بازدید 23089
۸

سیگنال مهم دولت به سرمایه‌گذاران در بورس

رییس دفتر رییس جمهور گفت: توصیه دولت به فعالان ‎بورس و مردمی که در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند، این است که هیجانی تصمیم نگیرند.
کد خبر: ۹۹۷۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶ 17 August 2020

به گزارش تابناک، محمود واعظی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:

«‌فراز و فرودهای مقطعی ‎بازار سرمایه بخشی از ماهیت این بازار است. توصیه دولت به فعالان ‎بورس و مردم عزیزی که در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند، این است که هیجانی تصمیم نگیرند. سیاست مبنایی دولت حمایت از بازار سرمایه و تقویت آن است.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۸
خودشون هیجانی و البته از روی منفعت شخصی تصمیم میگیرن و اونوقت به مردم توصیه می کنند...
بهتره بگید فراز و فرودهای مقطعی ‎بازار سرمایه بخشی از ماهیت دولت نوسانگیر کاسب هست
ای کاش افراد تازه وارد سواد بورسی خودشونو بالا ببرند، خیلی ها فکر می کنند وارد قمار خونه شدند و دنیال سودهای تخیلی هستند، هنوز نمی فهمند که بازار پیوسته و آرام به سود همه هست اونقدر خودخواه و هیجانی عمل می کنند که سرمایه همه به خطر می افته
کی تموم میشی روحانی
جناب ربیعی . ما برا شما احترام خاصی قائلیم بخاطر متانت وادبتان
ولی واقعا رو حرف های شما دولتمردان نمیشه حساب بلزکرد.الان حدود دوهفنه هست که اقای همتی از مهار نرخ ارز فقط حرف میزنن ولی اتفاق خاصی نیفتاده
واقعا مردم را سرکارگذاشتن
معجزه عددسازی ودستکاری بورس نورچشمی:
امروزبورس درادامه ریزش ۲۶۰ هزارواحدی چندروزاخیربا ۲۰ هزارواحد سقوط دیگر به کانال یک میلیون وهفتصدهزار واحد سقوط کرد اما روند منفی را درچشم برهم زدنی سیخکی مثبت کردند اگرباور نمیکنید به نمودار شاخص امروز نگاه کنید تا به چشم خودتان ببینید چگونه عددسازی میکنند!!!!
از پشت خنجر مي زني و پولشان بطور سازمان يافته پودر ميکني حالا توصيه سخيفانه مي فرماييد. دستکاري در عرضه ها اشکار بود مثلا فولادي که صف چند ميليوني خريد ميشد ظرف يک دقيقه و بطور دستوري به صف فروش چندصدمليوني تبديل کرد که با هيچ منطقي جور در نميايد چون يک دقيقه نه جنگ شده بود نه اخبار منفي براي بازار يا فولاد رخ داده بود و همينطور.... دولت لطف فرمايد حمايت نميکند از پشت خيانت نکند و به دشمنان بورس و سرمايه گذاري خدمت نکند.
نخوایم حمایت کنه کیو ببینیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل