بازدید 50195
دو هزار و سی و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

واکنش متفاوت آشنا به درخواست جدید ترامپ / زیباکلام: حیات سیاسی لاریجانی به آخر خط رسید / صادقی: برخی افراد پول دادند، تایید صلاحیت شدند!

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: ماجرای اخراج کارمند وزارت خارجه آمریکا به خاطر ایران / واکنش اردشیر زاهدی به تازه‌ترین تعامل ایران و آمریکا / دیدار ظریف با مقام سابق آمریکایی تایید شد و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۸۲۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 05 June 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
ترقی: اصولگرایان سنتی نه سهم می‌خواهند، نه حذف شده‌اند

حمیدرضا ترقی: وقتی جریان اصولگرایی به طور کلی وارد یک ائتلاف می‌شود، نباید انتظار داشت که بخشی از آن، به طور قطع در مناصب و انتخاب‌ها حضور داشته باشد، بلکه برآیند انتخاب اصولگرایان، عمده‌ترین هدفی است که مورد اقبال همه قرار گرفته است. جریان سنتی نیز از این انتخاب نه سهمی خواسته و نه اینکه عدم انتخابش، دلیلی بر حذف آن است. به طور طبیعی در یک ائتلاف جریانی و درون تشکیلاتی، باید نتیجه آرا را پذیرفت و یقینا طرح دیدگاه و نقطه نظرات و شاخص‌هایی که از طرف جریان سنتی برای نوع انتخاب‌ها مطرح شده، صرفا به خاطر این است که ذهن منتخبین و کسانی که تازه وارد گود مجلس شدند، نسبت به این شاخص‌ها حساس‌تر شود و دقت بیشتری داشته باشند، اما نتیجه به لحاظ پذیرش دموکراسی در درون جریان اصولگرایی، مورد قبول همگان است و هیچ دغدغه و نگرانی نسبت به نتایج آن وجود ندارد.

پاسخ موسوی به درخواست فرانسه برای آزادی فریبا عادلخواه

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تازه‌ترین اظهارات مداخله جویانه مقامات فرانسوی اظهار داشت: همانطور که بار‌ها گفته ایم، موضوع شهروند ایرانی خانم عادلخواه مشمول یک فرآیند مستقل و عادلانه قضایی بوده است. ایشان متناسب با جرمی که مرتکب شده اند، محکوم و در حال گذراندن دوره محکومیت خود هستند. فشار‌های سیاسی و به راه اندازی پویش‌های تبلیغاتی، حتما نمی‌تواند در اجرای حکم اختلال ایجاد کند. امیدواریم مقامات فرانسوی متوجه این موارد باشند و به دخالت در امور داخلی کشورمان خاتمه دهند.

اظهارات انتخاباتی امام جمعه شیراز در اولین نماز جمعه بعد از سفید شدن شهر

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس در خطبه‌های نماز جمعه شیراز تصریح کرد: اگر مسئولان نوشتند و تحلیل ارائه دادند، دیگر افراد و گروه‌هایی که مشارکت نداشتند احساس مسئولیت در اجرا نخواهند داشت، بنابراین همه باید به مشارکت گرفته شوند تا در مرحله اجرا هم شاهد همراهی همه باشیم. امام جمعه شیراز تاکید کرد: به تمام گروه‌ها و افراد می‌گویم که اگر امروز در خصوص مسائل و موضوعات حرف نزنند و نظریات خود را ارائه ندهند، فردا هم حق ندارند که نسبت به نقشه مهندسی فرهنگی و نقشه جامع علمی استان، نقد کنند. امام جمعه شیراز گفت: متاسفانه در گذشته طرح‌هایی که یک میلیارد دلار پول وارد استان فارس می‌کرد، معطل ماند، لذا مدیران در سطوح ملی اگر باید مطالبه‌ای را مطرح کنند، در طرح آن محکم باشند، اگر نه کار انجام نمی‌شود.

محمود صادقی: برخی افراد پول دادند، تایید صلاحیت شدند و الان نماینده هستند

محمود صادقی در گفت‌وگویی با اعتماد آنلاین به جزئیات جدیدی از رد صلاحیت‌ها خبر داد و گفت، گزارش‌هایی دارم از کسانی که پول دادند و تایید صلاحیت شدند و الان نماینده هستند. او همچنین در خصوص پرونده حساب‌های قوه قضائیه گفت: اگر آقای طیب‌نیا با تلویزیون مصاحبه نمی‌کرد، اصلاً متوجه حساب‌های قوه قضاییه نمی‌شدیم. صادقی همچنین گفت که من اصلاً به تعداد حساب‌های قوه قضاییه کاری نداشتم؛ ۶۳ حساب یا پنج حساب، فرقی ندارد.

مدیرعامل ستاد دیه: خانم‌ها دسته چک نگیرند

مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: خانم‌ها دسته چک نگیرند مگر اینکه فعالیت اقتصادی داشته باشند. سیداسداله جولایی افزود: حدود ۶ هزار زندانی جرایم غیرعمد کشور، محکومان مالی چک و ضمانت هستند. وی گفت: از مردم تقاضا داریم چک بلامحل صادر نکنند و در قبول ضمانت هم دقت داشته باشند. مدیرعامل ستاد دیه کشور تصریح کرد: در برخی پرونده ها، مرد نتوانسته به تعهدات مالی خود عمل کند و از همسرش خواسته دسته چک بگیرد که با صدور چک بلا محل، زن راهی زندان شده است. جولایی گفت: برخی خانم‌ها برای چک و سفته در زندان هستند که از آن‌ها می‌خواهیم دسته چک نگیرند، مگر آنکه فعالیت تجاری یا شرکت‌های ثبت شده داشته باشند. وی افزود: برخی زن و شوهر‌ها به دلیل صدور چک در زندان هستند و فرزندان آن‌ها سرگردان، که ما از مردم می‌خواهیم مطابق توان مالی خودشان تعهد پرداخت بدهند.
 
واکنش یک اصلاح‌طلب به کاندیداتوری محمود احمدی نژاد در انتخابات ۱۴۰۰

غلامرضا انصاری، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و عضو حزب اتحاد ملت ایران درباره احتمال کاندیداتوری مجدد محمود احمدی‌نژاد گفت: عرف نانوشته‌ای در نظام‌های جمهوری هست که کسانی‌که به عرصه مدیریت انتخابی ورود می‌کنند پس از یک یا دو دوره کنار می‌روند. در خیلی از کشور‌ها قانونی برای ممنوعیت افراد برای حضور بیش از دو دوره نداریم، اما عملا کنار می‌روند.
او ادامه داد: عموما اینطور است که هر مدیری برنامه‌ای داشته باشد، در طول چهار یا هشت سال برنامه‌هایش را اجرا می‌کند، تکرار مجدد مدیریت‌ها نه تنها برای خود فرد منفعتی ندارد بلکه برای کشور و نظام هم بی‌منفعت است. /برنا
 
حمایت اصلاحات از لاریجانی بعید است

مرتضی مبلغ فعال سیاسی اصلاح‌طلب: جمع‌بندی اصلاح‌طلبان این است که با هویت جدی‌تر وارد صحنه شده و در سیاست شفاف‌تر عمل کنند. حمایت اصلاحات از لاریجانی بعید است.سیاست در جامعه ایران بسیار سیال است و نمی‌شود به طور قطع پیش‌بینی کرد که در یک سال آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد. من در این تردید ندارم که جامعه ایرانی یک جامعه اصلاح‌طلب است و حتی در انقلابی هم که انجام دادند در واقع به دنبال اصلاح‌طلبی و آموزه‌های اصلاح‌طلبی بودند.اگر گشایش‌های جدی رخ ندهد، سرخوردگی مردم ادامه پیدا می‌کند./ایلنا
 
حیات سیاسی لاریجانی به آخر خط رسید

صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب: آقای لاریجانی فکر و اندیشه‌ای برای مشکلات عظیم کشور ندارد، بنابراین اصلا و ابدا هیچ شانسی برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ندارد. اصلاح‌طلبان هم لاریجانی را به عنوان یار قرضی نمی‌گیرند. حتی اگر این اتفاق هم بیفتد ۱۰ درصد رأی دهندگان نیز حاضر نیستند به آقای لاریجانی رأی دهند.ما اوج قدرت اصلاح‌طلبان را در انتخابات اسفند ۹۸ مشاهده کردیم و دیدم چطور اصلاح‌طلبان با صورت به زمین خوردند. حتی اگر آقای خاتمی از آقای لاریجانی حمایت کند هیچ شانسی برای پیروزی آقای لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ به وجود نمی‌آید. نه تنها آقای خاتمی بلکه تمامی اصلاح‌طلبان نیز روی حمایت از آقای لاریجانی اجماع کنند حتی یک رأی هم به سبد آقای لاریجانی اضافه نخواهد شد. اصولگرایان سنتی همچون آقایان لاریجانی و ناطق‌نوری هیچ شانسی برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ندارند، چون مردم کلا از آن‌ها و اصلاح‌طلبان سنتی همچون آقای خاتمی رخت بربستند. /نامه نیوز
 
نماینده‌ای که اعتبارنامه‌اش پرحاشیه شد: الهیان را به قیامت واگذار می‌کنم

حسین محمدصالحی دارانی نماینده فریدون‌شهر در مجلس درباره ادعای زهره الهیان درباره سابقه کیفری او گفت: همه این‌ها به روز قیامت واگذار کردم و به خودشان هم گفتم که در آن روز معامله بزرگی با شما می‌کنم. وقتی که مقداری از این بحران عبور کنیم و این مسائل به اتمام برسد، قطعا اقدام خواهم کرد، چون وی با این حرکت به شأن و شعور چهار شهرستان اهانت کرده است.من هیچ محکومیتی نداشتم. یک محکومیتی از طرف دادگاه بدوی بوده که در دادگاه تجدیدنظر برائت خورده است.امیدوارم شورای نگهبان در رابطه با این اقدام الهیان، برخورد قانونی انجام دهد. /برنا
 
دایی، کریمی و مهدوی‌کیا در یک قدمی ریاست فوتبال

در اساسنامه جدید فدراسیون بندی گنجانده شده که ۷ ستاره سابق و کنونی فوتبال ایران می‌توانند برای پست‌های ریاستی ثبت نام کنند و رای بیاورند. در اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال بند لزوم داشتن ده سال سابقه مدیریتی برای افرادی که می‌خواهند پست‌های ریاستی را بر عهده بگیرند، حذف شده و بر این اساس بازیکنانی که سابقه ملی بالایی دارند، اما سابقه مدیریت ندارند هم می‌توانند برای حضور در انتخابات ثبت نام کنند. البته این بند یک تبصره دارد که بازیکنان باید بالای ۱۰۰ بازی ملی در کارنامه شان ثبت شده باشد. در حال حاضر فقط ۷نفر در تاریخ فوتبال ایران هستند که بازی‌های ملی شان از مرز ۱۰۰ مسابقه رد شده است؛ علی دایی، علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، سیدجلال حسینی و احسان حاج صفی تاکنون نفراتی هستند که بیش از ۱۰۰ بازی ملی دارند و البته چند نفر دیگر هم در آستانه رسیدن به ۱۰۰ مسابقه هستند. /ورزش سه
 
نازنین زاغری کجاست؟

وکیل مدافع نازنین زاغری گفت: امیدوارم دستورالعمل رئیس قوه قضاییه در خصوص عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان، شامل حال خانم زاغری بشود. محمود بهزادی‌راد، وکیل مدافع نازنین زاغری در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت موکل خود اظهار کرد: با وجود اینکه مرخصی نازنین زاغری تا پایان اردیبهشت ماه بود، اما خوشبختانه مجدداً تمدید شده و با پابند الکترونیکی در مرخصی است و باید منتظر بود تا ببینیم چه پیش خواهد آمد. وی افزود: با توجه به دستورالعملی که از سوی رئیس قوه قضاییه ابلاغ شد، کسانی که پنج سال محکومیت داشته و یک سوم این محکومیت را گذرانده باشند، عفو شامل حالشان خواهد شد و ما امیدواریم که این دستورالعمل شامل حال خانم زاغری بشود. بهزادی‌راد اضافه کرد: هیچ موضوع جدیدی مطرح نشده و همان وضعیت قبل ادامه دارد.
 
علت غرق شدن شناور ایرانی در آب‌های عراق اعلام شد

معاون سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق ظهر امروز (جمعه) با اشاره به غرق شدن شناور ایرانی در آب‌های سرزمینی عراق علت حادثه را اعلام کرد. سید «موسی علیزاده طباطبایی» در گفت و گو با ایرنا گفت که شناور تجاری «بهبهبان» اواخر وقت پنجشنبه به علت وقوع توفان و شرایط نامناسب جوی در آب‌های «خور عبدالله» در محدوده استان بصره دچار حادثه و غرق شد. وی یادآور شد این کشتی که حامل محموله سرامیک بود هفت خدمه (شش ایرانی و یک هندی) داشت که یکی از آن‌ها در این حادثه جان خود را از دست داده است. کاردار سفارت ایران در بغداد افزود: خدمه هندی و یکی از خدمه‌های ایرانی نیز مفقود شده اند و چهار خدمه دیگر شناور سالم هستند. طباطبایی اظهار کرد: به محض وقوع و اطلاع از حادثه، سفارت ایران در بغداد و کنسولگری بصره اقدام‌ها و پیگیری‌های لازم را انجام دادند.وی ادامه داد: کار انتقال چهار خدمه زنده شناور بهبهان به کشور با هماهنگی و همکاری بخش کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در بصره در حال انجام است و تا ساعات آینده به کشور منتقل خواهند شد. معاون سفیر ایران در عراق گفت نیروی دریایی عراق و مسئولان استان بصره همکاری و هم افزایی بسیار خوبی را برای کمک و نجات جان این چهار خدمه کشتی انجام دادند. طباطبایی اسامی چهار خدمه نجات یافته کشتی را «عبدالشهید حمیداوی، عبدالزهرا حاکمی، علی عامری و محمد عثمانی» اعلام کرد. وی گفت، در این حادثه «موسی مزرعاوی» مفقود و «جمال مطرقی» از خدمه‌های کشتی نیز فوت شده است.
 
دیدار ظریف با مقام سابق آمریکایی تایید شد

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران درباره ادعای ریچاردسون مبنی بر دیدار با ظریف درباره آزادی مایکل وایت گفت، این دیدار مربوط به چند ماه پیش است. سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) و در پی تبادل مایکل وایت با مجید طاهری درباره اظهارات «بیل ریچاردسون» که مدعی شده است، با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در خصوص دیدار کرده، این ملاقات را تایید کرد و آن را مربوط به چند ماه پیش دانست. وی گفت: ریچادسون چند ماه پیش درباره آزادی مایکل وایت تبعه آمریکایی زندانی در ایران با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرده است. سخنگوی دستگاه دیپلماسی در عین حال اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران به تلاش‌های انسان دوستانه که منجر به آزادی گروگان‌های ایرانی در آمریکا و خارج از این کشور شود، پاسخ مثبت داده و از این روند استقبال کرده است. به گزارش فارس، «بیل ریچاردسون» که بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱ فرماندار ایالت «نیومکزیکو» بوده از «محمد جواد ظریف»، وزیر خارجه ایران و «مجید تخت روانچی»، نماینده ایران در سازمان ملل به عنوان دو نفر از مقام‌های ارشدی نام برده که با آن‌ها در خصوص آزادی «وایت» مذاکره کرده است.
 
پیش‌بینی وزیر ارشاد درباره سرنوشت ترامپ

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: (دونالد) ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و قاتلان شهید سردار قاسم سلیمانی تا پایان عمر نفس خوشی نخواهند داشت. سیدعباس صالحی در این پیام توئیتری آورده است: قطرات خون شهید سلیمانی یادآور خون یحیای نبی است که می‌جوشید و نمی‌خشکید. وی افزوده است: ترامپ و قاتلان او تا پایان عمر نفس خوشی نخواهند داشت. بیهوده دستکش مخملین خونین را پیش نیاورند. انتقام سخت الهی برایشان آغاز شده است.
 
شمخانی: هیچ مذاکره‌ای با آمریکا نخواهیم داشت

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با اشاره به اینکه آزاد شدن زندانیان ایرانی و آمریکایی طی روز‌های اخیر نتیجه مذاکره نبوده است، تأکید کرد که هیچ مذاکره‌ای در آینده بین دو کشور انجام نخواهد شد. دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران روز جمعه در پیامی توئیتری، ضمن رد اظهارات نمایشی رئیس‌جمهور آمریکا تأکید کرد که در آینده هیچ مذاکره‌ای بین تهران و واشنگتن انجام نخواهد شد. شمخانی در این خصوص در توئیتر نوشت: «اوضاع ترامپ چه در تقابل‌های بین المللی، چه در افتضاح مدیریت کرونا و چه در آتش افروزی نژادپرستانه در داخل آمریکا به قدری خراب است که تیمش چاره‌ای جز تولید و نمایش موفقیت‌های ساختگی برای او ندارند. تبادل زندانیان، نتیجه مذاکره نبوده و هیچ مذاکره‌ای هم در آینده انجام نخواهد شد.»
 
واکنش اردشیر زاهدی به تازه‌ترین تعامل ایران و آمریکا

اردشیر زاهدی در واکنش به تازه‌ترین تعاملات ایران و آمریکا در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت؛
‏ترامپ که می گفت به ایران باج نمی دهد، مجبور شد؛
۱- ایرانی زندانی در آمریکا را آزاد کند.
۲-در مقابل نفتکش‌های ایرانی که به ونزوئلا می رفتند، خفه‌خون بگیرد.
۳-کلی دلار به ایران بدهد.
اما ایران فقط جاسوس نیروی دریایی آمریکا را آزاد کرد. ترامپ در برابر ایران شبیه یک مفعول با صدای بلند است.
 
واکنش متفاوت آشنا به درخواست جدید ترامپ

مشاور حسن روحانی بعد از بسته شدن حساب کاربری‌اش با اکانت جدید این بار دونالد ترامپ را مخاطب قرار داد. حسام الدین آشنا مشاور حسن روحانی که چندی پیش حساب کاربری او در توئیتر به دلیل توئیتی درباره اعتراضات آمریکا در پاسخ به وزیر امورخارجه آمریکا بسته شده است، در حساب کاربری جدیدش با مخاطب قرار دادن دونالد ترامپ نوشت: «روز سوم نوامبر [انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا] کارَت تمام خواهد شد و ما این را می‌دانیم. برای همین باید بیش از آن‌چه اوباما داد، پیشنهاد بدهی!»
 
درخواست سعید جلیلی از نمایندگان جدید

سعید جلیلی درباره اولویت‌های مجلس یازدهم توئیت کرد. سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در توئیترش با هشتگ‌های غیرمنطقی، مجلس قوی و شفافیت نوشت: «نظارت جدی و موثر بر عملکرد شرکت‌های دولتی که با بودجه بیش از هزار میلیارد تومان به شکلی غیرمنطقی از دامنه رصد و بررسی موثر مجلس کنار گذاشته شده می‌تواند از اولویت‌های نخست مجلس یازدهم باشد.»
 
ماجرای اخراج کارمند وزارت خارجه آمریکا به خاطر ایران

بازرس اخراج‌ شده وزارت خارجه آمریکا وجود ارتباط میان اخراج او با تحقیقاتش درباره اعلام وضعیت اضطراری با ایران را تأیید کرد. «استیو لینیک»، بازرس کل وزارت خارجه آمریکا امروز پنجشنبه تأیید کرده، اخراج او با تحقیقاتش درباره اعلام وضعیت اضطراری در قبال ایران برای فروش اضطراری سلاح به عربستان سعودی مرتبط بوده است. لینیک امروز در جلسه‌ای در کنگره آمریکا که در حال بررسی دلایل اخراج او است به عنوان شاهد حضور یافت. پنج قانونگذار حزب دموکرات که اعضای کمیته‌های مختلف کنگره آمریکا هستند در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند او در جلسه امروز وجود ارتباط میان اخراج او با تحقیقاتش درباره اعلام وضعیت اضطراری در قبال ایران را تأیید کرده است. «باب منندز»، «الیوت انگل»، «کارولین مالونی»، «جرالد کانولی» و «جاکوئین کاسترو» در بیانیه‌ای مشترک تصریح کردند: «آقای لینیک امروز تأیید کردند که هنگام اخراجش از سمت بازرس کل وزارت خارجه دفترشان در حال بررسی دو موضوع مرتبط با رفتار مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا بود.» در این بیانیه آمده که یکی از این موضوعات به تحقیقات لینیک درباره نحوه اعلام وضع اضطراری در قبال ایران برای فروش سلاح به عربستان سعودی بوده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۰۵
یک ملت در حال له شدن است و یک آشنا در شمال تهران در حال رجز خواندن و آروق بعد از شام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
آخه مگه اوباما چیزی داد که حالا ترامپ بیشتر بدهد.
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
آرام آرام بسمت مذاکره میروند . منتها ترامپ گفته احازه ندهید مداکره بعد از انتخابات انجام‌گیرد . یعنی همیشه نداکره دقیقه اخر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
آقای آشنا چرا رنگ‌عوض کردی و ناگهان ضدآمریکا شدی؟ این خیمه شب بازی دیگه جواب نمیده چون ۱۴۰۰ نزدیکه خیلی
ناشناس
| Sweden |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
امتیازات داخل برجام بیشمار بودند جناب.رفع تحریم هواپیماهای مسافر بری.رفع تحریم بانکی رفع تحریم نفتی رفع تحریم بیمه و بزرگترین آنها رفع تحریم های تسلیحاتی ...تازه اگر می شد ترامپ را در برجام نگه داشت بعد از مدتی محدودیت های هسته ای هم رفع می شدند.برجام براحتی پرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
شیء نورانی مدت یکساعت است که بالای برج مخابراتی پرند با حرکتی بسیار کند قرار دارد....چیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
آشنا خیالت راحت تو وتیمت هم یکی دو ماه بعد از ترامپ از صحنه سیاست ایران محو می شوید.خیالت راحت همه می دونن حتی ترامپ.پس وقتی برای بعد نداریدبرادر
این آقای صادقی منبع حرف‌هاشون شبکه‌های اجتماعی هست و با بازگو کردن شایعات خودش به یک منبع موثق برای شایعات شبکه‌های اجتماعی تبدیل میشن.
وقتی ثابت میشه ادعاهای ایشون شایعه بوده به یک عذرخواهی اکتفا می کنند و مسئولیتی هم قبول نمی کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
زیاد حرف ایشون را جدی نگیر
مانند قضیه بیماریش که....
میگن سیستان و بلوچستان مردمش ۷۰ درصد سوء تغذیه دارن ۴۰ درصد حاشیه نشین هستند اینا رو چرا نگه داشتید بدینشون پاکستان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
خوب از آب گل آلود ماهی میگیری
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
سیستان بلوچستان در نقشه مال ایران هست
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
استانهای محروم و فقیر را باید به کشورهای همسایه واگذار کنیم !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
میخواید اول شما رو واگذار کنیم ببینیم چی میشه بعداً . . .
ناشناس
| Japan |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی ... و «افترا» و ... معذور .است
درود بر اردشیر زاهدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
آخه چرا انقدر منفی؟؟؟؟ درسته زمان خودش بخاطر داستان کاپیتولاسیون سرش رو خم کرده بود تا آمریکایی ها بهش پس گردنی بزنند اما حالا که عمرش رسیده به آخر خط احساس عذاب وجدان گرفته و حداقل دلش میخواد در ایران دفن بشه.
مگر اصلاح طلبان نبودند که سال ۵۸ همگی ریختن سفارت آمریکا رو گرفتند حالا همگی از کارهاشون پشیمون شدند و میگن گذشته ها گذشته و باید در حال زندگی کرد.
مگر پشیمانی سلطنتی با پشیمونی اصلاح طلبی فرق داره؟؟؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
درود به حرفش
حرف و سخن را باید تآیید کرد، نه شخص را
حرف درست از هر کسی درست. حرف نادرست از هر کسی حتی مقامات هم نادرست است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
توتیتش تحریک امریکا علیه ایران بود نه طرفداری از ایران
شورهای نگهبان با پول تاییدیه میدهد ،مانند مدرک های دکترا!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
حرف مفت ماليات نداره حتي اگر از طرف صادقي باشه! نهايتش يك عدرخواهي ساده
ترامپ قطعا انتخابات را خواهد باخت مگر اینکه بتواند برگ برنده ای مثل مذاکره با ایران رو کند.اقای اشنا خوب نقطه ضعف ترامپ را شناسایی کردید.اینک اوست که بما احتیاج دارد نه ما به او. اگر میخواهد بیش از انچه اوباما داد بدهد درهای مذاکره باز خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
چه توقعی از دولتی دارید که از روز اول سنگ بنایش به خارجی ها گره زده ولو اگر کارهای داخلی رو دستشان بماند
در ضمن مذاکره با امریکا در چه موردی؟
ان مذاکره شما مذاکره نیست و برابر هم نیست چون حق و حقوق کشور را می دهید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
اصلاح طلبان هم در انتخابات آینده قطعا خواهن باخت ودیگه اثری ازشون باقی نمی مونه آمریکایی ها هم انو خوب میدونن.پس از می خوان حرکتی بزنن اینا کمتر وقت دارن چون دیگه از سپهر سیاست ایران باید خداحافظی کنن در خرداد1400
اولین اقدامی که مجلس انقلابی باید انجام دهید پایان دادن به تبعیض در پرداختی هاو بودجه نهادها و سازمانها به عنوان مثال
۱_ تفاوت دریافتی یه معلم و یک استاد دانشگاه در تمام کشورها حداکثر ۲۰ درصد اختلاف است هر چند در کشوری مانتد المان و ژاپن بیشترین پایه حقوقی رو معلمان دارند ولی در کشور ما یک استاد هم سابقه با یک معلم ۴ برابر دریافتی داره یعنی ۴۰۰ درصد
۲_ متاسفانه کمیسیون اموزش و بهداشت در دست اساتید دانشگاه و پزشکان هستند بخاطر همین پرستاران و معلمان همیشه مورد ظلم واقع میشوند
۳_ عدم توازان بودجه هم افتی شده برای کشور به طور مثال قوه محترم قضاییه با ۳۸ هزار پرسنل ۱۵ درصد بیشتر از اموزش و پرورش با ۱ میلیون معلم و ۱۴ میلیون دانش اموز است به طوریکه بهترین امکانات و تفریحگاه در اختیار قوه محترم قضاییه است ولی هنوز مدارس خشتی و گپری وجود دارد
۳_ کارگران این کشور گوهرهای گرانبهایی هستند قدر انها را بیستر بدانید
۴_ خیلی زود دیر میشود لطفا بیدار شوید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
ای بابا مملکت باید به سمتی بره که همه ی شغل ها مولد باشن به جای این که مثل گداها و دزدها آویزون صاحب کار بشن که یالا به من حقوق بده هر کس اون قدر توانایی داشته باشه که صاحب کار بیاد التماسش کنه کارش رو راه بندازه و ملت سربار مملکت نباشن بلکه گره ای از مشکلات مملکت باز کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
نظر معقولی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
معلمی یک شغل ساده است هر دیپلمه ای هم می تواند معلم شود اگر آموزش و پرورش اجازه دهد در حالی یک جراح و یک فرمانده نظامی و یا یک مهندس بخاطر پذیرش مسئولیت های سنگین باید درامدی حداقل ۱۰برابر معلم داشته باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
آموزش و پرورش نهاد مهمیه آموزش و پرورش جای خانواده رو میگیره بچه تا شش سالگی چیزی بلد نیست جز خوردن و دستشویی رفتن از اینجا به بعد هست که میدنش به آموزش و پرورش تا تبدیل به آدم بشه البته منظورم ایران نیست آموزش و پرورش غربی است
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
این مجلس انقلابی اولین کارش باید این باشد که نمایندگان‌پرونده دار را اخراج کند . دومین کار این هست که تا در کشور یک فقیر وجود دارد نباید یک ریال در بیرون‌مرزها خرج شود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
عمو جان تو یه استاد دانشگاه با مدرک دکتری از دانشگاه معتبر رو با یه لیسانسه و معلم در مدرسه یکی میدونی؟ اخه چرا خودت رو زدی به اون راه...اگه تو خارج هم کسی معلم هست بهترینهای اون حوزه رو معلم میکنن نه مثل ایران که دیگه طرف کار گیرش نیاد میره معلم میشه...
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
این مجلس توانایی و قصد انچه شما عنوان کرده اید راندارد
و در جهت معکوس حرکت خواهد کرد!.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
در جواب 22:45 میخواستم بگم که همین معلمه که استاد دانشگاه و قاضی و دکتر تربیت میکنه، عزیز
اون قدرها هم که میگی ساده نیست
بزرگترین افرادی که توی زندگیم نقش داشتن، معلم بودن
فدای همه معلمهای بامعرفت که اینقدر کم رنگ دیده میشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
، چرا یاد گرفتیم بر اساس تخیلات و حدس و گمان اظهار نظر کنیم، شما فیش حقوقی یک استاد دانشگاه رو دیدی که همچین اظهار نظری می کنی؟تو به تمام استادان
دانشگاه مدیون شدی
اقای محمدصالحی زیاد به دل نگیر قبل از اینم یه نفری بدون اینکه مدرکی رو کنه عکس زن یه نفر دیگه رو تو انتن زنده در اورد از جیبش .بهتره به هیئت نظارت نمایندگان اعاده حیثیت کنی
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
دمت گرم دکتر محمد صالحی. اینها را سر جاش بشون تا دیگه به رای مردمی و واقعی چهار شهرستان بی احتزامی نکنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
اوف چقدر هم شما به عکس نامحرم حساسید مطمئنی مدرکی نبود ؟ رو گواهی موقت عکس نیست؟ دوباره چک کن در ثانی همسر ایشون توی سفرها همراه ایشون بود که از صدا و سیما پخش می شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
نمیدونستیم که فردی با مدرک علوم سیاسی (نحوه اخذ مدرک سر جای خود قابل بحثه)میتونه در رشته پژوهش هنر استاد بشه و تدریس کنه و عده ای هم ازش دفاع کنن
از جناب آقای صالحی متشکریم امیدواریم جناب ظریف از وزیر محترم ارشاد الگو بگیرد!
فقط مونده بازنده چند دور انتخابات بدون هیچ دلیلی ......‌‌جلیلی در مورد مجلس دستور کار صادر کته!!!!
جناب شمخانی طوری سخن نگویید که با مراجعه به دو سطر بالاتر خدای نکرده خلاف گویی از بیانات شما استفاده شود!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
آقایان ساندیس خور ها دارن مذاکره می کنن
امیدوارم این بار قضیه پیشگویی آشنا مثل پیش گویی های قبلی خود و رییسش نباشه که یک ملت و مملکت رو به فنا داده
صادقی ....برخی پول دادند تایید صلاحیت شدند . سوال ؟ وقتی نماینده مجلس قانون وضع میکند ودر کمسیون های تخصص بحث میکنند و ان مصوبات حتما باید مورد تایید شورای نگهبلن باشد و این قدرت تفسیری به حد و اندازه را شورای نگهبلن داد . چه لزومی داشت که مطهری و صادقی و سلحشوری به عنوان سیاستمدار مستقل و شجاع را رد صلاحیت کنند . مثلا این سه نماینده چه قانونی میخواستند مصوب کنند که شورای نگهبان مثلا نتواند آنرا وتو کند . . کجای دنیای دمکراتیک قدرت سیاسی مردم را محدود و کنترل میکنند ؟....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
همه جا.
با ادبیات این جناب اردشیر زاهدی امروز بمن مسجل شد انقلاب اسلامی امری واجب و اجتناب ناپذیر بود. اینکه میگفتند افراد بادمجان دور قاب چین و سالوس دور و بر شاه را گرفته بوند و درباریان فاسد عامل انقلاب شدند بیجا نگفته اند !!!! فردی در حد داماد شاه و وزیر یک کشور و.. این ادبیاتش باشد باید بحال ان مملکت گریست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
اتفاقا زاهدی ثابت کرد بیشتر از جنس قوام امینی مصدق است تا آدم های بی خاصیت اطراف شاه
محمود صادقی: "برخی افراد پول دادند، تایید صلاحیت شدند و الان نماینده هستند"

این به چه معناست . رشوه می گیرد و تایید می کند.!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
حرفهاي محمود صادقي را جدي نگير!
قاره های جهان با تعریف تازه
رومینا و آسیا که مردم ایران در آن زندگی میکنند
اروپا و آمریکا که آقازاده ها زندگی می کنند
دیدارظریف بامقام امریکایی قبل از ترور شهید سلیمانی بوده سابعدازآن ؟
من هم اگر حقوق ، درآمد ، شغل ، و موقعیت جناب آشنا را داشتم با ترامپ همینطور صحبت میکردم

مسئولان فقط پنج روز خودشان را جای مردم بزارند بعدش در مورد تحریمها و برجام و آمریکا حرف بزنند
پروپاگاندا چیست؟
پروپاگاندا یعنی وقتی دلاردستوری انهم فقط قیمت خرید به ۱۶۹۵۰ تومان کاهش پیداکرد وقیمت فروش ان ۱۷۱۰۰ ودلار ازاد ۱۷۷۰۰ تومان بودتیتر زدند «بازگشت دلار به کانال ۱۶ هزارتومان» و نمونه دیگران القای روانی ادامه روند رشد بورس نورچشمی است که دایماشاهدان هستیم !!!!
یا ۵ حساب یا ۶۳ حساب چه فرقی داره ؟
در زمان محمود که تحریم های شدید شوری امنیت هم برقرار بود تولید خودرو در کشور بیش از تقاضا بود و انواع خودرو با قیمت منصفانه در همه نمایندگی ها یافت می شد.دلیل آن هم این بود که دولت محمود از ابتدا یک دولت انقلابی بود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
خخخ عالی بود یعنی روی حافظه ضعیف و مطالعه کم ایرانیها خیلی حساب کردی مثل اوس محمود ولی خودرو زمان محمود تحریم نبود گلم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
احمدی نژاد اگر دو کار نمی کرد بهترین رییس جمهور ایران می بود
یکی دستکاری در نرخ دلار که اقتصاد را نابود کرد و دومی هم این که در دور دوم رییس جمهوری اسیر افراد پیرامونش شد و خودش را خراب کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
قیمت پراید در ان زمان از 7 میلیون رسید به 17 میلیون
در این دوره اقایان که مدعی بودن زبان همه چیز بلد هستند قیمت پراید را از 17 میلیون رساندن به 60 الی 90 میلیون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
گلم ان زمان تحریم ماشین بود که فرانسوی ها رفتند وبرای برجام که سهم خواهی می خواستند اقایان باز رفتند سراغ فرانسوی ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
نه گلم فرانسویها که رفتند بخاطر تحریم نبود بخاطر این بود که پولشون رو سر وقت نمیگرفتن.ولی کره و ژاپن و چین مونده بودن. ترامپ بود که خودرو رو تحریم کرد و همه رفتن
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
علت گرانی کالا و دلار ..... تحریم اقتصادی . تشدید کرونا و مشکل صادرات نفت و کالا به کشورهای همسایه . دستگاها وبنگاهای بودجه بر و موازی با کار دولت . . جنگ نیابتی در چتدین جبهه خارجی ... چطور اینها را ندیدی ؟ بهترین‌مدیریت هم باشد امکانپدیر نیست . چون دولت حق دخالت در اقتصاد را ندارد . مدیریت جدید اقتصادی میگوید . تولید کالا تابع عرضه و تقاضای بازار هست . اکثر ممالک دنیا چنین هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
پرچم امریکا
لااقل یه نگاهی به منابع اون زمان بکن بعد حرف بزن پژو به خاطر تحریم رفت و رنو فعالیتش رو کم کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
گلم خیلی دوست داری بگویی تحریم نبودیم!
آقای آشنا شما که انقدر قدرت پیش بینی تون خوبه و از الان میدونید نوامبر چی میشه در مورد سه برابر شدن قیمت بنزین و هزینه های بعد اون و قضیه هواپیمای اوکراینی چرا از این قدرت استفاده نکردید ؟
اصلاح طلبی یک خواست مدنی و اجتماعی توده باسواد جامعه هست . اصلاح طلبی یعنی گذشتن از اندیشه ای که طی چهل سال ازمون و خطا جواب نداده و برای گذار بدون هزینه مالی و جانی فقط کمی نرمش و گذشت قهرمانه نیاز نیست . گذشت از برای رفاه مردم . شادی و عزت مردم . جایگاه مردم . نمیشود از عزیز بودن مردم‌گفت بعد به مردم اجازه نداد که حق انتخاب داشته باشند . انقلاب سال ۵۷ هم برای گذار بود . اقتصاد داشت حرکت میکرد اما چون انتخابات ازاد و دمکراسی واقعی نبود انقلاب شد . یعنی مردم با انقلاب دنبال اصلاحات بودند . هنز هم با رای ندادن ثابت کردیم که اصلاحات به بن بست رسیده . ولی شکست نخواهد خورد . اصلاح طلبی در بطن جامعه هست منتها منتظر هست که دوباره جناح اصولگرا نتواند به وعده های انتخاباتی عمل کند دوباره زنده و اینبار پویا خواهد شد . چون وعدهای اصولگرایان در انتخابات بیشتر آرمانی و پوپولیستی و اخلاقی هست . ولی لوازم اجرا ندارد . رفاه و اسایش و کرامت انسان . حقوق مردم . دمکراسی و عدالت و ازادی در گفتمان اصولگرایی قابل اجرا نیست . چهل سال ثابت شد که شدنی نیست بلکه شرایط بدتر خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
تابناک فعل های اخر جمله که منفی و یا مثبت شدند کار سایت هست یا واقعا کاربر اشتباه نوشته . قسم بخور کار خودت نیست . چون من فکر میکنم پشت سیستم سایت ربات ننشسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
از یک نشریه حکومتی انتظلز بیشتری نمی رود یا نظرات غیر قابل انتشارند که بر خلاف قانون اساسی و آزادی بیان است یا دستکاری در نظر صورت می گیرد که مفهوم نخواهد داشت که خلاف اخلاق رسانه های آزاد است.
جناب صادقی دوباره حرف مفت زدی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
ایشان بالاخره شجاعت راستگویی را از خود نشان دادند.
ما مذاکره ای با اجریکا نمیکنیم خیلی هم اصلا حال میده دشمنی با ابرقدرت دنیا چون هزینشو که ما نمیخوایم بدیم
الهیان سیاستمدار تهران شده که بدیلیل اینکه طایفه ای به اش رای خواهند داد اصولگرایان اوردند و با حداقل رای وارد مجلس کردند.
اردشیر خان هم معلومه با این جماعت کاملا آشناست حالا در چه نقشی والله اعلم
دولت روحانی راضیه کارد در چشم کارگر فرو بره خار در پای سرمایه دار نره
در این شرایط مذاکره با ترامپ پشت پا زدن به خوده!به خاک سیاه نشستیم حالا میخایید مذاکره کنید واقعا که؟
آدمای قدیم انصافا مرد بودن حرفشون رو میزدن و در بند پست و مقام هم نبودن احسنت به اردشیر زاهدی الان که زبان شده مصنوعی و کاذب
تابناک ... آن بخش تبلیغات سایت که گفته بوتاکس ممنوع . تصویر نانسی پلوسی هست ؟ دمکرات ؟
اردشیر زاهدی با این نوع بیان ساختار زبان سالوس وار امروز را شکست با محتوای حرفش کاری تدارم ولی این ساختارشکنی در زبان قابل تقدیر است ظریف تا صد سال دیگه نمیتونه اینطور حرف بزنه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
فرد محترمی مثل ظریف رو که وزن وزارتخونه رو بالا برده با این یارو بی ادب که انگار تو چاله میدون دهن باز کرده مقایسه نکنید
آقای محمود صادقی
مرده و حرفش
اسم بیار
اگه نمیتونی یا یه چیزی شنیدی فقط، پس بشین یه گوشه و دیگه از این اظهار نظرها نکن.
ترامپ باز هم رییس جمهور امریکاست ما هم مثل زمان جنگ که یک موقع خیلی از کشورها دنبال صلح بودن و ما قبول نمیکردیم مجبور میشیم با امتیازات زیاد صلح کنیم بهترین موقع مذاکره همین الان است نه وقت دیگر
برای من توئیت صالحی خیلی حالب بود!! تو گوئی همه وزرا قراره درباره همه چیز، الا نسبت به وظائف و تعهدات وزارتخونه خودوشون اظهار نظر کنند. آقای صالحی به وزارتخونه خودت برس و اتفاقی یه روز پاشو و برو اتاق های وزارتخونه خودتو سرکشی کن و ببین رفتارشون با مراجعه کنندگان چه جوریه!!؟
آقای مثلا صادق زیبا کلام از مدینه فاضله تون چه خبر؟
تابناک من امشب(فکر کنم حدود ساعت ۲۱) یک رشته نور در اسمان تهران دیدم(نه یک نقط) که تا حالا ندیده بودم واقعا عجیب بود شاید طول رشته حدود یک کیلومتر بود که وسط رشته نور نداشت و ابت ا و انتهای رشته به صورت نقاط پشت سرهم و نورانی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
هاله نور دیدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
احتمالا مال ماهواره های جدید اسپیس ایکس برای اینترنت
فرضا انتخابات آمریکا در مهر برگزار شده و ترامپ برنده شده آیا مسئولین باید مانند ۴سال ابتدایی که ترامپ رئیس جمهور آمریکا بوده کشور را اداره کنند؟یعنی دلالان همه کاره اقتصاد باشند؟تمام سختی ها را بر دوش ملت قرار دهند و خود فقط توئیت کنند که مذاکره نمی کنیم؟آیا مجلس جدید راه کاری دارد؟
قحط الرجال باعث شده اردشیر زاهدی کهنسال مرد میدان بشه
مسئولینی که عرضه نداشتند اوضاع اقتصاد ایران را به نحوی مدیریت کنند که فقر و فحشا دامنگیر کشور نشود حق اظهار نظر در خصوص مذاکره کردن یا نکردن ایران با آمریکا را ندارند این مردم هستند که تصمیم می گیرند و قطعا مردم بیزار از تنش با دنیا و مقابله با دنیا هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
درسته ولی ۴۰سال اونجا و ۴ سال تحریم ترامپو تحمل کردین ۴ ماه دیگه هم روش تا ببینیم طرفمون اصلا کی هست
داداش های اصولگرا . اینقدر دست بدست و سخنرانی نکنید . انتخابلت تمام شد . برای جهش اقتصادی و بیکاری و گرانی چه راه حلی دارید . شفافیت رای نمایندگان تصویب شد ؟
با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی موافقم. هر کسی خون بیگناهی را بریزد تا اخر عمر نفس خوشی نخواهد داشت.
اقاي صادقي شما بهتره كه اظهار نظر مضحك نكني
با اين دليل كودكانه خود شما هم زير سوالي
همون بهتر كه رد شدي هم وقت خودت و وقت مردم را ضايع نكردي
اقای سخنگو واقعا انچه بر زبان می رانی در دل هم داری؟
شهروندان افغانی مهاجر در یزد در یک خودرو زنده سوختند و کسانی که نجات یافته بودند میگفتند اب میخولم . بخاطر شدت سوختگی اب میخواستند . علتش چی بود . مقصر کی بود ؟
نکته عجیب اینه که حیات سیاسی زیبا کلام پایان نمی رسه وکعبه امال ایشون نابودم شه باز کشور رویاها ذره ای خدشه دار نمی شه
تناقض در گفته های مسئولان ما موج میزند چرا که آقای ظریف صراحتا اعلام میکند که با دیپلمات‌ قبلی آمریکایی ها بر سر تبادل زندانیان مذاکره کرده، و همزمان آقای شمخانی میفرمایند که ما هیچ مذاکره ای با آمریکا نداشته ایم و تبادل زندانیان ربطی به مذاکره ندارد! شما فهمیدید اینها چی میگن؟؟؟؟
آقای شمعخانی فقط در مورد لواسان از ایشان زیاد شنیده ایم!!!!!
والله من فکر می‌کنم امثال اردشیر زاهدی خواسته یا ناخواسته خیلی بیشتر از افراد متظاهر و انقلابی‌نمای داخلی دارن برای این مملکت خدمت می‌کنت. چون حرف دولتی‌ها و داخلی‌ها به خاطر وابستگی‌هاشون ممکنه چندان خریدار نداشته باشه، اما حرف امثال زاهدی در سطح دنیا اثر بیشتری داره. حداقل عِرق وطن‌دوستی داره و منشاء تبلیغات مثبتی برای کشورمونه. خیلی‌ها با شنیدن این نوع نظرات به حقانیت ایران پی می‌برن.
اردشیر زاهدی در واکنش به تازه‌ترین تعاملات ایران و آمریکا در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:
.....

آقای زاهدی:ای کاش شما درباره خیانت ووطن فروشی سابقتان بیشتر حرف میزدیدتاروابط ایران وامریکا..........
خبر هولناکیست اما هولناک تر از آن، بی تفاوتی مردم به این خبر است.
درست میگه اشنا بدارین کار الان مذاکره با ترامپ استدوه زمان زیادی هم ندارد و اروپاییها هم حتی صبر میکنند ببینند چه میشود. اگر وس دیگری بیاید که دوباره مخالفت نیوند با هر توافقی اگر ترامپ هم باشد که فرقی ندارد پس چرا باید ابان توافقی انجام شود
من هیچ وقت به زنده شدن مرده ها باورنداشتم ولی این مورد اردشیرزاهدی استثناست!فسیلی برای همه دوران حالاچه طاغوت چه یاقوت!!
جناب آشنای عزیز کسی از شما در مورد سیاست خارجی نظر خواسته است، که در مورد آن اظهار نظر میفرمایید؟ یا تخصصی دارید در این زمینه؟ شما بهتر است به شغل شریف مشاوره ای برای آقای روحانی ادامه دهید و از حقوق و مزایای این شغل مفید و پربرکت برای کشور استفاده فرمایید
حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس‌جمهور خطاب به دونالد ترامپ توئیتید: باید بیش از آن‌چه اوباما داد پیشنهاد بدهی.

آقای آشنا،
دونالد ترامپ بدون هیچ شرطی تحریم‌ها را برمی‌دارد زیرا برای تبلیغات انتخاباتی‌اش نیازمند مذاکره است پسا 3نوامبر هرکدام برنده شوند کوچکترین امتیازی نخواهند داد.

سرور گرامی،
تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
«نظارت جدی و موثر بر عملکرد شرکت‌های دولتی که با بودجه بیش از هزار میلیارد تومان به شکلی غیرمنطقی از دامنه رصد و بررسی موثر مجلس کنار گذاشته شده می‌تواند از اولویت‌های نخست مجلس یازدهم باشد.»

کاملا درسته
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی