بازدید 53036
خوانده می‌شوید

به نظر شما سرمایه گذاری در کدام بازار بیشترین سود را دارد؛ بورس یا دلار؟

مردم این روزها برای سرمایه گذاری به دنبال بازارهای مختلف هستند؛ از بورس تا دلار، گزینه های مختلفی پیش روی مردمی است که شاید در نگاه کلان، تنها به دنبال حفظ ارزش سرمایه خود هستند تا سود لحظه ای و یکباره.
کد خبر: ۹۸۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ 08 July 2020

به نظر شما سرمایه گذاری در کدام بازار بیشترین سود را دارد؟ بورس، ارز، طلا، سکه یا مسکن؟

مردم این روز‌ها برای سرمایه گذاری به دنبال بازار‌های مختلف هستند؛ از بورس تا دلار، گزینه‌های مختلفی پیش روی مردمی است که شاید در نگاه کلان، تنها به دنبال حفظ ارزش سرمایه خود هستند تا سود لحظه‌ای و یکباره.

به گزارش «تابناک»؛ در این میان، اگر به روند سه ماه و چند هفته اخیر در سال جاری نگاهی کلی داشته باشیم، متوجه خواهیم شد که سود سرمایه گذاری در بورس از ابتدای سال ۹۹ تا به امروز، به حدود ۲۴۰ درصد می‌رسد. حتی برخی بورس بازان از سود ۳۰۰ درصدی در سه ماهه ابتدایی سال خبر می‌دهند، ولی در بازار رقیب، یعنی بازار ارز، روند شاخص ارزی، نشان از رشد حدود ۴۸ درصدی دارد؛ یعنی نرخ دلار در صرافی‌های بانکی در بازار امروز نسبت به آخرین روز کاری سال ۹۸، حدود ۴۸ درصد گران‌تر شده است.

همچنین در بازار‌های دیگر نظیر طلا، سکه، مسکن، خودرو و یا حتی سپرده بانکی، افراد با دیدگاه‌های مختلفی سرمایه گذاری کرده‌اند و به نظر خودشان، سود خوبی به دست آورده اند.

حال در این میان چند سؤال مهم مطرح است؛

* اگر شما مخاطب گرامی، سال گذشته در یکی از بازار‌های اشاره شده، سرمایه گذاری کرده‌اید، آیا سود هدفی که داشته‌اید، به دست آورده‌اید؟ از انتخاب خود برای سرمایه گذاری راضی هستید؟ مثلاً در سال ۹۸ سهام شرکت‌هایی که در بورس، خرید کرده‌اید، چه میزان سود برایتان داشته اند و یا اگر در بازار ارز، مسکن، طلا، سکه و یا خودرو، سرمایه گذاری داشته‌اید، چند درصد سود داشته‌اید؟

* آیا در سال جاری نیز به همان روند گذشته، سرمایه گذاری خود را ادامه داده یا بازار هدف را تغییر داده‌اید؟ اگر از بازار ارز به بازار سرمایه ورود کرده‌اید، چه تجربه‌ای دارید؟ دلیل این تصمیم چیست و چه توصیه‌ای می کنید؟

* در گام بعدی، پیش بینی شما از بازاری که در حال حاضر سرمایه گذاری کرده‌اید، چیست؟ اگر در بورس هستید، چه چشم اندازی برای سهامداری در این بازار متصور هستید؟ ریسک سرمایه گذاری در بازار سرمایه چیست؟

* اگر در بازار ارز و خرید و فروش دلار، مشغول هستید، چه قیمت‌هایی برای انواع ارز به ویژه دلار و یورو پیش بینی می‌کنید؟ ریسک سرمایه گذاری در بازار ارز چیست؟

* به نظر شما مزیت بازار‌های مختلف (بورس، ارز، طلا و سکه، مسکن، خودرو و ...) چیست و سرمایه گذاری در این بازار‌ها چه ریسک‌هایی دارد؟

به عنوان سوال پایانی، چه دلایلی باعث شد تا بازدهی بازار سرمایه در سال جاری تا به امروز به بیش از ۲۰۰ درصد برسد؟ بازار‌های موازی نظیر ارز، طلا، سکه و بورس چه تاثیری بر یکدیگر دارند؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸۸
دلار که سقوط میکنه. ولی بورس عالیه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
چند وقت دیگه میبینمت.فقط قلبت رو قوی کن سکته نزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
شما اسم اینها رو میذاری سرمایه گذاری ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
وقتی قیمت سایپا به قیمت روز از میتسو بیشی بیشتر است و یا سهمی ۹۰ روز است روزانه ۲ درصد رشد می کند مشخص است که روزی در هم خواهد شکست. دلار بهترین سرمایه گذاری است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
دلار عالیع! اول دلار، بعد بورس. من اول دلار میخرم و اوج که گرفت، بورس به دنبال دلار اوج میگیره. پس اول، دلار میخرم و در نقطه مقاومتش میفروشم و بعد پولمو دارد بورس می کنم که در نتیجه بالا رفتن قیمت دلار، بالا میره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
البته به لطف حمایت های شبانه روزی ازبورس نورچشمی این بازار تا قبل ازاین بهترین بازدهی راداشته ولی بااتفاقات بسیارمهم وتاثیرگذار داخلی وخارجی اخیر بطورقطع ویقیین بورس بشدت سقوط و طلا و ارز بصورت تصاعدی جهش و خواهند کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
اینروزها یه کلیپ تاسف اوری دست به دست میشه که حاوی مصاحبه باافرادی هست که به هشدارها توجه نمیکنند وماسک نمیزنند دقیقا همین داستان داره توبورس اتفاق می افته اینهمه اقتصاددان دارند هشدارمیدن که بورس داره مسیر خطرناکی روطی میکنه ولی حضرات بورس باز گوششون به این حرفها بدهکارنیست وهمچنان کارخودشونو انجام میدن البته نتیجه هردو معضل یکی هست « نابودی» ! اولی نابودی جان دومی نابودی سرمایه !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
ناشناس 13:09 به تو میگن یک دلال کاردان کاربلد ایرانی اصل
reza1
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
تابناک عزیز این مملکت برای پیشرفت نیاز به همه مشاغل دارد از کفاشی گرفته تا مهندس و پزشک و دیگر مشاغل .لطفا راه راست و درست را به جوانان نشان دهید نه راههای دلالی . برای اصلاح و آبادانی کشورمان همگی باید دست به دست هم دهیم و همت کنیم
درود بر ایران عزیز .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
برام جالبه مردم از یه سوراخ صد بار گزیده میشن
تمام اینایی که میرن تو بورس چند وقت دیگه دیدن دارن این قضیه مثل گلدکوئست نفرات اول سود میکنن بقیه طعمه میشن , این همه وزیر جونتون میگه اعتمادی به بورس نیست حالا ببین کی با سر بیاد پایین اون یه ذره سرمایه هاتون دود میشه تو یه لحظه میره هوا ما مرده شما زنده.
ناشناس
| Germany |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
آفرین 12:37 بهترین کار خرید سهام پاره های یکمشت واحد ورشکسته به بیست برابر قیمته اونم با شاخصی که رو هوا که نه بلکه تو فضاست . یعنی با اولین بحران ناخواسته شاخص ول بکنه از آسمون نمی افتی زمین از فضا عین شهاب سنگ سقوط میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
بورس عالیه!!! جوجه رو اخر پاییز می شمارن. سقوط دلار = سقوط بورس. ادم ساده
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
کسی که عاقل باشد هیچوقت سرمایه گذاری دلار را که ارزش ذاتی داره را با سرمایه گذاری تعدادی کاغذ که فقط در ایران ارزش دارد و معلوم نیست روی چه جسابی دهها برابر شده را عوض نمی کند
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
خرید دلار آیا باعث ایجاد افزوده و اشتغال می شود یا خرید سهام شرکت های تولیدی
اگر سرمایه های کشور مستقیم به دست تولید کنندگان برسد باعث ایجاد اشتغال و زنجیره تولید می شود و در سود شرکت هم شریک می شوید ولی دلار چه سودی می تواند داشته باشد ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
اگه دلار ارزش ذاتی داشت طلا ار 250 دلار نمیشد 1800 دلار
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
تعجب میکنم از اینایی که نشستن بیرون گود همش میگن بورس یه روز سقوط میکنه داداش بورس اصلن رشد نکرده که بخواد سقوط کنه ده پونزه سال پیش که احمدی نژاد برای همه سهام خرید با دلار زیر دوهزار تومن الان دلار یست برابر شده زمین و ملک و طلا هم بیست برابر شده و طبیعیه که سهام شرکتها هم بیست برابر بشه حالا چون تو بورس میشه با پونصدهزار تومن هم سرمایه گذاری کرد یه خورده رشدش بیشتر بوده ولی در کل درمقایسه با ملک و دلار و طلا به نظر من سهام هم رشد خاصی نکرده نمونش هم گفتم سهام عدالت پونزده سال پیش چند بود الان چند شده و دلار پونزده سال پیش چند بود الان چند شده ؟! پس رشدی در کار نبوده که سقوطی در کار بار باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
مردم را فریب ندهید . اینها سود نیست. این بی ارزش شدن پول ملی ایران است
ناشناس
| Germany |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
معلومه بورس با وارد کردن ثروت ملی بدون اجازه مردم سودش بیشتر است ولی کی میتواند از آن درست استفاده کند ؟
آنهاییکه قبلا پول مفت به جیب زده اند ،چون مردم عادی نه پول اضافه دارند و اگرهم داشته باشند سهم کمی از این سود میبرند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
اول طلا دوم دلار سوم مسکن
بورس تا اینجا با کمک دولت بالا امده اگر حمایت دولت قطع بشه بلافاصله سقوط میکنه اگر حمایت دولت هم قطع نشه بالاخره سقوط میکنه دولت بهیچ عنوان قادر نیست در دراز مدت بورس را نگه دارد چون بورس در جایگاه واقعی و طبیعی اش نیست باید حداکثر 500 هزار واحد باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
حدود اردیبهشت امسال من با پولی که در سهام داشتم میتونستم 1650 دلار به قیمت هر دلار 16000 تومان خرید بکنم و الان با دلار 22000 تومانی میتونم 2300 دلار بخرم. حالا دلار بهتره یا بورس؟
ناشناس
| Canada |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
خود آمریکایی ها برای نجات دلارهاشون طلا و اخیرا به میزان قابل توجهی به بیت کوین تمایل دارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
اونموقع که همه به فکر کار مفید و تولید بودن وضعمون شده این خدا فردا رو به خیر بگذرونه که همه شدن دلال و نوسانگیر . دوستان من خودتونو گول نزنید نوسانگیری و دلخوشی به پول باد آورده با سرمایه گذاری فرق داره
بهروز
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
بهترین سرمابه گذاری اینه که نماینده مجلس بشی وهیچوقت هم سقوط نمیکنه
اکثریت مردم ایران پولی برای سرمایه گذاری در بورس و یا خرید دلار ندارند فقط این را به خوبی میدانم که مردم روز به روز فقیرتر میشوند شما این سوال را باید از مملکت داران و اغنیا بپرسید که بورس بهتر است یا دلار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
مخالفم. اتفاقا ایرانیا خیلی هم پول توی خونشون و خساب بانکیشون دارند. فقط حرف میزنن که ندارند. موقع ثبت نام خودرو ببین چجوری صف میکشند. ولی تا بهوشن میگی میکن ما پولی نداریم. کلی آدم هر روز توی بورس میان
ناشناس
| Korea (Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
در مخالفت با اونی که ناشناس 12:47 باید بگم که این ادمایی که به قول تو توی صف ماشین و بورس هستند چند درصد مردم میشن؟؟ 1 درصد؟ 5 در صد؟ 10 درصد؟ اونوقت بقیه چی؟ اوناهم پولدارن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
۱۲:۴۷
عزیزم قشر دامدارو کشاورز از بهم ریختگی پولدار شد اونم چون زمینو دامشون یهو سر به فلک کشید وگرنه دانشجو و متخصص تازه فارغ التحصیل پولی نداره سرمایه نداره
الان همشون اسنپی و موتوری شدن بزودی تولید
میپاچه همه چی اینجوری ادامه پیدا نمیکنه بورسم با مخ میاد زیر زمین
هیچکدام بورس ما یک سری سهام شرکتهای ورشکسته است و دلار هم که غیر واقعی بالا است به نظر من این دولت است که باید روی عزت نفس و حرمت ما سرمایه گذاری کنه که این همه بلا سرمان اورده و یک تدبیر درست برای معیشت مردم در نظر بگیره که اینهمه مجبور نباشند برای این چندرغاز خودشان دنبال این جور جاها بروند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
شما با این طرز تفکر کلاهت پس معرکه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
دوستانی که تازه نهایت یک ساله با بورس آشنا شدید و الانم ژست مفسر بورس میگیرید از خودتون یه سوال ساده بپرسید این راهکار بورس پر سود رو چرا دولت سه سال پیش به قبل که اوضاع بهتر بود عملی نمیکرد . ینی قبلا بلد نبود همچین راهیو . ذوق پولایی که تو بورس داریدو نکنید چون هیچوقت نمیتونید ازش استفاده کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
شماها با این حرفها وقت خودتون رو تلف می کنید. با مدرک دکتری و مدرس دانشگاه با بیست سال تجربه فقط می تونسنم زندگی رو بچرخونم.تقریبا 18 ماهه وارد بورس شدم.هم خونه خریدم هم ماشین.کسانی که تو بورس هستند می دونن چی می گم. کل پولی هم که الان تو بورس دارم همش سود هست سود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
من ظرف مدت یکسال هم ماشین خریدم هم ویلا. سود بورس رو سیو سود می کنیم و حالش رو می بریم شما حبابیون هم بشینید حرسشو بخورید
بازار طلای 18عیار کم عجرت خوبه به شرط محک و فاکتور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
طلا تا وقتی کرونا شدت میگیره، خوبه و بالا میره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
ناشناس 12:47
با افزایش ارزش دلار طبیعتاً طلا هم به همون میزان افزایش پیدا می‌کند.
ولی طلا دو سر برد است، چون علاوه بر افزایش ارزش دلار، افزایش قیمت اونس جهانی هم باعث افزایش قیمت طلا می‌شود
دلاررررر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
تابناک خجالت بکش
عوض این که راه کار بدهی برای این که نقدینگی برود به تولید و تورم کاهش پیدا و ارزش پول کشور بیشتر شود می اید مقایسه بین چی می کنی؟
دلار . بلند مدت
اصولا بورس دماسنج اقتصادی کشور هست
اگر نمادها تماما باز بود و دولت عرضه اولیه را محدود میکرد مطمئنا ریزش بورس را شاهد بودیم
بورس حباب زیادی داره و در حال انفجار هست و هرچی این حباب بزرگتر بشه انفجار بیشتره سال ۸۳ و ۸۴ سقوط بورس تا ۱۳۰۰۰ واحد رو فراموش نکنید
فقط تو رو خدا خانه و زندگی تان را نفروشید بزارید بورس
پاسخ ها
حمید کلباسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
بازار سهام حبابه ؛ بازار طلا حبابه ؛ بازار دلار حبابه ؛ ساخت و سازم خرابه ؛ دل ملت کبابه ؛ مش حسن بجنب ثوابه ، ثوابه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
بورس برای سرمایه گذاری عالی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
یک جمله از این و آن شنیدی بورس حبابه.دلار 22 هزاری و یا سکه 10 میلیونی و یا آپارتمان میلیاردی حباب نیست و بورس حبابه. گیریم که حبابه . آدم حسابی از همین حباب مردم دارن پول پارو می کنن یه 500 هزار بیار تو بورس نه زیاد بعد یک ماه ببین بورس چه خبره
بورس دستکاریه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
صد در صد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
شک نکن که بازی دواته. بزودی بدجوری بورس سقوط خواهد کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
وبزودی باکله میخوره زمین (:
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
ما هایی که تو بورس هستیم خیلی خیلی بیشتر از سرمایه برداشت کردیم.سقوط هم بکنه که یک جک هستش بکنه.ما که استفادمون رو بردیم
البته که دلار.
اینکه وارد بورس شدیم بخاطر امکانپذیر نبودن خرید دلار هست
حفظ ارزش پول سود بحساب نمياد بهمين خاطر كسي در ژاپن دلار را جهت سوددهي نميخرد چون نوسان خيلي كم است
من چندسال پيش دلار داشتم فروختم خانه خريدم و الان اگر بفروشم همان مقدار دلار خواهم داشت پس سودي از هيچكدام عايدم نميشه فقط ارزش پولم حفظ شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
شما اگر بک آپارتمان 3 میلیاردی بخرید ماهیانه 6 میلیون اجاره دهید p به E آنمی شود 42 اما اگز دز بورس سزمایه گزاری کنید P به E آن می شود جذوذ 10 الی 15 یعنی با آن مقدار پول 3 یا 4 آپارتمان 3 میلیاردی دارید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
احسنت.دقیقا
در حالی که هزاران نفر برای خرید دلار ۲۲۰۰۰ تومانی صف می‌کشند، سهامی داریم که با دلار زیر ۳۰۰ تومن در حال معامله هست و امروز برایش صف فروش ۲۵ میلیونی چیده، التماس خرید داشتند!
سهمی که حداقل ۱۵۰۰۰۰٪ رشد به بازار بدهکار است!
فعلا که طلا از همه بیشتر سود داشته طی یک یا دوماه قیمت طلا۳برابر افزایش یافته و متوقف هم نمی شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
طی شش ماه از اوایل دی سال قبل تا حالا سه برابر شده
بدلیل استقبال مردم و تداوم ورود نقدینگی قطعا بازار سرمایه دارای چشم اندازی بهتر و رشد بیشتری خواهد داشت.
يعني اين سواله شما مطرح ميكنيد؟ مردم تو گرفتاريهشون غرق شدند اونوقت دارين يه عده كه نون شب ندارند دلشون رو ميسوزونيد كه دلار بهتره يا بورس؟ و التهاب بيشتر به بازار
يعني اين سواله شما مطرح ميكنيد؟ مردم تو گرفتاريهشون غرق شدند اونوقت دارين يه عده كه نون شب ندارند دلشون رو ميسوزونيد كه دلار بهتره يا بورس؟ و التهاب بيشتر به بازار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
شما اگر بک آپارتمان 3 میلیاردی بخرید ماهیانه 6 میلیون اجاره دهید p به E آنمی شود 42 اما اگز دز بورس سزمایه گزاری کنید P به E آن می شود جذوذ 10 الی 15 یعنی با آن مقدار پول 3 یا 4 آپارتمان 3 میلیاردی دارید.
بابک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
نمی خواستن چیزی بنویسم ولی دلم نیومد. داداش اگه می تونی یکی دو میلیون نه زیاد ببر تو بورس و سهم بخر ببین بعد یک یا دو ماه سرمایه ات چقدر افزایش پیدا می کنه.خواستی ادامه نده و با سودی که کردی یه رحمت به مردگان من بفرست. خدا وکیلی زندگیت عوض خواهد شد
شما توی بازار فضولات حیوانی هم سرمایه گذاری کنی بهتر از اینه که پول بزاری بانک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
ناز نفست مرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
هر چیز به غبر ریال
پرنیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
ما را از نظر دادن بی نیاز کردی هر چند جواب سوال مطرح شده نبود ولی حرف آخر را اول زدی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
این بمتند یادگار
روزی میاد که همه ریالا رو تبدیل کردن مگر اندکی....اون روز ریال میشه سرور
این خط این نشون
البته بازم به حال فقرا فرقی نداره....ولی لاقل از حرص و طمع راحت میشیم
اگر عقلانیت وجود داشته باشه ، از بورس باید حمایت منطقی شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
شما اگر بک آپارتمان 3 میلیاردی بخرید ماهیانه 6 میلیون اجاره دهید p به E آنمی شود 42 اما اگز دز بورس سزمایه گزاری کنید P به E آن می شود جذوذ 10 الی 15 یعنی با آن مقدار پول 3 یا 4 آپارتمان 3 میلیاردی دارید.
حتما دلار و طلا
ولي
بورس تماما حباب و روياست
شب مي خوابيد بيدار ميشيد مي بينيد اينترنت قطع شده بورس تعطيل شده و …
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
حفظ سرمایه باسرمایه گذاری پرسود فرق میکنه

دلار سکه طلا و زمین و خانه صرفا برای حفظ ارزش سرمایه اولیه خوب است

اما بهترین سرمایه گذاری پرسود

وصلت کردن با خواهر یا دختر یکی از مسولان است.

ترجیحا بهتر است اول دختر یک اصول گرا را یگیری ۴ سال بعد با خواهر یا دختر یک اصلاح طلب وصلت بفرمایید.
تنها بازاری که قطعا بازدهی منفی خواهد داشت بازار انسانیت است
پاسخ ها
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
احسنت
3 سال پیش دلار گرفتم که معادل یک زمین 150 میلیونی بود. با توصیه آشنایان نفروختم. الان اون زمین قیمتش حدود 500 میلیون شده و خریدش با دلار 40 هزار تومنی امکان پذیر است و بس. دلار امروز 22 تومن که تا 3 سال دیکه هم به 40 نمیرسه تازه اگر هم برسه همون زمین احتمالا 1.5 میلیارد را هم رد میکنه.

توصیه: قیمت دلار و بورس فرمایشی بوده و هرگز قابل اعتماد نیست. جوانی و سرمایه را در این دو مورد تلف نکنید. اگر شد زمین بگیرید حتی بصورت شراکتی.
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
نگو . نگو! جیگرم واسه بی پولهای مثل تو کبابه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
زمین همیشه ارزشمنده بوده و هست حتی در ممالک خارجی... زمین رو موافقم...
بهزاد
| Portugal |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
3 سال پیش دلار 4000 بوده الان 5 برابر شده
زمینت 3 برابر شده.
پس اشتباه راهنمایی نکن مردمو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
جناب بهزاد خان دلار فروش

دلار 4 تومن مال 4 یا 5 سال پیش هستش که شما و رفقات بعدش خون مردم زا تو شیشه کزدین. تابناک لطفا چاپ کن که مردم عزتشون قربانی تبلیغات دلالان دلار و ارز نکنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
شما اگر بک آپارتمان 3 میلیاردی بخرید ماهیانه 6 میلیون اجاره دهید p به E آنمی شود 42 اما اگز دز بورس سزمایه گزاری کنید P به E آن می شود جذوذ 10 الی 15 یعنی با آن مقدار پول 3 یا 4 آپارتمان 3 میلیاردی دارید.
سلام
بنده بعنوان یک عضو هیات علمی دانشگاه آزاد با مدرک دکتری تخصصی به اندازه یک نیم سکه حقوق می گیرم متاسفانه آقای ولایتی با 67 پست و مسئولین دانشگاه آزاد که خود حقوق و مزایای خود را بر اساس تعرفه دولتی می گیرند هیچ به فکر این قشر ازجامعه نیستند خواهشمندیم فریاد اساتید و اعضاء هیات علمی دانشگاه آزاد را که از کمترین کارمندان بخش دولتی با مدرک دیپلم حقوق می گیرند به گوش مقام معظم رهبری برسانید چون عضو هیات علمی هستیم یارانه ما قطع شده و توان ادامه زندگی روزانه را نداریم شرمنده زن وبچه هایمان شدیم پولی نداریم که بخواهیم سرمایه گذاری کنیم آه از بیداد مسئولین دانشگاه آزاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
همین قدر که با این بی دانشجویی بهتون حقوق میدن کلاهت رو بنداز هوا... فردا پس فردا همین رو هم نمیدن
امینی
| Austria |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
بنده دانشجوی دکترای دانشگاه تهران هستم عینا و عملا می بینم که تمام بودجه و هزینه ای که برای خیلی از اساتید و رشته
ها می شود ریالی برای مردم ایران نفع ندارد اگر 80 درصد رشته ها را در ایران تعطیل کنند به نفع مردم و کشور است. دروس تئوری بی ارزش که هیچ بازار کاری بیرون ندارد و هیچ مهارت بدرد بخوری یاد نمی گیرد. فقط عمر جوانان تلف می شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
حداقل دریافتی یک استادیار پایه یک حداقل هفت و نیم میلیون تومان است که در تهران با زحمت و در شهرستان به راحتی کفاف زندگی را می‌دهد.
سرمایه‌گذاری شما هم مدرک و حکم استخدامتان است که تا آخر عمر شما و پس از شما، انشاءالله بعد از صد سال، همسر محترمه‌اتان را اداره خواهد کرد
عزیزم مردم به نان شب محتاجند، شما به فکر سرمایه‌گذاری هستید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
شما دانشجو دکتری فکر کنم بدجوری از افتادنهات دلخوری. بخون عزیزم با فیلتر شکن هم کمتر کار کن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
منم هیات علمی دانشگاه آزاد هستم وتوصیه می کنم .بیایی بورس قید دانشگاه را خواهی زد
شما پولش رو بده،‌ما خودمون یه جایی سرمایه گذاری می کنیم...
سرمایه گذاری کجا بود؟
مردم فقط دارن سعی می کنن بیشتر از این پولی که دستشون دارن بی ارزشتر نشه
قطعا دلار و طلا بهتره چون طی ۴۰ سال ثابت شده هر روز دلار فقط بالا رفته و پایین نیومده
من که پولی نداشتم بزارم تو بورس. ولی این جور که اطرافیانم میگن اگر کسی فروردین امسال میتونست مثلا 100 میلیون بزاره توبورس و تا الان دست نزنه ، الان بیشتر از 500 600 میلیون ارزش سهامش بود. دیگه این که حرفش یه تبلیغ دروغه یا راسته من نمیدونم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
بورس قانون داره فقط 30درصد سهمتو میتونی بفروشی 70 % باید بمونه برای بلند مدت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
شاید راست باشه. ولی هیچ معلوم نیست فردا به 50 میلیون تنزل نکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
7؟؟؟؟؟؟7درصد0
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
جل اللخالق . ناشناس 14:10
این مطلب رو از کجات در آوردی؟
اون که می گی برا سهام عدالته اونم فعلا
بهمن ماه با بیست میلیون وارد بورس شدم تا حالا حدود سی میلیون برداشتم و خرج کردم و هوز 50 میلیون سهم هم دارم یعنی 60 میلیون سود. ریاضی هم بلد باشی سودی که می کنی تصاعدی هستش
شما به اینها میگویید سرمایه گذاری؟ طرف چتدر غاز دارد یا بورس میخرد یا طلا یا دلار ولی هر لحظه استرس دارد اینها سقوط کنند پولش بی ارزش بشود این بیشتر یک جور قمار یا ریسک در بخران است سرمایه گذاری در اقتصادهای آرام مثل ژاپن و آمریکا معنی میدهد
بورس چون تا 9میلیون شاخص رشد خواهد کرد چون 3میلیون تو صف کد بورسی واین یعنی تقاضا پس تا میتوانید سهام بخرید
حتی قراره راه کاری بزارند ایرانی های خارج نشین هم تو بورس سرمایه گذاری کنند که اگر بشه حتی بالای 15 میلیون شاخص خواهد رسید دولت داره زیر ساختش را فراهم میکنه هر سهمی شده بخرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
منتظر سکته باش
ناشناس
| Australia |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
تقاضا مهم نیست. مهم ارزش ذاتی هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
به همان اندازه هم تورم بالا میره
حالا اینها شدن سرمایه گذاری!؟
اگه اینها سرمایه گذاری هست پس باید سلطان سکه رو هم زنده کنید چون اون هم سرمایه گذاری کرده بود
سود؟ زمینی داشتم که در سال ۹۰سی میلیون میارزید تقریبا ۳۰ هزار دلار. الان ۶۰۰میلیون ارزش دارد یعنی ۳۰ هزار دلار. پس سودی در کار نیست حفظ سرمایه است
ببین تابناک، من الان 8 میلیون پس انداز توی حسابم دارم، 3 میلیون برای خرجی ماهانه، 2 میلیون هفتصد هزار تومان برای بیمه 6 ماهه که سر رسیدش مهرماه است، و تهش هم هرچی بمونه میذارم برای روز مبادا .... دیگه چی دارم که خرید کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هیچی هیچی با حقوق 3 میلیونی چی کنم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
روز مبادا با اون پولی که میخواهی بزاری کنار احتمالا یک دبه ماست 2 کیلویی هم بهت نمیدن
ناشناس
| Portugal |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
اضافه پولتو طلا یا ارز بخر
تابناک جامعه به اندازه کافی ماتریالیستی هست شما بیشتر از این مردم را به فکر مادیات ننداز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
استغفرا... جامعه با با عطر معنویات نورانی شده
بورس دام است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
اونهایی که منفی دادن یک کم صبر کنن نتیجه رو ببینن
من آذر ماه 98 با 50 میلیون سرمایه وارد بورس شدم
فقط سهام بانکی خریدم و عرضه اولیه ها
حدود چهل میلیون تا به خال از بورس بیرون کشیده ام و خرج کرده ام
امروز با وجود ریزش روی وبملت 350 میلیون سرمایه دارم
این عین واقعیته
حالا خودتوت حساب کنید کدام بهتره چون از دلار اطلاع ندارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
شما اگر بک آپارتمان 3 میلیاردی بخرید ماهیانه 6 میلیون اجاره دهید p به E آنمی شود 42 اما اگز دز بورس سزمایه گزاری کنید P به E آن می شود جذوذ 10 الی 15 یعنی با آن مقدار پول 3 یا 4 آپارتمان 3 میلیاردی دارید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
تو بورس یا خرید سهام ناشی بودی چون باید خیلی بیشتر از این مبلغ سود می کردی. در هر حال نوش جونت.هر کسی که وارد بورس شده فقط افسوس خورده که چرا دیر وارد شده
دلار و سکه و بورس و زمین و اهن و مس ووو حتا ماست ولی غیر از ریال
هیچکدام، فقط Litecoin پول دیجیتال ، البته ریسکش بالاست.
من دو ماه قبل بیست میلیون در بانک داشتم رفتم بگیرم کارمتد گفت این پول رو نگیر سود ۲۰ درصدیه حیفه گقتم میخوام بگیرم برم سهام بخرم رفتم ده تا سهام دو تومنی گرفتم البته با هزار بدبختی شماره ملی پیدا کردم الان هر سهمی شده ۵ و نیم فکر کنم بهترین سرمایه گذاری خریدن همین سهام های دو تومنی و پنج تومنی دولت باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
خوب عزیز تو همین مدت طلا هم سه برابر شده
وقتی دولت در دستکاریها و کذابیت از همه جلو زده جنسها و بورس را بشدت بالا می برد واز طرفی واردات نیازهای کارگاهای کوچک را بسته و مشکلات که دلار را پائین نگه دارد که نمایش کگاذب است و در نتیجه فنر بریده خواهد شد و دلار و یا طلا ارزش جهانی و داخلی خود را نشان می دهد و بورس هم از دستکاری خارج شود افت خود را نشان می دهد و ..مثلا فرقان رفته تو بورس و قیمتش شده 5 هزار دلار ولی در خارج 100 دلار است . حالا نتیجه گیری کن .
هیچ کدوم

یه ماه یارانه 45500 کل خرج و مخارج یکسالمون رو پوشش میده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
هنوز زنده‌ای بازمانده موهیکانها؟
با آموزش درست و هدفمند، حتما بورس سود بیشتری خواهد داشت.
تابناک وقتی میگیم شما از مردم دور هستید دروغ نیست من دارم به آن پیرزن و پیرمرد بیچاره ای فکر میکنم که دلش به یارانه ناچیز خوش بود از این ماه همان را هم نمیگیرد به خاطر وام یک میلیونی و شما از سرمایه گذاری میپرسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
همین وام یک میلیونی و یارانه و وام ازدواج و وام سیل ووو مملکت را به این روز انداخته. تا چشمت به این وام و به اون یارانه است روز خوش در دیار نمیبینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
ضعیفا تو ایران مرگ تریجی میکنند اونم با درد و زجر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
یا آن کوله‌بری که در وسط تابستان از سرما یخ می‌زند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
شما اگر بک آپارتمان 3 میلیاردی بخرید ماهیانه 6 میلیون اجاره دهید p به E آنمی شود 42 اما اگز دز بورس سزمایه گزاری کنید P به E آن می شود جذوذ 10 الی 15 یعنی با آن مقدار پول 3 یا 4 آپارتمان 3 میلیاردی دارید.
در بلندمدت بورس خوبه
اما سکه و زمین کلنگی هم انتخاب های خوبی هستند. اگر پول زیاد داری خانه کلنگی بخر و اگر نه برو سکه بخر!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
شما اگر بک آپارتمان 3 میلیاردی بخرید ماهیانه 6 میلیون اجاره دهید p به E آنمی شود 42 اما اگز دز بورس سزمایه گزاری کنید P به E آن می شود جذوذ 10 الی 15 یعنی با آن مقدار پول 3 یا 4 آپارتمان 3 میلیاردی دارید.
البته به لطف حمایت های شبانه روزی ازبورس نورچشمی این بازار تا قبل ازاین بهترین بازدهی راداشته ولی بااتفاقات بسیارمهم وتاثیرگذار داخلی وخارجی اخیر بطورقطع ویقیین بورس بشدت سقوط و طلا و ارز بصورت تصاعدی جهش و خواهند کرد و درصورت درگیری نظامی ملک هم سقوط خواهد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
چطوری بورس نور چشمی؟
توی این مملکت خراب شده سودی در کار نیست فقط و فقط حفظ سرمایه اس و بدبخت نشدن. اول از همه دلار و طلا و زمین و اخر کار بورس. سه گزینه اول مشخص و وجود خارجی داردو بلافاصله قابل نقد شدنی دارد. اما بورس که من خودم هم الان توی جریانش هستم فقط شما صاحب ی مقدار دیتا مجازی هستین. کارگزاری سیستمش خراب شه و یا هسته دایم المشکل مرکزی بورس شما دستتون بجایی بند نیست. اگه نمادی که خریدین تعلیق نشه و شفاف سازی نکنه ممکنه ماهها و یا سالها درگیر باشین_نمونش پترول و...). سازمان بورس هم و ناظر ها هم ادم هستن و تا دلتون بخاد عجیب و غریبو امروز 18/4/99 خمحرکه رو با وجود 40 روز تعطیلی و بازگشایی بعد افزایش سرمایه دوبار باوجود 100 درصد تایید نشد و قربانی شدو شستا رو هم روز قبل از دم تیغ گذروندن و پتروشیمی نوری بعد از پرداخت سود نقدی 1000 تومانی بازگشایی ان با 2600 تومان از جیب سهامدار انجام شد که مثل اینکه تایید نشدو بورس تا دلتون بخاد هردم بیلیه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
شما اگر بک آپارتمان 3 میلیاردی بخرید ماهیانه 6 میلیون اجاره دهید p به E آنمی شود 42 اما اگز دز بورس سزمایه گزاری کنید P به E آن می شود جذوذ 10 الی 15 یعنی با آن مقدار پول 3 یا 4 آپارتمان 3 میلیاردی دارید.
اینروزها یه کلیپ تاسف اوری دست به دست میشه که حاوی مصاحبه باافرادی هست که به هشدارها توجه نمیکنند وماسک نمیزنند دقیقا همین داستان داره توبورس اتفاق می افته اینهمه اقتصاددان دارند هشدارمیدن که بورس داره مسیر خطرناکی روطی میکنه ولی حضرات بورس باز گوششون به این حرفها بدهکارنیست وهمچنان کارخودشونو انجام میدن البته نتیجه هردو معضل یکی هست « نابودی» ! اولی نابودی جان دومی نابودی سرمایه !!!
بنده سالهاست که در بورس فعالیت دارم و تونستم سرمایه ام رو در 8 سال بیش از 25 برابر کنم و این در حالیه که اگر دلار را مثلا در قیمت 2800 تومان خریده بودم و تاکنون هم نگه داشته بودم نهایت کمتر از 9 برابر به ارزش دارایی من اضافه میشد که غیر ممکنه کسی دلار با این قیمت نگه داشته باشه. اونایی که میرن سمت دلار اول اینکه افرادی راحت طلب هستند چون کار خاصی نباید انجام بدین دوم اینکه به اقتثاد مملکت ضربه میزنن . و البته اکثریت افراد دلار فروش هم یا متحمل ضرر میشوند یا با سود کم مجبور به فروش میشوند . بورس اما احتیاج به سواد دارد و زحمت و صبر میطلبد اگر شما بخواهید سود زیادی کسب کنید ولی قطعاً سود به مراتب بیشتری نسبت به دلار و سکه و مسکن دارد و ارزنده تر است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
برو اول املای اقتثادرویادبگیر بورس باز ۲۵ برابری!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
شما اگر بک آپارتمان 3 میلیاردی بخرید ماهیانه 6 میلیون اجاره دهید p به E آنمی شود 42 اما اگز دز بورس سزمایه گزاری کنید P به E آن می شود جذوذ 10 الی 15 یعنی با آن مقدار پول 3 یا 4 آپارتمان 3 میلیاردی دارید.
هیچکدام عزیزم.یعنی واقعا اینهمه عمر از خدا گرفتید و هنوز نفهمیدید که هیچ چیز به اندازه ملک و طلای آبشده درآمد و سود ندارد؟ملک هم فقط زمین چون ساختمون استهلاک داره ولی زمین خالی هیچ استهلاکی نداره.
طلا هم قیمت جهانی اونس روش تاثیر داره هم قیمت دلار ( البته تو ایران در حالیکه تو دنیا اله کلنگیه ) به قول معروف هم از توبره میخوره هم از اخور
تو زمین و ملک درسته قیمتها بالا میره اخرش که از خارج نمی تونند بیان ازت بخرند اتفاقی هم تو کشور بیفته می خواهی چکارش کنی ولی طلا و دلار نقد پذیریش خیلی بیشتره
در یکسال گذشته دلار از 11 هزار تومان به 22 هزار تومان و طلا حدود 3 برابر و بورس حداقل با مبنای شاخص 6 برابر سود داشته . پس مشخصه که بورس وضعیت بهرتی دارد و اینو از ورودی روزانه تا 1000 میلیارد تومان سرمایه نقدی مردم میتوان به راحتی فهمید . کسی سمت دلار نمیره فقط یه عده دلال و سفته باز و یه سری نادان به سمت خرید دلار میرن چرا که در عرضه های اخبر بانک مرکزی هر روز در بازار شاهدیم که خریداری وجود ندارد و فقط حواله های انباشته شده میباشد که تسویه میشود
سرمایه اصلی عمر و جوانی ما بود که نابود شد!نه دنیا رو به دست آوردیم نه آخرتی موند برامون.همش دروغ و ریا!بازم دم مرگ گرم که بین قوی و ضعیف،فقیر و غنی فرقی نمیزاره و آدمی رو با تمام تفاوتهاشون با یه متر کفن میبره.اون دنیا چهره مسببین بد بختی ها مردم دیدن داره!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
شما اگر بک آپارتمان 3 میلیاردی بخرید ماهیانه 6 میلیون اجاره دهید p به E آنمی شود 42 اما اگز دز بورس سزمایه گزاری کنید P به E آن می شود جذوذ 10 الی 15 یعنی با آن مقدار پول 3 یا 4 آپارتمان 3 میلیاردی دارید.
به شرط دقت و هوشیاری همچنان بورس بهترین گزینه است

سرمایه های خرد هیج محلی برای استقرار ندارند جز بازار بورس

مردم هم می بایست برای حفظ ارزش پولشون خود اقدام کنند

سهام بنیادی و سهام شرکتهای معتبر و عرضه های اولیه را بخرید و با دریافت سود در سطح مناسب اقدام به خروج اصل پول خود از بازار بکنید

در سالهای پیش رو بورس محل تجمع و تمرکز سرمایه های مردم و محل تامین مالی بنگاههای اقتصادی است و با اهتمام و حمایتی که نظام دارد مطمئنا بازار سرمایه روند مثبت ادامه داری را تجربه خواهد کرد
اين سوال سوال بسيار بسيار مهم را از آقاي همتي رئيس بانك مركزي و مسئولين محترم (هميشه درصحنه) كه فعلا نيستند بپرسيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
شما اگر بک آپارتمان 3 میلیاردی بخرید ماهیانه 6 میلیون اجاره دهید p به E آنمی شود 42 اما اگز دز بورس سزمایه گزاری کنید P به E آن می شود جذوذ 10 الی 15 یعنی با آن مقدار پول 3 یا 4 آپارتمان 3 میلیاردی دارید.
تابناک
درست وقتی که مردم در حال قتل عام شدن با کرونا هستند و هیچ ارگان یا سازمانی عین خیالش نیست. آیا طرح این سوال در ادامه سناریوهای سرگرم کردن مردم به موضوعات فرعی و انحراف از مطالبات مردم در زمینه کرونا نیست؟
دقیقا مثل پیش کشیدن موضوع انتخابات 1400 و تیتر یک زدن موضوع انتخابات. اونهم 14 ماه مونده به انتخابات.
چرا مردم رو سرکار میزاری؟ بجای این سوالات و موضوعات انحرافی به داد مردم برسید. کرونا داره بیداد میکنه مردم یکی یکی دارن گرفتارش میشن. خیلی از دوستان و عزیزانمون رو از دست دادیم .
سلام . باعث تاسف هست که بعد از این همه تلاش و جانفشانی شهدا و جانبازان و مدافعان دین و قرآن ، سرمایه های مولد کشور بجای یزمایه گذاری در ایجاد اشتغال و تولید شرافتمندانه و... به سمت بورس بازی و خرید و فروش طلا و دلار هدایت میشه و هیچکس هم اعتراض نمی کنه و هیچ فریاد وا اسلاما هم باند نمیشه !!!!!!!!!!!!!
به کجا می رویم ؟
نتیجه این روند ، هم نابودی اخلاقی و فرهنگی جامعه و هم نابودی اقتصادی کشور و مردم خواهد بود . بلکه در حقیقت شاهد این نابودی هستیم و کسی هم اعتراضی نمی کند !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
مشكل كشور ما متاسفانه خيلي حادو بحراني است .دلال ها و آقا زاده ها ثانيه به ثانيه داراتر و قشر ضعيف و متوسط كشور فقير تر مي شوند صداي خرد شدن استخوانهاي اقشار كم درامد هر روز بلند تر مي شود سرمايه هاي مادي به تاراج رفته و سرمايه هاي فكري مهاجرت كرده اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
شما اگر بک آپارتمان 3 میلیاردی بخرید ماهیانه 6 میلیون اجاره دهید p به E آنمی شود 42 اما اگز دز بورس سزمایه گزاری کنید P به E آن می شود جذوذ 10 الی 15 یعنی با آن مقدار پول 3 یا 4 آپارتمان 3 میلیاردی دارید.
طلا و دلار و ملک ارزش پول را حفظ میکند. درواقع سودی ندارد. ولی بورس معلوم نیست؟ البته کاملاً مشهود است که رشد در بورس کاذب است.چون در حالت رکود شرکتها و کارخانجات سودی ندارند که ارزش آنها بالا برود.
برای طبقه میانی و ضعیف! بورس!
برای آقازاده های رانت خوار و اختلاسگران ارز!
قضاوت با شما!
قطعا طلا، طلا و طلا و در مرحله بعدی دلار. بورس به هیچ عنوان. بورس ایران سرابی بیش نیست. ظرف 6 ماه اینده بورس یه شدت سقوط خواهد کرد. من الله توفیق
ببخشید سیوال کلا انحرافی واشتباه است باید میپرسیدید که چه کنیم که ارزش پول وپس اندازمان روز به روز پایین نیاید.سرمایه گذاری پیشکش
ماکه خودمان نداریم ،باوضعیت کنونی کشوربهترین سرمایه گذاری دلاروسکه است.
اینجانب بعد از 28 سال از کار و تلاش موفق شدم 100 میلیون در این سالها جمع کنم آنهم از اه حلال ، به امید روزی که

بتوانم یک خانه 75 متری بخرم ، سال 95 سکه 1.5 میلیون بانکی قیمت داشت ، عقلم میرسید که سکه بخرم و سرمایه

گذاری کنم اما اعتقادات دینی مانع از این کار شد ، فکر میکردم این نوع از سرمایه گذاری مثل قمار است و حلال نیست
،

مثل نزول دادن پول است چون من کار و تلاش نکردم که یکباره چند برابر سو د نمایم و از لحاظ شرع اسلام هم اشکال


اساسی دارد .بنابراین در بانک حساب بلند مدت گذاشتم با سود 18 درصد و از نوع بانکداری اسلامی ...............!

ولیکن امروز ارزش پول و قدرت آن برای خرید مسکن ، ماشین، و سایر کالاها از بین رفته است .............

حال تمام زحمات اینجانب بعد از 28 سال از رکار و تلاش شرافتمندانه از بین رفته است و عمرم را تباه کردم ،

کدام مقام قانونی دولت امروز پاسخگو است ؟ و مسئولیت به عهده ی کدام مقام قانونی کشور است ؟


آیا اقتصاد اسلامی همین است ؟ دلالی و قمار و رانت .......آیا در جمهوری اسلامی ایران باید اقتصاد اینگونه

باشد ؟

آیا امروز میشود بر روی اصول انسانیت زندگی کرد ؟ آیا اجازه ی چنین کاری را به ما میدهد ؟>

و دهها موارد دیگر .........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
خداوند گفته چیزی به بشر دادم که کوه ها از گرفتن ان امتناع کردند و آن "عقل"است . شما مثل اینکه خشک مذهبی هستی؟ وگرنه شما همین آقای طبری را با ته ریش و یقه بسته نگاه کنی خیلی چیزها باید دستت بیاید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
از نظر دژپسند بورس حلاله
بعد از اجرای توافقنامه با چین دوستان دلاری را خواهیم دید!!!
فقط سهام صنایع مادر مانند نفت و گاز و معادن و فلزات
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
شما اگر بک آپارتمان 3 میلیاردی بخرید ماهیانه 6 میلیون اجاره دهید p به E آنمی شود 42 اما اگز دز بورس سزمایه گزاری کنید P به E آن می شود جذوذ 10 الی 15 یعنی با آن مقدار پول 3 یا 4 آپارتمان 3 میلیاردی دارید.
مطمئن ترین سرمایه گذاری ها به ویژه در طولانی مدت، فقط دلار و طلا.
بورس ایران بیشتر به شوخی شبیهه
تا حالا به این موضوع فکر کرده اید که چگونه دولتی که همه آن را دولت اقتصادی میدانستند که در اوایل کار خود ظاهرا توانسته بود تورم را تک رقمی هم بکند در همون ایام این همه فکر و نبوغی که امروز در بازار بورس بخرج می دهد را در همان ایام برای رونق بخشیدن به اقتصاد و جمع آوری نقدینگی بخرج نداد. و حال در چنین وضعیتی که دیگر اقتصاد و صادرات به دلیل تحریم ارز آور نیست به بورس بازی روی آورده است؟ پاسخ آن ساده است نقد کردن دارایی های دولت در بازار بورس و کسب درآمد برای چرخاندن امور در این شرایط سخت تحریمی.حال نتیجه کار رشد بادکنکی ارزش سهام ودست آخر به خاک سیاه نشستن مردمی که در بورس هستند . این مدل کار کردن به تعبیر اقتصاد دان ها تنها ابتکار دولت ایران است و با هیچ مدل اقتصادی سازگار نیست.
به نظر من بورس بهترین مکان برای سرمایه گذاری هست من از17 آبان 98 وارد بورس شدم همه میگفتن یه هقته دیگه ریزش خواهد داشت حتی در شهادت سردار سلیمانی که بدترین وضعیت برای بازار سرمایه میتونست اتفاق بیفته باز بورس ریزش نکرد بلکه اصلاح داره و این خیلی طبیعی هستش خود من بعد از عید 90 میلیون برای 9 سهم دادم شکر خدا امروز این 90 میلیون 225 میلیون شده . دلالان ارز و سکه بازار سرمایه را تخریب میکنند ولی بورس با قدرت راه خود را میرود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
شب دراز است وقلندر بیدار خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
دیگه اینجوری م نیست .90میلیون بذاری سه ماه بشه225میلیون اونم با این اصلاحی که بازارخورد.
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
دوست عزیز در کشوری که اقتصادش با نخر ۷ درصد در حال کوچک شدن و نابودی است بورس فقط یک نمایش کاذب است که دولتی ها به راه انداخته اند شاید عده ای هم سود کنند اما این سود ناشی از کار و تولید کارخانه ها نیست فقط از جیب بقیه سهامداران است که ضرر کرده اند در ضمن با کوچکترین شوکی ۲۲۵ میلیون جنابعالی دود می شود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
شما اگر بک آپارتمان 3 میلیاردی بخرید ماهیانه 6 میلیون اجاره دهید p به E آنمی شود 42 اما اگز دز بورس سزمایه گزاری کنید P به E آن می شود جذوذ 10 الی 15 یعنی با آن مقدار پول 3 یا 4 آپارتمان 3 میلیاردی دارید.
تابناک ، اگه با این نظرسنجیت باعث بشی عده بیشتری پولشونو بخوابونن تو دلار فکرنمیکنی توهم خیانت کردی؟!

شما کسیو ندارید به کارتون نظارت کنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
شما اگر بک آپارتمان 3 میلیاردی بخرید ماهیانه 6 میلیون اجاره دهید p به E آنمی شود 42 اما اگز دز بورس سزمایه گزاری کنید P به E آن می شود جذوذ 10 الی 15 یعنی با آن مقدار پول 3 یا 4 آپارتمان 3 میلیاردی دارید.
متاسفانه مردم شاهد اقتصاد وبایی هستند این اقتصاد وبایی نتیجه عملکر وبایی است
هیچ امیدی نیست جز چشم دوختن به زوال آمریکا و افول دلار
با افول دلار ارزش پول ملی تقویت خواهد شد
بهترین پس انداز در بلندمدت = طلا
بهترین سرمایه گذاری در بلند مدت= بورس
بهترین سرمایه =عمر و جوانی
بهترین خرج کردن= استفاده کردن از جوانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
شما اگر بک آپارتمان 3 میلیاردی بخرید ماهیانه 6 میلیون اجاره دهید p به E آنمی شود 42 اما اگز دز بورس سزمایه گزاری کنید P به E آن می شود جذوذ 10 الی 15 یعنی با آن مقدار پول 3 یا 4 آپارتمان 3 میلیاردی دارید.
بورس-دلارتبعات بدی برای جامعه داره ونهایتاًبرمیگرده به سمت خودمون.هوای مردم خودمون روداشته باشیم.ممکن من وضعم خوب شه ولی کنارش کلی آدم بدبخت میشن بعداون آدم بدبخت چاقومیذاره زیرگلومن و...
دولت ما مترصد انباشت منابع لازم تا اردیبهشت ۱۴۰۰ است.مطمئن باشید تا انتهای تابستان ابتدا دلار تا ۱۵۰۰۰تومان سقوط و ارزش اسمی سهام نیز به نسبت میانگین تا ۲/۳پایین می آید.باسقوط دلار خسارت وارد شده به ذینفعان در بورس قابل توجیه بوده و بالاخره تا انتخابات ۱۴۰۰ همینطور با بازی های دیگر دولت صورت سیاه خود را باسیلی سیاه تر خواهد کرد.
دلار در بهمن ماه ۹۹ تا ۲۳۰۰۰ و سکه تا ۱۴۰۰۰ بالا خواهد رفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
شما اگر بک آپارتمان 3 میلیاردی بخرید ماهیانه 6 میلیون اجاره دهید p به E آنمی شود 42 اما اگز دز بورس سزمایه گزاری کنید P به E آن می شود جذوذ 10 الی 15 یعنی با آن مقدار پول 3 یا 4 آپارتمان 3 میلیاردی دارید.
وضعیت سرمایه گذاری در هر یک از زمینه هایی که کفته شد خوب نیست. منظور این است که از منطق اقتصادی برای سنجش بازدهی خوب یا بد برخوردار نیستند. در هر کدام از زمینه ها که اقدام به سرمایه گذاری کنید در حقیقت مبادرت به شبه قمار کرده اید. کمی فکر کنیم در کدام یک از زمینه ها سیاستگذارو متولی قدرتمند و تأثیر گذاری هست ؟ قاعدتاً دولت باید توان مدیریت همه بخش‌های اقتصادی کشور را داشته باشد( منظور از دولت نظام مستقر و همه ابعاد آن است ) . متولیان خارج است. متولیان به لحاظ قانونی و فیزیکی حضور دارند ، جلسه میگذارند ، صحبت میکنند ، هر روز سر کار خود حاضر می‌شوند ، ایده هایی دارند ، فرض بر این است که خیرخواه هم باشند و غیره ولی کمترین تأثیری در بهبود شرایط پیش رو نداشته اند. نتیجه اینکه شیرازه کارها در دست متولیان نیست. آیا با گرفتن سلاطین ارز، سکه ، خودرو و غیره تغییر مثبتی ایجاد شد؟ عنقریب سلاطین زمین و ساختمان و بورس ... هم سر بر می آورند و دستگیر و مجازات می‌شوند ولی مطمئناً باز هم تغییری مثبت ایجاد نخواهد شد.
بنابراین به نظر من آنان که سرمایه ای دارند ، اهل ریسک و قمار هم هستند بیش از آنکه به ندای عقلشان گوش کنند با ندای دلشان همراه شوند تا اگر برنده این قمار شدید یا بازنده آن بتوانید بگویید « دلم خواست ».
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
شما اگر بک آپارتمان 3 میلیاردی بخرید ماهیانه 6 میلیون اجاره دهید p به E آنمی شود 42 اما اگز دز بورس سزمایه گزاری کنید P به E آن می شود جذوذ 10 الی 15 یعنی با آن مقدار پول 3 یا 4 آپارتمان 3 میلیاردی دارید.
فعلا که دولت بنزین دستش گرفته تا هر چی تولیدی مونده بود، آتیش بزنه که مطمئن بشه چیزی بعد از اون برای مردم نمونده باشه. تولید در کشور داره به صفر میرسه، تمام شرکته و کارخانجات دارن تعطیل میشن، چون توان مقابله با بورس ساختگی و دلار رو ندارن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
اشتباها منفی دادم
کاری کردن کار و تلاش بی معنی بشه هرکی یک سرمایه داره بجای اینکه کسب و کار راه بندازه و خودش و چند نفر دیگه مشغول کار بشن میره میزاره تو بورس که کمترین تردیدی هم در سقوطش وجود ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
شما اگر بک آپارتمان 3 میلیاردی بخرید ماهیانه 6 میلیون اجاره دهید p به E آنمی شود 42 اما اگز دز بورس سزمایه گزاری کنید P به E آن می شود جذوذ 10 الی 15 یعنی با آن مقدار پول 3 یا 4 آپارتمان 3 میلیاردی دارید.
دولت تدبیر ما که دو سال است قیمت دلار را دستوری پایین نگه داشته است . دلار در کف قیمتی قرار دارد لکن بورس تقریبا در اوج قیمتش است . لذا عقل سلیم حکم می کند که خرید کف بازار داشتی باشی ، سود بیشتری عاید می شود . ضمن اینکه قدرت نقد شوندگی آن خیلی سریع است .
کسانی که می خواهند ارزش دارایی نقدی خود را حفظ کنند فقط دلار و سکه و شمش طلا و اگر می توانند ملک بخرند .
چه سوال بی جایی...
آدم باید یه روش معاملاتی داشته باشه که همه عمر بتونه ازش سود معقول و بدون ریسک داشته باشه(کم ریسک)...
حالا میخواد هر بازاری بره بالا، بره پایین
سخنگوی دولت سال قبل اعلام کرد که 60میلیون نیازمند کمک معیشتی دولت هستند که با یک جستجوی ساده می توان خبر را در فضای مجازی پیدا کرد. برآورد جمعیت در سال 99 در حدود 83 میلیون نفر هست. در حدود 5 میلیون نفر که آقازاده، نوکیسه و یا صاحب رانت یا هر چیزی که نامش را بنامیم شما در نظر بگیر، که سبک زندگیشون با بقیه 78 میلیون نفر باقیمانده فرق می کنه و اصلا کاری به کار اونها نداشته باشیم. اگر 60 میلیون نفری که سخنگوی دولت اعلام کرد که نیازمند کمک مستقیم دولت هستند را از این 78 میلیون نفر کم کنیم می مونه 18 میلیون نفر که در واقع دستشون به دهنشون می رسه، مثل صاحبخونه من که 18 تا خونه داره و داره کاسبی می کنه و از صبح تا شب دنبال اینه که ارزش دارایی اش کم نشه و دست به هر کاری با پول پیش خونه من و بقیه مستاجرهاش میزنه. یعنی درواقع این 18میلیون نفر در حدود 23 درصد از جمعیت 78میلیون نفری را تشکیل می دهند که برای بقیه تصمیم می گیرند، برای تورم تصمیم می گیرند و هر کاری دلشان بخواهند می کنند ارز انبار می کنند، طلا انبار می کنند و کلا سفته بازی می کنند. چرا؟ چون در نبود ضمانت اجرای قانون در مملکت، دست این افراد و اون 5 میلیون نفر آقازاده را باز می کنند تا هر کاری دلشان می خواهد بکنند و خیالشان هم راحته راحت هست. قانون در بیشتر نقاط دنیا بالای همه چیز هست ولی در ایران خیر.
بورس بدون پشتوانه با سرعت بالا در حال صعود است و به نظر می رسد که رشد ان پایانی ندارد. ولی سود سهامداران بزودی از جیب مردم پرداخت خواهد شد ، همانند موسسات غیر مجاز در سال 96
بیت کوین مشکلات نگهداری طلا و دلار را ندارد. کمتر متاثر از سیاست های عمومی انتشار اسکناس در دولت ها است و اساسا برای مقابله با افت و سقوط ارزش دلار ایجاد شده بود. با توجه به شرایط حاکم بر اقتصاد جهانی ناشی از کرونا و در کشور ناشی از تحریم ها هم ارزش ذاتی روبه افزایش دارد و هم با افزایش قیمت دلار در صورت تبدیل به ریال نیز قیمت روبه افرایش دارد. مضافا نگرانی های سقوط بازار سهام را ندارد.
دوستان عزیز
تنها سرمایه گذاری که هم خودت ان شاالله استفاده میکنید هم کارگر و تولیدکننده منتفع میشوند فقط بورس است
سود حاصل از دلار و سکه و حتی مسکن و زمین -پول بدبختی و کمر شکنی هموطنان است
خدا پسندانه ترین و انسانی ترین سرمایه گذاری فقط بورس است
بازار بورس در کوتاه مدت نوساناتی دارد ولی روند کلی مسلما روند صعودی است
برای افراد نا اشنا و مبتدی صندوقهای سرمایه گذاری توصیه میشود
خود من از مهر 97 بتدریج سرمایه ام را وارد بورس کرده ام در این مدت میانگین سرمایه من رشد 652 در صدی داشته
علی برکت الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
اگر بنفع کارگره چرا حقوقشالن را اضافه نمیکنند در صورتیکه این همه شاخص کذایی رفته بالا
به نظر شما سرمایه گذاری در کدام بازار بیشترین سود را دارد؛ بورس یا دلار؟:
اگر با دولت هماهنگ باشند در هر صنفی سرمایه گذاری کنند، سودهای نجومی میبرند. البته شرط آن این است که طرف معامله مردم کم بضاعت یا بی بضاعت باشد که هیچکس را ندارند و دستشان از همه جا کوتاه است.
وقتی میگیم دلار با یک چیز واحد روبه رو هستیم اما وقتی میگیم بورس با 540 شرکت موجود در اون مواجهیم که هر شرکت ریسک خودش رو داره تازه شرکت های سرمایه گذاری هم هستن و میشه غیر مستقیم تو بورس سرمایه گذاری کرد به عبارتی اگه بخواییم دلار بخریم می ریم دلار می خریم تموم میشه اما اگه بخواییم وارد بورس بشیم باید حداقل اطلاعاتی رو داشته باشیم یا به افراد متخصص رجوع کنیم از طرفی اسم دلار خریدن رو نمیشه سرمایه گذاری به معنای اقتصادیش دونست یه نوع سفطه بازیه و به جریان تولید کشور کمک نمی کنه یقینا اگه با چشم باز وارد بورس بشیم و دید بلند مدت داشته باشیم بورس بهتره خیره دنیا و آخرت داره خخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
این بورس نیاز به تخصص نداره قماربازیه
دلار
در این یک سال اخیر بورس قابل مقایسه با سایر بازارها نیست سود خیلی بالایی می ده. من خودم خرداد98 با کمترین سرمایه هر ماه حدود 2 تومن سرمایه گذاری کردم الان بعد از یک سال سرمایم 110 تومنه در حالیکه 25 تومن اونم خورد خورد گذاشتم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
باید خیلی بیشتر از این ها سود می کردی
برای رانتخوارها بورس خوبه
در پیش فروش سکه بانک مرکزی سکه را فروخت با شرط معاف از مالیات بعدا که ارزش پول را آوردند پایین مالیات غیرقانونی مطالبه کردند بنابراین نمی شود به اینها اعتماد کرد
سرمایه زیاد=ملک و زمین
سرمایه کم=سکه امامی
سلام آقا من تو بورس نمی خوام شرکت کنم با 6 میلبیون تومان چیکار کنم لطفا راهنمایی کنیم با این سرمایه سکه امای نمیشه خردی خب پس من چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی