفت بار بود و اجرای اون بدتر از خودش
همچنان مرغ امثال پزشکیان بک پا دارد یعنی واقعا شما نمی دونید وقتی میگن برجام فاجعه است منظورشان برجامی است که یکطرفه اجرا شود؟ برجامی که فقط ایران اجرا کند و آمریکا تحریم کند چه فایده ای دارد ؟ محض اطلاع شما این برجام چند وقت است که گام به گام طبق قانون مجلس داره اجراش متوقف میشه واسه همینم بود که اروپا و آمریکا اومدن واسه مذاکره مجدد در وین و الا اگر مثل قبل برجام یه طرفه توسط ایران اجرا می شد که محلی ام‌بهمون نمیذاشتن
تا حالا که میگفتن تجار لبنانی خریدن الان شد کمک؟؟؟؟؟؟؟؟
نمره 4.5 از 20 به دولت پس از 8 سال درد و آلامی از مردم کم نمیکنه هر دولتی در هر قامتی عملکرد خوبی نداشت بدون توجه به مصلحت اندیشیها و بر خلاف توصیه های هر کس در هر مقامی طبق قانون اساسی عمل کنید و استیضاح کنید .
جناب حاجی دلیگانی ای کاش یه نمره هم به مجلس یازدهم می دادید !!
حق با پزشکیان است برجام را جمع کنید چه طور می خواهید چیزی که به آن اعتقاد ندارید و آتش زدید را پیگیری کنید چون در مذاکره برای چیزی که قبولش ندارید می تواند به ضرر ایران تمام شود؟!!
احسنت آفرین بر شما که خیلی خوب پشتیبان دامادت هستی
ایران نیازی نیست به لبنان کمک غیر مشروط کند
همین که به ملت خود کمک کند تا فقر و نداری و فلاکت و بیکاری و..... مرتفع شود و کشور به سامان برسد بزرگ‌ترین کار را انجام داده است
خواه مشروط باشد
خواه غیر مشروط
کسانی که می خواهند به دولت قبل نمره بدهند یا در مورد آن صحبت کنند ، یک سال صبر کنند برای عملکرد دولت فعلی و قبلی با هم انجام دهند .
"چنین اتفاقی در زندان‌های استان خوزستان رخ نداده است"
احتمالا در زندانهای استانهای دیگر این اتفاق افتاده است.
مگر ازآقاي نماينده كسي نمره خواسته كه نمره داده پس نمره ايشان در فرماندهي سپاه وفرمانداري نجف آباد را چه كسي بايد بدهد!!!
نماینده ای که الان در مجلس هست واقعا اکثریت رای آن شهر را آورده است نگاه می کنی کرج نزدیک به 24 هزار رای دادن بهش واقعا افراد که رفتن مجلس نمایندگان مردم این کلان شهر هستن بقیه هم اینچنین می باشد
جناب حاجی دلیگانی،‌می دونید یکی از شاخصه های فلات ایران نشینان انداختن تقصیرها به گردن دیگران است؟
چشم و گوش نمایندگان به خطبه های نماز جمعه (مشهد)!!!! بگوش باشید که خطیب مشهد برای نمایندگان چه تکلیفی مشخص کرده است!!!
ایران که ادعا کرده این نفت وبنزین را تجارلبنانی خریداری کردندحالا نماینده پارلمان لبنان میگه
کمک ؟!!!!!!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
الا ن اخبار شبکه 1 نشونش داد پرچم هلال احمر جلوش نصب بود
جناب اقای اقتصاددان محترم....اقای راغفر....
با این حجم نقدینگی و تحریمای کمر شکن دلار الان باید رو 50 باشه....همچین صحبت میکنی انگار یه چراغ جادویی دارن که قیمت دلارو بالا ببرن....
جناب اقای حسینعلی حاجی دلیگانی
من فرض رو براین میگیرم که نمره ۴/۵ از ۲۰ شما و همفکران شما برای درجه بندی کل دوران ۸ ساله دولتهای یازدهم و دوازدهم کاملا منصفانه باشد
در اینصورت :
من هم بعنوان یک موکل وکلای محترم مجلس شورای اسلامی ،نمره صفر از ۲۰ را به نمایندگان مجالسی میدهم که در طول مدت ۸ ساله دولت های یازدهم و دوازدهم، انهم با درجه بندی ۴/۵ از ۲۰ و فقط بنا بر هر ملاحظاتی ، حتی جرئت تشگیل جلسات رسیدگی به عدم کفایت چنین دولتهائی رو پیدا نکردند و احتمالا ، فقط برای دریافت تکه نانی و احتمالا تداوم امکان استفاده از امکانات مستمری ،، همچنان در مناصب خود باقی ماندند و فقط نظاره گر ماندند
آقای حداد می فرمایند هنوز زود است از دولت بپرسیم که برای فرهنگ چه برنامه ای دارد و قرار است چکار کند و بید صبر کنیم و بعد از اجرا و خرابکاری انتقاد کنیم. این یعنی دولت هیچ برنامه ای برای ارایه به اهل فن ندارد تا قبل از اجرا آنرا مورد نقد قرار دهند. هر چه پیش آید خوش آید!!!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان