بازدید 33800
هزار و هشتصد و بیست و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

نقل قولی از سیدحسن نصرالله در دیدارش با احمدی‌نژاد/موضع رئیس دولت اصلاحات درباره طرح «سرا»/انتقاد تند محسن نامجو از شبکه من‌وتو/ آقاتهرانی: فضای مجازی دست شارلاتان‌هاست

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: پاسخ صریح امیری به شائبه اختلاف روحانی با شورای نگهبان/ذوالنور: نباید هزینه حفظ برجام به دوش ایران باشد/ و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۵۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵ 09 November 2019
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
لاریجانی از یک سال پیش اعلام کرد، نامزد انتخابات مجلس نمی‌شود

فعال رسانه‌ای اصولگرا: اطلاع دارم که علی لاریجانی از یک سال پیش به نزدیکان خود اعلام کرده است که نامزد انتخابات مجلس یازدهم از هیچ حوزه‌ای نخواهد شد؛ بنابراین در شرایط غیبت لاریجانی، مدعیانی برای جانشینی او در مجلس پیدا شده‌اند. قالیباف از مدتی قبل فعالیت انتخاباتی و رسانه‌ای خود را آغاز کرده و حضور او در برنامه تلویزیونی چند شب پیش یک برنامه کاملا تبلیغاتی و انتخاباتی بود که با رانت صداوسیما انجام شد. /ایسنا
 
اصغرزاده: ما از دیوار سفارت بالا رفتیم؛ اما بعدها کسانی از دیوار مملکت بالا رفتند

ابراهیم اصغرزاده، از چهره های تسخیر سفارت آمریکا گفت: از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتیم ولی فکر نمی‌کردیم بعدها کسانی بیایند با ضرب و زور از دیوار کل مملکت بالا بروند و همه چیز را مال خود کنند، حتی انقلاب را. هیچ تصوری از سقوط دولت نداشتیم. نمی‌دانستیم اگر کاری بکنیم که دولت ساقط شود، جایش را چه نیروهایی خواهند گرفت. البته همینجا اعتراف کنم هیچ گاه به ذهنمان خطور نکرده بود که باید دولت را ساقط کنیم. آمریکا تصاویر ماهواره ای آماده شدن عراق برای حمله به ایران را به مهندس بازرگان داد. آمریکا دوست داشت به دولت موقت نزدیک بشود.وقتی دانشجویان از دیوار سفارت بالا رفتند تمام گروه های انقلابی، روشنفکران، ملی گراها، چپ ها، مجاهدین خلق و حتی نهضت آزادی هورا کشیدند و تشویق کردند.
 
انتقاد تند دستیار معاونت زنان از ترویج چندهمسری

شهناز سجادی، دستیار حقوق شهروندی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در واکنش به برخی اقدامات و تبلیغات در راستای ترویج چندهمسری برای مردان بیان کرد: در اواخر دهه شصت یا اوایل دهه هفتاد، مرحوم هاشمی برای اولین بار سلسله مباحث «ازدواج موقت» را از بعد ایجابی و با هدف ترویج آن بین جوانانی که فرصت ازدواج دائم را نداشتند، در خطبه‌های نماز جمعه مطرح کردند، رفته رفته قبح عرفی ازدواج موقت (صیغه) و مخفی‌کاری نسبت به آن در فرهنگ ایرانی اسلامی کمرنگ و کم‌رنگ‌تر شد؛ اما متأسفانه در سال‌های اخیر، حتی تجارت‌های نامناسبی در پوشش صیغه در فضای مجازی و حقیقی شکل و شمایل کاملا قانونی و شرعی به خود گرفته و ظاهرا برخی مردان متاهل نیز از این پدیده قانونی بهره‌مند می‌شوند. وی ادامه داد آنچه سکوت مراجع مسئول در برابر گسترش این مراکز و شبکه‌ها می‌خواند، تا جایی ادامه پیدا کرده که با عادی شدن این «فرهنگ غیرایرانی» و به زعم او، «غیر دینی»، اکنون نوبت چند همسری به صورت دائم و در یک منزل، از برخی رسانه‌ها و مراکز رسمی مورد تشویق و ترغیب قرار می‌گیرد. سجادی افزود که تمامی این اقدامات در حالی رخ می‌دهد که نظام فرهنگی کشور برای ازدواج آبرومندانه دختران و پسران جوان آماده ازدواج، اقدام موثری از نظر تامین اجتماعی زوجین و حمایت اساسی برای سال‌های نخست انجام نداده است.

جزئیات حادثه حمله دو دختر با خودروی شاسی بلند به یک روحانی

حجت‌الاسلام کیهانی، سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ، که دیشب به خاطر امر به معروف دو خانم که در حال سگ‌گردانی بودند و توسط یکی از آن‌ها با خودروی شخصی زیر گرفته شد، به تشریح جزئیات ماجرا پرداخت. وی با بیان اینکه شب گذشته در حین بازگشت به منزل دیدم یک خودروی شاسی بلند در ورودی محوطه منزل ما پارک شده و به خاطر پارک نادرست سد معبر کرده است گفت: به همین خاطر از خودروی خودم پیاده شدم و اطراف را نگاه کردم شاید صاحب آن را پیدا کنم، اما خبری از ایشان نشد، حتی مدتی هم منتظر شدم تا صاحب خودرو بیاید و آن را جای دیگری منتقل کند، ولی باز هم خبری نشد. کیهانی با بیان اینکه در اطراف منزل ما یک پارک هست که به آنجا رفتم تا شاید صاحب خودرو را پیدا کنم گفت: داخل پارک دو خانم در حال سگ‌گردانی بودند، وقتی پرسیدم و مطمئن شدم خودرو متعلق به آنهاست درخواست کردم آن را به جای دیگری منتقل کنند. وی افزود: بعد هم با بیانی آرام به آن‌ها گفتم «چون مردم و کودکان در این پارک رفت و آمد می‌کنند بهتر است این حیوانات را داخل پارک نیاورید». سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه از آن‌ها خواستم برای جلوگیری از آلودگی محل، سگ را به جا‌های دیگری که تردد مردم کمتر است انتقال دهند گفت: در این حین یکی از آن خانم‌ها شروع به فحاشی کرد و گفت که شما چه کاره‌اید؟ وی ادامه داد: در آن هنگام حرفی نزدم و تنها با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتم، گفتم صبر کنید پلیس بیاید و بررسی کند چه کسی مقصر است، اما باز شروع به فحاشی کردند آن هم فحش‌های رکیک، بعد هم سوار ماشین شدند و با سرعت گاز آن را گرفتند و به من زدند. کیهانی با تاکید به اینکه وقتی توسط خودرو زیر گرفته شدم، پرت شدم و سرم گیج رفت افزود: صاحب خودرو در حین فرار که با سرعت هم رانندگی می‌کرد به چند خودرو هم ضربه زد و آسیب رساند.

انتقاد تند محسن نامجو از شبکه من‌وتو: بتازید!

محسن نامجو در یک پیام ویدیویی که در صفحه شخصی خودش در اینستاگرام منتشر کرد، گفت: «چند روز پیش شبکه تلویزیونی من‌وتو، یکی از قطعات من به اسم «نامه» را با تغییر شعر و استفاده چیپ و سطح پایینی از این آهنگ به کار بردند.» او ادامه داد: «این قطعه را حدود ده سال پیش برای همسرم ساختم که نسبت به آن یک عاطفه و یک احساس خاصی داشتم. بعد از سال‌ها که خیلی از قطعه استفاده نمی‌کردم، چند ماه پیش در یکی از کنسرت‌هایم که قبل از آن خبر فوت مادرم را شنیدم، این قطعه را برای مادرم خواندم و مردم هم با آن همخوانی کردند و به قول امروزی‌ها قطعه پخش شد و بقیه مردم هم آن را شنیدند.» نامجو در ادامه به انتقاد از سیاست‌های شبکه‌ی من‌وتو پرداخت و گفت: «من می‌دانم دوره دوره شماست و به اندازه کافی در ویران کردن فرهنگ ایران نقش داشتید. در ساختن گذشته جعلی از ایران قبل از انقلاب و خراب کردن تصویر آینده در ذهن نسلی که در این کشور‌های خارجی زندگی می‌کنند و مهم اینکه برنده این بازی شما هستید و دوره دوره شماست و همچنین دوره چیپ و سخیفی که بشریت در آن هست، قطعا تلویزیون و رسانه شما برنده این بازی است. همینجور بتازید و جلو بروید و امیدوارم در همه کارهایتان موفق باشید. ولی من پیرو هنرمدانی هستم که سعی می‌کنند آن چراغ کور سو دهنده را نگه دارم. مثل شمعی که با باد ابتذال ممکن است خاموش شود.»

آقاتهرانی: فضای مجازی دست شارلاتان‌هاست

حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی شامگاه گذشته در همایش سیره سرایان و تجلیل از هیئات مذهبی همدان، با بیان اینکه آمریکایی‌ها بعد از گذشت این همه سال به این نتیجه رسیدند که نمی‌توانند با تیر، گلوله و جنگ و حتی بمب اتم شیعه، اسلام و حتی ولایت را نابود کنند، اما می‌دانند اگر فکر جوان ما را نابود کنند، پیروز می‌شوند، بر وجود جوانان در عرصه‌های مهم سیاسی و اجتماعی تأکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب را صرفا خطاب به جوانان بیان فرموده اند. وی با انتقاد از اینکه فضای مجازی جوانان را از بین می‌برد، تصریح کرد: فضای مجازی در دست یکسری افراد شارلاتان و حقه باز افتاده است و امثال «روح الله زم»‌ها جوانان ما را مدیریت کرده و در خانه امام حسین (ع) را می‌بندند. دشمن را کوچک نگیرید، غفلت نورزید و نظام را در هیأت‌های امام حسین (ع) حفظ کنید، بچه‌ها و جوانان را به مسجد بکشانید و آینده را به دست آن‌ها بسپارید. دبیرکل جبهه پایداری با اشاره به موقعیت استراتژیکی همدان در مسیر کربلا، بیان کرد: همدان به لحاظ جایگاه ویژه و موقعیت خاص خود باید موکب و برنامه خاص برای زائران همیشگی کربلا داشته باشد.

دستگیری روح االله زم از یک سال پیش در دستور کار قرار گرفته بود

سردار عزیر جعفری، فرمانده سابق سپاه درباره دستگیری مدیر کانال تلگرامی آمدنیوز توضیحاتی داده است. سردار جعفری اکنون در توضیحاتی درباره بازداشت او گفته است: این اقدام، از حدود یک سال پیش در دستور کار ما قرار گرفته بود. یکی دو بار هم تا پای کار رفته بودیم که این اقدام انجام شود، اما حادثه یا مشکلی پیش می‌آمد و فرصت نبود که این کار درست انجام شود که الحمدلله این بار انجام شد و این واقعا یکی از ابعاد قدرت سپاه است.

دعوای توئیتری پورنجاتی و عباس عبدی بر سر ماجرای تسخیر سفارت آمریکا

در سالروز تسخیر سفارت آمریکا عباس عبدی به عنوان یکی از دانشجویان دخیل در این اقدام، در گفت و گویی به دفاع از این اقدام دانشجویان پرداخت و آن را همسو با خواست مردم در آن مقطع دانست. این اظهارات واکنش‌های زیادی در پی داشت. در یکی از این واکنش ها، احمد پورنجاتی، نماینده اصلاح طلب مجلس ششم، در توئیتر نوشت: «یک غلطی کرده اید، من و ما هم در عالم خلسه و نفرت از مستبد فراری در حال و هوای ضدامپریالیستی برای آن کار خلاف عرفتان هورا کشیدیم. حالا پس از ۴۰ سال از اشغال سفارت که طشت فاجعه اش بر زمین افتاده، همچنان زور می‌زنید که با حرافی ماستمالی اش کنید...» عباس عبدی هم در واکنش به این توئیت پورنجاتی نوشت: «آن بخش که اقرار علیه دائم الخلسگی خویش است، باید پذیرفت. ولی‌ ای کاش سری هم به «هویت سازی ها» بزنند، حتی اگر شرمنده نمی‌شدند، عذرخواهی می‌کردند.‌ ای کاش از روزی شرمنده شوند که به جای انجام وظیفه و دفاع از روزنامه نگاران، بازداشت آنان را تأیید می‌کردند.»

از هفته آینده لایک‌های اینستاگرام محو می‌شوند

اینستاگرام از هفته آینده از کاربران آمریکایی شروع خواهد کرد تا به قول خود مبنی بر حذف لایک‌ها عمل کند. به گفته رئیس اینستاگرام آدام مُسِری، این تغییر در شرف اجراست. مسری در مصاحبه‌ای در کنفرانس Wired 25 توضیح داد که هفته آینده تست تغییرات حذف لایک در ایالات متحده آغاز خواهد شد و البته آن یکباره در کل ایالات متحده نیست، بلکه در بخش‌های مختلف تست می‌شود." ، به اندازه ای که برخی از افراد آن را در پروفایل‌های خود داشته باشند.

خرید سیمان با کارت ملی متکدیان

رئیس اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانى شیراز گفت: تعدادى از دلالان در مقابل کارخانه‌هاى سیمان حضور دارند و سیمان را با کد ملى افراد متکدى خریدارى‌ مى‌کنند. افراد و دلالان دیگرى نیز وجود دارند که در جهت فرار از مالیات به دلیل اینکه پول نقد دراختیار دارند، با پرداخت مبلغ جزیى به متکدیان، محصولات سیمان را با نام و کد ملى افرادى مانند پیرزن، پیرمرد و حتى در بعضى مواقع افرادى که در قید حیات نیستند، خریدارى مى کنند. نیمى از فعالان رسته عایق رطوبتى به مشاغل کاذب روى آورده اند و براى امرار و معاش و گذران امور خانواده، مشاغلى مانند بار فروشى و دستفروشى میوه را انجام مى‌دهند.
 
مبلغ: اصلاح‌طلبان تأیید صلاحیت نشوند؛ نمی‌آییم

معاون وزیر کشور در دولت اصلاحات گفت: اصلاح‌طلبان با توجه به آرایش و معادلات سیاسی کشور تشخیص دادند اگر در انتخابات از آقای روحانی حمایت کنند، در راستای منافع ملی است. وی در همین رابطه گفت: برخی بحران هویت در اصلاح‌طلبان را به مواضع و راهبرد‌های انتخاباتی گذشته اصلاح‌طلبان مرتبط می‌دانند که باید توجه داشت آن مواضع و راهبرد‌ها جنبه مقطعی داشته و لازمه شرایط و نیاز زمان خود بوده است و در شرایط فعلی تکرار نخواهد شد. وی تصریح کرد اگر تلاش‌ها نتیجه داد با تمام توان برای تشکیل یک مجلس شایسته و در تراز قانون اساسی فعالیت می‌کنیم، اما در صورت تداوم روند گذشته در بررسی صلاحیت‌ها و حذف نامزد‌ها طبعا لیست انتخاباتی ارائه نخواهیم کرد
 
تجمع دانشجویان مقابل سفارت فرانسه

جمعی از دانشجویان در اعتراض به خشونت و برخورد دولت فرانسه با مردم، مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند؛ بنابراین گزارش برخی از دانشجویان با پوشیدن جلیقه‌های زرد رنگ، اعتراض خود را به برخورد دولت فرانسه با مردم این کشور نشان داده و با در دست داشتن دست‌نوشته‌ها و پلاکارد‌هایی این اقدام را محکوم کردند. گفتنی است دانشجویان همچنین با سر دادن شعار‌هایی از مسئولان کشور فرانسه خواستند تا از اقدامات ضد مردمی خود دست برداشته و به خواسته‌های مردم تمکین کنند. دانشجویان دست نوشته‌هایی در دست داشتند که روی آن شعار «یک سال مقاومت در برابر سرمایه داری» نوشته شده بود.
 
مرعشی نامزد انتخابات مجلس می‌شود؟

سخنگوی حزب کارگزاران درباره سرلیست شدنش در انتخابات، گفت: کاندیدای انتخابات مجلس نیستم. حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اختلاف‌نظر در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان اظهار داشت: هیچ اختلاف نظری در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان وجود ندارد. او در پاسخ به این که آیا در انتخابات آتی مجلس به عنوان سرلیست اصلاح‌طلبان شرکت می‌کند، خاطرنشان کرد: من کاندیدای انتخابات مجلس نیستم.
 
انتقاد کریمی قدوسی از عملکرد اقتصادی دولت
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت گفت: دولت پس از عملکرد اقتصادی نادرست به دنبال دوقطبی‌سازی جامعه است. جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: باید آقای روحانی یک بار هم که شده در زندگی‌اش، سوار مترو شده و مشکلات جوانان حاضر در آنجا را از نزدیک بشنود و ببیند که دست‌فروشان برای فروش مداد و خودکار به مردم التماس می‌کنند، در حالی که در جامعه‌مان ثروت و نعمت فراوانی وجود دارد. وی افزود: دولت باید برای بهبود اقتصاد کشور در شش سال اخیر به سراغ اقتصاد مقاومتی می‌رفت، ولی این کار را نکرده و حتی دستاوردی هم نداشته است. در چنین شرایطی معلوم است با هجمه به شورای نگهبان به دنبال دوقطبی‌سازی هستند. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: مجلس یازدهم در سرنوشت کشور بسیار مهم است؛ مردم به آگاهی خوبی رسیده‌اند و می‌خواهند مجلسی متفاوت داشته باشند و بر همین اساس هم می‌کوشند که رای خود را با پول عوض نکنند. کریمی قدوسی اظهار داشت: نباید با پول و پلو رای بدهیم و باید فردی که از سابقه‌اش مطلع هستیم را به خانه ملت بفرستیم تا از منافع مردم دفاع کند، نه منافع جریان و حزب و گروه و وزیر و دولت.
 
موضع رئیس دولت اصلاحات درباره طرح «سرا»

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تصریح کرد: چیزی که در حال اتفاق افتادن است، این که برخی از دوستان مثل سابق نمی‌توانند نظریات خودشان را اعمال کنند و یکی از دلایل مخالفت با طرح این است. معرفی افراد شناسنامه‌دار اصلاح‌طلب و اعضای رسمی احزاب توسط دبیرکل منتخب هر حزب جهت عضویت در سامانه ⁧‫طرح‌سرا‬⁩ و مشارکت پیدا کردن در یک نظرسنجی اسمش دموکراسی وارونه نیست! ‌متأسفانه بعضی از دبیران کل به جای استقبال و مشارکت پیدا کردن اعضای خود در این فرایند نگران شده‌اند. مدیرعامل بنیاد باران درباره اینکه آیا این طرح مورد تأیید آقای خاتمی قرار گرفته است یا نه، گفت: به نظر اینجانب آقای خاتمی هم از این طرح استقبال خواهند کرد، چون مسئولیت از دوش ایشان هم برداشته خواهد شد‌.
 
ذوالنور: نباید هزینه حفظ برجام به دوش ایران باشد

رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان اینکه اروپا برای نجات برجام قدم از قدم برنمی‌دارد، گفت: نباید هزینه حفظ برجام به دوش ایران باشد و طرف‌های مقابل هم برای آن هزینه بدهند. حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اجرایی شدن گام چهارم کاهش تعهدات برجامی کشورمان، گفت: شورای عالی امنیت‌ملی در زمینه گام‌های کاهش تعهدات برجامی تصمیم‌گیری می‌کند که رئیس مجلس نیز از مجلس در این جلسات حضور پیدا می‌کند. وی با اعلام اینکه نظر ما بر این بود که اقدامات ایران در کاهش تعهدات برجامی باید قاطعانه و در یک مرحله انجام شود، اما تصمیم‌گیرنده در این باره دولت است و سیاست دولت در کاهش تعهدات برجامی هم تاکنون به این شکل بوده که تدریجی و گام به گام حرکت کند، عنوان کرد: سیاست دولت بر این است که در هر گام از کاهش تعهدات برجامی، فرصتی به اروپا دهد تا آنان در تصمیمات و سیاست‌های خود بازنگری کنند. ذوالنور با بیان اینکه وزارت امور خارجه اعلام کرده است که اروپایی‌ها نمی‌توانند به تعهدات خود در برجام عمل کنند، ادامه داد: این گفته مسئولان دستگاه دیپلماسی خلاف واقع است و اگر اروپایی‌ها بخواهند به تعهدات خود عمل کنند، می‌توانند به راحتی این اقدامات را انجام دهند. نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: اروپایی‌ها می‌خواهند یک برجام بی‌خاصیت و مضر برای ایران وجود داشته باشد که هزینه‌ای برای آن پرداخت نکنند، آن‌ها اراده‌ای برای انجام تعهدات خود در برجام ندارد، چون اگر اینگونه بود قطعاً خواستن، توانستن است.
 
پاسخ صریح امیری به شائبه اختلاف روحانی با شورای نگهبان

حسینعلی امیری گفت: بین آقای رئیس جمهور و شورای نگهبان هیچ اختلافی وجود ندارد. حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با فارس، تأکید کرد: بین آقای رئیس جمهور و شورای نگهبان هیچ اختلافی وجود ندارد. وی بیان داشت: آقای رئیس جمهور هیچ گاه در فکر این نبوده که بخواهد یک نهاد رسمی کشور را نادیده بگیرد؛ آقای روحانی در واقع یک گزارشی از مجلس اول ارائه دادند که این مجلس با چه ترکیبی ایجاد شد و افرادی که مورد نظر مردم نبودند توسط خود مردم حذف شدند، اقلیتی هم که در مجلس بودند، در واقع به مصالح کلی کشور فکر می‌کردند؛ بنابراین، در مجلس اول شخصیت های طراز اول، انقلابی و افراد بزرگی در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کردند. معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تأکید کرد: رئیس‌جمهور به هیچ وجه هیچ اختلافی با شورای نگهبان ندارد و به هیچ وجه هم به فکر این نیست که یک نهاد رسمی را که جایگاه قانون اساسی دارد حذف کند.
 
ایلنا: علی لاریجانی کاندیدای مجلس نمی‌شود

پس از بحث‌های مختلف درباره آینده سیاسی علی لاریجانی، اما در نهایت، وی چند روز پیش در جمع برخی از فعالان سیاسی نزدیک به خود در شهر قم اعلام کرده که دیگر کاندیدای انتخابات مجلس نمی‌شود. به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، طبق شنیده‌ها از یک منبع موثق، علی لاریجانی نماینده مردم قم و رئیس مجلس شورای اسلامی، اخیرا در جمع برخی از فعالان سیاسی نزدیک به خود در شهر قم اعلام کرده که دیگر کاندیدای انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی نمی‌شود و تا کنون هرچه در توان داشته برای کشور به کار گرفته است. این اظهار نظر ویژه علی لاریجانی در فاصله ۴ ماه تا انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نشان می‌دهد او پس از ۱۲ سال نمایندگی مردم قم و جلوس بر صندلی ریاست مجلس شورای اسلامی، به جمع بندی قطعی و نهایی رسیده است.
 
توصیه آیت‌الله امینی به نماینده دولت
 
نماینده رئیس جمهور به همراه استاندار قم، عصر امروز با حضور در منزل آیت الله امینی از اقدامات درمانی صورت گرفته برای درمان وی مطلع شد. محمود واعظی در این عیادت ضمن آرزوی سلامتی برای آیت الله امینی، مراتب ارادت رئیس جمهور را به آیت الله امینی ابلاغ کرد. آیت الله امینی ضمن قدردانی از این دیدار، به رئیس دفتر رئیس جمهور تأکید کرد: اگر بتوانید به توصیه‌های رهبری عمل کنید مشکلات کشور حل خواهد شد. استاندار قم نیز از خداوند برای آیت الله امینی بهبودی و سلامتی عاجل و طول عمر با برکت مسئلت کرد. آیت الله امینی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مهرماه گذشته به دلیل بیماری گوارشی در بیمارستان بستری شده بود که پس از بهبود بیماری و اعلام رضایت تیم درمانی از حال عمومی وی، از بیمارستان مرخص شده است.
 
نقل قولی از سیدحسن نصرالله در دیدارش با احمدی‌نژاد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و معاون وزیر خارجه دولت اصلاحات گفت: من سال‌ها مسئول کمک به جبهه مقاومت اعم از حزب‌الله، حماس و جهاد اسلامی بودم. در دولت اصلاحات که معاون عربی آفریقایی وزارت خارجه بودم، مسئول این موضوع بودم. وقتی دوره کاری دولت آقای خاتمی تمام شد، در اولین ملاقات آقای احمدی‌نژاد با آقای سیدحسن نصرالله (سال ۸۴)، سیدحسن نصرالله گفت: در دوره آقای خاتمی آن‌قدر که به ما و مقاومت کمک شد، قبلا چنین اتفاقی نیفتاده بود و ما از پشتیبانی دولت اصلاحات راضی بودیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۶
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۹۰
خانم سجادی بهتر است این را از همکارتون خانم ابتکار و بقیه اعضای دولت سوال کنید که چرا برای مسائل مهم جوانان فقط رفتند به سمت مسائل حاشیه ای برای زنان!
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
دم بروبچه های ارتش گرم که با سامانه بومی ایرانی پهپادی را که در حال جمع آوری اطلاعات از مراکز مهم پتروشیمی و نفتی ایران بود را به زیبایی هرچه تمام تر سرنگون کردند
مسلماً بعداز واقعه آرامکوی عربستان و ضرر پنج میلیون بشکه ای در روز، که عربستانی ها را برای اولین بار به مذاکره با انصارالله واداشت، بزرگترین هدف مشترک عربستان و آمریکا وارد کردن ضربه ای مشابه به ایران است اما به لطف خداوند متعال سامانه های بومی ایرانی در مقابل سامانه پاتریوت آمریکایی خوش درخشیدند و اینک به جایی رسیده ایم که در کنار امدادهای غیبی مثل ماجرای طوفان طبس، هوش، فکر، امکانات و تجهیزات پارسی هم به آن افزوده شده است همان چیزی که طی هزاران سال تعیین کننده معادلات جنگهای بزرگ باستان بوده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
اقا چرا موقعی که فیلتر شکن خاموشه الارم تلگرام بازهم کار میکنه مگه رفع فیلتر شده؟!
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
آن دو دختر شاسی بلند سوار در واقع در حال سوءاستفاده کامل از امنیت بی بدیل این مملکت اند که با خون پاک هزاران شهید بدست آمده
برای اینکه درس عبرتی بشود برایشان باید برای مدتی در قلمرو داعشیان در سوریه یا عراق رهاسازی شوند تا حساب کار بیاید
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
خان محمد علی . تحلیل شما برای مردم نه تسکین درد ها را میدهد نه رفع مشکلات میکند . جامعه ما تشنه عدالت مادی و قضای و سیاسی هست . جامعه وقتی گرانی هست ولی شادی نیست گوشش پنبه هست . این سخن شما و تکراری فقط بدرد اقلیت میخورد
خسته از تکرار ها
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
مردمی که پول نون شبشون رو ندارن چطور توان خرید ماشین شاسی بلند رو دارن ؟ مردمی که پول خرید یک کیلو گوشت رو ندارن چطور میتونن سگ نگهداری کنند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
همچین نوشتید انتقاد تند شهناز سجادی از ترویج چندهمسری یکی نیست بگه آخه کدوم زن متأهلی رو دیدید که از چندهمسری دفاع کنه
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
خان محمد علی . . کدام عقل سلیم یا علم باور دارد که وقتی تورم کشور ۵۰ درصد هست . رکود هست و بیکاری هست نرخ سود بانکی ۱۵ درصد باشد و مالیات هم بدهد . راه علمی این هست که اگر تورم مثلا ۵ درصد هست باید نرخ سود سه درصد بیشتر باشد یعنی ۸ درصد . اتفاقی که میفتد اگر خلاف این باشد مردم سپرده خود را دوباره صرف خرید زمین و طلا و ارز خواهند کرد . یعنی رکود تورمی برای حفط ارزش پول ...‌
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
مبلغ: اصلاح‌طلبان تایید صلاحیت نشوند؛ نمی‌آییم!!!!!!!!!!!!!
خوب نیایید به درک اسفل السافلین که نمی آئید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
کریمی قدوسی واقعا که درست میگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
عضو مجمع اسم نداشت؟!
فکرت دنیا غلط ؛ اندیشه عقبی غلط / کار ما بیچارگان اینجا غلط ؛ آنجا غلط .
ما کتاب جنگ هفتاد و دو ملت خوانده ایم / خط غلط ، معنا غلط ، املا غلط ، انشا غلط .
خوب کاری کردین تا این فرانسه یک کمی حواسش را جمع کند و هر چیزی را نگوید که باج خواهی کند از ما
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
اگر در دوره احمدی نزاد بود الان این سفارت را هم اتیش زده بودن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
اولا آتش زدن سفارت عربستان در دوره روحانی ، شیخ تدبیر
و امید اتفاق افتاد

ثانیا ایشان که ادعای رابطه با دنیا را دارد چرا نتوانست سفارت کانادا را مجددا بازگشایی کند؟؟

ثالثا قدر احمدی نژاد رو خیلی ها باید بدانند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
اگر دوره احمدی نژاد بود ملت درگیر نون شبشون نبودن

این مهمه عزیز برادر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
پرچم امریکا خودت هم خوب میدونی که تعلل و کم کاری وزارت کشور اون قضیه رو پیش آورد این شده مثل همون قضیه دلار که اگه فلانی رییس جمهور بشه دلار 5000 تومن خواهد بود
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
عکس حسین شریعتمداری راهم به
عنوان نماینده کل مردم ایران
دست این به اصطلاح مردم میدادید
سیدمحسن
| United States of America |
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
این افراد حتما از جایی تحریک وحمایت می شوندوگرنه مردم عادی انگیزه برای این کارندارند
درود بر پاسدار خلبان دکتر محمد باقر قالیباف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
یعنی میشه تو این مملکت یه مسئولی دکتر نباشه!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
درود و صد درود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
برخی مسئولین مملکت دکتر نیستند، دکتری گرفتند
وگرنه مضع این مملکت این نبود

یک دانشجوی دکتری تا مدرک دکتراشو میگیره خون دل میخوره و زحمت میکشه، پوستش کنده میشه. این را کسانی که خودشون دکتری گرفتند ، میفهمند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
دکتر که زیاد داریم اما خب دکتر نه :)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
تا الان 69 تا منفی و 15 تا مثبت . یعنی یک نفر هم کامنتی خلاف این آقا نذاشته ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
شهردار موتورسوار
و دارای خیریه و مدرسه غیر انتفاعی
البته بنام آقازاده و همسرشان
را فراموش کردید !!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
نظر مخالف میزارن ولی پابلیش نمیشه
سامان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
فعلا که دکتر مهندس محمد باقر قالیباف سر همه ملت کلاه گذاشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
درود بر احمدی نژادیزم
ان شالله مردم ۹۰ درصد افراد حاضر در مجلس رای نمی دهند یا تایید صلاحیت نمی شوند از جمله شما و جریان مقابل شما که اینقدر دنبال زد و خورد و جناح بازی نباشید بلکه به فکر اعمال قانون نویسی درست برای کشور باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
دیگه تمومه ماجرا
ما ماهواره داریم ولی شبکه هایی که پولش معلوم است از کجا می اید و دنبال چی هستند را نگاه نمی کنیم مانند همین شبکه من و تو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
به درک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
به درک چی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
صدا و سیمای میلی رو چی؟ نگاه میکنی؟؟؟

حتما 20:30 رو هم نگاه کن. خوبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
اتفاقا تمام وقت نگاه میکنیم
و واقعا حرفه ای و جذاب و سرگرم کننده و آموزشی و مستند راستگو است
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
شبکه من و تو ایران اینترنشنال بی بی سی فارسی و ... از داخل کشور هدایت می شوند.
عامل تمام بدبختی ما این حمله به سفارت مهمترین کشور دنیا بود.
اگر به سفارت حمله نمی شد:
آمریکا تحریم نمی کرد
در جنگ با عراق یا پیشگیری می کرد و یا کمکمون می کرد
عرب هارو تقویت نمی کرد
و..
این هایی که حمله کردن توده ای بودن بدون شک...
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
تحلیلت ساده انگارانه بود
خود ریختن به سفارت بخاطر افکاری بود که از زمان شریعتی در مغز ملت رخنه کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
اگر گرفته نمی شد و کودتا می کردن چی؟
در ضمن می شود از نظرات گرانقدر شما در مورد ونزوئلا کره شمالی لیبی کوبا بفرمایید به چه دلیل تحریم های سختی علیه انها کردن در حالیکه کاری با امریکا نداشتن؟
البته الان روسیه و چین هم اضافه شده با شدت کمتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
بله شاید بعضی از این کارایی که گفتید رو انجام نمی داد چون وقتی خود جنایتکارش می تونست داخل کشورمون دسیسه و فتنه ایجادکنه دیگه چه نیازی به عراق داشت البته احتمالا با مقاومت مردم باز هم به اهدافش نمی رسید و اونوقت دوباره از حربه های همیشگیش که ترور و گرفتن مزدور انی مثل عراق و اعمال تحریم استفاده می کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
چرا اینهایی که ریختن و از دیوار رفتند بالا، سالهای سال است سمت های کلان در حد معاونت ریاست جمهوری در این مملکت دارند؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
تحریم نیاز نبود با یک کودتا کار را تمام میکرد عزیز جان
آفرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
دو هفته قبل از اشغال سفارت ، سفیر آمریکا عکس های هوایی که حاکی از آماده شدن عراق در پشت مرز آماده حمله و اشغال ایران بودند را به بازرگان داده بود
ولی عده ای که فقط بدنبال گرفتن قدرت بودند
این نقشه را کشیدند
شعارهای 13 آبان خیلی زود نتیجه داد و زلزله 5.9 ریشتری آمد.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
بالاخره همه از نعمت عقل بهره مند نیستن
با آرزوی سلامتی واسه شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
خخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
نمی‌دونم ملت ژاپن چه شعارهایی میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
خدا همه بیماران رو شفا بده
اقای عبدی دائم الخلسگی افتخاری ندارد که انرا برجسته میسازید!! باید سعی کنیم از دایم الخلسگی بیرون اییم و کاری نکنیم که ظاهر ان ضد امپریالیستی و باطن ان در جهت منافع امپریالیسم باشد.هر کاری که قواعد بین المللی را زیر پا بگذارد مردود است و تسخیر سفارتخانه هایی که مطابق قانون تامین امنیت انها به عهده خود ما که میزبان هستیم ، سپرده شده اقدامی غیر اخلاقی و غیر انسانی است.در مورد پولهایی که امریکا بابت ان اقدام از کشور ما بلوکه کرد هم کاشکی چند سطری توضیح میفرمودید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
اگه متن رو به درستی می خوندید می فهمیدید که ایشون دایم الخلسگی رو افتخار ندونسته و با کنایه به صحبت های پورنجاتی حرف خودش رو به خودش برگردونده.
ضمنا اگه مسئولین کشورمون به رهنمودهای رهبری عمل می کردن و اسناد لانه جاسوسی توی کتابای درسی امثال من و شما بود حالا لانه جاسوسی رو سفارتخونه نمی خوندیم. ضمنا شما از کدوم قواعد بین المللی حرف می زنید.منظورتون همون قواعدی هست که اجازه می دی عربستان کودک و زن بی گناه رو توی یمن بکشه یا روزنامه نگار رو قطعه قطعه کنه یا اجازه می ده صهیونیست لعنتی کودک و انسان های بی گناه رو بکشه یا اون قوانین بین المللق که اجازه می ده به قول شما اون مهمترین کشور هواپیمای مسافربری ما رو بزنه و دهها انسان بیگناه رو قتل عام کنه. بیش تر ازین وقت و مجال گفتن تعاریف احتمالی قوانین بین المللی نیست وگرنه ساعت ها هم کمه برای بازگو کردن جنایت های این به ظاهر قوانین بین المللی و حقوق بشر(حقوق آمریکا و استکبار) .ا
جمعی از دانشجویان در اعتراض به خشونت و برخورد دولت فرانسه با مردم، مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند؛
دانشجوی عزیز هفته هاست بیخ گوشتان مردم عراق ریخته اند در خیابان چند صد نفر کشته شدند در تایید اعتراضاتشان ( نحوه اش بماند) آیت الله سیستانی هم در خواست شان را برحق دانسته وخیلی ها زخمی شدند ودرصد زیادی از مردم عراق در این اعتراضات حضور شبانه روزی داشتند بی انکه بخواهیم قضاوتی کرده باشیم سوال می کنم شما ملت همسایه وشیعه را ومسلمان را ول کردید از مردم فرانسه که حتی نمی دانید دارند علیه وضعیت سرمایه داری یعنی برخی از وضعیت مشابه در کشورتان که در برابرش سکوت کرده اید اعتراض می کنند تجمع نموده اید؟!!!! واقعا از قشر دانشجو خیلی بعید ست این همه تعارض وتضاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
گل گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
تناقضش این است کشوری که دشمنی می کند با شما با کشوری که خنثی است را نمی فهمی
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
منظورت از تناقصات چی هست ؟ پلاکارد ها نمایناگر این هست که مردم فرانسه از اداره کشور به در بحث اقتصاد روش سرمایه داری ناراضی هستند و بحث سیاست و شکل حاکمیت سرکوب و ارعاب نارحت هستند .‌پیام معترضین سفارت فرانسه اینها بود . ایا بصرف مخالفت با سرمایه داری چه ارزشی دهرد جایگزین کردن اقا زادها بصرف شعار اخلاقی ایا برای فرانسه پیشرفت صنعت و اخلاق میاورد ؟ جایگزین لیبرال دمکرسی چیزی وجود ندارد بقزه همش ایدولوزی بدون پشتوانه عقلی و علمی هست . همهش حرف و احساس هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
بعثی ها همون افرادی هستن که ۸ سال این کشور رو به خاک و خون کشیدن تعجب میکنم از اینکه یه عده از این افراد طرفداری میکنن و بعد ادعای آریایی بودن و وطن‌ پرستی سر می‌دهند! البته می‌دونم که خیلی از این کامنت ها ها رو افرادی می‌نویسن که داخل کشور نیستن
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
منظور شما اینه فرانسه و غرب هر غلطی کردن بیخیال شیم.این چه منطقیه؟ عراق چه ربطی به فرانسه داره؟ این که باید به عراق پرداخته بشه یا نه یه بحثه و این که مسئله فرانسه که هفته هاست شروع شده و مردم اونجا سرکوب می شن به خاطر خواسته های به حقشون یه بحث دیگست. به شخصیت شما برخورده چون از غرب داره انتقاد می شه؟ در ضمن اگه توی عراق مسئولینش و مراجع عظام اعتراضات رو به حق می دونن اونجا مکرون هیچ حقی برای مردم قائل نیست و هرهفته کتک کاری و سرکوب وجود داره
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
دانشجو نیستند همان هایی هستند که برای هر تجمعی مجوز نمی خواهند کلا کارشان این است
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
تا ببینیم چه میگوید حسین شریعتمداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
ناشناس جان 23.46 میشه بگین چن نفر تو اعتراضات فرانسه کشته شدن و چند نفر تو عراق
باب اسفنجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
آقای محترم کدوم دانشجو؟ کدوم کشک؟؟اگه منظورت این قشر معلوم الحالیه که میرن دانشگاه برای وقت تلف کردن خب معلومه از این بهتر نمیشه
سیدحسن نصرالله گفت: در دوره آقای خاتمی آن‌قدر که به ما و مقاومت کمک شد، قبلا چنین اتفاقی نیفتاده بود و ما از پشتیبانی دولت اصلاحات راضی بودیم.

اصلاخ طلبان روزی کف خیابان شعاردادن نه غزه ونه لبنان و....بلاخره توی جماعت آنها بودند اکنون نان را به نرخ روز می خورند بد جوری .سیاست شان عین دیانتشان ست وبر عکس.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
یکی باید گفت، اصلاح طلب، اصولگرا باید با عمل به کارها ، کارنامه نشان داد

به نظر من که دیگه تمومه ماجرا
کارهای اصلاحاتی ها، همیشه همینگونه است!! خراب
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
ولی کسی سندی نیاورد که ما بفهمیم کسانی که اومدند شعار دادند نه غزه نه لبنان از چه جناحی بودند. فقط دیدیم این شعار رو مرتب کار میکردند و به اصلاح طلبان منتسب میکردند. نمیدونم چرا تو اون مقطع همش تکرار میکردند تا تو مغز ملت فرو کنند که اصلاح طلبان دشمن مقاومت هستند.
کلا بی سند صحبت کردن و فضا رو منقلب کردن عجب کاسبی شده.
ظاهرا چند نفر حقوق ومستمری مکفی دریافت می کنند که در این سایت وچند سایت دیگر کامنت پراکنی کنند .برادر اقلیت نمی تواند در بازی انتخابات پیروز میدان شود واگر هم بشود اعتباری در دنیای امروز ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
اشتباهی منفی دادم
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
فعلا اقلیت سیاست گداری میکند و به اقلیت هم حق انتقاد وارد نیست . دمکراسی به حاشیه رانده شده . اقلیت هم ثروت دارد و زور دارد . اقلیت میگوید من حتی اگر برنده انتخابات نشدم به هر صورتی هست در قدرت سهیم هستم . یعنی شکل جدیدی از دمگراسی در حال معرفی به جامعه هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
دوست اکثریت خودتو لو دادی که یعنی میری سایت های دیگه هم کامنت پراکنی میکنی چهار تا مثل تو باشن چرا نگیم شماها حقوق میگیرید
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
کاربر محترم ۴۹ باکر کن قسم میخورم من فقط سایت تابناک را مطالعه میکنم و برای اخباری که به دلابل امنیتی سیایت تابناک مجوز نشر ندارد از یک سایت خارجی مقایسه میکنم . فقط برای مقایسه هست ولی نطرات خود را در تابناک بدور از توهین هست بیشتر سیاسی نطر میدهم میخواهم میران سواد کتربران‌محترم را محک بزنم و کل کل کنم . توهین نمیکنم . توهین‌میشوم ولی تهمت نمیزنم . من نه اصولگرا هستم نه اصلاح طلب .
حواستون باشه که انتقاد نامجو به معنی تأیید رفتارهای زشت و دروغگویی های صدا و سیما و روزنامه ها و سایتهای شما نیست...
اگر به این حقیر یک خودروی شاسی بلند با سرعت میزد و در میرفت احتمالا الان یا بیمارستان بودم یا بهشت زهرا.ولی خوب شاید برخی عزیزان کرامات ویژه داشته باشند که مردم عادی ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
حرف روحانی درست بوده پارک محل حضور انسان است و کودکان حضور دارن، جای سگ وحشی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
بله اگه بی خبر میومد از روتون عبور میکرد مستقیم بهشت زهرا رفته بودی. طرف دیده اونا سوار ماشین شدن و ماشین راه افتاده و اومده سمتش، معلومه خودشو کنار کشیده ولی مسلما ضربه خورده. تو آشنای اون دخترا هستی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
اگه یه مقداری توی قضاوتامون منصف تر باشیم و یه مقداری اهل تحقیق اوضاعمون خیلی از الان بهتر می شه.اولا ایشون به بیمارستان منتقل شدن و ثانیا ماشین دنده عقب اومده به قصد زیرگرفتن ایشون که مطمئنا آسیبی که توی این حالت یعنی دندهدعقب هست کمتره که البته توی این خبر جزئیات کامل ارائه نشده ولی اگه در قضاوت هامون عجله نکنیم می شه با یه سرچ ساده توی اینترنت جزئیات رو فهمید منتها مشکل اینه جایی که بخواهیم تحقیق می کنیم ولی جایی که آبروی افراد در میونه به راحتی با تمسخر صحبت می کنیم
به نظر شما 140 هزار میلیارد تومان کسری بودجه را چطور می شود جبران کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
هیچی پول های عمرانی را کسر کنند و از بخش غیر دولتی که در بانک ها خوابیده استفاده کنند
ناشناس
| India |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
خیلی راحت با افزایش تورم ومالیات جبران می شود.یک یخچال 7 میلیونی شده 25 میلیون به اضافه 2 میلیون مالیات ارزش افزوده.اصلا تورم خودش یک شیوه کلاسیک مملکتداری است که بعضی از ممالک تازه از ایران دارند یاد می گیرند.
زین پس بجای واژه غریب و نامانوس" پشیز" از واژه اشنا و بی ارزش" تومان" استفاده نماییم!
اون سالهایی که اقاتهرانی در راس کار بود اکثر قریب به اتفاق رسانه ها به خصوص رسانه ملی ،ایشان و دوستانشان را حلوا حلوا میکردند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
چه جوریه که برخی افرادی که در کثیر النماز بودنشون شکی نداریم مثل امام خمینی و مرتضی مطهری و رهبری و....پیشانیشون هیچ تیره گی نداره ولی برخی افراد پیشانیشون جای مهر پینه میبنده؟امان از ترکیب مهر با بخاری
:)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
ایشون (آقا تهرانی)همون آقایی نیستند که گرین کارت و تابعیت دولت فخیمه آمریکا رو دارند؟؟؟؟؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
تهمت گناهه
بعد از مردم مظلوم فلسطین حالا نوبیت مردم مظلوم فرانسه شده...!
سیدحسن نصرالله گفت: در دوره آقای خاتمی آن‌قدر که به ما و مقاومت کمک شد، قبلا چنین اتفاقی نیفتاده بود و ما از پشتیبانی دولت اصلاحات راضی بودیم...
بله شما درست میگین چون وقت انتخابات مجلسه و حضرات دیگه حناشون رنگ نداره باید از نیرنگ بجای رنگ استفاده کرد.
شاید تظاهرکنندگان فراسوی تمایلات چپی داشته باشند
خطاب به آقاتهرانی: دقیقا! مخصوصا قسمت اصولگرایش
اجر بی پایان نصیب مذاکره کنندگان هسته ای در دوره آیت الله حسن روحانی ، فرزندانی که انقلاب شکوهمند ۵۷ را رقم زدند و فریاد زدنند جاء الحق و زهق الباطل
فضای مجازی دست شارلاتان ها ست ؟ سوال ؟ بعد ارتش سایبری با مجموعه روحانیون و سایت های داخلی چکار میکنند ؟ در این فضا میشود روشن گری کرد مطلب کذبی را با دلیل رد کرد اما در این فصای مجازی خصوصا سیاسی و اقتصادی و تاریخی وقتی واقعیت دارد را نمیشود به تحلیل وترونه و کدب تحویل افکار عمومی داد . اگر چنین باشد مردم استقبال نمیکنند
جالبه!
فضای مجازی دست شارلاتان هاست!
فضای داخلی، واقعی در دستان چه کسانی است؟
بعضیا وقتی میخوان درباره نفوذ منطقه ای ایران حرف بزنن ان را فقط به مجاهدتهای خود و همرزمانشان که البته مهمترین عامل است ربط میدهند وسخنی از سیاستمداران و فعالان اقتصادی که پول این موفقتها را فراهم کرده اند نمیزنند. در مورد تسلیهات غرور افرین دفاعی هم این موضوع صادقه
عوامل دولت پاكدست ، مشغول فعاليت شده اند . صرفاً جهت اطلاع عرض مي كنم اين دوره شبيه دوران طلايي دكتر نيست هاااا .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
پاکدستی شماها رو هم دیدیم
شارلاتان ها همه جا هستند نه فقط در فضاي مجازي .
(آقاتهرانی: فضای مجازی دست شارلاتان‌هاست ) بهتر نیست قبل از اینکه این حرف را بزنید اول فضای مجازی را ترک کنید (:
تعجب می کنم به همه خانمها و آقایون بر خورده که چند همسری فلان و فلان .. اولا که وقتی شرع اجازه داده در آزادی بین دو نفر کسی حق دخالت نداره . بعد منظور از جند همسری کی گفته بحث صیغه مطرح ه . بحث عقد دائم ه . حالا شما بقرما اقای فلانی اول به خانواده خودت بگو و بعد به دیگران . به کسی ربطی نخواهد داشت . حتمن اضطراری وجود داره . چرا از فساد می فرمایید . از قضا مرد می خواد کسی رو به عقد دائم در بیاورند تا صیغه را برای فرار رواج بدهند . هر کس می تونه بفرماد .. و زنان مسوول که تا دیروز هیچ کازی از ایشان برنمی امد از ترس شوهر صاحب تریبون بشن و حزف بزنن ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
خودت عقل ندار یچکار درای شرع چی میگوید .اگر این طوره برو 4 تا بگیر ببینم جایت کجاست ..............سطل زباله
لاریجانی اگر راهش را از این تندروها و کاسبان جدا کند و بر علیه شان وارد عمل شود عاقبت بخیر خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
کی میدونه ،شاید صندلی رئیس جمهور را برایش آماده کرده اند ،چونکه صندلی رئیس مجلس را به قالیباف قول داده اند!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
همه رو مثل خودتون فرض نکنید
جمعی از دانشجویان در برابر سفارت فرانسه دست به اعتراض زدند در این اعتراض صمن پوشیدن جلیقه زرد از دولت فرانسه خواستند دست از کشتار مردم بردارد و به خواست و مطالبه مردم عمل کند . سوال ؟ ایا جلوی سفارت روسیه و عراق و چین نمیخواهند اعتراض کنند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
نه ،حالا دیوار سفارت فرانسه را بررسی می کنند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
منظورتان این نیست که تجمع کنیم ؟همون هایی که 8 سال این کشور رو به خاک و خون کشیدن؟
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
منظورم این هست که حکومت چین هزاران نفر تا یک میلیون نفر تخمین زده شده است که به ارودگاه کار اجباری فرستاده شدند تا از اسلام دست بکشن . حتی یک نامه هم به سفارت چین داده نشد . حق وتو مشکلات اینچنینی هم دارد .
باید از این آقای روحانی پرسید که چرا یک روحانی که باید ساده زیست باشد در محله ای زندگی می کند که ماشین ها شاسی بلند و زندگی اعیانی و اشرافی دارند
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
رفته هدایت کنه
ما یکیش رو در محلمون داریم انقدر ساده هست
اون خونه بالاشهرش رو داده به فقرا
یکبار رفتیم خونش برای مرثیه دیدیم مه جا موکته
بعد فهمیدیم فرش هاش رو هم داده واسه اون خونه بالاهه که فقرا استفاده کنند

به فقرای اروپا هم زیاد کمک میکنه و فرزندش رو فرستاده برای کمک یدی
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
اولا کی اینو گفته؟
دوما کدوم روحانی و یا امام جمعه در منطقه بدتری زندگی می کنند و اعیانی نیست.!
سوما اگر اعتراض داری باید به همه اعتراض کنی و نه هدفمند و مشکوک!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
هرچی به ذهنت می رسه نگو که عقده ایی ها با پرچم انگلیس این جور حرف نززنن
از کجای حرف آن آقای روحانی فهمیدی که پولدار و اعیان نشین هست تا حالا تو عمرت ماشین شاسی بلند جلوی در خونه ات پارک نکرده یکمی عقل هم خوب چیزیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
خنده دار بود. از پارک یه ماشین شاسی بلند جلوی در خونه فهمیدی محله اعیانی هستش ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
این قشر هر جا پای میگذارند ماشاالله خیر و خوبی و امنیت و آسایش را برای دیگران به ارمغان می آورند
نمی دونم چرا این دانشجوهای محکوم کننده همه شون ی جوری هستن که شبیه اکثریت دانشجویان نیستند ... ی جورای فقط شواف تداعی می شه نه زبان و پیاگ بدنه دانشجویی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
دانشجو نما نبودند ؟
شما مسئول تبلیغات اسلامی هستید آن هم در یک شهر کوچک و رفته اید در محله حتما شمال شهر زندگی می کنید آیا بهتر نیست بروید پایین شهر میان فقیر و فقرا تا هم این صحنه های سگ گردانی را نبینید بعد ما نفهمیدیم چطور یک نفر را با ماشین زیر می گیرند و او فقط سرش گیج می رود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
از کجای صحبت ایشون شمال شهر رو آوردید؟؟! پارک ماشین شاسی بلند جلوی خونه؟ فقط باید به بعضی از نظرات خندید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
استدلال امثال شما واقعا سقراط رو هم متحیر میکنه
معمولا برای شرکت کردن و نکردن در انتخابات دلیلی می خواد . مخصوصا شیفتگان خدمتی مثل آقای لازیجانی که در حد حرف در مقام ریاست مجلس بسیار وهم آمیز به تهدید دشمنان انقلاب می پروازند .. احتمالا فهمیدن چ خبره ... البته عدم شرکت ایشان کلا یک جزئی مشارکت رو بالا خواهد برد
یعنی اگر یک سگ به یک پارک بیاید تمام پارک و خیابان آلوده میشود؟ پس تمام زندگی روستاییان و عشایر باید آلوده باشد زیرا آن ها هم سگ گله و نگهبان دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
در شهر ۴۰۰ هزار نفری که من زندگی میکنم به علت نداشتن شبکه فاضلاب شهری متاسفانه تمام‌کوچه ها و خیابانهای شهرم‌پر فاصلاب نجس شده است . کفش و لاستیک خودروها پر از فاصلاب هست . فاضلابی که پس از استحمام و دستشوی با مواد سمی پاک کنندها و سفید کننده پس از اشباح کردن چاه فاصلاب خانگی روانه کوچه ها شده است . مسئولان برای اینکه قبل از اینکه جمعیت بالای صد میلیون عبور کند برای این‌مشکل فکر عاجل کنند و بودجه جداگانه اختصاص دهند . شهرها خصوصا در شمال ایران رودخانه ها پر از فاصلاب شهری شدند .
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
اولا بیشتر پیامبران بزرگ چوپان بودند و از سگ‌ گله مجبور به استفاده.ثانیا اگر در خود قران بخواهیم تمثیل بیاوریم اصحاب کهف هستند که سگی همراهشان بوده و اتفاقا ان سگ تمجید شده نه اینکه بگوید چون سگی همراهشان بوده پس نجس شده اند و تقبیه شان کند!.بلاخره اقایان قران کریم را ملاک میدانند یا خیر؟
ناشناس
| France |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
هیچ وقت یک حیوان زبان بسته بی اراده نمی تواند نجاست ببار بیاورد.بلکه عامل تمام نجاست ها انسان های فاسد هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
مغلطه نکن یه مثال از کود حیوانات برای رشد گیاهان استفاده میشه حالا یکی بیاد وسط خیابون یا کوچه بریزه میگی اون خیلی مفیده نباید جمع بشه؟
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
من با هیچ سگی مشکل ندارم و خارج هم بودم . فقط به یک طوال من جواب بدهید : حاضرید در پارکی که سگ قدم زده و هم ادرار کرده و هم مدفوع که اگر بارانی هم بشود پارک مثلا در شمال روی چمن زیر انداز بیندازید ؟ یا حاضرید مدفوع سگ تان را با دست و دستمال جمع کنید و داخل سطل زباله بیندازید . ؟ اینها مشکلات به عینه دیده شده و شهرداری هاست . سگ برای مدفوع کردن و تعیین قلمرو هیچ تربیتی نمی پذیرد فقط در خانه اینکار را نمی کند . من که با این مساله کنار نمی ایم .
ناشناس
| Germany |
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
ناشناس فرنسوي لايك داري بي نهايت
درباره روحانی آمر بالمعروف و ناهی عن المنکر چه بگوییم که تابناک سانسور نکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
خخخخخخخخخخخ
بالا رفتن از دیوار کلا خوب نیست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
ولی آینده بالا رونده را تضمین میکند
کریمی قدوسی ..روحانی دنبال دو قطبی سازی جامعه هست و در چند سال اخیر جامعه به این نتیجه رسیده است که با پول و پلو افرادی را وارد فصای مدیریت و سیاست نکنند ؟ کریمی جون شما خوبی ؟ جامعه در شکل دمکراسی اگر بخواهد ادامه یاید نه اینکه بک قطبی بلکه ۵ قطبی هم باشد که محاسن زیادی دارد . علت مشکلات کشور بخاطر نبودن همین چند قطبی هست . دوم اینکه پول و پلو و نبات و سیب زمینی زمانی جواب میدهد که مردم شعور سیاسی و سواد سیاسی برخوردار نباشند و ان رای را با چند کیلو سیب زمینی میفروشند . اول از طریق علمی فقر و بیسوادی را از جامعه جمع کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
همونایی که به قول تو به سیب زمینی رای دادن چرا چند سال قبلش به دوستان شما رای بالا داده بودن ؟ جز این بود که دوستانتون در تامین همون سیب زمینی مردمو مایوس کرده بودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
تبعه افعانستان چرا باید نماینده مجلی بشود ،؟
اینقدر نادرست بگویند و هیچ
درسته فضای مجازی جهت دهی میشه توسط گروه ها و رسانه ها
شکی درش نیست

گرفتاری ما هم اینه انقدر بد تا کردن با همه ، که عملا از هر نظر که به ذهن بیاد کشور مورد هجمه قرار گرفته
نه طرح سرا نه طرح عمارت رای B رای.
دانشجویان معترض به برخورد دولت فرانسه با مردم بهتر است يك سري هم به سفارت عراق بزنند كه پليس آن تا كنون صدها نفر از معترضين را به قتل رسانده . دولت عراق دهها برابر پليس فرانسه مردمش را كشته در حاليكه جنبش مردم فرانسه يكسال است شروع شده ولي از اعتراض مردم عراق يكماه بيشتر نمي گذرد !! چشمهاي تيز بين اين به اصطلاح دانشجويان ، مصدومين فرانسوي در اروپا را مي بيند ولي صدها كشته مردم معترض بيگناه عراق را در همين نزديكي نمي بيند !!!!!!
خدا را شکر که پس از ۴۰ سال وقفه چند نفر از اشغال کنندگان سفارت امریکا به کار بسیار اشتباه خود اعتراف کردند
متاسفانه جبهه پایداری با تمام ظرفیت و قدرت در حال غبار آلوده کردن فضای سیاسی کشور و سمپاشی و مانع تراشی در کار دولت ، با هدف مال خود کردن مجلس و دولت بعدی هستند !!!؟؟؟
و برای رسیدن به این هدف از هر ابزار و وسیله ای ولو غیر اخلاقی و غیر منصفانه و غیر شرعی بر علیه دولت روحانی سوء استفاده میکند
ولی نمی دانند که از نظر اکثر مردم دولت و مجلس فعلی آخرین فرصت های باقیمانده برای جبران و رفع یا کم کردن کمبودها و قصورها است
و اگر این حضرات ، واقعا نظام و انقلاب و کشور و مردم را دوست دارند !!؟؟
که شخصا شک دارم !!؟؟، باید به آنها کمک کنند و از سنگ اندازی و مانع تراشی حذر کنند .
قطعا اکثریت مردم در انتخابات بعدی ، چنانچه این دولت و مجلس نتوانند مشکلاتشان را بر طرف کنند شرکت نخواهند کرد
و اقلیتی هم که پای ثابت تمام انتخابات هستند قطعا به هر کسی رای بدهند ، به آنها با ان برخوردها و پرونده مشعشع شان در دولت احمدی نژاد ، رای نخواهند داد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
وقتی کسی داخل سیاست شد ودر انتخابات شرکت کرد یعنی خود را به قضاوت مردم می سپارد پس اگر مورد بحث قرار گرفت نباید آن را به حساب غیبت و تهمت بگزارد و فغان سردهد که بی اخلاقی شد بلکه باید جواب بدهد تا بتواند خود را مبرا سازد نه اینکه در این روزگار از هر کی درباره اموال وفرزندانش می پرسی جواب میدهد: پس اخلاقت چه شده
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
قطعا اکثریت مردم در انتخابات بعدی ، چنانچه این دولت و مجلس نتوانند مشکلاتشان را بر طرف کنند شرکت نخواهند کرد .??????????? حالت خوبه? این دولت و مجلس ? رفع مشکل? نظر موافق مردم با این دولت و مجلس?????? کجا زندگی میکنی شما? مطمئن باش مردم برای اینکه دیگه نمونه ی این مجلس و دولت رو نبینند، حتما در انتخابات حضور حداکثری پیدا میکنند.
عده ای در بحث حجاب و عفاف بر آیت الله روحانی خرده می گیرند بنده هم در دوران آقای احمدی نژاد دانشجو بودم و هم در دوره آیت الله روحانی. واقعا در دوران آقای احمدی نژاد داخل دانشگاه حجاب چه برای پسران و دختران معنا یی نداشت. شکر که در دوره روحانی هم حراست دانشگاه ها و هم گشت های ارشاد خیلی خوب با موضوع بی حجابی مبارزه کردند.خوب است عده ای تاریخ انقلاب از آغاز تاکنون را مطالعه کنند و ببینند که آیت الله روحانی و اصلاح طلبان در صف اول دفاع از حجاب و حفظ آرمان های انقلاب و مبارزه با دشمنان داخلی و خارجی بوده اند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
آیت الاه روحانی ....و اصلاح طلبان با پنبه ......اصولگرایان با تندروها با اردنگی و سیلی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
خخخ
جناب اصغر زاده همین الان هم اگر کسی از بالای یکی از این پلهای تهران خودش را آویزان کند یه عده ای هورا میکشند نباید جوگیر می شدید
اون زمان که اقا تهرانی نماینده بود صدا وسیما جوری از ایشان و همفکرانشان تجلیل میکرد که اشک توی چشم ادم جمع میشد. مقایسه کنید با رفتار امروز این رسانه با نمایندگان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
خب اگر نماینده اصولگرا باشی حتما صدا وسیما شما را حلوا حلوا می کند.
آقای اصغرزاده -دیگران نیز از شما لگدمال کردن ملت را یادگرفتند. در هردوجبهه ضربه خوردیم .ضربه ای که شما زدید بدتربود
سیدحسن نصرالله گفت: در دوره آقای خاتمی آن‌قدر که به ما و مقاومت کمک شد، قبلا چنین اتفاقی نیفتاده بود و ما از پشتیبانی دولت اصلاحات راضی بودیم

خداروشکر که راضی بودند.
مهم نیست مردم خودمون راضی باشن مهم اینه که دیگرون راضی باشن

به قول یه بنده خدایی میگفت: خودمون مهم نیست مردم باید بپسندند
ذالنور . اروپاییها هم‌باید هزینه های برجام را پرداخت کنند . نباید فقط ایران یکطرفه هزینه برجام را پرداخت کند و متعهد باشد ...... آفای ذالنور یادمان باشه که حق غنی سازی مال ایران هست این حق و برخورداری از این و عواید ان برای ایران هست . اروپا چه سودی از غنی سازی اتمی میبرد ؟ کسی شرحی بر این سخن ندارد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
دوست عزیز یعنی ما باید تشکر کنیم که حق غنی سازی 3.67 داریم در حالی که برای بعضی نیازها ما به غنی سازی بیشتر محتاجیم و همون کشورها بدون نیاز به اجازه در هر حدی غنی سازی می کنن و سلاح هسته ای دارن بهانه بلوکه کردن سرمایه های کشور جز این نوع طرز تفکره
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
کاربر محترم ۱۸ . منطورم را دوباره تشریح میکنم . اگر غنی سازی حق مسلم ما هست که داریم انجام‌میدهیم . حالا بخاطر اختلاف با امریکا کم کم شرایط و مواضع ایران بسمتی سوق پیدا کرده که غنای بالاتر میرود . منطورم این هست که مشروعیت داشتن اتم برای ایران زیر سوال میرود . اگر امریکا از برجام خارج شد دلایلش را هم گفت و ترامپ‌گفت سودی برای امریکا ندارد . اما ایران‌میخوا۶د هم‌در برجام باشد هم بسمت عنی سازی به مقدار بیشتر از سقف تولید حرکت کند . این ها با هم‌تناقض دارند ما الان باید به یکباره از برجام خارج شویم . گرفتی یا بیشتر شرح دهم
برادر لاریجانی قصد ریس جمهور شدن دارند
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
سلطان حرفهای بی عمل . ایشان فقط محکوم می کنند .
جناب اصغر زاده خودت بهتر میدونی اگه از سفارت بالا نمیرفتید جنگی صورت نمیگرفت و ۸ سال ویرانی و بیش از یک میلیون شهید و مفقود و جانباز برای کشور به بار نمی اورد ؟ البته حماقت مجاهدین ( منافقین )و بنی صدر نیز در بوجود امدن شرایط بی تاثیر نبود .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
قرار بود در عراق هم مثل ایران انقلاب بشه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
برادر سرت رو از زیره لحاف بیرون بیار،جنگ تموم شده، دیگه با این دروغ ها رای نمیارین
ایرانی ها مثل خانواده ها و خانه هایی هستند که در یک محله شلوغ حساب خودشان را از همه جدا کرده اند و آرام زندگی خودشان را می کنند عراق سوریه لبنان تمام خاورمیانه بهم ریخته اینها انگار وضعشان کویت است یک جور قیافه آرامش به خودشان گرفته اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
حسود هرگز نیاسود
جناب روحانی واقعا خدا به شما صبر بده با این جماعت افراطی که از هر تریبونی برای تخریب دولت سو استفاده میکنند ؟؟ طرف ماهی صد و هشتاد میلیون از بیت النالد دریافتی داره بعد دم از خروج و پاره کردن برجام و رد کردن پالرمو میزنه ، تو چی میدونی تو خونه ۳ جوان بیکار داشتن چیه ، تو چی میدونی دخترت چهل ساله شده و نمیتونه ازدواج کنه یعنی چه ؟؟ تو چی میدونی با ۳ میلیون حقوق چطور میشه زنده مونود ، تو جی میدونی تن فروشی بخاطر شکم گرسنه چیه ؟؟ تو چی میدونی شرمندگی پدر نسبت به فرزند چیه ؟؟ نو چی میدونی شرمندگی فرزند پیش والدین چیه ؟؟!! خدا خودت کمک مان کن .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
نه نمیفهه ؟ چون وفتی شکم‌پر باشه . جیب پر پول کار نکرده باشه کی میفهمه . تازه مشکل دیگر این هست که وقتی سواد سیاسی بالا نباشه کلا گوش ها کلا شنوایی نداره . طرف دنبال مطالبه ارمانی خودشان هستند نه ارمان ملت . ما در رای گیری گفتیم‌که چپ راست به کشورها توهین کنید کی گفتیم ؟
لاریجانی تا تابستان سال بعد رییس مجلس است بعد وارد انتخابات رییس جمعوری میشود که البته هیچ نیازی به تبلیغات ندارد زیرا آقای روحانی صندلی را برای ایشان خالی می کنند و علی آقا هم روی صندلی می نشینند و آن وقت یک دولت لاریجانی خواهیم داشت
جناب لاریجانی دوره قبل رای مراجع رو داشت که توانست وارد مجلس بشود

ایشان در تهران ساکن هستن چرا توانایی خود رو در حوزه محل زندگیشان به رخ مردم نمیکشن

شنیده ها حاکی از ان است که از حوزه لاریجان اینبار کاندید خواهند شد

از خدا میخام کمک کنه و شعور و فهم همه ما رشد بیشتری کند

شاید کشور دست ادمهای کارامد تری اداره بشود
پاسخ ها
سیدمحسن
| United States of America |
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
منظور از مراجع کی هستند دیگه الانومرجعی مونده دیگه
جناب اصغر زاده، اگر آمریکا به دولت موقت نزدیک می شد، خوب بود؟ این هم از سیاسیون ما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
احسنت
اگر در تهران نمایندگان کمتر از ۱ملیون رای داشته باشند نباید خود را نماینده مردم بدانند
مسئولان اکنون کشور را به شیوهٔ حسینقلی خانب اداره میکنند ؟، اینهمه تضاد در گفتار ،و رفتار ،و اندیشه از برای چه چیزی میباشد ،؟ آیا مسئولیت داشتن بر مردمی که ۹۶٪ آن فقیر هستند ، افتخار است ؟ آیا برای به یغما بردن تتمهٔ معیشت مردمی فقیر لازم از اینهمه حرف سرهم کنیم ؟،،،
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
منطورت از مسولان کدام‌مسکلان هستند . اگر منطورت دولت هست که فعلا دولت هرچی فریاد میزند و استدلال میاورد که این سخن ملت در پای صندوق رای نبود که الان شماها دنبال گیری میکنید با دوتا تشر و تطمیع و حدیث و روایت به دولت حمله میکنتد . چون دولت حریف ده هزار تریبون در ساسر کشور نیست . روحانی میتواند خودش کانال مستقیم با مردم هر شب صحبت کند
محبوبیت سید حسن ازخیلی از سیاسیون ما بیشتره، او همانند رهبری محبوب ملت است ، خدا خفظ کنه این سید جلیل القدر را ؟،
دمت گرم محسن نامجو
همه آنهایی که گه سفارت آمریکا را اشغال کردند. باید پاسخگوی نسل های آینده باسند
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
خب پاسخگو هستن دیگه، هر وقت میپرسی میگن به توچه
اتفاقا بنظر من حضور قالیباف بهتر از خیلی هاست
ببینید الان فقط شعار وجود داره
هیچ عملی نیست
چرا اقتصاد به این وضع افتاده
چرا هیچ چیز ساماندهی نمیشه
مطمئنم با دیسیپلینی که قالیباف داره قطعا مملکت بهتر اداره میشد
خداکنه بیاد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
اگر منظورت پیشرفت و توسعه سیاسی و اقتصادی و توسعه سیاسی و عدالت و آزادی از نوک لوله تفنگ بیرون نمیاد . اگر بحث علمی داری بفرما گوش میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
دیگه دل بستن به اینها اشتباهه عزیزم
آقای آقاتهرانی همونی نیست که گرین کارت آمریکا داره؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
دقیقاً
تابی در مورد اردوغان او فقط با تجزیه طلبی کردها و تجزیه ترکیه مخالف است.او باید تجزیه طلبان از هر قومی را محکوم کند ولی نماینده او نتها محکوم نکرده بلکه حمایت کرده...
ز عشق ناتمام ما جمال یار مستغنی است /به آب و رنگ و خال و خط چه حاجت روی زیبا را
"چه جوریه که برخی افرادی که در کثیر النماز بودنشون شکی نداریم مثل امام خمینی و مرتضی مطهری و رهبری و....پیشانیشون هیچ تیره گی نداره ولی برخی افراد پیشانیشون جای مهر پینه میبنده؟
آقای آقاتهرانی ، کسی جلوی شما را نگرفته و ورودتان را به فضای مجازی ممنوع نکرده . اگر شما در این زمینه توانایی ندارید خودتان را بروز کنید تا فضای مجازی در اختیار صالحین نیز قرار گیرد .
اقی اضغر زادهها و خانم های ابتکارها .گر از دیوار سفارت بالا رفتید .بچه اها یتان در این کشور منفور چه میکنند ... امریکا بداست برای مردم خوب است برای شما
کسانی که گرین کارت می گیرند وقتی برای اولین بار به آمریکا می روند همانجا در فرودگاه مامور پلیس به آنها می گوید به وطنتان خوش آمدید آقای آقا تهرانی حتما این را تجربه کرده اند چون گرین کارت دارند
فکر نمی کنید شیطان بزرگ برای شیطنت خود و دشمنی با ملّت های ایران و عراق از همان تصاویر ساختگی به عراقی ها هم داده باشد، تا با آن و حیله های دیگر شعله های جنگ و فتنه را بیفروزد؟
خدا را شکر که حداقل آغازگر جنگ نشدیم؟
هر کیس هر حرفی زد که منظورش از همان 4 تا کلمه و بصورت مستقیم قابل استخراج نیست!!!
عزیزم من شخصا با کل کل و یکی به دو و هیاهو با آمریکا موافق نیستم-- با این صورت دشمن ندانستن آمریکا هم یک ساده لوحی بی اندازه است.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
بجای این روضه خوانی اول بگو چرا ۲۶۵ جوان تا امروز در عراق کشته و ۳۶۷۰ نفر زخمی شدند . مگر انها از روز اول نگعتند دولت کنار برود ؟ ها . تو سیاستمداری یا مواجب بگیر که چنین خودت را به نااگاهی در سیاست زدی .
فردوسی فرمود:

ميازار کس را ز بهر درم

مکن تا تواني بکس بر ستم
آقای عباس عبدی، خانم ابتکار و همسر گرامیتان و دود آن عمل شما کماکان به چشم مردم مستضعف و دردمند می رود.
مگه ازسگ بامعرفت ترهم داریم، ما که به پارک میریم سگهاهیچ آزاری به مانمیرسونن
آن موادفروشها راازپارکهاجمع کنید اینها مردم راآزارمیدهند
آقای کریمی قدوسی اگه حامد کرزای رئیس حمهور ایران بشه دیگه تو ول کن دولت بیچاره میشی
البته شارلاتان از نظر هرکس یکجوری تعبیر میشه!!!!!!!!
ملت شریف ایران یکبار برای همیشه این اقایون پرمدعای اصلاح طلب و اصولگرا را از صحنه سیاست این مملکت بریزین دور و یک مجلس جوان و انقلابی تشکیل بدین تا نتیجه اش رو ببینین به خدا من و شما هم تو ایجاد این وضع مقصریم تا کی اسیر جوسازی ها و دعواهای زرگری این به اصطلاح احزاب اصولگرا و اصلاح طلب بشیم تو رو خدا درست انتخاب کنین
خاهشا این بازیای سیاسی رو تموم کنید.ما نه مشکلمون رابطه داشتن یا نداشتن با آمریکاست و نه انتخابات مجلس و نه این کارهای بیخودی.الان مشکل مردم ایران داشتن نون شبه.مسولین اگه کارامد بودند مملکمت رو مدیریبت کنن من به شخصه حاضر بودم یه دیوار کنده دور ایران بکشن و ایران با هیچ کشوری چه خوب و چه بد در ارتباط نباشه.این حرفا همش پرت کردن افکار مردمه واسه از ما بهترون... متاسفم برای خودم...
چی شده این روزا همه از شیخ اصلاحات مینویسن؟دوباره میخواید با تَکرار مردم بیان پای صندوق؟نه عزیزم این خبرا نیست دیگه‌.دوره این حضرات تموم شده.مردم هم هیچ وقعی به چپ و راست نمیزارن
خدا رو شکر که آقای حسن نصر ا.. از ما راضی بودند واقعا چقدر خوشحالم که میبینم انقلاب ما توانسته به این هدف نایل شود.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل