بازدید 85551
هزار و نهصد و نود و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

دایی نه به قول خودش عمل کرد، نه به درخواست خاتمی! / گوهر خیراندیش: مهم نیست که من ممنوع‌الکار شوم یا نشوم / نامه سرگشاده اردشیر زاهدی به دولت ترامپ / بازگشت احمدی‌نژاد؟!

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: احتمال ادامه طرح فاصله گذاری تا ۲۰۲۲/کیم جونگ اون احتمالا پیونگ یانگ را ترک کرده است / اگر قالیباف، میرسلیم را شکست بدهد، بورژوازی سنتی کنار می رود / موسوی لاری استعفا داد و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۷۴۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹ 25 April 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

صفحه تتلو در اینستاگرام حذف شد

صفحه اینستاگرام امیرحسین مقصودلو، معروف به تتلو، خواننده ایرانی ساکن ترکیه بسته شد. او و برخی هوادارانش با فراخوانی اینستاگرامی دنبال جذب "دختر‌های ۱۵ تا ۲۰ ساله ساکن ترکیه" بودند تا به "حرم‌سرای" تتلو وارد شوند. جمعی از خبرنگاران، حقوق‌دانان و فعالان حقوق کودکان با اطلاع‌رسانی در این‌باره از اینستاگرام خواستند صفحه تتلو را ببندد.
 
مشکلات «شاد» حاجی میرزایی را به مجلس کشاند

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از حضور وزیر آموزش و پرورش در این کمیسیون برای بررسی مشکلات سامانه "شاد" خبر داد و گفت: قرار است آقای حاجی‌میرزایی در جلسه هفته آینده کمیسیون آموزش حضور یابد. جبار کوچکی‌نژاد نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم با اشاره به مشکلات موجود در سامانه "شاد" (شبکه مجازی دانش‌آموزان) گفت: طی بررسی‌های صورت گرفته مشخص شده که سامانه "شاد" که وزارت آموزش و پرورش برای آموزش دانش‌آموزان در ایام بحران کرونا طراحی کرده دارای مشکلات اساسی است که باید برطرف شود. وی با بیان اینکه سامانه "شاد" در این مدت کوتاه نتوانسته نیاز‌ها و دغدغه‌های دانش‌آموزان، معلمان و اولیای دانش‌آموزان را برطرف کند، اظهار داشت: قرار بود این سامانه به بهبود وضعیت آموزشی دانش‌آموزان در شرایط بحران کرونا کمک کند تا در این شرایط از تحصیل عقب نمانند، اما خودش به معضل تبدیل شده است. نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: در اغلب شهر و روستا‌های دورافتاده کشور با مشکل نبود زیرساخت‌های مطلوب اینترنت روبه‌رو هستیم که باید برای آن در جهت بهره‌گیری سامانه "شاد" چاره‌ای اندیشیده شود.
 
بازگشت احمدی‌نژاد؟!

احتمال بازگشت احمدی‌نژاد و یارانش در دو قوه مقننه و مجریه در حالی تقویت شده است که هنوز هم برخی از سیاسیون اصولگرا مایل به جدی گرفتن این گمانه نیستند. امیررضا واعظ آشتیانی یکی از همین افراد است. او در گفت‌وگویی با «آزادی» گفت: «مردم به واسطه مشکلات اقتصادی، به اندازه کافی در دولت یازدهم و دوازدهم و مجلس دهم سختی را تحمل کرده‌اند پس اگر این دوره مردم به گروهی تحت عنوان انقلابیون، اصولگرایان یا هر نامی که بر آن بگذارند؛ رای دادند به خاطر این است که می‌خواهند مجلس از هیاهو‌های سیاسی و رجزخوانی پرهیز کند و وارد یک فضای کارآمدی شود. مرد انتظار دارند که ببینند مجلس مشغول کار است و ازجایگاه نظارتی خود به گونه‌ای استفاده می‌کند که دولت از ریل خود خارج نشود. مردم فارغ از اینکه در خانواده اصولگرایی چه نگاه‌ها و گرایش‌هایی وجود دارد از مجلس انتظار خدمت دارند و از بازی‌های سیاسی خسته شده‌اند.»
 
وی تاکید کرد: «مجلس باید به جای سیاست بازی .به سیاست ورزی بپردازد؛ یعنی اینکه چه کسی رئیس مجلس باشد، چه کسانی هیات رئیسه و روسای کمیسیون باشند، فرقی ندارد. مردم فقط می‌خواهند کسانی که دغدغه مردم دارند انتخاب شوند و کار‌های روی زمین مانده مجلس را عملی کنند. اینکه یک گروه بگوید ما می‌خواهیم فراکسیون تشکیل دهیم و یک دیگر حرف دیگری بزند باز همان راه ادامه پیدا می‌کند. اینکه عده‌ای بگویند ما طرفدار فلان فرد هستیم و ... دردی را دوا نمی‌کند». واعظ آشتیانی در پاسخ به این پرسش که نتیجه سیاست بازی و ادامه همین رویه در مجلس آتی چه خواهد بود، گفت: مردم قطعا به عملکرد نگاه می‌کنند. وقتی مردم در مجلس دهم به عملکرد نگاه کرده و حدود هشتاد درصد نمایندگان مجلس را تغییر دادند یعنی که مردم به عملکرد‌ها توجه دارند. پس اگر بنا باشد این‌ها هم همان راه بروند، قطعا بعد از چهار سال هم مجلس بازنده خدمت می‌شود و هم دولت وقت. مردم هم به جریانات دیگری روی خواهند آورد و متاسفانه هیچ گروه سیاسی از عملکرد خود عبرت نمی‌گیرد. این فعال سیاسی درباره اینکه در این چهار سال چه اتفاقاتی خواهد افتاد و چه تغییراتی حاصل می‌شود، گفت: «فعلا که هنوز کار شروع نشده و تغییری در کار نیست، اما من باورم این است که گرو‌ه ها در مجموعه اصولگرایی، باید به جای اینکه دنبال فراکسیون سازی باشند، دنبال کار‌های خود باشند. هیچ گروه سیاسی را در این چند دوره مجلس ندیده‌ایم که به عنوان یک فراکسیون به هدف خود رسیده باشد. همه هم دیگر را خنثی می‌کنند و انرژی که صرف این کار می‌شود باید صرف خدمت به مردم شود.
 
نامه سرگشاده اردشیر زاهدی به دولت ترامپ

نامه آخرین سفیر شاه در آمریکا، دیروز (جمعه) در ستون آگهی‌ها در روزنامه نیویورک‌تایمز منتشر شد. اردشیر زاهدی که عناوینی، چون وزیر خارجه دولت پهلوی را نیز یدک می‌کشد، مطلبش را با تیتر «شتر در خواب بیند پنبه‌دانه» آغاز و توصیه کرده آمریکا به ایران حمله نظامی نداشته باشد. این نخستین بار نیست که فرزند تیمسار زاهدی، نخست وزیر محمدرضا پهلوی، از سیاست خارجی ایران حمایت می‌کند. این نامه که شش روز بعد از نوشته شدن منتشر شده، حضور ایران در سوریه را به دعوت دولت این کشور دانسته و همزمان از عربستان (متحد بسیار نزدیک آمریکا) به دلیل بمباران یک مراسم عروسی در یمن انتقاد کرده است. آخرین سفیر ایران در آمریکا، در این یادداشت حمله به عراق را یادآوری کرده و پرسیده: آیا مغز‌های وزارت خارجه و سیا از دود شدن ۷ هزار میلیارد دلار بی خبرند؟ چاپ آگهی در نیویورک تایمز هزینه بسیار بالایی داشته و با توجه به تقابل نیرو‌های اپوزیسیون با اردشیر زاهدی به دلیل مواضعش، به نظر می‌رسد هزینه این آگهی توسط خود او تقبل شده است.

احتمال ادامه طرح فاصله گذاری تا ۲۰۲۲

دکتر پیام طبرسی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دبیر بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با بیان اینکه برای زندگی عادی باید تمامی این اصول رعایت شود، گفت: البته الان در کل دنیا و بخصوص امریکا و اروپا پیش‌بینی شده که طرح فاصله گذاری اجتماعی حداقل تا سال ۲۰۲۲ ادامه پیدا خواهد کرد. به عبارت دیگر تجمعات، کنفرانس‌ها، گردهمایی‌ها و سایر تجمعات ممنوع خواهد بود و باید به این نوع زندگی عادت کنیم. در این مساله رعایت اصول بهداشتی بسیار مهم است. این عضو هیات علمی دانشگاه با بیان اینکه آرزوی همه ما این است که این ویروس مانند سارس خودبخود از بین برود، گفت: با این حال باید سناریوهای بدبینانه را هم در نظر داشته باشیم، چراکه ممکن است سال آینده با موج جدیدی از بیماری روبه رو شویم.

کیم جونگ اون احتمالا پیونگ یانگ را ترک کرده است

برخی منابع خبری مدعی شدند که کیم جونگ اون رهبر کره شمالی احتمالا پایتخت را به مقصد نامعلومی در شرق کشور ترک کرده است. بنا بر این گزارش‌ها، ممکن است که رهبر کره شمالی هفته جاری دوباره در انظار عمومی ظاهر شود./ ایرنا

علی خطیر: وکیلم پیگیر شکایت از دورهمی است

علی خطیر که از صحبت های علیرضا حقیقی درباره درگیری این دو در برنامه دورهمی از این موضوع ناراحت شده بود قصد دارد تا بار دیگر و این بار نه فقط درباره حقیقی که علیه برنامه دورهمی نیز شکایت کند. او در این رابطه به "ورزش سه" گفت:" راستش وکیلم پیگیر طرح شکایت از برنامه دورهمی است و شاید شکایتی هم درمورد حقیقی تنظیم کند.” علیرضا حقیقی و علی خطیر در اسفند ماه سال 97 در مجموعه ورزشی انقلاب با هم درگیری پیدا کردند که در نهایت دادگاه دروازه بان سابق پرسپولیس را به پرداخت دیه محکوم کرد؛ هرچند این حکم با اعتراض حقیقی به دادگاه تجدید نظر رفت. حقیقی که در برنامه هفته گذشته دورهمی میهمان دورهمی بود، در پاسخ به حرف های مهران مدیری درباره این درگیری حرف هایی زد که دوباره این پرونده قدیمی بازشد.

ما احمدی‌نژادی‌ها در مجلس یازدهم ۵۰ نفریم و فراکسیون تشکیل می‌دهیم

شمس الدین حسینی، نماینده تنکابن در مجلس یازدهم و وزیر اقتصاد دولت دهم گفت: اغلب مدیران شاخص دولت نهم و دهم که نامزد انتخابات مجلس شدند، رای آوردند. در همین مجلس هشت عضو کابینه دولت نهم و دهم، ۹ استاندار، تعداد قابل‌توجهی از معاونان وزرا، فرمانداران و مدیران دوره احمدی‌نژاد رای آوردند و از منتخبان مجلس یازدهم هستند. می‌توانم بگویم که بالغ بر ۵۰ نفر هستند. تعداد زیادی از نمایندگان ادوار که به مجلس یازدهم راه یافته‌اند هم از جمله مدافعان دولت نهم و دهم هستند. درباره تشکیل فراکسیون توسط نمایندگان طیف خود گفته است:ما جلسات متعددی داشتیم و گفت‌وگو کردیم و این امر دور از ذهن نیست که تلاش کنیم این سازماندهی را انجام دهیم./دنیای اقتصاد

دایی نه به قول خودش عمل کرد نه به درخواست خاتمی!

روزنامه شرق گزارشی از روابط علی دایی و روسای حمهور ایران منتشر کرد که در بخشی از آن می‌خوانیم: دایی و خاتمی درست در روزهایی به هم نزدیک شدند که سرنوشت کاری‌شان تغییر زیادی کرد؛ یک سال بعد از آنکه دایی نشان لیاقت گرفت، سیدمحمد خاتمی دیگر رئیس‌جمهور نبود؛ نه او و نه حزب موردعلاقه‌اش کاری در عرصه سیاسی نداشتند. سرنوشت برایش به‌گونه‌ای رقم خورد که سال‌ها بعد از ریاست‌جمهوری هم در تنگنا قرار گرفت و محدودیت‌های زیادی برایش تعریف شد. علی دایی هم دو سال بعد از گرفتن نشان لیاقت از دستان محمد خاتمی، از فوتبال ملی خداحافظی کرد؛ امری که موجب شد تا نه به درخواست خاتمی جامه عمل بپوشاند و نه به قولی که خودش داده بود. ماجرا به همان مراسم اعطای نشان برمی‌گردد؛ جایی که خاتمی در گفت‌وگوی کوتاهی به دایی می‌گوید: «شما بازيكن بزرگي هستيد و بزرگ هم خواهيد ماند. مردم ايران قدردان زحمات و فداكاري‌هاي شما هستند و من هم منتظر زدن صدوپنجاهمين گل ملي شما هستم». دایی اما در پاسخ به خاتمی می‌گوید 150 گل ملی زیاد است و نباید منتظرش باشد، ولی می‌تواند منتظر صدوبیستمین گل ملی‌اش باشد. آن زمان که این صحبت‌ها ردوبدل شد، دایی 97 گل ملی داشت؛ آخرین گلی که وارد دروازه بحرین کرده بود برایش نودوهفتمین گل را به ارمغان آورد. او تلاش زیادی کرد به وعده‌ای که داده عمل کند، ولی دو سال بعد درحالی‌که 109 گل در کارنامه داشت، از فوتبال ملی خداحافظی کرد.

اگر قالیباف، میرسلیم را شکست بدهد، بورژوازی سنتی کنار می رود

روزنامه شرق نوشت: بعید است مصطفی میرسلیم اقبال چندانی در انتخابات ریاست مجلس یازدهم داشته باشد؛ نه به این دلیل که محمدباقر قالیباف رقیب قدرتمندی است که هست، بیشتر به دلیل اینکه بورژوازی سنتی که نماینده‌اش میرسلیم است، سال‌ها از گود سیاست به دور بوده و شبکه ارتباطی وسیعی با طیف‌ها و جریان‌های سیاسی تازه سر بر آورده ندارد.

گوهر خیراندیش: مهم نیست که من ممنوع‌الکار شوم یا نشوم

حواشی فراوانی که درباره پخش شدن یا نشدن سریال «زیرخاکی» پیش آمد، گوهر خیراندیش را به واکنش واداشت. گوهر خیراندیش در اینستاگرام نوشت: سلام عزیزانم ...خوشحالم که مسئولان ذیربط با درایت و هوشمندی به حاشیه ها اهمیت ندادند و سریال «زیر خاکی» پس از ماه‌ها تلاش باحضور ١٥٠ نفر عوامل زحمت کش و هنرمند در این شبها به روی آنتن می‌رود. بیاییم همگی همت و توان خود را صرف برداشتن باری از دوش و جان و روان مردمی کنیم که در این روزهای بحرانی و پرمشکل نیاز به کمک و همدلی و تقویت روحیه دارند. امیدوارم این سریال بتواند در چنین روزهای متلاطمی در مردم اندکی شوق، شادی و امید ایجاد کند و من هم سهمی در ایجاد این احساسات مثبت داشته باشم. به جای حاشیه‌سازی بیاییم همه همین را برای جامعه نیازمندمان آرزو کنیم. مهم نیست که من ممنوع‌الکار شوم یا نشوم و چه خوب است که نسبت به کسانی که با ناآگاهی و بدون عاقبت اندیشی با انتشار عکس و فیلم به حریم خصوصی دیگران تجاوز می‌کنند واکنش نشان داده و آنها را محکوم کنیم.

توصیه واعظی به سیاسیون

واعظی گفت: رمضان فرصتی مغتنم برای همبستگی امت اسلامی و توسعه همکاری‌ها برای غلبه بر دشمن مشترک این روز‌های بشریت، یعنی ویروس کروناست. محمود واعظی رییس دفتر رییس‌جمهور در توییتی نوشت: رمضان الکریم فرصتی مغتنم برای همبستگی امت اسلامی و توسعه همکاری‌ها برای غلبه بر دشمن مشترک این روز‌های بشریت، یعنی ویروس کروناست. آغاز این ماه مبارک را به همه مسلمین جهان، بویژه هموطنان عزیزم تبریک عرض می‌کنم. واعظی همچنیت در توییت دیگری نوشت: شکست کرونا پیروزی همه است. این روز‌ها مردم می‌پرسند، دیگر چه بحرانی باید رخ دهد تا جناح‌ها اختلافات و رقابت‌های بی‌ثمر را کنار بگذارند، بحرانی بزرگتر از همزمانی نامیمون کرونا و تحریم؟ در شرایط دشوار این روزها، ملت انشقاق و چنددستگی را از مسئولان و جناح‌های سیاسی نمی‌پذیرد.

 

آیا کرونا از دود سیگار افراد مبتلا به سایرین منتقل می‌شود؟

موسسه ملی تحقیقات سلامت و دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: هنگام مصرف دخانیاتی مانند سیگار و قلیان، تعداد زیادی ذرات معلق در هوا تولید می شود که ممکن است در صورت مبتلا بودن فرد مصرف کننده به کرونا، این ویروس در هوا منتشر و بیماری به اطرافیان منتقل شود. گفته می شود که ویروس کرونا از طریق این قطرات ریز در هوا حدود سه ساعت حالت عفونی خود را حفظ می کند./ ایرنا

نه مجلس یازدهم کار مهمی خواهد کرد، نه رئیسش تاثیری خواهد داشت

مصطفی هاشمی‌طبا در روزنامه اعتماد نوشت: برآیند انتخابات اخیر و مجلس آتی که از خرداد ماه شکل می‌گیرد، نشان می‌دهد که اگرچه مجلس شورای اسلامی جایگاه مهمی در مناسبات کشور دارد، از این مجلس نباید انتظار اقداماتی ویژه و منحصر به فرد داشت. همین تحلیل از اقدامات آتی مجلس یازدهم باعث می‌شود که جایگاه ریاست آن نیز چندان که باید و شاید همچون دوره‌های پیشین از اهمیت بسزایی برخوردار نباشد.

موسوی لاری استعفا داد

سید عبدالواحد موسوی‌لاری، نایب‌رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در نامه‌ای خطاب به محمدرضا عارف، رئیس این شورا استعفای خود را اعلام کرد. در متن نامه موسوی‌لاری دلیل این استعفا را بیماری و مشکلات جسمانی بیان کرده است. او البته در ادامه با اصرار بر مشکلات جسمانی به عنوان دلیل اصلی استفعای خود تاکید کرده خوش‌بین است با استعفای او تغییرات اساسی در ساختار و سازوکار شورای عالی سیاستگذاری ایجاد شود و نقش احزاب پررنگ‌تر شود.

کنایه شمخانی به اروپا و انتقاد تُند و تیز از امریکا

دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به مخالفت آمریکا با درخواست وام ایران از صندوق بین‌المللی پول عنوان کرد: دولت‌های ثالث دو تعهد دارند، قطع همکاری با دولت ناقض و اقدام برای رفع وضعیت غیرقانونی. علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز (شنبه) در توئیتی با اشاره به مخالفت آمریکا با درخواست اعطای وام ایران از صندوق بین‌المللی پول نوشت: «مخالفت آمریکا با درخواست وام ایران از صندوق بین‌المللی پول نقض «قاعده آمره حق بر سلامتی» است. دولت‌های ثالث دو تعهد دارند، قطع همکاری با دولت ناقض و اقدام برای رفع وضعیت غیرقانونی.» وی افزود: «اروپا، چون همیشه ابراز تاسف کرد.» علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران ۱۷ فروردین ماه نیز در صفحه توئیترش نوشت: «تحریم اقلام بهداشتی٬ اقدامی غیرقانونی و ضد حقوق بشری و نماد دشمنی آشکار ترامپ با ملت ایران است.» وی افزود: «مخالفت آمریکا با اعطای تسهیلات درخواستی ایران از صندوق بین‌المللی پول برای تامین اقلام مورد نیاز مقابله با کرونا٬ مصداق واقعی جنایت علیه بشریت است.» شمخانی همچنین هشتگ «ترامپ خطرناک‌تر از کروناست» را نیز در این توئیت استفاده کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۱۶۴
مسوولان سینما و تلویزیون کار باز به شما می دهند معلوم است که تره هم خرد نمی کنی
پاسخ ها
دلال بورس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
دلال بورس هستم و روزی 5 درصد دارم سود میکنم و تازه معاف از مالیات هم هست. تو یک ماه گذشته بدون هیچگونه زحمتی سرمایه ام دو برابر شد. به زودی قبل از ترکیدن بادکنک بورس پولمو خارج میکنم و میندازم تو بازار مسکن یا خودرو یا سکه یا ارز.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
چرا تهمت می زنی مسلمان ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
جناب دلال بورس.... خیلی وضعت روحیت خرابه... حسابی دلار خریدی حالا میبینی هر چه رشته بودی پنبه شده ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
سانسور چی به شما برخورد که قبلا کارهای شبیه ان انجام می داده و حذف می کنی
خجالت بکش هر نوع نظری را منتشر میکنی حتی توهین ها ولی.....
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
درجواب دلال بورس
اولا تو اه دربساط نداری که با ناله اش سودا کنی دوما کسی که بورس باز باشه نمیاد اینطوری بگه من روزی فلان قدر سود میکنم تو چقدر عقده داری تو فکر کنم سرچهارراه اسپند دود میکنی یا کلا بیکاری لطفا عقده بازی را کناربذار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
بورس نورچشمی به بک قدمی کانال ۸۰۰ هزارواحدی رسید (رساندند) !!!
هیچ چیز جلودار رشد بی دلیل وغیرمنطقی بورس نیست !!! بورس باشدت تمام همچنان میتازد ورکورد میزند !
قیمت نفت اگه بشکه ای ۱ دلاربشه
کرونا اگه نصف جمعیت جهان رونابود کنه
تحریمها اگه تاابدادامه داشته باشه
رکود اقتصادی اگه هر روز بدتر بشه
کسب وکارها اگه هر روز کسادتربشه
احتمال رویایی نظامی بین ایران وامریگا اگه هر روزبیشتربشه
بازم همچنان شاهد رکورد زنی روزانه ۳۰-۲۰ هزارواحدی بورس نورچشمی خواهیم بود !!!!
در پاسخ به دلال بورس
| - |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
سهام چی خریدی اینقدر سود کردی؟ احتمالا فرغون سازی دارغوز آباد
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
دلال بورس سرمایه تون 10هزار تومن بود شد 20هزارنومن؟
استقلالی ها چرا این جوری هستند چه از مدیران و چه از بازیکن و مربی و چه از تماشاگرانشون که دنبال بهانه هستند تا شکایت کنند و اخرش هم مثل همیشه شکایتشون چون بی مورد است به در بسته می خورد
دوستان خواستم بپرسم آیا شما هم یک خبر درست و حسابی ندیدید یا فقط من توهم زدم؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
وقتی نمایش ساز ممنوع هست . وقتی ارزش ها بسمت تار موی زنان باشد ولی دروغ گفتن مثل آب خوردن جایز هست . وقتی مسایل انسانی محبت و مودت و دوستی و کرامت براحتی زیر پا گذاشته و سیاسی میشود فکر کن خبری بهتری وجود دارد .
شما اگر خودت عاقبت اندیش می بودی نمی رفتی وسط مجلسی که زن و مرد شناس و ناشناس هست اول کشف حجاب کنی و بعد برقصی و اگر خیلی دلت بند این عاقبت اندیشی خودت می بودی اجازه نمی دادی فیلم برداری کنند و فقط فیلم بردار مخصوص مراسم اجازه می دادی بگیرد!
پس در نتیجه ما شما را محکوم می کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
شما اگه یه نگاه کوچولو به گناهان خودت بکنی ملتفت میشی که که وقت نخواهی داشت به گناهان دیگران رسیدگی کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
زیاد اهمیت ندارد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
محکوم می کنیم ؟؟
از طرف من یکی حرف نزن
ایشون گناهی نکرده
اینکه در مراسم مدام به میهمانها امر و نهی بشه
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
متاسفانه هر کسی از زعم خود قاضی شرع هم شده.در حوزه شناساندن اسلام واقعی کم کاری شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
چنان کار این خانم هنرمند را که در مراسم خصوصی خودشان کردند را بزرگ کرده اند
که خودی ها فکر میکنند که تمام اختلاس ها و دزدی های میلیاردی فراموش شده است!!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
گناه من به خودم مربوطه چون شما قرار نیست ببینی ولی وقتی یک بازیگر که الگو تو هست کاری می کند تو.... تقلید می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
اگر کتبا قول بدهید و بعنوان سند در سازمان ملل به ثبت برسد،که اگر تمام ملت ایران حجاب را رعابت کنند،آنوقت تمام مسایل کشور شامل مشکلات اقتصادی و رانت و فساد ها و فرهنگی و اجتماعی،را ظرف یکسال حل میکنید، آنگاه تمام ملت ایران اعم از زن و مرد هر پوششی که شما بفرمایید را رعایت میکنند.قبول؟یا نه؟چی میگی؟.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
اول مشکل اقتصادی و فساد ورانت را حل کن،تا بعد ما بیایم،حرفت رو گوش کنیم.
الان چندهفته راهها روبستن و مسیرهای بازارهارو الان که همه چیزو باز کردن امارهای بیماری دارن بالا میرن این چه کاری بود و چه نتیجه ای داشت.
امروز امار خوزستان که همیشه زیر ۷۰نفربود ۱۰۹نفرشده بود
اقاشمس الدین شما از خودتون شخصیت مستقل ندارید .مریدتون که مردمو بدبخت کرد شما لااقل یکم به فکر مردم باشید و دست از سیاسی بازی بردارید
پاسخ ها
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
مرید نه عزیز دل . مراد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
شاید خس و خاشاک از احمدی نزاد بدشان بیاید ولی ملت خواهان احمدی نزاد و روش و منش و عدالت محوری ان مرد بزرگ هستند .
من عاشق خانم خیر اندیش هستم
خانم با وقار و هنرمند و دوست داشتنی
مثل همه ی شیرازی های با صفا و با حال
خدا نگهدارشون باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
حالم به هم خورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
چرا حالتان به هم خورد حرف بدی نزده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
بگو از چه چیزی حالتان بهم نمیخوره . از چی خوشتان میاد . با چماق چی . چماق دوست داری . با شادی مشکل داری به موی زنان حساسی و دل نازک . با چماق چه جوری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
حالت به هم خورد ؟‌ هله هوله زیاد خوردی حالت بهم خورده .عرق نعنا بخور درست میشی . ضمنا هرکی حالش بهم خورد که نباید بیاد اینجا بنویسه .
آقای هاشمی طبا مگه مجلس قبلی تاثیری تو چیزی داشته که این حالا نداره ...
ولی کلا حال کردیم باهات ,, ما گلهای خندانیم فرزندان ایرانیم ... خخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
بعضی ها سالهاست در سیاست تنها نقش سنگ استنجاء را بازی می کنند.
احتمالا سودی هم برایشان دارد
۵ میلیارد دلار در کشور گم می شه هیچ کسی صداش در نمی آد اما یک کلیپ بارش بادمجان درست می شه یا گوهر خیراندیش یک فیلم بازی می کنه به مذاق عده ای خوش نمی آید دهها متولی و بازرس و مدعی و آمر به معروف سر و کلشون پیدا می شه یعنی آن ۵ میلیارد دلار به اندازه کلیپ بادنجان یا فیلم گوهر خیراندیش مهم نبود؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
دیوان محاسبات خودش خبرش را تصحیح کرد تو هیزم نشو لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
اول برو خبر ان چند روز را در مورد دلارهای گم شده زیر و رو کن بعد بیا از بی حیایی این خانم دفاع کن
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
به ۲۲:۰۲
بفرمایید ۱۵ میلیارد دلاری که زمان احمدی نژاد گم شد چه بود؟ دکل نفتی که گم شد چی؟ پ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
آدم 22:13 باید دید بی حیایی رو چطوری تعریف می کنی
شمخانی خوب است به توجیه پمپئو در مخالفت با اعطای وام مزبور هم پاسخی در خور بدهد. پمپئو بطور ضمنی ( نه "تلویحی" !)مدعی است "همینکه ایران پول دارد تا هزینه هنگفت پرتاب موشک نظامی را تامین کند٬ یعنی وضعیت مضطری که استحقاق وام اضطراری کند را توجیه نماید٬ ندارد!"
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
هر کشوری متناسب با مشارکتش در صندوق حق درخواست وام دارد و این ربطی به تو و اون مردیکه ندارد
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
پمپئو: ما در سازمان سیا آموزش دروغ گویی داشتیم و این نشان شکوه آمریکاست
چرا باید توجیه کسی که به دروغگویی افتخار می کند برای من ایرانی که خودم را آدم با فرهنگ ۲۵۰۰ ساله می دانم ، اهمیت داشته باشد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
مجید جان ! شده که شما و همفکرانتان و رئیستان یکبار مودب صحبت کنید؟؟؟ حاشا و کلاااا
وضعیت رهبر کره شمالی عجیبه مرده ولی از دنیا نرفته
چرا شما اینقدر جو سازی بر علیه آقای احمدی نژاد می کنید مگر اون چشه نظر خواهی کنید در کل کشور ببنید چه میشه ههمین الان اگر رای گیری بشه حداقل 30 میلیون رای داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
حرف شما تا حدودی درسته ولی نظرسنجی واقعی وقتی است که همه بتوانند در آن شرکت کنند من بعید میدانم اگر آقای.......... تواند در این نظرسنجی حضور داشته باشد احمدی نژاد حتی یک میلیون رای بیاورد البته نسبت به بقیه مسئولین طرفداران بیشتری دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
سانسورچی عزیز بین چقثدر باهات همگاری می کنیم اگر مینوشتم پهلوی مجبور بودی سانسور کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
ناشناس 23:26
ایکاش من هم مثل شما می نوشتم تا سانسورچی پیام مرا هم منتشر می کرد. چون پیام مرا بطور کلی سانسور کردند.حتما به مذاقشان خوش نیامده است.
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
در جواب دوست عزیز عرض شود که شما گفتید که اگر امروز بین احمدی نژاد و دیگران رقابت انتخاباتی انجام شود احمدی نژاد برنده هست .....در حواب شما باید بگویم که وقتی چند تا حزب قدرتمند واقعی در جامعه شکل نگرفته بنابراین چه در ریاست جمهوری و چه مجلس همه سیاستمداران و مقامات ایران‌میتوانند بگویند مردم‌میخواهند . مردم دوست دارند . بنابراین در تعریف دمکراسی بخاطر همین قدرت را مستقیم دست مردم دادند که اگر اشتباه هم کردند قابل جبران باشد
اگر مجلس بخواهد وبتواند در راس امور باشد فرقی نمیکند چه کسی با چه تفکری بیاید. مهم این است چه کاری در جهت رشد کشور انجام دهد قضاوت مردم در دور بعدی بهترین ارزیابی خواهد بود
خیلی ها دارن نون امریکا ستیزی رو تو این مملکت میخورن .اگه این امریکاستیزی نبود ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
خیلی مدینه فاضله ات را دوست داری ولو حتی اگر به خودت هم رحم نکند نه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
اگه آمریکا نبود یه دشمن فرضی دیگه میساختن ، کاری نداره
اردشیر زاهدی فسیلی هست که دهه ها مغضوب بود،اما حالا احتمالا کفگیرش به ته دیگ خورده خودشیرینی میکنه که سهمی از فضل و بخششهای موجود بگیره! حتما هم گرفته.وگرنه چه کسی حرفهای او را جدی میگیره؟! بیشتر مردم ایران هزار با از زاهدی بهتر منافع ایران را میفهمند و میدونند که جنگ جز ویرانی محصولی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
او نظرش را گفته که عین واقعیتست
شما هم نظر سطحی وآبکیتان را گفتید
هیچ خبر به درد بخوری نبود فقط سرگرمی مردم کرونا زده
همین نیکوتین موجود در سیگار بکی از نابودگران کروناست .روزی برسد که همه برای فرار از کرونا نیکوتین بخورند.
پاسخ ها
احمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
براساس پژوهش تازه ای که توسط دانشمندان انگلیس انجام شده، عدم ابتلای سیگاری ها به ویروس کرونا با افرادی که مصرف دخانیات ندارند، اختلاف معنا دار و فاحشی داره که باعث توجه محققین شده است...
هرچند مصرف دخانیات ضررهای بسیاری برای فرد و اطرافیانش داره، ولی در این مورد ظاهرا کاملا مؤثربوده..
ویروس کرونا بر اساس ژنوم ایرانی ساخته شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
ولی ۵۰ هزار آمریکایی
و ۵۰ هزار اروپایی را می کشد !؟
اقای هاشمی طبا شما سیاست ورز شاید باشید اما سیاستمدار نه!!! همانطور که جریان رقیب با پروپاگاندا قبل از روی کار امدن مجالس و دولتهای شبه اصلاحطلب توقع مردم را بالا میبرد و بعد که به توقعات پاسخ داده نمیشود ریزش در طرفداران انها اتفاق میفتد؛ جریان شما نیز بایستی اینگونه تبلیغ کند که مجلس جدید شق القمر خواهد کرد و دلار بزودی ۱۰۰۰ تومن خواهد شد و با امدن مدیران جهادی و کار امد نظیر قالیباف و میر سلیم و زاکانی کشور ظرف ۴ سال به اندازه ۱۲ سال پیشرفت خواهد کرد !!!!!
دایی قول داد ۱۲۰ گل بزند و ۱۰۹ تا زد.اگر این بدقولی باشد در مورد کسانی که قول دادند مملکتی را که در ۵۰ سال نابود شده در بیست سال اباد کنند اما هنوز خرابیهای جنگ خرمشهر را باز سازی نکرده اند چه باید گفت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
تیتری که برای دایی انتخاب کردید بسیار نامناسب است. دایی علیرغم مخالفت دشمنانه رسانه هایی مثل شما که مخالف دعوت وی به تیم ملی بودیدبسیار خوب کار کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
دایی می تونست ولی یادتان نیست افراد حقیری مثل ع ک چه ادایی در اوردند کسایی که راست راست راه می رفتن و پاس نمی دادن
آقای اردشیر زاهدی وجود داری این آخر عمری بیا ایران زندگی کن. اصلا. می خواهی چی را ثابت کنی. که نامه نگاری میکنی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
همین که کسی از سلطنت طلبان حرف حق را آنجا بزند بخودی خود عالیست
پشت جریان تتلوها و سحر طبرها و سبحانیها و....نه شیرین عقلی است و نه مشکلات دیگر روانی.فقط پول است و پولسازی و جذب فالوور و عده ای نوجوان نادان که در دام این عده میفتند و سرانجامشان به باندهای فحشا و قاچاق انسان و سایتهای شرطبندی و از دست دادن پول و حیثیت و ابرو و اینده شان ختم خواهد شد. البته اراده ای هم برای برخورد وجود ندارد زیرا ترکیه شریک استراتژیک ایران است و در صورت درخواست پلیس ایران تتلو را به ایران تحویل خواهد داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
اینها محصولات ، سیاست های اشتباه تربیتی و آموزشی
بسته هستند
و همچنان هم ، لجوجانه ادامه میدهند !؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
زمانی دبی بودم و انجا پسر ایرانی بسیار خوش سیمایی را ملاقات کردم که کارش فریفتن دختران ایرانی و سپس معرفی انها به شیوخ عرب پولدار بود و از این راه پول زیادی به جیب میزد. و اما تتلو، ساده لوحی است که باند و جریان قاچاق و باندهای فحشای پشت این فراخوان دعوت او از دخترکان زیر سن قانونی برای ارتباط جنسی را نبینیم.
میگویند چین با هر گونه تحقیقات بین المللی در مورد منشا ویروس ووهان مخالفت کرده.اگر چنین باشد چین و ازمایشگاه ویروس شناسی ووهان متهم درجه یک خواهند بود.
این خبرها یه طرف،افطار اولین روز ماه مبارک رمضان،با صدای ربنای استاد شجریان هم یه طرف.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
حالا کی هست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
نمیدونم چرا این کامنت من رو یاد کرم حاکی انداخت با احترام به شجریان کرم خای هم مغزش فقط از دو عصب کوچیک تشکیل شده
سیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
نگارنده کامنت اصلی نیستم اما نشان دادید خودتان بحق شایسته مثالی که زدید می باشید

من نیز ربنای استاد شجریان را دانلود کرده و بهمراه دانلود خاطره انگیز اسمالحسنی هنگام افطار گوش می دهم ب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
حرف بنده ربطی به استاد شجریان نداشت از آدمایی که دنیای کوچیکی دارند خوشم نمیاد فقیر هستی یا اسیر هستی باید دنیات بزرگ باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
22:54
قدر مجموعه گل مرغ سحر داند وبس
مغز شما قادر به تشخیص اصوات زیبا نیست همچون کرم خاکی
شما را قارقار کلاغ خوش است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
من خودم طرفدار پر و پا قرص استاد هستم حرفم با ایشون بود تازه ایشون کاری به مجموعه گل نداره چسبیده به ربنای شجریان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
23:24
خیلی پرتی
خیلی
با خوردن سوپ مرغ با سبزیجات تازه ضمن تقویت سیستم دفاعی بدن خود در برابر بیماریهای ویروسی احتمال کشتار جوجه های یک روزه را کمتر کنیم، ا‌گر مرغداران افزایش مصرف مرغ را ببینند به جوجه ها فرصت زندگی میدهند
مستعان چی شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
آمریکا اومد دزدید تکنولوژی به این ظریفی رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
کشورهای پیشرفته در صف انتظار برای خریدش !!!!؟
همچنان التماس و گریه و زاری میکنند !!!!؟
عربستان حکم شلاق را برای محکومین لغو کرد و همچنان حکم گردن زدن و دست بریدن پا برجاست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
خوب اونا اینطوری حساب کردن که شلاق زدن بدتر از گردن زدن است زیرا شلاق بارها تکرار میشود ولی شمشیر فقط یه بار فرود میاد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
احسنت اگر بن سلمان یک کار درست کرده باشه همینه
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
اونا اول شرایط زندگی آبرومند را برا مردمشون فراهم کردند واگر کسی زیاده خواهی کرد از طریق غیر اصولی دست و پایش را هم قطع میکنند
مساجد و مراکز زیارتی را باز میکنید یا نه با روش های خود جوش که همیشه انجام میگیرد باز کنند ها ؟ باز نکنید باز میشه ها ! صبر ما هم اندازه ای داره .اخطار کردم . !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
ما طرفدار باز کردن هستیم چرا که بهتره تندرو ها زودتر بگیرید و رهایی یابیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
به دستور مصباح شما مجاز به هر کاری هستید
گوهر حیر اندیش . در شرایطی قرار داریم که مردم نیاز به شادی و رفاه و آسایش روحی نیاز دارند فکر کنیم . مهم‌نیست که من ممنوع الفعالیت بشوم یا نشوم . باید افرادی را محاکمه کنند که از حریم شخصی مردم سرک میکشند و فیلم پخش میکنند
هاشمی طبا گفت . اگر چه از اینکه گفته میشود فلان فرد و شخص ریاست مجلس باشد و فلان کار سریعا انجام شود ..... این مطلب را میرساند که مجلس آینده هم مجلس قدرتمندی نباشد . ........(دلیلش این هست که اگر اصلاحاتی را میخواهند انجام دهند با سد شکرای نگهبان مواجه خواهند شد . بنابراین در حوزه اقتصاد باید به شرایط اقتصاد مقاومتی برگردنن . یعنی مجلس و دولت بعدی بخاطر اینکه در حوزه سیاسی . دمکراسی و اقتصاد و فرهنگ متفاوت با دیگر کشورها عمل میکند هیچ راهی ندارد که فقط در چهار چوب اقتصاد مقاومتی لوایح و طرح و قانون مصوب کند .....)
تابناک قالتاق ؟ چرا مرورگرهای خارجی و فیلترشکن را جهت دسترسی به سایت محدود و مسدود کردی ؟ وقتی صد تا خطوط قرمز در حوزه سیاسی برای سایت شما و کاربران وجود داره . چرا مرورگر ها را سایت را باز نمیکنند ؟ ها ؟ کار خودت هست یا کار شبکه ارتباطات و .......هست ؟
بنظرم من سلبریتی هایی که قوانین کشور را میشکنند و قوانین پخش فیلم و بخصوص سریال از تلویزیون ایران را میدونند در صورت حرمت شکنی که باعث بشه یک پروژه بزرگ با خطر عدم پخش مواجه بشه....
باید خسارت بدند

صداسیما در موقع قرارداد نوشتن با کارگردان و تهیه کنندگان باید این موارد را در قرارداد مکتوب کنه تا خسارت پخش نشتن گرفته بشه
البته من امیدی ندارم این نظرم پخش بشه
چون سایت تابناک به سمت لائیک بودن داره پیش میره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
افرین این سایت داره به سمت سقوط حرکت می کند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
معلومه تو اسراییل خیلی دوست داری که اخرین روزنه های رسوندن صدای مردم به گوش مسئولان در سایتهای داخلی بسته بشه!!! دستور کار جدید تل اویو نشینها اینطوریه؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
داره از آلبانی نظر میده
صمصام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
بنظرم پرچم آرژانتینه ، اسراییل کجا بود فرانسه نشین؟؟ دقت کن
بنظرم من سلبریتی هایی که قوانین کشور را میشکنند و قوانین پخش فیلم و بخصوص سریال از تلویزیون ایران را میدونند در صورت حرمت شکنی که باعث بشه یک پروژه بزرگ با خطر عدم پخش مواجه بشه....
باید خسارت بدند

صداسیما در موقع قرارداد نوشتن با کارگردان و تهیه کنندگان باید این موارد را در قرارداد مکتوب کنه تا خسارت پخش نشتن گرفته بشه
البته من امیدی ندارم این نظرم پخش بشه
چون سایت تابناک به سمت لائیک بودن داره پیش میره
مستعان چی شد؟
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
اگه مشکوک به بیماری هستی برو تا تست روت انجام بدن. حماقت هم حدی داره
اردشیر زاهدی‌ها فهمیدند ولی خودی‌ها نه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
گربه محض رضای خدا موش نمیگیره
عچهزینه چاپ اکهی از جیب ملت بوده نه از حسب خودش
اصلا کی هست اقای مصطفی هاشمی‌طبا !
هر سه ماه یکبار نطر میده
کی نظر شما رو میخواد؟
آیا اینجا هم کسی امکان دارد آزادانه نظرش را حتی در ستون آگهی ها چاپ کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
اینجا در ستون آگهی ها فروش کلیه و پیش فروش جنین بچه آزاده
اقای زاهدی در سالهای اخر عمر خود با تمجید از سردار سلیمانی و تلاش برای جلوگیری از جنگی ویرانگر میان امریکا و ایران عشق خود را به وطن ابزار میکند او باید در امنیت کامل به ایران دعوت شود او باید ببیند ایران در بحث درمان و عمران و صنعت که توسط متخصصان ایرانی اداره میشوند چقدر پیشرفت داشته است
خیلی جالبه سازمانی که درجای همه جای مملکت از محیط زیست تا سیاست خارجی وفرستادن موشک ماهواره بر قدرت اساسی داره پس باید از پس مافیای خودرو ساز هم بر بیاد
تتلو باید بخاطر افساد فی الارض اعدام شود
پاسخ ها
ربز بين
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
بابا بيخيال شما كه ميخواهيد همه رو ارشاد كنيد !!! مگه جند سالته ..
ته یک قنات خشک توی تاریکی که فقط یه چراغ موشی اونو روشن میکنه جاشو میندازه که بخوابه تازه از بیرون اومده سرازیر شده توی این قنات بقیه مورچه ها رفتن تو قناتای دیگه مهناز اسمشه 29 ساله هر چند دیگه یادش نمیاد چند سالشه مهناز دختر 29 ساله درهم شکسته داره عادت میکنه به زندگی مورچه ای با رویاهای بچگیش خواب میره
اینهمه اصرار مقامات ایران برای گرفتن وام قاعدتا با توجه به اقداماتشان که نهایتا به یک وام یک میلیونی ختم شد نشان می دهد این وام برای مردم نیست و پشت پرده های دیگری دارد
در زمان روحانی خیلی ی از پست های کشوری در دست افراد احمدی نژاد باقی ماندند ،حال از نفوذ هوادارانش نباید متعجب شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
همون طور که در زمان احمدی نژاد پست های مهمی دست افراد اصلاح طلبان بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
زمان احمدی نژاد اومدند همه مدیران حتی مدیر مدرسه رو هم تغییر دادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
ناشناس ۰۰:۱۶ تا ابدارچی ادارات که تو طیف دوستان نبودن عوض شدن بعد میگی پست مهم .فقط یکی رو نام ببر تا ما هم یادمون بیاد
آقای هاشمی طبا قرار نیست شما ها تا سیصد سال همینطور نظریه بدین برو بابا استراحت کن شما ها خودتان به اندازه کافی به صنعت و ورزش این مملکت گند زدید
به کره شمالی میشه گفت جامعه بی فرهنگ. نه اینکه این حرف بدی باشه. جامعه ای که فقط روی یه بیس اقتصادی سوار شده ولی رویه فرهنگی نداره. مثل دند.ونی که ایمپلنت رو گذاشتن ولی روکش نداره. جویدن غذا ممکنه ولی سخته. زندگی در جامعه بی فرهنگ ولی اقتصادی کره شمالی هم ممکن ولی سخته. من حاضرم اونجا زندگی کنم فقط اگه بذارن سالی یه بار یک ساعت بیام تو میدون پیونگ یانگ هر چی از دهنم در میاد به تمام مسئولین کره شمالی از بگم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
این کامنت رو سانسور کردی بابا داریم درباره کره شمالی حرف میزنیم
ترامپ خیلی سعی کرد به کیم بگه برای من مهم نیست سیستم سیاسی کره شمالی چی هست. مهم نیست مثل کره جنوبی دموکراسی داری یا نه فقط بیا مثل چین باش دیکتاتوری باش ولی بذار تحریم ها رو برداریم. بذار کارگران رو آزاد کنیم. البته عجیب نیست ترامپ به عنوان یه سرمایه دار سالم بیشتر اهمیت کارگران رو میفهمه تا کیم که به زندگی رانتی عادت کرده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
کشورهای که اداره کشور در حوزه سیاسی با دمکراسی و در حوزه سیاست خارجی حسن همجواری و در حوزه اقتصادی بر حسب مبانی علوم اقتصادی اداره نشود نه کارگر رفاه دارد نه مردم . بنامعدالت اقتصادی و اجرای عدالت دمار مردم را در میارن . در صورتی عدالت دست یافتنی نیست . عدالت و ازادی در حدود ۵۰ درصد فقط در ممالک دمکراسی واقعی دارد محقق میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
22:44 برای سیاستمدارها مردم همان کارگران هستند اصولا مردمی که کارگر نباشند وجود خارجی ندارند
بازهم گلی به جمال زاهدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
به این راحتی قبول کردی که زاهدی حرف راست گفته ....نه داداش ایشان بخاطر این حرف را زد که اگر روزی فوت کرد بتواند بعد از مرگ حداقل در ایران دفن بشه یا قبل از مردم به ایران بیاد .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
همین که دفن درایران واسش مهمه خودش خیلیه
خانم گوهر خیراندیش به عنوان یه هنرمند دو ویژگی هنری داره که یکیش به ما مربوط میشه و یکی هم اصولا به ما مربوط نمیشه. اون چیزی که به ما مربوطه هنر بازیگری ایشونه ولی هنر رقص و اینکه رقصیده یا نرقصیده این به خودش مربوطه. ایشون یه هنرمند قدیمی مثل هنرمندای دو.زاری امروز نیست که فقط از روی زیبایی ظاهری به اینجا رسیده باشه. ولی باید ازش پرسید چرا حاضر شده در سریالی بازی کنه که حتما پر از بدآموزی اعصاب خوردی و جنگ اعصاب زن و شوهری و موذی گری و بدجنسی و خباثت است.
خخخخه
چقدر هم ادای ادم خوبه در می اورد این خانم بازیگر
کاش محدویت ها همچنان سفت و سخت باقی بمانند کرونا بسرعت در حال گسترس‌است و همه شهرها دوباره در حال نزدیک شدن به پیک هستند
کشور امریکا الخصوص جمهوریخواهان و ایران الخصوص تندروها سخت مشتاق جنک هستند ، امریکا برای غارت ثروتهای کشورهای منطقه ،، زیرا اقتصاد هردو کشور ورشکسته است و توان ماندگاری پسا کرونا ویروس را ندارند ؟،،تنها برتری اقتصادی امریکا اینست که پولش یک ارز جهانی میباشد والا خیلی پیشتر ، ورشکسته بود ؟،،و دیگر اینکه اقتصاد ایران هم جزیره ای میباشد و از طلاتمات اقتصاد جهانی تاثیر پذیر نیست ؟،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
چون نه مذاکره و نه صلحی در میان نیست . پس بهتره هر چه زودتر جنگ را شروع کنند . چون جنگ مثل کرونا خیلی معایب و محاسنی هم دارد . جنگ هم معایب و محاسنی دارد ‌ این خط و نشان کشیدن دو طرف روزی تمام میشود . منتها بستگی به این دارد که طرف سومی دست به خطای استراتزیک بزند و به گردن طرف اول ودوم بندازد .
احمدی نژاد تشنه قدرت و شیفته دیده شدن است ولی دیگر باید آرزوهایش را با خود ببرد!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
آرزوهای دوستان شما که مدت هاست به همون جا رفته
یادم هست در سریال معمای شاه به این‌مطلب اشاره شده بود که شاه قبل از انقلاب از کشورهای غربی درخواست وام کرده بود و در این سریال از قول و سخن یکی از روحانیون به شاه گفت که چرا کشور اینهمه ثروت دارد دست نیاز بسمت اجنبی دراز میکند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
شاه وقتی درآمدهای نفتی زیاد شد به انگلیس وام هم میداد به قول یک استاد تاریخ همین پول نفت شاه را مست کرد البته من با این حرف مخالفم ولی پول نفت خیلی او را تحت تاثیر قرار داده بود
درب مساجد و حسینه ها و ..را باز کنید ......
پاسخ ها
ريز بين
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
بابا جون بشين سرجات !!!!تازه توي مملكت داره بارندگي ميشه ...آرام باش فرزندم ..آرام .
هنوز مستعان کار میکنه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
نمی بینید کرونا داره عقب نشینی می کنه مستعان داره پدر کرونا رو در میاره
درود بر احمدی نژاد و یاران و همفکرانش که باید دانست اینده از آن احمدی نژادی هاست
پاسخ ها
کوروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
لیاقت شماها همان احمدی نژاد و روحانیست . . هنوز نفهمیدی که مجلس از طریق احزاب میتونه کشور را نجات بده . هنوز نمیدونی که دولت نمیتونه کشور را نجات بده . دمکراسی کشور را به امنیت میرسونه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
. محمود واعظی رییس دفتر رییس‌جمهور در توییتی نوشت: رمضان الکریم فرصتی مغتنم برای همبستگی امت اسلامی و توسعه همکاری‌ها برای غلبه بر دشمن مشترک این روز‌های بشریت، یعنی ویروس کروناست
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
ما خواهان رفع تبعیض و برابری اجتماعی هستیم که اینکار فقط با احمدی نژاد انجام خواهد شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
کاش نفت نداشتیم که این دوستان در جناح های مختلف ،هر از چند گاه فیلشان یاد هندوستان(منظور خدمت به کشور و دین و جهان )نیفتد
علی دایی قهرمان و اسطوره ملی و خانم خیراندیش هنرمند محبوب مردم هستند هر کی نمیتونه ببینه ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
ایران ما با همین افراد ایران هست . مردم هنرمندان را بهتر از سیاسیون دوست دارند .
به این راحتی جوانان ................فراموش شدند.. ..‌چه زود همه چیز فراموش میشود .
علم و دمکراسی با دین سازگاری دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
علامت سئوالش فراموش شده."؟
منابع خبری از مرگ رهبر جوان کره شمالی خبر میدهند که پزشکان چینی هم نتوانستند این رهبر جوان را از مرگ نجات دهند .
امام جماعت هرات دیروز گفت که هر کسی در نماز جمعه شرکت کند و بمیرد شهید محسوب میشود
پاسخ ها
ريز بين
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
بنده خدا آخه حرف ديگه اي نداره كه بگه .
آقای احمدی‌نژاد از لیستی یا کسی حمایت نمی‌کنند اما رویکرد تحریمی ندارند فقط می‌گویند به اسم ما کسی وارد مجلس نشود. این هم که لیستی ارایه نمی‌کنند به این دلیل است که معترضند که چرا این تفکر را رد صلاحیت می‌کنند. ما معتقدیم هر ایرانی حق دارد وارد عرصه انتخابات شود؛ چه اصولگرا باشد، چه پایداری باشد، ‌چه اصلاح‌طلب باشد، چه جبهه ملی باشد، چه نهضت آزادی باشد و ... هر ایرانی با هر تفکری زمانی که در ایران است، باید در قانونگذاری نقش داشته ‌باشد پس باید فضا را برای ورود همه افکار باز کرد اما امسال تنها فضا برای اصولگرایان باز شده است.
امیررضا واعظ آشتیانی یکی از همین افراد است. او در گفت‌وگویی با «آزادی» گفت: «مردم به واسطه مشکلات اقتصادی، به اندازه کافی در دولت یازدهم و دوازدهم و مجلس دهم سختی را تحمل کرده‌اند پس اگر این دوره مردم به گروهی تحت عنوان انقلابیون، اصولگرایان یا هر نامی که بر آن بگذارند؛ رای دادند
اون موسسه ای که اعلام کرده دود سیگار ممکنه کرونا را منتقل کنه ؟!زجمت بکشه اول ثابت کنه که ویروس کرونا سبک تر از دود سیگاره و هر احتمالی را غیر علمی اعلام نکنه؟!اگه اینجور بود که الان باید همه کرونایی شده باشند و از طریق هوا هم براحتی منتقل می شد در صورتی که تاکنون این موضوع ثابت نشده و حتی رد هم شده است.
مشکل ما دورویی هست وگرنه همه بازاری و استاد دانشگاه تا هنرپیشه بچه هاشون رو میفرستند خارج ولی همه در ظاهر به هم که میرسند دستمال آب میکشند . این خانوم عکسهای ایرانش صد ساله بنظر میاد ولی وقتی میره پیش ابی 18 ساله بنظر میاد!! یارو حاجی میلیاردره کت شلوار کهنه گل و گشاد توی ایران داره میری دبی میبینی لباس مد روز رنگای آلاپلنگی پوشیده با یه حاج خانومه ساخته پاخته داره تفریحات میکنه!!
اردشیر زاهدی همیشه آدم وفاداری بوده اینو میشه از وفاداریش به شاه سابق متوجه شد ایشان تفکرش اینه که مخالفتش دلیل نمیشه به کلیت ایران خیانت کنه،
اییییییییییییییییییییییی خدا به این مردم کمی عقل بده ......به من هم یک گونی پول
بورس یعنی اشتغال شفافیت کار رشد پیشرفت همه از بورس حمایت میکنیم فقط سهم اولی بخری ده میلیون بخری سال آینده حداقل دوبرابر میشه . توی بازار 90درصد کفش کشور داخلی شده لباس داخلی پارچه داخلی لوازم برقی داخلی اینها همه یعنی رشد کشور گول دلالان بازارمکاره طلا وارز رو نخوریم من بهمن ماه 40تومن گذاشتم الان شده65 تومن بانک به من ماهی 600تومن میداد
احمدی‌نژاداگر بود این بیماری را تا حالا کنترل کرده بود اما حیف چماق سلبریتی های یی غم را مردم ساده لوح باید بخورند
اردشیر خان زاهدی بسیار مشتاق هستند که جنازهه شان در ایران دفن گردد با توجه به سنشان و لب گور بودنشان که این علاقمندی را هم چندین بار اعلام کرده اند...
یکی از ادعاهای جمهوری اسلامی در مخافت با آمریکا،انجام کودتای 28 مرداد هست،که مرتب بهش اشاره میکنن.و اردشیر زاهدی هم عامل آمریما در این کودتا بوده.اونوقت مسئولین جمهوری اسلامی چطور با این فرد از در مهر همنوایی برمیآیند؟
هر کسی ایرانیت و ملیت ایرانی و اریایی و علی دایی و خیر اندیش و کوروش را قبول نداره میتونه از ایران بره .
اردشیر زاهدی نمودی از یک وطن پرست واقعی است و سلطنت طلبهای بیچاره که انتظار ربع پهلوی رو میکشن که شلوارشو نمیتونه به تنهایی بالا بکشه نمودی از درماندگی و دریوزگی
یا خبر را منتشر نکنید و یا همه را منتشر کنید. نوشته اردشیر زاهدی که به قول شما هزینه زیادی هم دارد فقط اشاره به همان یکی دو عبارته؟
مواضع میهن پرستانه اردشیر زاهدی را باید ستود، آقای زاهدی نزدیک ب یک قرن از عمرش میگذرد از تابناک میخواهم مصاحبه ای با این وطن پرست ترتیب بدهد قبل از اینکه ایشان از دنیا بروند. انصافا مواضع شجاعانه ایشان در کشور دشمن ایران ستودنی است، از یاد نبریم اردشیر زاهدی با این حرف‌ها مزدوران زیادی در خارج را دشمن خود نموده
شما به میل خودتون کامنت ها رو می ذارید. بنده اعتراض دارم!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار