بازدید 13030

مرزهای روسیه از ۱۱ تیر باز می‌شود

معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد که آغاز سفرهای گردشگری بین المللی در روسیه برای اول ماه جولای (۱۱ تیر ماه) برنامه ریزی شده است بنابراین مرزهای بین المللی روسیه از این تاریخ به بعد باز است.
کد خبر: ۹۸۳۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 08 June 2020


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، دمیتری چرنیشنکو در جلسه دولت این کشور که به ریاست میخاییل میشوستین نخست وزیر در فرمت وبینار برگزار شد، گفت: سران مناطق روسیه (سران جمهوری‌ها و استان‌ها) تا روز ۱۵ ماه ژوئن (۲۶ خرداد) برنامه آغاز فصل گردشگری را تنظیم خواهند کرد.

وی افزود: این برنامه با مشارکت آژانس فدرال گردشگری روسیه، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و وزارت بهداشت روسیه تنظیم خواهد شد.

به گفته معاون نخست وزیر روسیه، در زمان حاضر در ۲۵ منطقه روسیه هتل‌ها فعالیت می‌کنند و فقط گردشگران محلی را می پذیرند.

وی افزود: انتظار داریم در هفته‌های آینده در نیمی از مناطق روسیه (بیش از ۴۰ جمهوری و استان) هتل‌ها فعالیت خود را آغاز کنند امروز در بیش از ۴۰ منطقه روسیه شرایط برای فعالیت هتل ها فراهم شده است.

میشوستین نخست وزیر روسیه نیز در جلسه امروز گفت که مردم روسیه می‌توانند برای کار، ملاقات با بستگان و آموزش به خارج سفر کنند.

بر اساس آخرین اطلاعات ستاد مبارزه با کرونا در روسیه، تاکنون در این کشور تست کرونای ۴۷۶ هزار و ۶۵۸ نفر مثبت بوده و بیش از ۲۳۰ هزار نفر بهبود یافته و ۵ هزار و ۹۷۱ نفر هم جانباخته‌اند.

به عقیده کارشناسان، روسیه از دوره اوج شیوع بیماری کرونا عبور کرده و بتدریج محدودیت های اعمال شده برای مقابله با کرونا لغو می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل