بازدید 429183

سهامداران سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند بخوانند؛ چگونه سهام خود را به پول تبدیل کنید؟

تاکنون کسانی که روش مستقیم را برای مدیریت و مالکیت سهام عدالت انتخاب کرده اند، توانسته اند ۳۰ درصد سهام خود را به فروش بگذارند. از امروز نوزدهم مرداد ۱۳۹۹ نیز این سهامداران می‌توانند ۳۰ درصد دیگر از سهام عدالت خود را به فروش برسانند. پرسش این است که تکلیف کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند، چه شد؟ آیا این سهامداران هم می‌توانند سهام خود را به پول تبدیل کنند؟
کد خبر: ۹۹۵۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ 09 August 2020

سهامداران سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند بخوانند، چگونه سهام خود را به پول تبدیل کنید؟

در نهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ رهبر انقلاب با صدور ابلاغیه‌ای ضمن موافقت با درخواست رییس‌جمهور برای آزادسازی سهام عدالت و با اشاره به نقش سهام عدالت در گسترش عدالت اجتماعی و توانمندسازی خانواده‌های کم درآمد، موارد سه‌گانه‌ای را به عنوان امور لازم الرعایه در این واگذاری‌ها مورد تأکید قرار دادند و خاطرنشان کردند: دولت هر چه زودتر اقدامات مقتضی را انجام دهد تا مردم سریع تر از منافع سهام خود بهره‌مند شوند.

به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ پس از دستور رهبر انقلاب به آزادسازی سهام عدالت، در ابتدا دو روش برای نحوه مالکیت و مدیریت سهام عدالت معرفی شد؛ روش اول، روش مستقیم بود. در روش مستقیم، مالکیت و مدیریت سهام عدالت مستقیم و بدون واسطه به فرد متقاضی تخصیص و انتقال می‌یافت و در صورت انتخاب روش دوم که روش غیرمستقیم بود، مالکیت و مدیریت سهام عدالت از طریق شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی ساماندهی می‌شد و حق انتقال به غیر و دخل و تصرف در آن وجود نداشت.

تمدید چند باره مهلت انتخاب روش آزادسازی سهام عدالت

آزادسازی سهام عدالت از دهم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد و این مهلت قرار بود تا انتهای اردیبهشت ماه باشد، اما در نهایت پس از چند دوره تمدید مهلت آزادسازی سهام عدالت، این مهلت در ساعت ۲۴ مورخه ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۹ به پایان رسید.

صدور اجازه فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت

در ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری بود که علی ربیعی، سخنگوی دولت طی مصاحبه‌ای اعلام کرد: با تمهیدات در نظر گرفته شده سهامداران عدالت می‌توانند ۳۰ درصد سهام خود را بفروشند. وی افزود: تنها ۳۰ درصد سهام قابل فروش است و می‌توانند تدریجی در آینده سهامداران مابقی را بفروشند که به توان بازار بستگی دارد. اطلاع رسانی بیشتر ادامه خواهد داشت.

همچنین محمدرضا معتمد معاون نظارت بر نهاد‌های مالی سازمان بورس و اوراق بهادار ـ که در ششم خرداد ماه ۱۳۹۹ در استودیوی پخش اخبار ۲۱ شبکه اول سیما حاضر شده بود ـ گفت: از روز شنبه دهم خرداد امکان فروش سهام عدالت برای دارندگان و یا مشمولان معامله سهام عدالت وجود دارد.

به علاوه حسین فهیمی، سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت نیز طی مصاحبه‌ای در ۱۴ تیرماه ۱۳۹۹ گفت: افرادی که از ۱۵ خردادماه امسال تا ۲۹ خرداد نسبت به انتخاب روش مستقیم مدیریت سهام عدالت خود اقدام کرده‌اند، از امروز (۱۴ تیرماه ۱۳۹۹) می‌توانند ۳۰ درصد ارزش سهام خود را از طریق کارگزاری‌های بورسی به فروش برسانند.

امکان فروش ۳۰ درصد دوم سهام عدالت فراهم شد

از امروز یکشنبه مورخه ۱۹ مرداد ماه ۱۳۹۹ وعده رئیس جمهور برای فروش ۳۰ درصد دوم سهام عدالت محقق شد. محمدجواد فرهانیان، مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار کشور در گفتگو با بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه اول سیما گفت: این هفته ۳۰ درصد بعدی سبد سهام عدالت قابل معامله است.

چرا ۳۰ درصد اول سهام عدالت به حساب برخی مشمولان واریز نشد؟

فراهم شدن امکان تغییر وضعیت از روش غیرمستقیم به مستقیم در سامانه سهام عدالت

مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار کشور در این باره گفت: کسانی که روش مستقیم را برای دسترسی به سبد سهام خود انتخاب کرده و به کارگزاری‌های بازار سرمایه معرفی شده اند، ممکن است به حساب برخی از آن‌ها پول سهام واریز نشده باشد، زیرا همه سفارش‌ها تکمیل نشد و ناهماهنگی بین بازار پول و سرمایه اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه اکنون این ناهماهنگی رفع شده است، گفت: کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده و سهامشان را نفروخته اند، اما اکنون به فروش آن نیاز دارند، می‌توانند در سامانه تغییر وضعیت دهند و سهام خود را بفروشند.

همچنین حسین فهیمی، سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت نیز در گفتگو با خبر ساعت ۲۱ شبکه اول سیما با اشاره به اینکه هم اکنون ۳۲ میلیون نفر دارنده روش غیر مستقیم مدیریت سهام عدالت هستند، گفت: از فردا تمام دارندگان سهام عدالت می‌توانند ۶۰ درصد سهام خود را معامله کنند.

کسانی که روش غیرمستقیم سهام عدالت را انتخاب کردند، بخوانند

همان گونه که عنوان شد سهامداران سهام عدالت که روش غیرمستقیم را در گذشته انتخاب کرده بودند هم اکنون می‌توانند برای فروش ۶۰ درصد از سهام عدالت خود به سامانه سهام عدالت مراجعه و روش مستقیم را انتخاب کنند.

همچنین این سهامداران می‌توانند در صورتی که نیازی به پول سهام عدالت خود ندارند، به همان شیوه غیرمستقیم پایبند باشند و سهامدار شرکت‌های سرمایه گذاری استانی بمانند.

شایان ذکر است، در روش غیرمستقیم، اختیار مدیریت سهام عدالت به شکل کامل در اختیار شرکت‌های سرمایه گذاری استانی باقی می‌ماند و قرار بود که سهام شرکت‌های سرمایه گذاری استانی نیز به تدریج در بورس عرضه شود.

در این راستا، ستاد آزادسازی سهام عدالت پس از تشکیل ۳۰ شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت، افزایش سرمایه این شرکت‌ها را در دستور کار خود قرار داد و افرادی که روش غیر مستقیم را برگزیدند، سهام دار شرکت سرمایه گذاری استانی محسوب خواهند شد.

ورود نخستین شرکت سرمایه گذاری استانی به بورس

بورس تهران روز گذشته مورخه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از روز یکشنبه نوزدهم مرداد ماه ۹۹ نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری استان خراسان جنوبی برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، به عنوان اولین شرکت سرمایه گذاری استانی و پانصد و چهل و هفتمین شرکت در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران گروه «سرمایه گذاری ها» و بخش «سایر واسطه گری‌های مالی» با کد صنعت ۵۶۹۹ و در نماد "وسخراج" درج و نماد آن آماده انجام معامله خواهد بود.

همچنین امروز یکشنبه نوزدهم مرداد ماه ۱۳۹۹ مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران با انتشار دو اطلاعیه که تصویر آن را در زیر ملاحظه می‌کنید، از آغاز معاملات این نماد خبر داد

سهامداران سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند بخوانند، چگونه سهام خود را به پول تبدیل کنید؟

 

ترکیب پرتفوی سهام شرکت سرمایه‌گذاری استانی خراسان جنوبی که نخستین شرکت سرمایه گذاری استانی در بورس اوراق بهادار تهران است، مشتمل بر سهام شرکت‌های  فلزات اساسی، بانکی، پالایشگاهی، خودروسازی و ... و به شرح تصویر زیر است که ارزش آنها در یکم تیرماه، مبنای سرمایه جدید شرکت بوده و افزایش قیمت سهام شرکت‌های موجود در پرتفوی شرکت تا این تاریخ به حدود ۶ هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان رسیده است.

سهامداران سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند بخوانند، چگونه سهام خود را به پول تبدیل کنید؟

به هر صورت سهامداران سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند و در سایر استان ها می باشند، باید منتظر حضور شرکت های سرمایه گذاری استان خود در بورس باشند. 

سخن پایانی

آنچه مشخص است، این که کسانی که روش مستقیم را برای سهام عدالت انتخاب کرده اند، می‌توانند از امروز نوزدهم مرداد ۱۳۹۹، ۳۰ درصد دیگر از سهام خود را به فروش برسانند.

سهامدارانی هم که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده بودند، می‌توانند در صورت نیاز به پول، به سامانه سهام عدالت مراجعه و روش مستقیم را انتخاب کنند و ۶۰ درصد از سهام عدالت خود را به فروش برسانند. همچنین این سهامداران در صورت عدم تمایل به تغییر روش سهام عدالت خود می‌توانند سهامدار شرکت‌های سرمایه گذاری استانی باقی بمانند. تاکنون تنها شرکت سرمایه گذاری استان خراسان جنوبی با نماد وسخراج به بورس وارد شده و سهامداران سهام عدالت سایر استان‌ها که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند، باید منتظر ورود شرکت‌های سرمایه گذاری استان‌های خود به بورس باشند تا بتوانند سهام این شرکت‌ها را مورد معامله قرار دهند و به پول نقد تبدیل کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۳۰
علی رغم تبلیغات شبانه روزی درحمایت از بورس دراینده بسیارنزدیک شاهد سقوط تاریخی ان و دود شدن سرمایه سهامدارانش خواهیم بود فقط منتظرباشید وببینید
سامانه که فعلا امکان تغیر وجود نداره
پاسخ ها
عبداله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
با سلام اصلا امکان تغییر وجود نداره و به هیچ عنوان این امکان دوباره فعال نخواهد شد فقط یه اشتباه لفظی از طرف مسئولان کشوری بوده پس خودتونو خسته نکنید باید منتظر بمونید که چه وقت شرکت سرمایه گزاری استانتون وارد بورس میشه و اونموقع شاید بتونید بفروشید اگه اونموقع ارزش سهام عدالتتون صفر نشده باشه
قسمت تغییر شماره تلفن سهامدار را در سامانه فعال کنید.
خیلی ها شماره همراهشون اشتباه ثبت شد
غيرفعاله كه!!! اجازه تغيير نميده
والا سه روزه میریم داخل سایت تغییر وضعیت غیر فعاله....
پاسخ ها
سید مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
سلام. عزیزانی که روش غیرمستقیم گذاشتن بمونه ، جهت فروش سهامشون باید به آدرس دیگری مراجعه کنن. البته تا این لحظه هنوز امکان فروش نیست. برید به این آدرس
https://panel.sahamedalat.ir
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
با این لینک می تونید شماره موبایلتونو عوض کنید
https://panel.sahamedalat.ir/auth/login
پول نمیخواهیم فقط قیمت دلار رو بیارین پایین که کمر ما شکست زیر گرانی
به جای دادن پول اینچنینی با این عنوان که مردم صاحب سهام در بازار بورس شدهاند فکر اساسی برای اشتغال دائمی جوانان تحصیل کرده وبیکار بکنید که هم بیکاران ومردم مشغول وچرخه اقتصاد کشور در مسیر تولید وترقی قرارگیرد به صرف دادن پول ناشی از سهام در حالی که اکثریت مردم از بازار بورس سر در نمی آورند اتلاف منابع عظیم مالی کشور است که اگر با برنامه ریزی درست در مسیزر تولید واشتغال جوانان تحصیل کرده بیکار قرار گیرد کل جامعه از آن سود خواهند برد ورشد اقتصادی با ثبات از آن حاصل خواهد شد
فروش سهام در روش مستقیم شفاف نیست و دارندگان از قیمت فروش هر سهم مطلع نمی شوند به نظر می رسد که بانکها و کارگزاران عمده سود را می برند و قیمت روز به سهامداران پرداخت نمی شود.
وی با بیان اینکه اکنون این ناهماهنگی رفع شده است، گفت: کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده و سهامشان را نفروخته اند، اما اکنون به فروش آن نیاز دارند، می‌توانند در سامانه تغییر وضعیت دهند و سهام خود را بفروشند.


من که الان به سایتشون مراجعه کردم گزینه تغییر روش غیرفعال بود.
سلام یه سوال دارم من سهام عدالت دارم ولی در مهلت تعیین شده کاملا از قضییه بی اطلاع بودم و هیچ روطی انتخاب نکردم شماره حساب شبا هم نداشتم حال تکلیف سهام امثال بنده چه می شود
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
نوشته دیگه باید شرکت های استانی وارد معامله بشن که بعدش استان شما هم میتونه غییر وضعیت بدین فعلا فقط تهران این اتفاق افتاده باید منتظر بمونیم تا استانمون اعللم کنه شرکت هااین استان هم وارد عمل شدن بعد میتونین تغییر بدین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
روش غیرمستقیم برات انتخاب شده ولی الان میتونی به سامانه سهام عدلات مراجعه کنی وتغییرش بدی
اطفا اطلاعات تون رو درست کنید تا این لحظه که من وارد سامانه شدم امکان تغییر وضعیت سهام وجود ندارد
پاسخ ها
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
کدوم سامانه اصلا نمیتونم ازاد سازی کنم
به کارگزاری که درخواست فروش می دهید بعد از یکماه هیچ کاری نمی کند
توصیه یک اقتصاددان:
اگردلار به ۲۰ هزارتومان رسید معطل نکنید هرچه دارید ( بخصوص سهام) را بفروشید ودلاربخرید
بعدا نگیدکه نگفتی ها !!!!
واقعا لازم داریم سهام عدالت بفروشم ولی روش غیر مستقیم هستم هنوز سایت باز نشده تغییر وضعیت بدیم کاش این خبر نگاران میپرسیدید چرا سایت بسته است؟؟؟
سلام
این روش غیرمستقیم امکان تغییر وضعیت نداره هنوز ؛ کنسل شده ؟
من روش غیر مستقیم رو انتخاب کرده بودم الان میخوام بفروشم نمیزارن میگن مستقیم هم نمیتوانید انتخاب کنید بس این ها چیه که مینویسید
سلام شما میگین کسی ک روش غیر مستقیم و انتخاب کرده میتونه بره تو سایت سهام عدالت و تغییر و بزنه و روش مستقیم و بزنه ولی خو نمیشه دکمها غیر فعالن کی سایت باز میشه ک روش مستقیم و انتخاب کنیم میخوایم بفروشیم ب پول نیاز داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
والا جوری که معلومه زدن زیرش چون امروز گفتن امکان تغییر وضعیت وجود نداره منم غیر مستقیم بودم
پس چرا سامانه تغیرر وضعیت بسته است
کجا میشه 30 درصد دوم را فروخت ؟
با سلام..شما فرمودین ک میشه تغییر داد ب روش مستقیم ولی من الان کلا ۱۰ بار رفتم تو سامانه و گزینه تغییر وضعیت غیر فعال هست..لطفا بگید چیکار کنم تغییرش بدم نیاز ب پول دارم و میخام سهامم رو بفروشم..ممنون میشم پاسخ بدین ضروریه..
سلام این که گفتن سهامداران غیر مستقیم میتونن برن تو سامانه تغییر وضعیت بدن پس چرا نمیشه؟ من چند بار رفتم تو سامانه نمیشد تغییر داد! خواهشا جواب بدید
سلام، من روش غیر مستقیم را برای پدر م انتخاب نمودم الان لازم به پول دارد وهر چه برای تغییر به سامانه سهام عدالت مراجعه میکنم، امکان تغییر وجود ندارد حتی تلفن
ببخشید آقای محترم پس چرا تغیر روش غیر مستقیم هنوز قفله و نمیشه مستقیمش کرد دلیلش چیه؟
آقا خداییش این درد رو به کجا ببریم، امروز رفتم سایت سامانه سهام عدالت میبینم سهام عدالتم که قبلا ۵۳۲ تومن بود حالا شده ۴۹۲ تومن.
حرف می زنید عمل نمی کنید قسمت تغییر غیر فعال لطفاااا بررسی کنیدددد
منم از دیروز نزدیک به 20 بار رفتم داخل سایت ولی نتونستم ازادسازی انجام بدم بالاخره تکلیف ما چیه تا کی باید صبر کنیم ؟؟اصن این خبر درسته؟؟یعنی کنسل کردن؟؟من هر سایتی رفتم هر کانالی زدن که میشع تغییر داد حالا باید چیکار کنیم؟؟لطفا کمک کنید
امکان تغییر وجود ندارد
چراسامانه تغییروضعیت غیرفعاله ینی چی مارومسخره میکنن
این چه وضعشه اخه الان من میخوام تغییر وضعیت بدم و سهامم رو مسقیم کنم ولی سایت همچنان غیر فعاله همه رسانه ها هم میگن میتونید ازاد کنید پس کو؟؟؟یکی نیس جواب ماهارو بده
ای بابا خوب من که سهامم غیرمستقیم هست از کجا بایدبدونم ارزش واقعی سهامم چقدره ازکجا بدونم 60درصدش میشه چقدر؟ چشم بسته بفروشم؟؟
فعلا که سامانه غیرفعاله نمیشه تغییر وضعیت داد!!!!!
خواهشا سایتشو باز کنید تا بتونیم بفروشیم
بخدا مردم رو مسخره دارید چرا هنوز نمیشه به صورت مستقیم تغییر داد و فعال نیست...همه میگن میشه و تو رسانه‌ملی میگن...والله مردم مسخره کردین...
سهذم عدالت چرا اکثر مردم ندا رن. خود من برای ثبت نام. رفتم گفتند مرحله بعدی وجندسال گذشته خبری از ثبتت نام نشد
مدیر محترم سایت جواب یکی از ماهارو بدی بدنیست بخدا
سلام من هنوز هیچ گزینه انتخاب نکردم وسط ماندم چه گزینه انتخاب نمیدونم کسی بهم بگه
چجوری میشه ۳۰ درصد دوم رو فروخت به کدوم سامانه باید مراجعه بشه؟؟
دولت میخواست سهام عدالت کلااز مردم بگیره وگرفت هنوزپول سی درصداولی راندادن الان بنظرشما پول شصت درصدرامیدن وای بحال مامردم
سلام برای جا ماندها چه کارمیکنید من یک خا نواده چهار نفره هستم که جا ماندام احتیاج دارم
با عرض سلام و خسته نباشید خواهشا وقتی از چیزی مطمئن نیستید اعلام نکنید چون سایت بسته است هیچ ویرایشی انجام نمیشه ویرایش کودکستانی که روش غیر مستقیم داشتن میخوان مستقیم انجام بدن هم امکان پذیر نیست براشون در سایت بستن
من چکار کنم سهاممو مسقیم کنم
سلام من میخام یک انتقاد نسبت این سایت تابناک بکنم شما چرا اون کسی که میاد مانند میزاره به توصیه یک اقتصاد دان اگه دلار شد اینقدر تمام سرمایه خودروبفروشید برید دلار بخرید من ازشما می پرسم تمام این مشکلات مملکت ازاین دولت هست وعده ای افراد که میان شایعه میکنند وعده ای هم باورمیکنن وبرای منافع شخصی میشه این اوضاع بازار ارز...
شما ک این خبر رو میزنی میگی تغییر روش فعال شده و دولت ب وعده خودش عمل کرده اول ی نگاه بنداز بعد اینجا خبر بزار
آقا ملت رو مسخره کردن وقتی هنوز سامانه غیرفعاله چرا مردم رومچل کردین...خداروخوش میاد
این چه عدالتی است من وبچه ها با وجود فقر مالی سهام عدالت نداریم
این همه نظر کسی جواب نداد باز سایت مینویسه نظر شما...
اگه نظر ما مهم بود الان این وضع نبود
ما میخواهیم سهاممون رو بفروشیم سایت بسته است این چ کاره ی اخه مسئولین ی کاری بکنید.
سهام عدالت و بورس یعنی چی ؟
ما سهم نمیخوایم فقط شمارابه خدا قیمت دلارو بیارین پایین
تغییر وضعیت غیر فعاله
لطفا جواب ملت بدید،،شما که خبر میذارید خب پاسخگو باشید،،کی قراره سایت فعال شه که بتونیم روش مستقیم بزنیم؟خاهشا جواب بدید من برای پول عمل دخترم لازم دارم
این چه وضعی هست اخه این سامانه هنوز بسته هست یه ملت به بازی گرفتین با این کاراتون‌
پس کو چرا همش تغییر وضعیت هنوز غیر فعاله
اعلام شده ۳۰ درصد دوم رو بفروشیم چرا بانک میرم میگه کافینت و کا فینت میگه سایت بسته معلوم نیست پس تکلیف چی به پول احتیاج دارم
کسی که روش غیرمستقیمه انتخاب کنه بعد از احراز هویت لازمه کارگزاری انتخاب بکنه یا نه ؟؟
خواهشا هر کسی میدونه جواب بده
چرا نمیشه تغییر وضیت دا د آخه چرا نمیشه ..نمیشه نمیشه
مردم دقیقا شدن مسخره ی شما
مدتی سایت بسته شده می‌خوام شماره شبا را وارد کنم نمی‌شه چکار باید کرد
همش الکی سایت غیره فعاله
پس کی دیگه امکان تغییر وجود داره؟؟؟
سلام.هنوز ک سامانه گزینه تغییر رو فعال نکرده.تکلیف ما ک از اولش خبر نداشتیم چیه .ک باید کدوم روش رو انتخاب کنیم.حالا هم ک دسترسی ب رسانه دارم.امکان تغییر نیست.خدا کنم فعال بشه.تا بتونم روش مستقیم رو انتخاب کنم.اما با شرایطی ک برای بورس بوجود اومده فک نکنم.ممنون از اطلاع رسانی خوبتون
اقا چرا الکی میگید پس چرا نمیشه روش مسقیم رو انتخاب کرد
سلام
ببینید اول باید یک خط بنام خودتون بخرین بعد برین این ادرس
https://panel.sahamedalat.ir/
بعد شماره ملی و کارکتر رو بزنین و در بخش دومی که میگه ثبت شماره جدید شماره جدیدی که بنام خودتونه بزنین و کارکتر گفته شده رو هم بزنین و بعد از 48 ساعت خط تغییر میکنه و باید طی این مدت زمان سیم جدید فعال باشه وبعد این زمان که گاهی زودتر میشه میتونین برین داخل و از بخش تنظیمات پروفایل شماره شبا و سیم رو تغییر بدین برای تغییر از غیر مستقیم به مستقیم هنوز فعال نشده تاریخ امروز 21/5/99
باباپس تکلیف ماالان چیه چطورآزادسازی کنیم چرامردم روسرکارگذاشتید
تا دیدن روش غیر مستقیم پنج میلیون گرونتر از روش مستقیم شده میگن واسه فروش باید به روش مستقیم تبدیل کنی که پنج میلیون کم بشه ...
ما که از اول سهام خود را آزاد نکردیم باید چه وایو
سلام دوستان خیلی ممنون بانک ملی تو بهترینی خیلی راضیم ازشما نوکرتم بانک ملی زود واریز کردی ۴۴۰۰ممنون خوزستان سوسنگرد
بابامن کارگرقراردادی واقعااین سهام کجابوده په چرامانداریم چرا هیچ راه دیگ نمیزارید برااسم نویسی خب ماهم فکرکنم مال همین کشوریم ولی متاسفانه اون موقع ک میخاستیم ثبت نام کنیم بیمه تامین اجتماعی ازمامیخاستندک چون بابام بیکاربودم نمیتونست بیمه پرداخت کنه چون پول نبود کسی ک کارداره پول داره بیمه میده نه کسی ک نداره
متاسفانه هنوز غیر فعاله معلوم نیست تاکی فعال بشه؟
بانگ انصارمابالاخره به هربدبختی شدازطریق گوشی۶۰درصدفروختیم پول ماواریزکنیدخدایی احتیاج داریم
سلام تکلیف کسانی که سهام دار هستند اما هیچ روشی رو انتخاب نکردند چیه؟ سرانجام سهام ما چی میشه؟
سلام این خبر که تکذیب شد ماهم بدبخت شدیم گفتن نمیتونن بفروشن کسانی که غیر مستقیمن خواهشا به خاطر عید دوباره فعال کنید
سلام کارگزاری من بانک ملت هست ولی متاسفانه الان تواین چندروزهرچه میرم توسایت نمیشه 30درصدبعدی شوبفروشم برای مادرم هم غیرمستقیم هستش اینم میریم توسایت گزینه تغییرش فعال نیست توروخدارسیدگی کنیدمابه پولش خیلی خیلی نیازداریم
اقا سایت که بسته است چرا الکی میگید
سامانه اجازه غیر مستقیم بکنیم مستقیم نمیده
بعد تعغیر شماره تلفنم سامانه اش بروز رسانی یکماهه نشده..چکارکنیم
ای بابا این چ وضشح سایت که بستست چ جوری تغیر وضعیت بزنیم چرا با ما بازی میکنید
باسلام خواهش میکنم کمک کنید ،
از اول شماره ای که زدن اشتباه بوده الان بخوام بفروشم به یه شماره ای دیگه پیام میاد
سلام خواهش میکنم ویرایش سهام عدالت از مستقیم به غیر مستقیم را فعال کنید ما از بورس هیچ سررشته نداریم لطفا امکان ویرایش رو بزارید چرا سر مردم رو شیره میمالید
اونایی ک میخان ۳۰ درصد دوم رو بفروشم بانک نمیخواد برم ب کارگزاری بفروشم کارگزاری اقتصاد بیدار سرچ کنین فروش سهام عدالت در کارگزاری اقتصاد بیدار خیلی زود از روز ۴ رم شروع ب واریز میکنه کار گزاری من هم مفید فروختم هم اقتصاد بیدار تو ۱۰ روز هر دوتا تسویه شد اصلا ب بانک نفروشید
نمی شه که تو سایت عوض نمی شه
سلام .الان تواین اوضاع اقتصادی خیلی از مردم احتیاج به پول نقد دارن ومجبورن که سهامشون رو بفروشن .شما این سهام رو به مردم دادید دیگه این بازیا چیه در میارید یه دفعه یه سایت بزارید که هر کسی میخواد تو همون سایت سهامشو بفروشه دیگه ۳۰ درصد و۶۰ درصد معنی نداشته باشه هر کسی هر چقدر از سهامشو میخواد بفروشه حالا کفش ۳۰ درصد باشه وگزینه مستقیم و غیر مستقیم رو هم فعال کنید .البته شماهایی که حقوق و دریافتی هاتون در ماه بالای ۱۵ تا ۲۰ ملیونه بی پولی نمیدونید چیه یه مقدار مردم رو و نداری شون و بدبختی هامونو درک کنید .واقعا کدومتون میدونید که شرمنده بودن جلو خونواده یعنی چی .درک کنید .درک
دوستان گرامی کسی که میگه مسدود هست و سایت فعال نیست درسته.کل بانکا الان اینطور هستند ولی اگه از اول ثبت نامتون شماره شبای بانک ملی باشه سایت فعال است. البته فقط بانک ملی بقیه بانکا فعلامشکل دارن خصوصا کشاورزی وفعال نیست سایتشون.
مسخره کردن پدرمونو درآوردین بخدا
ما که زیرخط فقر هستیم چرا به ما سهام عدالت نمیدن ما برای این مملکت نیستیم نون نداریم بخوریم بعدش اسمش را گذاشتن سهام عدالت
خدایی هرکی ساز خودشو یکی میگه غیرمستقیما امکان فروش 60درصد هست یکی میگه فعلا نمیشه اصلا شاید نشه و این داستان تا شنبه که وضعیت عادی میشه ادامه داره
سایت سهام عدالت غیر فعال هست و نمیشه آزادسازی مستقیم سهام عدالت را انجام داد ، آیاروش دیگری وجود دارد و یا باید منتظر باز شدن سایت بمونیم؟؟؟
باسلام مااول روش مستقیم روانتخاب کردیم بعد ترسیدیم غیر مستقیم روانتخاب کردیم الان میریم روسایت نوشته مستقیم وهر کاری میکنیم نمیشه هم بفروشیم میزنه اطلاعات سهامدار در سامانه سما نیست کسی می تونه راهنمای کنه
افرادی که هنوز سهامشان را آزاد نکردند و هیچکدام از روشهای مستقیم یا غیر مستقیم را انتخاب نکردند تکلیفشان چیست وبایدچکار کنند
سلام.خودشون‌میبرن و‌میدوزن
امروز این حرف میزنن فردا یه تصمیم دیگه میگیرن
خودشون گفتن توعیدغدیر هدیه آزادسازی دوباره میدیم...کوووووووهمه‌ی سایت ها بسته است‌سه روز
عیدی ما رو حضرت حق خودش بده انشاالله
حقتونه که همین جوری بشه ما اصلا آزادش نکردیم چیی می شه
والا تلویزیون اخباراعلام میکنه به بانک مراجعه کنیدرفتم بانک میگه بروازطریق اینترنت گوشیت سهامتوبفروش متاسفانه سایتی که گفتن بسته هست بنظرم کاملاسرکاریم
چرا گزینه تغییر غیر فعاله ما میخوایم روش مستقیم انتخاب کنیم و سهام خودمون رو بفروشیم کی سایت باز میشه مسعولین جوابگو باشید تورو امام حسین ملت به پول احتیاج دارن
یعنی مردم ما انقد حقیرند ک مسخرشون میکنید اولا اصلا گزینه تعقیر روشی وجود نداره دوما بفرمایید چطوری و کی میشه روش غیر مستقیم رو فروخت چند روز پیش تو شبکه خبر گفت میشه فروخت خب بگید چجوری میشه ی خبر با محتوا بزارید خب ای دااااااد من ب شخصه درگیره این پولم اذیت نکنید تو این شرایط
نمی شه که تو سایت تغییر وضعیت کرد پس کی میشه
اونایی که غیر مستقیم انتخاب کردن و یا هیچکدوم رو انتخاب نکردن دیگه نمیتونن مستقیم کنن فقط باید وایسید تا استانی که توش هستید شرکت سرمایی گذاری بزنه و اونم خیلی طول میکشه نمیخوام نا امیدتون کنم ولی اگه غیر مستقیم هستید بی خیال شید متاسفم
آخه این چه وضعی اگه نمیتونید کار کنید استعاف بدید یه هفته ست ملت رو گذاشتید سر کار
سلام
اقایون عزیز سامانه سعدی تا قبل این یعنی فروش ۳۰ درصد اول با اینکه پول خیلی دیر ب دیر ریخته میشد ولی حداقل شفاف بود ولی الان ک ۳۰ درصد دوم و زدیم فروش هم امار تمام معاملات پاک شده هم هنوز ۳۰ درصد اول و تسویه نکردید جوری ک من حساب کردم از ۳۰ درصد اول هنوز ۳ تومن از معامله اولم مونده ۳۰ درصد دومم الان ۵ روز نوشته در حال پردازش ولی در سری اول تو روز اول رفت تو لیست معامله جواب بدید لطفا اگه ما درگیر این پول نبودیم مثل خیلیا نگهش میداشتیم لطفا لطفا
سهامدارآنی ک روش مستقیم انتخاب کردند فقط کافیه کد سجام بگیرند و توی ی کارگزاری ثبت نام کنند از طریق کارگزاری تعداد و ارزش سهامشان رو ببینند و ۶۰ درصد رو بفروشند. آونایی ک روش غیرمستقیم انتخاب کردند طبق نظر کارشناسها سود بیشتری میگیرن.در روش غیر مستقیم سهام افراد به شرکت های سرمایه گذاری منتقل میشه. این شرکت ها هم از طریق عرضه اولیه وارد بورس میشن. بنابراین ارزش سهامشان بیشتر میشه. تنها تفاوت در اینکه روش مستقیم زودتر پولتان نقد میشه ولی در غیرمستقیم طول میکشه تا شرکت استانی ثبت بشه و در بورس عرضه بشه
داداشی ها منتظر ورود شرکت های استانی باشید....واسه فروش سهام غیر مستقیم
سلام سایت آزاد سازی که بستست چجوری روش مسقیم انتخاب کنیم
چرا گزینه روش مستقیم و فعال نمیکنین،این چ وضعشه ماشالا کسی هم جوابگو نیست
مردم والا بی پول هستن ولی نادان نیستن هی میگین میشه تعقیر داد اصلا گزینه تعقیر روش سهام داری خاموشه عمل نمیکنه....
هیچکی جوابگو نیست که ولش کنید
سلام من سهام عدالتمو نه مستقیم کردم نه غیر مستقیم باید چیکار کرد یعنی هیچ پولی نمیگیرم؟
آقای رسانه،۵۰۰ تا نظر همه نوشتن تغییر پیدا نمیکنه،یا جواب بده یا برو پیگیری کن این همه آدمی که به مسخره گرفته شدن باید چه بکنن،یا این خبر و پاک کن این همه مردم نخونن آتیش بگیرن،یا در نهایت این نظر و به اشتراک نذار
سلام دوستان، کسایی که از اول روش مستقیمو انتخاب کردن و میرن سامانه کار گزاری با این پیام که نام کاربری یا رمز عبور اشتباهه مواجه میشن طبق این حالت عمل کنید درست میشه، اول ببینید کارگزاریتون چه کارگزاری ای هستش که برا اینکار به 1569 زنگ بزنید و گزینه 1 و بعدش شماره ملی مربع روبزنید بهتون میگه کارگزاریتون کدومه، بعدش میتونید گوگل سرچ کنید ب فرض کارگزاری مفیدبودبنویسید *سامانه فروش سهام عدالت کارگزاری مفید*
امشب اخبار اعلام کرد غیرمستقیم ها نمیتونن خرید فروش داشته باشند سرکاربودیم دولت همش ملت به مسخره گرفته حرف عملش یکی نیست این چه عدالتی هست من مستاجرم باید چکار کنم کی میشه غیرمستقیم ها بفروشیم چرا امید الکی به مامیدین چه عدالتی هست
ترو خدا این گزینه تغییر رو ازاد کنید من مادرم مریض بدحال است باید عمل بشه به پول احتیاج دارم شمارو به جان عزیزتون قصم میدم رسیدگی کنید
با سلام من وپسرا برگه های سهام داریم ولی هرچی تو سایت کد ملی واسم میزنیم ...جواب نمیده
چرا مسولین سهام عدالت هروز اعلام می کینند سهامدارانی که غیرمستقیم انتخاب کردن میتوانند به روش مستقیم تبدیل بکنند میگن بروید داخل سامانه سهام عدالت وقتی میرویم تغیر روش غیرفعاله نمیشه روش قبلی تغیر داد... والله خسته شدیم
غیرمستقیم و که گفتن ۵ میلیون گرون تره ولی امکان فروشش نیست که اینام هی میگن مستقیم‌رو بزنید روش مستقیمم بسته س
بابا توروخدا بسه دیگ!
مگه ملت مسخره شمان آخه!
به این مسخره بازیا دیگه پایان بدین.
بابا مردم به پول نیاز دارن
چرا اذیت میکنین
آقا بذارین بفروشن مردم سهامشونو
چرا بازی در میارین
بذارین مردم روش مستقیم رو انتخاب کنن و بفروشن سهمشونو
حداقل با فروش سهمشون ی خاکی میتونن بگیرن تو سرشون!
گزینه فعال نیست چطور تغییر بدیم سرکاری هست
اینا امکان تغییر وضعیت نداره
....
انگار بچه گول میزنن کو گزینه تغیبر
سهام عدالتی دولت به من وخانواده ام داد چک یک میلیونی بود امروز پسرم چک کرد سام من ۴۹۲ هزار تومان است مابقی یک میلیون کجا رفته
با سلام خدمت مجریان این طرح که اون بالا نوشتن ۳۰ درصد سهام عدالت را فروختید و می توانید ۳۰ درصد دوم را هم بفروشید مگه پول آن ۳۰ درصد اولی را دادید که حالا ازمون میخواهید ۳۰ درصد دوم را هم بفروشیم... تورو بخدا ما به این پول احتیاج داشتیم که فروختیم .همش حرف خالی نزنید عمل کنید.
..هر روز یک جوری و با یک بهانه مردم رو سرگرم کردن میگن سهامدعدالت شما ۳۰ ملیون می ارزه اما در چند سال که گذشت حدودا ۳۰۰ هزار تومن سود دادن ....فکر میکنید ما نمیفهمیم..الانم که روش مستقیم غیر مستقیم...بگید نمیدیم الکیه ما هم بدونیم..
اقا سامانه همچنان بستس برای تغییر وضعیت چرا ؟؟
اصلأ گزینه تغییر در سایت سهام عدالت را فعال نکردن من یک روز تمام خواستم روش مستقیم را انتخاب کنم نشد
سلام ؛ وقت بخیر
برا فروش سهام عدالت از طریق کار گذاری چطوری هست ؟
چگونه پول فروش سهام ۲ ساعت بعد از فروش به حساب واریز بشه ؟
چیکار باید انجام بدهیم - از طریق بانک که خورد خورد واریز میشه چیکارباید انجام بدهیم پول کامل دریافت کنیم ؟ ممنون میشم کمک و راهنمایی بفرمایید ...
آقا samane s e هنوز بسته است بس چرا تغییر وضعیت درست نمیشه
چرا تغییر روش فروش رو فعال نمیکنید؟وقتی رسما اعلام میکنید که میشه تغییر روش فروش داد چرا عملی نمیکنید؟من به پولش نیاز دارم و میخوام روشم رو به مستقیم تغییر بدم
سلام من نه خودم سهام عدالت دارم نه همسرم سال 87ازدواج کردیم قبلا نام نویسی کرده بودیم حذف شد بعد از اون خیلی پیگیری کرده ولی دیگه ثبت نشدیم میخواستم ببینم کسی می دونه باید چه کار کنم تا به ماهم سهام عدالت بگیرم ممنون
اصلا به هیچ وجه تغیر وجود ندارد .نمیتوان هیچ گزینه رو تغیر داد
گزینه تغییروضعیت فعال نیست لطفاپیگیری کنید
الکی میگن سهام عدالت آزاد کردم ولی پولی نیس که ما بدبخت بیچاره ها رو اذیت میکنن خودتو خوش نمیاد حرف میزنید پاش واستید سایت بسته ..
آقا الان دیگه نمیشه وقتش تموم شده خیلی وقت بسته فعلا دولت آزاد نمیکنه کسانی آزاد تصمیم میگیرن چکار کنند خودشون کسانی نتونستن از هر استان یک شرکت سرمایه گذاری می‌کنه تو ی بورس و اون شرکت تصمیم میگیره کی کجا سرمایه گذاری کنه سود سرما یه گذاری میده به شما حالا ماهانه یا سالیانه فعلا در حال تنظیم
خواهشا سایت را باز کنید ما تغیر وضعیت بدیم
باسلام اگه میشه رسیدگی کنید الام کردید اونایی که سهام عدالتشونو روش غیره مستقیم انتخاب کردن اس فرستادن برن سجام ثبت نام کنند تا بتونند شصت درصد شو بفروشن وهر نفری هم هفتاد هزار دادیم پیشخوان الان چرا نمیشه فروخت خوب ما هم لازم داریم بفروشیم چرا رسیدکی نمیکنید
اخه این چه کاریه خداوکیلی،مگه مردم مسخره شما هستن،چرا نمیشه تغییرش داد؟
اول سایت رادرست کنید بعدبیایید مانوربدید چون امکان تغییروجود نداردوغیر فعال می باشد یکی برای رضای خدا جواب درستی بدهد
الان تکلیف اونایی غیر مستقیم انتخاب کردن چی هست چرا سود واریز نمیشه سالی 75 هزار میریزن همچی میره بالا بورس گرون شده ولی برای ما که هیچی واریز نمیشد
اونایی که روش غیر مستقیم دارند نمی‌توانند تغییر وضعیت بدهند چون سایت بسته است و باز نخواهد شد فعلا .این خبرا فقط برا مسخره کردن و سرگرم کردن مردمه
اقا نه اجازه ي تغيير وضعيت هست نه ٣٠ درصد دوم ازاد شده
ورچی این کارا رو میکنید نه, ما حیرونیم میخوایم مستقیم کنیم غیرفعاله , این چتو عیدی بو که به ما دادن هن!
چراسایت بسته
امکان تغییر روش ازاد سازی وجود نداره امروز 26 ام مرداد نشد که روش غیرمستقیم به مستقیم تغییر بدم . فقط حرف حرف حرف کسی هم پیگیری نمیکنه چی به چیه همینجور فقط حرف میزنن کو عمل
دروغ نگید. لطفا. سایت بسته است
اقا چرا نمیشه ازاد کرد اخه این چه وضعیه
جون هرکس دوست داری پیگیری کن این گزینه مستقیم فعال نشده هنوز
چرا سایتو باز نمی کنید این چه کاریه اخه پیگیری کنین به این پوله سریع نیاز داریم مریض دارین مام افتادیم...
سلام مشکل من چیه سهام عدالت 2ماه میشه فروش کرد م هنوز هیچ خبری نیست بانک صادرات شعبه
امکان فروش 60درصد برای کسانی که غیرمستقیم انتخاب کرده اند فراهم شده به سایت مراجعه کنید و از این دروغ زیبا لذت ببرید.
باتشکر
چرا الکی میگین میشه از غیرمستقیم ب مستقیم تغییرداد لطفا رسیدگی کنید مارو حساب اینکه غیرمستقیم قابل فروشه کاری نکرذیم
بابا سایت بسته س چرا نمیشه تغیر وضعیت داد
رسیدگی کنید
یا پست نذار الکی یا حداقل جوابگو باش.پیگیر خبرت باش الان ما چکار کنیم که روش غیرمستقیمیم بخوایم تغییر وضعیت بدیم.لطفا خبر میزاری خبر درست بذار
سایت بسته اس... سود سالیانه هم که نریختن.... این چه وضعشه؟
شما میگید توسامانه تغییروضعیت بدید ولی امکانش وجود نداره توسامانه که میریم دکمه ی تغییروضعیت غیرفعاله واقعا چرا الکی میگید خب رسیدگی کنید خواهشا
چرا دروغ میگین بخدا پدرم دراومد انقدر وارد سایت شدم
جالب ترین چیزی که میبینم اینه که تمام سایت ها فقط بلدن متن از یک سایت دیگه کپی کنن و پیست کنن تو سایت خودشون حتی تو‌جواب دادن به سوالات هم‌همینطور...
متاسفم
چرا نمیشه آزادسازی کرد چرا نمیتونید رو حرفتون وایسید چرا حرفی که نمیتونید عمل کنید مطرح میکنید چرا دقیقا مردمو روشن نمیکنید که اگه روش مستقیم رو نزنید دیگه نمیتونید ازادسازی انجام بدین ...
حالت تغییر وضعیت فعال سازی سهام عدالت به مستقیم خاموشه ...چرا این ملت رو انقدر اذیت میکنند...به خداوندی خدا مردم گناه دارن.
...چیزی که عملی نیس پشتش چرا مطرحش میکنی واینقدر باعث ازار قشر مستضعف سرزمینم میشوی این همه کامنت گذاشتن غیرفعاله شما میگی فعاله روش مسقیم !!!!!!!
این چه مستقیمی باید بانک یا کارگزاری بفروش اگه مستقیم بزارید خودمون بفروشیم اونا که پول کم میدن تا دوماه پول هم نمیدن
اخه اصلا فعال نیس ک‌مستقیم کنیم سهاممونو
چرا برای این که چهار تا بازدید کننده بیشتر داشته باشید به دروغ متوسل میشید .کجا میشه الان سهام رو ازاد سازی کرد طبق دستور سازمان سهام عدالت فعلا سایت بسته اس .و یه سری مردم هم که گرفتار و دارای مشکلات مالی ، بعد شما میایید امید واحی میدید .مردم عزیز اونهایی که روش غیر مستقیم رو انتخاب کر ن تا سهام عدالت استانی شهرشون وارد بورس نشه نمیتونن سهامشون رو تغییر بدن یا بفروشن واین روش به نفع کسانی هست که فعلا قصد فروش ندارن و مشکلات مالی هم ندارن .موفق باشید
پس کی این غیر مستقیم میشه فروخت بابا ملت گرفتارن میگن آزاد شد ولی خبری نیست
سایت باز کنیدما پول میخوایم
چرا هنوز سامانه سهام عدالت بسته
آیتم آزاد سازی مستقیم غیر فعاله
سلام امروز۳شهریوروهنوزسامانه هنوزغیرمستقیمه ونمیشه تغییرداد.
سلام تورخداممنون میشم ازمسولین محترم سایت تغیروضیعت باز نمیشه توروخداپول لازم این سایت باز کنید ممنون چکارکنم چجوری بفروشم کسی تاحالاغیرمسقیم فروختندممنون
سایت چرا بسته هنوز
تغییر روش غیر مستقیم به مستقیم کی فعال میشه تو سامانه.خدایی خییلی به بی پولی خوردم و تموم قسط هامم عقب افتادن.بلکه بتونم یمقدار با فروختن سهامم ازین وضعیتی که دارم در بیام.
هنوز تو شهریور هنوز بستس
آقا ترو خدا قابلیت غیر مستقیم به مستقیم فعال کنید بخدا بدبخت میشم من این پولو می‌خوام ، دیگ بدبخت کردید همرو حداقل پول خودمونو بدید.
باسلام خواهشا جواب نظرها رو بدین حداقل به مردم بگین روش مستقیم فعال نمیشه واگرنظرها رو می زنین توسایت پیگیرباشین یه جواب درست بدین به مردم همه کسانی که غیرمستقیم براشون فعال شده تکلیف چیه?
سلام
اگه ما روش غیرمستقیم باشیم و نخواهیم تغییری کنه و سود بگیریم چه کنیم
سلام بابا واقعا این ملت دستشون تنگ شده باعثش هم شماها هستید نه مردم بیچاره چرا تکلیف این مردم رو مشخص نمیکنین خوب حداقل سامانه سهام عدالت رو درست کنین تا مردم بتونن تعغیر وضعیت بدن سهامشونو از غیر مستقیم به مستقیم حداقل به یک زخمی از زندگیشون بزنن...
سایت تغیر وضعیت کی باز میشه میخوام گوشی بخرم قیمتا هر روز بالا میره و ارزش سهام پایبن میاد چکار کنم لطفا رسیدگی کنید.
سلام من مریضم یه زن تنها که احتیاج به پول داره خواهش میکنم کاری کنید بشه سهام عدالت غیر مستقیم رو بفروشم حتی نمیتونم دندونام که درد میکنه رو درست کنم بیکارم و افسردگی دارم الان به این پول احتیاج دارم
...بابا سهم خودمونه چرا هرروز ی بازی سرمون در میارید چرا سایت بستین
بخدا مغز ادم از دست شماها سوت میکشه
ادم از زندگی نا امید میشه
سلام ممنون میشم ازمسولین محترم سایت تغیروضیعت باز نمیشه توروخداپول لازم داریم این سایتو باز کنید ممنون غیرمسقیم به روش مستقیم تغییر بدیم
سلام الآن تکلیف ما چی شده سهام من به بانک تجارت سپرده شده راهنمایی کنید
چرا پس سایت بسته اس وقتی سایت بسته اس چطورروش غیرمستقیم وب مستقیم تغییر بدیم
خواهشاً پیگیری کنید این سایتو باز کنن ما میخایم روشو تغییر بدیم،سهامو بفروشیم
پول نیازمونه ، ای کاش می فهمیدید
سلام ممنون میشم ازمسئولین محترم سایت تغیروضیعت باز نمیشه توروخداپول لازم داریم این سایت رو باز کنید ممنون غیرمسقیم به روش مستقیم تغییر بدیم به خدا شما خیلی وضعیت مالی تان خوبه نیاز به هیچی ندارید اگر مستاجر بودید و یا اگر بدهکار بودید میفهمیدید من چه دردی دارم خواهش خواهش میکنم
چندوقت طول میکشه که شرکتاواردبورس بشن خوشابارانی که برشانه ام بزندبرسرخاکم بباردیا نبارد
چون بورس یکی از دلایل افتش فروش سهام عدالت بود
فعلن روش مستقیم رو فعال نمیکنن تا بورس به روال عادی خودش برگرده
خودشونن پشیمونن چرا سی درصد دوم فعال کردن
فروش بیش از حدش باعث شد سهاما افت خیلی زیادی داشته باشه
سلام دوستان کسانی که هر مشکلی دارند یا میخان سهامشون روش مستقیم کنند به سایت www.sahamedalat.ir مراجعه کنند و تبدیل وضعیت انجام دهند تو اون سایت که رفتی مرحله اول که انجام دادید واسه مرحله دوم به سایتی که بهتون معرفی میشه برید و اگه سوالاتی هم دارید به شماره های زیر تماس تماس بگیرید من هم چنین مشکلی داشتم اما مشکلم رفع شد و تا حالا 60 درصد سهام عدالتم فروختم 0218337 ، 0218338 ، 1569
به امام حسین پول لازم دارم خداشاهده پوله پیش خونه ندارم سایتو باز کنید یا پول بهم بدید ...
سلام من سهامم رو آزاد نکردم الان میخواهم سهامم رو آزاد کنم باید چیکار کنم
سلام لطفاً مسوولان رسیدگی کنند واقعا در شرایط بد اقتصادی هستیم ما واسه یه بسته نون به خونه بردن به خونه صبح از خواب بیدار میشیم الان وقتشته دست ملتو بگیرین ما که همیشه پشت دولت بودیم واقعا به پولش نیاز داریم تا به یه زخممون بزنیم وعده الکی ندین مردم دلسرد میشن ما روی حرف شما خوشحال میشیم از ما نگیرید این عتمادو
ای خدا ماکه اینقدر سواد نداریم که غیر مستقیم یا مستقیم را انتخاب میکنم از کجا بدونم کدوم پول واریز میکند الان یک ماه گذشته سهام خودم را فروختم ولی اصلا پولی برام واریز نشده
سلام هرچه زودت مخواهم سهامهای استانی ازادشوند
سلام،، ما روش غیر مستقیم را انتخاب کردیم،، چرا استانها این همه کند وارد بورس می شوند،، بابا یک سود بریزید تا ما امیدوار شویم
بنده سهام غیر مستقیم را انتخاب کرده ام الان پشیمانم آیا میتونم روش مستقیم را انتخاب کنم یک راهنمایی کنید
چرا هیچکی یه توضیح درست نمیده الان رفتم کافی نت میگم چه کنم با این سهام میگه ازاد سازی نکردین باید صبر کنین... من واقعا به پول نیاز دارم 3 روزه دارم تو اینترنت میگردمو میخونم که چه کنم ولی هیچی متوجه نشدم
سلام هنوز سایت بازنشده منم می‌خوام غیرمستقیم رو مستقیم کنم
من سهامما ازاد نکردم.لطفا سایتو باز کنید بتونم سهامما بفروشم با پولش گوشی بگیرم.مدرسه که نیست پس مجبوریم گوشی بگیریم چون اجباریه.لطفا سایت و باز کنید
این چه مسخره بازیه که شما هرروز در میارین
پول لازمیم خوب سایتو باز کنین بتونیم سهاممونو به مستقیم تغییر بدیم بفروشیم سهممونو
میخوام سهام غیرمستقیم مستقیم کنم
سلام ببخشید این ویرایش سهام عدالت از مستقیم به غیر مستقیم را فعال کنید خواهشا مردم گرفتار هستند و از بورس هیچ سررشته ندارند لطفا پیگیری کنید
بخدا هرچه پیام خوندم از ازادسازی این سهام بود وبی پولی مردم ودیر به پولشون رسیدن . پس خواهشا این سایت براشون باز بشه هرکه دوست داره هر روش رو انتخاب کنه . وبرای انهایی که ثبت فروش زدن هم واریز کنید .چون واقعا مردم زیادی گیر پول وگرفتارند .
که روی این پول چه فکرها که نکردن.
یک اشتباهی کردیم غیر مستقیم زدیم کی ازاد میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
غیر مستقیم
لطفا سایت روبازکنیدتا مردم بتونن اطلاعات رو ویرایش بکنن این چه کاریه همیشه سایت بسته است!
همه میخایم سهامو زود بفروشیم.. خیلی اوضاع مالی مردم خرابه به خدا 99 درصد مردم زیر خط بدبختین، خوشبحال اون یک درصد که پولدارن. به شخصه با مدرک فوق لیسانس حقوق و دو سال سربازی به خون امام حسین آرزومه فقط یک بارم شده یک میلیون تو حسابم باشه.. ن تنها من یعنی بزرگ ترین ارزوی تمام جوونا حتی سن بالا ها اینه برای یک بارم که شده یه یکی دو میلیون تو حسابشون باشه.. فک کنم اگه بفروشن و پولشون بیاد از شوق و خوشحالی روزی ده تا موجودی میگیرن ای دل غافل بی خبر از اینکه اینقد چیز گرون شده همه پول سهام دو سه روزه خرج میشه.خدایا گناه من و امثال من چیه..خدایا چرا؟؟
سلام سایت ازاد سازی بسته است چجوری روش مستقیم انتخاب کنیم
سایتو باز کنید تا بشه تغییر داد
بابا کسانی هستند که واقعا یا نتونسته ویا عدم آگاهی از مهلت روش مستقیم سهام عدالت مشکل پیدا کردن کی سایت رو باز میکنن که بتونیم روش مستقیم سهام عدالت رو انتخاب کنیم لطفا جواب رو بدید ممنون
چرا اینکار رو کردند روش غیر مستقیم...
دوستان کسی خواست 60درصد سهام عدالتشو آزاد کنه حتی اگه روش غیر مستقیم رو انتخاب کرده باشه ما میتونیم کل 60درصد رو یکجا آزاد کنیم
بابا توروخدا سایتشو باز کننین من همه کارشو کردم هرکاریم میکنم نمیشه بفروشبش چیکار باید کرد من یه برادر محلول دارم که به پول نیاز دارم براش بابا به حرف مردم بدبخت گوش کنین
چه مسخره بازی دراوردید مستیم و غیر مستقیم. یا به مردم چیزی ندید یا اگه دادید اینقدر مردم رو اذیت نکنید.
لطفا سایت سهام عدالت رو باز کنین روش غیر مستقیم هستم میخوام روش مستقیم رو انتخاب کنم سهام خودم رو بفروشم
سلام من میخوام الان سهامم رو ازاد کنم ولی نمیشه اون موقع برا م مقدور نبود
ولامن الان چهار ماه فروختم بانک ملی هنوز هیچی دریافت نکردم واقعا اینه رسم ایرانی ها باید حق مردم بخورند داداش سهام ما مال تو ولی نه دیگه اینجوری پول ما خوردن نداره به قول داداش کوچکیم چوب خدا صدا نداره
لطفاً راهنمایی کنید چجوری میشه روش غیر مستقیم رو فروخت؟
من بانک انصارفروخته بودم ولی الان غیرمستقیم هست چکاربایدکنم
والا من روش غیر مستقیم را انتخاب کردم الان به پولش نیاز دارم لطفا آزاد کنین بتونیم بفروشیم
بابا چند ماهه سهامم رو فروختم ولی هیچ خبری از پول مول نیس.کجا پیگیری کنیم.
سلام من تا الان سهامم رو نفروختم الان میشه بفروشم یا نه خیلی ب پولش نیاز دارم
سلام.من روش غیر مستقیم الان بخدا لنگ هزارتومن پولیم دخترم لباس گرم نداره کسی رو نداریم کمکون کنن لطفا یکی شرایطو برامون توضیح بده چه کارکنم یا یکی کمکمون کنه بااین شرایط
من تاالان نه ازادسازی کردم نه اصلارفتم که ببینم چیه تااخریه فکری میشه خلاصه
واسه من ینفر دیگ روش غیر مستقیم رو انتخاب کرده ولی من اصلا دوست نداشتم نه مستقیم بزنم نه غیر مستقیم میخوام سهامم دست دولت باشه باید چیکار کنم؟
سهام عدالت را ازاد کردم پشیمان کردم میخوام به دولت باز گردد باید چی کار کنم
سهام عدالت اگه عدالتی توش بودهمه بایدیک جور ازش بهره میبردن نه یه نفربهره ببره صدنفربسوزه این کجاش عدالته
با سلام ما که سهام رو ازاد کردیم ولی نفروختیم میسه بفروشیمش یا ن یک درصدم نفروختم
سلام من سهاممو ازاد کردم و تا الان هیچی نفروختم الان خیلی ب پولش نیاز دارم میخوام بفروشم باید چیکار کنم
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی