بازدید 40576
دو هزار و هشتاد و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

حرف درگوشی احمدی نژاد و رفیق‌دوست چه بود؟ / شاید اصلاح‌طلبانی که هیچ گاه تایید نمی‌شدند، ۱۴۰۰ تایید شوند / درخواست یک نماینده از صداوسیما درباره توقف پخش سریال‌های کره‌ای / تشکیل وزارت بازرگانی روی میز مجلس یازدهم

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: زنده یا مرده بودن قاضی‌ منصوری مبهم است! / باید فاصله بین اصلاح‌طلبان با بیت رهبری را کم کنیم / احتمال کاندیداتوری پزشکیان برای ۱۴۰۰ قوت گرفت و.. رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۹۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 22 July 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
خاطره نگاری مشاور احمدی نژاد از محسن رفیق دوست

علی اکبر جوانفکر نوشت:اخیرا در پی انتشار مطلب کذب دیگری از سوی آقای رفیق دوست، از دکتر احمدی نژاد علت این رفتار آقای رفیق دوست را جویا شدم. ایشان با اظهار بی اطلاعی به بیان خاطره‌ای از وی پرداخت که پاسخ بنده نیز در آن مستتر است.آقای رفیق دوست در دیداری که در دوره ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد با ایشان داشت، خواستار مساعدت وی به عنوان رئیس شورای عالی شهرسازی برای تغییر کاربری یک زمین ۲۱ هکتاری واقع در منطقه ۵ تهران از باغ به مسکونی و تجاری می‌شود.او به دکتر احمدی نژاد می‌گوید که مالک این زمین در زندان است و ما می‌توانیم با آزاد کردن او، این زمین را در اختیار خودمان بگیریم.رئیس جمهور وقت بدون آنکه وارد اصل موضوع شود از او سوال می‌کند که این فرد بیگناه است یا مجرم؟ و او سکوت می‌کند.احمدی نژاد به او می‌گوید: اگر او بیگناه است باید کمک کنیم که از زندان آزاد شود و زمینش هم متعلق به خود اوست و اگر مجرم است چرا می‌خواهید او را از زندان آزاد و ملکش را تصاحب کنید؟! دکتر احمدی نژاد سپس دست رفیق دوست را می‌گیرد و به آرامی در گوش او چنین نجوا می‌کند: آیا ما انقلاب کردیم که از این کار‌ها بکنیم و ملک مردم را متصرف شویم؟! /دولت بهار
 
زنده یا مرده بودن قاضی‌منصوری مبهم است!

برادر قاضی منصوری گفت: تاکنون از بازگشت جسد برادرم چیزی به ما اعلام نکرده‌اند. پلیس بین‌الملل چند روز پیش تماسی با ما داشتند و قرار شد جلسه‌ای داشته باشیم تا همراه گروهی که از طرف پلیس بین‌الملل برای بررسی موضوع به رومانی می‌رود، ما نیز برویم اما تاکنون هیچ خبری نداریم.زنده بودن یا مرده بودنش برای ما مبهم است، تاکنون نه تصویر، نه مدرک و نه دی‌ان‌ای در مورد مرگ برادرم به ما ارائه نکرده‌اند. آخرین تماس ما با برادرم ظهر روز حادثه بود و نگران امنیت خود بود و سفارت نیز او را پذیرش نکرد./فارس

چین ایران را مشتری می داند، نه متحد

حسین راغفر گفت: فلسفه امپریالیسم چین برای جهان‌گشایی بر‌ خلاف همه استعمارگر‌های پیشین در نظام جهانی، نه از طریق فشار نظامی بلکه از طریق در‌های اقتصادی است که بسیار محیلانه‌تر، کم‌هزینه‌تر و موفق‌تر است. چین مثل بقیه کشور‌های دیگر از تحریم‌های ایران بیشترین نفع را کسب کرده است. چین در تمام تصمیمات ضد‌ایرانی در کنار غرب ایستاده و از ادامه برجام، مثل اروپا، روسیه، کره جنوبی، ترکیه و بسیاری دیگر از کشور‌ها به این دلیل دفاع می‌کند که ده‌ها میلیارد دلار منابع ما در این کشور به بهانه تحریم آمریکا بلوکه شده است و از نگهداری آنها از ما بهره هم دریافت می‌کنند و تنها بخش‌هایی از آنها را به صورت کالا‌های مصرفی منتقل می‌کند و هنوز مبالغ قابل‌توجهی نزد آنها بلوکه شده است و از آنها برای رونق اقتصادی خود استفاده می‌کند.

باید فاصله بین اصلاح‌طلبان با بیت رهبری را کم کنیم

منتجب‌نیا دبیرکل حزب جمهوریت گفت: معتقدم که ما اصلاح طلبان در درون نظام باید با بیت رهبری ارتباط داشته باشیم و حتی باید با گروه های مختلف سیاسی مثل اصولگرایان و... ارتباط داشته باشیم. لازمه تفاوت سلیقه سیاسی، دشمنی و مشاجره و جدایی نیست و دو مجموعه می توانند با هم رفیق باشند. ما مشتاق هستیم که خدمت رهبری برسیم و درخواست مکرر کرده ایم و منتظر اجازه ایشان هستیم تا خدمتشان برسیم. البته در جلسات عمومی ما را دعوت می کنند و ما شرکت می کنیم و فعلا قضیه کرونا جلسات را بهم زده است. نباید اصلاح طلبان را منزوی و خارج از نظام و به عنوان اپوزیسیون فرض کنند و بگویند که اینها اصلا در نظام جایگاهی ندارند./ خبرآنلاین

اصولگراها اگر راست می گوييد، برنامه بدهيد نه شعار

مصطفی هاشمی‌طبا فعال اصلاح‌طلب گفت: جریان اصلاحات باید به مردم بسیار واضح و روشن بگوید که برنامه‌اش چیست و الا محبوبیتش را پیش مردم از دست می‌دهد که هیچ، رایی هم به دست نمی‌آورد. باید افکار عمومی را با برنامه‌های سازنده‌شان سامان بدهند. تریبونش را هم در اختیار دارند. اصولگراها در پی این بودند که مشارکت در انتخابات را پایین بیاورند که خودشان پیروز میدان شوند. موفق هم شدند. آقای حمید رسایی هم گفته بود که مشارکت را پایین بیاورید. مشارکت هم پایین آمد. هیچ‌کس حرف یا راه‌حلی برای اداره کشور ندارد. حالا که نه اصولگراها و نه اصلاح‌طلب‌ها برنامه‌‌ای برای اداره کشور ندارند، باید همگی برویم و بمیریم./آرمان

مجلس وزیر احمدی نژاد را دور زد

اسدالله عباسی، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی دولت دهم که پیش از این اعلام کرده بود یکی از مدعیان ریاست دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی است، در واکنش به قرار نگرفتن نامش در لیست کاندیداهای ریاست این دیوان گفت: بهتر است سکوت کنم. این چهره سیاسی در واکنش به اینکه نبودن نام شما در این لیست به معنای این است که برنامه‌های پیشنهادی از طرف شما مورد قبول اعضای کمیسیون برنامه و بودجه قرار نگرفته است، افزود: خودتان برنامه‌ها را مقایسه کنید. آقایان حتما یک امتیازاتی برای کسانی که انتخاب کردند، در نظر گرفتند. در هر صورت نظر کمیته کمیسیون برنامه و بودجه است و هر کدام دیدگاه‌ها و سلیقه‌های تخصصی خود را دارند و صاحب نظر هستند.

شاید اصلاح‌طلبانی که هیچ گاه تایید نمی شدند، ۱۴۰۰ تایید شوند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: برای افزایش مشارکت در انتخابات۱۴۰۰ ممکن است کسانی که شعارهای پوپولیستی و عوام فریبانه می دهند و حتی برخی اصلاح طلبان که در شرایط عادی هیچ گاه تایید صلاحیت نمی شدند، تایید شوند.محسن رهامی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تاثیر کرونا بر اقتصاد کشور، اظهار کرد: کرونا موجب شده است که بسیاری از کسب و کارها تعطیل و کارمندان و کارگران زیادی بیکار شوند، این بیماری بیشترین فشار را بر طبقات پایین وارد کرده و موجب گسترش نارضایتی شده است و شاید این نارضایتی موجب کاهش مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰شود.
 
احتمال کاندیداتوری پزشکیان برای ۱۴۰۰ قوت گرفت

در حالی که برخی گمانه زنی‌ها از احتمال حضور مسعود پزشکیان نماینده اصلاح طلب مجلس در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ حکایت دارد، برخی شنیده‌های خراسان حاکی است که او تلویحی این مساله را تایید کرده است. پزشکیان نایب رئیس اول مجلس دهم و وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و از چهره‌های سرشناس اصلاح طلب است. یک منبع نزدیک به پزشکیان در گفتگو با خراسان از قوت گرفتن احتمال کاندیداتوری وی خبر داد و افزود: این مساله احتمالا به زودی اعلام عمومی خواهد شد. در همین حال پزشکیان در جمعی که بر حضور وی در انتخابات ۱۴۰۰ تأکید داشتند گفته است: فعلا در حال ارزیابی وضعیت هستم و در صورتی که به این نتیجه برسم که حضورم در انتخابات ۱۴۰۰ می‌تواند برای کشور مفید و موثر باشد، اعلام نامزدی خواهم کرد.

نماینده مجلس: اگر حوصله‌ام سر برود، تغییر کمیسیون می‌دهم

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس یازدهم گفت: من خودم فعلا عضو کمیسیون حقوقی هستم، اگر حوصله ام سر برود تغییر کمیسیون می دهم. «کاظم دلخوش»، نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس یازدهم، در گفت‌وگو با برنا در رابطه با «به حد نصاب نرسیدن اعضای کمیسیون حقوقی قضایی مجلس» گفت: قرار است تا هفته آینده با تعداد هفت نفر، کمیسیون حقوقی تشکیل شود. باید کمیسیون با هر تعداد نماینده تشکیل شود، ما نمایندگان در این خصوص استیضاح هیات رئیسه را امضا کردیم اما  تعدادی از نمایندگان امضای خود را پس گرفتند. او ادامه داد: احتمال دارد در شهریورماه انتخابات نمایندگان جامانده به علت شرایط کرونا انجام نشود، با این شرایط نمی‌شود کمیسیون حقوقی شکل نگیرد. من خودم فعلا عضو کمیسیون حقوقی هستم، اگر حوصله‌ام سر برود تغییر کمیسیون می‌دهم.نماینده مردم صومعه‌سرا در رابطه با «نظارت شورای نگهبان بر نمایندگان طی چهار سال دوره نمایندگی» گفت: نظارت چهار ساله زمانی جواب می‌دهد که شورای نگهبان می‌خواهد نظارت استصوابی خود را اعمال کند آن هم زمان ثبت نام برای انتخابات مجلس است، زمانی‌که نماینده رای آورده و از مراحل مختلف گذر کرده باشد و به عنوان نماینده فعالیت می‌کند، مصونیت دارد.
 
درخواست یک نماینده از صداوسیما درباره برنامه‌های ساخت کره
 
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانک‌های کره جنوبی هفت میلیارد دلار ایران را آزادسازی نمی‌کنند، گفت: اگر در روز‌های آینده این پول آزاد نشود، موج تحریم کالا‌های کره‌ای رقم خواهد خورد. عباس مقتدایی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز چهارشنبه مجلس گفت: هفت میلیارد دلار از اموال ملت ایران که ناشی از فروش نفت بوده، مدت هاست در بانک‌های کره جنوبی است و رها نمی‌شود، اکنون که مردم به این پول نیاز دارند، دولت کره به مسئولیتش عمل نمی‌کند. وی اضافه کرد: متاسفانه فعالیت‌های وزارت خارجه هم نتیجه لازم را نداده و بانک مرکزی نتوانسته حقوق ملت را احقاق کند. چرا رئیس جمهور شخصا به این موضوع ورود نمی‌کند؟ در حالی که هفت میلیارد دلار بسیار بیشتر از مبلغی است که در مراحل اولیه برجام قرار بود دریافت شود.نماینده مردم اصفهان در مجلس یادآور شد: دولت کره جنوبی بداند ما از شرایط سخت می‌گذریم، ولی در حافظه تاریخی ملت خواهد ماند که چه کسانی در شرایط ویژه بد عهدی کردند. اگر در روز‌های آینده به سرعت عمل نشود و پول مشروع ما آزاد نشود موج تحریم کالا‌های کره‌ای را رقم می‌زنیم.مقتدایی ادامه داد: امیدوارم به آن نقطه نرسیم، زیرا بنای ما بر روابط و تعاملات دو و چند جانبه با کشورهاست. البته حقوق بین الملل به ما اجازه این پیگیری را می‌دهد لذا دستگاه‌های مرتبط باید در این زمینه اقدام کنند.این عضو کمیسیون امنیت ملی همچنین خواستار توقف پخش برنامه‌های ساخته شده توسط کره جنوبی در صدا و سیما شد.
 
حجاریان از نماینده تهران شکایت کرد

وکیل محسن حجاریان از شکایت موکل خود از علی خضریان، نماینده تهران در مجلس یازدهم به دلیل انتشار مطالب خلاف واقعیت خبر داد.علی ‌مجتهدزاده، وکیل محسن حجاریان در خصوص شکایت موکل خود از علی خضریان نماینده تهران در مجلس یازدهم، اظهار کرد: امروز به همراه محسن حجاریان پسر آقای سعید حجاریان از علی خضریان، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی برای انتشار مطالب خلاف واقعیت درباره سعید و‌ محسن حجاریان در توییتر شکایت کردیم.وی افزود: شرکتی که خضریان در توییتر از آن یاد کرده، شرکتی کوچک با معدل حساب ۹۰‌ میلیون تومان است که این شرکت یک‌ حساب واقعی و‌ قانونی دارد.مجتهدزاده گفت: کسی که در جایگاه نماینده مجلس قرار دارد، باید دانش حقوقی داشته باشد؛ مطالبی را که این نماینده بیان کرده مصداق بارز نشر اکاذیب است.وی اضافه کرد: چون این مطالب در مجلس بیان نشده و تنها در فضای مجازی منتشر شده، ما شکایتمان را در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مطرح نکردیم بلکه به دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه و شکایت را ارائه کردیم.مجتهدزاده با بیان اینکه انصاف، قانون و اخلاق توسط این نماینده زیر پا گذاشته شده است، تاکید کرد: کسی که در جایگاه قانونگذاری کشور قرار می‌گیرد، باید بیش از همه به قانون پایبند باشد.
 
زاکانی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شد

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، از انتخاب علیرضا زاکانی به عنوان رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی خبر داد. حمدحسین فرهنگی در تشریح جزییات جلسه بررسی انتخاب رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در هیات رییسه، گفت: در جلسه هیات رئیسه مجلس که هیات امنای مرکز پژوهش‌های مجلس می‌باشند، موضوع رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس از میان کلیه داوطلبان اعم از آن‌ها که کتبا و یا شفا‌ها اعلام داوطلبی کرده بودند، بررسی شد.سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: پس از دو مرحله رای‌گیری آقای دکتر علیرضا زاکانی با اکثریت مطلق آرای اعضا، به عنوان رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی انتخاب و مقرر شد در جلسه بعدی برنامه‌های خود را به هیات امنای مرکز ارائه کند.
 
تشکیل وزارت بازرگانی روی میز مجلس یازدهم

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه تشکیل وزارت بازرگانی با توجه به تحریم ها ضرورتی اجتناب ناپذیر است و تصویب آن در مجلس دهم به معنای تجویز آن از سوی نمایندگان بوده است، گفت: دولت در انتظار تصمیم مجلس یازدهم برای دستور کار قرار دادن این مصوبه و تامین نظر شورای نگهبان در این خصوص است و بر این اساس یک یا دو وزیر معرفی می شود.

معاونان پارلمانی دستگاه‌های دولتی را مجلس انتخاب کند

سیدسلمان ذاکر، نماینده مردم ارومیه: برای قوی‌تر شدن امر نظارت مجلس باید معاونان پارلمانی را مجلس انتخاب کند. با کارآمدسازی نظارت در مجلس رابطه بین دولت و مجلس شفاف شده که در این راستا باید ارتباط میان مجلس با دستگاه‌های دولتی تعریف شود، نمایندگان مجلس باید بتوانند معاونان پارلمانی دستگاه‌ها را انتخاب کنند، زیرا با وجود انتخاب معاونان پارلمانی از سوی نهاد‌ها به دلیل عدم شناخت ما نسبت به آن‌ها، این نظارت به خوبی انجام نمی‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۳۰
سلامتی هموطن و همشهری = سلامتی پدر و مادرت فرزندت و همسرت و...
اگر دستاتون رو خواستند قطع کنند بزارید قطع کنند ولی دست به هیچ وجه به دهان و بینی و گوش و چشم خود نگیرید و روزی سه مرتبه با آب نمک دهان شویه کنید و دماغی ماسک را حتما فشار دهید از مردم ۲.۵ متر یا بیشتر فاصله بگیرید
نکته خیلی مهم
کرونا زمانی پایان خواهد یافت که مردم سعی کنند و مواظب باشند دیگران نگیرند و نگویند دیگران بگیرند به ما چه هر فردی که کرونا می گیرد هزار نفر دیگر را مبتلا می کند پس اگر یک نفر کمتر مبتلا شود در واقع هزار نفر کمتر مبتلا خواهند شد
و اگر فردی که کرونا می گیرد رعایت کند و جان دیگران برایش اهمیت داشته باشد در واقع جان هزار نفر را نجات داده است و اگر این کار را نکند قطعا فرزند و پدر و مادر او به طور غیر مستقیم توسط خود آن شخص چند وقت دیگر از دیگرانی که خودش ناخواسته مبتلایشان کرده خواهند گرفت
هر چه کنی زخود کنی گر همه نیک و بد کنی
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
مطالبات سیاسی و رفاهی و اقتصادی و دمکراسی اصولگرایان با اکثریت مردم کلا متفاوت هست . یعنی مردم مطالبات اصولگرایان را دوست ندارند . یعنی خواست جناح اصولگرا از طرف اکثریت مردم اقبالی ندارد . یعنی محبوبیت سیاسی ندارند ولی بزور و اجبار بر مردم حاکمیت دارند . شعار رفاه و رفع گرانی و بیکاری انها فقط جهت سرگرمی مردم هست در صورتی کیست که ندا ند تمام مشکلات کشور حاصل تفکر افراطی این گروه هست که هیچ اصلاحاتی را قبول نمیکنند . قدرت را وقتی به چنگ اکردند به هیچ عنوان خارج نمیشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
را هکارهای سازمان جهانی بهداشت
ماسک
عدم لمس سر و صورت با دست هنگامی که در مکان هایپر خطر هستید

فاصله گذاری اجتماعی
شستن دست ها به صورت مکرر




باز گذاشتن دریچه و پنجره ها در فضاهای سر بسته

تنها راهکارهایی که می تواند جان خیلی هارا نجات دهد
و از فشار کار بر روی کادر زحمتکش درمان بکاهد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
پنجشنبه دوم مرداد ساعت ۱۱:۰۶
دلار(اسکناس) ۲۲۲۰۰
دلار (حواله) ۲۳۰۰۰
سکه ۱۰۴۰۰۰۰۰
اطلاع ازقیمت های واقعی حق مردم است !
متاسفانه هنوز مردم کشورم به کسی رای میدهند که بهتر حرف بزند و واعظ بهتری باشد. ؟ در کدام کشور دنیا بجز ما، وعاظ و خطبا مسئولیت گرفته اند؟ تجربه زندگی به حقیر نشان داده اتفاقا کسانی که بهتر حرف میزنند همانهایی هستند که در کار کردن از بقیه بدترند ، چون یاد گرفته اند ضعفشان در کار کردن را با زبانشان بپوشانند. بسیاری از کسانی که در سخنانشان وعده مدینه فاضله میدهند خودشان از اداره یک نانوایی یا عمل اوردن سبزی در یک باغچه عاجزند. هموطنان من روزی که ما به "برنامه "های موجود رای بدهیم و نه به "وعده ها "انروز شاد ترین روز زندگی من خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
فردوسی: دو صد گفته چو نیم کردار نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
میر سلیم : اسناد خلاف ۶۵ میلیارد تومانی قالیباف را به قضائیه دادم
احمدی نژاد: رفیق دوست میخواست ۵ هکتار زمین کسی را که در زندان کرده بود را بالا بکشد
رفیق دوست : سفیر انگلستان زودتر از همه از رئیس شدن احمدی نژاد خبر داشت
دکتر راغفر: چین با حیله و سیاست میلیاردها دلار از ثروت کشور را پس از تحریم ایران نگهداشته و سودهم می گیرد و کالاهایی کهدارد را به ما میدهد
و ترکیه و کره جنوبی و امارات از تحریم ما به سودهای کلان رسیده اند
برادر قاضی مرتضوی از زنده یا مرده بودن برادرش اطلاع ندارد و پزشکی قانونی هم گفته تا یکماه دیگر اعلام خواهد کرد
واقعا در این کشور چه خبر است ؟؟؟؟
البته اینها فقط تیتر های همین صفحه بود !!!؟؟؟
و قطعا پشت پرده هزاران هزار برابر بیشتر از آنچه در جلوی پرده است !!!؟؟؟
تاسف بار نیست ؟؟؟
ناشناس
| Germany |
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
مهم تر از همه این شایده است،که اصلاحطلبان. رئیس جمهور بدهند!
چقدر مارا بچه بحساب می آورید؟
اصلاحطلب واقعی را به حصر می فرستند!!
جناب آقای قالیباف ریاست مجلس شورای اسلامی
جناب آقای حاجی بابایی عضو کمیسیون برنامه وبودجه ودیگر اعضای کمیسیون
وجناب آقای پور ابراهیمی عضو کمیسیون اقتصاد ی مجلس ودیگر اعضا ی کمیسیون
اگر نمی توانید فکری برای این گرانی وتورم افسارگسیخته و کمرشکن بکنید حداقل فاصله ی زیادو تبعیض وبی عدالتی های ناروا در پرداخت حقوق ومزایا به کارکنان دولت را کم کنید وبرای همیشه قانون هماهنگ در پرداخت حقوق که اکثر شرکت های دولتی وبانک ها ونهادها خود را از آن استثنا کردند را لغو کنید.و همسان سازی حقوق کارمندان دستگاه های مختلف را اجرا کنید.برای مثال یک آبدارچی ویا اپراتور در بانک های دولتی ویا شرکت های دولتی چه کار تخصصی وشاقی انجام می دهد که 4 تا7 برابر یک دبیر یا محیط بان با میزان کار به مراتب بیشتر وتخصصی تر حقوق ومزایا دریافت می کند.آیا این عدالت است که یک دبیر بازنشسته بعد از 30 سال خدمت در حالی دار فانی را وداع کند که یک خشت خانه ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
مجلس می تواند جلوی گرانی ها را بگیرد البته در میان مدت و بلند مدت از 6ماه تا یک الی دوسال
ان هم با وضع مالیات از سفته بازی در بازار که به راحتی جلوی افزایش بی جای قیت ها را برای همیشه می گیرد و دارند در این مسیر حرکت می کنند ولی حرکتشان کند است و منسجم نیست و فعلا از خانه خالی شروع کردن ولی باید از کسانی که در یک سال چند بار خرید و فروش می کنند مالیات سنگین بگیرند تا به خودرو و ... برسد
هر وقت شما در چین سرمایه گذاری کردین در قبال سرمایه گذاری انها ان وقت بیایید از قرارداد 25 ساله با انها دفاع کنید
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
در اقتصاد هیچ تخصصی ندارم اما با توجه به رفتار سفیر چین در ایران در برخورد با مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت و و جدل و گستاخی اش،منت های فراوانش در ارسال ماسک و...به ایران و عکس العمل عجیب ترش هنگام پرتاب ماهواره نور به فضا....حمایت نیم بند چین در جلسه آژانس و شورای امنیت و مقایسه آن با حمایت جانانه روسیه با آن نطق آتشین در حمایت از ایران،سبب می گردد هیچ حس مثبتی نسبت به چین نداشته باشم...اگر قرارداد 25 ساله بسته شود دیگر چگونه رفتار خواهند کرد نمی دانم
زمزمه هایی برای شرکت خاتمی در انتخابات وجود دارد بدلیل ترس عده ای از حضور مجدد احمدی‌نژاد،
جناح اصولگرا هم از این موضوع استقبال می کند تا با یک تیر دو نشان بزنند
بنظر من هم خاتمی و هم احمدی‌نژاد نباید بازیچه شوند
آنها پهلوانان زمان خودشان بودند اکنون زمین سیاست بسیار برای پیرمردها ناهموارتر شده است
موج تحریم کالاهای کره ای؟یاد تلاش یک نهاد برای تحریم کوکاکولا افتادم و تولید نوشابه هایی که اسمشان هم یادم نیست. برای حمایت از تولید داخلی خریدم و گویا اب و قند رنگ شده بود و فرزندانم دیگر اجازه خرید مجدد به من ندادند.گیریم خودمان را از خرید کالای با کیفیت کره ای محروم کردیم. فایده اش چیست و ضرر ان به چه کسی میرسد؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
بنده سالهاست از یخچال فریز ایرانی استفاده می کنم و چیزی کم از نوع خارجیش ندارد و وجدانم از بابت بیکار نشدن کارگر ایرانی بنوبه خود راحت است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
جناب همین کره ای یا ژاپنی ها اولش جنس بنجل می زدن اگر نمیدانی از بزرگترهات بپرس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
بنده هم یک ماشین ظرفشویی ایرانی دارم هر ۳ ماه یکبار تعمیرکار براش میارم
چه در انتخابات امریکا بایدن رئیس جمهور شود وچه ترامپ مناسب ترین گزینه برای ریاست جمهوری در ایران در انتخابات پیش رو جناب دکتر محمدجوادظریف است.دیپلماتی کارکشته و مسلط به روابط بین الملل ویک چهره جهانی شناخته شده هم در داخل وهم در خارج از کشور که می تواند از ایران چهره ای اهل تعامل وگفتگو به جهانیان ارائه دهد.بر خلاف همه ی محاسبات اصولگرایان اگر ظریف کاندیدای ریاست جمهوری شود با اقبال عمومی کم نظیری مواجهه خواهد شد.
پاسخ ها
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
گفتگو!!! کدوم گفتگو رو میگی همونی که برگشت گفت عه من این بند رو ندیدم؟
مملکت قحط الرحال شده است
زاکانی و ...... اسب خود را بتازانید که از این فرصت ها بسیار کم پیش می آید
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
یک تار موی زاکانی بِه از صد کریمی قدوسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
اتفاقا" بربرخی ادمها همیشه تو کشورهای جهان سوم فرصت هست برا کسانی فرصت نیست که کاردان باشند
برجام از سر اصولگرایان زیاد بود.
درست مثل کسی که بعد از میهمانی به جای تشکر از میزبان
به اوفحش وناسزابگوید.
وبه این هم بسنده نکند که او را کتک بزند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
برجام وسیله گرفتن گرین کارت امثال شما بود

بعد میهمانی کدوم میهمانی؟!

همونی که میرفتی سفارت انگلیس دستورات بعدی رو بگیری بیایی اجرا کنی؟

یا اونی که می رفتی باستی هیلز تو لواسان رانت های بعدی رو بگیری؟

هشت سال کل مملکت رو علاف کردید به دروغ که آب خوردن ما هم دست آمریکایی هاست !

آمریکا یک دلار توسط بانک های خارجی و سیستم سوئیفت نذاشت جابجا کنیم حالا اومدی طلبکار شدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
برجام برای این مملکت هیچی نداشت ولی برای تو و زن و بچه ات ظاهرا یک گرین کارت توپول داشته که این اراجیف و میگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
به خاطر کلاه گشادی که سر برجام سر ملت گذاشتید باید محاکمتون کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
برجام برای این بود که

شما بتونید دوباره بی حساب کتاب نفت بفروشید

بعد انحصار واردات و فروش جنس رو با رانت تو کشور بدست بگیرید

و در نهایت پدر مردم رو در بیارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
لعنت به برجامی که فقط برای تو نون داره
کوروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
مردشور برجام تون رو ببرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
برجام مرد هنوز تو توهمی؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
کدوم برجام کدوم کشک وعیده وعید دروغ سند فریب رفتید امضاء کردید که مملکت گل و بلبل میشه ترامپ ش...... تو حالتون
حالا اومدی پز ش رو میدی ؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
کاسب برجام چقدر بهت دادن که این دری وری و ها رو بگی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
برجام برای واردات بی رویه توسط پول نفت توسط آقا زاده ها طراحی شده بود نه برای رفاه مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
یه قرار داد با چین میبندیم تا امثال تو که کاسب برجام بودن کور بشه
به مردم هم ثابت میشه که شما همتون مسئول فلاکت و بدبختی ایران هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
قرار داد 25 ساله بین ایران و چیناگر بسته بشه تنها کار درست این دولت تو این هشت سال بود
زودتر از شر شما برجامی / برجام چی/ برجام خور/ برجام صفت راحت میشیم
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
ما میهمان آمریکا بودیم یعنی؟
چه جالب بعد این امریکاتون دقیقا چه پذاریی از ما کرد؟؟

داعش رو تو سفره مردم خاورمیانه گذاشت
مردم ایران رو تروریست نامید
بیست و پنج تا پایگاه تو منطقه ما اضافه کرد که هر وقت خواست به ما حمله کنه بتونه
عملیات های تروریستی تو کشور ما برنامه ریزی کرد
شرکت های دنیا رو ترسوند که مبادا به ما دارو هم بفروشند
هواپیما شو برای جاسوسی فرستاد بالا سر ما
فرماندهان ما رو تو عراق قتل عام کرد
طرح تجزیه ایران رو ریخت
.......
ناشناس
| Finland |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
خخخخخخخ
یعنی میگی ما آمریکا رو کتک زدیم به خاطر پذیرایی مفصلی که از ما در مهمانی کرده ؟!!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
نظریه پردازان میگن دروغ هر چقدر بزرگ تر باشه باور پذیر تر میشه - برجام فانتزی حزب سرمایه دار ایران برای برگشت به دوران قدم زدن در خیابان های شاندزه لیزه بود قرار نبود مردم ازقرار داد منتفع شوند
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
بابا تازه با این قرار داد ایران چین یک کم امید داشت درونمون ایجاد میشد اسم این برجام رو اوردی حال خوش امشبمون رو خراب کردی
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
یه جوری نوشتی اینگار کسی ندونه فکر میکنه برجام یک هدیه بود از طرف اصلاح طلب ها به اصول گرایان !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
کل صادرات ما به اروپا در دوران برجام از صادرات ما به کشور افغانستان کمتر بوده این نتیجه برجام است
ناشناس
| Canada |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
اصلاح طلبان 8 سال به اسم برجام کل ثروت مملکت رو در اختیار بگیرن و استفاده کنن بعدیهو میان مینویسن که ما اصول گرایان را به مهمانی دعوت کرده بودیم تقصیر خودشون بود که نخوردن
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
مردم ایران هیچوقت از یاد نمی برند که طی سال های 88 تا 92 علاوه بر محکومیت ایران در مجامع بین المللی و تصویب چندین قطعنامه در شورای امنیت سازمان ملل  راه هرگونه مذاکره و گفتگو بسته شده و کشور به سمت یک جنگ تمام عیار پیش می رفت.در مجامع بین المللی یک تصمیم واحد برای برخورد نظامی با ایران در حال شکل گیری بود.مردم با هوشیاری چاره کار را که همان دیپلماسی هوشمندانه بود انتخاب کردند و با برجام از وقوع جنگ جلوگیری شد.همین الان نیز برجام همچون سدی محکم ازسنگین تر شدن وزنه جنگ طلبی در برابر صلح طلبی ملت ایران محافظت نموده و طرف خارج شده را منزوی و کشور وتمامیت ارضی ایران را حفظ نموده.کسانی که منتقد برجام هستند باید برای مردم مشخص کنند اگر برجام نبود و نباشد چه جایگزینی به جای آن دارند.همین الان مجلس اصولگرادولت را موظف به خروج از برجام کند.خوب به جای برجام اصولگرایان چه راهکاری دارند؟
اینکه شما بگویی برجام خسارت محض بود اما نتوانی به این سوال اساسی پاسخ دهی که آیا جنگ هزار بار خسارت بار تر از مثلا پر کردن راکتور اراک با سیمان بود؟خود نوعی مخالفت با منافع و مصالح ملی است.
خخخخه8 سال پیش برای این که کار ها خوب پیش برود و قیمت ها کنترل شود گفتند باید ادغام بشود وزارت خانه ها و الان هم دوباره قیمت ها بالا می رود می گویند باید از هم جدا شوند!!
ولی ان زمان باعث شد در برخی موارد خود کفا بشویم ولی الان می خواهند با ان تجارت بازی در بیاورند برای اهداف خاص که دنبال منفک کردن ان هستند
جناب رفیق دوست که برادر محترمی دارند و بخور و نمیری و ماشین انچنانی!!!ولی جناب احمدی نژاد هم البته طبق معمول فرافرکنی کردند.کاش در گوش امثال مرحوم کردان و رحیمی و دیگر عزیزان محکوم شده در حلقه شان هم چنین زمزمه میکردند
درود بر دکتر راغفر اقتصاد دان آگاه وآزاد اندیش
آقای رفیق دوست کمش نیست با اینهمه ثروت و املاک نجومی واقعا خجالت داره
پیرو صحبتهای جناب منتجب نیا درد بزرگ مملکت من سیاه یا سفید دیدن است. بنده در همین صفحه سعی کرده ام تا بحال نظرات مستقل که به زعم خودم نفع کشورم در انست ارائه کنم. گاهی توسط دوستان متهم به البانی نشین شدم و گاهی متهم به ساندیس خور!!! ایا نمیشود میانه رو بود؟ یا باید عاشق غرب باشیم یا مخلص شرق؟ نمیشود طرفدار هر دو بود به شرطی که نفع کشور لحاظ شود؟ نمیشود منتقد بود اما معاند و دشمن نبود؟
حالا که جعبه سیاه هواپیما را به فرانسه فرستادند تا بازخوانی شود ایا نمیشود که جعبه سیاه ان هواپیمایی را که به کوه خورد را نیز بفرستند؟؟
کره ایها ناراحت شدن صدا و سیمای میلی سریالهایشان را پخش نکرد واقعا بعضی‌ها چی فکر می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
ساکت اجنبی دوست
ناشناس
| Netherlands |
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
پول امتیاز پخش این سریالها قبلا پرداخت شده لذا پخش انها به جایی بر نمی خورد
جوانفکر :اخیرا در پی انتشار مطلب کذب دیگری از سوی آقای رفیق دوست، ) رفیق دوست نگفت من از سفیر انگلیس شنیدم میگه من از سفیر فلسطین شنیدم دروغ و راست بودنش را گردن سفیر فلسطین انداخته لذا سفیر فلسطین باید تایید یا رد کنه !! در ضمن در ادامه مطلب اقای رفیق دوست چیزهای دیگری هم میگه که جالبه البته سابقه و قهرمان بگم بگم و داشتن لیست در جیب احمدنژاده
هم شرقی هم غربی جمهوری اسلامی
کره جنوبی و ژاپن ایالتهای بعدی امریکا هستند.و مانند المان که ارتش مشخصی ندارد بنوعی تحت الحمایه امریکا قرار دارند و امریکا اجازه رفاه و پیشرفت اقتصادی به انها داده.بنا براین اگر هم نیاز به دشمن داریم چین گزینه بهتری است و بهانه ظلم به مسلمانان اویغور هم که وجود دارد. پس هم شرقی هم غربی و یا نه شرقی نه شرقی شعار هوشمندانه تری است
مجلس وزیر احمدی نژاد را دور زد) آقای عباسی چرا ناراحت میشی اگه تو وزیرش بودی بذرپاش رفیق احمدنژاد است چه فرقی میکنه از رایی که مجلس بهش داد کاملا مشخصه چه طیفی از اصولگرایان داخل مجلسن
احتمال کاندیداتوری پزشکیان برای ۱۴۰۰ قوت گرفت) اشتباه نکن اشتباه نکن
عضو کمیسیون امنیت ملی همچنین خواستار توقف پخش برنامه‌های ساخته شده توسط کره جنوبی در صدا و سیما شد.) تقصیر جومونگ و یانگوم چیه ؟!! این سوسانو تاجر داره موش میدونه !!! بهر حال ما که داریم با امپراطوری هان وارد معامله میشیم تا تو دهن سوسانو و گوگوریو می زنیم
معاونان پارلمانی دستگاه‌های دولتی را مجلس انتخاب کند) بفرمو تو دم در بده
ما برای چین مثل عربستان هستیم برای آمریکا
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
خیر .آنها متحدند و عربستان یک غول اقتصادی در خاورمیانه است که اقتصادشان از بهترین شاخص ها برخوردار است و بهترین فناوری های امریکا به انجا منتقل شده اند برعکس چین فقط یک کشور میخواهد که منابعشان را چپاول کند و کالاهای بی کیفیت چین را به انجا صادر کند
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
اصلا مقایسه درستی نیست کجا عربستان به آمریکا فروخته شده؟
با چه رویی از انتخابات ۱۴۰۰ حرف میزنید !؟؟؟؟؟

انتخابات تحریم شد

رای بی رای
عجب انتقام سختی از کره بگیریم.توقف پخس سریالهای کره ای.اوج اقتدار بین المللی ما
پاسخ ها
خدای هست
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
هنوز کجا شو دیدی قراره پرچم کره وعکس یانگوم.رو در دیوار نقاشی کنیم وبهش لگد بزنیم این اقتدار تمامی نداره
اقای راغفر شما همیشه سرنا را از سر گشادش میزنید .
خاطره احمدی نژاد خیلی خنده داره /
تفاوت اصولگرایی با اصلاح طلبی در چیست؟ (غیر از فامیل و آشنا بودن)
محسن حجاریان تو اشتباه میکنی شرکت داری !

تو سالها شغل دولتی داشتی بعد رفتی شرکت زدی فعالیت اقتصادی کنی در کشورهای پیشرفته دنیا این کار ممنوع است چون تعارض منافع در آن وجود دارد
مصطفی هاشمی‌طبا مهمترین برنامه گرفتن اختلاس گران و دزدان مملکت است با این برنامه تو مشکلی داری؟
منتجب‌نیا دبیرکل حزب جمهوریت فاصله تون کم نمیشه چون شما ها تو ویلاهای لواسان هستید و حاضر نیستید در مناطق متوسط تهران ساکن بشید
اگر جوانفکر راست میگوید وای به حال انقلاب و مردم و اگر دروغ میگوید باز هم وای به حال انقلاب و مردم.
حسین راغفر گفت: فلسفه امپریالیسم چین!!
به ملت دروغ گفتید در مورد برجام گفتید آمریکا همه مشکلات رو حل میکنه حالا زمانی که این قرار داد قراره تحریم ها رو داغون کنه دوباره ماموریت جدید پیدا کردی افکار عمومی رو بهم بزنی !؟
از چهارده تا خبر دو تاش مربوط به احمدی نژاده!

دیگه هیچ نوع تفکری تو کشور ازش حمایت نمیکنه من نمیفهمم چرا هی اسم اینو مطرح میکنید
اصولگرایان با کنار زدن دستاورد بشرخصوصا روشنفکران امر سیاست و اقتصاد و حقوق وضعیت کشور را به این مرحله رسلندند که برای عبور از بحران پیش،آمده مجبور به حبس و اعدام شدند . اقتصاد . سیاسی بودن . حقوق . فرهنگ . روابط اجتماعی و بین امللی تابع شرایطی هست . اینکه دنیای متمدن عصر جدید را نادیده گرفت و با چین از سر اجبار و اکره روابط داشت نه عقلایی هست نه علمی . بیایید مردم دنیا را فارغ از تعصبات ژن نژاد ببینید . بنام اینکه انسان هست و حق و حقوقی دارد .
آقای حسین راغفر چی شده این حرف ها رو میزنی؟
دیگه اقا ی نماینده اینقدرهم خشونت لازم نیست
کره ایها رابااین پیشنهادت نابودمیکنی
این قصه عجیب طولانی شد
طولانی و مزخرف
چندان که قصه گو به هذیان افتاد
و ما به خواب نرفتیم
باید گریخت
اگر گریزگاهی هست
باید پناه پرد
اگر پناهگاهی هست
باید پرید
اگر پرتگاهی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
تابناک چند تا شعر ناب برات نوشتم حرومت باشه
صدای فریادم را نمیشنوی
از کنارم میگذری
در سکوت
من و تو از یک جنسیم
چرا مثل غریبه ها رفتار میکنی
اصولگرایان اگر در انتخابات شعارهایی زیبایی میدادند الان دیگر سخنرانی آتیشین بس هست . راه حل بدهیید . هرچه زودتر طرح سه فوریتی برای تخریب زندانها بدهیید . چون یکی از صد قرار انقلاب ۵۷ بود
غروب ها صندلی میگذارم
در خیابان
در بیابان
روی پشت بام
مینشینم
به بخت بلند خود و آفتاب
نگاه میکنم
بله برنامه اینه که اون آقای اسمشو نبر بیاد ثبت نام کنه
رفیق دوست در گوشی به احمدی نژاد گفت که بیاییم طرف که در زندان هست آزادش کنیم و از این طرق زمین هایش را مصادره کنیم و سپس احمدی نژاد گفت آیا انقلاب کردیم که چنین رفتار کنیم . چند سناریو و تفسیر برای این مطلب وجود دارد . اول اینکه شاید برای امتحان و تفتیش از احمدی نژاد بود دوم چنین فردی بعد از انقلاب خیل زیادی از زمین ها و منازل و کارخلنجات مردم بنام انقلابی و عدالت و مخالفت با سرمایه داری مصادره شدند . سوم اینکه معوقات و شعارهای به جا مانده از انقلاب ۵۷ خیلی مسایل بالاتر از این حرف ها بود . . قرار بود کشور به روش پوپولیستی و ژن برتر اداره نشود . قرار بود دیگر نگویند مردم تکلیف سیاسی و حقوقی خود را نمیدانند . قرار بر عدالت و آزادی و دمکراسی بود
خدایا
یا بالی به من بده تا بپرم
یا پایی بهم بده تا بدوم
یا دلی بهم بده تا بمیرم
لطفا فکری به تفکیک وزراتخانه عریض و طویل راه و شهرسازی شود. اگه مجلس یازدهم این اشتباه دولت قبلی را اصلاح کند خدمت بزرگی به ایران خواهد نمود. یکی از علتهای مشکلات فعلی مسکن نبود وزارتخانه متولی آن است . گرچه مسکن مشکلی ملی بوده و هست ولی در این چند سال با این ادغام مشکلات آن چندبرابر شده و عملا با تشکیل وزارتخانه ای فربه مشکلات راه ، حمل و نقل ، مسکن و ... روزبروز لاینحل تر می شود.....
اتحاد چین با ایران بی معنی است و چینی ها هرگز متحد ایران نخواهند شد شاید در ازای دریافت امتیازاتی سنگین یک موضع مبهم و دوپهلو در برابر غرب اتخاذ کنند.
قدرت تفسیر قانون اساسی و نظارت استصوابی . تاییو رد صلاحیت نمایندگان و کانداهای ریاست جمهوری و شورای شهر و خبرگان و رد یا تایید قوانین مجلس کم بود که حالا شورای نگهبان درخواست قدرت بیشتر جهت اخراج نماینده ای هست که از حق مردم دفاع میکند ؟ به نظرم با این اتفاقات ۴۱ سال گذشته ثابت کرد که اعضای شورای نگهبان با این تعداد و با افزایش جمعیت و افزایش نمایندگان مجلس نیاز به بازنگری هست که اعضای ثابت آن مجموعه برکنار و اعضای جدید با نگرش سیاسی هم سو با مردم و با تعداد ۲۴ نفر تشکیل شود جون اجماع عقلی و سیاسی و علمی نیاز هست
شرکت پسر حجاریان یک شرکت کوچولو است که لباس های دختر مظلوم وزیر در آن به فروش میرسد دل آدم برای این بینوایان کباب میشود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
اگه گردش مالی شرکت کوچک حجاریان بنظر تو بزرگه بهتره یه خورده کلاهتو بزاری بالاتر.
نماینده مجلس ....باید پخش سریال های کره جنوبی از تلویزیون متوقف شود و از ورود کالاهای کره ای جلوگیری کنیم .....‌ دلیلش این هست که وقتی در باره مفاخر تاریخی مثل کوروش بزرگ و تاریخ تمدن کهن ایران بی تفاوت هستید و به هویت ایرانی و تاریخی گذشته و کهن ایران افتخار نمیکنید و سریال نمیسازید نتیجه این هست که باید از کره جنوبی سریال پخش کنید مگر ایران خودش تاریخ ده هزار ساله ندارد . اگر چه شماها باور ندارید . چون رفتار سیاسی شما ها کلا با مردم متفاوت هست .
اگر این آقای احمدی نژاد اینقدر پاک دست است، اول بفرماید 700 میلیارد دلار پول فروش نفت زمان وی کجا رفت!!! شما کی را با این حرف ها می خواهید تبرئه کنید؟ آیا این حرف ها زمینه سازی برای دوباره آوردن این آقا به میدان است؟ البته خوب بزرگان به یکی مثل او هم احتیاج دارند، چون می دانند در انتخابات بعدی مردم به هیچکس رای نمی دهند، اما اگر این مردک بیاید یک عده یاده دل از همه جا بی خبر همه آمال و آرزوهایشان را در قالب برگ رای نثار قدوم این باب می کنند!!!
وای که تو ماهی بی دست و پای این مرداب
چندین نهنگ خورده ای
خالی نبند اقای جوانفکر.
چرا سعید حجاریان را اذیت میکنید حجاریان همان کسی بود که کودتای توده ای ها را لو داد و مانع آن شد افسران توده ای در نیروی دریایی علیه نظام اقدامی انجام دهند کمترین پاداش سعید حجاریان یک شرکت است
تابناک جان دست از سر اصلاح طلبان وردار ، بیخودی تنور انتخابات رو گرم نکن ،اصلاح طلبی مرده،بچسب بین اصولگرا ها ،حال بده ،ادای دموکراسی بازی درنیار،
چندین ساله کشور دست خشن ترین وانحصارگرا ترین نیروهای اصول گرابوده ،واصلاح چی ها هم زمانی دو قوه را در بست در دست داشتند ،نتبجه چه شد ؟؟؟؟؟ تشدید فقر وگرانی تورم ،افزایش وابستگی به بیگانه ،افزایش مخالفت های درونی وبیرونی ،بنابر این مردم با شعار اصول گرا اصلاحچی بروکنار دیگه تمام ماجرا هیچکدام وبازی های فریبکارانه شان را قبول ندارند که گوشه ای از انرا در انتخابات مجلس با عدم مشارکت در تهران وسایر شهرها بجز دهات نشان دادند 8
تابناک کسانی که ادعای مدیریت یک رسانه را دارند باید عقل درستی داشته باشند الان همه میدانند که جسد قاضی منصوری به ایران منتقل شده و پزشکی قانونی هم آثار شکستگی در کتف و دست ها و صورت را در عکسبرداری از جسد دیده بعد تو تیتر زده ای مرگ او در ابهام است؟
خدایا مگر ما چه گناهی به درگاه تو کردیم که سرنوشتمان این شد؟! آخه تحریم سریال؟! عجب گوشمالی سختی!
کاش مرجعی بود که عملکرد این آقای رفیق دوست را در زمان تصدی گری بنیاد جانبازان و مستضعفان به چالش می کشید. سالها جانبازان در رنج بودند
احمدی نژاد اگر در رفتار خود صادق بود و یا هست چرا از رفیق دوست بابت این سخن و درخواست درگوشی به قوه قضاییه شکایت نکرد ؟ آلان این حرف ها چه ارزش سیاسی و حقوقی برای ملت دارد . اگر پرده برافتد این اصولگرایان چقدر در غیاب و پستوی پرده و اتاق ها و راهروهای سیاسی رفتارهای مشمیزکننده ای دارند که بعدا معلوم‌میشود ؟
سی سال خدمت کردیم به این دولت بعد از سی سال دلم خوش بود با پول پایان خدمت برای خودم یک آپارتمان نقلی میخرم الان با پاداش پایان خدمتم کپر هم نمیتوانم بخرم همه جای دنیا آدم بعد از سی سال کار بهش پاداش میدهند اینجا مجازات میشود
بوسیدن بسته اسکناس در تبلیغات سایت تابناک به دلیل کرونا درست نیست . .... آرایش موی دختران و زنان باعث تحریک میشه . هم تبلیغ پول و درآمد و هم آرایش موی سر البته نه تحریک اصلاح طلبان بلکه باعث تحریک کاربران اصولگرا خواهد شد . ما اصلاح طلبان این‌موارد عادی هست حساسیتی نداریم . حساسیت اصلاح به رفاه و اسایش مردم هست که طیف فکری مقابل دوست ندارد
آمریکا برای خرید ۱۰۰ میلیون عدد واکسن کرونا ۲ میلیارد دلار هزینه کرد این فقط یک قلم هزینه های آمریکاست خرید واکسن کرونا الویت هزارم دولت ایران هم نیست برای مردم البته برای آقازاده ها چند تا هم اضافی میخرند
برجام به سر اصولگرایان زیادیست . برای اینکه انها میگفتند هدف رسیدن به حق غنی سازی صلح آمیز هست نه بالاتر . به جایی اینکه درخواست جوامع غربی و طرفین مداکره که پیام دادند اول اختلافات سیاسی را حل کنید اصولگرایان پیام دادند فقط در باره اتمی بحث داریم و اختلاف با امریکا همچنان پا برجا بماند چون بخهش نیاز داریم . هم مداکره میکنیم هم شعار مرگ بر امریکا سر میدهیم چون برای ما نعمت هست . ۷۰ میلیون منهای ۱۵ میلیون در رفاه گرفتار تفکرات اصولگرایان در اقتدار هستند . نه از قدرت کنار میروند نه به مطالبات دمکراسی اهمیت میدهند .
چین مگر با مشتری قبلی خودش یعنی «کره شمالی » چه کرده ، جز فریز کردن مردم کره شمالی و عقب نگه داشتنشان کاری هم کرده است ؟مردمی که در یک زندگی رقت بار دست و پا میزنند !!! دو کره شاخص خوبی هستند برای بودن یا نبودن با چین !!! امید وارم هیچوقت قرار دادهای جدی با چین پا نگیرد !!!
تابناک جان لطفا منتشر کن !
این افشاگری ها چیزا خیلی جالبی را نشان می ده. به هر طرف نگاه کنی چه احمدی نژاد چه رفیق دوست در هر افشاگری هم خودشون را خراب کردن هم دیگری رو. رفیق دوست می دونسته سفیر انگلیس میدونه احمدی نژاد رییس جمهوره و پی گیر و افشاگری همان موقع نکرده. احمدی نژاد می دونسته رفیق دوست دنبال تاراج مال مردم باز فشاگری و برخود نکرده و در حد همون عدم موافقت کفایت کرده. درحالیکه انسان سالم با هر گونه حق خوری به شدت برخورد می کنه نه اینکه درگوش طرف نجوا کنه که بقیه نفهمن طرف چه کارست. به نظرم هردوتاشون اون موقع سر یک سفره بودن الان سفره هاشون تغییر کرده.
براستی مردم ایران انقلاب کردند تا عده ای املاک ،و دارایی ملت را بنام خود نمایند ؟ جرم سازی ساده ترین راه برای چپاول اموال ،و دارایی ملت میباشد ،؟،
وای که این بورس چه نعمتیه من دیروز ۶ میلیون سهام یک رکت کاشی سازی رو خریدم امروز فروختم هفتصد هزار تومان گیرم اومد خووم باورم نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
اسپند دود کن چشم نخوری
ناشناس
| Canada |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
برو داداش خودتی.اینجا توی بخش نظرات جای تبلیغ کردن نیست.الانم بورس مثل پرتغال خونی قرمزه.اینجوری نمی تونی ورق رو برگردونی
ناشناس
| Germany |
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
اقتصاد کازینویی ،برنده اصلی کازینو دار است ،ادمه بده!
۸ مرداد دلار ۱۵۰۰۰تومانی
، تورم تا پایان سال به ۱۲درصد خواهد رسید ؛
تمام بازارها در اوج قرار قرار دارند ،
برندگان واقعی در اینده سود بانکی خواهد بود،
حداقل تا ۵ سال بازار در رکود خواهد بود ؟
به شرط انکه سوریه و لبنان را به حال خودشون بگذاریم
آقای مقتدایی لطفاً نگران نباشید بزودی و به لطف شماها انواع سریالهای چینی به جای سریالهای کره ای از رسانه میلی با زیر نویس فارسی پخش خواهد شد تا دوستان چینی تان که در ایران مسقر شده اندبیشتر احساس در خانه بودن بنمایند.
اگه اقای همتی با دلالان همراهی نکنه ، و جلوی کاهش دلار رو نگیره
تا ۸ مرداد ماه دلار ۱۵هزار
طلا ۷۶۰ هزار
سکه ۸میلیون پانصد
تورم مرداد ۲۱دزصد
بورس اصلاح قیمت
ولی اگه بازار دوباره رها شود
همین اش و همین کاسه و شورش گرسنگان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
در ایران چیزی ارزان نمیشود که آن را احساس کنید دلار چند هزار تومان بالا و پایین میشود اما این تاثیری روی گرانی افسار گسیخته ندارد
بابا زدید کره رو ورشکست کردید با تحریم سریالهاش که. جالبخ به خاطر تحریمهای آمریکا مدتهاست سامسونگ و ال جی تو بازار پیدا نمیشه اینا میخوان حالا اونارو تحریم کنن
نمیدونم چرا بعضیا وقتی فیلم میبینن منتظرند ببینن آخرش چی میشه یا کتاب میخونن انتظار دارن داستان پایانی داشته باشه میدونن همه چیز را آغاز میانه و پایانی هست اما فکر میکنن این قانون شامل خودشون نمیشه مثل مرگه ما همیشه فکر میکنیم فقط دیگران میمیرند بابا هر چیزی که شروع بشه تمام میشه شما فکرتون متافیزیکیه برای همین پایان رو نمیتونید ببینید
فقط توقیف کشتی های کره ای ، اگه زبون خوش حالیشون نبود ، مطمین باشید ترامپ هم هیچ غلطی نمیتونه انجام بده ، کلا ترامپ خلق و خوی تهاجمی داره ولی وقتی بهش نزدیک بشی از ترس دم تکون میده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
ظاهرا پس از هر تکبیر منبعد مرگ بر کره جنوبی هم اضافه شد !؟
دولت ۲۷ میلیارد دلار به وارد کننده ها داده میدونید چه اتفاقی افتاده هزاران شرکت یکشبه تاسیس شده اند و بیشتر این ارز را به جیب زده اند به اسم وارد کننده حالا دولت نمیتواند پول را از آنها پس بگیرد اسم ۲۸۰ شرکت را داده به قوه قضاییه این یکی از عجیب ترین کلاه برداری های تاریخ است میدانید اگر ایران تحریم نبود دولت صدایش را هم در نمیاورد؟
این آقای راغفر همیشه مایوسانه صحبت می کنه و انتقاد فقط بلده . آقای اقتصاددان یه راه حل هم بدی بدنیستا
هفت میلیارد دلار از اموال ملت ایران که ناشی از فروش نفت بوده، مدت هاست در بانک‌های کره جنوبی است و رها نمی‌شود، اکنون که مردم به این پول نیاز دارند، دولت کره به مسئولیتش عمل نمی‌کند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
لطفا از استادانی که با تصویب اف ای تی اف مخالفت کردند
مخالفت کردند ، سوال کنید !!؟؟؟
با چین چکار میکنید که با هنرمندی تمام کرونا رو تولید و منتشر کرد و باعث فوت هزاران نفر در کشور و داغدار شدن خیلی ها و تحمیل هزینه های زیاد به دولت و ملت شد؟
صرف نظر از مسائل بین ایران و کره جنوبی، سریال های آشغال کره ای مدت ها پیش باید پخش نمی شدند! این سریال ها هیچ ارزش هنری و آموزشی و حتی بصری هم ندارند
قرارداد با چین براتون از برجام هم فاجعه بارتر میشه تا وقتی یاد نگیرید روی پای خودتون محکم وایستید همه کشورا ازمون به شدت سواستفاده میکنن. همه چیز در داخل باید تولید بشه. از سانتریفیوژ تا یخچال و آرد گندم. به جوانان ایرانی نخبه فرصت بدید و هیچ چیز از خارج وارد نکنید حتی فیلم و سریال
معاون پارلمانی رو مجلس انتخاب نمیکنه نماینده ها همیشه تو وزارتخانه ها دنبال منافع هستند وای به حال روزی که از خودشان باشه
مرد مومن جوری میگی مردم به اون پولا نیاز دارن، انگار قراره به مردم برسه. اختلاس نشه صلوات. همین جلو اختلاس و حقوقهای نجومی رو بگیری کلی به ملت خدمت کردی بقیه ش پیشکش.
ولی هرجورنگاه میکنی مسئولان چین رامتحدایران درآینده معرفی وتبلیغ میکنندملت هم درصورتی باهاشون همفکرخواهندشدکه بچه هاشون رابه جای امریکابفرستن چین خودشان هم بجای گرین کارت اقامت چین بگیرن بجای استیک وهمبرگروکوکاکولا هم سوپ خفاش ولاکپشت بخورن!!بعدهی ازقرارداد باچین تعریف وتمجدید کنن
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس