بازدید 7620
عضو هیات رئیسه مجلس مطرح کرد:

سقط جنین ناشی از آسیب فضای مجازی!

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: سالانه ۴۵۰ هزار سقط جنین در کشور انجام می‌شود که این موضوع ناشی از آسیب‌های فرهنگی در فضای مجازی است.
کد خبر: ۹۹۶۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶ 14 August 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی می‌گوید: سالانه ۴۵۰ هزار سقط جنین در کشور انجام می‌شود که این موضوع ناشی از آسیب‌های فرهنگی در فضای مجازی است.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگویی در خصوص آسیب‌های فضای مجازی، اظهار داشت، گفت: ۸۰ درصد از پهنای باند اینترنت کشور در اختیار خارجی‌هاست، که این مسأله آسیب‌های فرهنگی فراوانی را برای ما به همراه داشته است.

وی افزود: این حضور گسترده خارجی‌ها در فضای اینترنت کشور آسیب‌های جدی فراوانی را به ویژه در حوزه مسائل خانوادگی، بحث فرزندآوری و ... داشته است.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: سالانه ۴۵۰ هزار سقط جنین در کشور انجام می‌شود که این موضوع ناشی از آسیب‌های فرهنگی در فضای مجازی است.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: نکته با اهمیت‌تر اینجاست که از بین این ۴۵۰ هزار سقط جنین در کشور ۱۲۵ هزار مورد به صورت غیرقانونی در کشور انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: باید در حوزه فضای مجازی جدی‌تر از گذشته و حال کار کنیم و با آن با مسامحه برخورد نکنیم؛ چرا که دشمن از این طریق جامعه ما را هدف قرار داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۱
خدا رو شکر که مشکلات اقتصادی و ترس از آینده بچه هم هیچ تاثیری نداشته است
حاجی ! دشمن رو درست نشناختی . دشمن کسی است که بیت المال را می چاپد. ناراحتی شما از فضای مجازی هم بابت افشاگری ها در مورد لفت و لیس هاست. این کلک ها دیگه کهنه شده.
جامعه به دستشویی نیاز دارد نمیتوان مقابل غریزه ایستاد انسانهایی که با غریزه طبیعی خود میجنگند اغلب افرادی افسرده و دارای مشکلات روانی هستند
خیر دوست عزیز سرخود رااز زیربرف بیرون بیاورید،اینها آسیب های همان تحریم هایی است که امثال شما نعمت میخوانیدش
خخخ
مجلس انقلابی خودش دائم برای خودش حاشیه درست می کند. همین فرمان که برود یک سوپر اصلاح طلب برنده انتخابات 1400 می شود!!
ایشان عضو هیات رئیسه است!!!
مردم این خزئبلات را بخاطر خواهند سپرد.شما هم بخاطر یه لقمه نون خودتو نادان جلوه نده
فضای مجازی بد جوری بعضی ها را عصبانی کرده
مگس بپره می گن تقصیر فضای مجازیه
درسته فضای مجازی آسیب هایی هم داره ولی در کشور ما با این اوضاع اطلاغ رسانی و سانسور پته ی بعضی ها را بد جور روی آب ریخته
فضای مجازی و ماهواره صدها هزار خانواده رو بدبخت کرده و بی دینی رو رواج داد که سقط جنین فقط یکی از اثرات شوم اش میباشد..
سقط جنین قانونی تحت تأثیر فضای مجازی ؟؟؟ نابغه عضو هیأت رییسه هم هست خیر سرش. اونایی که چفیه بستن و ریش و تسبیح داشتن اختلاس رو از کجا یاد گرفتن؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی