بازدید 35924
دو هزار و پانصد و چهاردهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

فعال اصلاح طلب: دلیل جدایی روحانی از اصلاح طلبان واعظی بود / سوال زیدآبادی از حجاریان و تاجزاده / توصیه یک اصولگرا به رئیسی: کابینه از افرادی که در ستاد انتخاباتی بودند، تشکیل نشود

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: ایده‌های گنجی برای دوره جدید قوه قضائیه / تبرئه امیری‌فر از شکایت احمدی‌نژاد / مرکز پژوهش‌های مجلس: بحران ⁧افغانستان⁩ راه‌حل نظامی ندارد و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۶۱۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱ 03 July 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب اخباری شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذاری قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح های سیاسی و تحولات مهم داخلی می شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

واکنش دفتر آیت الله نوری همدانی به اظهارات منتسب به ایشان درباره مردم سیستان و بلوچستان

مطلبی در فضای مجازی مبنی بر اینکه حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی «دامت برکاته» اخیراً در درس خارج فقه یا در یکی از ملاقات‌ها، فرموده‌اند علت موج جدید و همه‌گیری بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان به جهت کفاره گناهان اهالی (برادران اهل سنت) آن استان می‌باشد، منتشر شد. بی تردید اینگونه اخبار کذب از سوی شبکه‌های معاند و دشمنان نظام و انقلاب و روحانیت خصوصاً مرجعیت شیعه و مردم چه شیعه و چه برادران اهل سنت می‌باشد تا بتوانند از این مسیر به وحدت حاکم در بین شیعه و سنی ضربه وارد کنند. لازم به ذکر است، درس خارج معظم له از ابتدا بیماری کرونا تعطیل بوده و در ده روز اخیر که متأسفانه منطقه سیستان و بلوچستان و تا حدودی کل کشور دچار فراگیری موج جدید بیماری منحوس کرونا گردید ایشان هیچ گونه ملاقات یا سخنرانی و مصاحبه‌ای نداشته‌اند و طبیعتاً دیدگاه‌ها و سخنرانی‌های ایشان در سایت خودشان منعکس می‌شود./ایسنا

مرعشی: علاقه‌مندیم کشور طوری اداره شود که ۴ سال دیگر هم شانس پیروزی نداشته باشیم

حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران گفته که ما علاقه‌مندیم ۴ سال دیگر به شما بگوییم که خوشبختانه رقیب ما آنقدر کشور را خوب اداره کرده که ما ۴ سال دیگر هم شانس پیروزی نداریم. بین قالیباف و رئیسی، شکاف زیادی وجود دارد، هرگاه فکر می‌کردیم حاکمیت یکپارچه است و رقیبی در میدان نبوده، همان هیات حاکمه تقسیم بر دو شده است. برجام و FATF یقینا تصویب می شود. اصولگرایان هر کاری که لازم باشد انجام می دهند./ خبرآنلاین

نماینده مجلس: سراوان فقط یک پزشک متخصص عفونی و یک بیمارستان دارد

ملک فاضلی با بیان این‌که اگر ستاد ملی مقابله با کرونا روند مدیریتی خود را به همین شکل ادامه دهد، پیک‌های جدیدی خواهیم داشت، اظهار کرد: در حال حاضر قرنطینه تنها در شرایط بحرانی انجام می‌شود؛ در حالی که این قرنطینه اثربخشی ندارد. پیک کرونا پس از مدتی فروکش می‌کند و باید زمانی که هنوز شرایط بحرانی نشده نسبت به اعمال قرنطنیه اقدام شود، در حالی که ستاد مقابله با کرونا در زمینه پیشگیری خوب عمل نمی‌کند و اگر اقدامات ستاد مقابله با کرونا اقدام درستی انجام داده بود، الان شاهد پیک پنجم بیماری نبودیم. نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سراوان با جمعیت ۴۸۰ هزار نفری تنها یک پزشک متخصص عفونی دارد که رئیس بیمارستان رازی است و تنها دو تا سه پزشک متخصص داخلی دارد! وی افزود: حتی اگر هر پزشک بتواند هر پنج دقیقه یک بیمار را ویزیت کند در ساعت می‌تواند ۱۲ بیمار را ویزیت کند که اگر هشت ساعت نیز بدون استراحت کار کند تنها می‌تواند کمتر از ۱۰۰ بیمار را ویزیت کند؛ روز گذشته من بازدیدی از بیمارستان رازی سراوان داشتم که گفته شد روزانه ۴۰۰ نفر بیمار سرپایی به پزشک مراجعه می‌کنند که ۸۰ درصد بیماران علائم بیماری کرونا را دارند. حتی در تنها بیمارستان سراوان نیز بخش مجزای کرونا وجود ندارد و چند تخت به این بیماران اختصاص یافته است.

عباس عبدی خطاب به رئیسی: تصمیم برجام را شما باید بگیرید، نه اصولگرایانی که مسئولیت کار خود را نمی پذیرند

عباس عبدی در یادداشتی در باره وضعیت کنونی برجام نوشت: ترکیب گروهی که عهده‌دار رسیدگی به مذاکرات است، به صورت قاطع به نفع اصولگرایان است، پس تأیید و رد یا شکست و موفقیت آن به عهده دولت و جناح متبوع آن است. توپ برجام در زمین دولت آینده و مجلس و به‌طور کلی اصولگرایان است. به علاوه بر اساس پیام‌های صریح امریکایی‌ها نیز روشن است که تداوم این وضع را نمی‌پذیرند. طبیعی است که باید در مردادماه یا حداکثر شهریور مساله نهایی و اجرایی شود. باید توجه داشت که در هر حال دولت آینده و آقای رییسی و جریان اصولگرایی در یک دوراهی سرنوشت‌ساز قرار دارند. دیگر نمی‌توان مثل گذشته غیرمسئولانه شعار داد. بهتر و ضروری است که تصمیم خود را تحت فشار جریان غیرمسئول در میان اصولگرایان نگیرید، آنان همان‌قدر که در دوران روحانی و پیش از آن در زمان اصلاحات غیرمسئولانه نظر می‌دادند، اکنون هم در همان مسیر گام برمی‌دارند. در یک کلام اداره بدون مشکل کشور بدون حل برجام خیالی بیش نیست. اجازه ندهید که بسیاری از مردم نسبت به حل مسائل جامعه ناامید شوند.

بیمارستان‌ها از هفته دیگر پر می‌شوند/ چاره‌ای جز تعطیلی واقعی نیست

پیام طبرسی، رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری در گفت‌وگو با خبرآنلاین:فقط در حال وعده دادن هستند، الان چهار هفته است که نسبت به واردات واکسن قول داده‌اند اما این اتفاق رخ نداده است.تا هفته آینده همه بیمارستان‌ها پر می‌شوند و احتمالا دوباره باید بیمارستان‌ها تغییر کاربری بدهند و بخش‌های عادی شان را به بخش کرونایی تبدیل کنند.طبیعت موج‌هایی کرونایی است که هر کدام نسبت به قبلی شدیدتر است. سه‌شنبه می‌گفتند که تهران شنبه قرمز می‌شود، شما که می‌دانید وضعیت در تهران در حال قرمز شدن است، چرا کاری انجام نمی‌دهید؟

توصیه یک اصولگرا به رئیسی: کابینه از افرادی که در ستاد انتخاباتی بودند تشکیل نشود

ناصر ایمانی، یک چهره سیاسی اصولگرا، در رابطه با امکان عملی شدن وعده «دولت فراجناحی» توسط رییسی، گفت: ایشان هرگز چیزی درباره دولت فراجناحی مطرح نکردند و این، حرف رسانه ها بود. نکته دوم اینکه دولت فراجناحی اصطلاحی شعاری است و عملا امکان تحقق ندارد ایشان بحث شایسته سالاری را مطرح کردند. کابینه رییسی باید متشکل از افرادی مردمی باشد که اهل ستاد نباشند، اگر چنین فردی هر گرایش سیاسی هم داشته باشد، دیگر اهمیتی ندارد. برخی از جریان های سیاسی ما اساس نظام را قبول ندارند و قطعا آنها نمی توانند در دولت قرار بگیرند./برنا

برجام و FATF یقینا تصویب می شود

حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران به خبرآنلاین گفت: رئیسی باید توجه کند که با روابط تجاری با پاکستان و عراق و ونزوئلا و افغانستان نمی شود کشور را اداره کرد.رئیسی باید در همین مقطع بایستد و به روحانی کمک کند و نظر رهبری را جلب کند، چرا که باید مساله بازسازی برجام و رفع تحریم ها را جدی بگیرد. توصیه من به آقای رئیسی این است که حتما یک اقتصاد دان را به طور قاطع به عنوان محور ستاد اقتصادی اش قرار دهد. توصیه نمی کنم فرهاد رهبر محور تیم اقتصادی رئیسی باشد. بین قالیباف و رئیسی، شکاف زیادی وجود دارد، هرگاه فکر می‌کردیم حاکمیت یکپارچه است و رقیبی در میدان نبوده، همان هیئت حاکمه تقسیم بر دو شده است. نه شخصیت احمدی نژاد، نه توانایی اش و نه اخلاصش مبنا نداشت من احمدی نژاد را در تاریخ ایران یک پدیده استثنایی می دانم. آنچه که به عنوان یک ایرانی و کسی که عمیقا به جمهوری اسلامی علاقه مندم، از آن نگرانی دارم این است که مسئولیت‌های دولت، متوجه رهبری شود.از این دولت‌هایی که روی کار آمدند(شاید به جز دولت اول آقای هاشمی تا حدودی) با آنچه مطلوب رهبری بوده، فاصله داشتند، جز دولت آقای رئیسی.اقتصاد بدون نفت برای ایران حرف نادرستی است، این حرف یعنی تبدیل شدن ایران به افغانستان. برجام و FATF یقینا تصویب می شود. اصولگرایان هر کاری که لازم باشد انجام می دهند.

مردم را مسلح کنید تا بتوانند از خودشان دفاع کنند

روزنامه جمهوری اسلامی نسبت به افزایش سرقت‌های مسلحانه برای تامین معاش هشدار داد. این روزنامه نوشت: این روزها سرقت‌های مسلحانه در جاده‌ها، حمله به خانه‌های مردم در روز روشن و برهم زدن امنیت شهر توسط افرادی که برای معیشت به سرقت روی آورده‌اند، در شهرهای جنوبی ماهشهر و هندیجان بیداد می‌کند و مردم می‌پرسند مسئولیت تامین امنیت در این شهرها با کیست؟ این وضعیت امنیتی که در استان خوزستان و بخصوص در شهرهای مرزی و عشایرنشین و در جاده‌ها در حال وقوع است گذشته از قضیه سرقت یک بحران برنامه‌ریزی شده امنیتی در جهت رعب و وحشت عمومی و ایجاد نارضایتی کلی مردم از نظام است. اما متاسفانه مسئولین امنیتی و انتظامی با این دید بررسی نمی‌کنند و این قضیه هر روز باعث بوجود آمدن مشکلات بیشتر می‌شود. مردم از این وضعیت ناامنی به شدت گله مندند و اعلام می‌کنند، اگر مسئولین توانایی برقراری امنیت را ندارند، مردم را مسلح کنند تا آنها بتوانند از خودشان دفاع کنند.

دلیلی ندارد به دعوت رئیسی و اژه ای از منتقدان و اصلاح طلبان بدبین باشیم

مجید انصاری عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز در واکنش به دعوت رئیسی و محسنی اژه ای از اصلاح طلبان برای نقد و مشورت گفت: اگر این کار واقعا به درستی انجام شود، این یک ضرورت است که حاکمیت باید با بدنه جامعه، نیروهای فعال مدنی و سیاسی و نخبگانی که در درون نظام هستند و دلسوز این کشور محسوب می‌شوند، ارتباط مستمر برقرار کند. دلیلی هم ندارد که بدبینانه با آن برخورد کنیم. توصیه من این است که این اقدام خوب را جناب آقای سید ابراهیم رییسی در دولت و هم آقای اژه‌ای در قوه قضاییه ادامه بدهند.

سرتان به ٧ نوع واکسن گرم شده، هزینه ها را افزایش داده اید کرونا هم جان می گیرد

روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به شیوع و اوج دوباره کرونا نوشت: کشورهای پیشرفته جهان حداکثر دو یا سه نوع واکسن برای کرونا دارند و البته مدت‌هاست کار واکسیناسیون مردم خود را آغاز کرده‌اند و واکسن‌هایشان را به دیگر کشورها نیز صادر کرده‌اند، ولی معلوم نیست چرا ما دنبال ٧ نوع واکسن کرونا هستیم و به صورت تکراری هزینه‌ها و نیروها و امکانات زیادی را به تولید این واکسن‌های تکراری اختصاص داده‌ایم؟ اگر هدف خدمت به مردم و نجات دادن جان آنهاست، می‌توان تمام امکانات و نیروها و هزینه‌ها را در یک یا دو مؤسسه متمرکز کرد تا هم کار زودتر به نتیجه برسد و هم با قوت و قدرت بیشتر و کیفیت بهتر در خدمت مردم قرار بگیرند.

طرح ساماندهی پیام‌رسان‌ها را به صحن می‌بریم و انجامش میدهیم

آقا تهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در رابطه با طرح ساماندهی پیام‌رسان‌ها و فضای مجازی که در دستور کار مجلس است گذاشته شده و با آن مخالفت کرده‌اند و شلوغ کردند، چون نمی‌خواهند این کار انجام شود، اما پای آن ایستاده‌ایم، کار خود را انجام داده‌ و قانون آن را آماده کرده‌ایم، به صحن مجلس می‌بریم و انجامش خواهیم داد.

سوال زیدآبادی از حجاریان و تاجزاده

احمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار در یادداشتی، پرسشی را خطاب به حجاریان و محسن سازگارا مطرح کرد. احمد زیدآبادی نوشت: فرض کنیم - اصلاً گیریم فرض محال - که دولت رئیسی بر اثر جبر شرایط یا اقتضائات حکمرانی یا ضرورت بقا یا حتی مثلاً خواب‌نما شدن، در صدد کاهش فشارهای اجتماعی و سیاسی و ایجاد تعدیلی در سیاست داخلی و خارجی برآید، در آن صورت وظیفۀ فعالان سیاسیِ روشنفکر و وطن‌خواه وایران‌دوست چیست؟آیا باید به هر ترتیب که شده برنامۀ فرضی‌اش را از طرق مختلف خنثی و بی‌اعتبار کنند تا به هیچ طریقی امکان ورود به چنین راهی نداشته باشد، یا فرصتی در اختیارش بگذارند که در مقام عمل نیّات درونی خود را به اثبات برساند؟این پرسش را مشخصاً در برابر دوستانی مانند سعید حجاریان و مصطفی تاجزاده در داخل و محسن سازگارا و علی افشاری در خارج می‌گذارم تا پاسخ روشنی به آن بدهند.امیدوارم پاسخ احتمالی این دوستان معطوف به "نمی‌خواهد" و "نمی‌تواند" نباشد، چرا که فرض را بر این گذاشتیم که بخواهد یا بتواند! فرض محال هم که محال نیست!

مرکز پژوهش‌های مجلس: بحران ⁧افغانستان⁩ راه‌حل نظامی ندارد

مرکز پژوهش‌های مجلس در مطلبی نوشت: بحران ⁧افغانستان⁩ راه‌حل نظامی ندارد و ایران باید اهتمام بیشتری برای آغاز گفتگوهای بین‌الافغانی تحت نظارت کشورهای منطقه داشته باشد. مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در توئیتی با اشاره به وضعیت فعلی افغانستان و احتمال جنگ داخلی در این کشور و ناامنی مرزهای ایران نوشت: ایران باید اهتمام بیشتری برای آغاز گفتگوهای بین‌الافغانی تحت نظارت کشورهای منطقه داشته باشد. طرح ایران برای حل‌وفصل سیاسی این بحران می‌تواند شامل ۴ ماده اصلی باشد:‌ «کاهش خشونت و آتش‌بس فوری، آغاز گفتگو میان دولت افغانستان و طالبان، برگزاری انتخابات زودهنگام، تشکیل دولت فراگیر ملی».مرکز پژوهش‌های مجلس در این مطلب تاکید کرده است: بحران ⁧افغانستان⁩ راه‌حل نظامی ندارد و هیچ‌ یک از طرفین منازعه امکان تشکیل حکومتی باثبات را ندارند. اگر با خلأ قدرت ناشی از خروج نیروهای آمریکا دستیابی به توافق سیاسی در افغانستان با بن‌بست مواجه شود، این کشور بار دیگر درگیر جنگ داخلی خواهد شد و ناامنی در مرزهای ایران افزایش خواهد یافت.

شورای نگهبان صحت انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان را تایید کرد

سخنگوی ستاد انتخابات کشور، از تایید صحت انتخابات دومین میان دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه‌های انتخابیه تهران، خراسان رضوی، مازندران و قم، از سوی شورای نگهبان، خبر داد. سید اسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور، از تایید صحت انتخابات دومین میان دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه های انتخابیه تهران، خراسان رضوی، مازندران و قم، از سوی شورای نگهبان، خبر داد.گفتنی است، دومین انتخابات میان دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ۲۸ خرداد در ۴ استان تهران، خراسان رضوی، قم و مازندران برگزار و مراتب تایید صحت انتخابات میان دوره مجلس خبرگان رهبری در هر چهار استان، در نامه‌ای از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور اعلام شد.

تبرئه‌ امیری‌فر از شکایت احمدی‌نژاد

عباس امیری فر، نزدیک‌ترین روحانی به احمدی نژاد در دوران دولتش، می‌گوید که از شکایت اخیر احمدی نژاد تبرئه شده است.امیری فر که از حدود پنج سال پیش از او فاصله گرفته است به انصاف نیوز گفت: شعبه ۳ دادگاه ویژه روحانیت به ریاست حجت الاسلام آصف حسینی، بنده را از شکایت شخص احمدی نژاد از تمامی اتهامات واهی تبرئه کرد!

پاسخ کواکبیان به تماس دفتر ابراهیم رئیسی

مصطفی کواکبیان در توییتر نوشت: ‏در پاسخ به تماس دفتر جناب ‎رییسی جهت ارایه پیشنهاد ها با آرزوی موفقیت برای ایشان،نشست مورخ ۲۷ آبان ۱۳۹۸ فراکسیون دیپلماسی با حضور ۸۰ نفر از نمایندگان مجلس دهم را یادآور شدم و در پایان، پیگیری ایشان را برای انتشار دلایل و مستندات عدم احراز صلاحیتم از سوی شورای نگهبان خواستار شدم.

فعال اصلاح طلب: دلیل جدایی روحانی از اصلاح طلبان واعظی بود

داریوش قنبری، فعال سیاسی اصلاح طلب واعظی را در دولت روحانی به مشایی در دولت احمدی‌نژاد تشبیه کرد و گفت: « آقای واعظی در دولت آقای روحانی به خصوص در دور دوم نقش خیلی پررنگ و موثری داشت تا جایی که معاون اول را نیز به حاشیه برد. از این جهت می‌توان او را به رحیم مشایی در دولت احمدی‌نژاد تشبیه کرد». وی افزود: «ظاهرا خود وزرا هم دل خوشی از نحوه ارتباط با رئیس جمهور ندارد و اخباری از گله‌مندی وزرا هم در این زمینه به گوش می‌رسد بخش قابل توجهی از این گلایه‌ها ناشی از عملکرد واعظی است. به هرحال دفتر رئیس جمهور خیلی تاثیر گذار بوده و در این تردیدی نیست.» قنبری با تاکید بر نقش واعظی در به حاشیه رفتن جهانگیری در دولت دوم روحانی گفت: «به نظر من به حاشیه بردن جهانگیری و بها دادن به واعظی باعث ایجاد مشکلاتی شد. اولا دولت را از مدیریت مناسب جهانگیری که می‌توانست با کار کارشناسانه خیلی از مسائل را مدیریت بهینه کند، محروم کرد و دوما موجب نارضایتی‌های زیادی شد.» وی در ادامه به نقش واعظی در دور کردن اصلاح‌طلبان از دولت روحانی اشاره کرد و گفت: «واعظی نقش خیلی منفی در ارتباط با جدا کردن اصلاح‌طلبان از روحانی بازی و در کل عقبه حمایتی دولت را از او جدا کرد. به نظر من بخش قابل توجهی از این آرای انتخابات فعلی را که نشان از دلسردی جامعه داشت، بایستی ناشی از عملکرد آقای واعظی تلقی کرد.»

ایده های گنجی برای دوره جدید قوه قضائیه

عبدالله گنجی در توئیتی نوشت: از دفتر جناب اژه‌ای تماس گرفتند برای اخذ ایده.

-معاونت دفاع از آزادی های مشروع ایجاد نمایید
-معاملات فسادزا و مالیات گریز قولنامه ای راجمع کنید
-به۲سندی بودن خودرو پایان دهید
-به۲سندی بودن منازل پایان دهید
-کاری کنید مراجعه کننده ای که فرق حقوقی و کیفری را نمیداند پاس کاری نشود.

حسین کروبی محکوم شد

وکیل محمدحسین کروبی از محکومیت وی به یک سال حبس تعزیری و جزای نقدی به دلیل حوادث پس از سقوط هواپیمای اوکراینی خبر داد. محمد جلیلیان، وکیل دادگستری و وکیل آقای محمدحسین کروبی گفت: پس از نامه جناب آقای مهدی کروبی در پی سقوط هواپیمای اوکراینی، موکلم محمدحسین کروبی را به اتهام اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت و فعالیت تبلیغی علیه نظام دستگیر و پس از ۶۳ روز بازداشت موقت و سپس تبدیل تأمین صادره، آزاد و در فرآیند رسیدگی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب توسط قاضی افشاری به یک سال سال حبس تعزیری و جزای نقدی محکوم شد. وی افزود: این چهارمین محکومیت موکلم پس از سال ۱۳۸۸ است.

قاضی‌زاده هاشمی: بعد از مستند انتخاباتی‌ام پیشنهاد بازیگری داشتم

قاضی‌زاده هاشمی گفت: پس از مستند انتخاباتی‌ام، پیشنهاد بازیگری داشتم. مستند انتخاباتی‌ام در سطح جهان دیده شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۶۲
رییس مرکز پژوهش های مجلس رو بفرستید افغانستان تا یک شبه مشکلات این کشور رو حل کنند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
البته ما نماینده افغانی الاصل هم داریم
جناب آقا تهرانی فعلا بتازید
در این دوران کرونایی و خانه نشینی مردم سرگرمیشان وحتی عده ای کسب و کارشان با اینتر است.
قطع اینترنت باعث خواهد شد که مردم حوصله شان سر برود ویرای رفع دلتنگی از خانه بیرون زده وبه کف خیابان بیایند.
در این دوران کرونایی و خانه نشینی مردم سرگرمیشان وحتی عده ای کسب و کارشان با اینتر است.
قطع اینترنت باعث خواهد شد که مردم حوصله شان سر برود ویرای رفع دلتنگی از خانه بیرون زده وبه کف خیابان بیایند.
معلوم میشه قاضی‌زاده هاشمی خوب نقش بازی میکنه
آقای زید آبادی مملکت را با فرض نمی توان به بوته آزمایش گذاشت در عصر حاضر یک سال با فرض مملکت را یک قرن به عقب می برد
سراوان یک بیمارستان دارد باید پنج تا داشته باشد ولی شهر من طالقان در استان البرز اصلا بیمارستان ندارد
آقای قاضی زاده با احترام عرض میکنم نکنه در فیلم می خواهی سفره مادر را روی فرش بتکانی
برخی مسئولین فکر می کنند با نامگذاری دولت جدید به نام دولت اسلامی مشکلات حل خواهد شد. توجه داشته باشید این تغییر روش است که نتیجه ها را عوض می کند نه تغییر نام.
ولی ما معلوم نیست چرا دنبال ٧ نوع واکسن کرونا هستیم و به صورت تکراری هزینه‌ها و نیروها و امکانات زیادی را به تولید این واکسن‌های تکراری اختصاص داده‌ایم؟
-
به همان دلیل که:
دو نیروی زمینی داریم
دو نیروی دریایی داریم
دو نیروی هوایی داریم
دو سازمان اطلاعات داریم
کمیته امداد و بهزیستی و ... داریم
باز هم بگویم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
جانا سخن از زبان ما می گویی ، دم شما گرم
الان واقعاً امنیت داریم؟ این دوران بزن در رو که می گفتید تمام شده را که در مورد اسراییل اجرا نکردید حداقل در مورد اشرار و دزدان اجرا کنید.
چراو واکسن نمیدین به مردم چقد باید بمیره از عزیزانمون.۳۰تا واکسن در دست تولید دارین یساله دنیا دارن واکسن میزنن
آقای عبدی بعید است که شما ندانید این جماعت یک توجیه ایدوئولوژیک برای هر مصیبتی که بار می آوردند دارند وآن اینکه می گویند (( ما مامور به انجام وظیفه ایم ))
با این نوع نگاه پذیرش مسئولیت دیگه یعنی چی ؟
اتفاقاتی که برای ما می افتد ربطی به شیعه و سنی ندارد ربطی به بدحجابی هم ندارد همه اینها ناشی از ندانم کاری و بی تدبیری مسئولین است. اگر قرار بود اعتقادات مذهبی تعیین کننده باشد غرب این همه پیشرفت نمی کرد. هر چیزی به جای خودش نیکوست.
واقعا تنگه که مردم میرن ارمنستان واسه واکسن ردن.
به کجا که نرسیدیم
کابیه رئیسی از چه کسانی انتخاب می شوند باز هم از همان مدیرانی که کارایی ندارند خوب اگر انها می توانستند کاری انجام بدهند تا حالا انجام داده بودند پس باز هم بجایی نمی رسیم باز همان اش و همان کاسه ....
در این دوازده دورهٔ ریاست جمهوری نشان داده شده که همهٔ راسای جمهور در دورهٔ اول ریاست جمهوری نسبتا موفق عمل کرده اند اما در دورهٔ دو به کل مملکت گند زده اند ، انشأ الله که جناب ریسی از این گذشتهٔ پیش رو درس درستی بیاموزند ،
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
به خاطر پایین نگه داشتن دستوری نرخ ارز بوده نابعه
قاضی زاده هاشمی به خاطر تکاندن سفره روی فرش پیشنهاد بازیگری گرفت!
آقای رییسی ولله خیلی از اینها تا چند وقت پیش زیز علم روحانی سینه میزدن ، فقط شایسته سالاری رو اولویت زیر مورد توجه قرار دهید
1_ کاهش دانشگاههای کشور با توجه به نبود دانشجو
2_ بازنشسته کردن نیروهای بالای ۳۰ سال خدمت در هر مقطع تحصیلی و جایگزین کردن انها به وسیله نیروهای جوان و حفظ قانون ۳ به ۱ یعنی از هر ۳ نفر بازنشسته ۱ نفر استخدام
۳_ تقویت نظام بهداشت کشور و جلوگیری از پرداختهای فوق نجومی به پزشکان و نیروهای ستادی چرا که اختلاف پرداهتها تا ۵۰ برابر شده
۴_ اهمیت دادن به آموزش پرورش کشور و جبران جفای ۳۵ ساله چرا که بعد از ۲ سال هنوز پرداخت حق امتحانات نهایی پرداخت نشده و سال ۹۲ هم کلا خورده شد
۵_ اهمیت دادن به نیروی زحمتکش کارگر و تقویت سبد معیشت و معاف کردن مشاغل سخت از مالیات
6_ اخذ مالیات از کسبه هایی که به واسطه افزایش نرخ ارز یکساله سرمایه انها چند برابر می‌شود
۷_ رسیدگی به شرکتهای بزرگ فرآورده‌های نفتی و گرانفروشی انها به طوریکه طی دوسال روغن ماشین ۵ برابر شد
۸_ اعدام مفسدین اقتصادی بدون هیچ ملاحظه ای چرا که در حال حاضر درگیر جنگ تمام عیار هستیم و هر کس احتکار و گرانفروشی کنه مصداق کامل مفسد فی الارض و مخل امنیت میباشد
آقای مرعشی شک نکن نه یدجام تصویب میشه نه fatf
این جماعت به بهترین نحو کشور رو اداره خواهند کرد تا ثابت کنند بدون کدخدا و با توکل بر خدا هم میشه کشور رو اداره کرد ، روحانی حداقل برای ۵ سال دیگه تورم رو پیش خور جامعه کرده یعنی تاد۴ سال اول رییسی تورم کاهشی خواهد شد
آقای مرعشی شک نکن نه یدجام تصویب میشه نه fatf
این جماعت به بهترین نحو کشور رو اداره خواهند کرد تا ثابت کنند بدون کدخدا و با توکل بر خدا هم میشه کشور رو اداره کرد ، روحانی حداقل برای ۵ سال دیگه تورم رو پیش خور جامعه کرده یعنی تاد۴ سال اول رییسی تورم کاهشی خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
این دیگه فرار رو به جلو هست تا ۵سال پیش !!!! اگر نبود برجام و fatf وبی کدخدایی کار مملکت رو درست می کنه پس دیگه خرابی ها رو به ۵سال دیگه حواله ندید !! درستش کنید
آقای مرعشی شک نکن نه یدجام تصویب میشه نه fatf
این جماعت به بهترین نحو کشور رو اداره خواهند کرد تا ثابت کنند بدون کدخدا و با توکل بر خدا هم میشه کشور رو اداره کرد ، روحانی حداقل برای ۵ سال دیگه تورم رو پیش خور جامعه کرده یعنی تاد۴ سال اول رییسی تورم کاهشی خواهد شد
من آقای قاضی زاده رو انسان شریف و با معرفتی میبنم که زیاد در بین مردم جدی گرفته نشد ولی بهترین برنامه رو ارائه کرد
این آقای قاضی زاده بدجوری تو مایه های احمدی نژاده ها! بابا دستت انداختن باور کردی! والا ما هم سفره رو رو فرش می تکوندیم همه جا میدیدن!
سلام : قطعاً «گروه ویژه اقدام مالی» FATF که بخش بزرگی از اعضایش را دار و دسته بنگاه‌های پولشویی جهان در اروپا و آمریکا تشکیل می‌دهند دو هدف شوم را درایران دنبال می کنندصرفاً نگران مبارزه با «پولشویی» و «تأمین مالی تروریسم» در ایران نیستند. اول آنکه آنها علاوه بر تعریف مصادیق تروریسم از طرف خود که سپاه پاسداران ایران ،وزارت دفاع ، حزب الله لبنان و سایر گروهای مقاومت و سرداران ورزمندگان آن را که درحال جانفشانی ازکیان اسلام وملت های منطقه هستند را بر اساس تعریف نادرست وبا انگیزه خاص و دشمنی با ملت ایران و با هدف قطع منابع مالی به این سازمان های محور مقاومت راتروریسم می دانند. هدف دوم آنها در پوشش «شفافیت مالی» به دنبال یافتن رسمی تراکنش های مالی ایران و شناسایی مشتریان و‌ گریز‌گاه‌ها و گلو گاهای تحریمی ایران برای محکم کردن همه جانبه کمربند حصر ،فلج کردن اقتصاد ایران ،به زانو درآوردن ملت و بعد از آن با حربه و حیله تحریم ومذاکره هدف دشمنان به تاراج دادن مولفه های قدرت یکی پس از دیگری از طرف مقامات غرب گرای کشورمان هستند. آمریکا در سال ۹۷ اقدام به تاسیس شعبه منطقه ای وزارت خزانه داریش در کشور های حاشیه خلیج فارس موسوم به TFTC نمود و با دسترسی به اطلاعات صرافی ها اقدام به تحریم و مسدودسازی کانال های دور زدن تحریم نمود، ایران به دلیل تحریم‌های غیرقانونی آمریکا و اروپا ناچار به رازداری و پنهان نگه‌داشتن هویت مشتریان خود است. جهش قیمت ارز در پی شناسایی، لو دادن و تحریم ۴۰۰ صرافی فعال در دبی در شهریور ۹۷ می تواند دلیلی روشن بر این مدعا باشدکه این یکی از تجربه های تلخِ همراهی ایران در بستر FATF به شمار می آید که با کمال تاسف مسئولین کشور ما از رئیس جمهور محترم گرفته تا وزیر خارجه و دولت هنوز ازنتایج زیانبار آن عبرت نگرفتند و می خواهند کشور را در چالش بزرگ دیگری گرفتار کنند. با این حساب رد قاطعانه دو لایحه پالرمو و CFT در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصمیمی هوشمندانه ومنطقی است و گر نه باید در پیشگاه خدای سبحان وملت ایران پاسخگوی عواقب سنگین و خسارت بارتصمیم نابجای خود باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
خدای سبحان جوابتو بده که کاسب تحریم هستی
سلام: مذاکره و توافق مجدد با غرب و امریکا براساس عبرت ها و تجربه های تاریخی ، متقن و غیر قابل خدشه ذیل موجب حراج دادن مولفه های قدرت ، زیانبار برای اقتصاد،باج خواهی و زیاده خواهی دشمن، آب در هاون کوبیدن و باعث ممانعت ازپیشرفت کشور می گردد:
1- هدف امریکاه از مذاکره لغو تحریم ها نیست بلکه ساختار آن باقی مانده وتحریم اساساً وسیله و ابزاری است برای اینکه از ایران درهمه زمینه ها ازجمله درموضوعات هسته ای،حضورمنطقه ای،موشکی و حقوق بشرامتیاز گرفته بلکه اگر بتواند پیشرفت کشور را درهمه علوم به سراشیبی سقوط بکشاند.
2- آمریکا اگر کوچکترین امتیازی به ایران بدهد با بدعهدی و بد قولی زیر تعهدات می زند و با عمل نکردن به آن ،ایران چند باره رکب خورده و بازگشت کامل کشور به برجام یعنی پس ازطی هزینه سنگین راه اندازی غنی سازی 60درصدی نابودی آن دستگاه ها وممنوعیت توسعه و تحقیقات هسته ای و عقب گرد وعقب ماندگی نسبت به کشورهای دارای علوم و فنون پیشرفته هسته ای.
3- عبرت های تاریخی مثل اعتماد دکتر مصدق به امریکا و سقوط دولت او،اعتمادو مذاکره معمر قذافی در زمینه های هسته ای ،موشکی و تجاری با امریکا وغرب ،یافتن تمام نقشه های نظامی وغیر نظامی آن و در پی آن نابودی برنامه هسته ای و موشکی لیبی و سرانجام به خاک سیاه نشاندن اقتصادلیبی و معمرقذافی توسط امریکا و اروپا ،اعتماد صدام جنایتکاربه بازرسان سازمان ملل و یافتن تمام نقشه های نظامی و غیر نظامی عراق ودادن اطلاعات آن به امریکا و پس از آن جنگ راحت امریکا و متحدانش علیه صدام و شکست او. مذاکره تحویل دیپلمات های امریکایی در لبنان در زمان مرحوم هاشمی وعدم آزاد شدن پول های بلوکه شده ایران توسط آمریکا،معاهده سعد آباد مبنی بر قبول داوطلبانه تعلیق غنی سازی و پروتکل الحاقی توسط روحانی در دولت خاتمی با سه کشوراروپایی وعدم اجرای تعهد توسط آن سه کشوراروپایی و آمریکا.ومعاهده برجام مبنی برممنوعیت حدود صد نوع فناوری هسته ای ایران با1+5 خروج از برجام توسط امریکاواضافه شدن بیش از 1500 نوع تحریم قبلی وجدیدعلیه ایران .
4- اساس، انگیزه و داستان وضع تحریم ها ازطرف دشمن به طمع فشارهمه جانبه برملت و دولت وسپس گشودن باب مذاکره بوده و انگیزه و هدف مذاکره هم از طرف غرب راهی برای به حراج دادن مولفه های قدرت ایران یکی پس از دیگری و جری شدن دشمن و باج خواهی های مضاعف از کشورو مردم ودر ادامه تغییر رفتار نظام و در نهایت تقییر رژیم است.
5- غرب صرفاً با تله وحیله مذاکره می تواند مولفه های قدرت را با نیرنگ از ایران بگیرد درصورتیکه بجز مذاکره هیچ راهی برای به زیر کشیدن قدرت ایران ندارد مانند ممنوعیت صد نوع فناوری هسته ای در برجام وموارد ذکر شده بند های این موارد.
6- درصورت بازگشت به برجام وعضویت در آن از طرف آمریکا، به هر بهانه ای دوباره می تواند از مکانیزم ماشه یا همان اسنب بک استفاده کرده وتحریم ها را ازطریق قطعنامه های شورای امنیت به بکباره برگرداندوایران را ذیل بند 7 منشور ملل متحد ببرد.
7- در صورت مذاکره موشکی و منطقه ای و به باد دادن توان موشکی ،قدرت دفاعی و منطقه ای کشور، امریکا ، اروپا و حتی کشورهای مثل عربستان و اسرائیل می توانند امنیت ایران را نابود کرده وکشور و ملت رامثل لقمه ای چرب خودغارت کرده یا داعش و سایرگروهای تروریستی خون آشام را به جان،مال و ناموس ملت بیاندازند.
8- مشکلات اقتصادی به هیچ وجه با مذاکره قابل حل نیست زیرا ساختار کلی وپایه اصلی تحریم ها همچنان حفظ شده وآمریکا به تعهدات خود عمل نکرده و آنرا بطور کامل لغو نمی کند زیرا هر تحریمی بابرچسب های گوناگون هسته ای ، موشکی و منطقه ای و حقوق بشراست.اگر یک موضوع از تحریم را بردارد سایر برچسب های تحریم باقی می ماند و این یعنی لغو تحریم ها کاملاً بی خاصیت و دروغ بوده وایران در گرداب،تله و دور بی حاصل موضوعات متعدد تحریم و مذاکره برای باج دادن مولفه های قدرت یکی پس از دیگری قرار می گیرد.
9- در صورت عدم لغو تحریم ایسا ( ممنوعیت سرمایه گذاری خارجی درایران) وتحریم یوترن( گردش مالی آزاد ایران از طریق دلار باجهان) که متاسفانه هیچکدام در برجام توسط تیم مذاکره کننده ایرانی از امریکا درخواست لغو نشده است برداشتن تحریم ها بدون لغو این دو بی معنی،مضحک و بی خاصیت است .
10- با تکیه بر توانمندی های و ظرفیت های عظیم داخلی اثرو نقش تحریم هارا باید بی خاصیت وخنثی کرده و ازبین برد و امریکا را از حربه تحریم و سپس مذاکره مایوس کرداز جمله راهکارها:استفاده درهمه حوزه های علمی،فنآوری و تولیدی ازجوانان نخبه ، شرکتهای دانش بنیان و دانشگاهای برترصنعتی،استفاده از قرار گاه سازندگی و شرکت مپنا به عنوان تجربه موفق وراهگشای خنثی سازی تحریم ها، ،جذب سرمایه عظیم ایرانیان مقیم خارج ،برنامه ریزی بودجه سالانه بدون کسری بودجه توسط دولت وعدم چاپ بی پشتوانه اسکناس وعدم افزایش پایه پولی بدون پشتوانه افزایش تولید، اصلاح نظام بانکی و کنترل تورم تک رقمی ،ممنوعیت قطعی هرگونه تعطیلی واحد ها وشرکت هایی تولیدی از طرف بانک ها،اعطای تسهیلات قرض الحسنه و بسیار کم بهره به واحد ها ی تولیدی متوسط و کوچک ، تک نرخی کردن ارز وحذف قطعی ارز 4200 تومانی که رانت زا و فساد آفرین است ،استفاده ازظرفیت معادن بصورت غیر خام فروشی ، برنامه ریزی مدون علاوه بر خود کفایی دارای اهداف صادراتی برای تولیدات گسترده صنعتی وکشاورزی ( کالاهای اساسی ونهاده های دامی)، برنامه ریزی صادرات به همسایگان ازمیزان2درصد کنونی به 20 درصد طی برنامه 4 ساله یعنی رسیدن به حدود 200میلیارد دلارصادرات به 15 کشورهمسایه، حمایت همه جانبه از تولید داخل با کیفی سازی وبا وضع تعرفه باز دارنده کالاهای خارجی مبازره هدفمند با قاچاق و فساد، پیمان های پولی دو وچند جانبه با کشورها ، ممنوعیت وقطع همیشگی فروش نفت خام وتبدیل آن به صنایع پتروشیمی با محوریت صادرات محصولات آن به همسایگان، اخذ مالیات عادلانه از ثروتمندان و عایدی سرمایه، خانه خالی و ماشین های لوکس واخذ مالیات از گردش حساب های بانکی ،تکمیل زنجیره پروژه های آزاد راهی، ریل وراه آهن برای دریافت حق ترانزیت از کشورهای همسایه، داخلی سازی با کیفیت خودرو با پلتفرم پیشرفته کاملا ایرانی و بومی، داخلی سازی با کیفیت و صادرات محورلوازم خانگی و لوازم ساختمانی ،استفاده از ظرفیت عظیم بسیج و نیروهای جهادی در تمام این مراحل برنامه ریزی پیشرفت و توسعه کشوروعدم اجازه ورود مجدد به شرکت هایی عهد شکن مانند توتال ،پژو ،سامسونگ ، ال جی و... که به بهانه تحریم کشور را ترک کرده و باعث شوک و خسارت به اقتصاد شدند، بطور قطع با پیاده سازی این برنامه ها باید حربه دو گانه تحریم ومذاکره را ازدشمن گرفت.در غیر این صورت مانند 8 سال اخیر با بدعهدی و شرطی کردن اقتصاد به دشمن توسط دولت تشنه مذاکره وغربگرا، شیرازه اقتصاد مبتنی برتوانمندی و ظرفیت های داخلی و رویکرد اقتصاد مقاومتی ازهم می پاشد و باعث مشکلات عدیده ازجمله تورم غیر متعارف و افسار گسیخته ،نابودی تولید داخلی و تعطیلی کارخانجات و بیکاری فزاینده، جهش عجیب و غیر عادی قیمت ارز، ریزش غیر طبیعی بورس و گرانی بی ضابطه کالا،مسکن و خدمات گردیده ونارضایتی بحق ملت را در پی دارد.
قریب به 90 درصد کاسنی که در ستادها فعالیت میکنند به امید بدست اوردن پست و مکقام این کار را میکنند چرا که در سنوات گذشتهخ این موضوع فراوان اتفاق افتاده و لذا سلامت نفس و مدیریت و توانایی طرف زیاد مد نظر قرار نگرفته است
از همه کسانی که کمک می کنند تا مشکلات کشور حل شود صمیمانه متشکر هستم
روحانی از وقتی این واعظی را بها داد مملکت دولت فاتحش خونده شد روحانی کلیدش همین واعظی بود که هیچ قفلی را باز نکرد و خودش و دولت را قفلتر نمود ..واعظی کاملا مشخصه ادم از خود راضی و دنبال نفوذ هست و ادم بی ادبی میباشد...ادنم قدرت طلبی هست ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
ایشون یک فرد متوهم و شبکه باز بودند و فقط هم از ژن خوب برای پستها استفاده می کردند نمونه اون داماد خواهرش آذری جهرمی بود که بدون هیچ سمت و تجربه ایی یک شبه وزیر شدند !
اقای هاشمی واقعا بازیکر خوبی بودید و نقشتان رو خوب بازی کردید .
جالبه تابناک یک کلمه از مشکلات آزمون کنکور در زمینه ریاضی ننوشته که آموزش عالی چه‌گندی زده و سوالات غلط و بی ربط داده که صدای همه متخصصین آموزش وپرورش را در آورده
جناب قاصی زاده ، احتمالا مسعود ده نمکی پبشنهاد هنرپیشگی و بازی در فیلم در کنار شریفی نیا را به شما داده است!!!!
باور کنید بهتر است به تجارت سینما بروید و سیاست را وداع کنید !!!
به نفع همه ااست
اینهایی که می آیند در ستاد انتخاباتی معمولا بدنبال منافع هستند
آقای واعظی
ایشون با ایجاد باندهای گسترده در سطح سازمان های اقتصادی بالاخص بانک ها کشور را به گوشه رینگ تحریم ها کشاند.
جلوگیری از بازنشستگی و حمایت از مدیران ناکارامدو نظام بانکی با بیش از چهل سال سابقه کار و عدم انگیزه برای نوآوری و حرکت های تاثیرگذار از جمله فجایع اقتصادی ایشان است.
یه مثل قدیمی میگه افتابه لگن هفت دست شام و نهار هیچی.
کدوم کشور دنیا 7 نوع واکسن داره جمع کنید بساطو یکی از بهترین واکسناتونو انتخاب کنید بدید همه ظرفیت دارویی کشور بسازه مردم دارن میمیرن.اصلا براتون مهم هست؟یا قیمت 200 هزار تومنی واکسن مهمه؟
مرعشی و اصلاح طلبها علاقمند هستند تا رییسی در این 4 سال بتواند ویرانی ها 32 سال قبل را آباد کند!
جناب روزنامه جمهوری اسلامی
اگر اختلاس از بین برود آنقدر پول هست که مردم از هم دزدی نکنند و نیازی به استفاده از سلاح ندارند!
روزنامه جمهوری اسلامی فقط امواج منفی پخش میکنه. لا اقل از رسانه های عربی یاد بگیره که به حسرت از واکسن ایرانی نام میبرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
اره دیگه همه ایرانی ها واکسن زدن و عرب ها جا موندن
روزنامه جمهوری اسلامی اصلا می فهمد مسلح کردن جامعه یعنی چه که چنین پیشنهاد احمقانه ای را مطرح می کند؟ شاید اگر یک فرد عادی از روی یاس چنین مسیله ای را مطرح کند پذیرفتنی باشد اما یک روزنامه که میتواند الگوی بخشی از جامعه باشد با مطرح کردن چنین موردی نشان می دهد که اصلا صلاحیت فرهنگی برای تداوم فعالیت روزنامه نگاری ندارد. زیرا این پیشنهاد به منزله ناامن کردن اجتماع می باشد.
انتظار دارید شهری در اندازه جمعیتب سراوان که حدود 60 هزار نفر جمعیت دارد ، چند بیمارستان داشته باشد؟
من که فکر میکنم همه چیز گل و بلبل خواهد شد،
روزنامه اصلاح طلب "جمهوری اسلامی" که هشت سال ار دولت روحانی حمایت کرده است خوب است چند ماهی ساکت بنشیند و نظاره گره باشد
تا عطر دولت روحانی از بین برود بعدش شانتاژکند
قاضی‌زاده هاشمی: بعد از مستند انتخاباتی‌ام پیشنهاد بازیگری داشتم.
-
اخراجی ها 4
روحانی هیچ زمانی جزو اصلاح نبوده و نیست .

و رای اصلاح طلبان به او بخاطر جلوگیری از انتخاب رییسی بود
و حتما اگر نامزد خود اصلاح طلبان در ۹۲ و ۹۶ حصور داشت ، روحانی حتی یک میلیون رای هم نمی اورد
متاسفانه اصلاح طلبان شبیه بچه هایی شدند که بالا بلندی بازی می کنند و وقتی پله پیدا نمی کنند قهر می کنند ، از ادبیاتشان بوی تهوع آور انحصار طلبی می آید ، این ها حتی اگر ایران را دوست دارند ایرانی را می خواهند که خودشان رئیسش باشند ، به جمله کواکبیان دقت کنید به جای پاسخ صحیح به یک پرسش کلان سیاسی تنها دغدغه اش خودش بوده و این فرد کوتاه بین خود را سیاست مدار می دادن
فقط اعتماد به نفس قاضی زاده هاشمی
آقای روحانی هیچوقت اصلاح طلب نبود و نخواهد بود! وی اعتدال گرا بود که حاصل تفکر مرحوم رفسنجانی بود برای پیوند میانه روهای اصلاح طلب و اصولگرا!!! اصلاح طلبی بعد از خاتمی مرد و اصلاح طلب ها از روی ناچاری و اجبار با روحانی همگام شدند که البته رای مردم رو هم روحانی مدیون همین همراه شدن اصلاح طلب ها با خودش بود...
ما همیشه دنبال کمیت هستیم نه کیفیت اقا وعده نسیه است همه همت روی یک واکسن متمرکز کنند به نتیجه برسد مثل امریکا جنایت کار دو واکسن الان بالای 60درصد واکسن زدن
جناب آقا تهرانی عزیز با هم میبینیم آن روزی را که این قانون هم مثل قانون منع استفاده از ویدئو و ماهواره فقط در آرشیو نوشتجات مثلا قانونی کتابخانه مجلس بدون اجرا خاک خواهند خورد
آقای زید آبادی گوش نکن بقیه چی میگن. شما کار خودت را بکن. درسته در عالم سیاست هیچی محال نیست.
مثلاً اصلاً گیریم فرض محال - که دولت بایدن بر اثر جبر شرایط یا اقتضائات حکمرانی یا ضرورت بقا یا حتی مثلاً خواب‌نما شدن، در صدد کاهش فشارهای اجتماعی و سیاسی و ایجاد تعدیلی در سیاست داخلی و خارجی برآید، در آن صورت وظیفۀ فعالان سیاسیِ روشنفکر و وطن‌خواه وایران‌دوست چیست؟آیا باید به هر ترتیب که شده برنامۀ فرضی‌اش را از طرق مختلف خنثی و بی‌اعتبار کنند تا به هیچ طریقی امکان ورود به چنین راهی نداشته باشد، یا فرصتی در اختیارش بگذارند که در مقام عمل نیّات درونی خود را به اثبات برساند؟
میبینی می توان این فرض محال شما را برای همه استفاده نمود. شاید بهتر باشد بجای سیاست سراغ فلسفه بروید؟
وقتی نیروی اتتظامی به اندازه کافی نیرو نداردچرا برای تامین امنیت مردم در مقابل زورگیریها وسرقتها از نیروهای یگان ویژه استفاده نمیشود؟ آیا آنها فقط برای سرکوب اعتراضات مردم باید واردعمل شوند؟
کنکور جنبه افراطی مدرکگرایی است و مدرکفروشی مراکز تحت نظارت وزرات ارشاد نشانه تفریط! عجیب است از گرسنگی و تشنگی چندتا گاومیش در خبرگزرای ها و سیمای ملی جار و جنجال میشود، اما از مدرکفروشی خطرناک مدارک مهارتی توسط مراکز تحت تظارت وزارت ارشاد هیچ انعکاسی در رسانه های پرمخاطب و صد و سیما نمیشود؟!
آیا فروش دهها هزار مدرک مهارتی و ضربه علم هنر و مهارت کشور و تحویل هزاران فرد متخلف و متقلب به نهادها خطرناکتر از بقیه مصائب نیست؟
این خیانت مدرکفروشی به راحتی با اصلاح آزمون های آنلاین (حذف منبع سوالات با جواب تستها) و گرفتن از آزمون از مراکز و تجمیع انها میتواند گرفت و پایان داد به فساد خطرناک! چرا این سکوت است؟
آیا جامعه و مسئولان و حتی افراد رسانه خودشان آلوده شده اند؟! آیا فرزندان آنها جزء همان مدرکفروشی هستند؟!
کدام تعارض منافع موجب شده این فساد خطرناک بی توجهی شود؟!
برای کسب حقایق خیانت مدرک فروشی به نسل حاضر و آینده یک ملت لینکها چندماه اخیر دنبال کنید، چگونه در جلوی چشمان مردم و مسئولان دارند بزگترین خیانت میکنند و انحطاط علمی و فرهنگی یک ملت!
منطقا سوالات عملی و تستی آزمون بایست منبع کتاب باشد یعنی هنرجوی واقعی باید برود کلاس آنلاین یا حضوری آموزش به بیند و متن کتاب را بخواند و آزمون بدهد! اینکه سالها است سوالات از چندتا سوال مشخص میگرند و تست آنلاین از با سرچ PDF با جواب است! دیگر کمتر کسی میرود چیزی یاد بگیرد! این رسوایی و ضد علمی و ضد مهارتی چرا رسیدگی نمیکنند و چرا رسانه سکوت میکنند و مسئولان را وادار به پاسگویی و تغییر شیوه نمیکنند؟!
عزیزم مردم خیلی وقته مسلح هستن.خیلی ها اسلحه کمری دارن.توی جاده فرده منطقه ویژه ماهشهر به جراحی خودرویی رو سرقت کردن راننده میگفت چند نفر پژو ۴۰۵ شان چپ شده بود من و همسرم رسیدیم جلوی ما را با اسلحه کلاسپشینکف گرفتند و سیلی به گوش من زدند و پزو پارس من ا دزدیدند و رفتند.همه باید در خودرو وخانه اسلخه داشته باشند چون چاره ای نییت.
یادش بخیر حدود ۱۵ سال پیش که تازه اتوبان اهواز ماهشهر در دست احداث بود ساعت ۳ شب هم تردد میکردم و تقریبا مشکل امنیتی نبود اما الان براحتی با اسلح جلوتو میگیرن و ماشینتو میبرن و خانوادتو هم ادیت میکنن.پس اسلحه واجب است و همه هم دارن اما اگه آزاد کنن وینچستر کوچیک و سلاح کمری رو برای دفاع عالیه
یک اقدام اصلاحی از جانب جناب آقای رئیسی بازنشسته کردن نیروهها با ۳۰ سال خدمت بااستثنا افرادمشغول به شغلهای حساس و اساتید برجسته دانشگاهی ، با هرمدرک تحصیلی است . زیرا تداوم کار بعد از ۳۰ سال نه بخاطر بهره وری بیشتر بلکه فرصت طلبی عده ای قانونگذار برای استفاده بیشتر خود از مزایای ادارات دولتی بود . لذا برای بکارگیری نیروهای تحصیلکرده جوان و با انگیزه جدید بهتر است ۳۰ سال خدمت نقطه پایان اشتغال در ادارات دولتی بدون هیچ تبعیض باشد .
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر