بازدید 64014
دو هزار و دویست و هفتاد و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»

جدال لفظی تند مشاور روحانی و یک نماینده مجلس / پاسخ رائفی‌پور و دستور جهانگیری درباره جشن بیعت مشهد / وزیر بهداشت: حتی یک بیمار پشت درِ هیچ بیمارستانی سرگردان نشد

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: درخواست برادر قاضی منصوری از قوه قضاییه /  نقوی‌حسینی: احمدی‌نژاد ردصلاحیت می‌شود / علم‌الهدی: نمی‌شود بخاطر کرونا همه جا تعطیل شود و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۱۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵ 29 October 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید. 

وزیر بهداشت: حتی یک بیمار پشت درِ هیچ بیمارستانی سرگردان نشد

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: ما مدیریت کرونا را بر مبنای روزهای سخت دفاع مقدس در کشور انجام دادیم و از قبل از ورود ویروس به کشور، خودمان را آماده و سنگرآرایی کردیم. یک بیمار پشت در هیچ بیمارستانی سرگردان نشد. آب غیزانیه چند ساعت قطع شد. مردم با مشکل روبرو شدند اما در اوج کرونا در خوزستان که موج بسیار سنگینی هم بود، یک بیمار پشت در هیچ بیمارستانی نماند. به هیچ بیماری نگفتیم که چون نداری، به بیمارستان نیا؛ حتی هزاران افغانی بدون کارت را رایگان معالجه کردیم و به هیچ کس نگفتیم که به دلیل سن بالا باید ونتیلاتور را از تو جدا و به جوان ترها وصل کنیم و این افتخاراتی است که برای جمهوری اسلامی ایران عاشقانه خلق شد و اعتقاد دارم که گرچه زیرساخت و امکانات داشتیم اما آنچه اتفاق افتاد و ما را تا اینجا سرافراز پیش برده، فقط حس عاشقانه مردمی است که به صحنه آمدند و پرستاری است که دوازده ماه است کارانه خود را نگرفته و خودش را طلبکار نمی داند، بلکه خودش را بدهکار مردم می داند و با حس بدهکاری به صحنه آمده نه طلبکاری که به خیابان برود و گروکشی کند که اول پولم را بدهید تا من هم کار کنم و ما تازه بعد از مدت ها داریم مطالبات پرستاران را پرداخت می کنیم.

کیهان با انتقاد از شرق: تعامل با شرق سیاستی منطقی است نه ناگزیر

کیهان نوشت: روزنامه شرق مدعی شد سیاست نگاه به شرق، نگاهی انحصاری، یکطرفه، ناگزیر و ذوب شدن در شرق است! این روزنامه که بر خلاف نام غلط‌اندازش، از هنگام تاسیس به غربگرایی و غرب‌ستایی مبتذل مشغول است، ضمن چند مصاحبه تلاش کرده سیاست منطقی تعامل با شرق را زیر سوال ببرد. تیترهای مطالب این روزنامه جالب است: «انحصار در شرق؟»، «این دیگر نگاه به شرق نیست، ذوب شدن است» و «رابطه با شرق، ناگزیر و یکطرفه است». فضاسازی این روزنامه غربگرا در حالی است که تیترهای مورد اشاره بیان واقعی نگاه طیف متبوعش در دولت به چند دولت مستکبر غربی است. همین طیف بودند که سیاست خارجی و تعامل و دیپلماسی اقتصادی را به آمریکا و انگلیس و فرانسه منحصر کردند، مجیز دولت‌های غربی را گفتند، از طرف آنها به دروغ وعده شراکت دادند، تیتر زدند «امضای کری تضمین است»، هر چه اتهام بود (به جای غرب متخاصم و متعدی) متوجه نظام و کشور کردند و روابطی نامتوازن و یکطرفه برقرار کردند؛ تا جایی که حتی اگر برجام طرف بدعهد غربی زیر پا ماند، اینها به رسم عقل و مصلحت، اجرای یکطرفه تعهدات را توجیه کردند و حالا حتی کمترین اعتراضی هم به آمریکا و اروپا نمی‌کنند. این عدم توازن به جایی رسید که حتی نفر منتخب دولت برای تصدی نمایندگی ایران در سازمان ملل (معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور) از سوی دولت اوباما تروریست خوانده شده و دیپورت شد؛ اما این طرف ادعا می‌شد دولت آمریکا بسیار مودب است (!) همین دولت‌های غربی بودند که تعهدات اقتصادی و ضدتحریمی و قراردادهای نیم‌بند را یکطرفه لغو کردند و باز هم صدایی از غربگرایان دارای نقاب «شرق» بلند نشد.


آیت‌الله کعبی: بیانیه جامعه مدرسین درباره کمال حیدری، وظیفه ای شرعی بود

آیت‌الله کعبی گفت که اطلاعیه صادره جامعه مدرسین درباره اظهارات کمال حیدری، بعد از مطالعه و دقت در همه نوشته‌ها و اظهارات ایشان در جلسات متعدد جامعه مدرسین و نیز بررسی‌های لازم و اتمام حجت با ایشان صادر شده است. آیت الله عباس کعبی، عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، توضیحاتی درباره بیانیه این تشکل درباره کمال حیدری ارائه کرد.

متن توضیحات آیت‌الله کعبی بدین شرح است؛
۱_ این اطلاعیه بعد از مطالعه و دقت در همه نوشته‌ها و اظهارات ایشان در جلسات متعدد جامعه مدرسین و نیز بررسی‌های لازم و اتمام حجت با ایشان صادر گردیده است.
۲_ هدف از این اطلاعیه پایان دادن به فتنه گری و صیانت از عقاید شیعه و جلوگیری از اضلال و انحراف جامعه و اعلام موضع حق در باطل بودن سخنان خلاف اصول و موازین مسلم و مورد اتفاق است.
۳_ ایشان به ناحق مدعی جایگاه علمی و حوزوی و برخودار از تریبون رسمی درگذشته بود؛ بنابراین روشنگری توسط جامعه مدرسین در باره ایشان و امثال آن ضروری و وظیفه شرعی است.

علم‌الهدی: نمی‌شود به خاطر کرونا همه جا تعطیل شود

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: بسیاری از مردم به خاطر تعطیلی های‌ پی‌درپی و اعمال محدودیت ها دچار وضع اقتصادی بسیار بدی شده‌اند لذا نمی‌شود بخاطر کرونا همه جا را تعطیل کرد، بلکه باید پروتکل های بهداشتی رعایت شوند. سیداحمد علم‌الهدی روز پنجشنبه به نقل از وی در دیدار با سرپرست اداره‌کل بیمه سلامت خراسان رضوی گزارش داد: متاسفانه شرایط اقتصادی همه استانهای کشور بخاطر شیوع ویروس همه‌گیر کرونا دچار مشکل شده است. وی ادامه داد: تصمیمات در خصوص اعمال محدودیت های مرتبط با کرونا باید بنا بر شرایط هر استان باشد. نمی‌شود به مردمی که دچار مشکل اقتصادی هستند، امر و نهی کنیم و از طرفی هزینه‌های غربالگری را هم خودشان متقبل شوند. امام جمعه مشهد گفت: اگر محدودیتها اعمال می‌شوند، لااقل هزینه‌های غربالگری زیر پوشش بیمه قرار گیرد. مسئولان بیمه سلامت پیگیر باشید تا طبق فرمایش مقام معظم رهبری هم سلامت مردم به مخاطره نیفتد و هم وضع اقتصادی آنها بیش از این دچار مشکل نشود. وی افزود: افزود: می‌توان در مورد غربالگری قویتر عمل کرد، زیرا این روزها ابتلا به ویروس کرونا بیشتر شده که مستلزم همکاری تمام دستگاهها برای مهار آن است. آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: وضعیت استیصال به خاطر شیوع ویروس همه‌گیر کرونا برای جامعه پیش آمده است. اگر بخواهیم نسبت به گذشته بررسی کنیم با اینکه ویروس گسترش بیشتری پیدا کرده اما نسبت به روش درمان آن آگاهتر شده‌ایم.

درگذشت یک فرمانده ارتش به علت ابتلا به کرونا

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت.استاندار مرکزی در پیامی درگذشت سردار قاسم جلیلوند را تسلیت گفته و آورده است: درگذشت امیر قاسم جلیلوند فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی و عضو فعال و تلاشگر شورای تامین استان مرکزی موجب تاسف و تالم فراوان شد. روز گذشته که بر بالین ایشان در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان حاضر بودم علائم حیاتی ضعیفی داشت و متاسفانه بیماری بر او غلبه کرد و او پس از یک هفته مقاومت در برابر بیماری کرونا به ملکوت اعلا پیوست و فقدانش در استان مرکزی محسوس و ملموس خواهد بود. خدمات ارزشمند ایشان در تمامی عرصه ها به ویژه در دوران شیوع بیماری کرونا و اهتمام ایشان بر بسیج کردن نیروهای ارتش در استان برای کمک به پیشگیری از شیوع این بیماری منحوس و امداد رسانی به متولیان سلامت در راستای مقابله و درمان این بیماری، در کنار انجام وظیفه ذاتی ارتش به عنوان حافظ امنیت استان و کشور، بر کسی پوشیده نبوده و شایسته تقدیر است. اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان، همکاران محترم ارتش و مردم شریف استان مرکزی، از درگاه ایزد متعال برای آن فقید سعید علو درجات واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی و طول عمر باعزت مسئلت دارم.

وزارت اطلاعات: ۴۳ نفر از دلالان بازار ارز در اصفهان دستگیر شدند

۴۳ نفر از دلالان و اخلالگران بازار ارز به اتهام ایجاد اخلال در بازار و افزایش کاذب قیمیت ارز در استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در اداره کل اطلاعات استان اصفهان، ۴۳ نفر از دلالان و اخلالگران بازار ارز که در استان اصفهان فعالیت داشتند، شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شدند. متهمان با اقدامات خلاف قانون در بازار حقیقی و مجازی از جمله معاملات فردایی و دلالی عمده در بازار، ضمن ایجاد اخلال در بازار و افزایش کاذب قیمت ارز، اقدام به کسب سودهای نامشروع کرده‌اند.بر اساس اسناد و مدارک پرونده، گردش مالی متهمان بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد ریال بوده و مقادیر قابل توجهی ارز‌های خارجی از متهمان کشف و ضبط شد. با توجه به سرنخ‌های به دست آمده، شناسایی و دستگیری افراد مرتبط در سایر استان‌ها در دست اقدام است. وزارت اطلاعات به اطلاع ملت شریف ایران می‌رساند؛ در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با ستاد خبری ۱۱۳ وزارت اطلاعات در میان بگذارند.

ابتلای وزیر رفاه به کرونا تأیید شد

حامد شمس، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از مثبت شدن تست کرونا محمد شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

جهانگیری: با عوامل اجتماع مشهد برخورد شود

معاون اول رئیس جمهور در دستوری از وزیر کشور خواست تا ضمن شناسایی عوامل تشکیل اجتماع استادیوم مشهد با آن‌ها برخورد قانونی انجام شود تا موارد مشابه آن تکرار نشود.دکتر جهانگیری در واکنش به اظهارات سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر ممنوعیت برگزاری هر تجمعی نظیر راهپیمایی۱۳ آبان و ابراز تأسف از تجمع مشهد خطاب به دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور نوشت: مردم حق دارند از این اتفاق متعجب و نگران باشند، همه ما در قبال این حرکت غیر مسئولانه و خطرزا مسئولیم. در این دستور که برای اطلاع و پیگیری به دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز ارجاع شده، آمده است: خطر تلفات انسانی کرونا یک هشدار ملی است، علاوه بر انتظار از مردم برای رعایت دستورالعمل ها، اقدامات سریع و بموقع همه دستگاه های مسئول هم ضروری است.

 نقوی‌حسینی: احمدی‌نژاد ردصلاحیت می‌شود

سیدحسین نقوی حسینی درباره وضعیت نامزدی سید ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری گفت: با اطلاعاتی که من دارم و شنیدم، استمزاجی صورت گرفته و در آن استمزاج گفته شده آقای رئیسی و آقای قالیباف به مسئولیت‌های فعلی خودشان ادامه دهند و وارد انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ نشوند. وی افزود: با این اوصاف هم در جریان اصولگرا و هم در جریان اصلاح طلب تکثر نامزد برای انتخابات ۱۴۰۰ خواهیم داشت، مگر آنکه شورای نگهبان در تعیین افراد مدیریت کند. البته اصلاح طلبان سال ۹۲ لحظه آخر توانستند به تصمیم حمایت از حسن روحانی برسند حال آنکه روحانی اصلا جزو گزینه‌های مدنظر آن‌ها نبود. این دوره هم احتمال دارد که این اتفاق بیفتد و اصلاح طلبان بیشترین نفع را از حضور نامزد‌های متکثر در صحنه انتخابات ببرند.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره نزدیک‌ترین شخصیت به کرسی ریاست جمهوری تأکید کرد: سعید جلیلی نزدیک‌ترین فرد به کرسی ریاست جمهوری است. رئیس ستاد تهران «سعید جلیلی» در انتخابات سال ۹۲ درباره استفاده احمدی نژاد در سال ۸۴ از نام شهید رجایی و تشبیه شدن جلیلی به احمدی نژاد ثانی در سال ۹۲ اظهار کرد: جلیلی با احمدی نژاد خیلی فرق می‌کند. گرچه آن زمان این طور گفته می‌شد، امروز وقتی می‌گویند احمدی نژاد، همه احمدی نژاد الان را در ذهن تصویر می‌کنند. نقوی درباره میزان مشارکت مردم در انتخابات یادآور شد: اگر تکثر نامزد را داشته باشیم، سطح مشارکت خیلی پایین خواهد بود، چون افرادی که الان مطرح هستند، هیچ یک جاذبه‌های لازم برای حضور عامه مردم در پای صندوق‌های رأی را ندارند. نامزدی شارکت حداکثری ایجاد می‌کند که بتواند قشر خاکستری جامعه را پای صندوق بیاورد، والا اصولگرا‌ها و اصلاح طلبان ناب که پای صندوق می‌آیند. الان قشر خاکستری که اکثریت جامعه را تشکیل می‌دهد، به خاطر اوضاع اقتصادی ناراحت است و هیچ یک از نامزد‌های مطرح را حلال مشکل خودش نمی‌بیند. وی درباره احتمال وقوع یک غافلگیری در نتیجه انتخابات سال ۱۴۰۰ گفت: در وضع موجود بعید است. حداقل باید یک سایه‌ای از چنین کسی الان وجود داشته باشد. این فعال سیاسی اصولگرا درباره تأیید صلاحیت محمود احمدی نژاد در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: خیر او قطعا تأیید صلاحیت نمی‌شود.

درخواست برادر قاضی منصوری از قوه قضاییه

برادر قاضی منصوری گفت: حسب پیگیری هایی که ما تاکنون داشته ایم، تاکنون هیچ فیلمی که نشانگر آن باشد که حجت الاسلام قاضی منصوری در هتل دوک رومانی با پرتاب خودکشی کرده باشد وجود ندارد. برادر قاضی منصوری در رابطه با آخرین پیگیری های خانواده منصوری درباره قتل مشکوک برادرش به خبرنگار سایت مدارا گفت: حسب پیگیری هایی که ما تاکنون داشته ایم، هیچ فیلمی که نشانگر آن باشد که حجت الاسلام قاضی منصوری در هتل دوک رومانی با پرتاب خودکشی کرده باشد وجود ندارد و دراین خصوص اصلاً فیلمی به ایران ارسال نشده است و از نظر خانواده با توجه به احساس نا امنی شدیدی که آن مرحوم بیان می کردند، محتمل ترین راه ترور ایشان است که مجدداً از رئیس قوه قضائیه تقاضا داریم دستور بررسی آن صادر شود.

وی اضافه کرد: به نظر میرسد سفیر جمهوری اسلامی ایران در رومانی اطلاعات کامل دو شبانه روز حضور قاضی منصوری در محل اقامتگاه سفارت را به قوه قضائیه نداده است ولی ایشان به صورت تصویری و مکرر از محل اقامتشان در سفارت با بستگان صحبت میکردند که حاکی از این بود، محل اقامتشان سفارت بود.برادر قاضی منصوری همچنین خاطرنشان کرد: قوه قضائیه فیلم های دوربین مداربسته سفارت جمهوری اسلامی در بخارست را تحویل بگیرد تا ضمن مشخص شدن بخشی از حقیقت، مدت حضور ایشان در محل سفارت و جلسات وی با سفیر و دیگر عوامل سفارت و نتایج آن نیز مشخص شود.

 قالیباف در مجلس قرنطینه است

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که رئیس مجلس شورای اسلامی پس از ابتلا به کرونا در مجلس قرنطینه است.در پی انتشار خبری از سوی دهنوی عضو هیات رئیسه مجلس مبنی بر در قرنطینه بودن رییس مجلس در خانه ملت، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: آقای قالیباف در محل دفتر کارشان در مجلس قرنطینه هستند و اموراتی را که می‌توانند به تنهایی انجام دهند در محل کارشان پیگیری می‌کنند. وی افزود: آقای قالیباف تا امروز به منزل تشریف نبردند. محمدباقر قالیباف بامداد روز چهارشنبه در صفحه شخصی خود در توئیتر از ابتلای خود به کرونا خبر داد.

پاسخ رائفی‌پور به منتقدان جشن بیعت مشهد

علی اکبر رائفی پور سخنران مشهور که در مراسم جشن بیعت در ورزشگاه امام رضای مشهد سخنرانی کرد، به انتقادات از این مراسم پاسخ داده است.علی اکبر رائفی پور در واکنش به انتقادات گفته است: هیات مذهبی مجتمع امیرالمومنینِ مشهد پس از اخذ مجوزهای لازم و ارسال آنها برای بنده، از من برای سخنرانی در مراسم ‎عید بیعت دعوت کرد. با توجه به روال بودن برگزاری مراسم مذهبی در ورزشگاه امام رضا(ع)، اخذ مجوزهای قانونی و شرط بنده مبنی بر رعایت پروتکل‌ها، پذیرفتم.‏ مشاهدات بنده هنگام ورود به مراسم نیز حاکی از رعایت ضوابط بهداشتی بود؛ تست تب، شرط داشتن ماسک و... صندلی‌ها نیز یکی درمیان نشانه‌گذاری شده بودند.‏ آنچه از روی جایگاه سخنرانی دیدم هم حاکی از تناسب نسبی در پراکندگی جمعیت بود. مراسم  عزاداری ماه محرم مشهد هم به همین شیوه در این ورزشگاه برگزار شده بود. ‏بلافاصله پس از مراسم، تصاویری مغرضانه از زوایای افقی برای القای رعایت‌نشدن پروتکل‌ها و ضوابط بهداشتی منتشر شد. مشکل معاندان، برگزاری مراسم باشکوه مذهبی است. هر سال بهانه‌ای برای به حاشیه بردن مراسم تجدید بیعت با امام زمان قرار می‌دهند.از رونق گرفتن ‎عید بیعت و به حاشیه رفتن مراسم بدعت‌آمیز نهم ربیع آتش گرفته‌اند.

جدال لفظی تند مشاور روحانی و یک نماینده مجلس
 
احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیات رئیسه مجلس و نماینده مردم قم در حساب توییتری خود نوشته بود: «از نظر آقای روحانی مجلس خوب، مجلسی است که تمام وقتش را به لوایح کم خاصیت دولت که از مجلس قبل مانده بگذارند. اما از نظر ما، دولت خوب دولتی است که سیاسی کاری نکند و معیشت مردم را گروگان نگیرد. دولت لوایح اقتصادی را که به مجلس فرستاده رسیدگی نشده نام ببرد. #دولت_راستگویان».
آشنا پاسخ داد
در پاسخ به این توییت تند نماینده قم، حسام الدین آشنا مشاور رییس جمهور در توییتی نوشت: «معیشت مردم را به گروگان گرفتن» اصطلاح کلیدی است که تلویزیون مزدور ایران اینترنشنال ساخت و اینک ورد زبان عده‌ای شده است که حاضر نیستند نهیب‌های رهبری را بشنوند.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۰۹
در کتابا میخوندیم و در فیلما میدیدیم طاعون و وبا چطور از مردم کشتار میکردن اما حالا داریم به چشم خودمون میبینیم تنها تفاوت اینه که قدیما مردم در کوچه و خیابون میافتادن میمردن الان جمع میشن در بیمارستانا اونجا میمیرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
اگه وضعیت کرونا در کشور همینطوری پیش بره توی کوچه خیابونا هم باید جنازه جمع کنن
آقای رائفی پورخداییش اول موازین رادیدی بعدشرکت کردی؟؟؟؟چقدرماملت خوبی هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
ما ملت فقط دنبال حاشیه ایم.هرکی پول بیشتری داره پس تبلیغات بلندتری داریم پس حرفش میشه سند.بیچاره رائفی پور...
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
این خود نظام پنداری جوانکی مثل رافئی را کجای دلمان بگذاریم؟پس منتقدان شدند معاندان؟پس همه دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی کشور را زیر سوال بردی اگر فردی مثل جهانگیری که دستور برخورد داده را معاند دانستی؟اقای رافئی از پول بیت المال برای ترویج کرونا استفاده کردی. هر کسی بکار نابخردانه تو انتقاد کند معاند نیست برعکس دلسوز ان مردم مخاطب توست.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
فرضاً که جایگاه نشستن فاصله گذاری شده بود.لطفاً بفرمایید هنگام ورود و خصوصاً هنگام خروج این فاصله گذاری چگونه رعایت شد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
مشکل ما اینه یکی مثل رائفی پور شده سخنران بقیه حرف ها پیشکش. یادمه 4 سال پیش همین شخص مدام داشت داد میزد رییس جمهور بعدی آمریکا یک زنه. تابناک هم همون موقع میگفت حیف بودجه ای که به این آدم میدن با اینحور تحلیل هاش.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
کشور جولانگاهافراد حراف شده
این جوان شغلش چیه و چی تولید میکنه و اثرش رو کرونا و دلار و تورم چیه
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
کسانیکه زل می زنند در دوربین ونادرست می گویند
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
چقدر سنجیده فرمودن آقای جهانگیری. وباید با تجمعات توی این وضعیت بر خورد بشه ولی منصف باشند و یکی در میون تجمعات رو نبینند.اول دستور بدن با تجمع کنندگان در طوس برخورد بشه
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
آقا مسعود تجمع کنندگان طوس تعداد کمی بودن و چند هزار نفر نبودن. از طرفی خودجوش بودن و نهاد یا سازمانی هماهنگ نکرده بود و فرزند استاد فقط آقای همایون شجریان هم از مردم خواستن تجمع نکنند در این شرایط.
اون مراسم خودجوش با یک مراسم چند هزار نفری با کلی تبلیغات و بودجه بیت المال قابل مقایسه نیست
درباره بورس حتی بعضیا تاریخ دقیق که بزرگان سرمایه های خودشون رو از بورس خارج کردن تعیین کردن بعضیا میگن اواخر مرداد بوده ولی به نظر من ۱۸ تیر ماه بورس تخلیه میشه ولی تا یک ماه یعنی تا پایان مرداد سهامداران خرد همچنان سرمایه گذاری میکنن بدون اینکه متوجه تخلیه بورس باشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
بورس تا بهمن ماه اصلاح خواهد خورد
حد اقل کاری که دولت باید بکند این است که دو الی سه هفته شهر راتعطیل کنند تا آمار پایین بیاد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
فایده نداره گلم من الان برای بار دوم درگیرم.ویروس کرونا مهمان ماست.درست مثل انفلوانزا.مرتب جهش پیدا میکنه واکسن نداره دارو نداره.البته در ایران وگرنه خداییش الان یکهفته است افتادم نمیدونم ترامپ چطور ۳ روزه تستش منفی شد.
محمد ت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
پسر ترامپ 15 دقیقه ای تستش منفی شد!!!!!!!!!!! جل الخالق!!!!!!!!
خخخه اقایان خودشان مجوز می دهند آن وقت برای فرار می فرمایند ما با برگزارکنندگان برخورد می کنیم
شما باید با مجوز دهندگان که وزارت کشور و نیروی انتظامی است برخوردکنید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
خخخ من بتو مجوز دادم بری خودتو بندازی تو چاه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
در خراسان و به ویژه شهر مشهد مجوزها رو حاج آقا علم الهدی صادر میکنند
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
مجوزدهندگان واقعا اختیاری برای ندادن مجوز نداشتند. مگر نمی دانید حاکم اونجا کیه؟
آژانس شیشه ای یه سکانسی داشت که احمد کوهی به کاظم می گفت که دست روی بد چیزی گذاشته (یعنی گروگانگیری) بعد کاظم گفت که اینها گروگان نیستند شاهدند ! بعدش یکی از گروگانها فریاد زد که (( ما اگه نخواهیم شاهد باشیم کیو باید ببینیم؟))
آقا ما اگه نخواهیم شاهد باشیم کیو باید ببینیم .
توضیحات اضافی ندادم که برای تابناک بنده خدا قابل انتشار باشد!
تابناک جان خواهشا " منتشر کن سر وته اش رو هم نزن ! ببین گفتم خواهشا"!
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
ازاین که روی من رو زمین ننداختی ممنونم
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
عالی گفتی
در اینکه دولت آقای روحانی بخشی از معیشت مردم رو گروگان گرفته شکی نیست مثلا در بورس مگه ایشون نگفت سرمایه های خود رو به بورس بسپارید خوب اونا پول رو به دولت دادن در واقع امانت بود ولی الان در گروگان دولته البته بسیاری ناامید شدن میگن دولت سرمایه مردم رو خاکستر کرده والله اعلم
فکری برای برگزاری کنسرتهای کیش هم داشته باشید
..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
نه دیگه نشد این خط قرمزه!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
اونا پروتکلا رو خوب رعایت کردن و نباید در ازادی مردم دخالت کرد و بقول دوستمون خط قرمزه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
هر وقت یه فکری بحال این تجمعات عجیب کردن اونوقت سراغ جشن‌‌ها هم برن. قبل از کرونا هم ما کلا همش عزا بودیم جشنی نداریم
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
هر کی میخواد تو کیش کنسرت برگزار کنه اول باید این جوانک فیلسوف و همی چی دان را دعوت کنه ، بعد از اینکه ایشون تایید کردن مشکلی نیست
این هیچ بیمارستان کجاست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
دیگه بس اینقدر دروغ نگید
ترامپ برنامه داره برید دخیل ببندید رای نیاره
پاسخ ها
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
چقد دیر فهمیدم


که تو تویی

نکنه رانت اطلاعاتیت بالاست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند ولله قسم روز ۱۴ ابان هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد تا ۲۱ بهمن باید سگ زرد رو تحمل کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
یه بنده خدایی میگفت خیلی خطرناکه که با دشمنت صحبت نداشته باشی. اون دوستی که میگه آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه. خود مسؤولین میگن افزایش کرونا کار آمریکاست. شلوغی‌‌ها کار آمریکاست. نا امن کردن منطقه کار آمریکاست. به صرف رسیدن صادرات نفت کار آمریکاست. بالاخره ما نفهمیدیم آمریکا غلط میکنه یا نمیکنه
ناشناس
| Germany |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
درسته خیلی کارها میکنه ولی آخرین تلاش مذبوهانه ای است که میتواند از خود نشان دهد. افول چنین پادشاهی بانک ها ابتداء در وال استریت و پس از چندی بدست مردم سراسر دنیا کلید خواهد خورد
من مرده و شما زنده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
اینکه آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه به عبارتی درسته چون معمولا غلط نمیکنه بلکه کار درست رو در جهت اهدافش انجام میده!
وای به تو حسام الدین اشنا مردم بدبخت کردید
قرنطینه در مجلس؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
منزل نرفته تا جان خانواده اش درخطر نیفتد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
دفتر کار هایشان هم احتمالا آپارتمان های لوکسه با تمام امکانات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
دم انتخابات ریاست جمهوریه ، عوام فریبی خوب تو این مملکت جواب میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
عوامفریبی
اقای کعبی و اقای یزدی اگر شما هم بر گفته های خود ایمان دارید و نیز احاطه دارید شما هم پخش کنید تا مردم بشنوند و بقول کلام الله . بشنوند و از بهترینها تبیعیت کنند . اگر خود شما چیزی برای گفتن ندارید بذارید صاحب نظران بگویند . هدایت و ضلالت مردم بر عهده شما نیست و جواب اقای حیدری را در روز قیامت شما نخواهید داد.
وزیر محترم بهداشت دروغگو دشمن خداست کلی بیمار رو به بیمارستان ها راه ندادند به ... رفتیم گفتند یا 200 م بدهید یا بروید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
۲۰۰ میلیون؟ الله اکبر
وقتی یه قوطی ماست نیم کیلویی میشه ۲۰۰۰۰ نومان این گروگان گرفتن معیشت نیست؟ فقط دعا کنیم بایدن پیروز بشه تا از این زجر که داریم میکشیم رها بشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
اشتباه نکن سگ زرد برادر شقاله
دعا کن این چند ماه زوتتر تموم بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
حاجی جان دعای های بهتر و موثر تری بکن
پیشرفت و موفقیت و رفاه و شادی لیاقت میخاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
که ایرانیا ندارن
اقای رائفی بد نیست فیلم‌جناب دانشمند را مجدداً ملاحظه بفرمایید تا متوجه شوید این قبیل کار ها هم‌از همفکران‌ شما بر می اید.
امیرآبادی = ذالنور = تشنگان قدرت!
دولت فقط به دنبال حاشیه سازی و خسته کردن مردم است
رائفی پور در سخنرانیش گفت که هر سال تو تهران جشن بیعت گرفتیم امسال در مشهد میگیریم
بعد میگه من رو دعوت کردن
خودش همه کاره هست
.
مگه حوزه علمیه چیکارس که رائفی پور بیاد برای امام زمان بیعت بگیره
پاسخ ها
خالقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
حوزه علمیه هم میگرفت یه حرف دیگه درمیاوردید از توش .
برید به هزاران تجمعی که تو این مدت برپاشد اعتراض کنید به رائفی میتازید چون بدجور سوزونده مشکل شما چیز دیگه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
حوزه علمیه چکاره است؟ اصلا مگه امام زمان به کسی نمایندگی داده که براش بیعت بگیرند؟ کی الان لیاقت داره برای امام زمان نمایندگی کنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
خالقی جان اون تجمعی که مد نظر شماست و شما رو آشفته کرده خودجوش بود از بیت المال و حوزه هم بودجه نمیگرفت
همانطور که پیش بینی میشد صنایع پتروشیمی و فولاد کشور هم به دست شیطان بزرگ تحریم شدن ، همزمانی یوم الله ۱۳ ابان و انتخابات امریکا به راستی پیام روشنی دارد که نابودی شیطان بزرگ نزدیک است ، چه با بایدن چه بدون بایدن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
دوست عزیز فیلم زیاد می بینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
عزیزم ممکنه یه تاریخ دقیق بدی بگی کی این شیطان
بزرگ نابود میشه؟
ترامپ ایالت کلیدی فولیریدا رو با ۲۱ الکترال از بایدن پس گرفت ، سطح مشارکت در این دوره بی سابقه خواهد بود ، ترامپ با ۳۳۲ الکترال پیروز خواهد شد .به هر حال باید دست به دعای جهانگیری شد از دلار جهانگیری که خیلیها میلیاردر شدند حالا دعای جهانگیری چه کنه ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
کی پس گرفت که ما متوجه نشدیم
رافعی پور خوب می داند که کرونا کرکره دکان‌ها را پایین کشیده است ولی اوفعلا منافعش را به جان مردم ترجیح می دهد
از کشور افغانستان برای مهار کرونا کمک بکیرید ، انها با کمال تعجب تونستتد کرونا رو مهار کنند ؟؟
هر چی میگیم این حرفها پشت سر کیهان شایعه است خودش نمیزاره که!!تعامل منطقی با شرق تعامل استکباری با غرب!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
اینو نگه چی بگه؟
الان سوال بسیار مهمی که هر ایرانی باید از خودش بپرسه اینه آیا هفته آینده با پیروزی بایدن برجام احیاء میشه؟
به دلیل افزایش قیمت گوشت، فروش اسکلت مرغ و گاو در تهران رواج یافته است.

به نوشته این سایت، هر کیلوگرم اسکلت مرغ چهار هزار تومان، هر کیلوگرم اسکلت گوسفند ۱۵ هزار تومان و هر کیلو اسکلت گاو ۱۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

بنابر همین گزارش، قیمت یک بسته ۳۵۰ گرمی پای مرغ در میدان میوه و تره بار ۱۰ هزار و ۸۰۰ تومان است که نسبت به مرداد پنج هزار تومان بیشتر شده است.

همچنین به نقل از فروشندگان نوشت که پا و سنگدان مرغ هم خریدار زیادی دارد.

به گفته یک فروشنده، خرید اسکلت « این روزها طبیعی شده» و خریداران «با آن سوپ درست می‌کنند یا خورش‌ را طعم‌دار می‌کنند».
آفرین به رائفی پور که استاد اعظم هستن ایشون.طرفداراش مثبت و مخافانش منفی بدید لطفا
لطفا این عکسهای تبلیغاتی سر و که زخمی را بردارید خیلی مشمیز کننده و دل بهم زن است . باور کنید خیلی وقتها بخاطر وجود این عکسهای زخمی و دل بهم زن از خیر خواندن مطالب میگذریم . برای پول در اوردن که این سایت نباید تن به هر کاری بدهد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
بدون عکس زخمی هم میشه تبلیغ پیوند مو کرد
(عکس قبل و شش ماه بعد)
با رد صلاحیت محمود‌احمدی‌نژاد فقط قهرمان‌سازی و ایجاد محبوبیت کاذب برای وی بهمراه خواهد داشت ، اجازه بدهید او نیز قدم در میدان انتخابات بگذارد یقینا درک بالای سیاسی مردم ارزشی برای شعارهای پوپولیستی و عوامفریبانه احمدی نژادی قایل نخواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
مخالفم.اگه تایید بشه وعده یارانه نفری ۴۵ دلار(۱.۳۰۰.۰۰۰)تومن برای هر نفر میده.کسی که به برکت کارهای اقای تحریم اصلا نمنه ده یخچالش خالیه براش مهم نیست پولش از کجا میاد.فقط میخواد همین فردا یخچال پر باشه.ماشالله طبقه فقیر هم که از زمان ایشون چند برابر شدیم.پس رای میاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
فعلا که تو کل عمرمون فقط همین آقای پوپولیستی و عوامفریب بوده که برای قشر فقیر کار عملی انجام داده
یوسف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
توام خودتو فریب نده
آقا رائفی پور شما و تک تک حامیانتان در برگزاری اینجور مراسم شریک جرم هستید .
پاسخ ها
پونه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
راست گفتن این ویروس بشدت مذهبیه و فقط در این
!!!!!!!!!!!!مراسمها شرکت میکنه
آقای امیرآبادی اگر دولت کاری انجام نداده الحمدلله طرح های مصوب مجلس مشکلات مردم به کلی برطرف کرده،انشاالله به جای دنا ، پرا و به شما بدن و هرچه سریعتر واکسن کرونا رو هم تزریق کنید. برادر عزیز،درشهر اگر که مست گیرند ، باید که هر آن چه هست گیرمد. بالاغیرتا تو این چند ماه این مجلس انقلابی چه کار کرده?
جامعه ای که اصولگرایان با آب و تاب تبلیغش را میکنند واقعا زندگی در چنین جامعه ای بسیار سخت هست . دلایلم زیاد هست ولی قابل طرح در سایت نیست . یعنی در جوامع با تفکر اصولگرایان مردم هیچ اختیار سیاسی ندارند .........چه دلیلی دارد که اینقدر پافشاری میکنند که در یک انتخابات اقلیتی خود را به کرسی وپست هابرسانند . در صورتی بعد به قدرت رسیدن سریعا تغییر شعار میدهند . یعنی رای مردم را بنفع جناح خود باز تعریف مجدد میکنند . که بله مطالبات مردم آنها نبود بلکه این موارد بود . لذا همیشه کشور در تنش های داخلی و خارجی بسر میبرد به خاطر این هست که دو دلیل دارد . میخودهند همیشه در قدرت بمانند . دوم حرف اکثریت را گوش و اجرا نمیکنند . ....
آقای علم الهدی ، اگر حکومت نظامی هم اعلام کنند الحمدلله همفکران شما جشن هاشون رو برگزار می کنند .
اگر کسی حرفهای این رافعی پور رو فهمید برای ما هم توضیح دهد ایشان همیشه می گویید من اینرو می گوییم بروید سرچ کنید
آقای رائقی چقدر پول گرفتی برای این چند ساعت؟ قطعا فی سبیل اله که نبوده
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
بله ویروسا در جاده شمال در آخر هفته وجود ندارند ولی
.ناقلاها در این مراسمات شرکت فعال دارند .
تو تاریخ میخوندیم شیوع وبا و کشته شدن مردم و قحطی مسببش شاهان بی کفایت قاجار بود
عقل هم خوب چیزیه
به چشم‌کوری دشمنان اسلام احمدی نژاد تایید و دل دهها میلیون شاد میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
به نسبت روحانی خیلی بهتر عمل کرده است .اگر چه خطاهایی هم داشته اما نسبت به رئیس جمهورهای قبلی و بعدیش عملکرد بهتری داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
دلت خوشه
نگاه به شرق یعنی مستعمره چین شدن . ما ایرانی ها با هیچ کس سر جنگ نداریم و صلح می خواهیم . با گفتگو مشکلات خود را حل خواهیم کرد
مراسم بیعت چیه ؟
مراسم بیعت بدعت در دین هست ما تو اسلام نه آیات و نه روایات این چنین مراسمی نداریم حتی مراجع حال و علما و عارفان قدیم هم چنین چیزی نگفتند
رائفی پور به خاطر پول جون مردم رو بازی گرفت
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
ایشان بابت سخنرانی ها پولی دریافت نمیکنند لطفا حداقل در بیان انتقاد صادق باشید
ناکارآمدی و مدیریت بسیار بد اقتصادی و تخلفات گسترده خود را به گردن دیگران انداختن جزو کارهای فرهنگی و هنری نیست.
این چه اقتصادی است که قیمت ارز را یه روز جمشید بسم الله، و یه روز سلطان سکه و ارز تعیین میکنه. و با گرفتن و اعدامشون باز هم، اوضاع همینه.
و حتی برای کمبود پوشک و روغن و انسولین و... هم سلطان پمپرز و پوشک و روغن و ... را مسئول می دانیم. هر چی رو نمی تونیم تامین کنیم مسولش سلاطین هستند، سلطان کاغذ و سلطان کتاب و ....
سقوط دلار هم مثل مرگه مردم میگن مرگ برای همسایه است باورشون نمیشه خودشون هم میمیرن حالا دلال دلار میگه امکان نداره سقوط کنه سکه خودرو ملک همینطور البته یه قوت قلب از دولت هم میگیرن ولی خواه ناخواه سقوط میکنن برای اینکه تولید کاملا ورشکسته شده و ادامه این وضع امکان پذیر نیست
گرانی است لفطا گران فروشان را در هر شهر اعدام تا درس عبرت
امکان نداره این قیمتا تو پاچه ملت ایران بره
امکان نداره کارگر ایرانی جنسی رو با دلار ۳۰ هزار تومانی تولید کنه و خودش با حقوق ۲ میلیونی اون رو خریداری کنه
اگه لازم باشه دلالای دلار از تیر چراغ برق آویزون میشن اما تولید و صنعت باید رونق بگیره
آقای رائفی اگر دوستداران آقای شجریان نیز میخواستند همچنین مجلس بزرگداشتی برگذار کنند که خواستند ونگذاشتند باید بگوئیم دیگران از ..... چه هراس داشتند ؟؟؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
یعنی طرفتاراش تجمع نداشتند ؟؟؟
متاسفانه بر خلاف دستورات ستاد مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت که حتی توسط مقام معظم رهبری نیز فصل الخطاب قلمداد شده است، تجمعات و چشن هایی می گیرند که مستقیم با جون ملت بازی می شود و به کسی هم پاسخگو نیستند! باید برخورد عبرت آموز و بسیاری شدیدی با برگزار کنندگان جشن مشهد گرفته شود تا درس عبرتی شود برای دیگران... کرونا شوخی ندارد... با جان مردم بازی نکنید
رئوفی پور تعریف می کرد که در ۳ سالگی جبهه بوده و چه کارها که نمی کرده بهتر از این کی جشن بگیره
زن من از بی اکسیژنی توی بیمارستان کرمان فوت شد دیگه دارو وتجهیزات پیشکش اکسیژنی که مفت از هوا می‌گیرند امیدوارم بخدا مسئولین مثل من عزیزشون بگذارند توی قبر اگر نگذارند خدایی وجود نداره...
سلام کلا از نظر این جماعت آنچه که آنان تشخیص بدهند این عین اسلام و شرع است و درصورت تشخیص مخالف آنان مخالف شرع است
رایفیپور پیشگوی بزرگی هم هست.
از هزاران پیشگویی که کرده یکیش ام این بود که 10 سال پیش گفت، مایکل جکسون نمرده، قایمش کردن. بزودی میارنش تو صحنه میگن این مسیحه که ظهور کرده.
ساده نباشيد كرونايي كه ميكشه مخصوص قشر معمولي جامعه است
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی