بازدید 51493
دو هزار و صد و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

ماجرای زمین ۳ هزار متری که توکلی آن را خرید / سرپرستی سرقینی بر وزارت صمت قانونی است؟ / نامه مجلس و قوه قضائیه در مخالفت با فروش اوراق سلف نفتی / باهنر: برخی کاندیدا‌ها را باید به کشور‌های استقلال یافته صادر کنیم

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: پاسخ آمریکا به پیشنهاد پوتین درباره ایران / پیش‌بینی حسن رسولی از انتخابات ۱۴۰۰ / و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۹۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳ 16 August 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
مصلی تهران محل برگزاری کنکور شد

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مصلی تهران برای چهار روز از جمله حوزه‌های برگزاری کنکور خواهد بود. هماهنگی‌ها برای استفاده از مصلی و ورزشگاه ها در سایر شهرستان ها در جریان است. امسال به دلیل شیوع کرونا تعداد حوزه ها در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است. کنکور سراسری در پایان هفته با شرکت هزاران نفر برگزار شود./باشگاه خبرنگاران

شکست بی‌سابقه آمریکا در شورای امنیت چطور رقم خورد؟

«رابرت اوبرایان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید درباره رد قطعنامه ضد ایرانی دولت ترامپ در شورای امنیت گفت: رای قدرت های اروپایی در سازمان ملل متحد درباره تحریم ایران مایوس کننده بود و ما امروز باختیم. جمعه شب به وقت محلی، اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد ـ که آنلاین با یکدیگر در ارتباط بودند ـ پس از ساعات طولانی رای گیری، به قطع‌نامه تهیه شده از سوی آمریکا ـ که در پی تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران است ـ رای ندادند و ایالات متحده، تنها توانست یک کشور، آن هم دومینیکن، جزیره ای کوچک در دریای کارائیب را وادارد تا مطابق میلش به این قطع نامه رای دهد. از آنجایی که پیش بینی می شد قطعنامه رای نیاورد، آمریکا ارائه آن به صحن شورا را به تونس و استونی پیشنهاد داد ولی این دو کشور از ارائه آن سر باز زدند. پس از طرح در صحن هم فقط جمهوری دومینیکن رای مثبت داد و خود امریکا. ۱۱ کشور رای ممتنع دادند و چین و روسیه هم رای منفی. سابقه نداشته که آمریکا قطعنامه ای را به شورای امنیت ببرد و بدون وتو، قطعنامه اش شکست بخورد. آرای ممتنع تروئیکای اروپا با توجه به بیانیه هایی که به خصوص فرانسه و انگلیس دادند نشانه خیانت چندباره آن‌ها به قطعنامه و برجام است. انگلیس و فرانسه هردو در بیانیه اعلام رای خود، تاکید کردند که "مشخص بود این قطعنامه حمایت شورا را جلب نمی‌کند."

عراقی‌هایی که اسیر ایرانی‌ها ماندند

شرایط اردوگاه‌ها و رفتار ایرانیان دل خیلی از عراقی‌ها را بُرده بود. همیشه می‌گفتند ایرانی‌ها برحق‌اند و آخر سر معلوم شد فقط حرف نزده‌اند؛ بلکه واقعاً چنین باور دارند. آخر جنگ، حدود ۷ هزار و ۵۰۰ نفرشان رسمی و کتبی به صلیب سرخ اعلام کردند که به کشورشان بازنمی‌گردند.۳ هزار نفر هم اعلام نکردند که بازنمی‌گردند، ولی بازنگشتند. با احتساب تعداد اسرای عراقی که در طول جنگ به ایران پناهنده شدند، حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ اسیر عراقی در پایان جنگ در ایران ماندگار شدند. /فارس

واکنش‌های دنباله دار به رسوایی و شکست سنگین آمریکا مقابل ایران

مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت گفت: شکست رژیم آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل طی یکسال گذشته دومین مورد از شکست این کشور است. نخبگان و فعالان این کشور بدانند که ادامه این وضعیت دستاوردی جز رسوایی و انزوای بیشتر آمریکا نخواهد داشت و امید است با تغییر رویکرد به نفع جامعه جهانی حرکت کنند./میزان

مردم نذر ماسک انجام دهند

حریرچی، معاون کل وزیر بهداشت با حضور در برنامه نگاه یک گفت: برخی جرائم و تنبیه برای افرادی که مسائل بهداشتی از جمله ماسک زدن را رعایت نمی‌کنند، در نظر گرفته شد. جرائمی از جمله توبیخ کتبی، کسر حقوق و انفصال خدمت تا یک سال در نظر گرفته شده است و این مجازات به هیچ عنوان قابل تجدید نظر هم نیست. نباید درخصوص استفاده از واکسن‌ کرونا امید زیادی داشت. ماسک‌های دوخته شده پارچه‌ای تأثیر مثبت خودش را در جلوگیری از انتقال ویروس کرونا می‌گذارد. از مردم درخواست می‌کنیم تا در مناطق محروم نذر ماسک انجام دهند./ باشگاه خبرنگاران
 
سطح هشیاری استاد شجریان تغییر نکرده

هیات مدیره بیمارستان جم تهران در بیانیه‌ای درباره آخرین وضعیت جسمانی استاد آواز ایران اعلام کرد: در راستای اطلاع رسانی به مردم هنردوست و هممیهنان عزیز به استحضار می‌رساند، استاد عزیزمان امروز فشار خون‌شان پایدار، وضعیت تنفسی بهتر، ولی سطح هشیاری ایشان تغییری نکرده است و همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان جم تحت نظر تیم پزشکی است. استاد محمدرضا شجریان روز گذشته (شنبه ۲۵ مرداد ماه) به علت افت سطح هشیاری، افت فشار خون و شوک سپتیک در «آی سی یو» بیمارستان جم تهران بستری شد.

باهنر: برخی کاندیداهای ۱۴۰۰ را باید به کشورهای استقلال یافته صادر کنیم

محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می گوید: با توجه به تعداد زیاد اشخاصی که برای کاندیداتوری ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ مطرح می شوند، ما باید تعدادی از این اشخاص را به کشورهای تازه استقلال یافته، صادر کنیم! از طرف دیگر اینکه عده‌ای می گویند رئیس‌جمهور آینده باید از نظر سیاسی هم راستا با مجلس باشد، مساله‌ای صددرصد تبلیغاتی است. باهنر در پاسخ به این که «برخی کارشناسان و فعالان سیاسی در راستای همین گفته‌های شما معتقدند که همراستا بودن دولت آینده با مجلس فعلی می‌تواند نقش موثری در هم افزایی قوا با یکدیگر داشته باشد؟ با توجه به فرصت چند ماهه که به انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده و نفرات زیادی نیز به عنوان گزینه‌های بالقوه برای ریاست جمهوری مطرح می‌شود، نظر شما درباره اینکه بهتر است گزینه نهایی ریاست جمهوری فردی باشد که از نظر مشی سیاسی نزدیک به مجلس یازدهم باشد، چیست؟» گفت: پاسخ به این سوال را ابتدا با یک شوخی می‌دهم. واقع امر این است که با توجه به تعداد زیاد اشخاصی که برای کاندیداتوری ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ مطرح می شوند، ما باید تعدادی از این اشخاص را به کشورهای تازه استقلال یافته، صادر کنیم! از طرف دیگر اینکه عده‌ای می گویند رئیس‌جمهور آینده باید از نظر سیاسی هم راستا با مجلس باشد، مسئله‌ای صددرصد تبلیغاتی است. همواره زمان انتخابات مجلس عده‌ای می‌گویند که مجلسی باید روی کار بیاید که از نظر سیاسی همراستا با دولت باشد و متقابلاً زمان انتخابات ریاست جمهوری نیز عده‌ای می‌گویند که باید دولتی روی کار بیاید که همراستا با مجلس باشد. اینها سخنان صرفاً تبلیغاتی است که در هر دوره بیان می شود. زمان دولت آقای خاتمی دولت اصلاح طلب و مجلس اصلاح طلب بارها با یکدیگر وارد درگیری شدند. به طوری که چند وزیر دولت آقای خاتمی توسط مجلس ششم استیضاح شد. به همین ترتیب علی رغم اینکه دولت و مجلس در دوره آقای احمدی نژاد از نظر مشی سیاسی به هم نزدیک بودند، در همین دوره نیز مجلس و دولت اختلافات زیادی با یکدیگر داشتند؛ بنابراین، اصلاً این گزاره دقیق نیست.

نامه مجلس و قوه قضائیه به رهبر معظم انقلاب در مخالفت با فروش اوراق سلف نفتی

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمایندگان با این تصمیم دولت مخالفند و معتقدند که این تصمیم (فروش اوراق سلف نفتی در بورس) کشور را بیش از پیش با مشکل مواجه می‌کند. ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: قوای مقننه و قضائیه در نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب ضمن اعلام مخالفت خود با تصمیم دولت مبنی بر فروش اوراق سلف نفتی در بورس عنوان کردند که این تصمیم مغایر با تصمیمی است که در جلسه شورای سران سه قوه برای این منظور اتخاذ شده است. وی افزود: در جلسه شورای سران قوا تصمیم بر این شده تا نفت به صورت واقعی در بورس خرید و فروش شود و نه این که اوراق به فروش رسد و دولت بعدی مقروض شود. نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمایندگان با این تصمیم دولت مخالفند و معتقدند که این تصمیم (فروش اوراق سلف نفتی در بورس) کشور را بیش از پیش با مشکل مواجه می‌کند.

خاتمی: مخالفت گروهی از منتقدان با برپایی مجالس عزاداری از روی عناد است

سید احمد خاتمی گفت: منصفانه می خواهم بگویم کسانی که منتقد هستند و می گویند نباید مجالس عزاداری برپا شود هر چند با رعایت پروتکل ها، اینها بر دو گروه هستند. یک گروهشان کسانی هستند که مغرض نیستند و معتقدند رعایت نمی شود؛ می گویند اگر رعایت بشود عیبی ندارد، ولی چون در عمل چنین امری اتفاق نمی افتد بنابراین برپا نشود. او که با رسا گفت و گو می کرد، افزود: حساب اینها را باید جدا کنیم، همه را به یک چوب نرانیم، عزیزی، تحلیلگری به این مطلب رسیده ما باید او را قانع کنیم که می شود هم مجالس را برپا کرد و هم مجالس را به گونه ای برپا کرد که آسیبی پیش نیاید. او ادامه داد: اما گروه دیگری هستند که انسان به وضوح لمس می کند که مخالفت اینها از روی عناد است، یعنی حتی در زمانی که کرونا هم نبود اینها با این مجالس روی خوشی نداشتند؛ حالا بهانه ای هم پیدا کرده اند که آنچه در دل دارند ابراز کنند. «قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاءُ مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِي صُدُورُهُمْ أَكْبَرُ» من به این مغرضان می گویم نه به آنهایی که دلسوزانه انتقاد می کنند که شما راه به جایی نخواهید برد؛ قدرت مندتر از شما که رضا خان قلدر بود با خشونت می خواست جلوی عزاداری ابی عبدالله الحسین(ع) را بگیرد و نتوانست.

سرلشکر باقری:‌ رویکرد ایران نسبت به امارات تغییر خواهد کرد

سرلشکر باقری: برای کشور امارات به‌عنوان یک کشور عربی و مسلمان چنین رابطه‌ای به‌هیچ‌وجه قابل پذیرش نیست که با رژیم متعرض به قبله اول مسلمین که مردم فلسطین را آواره و مورد کشتار و زندانی قرار داده، ایجاد رابطه سیاسی و اقتصادی کرده و آن را علنی اعلام کند. رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قطعا رویکرد ملت ایران به این کشور همسایه از اساس تغییر خواهد کرد و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی نیز به این کشور با محاسبات دیگری نگاه خواهند کرد و چنانچه اتفاقی در منطقه خلیج‌فارس بیفتد و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران دچار خدشه هرچند اندک شود ما آن را از چشم کشور امارات متحده عربی می‌بینیم و تحمل نخواهیم کرد. وی تصریح کرد: توصیه می‌کنیم که تا دیر نشده است کشور امارات متحده عربی نسبت به این تصمیم تجدید نظر کند و مسیری را ادامه ندهد که به ضرر امنیت منطقه و کشورش باشد که این قابل پذیرش نیست.

علم الهدی: نیروهای مسلح نباید نسبت به جریان‌های آسیب رسان به انقلاب بی‌تفاوت باشند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با اشاره به سخنی از امام خمینی گفت: امام راحل فرمودند نیروی‌های مسلح در جریان‌های سیاسی دخالت نکنند نه اینکه نسبت به جریان‌های آسیب رسان به انقلاب بی‌تفاوت باشند و باید برای دفاع از انقلاب انگیزه و نظر داشته باشند. سید احمد علم الهدی در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اظهار کرد: ناجا بنیان پایگاهی هم برای روحانیت و هم برای جریان‌های انقلابی است. نیروهای مسلح سرنوشت انقلاب اسلامی را رقم می‌زنند. امام راحل فرمودند نیروی‌های مسلح در جریان‌های سیاسی دخالت نکنند، نه اینکه نسبت به جریان‌های آسیب رسان به انقلاب بی‌تفاوت و باید برای دفاع از انقلاب انگیزه و نظر داشته باشند.
 
نقل قولی از قالیباف درخصوص تصمیم سران قوا درباره نحوه فروش نفت

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت، در جلسه غیرعلنی مجلس تاکید شد که هر تصمیمی در ستاد هماهنگی سران قوا باید در چهارچوب مجوز و اختیارات داده شده از سوی مقام معظم رهبری و در راستای قوانین موجود باشد.محمدحسین فرهنگی در جمع خبرنگاران در توضیح جلسه غیر علنی مجلس برای بررسی ساز و کارهای پیش فروش نفت گفت: برخی از نمایندگان ابهاماتی را درباره مسائل مطرح شده در ستاد هماهنگی سران قوا در حوزه اقتصادی بیان کرده بودند که برای توضیح در این باره امروز قبل از شروع جلسه مجلس، جلسه غیر علنی تشکیل شد. ابهامات نمایندگان پیرامون گشایش اقتصادی و مباحثی نظیر عرضه نفت در بورس بود.وی افزود: رئیس مجلس در ابتدا در خصوص مباحث مطرح در ستاد هماهنگی سران قوا توضیحاتی را بیان کرد؛ اینکه در این جلسه کلیات به تصویب رسیده و جزئیات آن به جلسه بعدی موکول شده است. لذا طرح این موضوع قبل از نهایی شدن جزئیات در رسانه ها باعث تعجب شده است.فرهنگی اضافه کرد: روسای کمیسیون های برنامه و اقتصادی و ۱۰ نماینده مجلس به قید قرعه صحبت کردند. محور بیشتر صحبت های نمایندگان پیرامون این موضوع بود که اولا باید مصوبات ستاد هماهنگی سران قوا در محدوده اختیاراتی باشد که مقام معظم رهبری به این ستاد داده است. همچنین باید رئیس مجلس مباحثش را بر اساس تصمیمات مجلس در این جلسه بیان کند. بعد از این صحبت ها رئیس مجلس تاکید کرد که مباحث در چنین چهارچوبی دنبال می شود. به عنوان نمونه توضیح داد که با فروش نفت به صورت مدت دار و اوراق مخالفت شده و مسلم شد که فروش به صورت نقدی و از طریق بورس خواهد بود.
 
کنایه مهاجرانی به ترامپ پس از تنها ماندن آمریکا در شورای امنیت
 
وزیر ارشاد دولت اصلاحات نوشت: ترامپ درباره رد پیشنویس قطعنامه آمریکا در شوراى امنیت هنوز حرفى نزده و از یارى دومینیکن تشکر نکرده!سید عطاالله مهاجرانی در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: «ترامپ که در هر ٢٤ ساعتى ٣٠ تا ٣٥ توییت مى زند! از شیر مرغ و جان آدمیزاد مى گوید کلیپ قطار بازى منتشر مى کند.ببینید قطار من تند مى ره قطار جو بایدن شل! رئیس جمهور آمریکا؟!مع الوصف درباره رد پیشنویس قطعنامه آمریکا در شوراى امنیت هنوز حرفى نزده و از یارى دومینیکن تشکر نکرده!» گفتنی است که کشور کوچک و کم جمعیت دومینیکن تنها عضو شورای امنیت بود که به قطعنامه آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران رای مثبت داد.
 
توضیحات فرهنگی درباره سرپرستی سرقینی بر وزارت صمت

سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس معتقد است که سرپرستیِ سرپرست جدید وزارت صمت تابع زمان سه ماهه نیست و تا زمان معرفی گزینه جدید، وی می‌تواند سرپرست این وزارتخانه باشد.محمدحسین فرهنگی سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به انتصاب سرپرست جدید وزارت صمت از سوی رئیس‌جمهور، گفت: مهلت سه ماهه برای سرپرستی وزارت صمت، طبق اصل 135 قانون اساسی فقط یک بار است و امکان تمدید آن طبق قانون وجود ندارد.وی افزود: صحبت از این نیست که در مدت زمان سرپرستی سرپرست جدید(سرقینی) دوباره سه ماه دیگر از صفر شروع شود، باید برای این امر از رهبری مجوز بگیرند که قاعدتا اقدام کرده‌اند.سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس اضافه کرد: به دلیل اینکه اموراتی است که نیاز به امضا و بحث‌های خاص حوزه مالی دارد که لازمه‌اش مجوز داشتن سرپرست است، لذا بحثی از سه ماه دیگر نیست، همان مهلتی است که از رهبری می‌گیرند تا فرد جدیدی را تعیین و به مجلس معرفی کنند.فرهنگی در پایان خاطرنشان کرد: فعلا سرپرست فعلی وزارت صمت در مسئولیت خودش قرار دارد تا فرد جدیدی از سوی آقای رئیس‌جمهور به مجلس معرفی شود، مدت زمان سه ماهه سرپرستی برای وی مطرح نیست، قاعدتا زمان معرفی گزینه جدید برای وزارت صمت از سوی دولت به مجلس نیز نباید طولانی باشد.
 
اظهارات خاتمی درباره ماجرای اصلاح قانون مطبوعات در مجلس ششم

برادر رئیس دولت اصلاحات مطالبی را در مورد ماجرا اصلاح قانون مطبوعات و حواشی پیرامون آن در مجلس ششم بازگو کرده است.محمدرضا خاتمی برادر رئیس دولت اصلاحات و نماینده تهران در مجلس ششم در مورد اصلاح قانون مطبوعات در مجلس ششم می گوید: «از روزی هم که پا به مجلس گذاشتیم با کمک وزارت ارشاد و بخش‌های دیگر مرتبطی که وجود داشت و با بهره‌گیری از کارشناسان طرح اصلاح قانون مطبوعات را به مجلس ارائه دادیم. این طرح روند قانونی خود را طی می‌کرد. یعنی ابتدا در کمیسیون مربوطه درباره آن تبادل نظر و اصلاح می‌شد و بعد به صحن علنی مجلس می‌آمد. مدت‌ها هم طول کشید تا طرح برای بحث در صحن مجلس آماده شود؛ تا‌جایی‌که یادم هست کلیات آن هم در صحن علنی تصویب شد اما روزی که قرار شد ما وارد جزئیات و اصلاح بند‌بند آن شویم، در هیئت‌رئیسه هم بحث‌هایی در‌این‌باره شد. آقای کروبی هم گفت که من بر اساس حکم حکومتی اجازه نمی‌دهم این طرح در مجلس بررسی شود ولی ما این اقدام آقای کروبی را قانونی نمی‌دانستیم و می‌گفتیم فوقش ما این طرح را تصویب می‌کنیم و شورای نگهبان آن را رد می‌کند».
 
ماجرای زمین ۳ هزار متری که توکلی آن را خرید

توکلی در مصاحبه‌ای ماجرای زمین ۳ هزار متری که برای اهداف آموزشی خریداری شده است را بازگو کرد. توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفت: فکر می‌کنم سال ۶۹ بود که به حضرت آقا نامه‌ای نوشتم و پیشنهاد کردم با حمایت مالی، ۳۰۰ دبیرستان در کشور بنا کنیم و دانش‌آموزان مستعد، به‌ ویژه از طبقات مستضعف را برای ورود به دانشگاه آماده کنیم. آقا فرمودند من توان مالی این کار را ندارم. بنده و آقای فرشیدی، وزیر اسبق آموزش و پرورش و امیری‌مقدم، عضو هیات علمی دانشکده علوم دانشگاه تهران تصمیم گرفتیم خودمان از کم آغاز کنیم. زمینی با کاربری آموزشی به مساحت کمی بیش از ۳ هزار مترمربع در سعادت‌آباد را شناسایی کردیم و از رهبری درخواست کردم از آنجا که موسسه وقف می‌شود و سهمی از ظرفیتش به خانواده‌های مستضعف که آنجا هم بودند، اختصاص می‌یابد و هزینه ساخت را از خیرین می‌گیریم و با نرخ دولتی اداره می‌کنیم، اجازه دهند بهای آن را به قیمت روز و بدون تخفیف در ۱۰ سال بپردازیم. ایشان به همان شروط پذیرفتند. ما هم تقریبا به همه شرط‌ها عمل کردیم. البته همین تقسیط امتیاز کمی نبود، ولی یک وجب آن هم ملک کسی نیست، البته اگر امروز بخواهم نظر مشورتی بدهم، ممکن است نظر دیگری بدهم.
 
پاسخ رهبر انقلاب به یک سوال درباره رانت اطلاعاتی در بورس

مقام معظم رهبری در پاسخ به استفتائی، استفاده از اطلاعات اقتصادی به صورت غیر قانونی یا به‌ گونه‌ای که موجب تضییع حقوق دیگران شود را جایز ندانستند.
کانال فقه و احکام رهبر معظّم انقلاب اسلامی در شبکه‌ مجازی جدیدترین استفتائات معظم‌له را درباره رانت اطلاعاتی در بورس منتشر کرده است.
سؤال: استفاده از رانت اطلاعاتی در بورس چه حکمی دارد؟
جواب: استفاده از اطلاعات اقتصادی به صورت غیر قانونی یا به‌گونه‌ای که موجب تضییع حقوق دیگران شود، جایز نیست.
 
فعال اصلاح‌طلب: افرادی مانند «ظریف» باید کاندیدای اصلاح‌طلبان باشند

تحلیلگر سیاسی اصلاح‌طلب، گفت: آن‌هایی که امتحان خود را پس داد‌ه‌اند مانند عارف و معین و یا دیگران حضورشان اصلاً فایده ندارد، گزینه اصلاح‌طلبان در انتخابات باید یک چهره اصلاح‌طلب معتدل باشد و سران نظام هم او را قبول داشته باشند، در نتیجه فردی مانند ظریف باید وارد عرصه شود و اصلاح‌طلبان باید روی چنین شخصیتی، سرمایه‌گذاری کنند.مهدی آیتی نماینده اسبق مجلس و تحلیلگر سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص حضور جریان اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ گفت: اصلاح‌طلبان می‌دانند که شانس زیادی برای آینده نزدیک و انتخابات ۱۴۰۰ ندارند اما اگر تصمیم بگیرند که در صحنه حاضر شوند و به عبارتی در انتخابات خودی نشان دهند به نوعی که این حضور در انتخابات به معنای تداوم حیات و فعالیت این جریان سیاسی باشد، با توجه به اینکه امکان پیروزی آن‌ها در انتخابات بسیار کم است و نمی‌توانند روی گزینه برنده شرط‌بندی کنند، باید گزینه‌شان کسی باشد که قطعا دوم شود تا حیثیت اصلاح‌طلبان برای آینده به مخاطره نیفتد.
 
پیش‌بینی حسن رسولی از انتخابات ۱۴۰۰

حسن ‌رسولی گفت‌: حمایت اصلاح‌طلبان از حسن روحانی بدین سبب صورت گرفت که فضای عمومی و سیاسی کشور متاثر از حوادث انتخابات ۸۸ به شدت امنیتی و ناپایدار بود. در آن موقعیت تشخیص این بود که روحانی با توجه به سابقه امنیتی و تجربه‌ای که در مذاکره‌های بین‌المللی دارد‌ می‌تواند کشور را از بن‌بست خارج کند.اصلاح‌طلبان و روحانی کمافی‌السابق رابطه‌ای توأم با فرازونشیب‌های بسیار دارند. این جریان که در دهه ۹۰ موفقیت در انتخابات را تجربه کرد، حالا در شرایطی به استقبال انتخابات ۱۴۰۰ می‌رود که حدود ۶ ماه پیش کشور با فضای سرد انتخاباتی مواجه شد تا اصلاح‌طلبان اکنون نگرانی زیادی داشته باشند.حسن ‌رسولی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین در این‌ باره اظهار داشت: حمایت اصلاح‌طلبان از حسن روحانی در شرایط ویژه‌ای صورت گرفت. اساساً این حمایت بدین سبب صورت گرفت که فضای عمومی و سیاسی کشور متاثر از حوادث انتخابات ۸۸ به شدت امنیتی و ناپایدار بود. در آن موقعیت تشخیص این بود که روحانی با توجه به سابقه امنیتی و تجربه‌ای که در مذاکره‌های بین‌المللی دارد‌ می‌تواند کشور را از بن‌بست خارج کند. به همین دلیل از ایشان حمایتی بدون چون و چرا به عمل آمد. حالا هم که شرایط به ‌هم ریخته و نارضایتی عمومی به بالاترین حد خود رسیده است، جریان سیاسی اصلاحات باید مسئولانه و صادقانه مسئولیت این حمایت را بپذیرد.
 
ترامپ یکباره مهربان شد!

رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده که موضوع عفو «ادوارد اسنودن» را مورد بررسی قرار خواهد داد. این اظهارات ترامپ برخلاف ادعاهای قبلی او علیه اسنودن صورت گرفته است.به گزارش گاردین، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده که موضوع عفو «ادوارد اسنودن» را مورد بررسی قرار خواهد داد.این موضوع را ترامپ در نشست خبری در روز شنبه اعلام کرده و گفته است که در ارتباط با پرونده اسنودن اطلاعات زیادی ندارد، اما این موضوع را با جدیت بررسی خواهد کرد.اسنودن پیشتر در سال ۲۰۱۳ در زمان باراک اوباما، دولت آمریکا را به جاسوسی و شنود مکالمات تلفنی شهروندان متهم کرده بود و پس از آنکه تحت تعقیب قرار گرفت به روسیه پناهنده شد.اظهارات ترامپ درباره بررسی امکان عفو اسنودن در حالی مطرح شده که کمتر از سه ماه دیگر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برگزار خواهد شد و پیش از این بارها ترامپ با ابراز انزجار از اسنودن، او را جاسوسی توصیف کرده بود که باید اعدام شود.
 
اظهارات مقام دولت بوش درباره تحقیر ترامپ توسط ایران

مقام سابق آمریکایی از رویه ترامپ در قبال ایران انتقاد کرد. نیکلاس برنز، معاون وزیر خارجه آمریکا در دوران جورج بوش در توییتر خود نوشت: شکست تحقیر کننده ترامپ در رای‌گیری تحریم‌های تسلیحاتی ایران در شورای امنیت بیانگر انزوای آمریکا در دوران ترامپ است. اوباما و بوش توانسته بودند جهان را علیه ایران متحد کنند. اما ترامپ یک پیروزی بزرگ نصیب ایران کرد که شایسته آن نبود.
 
سخنگوی بورل: آمریکا نمی‌تواند از «مکانیسم ماشه» استفاده کند

سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز درباره فعال کردن «مکانیسم ماشه» گفت: از آنجا که آمریکا از برجام خارج شده است توانایی فعال کردن «مکانیسم ماشه» را ندارد.سخنگوی بورل گفت: «آمریکا یکجانبه در ماه می ۲۰۱۸ از برنامه جامع اقدام مشترک خارج شده و هیچ مشارکتی در ساختارها و فعالیت آن نداشته است. به همین دلیل نمی‌توان آمریکا را عضوی از برجام دانست».«رادیو فردا» به نقل از این منبع آلمانی نوشت: «بنابراین ما این نکته را در نظر داریم که آمریکا در جایگاهی نیست که بتواند به مکانیسم‌های مخصوص طرف‌های برجام ( از قبیل مکانیسم ماشه) رجوع کند».
 
پاسخ آمریکا به پیشنهاد پوتین درباره ایران

وزارت خارجه آمریکا در واکنش به پیشنهاد رئیس جمهور روسیه برای برگزاری نشست آنلاینی درباره ایران گفت که شورای امنیت سازمان ملل بهترین مکان برای بحث درباره تحریم تسلیحاتی ایران است.سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به طرح پوتین برای برگزاری نشست آنلاین به همراه اعضای برجام برای بررسی تحولات خلیج فارس و ایران گفت که آمریکا معتقد است که شورای امنیت سازمان ملل بهترین مکان برای بحث درباره تحریم تسلیحاتی ایران است. به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: «آمریکا طی ۱۹ ماه پیش به دنبال بحث و مذاکره با روسیه و دیگر اعضای شورای امنیت سازمان ملل برای تمدید تحریم تسلیحاتی سازمان ملل است. روسیه بار‌ها مدعی شده که هیچ گونه اساس قانونی برای بحث درباره تمدید تحریم تسلیحاتی در شورای امنیت سازمان ملل وجود ندارد و از مذاکره درباره هرگونه پیش‌نویسی که ما پیشنهاد داده‌ایم خودداری کرده است.»وی اضافه کرد: «آمریکا قاطعانه معتقد است که شورای امنیت بهترین مکان برای بحث درباره تمدید تحریم تسلیحاتی بوده و ما مزایای ۱۳ سال سابقه شورای امنیت در این زمینه را نیز داریم.»
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۸
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۵۱
اقای ظریف باید توضیح بدهد که چرا در ان سالی که برجام امضا شد ایشون مخالفت کردن با لغو تحریم تسلیحاتی در همان سال که حتی روسیه و چین هم خواهان لغو در همان موقع بودن و وقتی با مخالفت ایران روبرو شدن تعجب کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
مشکل اینجاست که بعضیا اظهار نظر تندروهای امریکا و اسراییل و چینیها و روسها را درباره برجام باور میکنند اما حاضر به شنیدن سخنان ظریف نیستند
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
هر مزخرفی شنیدی تکرار نکن گله من
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
یه سوال : جدا و واقعا این حرفا رو از کجا درمیارید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
اقای ظریف خیلی چیزها می گفتند که با گذشت زمان خلاف ان ثابت شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
از مذاکره کننده ارشد امریکا در برجام
این خانم سحر قریشی مگر مسلمان نیست که با این حجاب بد در این صفحه تبلیغش را گذاشته اید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
در کجای قران حجاب اجباری شده ؟؟
در قران حجاب فقط به همسران پیامبر و زنان مومن توصیه شده نه اجبار
در هیچ جای قران و سیره ی نبی از مجازات برای عدم رعایت حجاب صحبتی نیست
در هیچ کشور مسلمانی هم حجاب اجباری نیست
حتی مهد اسلام عربستان
این حجاب اجباری بدعتی است که شماها وارد قانون مملکت کرده اید و بیشتر از این موفق به تحمیل آن نخواهید بود
باور نمی کنی یه سر به خیابانها بزن
هر کس اعتقاد قلبی داره مراعات می کنه و مابقی هر طور صلاح می دانند تردد می کنند
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
دو میلیارد دیگه مسلمان هم تو دنیا هستن. سرتو بنداز پایین مواظب گناهان خودت باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
شما مواظب مسلمانی خودت باش....چشاتودرویش کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
ناشناس 21:43
امثال شما در قرن های قبل رفتند در دین مسیح تحریف کردن و حجاب را کم رنگ کردن ولی هنوز نتوانستید در قران تحریف کنید
این را گفتم تا نخواهید نظر شخصی خودتان را به دین ربط بزنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
به خاطر همین است منجی عالم می اید تا بساط ان مسلمانان و غیر مسلمانان که دارند بی حیا می گردن را به راه راست هدایت کند چون باید رفتار ضد خدایی گسترش پیدا کند تا دلیل بر ظهور باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
باید از دستگاه نظارت که مجوز میدهد سوال کنید که چرا قانون مصوب کشور را مخدوش می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
کسی که از بین ده ها مطلب این صفحه فقط حجاب یک خانم را میبینه قطعا بیمار میباشد که باید درمان شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
ناشناس 22:38
شماها قران را تحریف کرده اید
همینجا آیه ای که حجاب را اجباری کرده و آیه ای که مجازات بی حجابی را تعیین کرده بیاور که همه روشن شوند
در ضمن فقط روسری زنها از دستورات اسلامه ؟؟
حرام خواری و ویژه خواری نکردن و دروغ نگفتن و رباخواری نکردن جزو اسلام نیست ؟؟
منجی میاد حجاب به سر زنها کنه یا بساط حرام خواری و به بدبختی کشاندن ملت را جمع کنه ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
اگر از قرآن اطلاعی ندارید بروید و مطلع شوید. حجاب در قرآن تاکید شده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
ناشناس 10:53
دوراخن ادعاهای بی اساس گذشته
همین جا اون آیه ای که خداوند حجاب را اجباری اعلام کرد بیاور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
خخخه
ایه بیار که مجازات دارد!
خیلی چیزها در قران مجازات ندارد مانند دروغ ولی در قانون کشور اگر شهادت دروغ بگویی کارت به زندان می کشد و خیلی چیزهای دیگر
در ضمن یکی از چیزهایی جمع خواهد توسط منجی بی حجابی است و خطاب به نظر اخری بارها گفته شده و برو در قران بخون با متن صریح فارسی ان
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
مسلمانی و انسان خوب بودن مگر فقط به حجاب هست ؟ پوشش،در حد معمول و مقدور برای انسان برای عورتین جایزهست پوشیده شود . ولی نه سر و صورت و دست و پا . تو فرهنگ کجا را تبلیغ میکنی .
1
اگر تند روهای مثلا ضد امریکایی مثل کیهان اجازه بدهند ما در دنیا یکی دو کشور دوست داشته باشیم خیلی هم بد نیست.مثلا اگر با چین و کره شمالی دوست بودیم و روی انها تاثیر داشتیم از اقای اون خواهش میکردیم تا در اکتبر امسال یک ازمایش موشک اتمی انجام بدهد تا سورپرایز اکتبر امسال باشد. بیگمان اقای اون با این کار و دهن کجی به ترامپ و تحقیر او میتواند روی انتخابات امریکا تاثیر بگذارد و رقیب او میتواند حاصل ۴ سال لاف زدن ترامپ درباره مذاکره موفق با کره شمالی را به باد استهزا بگیرد و این روی رای اوری او تاثیر خواهد داشت. بایدن در مقابل ترامپ که میگوید اگر او ببرد امریکاییها باید چینی صحبت کنند میتواند بگوید مگر این ۴ سال که ترامپِ روسی برده مردم امریکا روسی صحبت میکنند؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
تابناک امتیازات منفی رو برای این پیام طوری تنظیم کرده که اگر 1 منفی بدی 22 تا میاد روش و اگر1 مثبت بدی فقط 1 مثبت میگیره.
وای چه خبر مهمی که دیروز از بستری می گوید و الان از سطح هوشیاری حتما فردا از نان خوردن !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
برای تو مهم نیست برای اکثر مردم مهمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
ناشناس ۲۱:۴۳ از طرف خودت صحبت کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
روزی که شجریان را با اونور آبیهادیدم برایم مرد حتی ربنا ی وی را اگر جای بشنوم یاد گوگوش می افتم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
ناشناس 23:20
تو تتلو گوش کن !
می دونی که !
موسیقی فاخر به شماها نیامده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
برای اکثر مردم اصلا یادشون هم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
موسیقی فاخر زمانی فاخر است که ادمش هم ادمی فاخر باشد نه این که هم پیاله ضد ایرانی ها بشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
چه میفهمی موسیقی چیه ! هم پیتله مردم و نظر مردم شده و نه اقلیت هفت درصدی اتوبوسی !!!
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
خدا رحمتش کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
نه شجریان ، نه تتلو، نه موسیقی فاخر، نه موسیقی سبک فلان و نه نوحه برا خیلیا توش هیچی نمیجوشه مخصوصا وقتی ته شهری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
چه نظریه مهمی بگوئید ثبت جهانی کنند .هر کس که همراه و همفکر شما نباشد بی ارزش و بد هست و فقط شما و هم مسلکانتان حق زندگی و هر کاری دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
مردم برای انتحابات ریاست جمهوری 1400 هم اصلا خیالشون . نیس ولی ببینین چقدر خبر براش میگذارن. این به اون در
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
مهمترین خبر همین بود زیرا ایشان هنرمند ماندگار در تاریخ هنر ایرانند.
مهاجرانی اگه تو درباره منشی خودت توییت کردی ترامپ هم درباره دومینیکن توییت میکنه
اینم از توکلی.سه هزار متر زمین، مدرسه، مستضعف، سعادت آباد، دیده بان شفافیت!!!!. با این چند کلمه جمله بسازید...
پاسخ ها
محمد
| Germany |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
مدرسه‌ای که سهم خاصی از آن مربوط به مستضعفان بوده وقرار بوده در سعاد‌ت‌آباد تاسیس بشه!!!
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
حتما مستضعفان فرزندان مسئولان بوده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
محله مستضعف نشین سعادت آباد و محله مستکبر نشین یاقچی آباد!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
بنده هر زمینی را به قیمت روز با اقساط ده ساله خریدارم
آقای توکلی که اقتصاد خوانده ای در مملکتی که تورم حداقل 20 درصد داری این خرید یعنی چه ؟
یعنی نهایتا 50 درصد قیمت را داده باشید ( خودت محاسبات ریاضی را نجام بده )
من دقیقا از ماجرا اطلاع ندارم ولی روال رانت خواری معمول اینطور است که دو سال بعد 300 متر از این 3000 متر را با مجوز مسکونی در سعادت آباد می فروشند و با افزایش قیمت زمینی که خورده و معمولا تغییر کاربری ای بواسطه نفوذ میسر شده پول زمین مفتی که خریده اند را می دهند و بقیه اش را هم خرج ساخت می کنند (مثلا)
حالا کردی، دیگه نگو من هیچ رانتی استفاده نکرده ام ، بگو آره من هم خورده ام ولی حالا می گم اشتباه کردم. (به مردم دروغ نگو)
من این را برای شما نوشتم چون به کاری که می کنید و شفافیت و اعتقاد دارم و الا برای آنها که می خورند و می روند فک زدن حرام کردن وقت است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
چه ربطی دارد
این همه ادم بدون پشتوانه با هیچ شروع کردن ولی الان میلیارد هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
وقف شده یعنی مال کسی نیست .
وقف یعنی حتی یک مترش هم مال آقای توکلی نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
سعادت آباد مگر محله فقرا و مستضعف است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
مگه مسولین مناطق دیگری مانند حاشیه های تهران و کوره پزخانه ها و حتی مناطق اطراف بازار را می شناسند؟!!!!!!!!!!1
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
اول یک کلاس درس مثلا اول ابتدایی توش می سازیم 4*8 متر کافیه بعد دورش رو دیوار میکنیم 3000 متر دور دیوار مدرسه بعد یه استخر پرورش ماهی بعد یک پارک با تاب سرسره الاکلنگ و .. بعد یه باربیکیو بقیشو یه برج می سازیم 45 طبقه پایینش هم تجاری می کنیم حالا دیوار و برمیداریم اگه می تونی کلاس درس رو پیدا کن؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
واقعا که چرا توکلی در یافت آباد برای مستضعفان دبیرستان نساختند !!!!!؟؟؟؟
2
جناب توکلی درباره اینکه در پیش مردم دروغگو شده اید درست و راست فرمودید.در قدم اول پیشنهاد میکنم حجاب اجباری که در هیچ کجای شرع و قران وجود ندارد و هیچ مجازات الهی برای رعایت نکردن ان تعیین نشده، ازاد شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
خخخه
قران را اول بخون و از استادان ان هم سوال کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
وقف شده یعنی این که مال آقای توکلی نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
آقای ناشناس در پاسخی که دادین. تو مملکت فقط مسلمان زندگی نمیکنه اونا حق انتخاب ندارن؟ اونا که مسلمون نیستن به قران گوش بدن. ضمنا در همین قران
بر فرض
محال هم که حجاب را اجباری اعلام کرده باشد خدا
میفرماید لا اکراه فی الدین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
قوی تریتن آیه در مورد حجاب آیه 31 سوره نور است که حجاب را به زنان مومن توصیه کرده نه اجبار
این آیه در سال ششم بعثت نازل شده که حجاب در آن زمان اصلا موضوعیت نداشته چون هنوز انسانهای کاملا عریان در سطح شهرها و روستاها تردد می کرده اند و دغدغه ی پیامبر پوشاندن عورت مردم بوده
یه کم مطالعه کن
حجاب شرعی در عصر پیامبر نوشته ی امیر ترکاشوند با سند و مدرک از قران و منابع معتبر شیعه و سنی اثبات می کنه حجاب اجباری بدعتی بوده که سالها بعد از فوت پیامبر و ائمه توسط یک سری از علمای بسیار تند رو در جنوب لبنان ابداع شده و قرنها مورد توجه نبوده تا زمانی که در زمان صفویه این علما به ایران دعوت شدند و .....
برو مطالعه کن داداش
منابع دیگه هم هست سرچ هم بکن
هر چیز صدا و سیما و کیهان گفتن درست نیست پسر خوب !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
حجاب جزو اصول دینه یا فروع دین ؟؟
شماها اصول و فذوع دین را در جامعه مستقر کرده اید که فقط حجاب براتون مهم شده ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
اگر اشتباه نکنم اقای توکلی تو خیابان کوهستان شهرک غرب هم یه ساختمان چند طبقه داره البته مطمئن نیستم کسانی که دنبال شفافیت هستن از جمله خودشان شفاف سازی کنن
خدایا الان توکلی باید ۳۰۰ میلیارد تومان زمین داشته باشه من به نون شب محتاج باشم؟ این چه دنیاییه خدا زیر و روش کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
ایشون پسر خاله ی لاریجانی ها هستند
من و شما پسر خاله ی کسی هستیم ؟؟
پسر خاله ی مهم داریم ؟؟
نداریم دیگه !
پس هیس !
پسر خاله ندارها فریاد نمی زنند !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
اگه دقت داشتین می دیدین که در متن نوشته شده موسسه وقف می شود پس مالکیتی وجود ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
حالا تو این همه مدت که ازش گذشته چند تا مدرسه توش ساختی و چند تا دانش آموز مستضعف رو برای تحصیل تو این محله مستضعف نشین به درس گماشته اید؟ همیشه پیشنهاد میشه داد مهم عمل کردنشه
خخخه
افراد ورشکسته دوباره بیایند که باز کشور فروشی کنید چون از نظر انها با یک کلید ما را نابود می کنند و می روند دانش کشور را بتن می ریزند؟
تمام شد ان دوران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
ان دورانی که گفتی دو سال و نیمه که تمام شده اکنون از دوران جدید لذت ببرید
3
جناب باهنر پیشنهاد میکنم از جمله نامهای صادراتی به ان کشورها یکی هم جناب لابی من باشند که برای همیشه بودن ؛قابلیت خوبی برای غش به چپ و راست دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
به نظرم همراه اینها خود آقای باهنر رو هم بفرستین شاید با هنرهاشون گلی به سر این تازه استقلالیها زدند. برای مملکت خود ما که گلی به سر ما نزدند
امارات با این کار ناپخته بیچاره شد و اگر بخواهد پایگاهی برای اسراییل باشد از حالا کاخ های شیشه ای که تو هم خالی است فرو خواهد ریخت چیزی که قبلا کاری با انها نداشتیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
الان داری تهدید می کنی ؟؟
شما ؟؟؟
اونها هم نشسته اند تا شماها به کشورشان تعرض کنید !
ناشناس
| Romania |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
با همین امارات قطع رابطه کنید تا اوضاع اقتصادی خودتان را فلج تر کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
بله که تهدید می کنیم وقتی دارند برای تجزیه طلب ها و تروریست های دم مرز پول و سلاح می فرستند تا امنیت کشور را به خطر بیاندازند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
در ضمن بنشینند یا ننشینند فقط یک حرکت از طرف خودمان انجام دهیم به بیابان بر می گردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
یکسری قطع رابطه کردن دیدن چه اتفاقی افتاد خودشان امدن جلو و گفتند همکاری می کنیم با شما ایرانی ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
چرا بیچاره شد؟ مگر به جز ما کسی در جهان مخالف است؟؟
ناشناس
| - |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
فکر می کردم عده ای که خودشان را ایرانی می دانند در مقابل عملکرد خصمانه اماراتی ها که حتی خواهان جداشدن بخشی از میهنمان هم هستند موضع بهتری بگیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
آهای دلسوزان مسلمانان مظلوم در دنیا
بدانید که در چین ۲۰ سال است که چینی ها دارند ۲۰ میلیون نفر از مسلمانان اویغور را
زندانی و شکنجه و مقطوع النسل میکنند
و روسها دارند ، میلیونها مسلمان در چچن و تاتارستان روسیه را زیر فشار و سانسور و شکنجه ۳۰ ساله هستند
مظلومیت فقط شامل فلسطینی
ها و یمنی ها نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
اهای دلسوز کشورهای روسیه و چین
کمتر از افراد مغرض و رسانه هایی که می گویند افراد در ایران دارند شکنجه می شوند به خاطر دین وحالا علیه چین حرف می زنند گوش نکنید
در ضمن شکنجه چه ربطی به تغییر هویت یک ملت داشت؟
شورای سران قوا را باید منحل کنند چون الان بیشتر از این که به نفع کشور باشد باطرح هایی که دولت می دهد بیشتر برای کشور دردسر درست می کند
آقای دکتر توکلی که مسوول تشکیلات شفاف سازی هستند . به طور شفاف و با کلمات معین بفرمایند تکلیف سه هزار متر زمین که الان هر متر ان بالای صد میلیون تومان هست چه شد و چه استفاده ای می شود از آن . و در مرحله بعد با شفافیت بفرمایند سند آن زمین به نام چه کسی و یا چه نهادی هست . قاعدتا باید به نام موسسه ای باشد که ایشان می گویند و به نام خود ایشان نباید باشد و در مرحله بعد تصویر سند را هم در داخل سایت خودشان و همین سایت تابناک که معتبر هست منتشر کنند تا تاییدی بر ادعایشان باشد . چون ایشان داعیه شفاف سازی در کشور را دارند . از سایت تابناک درخواست انتقال این درخواست به ایشان را هم دارم
تو دیگه چرا آقای توکلی تو که دم از خدا و پیغمبر میزدی این حرف ها هم که گفتی فقط توجیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
ایشون پسر خاله ی لاریجانی ها هستند
من و شما پسر خاله ی کسی هستیم ؟؟
پسر خاله ی مهم داریم ؟؟
نداریم دیگه !
پس هیس !
پسر خاله ندارها فریاد نمی زنند !
وای توکلی تو دیگه کی هستی
دیدید چطور زمین رو توجیه کرد؟
آخش ادمهای فقیر در سعادت آباد چه آدمهای فقیری آنجا زندگی می کنند.واحتیاج به مدرسه دارند.دل آدم می سوزد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
فرزندان مسئولین
بیش از سه هزار متر زمین در سعادت آباد واونهم قسطی ده ساله
آقای توکلی این شرایطی که شما می فرمایید آیا برای همه ملت هست؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
ایشون پسر خاله ی لاریجانی ها هستند
من و شما پسر خاله ی کسی هستیم ؟؟
پسر خاله ی مهم داریم ؟؟
نداریم دیگه !
پس هیس !
پسر خاله ندارها فریاد نمی زنند !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
بنده هر زمینی را به قیمت روز با اقساط ده ساله خریدارم
آقای توکلی که اقتصاد خوانده ای در مملکتی که تورم حداقل 20 درصد داری این خرید یعنی چه ؟
یعنی نهایتا 50 درصد قیمت را داده باشید ( خودت محاسبات ریاضی را نجام بده )
من دقیقا از ماجرا اطلاع ندارم ولی روال رانت خواری معمول اینطور است که دو سال بعد 300 متر از این 3000 متر را با مجوز مسکونی در سعادت آباد می فروشند و با افزایش قیمت زمینی که خورده و معمولا تغییر کاربری ای بواسطه نفوذ میسر شده پول زمین مفتی که خریده اند را می دهند و بقیه اش را هم خرج ساخت می کنند (مثلا)
حالا کردی، دیگه نگو من هیچ رانتی استفاده نکرده ام ، بگو آره من هم خورده ام ولی حالا می گم اشتباه کردم. (به مردم دروغ نگو)
من این را برای شما نوشتم چون به کاری که می کنید و شفافیت و اعتقاد دارم و الا برای آنها که می خورند و می روند فک زدن حرام کردن وقت است.
این تابناک چقدر تبلیغ میزاره هر بار که یک صحفه باز میکنی از بس تبلیغ هست متن دیده نمیشه واقعا که..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
چاره ای نیست. باید نرم افزارهایی نصب کنین که این تبلیغات رو بلاک کنند. خیلی از این تبلیغات بدون اجازه سایتها مثل ویروس روی صفحات الکترونیکی میشینن. باید سایت اصلی تبلیغات توسط پلیس فتا بسته بشه با این همه شکایت معلوم نیست چیکار میکنن خود این هیولاهای بی فرهنگ تبلیغاتی که آدم نمیشن باید گوششون رو پیچوند
البته جناب توکلی بفرمایند که این ملک الان در اختیار و بنام چه کسی یا کسانی است؟و همچنین بفرمایند که اسم اینکار رانت میباشد یا نه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
و بفرمایند تا الان چند محصل مستضعف رو توش سرو سامان دادن؟
نمی دونم چرا کسی می خواهد برای نیازمندان مدرسه بسازد در سعادت آباد می سازد نه در مثلا دروازه غار یا سیستان و بلوچستان
ظریف ماله کش اعظم
و که با رسا گفت و گو می کرد، افزود: حساب اینها را باید جدا کنیم، همه را به یک چوب نرانیم یعنی مردم گوسفندند
با حمایت مالی، 300 دبیرستان در کشور بنا کنیم و دانش‌آموزان مستعد، به‌ویژه از طبقات مستضعف را برای ورود به دانشگاه آماده کنیم. آ سعادت اباد و دانش اموز مستضغف باید بخندیم یاگریه کنیم
ما باید تعدادی از این اشخاص را به کشورهای تازه استقلال یافته، صادر کنیم!
خوبه ولی دیپورت میشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
غیر از خودشون رو منظورشون بوده
تولید نفتی که اکنون امکان فروش آن نیست و دارند ذخیره سازی میکنند را بعنوان فروش سلفی و یا نوعی سپردهٔ نفتی در بورس بفروشند ؟ اینکه بهانه آورده میشود که آینده فروشی میباشد غیر واقعی است حناح مخالف دولت فقط بفکر چوب گذاشتن در لای چرخ دولت و معیشت ملت است ؟،،
شکست بی‌سابقه آمریکا در شورای امنیت چطور رقم خورد؟) انهاییکه دهانشان برای حمله به برجام و توهین به ظریف و ... همیشه بازه چرا الان ساکتند(این دلواپسان و لشکر احمدنژادیها توهین های یک مسئول دانشگاهی در دانشگاه کلمبیا به احمدنژاد را فتح الفتوح می دانستند و الان هم در مجلس مشغول ...)انقدر برجام راه را برای دشمنی های امریکا بسته که حتی در همان مکانیزم ماشه هم دچار مشکله و اگر نبود قدرت بسیار زیاد اقتصادی امریکا و تبعیت اجباری بخش های مالی جهان بخاطر این قدرت اقتصادی از امریکا . الان ما این مشکلات اقتصادی به این حد نداشتیم برجام یک شاهکار دیپلماسی است
عده‌ای می گویند رئیس‌جمهور آینده باید از نظر سیاسی هم راستا با مجلس باشد،) اصلا این مجلس راستا و جهت هم داره ؟!!هر کسی ساز خودشو را میزنه در عرض 20 روز کاری طرح های بزرگ برای 10 سال میدهند !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
عملا مجلسی وجود نداره. مجلس فرمایشی است و دیگران تصمیم نهایی رو میگیرن
توکلی : خواستیم دانش‌آموزان مستعد، به‌ویژه از طبقات مستضعف را برای ورود به دانشگاه آماده کنیم زمینی با کاربری آموزشی به مساحت کمی بیش از 3 هزار مترمربع در سعادت‌آباد را شناسایی کردیم ) اقای توکلی همین قوه تشخیص شما که نمی دانید قشر مستضعف تهران توی سعادت اباد زندگی نمی کنند و قبلا هم نمی کرده من را متعجب می کند و اگر میخواهید برای انها مدرسه بسازید باید نزدیک به محل زندگی خودشان باشد اینها باعث شائبه در سینه چاکی شما در دیده بانی عدالت میشه
تابناک همه اینایی که میگن امریکا شکست خورده، باید بگم گول خوردند امریکا از قصد به فرانسه وانگلیسی وغیره کفت رای ممتنع بدید،هفته های دیگه معلوم میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
آمریکا دقیقا میدونه چیکار کنه و قدم به قدم داره درست مسیر رو میره ولی ماها نشستیم و حرف میزنیم و جک میگیم. مدیران ناکارامد مملکت وا اسفا
رفتیم که به زودی امارات راهم محوکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
با محو اسراییل تشریف آورد بغل گوشمان .با محو امارات حتما تشریف میاورد داخل ایران
میشه تعریف زمین خواری را بگید؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
ای شیطون میخوای بری زمین خواری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
راه های زمین خواری!!!!11
نماینده :در جلسه شورای سران قوا تصمیم بر این شده تا نفت به صورت واقعی در بورس خرید و فروش شود و نه این که اوراق به فروش رسد و دولت بعدی مقروض شود.) نفتی که خریدار نداره را چطور می خواهید به مردم بفروشید مردمم نفت را چطور اب کنند معلوم نیست هم سودی داشته باشد ؟!! اگر اوراق را به مردم بدهید انوقت هر وقت فروش رفت پولش را به مردم پرداخت می کنیدو بابت تاخیرفروش هم سود پرداخت میشود ضمنا شما که دلت برای دولت بعدی میسوزه بفرمایید وقتی هاله نور عزیزتون با هشتصد میلیارد دلار پول یعنی با پول صد برابر کل مسکن مهر های ایران اتمام مسکن مهر را با سی درصد پیشرفت گردن دولت بعدی انداخت با هزاران میلیارد بدهی به انواع و اقسام شرکت های داخلی ان را به گردن دولت بعدی انداخت دهها قطعنامه را با حرفهای صد من یک غاز به گردن مردم می انداخت چرا ساکت بودی ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
نفت جز اموال عمومی است و دولت حق ندارد آن را به فروش بگذارد .اینکار تصرف در مال غیر محسوب می شود و از نظر قانونی جرم آشکار است.
باز یک نفر حرف حق زد --توکلی-- دارید زیر آبش رو میزنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
"گفت "من و دیگران به ملت دروغ گفته ایم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
آقای توکلی توجیه خوبی نیاورد. قبول کنید
خاتمی و غلم الهدی این تفسیرها رو از کجا در میارن
بورس بازان عزیز نترسید نترسید ما هممه باهم هستیم ؟؟همانطور که چند شب پیش گفتم بورس تا یک میلیون دویست هزار اصلاح خواهد شد و دوباره سر کله افعی ها پیدا خواهد شد ، چرا که انها اصل پولشون و نصف سود رو از بورس کشیدن و برای خود خانه و ماشین شاسی بلند خریدن ، اماتورها بلعیده خواهند شد ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
دور و بر 700هزار اصلاح تمام خواهد شد..
اقاى باهنر اين كشورهاى تازه استقلال يافته اغلب وضع شان بهتر از ماست ، چرا اين نخودى ها را براى بدبخت كردن خوشبخت ها بفرستيم ؟ اگر به درد نمیخورند چرا شوراى نگهبان تأييدشان كرده ؟
چه فرقی بین ترکیه و امارات است؟بزرگترین شریک حال حاضر اسراییل در خاورمیانه ترکیه است و سفارتشان هم در ترکیه دایر است.آیا مسئولین ایران می توانند اینچنین با ترکیه صحبت کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
بقول مطهری با عرب ستیزی اعراب را به آغوش اسراییل انداختیم یعنی پنجاه درصد هم ایران مقصره
عملا تمام کالا و خدمات از اسفندماه تا حالا دو برابر شدند یعنی کاملا خودشون رو با دلار ۳۲ هزار تومان تطبیق دادن ، گوشی موبایل ، مسکن ، حبوبات ، خوراک و پوشاک وقتشه دولت از اول مهر حقوقها رو دو برابر کنه ، کارمندان و کارگران نابود شدند ولی تمام کارخانجات نحصولاتشون رو دو برابر تا سه برابر کردن به جز حقوق کارگر ؟؟
در رابطه با شکست امریکا ! هفته دیگه خواهید دید !!!
حالا شما مقایسه کنید یکی مثل تاجزاده رو که تمام سوابقش رو زیر رو کردن تا کوچکترین پرونده رانتی و مالی ازش پیدا کنند ولی نتونستند ؟؟ ولی به جرم انتقاد از شرایط و محمود ۷ سال تمام تو انفرادی بود ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
پرونده سازی که کاری ندارد !
حتما ایشان یک خونه دارد!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
تمام افاضات تاجزاده از انفرادی بود
بعد از محو اسراییلدو امارات بزودی کل خاورمیانه رو محو خواهیم کرد؟؟؟؟؟
چقدر سانسور میکنی اه اه ، بردار این بخش مسخره نظر دهی رو بابا
سلام.من بچه شهرستانم وبجزیکبار تهران را ندیده ام. سعادت اباد کدام منطقه محروم تهران است که همه بزرگان انجا دنبال زمین جهت کارخیرومدرسه وحسینیه چندطبقه و..هستند?خوشبحال خیرین واهالی محروم سعادت اباد.
جناب توکلی. تو سعادت آباد دنبال مستضعف میگردند. بجای اینکار میرفتی چند تا مدریه تو جنوب تهران میساختی
وای بر سهامداران بورس و بورس و سلام بر دزدی و دلالی و کلاهبرداری
عدم همکاری صوری دول اروپایی با امریکا در شورای امنیت دلیل سیاسی دارد . انها میخواهند بگویند که بعد از رای ممتنع اعضای و دوستان امریکا رفتار ایران چگونه خواهد شد . با احتساب رفتار ایران بعدا با امریکا همکاری در تحریم ها خواهنددکرد .
آقای توکلی لطفاً این زمین را پس بدهید تا ما برخی چیزها را باور بکنیم
برای بازدید از کاخ های شاه و قبل انقلاب مبلع بلیت ۹۰۰۰هزار تومان شد . اینهمه کاخ روی جلگه های کشاورزی با نمای رومی واروپایی و کلاسیک ساخته شد دیدن نداره ؟ آنها مال چه کسانی هست ؟
سلام ، تابناک کانال خبررسان خوبیست . تابناک جان :
شما نیازی به استفاده از عکس خانم قریشی و چند هفته قبل هم تصویر صفحه اول خانمه با پاهای بدون پوشش حداقل ده روز واسه تبلیغات بالا پایین میشد . زن و مرد نداره ولی زیبنده سایت فعال تابناک نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
یعنی تو با دیدن عکس پای بی پوشش درگیر گناه می شی ؟؟
آقا یه چیزی بگم تعجب میکنید من امشب باک پراید که ظرفیتش حدود35لیتر است 40لیتر بنزین زدم پر نشد وفکر کنم اگر ده لیتر دیگه هم میزدم پر نمیشد واین خود از کرامات حسن است که باک 35 لیتری بیش از 60 لیتر بنزین میگیرم و وقتی که پمپ بنزین اعتراض کردم گفت همینی که هست هر جا دوست داری برو اعتراض کن
واقعا قیمتا رو. نمیتونین جلوشو بگیرین نظارت هم نمیتونین بکنین
این صفحه ارایش سحر قریشی را اینقدر رد کردم خسته شدم . این زیبایی مصنوعی هست .
گر حکم کنند که مست گیرند
درشهر هر آنکه هست گیرند
اصولگرایان آلان دو راه بیشتر ندارند . یا قدرت را واگدار کنند چون تمام ایده و روش های اداره ارمانی در کشور را اجرا کردند و به بن بست رسیدند . راه دوم این هست که ادا و اصول اخلاقی را کنار بزنند و دو دستی به قدرت و ثروت بچسبند . نمیشود هم توی گوششهروند سیلی زد و هم براش دلسوزی کرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
اصلاح طلبان که دو دوره هست گل کاشتند .الان هم بر مسند هستند
با فاصله گداری اجتماعی کرونا را شکست دادیم . چون این طرح اولین بار توسط وزیر بهداشت ایران ارایه شد و تمام‌کشورها تماس گرفتند و گفتند چگونه شما موفق به مهار کرونا شدید !!!!!!
مرگ بر امارات
توکلی اینقدر به این ۳۰۰۰ متر زمینت نناز تازه به قول خودت در اصل وقفی بوده و تو مالک واقعی نیستی اما حالا صاحب شدی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
اگر امکان گرفتن 1000 متر زمین با تقسیط 10 ساله برای همه مردم هم موجود باشد کار شما حلاف نبوده
تنها امتیاز توکلی نسبت به ما این بود که چند سال زودتر از ما به دنیا اومد و روزگار انداختش در جریان انقلاب ,...
بنام خدا اینجانب فاقد مسکن می باشم 25 درصد جانبازی وچیزی حدود 40 ماه خدمت بسیجی زمان جنگ دارم امتیازم هم از توکلی بیشتر نباشد کمتر هم نیست از تقاضامندم مقداری زمین قسطی هم در اختیار اینجانب بگذارداگر توکلی در شمال تهران زمین می خواست وبرد من در یک روستای دور افتاده می خواهم
اون ده هزار عراقی الان برگشتن وکیل وزیر وحشد شعببی شدن
سعادت اباد ، ادم میمونه از عادی شدن این دست خبرا سکته کنه یا از فرط بدبختی خودش، خدایاا پناه بر تو.
ماجرای زمین 3000 متری
توکلی می گوید قرار بوده 300 مدرسه در کشور بنا شود سوال چند مدرسه تا امروز بنا شده؟ (البته به جز آن زمین 3000 متری منظورم است)
فرق زمین 3000 متری با کاربری آموزشی با یک زمین 3000 با کاربری مسکونی یا تجاری چیست؟ (ایشان گفته اند این زمین با کاربری آموزشی شناسایی شده)
توکلی می گوید قرار بوده دانش‌آموزان مستعد، به‌ ویژه از طبقات مستضعف را برای ورود به دانشگاه آماده کنیم آیا این کار انجام شده است؟
سهمی از ظرفیت به خانواده‌های مستضعف که آنجا هم بودند، اختصاص می‌یابد و هزینه ساخت را از خیرین می‌گیریم و با نرخ دولتی اداره می‌کنیم، با این حساب این ملک هیچگاه به سوددهی تجاری نرسیده و آقای توکلی تا 10 سال هر چه درآمد داشته بابت اقساط آن پرداخته است. (آخر مگر می شود با حقوق کارمندی آنقدر پس انداز کسب کنی که بتوانی قسط زمینی به این گرانقیمتی را بپردازی)
وقتی مرگ از مژه چشم ماهم به ما نزدیکتره ،،ممکنه موفق نشیم تا حتی لذت گناهی رو که بخاطر اون لذت مرتکب شدیم،،به سادگی ببریم و فقط با بار گناه ارتکابی ،،جان به جان افرین تسلیم کنیم
مثلا یک کیف قاپ رو در نظر بگیرین که با کشیدن و زخم و زار کردن یک خانم محترمی در روی زمین ،بالاخرو کیف اون خانم رو ازدستش در میاره ولی در موقع فرار ودور شدن به سرعت ، از اینطرف خیابان به انطرف خیابان، نهایتا با یک وسیله نقلیه تصادف میکنه و قبل از این که از محتویات کیف دزدیده شده مطلع بشه و یا لذت ببره ،،،با یک بار گناه کیف قاپی و اذیت و ازار ان خانم محترم و بیگناه ا ،،جان رو به جان افرین تسلیم میکنه،،،
انشالا :
خدا هممون رو عاقبت بخیر کنه و قدرت نه گفتن به وسوسه های شیطانی رو در وجود هممون زنده و بالنده نگه داره
آقای توکلی، طبقات مستضعف از کی دردر سعادت آبادهستند !!!!
استاد شجریان عزیزم، براتون ارزوی سلامتی میکنم. شما تمام لحطات خوب نوجوانی و جوانی من بودید
من اگه بخواهم به آقای توکلی نظر مشورتی بدهم میگم برو کار دیگه ای بکن ، مرد حسابی تو گفتی ما باور کردیم پس اون روز باید خودت را از موضع تهمت دور نگه می داشتی ، که نداشتی
جناب توکلی چرا در پایین شهر نگرفتی؟تا حالا چه کردی با این زمین ایا اون 300 دبیرستان که گفتی ساختی در کشور؟ا
آقا میشه یه ۲۰۰۰ متر زمین هم بدهید به ما البته در نیاوران با قیمت روز و قسطی همون طوری که به توکلی جان و دارو دسته اش داده اید ما برای مستضعفین اون منطقه حمام عمومی دو طبقه بسازیم و زیرش استخر و. سونا . جکوزی. کافی شاپ و چند تا مغازه کوچولو بسازیم . تازه به مستضعفین هم مجانی خدمت می کنیم.
یکی از دلایلی که فساد اقتصادی و ...... در مملکت بوجود آمده همچین چیزهای است. همه از رانت و سو استفاده های هم خبر دارند و اگر کسی به منافع و ... دیگران ضربه بزند با این اعلام ها ترمز ش را می کشند.
حالا این بابا بیاد جواب بده . شاید کارهای خیر دیگری هم کرده باشد که با این اخطار حواسش جمع بشه.
. باید به این آقا و امثال اینها یک لیست از مناطق محروم کشور می دادند و می گفتند اونجا زمین مجانی به شما می دهیم بروید به مستضعفین اونجا برسید.
نه در سعادت آباد. اون هم ۳۰۰۰ متر . اونم قسطی .
چه خوب که آقای توکلی و دوستانش بفکر تاسیس مدرسه ۳ هزار متری در محله مستضعف نشین تهران برای محرومین افتاده اند. ولی شاید اگر از قیطریه و فرمانبه شروع میکردند بهتر بود.
چرا برای انجام امور خیریه برای مستضعفین زمینهای شمال تهران رو میخرند اونجا که مستضعف نداره اگر راستش رو میگید برین توی راه آهن و شوش پاکدشت و یافت آباد زمین بگیرید برا مستضعفین
دبیرستان علوی خ ایران. هم وقف بود ولی شفاف‌سازی کنید الان چی شده؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل