بازدید 42431
دو هزار و سیصد و بیست و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

رفیق‌دوست: اگر یک سپاهی رئیس‌جمهور شود، یک ساله همه مشکلات کشور حل می‌شود/صادق کوشکی: تلاش برای رفع‌ تحریم‌ها به زیان ایران است/اگر اصولگراها بهتر مذاکره می‌کنند، بسم‌الله! ما بخیل نیستیم

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: توضیح رئیس شورای تمبر درباره فرمول علمی نادرست در تمبر شهید فخری زاده / مگر پولشویی یا حمایت از تروریسم می کنید که از FATF می ترسید؟ /چرا اصولگرایان اینقدر رئیس جمهورشدن را دوست دارند؟ و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۲۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲ 20 December 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.


رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

توضیح رئیس شورای تمبر درباره فرمول علمی نادرست در تمبر شهید فخری زاده
علی اکبر نصرآبادی: هدف از نوشتن فرمول در تصویر طراحی شده از تمبر شهید فخری زاده نشان دادن رتبه علمی این شهید بزرگوار بود و قرار بر استفاده علمی از این فرمول‌ها نیست. روی تمبر نشان گلوله هست که نمادی از ترور و شهادت است، پرچم ایران هم نشان دهنده ملی بودن این تمبر است. در تمبر جدید شرکت پست، از فرمول‌های ریاضی و شیمی اشتباه و شکل DNA استفاده شده. این فرمول ها اعتراض و واکنش کاربران فضای مجازی را به همراه داشت./ باشگاه خبرنگاران

طرح اصلاح قانون انتخابات توسط شورای نگهبان رد خواهد شد
نجات الله ابراهیمیان حقوقدان و عضو پیشین شورای نگهبان گفت: علاقه مند به مسئله ریاست جمهوری نیستم زیرا انتخابات ریاست جمهوری و اینکه چه کسی کاندیدا شود را خیلی در سرنوشت مملکت، موثر نمی دانم. بسیاری از محدویت هایی که در طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری آمده، براساس رویه قبلی شورای نگهبان مغایر قانون اساسی است. در سال 87 هم مطرح و به علت مغایرت با قانون اساسی کنار گذاشته شد. با تلقی رویه شورا در گذشته این طرح، مغایر قانون اساسی شناخته خواهد شد. به نظرم شورای نگهبان، بندهایی که سابق بر این تایید نکرده را رد خواهد کرد. /برنا

فردوسی‌پور با ۴.۶ میلیون بیننده سوپراستار شد
اعلام رسمی خبر گزارش فردوسی پور در اینستاگرام فارسی‌ای اف سی، باعث شد تا ظرف ۲۴ ساعت تعداد دنبال کننده‌های این صفحه از حدود ۱۸۰ هزار نفر به بیش از ۲ میلیون نفر برسد و روز گذشته هم ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر با ورود به لایو AFC گزارش عادل فردوسی پور را دنبال کردند. ضمن اینکه این لایو با ۸۰۹ هزار بیننده در لحظه، رکورد منحصر به فردی را از خود به جای گذاشت. اتفاقی که باعث تعجب و حیرت عوامل رسانه‌ای AFC در قطر شد و باعث شد تا آن‌ها ضمن برخورد با فردوسی پور، او را سوپراستار بنامند که توانسته چنین جوی را رقم بزند. /خبرآنلاین

اگر اصولگراها بهتر مذاکره می‌کنند، بسم‌الله! ما بخیل نیستیم
سیدمحمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت گفت: دولت اصلاحات آقای خاتمی موفق ترین دولت بعد از انقلاب چه در سیاست داخلی و چه در سیاست خارجی بود. ایران اکنون تحریم بین‌المللی نیست، برجام باعث از بین رفتن آن تحریم ها شد. اگر اصولگراها ادعا می کنند بهتر مذاکره می‌کنند؛ بسم‌الله! ما که بخیل نیستیم. بفرمایید! اصولگرایان باید در یک انتخابات سالم رقابتی شرکت کنند، انتخاباتی که همه گروه های سیاسی در آن کاندیدا داشته باشند و هرکسی را که مردم انتخاب کردند؛ اهلا و سهلا. امیدوارم میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده مثل انتخابات مجلس نباشد. این اصلا برای جمهوری اسلامی مناسب نیست. آقای ظریف نسبت به دیگر کاندیداها، پایگاه رأی خوبی دارد اما خود ایشان در نیامدن خیلی جدی است ولی حتما می تواند یکی از کاندیداها باشد. خاتمی هم نمی‌داند چه کسی کاندیدای اصلاح‌طلبان خواهد بود./ خبرآنلاین

مگر پولشویی یا حمایت از تروریسم می کنید که از FATF می ترسید؟
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: مخالفان «اف‌ای‌تی‌اف» برای پیشبرد نظر و هدف خود، به جعلیاتی متوسل شده‌اند که اصولاً در مقررات مربوط به آن وجود ندارد. پیوستن ما به «اف‌ای‌تی‌اف» موجب می‌شود ما بتوانیم با استفاده از حضور در این پیمان بین‌المللی به افشاگری علیه اقدامات خلاف دیگران از پول‌شویی و حمایت‌های آنها از تروریسم بپردازیم. کسانی باید از پیوستن به «اف‌ای‌تی‌اف» بترسند که مرتکب تخلفاتی از قبیل پول‌شویی و حمایت از تروریسم می‌شوند و با استفاده از جابجایی‌های پولی، اهداف ضدانسانی خود را دنبال می‌کنند. ما که تمام فعالیت‌هایمان بر مبنای قانون است، چرا باید از حضور در چنین پیمانی بیمناک باشیم؟

چرا اصولگرایان اینقدر رئیس جمهورشدن را دوست دارند؟
روزنامه آرمان نوشت: تعداد، تنوع و سطح کاندیدا‌های اصولگرا در انتخابات ریاست‌جمهوری جذابیت خاص این مقام برای به صف‌شدگان مذکور را نشان می‌دهد. اگر نیم‌نگاهی به وضع موجود و سرگذشت دوران‌های ریاست‌جمهوری بیندازیم احتمالا حق بدهیم که به‌وفور وارد معرکه شوند و حتی مبارز طلب کنند. در دوران اصلاحات هر ۹ روز برای رئیس‌جمهور یک بحران درست می‌شد، ولی در دوران آقای احمدی‌نژاد نه‌ تنها کسی جرات بحران‌آفرینی نداشت که خودشان معرکه‌ها می‌ساختند. انواع مسافرت‌های خارجی ایشان بدون توجیهات دیپلماتیک انجام می‌گرفت. از همه مهم‌تر در یک پدیده کم‌سابقه اقتصادی ۸۰۰ میلیارد دلار درآمد برای کشور حاصل شد، ولی هنوز که هنوز است دو خط پاسخ نداده‌اند که این پول را کجا و چگونه مصرف کردند و خزانه خالی را تحویل دولت بعد دادند؟! وقتی تصدی پست‌ها در یک جناح اینگونه باشد و تازه انواع حمایت‌های غیبی را دریافت کنند و صداوسیما هم حداقل در ۷ سال تصدی وی از او معجزه مدیریت بسازد هم فال است و هم تماشا و دیگران حق دارند رویای ریاست‌جمهوری را در سر بپرورانند.

ترامپ: دستور حکومت نظامی برای تغییر نتیجه انتخابات، خبر جعلی است
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گزارش ها در مورد اعلام حکومت نظامی در تلاش برای تغییر در شکست انتخاباتی خود را به عنوان "اخبار جعلی" رد کرده است.شماری از رسانه ها از جمله نیویورک تایمز و سی ان ان گفته اند که آقای ترامپ درباره احتمال اعزام نیرو برای ضبط تجهیزات ثبت آرا درایالت هایی که شکست خورده در نشستی که با مشاوران کاخ سفید داشته، صحبت کرده است.اما ترامپ در توییتی آن چه " گزارش های آگاهانه بد" خوانده، محکوم کرد. ژنرال مایکل فلین، مشاور امنیت ملی سابق ترامپ که گفته شده در این نشست بوده صریحا پیشنهاد کرده که از ارتش برای برگزاری مجدد انتخابات استفاده شود./ بی بی سی

مجلس با «ممنوع شدن ثبت‌نام نظامیان در انتخابات» مخالفت کرد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۳۰ آذر) قوه مقننه و در جریان بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری با پیشنهاد حذف زیرجزء (خ) جزء ۱۰ بند ب ماده ۱ این طرح مبنی بر امکان ورود فرماندهان عالی نیرو‌های مسلح با جایگاه سرلشکری و بالاتر برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری با ۲۰۷ رأی مخالف، ۲۵ رأی موافق و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۵۶ نماینده حاضر در صحن مخالفت کردند. غلامرضا نوری قزلجه نماینده بستان آباد در مجلس پیشنهاد حذف این زیرجزء را مطرح کرده بود که با مخالفت نمایندگان روبرو شد. «غلامرضا نوری قزلجه» در تشریح پیشنهاد خود عنوان کرد: اهمیت کار نظامیان و سرداران سرافراز به حدی زیاد است که قابل مقایسه با امور سیاسی نیست. دفاع از تمامیت ارضی و جان و مال ملت به عهده این عزیران است و نباید از جایگاه این افراد غافل شویم. محمد باقرقالیباف در واکنش به پیشنهاد نماینده بستان‌آباد گفت: در قانون اساسی اجازه داده همه اعضای نیروی مسلح بدون استعفا بتوانند ثبت نام کنند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند. وی در پاسخ به یکی دیگر از نمایندگان مبنی بر اینکه در کدام قانون این موضوع ذکر شده، گفت: وقتی آقای شمخانی در دولت گذشته وزیر بود، مانع در مشارکت برای انتخابات که عضو نیروهای مسلح باشند، عضو دستگاه های امنیتی باشند، می توانند. بنابراین این بحث شفاف و روشن است. بحث دخالت در مسائل سیاسی و نامزد شدن برای انتخابات دو موضوع متفاوت است. وی همچنین در پاسخ به اخطار یکی از نمایندگان درباره احتمال سوء استفاده نظامیان گفت: نکته ای که می‌گویید از امکانات سوء استفاده می‌کنند کشور ضوابط و مقررات دارد مگر دستگاه‌های نظارتی نیستند. نباید بحثی که حدس و گمان خودتان است از تریبون بیان کنید. این اخطار وارد نیست.

صادق کوشکی: تلاش برای رفع‌ تحریم‌ها به زیان ایران است
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: مخالفت با برجام فقط حرف امام جمعه محترم مشهد نیست و افراد مختلف در جایگاه‌های متفاوت و با گرایش‌های متنوع، بحث برجام و تلاش برای رفع تحریم‌ها را به زیان کشور دانسته و اعتقاد دارند که کشور از سال ۹۲ برای این موضوع وقت گذاشته و بعد از این همه مدت به نتیجه مطلوبی نرسیده است. صادق کوشکی در گفتگو با «انتخاب» درباره اظهارات اخیر علم‌الهدی مبنی بر مخالفت با تلاش برای رفع تحریم‌ها گفت: مخالفت با برجام از سوی افراد مختلف و با دانش متنوع و گوناگونی در کشور ما تاکنون ابراز شده است و اینگونه نیست که تنها مخالف برجام آقای علم‌الهدی باشند. از دانشمندان هسته‌ای گرفته تا اساتید دانشگاهی و مقامات سیاسی و ... چهره‌های زیادی هستند که در مخالفت با برجام اجماع نظر داشته و بر این موضوع که نباید به برجام و رفع تحریم‌ها امید بست، اعتقاد دارند. این استاد دانشگاه ادامه داد: این مخالفت با برجام فقط حرف امام جمعه محترم مشهد نیست و افراد مختلف در جایگاه‌های متفاوت و با گرایش‌های متنوع، بحث برجام و تلاش برای رفع تحریم‌ها را به زیان کشور دانسته و اعتقاد دارند که کشور از سال ۹۲ برای این موضوع وقت گذاشته و بعد از این همه مدت به نتیجه مطلوبی نرسیده است.

تهران بالاخره صاحب خیابانی به نام استاد شجریان شد
محمد جواد حق‌شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با انتشار این خبر در صفحه اینستاگرام خود نوشت: کمیسیون نامگذاری و تغیر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران در دوره پنجم توامان با پاسداشت یاد و نام شهدای گرانقدر همواره بر نامگذاری مشاهیر و نام آوران عرصه فرهنگ و هنر این سرزمین اهتمام داشته است. و در این راستا از حمایت وهمراهی اکثریت قاطع اعضاء شورای اسلامی شهر تهران برخوردار بوده است، در فروردین ماه سال ۱۳۹۸ شورای اسلامی شهر تهران در اقدامی ماندگار در کنار شاعران و هنرمندانی دیگر از این مرز و بوم معبری را به نام خسرو آواز ایران استاد محمدرضا شجریان که آوای ربنا ى او بیش از چهار دهه در هنگام افطار معنوی ترین خاطرات مشترک ایرانیان آزاده و حق جو را رقم زده است، در منطقه ۲ شهرداری نامگذاری کرد. در آن برهه ریاست محترم شورا به دلایلی اجرای این مصوبه را مراعا نگه داشته تا در ۱۹مهر ماه سال ۹۹ و بعد از درگذشت سوگمندانه این هنرمند پرآوازه، آقای مهندس محسن هاشمی رفسنجانی ریٔیس محترم شورا الزام اجرای مصوبه فروردین ماه سال ۱۳۹۸ را به شهردار محترم ابلاغ نمودند.

رفیقدوست: اگر یک سپاهی رئیس‌جمهور شود، یک ساله همه مشکلات کشور حل می‌شود
محسن رفیق‌دوست در پاسخ به این که تنها راه نجات کشور، کاندیدای نظامی و رئیس جمهور نظامی است: اگر یکی از برادران سپاهی رییس جمهور شود و تابع حرف رهبری باشد و این موانع را بردارد، یک ساله مشکلات کشور حل می شود. خطاب من به ملت ایران است؛ من کاری به اصلاح طلب و اصولگرا ندارم، در حالی که من ذاتا اصولگرا هستم و اصولگرایی جدی و واقعی هستم اما اصولگرایی که همیشه، بخش زیادی از اصلاح طلبان را نیز قبول داشته و دارم و حتی از آن ها حمایت کرده ام و قبل از دولت روحانی، اسم چند نفر از آن ها را برده و گفته ام که آن ها زحمتکشانی هستند که ولایت را قبول دارند و باید به سر کار بیایند. من اصلاح طلب ضد ولایت را قبول ندارم.

ادعای كيهان: افزايش فالوئرهاى اینستاگرام فارسی AFC طبیعی نبود
کیهان نوشت: فضاسازی سنگین چند روزه رسانه‌های معاند و مدعیان اصلاحات درباره گزارش فینال جام باشگاه‌های آسیا با کارگردانی AFC تبدیل به فضاحت شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا حاضر نشد به نمایندگان صداوسیما مجوز حضور در ورزشگاه و گزارش مستقیم و از میدان بازی را بدهد؛ اما در مقابل به عادل فردوسی‌پور این فرصت را داد تا به قطر رفته و از طریق اینستاگرام بصورت زنده بازی را گزارش کند. از روز اعلام این خبر رسانه‌های معاند، مدعیان اصلاحات و برخی شبکه‌های اجتماعی در اقدامی هماهنگ و برنامه‌ریزی شده به تبلیغ این موضوع پرداختند تا دوقطبی مورد دلخواه خود را شکل دهند. اما نتایج این عملیات روانی برای آنها چیزی در حد افتضاح بود. علیرغم همه این جوسازی‌ها گزارش اینستاگرامی مذکور بطور متوسط نیم میلیون بازدیدکننده هم نداشت –در بالاترین زمان 800 هزار- و این در حالی بود که حتی سایت تلوبیون بیش از یک میلیون بیننده داشت که بازی دیروز را از این طریق دنبال کردند و البته ده‌ها میلیون نفر هم از طریق شبکه سوم سیما این بازی را تماشا کردند.همان نهادی که عیسی آل کثیر بازیکن پرسپولیس را به‌صورت غیرقانونی و ظالمانه‌ای محروم کرد و نشان داد در این میدان کدام سو ایستاده است. اگر بازیکن پرسپولیس علی‌رغم همه مشکلات و موانع خود را به فینال رساندند و در نهایت بازی را واگذار کردند، اما بازنده اصلی کسانی هستند که برای AFC علیه ایران توپ زدند تا بی‌آبرویی و ناعادلی این نهاد را بپوشانند و بزک کنند و در نهایت یک سؤال مهم و اساسی؛ مگر مدعیان اصلاحات و شرکای آنها در آنسوی آب دائم نمی‌گفتند و نمی‌گویند که صدا و سیما جایگاه خود را از دست داده و بیننده ندارد، پس این همه دست و پا زدن برای ایجاد دوقطبی و فشار برای بازگرداندن این و آن به یک رسانه متروک برای چیست؟! همین تناقض نشان می‌دهد هنوز هم علی‌رغم همه فضاسازی‌ها و رقیب تراشی‌ها، صدا و سیما رسانه‌ای مهم و اثرگذار در جامعه ایرانی است. البته این‌که مسئولان آن چقدر ارزش آن را می‌دانند و از آن در جهت منافع مردم و کشور استفاده می‌کنند، خود مساله‌ای دیگر است.


غربزده‌ها مثل دامادی بودند که از عروس غرب، سیلی‌های محکمی خوردند
محسن رضایی: رژیم پهلوی یک قدرت نمایی ظاهری با اسلحه‌های غربی انجام می داد؛ اسلحه و مهمات، همگی از خارج می آمد و نفت ما را می بردند. هر وقت هم می خواستند سلاح به ما نفروشند، راهی جز پذیرش آن داشتیم. در ابتدای جنگ تحمیلی هم در حقیقت همین طور شد. در همان دو سه ماه اول، مهمات استراتژیک به ما نرسید. در ابتدای جنگ تحمیلی، هواپیمای اف ۱۴ و ناو داشتیم اما موشکشان تمام شده بود. هیچ‌وقت موشک‌سازی را غرب به ایران نداد. در صنایع پیشرفته و حتی خودروسازی هم غرب به ما اجازه پیشرفت نداد. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: غربزده‌ها مثل دامادی بودند که از عروس غرب، سیلی‌های محکمی خوردند و هر بار سرشکسته بازمی گشتند اما عده ای این دکترین را همچنان می خواهند در کشور ما ادامه دهند. غرب، سراب خیالی است که به نوکرهایی مثل قاجار و پهلوی اجازه پیشرفت نداد، انتظار داریم که به ملتی که روی پای خود برخاسته، کمک کند؟ این داستان را باید بسیجیان و انقلابی‌ها پایان بدهند. این که ما می گوییم بازی گردانی جناحی براساس دوقطبی اصولگرا و اصلاح طلب، در مساله اقتصاد و پیشرفت، پایان پیدا کرده است، منظور ما دشمنی با این آقایان و جناح‌های سیاسی نیست. برخی از مدیران دو جناح، زحمت هم کشیده اند و فداکاری هم کرده اند اما الان در یک شرایطی هستیم که نیاز به یک قیام علمی، فرهنگی و فناوری داریم. نیاز به یک قیام اقتصادی داریم تا بتوانیم بیانیه گام دوم را پیاده سازی و عملیاتی کنیم. با تحول و همبستگی و تغییر در روش‌ها و گفتمان‌های مدیریتی گذشته، می توانیم در برابر این تحریم اقتصادی سینه سپر کنیم و فشارهای پیرامونی را خنثی کنیم.

حکم دادگاه جرم سیاسی حسام‌الدین آشنا صادر شد
حکم مربوط به حسام الدین آشنا مشاور رئیس‌جمهوری و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک صادر شد.  تاریخ دوم آذرماه ۹۹، پرونده جرم سیاسی در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران با حضور هیات قضایی به ریاست قاضی محمدی کشکولی و با حضور هیات منصفه جرایم مطبوعاتی و سیاسی برگزار شد. در این جلسه از دادگاه، پس از قرائت قرآن ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را قرائت کرد. پس از تفهیم اتهام، حسام الدین آشنا به عنوان متهم جرم سیاسی بابت دو مورد اتهام نشر اکاذیب با شکایت معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور و همچنین شکایت سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه، دفاعیات خود را شرح داد. هیات منصفه رسیدگی به جرایم سیاسی پس از استماع دفاعیات متهم و وکیل وی، به اتفاق آراء حسام الدین آشنا را در هر دو مورد اتهامی، مجرم شناخت و همچنین با اکثریت آرا، وی را مستحق تخفیف دانست. بر اساس حکم صادره از شعبه ۹ دادگاه کیفری یک تهران حسام الدین آشنا به جزای نقدی محکوم شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰۹
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۲۳۳
ﻫﻴﭻ ﭼﻴﺰ ﺩﺭ اﻳﺮاﻥ ﺣﻞ ﻧﺨﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
من میییدونم نمیشه من میییییدونم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
زمان محمود هم تحریم بودیم و عضو فتف هم نبودیم ولی اصلا به این شدت این مشکلات و رکود و گرانی 10برابری و... رو نداشتیم
مشکوکه واقعا بعضی چیزا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
یاد یکی از دوستانم افتادم گفت به شوخی می گفت من یک ماهه مشکل مسکن رو حل می کنم گفتیم چطوری گفت هر کس که مسکن نداره رو اعدام میکنم دیگه همه مسکن خواهند داشت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
برای اینکه اراده ای برای حل مشکلات در کشور وجود ندارد و تحریم ها و مشکلات کشور برای بسیاری از صاحبان قدرت یک فرصت است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
ماشالا چقدر آلبانی نشین ها اینجا فعال هستند!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
اگه گفتی چرا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
آقای رفیقدوست! طبق کدام برنامه مدون منطبق بر واقعیت میگوئید: اگر یک سپاهی رئیس جمهورشود یک ساله همه مشکلات کشور حل میشود. در ثانی منظورتون کدام شخص است؟یعنی فقط مهم اینه که طرف سپاهی باشه ولی چه کسی با چه درجه ای و چه سابقه ای اصلا" مهم نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
ناشناس 9:43
خوابی بابا جان بیدار شود. دور اول ریاست چشم و چراغ شما ایران هیچ تحریم سازمان ملل را نداشت. قیمت نفت هم به بالاترین نرخ خود یعنی به بشکه ای 150 دلار رسید. اواخر دور اول و تمام دور دوم به خاطر لطف همین معجزه هزاره سوم شما شش تحریم کمر شکن شورای امنیت بر علیه ایران صادر شد بعلاوه تعداد زیادی تحریم بزرگ و کوچک آمریکا و اروپا. معجزه هزاره سوم شما به لطف دلارهای بدست آمده از نفت بشکه ای 150 دلار چهار سال دوم را هم به پایان رساند و بدبخت خدا زده روحانی دولت را در اختیار گرفت. این همه تحریمهای بین المللی و نفت بشکه زیر 40 دلار و قطع کامل صادرات نفت ایران به خاطر سر آمدن ترامپ در آمریکا.
این شکست بود برای جریان مافیای رسانه که می خواستند فردوسی پور را زنده نگه دارند در حالی که ملاک اول بازی نیست چون خیلی ها از سر کنجکاوی رفتند ولی وسط بازی به زور 500 هزار تا بود و این یعنی یک درصد جمعیت ایران هم دنبال این آقا نیستند ولی همگان می دانند حداقل 40 میلیون بیننده داشت این بازی در ایران
بدجور شکست خوردین تازه هپروت هم در می کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
فروغی خودتی پسرم؟؟؟؟ ای شیطون
ناشناس
| Australia |
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
با بستن و کند کردن اینترنت بالای ۱ میلیون اتصال لایو داشتن که با هر کدومش حداقل ۴ نفر داشتن بازی رو میدیدن حالا خودت حساب کن ببین اگر اختلال توی اینترنت ایجاد نمیکردین چند نفر بازی‌رو‌اینجوری‌میدیدن‌
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
شما اگه شغل شریف خودتون و پدر بزرگوارتون رو بفرمایین ممنون میشیم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
دوست عزیز هزینه تماشای بازی لایو در اینستا چیزی حدود ۴۰ هزار تومن حجم اینترنت در دست مردم میگذارد. آن هم در شرایط کرونایی . همه ی مردم هم به اینستا دسترسی ندارند . و همچنین مردم هر یک تکی بازی را نمیبینند بلکه در یک اکانت چند نفر تماشا میکنند . حالا این سوزش برای چیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
فردوسی پور،دوچرخه سورای و ورزشگاه رفتن خانم ها،کی چی گفت و امثال اینها مطمئنا دغدغه خیلی از مردم شده ولی اولویت مردم نیست.اولویت مردم معیشت و کارشون هست.چون آقایون توان حل اینها رو ندارن هر دم یه هیاهویی رو راه میندازن.ما هم هیچ ماهم فقط نگاه و پیروی...
ناشناس
| Czechia |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
نوچه های فروغی
دکتر حقیقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
برایت متاسفم که بر طیل پاره می کوبی . تعداد رای ها را ببین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
مقایسه تلویزیون و لایو اینستا ازنظرتعداد نشان دهنده ضریب هوشی شماست.مواظب خودت باش ستون.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
من خودم فقط بخاطر کیفیت پایین تصویر و تاخیر از لایو ای اف سی نگاه نکردم،وگرنه عادل فردوسی پور رو عشقه
سید مهدی
| Turkey |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
منفی ها چی میگه؟
الان استدلال کن که 360 تا که چیزی نیست در مقابل 80 میلیون جمعیت
اون یه درصدی که شما میگی باید ببنی چه درصدی از بینندگان کل بودن نه جمعیت کشور
بزرگترین شکست صدا و سیما در 40 سال اخیر بدون شک همین اتفاق اخیر بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
لاذاین سرعت اینترنت، قطع و وصل مداوم مردم مجبور شدن تلویزیون ببینن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
خخه برنامه تلوبیون کلا قفل شده بود و یا روبیکا 200 هزار تا می دیدن اینترنت مشکلی نداشت از نظر شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
منفی ها کافی است
یا باز هم بیاید
مگه شما از قانون ان پی تی رد کردین که بی دلیل بردن به شورای امنیت و تحریم ها؟ fatfهم مانند آن عمل می کنند
اصلا یک سپاهی-نظامی نباید وارد سیاست شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
خود امام گفتن نظامی ها به سیاست ورود نکنن.حالا چی شد گفته امام فراموش میشه
محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
مگه - احمدی نژاد- و دیگر روسای ایران قبلا عضو سپاه نبوده اند؟؟؟ آقای رفسنجانی هم از بدو افرینش سپاه حضور داشته اند...مشکلات ایران ریشه ایی تر از اینها است.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
این سیاسیون ما تو این هفت هشت سال چه گلی به سر ما زدند؟نظامیان حرفه ای ترین سیاست مداران هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
یعنی اگر مصلحت اقتضا کند گفته های امام که هیچ گفته های پیغمبر را هم می توان نقض کرد
اصلاح طلب های پررو که مدعی هستید دولت و رییس جمهور هیچ کاره است لطفا ساکت
درضمن شما جواب بدهید این دولت با 500 میلیارد دلار درآمد چی کار کرد و یا با تاراج 20 میلیارد دلار ارز و سکه در سال 97 حراج کرد و یا خزانه پر که به دروغ می گویید خالی بود چی کار کردین همانند این که می گفتید با یک کلید ما را نابود می کنند ولی به این آقایان ثابت شد که برعکس است ما آنها را نابود می کنیم و کاری نمی توانند بکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
بله وقتی اصلاح طلب سرکاره هیچ کاره است و فقط باید تا آخر دوره از دردسرهایی که اصولگراها براش درست میکنند فرار کنه ولی وقتی شما میایید با محمودجان تان، کسی هیچ حرفی نمیزنه حتی وقتی دکل گم میکنه کسی نمیگه عزیزم کجاست برو بردار بیار!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
یعنی شما دکتر روحانی رو یک اصلاح طلب می دانید؟ سوابق سیاسی ایشان که چیز دیگریست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
همان کاری که احمدی نژاد کرد . رای بی رای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
اگه هیچ کاره بودند که کاندید نمی شدند
mrs
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
سلام
آقای رفیق دوست فرمودند.
دقت بقرمایید.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
دوران اصلاحات برای همیشه تمام شده اس.ایران به سوی تک حزبی بودن(یعنی جریان اقتدارگرا)میره.باید کارهای اجرایی از اصلاح طلبان گرفته بشه تا مملکت رو از شر جریان خطرناک خلاص کنه.
یاشار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
یه نگاه به منفی هات بندازی بد نیست
من کاملا با حرفهای رفیق دوست موافقم ، تا حالا به غیر از دولت اول که در زمان جنگ کشور رک اداره کرد بقیه دولتها فقط کاری که کردن فاصله طبقاتی رو به کهکشان راه شیری رسوندن ؟؟ هر اداره یه حقوق یه مدیر ۵۴ میلیون حقوق ۵۴۰ میلیون رانت ؟ اخه معاونت نیروی انسانی از حقوق ۵ میلیونی یه پرستار با افتخار یاد میکنه ولی نمیکه خودش ماهی چقدر فقط پاداش و .... میگیره و دریافتی های ۳۰۰ میلیونی دوستانش حرفی نمیزنه ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Philippines |
۰۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
همین اقای و رفقاش به جای بند پوتین بند کفش وارد کرده بوند برای پوتین رزمندگان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
فقط دوره خاتمی خوب بود و بقیه دوره ها ،یکی از یکی دیگه بدتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
نخست وزیر زمان جنگ که فعلا در حبس خانگی هستند و ربطی به سپاه ندارد.
آقای رفیق دوست که خودش لندکروز 5، 6 میلیاردی سوار می شود، می خواهد مشکل طبقاتی حل کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
دوره خاتمی بهترین دوره بعد از انقلاب بود
با تشکر از لکسوس که خیلی ماشین نرم و گرم و راحتیه، در سربالایی مثل فرفره بالا میره، وقتی آدم سوار لکسوس میشه، حس میکنه بهتر میتونه نسخه بپیچه برای مردم، می بینید ژاپنی ها چقدر پیشرفت کردن؟ برای اینکه مسئولانی دارن که سوار لکسوس میشن، این خاصیت لکسوس سواریه
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
خواهشااسامی خارجی رادرست بگین لکسوس ولوکسوز چیه !؟lexus لکساس l
پول شویی!!
چرا امریکا و کانادا و سوییس و امارات بزرگترین پول شویی بین المللی را رقم می‌زنند تحریم نمی شوند؟
در ضمن اول شما اطلاعات 400 صراف را که به این نهاد دادین و مشکلات به کشور ایجاد کردین را پاسخ بدهید تا بعدش برسیم به 39 بند از 41 بند فعلی که دارید اجرا می کنید و باز مشکلات ما را در تحریم ها بیشتر کردین تازه آن وقت می رسیم که آیا پول شویی داریم یا نه
البته پول شویی بین المللی و نه. پول شویی. اخلی که ربطی به اف ای تی اف ندارد
پاسخ ها
سید مهدی
| Turkey |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
همه حرفاتون همینقدر بدون مدرک و استدلاله
از بس پای صحبتای رائفی پور نشستید
مذاکره آنها برای گرفتن حقمان است ولی مذاکرات شما برای دادن حقمان است و بر این اساس برجام=ترکمنچای
در مورد مقاله کیهان چیزی نمیگم که بیشتر حالش گرفته بشه.
ما را از این تماشاگران و نگاه کردن صفحه کم کنید چون اینقدر اینجا تبلیغ آن کردن که رفتیم ببینیم چه خبر است
پاسخ ها
سید مهدی
| Turkey |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
شما عددی نیستی که توی اون 600 هزار نفر به چشم بیای
شش برابر ظرفیت آزادی
شوخی نیست
یک سوال ساده و عامیانه!
چرا در برجام و حتی در لیست سیاه fatf هم نبودین ما که یک شهروند عادی بودیم نمی توانستیم به بانک های دنیا حواله بزنیم یا حواله بگیریم؟
این همه پافشاری دولت شک برانگیز است آن هم در دوران تحربم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
به كجا ميخواستي حواله بزني و نميشد؟؟ نكنه به آمريكا ميخواستي پول بفرستي ؟؟؟
عزيزم در زمان خاتمي با ابهترين بانكهاي دنيا مراوده داشتيم
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
آفرین.مردم دارند کم کم متوجه خطرناک بودن جریان اصلاحات میشوند.
فعلا کشور بین دوستی با شرق و غرب مونده
دوستی با شرق یعنی روسیه و چین برای امنیت کشور اهمیت زیادی داره و باعث خودکفایی کشور میشه تا با چین و روسیه رابطه دوستانه داریم امریکا جرات جنگ کردن نداره
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
ببین عاقبت کسایی که با چین و روسیه دوستی کردن چی بوده
سید مهدی
| Turkey |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
اره واقعا خودکفایی داره موج میزنه. همه داریم میبنینم
شما بی زحمت همون کارت ملی مارو بده. خودکفایی پیشکش
دیگه سراغ خودروسازی نمیرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
ین چین و روسیه بودند که در سال 2012 به قطعنامه های ضد ایرانی رای مثبت دادند
این پوتین بود که 10 روز بعد از شهادت سردار سلیمانی رفت در خانه نتانیاهو در تل آاویو با خانواده اش عکس یادگارری گرفت و به محور مقاومت و سپاه قدس دهن کجی کرد

این چین بود که 20 میلیارد پول نفت ایران را بلوکه کرد . از پارس جنوبی خارج شد تمام صنایع خودروسازیش در ایران را تعطیل کرد . یک بندر نظامی در اسراییل دارد و به عربستان و امارات و بحرین و کویت موشکهای
سری (( دی اف )) فروخته که بردش به تهران و شهرهای بزرگ ایران میرسد وکارخانه مونتاژ پهباد هم برایشان راه اندازی کرده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
چین و روسیه عاشق چشم و ابرو ایرانن ؟!! هیچ دوستی و دشمنی مطلقی در دنیای سیاست وجود ندارد
ناشناس
| Canada |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
سه نمونه از کشورهایی که به شرق اطمینان کردند :
ونزولا ... کوبا ... کره شمالی
و خوب ایران
رفیقدوست: اگر یک سپاهی رئیس‌جمهور شود، یک ساله همه مشکلات کشور حل می‌شود.
تو یکی حل کردی برای یک ملت بسه ...............................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
ایشون خیلی فیلم هندی تماشا می کنند. فقط مشکل برادرشون حل شد. کسی کع این حرف را می گوید یعنی هیچ شناختی از اقتصاد، جامعه، و سیاست داخلی و خارجی نمیداند بعدسالهاست که پست و مقام هم دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
اب بریز اوننجا که میسوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
یک زمان هم آمدید و احمدی نژاد را به زور به ملت تحمیل کردید چه شد. ؟ پدر ملت را درآوردید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
راستی کرونا یاب سپاه چی شد؟
دمت گرم کیهان که مثل همیشه می زنی وسط هدف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
از تعداد منفي هات بفهم در كجاي كارزاري .......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
قرمزی ها را باش
عجب هدفی
تابناک کیهان با تو هم هست که چند وقتی است رفتی در این باند....!
کم کم دارم شک میکنم جناب کوشکی با این سطح تحلیل مبنی بر بی فایده بودن لغو تحریم ها استاد دانشگاه تشریف دارن؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
اوایل سعی می کردن استادان دانشگاه رو هم نظر خودشون کنند نشد . حالا تصمیم گرفتن هم نظرهای خودشون رو استاد دانشگاه کنن !!!!!! 1
۵۰ روز سقوط پیاپی قیمت طلای داخل بی سابقه هست ، طلا کشور تبدیل به مس شد ؟!۴۰ درصدکاهش در یک ماه بزرگترین ریزش قرن طلا بود ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
دوست عزیز افزایش 300 درصدی عجیب نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
چرا وقتی توی شش ماه قیمت طلای داخلت 4 برابر شد و تورم پدر مردم رو درآورد بی سابقه نبود؟
باید حزب سومی به نام حزب مقاومت شکل بگیرد .دو گفتمان حزب اصولگرا و اصلاح طلب قافیه را باخته اند .
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
آقای مرتضی؛بیشتر اصولگراها توی همون حزب مقاومت اند
آقای رفیقدوست لطفا به ملت ایران رحم کن دست از سر ما بردار
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
دقیقا....مرحمت فرموده اجازه بفرمایید مس باشیم
آقای رفیق دوست احمدی نژاد هم یک سپاهی بود چنان شیرین کاری های کرده که مصدق و امیر کبیر وآیت الله کاشانی و مدرس هم نمی توانند درستش کنند به هر حال انتخابات مجلس به خوبی نشان داد که مردم به غیر از اندکی خیال رای دادن به هیچ کسی را ندارند بنابراین همانطور که قالیباف سپاهی راس مجلس قرار گرفت با خیال راحت می تونید یک سپاهی را ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
معایب دوره احمدی نژاد قبول ولی در دوره احمدی نژاد دلار شد چند برابر،در این دوره چند برابر شد؟تازه همه فهمیدن قیمت دلار دست کیه..!!!
کشوری که یک نظامی بخواد رییس جمهورش بشه یعنی اون کشور به بن بست رسیده. یعنی توانمندی تربیت یک رییش جمهور هیچ جناحی نداشته.
یه بار میگن سخترین تحریم هاست اگر از دولت احمدی نژاد سختر تحریم نیستید و دلار کردین هشت برابر پس مدیریت شما به شدت مشکل داره باز اون بندخدا ده میلیون نفر خانه دار کرد شما چی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
همان بنده خدایی میگویی ..با 10 میلیون خانه دار کردن ...و با دادن اعانه 45 تومان ...مردم را بیچاره کرد یک شبه قیمت خانه را از متری 400 0زار تومان رساند به 7 میلیون وپراید 7 میلیونی را کرد 20 میلیون ..که دنباله ان ادامه دارد ..بله جناب
آقایونی که ادعا دارند برجام مخالف زیاد دارد راه حال ساده است یک رای گیری ساده عیار ادعای ایشان را مشخص میکند
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
برجام مثل این میمونه که شما ناموست رو بدی و تازه بهت پول هم ندن.درسته اکثر مردم از اصل جریان بی خبرند ولی با همون رای گیری هم خیلیا برجام رو رد میکنند.
آقای رفیق دوست! احمدی نماد را نظامی ها از لپ لپ بیرون آوردند ضمن اینکه بخش زیادی از عوامل اجرائیش نظامی بودند!!
جناب کوشکی! از کی تا حالا ایران برای شما مهم شده. شاید منظورتان این بوده که به نفع شما نیست ولی روتون نشده بگین
با تشکر از آقای رفیقدوست که دولت در سایه را آفتابی کردند.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
اگه دولت در سایه ای وجود داشت چرا این اصلاح طلبا برای ریاست جمهوری خودشون رو به آب و آتیش میزنند مگه نمیدونند که ددددوووولللتتتتتت در سایه وجود داره؟
دوره ی این چرندیات خیلی وقته تمام شده...
فقط رئیس جمهور اقتدارگرا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
خیلی خوب بود
تا ابد تحریم باشیم که چی بشه؟؟
شما خودت چقدر تحریم رو حس میکنی که همچنین حرعی میزنی؟؟
چرا دست از سر مردم برنمیدارید
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
اﻥ ﻳﻚ ﻣﻨﻔﻲ ﺭﻭ ﻣﺜﺒﺖ ﺣﺴﺎﺏ ﻛﻨﻴﺪ ﭼﻮﻥ ﺑﺮاﻱ ﻓﺸﺎﺭ ﺩاﺩﻥ ﻣﺜﺒﺖ ﺭﻓﺘﻢ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
بستنی 8 تومنی شده 12 تومن .برنج 17 تومنی 27 تومن تیر اهن شاخه ای 1 و نیم ملیون و پراید 7 ملیونی 130 ملیون چای 40 تونمی 250 تومن تلویزیون 10نومنی 25 تومن پنیر 20تومنی 80 تومن اجاره 700 تومنی 4 ملیون شده فقط کسی که دزده بیت المال هست می تواند بخندد و اینها را لمس نکند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
خودکفا میشیم
بازی لنگ بایرن هفتشنبه است یا نه شنبه؟
کی میشه امثال شما اظهار نظر نکنند تو این مملکت

#رای_بی_رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
نه حالا تورو خدا باز هم بفرمایید تکرار کنید.
جناب رفیق دوست!!

اگه هم مشکلات مملکت دوبرابر بشه، تو که هیچی
گنده تر از تو هم به مردم پاسخگو نیستند

مثل همین الان
بشین تا مردم بیان رای بدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
رای ندادن مشکلی را حل نمی کند. بلکه بیشتر می کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
آب که از سر گذشت چه فرقی می‌کند؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
حداقل این دفعه نمیگیم خودمون رای دادیم تا بیشتر بسوزیم
جناب رفیق دوست، این وعده های رفع مشکلات و گشایش یکساله چندین بار داده شده و هر دفعه اوضاع بدتر از بد شده است، این بار چه خوابی برای ملت دیده اید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
منفی اشتباه دستم خورد
بک ساله کار ایران را خواهند ساخت فدمتان مبارک.فعلا همردیف افغانستان هستیم بعد یک سال دیگر نیستیم
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
اﻻﻥ اﻓﻐﺎﻧﺴﺘﺎﻥ ﻛﺎﺭﮔﺮ اﻳﺮاﻧﻲ ﻣﻴﭙﺰﻳﺮﺩ د
‌پس بگو مشکلات از کجا اب می خوره. چون یک سپاهی رییس جمهور نیست.
با رئیس جمهور شدن یک سپاهی نه تنها مشکل ایران بلکه مشکل جهان هم حل خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
تکبیر
باز هم وعده
مگر تا حال مملکت دست سپاه نبوده است آقای رفیق دوست؟!!!؟
سلام عرض ادب پس با پیش فرض آقای رفیق دوست مشکلات ایشان در دوران ریاست بنیاد مستضعفان می بایست چند روزه حل میشده !
الان این آقای رفیق دوست دقیقا" چکاره مملکت هستند که سعی در مطرح شدن نامش دارید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
سپاه و مقامات سپاه کلا تحریم هستند . اگر از آنها کسی رئیس جمهور شود یعنی تمام وزرایش نیز سپاهی خواهند بود . بنابراین ایندفعه کل کشور با تمامی دارو ندارش تحریم خواهند شد
مجلس با «ممنوع شدن ثبت‌نام نظامیان در انتخابات» مخالفت کرد:
بگوئیم مجلی فرمایشی. چون در کدام کشور پیشرفته و دموکراسی، نظامی در راس کار قرار دارد ؟تمام نمایندگان ایندوره باید بیرون شوند اگر خواهان پیشرفت واقعی هم در اقتصاد هم در مذهب و هم در سیاست هستیم
رهبری عزیز واقعا منت سرپرستاران گذاشتید ، ان شالله به حق مولا سایه مبارکتان بالای سر ملت باشه .باشد که همه قدر دان این نعمت باشیم ،
اگه تحریم تا موقع انتخابات برداشته نشود حتما به یک سپاهی رای می دم، که ببینم چ کار می کنن.....‌‌‌
ولی ی بچه هم می تونه در شرایط رفع تحریم با حراج مواد اولیه کشور از نفت و مواد معدنی کشور رو اداره کنه.....
دولتی که ی مجوز کنسرت نمیتونه بده....موندم تو اوضاع داغون چطور اینقدر مقصر جلوه داده میشه......
حرفهای بی پایه و اساس.
رفیقدوست: اگر یک سپاهی رئیس‌جمهور شود، یک ساله همه مشکلات کشور حل می‌شود

اولا ممنون که منظور از نظامیان را مشخص فرمودید پس یعنی سپاهیان نه ارتش
دما اگر یک سپاهی (یا کل مجموعه سپاه) میتوانسته یکساله مشکلات را حل کند به نظر با عدم ارائه راهکار صورت نگرفته، حداقل میتوانسته راه های عبور از این مشکلات را در اختیار عموم قرار دهد ( مردم را دست کم نگیرید) یا شاید هم روشهایی قرار است استفاده شود که نباید کسی بداند!!!!!!
جناب روحانی دستور شما مبنی بر استخدام ۱۲ هزار فرزند شهید و ایثارگر دستاوردی جز بد بین کردن جامعه نسبت به این قشر نیست ، چرا اجر شهید و شهادت رو اینقدر تتزل میدهید هیچ شهیدی بخاطر استخدام فرزندش یا سهمیه کنکور یا منرل راه شهادت رو انتخاب نکرد ،
مشکل کی؟
کرونا پلاس جدید با قدرت گشندگی ۱۰ برابر این کرونا وارد اروپا شده همه باید مواظب باشیم ، جناب همتی بیش از این با سلامت ملت بازی نکن و بهونه جدید نیار و با تصمیمات نسنجیده کشور رو وارد بحران رکود تورمی و گرانی کالاهای اساسی مردم نکن ، چرا که بزودی باید پاسخگوی این گرانی ها باشی ارز ۴۰ درصد ارزون شد ولی از یک ماه پیش تمام اجناس ۴۰ درصد گرون شد از سیب زمینی و پیاز گرفته تا روغن و..
جالبه که بعضیها می گویند از 92 تا حالا با مذاکره نتوانسته ایم مشکلات را حل کنیم پس ولش کنید برویم از دیوار سفارتخانه بالا مشکل تحریم حل میشود. خوب وقتی برجام تصویب شد شما ها همه زورتان را زدید تا اجرایی نشود. خوب کمک می کردید. به جای بالا رفتن از دیوار سفارت انگلیس و عربستان کمک می کردید تحریمها رفع میشد
خدایا شکر که خداوند دشمنان نظام رو از ابلهان انتخاب کرد
بوش عراق رو از شر صدام ازاد کرد و باعث نفوذ ایران در عراق شد
اوباما باعث نابودی داعش شد البته با همکاری ایران
ترامپ باعث تقویت صادرات غیرنفتی و خودکفایی درربسیاری از کالاها شدیم
بایدن هم ان شالله باعث نابودی اسراییل خودهد شد
جناب رفیقدوست اونی که رییس جمهور میشه یه وقت از دوستان مشترک شما و بردارتون نباشه
تابناک خوشحال نشو
منظورش تو نبودی
نجات مملکت فقط دست خود خداست ولا غیر
به نام خدا
وقت آن رسیده که یک بار برای همیشه مردم ایران را از درد وحشتناک گرانی های طاقت فرسا
نجات دهیم
دشمنان صهیونی وهابی بهایی و نوکران غربی را برای همیشه مأیوس و نا امید نماییم
راه حل
فقط برای مدت هشت سال مدیریت کشور را به کسانی بسپارید که کمبود گاز و بنزین را مرتفع و حتی صادر نمودند ماهواه به فضا فرستادند وقتی چهار ماهواره دولت زمین خورد کسانی که راکت ها و پهبادها و زیر دریایی و تانک و ناو ها ساختند
گمان نه که من صد درصد می‌دانم به عنوان یک مهندس باز نشسته که سی سال در اروپا و کانادا زندگی نموده‌ام که در مقابل این کارهای بزرگ و با تکنولوژی خیلی بالا تولید مرغ و پوشک و پیاز و پراید و گوشت قرمز و غیره کار بسیار ساده‌ای می‌باشد
همین الان دست به کار شوید که فردا خیلی دیر می باشد
حتما کربن ۵ ظرفیتی هم وجود داره
مگه تا الان برادران مشغول به کار نبوده اند؟
کشورهای جهان اول ودر حال پیشرفت یک تفاوت عمده با کشورهای جهان سوم دارد . در آن کشورها تمامی قوانین وقواعد حول محوری با نام حق الناس " حقوق بشر "میچرخد اما در کشورهای جهان سوم سهم النفس اساس همه چیز است سهم من ، پول من ، زمین من ، شغل من ووو و هیچکس دنبال حق تو ، سهم تو ، شان تو ، ووو نیست . اگر چه تخلف از قوانین در همه جای دنیا وجود دارد اما درصد آنست که بد وخوب را از هم متمایز میسازد .کشوری میشود دانمارک و سویس و کشوری هم میشود عراق وافغانستان
والا همین الان کل کشور در اختیار نظامیان است که این همه مشکلات وجود داره
آقای رفیق دوست بسم الله این گوی و این میدان،الان که از رئیس مجلس گرفته تا اکثریت نماینده ها سپاهی ان ،براشون اسپند دود میکنیم و در ماههای آتی منتظر عملکرد مثمرالثمر و تغییرات بلقوه اشون در اقتصاد کشور هستیم،رئیس جمهور یه نفره ،نماینده ها در اکثریت اند،یک دست هم صدا نداره،وقتی ما در قیمت گذاری خودرو و مرغ ماندیم،از یه رئیس جمهور چه توقعی داری،همش هم مشکلاتو گردن این و آن میندازن ،تمام مشکلات حل شده ،فقط رئیس جمهورش مونده،بسم الله و یاعلی مدد،البته کسی منکر عملکرد مثبت برادرانمان در سپاه نیست ولی چهل سال از انقلاب گذشته و هر سری میگفتن فلان بیاد بهمان بیاد کشور مدینه فاضله میشه،ما نه شعار میخواییم نه برند ،ملت اشتغال و رونق وتولید و صفا و صمیمیت و رفع مشکلات میخواد
آقای رفیقدوست کی بهتر از شما بفرمایین جلو
کیهان خخخخخخخخخخخ
جناب آقای رفیقدوست،
اگر اینطور است که شما می فرمایید، پس چرا یک سپاهی رییس جمهور نمی شود؟
عجب! ولی همزمان شبکه ی سه در تلیویبیون ۶.۵ میلیون بازدید کننده و ۱.۵ بیننده داشت و این جدا از بیننده های تلویزیونی شبکه ی ۳ است.
الان که موشک سازی شرق را یاد گرفتیم ایا در پیشرفت و ابادانی کشور نقشی داشته؟
نهایت فردوسی پور حدود دو میلیون طرفدار دارد از جمع ۸۵ میلیونه ایرانیان داخل و چند میلیون ایرانی خارج کشور که حتا نصفشون هم گزارشش رو نگاه نکردند. این بر فرض درستی تمامی دنبال کنندگان هست
پاسخ ها
پیلا پیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
یه نگاهی به منفیهات بکن بد نیست! نکنه خود فروغی هستی ناشناس جان :)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
شبیه طرفداران تیم تراکتور داری نگاه می کنی پس نباید انتظاری ازت داشت
می خند؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
از صد جوان محلتون بپرس بعد بیا نظر بده همون نظر سنجی دروسته نه بیان خیال
ناشناس
| Germany |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
موافقم. به نظرم برلی مشکلات مملکت هم رفراندوم گذاشته بشه عالیه.
اقای کوشکی یا نمیدانی یا صرف نمیکند که بدانی برای ارامش و رفاه مردم کشور علم و دانش و همیت لازم است و این روشی که شما دارید و ادامه هم میدهید که اوضاع اقتصادی و اجتماعی فعلی اینچنین شده است،از دست هر کسی بر می اید
حاجی رفیقدوست اصلا مقام ریاست جمهوری را هم انتصابی کنید و خیال خودتان را راحت کنید و این همه هم هزینه انتخابات را به کشور تحمیل نکنید.
کیهان کلا می سوزه هر روز
باشه آقای رفیقدوست فقط قول بدید بعد از ۱ سال که هیچ بعد از ۴ سال اگر اوضاع کشور بهتر نشد شما تمامی دوستان برای همیشه دست از سر سیاست و مملکت بردارید تشریف ببرید
پاسخ ها
رضا صدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
زمان احمدی نژاد فرمانده قرار گاه خاتم مستقیم وزیر نفت شد.مخابرات و همراه و اول وکشتی ساز صدرا بس نبود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
کم قول و وعده پوچ تا خالا دیدی و شنیدی که بازم قول می خوای؟!
مگه مشکلات مملکت هم مانند مخالفان و منتقدان جان دارند که با ابزار جنگی بشه از پیش پا برشان داشت؟
بعضی ها نونشون تو تحریمه به فکر ملت نیستند
خندیدیم
پاسخ ها
صدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
ما گریه کردیم
نه اصولگرایان و نه اصلاح طلبان هیچکدام به فکر این مردم نیستند فقط می خواهند جیب خود و خانواده هایشان را پر کنند. ما یک فرد مردمی از دل این ملت می خواهیم که مشکلات مردم و منافع ملی این کشور را لمس کرده باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
یه ادمی باسم اینکه مردمی هستم اومد سرکار که جیب مردم جوری خالی کرد که بست سال دیگه هم جاش میسوزه آبم میریزیم روش خوب نمیشه
ناشناس
| Netherlands |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
آفرین که درست گفتی
شکی نیست که تحریم به سود آقای کوشکی هست و به ضرر مردم فقیر
752%
جناب رفیقدوست مگر احمدی نژاد از نیروهای اصولگرای تندرو و نظامی نبود ؟
مگر جلیلی چندین سال مذاکرات را با ۵+۱ با شکست و کارنامه وحشتناک انجام ندادند؟
مگر همزمان مجالس هفتم و هشتم به ریاست حداد عادل و باهنر با دولت احمدی نژاد بر سر کار ۸ ساله نبودند ؟
چکاری جز گرفتن ۷ قطعنامه تحریمی و بردن کشور ذیل بند ۷ منشور ملل را برای کشور و مردم گرفتند ؟
و ۸۰۰ میلیارد دلار پول را نگفتند چه شد ؟
آیا مگر قالیباف ۱۲ سال شهردار تهران نبود ؟
چرا پرونده املاک نجومی و گم شدن چند هزار میلیارد تومان و مشکوک بودن تخریب پارک چیتگر و ساخت صدها برج در آنجا و ساخت پل صدر اشتباه نبود ؟
چرا و چطور خود را به توجیهات ، قانع میکنید
جناب رفیقدوست اگر اون یک نفر بخواد مثل شما باشه که فکر کنم یه جارو دستش بگیره اندک پول و مال وثروتی که توی دست مردم مونده رو هم جارو کنه باخودش ببره!!
آقای رفیق دوست همانی نبود که برادرش اختلاس کرد
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
گفت شاید مردم فراموش کرده باشن بعد چند سال
سالار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
خیر
به نام خداوند مهربان
با سلام
متاسفانه برخی دوستان حتی به مسایل اقتصادی و معیشتی هم نگاه نظامی دارند. دراین باره چند نکته گفتنی است:
اولا؛ در دنیای امروز؛ موضوعات دیپلماسی ،اقتصاد و روابط گوناگون تجاری همچون فروش نفت و ایجاد زیر ساخت و کارخانه های موثر و... و حتی مسایل مرتبط با سیاست داخلی رو با داده ها و تجربیات معتبر و مهم علمی،پژوهشی و دانشگاهی طراحی وپیگیری می کنند چرا که امروزه این مسایل به موضوعاتی تخصصی با شاخه های گوناگون تبدیل شده اند.
ثانیا؛ به عنوان کسی که سعی می کنم با معیارهای امام(ره) و رهبری فرزانه یک دانشجوی انقلابی با نگاهی دلسوزانه برای کشورم باشم؛(از خدا میخوام که در این زمینه کمکم کنه) به بحث بازدارندگی نظامی با نگاهی که دوستان مطرح کردن، انتقاد دارم .( تاکید می کنم در موضوع ایجاد بازدارندگی شکی ندارم اما به نگاه فعلی انتقاد دارم)چرا ؟ چون قدرت نظامی ما یک عامل بازدارنده‌ برای ترور سردار حاج قاسم سلیمانی توسط آمریکا و ترور دانشمند بزرگمون حاج محسن فخری زاده توسط رژیم پلید صهیونیستی نبود. توان بازدارندگی به این مفهومه که اگر کشوری امنیت ملی کشور دیگری رو خدشه دار کرد مطمئن باشه که اون کشور بلافاصله تلافی کرده و میزان خسارت واکنش یا به اندازه خسارت وارده و یا بیشتر از آن است. بنابراین کشوری که می‌خواهد امنیت یک کشوردیگر روبه چالش بکشه خطرات احتمالی آنرا مرور می کند؛ اما اینکه مقامات کشور اعلام کنند که در زمان مناسب – ببینید عنوان شده در زمان مناسب!! - عمل تلافی‌گرایانه خود را انجام می‌دهند، و امنیت ملی آن مرتب با تهدید روبرو می‌شود. توان بازدارندگی به این مفهومه که دشمن ما اون توان رو می‌فهمه، برای آن حساب دقیق و صحیحی باز می‌کنه و تلاش می‌کنه که امنیت کشور ما رو تهدید نکنه. اگر تهدید دشمن عملی بشه، یعنی که توان بازدارندگی کشور ما نتوانسته تصویر درستی در ذهن دشمن ایجاد کنه. اگر چندین بار دشمن تهدید خود را عملی کرد و عکس العملی از ما ندید، می‌فهمه که توان بازدارندگی ایران ذهنی است
ثالثا ؛ ما باید نقاط قوت رو روز به روز محکم تر و نقاط ضعفمون رو با تحلیل درست از بین ببریم نه اینکه اصلا به اونا توجه نکنیم. در ادمه نگاه انتقادی به بحث بازدارندگی با رویکرد فعلی باید این توضیح رو بدم که اینکه رژیم اشغالگر قدس برای چندمین بار دانشمندان هسته‌ای عزیز ما روترور می‌کنه .در ترور حاج قاسم هم؛ آمریکایی‌ها ضربه سنگینی به کشور ما وارد کردند وبا به شهادت رسوندن سردار حاج قاسم سلیمانی صدمه غیر قابل جبرانی رو به ما زدند اما ما برای تلافی چه کردیم؟ چندین موشک به پایگاه آمریکایی عین الاسد پرتاب کردیم و شگفتا که چند ساعت زودتر از پرتاب موشک‌ها ازطریق دولت بغداد این موضوع به آمریکا اطلاع داده شد تا آمریکایی‌ها در این حمله تلفات جانی نداشته باشن. همچنین رژیم اشغالگر قدس چند ساله که دانشمندان ما رو ترور میکنه اما سوال اساسی اینه که آیا عاملی برای بازدارندگی ترورها وجود داشته؟
رابعا؛ برنامه استراتژیک هسته‌ای کشور ما مرتب با دستبرد دنیای بیرون برای کسب اطلاعات روبرو بوده است. اینکه سازمان های اطلاعاتی و امنیتی رژیم اشغالگر قدس که چندین کیلو اسناد و مدارک تاسیسات هسته ای ما رو می ربایند و بر اساس اون نتانیاهوی پلید با پرویی تمام شو تلویزیونی ترتیب میده و طی اون نام فخر سرزمینمون شهید دکتر محسن فخری زاده رو با کمال وقاحت میبره ؛متاسفانه ناشی از ضعف است.
خامسا؛ مشکلات هست و کسی منکرش نیست اما دوره هشت ساله احمدی نژاد و خساراتی که او و دولتش که اصولگران حامی اش بودند و سپس سخت پشیمون شدند در ارقام و آمار و کیفیت کاملا روشنه.البته کسی از آقایون حامی اما پشیمان نپرسید که اگه پیشمون شدید مسیول تمام خساراتی که در دوره معجزه هزاره سوم وارد شد چه کسی است وآیا حاضر هستید حداقل به اون اعتراف کنید؟!
سادسا؛ امروزه اثبات شده که کشورهایی‌ که دارای رشد تجاری و اقتصادی باثبات هستند و مشکلات مردم خود رو در این زمینه حل کرده اند در برنامه های استرانژیک خود صلح و تنش زدایی را به عنوان اولویت نخست خود قرار داده اند چرا که امروزه روز، مولفه های رشد بر تعامل صلح آمیز و همکاری استوار است.
و بالاخره باید با نگاه منطقی و صحیح و استفاده از تمای ظرفیت ها و جمیع کارشناسان و صاحب نظران خبره-که بحمدالله در کشور ما این ظرفیت به طور گستره ای وجود داره-به تمامی موضوعات مرتبط با سیاست داخلی از یک سو و سیاست خارجی از سوی دیگه به ایجاد و تولید قدرت موثر در تمامی زمینه ها بپردازیم. انشاالله.
با تشکر
رفیقدوست چقد اسمش آشناست
خخخخخخخخخ
آقای رفیقدوست از برادرتون چه خبر؟
فتوای امام خمینی مبنی بر حرام بودن حضور نظامیان در سیاست چه می شود پس؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
دراین مورد چون به ضررشون هست چشم پوشی میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
بنظر من حتی دولت ها هم نباید وارد سیاست شوند و تنها دغدغه آنها باید خدمات رسانی به مردم باشد و بهتر است بگوییم که نظامیان نباید وارد احزاب سیاسی شوند نه اینکه وارد دولت نشوند چون نظامیان معتقد به نظم و سازماندهی هستند بهتر می توانند امورات مردم را سامان بدهند .
ناشناس
| Turkey |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
هرموقع اب و برق مجانی شد هر ایرانی یه خونه گرفت اینم میشه
بله صدا و سیما هنوز هم رسانه غالب است چون رایگان، اجباری و انحصاری است مثل خودروسازی ما مثل صادرات و واردات ما مثل ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
رایگان نه از جیب ما برای حرف خودشان خرج می کنند
به نام خدا
وقت آن رسیده که یک بار برای همیشه مردم ایران را از درد وحشتناک گرانی های طاقت فرسا
نجات دهیم
دشمنان صهیونی وهابی بهایی و نوکران غربی را برای همیشه مأیوس و نا امید نماییم
راه حل
فقط برای مدت هشت سال مدیریت کشور را به کسانی بسپارید که کمبود گاز و بنزین را مرتفع و حتی صادر نمودند ماهواه به فضا فرستادند وقتی چهار ماهواره دولت زمین خورد کسانی که راکت ها و پهبادها و زیر دریایی و تانک و ناو ها ساختند
گمان نه که من صد درصد می‌دانم به عنوان یک مهندس باز نشسته که سی سال در اروپا و کانادا زندگی نموده‌ام که در مقابل این کارهای بزرگ و با تکنولوژی خیلی بالا تولید مرغ و پوشک و پیاز و پراید و گوشت قرمز و غیره کار بسیار ساده‌ای می‌باشد
همین الان دست به کار شوید که فردا خیلی دیر می باشد
با کلی گویی وبا الفاظ دهن پر کن کشور درست نمیشود چه سپاهی وچه غیر سپاهی هرکس که در مسئولیتی قرار میگیرد باید جوابگوی عملکرد خود باشد بداند که خدمت کردن وکار بر اساس قانون جزو وظایف آن شخص است نهادهای نظارتی بر اعمال وکردار این شخص نظارت کند و از بیت المال در برابر دست اندازی مسئول حفاظت نماید ما بهای سنگینی برای حفاظت از کشو ر پرداختهایم شایسته نیست مسئولی از خو ن پاک شهیدان به این سادگی گذر کرده وخود را وقف سو استفاده از مقام وپست خود کند وروی به امیال دنیوی بیاورد کشو ر درست میشود نه تنها یک شخص مسئول بلکه تمام آهاد مردم ومسئولین باید به قانون احترام ودر ساختن کشور دلسوزانه بکوشند واین را جزو وظایف روزانه خود بدانند واگر چنین شد یک سال نه یک روزه کارها درست میشود ما اگر بخواهیم وصادقانه ودلسوزانه ودرست قدم برداریم
آخه یک سپاهی مگرفرازمبنیه که یکساله همه مشکلات راحل کنه؟!مگرچیزی تغییرکرده؟مذاکره آزادشده؟FATFقراره تصویب بشه؟رییس جمهوراختیاراتش بیشترویادرحدهمان قانون اساسی شده!؟آخه مگرعمروزندگی مردم برای ۴سال بازیچه است که همینجوری یک چیزی میگید!!؟؟
سوپر استار فردوسی پور نشد ! سوپر استار علی فروغی رئیس شبکه سه شد ! باید کسانیکه امر کردند فردوسی پور را کنار بگذارد پاداش دریافت کنند.
کاش رفته بودم
الان دیگه دیره
جناب آقای رفیقدوست عزیز پس وصیتنامه حضرت امام را چه می کنید ؟
تابناک چرا میری سراغ بایگانی راکد؟؟ اخه این آقایان فقط بلد هستند خرج کنند ، لکسوس سوار فقیر
تا حالا می گفتن نظامی حالا می گن سپاهی
زمان خاتمی چه خوب بود و متاسفانه دیگه تکرار نمیشه. اوایل زمان احمدی نژاد هم به خاطر اثرات دولت خاتمی هنوز اوضاع مملکت خوب بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
احسنت
آقای کیهان لطفا سرت از زیر برف بیرون بیار. باور نداری یک میکروفن دستت بگیر از مردم نظر سنجی کن. خیلی از آنهایی هم که از تلویزیون فوتبال می بینند از سر ناچاری است چون نمی خوان وارد شبکه های اجتماعی بشن. موقع اجرای مجری یا کانال دیگه انتخاب می کنن یا صدای تلویزیون می بندند.
متاسفانه باید عرض کنم که آقای رفیق دوست اشتباه می کند، چون که اولاً به امر حضرت امام (ره) نظامیان نباید در سیاست دخالت کنند، ثانیاً حل مشکل کشور به یک رئیس جمهور با ویژگیهای خاصی نیاز دارد که همگان می دانند مانند: عالم به مسائل روز، دلسوز، مدیر و مدبر، پایبند به مسائل دینی، تصمیم گیری بدون رودربایستی و... باشد، ثالثاً این تفکر که یک قشر بطور مطلق خیلی خوب هستند یا خیلی بد هستند، در شان یک تحصیلکرده نیست در تمام اقشار هم خوب داریم و هم بد، هم دلسوز داریم هم غیر دلسوز ، هم کسانی را داریم که به دنبال منافع ملی هستند و هم کسانی را داریم که به دنبال منافع شخصی هستند و...
تمام مشکلات حل شده و حتی ملت هم اگر یک سپاهی رییس جمهور شود مملکت هم حل خواهد شد/12
مجلس حداقلی است. ریاست جمهوری هم کسی رای نخواهد داد تا وضعیت همین است! هر وقت به فکر مردم بودید اصول گرا و اصلاح طلب و ... فرقی نمیکند و مردم رای میدهند. سال بعد هم یک اصول گرا که یا جلیلی یا قالیباف باشد رئیس جمهور میشود مگر اینکه ظریف به بهانه مذاکره و دیپلماسی بیاید کاندید شود که بخشی از مردم رای بدهند. هم مجلس را دارید هم ریاست جمهوری را خواهید داشت. ببینیم دیگر چه بهانه ای دارید ب
فردوسی‌پور با 4.6 میلیون بیننده سوپراستار شد
2619 میلیارد تومان شده بودجه صدا و سیما که مردم فوتبال رو از اینستاگرام AFC ببینن.
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
اگر اصولگراها بهتر مذاکره می‌کنند، بسم‌الله! ما بخیل نیستیم
احزاب نمی خواهد کاری بکنند فقط دست از سر این ملت بردارند و از سهم خواهی در تمام زمینه ها دست بکشند همه چیز درست میشود
مخالفان «اف‌ای‌تی‌اف» برای پیشبرد نظر و هدف خود، به جعلیاتی متوسل شده‌اند که اصولاً در مقررات مربوط به آن وجود ندارد. پیوستن ما به «اف‌ای‌تی‌اف» موجب می‌شود ما بتوانیم با استفاده از حضور در این پیمان بین‌المللی به افشاگری علیه اقدامات خلاف دیگران از پو‌لشوئی بپردازیم. کسانی باید از پیوستن به «اف‌ای‌تی‌اف» بترسند که مرتکب تخلفاتی از قبیل پولشوئی و حمایت از تروریسم می‌شوند و با استفاده از جابجائی‌های پولی، اهداف ضدانسانی خود را دنبال می‌کنند. ما که تمام فعالیت‌هایمان بر مبنای قانون است، چرا باید از حضور در چنین پیمانی بیمناک باشیم؟
برای سربلندی کشورم دیگر رای نخواهم داد و تا جان دارم نمیزارم خانواده و دوست و آشنا هم رای دهد
به این جمله حقوقدان دقت کنید
اهای مردم دقت کنید
"زیرا انتخابات ریاست جمهوری و اینکه چه کسی کاندیدا شود را خیلی در سرنوشت مملکت، موثر نمی دانم"
اقای رفیقدوست
یک نگاه به پشت سرت بکن و برای رویرو نظر نده!
اگر رئیس جمهور قدرت کافی برای اجرای وعده های خود دارد، که فرقی نمی کند نظامی باشد یا غیرنظامی ولی اگر گروهی هستند که چوب لای چرخ ریاست جمهوری می گذارند، بهتر است آنها به رای مردم احترام گذاشته و از صحنه محو شوند!
فقط طرز تفکر قرارگاه خاتم مشکلات ایران را حل خواهد کرد
اره حتما...
اونم لابد شخص شما رئیس جمهور بشی
جناب استاد محترم بلی شما راست میگویید کسانی با رفع تحریم ها مخالفند که برای شان سودهای کلانی دارند. آنها معیشت مردم را در نظر نمیگیرندو فقط به فکر افزایش سرمایه خودشان هستند.
با کیا شدیم 82میلیون!!!
خدائیش یعنی حل مسائل ایران اینقدر ساده و بوده و ما نمیدونستیم؟
میخاستم بدانم حقوق یک رییس جمهور چقدر است..
چه مشکلی ؟ مگر کشور مشکلی دارد ، بقول دکتر همراهان بیمار ۲۰ میلیون برای ترخیص بیمار خود فراهم می‌کنند ولی بیمارستان ۳۰۰ هزار بیشتر طلب نمیکند و بقیه پول را صرف کار دیگر میکنند!!!!
اگر همچنان قصد داریدراه آزمون و خطا را ادامه بدهید یک سپاهی دیگری را بیاورید ونتیجه را ببینید. مگر احمدی نژاد سپاهی نبود .ازاول، اکثریت وزرا یا سابقه سپاه داشتند یا از روحانیون بودند.نتیجه؟ البته کسی منکر خدمات ارزشمندسپاه در حوزه های تعریف شده نیست.ولی این ساده انکاری یا عوام فریبی است که گفته شود صرف عضو یک نهاد بودن یک رییس جمهور ، باعث معجزه و حل شدن تمام معصلات خواهد شد. رئیس جمهور با همه ی گستردگی اختیارات در حوزه ی اجرا ولی با محدودیتهای نوشته و نانوشته ی زیادی هم در مقام عمل روبرو ست و آزادی عمل خیلی از رییس جمهور های دنیا را نداردانتظار ما از آن باید در همین چهارچوب و واقع بینانه باشد.رئیس جمهور باید سلسله مراتب اداری کشور را طی کرده و تجربه کرده باشد تا آنرا واقعا بشناسد.رییس جمهور باید دانش آموخته ی واقعی (نه فقطمدرک)یک رشته ی مرتبط و پخته ی مدیریت کشور باشد.آشنا به سیاست بین الملل و اقتصاد و حقوق مدنی وملی باشد. و برای اداره ی کشور واقع بینی پیشه کند و صد البته اقتدار و انتظام شحصیتی داشته باشد.
آقای کوشکی اگر بنظرات شما وعلم الهدا اطمینان دارید ,به دوستان اصولگرا خود که افسار این مملکت در دستشان است پیشنهاد یک رفراندوم در مورد برجام وتحریمها را بدهید تا دستتان بیاید ،چند درصد از ملت با نظرات شما موافقند
آقای کوشکی اگر بنظرات شما وعلم الهدا اطمینان دارید ,به دوستان اصولگرا خود که افسار این مملکت در دستشان است پیشنهاد یک رفراندوم در مورد برجام وتحریمها را بدهید تا دستتان بیاید ،چند درصد از ملت با نظرات شما موافقند
اگر با یک ریس حمهور دیگه همه مشکلات یکساله حل میشود یا ایشان خیلی قوی است و یا ریس جمهور فعلی خیلی ضعیف در کل یکی از این دو نفر مشکل داره
نظامی وظیفش دفاع از مرز ها هست نه ورود تو سیاست
صدا و سیما رو پولی کنن ببینن چند نفر حاضره واسش پول بده. کیهان بسوز
خب لطف کنید همون سپاهی رو بگید مشاوره بده تا مشکلات حل بشه
چه نیازی هست که حتما رئیس جمهور بشه؟؟؟؟؟؟؟
اقای رفیق دوست عزیز شما سال ها در راس بزرگترین سازمان اقتصادی کشور (بنیاد مستضعفان بودید ) و خیلی جاهای دیگر الان هم به واقعیت اگر نگاه کنید و قطعا خودتان هم میدانید حداقل 80 درصد مناصب و سازمان ها و و شرکت های مادر و خیلی جاهای دیگر در این 40 سال در دست و مدیریت سپاه هست و قطعا پایه اصلی همه فرایند کشور سپاه بوده و هست اگر می توانستید قطعا در این چها سال درست می کردید ؟؟؟!!
ضمنا مردم را اینقدر نااگاه فرض نکنید .
مگه داداشی رفیق دوست چیکار کرده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
اولین اختلاس توسط برادر ایشان صورت گرفت
اگر روابط خارجی درست باشد یک مجسمه هم می تواند رئیس جمهور باشد رئیس جمهور مشاور قوی می خواهد خود ریس جمهور شزط نیست
نگاه نظامیان به جامعه از بالا وامرانه با مذاق دموکراسی خواهی ملت ما هرگز سازگار نخواهد بود ،پس بهتره هرکس در رشته تخصصی خود باشد ،مگر قحط الرجالهتو این کشور تا دلت بخواد مدیر ومدبر کاردان ولایق تحصیل کزده وجود دارد بشرط داشتن اختیار وعدم دخالت در شرح وظایفشان برای مردم وکشور از هر کس دیگر صلاحیت بیشتری دارند
راس میگه اون موقع مشکل نخواهیم داشت. بحران خواهیم داشت.
من هم با حرف های رفیقدوست موافقم چون آقای قالیباف هم یک نظامی بود و شهردار شد و توانست اندکی تهران را تکان بدهد که اکنون که یک غیر نظامی سر کار است اوضاع شهر بدتر شده است تا جایی که حتی نمی کنند تا کف خیابانها را قیر بریزند تا درزهای آنها در آینده باعث خرابی جاده نشود و خرج دست شهرداری نگذارد
چرا ما باید دولت ها را سیاسی کنیم دولت ها باید کاملا غیر سیاسی و منطبق بر قانون و قاعده ای باشند که همگی در خدمت مردم هستند. ممکن است انتخابات رنگ و بوی سیاسی داشته باشد ولی بعد از انتخابات ما نباید دولتی سر کار باشد که سیاسی است و نهاد سیاسی کشور باید جدا از نهاد خدمات رسانی باشد که دولت است
فقط ی سوال چند تا از کشورای دنیا عضو fatf هستند و چند تا نیستن؟؟؟؟ قوانین برای همه یکسان است .........................
بفرما داخل دم در بده
اخوی گرام چطورن
شما نسخه خوبی برا جلوگیری از اختلاس نداری
همینکه می گویی یک ساله پیدا است از مشکلات خبر نداری
ریس جمهور نظامی یعنی دولت نظامی
وزیر نفت نظامی چه کرد
دولت پشت پرده در این مدت چهار دهه چه گلی به سر مردم زدند که الان بخواهند با حضورشان بزنند
آقای رفیق دوست شما سالها رئیس بنیاد مستضعفان بودید واقعا مشکلات مستضعفان این کشور را حل کردید؟؟
آقای رفیق دوست شما سالها رئیس بنیاد مستضعفان بودید واقعا مشکلات مستضعفان این کشور را حل کردید؟؟
مگه تا الان همه چیز این کشور دست سپاه نبوده ؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
بود ولی رفیق دوست ازش رونمایی کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
اجازه حل مشکلات رو نمیدن تا مردم مجبور بشن جبهشون رای بدن؟؟
تابناک جان! اگه می خوای به این شدت سانسور کنی ستون نظرات رو تعطیل کن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
انگار خط قرمز تابناک رسیده به افرادی مثل رفیق دوست
حق حقوق کارمندارو پیگیر کنید ولی چرا کسی در این بوجه لعنتی به فکر حقوق افتضاح کارگران نیست ... یا امسالم مثل پارسال دستوری ردش میکنند... ما هم ادمیم ما هم زن و بچه داریم ما هم خوراک وپوشاک نیاز داریم ماه هم سرپناه و خونه و ماشین و تفریح نیاز داریم این چه وضعیه برای ما کارگرها درست کردند خدایا با لیسانس دارم کارگری کا میکنم باز هم حقمو میخورند .... بترسید از روز جزا
ولی چرا کسی در این بوجه لعنتی به فکر حقوق افتضاح کارگران نیست ... یا امسالم مثل پارسال دستوری ردش میکنند... ما هم ادمیم ما هم زن و بچه داریم ما هم خوراک وپوشاک نیاز داریم ماه هم سرپناه و خونه و ماشین و تفریح نیاز داریم این چه وضعیه برای ما کارگرها درست کردند خدایا با لیسانس دارم کارگری کا میکنم باز هم حقمو میخورند .... بترسید از روز جزا
جاي نظامي در پادگان است ،
در کشورهای پیشرفته و منطق گرا از ورود نظامیان به سیاست همیشه جلو گیری می شود. در قانون کشور ما هم ارشت و نظامیان وظیفه حفظ کشور را زیر نظر دولت متبوع دارند. بنا براین ورود نظامیان به سیاست سبب میلیتاریستی شدن کشور و شرایط بسیار ناگوارتر در آینده خواهد شد. نمونه کشورهای میلیتاریستی پاسکتان, مصر, لیبی و .... است که همگی به دلیل حکومت نظانمیان همیشه درگیر مسایل پیچیده داخلی هستند.
الان که خدا را شکر رییس مجلس نظامیه و تا چند ماه دیگه حداقل 70 درصد مشکلات حل می شه
«تلاش برای رفع تحریم ها به زیان ایران است» مفهومِ دیگرش این می شود: «ادامه یافتن تحریم ها به سود ایران است» ! آیا منظور صادق کوشکی همین است؟ اگر این نیست پس چیست؟
آقای رفیق دوست شما یادتان رفته کلنگ اختلاس توسط برادر گرامیتان زده شد و اولین اختلاسگر بود
اشکالی ندارد ما به کاندیدای ارتشی رای خواهیم داد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار