بازدید 59913
دو هزار و سی و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

عماد افروغ: مردم نظام و انقلاب را مقصر می‌دانند/حجاریان: بنا بود عده‌ای از فرماندهان سپاه محاکمه و مجازات شوند/آتش سوزی بوستان چیتگر تهران عمدی بود/نبویان: راه شکست تحریم‌ها موشک‌ است، نه مذاکره

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: قالیباف: ممکن است بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه داشته باشیم / عبدالله ناصری: دوره ظریف، جهانگیری، عارف و لاریجانی تمام شد/ آخرین وضعیت خروج برندهای کره‌ای از ایران و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۸۲۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 02 June 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

اعتبارنامه یکی از سه نماینده رد اعتبارنامه شده تایید شد
زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، از تأیید اعتبارنامه حسین محمدصالحی منتخب چادگان فریدن در شعبه دهم مجلس یازدهم خبر داد. وی افزود: در بخشی از جلسه فراکسیون زنان مجلس پرونده حسین محمدصالحی منتخب مردم چادگان مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت اعتبارنامه وی در شعبه دهم مجلس به تأیید رسید.

شورای شهر: آتش سوزی بوستان چیتگر تهران عمدی بود
«زهرا صدراعظم نوری» روز سه شنبه در دویست و هفدهمین جلسه شورا، این مطلب را عنوان کرد و گفت: در انتهای شمال غربی بوستان چیتگر به دلیل اموال پلی اتیلن که وجود دارد آتش سوزی رخ داد که این آتش سوزی عمدی بود. وی از معاونت خدمات شهری و مدیریت منطقه درخواست کرد با توجه به شرایط گرمای هوا و مسائل سیاسی – اجتماعی نظارت کافی بر شهرها انجام شود تا چنین اتفاقاتی شهر را دچار مشکل و آسیب نکند.نوری در ادامه با اشاره به تذکر یک عضو شورا مبنی بر بسته بودن چیتگر، گفت: کارشناسان خود را به صورت ناشناس به این پارک فرستادم و بعد از گفت و گو با مردم با مسئولان شهرداری منطقه نیز گفتگوهایی انجام دادند و در حال حاضر امکان بهره برداری شهروندان از این بوستان جنگلی وجود دارد.

قالیباف: ممکن است بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه داشته باشیم
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه، 13 خرداد 99) پارلمان و در جریان بررسی مسائل اقتصادی کشور، گفت: نقد دوستان ما شاید این باشد که چرا یک برنامه مشخص و مدون با راهکار مشخص برای عبور از مشکلات نداریم. وی افزود: مثلا در بودجه سال 99، بحث این است که ممکن است بیش از 150 هزار میلیارد تومان کسری بودجه داشته باشیم، چه‌طور از این رهایی پیدا کنیم؟رئیس مجلس ادامه داد: بنده معتقدم روش‌هایی وجود دارد، متأسفانه صحبت از کاهش هزینه‌ها نشد، در حالی که یک مسیر کاهش هزینه است و بخش دیگر اصلاح سیاست‌های مالیاتی است. قالیباف با تأکید بر اینکه ما در شرایطی که کرونا هم برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده از چند میلیون نفر کمتر از پنج، شش هزار میلیارد تومان مالیات می‌گیریم، اظهارداشت: اما آنهایی که باید مالیات اساسی بدهند، به خاطر نداشتن سیستم منظم یا نخواستن، به هر دلیل مالیات نمی‌دهند.

محمد هاشمی: امام خمینی پس از مرحوم آیت الله منتظری، قائم مقامی را به آیت الله هاشمی پیشنهاد داد
محمد هاشمی: بعد از عزل آقای منتظری، آقای هاشمی خیلی ناراحت بود امام به آقای هاشمی پیشنهاد داده بودند که خبرگان شما را به‌عنوان قائم مقام معرفی کنند، نامه دهند، من نامه دهم، تایید می‌کنند. آقای هاشمی تقریبا یک هفته گریه می‌کرد و می‌گفت نه، من نمی‌خواهم. از امام خواهش می‌کرد که چنین کاری نکنند، یعنی کرارا خواهش کرده بودند که چنین کاری نکنند. مثلا یکی از دلایلی که پرسیدیم، ایشان می‌گفتند اگر من چنین چیزی را می‌پذیرفتم، اینگونه می‌شد که قضیه آقای منتظری را من مثلا این کار را کردم و ایشان نکرده بود، کسانی دیگر بودند. بنابراین بله، به آقای هاشمی پیشنهاد شده بود، ولی ایشان نپذیرفتند. حتی از طرف خود امام هم پیشنهاد شده بود.

نبویان: راه شکست تحریم‌ها موشک‌ است، نه مذاکره
سید محمود نبویان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در نشست امروز(سه شنبه 13 خردادماه) صحن علنی مجلس شورای اسلامی، گفت: از ملت بزرگ ایران به سبب شرکت در انتخابات مجلس به ویژه از مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس سپاس فراوان داریم که به نوکران خویش برای خدمت بیشتر اعتماد کردند.نبویان در پایان خاطرنشان کرد: راه شکست تحریم‌ها مذاکره نیست بلکه مقاومت، ایستادگی و موشک‌ است. فکر برد برد را باید کنار گذاشت پیروزی تنها با مقاومت به دست می‌آید، با وجود مدیریت خسته و پیر سرمایه داری و برجامی هیچ زمانی مشکل کشور حل نمی‌شود و باید به سراغ تفکر مقاومت برویم.

عبدالله ناصری: دوره ظریف، جهانگیری، عارف و لاریجانی تمام شد
عبدالله ناصری: از نظر شخصی معتقدم اصلاح طلبان فارغ از آنکه چه سناریویی را برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برمی گزینند، باید نخست بتوانند مردم را برای شرکت در انتحابات سال 1400 متقاعد کنند چون اگر همین روند فعلی تا آن زمان باقی بماند و اتفاق خاصی رخ ندهد، هرگز نمیتوان پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان را متقاعد به مشارکت کرد. عضو شورای مشورتی رئیس دولت اصلاحات درباره تکرار سناریوی سال 92 و انتخاب یارقرضی از اردوگاه اصولگرایان تأکید کرد: اگر فضای اجتماعی مناسب باشد، معتقدم اصلاح طلبان باید با نامزد اصلی خود بیایند. وی درباره احتمال حمایت اصلاح طلبان از ظریف، جهانگیری، عارف و محسن هاشمی یا حمایت از لاریجانی و ناطق نوری ادامه داد: باز هم یادآور می شوم تا نتوان جامعه را برای ضرورت رای دهی و مشارکت در انتخابات قانع کرد، به نظرم هیچ فرقی بین حمایت از میان ظریف، جهانگیری، عارف، محسن هاشمی، لاریجانی و ناطق نوری وجود ندارد. ناصری گفت: من موکدا معتقدم دوره همه این آقایان گذشته است. هر دو جریان بعد از بررسی زمینه رای باید با چهره نو و اصلی به میدان بیایند. مثلا اصلاح طلبان اگر قرار باشه بیایند، باید با چهرهایی مثل آقایان معین و صفایی فراهانی که کاملا بر سر پیمان خود می‌مانند باید در میدان انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 حضور پیدا کنند.

محسن کوهکن: شأن مجلس یازدهم بالاتر از ساقط‌کردن دولت است
محسن کوهکن در پاسخ به این پرسش که آیا این احتمال وجود دارد که مجلس با استیضاح یک وزیر، دولت را از نصاب بیندازد، گفت: «من شأن مجلس یازدهم را بالاتر از این می‌دانم که بدون آنکه هنوز بر شعارهای انتخاباتی تمرکز کرده باشد و به فکر حل مشکلات مردم باشد، به سرعت به سراغ ساقط کردن دولت برود. دولت هم باید به سمت دریافتن دغدغه نمایندگان باشد و در این کار تعلل نکند. من خطاب به آقای روحانی می‌گویم که شما با مجلس دهم خوب رفتار نکردید، حداقل به مجلس جدید پاسخگو باشید. دولت باید به‌جای لابی با برخی نمایندگان برای بی‌اثر کردن تلاش نمایندگان پویا به خواسته‌های نمایندگان مردم توجه کند و درصدد اجرایی‌کردن آنها باشید. اگر چنین موضوعاتی محقق شود می‌توان انتظار داشت که رابطه دولت و مجلس در مدت‌زمانی که از عمر دولت دوازدهم باقی است، شایسته باشد».

دولت نظر و دخالتی در مسائل داخلی مجلس ندارد
معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: انتخاب رییس و هیات رییسه و روسای کمیسیون‌ها و مسائل داخلی مجلس مربوط به ساز و کارهای داخلی آن است و دولت نظر و دخالتی در این مسائل ندارد. دولت بنا را بر همکاری با مجلس شورای اسلامی برای حل و فصل مشکلات کشور قرار داده و رییس جمهوری تأکید دارند از ایجاد هرگونه حاشیه‌سازی پرهیز شود تا مسئولین دولتی بتوانند به وظایف خود در جهت خدمت به مردم عمل کنند./ ایرنا

تقاضا برای خرید گل در بازار به ۱۰ درصد نمی‌رسد!
عجایبی، رئیس اتحادیه گل و گیاه تهران گفت: در حال حاضر تقاضا برای خرید گل در بازار به ۱۰ درصد نمی‌رسد. با بازگشایی تالارهای پذیرایی پیش‌بینی می‌شود که تا حدودی تقاضا در بازار بهبود یابد، هر چند در شرایط فعلی به سبب قرنطینه خانگی این احتمال وجود دارد که بازگشایی تالارها تاثیری در بازار نداشته باشد. بنابر آمار تولیدکنندگان و فروشندگان طی ماه‌های اخیر بیش از ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیارد تومان متضرر شدند که با استمرار شرایط فعلی از صادرکننده گل به واردکننده تبدیل خواهیم شد./باشگاه خبرنگاران

آخرین وضعیت خروج برندهای کره‌ای از ایران
مرتضی میری، رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی، در رابطه با وضعیت فعلی بازار لوام خانگی گفت: در حال حاضر وضعیت بازار بد نیست و اغلب کسانی که نیاز فوری به خرید دارند به بازار می‌آیند. این میان باید توجه کرد که ورود کالای خارجی به کلی ممنوع شده و با قاچاق کالا هم برخورد می‌شود به همین دلیل فعلا بازار در دست تولیدات ایرانی است.او در رابطه با میزان افزایش نرخ تورم در بازار لوازم خانگی گفت: نسبت به اسفندماه سال گذشته قیمتها حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است. این مهم در حالی است که نرخ تورم فروردین ماه امسال ۳۰ درصد اعلام شده است. میری در رابطه با قیمت محصولات مختلف در بازار اینطور پاسخ داد: در حال حاضر هر ماشین لباسشویی بین سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. نرخ یخچال معمولی ایرانی بین دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تا ۱۲ میلیون است و نرخ فریزر تنها نیز از سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تا ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است./ خبرآنلاین

چرا تایید اعتبارنامه ۳ نماینده مجلس اعلام نشده بود؟
احمدامیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: روز یکشنبه در جریان بررسی اعتبار نامه اسامی ۳ نماینده در گزارش اعتبار نامه‌ها درج شده بود اما نام آنها قرائت نشد. اعتبارنامه آقایان محمدحسین فرهنگی از حوزه انتخابیه تبریز، محمدرضا رضایی کوچی از حوزه انتخابیه جهرم و خفر و فداحسین مالکی از حوزه انتخابیه زاهدان در شعب ۵ و ۸ مورد تایید قرار گرفته که به اشتباه در جلسه علنی روز یکشنبه نام آنها قرائت نشد./فارس

شعار مشترک اصولگرایان و اصلاح‌طلبان در انتخابات ۱۴۰۰
تقی آزاد ارمکی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و جامعه‌شناس سیاسی گفت: همچنان معتقد به تداوم حیات سیاسی جریان اصلاح‌طلبی و اصولگرایی هستم. بسیاری از مولفه‌ها می‌تواند در انتخابات ۱۴۰۰ موثر باشد. از جمله مشخص شدن سرانجام برجام یا نحوه ارتباط با جامعه جهانی که می‌تواند یکی دیگر از بخش‌هایی باشد که در رای مردم تاثیرگذار باشد.برای انتخابات ریاست جمهوری شاید مولفه "نظم جهانی" در اولویت شعارهای انتخاباتی هر دو جریان قرار گیرد. نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا که قرار است در آبان ماه سال جاری برگزار شود بدون شک در نحوه کنش جریان‌های سیاسی و رقابت آنها برای تصاحب صندلی ریاست جمهوری تاثیر مهمی خواهد داشت./تسنیم

در پاییز با همپوشانی کرونا و آنفلوانزا مواجه می‌شویم
وزیر بهداشت: با توجه به احتمال همپوشانی کرونا با آنفلوانزا در پاییز و تعطیلی مدارس و دانشگاهها باید از ظرفیت تابستان برای آموزش استفاده کنیمِ. اولین کسی بودم که برای بسته شدن مدارس وارد عمل شدم و در این راه ایستادگی کردم.آموزش مجازی که وزارت آموزش و پرورش راه انداخته خوب است اما روستاهایی داریم که اینترنت ندارند و کسی موبایل ندارد، بنابراین استفاده صرف از آموزش مجازی در مسیر عدالت آموزشی نیست. شیوع کرونا باعث شد بسیاری از بیماران عادی به بیمارستان نیایند یا ما آنها را پذیرش نکنیم به همین علت ۲۵ درصد درآمد بیمارستانهای دولتی کم شد در حالی که حدود ۵۰ درصد حقوق کارکنان قراردادی را این محل پرداخت می کنیم.

مردم نظام و انقلاب را مقصر می‌دانند
عماد افروغ، جامعه شناس و استاد دانشگاه گفت: وضعیت امروز ما مثل شلوار چهل تیکه است. نگرش منظومه‌ای، مدیریت فقهی، دیالکتیکِ دلیل و علت، اقتصاد و فلسفه اقتصادی نظام، مبهم و نامشخص است و هر دولتی سر کار آمد به صورت کاریکاتوری سیاست‌هایی را دنبال کرد و تحویل دولت بعد داد و این چرخه تا امروز ادامه یافته است. چه کسی متضرر شد؟ مردم. وقتی مردم ضرر می‌کنند مقصر ضررشان را نظام و انقلاب می‌دانند و با عملکردی که در زندگی مسؤولان همچنان شاهد هستند چرا نباید پای نظام و انقلاب بنویسند؟/ایسنا

بنا بود عده‌ای از فرماندهان سپاه محاکمه و مجازات شوند
سعید حجاریان در یادداشتی نوشت: در جنگ ایران و عراق، در همان روزهای نخست ضعف‌های بعضی از فرماندهان جنگ مشهود بود اما علاج را به بعد موکول کردیم تا حدی که در خاتمه جنگ گفته شد، بنا بود عده‌ای از فرماندهان سپاه محاکمه و مجازات شوند. علاوه بر این شاهد هستیم در سالیان اخیر، شماری از این افراد عهده‌دار بازخوانی تاریخ‌ جنگ شده‌اند و به‌راحتی از خطاهای استراتژیک و تعداد شهدا سخن می‌گویند بی‌آنکه فرد یا نهادی از اهمال‌کاری آن‌ها پرسش کند./اعتماد آنلاین

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۱
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۱۱۹
از هفت درصد ملت بزرگ تهران و ری و شمیرانات باید تشکر کنید که به شما رأی داده اند نه از کل مردم تهران.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
باید بگویم که وقتی سخنان نمایندگان مجلس فعلی را در بسته خبری خواندم به این نکته پی بردم که احساس و شور بر شعور و عقل غلبه کرده . دلیلش این هست که با تایید صلاحیت افرادی که حتی الفبای سیاست و سیاستمداری را بلد نبودند با رای اقلیتی که به نظر م به اکثریت جامعه خیانت کردند و به انها رای دادند . حالا کم کم مشخص شد که دوباره به دور باطل دچار شدیم . یعنی از اول همانطور که حدس زده میشد و مطهری و صادقی حدس میزدند این مجلس هم حتی دغدغه همان افراد کم سواد جامعه را براورده نمیکند . چون گفتمان و ایدولوژی اصولگرایان فارغ از حیطه دمکراسی هست . یعنی رفتارهای سیاسی انها را نمیشود در غالب دمکراسی اجرا کرد . بلکه انها دنبال ارمانهای دست نیافتنی خودشان در حال جستجو هستند ‌ . یعنی کشور را با رد کردن عتقلان و روشنفکران سیاسی میخواهند دوباره به درد سر دچار کنند . یعنی با نبودن و بودن انها هیچ فرقی برای نردم ندارد . دچار بیماری سرطان سیاسی دچار شدیم . از هر دری بیرون میکنیم با پررویی وارد میشوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
اگه اجازه بدی اینم من اضافه کنم
آقای نبویان من از تو خیلی تندرو تر هستم ولی باید با عرض شما برسونم
تاریخ مصرف این حرف ها گذشته دیگه این حرف ها خریدار نداره
علی
| United States of America |
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
ناشناس ۱:۴۰

باید بگم اشتباه به عرضتون رسوندن. موشک داره کار خودشو میکنه، اون از پهپادهای فوق مدرنشون که باعث شده ناوهای فوق مدرنشون و از خلیج فارس بیرون ببرن. اونم پنج کشتی بنزین بردیم تو حیاط خلوت امریکا فروختیم به ‌نزوئلابا وجود تحریم‌ها و اربابتون هیچ غلطی نتونست بکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
البته دقیق تر این است که باید از ۲۸۰ هزار نفر تشکر کرد که در سال ۹۲ باعث شدند روحانی با نقاب اعتدال و با کمتر از یک درصد از آرا به کرسی ریاست جمهوری تکیه بزند و اصلاح طلبان با این کاندیدای اجاره ای کف بزنند و هورا بکشند که کل ملت ایران ما را می خواهند اصلاح طلبان در این حد است که وقتی با کمتر از یک درصد رای می آورند حماسه آفریده شده و وقتی رای نمی آورند رای به رقیب را بی ارزش میدانند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
فقط مجلس نظامی رو کم داشتیم
راه شکست تحریمها موشک است ؟
دقیقا مثل کره شمالی !
ذره ای فکر توی این کلام نیست!
اقای نبویان فرمودند که راه شکست تحریم‌ها مذاکره نیست بلکه مقاومت، ایستادگی و موشک‌ است. فکر برد برد را باید کنار گذاشت پیروزی تنها با مقاومت به دست می‌آید، آنجا عاقله مردی نبود که فریاد بزند که از ادم تا خاتم و از خاتم تا به امروز کدام نزاع و جنگ برد برد بود که این هم برد برد باشد اگر در تاریخ بشریت یک نزاع شرایط مد نظر اقای نبوی باشد ایران حتما انرا پیروی میکند . اقای نبوی با این افکار کشور را به گرداب فلاکت خواهید برد . شاید از رای مردم خیلی خوشحالی که انجان سپساسگزاری کردی ولی من امروز متجه شدم که در سرنوشتم خودم خیانت کردم . میذاشتید یک ماه میگذشت بعد مرا پشیمان می کردی.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
آن اقلیت که رای دادند الان باید به اکثریت جامعه پاسخ بدهند که شما به نبویان رای دادید که چنین‌مطالباتی داشتید ؟ واقعا کدام جنگ پایانش صلح نبوده . در جنگ با عراق دو طرف ۳ میلیون جوان کشته شدند هر دو طرف بر روی قبر انها نوشته شده شهید . پس جنگ‌برای چی بود . چرا اوایل صلح نکردید ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
خطاب به ناشناس 01:07
به نظر شما وقتی عراق به خاک ما تجاوز کرد و بعد از چند هفته در حالیکه نیروهایش در خاک ایران بودند تقاضای مذاکره کرد باید پاسخ مثبت می دادیم؟ میدانی نتیجه اش چی بود ؟ چیزی شبیه اشغال فراباغ توسط ارمنستان یا اشغال سرزمین های عربی توسط اسرائیل که هنوز هم ادامه دارد و هیچ مذاکره ای هم در مورد اونها به نتیجه ای نرسیده . شما فکر میکنید اسرائیل یا امریکا با وجود اینهمه دشمی با ابران جرأت حمله مستقیم به خاک ایران را نمی کنند به خاطر چیه ؟ به خاطر حقوق بین الملل ؟فقط خاطر قدرت ایران که از برکات خون شهدای جنگ تحمیلیست . لطفا واقع بین باشید و به جهت انتقاد از وضع موجود اقتصادی همه چیز رو زیر سؤال نبرید .
در ضمن خیلی واضحست که منظور اون بنده خدا این نبود که فقط با توسعه قدرت موشکی و نظامی تحریمها شکسته می شود ، حرف اینست که ما باید در اقتصاد و ... هم مثل بحث موشکی و نظامی قوی شویم تا تحریم ها اثر خودش را از دست بدهد و گرنه مذاکره از موضع ضعف نتیجه ای بدتر از برجام خواهد داد که هیچ تضمینی هم برای عملی شدن آن نتیجه وجود ندارد .
استکبار مقصره
دشمن مقصره ولاغیر
هر ایرادی هست از این مردم قدرنشناسه که قدر این همه مواهب الهی رو نمیدونن خاک بر سرمن !!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
همه تقصیرها گردن عمه مکرمه بنده است و بس
بیخودمسولان را آزار ندهید
یک مقاله در تابناک چاپ شده که دولت می خواهد زمین سوخته تحویل دهد . این تاییدیش . آتش سوزی در دشتها و پارکهای ایران . آن هم از نوع عمدی.
روحانی خانه مردم را خراب کرد البته به معنی واقعی کلمه یعنی الان میلیونها نفر دیگه نمیتونن خونه بخرن خونه ای که تا یک ماه دو ماه قبل به فرض بوده ۲۰۰ میلیون الان شده ۵۰۰ میلیون به همین راحتی
ایشان باحقوق ماهیانه سی میلیون مقاومت میکنه، کلی هم درامدازجاهای دیگردارند
ومن بایدباحقوق ماهیانه یک میلیون وهشتصد مقاومت کنم
آقای نبویان اطلاعات نظامی خوبی نداری با تبلیغات گرفتار غرور شدی یک مثال ساده ماخودرو تولید میکنیم آمریکا هم آلمان هم ولی بایک دونه بنز آلمان میشه 10 تا 20 خودروی ایرانی خرید من منکر خودکفائی واستقلال همه جانبه نیستم ما موقعی میتوانیم با قدرتهای جهانی برابری کنیم که از صفر تا صد کارها استاندارد وبا حمایت مردم باشد مگه یادت رفته صدام چه هارت وپورتی راه انداخته بود ولی تاریخ میداند یک هواپیمای نظامی صدام ازجا بلند نشد تازمانی که نمایندگان مجلس را کسانی که هیچ اطلاعی ازصنعت وکشورداری ندارند تعیین ومنصوب میکنند بجائی نمیرسیم البته مشکل اساسی ما همین آزادی بیان است که نداریم این حرفای من خداشاهده ازعمق تعهد وجدانم برخاسته ولی ممنوع الانتشار است
راه شکست تحریمها کنار گذاشتن منافع شخصی و دوستی با دیگر کشورهاست
از اقای نبویان نماینده انقلابی مجلس انقلابی خواهشمندم هر چه زودتر طرح بیرون کردن امریکا از خلیج فارس را به مجلس ارائه دهند و با تصویب ۳ فوریت به انها ۴۸ ساعت مهلت خروج از منطقه بدهند و نشان بدهند که مجلس جدید اهل عمل است نه شعار و شوخی، اهل تقابل است نه توافق برجامی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
تحریک بیهوده!
مرردم انقلاب را مسئول نمدانند ،چون خود انجام دادند ،ول این مسئولان را که ان۳لاب را فرامش کرردند و ضد مردم عمل می کنند را مسئول می دانند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
از طرف مردم حرف نزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
آدم تا آخر عمر باید پای اشتباهش وایسه
شما را بخدا طبق فرمایش اقای نبویان جنگ را با امریکا شروع کنید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
نبویان پیشاپیش سوار تانک میشه ؟ . یا نه
ناشناس
| Germany |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
امریکا را تحریک نکنید!
دودش بد توری در چشمانمان خواهد رفت!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
اگر مردی جنگ با آمریکا را شروع کن
اقای حجاریان تنها دیکته نانوشته غلط ندارد.فرق است بین کسی که با بی تجربگی باعث ضرر به کشور میشود و در حالی که خود از جانش گذشته اشتباهی مرتکب میشود با فردی که تعمدا اختلاس میکند تعمدا به اعتماد مردم ضربه میزند لذا به نظر این حقیر که شما را جزو برترین تئوریسینهای کشور میدانم باز کردن مسائلی که تاریخ ان گذشته و باعث دلسرد کردن مدافعان کشور میشود به صلاح مملکت نیست.نیروهای نظامی ما از سپاه و ارتش و بسیج همواره مورد احترام این حقیر و هر انکه دل در گرو ایران دارد قرار خواهند داشت. به اشتباهاتشان نیز خودشان قطعا معترف خواهند بود و سعی بر رفع ان خواهند کرد. یقین بدانید هیچکس از شهادت برادران و بهترین دوستان و همرزمانش خوشحال نمیشده است. تلاشتان برای اصلاح امور را در جاهای دیگر مثل شفاف سازی به جهت مبارزه با فساد، و بازگشت و احترام به رای مردم قرار دهید
این آقای نبویان و همفکران ایشان، که امروز اختیار مجلس را در دست گرفته اند، همان کسانی هستند که روزگاری می گفتند قرار است ایران سلیمانی را تحویل بدهد تا تحریم ها کاهش یابد!!! کسانی که آنقدر دیدشان محدود و اطلاعاتشان ناقص و ابتدایی بود که نمی توانستند حتی در میان انبوه دروغ هایشان چیزی را بگویند که تیر برق های خیابان ها نیز به خنده نیفتند!!! و همان ها امروز سکاندار مجلس شده اند، کسانی که خود و همفکرانشان ساعت های صد میلیونی روی مچ می بندند و فتوا می دهند که مردم مقاومت کنند، و البته تنگه هرمز را ببندند و یک راست سراغ ساخت بمب اتم برود!!! و در این شرایط هنوز هم برخی در دولت آمریکا دنبال افراد جنگ افروز می گردند و می خواهند هیچ نشده تقصیر جنگ احتمالی بعدی را به گردن آمریکا بیاندازند، جنگی که باید کاخ سفید را به حسینیه تبدیل کند، اما بی گمان به نابودی خاورمیانه و تحقق رویای اسرائیل بزرگ، از نیل تا فرات، و شاید هم از سند تا فرات خواهد انجامید.
تابناک اگر رسانه ای به وظیفه ذاتی ات عمل کن روزها نخوابید و12شب چندتا کامنت نوعا طنز را منتشر کنید اگر بیزنس هستید بجای این کچل مشمئز کننده از کندال جنر آمریکائی استفاده کنید قطعا هزارها برابر فالوئر پیدا میکنید
موشک جواب شکم های گرسنه ما سقف های نداشته ما نیست..یک آلونک را زمی خوار می نامید و خودتان کجا زندگی میکنید؟با پول چه کسانی به اینجا رسیده ای؟وعده موشک میدهید؟شما که نمیدانید یخچال خانه تان چگونه پر می شود از درد ما چه میدانید.مگر امام زمان ظهور کند
به به، آقای نبویان هنوز از راه نیامده شعار رو شروع کرد! یکی نیس بگه سنگ اول رو رفقای شما در دولت محمود گذاشتن که با صد میلیارد دلار درآمد، دلار رو از هزارتومن به ۴ هزارتومن رسوندن، روحانی هم ادامه دهنده راه شماست، بس کنید شعار و خرج از کیسه مردم رو
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
این بار شعار های احمدی نژادی برد ندارد!
منتخبین مجلس در مسابقه با خودشون برنده شدن و فکر میکنن فراموش میشه که با ده هزار رای رفتن مجلس و تریبون واسه مفت حرف زدن پیدا کردن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
8 سال سلیقه شما کشور رو نه لجن مال بلکه نابود کرد حالا بعد از تورم 1000 درصدی سکوت کردید از کسی که هنوز یک هفته از کارش نگذشته ایراد می گیرین. یادتون باشه 8 سال بهتون احترام گذاشتیم و نه تجمعی کردیم نه آدم کشی.
تفکر مقاومت؟؟!!!!شما مقاومت میکنید یا ما ؟شما که شکمتان پر است خانه و ویلا و ماشین و حساب بانکی و آغازاده سرکار و خانم زاده در حال کارو و...... .کجای شماها مقاومتی ایست آقای نبویان؟؟؟کجای امثال شماها مقاومتی ایست؟؟؟هر وقت برای منی که باید جانم را برای مملکتم بدهم به اندازه باد لاستیک ماشینتان ارزش قائل شدید.آن موقع حرف میزنیم.
آقای نماینده که علاج را در موشک می دانی لطفا" دو تا موشک بزن سر سفره خالی امثال من و بعد ادعا کن
برادر حجاریان ساکت
تابناک 6تا نظرو کامنت منو یکجا غیر قابل انتشار کردید اگرمن خلاف شرع وتعهد نوشتم وای برمن واگر نه نوشته های من حق بود و اگر مسئولان تمام این حرفای حق رو غیرقابل انتشار میدونن وای برما
آتیش زدن جنگل ها و پارک ها عمدی بود ......یعنی دولت را چپ و راست درگیر کنند حتی با یک کبریت . بیکاری و گرانی و کرونا کم بود عمدا برای اینکه توانیی دولت را به چالش بکشن کبریت را زیر مراتع و جنگل روشن میونند . اسم اینکار اگر فتنه نیست . حتما دسیسه هست
خاندان هاشمی و خاطرات بی پایان
تو کشور ما همیشه خطا کاران طلب کارند از ملت
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
لوسشان کردیم!
اقای قالیباف شما از خودت شروع کن حقوقتو کم کن تا بقیه بفهمن صحبتای شما حرف نیست و عملی هم پشتش هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
به مرد 3500000تومانی کار نداشته باشید
آقای نبویان ممنون از اظهار نظرتون حداقل 80درصد مردم مخالف تفکر امثال شماست، یعنی اگه واقعا دموکراسی در کشور بود شما باید یه شغلی می‌داشتید که برای زندگی مردم تصمیم نگیرید
اقای نبویان کاش میدیدی تحریما چی به سر ملت اوردن و فقط برای مسئولین عزیز بی تاثیر بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
مگه مذاکره نکردید ؟ چه نتیجه ای داد؟ تحریم ها چندین برابر شد . حرف نبویان اینه تنها راهی که حریف از تو حساب ببره اینه گه قوی باشی نه اینکه ملتمسانه ازش خواهش کنی .
اتفاقا همان نتایج محدود برجام هم به خاطر قدرت هسته ای حاصل در دوره قبل از آن ( 200000 سانتریفیوژ نطنز فردو ...) بود نه قدرت مذاکره ظریف
آقای قالیباف گفت . باید اقتصاد را بر مبنای بدون اتکا به نفت اداره کنیم راهای مختلفی وجود دارد که در شرایط فعلی عمل کنیم . هزینه را کاهش و مالیات را مکانیزه یعنی افزایش دهیم انا بحث کرونا هم داریم که .........داداش قالیباف ؟ دوباره که رسیدیم سر جای اول که ؟ پس شعار تحولات عطبم اقتصادی چی میشه ؟ اگر نتوانید در طول یکسال باقی مانده تحولات عطیم سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و بیکاری و گرانی را حل کنید . انوقت در ۱۴۰۰ همین اقلیت هم که بشما رای دادند نا امید میشن . اینطور نیست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
مرغ ایرانی یک پایی است!
اینا همش حرفه ! هر وقت عمل کردید مردم باور خواهند کرد
نماینده 15 درصدی
از طرف خودت و هم فکرات حرف بزن نه از طرف مردم ایران
نبویان ؟ راه شکست تحریم ها موشک هست و از این دولت پیر و سرمایه داری مشکلی حل نمیشود . خخخخححح. ههههههخ. خنده ام‌گرفت . چون واقعا بعد از چهل سال اصولگرایان هنوز از ان ارمانهایی خود بدون برنامه پافشاری میکنند . بدون ابزار و راهکار علمی ....که در کتاب های قدیمی نوشته شده که مدینه فاضله بدون سرمایه داران گلستان‌میشود . طرح چنین‌گفتمانی همیشه دو دلیل داشت . خارج کردن رقیب سیاسی از قدرت و دوم رسیدن خودشان به قدرت و ثروت . یعنی ثروت بد هست وقتی دیگری مولدار باشد وقتی خوب هست که خودم و هم حزبم پولدار باشد . هم حزبی اصولگرایان اگر پولدار بود میشود یک پنجمش را به فقرا انفاق کرد .‌....سوال اگر اینکار را نکرد چی . منطورم این هست که دولت روحانی و وزرایش چون ثروتمند هستند برای فقرا کاری نمیکنند ؟ اتفاقا روحانی خواست فقرا را از ان ایدهای نکبت بار گذشته نجات دهد منتها اصولگرایان میگویند ما قبول نداریم جذب سرمایه گداری خارجی شکل بگیرد . چون شرکت ها خارجی عامل ورود فرهنگ غربی در کشور هستند
مشکل ما اینه که هر کسی تو کاری که بهش مربوط نیست دخالت می کنه. به طور مثال، پزشک تو کار سیاست، سیاستمدار تو کار پزشک، مهندس تو کار هر دو.....الی اخر. واسه همین این وضعیت شلم شوربای فعلی ایجاد شده.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
برخی روحانیون را نگفتی .
وقتی اقای نبویان در کار موشک پرانی دخالت کنه هواپیمای خودی هدف قرار می گیره
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
خوب آمدی
" نبویان: راه شکست تحریم‌ها موشک‌ است، نه مذاکره "
موشک به عنوان عامل بازدارنده خوب است اما نمیتواند قطبهای اقتصادی جهان را مجبور به ارتباط مالی و تجاری نماید.
چاره ای اساسی لازم است نه شعار بی پشتوانه
کوهکن ) ....شان مجلس بالاتر از آین هست که در فکر ساقط کردن دولت روحانی باشد ! سوال؟ پس اگر هدف این نبود پس چی بود . به این زودی شعارها عوض شد . دوم اینکه اگر هدف رسیدن به مجلس قدرتمند چی بود با توجه به اینکه مجلس هر قانونی را مصوب کند باید از فیلتر شورای نگهبان رد شود . سوال اصلی این هست که شجاعت برای شاخ و شونه کشیدن و طرح امصای و استیضاح وزرا چه مشکلی را حل میکند ؟
آقای نبویان اگر با موشک پیروزی بدست میومد الان کره شمالی بهترین و پیشرفته ترین کشور دنیا بود و محصولاتش رو در دنیا روی دست می بردن! نه این که ساعت ۹ شب برق قطع بشه تا فردا صبح.
روحانی کاری کرد که مردم شتر می فروشن ولی مرغ نمیتونن بخرن
فکر کنم راه خاموش کردن آتش سوزی جنگلها هم موشک است نه دیپلماسی!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
حرف نداره
حرف حرف حرف کشور حرف ها
خدایا چرا ایرانیا یا دزدی میکنن یا حرف میزنن
پاسخ ها
ج.ر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
یا نه عزیزم، هم
وقتی نماینده مجلس میگه راه شکست تحریم ها موشک است نه مذاکره چه توجیحی داره باز هم به یک اصلاح طلب رای بدیم؟ خوب اینها که باز به مشکل بر میخورن. یک دولت یک دست و هماهنگ با مجلس بهتر نیست؟ درد سر ما هم کمتره. میشینیم کنار گود و کمتر حرص میخوریم!
بازار تولیدات داخلی ! هنوز نتونستیم یخچال فریزر بدون برفک درست کنیم‌.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
یخچال فریز رو ولش کن شما بگو سوزن ته گرد
جناب مقاومت. کره شمالی را ببینید بعد از این حرف ها بزنید این همه کشور تو دنیا با هم رابطه دارند همه موشک دارند؟
کلیپی از اعتراض مردم امریکا پخش شده که غارت یک فروشگاه بزرگ توسط سیاه پوستان را نشان میدهد . در این کلیپ شخصی که فیلم برداری میکند تمام افرادی که به فروشگاه هجوم میبرند انها و اسم انها را میدانست و به اسم انها را صدا میزند و میگوید جورج ؟ تو دیگه چرا سرقت میکنی تو که خودرویت و خانه و منرلت میلییون ها دلار درامد داری و همینطور که جلو میرود زن چاقی در حال سرقت هست و از او میپرسد همشهری تو چرا ؟ خجالت نمیکشی . مگر تو امریکایی نیستی . کشته شدن یک سیاهپوست چه ربطی به دزدی داره . با این ماشین با این دک و پز تو چرا سرقت میکنی . و ان زنه هم درب خودرو را میبندد و میگوید به تو چه خوب میکنم که دزدی میکنم ..... فرهنگ و شعور و فهم اجتماعی و شهروندی زمانی از بین میرود که همه امور کشور سیاسی شود و تعصبات و احساس جایگزین عقل و شعور شود . ان شهروندانی که فروشگاهایش را غارت میکنیند هموطنان خودشان هستند . امریکا باید ورود رنگین‌پوستان در جامعه امریکا را سخت بگیرد . همین سیاهپوستان با ان شمایلشان در جامعه مشمیزکننده هست .
چرا تحریم های کره شمالی با موشک برداشته نمیشه...
سلام
اعتبارنامه نماینده ... که باید رد بشه، دادن به خودش که رئیس شعبه شده تا تایید کنن
هر کسی صاحب قدرت و جایگاه می باشد قطعا مشکلات متوجه ش می باشد نمی سود کسی قدرت داشته باشد ولی پاسخگو و مسئولیت پذیر نباشد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
من اقتصاد دان نیستم . پاسخگو هم‌نیستم فقط انقلابیم .
کره شمالی هم دقیقا با ساخت موشک تونست تحریم ها را بشکنه و باعث توسعه و شکوفایی و خودکفایی بشه. حالا اینکه مردم قسمتهاییش برا پر کردن شکمشون علف میخورن هم جزئی از فرایند خودکفاییشونه
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
اشتباه منفی زدم
نبویان م.شک و جنگ را برد برد میداند . عجب فکری ؟ عجب دید ؟
ديگه زندگی کردن هيچ لذتی نداره
خسته وناامید
رضایتمندی مسولین از وضعیت کنونی کشور خجالت اوره
طرفداران رفسنجانی به گونه ای از ااو حرف میزنند که گویی ایشان برای ایران گاندی بوده است
مگر سال 99 بودجه ای هم تصویب شد که بخواهد کسری هم داشته باشد!؟!
آقای نبویان به شرط آنکه هدف موشک دشمن باشد !!!
خانم الهیان یعنی در عرض کمتر ازیک روز محکومیت آقای محمد صالحی ماست مالی شد؟
قابل توجه کسانی که می‌گفتند از کالای ایرانی حمایت کنید الان که مردم بالاجبار دارند از کالای ایرانی حمایت می‌کنند چرا قیمت کالاها روز به روز وساعت به ساعت بالا میرود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
احسنت
"نبویان: راه شکست تحریم‌ها موشک‌ است، نه مذاکره"
پس میشه بفرمایید چرا شوروی فروپاشید؟
زاد و ولد نکنید . چون زندگی کردن برای فرزندی که در ۲۰ سال دیگر میخواهد زندگی تشکبل دهد و دوباره فرزندانی بدنیا بیاورند که طبق تعریف مسولین این کشور اقتصاد اولویت اصلی انها نیست . شادی و رفاه اجتماعی هدف انها نیست بلکه انها میگویند ما میخواهیم همه کسانیکه بعدا بدنیا میایند حرف گوش باشند . مطیع هر سیاستی که اتخاذ میکنیم مردم باید حرف شنو باشند . باید تسلیم سیاست های ما باشند . در صورتی انقلاب برای این بود که رصایت مردم حاصل شود مسئولان حرف مردم را اجرا کنند . ایا در چنین گفتمانی در اینده زندگی برای فرزندان ماها سخت نیست ؟
به آقای نبویان ودوستانش بگوییدبهترین راه مقابله با تحریم جلوگیری از تحریم هست.مهمترین کار در این راستا این است که دهان را بی موقع باز نکنید و سپس اگر مدیر وشایسته هستید تولید و اقتصاد را رونق دهید.ارزش پول ملی کشور را افزایش دهید.رفاه اجتماعی را افزایش دهید
مگه نگفتن گرانی بنزین باعث افزايش تورم نمیشه پس چرا شد
اون آقایون الان بیان جواب بدن
حالا جون اون جوونی که بیگناه یا با گناه رفت به کنار!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
آقا یا خانم آبدارچی ؟ . چند بار بهت گفتم من اقتصاد دان نیستم . این مطلب مرا خیلی فکر کن من یک یک فرد انقلابی هستم . .......
امروز وزیر بهداشت میگفت وضعیت بیماران کرونا یی امروز افزایشی بوده ومردم کرونا رو جدی نمیگیرن خوب کسی نیست بگه که وقتی مسولین جدی نمیگیرن ودر مجلس عکس دسته جمعی می‌گیرند .و................
. مردم هم فک می‌کنند وضعیت عادی شده وجدی نمیگیرند
آقا یک سوال مخ منو درگیر کرده این مسولین که میگن کی هستند
رئیس جمهور در سخنرانی میگه مسولین باید به فکر مدم باشند
رئیس مجلس میگه مسولین باید به فکر مدم باشند
رئیس قوه قضائیه میگه مسولین کمک به مردم رو در نظر بگیرند
نماینده مجلس میگه مسولین باید فکری به حال معیشت مردم بکنند........ وقص علی هذا
اگر کسی میدونه این مسولین کین وکجان به بقیه هم خبر بده چون خیلی به مردم بدهکاره!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
چون ما را خل حساب می آورند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
خودشان را مسیول نمیدانند بلکه صاحب جان و مال مردم می دانند
نبویان خیلی موشک دوست داری پاشو برو سوریه اینجا نمان و از راه دور به هزینه ملت مظلوم ایران بگو لنگش کن
یا جنگ بکنید با امربکا یا صلح. این وضعیت کنونی ایران و مردم را به نابودی مطلق میکشاند.
امام درست انتخاب کرده بوده
وای از دست تندروها.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
مفتخور ها
باید با نیروهای قوی کارامد این کارا کرد
تابناک هم گویا از مسولین یاد گرفته امروز نه نظرات رو منتشر میکنه نه بابت منتشر نکردنش حالا به هر دلیلی هست از مخاطبینش عذر خواهی میکنه بی خود نیست ما جهان سومی هستیم در ایران مخاطب یعنی کشک حالا چه مخاطب که مردم هستن برای مسولین چه مخاطب که ما خوانندگان هستیم برای تابناک
جالب است قرار نيست ايران شروع كننده جنگ باشد ولى ميخواهد
براى بى اثر كردن تحريمها از موشك استفاده كند و جنگ راه بياندازد
ايا اين نماينده از طرف مردم صحبت ميكند
را شکست تحریم ها نه موشک است و نه مذاکره چیزی که تحریم ها را شکست می دهد تدبیر مسئولین نظام و رفتار عاقلانه و منطقی مردم است. مسئولین باید افراد باهوش و دلسوز را به جای افراد خودخواه و فرصت طلب در امورات بگمارند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
و بعد خودشان چه انجام بدهند!؟
آقای قالیباف نیامده ..اصلاح سیاست های مالیاتی یا برداشت از اموال مردم به اسم مالیات؟؟؟؟؟ مردم ایران نسبت به دیگر نقاط جهان کمترین حقوق ها و بالاترین قیمت خدمات شهری را نسبت به حقوق خود دارند.
همه آتش سوزیها عمدی بوده چحبره تو ای کشور
جناب نبویان دقیقأ درست گفته در مورد ایران. در مورد کره شمالی که هنوز از نظر اجتماعی در عصر جومونگ هستند تقصیر مستقیم امریکا است با آن جنگ وحشناک و پر تلفاتی که در آن منطقه راه انداخت که اگر چنگیزخان زنده بود بیشتر از نقش یک راننده آمبولانس سهمش نمی شد توی اون وحشیگیری که امریکایی ها راه انداختند، تازه از بمب اتم هم میخواستتد استفاده کنند که نظرشون عوض شد یا مجبور شدند عوض کنند
آتش سوزی چیتگر و دیگر آتش سوزیهای این اخیر همه عمدی بودند. حتی آتش سوزی های آینده هم از همین نوع خواهند بود .چون مردمی که این کار را میکنند با خود میگویند تمام مملکت رو اینها بردند من هم برای یه اتش سوزی 500 دلار گیرم میاد. خوب چرا که نکنم.
سید محمود نبویان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس!!!!!!!!

بیش از ۹۰ درصد مردم تهران نخواستند رای بدهند پس این آقا نماینده مردم تهران نیست از کی تا حالا یک نفر در شهری که ۹ میلیون واجد شرایط رای دارد با چند هزار رای به عنوان نماینده تهران حساب می شود؟ ایشان نماینده همان چند هزار نفری است که چهاردهه گردشی فقط پستشان عوض می شود
حرف حساب رو عماد افروغ زده .
با این کارکرد بالایی هاهمه کاستی ها رو مردم بپای انقلاب و نظام می بینند
چرا اونهایی که در رای گیری شرکت نکردند همش از نمایندگان ایراد میگیرن. هیچ مسولیتی بر عهده شما نیست حتی اظهار نظر در باره نطق های نمایندگان. من که خیلی وقته سرنوشت کشور برام اهمیتی نداره چون در هر جمعی متهم به وطن فروشی و منافق و جدیدا غرب گدا و آلبانی نشینی و ... شدیم. پس بزارید این برادران با تمام توان به سمت سرنوشتشون بتازند
آقای نبوی اول اینکه شما نماینده مردم نیسنید و با پنج درصد رای مردم به مجلس رفته اید. دوم اینکه مردم دیگه چکار باید بکنند که نکردند؟ نیمی از مردم ایران در فقر مطلق هستند دیگه چکار کنند؟ مقاومت تا کجا؟
بسمه تعالی
از دههای قبل که مسئولین مشغول به رفاه طلبی شدن تا به امروز وجدان بیداری نمی بینم تا برای مردم و کشور دلسوز باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
برای مردم و کشور روسیه و چین خیلی وجدان بیدار دارند!!!!!
فقط خدا میتونه بداد مردم ایران برسه با اینجور تفکر نماینده هاو مسئولین. ایشون از مردم تهران تشکر کرده. اما واقعیت آینه که مردم تهران باشرکت نکردن در انتخابات . یک. نه بزرگ گفتند. لطفا یه کم بصیرت.
آقاى نبويان لطفاً همين كامنتها را بخوانيد و از اظهار نظرهاى احساسى و مروج خشونت و جنگ خوددارى كنيد .
راه شکست تحریم ها، عقل سلیم است
تاریخ دنیا نشان نداده که جنگ (موشک) عامل خیر وآرامش ملتی در جهان باشد ، بلکه بر عکس همیشه عامل بد بختی و فلاکت شده است .
به آقای محمد هاشمی باید گفت خداوند به ملت ایران رحم کرد .خداوند سایه مقام معظم رهبری را بر سر این ملت مستدام نماید .
آقای حجاریان حرف نابجایی زد ، چرا باید فرماندهان سپاه در اوایل جنگ را محاکمه کرد. فلسفه تشکیل سپاه در اول انقلاب برای جنگ کلاسیک با ارتش یک کشور دیگر نبود . وجه سیاسی سپاه بر وجه نظامی اش غالب بود ، وقتی زندگی نامه تمامی فرماندهان سپاه که در جنگ شهید شدند را می خوانی د می بینید که این افراد اکثرا یا تحصیلات فنی مهندسی داشته اند و یا دیپلم بوده اند . مگر نظام به این افراد آموزش های تخصصی نظامی و‌مدیریت جنگ داده بود که حالا از آنها بازخواست کند ، اصولا دفاع از مرزهای زمینی کشور وظیفه ارتش است ولی به دلیل شرایط خاص کشور ( انقلاب و) در آن مقطع زمانی ارتش به تنهایی نمی توانست در مقابل رژیم بعث از کشور دفاع کند. باید به این افراد مدال شجاعت داد نه اینکه محاکمه کرد.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی