بازدید 5907
۴

واکنش تعزیرات به قیمت گذاری خودرو توسط دلالان

مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران نسبت به قیمت گذاری خودرو توسط دلالان در فضای مجازی گفت: رسیدگی به پرونده‌های متخلفان قیمت گذاری خودرو در فضای مجازی در صلاحیت تعزیرات نیست.
کد خبر: ۹۷۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۹ 16 May 2020
به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد علی اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران درخصوص قیمت گذاری خودرو توسط دلالان در فضای مجازی که در نتیجه این امر افزایش قیمت کاذب خودرو و التهاب آن در بازار می‌شود، گفت: رسیدگی به پرونده‌های متخلفان قیمت گذاری خودرو در فضای مجازی در صلاحیت تعزیرات نیست.

وی افزود: در صورت شناسایی و بررسی پرونده‌های تخلفاتی که در حوزه صلاحیت کاری سازمان تعزیرات حکومتی باشد، پس از رسیدگی به آن احکام صادره اعلام خواهد شد.

اسفنانی تاکید کرد: در صورتی که هیات دولت و مجلس شورای اسلامی قانونی مبنی بر رسیدگی به تخلفات قیمت گذاری دلالان خودرو در فضای مجازی تصویب کنند و این اختیار را به سازمان تعزیرات حکومتی دهند، قطعا به موضوع قیمت گذاری دلالان در فضای مجازی ورود خواهیم کرد.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران، قیمت گذاری خودرو از ساز و کار به خصوصی برخوردار است که بایستی در این زمینه شورای رقابت مجددا فعال شود و موضوع قیمت گذاری خودرو به این شورا واگذار شود.

وی افزود: از طرفی کارشناسان قیمت گذار باید واقعیت‌های موجود را در تعیین قیمت خودرو در نظر بگیرند تا نرخ واقعی خودرو برای عرضه این کالا مشخص شود.

اسفنانی اظهار کرد: مبنای تعزیرات حکومتی برای رسیدگی به تخلفات گران فروشی خودرو در بازار، براساس قیمتی است که توسط مسئولان رسمی کشور نرخ گذاری می‌شود و در صورت مشاهده گران‌فروشی و شکایت شهروندان به سازمان تعزیرات حکومتی موضوع مورد رسیدگی بازرسان این سازمان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است که هفته گذشته ۴۰ نفر از مدیران سایت‌های قیمت گذار خودرو که باعث التهاب در بازار خودرو شده بودند، توسط پلیس فتا پایتخت شناسایی و دستگیر شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
اگه راست میگین اعدامشان کنید . به حکم افساد فی الارض
خدا کنه سازمانهای عریض و طویل بازرسی و تعزیرات حداقل تکونی بخودشون بدهند که شاید دلالان و مافیاهای عجیب و غریبی که در کشورمان روزانه قدم نحس شونو روی زمین پاک ایران میگذارند کمی احساس ناامنی کنند و مردم دردمند ایران هم کمتر خونشون و مالشون بوسیله این زالوهای نحس نجس مکیده بشه انشاالله.!!!!!!
این همه سازمان های موازی کنترل قیمت سالهاست که هیچ موفقیتی در کنترل بازار نداشته اند که نشان از اینست که واقعا قیمتها توسط دلالان افزایش نمی یابد بلکه دلالان خواسته های تولید کننده ای خودرو ها را اجابت می کنند
بی خاصیت تر از تعزیرات در کشور نداریم. این تشکیلات اگر درست کار می کرد، کسی جرات گرانفروشی به خود نمی داد. لطفا این ریخت و پاش از بیت المال به نام تعزیرات را جمع و کارکنانش را اخراج کنید، یا تشکیلات درست و درمانی راه بیاندازید. از سیب زمینی گرفته تا پژو در این کشور با قیمت های دلبخواهی فروش می رود و این آقایان بی اعتنا به آن فقط نگاه می کنند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار