بازدید 51959
دو هزار و دویست و هشتاد و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

احتمال تجدیدنظر در مورد لوایح FATF پس از بازگشت آمریکا به برجام / دو پاسخ کدخدایی به احتمال ردصلاحیت احمدی‌نژاد در ۱۴۰۰ / دو جابجایی مهم در دادگاه انقلاب / پیشنهاد ایران برای بازسازی سوریه

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: خاتمی، چه بخواهد و چه نخواهد، رهبری اصلاح‌طلبان را به عهده دارد / هاشمی طبا: روابط امروز ایران با چین و روسیه متعادل نیست / واکنش یک نماینده به ادعای تهیه‌کننده شهرزاد و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۱۴۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴ 11 November 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

شرط مصباحی‌مقدم برای مذاکره با آمریکا

غلامرضا مصباحی‌مقدم گفت‌:‌ آمریکا تا وقتی خودش را ابرقدرت جهان می‌داند، محال است با ایران سازش کند. در واقع شرط مذاکره با آمریکا این است که ایران را قدرت دسته‌چندم جهانی و از کشورهایی چون چین و روسیه پایین‌تر نبیند. وی توضیح داد: همانطور که‌ آمریکایی‌ها نگاه‌شان به ایران پشتوانه استراتژی بلندمدت دارد،‌ ما هم باید استراتژی بلندمدتی داشته باشیم و بدانیم آمریکا تا وقتی خودش را ابرقدرت جهان می‌داند، محال است با ایران سازش کند. در واقع شرط مذاکره با آمریکا این است که ایران را قدرت دسته‌چندم جهانی و از کشورهایی چون چین و روسیه پایین‌تر نبیند. غلامرضا مصباحی‌مقدم‌ در پایان گفت‌: بسیار بعید است که ایالات متحده بخواهد ایران را کشوری صاحب‌رای و قدرت بداند و به همین دلیل،‌ هر نوع تعاملی بین ما و آنها محال است.

آشنا: اجازه نخواهیم داد استقلال و اقتدار دولت را به گروگان بگیرند

مشاور رئیس جمهوری تصریح کرد: همان طور که اجازه نداده‌ایم معیشت مردم را به گروگان بگیرند، اجازه نخواهیم داد استقلال و اقتدار دولت را به گروگان بگیرند. حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «اجازه نداده‌ایم معیشت مردم و استقلال و اقتدار دولت را به گروگان بگیرند.» اگر مذاکره‌کنندگان اصولگرا باشند، مذاکره اشکالی ندارد. 
حمیدرضا ترقی در پاسخ به این که اگر مذاکره کننده ها اصولگرا باشند مذاکره اشکالی ندارد، گفت: قطعا بله، مذاکره در صورت ضرورت به وسیله کسانی که بتوانند منافع ملت را حفظ کنند و نفوذ ناپذیر باشند، می تواند اتفاق بیفتد. مانند تیم مذاکره کننده هسته ای نباشد که دو نفوذی آمریکا داخلش باشد و مسائل امنیتی و اقتصادی ما را تحت تاثیر قرار داد. در چنین شرایطی می توان از مذاکره استفاده کرد. مگر ما در جاهای دیگر نظیر همین مذاکره با چین ضرر کرده ایم؟ این مذاکرات منطقی صورت گرفته و توافقاتی در حال انجام است. مذاکراتی که برد ـ برد باشد، ملاک است و طرف چینی هیچ گاه به دنبال این نبوده که برد و باختی در مذاکره اتفاق بیفتد. اما باید بگویم یقینا نمی شود با آمریکایی ها که ذاتا به مذاکرات برد-باخت بها می دهند، مذاکره کرد.


استاندار تهران: من موافق تعطیلی دو هفته‌ای تهران هستم

محسنی بندپی، استاندار تهران درباره تعطیلی دو هفته‌ای تهران گفت: همانطور که وزیر کشور و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفته اند، این موضوع در حد پیشنهاد است. باید این مورد در ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی شود. او افزود: موضوع تعطیلی دو هفته‌ای تهران تاکنون در صحن ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی نشده است. به عنوان یک نیروی بهداشتی و کارشناس با موضوع تعطیلی دو هفته‌ای تهران موافق هستم و این موضوع از طرف ستاد مبارزه با کرونا استان تهران به ستاد ملی مقابله با کرونا پیشنهاد داده شده است. محسنی بندپی ادامه داد: واقعیت این است که کادر درمان خسته شده اند و با توجه به آمار بیماران بستری باید شرایطی فراهم کنیم تا بار بیمارستان‌ها کم شود؛ البته برنامه جدید مبارزه محله محور با همکاری بسیج آغاز شده است.

ریاست جمهوری: به سازمان بازرسی اطلاعات غلط داده‌اند


روابط‌ عمومی دفتر رئیس جمهوری در اطلاعیه‌ای در پاسخ به ادعای مطرح درباره اعتبار تخصیص یافته برای دانشگاه شهید بهشتی، تاکید کرد: آنچه به نقل از رئیس سازمان بازرسی کل کشور در یکی از رسانه ها منتشر شده، اشتباه و احتمالا حاصل ارائه اطلاعات نادرست به ایشان بوده است. در این اطلاعیه روابط عمومی ریاست جمهوری همچنین آمده است: سازمان برنامه و بودجه با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تکذیب این موضوع، اطلاعات دقیق در این زمینه را ارائه کرده است. روز سه‌شنبه خبری به نقل از درویشیان رئیس سازمان بازرسی کشور درباره تخصیص ۱۲۰ میلیارد تومان به دانشگاه شهید بهشتی جهت تأسیس دانشکده فناوری‌های نوین این دانشگاه منتشر شده، مبنی بر اینکه مبلغ تخصیص یافته به صورت غیرقانونی و از محل اعتبار یک میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای مقابله با کرونا انجام گرفته که پس از تذکر این سازمان منبع اعتبار این بودجه تغییر کرده است.


کدخدایی: شاید مساله ریاست جمهوری زنان حل شود

عباسعلی کدخدایی: ممکن است مساله انتخاب زنان برای ریاست‌جمهوری در دوره‌های آینده از لحاظ فرهنگی، فقهی و ... حل شود؛ مثالی هم که بیان می‌کنم، بحث خانم دستجردی در دولت احمدی‌نژاد است. تا همان زمان هم موضوع وزارت زنان همچنان محل بحث بود و در آن دوره با همه مباحث حل شد. مشکلاتی وجود داشت و در نهایت پذیرفته شد. الان نمی‌توانید در بحث وزارت زنان به عقب برگردید و بگویید خانم‌ها نمی‌توانند وزیر شوند. در انتخابات ریاست‌جمهوری هم حضور بانوان به‌عنوان نامزد ریاست‌جمهوری در ادوار آینده ممکن است حل شود؛ با حل مباحث فقهی، با حل مسائل فرهنگی و ... .

واکنش یک نماینده به ادعای تهیه‌کننده شهرزاد


«جبار کوچکی نژاد»، نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم، در رابطه با اظهارات امامی مبنی بر متهم خواندن مجلس گفت: در زمان‌ مسئولیتم چیزی به من ابلاغ نشده است. در آن زمان همه اسناد به کمیسیون اصل نود و کمیسیون اقتصادی و آموزش مجلس تحویل داده شده است. در اسنادی که به دادگاه تحویل داده‌ایم، همه چیز روشن است. او ادامه داد: قانون، حق تحقیق و تفحص را به مجلس داده است و گزارش ها را به دادگاه ارایه می دهیم و در نهایت این دادگاه است که محکومیت را برای این افراد اتخاذ می‌کند. شکایت امامی وارد نیست. کوچکی نژاد در رابطه با این اظهار نظر امامی‌ مبنی بر این که یکی از اعضای کمیسیون وجهی را دریافته است، گفت: من که از چنین چیزی اطلاع ندارم. طبق گزارش هایی که در مجلس دهم ارایه کرده ایم در آن زمان، او ادعایی در رابطه با رشوه، مطرح نکرده است. او در پایان گفت: در آن زمان هم برای عقب نشینی کمیسیون از تحقیق و تفحص اتهاماتی را وارد کردند اما به جایی نرسید. امامی برای اینکه از یک واقعیت فرار کند به دنبال فضاسازی است، اگر واقعا نماینده از امامی رشوه گرفته است، آن را به دادگاه ارایه بدهد. اما اگر او اسنادی را در رابطه با این ادعایش ارایه ندهد، باید دادگاه با او شدیدتر برخورد کند.

پیشنهاد ایران برای بازسازی سوریه

دستیار ارشد وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه بحران سوریه باید از طریق راه حل سیاسی حل شود، تاکید کرد که ایران ایجاد صندوق بین المللی برای بازسازی سوریه را پیشنهاد می دهد. به گزارش المیادین، علی اصغر خاجی، دستیار ارشد وزیر امورخارجه کشورمان در اجلاس بازگشت آوارگان سوریه ـ که در دمشق در حال برگزاری است ـ گفت: مشکلات آوارگان سوری نتیجه جنگی است که بر کشور سوریه تحمیل شد. وی گفت: گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا اجازه نمی دهند که آورگان سوری اردوگاه الرکبان در مرز با اردن را ترک کنند. خاجی تاکید کرد: حل مساله بازگشت آوارگان سوری، ضروری است و نباید برای دستیابی به پول از آن بهره برد. وی خاطرنشان کرد: برخی کشورها که سیاست های آنان در سوریه با شکست مواجه شده است، از طریق قانون سزار (تحریم‌های آمریکا علیه سوریه) مردم سوریه را مجازات می کنند. علیرغم خطرات انتشار ویروس کرونا، دولت آمریکا تحریم های غیر انسانی خود علیه مردم سوریه را شدیدتر کرد.

خداحافظی قاضی مقیسه با دادگاه انقلاب

در حالی که مدیرعامل خبرگزاری قوه قضاییه در توئیتی نوشت: مقیسه از دادگاه انقلاب رفت، اعتماد مقصد بعدی این قاضی معروف را اعلام کرد. شنیده‌های اعتمادآنلاین حاکی از آن است که قاضی مقیسه مدتی‌ است از دادگاه انقلاب به دیوانعالی کشور منتقل شده است. رسیدگی به بسیاری از پرونده‌های امنیتی در سال‌ها توسط قاضی مقیسه انجام شده است. در خصوص علت این انتقال به صورت رسمی چیزی منتشر نشده اما به نظر می‌آید با توجه به تحولات در دوره جدید قوه قضائیه، آراء قاضی مقیسه با رویکرد ریاست قوه قضاییه همخوانی نداشته تا جایی که شنیده می‌شود در چندین نوبت، آرا صادر شده مقیسه توسط رئیس قوه‌ قضاییه متوقف و یا با عفو محکومان این شعبه موافقت شده بود.رئیس قوه قضائیه در چند سخنرانی از برخورد سخت با جرائم امنیتی مثل ترور، جاسوسی و برهم زدن امنیت سخن گفته بود؛ اما با تفکیک بین اعتراض و اغتشاش اعلام کرده بود: باید صدای معترض را شنید.این در حالی بود که در آرای بعضی از قضات دادگاه انقلاب از جمله مقیسه، این تفکیک محسوس نبوده است.سازگار نشدن قاضی مقیسه با این رویکرد پس از نزدیک به دو سال می‌تواند از دلایل انتقال او از دادگاه انقلاب به دیوانعالی کشور باشد.قاضی زرگر سال ها با قضاوت در دادگاه انقلاب از قضات شناخته شده در پرونده های مهم و امنیتی محسوب می شود. از این پس، مسئولیت دادگاه انقلاب را بر عهده خواهد داشت.از آنجایی که پست ریاست دادگاه انقلاب یک مسئولیت اداری ورای قضاوت است که به عهده احمد زرگر گذاشته است، به نظر می‌رسد از این به بعد نقش این قاضی با سابقه در عرصه رسیدگی به پرونده‌های امنیتی کمرنگ خواهد شد.

دو پاسخ کدخدایی به احتمال ردصلاحیت احمدی‌نژاد در ۱۴۰۰

سخنگوی شورای نگهبان به پرسشی درباره کاندیداتوری احمدی نژاد در انتخابات آینده پاسخ داد. سخنگوی شورای نگهبان در بخشی از مصاحبه با روزنامه فرهیختگان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شما پیش از این گفته بودید کسانی که سابقه ردصلاحیت داشتند برای ثبت‌نام نیایند. چند بار نیز سعی کردید توضیح دهید اما مشکل برطرف نشد. به‌طور مثال زاکانی که یک‌بار رد شده نباید برای ثبت‌نام بیاید، گفت: نگاه من به مصداق خاصی نبود، کما اینکه درباره مجلس هم برخی نمایندگان که صلاحیت آنها تایید نشده بود دوباره آمده بودند و با توجه به شناختی که از پرونده آنها داشتم، گفتم فایده‌ای ندارد و مراجعه نکنید، لذا بحث من از جهت عملکردی بود. وی افزود: ما افرادی را داشتیم که ثبت‌نام می‌کنند و هیچ منعی ندارد و من هم نمی‌توانم مانع آنها شوم ولی توصیه کردم کسی که می‌داند چه وضعیتی دارد و نظر شورای نگهبان چیست، مراجعه نکند تا بار شورای نگهبان سبک شود اما اگر می‌خواهند بیایند منعی ندارد.وی در پاسخ به اینکه احمدی‌نژاد برای انتخابات ۱۴۰۰ بیاید مشکلی نیست؟ گفت: نمی‌دانم. کدخدایی در پاسخ به پرسش قطعا رد می‌شود، نیز پاسخ گفت: نمی‌دانم.

امیری: دولت از برخی نمایندگان شکایت کرده است

معاون پارلمانی رییس جمهوری با تاکید بر اینکه در هیچ جای قانون اهانت، نشر اکاذیب، نسبت ناروا و افترا تحت هر عنوانی برای هیچ کس قابل قبول نیست، گفت: معاونت حقوقی ریاست جمهوری از چند نماینده مجلس در رابطه با اهانت به رییس جمهوری شکایت کرده است.حسینعلی امیری روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در گفت و گو با خبرنگاران گفت: نمایندگان مجلس در ارتباط با وظیفه خاص نمایندگی‌شان می‌توانند در همه امور کشور اظهارنظر کنند. اما در هیچ جای قانون اهانت، نشر اکاذیب، نسبت ناروا و افترا تحت هر عنوانی برای هیچ کس قابل قبول نیست.وی ادامه داد: ما موارد معدود و محدودی داشتیم که نطق یا اظهارنظری در واقع واجد این عناوینی بود که متضمن این مصادیق باشد؛ بنابراین، معاونت حقوقی رییس جمهوری این موضوع را در دستگاه قضایی پیگیری می‌کند.

نماینده مجلس: طهرانی مقدم آدرس پیشرفت را در واشنگتن جست و جو نکرد

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با اشاره به سالگرد شهادت شهید طهرانی مقدم است، گفت: شهید طهرانی مقدم آدرس پیشرفت را در واشنگتن دی سی جست و جو نکرد و با نگاه به داخل و استفاده از جوانان نخبه، مومن و انقلابی، ایران را به قله تکنولوژی موشکی رساند.اردشیر مطهری در پیامی در حساب توئیتری خود نوشت: امروز سالگرد شهادت شهید تهرانی مقدم است.وی تاکید کرد: مردی که آدرس پیشرفت را در واشنگتن دی سی جست و جو نکرد و با نگاه به داخل و استفاده از جوانان نخبه، مومن و انقلابی، ایران را به قله تکنولوژی موشکی رساند؛ این یک الگوست.

احتمال تجدید نظر درمورد لوایح FATF بعد از بازگشت آمریکا به برجام

میرتاج‌الدینی با بیان اینکه آمریکا برای مذاکره با ایران باید ابتدا به اشتباهات دولت ترامپ اذعان داشته باشد و روند سابق را ابطال کند، گفت: اینکه گفته می‌شود شاید دولت جدید آمریکا برای بازگشت به برجام پیش شرط‌هایی را پیش روی ایران قرار بدهد، یک ترفند عجیب است. اینکه یک دولتی برجام را امضا کند، دولت بعدی از برجام خارج شود و دولت سوم بخواهد تعهدات و حقوق طرف قرارداد امضا شده را اضافه و کم کند، برای ما قابل قبول نیست. حرف ما روشن است و تاکید ما این است که آمریکا باید بدون هیچ پیش شرطی به برجام بازگردد. این نماینده مجلس همچنین درباره فضای عمومی مجلس درباره برجام، گفت: هنوز مجلس حرفی درباره این موضوع نزده است و ما زمانش که برسد تصمیمات لازم را اتخاذ خواهیم کرد و تصمیمات ما نیز مبتنی بر مصالح کشور است.این فعال سیاسی اصولگرا همچنین درباره سرنوشت FATF و پالرمو، گفت: این مسائل از مجلس گذشته و امروز در مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال بررسی است و آنان بر اساس مصالح کشور تصمیم گیری خواهند کرد. اگر تحریم‌ها برداشته و مشخص شد که موانعی به خاطر این دو موضوع پیش روی ایران قرار دارد، آن زمان ممکن است ضمن حفظ استقلال و شان کشور و با شروطی که مجلس پیشتر برای آنها مانند اینکه ایران دارای قوانین پولشویی است و تعریف ایران از تروریسم متفاوت از تعریف و نظر اروپا و آمریکاست، می‌توان اصلاحاتی را در این دو موضوع در نظر گرفت. البته همه این موارد باید در مجمع بررسی شود و اعضا بر اساس مصالح ملی تصمیم گیری کنند.

هاشمی طبا: روابط امروز ایران با چین و روسیه متعادل نیست

هاشمی‌طبا در گفت‌وگو با «انتخاب» اظهار داشت: موضوع برجام تاحدودی متفاوت از روابط مستقیم بین ایران و آمریکاست و من فکر می‌کنم که با توجه به مواضعی که آقای بایدن نسبت به برجام در ایام انتخابات داشته است، این امکان وجود دارد که برجام در دوران آقای بایدن نسبت به دوران آقای ترامپ شرایط متفاوتی پیدا کرده و به سمت تعادل برود.این فعال سیاسی اصلاح‌طلب همچنین در پاسخ به پرسشی درمورد لزوم روابط متوازن ایران با غرب و شرق برای احیا شرایط اقتصادی خود اظهار کرد: یکی از مشکلات ما این است که طی چهل سال گذشته دنبال سیاست‌هایی نرفتیم که بتواند به رشد و توسعه کشور کمک کند. واقعیت این است که ما در این دوران همواره به دنبال تصمیمات و راهکارهای آنی و لحظه‌ای بودیم. شاید این بدان دلیل بوده که ما خواهان رضایت مردم در همان لحظه و مقطع بودیم و بر همین اساس از رشد و توسعه کشور غافل ماندیم. وی افزود: من اعتقاد دارم ما حتی در روابط با شرق نیز نتوانستیم آن تعادل مطلوب را حفظ کنیم. روابط امروز ما با چین و روسیه متعادل نیست و اتفاقا یک تحمیل بوده که همه این ها بر اساس فقدان تعادل در روابط بین شرق و غرب پذیرفتیم. ضمن اینکه ما در این دوران بر تقویت توان تولید و رشد و توسعه در داخل تمرکز نکردیم.

خاتمی، چه بخواهد و چه نخواهد، رهبری اصلاح‌طلبان را به عهده دارد

محمود صادقی، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره لیدر جریان اصلاحات، گفت: آقای خاتمی چه بخواهد و چه نخواهد، رهبری اصلاح‌طلبان را به عهده دارد. اگر چه خود ایشان از لحاظ سجایای اخلاقی‌ که دارند معمولا از داشتن رهبری فردی اطلاح طلبان اجتناب کرده و به دنبال رهبری جبهه‌ای یا تشکیلاتی اصلاحات هستند.وی ادامه داد: در چند انتخابات اخیر شاهد تلاش های ایشان از طریق جبهه‌های تشکیلاتی یا حزبی، مانند شورای هماهنگی جبهه اصلاحات یا شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بودیم تا رهبری جبهه ای رخ بدهد؛ اما با وجود تلاش های ایشان، به دلیل چهره کاریزماتیکی که دارند، همگان جایگاه متمایزی برایش متصور هستند. برای مثال، شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان اگر برای انتخابات مجلس یا شوراها لیستی هم تهیه می‌کرد، نیاز به پشتیبانی خاتمی داشته و بدون این پشتیانی فردی، گویی این لیست اصلا مقبولیت اجتماعی پیدا نمی‌کرد و تاکنون به همین صورت بوده است. این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان آنکه با وجود برخی حوادث، مانند حوادث دی ۹۶، موضع گیری آقای خاتمی در قالب موضع‌گیری مجمع روحانیون مبارز، عمدتا در افکار عمومی با انتقادهایی رو به رو شد، خاطرنشان کرد: آن موضع‌گیری هم به این دلیل بود، در مواقعی که موجودیت نظام در مخاطره قرار می‌گیرد، طبیعی است که تمام اصلاح‌طلبان احتیاط کرده و حفظ نظام را با حفظ اعتقادهای خودشان، ترجیح می‌دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۶۷
اینکه احمدی نژاد بیاد واسه کاندیداتوری ریاست جمهوری حقش هسن و کسی نمیتونه این حق ازش سلب کنه و شورای نگهبان هم موظف هستش وقت بگذاره و رسیدکی کنه. این موضوع شامل حال همه افراد میشه مثل موسوی کروبی خاتمی و هر اسمی که میشناسیم. چه خوشمون بیاد چه بدمون بیاد. بخاطر همین آقای کدخدایی با ظاهر مظلوم نمایی نباید یک اصل را فدای یک فرع بکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
هیچکس حق نداره فرصت سوزی بکنه !!!
اوج اشتیاق وعجله برای مذاکره با قاتلین شهیدسلیمانی
ناشناس
| Israel |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
فرصت سوزی!! بابا این امریکا هیچ غلطی نمی تونه بکنه. فقط باهاش باید بجنگیم
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
چند ساله اکثر هموطنان عزیزم در بدترین شرایط اقتصادی بخاطر در دسترس نبودن دارو و در سایر اقلام و مایحتاج اولیه زندگی دست و پا میزنند

مگه رهبری امر نفرمودنند کسی حق دخالت و توهین به ریاست محترم جمهور رو نداره؟
علیرضا
| Germany |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
د همه حق شرکت دارند مردم خودشان خوب و بد را تشخیص میدهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
فرصت سوزی چیه
دولت دوم اصلاحات خانمان سوز شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
جناب اقای بایدن
انتخاب شایسته وبحا وپیروزی مقتدرانه و جانانه و حماسی جنابعالی راتبریک وتهنیت عرض میکنم
ارادتمند : فرصت نسوز !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
جناب ترقی بفرمایند که کدام رابطه ما با چین ، عین ثواب بوده است ؟
ترک پروژه های آزادگان زودتر از سایر کشورها توسط چین ؟
بلوکه کردن میلیاردها دلار پول نفت ایران ؟
پرداخت خسارات تانکر سانچی؟
و یا ارسال بنجل ها و قطعات و خودروهای بی کیفیت خود به ایران با چند برابر قیمت ؟
این افراط و تفریط چیست ؟
روندکاهشی بورس تا سقوط به کانال ۵۰۰ هزار واحدی ادامه خواهد داشت پس ازان هم درجا خواهدزد یا حداکثر رشد ناچیزی خواهدداشت
دوران روزهای طلایی والبته بی منطق رشد روزانه ۵ درصدی بسر رسید
پاسخ ها
Ali 1575
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
چی میگی تو هرجا رسیدی همین مضخرفات رو مینویسی
دلارات رو دستت مونده احتمالا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
همه بازارا به شکل موازی رشد میکنن اگه بورس بشه 500 هزار دلار تو هم میشه 9 تومان
naser
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
دلال جان دست از سر بورس بردار و برو دنبال دلار و سکه و خوردو. تورو چه به بورس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
اتفاقا دلار ۲۵ هزار تومان مساوی شاخص ۶۰۰هزار واحدی اگه ریاصی یاد داری تناسب بگیر دلار ۳۰۰۰تومان بود شاخص ۸۰ هزار بود دلار ۸ برابر شده شاخص اگه ۸ برابر بشه میشه ۵۶۰ هز ار ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
از کی تا حالا دلار و بورس را هم ردیف و مثل هم بالا می برند؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
تو اول برو املای صحیح «مضخرفات»رویادبگیربعدبیا جوابتوبدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
حرفی که زده کاملا درسته بورس جز پرکردن جیب تعدادی رانت خوار هیچ دستاوردی برای بهبودوضع تولیدواشتغال نداشته والکی بادش کردند وحالا داره تخلیه میسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
تابناک جان تعداد نظرهای مخالف این هموطن -۶. بود من که منفی زدم شد ۱۲
در مهندسی ای ها ‌ی اچ دی داری المق و انصاف
تمام مخاطبین سایتت هم میدونن
این از اخلاق حرفه ای به دوره
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
شكم گرسنه و فقر اين چيزا حاليش نميشه و سير از گرسنه خبر نداره
مذاكره نكنيم گرسنگان ميان تو خيابان و .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
وضعیت بورس دقیقاً وضعیت موسسه فرشتگان است که مسئولین پول ملت را بالا کشیدند و آب از آب تکان نخورد
فقط یک دهه اقتصاد کشور از دست افراد مسئله دار و گدایان غرب خارج شود و به افراد انقلابی سپرده شود برای مدت های طولانی از مشکلات اقتصادی خلاص می شویم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
قبلا انجام شده سوزشش مونده هر چقدر هم آب ریختیم خوب تشد.
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
به شرق پرست هم سپردیم فایده نداشت
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
زمان محمود و حداد عادل بیادآر
ناشناس
| Romania |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
جالبه که هر خراب کاری را در همه عرصه ها کردید بنام . غرب گرایان تمام شد البته انتظاری از آی کیو 60 ها نیست
ناشناس
| Israel |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
فقط احمدی نژاد و پایداری ها . هیچ کس دیگه ای نمی تونه. خدا رو شکر که شورای نگهبان دم این اصلاح طلبها رو چید
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
میبینم اینقدر پر رو شدین که فیلتر شکن هم روشن نمیکنین.با توام طرفدار احمدی و پایداری و جنگ با امریکا از اسراییل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
وقتی در سال 88 می روید آشوب درست می کنید و درخو است تحریم می کنید معلوم است که هر آدم دیگری باشد اول می افتد ولی بعدش بلند می شود ولی دولت دوره‌اش بعد تحریم کوتاه بود و دوستان شماها آمدن باج دادن و روزی از نو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
مثل کدوم کشور؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
منفی ها را ببینید و ببینید کجای کارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
الان جاهایی که دست انقلابی هاست خیلی گل و بلبله؟
دیگه خسته شدیم از بس گفتیم حق مردم در بورس پایمال شده ظاهرا رسانه ها هم خسته شدن و خود سهامداران هم خسته شدن و خیلیا فروختن و با ضرر 50 درصد رفتن تا 70 درصد ضرر نکن واقعا متاسفم برای دولت که در تابستان به این روشنی میلیونا نفر رو فریب داد الان هم بورس شده یه آتشی که سرد و خاکستر شده البته این خاکستر پول مردم بیچاره است متاسفم برات روحانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
حقیقت دیر یا زود مشخص میشه بورس یه نوع کلاهبرداری بود و عامل اون دولت بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
بورس. نداریم. که دزدبازاره
1
اقای مصباحی مقدم شما و دوستان شما خود را از چین و روسیه پایینتر نبینید دنیا ما را پایینتر نمیبیند.از ذوب شدگی در چین و روسیه و منتظر نظر انها ماندن بیرون ایید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
آمریکا چین و روسیه را هم تحریم کرده . ما کجا در حد ابرقدرت بودن کجا. همین کج خیالیهاست که ما را بدبخت کرده. آیا کشورهای مرفه دنبا مثل سوییس هم ادعای قدرت دارند؟
شنبه صبح داشتم از یکی از خیابون ها که محل تجمع  کارگران بیسواد و دیپلمه ها  ولیسانس های روز  مزد بود عبور می کردم که با صحنه ی عجیبی روبرو شدم.راننده یک ماشین شاسی بلند مشکی ترمز زد و یک نفر با یقه بسته و کت شلوارشیک وعینک دودی پیاده شد .وقتی خوب دقت کردم دیدم عجب اینکه حاجی میرزایی وزیر آموزش وپرورش .بنده خدا  با یک قرار داد تو دستش  دنبال معلم می گشت.داشت می گفت کی لیسانس ادبیات داره.کی لیسانس تاریخه. عربی هم لازم داریم.هیچکس جواب نداد.گفت اصلا رشته مهم نیست.فقط دیپلم یا لیسانس داشته باشه.بنده خدا نیم ساعتی معطل شد وبعد سوار شد و رفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
همون موقع با گوشی ازش فیلم میگرفتی
برجام خودش نمونه ای از قراداد ترکمنچای بود و آن ها خواستار تحمیل قرادادهای ترکمنچای دیگری هستند
دیگر همه دنیا میدانند ترامپ با فاصله زیاد و قاطعانه پیروز شد ولی دمکراتها تمام تلاش خود را می کنند که با دروغ و تقلب رای و پیروزی او را بدزدند.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
برو خودت را به دکتر نشون بده
یعنی تو از جرج بوش جمهوری خواه دو اتشه اطلاعاتت بیشتره یا دلسوز تری استاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
مثل اینکه شما بیش از حد و اندازه تابع تبلیغات لابی قدرتمند آیپک در آمریکا هستید. ثروتمندان معمولا ندارها و کم توانها را به حساب نمی آورند اما این دفعه همانه کارشان را کردند و ترامپ را از کاخ سفید علیرغم خواست لابی آیپک بیرون انداختند
این هفته همه قیمتا مستعد فرو ریختن بود افکار عمومی آماده شده بود برای اینکه دلار بیاد 10 15 هزار تومان به دلیل پیروزی بایدن همونطور که افزایش قیمت ها هم تحت تاثیر جو روانی ترامپ بود ولی خوب دولت اون جو روانی رو کاملا رها کرد اما این بار اومد و تمام قد از دلالا دفاع کرد وگرنه الان پراید 60 تومان مشتری نداشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
خود دولت آورد پایین خودش هم بر بالا
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
شما قیمت نیسان گاوی و گاری کارا دو کابین کارخانه را داشته باش تا بفهمی چه خبره.
پیشرفت این کشور و گشایش در زندگی مردم از محالات است.اگر در هر سنی هستید و توانایی خروج از این کشور را دارید.شک نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
احسنت ایران فقط در خروج رو نشون میده بی نهایت دافعه داره این مملکت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
اگه ما در اون دنیا بودیم و رو در بهشت نوشته بودن ایران یه نفر هم وارد نمیشد همه میگفتن ما رو ببرید جهنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
آخه مشکل این است که امثال شماها هر کجا بروید آنجا را هم خراب می کنید
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
ناشناس 22:35
فقط شما خوبید و این وضع مملکت هم از خوبی شماست که همه می خوان فرار کنند.
نه بب م جان.کسی که آستیگماتیس داره فکر می کند دنیا کجه.کاریش نمی شه کرد.
احتمال تجدید نظر درمورد لوایح FATF بعد از بازگشت آمریکا به برجام. قربان عقل آدم مسلمان. فرض کنید امریکا اینکار را نکند ما باید خودمان خودمان را تحریم کنیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
بابت خروج آمریکا از برجام خسارت مطالبه می کنند اما بابت عدم تصویب اف ای تی اف و ایجاد خود تحریمی کسی پاسخگو چی ضررهای کشور نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
چقدر تو باهوشی
وقتی تحریم آمریکا باشد این اف ای‌تی اف یعنی کشک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
سالهاست داریم برررسی می کنیم و سالهاست داریم تجدید نظر می کنیم و تا صدسال دیگر هم باز تجدید نظر می کنیم
2
اقای ترقی اصولگرایان اصلا نباید اجازه مذاکره داشته باشند خصوصا طیف شما که نشان داد تجارت با چین برایتان مهمتر از منافع ملی و مملکت است !!! شما سالیان داراز و هنوز در حالی که نه مشکل خاصی بود و نه تحریمها اینقدر ازار دهنده بود ۸ سال فرصت مذاکره داشتید و همه را به باد دادید و هر روز اوضاع را بدتر کردید.کشور ایران بزرگتر از ان است که به امثال شما به این زودیها اجازه مذاکره مجدد بدهد.۴ سال بعد که ترامپ دوباره برگشت(دومین رییس جمهور در تاریخ امریکا با بیشترین رای) انگاه شاید بشود به شما شانس دوباره داد چون بهر حال او که مقتدای شماست به قصد تخریب و نابودی میاید.پس اشکالی ندارد شما به مصافش بروید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
ساعت خواب
طیف اصلاح طلب ها دنبال مذاکره و تاراج کردن نوامیس کشور رفتند و همیشه هم شکست خوردن
تا مشکلتون را با کدخدا
حل نکنید.
هیچ اتفاقی نمی افتد.اینو بچه کلاس ششمی هم می داند.گذشت .
مسئولین محترم والله که تصویب fatf , پیوستن به سوئیفت به نفع و صلاح مملکت است خواهشا بفهمید درک کنید اوضاع اسفناک اقتصادی کشور را
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
تا وقتی دنبال حاشیه ها هستید وضعتان همین‌ است و دولت هم یک قهقه بلند نثار شما می کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
یاد ان پی تی انداختی من رو که اصلاح طلب ها رفتند امضاکردن و همین امضا کردن باعث دردسر همه ما شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
آقا جان نگران نباش. حالا که اصولگرا ها یکی یکی تمام پست های مملکت را با کمترین آمار مشارکت مردمی اشغال کرده اند و می کنند بزودی هم برجام را با تعریف و تمجید و بزرگ نمایی می پذیرند هم اف آ تی اف را امضاء می کنند و از آن چنان تعریف و تمجید می کنند که حتی خود شما هم تعجب خواهید کرد. می گید نه این خط و این نشان
کی قیمت میاد پاببن، میخوام تلویزیون بخرم، تلویزیون قدیمی 9 سال پیش داشتم که تصویرش سوخت، دادیم تعمیر کردن ولی کیفیت تصویر خیلی بد شده، الان منتظر کاهش قیمت هستم یک 42 اینچ بگیرم.
پاسخ ها
ناشناست
| Netherlands |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
سخنگوی شورای نگهبان وجود تبعیض جنسیتی برای پست وزیری و ریاست جمهوری را خود اظهار میکند، اما از سوی دیگر یک دختر بیست ساله که به حجاب اجباری اعتراض میکند 24 سال حکم زندان میگیرد، و مهمتر اینکه همه مسئولین در بحث عدالت و دموکراسی و آزادی و غیره از یکدیگر سبقت میگیرند و امریکا را نقد میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
اگه دولت میذاشت الان میتونستی ولی با روحانی مشکل مردم ارزونی کالاها رو ببینن این دولت اتوبان یک طرفه به سمت گرونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
آخه مگه تلوزیون فیلم هم میذاره که قابل دیدن باشه؟!! تماماً فیلمها تکراری
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
در انتخابات بعدی که شرکت کنی باید برگردی تلویزیون 14 اینچ سیاه سفید قدیم بابا ماماتو از انباری برداری یه دستمال به سر و صورتش بکشی خوب می شکه
در آخر هم FATF را تصویب خواهید کرد و هم با آمریکا خواهید ساخت

فقط این وسط عمر من جوون هست که به خاطر لجبازی بعضی اقایون برنخواهد گشت

آینده ما جوانان، بخصوص جوانان تحصیلکرده رو نابود کردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
فقط و فقط دولت جهادی انقلابی سال ۱۴۰۰ همچین حقی دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
وقتی آمریکا جونت آدم شد آن وقت خیلی چیزها عوض میشود
ناشناس
| Canada |
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
انشالله خداوند همه بیماران، علی الخصوص بیماران روحی را شفای عاجل عنایت بفرماید.
دوره بایدن دوره طلایی بازسازی سوریه س از پولهای آزاد شده میتوان برای اینکار استفاده کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
ما کلاً دنیا اومدیم که مردم دیگر کشورها را شاد و اصلاح کنیم بر سر مردم ما چی میاد مهم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
بازسازی جنگی آبادان و خرمشهر
بازسازی زلزله و سیلزدگان در ایران
هم ۳۰ سال دیگر صبر کنند
اولویت با سوریه و عراق و یمن و لبنان است !!!!؟
اقای مصباحی مقدم ایا کشوری که سالانه بودجه نظامیش ۸۰۰ میلیارد دلاره با حرف نسنجیده همخواتی دارد
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
اولا به ریال بنویس دوما هر سه صفر را دورشو خط بکش تا نابغه دوران بفهمه چی میگی
اصلاح طلبان کامل برای بایدن جو میدهند و اصولگرایان برعکس
تاسف انگیزه این نوع نگاه به امور بین الملل.
مشکلات روابط ایران و امریکا ان قدر گسترده است که با تغییر یک رییس جمهور حل نخواهد شد.
مکرون و سفیر سابق فرانسه در امریکا ۲ سال قبل راجع به برجام و اصلاح ان و اضافه شدن پیوست دفاعی و موشکی به ان نظراتی داشتند و امریکایی ها هم حتما ان ها را به عنوان شرط اعلام خواهند کرد و یک مقدار واقع بین باشیم و با توجه به زمان باقی مانده برجام.
احتمال ..... احتمال .... احتمال ..... مملکت ما شده مجموعه ای از احتمالات!
همین مردد بودن در تصویب fatf در مجمع تشخیص مصلحت بود که وضعیت اقتصاد کشور را بد و بدتر کرد .... منتظر چه هستید؟ فکر می کنید که بایدن بیاید, آنقدر با ایران مهربان باشد که ما fatf را امضا خواهیم کرد؟!! متاسفم برای این مملکت که با لحاظ این احتمالات, بر فنا رفت و امیدی برای زندگی در اینجا نیست
باید کم کم به فکر مهاجرت به بورکینو فاسو باشیم تا شاید چند روزی از احتمالات به دور بوده و راحت زندگی کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
جهت اطلاع 39 بند آن را اجرا دارید می کنید که وضع ارزی کشور را خراب کردین
هیچکس حق نداره فرصت سوزی بکنه !!!
اوج اشتیاق وعجله برای مذاکره با قاتلین شهیدسلیمانی
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
ساکت دلال قاتل شهید سلیمانی رفت بدرک.ضربه اصلی رو هم بعدا میخوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
واقعا 21:43 درست میگه نمیدونم دقت کردید یا نه که دلالا عجیب دارن از اسم سردار سلیمانی سوء استفاده میکنن انگار یه نقطه ضعفی پیدا کردن روی همون دست میذارن که نظام با آمریکا مذاکره نکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
من نمی فهمم چطور قاتلان صد ها هزار شهید و جانباز و اسیر و دربدری صدها هزار ایرانی در جنگ هشت ساله و هتاکان به نوامیس دختران و زنان ایران در سوسنگرد و هویزه و زنده بگور کردن آنان نه تنها بخشیده شدند بلکه با در اختیار قرار دادن منابع مالی ایران و جان جوانان ایرانی و باز کردن در زراد خانه های ایران به روی آنها پاداش کلان هم گرفتند و کسی اعتراض نکرد!!!!!!!111
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
چرا برای گرفتن انتقام چندین هزار جوان ایرانی که در جنگ با عرق کشته شدند اقدام نکردین ؟؟
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
تعداد رای ها مشخص میکنه شما در اقلیت هستی
آقای مصباحی مقدم ظاهرآ متوهم شده اند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
ای ول حرف دلمو زدی
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
چرا ظاهرا
این حسام الدین آشنا آنروز که گفت ترامپ و ترامپها می آیند ومی روند وما هنوز آقایی هستیم که بودیم ( قریب به این مضمون ) فهمیدم چقدر بارش است .
تابناک جان تو رو به ارواح درگذشتگانت با انعکاس نظرات ناب این جناب رو اعصاب ما راه نرو .
پاسخ ها
رضا صدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
این همه آدم باسواد و صاحب نظر بعد کار سایت تابناک شده بازپخش تویت های افراد مشعشعی مثل آشنا و ضرغامی و ... آیا احتمال بدهیم از جایی به شما اعتبار می دهند تا بعضی را در فضای رسانه زنده نگه دارید؟
مملكت تو اين وضعيت مالي چطور و با كدام بودجه ميخواد بازسازي سوريه رو بعهده بگيره؟ دولت سوريه هم وضعيت مالي خوبي نداره و نمي تونه هزينه هاي بازسازي رو بده. درصد زيادي از مردم ايران زير خط فقر هستند و بسياري از مناطق زلزله زده و سيل زده هنوز بدرستي بازسازي نشدن ، در اين شرايط حتي به زبان آوردن اين پيشنهاد خودش خيانت به مملكته .
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
همانطور که ارزش پول سوریه توی این شش ساله جنگ۲۶درصد آمده پائین ولی ارزش پول ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
با ارسال نفت و گاز و مواد پتروشیمی و معادن ایران بطور رایگان
کمی صبر کنید تا نتایج انتخابات معلوم شود بعد ببرید و بدوزید؟ همین روش ها عامل بدبختی ملت ایران شده.
من واقعا منطق اینایی که میگند نه برجام نه fatf واقعا نمیفهمم. تو این چند سال هم فقط حمله کردن به هر کسی که در موافقت اینا حرف زده. خوب دلیل قاطع بیارید تا مردم هم حمایت کنند. البته فراموش نکنید مردم اقتصادشون از هر چیزی مهمتره
پاسخ ها
ناشناس
| Luxembourg |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
منطقشون منافع شخصیه به قیمت نابودی کشور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
منطق.......واژه خنده داری....بفرمایید منفعت خودشان واجبتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
منطق این است که شما ها دوست داری نگاهتان به خارج باشد ولو دنبال حاشیه که اف ای تی اف هم حاشیه و رد گم کنی است و یکبار هم از داخل شروع کنید و کشور را بسازید
کارنامه احمدی‌نژاد مشخصه من نمیدونم بعضی چه گیری دادن بیاد!!!!!!!!
نیا!!!!!!!!!!
تو گند زدن به کشور فرقی با رییس جمهور حال حاضر ندارد البته مقیاس ها متفاوت است
احمدی نژاد صلاحیت برگشت ندارد
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
خاک ترامپ و احمدی نژاد یکی است قضاوت با خودتون
خدایا این چه شورای نگهبانیه؟؟؟ چرا احمدی نزاد باید رد صلاحیت بشه؟؟؟ چرا خانمی باید رد صلاحیت بشه؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
پس دلت می خواد با انتخابات کلی هزینه روی دست کشور بگذارند تا مردم یک نفر انتخاب کنند ؟خب این وظیفه سنگین را ۱۲ نفر انجام می دهند و به جای مردم انتخاب می کنند فقط یک نمایش انتخابات هم برگزار می کنند تمام!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
اتفاقا من موافقم احمدی نزهد و خانمی هردو وارد انتخابات بشوند جهانگیری و جلیلیم بیان و بزارن ملت انتخاب کنه. بالغ بر 95 درصد شرکت خواهند کرد و تکلیف معلوم میشه.
سلام.همه ملت بدانند پولی که از بورس خارج شود سر از مسکن و طلا و ارز خواهد آورد.و زمینه گرانی دیگری بواسطه مدیریت غلط دولت در بورس خواهد شد.هر کسی میتواند از بورس حمایت کند تا پولی خارج نشود که مردم را بدبخت خواهد کرد این حجم نقدینگی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
دیگه سهامداری باقی نمونده بدبختا با 70 درصد ضرر رفتن دم روحانی گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
کسی ۱۶ میلیارد تو بورس سود کرده دیگه نمیتونه ۱۶ میلیارد دیگه سود کنه چرا که سرمایه مردم دست خودشه ؟؟
ناشناس
| France |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
پولی از بورس خارج نمی شه داداش چون فروشی در کار نیست هر چی سرمایه داشتید از بین رفته پس نتیجه استدلال شما غلطه استدلال شما در مورد پول هایی که قرار بود در بورس سرمایه گذاری بشه درسته
نه به باره نه به داره
هر روز یکی داره شرط تعیین می کنه برای آمریکا
کیهان ، ضرغامی حالا هم مصباحی مقدم
چند تا رییس داریم ما؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
بگم؟
باز سازی سوریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
بله دیگه ...چون تمام زیر ساخت های مملکت برای داشتن وطنی اباد وبرخورداری مردم از رفاه وسلامتی وارامش وعزت به درستی انجام شده ....تمام کلاسهای درس نوسازی شدند ....همه جا اب اشامیدنی سالم وگوارا وجود دارد ....همه مردم از عدالت و سلامتی یکسانی برخوردارند .....جوانها همه شغل وخانه زندگی مناسبی دارند ......بهترین واستاندارد ترین اتوموبیل ها را تولید میکنیم وخلاصه در یک کلام در بهشت زندگی میکنیم وپول مازادمان را میخواهیم در سوریه خرج کنیم ....اخه اونا هم گناه دارند
ناشناس
| Qatar |
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
بى اختيار ياد خرمشهر افتادم
Ali
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
اشکالی ندارد
عوضش می‌خوایم امنیت داشته باشیم
سرکوب ارزی = سقوط بورس = نابودی سرمایه ۴۰نیلیون
از دستکاری تو یازارها دست بردارید .
به فکر مهار کرونا باشید که داره سونامی وار قربانی میگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
سرکوب ارزی کجا بود؟ به دلار 30 تومانی میگی سرکوب ارزی؟؟؟؟؟؟ دلال جان، نکنه توقع داشتی دلار بشه 100 تومان که خون مردم رو در شیشه کنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
اپارتمان متری ۳۰ میلیونی و پراید۱۴۰میلیونی میدونی سال ۹۷ چند بود پراید ۲۳میلیون اپارتمان ۶میلیون اینه نتیجه عدم توزان بازارها‌دلار هم ۱۲هزار ؟؟!!۱
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
جو بوجود آمده در باره کرونا بازی جدید دولت برای حاشیه کشاندن گرانی و وضع اسفناک کشور هست.
صندوق توسعه برای سوریه رو ول کنید اول به روستاهای خوزستان و سیستان آب آشامیدنی بدهید مدارس بسازید کپر نشینان رو سر و سامان بدهید سوریه خرابه شده حتی نفتش رو از مناطق نفت خیز خودش با دلار می خرن یعنی چیزی نداره بده
روحانی باز امروز زدی به خال
افراطیون فردا توپخانه رو به سمت شما نشانه میکیرن
با مردم باش نه در برابر مردم
بدون شک رستگاری در کنار مردم بودن است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
روحانی اگه به فکر مردم بود میلیونا نفر رو در بورس به امان خدا رها نمیکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
هیهات من الذله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
طمع زیاد ملت رو وارد بورس کردسودهای روزانه ۱۰ درصدی رو فراموش کرردی پارسال همین موقع شاخص ۳۰۰ هزار واحدی رو فراموش کردی ؟؟!! بورس جای ترسوها نیست باید صبر و تحمل شکست رو داشته باشی ، کسانیکه سال ۹۷ دلار ۱۹ هزار تومانی خریدن به امید دلار ۵۰ هزاری دقیقا دو سال تو کما بودند ؟؟
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
دوست عزیزی که اشاره کردید بورس جای ترسوها نیست و یا به طمع زیاد وارد شدند ایا شما برنامه های پخش شده از صدا و سیما را در این مدت پیگیری کردید که از میزگرد و مشاور . .. پشت سر هم بود حتی بلبوردهای داخل خیابان در کنار ان صحبت مسئولان که بورس را نشان میدادند به عنوان مطمین ترین جای سرمایه گذاری کدامیگ از ترس و طمع صحبت کردند همه ان ها مردم را به این سمت هول دادند چرا در طول دهه های گذشته این اتفاق نیفتاد مگر بورس قبلا همه اش ضرر ده بود لطفا یکطرفه قضاوت نفرمایید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
دولت پول ها را از بورس کشیده بیرون آن وقت می گویی جناب روحانی...!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
شازده روحانی خودشو به امان خدا رها کرده
استاد بورس نماد تولید تحقیقات و فناوری است میتونی چند تا تولید و چندتا صادرات چند تا تحقیقات موفق رو تو کشور نام ببری
بورسه کاذب بود استاد طمع مردم بدبخت کرد بی تحلیلی
وجود این ادمها چنان سود جویان به طمع انداخت که می خواهندنفت راکه هنوز زیر زمینه به مردم بفروشند و پول دربیارند 20 مرتبه در تنهاین این جمله را با خودت تکرار کن تازه عمق فاجعه بی پولی این کشور را درک می کنی
گزارش امشب اژانس تیر خلاص برجام رو شلیک کرد
غنی سازی اورانیوم ۱۱ برابر بیشتر از حد مجاز و باسرعت ادامه دارد
افراطیون با کشور چه میکنید ؟؟!! چرا دارید فرصت سوزی میکنید
آمریکا بیخود میکنه ایران رو دست چندم ببینه ! مرتیکه !! کشوری که غمگین ترین مردم ؛ عصبانی ترین مردم ؛ بی کفایت ترین مدیران ؛ کم سواد ترین مردم ؛ کم درآمدترین کشور با درآمد سرانه 1200 دلار؛ اختلاس و پولشویی و .... و بسیاری افزودنیهای مجاز دیگه رو با هم داره و سرشار از ترینه ؛خجالت نمی کشه ما رو کمتر از روسیه و چین و آلمان و انگلیس میبینه . مرگ بر آمریکا که اینهمه متوهمه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
اینها رو به کنایه گفتی ولی آمریکا با بیش از بیست تریلیون دلار بدهکار ترین کشور دنیاست. میلیونها بی خانمان و کارتون خواب رو دستش مونده. اوضاع اقتصادی مردمش واقعا اسفناکه
کارگران هفت تپه بالاخره بعد از ماه ها اعتراض به مدیریت این شرکت تونستن اراده خود رو بر دولت تحمیل کنن و ظاهرا دولت قبول کرده خودش مستقیما مسئولیت این کارخانه رو به عهده بگیره
قبلا هم سرمایه گذاران در موسسات اعتباری موفق شدن دولت رو مجبور کنن زیان های اونا رو پرداخت کنه
الان سهامداران بورس کم کم دارن متوجه میشن که راهی جز کوبیدن بر در دولت ندارن و سه روز هست جلو سازمان بورس اجتماع میکنن
دولت مسئول اصلی همه این سازمان ها و کارخانه ها و بانک هاست نمیتونه خودش رو از سوء مدیریت کنار بکشه
از احتمال حرف نزن، از قطعیت حرف بزن، زندگی مردم شوخی نیست که همه چیز رو سپردین به شانس، شجاعت داشته باشین و توافق بزرگی کنید و تمومش کنید این ماجراها رو
فرصت کجاست تا بسوزونیمش برو عمو دلت خوشه 5تاکلمه باید هرروز استفاده کنی تانونتو بدن دست این فرصت برای توست که نونت جون میگیره
چند میگیرید این چیزا رو مینویسی ماهم اون بالا دیت بکار شیم بدنیست امروز کمی بیکارشدم دیدم استعدادم خوبه برای کارپاره وقت
تا وقتی تفکرات امثال مصباحی مقدم وجود دارد هیچ پیشرفتی نخواهیم کرد
از ایشان باید پرسید در این چهل سال اقتصاد ما چقدر بزرگ تر شده است؟ در دنیایی که هر کشوری به قدر قدرت اقتصادی اش می تواند حرف برای گفتن داشته باشد ما با این اقتصاد داغون چه موضع برابری با آمریکا داریم؟
تا چند دهه دیگر باید به این کشور آن کشور باج بدهیم تا بعد از آن مثل عراق حتی پول خودمان را ندهد؟ چند دهه و قرن دیگر باید صبر کنیم تا اقتصاددان به قدر کافی قوی شود تا از موضع برابر با آمریکا حرف بزنیم؟ اصلا با این عملکرد چه تضمینی هست حتی تا صد سال دیگر اقتصاد قویی برای داشتن حرف در دنیا داشته باشیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
ما سالها قبل بر اساس تکنولوژی روز تولید داشتیم آنزمان تلوزیون و تلفن و یخچال و ... در داخل تولید می شد ولی الان بر اساس تکنولوژی روز عقب تر از آنزمان هستیم و موبایل و کامپیوتر و ... همه را وارد می کنیم و یکی از شاخص های توسعه در کشور تولید بر اساس تکنولوژی روز است
بانک مرکزی به بهانه ۱۰هزارتومانی جدید در حال چاپ پول است که تورم جدیدی در پی دارد
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
بزار هرچقدر پول می خواهند چاپ کنند به زودی قیمت پول با کاغذش برابر می شود و این فرصت از انها گرفته می شود دور نیست
بله کارنامه احمدی نژاد مشخصه ..وکارنامه بقیه رییس جمهورا مشخصه پس شورای نگهبان اجازه بده دکتر بیاد اگر رای اورد حرفهای مفتی که یه عده می زنند را دیگه لطف کنند بلغور نکنند واگر هم رای نیاورد بره دنبال درس ومشقش وتمام
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
نه حرفت قبول نیست خیلی ها هنوز برای یارانه یا هما عامل خانه خراب کن بهش رای می دند هروقت ایران مانند سویس شد مشکلی نیست هر که می خواد بیاد بیاد
حتما یادت هست م85 درصد مردم سویس از یارانه 2500 یورویی صرف نظر کردند در ایران برای اینقد پول یک عده قتل می کنند
شورای نگهبان این دور باید بسنجد که نگهبان آرای سلیقه ای چند نفر باید باشد یا پاسدار حضور حداکثری مردم پای صندوق رای
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
حضور حداکثری را دیگر باید در خواب ببینید چه با احمدی نژاد و چه بی احمدی نژاد
پیشنهاد ایران برای بازسازی سوریه ترسناک و دردناک تا کی ؟
دیوان عالی کشور در هر کشوری جایگاهی بسیار بالایی دارد اینکه بتوان هر قاضی را به انجا فرستاد اصلا به صلاح نیست جایگاه قاضی مقیسه حداکثر یک دادگاه عمومی است قضات دیوان عالی حداقل باید دانش اموخته حقوق انهم با سی سال سابقه قضایی درخشان باشند و نه دانش اموخته حوزه علمیه و انهم بدون هرگونه سابقه خدمتی درخشان نمیشود یک قاضی را در بدو ورود به دستگاه قضایی رییس یک شعبه دادگاه کرد و بعد چند سال خدمت یکدفعه او را به دیوان عالی فرستاد شان دیوان عالی را اینقدر پایین نیاورید
در برخی ایالت ها رای داره بازشماری می شه و بایدن به ۲۷۹ سقوط کرده و ترامپ رایش داره بالا می ره به نظر می رسه ادعای ترامپ در مورد تقلب داره یواش یواش قدرت می گیره و پشتیبان زیاد پیدا می کنه و دادگاههای آمریکا هم وارد قضیه خواهند شد کسانی که تا دیروز از دعا کرده بودند تا بایدن رای بیاورد دوباره دست به دعا شوند بلکه ترامپ رییس جمهور آمریکا نشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
فکر نمیکنم
حتی نتانیاهو به بایدن تبریک گفت
آقای صادقی گفتن آقای خاتمی چهره کاریزماتیکی داره!!!
خیلی حرف خنده داری زده باید از کاریزماتیک معذرت خواهی کنه که خاتمی رو بهش وصل کرد.
بجای اینکه بدنبال این باشید که چکار کنیم از تحریم ها بیرون بیاییم دنبال این باشید که چرا آمریکا موفق به ساخت واکسن کرونا می شود ولی ما نمی شویم آنوقت جواب بسیاری از سئوالات را خواهید گرفت. شباهت دولت به مردم شبیه یک پدر و مادر به فرزند کنکوری است اگر پدر و مادر در خانه دنبال مشاجره و منفی بافی نباشند و فضای آرامی را برای فرزندشان ایجاد کنند و حتی اگر هم بی سواد باشند آنوقت خواهند دید که فرزندشان در کنکور موفق خواهد شد ولی اگر دائم با هم کل کل کنند و بجای حل مشکلات همش وعده بدهند و اوضاع را روز بروز بهم بریزند و آشفته بازار درست کنند آنوقت فرزندان خشن و بی مسئولیت و ضعیف النفس را تربیت خواهند کرد دقیقاً همین چیزی را که در جامعه خودمان می بینیم
آمریکایی ها اگر نمی تونند مشکل انتخابات خودشان را حل کنند ما یک شوایی داریم که می تونند به آنها کمک کنند و مو لای درزش نمی رود
چشمه را باید زلال کرد و گرنه اگر چشمه زلال نباشد شما چه در تحریم باشید و چه نباشید زیاد تفاوتی ندارد الان کشورهای عربستان و امارات انواع سلاح های مدرن خریدند ولی آنقدر احمق هستند که نمی فهمند که آمریکا و اسرائیل هیچگاه فوت کوزه گری را به آنها نخواهد گفت و اگر بخواهند همین سلاح ها را بر علیه منافع آنها بکار بگیرند عملاً ناکارآمد خواهد بود. ما اگر یک موشک و یک جت ولو ناقص بسازیم خیلی بهتر از این است که وابسته سلاح های آمریکایی باشیم چون مهم داشتن علم ساخت آن است که به مرور پیشرفت می کند و خدا را باید سپاس گفت که حداقل ما در زمینه موشکی و پهپادی آنقدر پیشرفت کردیم که بمراتب بهتر از سلاح های عاریتی در دست حکامان عرب باشد ولو اگر سلاح های فوق پیشرفته باشد که فوت کوزه گری آن در دست آمریکایی ها و اسرائیلی ها باشد و کسانی که در این زمینه تلاش کردند باید آفرین گفت و به آنها گفت که جایگاه علم در نزد خدا بسیار بالاتر است و تا حد مقام شهید و بالاتر از آن ارزش دارد
جلل الخالق!!صحبت های ترفی مبین این است که بین وصولگرا و اصلاح طلب مسابقه برای مذاکره است!!!!!!!
آمریکا از برداشتن تحریمها چه سودی خواهد کرد که هنوز هیچ صحبتی نشده اینقدر شرط و شروط میگذارید.
آقای مصباحی مقدم دست روی یک موضوع اساسی و کلیدی گذاشته اند. برای ورود به باشگاه کشورهای تراز اول جهان فاکتورهایی لازم است که متاسفانه کشور ما در وضعیت بالفعل فعلی از بسیاری از جهات فاقد است.
واقع بین باشیم
کنار نیامدن با امریکا به چه دلیل است؟
ما چه هدفی را تحریم بودن دنبالرمیکنیم؟یا می توانیم دنبال کنیم یا تا حالا کرده ایم که دلار از ۷۰ ریال شده ۲۷۰۰۰۰ ریال ؟
نتیجه کار ما تورم و نداری مردم شده و اقایان مسئول باید فکری بکنند وگر نه نسل بعد و اخلاقیات در تورم نابود میشوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
چرا نسل بعد از همین حالا مشخص است وقتی 10 سال دیگر جمعیت متحول کننده کشور پیر می شود و کشور تولید ندارد و بر مبنای دلالی و رشد قیمت ملک و طلا اداره می شود آن زمان که از 10 سال بعد شروع می شود نتایج این تحریم ها مشخص می شود
ناشناس
| Canada |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
دلیل؟ این که دوست داریم لج کنیم. مرغ ما یک پا دارد
استاندار تهران: من موافق تعطیلی دو هفته‌ای تهران هستم
درود بر استاندار فهیم و مسئول تهران جناب اقای مجسنی بند پی
رسانه ها هم دقت نمایند تا نظرات مسئولین را طوری بیان نکنند که باعث بدبینی در اذهان عموم گردد مثل نقل قول دیروز ازطرف استاندار محترم که خیلی هارا به اشتباه انداخت از جمله خودمن
الان باید فهمیده باشیم که در ریاست جمهوری چیزی که مهم است داشتن برنامه و بیان شفاف دیدگاه ها است و تا چه حد نامزد ریاست جمهوری پیگیر اهدافش است و تا چه حد قدرت تعامل و قدرت سازماندهی دارد و از بررسی این شاخص ها و سوابق می شود فهمید که چکاره است و امیدوارم مردم دچار احساسات حزبی و مظلوم نمایی ها نشوند و به شاخص ها توجه کنند و بدانند یک رئیس جمهور با اهداف قوی و قدرتمند در پیاده سازی اهداف بهتر از کسی است که بدون هدف باشد ولی مطرح و با امتیازات بالا باشد
وقتی اسرائیل به نامزد ریاست جمهوری در آمریکا تبریک بگه بعنی اون فرد رئیس جمهور است و یکی از چیزهایی که آمریکا را نابود خواهد کرد طناب پوسیده اسرائیل است
احتمال بازگشت آمریکا به برجام بعد از تصویب لوایح FATF
سوریه به ما چه؟
مجبوریم FATF را بپذیریم احتمال چیه!!!!!
پوتين با قدرت تمام همه قراردادها را در سوريه مي گيرد ، بِه ايران هم پيشنهاد جالبي نميشود، حالا نمي دانند جواب اين همه پولي كه رفته به سوريه چه مي شود؟ البته بِه مردم مربوط نيست.
هر اتفاقی بیفتد چاره ای جز تصویب fate ندارند
تا دیروز برجام بد بود و FATF غیر قابل پذیرش . اما حالا که اصولگرا ها با شانتاژ و سنگ اندازی های بی حساب و کتاب قدرت را در قبضه خود در آورده اند صحبت از پذیرش FATF و حتی مذاکره با آمریکا می کنند
بالاخره مسئولان دوباره کارماهم لوایح FATF رابعدازضررهای اقتصادی هنگفتی که خوردیم وکفکیرهم به ته دیگ خورده قبول واجراخواهندکرد
تنها راه تقسیم بندی مشاغل است تا همه هم نون بخورند هم ضرر کمتر کنند هم کرونا کمتر منتقل میشود.عدم توجه به رفاه و درآمد خانواده ها و برخی مشاغل بسیار خطرناک و احتمال اعتراضات اجتماعی و افزایش سرقت را افزایش می دهد.بخصوص اینکه دولت هیچ کمکی به مشاغل نمیکند.
مثلا فسفودی ها و کبابی ها فقط 3 ساعت ظهر و سه ساعت شب باز باشند.
طلا فروش ها پلاسکوها فقط صبح ها باز باشند.
حوزه پوشاک و پارچه عصرها باز باشند.
باشگاهها فقط عصرها باز باشند.
تعطیل کردن همه مشاغل تو یک ساعت بشدت کار غیر کارشی است.
یکماه تعطیل شدن برخی مشاغل که عصرها و شب ها درآمد دارند بشدت کار خطرناکی است.حتی باعث از هم پاشیدن زندگی های خانواده های کم درآمد خواهد شد.
اصلا اصناف در این تعطیلی ها نقشی ندارند و تمام تصمیمات ستاد کرونا توسط مدیران کشوری و لشکری دولت انجام میشود معلوم است یک مدیر دولت نمیتواند برای بازاریان و حمل و نقل شهری تصمیم گیری کند.مدیر دولتی حقوق 15 تا 30 میلیونی خودش را سر برج میگیرد و فکری برای اون بازاری و اجاره مغازه و اجاره خونه اش هم نمیکند.
خود صنف بازار و رانندگان باید در ستاد کرونا حق نظر و تصمیم گیری داشته باشند.
ناسلامتی دارید نون بازاریان و رانندگان را آجر میکنید.حداقل برای نظراتشان احترام قایل شوید.
حتما باید یک اعتراض خیابانی خطرناکی راه بیوفتد تا آثار تصمیمات غیرکارشناسی ستاد کرونا را ببینید.
در این ستاد کرونا نمایندگان بازاریان اتحادیه ها رانندگان گروههای اجتماعی مخصوص زنان جوانان بازنشستگان ورزشکاران هنرمندان هیچ نقشی ندارند.درحالیکه تمام تصمیمات ستاد کرونا روی درآمد و زندگی و کار و حتی تفریح و آرامش خانواده ها و زنان و جوانان بازنشستگان این مملکت تاثیر دارد.
حتی تایم زمانی و جغرافیایی استانها هم نادیده گرفته شده.
در شمال و شرق کشور ساعت 6 عصر تقریبا زودتر از نقاط دیگر غروب را می بینند و هوا سردتر است و کمتر از این مقررات ساعتی آسیب می بینند.
اما در جنوب و غرب کشور هم هوا گرمتر است و هم غروب دیرتر است و باید ساعت کاری تا 8 شب باشد.
سکوت شما و حمایت کورکورانه شما رسانه ها از تصمیمات ستاد کرونا عواقب بدی خواهد داشت.
بفکر مردم مستضعف باشید.
اصولگرایان تندرو همه چیز را در کشور به گروگان گرفته اند
مردم تصمیم گیر اصلی هستند
گفته های آقای ترقی به روشنی نشان می دهد که آنچه دلواپسان در مـذمّـتِ مذاکره با امریکا می گویند فقط و فقط جنبۀ گروهی و جناحی دارد و اگر همین الآن رییس جمهور و دولتی که از جناح و گروه خودشان باشد روی کار بیاید، از صبحِ فردا مذاکره با امریکا را شروع خواهند کرد.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر