بازدید 57516
هزار و نهصد و نود و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

هجوم مسافران به گیلان و شیوع دوباره کرونا / ماجرای شرط بندی به ازای هر لایو اینستاگرامی! / توصیه معاون قوانین مجلس به کدخدایی / عبور ماهواره سپاه از فراز سرزمین‎های اشغالی / کیهان: گوهر خیراندیش باید محاکمه شود

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: پاسخ نمکی به ادعای وزیر بهداشت ‏آمریکا / زاکانی: پیش نویس برنامه تحول مجلس با همکاری جمعی از منتخبین تهیه شده است / چرا سود سپرده‌های بانکی کاهش یافت؟ و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۷۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵ 23 April 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
دستور فرمانده کل سپاه درباره هدف قرار دادن شناور یا واحد جنگی آمریکایی

فرمانده کل سپاه گفت: به آمریکایی‌ها اعلام می‌کنیم در دفاع از امنیت ملی، مرز‌های آبی و منافع دریایی مان کاملاً مصصم و جدی هستیم و هر اقدامی با پاسخ قاطع، موثر و سریع ما مواجه خواهد شد. سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز در بازید از منطقه نازعات و جزایر تنب بزرگ، تنب کوچک و بوموسی با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره چند منظوره نور اظهار داشت: پیام پرتاب این ماهواره به فضا و موفقیت آن این است که ما در توسعه قلمرو قدرت دفاعی خود در زمین، دریا و فضا مصمم بوده، هرگز متوقف نمی‌شویم و هر روز تولد جدیدی از قدرت‌های پیشرفته در سپاه صورت خواهد گرفت. او گفت: به یگان‌های دریایی خود دستور داده ایم، اگر شناور یا واحد جنگی از نیرو‌های تروریست آمریکا بخواهد امنیت کشتی‌های غیرجنگی یا شناور‌های رزمی ما را تهدید کند، آن شناور یا واحد را هدف قرار دهند.

کیهان: گوهر خیراندیش باید محاکمه شود

کیهان نوشت: مدیران رسانه ملی تا کنون از اعلام وضعیت نمایش این سریال برای ماه مبارک رمضان خودداری کرده‌اند، اما با توجه به رفتار غیرحرفه‌ای بازیگر این مجموعه (گوهر خیراندیش) پخش آن در ماه مبارک رمضان دور از انتظار به‌ نظر می‌رسد. سریال زیرخاکی که با حمایت سیمافیلم تهیه شده، داستان خود را در بستر تاریخ معاصر کشورمان پیش از انقلاب اسلامی ایران جلو می‌برد. یکی از بازیگران این مجموعه پس از اتمام نوبت‌های فیلم‌برداری‌اش بر خلاف تعهد قانونی خود با اقدامات هنجارشکنانه در خارج از کشور تیم سازنده و سرمایه‌گذار «زیرخاکی» را با مشکل مواجه کرده تا جایی که اکنون امکان حذف این سریال از برنامه پخش ماه مبارک رمضان وجود دارد. بدین ترتیب زحمات شبانه‌روزی عوامل پرتعداد این مجموعه به دلیل منافع شخصی این بازیگر بر باد رفته است. گفتنی است طبق قرارداد سیمافیلم با سازندگان آثار، حق شکایت از اقدامات خودسرانه و غیرقانونی عوامل سازنده به رسمیت شناخته‌ شده و جا دارد تا رسانه ملی و متعاقبا سیمافیلم با پیگیری حقوقی نسبت به ضرر و زیانی که از رهگذر اقدام خودخواهانه یک بازیگر متوجه بیت‌المال شده اعلام شکایت کنند.

واکنش شورای نگهبان به ماجرای عدم اعلام دلیل رد صلاحیت

در پی اظهارات چند نماینده مجلس علیه شورای نگهبان روابط عمومی این نهاد اطلاعیه‌ای صادر کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، متن اطلاعیه به شرح زیر است: روز گذشته در جریان بررسی یکی از طرح‌های مجلس شورای اسلامی، اظهارات نادرستی از سوی چند تن از نمایندگان محترم مطرح شد که جای تاسف دارد. شورای نگهبان همان طور که پیش از این اعلام کرده بود، دلایل رد صلاحیت نمایندگان را در جلسات حضوری به آنان اعلام و پاسخ‌ها و دفاعیات آنان را نیز شنیده بود و نهایتا بر مبنای اسناد متقن و دلایل روشن قضاوت کرده است. برخی نمایندگان که به خلاف مدعی عدم اعلام دلیل رد صلاحیت و یا عدم پاسخگویی به ایشان شده‌اند با چندین تن از اعضای شورای نگهبان ملاقات داشته و دلایل رد صلاحیتشان حضوری و در جلسات چهار ساعته بحث و بررسی شده است.
 
لازم به ذکر است اعضای شورای نگهبان در راستای انجام وظایف قانونی خویش، همواره تعامل با نمایندگان محترم و حضور در کمیسیون‌های تخصصی مجلس برای بررسی مصوبات را سرلوحه خود قرار داده‌اند؛ بنابراین، توقع اینکه اعضای شورای نگهبان که به واسطه رای نمایندگان محترم انتخاب می‌شوند از وظایف قانونی عدول کرده و وامدار آنان باشند، خلاف موازین قانونی و حق الناس است. شورای نگهبان مجددا اعلام می‌دارد، رد صلاحیت نمایندگان با تکیه بر گزارش‌ها و مستندات مراجع قانونی انجام شده است.
 
طیبه سیاوشی: مردم از سر اختیار برنامه‌های تلویزیون را تماشا نمی‌کنند

با توجه به اوضاع پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کووید ۱۹، تمامی جامعه جهانی دچار تغییراتی شده‌اند که جامعه ما به ویژه اهالی فرهنگ و هنر نیز از این امر مستثنا نیستند. البته که پیش از این ماجرا نیز، گیشه سینما و تئاتر و وضعیت میزان مخاطبین کتاب و کتابخوانی و موسیقی تاسف‌بار بود که شیوع بیماری کرونا این وضعیت رکود در عرصه هنر را دو چندان نمود. صدا و سیما در این ایام که مردم قرنطینه بودند، برنامه‌های سرگرم کننده‌ای به نمایش نمی‌گذاشت و جدول پخش این نوع برنامه‌ها خالی بود. من بار‌ها گفته ام که مردم از سر اختیار برنامه‌های تلویزیون را برای تماشا انتخاب نکردند و انتخاب آنان از سر اجبار بود. حتی سریال‌هایی که پخش شد هم خیلی جذاب نبود.متاسفانه علی‌رغم بودجه کلانی که از جیب مردم به صدا و سیما اختصاص داده می‌شود، این رسانه به تعهدات خود نسبت به مردم عمل نمی‌کند. اما خدماتی که جهت آموزش از شبکه آموزش پخش می‌شود بد نیست.
 
چرا سود سپرده‌های بانکی کاهش یافت؟

توضیحات رئیس سازمان امور مالیاتی درباره کاهش سود سپرده‌های بانکی: سیستم بانکی به هر دلیل سود‌های سپرده بیشتر از ۱۵ درصد را پرداخت و دریافت می‌کردند که سازمان امور مالیاتی برای تامین هدف شورای پول و اعتبار و استفاده از ابزار مالیاتی برای اعمال قانون، سود سپرده‌های بالاتر از ۱۵ درصد که بانک‌ها دریافت کرده بودند، راه به عنوان هزینه قبول مالیاتی نپذیرفت و نخواهد نپذیرفت. زمانی که نرخ واقعی سود سپرده بانکی از میزان تورم بیشتر باشد، نه تنها چیزی عاید سپرده‌گذاران نمی‌شود، بلکه مبلغی هم پرداخت می‌کنند. اخذ مالیات بر سود سپرده‌های بانکی زمانی موضوعیت دارد که سود سپرده‌ها مثبت باشد. اما وقتی که اکنون نرخ واقعی سود سپرده‌ها منفی است، مالیات بر سود سپرده‌های بانکی موضوعیت ندارد و این سازمان برنامه‌ای در این زمینه ندارد. اکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا، اجرای تمام تکالیف مالیاتی را چند ماهی به تعویق انداخته‌ایم و حتی ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی را برای مشاغل به جای خردادماه، تیرماه را پیشنهاد دادیم و در شورای عالی هماهنگی اقتصادی هم این موضوع تایید شده است و بنابراین، الزام مشاغل به استفاده از کارتخوان که قرار بود فروردین ماه عملیاتی شود، به شهریور ماه سال جاری منتقل می‌شود.
 
فروش حیوانات وحشی در چین ممنوع است

سخنگوی وزارت خارجه چین: در چین بازار به اصطلاح خیس فروش حیوانات وحشی وجود ندارد و فروش حیوانات وحشی در این کشور ممنوع است. آنچه در چین وجود دارد بازار فروش محصولات کشاورزی، مرغ زنده و آبزی است که در آن‌ها محصولاتی، چون گوشت، ماهی، سبزیجات و آبزی فروخته می‌شود در معدودی از این بازار‌ها مرغ زنده هم فروخته می‌شود. / ایرنا
 
عبور ماهواره سپاه از فراز سرزمین‎های اشغالی

طبق تصاویری که برخی سایت‌ها و تحلیلگران خارجی منتشر کردند، ماهواره نظامی ایران با نام نور، که دیروز به فضا پرتاب شد لااقل یک بار از روی سرزمین‎های اشغالی عبور کرده است. این ماهواره هر نود دقیقه یک بار یک دور دور کره زمین می ‎زند. /تسنیم

زاکانی: پیش نویس برنامه تحول مجلس با همکاری جمعی از منتخبین تهیه شده است
 
منتخب مردم قم در مجلس یازدهم گفت: پیش نویس برنامه تحول مجلس شورای اسلامی با همکاری جمعی از منتخبین مردم تهیه شده است. علیرضا زاکانی منتخب مردم قم در مجلس یازدهم در جمع خبرنگاران گفت: پیش نویس برنامه تحول مجلس شورای اسلامی با همکاری جمعی از منتخبین مردم تهیه شده است که پس از ارسال و کسب نظر از همه نمایندگان منتخب سراسر کشور منتشر خواهد شد. زاکانی در بیان ضرورت نگارش برنامه تحول تاکید کرد: مجلس به عنوان جایگاه قانونی اش در رأس امور است، مگر مجلسیان درک درستی از این جایگاه نداشته باشند و خود را در رأس امور ندانند یا نخواهند. متأسفانه مجالس گذشته جز در مقاطع کوتاهی اینچنین بوده اند و مجلس دهم در میان آن‌ها ضعیف‌ترین و دورترین از جایگاه حقیقی خود بوده است. این ضعف بیش از آنکه به نمایندگان مجلس مرتبط باشد، به فقدان رویکرد‌های انقلابی، نداشتن برنامه‌های مشخص و نقایص و معایب ساختار مدیریتی، روش و مدل اداره مجلس مربوط است که امروز تحول در آن برای تغییر وضع مردم، حکومت و جریان انقلابی ضرورتی انکارناپذیر قلمداد می‌شود. زاکانی تصریح کرد: این برنامه با بررسی نظام مسائل ملی و آسیب شناسی مجالس گذشته و با نگاهی تحول گرا نسبت به آینده در گام دوم انقلاب اسلامی و براساس جایگاه مجلس شورای اسلامی تنظیم شده و رویکرد اصلی آن حل مشکلات مردم و تسریع در پیشرفت کشور است. منتخب مردم قم در مجلس یازدهم با بیان اینکه از روز گذشته ارسال پیش نویس به منتخبین آغاز شده است، تاکید کرد: با آسیب شناسی مجالس گذشته و مراجعه به موشکافی انجام شده در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در می‌یابیم که اصلاح برخی ریل گذاری‌های گذشته در ساختار داخلی مجلس، کمک به اصلاحات ساختاری در نظام اجرایی و قضائی کشور، اصلاح ساختار بودجه نویسی و تنظیم برنامه‌های بلند مدت پیشرفت کشور، نظارت بر اجرای اصول بر زمین مانده قانون اساسی به ویژه در زمینه توسعه همه جانبه عدالت با توجه به موارد مندرج در سیاست‌های ۳۵ گانه ابلاغی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از کلیدی‌ترین مأموریت‌های بر دوش مجلس آینده خواهد بود.
 
توصیه معاون قوانین مجلس به کدخدایی

میرمحمد صادقی با اشاره به واکنش‌های تند سخنگوی شورای نگهبان به برخی اقدامات نمایندگان مجلس، اظهار کرد: گاهی برخی واکنش‌ها ناشی از اصرار خبرنگاران برای توضیح است، اما اگر چنین نباشد و ایشان به خودی خود اظهار نظری داشته باشند، بهتر است صبر کنند و نظر خود را در جریان قانونی ابراز کنند. وی افزود: برخورد‌های تند با تصمیمات مجلس علاوه بر اینکه فضای سیاسی و اجتماعی را متشنج می‌کند، باعث می‌شود بدبینی‌هایی نسبت به نهاد‌های قانونی کشور در اذهان عمومی ایجاد کند.معاون قوانین مجلس درخصوص نحوه تعامل شورای نگهبان با مجلس دهم در چهار سال گذشته، گفت: هرچند مساله خاص و ویژه‌ای به وجود نیامد، مشکلی که در ماه‌های اخیر وجود داشت، مطرح شدن بحث سیاست‌های کلی نظام و نظر هیات نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام بود که آن‌ها حتی بدون رعایت قانونی نظراتی درباره مغایرت مصوبات مجلس با سیاست‌های کلی می‌دادند و شورای نگهبان هم با یک نامه عینا آن مساله را تکرار می‌کرد و این موضوع باعث تضعیف نقش مجلس می‌شد.

پاسخ نمکی به ادعای وزیر بهداشت ‏آمریکا
 
سعید نمکی، وزیر بهداشت کشورمان، در حساب توییتری خود در رابطه با اظهارات وزیر بهداشت آمریکا نوشت: «امروز وزیر بهداشت آمریکا در نشست سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد، حاضر است برای مقابله با کرونا به ایران کمک کند.همانطور که در نشست وزرای بهداشت عضو سازمان جهانی بهداشت نیز در مقابل این ادعای پوچ و واهی اعلام کردیم: در مقابله با کرونا امروز جمهوری اسلامی ایران با لطف پروردگار و همیاری مردم و مسئولان و مشارکت صمیمانه بین بخشی در اوج عزت و سربلندی در حال تسلط بر بیماری است.ایران عزیز ما حاضر است به مردم گرفتار آمریکا برای نجات از درماندگی دولتشان برای برون‌رفت از شرایط سهمگین کنونی کمک کند».
 
چرا وام برخی خانوار‌ها واریز نشد؟

بانک مرکزی: امکان واریز تعداد ۴۰ هزار و ۵۰۰ فقره از تسهیلات مذکور نیز به دلایلی از جمله مسدودی حساب، شماره حساب اشتباه، عدم سازگاری شماره حساب با کد ملی ارسالی، نامعتبر بودن اطلاعات معرفی شده و سایر خطا‌ها میسر نشده است. طبیعی است برخی از این موارد در هفته آتی با همکاری سازمان هدفمندسازی یارانه رفع می‌شود. /تسنیم
 
ماجرای شرط بندی به ازای هر لایو اینستاگرامی!

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی: یک سال پیش خواننده رپ پرطرفدار داخلی گفت: مدیران یک سایت بزرگ شرط بندی (Bet) در ترکیه سناریویی پیشنهاد کردند که به ازای هر لایو اینستاگرامی با چهره‌های شاخص اینستا ۲۰۰ هزار دلار میدهند! عدد سرسام آور بود و مشکوک. زیر بار نرفت، ولی آن سناریو از دو ماه پیش استارت خورده. تتلو، احلام، تهی، ساشا سبحانی، وحید خزایی، دنیا جهانبخت و... حالا بازیگران این سناریو شده اند و دوماهه سناریو به نتیجه رسیده و حسابی داغ شده تا بازار این آژانس‌های شرط بندی داغ شود. پول‌های بی زبان سرازیر شده به حساب این آژانس و برادران امیرشقاقی (مافیا‌های شرط بندی ایرانی)آرام آرام سر و کله چهره‌های داخلی در این لایو‌ها پیدا می‌شود. جنجال سازی‌های مختلف با تیتر‌های زرد درشت. از فوتبالیست‌ها تا بازیگران و حتی خواننده ها! سناریو به مراحل جدی‌ترش رسیده. تیر خلاص به ذهن مخاطب داخلی برای ایجاد هیجان و هجوم به این سایت‌های شرط بندی.
 
هجوم مسافران به گیلان و شیوع دوباره کرونا

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان: در روز‌های اخیر شاهد حجم ورود بسیار زیادی از مسافران به استان گیلان بودیم که این امر به‌ویژه در شرایط کنونی نگران‌کننده است. تداوم افزایش مسافرت‌ها موجب افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا شده از طرفی شیوع کرونا در بین اعضای خانواده‌ها زنگ خطر را به صدا درآورده است. /تسنیم
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۳
در انتظار بررسی: ۳۹
انتشار یافته: ۱۷۲
كيهان ! اين بنده خدا ها حداقل باعث شادي وانبساط خاطر مردم ميشوند .
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
کرونا به کیهان نرسیده هنوز؟؟ عجب گیری کردیم ها!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
مطمئنا بنده خدا هستند نه بنده پول:
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
از نطر کیهان به عیر از یک اقلیت زیر یک میلیون نفر !؟ که شریعتمداری و کیهان
قبولشان دارد و مشکلی ندارند !؟
بقیه یا باید زندانی شوند
یا تبعید شوند
یا شلاق بخورند
یا اعدام در ملا ء عام گردند
تا عبرت برای ، چه کسانی شود !!؟؟؟؟
را فقط خود شریعتمداری میداند و بس !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
کیهان اونموقع که آقای احمدی نژاد مادر چاوز رو بغل کرد کجا بود
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
این کارمند مسئول کامنتها در تابناک مگه رفته خرخصی استعلاجی ؟؟؟؟؟
چرا هرچی کامنت مینویسیم منتشر نمیکنه ؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
14:15
بهتره خودتو به اون راه نزنی
در بحبوحه ذوق زدگی سیاسمتداران داخلی و صدا سیمای میلی از سقوط بی سابقه قیمت نفت و بحران اقتصادی غرب، کاش این نکته فراموش نشود که یکی از عوامل اصلی بازدارنده ترامپ از حمله نظامی به ایران افزایش قیمت نفت به صورت افسار گریخته و کنترل نشده بود، پس یکی از راه های افزایش نسبی و کنترل شده قیمت نفت و خروج از بحران فعلی برای شخصیت دمدمی مزاجی مثل ترامپ میتواند ایجاد یک درگیری محدود نظامی با ایران باشد، پس بهتر است برادران سپاهی در این شرایط کمتر دست به اقدامات تحریک کننده ای مثل پرتاب ماهواره و نزدیک شدن بیش از حد به ناوهای آمریکایی و تهدیدهای پوچ و توخالی بزنند، چرا که جز تحریم و تهدید امنیت کشور و بدبختی هر چه بیشتر مردم چیزی عاید کشور نخواهد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
تحلیل ابکی به درد خودت میخورد
ناشناس
| Australia |
۰۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
حالا چه در دفاع از منافع دریایی شعار دادند! اونم وقتی که دریا رو دادن دست چینی ها جارو کنن!
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
جوابت قبلا تو بیانیه سپاه داده شده، اونا مثل کاتیوشاپرانی خودشون تو عراق و نسبت دادن ان به حشد الشعبی عمدا سر راه قایق و شناورهای ایرانی قرار میگیرن که فضاسازی جدید کنن با حمله به قایقها وقتی ناوگان دریاییشون هدف قرار بگیره دیگهنمیتونن بگن سامانه دفاعی نداشتیم یا سربازا بردیم تو پناگاه.
در ضمن مگه قراره برا پرتاب ماهواره از امریکا اجازه بگیرن؟ اصلا چه ربطی به امریکا داره که نظر بده؟ چطور چین، روسیه ، ترکیه و ... احساس خطر نمیکنن
که بیان محکوم کنن؟
هر چیزی که ایران تولید میکنه قبلا امریکا تولید کرده و اتفاقا در جهت ترور و کشتن غیرنظامیها استفاده کرده.
امریکا ناوگان هوائی و دریاییش به کشور خودش برگردونه اگه کسی مزاحمشون شد اونوقت قر قر کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
نقل این حرف‌ها نیست. هر چه شما بیشتر عقب بنشینید، آنها بیشتر جلو خواهند آمد. خیال خامی است اگر فکر کنیم چنانچه ماهواره به فضا ارسال نشود یا دو تا قایق در خلیج فارس خودی نشان دهند، آنها اقدامی نخواهند کرد و دست از سر ما بر خواهند داشت.این نکته را فراموش نکنیم که اگر اینها احساس کنند تهدیداتشان مثمر ثمر واقع شده، هر روز ادعای جدیدی را مطرح خواند کرد
و هر روز محدودیت‌های بیشتری را درخواست خواهند نمود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
با سلام، خدا یه قداری عزتو درک سیاسی دهد باز هم میگید تهدبد تو خالی و پوچ، شک نکن یه قدم عقب بریمو کوتاه بیام ده قدم جلو می ابند. اکر مبتوانیتند حمله کنند یا ضربه برنند لحظه ای درنگ نمی کردند.شک دارید به این واقعیت انکارناپذیر!!!؟
1 ریال عربستان =43000 ریال ایران!!!!!! عربستان غیر از نفت که ما هم انرا داریم چه دارد؟
گاز؟نه به اندازه ما!!!!
معادن طلا و الماس؟خیر
کشاورزی؟خیر انکشور بیشتر قسمتهایش شبیه کویر لوت ایران و دمای ان در بیشتر اوقات سال بالای ۴۰ درجه سانتیگراد است
پس لابد عربستان جوانان دانشمند و باهوش و دانا دارد؟پاسخ باز هم منفی است.ضریب هوشی انها با ما تقریبا مساوی است
پل ارتباطی دنیا و قاره هاست؟خیر
پس چرا در انکشور موسوم به گاو شیرده اکثر مردم در رفاه و اسایش بسر میبرند و وقتی به کشورهای دیگر سفر میکنند مانند ریگ پول خرج میکنند و گاهی با ماشینهای که ایرانی معمولی در خواب نمیبیند مثل لکسوس و لامبورگینی شتر و غذای شتر جابجا میکنند و انقدر فقر و دزدی در انکشور کم است که براحتی وقت نماز ،مغازه را با درب باز رها میکنند ؛
نتیجه اینکه گاو بخصوص شیرده اش حیوان بسیار مفیدی است که هم به دیگران شیر میدهد و هم به گوساله خود.
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
کعبه روهم داره که دورش طواف می کنید! اینو ما نداریم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
چند روزقبل رفتم یک یخچال قیمت کنم فروشنده برای تعریف از یخچال خارجی میگفت این ایرانی نیست مونتاژ عربستانه
مونتاژعربستان الان از کالای ایرانی بهتر شده زماتی قرار بود ژاپن
اسلامی بشویم اینها کارگر ایرانی در دنیا تحقیر کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
عربستان را الان باید بزرگترین تاجر و بازرگان دنیا نامید. در این چهل سال که ما در حال نبرد انقلابی با دنیا بودیم با کمک پول نفت عرستان همین پول نفت را در اقتصاد دنیا سرمایه گذاری کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
مردمش در رفاهن ?
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
حکومت قبلی ایران هم گاو شیرده خوبی بود پس چرا جد و ابادت از این امکاناتی که گفتی بهره نبردند که اندکیش ارث به شما برسه؟
به جز مکه و مدینه کدوم شهر عربستان دیدی که میگی همه تو رفاهن؟
اصلا فرض کن ایران روزانه ۱۰ میلیون بشکه نفت بفروشه مگه قراره من و شما تو خونه بخوابیم پول بریزن حسابمون؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
چون مسولان انها ، همزیستی با دنیا را می دانند
و مسولان ما نمی دانند
آنها در فکر تغییر دنیا نیستند
و بیشتر روی ساختن خود و کشورشان کار میکنند
آنها مردم و کشور خودشان را در اولویت اول دارند
کیوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
درود بر شرفت
ناشناس
| Tanzania, United Republic of |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
جمعیت عربستان بسیار کمتر از ایران است و تعداد کسانی که از منافع نفت بهره می برند بسیار کمتر از آن
بخش زیادی از جمعیت عربستان را کارگران افغانی بنگلادشی پاکستانی فیلیپینی و ... تشکیل می دهند که از منافع نفت بهره ای نمی برند. به علاوه این که عربستان سال ها درآمد سرشار خود را صرف خرید سهام بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا کرده است و درآمد هنگفتی نیز از آن دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
افرین کاملا درست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
دمت گرم احسنت
ماهواره چند منظوره اگر در خدمت اقتصاد و مردم باشد به درد میخورد وگرنه اگر فقط ایجاد هزینه اولیه و ثانویه داشته باشد همان به که نباشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
این ظاهرا ماهواره نبوده است ،بلکه آزمایش برد موشک بالستیک بوده است که با سرعتی خارق العاده دور زمین می چرخد
ماهواره برای جمع اوری اطلاعات احتیاج به سرعتی معقول دارد تا بتواند مفید باشد!!
اسماعیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
دقیقا همین تفکر موجب عقب ماندگی کشور ما است. صدها سال قبل وقتی دانشمندان غرب بر روی علوم پایه فعالیت می کردند شعور پادشاهان کشور ما به این نمی‌رسید که این علوم که ارزشی دارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
جالبه بدونیم که طی سالهای گذشته عربستان در بخش نیروگاههای خورشیدی و... که وابستگی اش در سالهای آینده از نفت کمتر بشه سرمایه گذاری بزرگ 500 میلیارد دلاری انجام داده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
ماهواره پایه اقتدار این کشور است، اگر یک عده فهمش را داشته باشند
دکتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
توسعه علوم فضایی مطمیا باش بدرد مردم هم میخوره
اگر هدف از این لایوها سرگرم کردن مردم ایرانه اینها با بیست هزار تومان هم سرگرم میشن چه نیازی به 200 هزار دلار است
کیهان و مشهد از مناطق خودمختار کشور هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
قم یادت رفت
خودشون هم نمیدونن با خودشون چند چندن
یه سریال بی محتوا میسازن
پول مردم رو هدر میدن
یه زنی از اون سریال میره اون سر دنیا تو عروسی دخترش میرقصه
کل اون سریال رو میفرستن هوا
اینا دلشون برای ایران و ایرانی نمیسوزه
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
میتونستن خصوصی تو عروسی دخترشون برقصن و پخش هم نکنن.
مگه قراره هر کاری هر کسی که تو دید عمومه انجام بده بعد بگن دلش خواست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
خرج که از کیسه ایران بود
حاتم طایی شدن آسان بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
چون به این حقیقت تلخ پی می بردن
که ۴۱ سال برای تربیت و تغییر مردم راه اشتباه
را رفته اند و شکست خورده اند !؟
و از اول نباید اینقدر در زندگی خصوصی مردم
دخالت بیجا میکردند
و اکثریت مردم را از خود فراری داده
و هیچ نتیجه ای جز دوری و بیزاری مردم
و دورویی و ریا کاری به جا نمانده است
دست بردارید از اینهمه اشتباه و لجاجت های کودکانه
این حرفهای چیه می نویسین!
مگر مسافر کرونا دارد؟
گیلان پس از تهران آلوده ترین استان است. هر که برود کرونا می گیرد.
البته منکر اثر بی احتیاطی بر گسترش کرونا نیستم
اما اصل مسافر شهرهای غیر کرونایی کرونا را افزایش نمی دهد.
بسیاری از همسایگان گیلان و مازندران از خود این دو استان پاک تر هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
بی تفکر لطفا نظر ندید
حق دارن میان برخی حرفا رو منتشر نمیکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
خب کرونا میگیرن میبرن شهرشان و پخش میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
تو خودت عامل انتشار کورونایی، تو رو باید ممنوع المسافرت کرد.
خوب خدا را شکر صد در صد شکر در بازار فراوان می شود، قیمت مرغ پایین می آید، اجاره خانه ها کم می شود، دوباره در سفره هایمان چشممان به جمال گوشت روشن خواهد گردید، قیمت دلار و سکه هم زمین می خورد و ریال ما چنان قد می کشد که به ماهواره مان می رسد، اختلاص ها پایان می ابد، سوء مدیریت جای خود را به مدیریت جادویی می دهد، چنانکه از برکت آن بیابان های ماه و مریخ هم گلستان شوند، و دیگر نیازی نخواهد بود که سوار لگن هایی به نام پراید و پژو شویم و همه مان در کوتاه زمانی در حیاط خانه هایمان هواپیماهای اختصاصی خواهیم داشت، فقر ریشه کن خواهد شد و کودکانمان، اینده های سرزمینمان، در غم یک لباس نو خودشان را به آتش نخواهند کشید، پرداخت دسترنجمان دیگر سال تا سال عقب نمی افتد و کارمان به جایی نمی کشد که بگوییم دستمزدمان چی شد؟ و در جواب شلاق بخوریم!! غرامت جنگ را از عراق، و حق آبه هیرمند را هم از افغانی ها چند برابر خواهیم گرفت، اعتبار جهانی کشورمان باز خواهد گشت، و زمین خواران را زهر خواهیم خوراند!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
چه خواب خوشی
کیهان: گوهر خیراندیش باید محاکمه شود) اون باید محاکمه بشه ؟ اما منتشر کننده فیلم مجالس خصوصی براحتی بگرده ؟ مشکل از سلایق نانوشته این مملکت است که به مجالس خصوصی مردم هم سرک می کشد چه برسد به اینکه مجلس خصوصی ایشون خارج از کشوره اگر اینکارها ممنوعه همه را قانون کنید تعهد بگیرید بعد طبق انها مدعی بشوید نه اینکه فقط ادای کشورهای ازادی بیان را دربیاورید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
آخه ما چکار به زندگی خصوصی مردم داریم که تازه اون رو دلیل قرار بدیم و یک سریال بسیار پرهزینه را متوقف کنیم؟! آیا در داخل کشور، هزاران نفر از این دینداران ظاهری، بدتر از این کارها نمی‌کنند؟ چرا باید اینهمه در زندگی خصوصی مردم ورود کرد؟ آیا اشاره‌ای هم به قبح کار منتشرکننده این تصاویر کردید؟ اگر پرده‌ها از زندگی خصوصی همه کنار برود، آنوقت معلوم می‌شود، خیلی‌ها اوضاعشان بدتر از این خانم است
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
. چشم.اجازه دهید اول پولهای گمشده را پیدا کنیم
خانم بازيگر در عروسي دخترش شركت كرده بود همين خانمهاي داخل ايران خيلي از ايشان بيشتر در مراسم ازدواج دخترشان انجام ميدن كيهان اطلاع داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
به کسی چه مربوط است ؟
مگر در این ۴۱ سال خواب بودید ،؟
و نمی دانستید ؟
که ۹۰ درصد مردم ، در خانه و زندگی خارج از اداره
نوع کاملا متفاوتی زندگی و معاشرت میکنند ؟
اگر خبر نداشتید که وای بر شما ؟
اگر خبر داشتید ، پس چرا شوکه شده اید ؟
حداقل ۹۰ در صد مردم را دو رو و دوگانه کردید
شما خودتان کردید و این نتیجه رفتار اشتباه خودتان است و چرا قبول نمی کنید ؟
خود مردم با هم ، هیچ مشکلی ندارند
چرا سبک زندگی خودتان را به ۹۰ درصد مردم تحمیل میکنید ،؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
وهمچنین آقایان
بالاخره بفرمایید برای بعد کرونا سرگرمی دیگری بنام جنگ برای ملت. ایران تدارک دیده اید.خدایا ختم به خیر کن
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
می ریم مرحله بعد، شاید اشتباه حدس زدیم دایناسورها!
حرف خانم طیبه سیاوشی یک سخن عقده ای نسبت به تلوزیون است.
الان ماهواره را بسیاری دارند. امکان دیدن فیلم از طریق اینترنت محیا است. اما مردم سریالهایی از تلوزیون را دوست دارند. پایتخت، ن خ، دوپینگ- راز بقا و اخبار و مانند آن را بسیاری با علاقه می بینند.
چرا برخی خود را همه می پندارند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
نه که تو خودت نمی پنداری
تو هم که داری از جانب مردم حرف میزنی
Msh
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
!!! الان فهمیدی کی خودشو همه میپنداره؟
زاکانی: پیش نویس برنامه تحول مجلس با همکاری جمعی از منتخبین تهیه شده است) خدا بفریاد مردم برسه با برنامه ای که امثال شما برای مردم بریزید و اجرا کنید ! رییستون احمدنژاد اولین اقدامش در دوره ریاست جمهوری حذف سازمان برنامه و بودجه بود حالا شما اهل برنامه ریزی شده اید ؟! مزاح میفرمایید!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
تبدیل سازمان به به دو معاونت رو حذف میدونی مشکل از ذهنته ولی جالبه بدونی در دولت محبوب شما ادغام شد و دوباره به دو قسمت تبدیل شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
مجلس قبل به حرف زاکانی مبنی بر تصویب نکردن برجام گوش نکرد ، حداقل در ان سه سال برجامی عده ای از جوانان تونستن ازدواج کنند،افرادی با وام بانکی صاحب خانه شدند، عده ای خودروی خود را تبدیل به احسن کردند. خلاصه اگر ان مجلس تابع نظر زاکانی شده بود این سه سال پر از مشقت اخیر شده بود هفت سال.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
طرح تحول مجلس قطعا طرحی است برای افزایش قدرت حاکمیتشان در برابر مردم ، اینها چون برخاسته از رای اقلیت جامعه هستند یقیناً تمامی تلاششان در
جهت تامین منافع همفکران خود خواهد بود ، خصوصاً که شورای نگهبان را بعنوان پشتوانه خود دارند
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
مجلس که هیچ کشور دودستی تقدیم شما از اول هم بود ولی شاهنامه آخرش خوش است
کیهان تو دردت جای دیگر است. بیت المال بهانه است. وگرنه اگر صحبت از بیت المال باشد. کیهان باید در رویه اش تجدید نظر کند
گوهر خيرانديش چكار كرده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
کارخاصی نکرده در عروسی دخترش در امریکا با لباس پوشیده و سنگین و داشتن حجاب با داماد و دخترش رقصیده اما کیهانی که زیادی ادعای مسلمانی دارد و اگر عیبی بوده نباید عنوان کند دائم سر در کاردیگران دارد ،کیهان خیلی از مزدم نمیدانند چی هست موضوع اما شما همه چی را عیان میکنی درضمن بیت المال خوران را چرا خواستار محاکمه اش نیستی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
در عروسی دخترش که در خارج از کشور بوده شرکت کرده و رقصیده
کلا رقص و شادی و خوشی برای این مردم حرامه
خودمون انتخاب کردیم !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
هیچ ، فقط مثل یک آدم رفتار کرده.
چه کسی کیهان را محاکمه میکند که با تیترهای خودسرانه برای ۸۰ میلیون نفر ایرانی دردسر و دشمن درست کرده و مدام بین مردم در حال نفرت پراکنی است ایشان در این سالها بغیر از هزینه برای کشور چه اورده ای داشته؟ چرا مدام سعی در کوچک کردن دایره خودیها دارد تا در نهایت امر یک اقلیتی جدا از اکثریت جامعه در راس باقی بماند؟ خانم خیر اندیش خارج از ایران با قوانین کشور میزبان خلافی انجام نداده و خلاف کار کسانی است که چهار چشمی مینشینند و فیلمی که اصلا به ایشان ارتباطی ندارد میبینند و سپس انرا تحلیل هم میکنند. خیابان نبوده ای که بگویی ناخود اگاه چشمم به فیلم ایشان افتاد.نشسته ای و نگاه کردی و کار غلطی انجام داده ای!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
خیلی عالی
حیوان وحشی نیاز به فروش ندارد یه فیلمی دیدم چند نفر چینی رفته بودند یه جایی بیرون شهر یه سگی رو گرفتند آتش روشن کردند و سگ رو زنده زنده روی آتش کباب کردند واقعا صحنه دهشتناکی بود یه نفر هم یه سگ گرفته بود زنده زنده تو ماهیتابه سرخ میکرد روی اینا باید فرهنگ سازی بشه حزب کمونیست فقط کارگرسازی میکنه اول کارگر بساز بعد ازش آدم بساز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
خود چینی ها می گویند :
هر چیز در آب حرکت کند ، به جز کشتی و قایق
و هر چه در آسمان پرواز کند به غیر از هواپیما
و هر چه در زمین حرکت کند ، به غیر از ماشین و دوچرخه و موتور سیکلت را ما می خوریم
دولت واقعا جز شعار نمی خواد کاری عملی برای مردم فقیر شده انجام بده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
داره عملا شعار میده دیگه
چی کار کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
دولت کل سرمایه تامین اجتماعی را در اختیار دارد
و حداقل مبِلغ ۲۵۰ هزار میلیارد تومان به صندوق تامین اجتماعی بدهکار است
و خودش مدیر می گذارد و اختیارش را دارد !!!؟؟؟
ولی موقع تعیین و پرداخت حقوق کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی می گوید به ما ارتباطی ندارد !؟
و حداقل حقوق ۱.۸۰۰ میلیون تومن را برای کارکران و بازنشستگان تامین اجتماعی تعیین میکند !!؟؟
اینکار خلاف قانون و شرع و عرف و اخلاق و انصاف است
و باید تمام کارگران و کارمندان عضو تامین اجتماعی اعتراض کنند
و تامین اجتماعی را از دست دولت خارج کنند
و با انتخابات آزاد و فراگیر ، یک هیئت امناء و هیئت مدیره و‌مدیر عامل سالم و پاکدست و کارآمد و کاردان و شجاع انتخاب و بگمارند .
و کلیه حقوق معوقه که از دولت طلبکار هستند
را بگیرند و خودشان بر ثروت و سرنوشت خودشان نظارت و مدیریت کنند
وقتی یک نفر مایل است کرونا بگیرد چرا مانعش میشوید خوب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
میتونه بره کرونا بگیره، بعد مستقیم بره نو قبر دراز بکشه. اما میاد داخل اجتماع بقیه را مبتلا میکنه. هر کرونائی دهها نفر را میتونی مبتلا بکنه قبل از اینکه حتی خودش متوجه بشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
ناقل میشه میاد بقیه رو مریض میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
آخه فقط نمیگیره وقتی گرفت تحویل صد نفر میده لامصب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
اگر فقط خودش بگیرد اسکالی ندارد
مشکل آنجا ست ، که هزار نفر دیگر را بیمار میکند
وقتی دولتها با بحران اقتصادی. مواجهه می شوند برای جلو گیری از بحران واعتراضات اجتماعی. جنگ را گزینه خوبی می بینند وضعیت آمریکا و ایران در حال حاضر اینگونه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
الان واقعا فکر میکنی آمریکا بحران اقتصادی داره؟ یا فقط میخواستی طوری بنویسی که تابناک نظر را سانسور نکند؟
پاکبان برای جامعه مفیدتر است یا سحر قریشی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
البته كه پاكبان و هر كسى كه گوشه اى از كار ها را به عهده گرفته و به هموطنانش خدمت مى كند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
مسلما پاکبان چون کارش بسیار مهم است اما قریشی و امثال اون به 2 زار هم نمی ارزند و هیچ فایده ای برای مردم ندارند یه سری آدم سبک با رفتارهای ناشایست .... اونایی هم که اومدن گریبانشون را برای این خانم جر دادند مثل همینن منتها از نوع مذکرش .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
پاکبان وقتی که سحر قریشی را جارو بزند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
پاکبانان بال دیگر وزارت بهداشت هستند بنابر این هم باید لوازم کار بهداشتی در اختیارشان قرار گیرد و هم سختی کار بهشان تعلق گیرد.
خانم سیاوشی از اینکه همه چیز جامعه برای امثال شما رنگ سیاست و مصادره به مطلوب دارد حال انسان به هم می خورد،کاری با خوب و بد صدا و سیما ندارم ولی انصافا مطالبتان را خودتان قبول دارید؟؟با وجود صدها شبکه ماهواره ای چرا مردم مجبور به تماشای برنامه های صدا و سیما هستند؟؟اساسا مردم به دلخواه خودشان عمل میکنند نه توهمات سیاسیون!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
واقعا منطقتان کمر فیل را میشکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
هزینه ماهواره ها را مردم نمی پردازند
لذا اختیاری هم بر کنترل آن ندارند
ولی تمام هزینه های صدا و سیمای مثلا ملی
را مردم از جیب خالی شده شان می پردازند
پس باید چیزی را ببینند که دوست دارند
و به سلیقه مردم باید برنامه ساخته و پخش گردد
افتاد !!!!!؟؟؟؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
به دلیل پارازیت
ممکنه بگید سرعت حرکت ماهواره چند کیلومتر در ساعت هست.

طبق تصاویری که برخی سایت‌ها و تحلیلگران خارجی منتشر کردند، ماهواره نظامی ایران با نام نور، که دیروز به فضا پرتاب شد لااقل یک بار از روی سرزمین‎های اشغالی عبور کرده است.این ماهواره هر ۹۰ دقیقه یک بار یک دور دور کره زمین می ‎زند
پاسخ ها
زیر سیکل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
بدلیل چرخش زمین، در هربار گردش مسیر جدیدی طی میشه.
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
ماهواره سرعت خاصی نداره، بلکه زمین با سرعت زیاد در حال چرخیدنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
مگه میشه؟
آیا خدا را خوش می آید به خاطر ۱میلیون وام ۳۰۰هزار آن را صرف خرید گوشی نوکیا ساده کرد؟تازه بعد از تهیه سیم کارت در صف های کرونایی گوشی نیست که پیامک ارسال کنیم!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
من را بگو که همه یک میلیون را دادم یک گوش خریدم برای اتصال به شبکه ناشاد حاجی میرزایی اومدیم دو ریال کاسبی کنیم یه چیزی هم از جیب دادیم...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
حماقت دولت .
زاد و ولد نکنید . چون زندگی کردن برای فرزندی که در ۲۰ سال دیگر میخواهد زندگی تشکبل دهد و دوباره فرزندانی بدنیا بیاورند که طبق تعریف مسولین این کشور اقتصاد اولویت اصلی انها نیست . شادی و رفاه اجتماعی هدف انها نیست بلکه انها میگویند ما میخواهیم همه کسانیکه بعدا بدنیا میایند حرف گوش باشند . مطیع هر سیاستی که اتخاذ میکنیم مردم باید حرف شنو باشند . باید تسلیم سیاست های ما باشند . در صورتی انقلاب برای این بود که رصایت مردم حاصل شود مسئولان حرف مردم را اجرا کنند . ایا در چنین گفتمانی در اینده زندگی برای فرزندان ماها سخت نیست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
بذار سختی بکشند تا قدر ما رو بفهمند بالاخره ما باید انتقام اینا رو از یه نفر بگیریم
دستور فرمانده سپاه کاملا عزتمندانه و مطابق با فرمان ترامپ بیان شده و باید به این یانکیهای متجاوز فهماند اینجا ترسی از مرگ و شهادت وجود ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
شما خودت برو شهید شو
مردم ما تجربه ی جنگ را تکرار نخواهند کرد
من به روزنامه کیهان پیشنهاد می کنم حتما بروند در کره شمالی زندگی کنند این چه سبک و سیاقی است که شما حضرات دارید کجای دین اسلام گفته همه در یک سبک و سیاق بایستی زندگی کنند گوهر خیر اندیش یک بازیگر است آیا نقش زیبای او را در کلاه پهلوی از یاد بردید یا در مختارنامه ، سریال همسایه ها. یا خانه ما یا معمای شاه . شما چه کار به زندگی داخلی اشخاص دارید ؟ آیا همان فراموش کردید که کسانیکه پونز فرو می کردند در پیشانی دختران و یا مجلات حزب الله را داشتند الان در بغل صهیونیست جهانی آرمیده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
واقعا آدم عجیبی هستید هم مختارنامه میبینید هم کیهان را نصیحت میکنید؟ یه روز بشین سیم هات رو از هم جدا کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
واقعا سوال دارم ازحسین شریعتمداری و کفن پوشان ودلواپسان تاکی وتاچه زمانی ملت ایران باید هزینه امریکا ستیزی امثال شما را بپردازدتاکی
شورای نگهبان هنوز هم معتقد است مرغ یک پا دارد! برای ملت به اینکه نمایندگان چه واکنشی دارند خیلی اهمیت ندارد. مردم خادم می خواهند نه خائن! اما آقایان اگر این افرادی که شما رد صلاحیت کرده اید فاقد صلاحیتند چرا در حال حاضر در مسند تصمیم گیری هستند و با تخلف آنها برخورد نمی شود؟! و دهها سوال دیگر؟ مردم حق دارند بدانند. این منطق شما فقط موجب تشدید ابهام و تشکیک در اذهان مردم به تصمیمات سیاسی با هدف مشخص است!
کیهان . گوهر خیر اندیش باید محاکمه شود . ... . واقعا نمیدانید چه کسانی باید محاکمه شوند ؟ ادرس غلط ندین . جای هنرمندان در حبس نیست .
شما که در حال پیروزی بر بیماری هستید پس چرا اینهمه عجز و لابه میکنید که تحریمهای امریکا باعث مرگ مردم ایران بر اثر کرونا میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
خوب می‌خوان به هردو طرف خالی ببندن.
باسلام هرکس درمسائل شخصی خود ازاداست حالا اگر عروسی فرزتد یکنفر ازاقایان عکسهای خصوصی به بیرون درزکرد نباید عوامل اینکار برخوردکرد یا طرف مقابل را به باد اتهام ببندیم که چرا برای فرزند مراسم گرفتی این چه عدالتی است
زاکانی گفت . پیش نویس یک مجلس قوی و کارامد را در برنامه اینده که مجلس در راس امور باشد اماده کرده ایم و در دوران گدشته مجلس دهم ضعیف ترین مجالس بوده است . ....اولا چرا رایی نداشتید به قم رفتید . دوم اینکه مجلس قوی با سه دستگاه نطارتی و تصویبی مجلس قوی نیست . مجلس اینده برامده از اکثریت ملت نیست . بدون بدون رقیب به مجلس جلوس کردید . ... اگر منطور از مجلس قوی گیر دادن به مردم داخل کشور و تصویب قوانین دست و پا گیر در اقتصاد و حجاب اجباری باشد دردی از مردم دوا نمیکند . من که رای ندادم دنبال مطالبات از دست رفته بعد از انقلاب بودم . مجلس در راس امور دو شرط دارد . از طریق رقابت حزبی واقعی برنده انتخابات باشد دوم پیگیر مطالبات صندوق رای باشد و رای اکثریت را داشته باشد . شما اول برادریت را ثابت کن تا بعد . الان جایگاه مردم در تعاریف مردم سالاری شماها چی هست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
خواب دبدبن خیر باشد!
نام صادقیان از قلم افتاده
گوهر خانم اختلاس كرده؟ پس چرا نرفته پيش خاورى؟
بازهم کیهان؟؟؟؟!!!!!
آقای زاکانی یک جور صحبت می کند انگار اولین بار هست وارد مجلس می شود .
آقای زاکانی سه دور مجلس بودبد آبی از شما گرم نشده است حالا هم که با دوپینگ دوباره وارد شدید رجز نخوانید اگر نخواهند باز هم مجلس بی خاصیت خواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
اگر نخواهند؟ خوب معلومه که نمی خواهند
شناورهای امریکایی که در آب های سرزمین های خلیج فارس حرکت میکنند باید بزنیم .........بزنید . اقا بزنید . کشور چهل سال در سایه تهدید . تحریم . نه جنگ نه صلح . واقعا خسته کننده هست . مثل جنگ ایران و عراق باشه . جنگ کنید زودتمام بشه . ولی اگر قرار هست چند سال دیگر جنگ بشه بعد صلح بشه . همان بهتر هست که از فردا جنگ را شروع کنید . بزن . بزن .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
اقایان خوب می دانند که توانایی جنگ را ندارند ولی حالگیری و بازی با جنگ را خوب بلدند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
چهل سال است که ما فقط به حرف گفته‌ایم مشت بر دهان آمریکا می‌کوبیم. متاسفانه آن مردی که در عمل جلوی آمریکا در بیاد هنوز در ایران به دنیا نیامده است.
جا داشت امشب تابناک در این بسته خبری اززندگی مورچه ای هم چیزی مینوشت. زندگی مورچه ای آخرین مدل زندگی ایرانیان است. گزارش آن در روزنامه همشهری امروز بود. زندگی معتادین در زیر زمین در قنات های خشک تهران.
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
اگه زندگی اکثر همین معتادها بررسی کنی میبینی در اوج غرور و جوانی میگفتن به بقیه چ ربطی داره از جیب خودمون میکشیم حالا که به اینجا رسیدن بقیه شدن مقصر
تابناک ؟ دوبار متنی که نوشتی خواندم . منطور این هست که وقتی به خاطر تورم ۴۵ درصد باید بانک ها به سپرده مردم ۵۸ درصد یعنی سه درصد بیشتر میدادند ولی ابنکار را نکردند و دولت هم به همین دلیل از سپردها مالیات نمیگیرد . آنوقت یک سوال وجود دارد فرق اینکه سود واقعی به سپرده گدار هم ندادید چطور الان در این شرایط میخواهید سود سپردها را دستوری نه با قواید علمی اقتصاد پایین بیاورید . فرقش چیست . یعنی مالیات نمیگیرید ولی سود بالاتر هم نمیدهیید . یعنی دوباره هر جوری حساب کنید سپرده گدار سرش کلاه گذاشته شده
ماشالا به کیهان از تا موشک کروز و بنز ده تن و بوق کامیون و جوب های خیابون ازادی و البالو و لنت عقب پراید و قیمت نون لواش تو لندن و تورم نقطه به نقطه قطب شمال و مغز بادو تلخ و عمق رودخانه بهمنشیر قیمت سوزن ته گردو خلاصه از همه چیز سر در میاره به همه چیزم کار داره هیچ کس هم وجود نمیکنه حرفی بهش بزنه .اصلا موندم دیگه کاغذ به این گرونی دیگه کی روزنامه کیهان میخره ..... درآمد روزنامه کیهان چیه؟؟؟. برو عامووووووو یا علی مد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
روزنامه های محبوبتون از این مطالب نمیزارن
اگه اندازه این وام یه میلیون دلاری رو اختلاس و وام‌های تلیاردی حساس بودید الان فقیر بدبختی تو کشور نبود...پدرم حدود هشتادوپنج سالشه بدون درآمد و گرفتار،ده ساله خانه نشین وتوانایی راه رفتن نداره بااین وضعیت کرونا که جای خود داره حتی اگه کرونا نبود توانایی بردن ورفتن به خیابان وثبت نام سیمکارت نداشت..مگه پول قراره بریزه تو سیمکارت؟نمیشداعلام می‌کردید باسیمکارت اعضای دیگر خانواده ثبت نام کنن...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
فیگور سلامت اقتصادی گرفته اند.
آقای شریعتمدای، زندگی خصوصی هرکس به خودش مربوط است و ایشان در ایران قانون شکنی نکرده است که شما چنین می تازید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
کیهان به کسی یا چیزی بند نکنه روزش شب نمیشه!
چرا به حريم خصوصي انسانها ورود مي شود و آبروي فرد برده مي شود؟ اگر خانم خيرانديش در يک محفل خصوصي و خانوادگي مراسم ازدواج فرزندش را برگزار کرده است و يکي هم ويديويي تهيه و پخش کرده باشد؛ آيا رواست که طلمي دو سره در حق فرد انجام شود؟
آقای کیهان

این ۸۶ میلیونا محاکمه کنید تا راحت بشید

نفس عمیق بکشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
مطمئن باش اگر میتونست این کار را هم میکرد معلوم نیست در مغز اینها چه میگذرد
وقتی شخص دوم مملکت اعلام کنند خانم خیراندیش باید محاکمه شوند قطعا" در روزهای آینده شاهد فعالیت دادستان کل کشور در این زمینه خواهیم بود ،
آماری که آقای نمکی اعلام میکنند و کاهش چشمگیر بیماری در کشور را اعلام میکنند یک دلیل دارد و اینکه ویروس توی ایران تغییر شکل داده و به ویروس سرما خوردگی کودکان و یا آبریزش ساده بینی تبدیل شده باشه .
عنوانو ببین: چرا سود سپرده‌های بانکی کاهش یافت؟
*به متنش هیچ ارتباطی نداره و از نگرفتن مالیات حرف میزنه..
عجب!!
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
معلومه بعدا ازشون مالیات میگیرن
ضمن تبریک پرتاب ماهواره به فضا لطفا بقیه امور کشور را نیز به فرمانده هان سپاه بسپارید. لااقل انان بتوانند کشور را از باتلاقی که اقای رییس جمهور ایجاد کرده خارج نمایند.
لطفا نوشدارو قبل از مرگ کشور
خانم گوهر خیراندیش از هنرمندان قدیمی و گرانمایه سینمای فارسی می باشد که مورد علاقه همه هنردوستان بوده و سطح بالای هنر ایشان، بر متخصصین امر پوشیده نیست.
هرگونه هجمه و توهین به این بانوی بزرگوار نه تنها محبوبیت وی را دو چندان میکند
اینکه پخش زیر خاکی با مشکل مواجه شده به دلیل سیاست های رسانه ماست که زندگی شخصی تک تک بازیگرهای یک سریال میتونه برای پخش مشکل ایجاد کنه.
یعنی به خاطرنداشتن روسری ورقصیدن درعروسی دخترش داریداین بلاها راسرش
مياريد
یاکارهای دیگری کرده که ماخبرنداریم
مثل اختلاس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
نه بابا اختلاس که جرم نیست. چون خودی‌ها انجام می‌دن. شاد بودن جرمه که از غیرخودی‌ها سر میزنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
اختلاس و رانت که جایزه هم دارد
مشکل اصلی گناهان کبیره : سر نکردن روسری است
والا اختلاس و رانت و دروغ و ریا کاری و حیف و میل بیت المال که مشکلی ندارد
چرا هیچ نظارتی روی قیمتها نیست...قیمتها نسبت به قبل از کرونا دو برابر شده...مغازه دار فکر می‌کنه فقط خودش بیکار شده...من از اول اسفند تا همین الان بییکارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
کیهان چرا این چیزها را نمی نویسه فقط در گردش روی خانمهاست که کی کجا چه میکند؟
اقایی که تو روزنامه کیهان نشستی و به جای تمام مردم ایران نظر میدی حکم میدی و قضاوت میکنی و البته باید گفت خود گویی و خود خندی ،خواستم بگم در این که نباید این تصاویر پخش میشد شکی نیست ولی شما و همفکران چرا پیگیری میکنید و گاها در زندگی شخصی افراد تفحص میکنید و دوما خب پخش کنند تا ضرر مادی و معنوی به شخصی از عوامل وارد نشه
برادران عزیز کیهانی نکنه واقعا تو فضا هستید؟ مردم بخاطر افراطی گری شما با صندوق های رای خداحافظی کردن چون فهنیدند که مسیر دموکراسی تو کشور از داخل صندوق رای نیست و کسانی چون شما ها هستند که خودشون رو همه کاره میدونند و نه محمود و نه حسن و نه محمد توان مقابله با انها رو ندارد ، و خوشبختانه اصلاح طلبان در این دوره عقلانیت به خرج دادن و از لیست دادن خودداری کردن البته به جز فرصت طلبانی مانند کارگزاران و امثال محمد قوجانی ؟؟ پس تا دیر نشده صدای ملت رو بشنوید تا کرونایی نشوید
اقای زاکانی عزیز شما رو به مقدسات چیزی رو متحول نکنید چون مردم از اسم این طرحهای تحول خاطرات خوشی ندارند .دومین نکته اینکه شما هم که راه دولت یازدهم و دوازدهم رو شروع کردید و اونم انداختن تمام تقصیرات به گردن قبلی ها
هیچ کس از جنگ استقبال نمیکند زیرا نتیجهٔ آن کشتار ،و ،ویرانی میباشد ، اما اگر ایران مورد حمله ای قرار گیرد یقینا هیچ کسی ساکت نمی نشیند ؟ اگر چه عاقبت جنگ به قعطنامه ای ختم میشود ، لاکن نیروهای نظامی ایران باید هشیار باشند که آغازگر جنگ نشوند تا مبادا اتفاقی مانند دوران فتحعلی شاه قاجار بوجود آید ؟،،
بعضی ازنهادها هیچگونه پاسخگویی ندارندوصرفا قیافه آنرامیگیرند
فکر کنم اشتباه شده

هر نود ددقیقه یک دور دور زمین چرخیدن خیلیه
جناب همتی وضعیت بورس واقعا نگرلن کننده میشه ، البته دولت بدوش شک بازیکر اصلی است ؟؟ روزی ۱۰ درصد هز انسانی رو وسوسه میکنه ، بخصوص وقتی با تورم ۴۰ درصدی بانک ها رو مجبور به سود ۱۵ دزصدی کنی هیچ انسان عاقلی تو بانک پول پس انداز نمیکنه و وارد بورس سفارشی میشه ؟؟ حداقل مسبولین قبلی بورس وقتی بازاز هیحانی میشد یه هشداری به مردم میدادن ولی همتی همچنان سرمست از پدیده شدن بورس است ؟؟ از این صفهای طویل دزیافت کد بورسی بی شک باید ترسید ؟؟ به عنوان دکتری اقتصاد لطفا کمی منطقی باشید و با مردم رو راست باشید ؟؟ از روزی بترسید که مردم متوجه بازی پشت پرده شوند و این غول نقدینگی همه جا را ویران کنه ؟؟
محاکمه سحر تبر
محاکمه تتلو
محاکمه شیاد طب اسلامی
محاکمه محمود شهریاری
محاکمه ادرار شتر خور
محاکمه گوهر خیراندیش
محاکمه سحر قریشی
محاکمه این
محاکمه اون....‌‌‌‌‌‌‌‌

کل مملکت رو کنیم زندان و بازداشت گاه خوبه!!!؟
کاری دیگه ای هم از دستتان برمی آمد؟ کار مثبت
تفکر کیهانی دست از سر مرد بردارید .مردم از دست شما و تفکر یخ زده تان خسته شده اند
حالا ديگه زورتون را به خانم خيرانديش ميچربونيد؟ مشخصاً خجالت هم نمي كشيد، و جاي تعجب هم نداره.
ضمن تشكر از هم وطن عزيز كه اقدامات تحريك آميز و جنگ افروزانه نيروي دريائي آمريكا را در حاشيه شمالي خليج هميشه پارس تجزيه و تحليل كرده بنده نيز با نظر كارشناسي ايشان موافقم.
درحال حاضر با افت شديد قيمت جهاني نفت خام و هزينه بالاي تمام شده استخراج هر بشكه نفت خام در آمريكا و اروپا اين كشورها را وادار به پيدا كردن يك راه در رفت از بحران انرژي كرده و لاجرم كم هزينه ترين ابزار جهت افزايش مجدد نفت خام ايجاد يك درگيري ايضائي و موقت در منطقه بحران زده خليج پارس است لذافرماندهان نيروهاي جان بركف سپاه ضمن صدور دستور دفاع از تماميت عرضي كشور بايد مراقب باشند وارد بازي ازپيش طراحي شده دول فرا مرزي نشوند.
لطفا قبل از شروع گردو خاک درجنوب مالچ پاشی رو انجام بدین چونکه گرد وغبار به گفته متخصصین باعث انتقال بیشتربیماری کرونا میشه
لطفا سریعا سرمتن رو تغییر بدین به " ماهواره ایران" ، مفهوم ماهواره سپاه یا ارتش یا ... رو نمیفهمم ، همه چیز زیر یک اسم باید باشه از نظر من و اون اسم کشورمون هست اول..
وزیر بهداشت . امریکا اگر موافقت کند ما میتوانیم سریعا به مردم امریکا کمک های بهداشتی و پزشکی انجام دهیم .......سوال . پس نامه برای رفع تحریم ها و رفتن طریف در اروپا برای رفع تحریم ها چه توجیهی داره
آقای شورای نگهبان؛ شما رای خودت را که در مورد داوطلب نمایندگی مجلس داده ای، حال چرا شفائی؟ وکیل رد صلاحیت شده حق دارد دلیل رای صلاحیتش را کتبا از شما بگیرد. دوست داشت منتشرش کند یا محرمانه نگاهدارد.
"بدین ترتیب زحمات شبانه‌روزی عوامل پرتعداد این مجموعه به دلیل منافع شخصی این بازیگر بر باد رفته است."
نخیر زحمات شبانه روزی این عوامل با قوانین مسخره و افراطی از بین رفته است که این قوانین در هیچ جای دنیا لنگه ندارد و در بیش از 250 کشور جهان فقط در ایران تعریف شده است.
این کیهان هم که فقط نشسته درهمه چی با تندروی قضاوت می کند!شما که خیلی حساسی برو دنبال اختلاس ها و محاکمه اختلاس گران و دلال ها و...
مشکل مهم کشور ما الان پسرکی به نام آرات است. از سایت های زرد داخلی تا بی بی سی فارسی الان تمام تمرکز خود را روی آرات گذاشته اند و دارند به پدرش راهکارهایی برای تربیت بهتر او ارایه میکنند. تمام هنر آرات این است که توانسته چند بار در خانه با توپ فوتبال روپایی بزند و یک قیچی برگردان هم زده و این مورد توجه لیونل مسی قرار گرفته. مسی بخت برگشته فکر میکرده این هم مثل هزاران بچه دیگریست در دنیا که نیاز به تعریف و تشویق اندکی دارند نمیدانسته تعریف کردن از اعجوبه ایرانی همان و به غلیان افتادن ملت همیشه در صحنه همان. الان حاشیه زرد زندگی آرات اینهاست و اینکه چطور توانسته با « اسطوره»! ایرانی علی کریمی دربیافتد. این ملت ایران است.
یکی از تفاوت های کشور ما با کشورهای دیگه حتی همین کشورهای دور و بر خودمان مسیرهای متفاوتی است که هر کدام انتخاب کردیم. در حالیکه ما ترجیح دادیم یک رجعت تاریخی داشته باشیم این کشورها مدرنیزاسیون را انتخاب کردند. ترکیبی از نوسازی فکری و سخت افزاری. فرهنگ و ابزارهای مادی برای زندگی در جهان امروز را نو کردند مدرن کردند. ایران تا یک دوره همراه بقیه دنیا این مسیر را رفت ولی البته بعد اراده ملت بر این قرار گرفت که قید و بند مدرنیسم را از پای خود باز کند و بحمدالله الان از هفت کشور جهان آزادیم. لبته از آنجاییکه قانون جهان تحمیل امروز بر دیروز به هر قیمتی است خواه ناخواه ما هم تحت تاثیر نوسازی قرار گرفته ایم اما حاصل آن یک مدرنیته شتر گاو پلنگی است. در حالیکه افزارهای نوین میسازیم اما مهمترین رسانه مان کیهان حسین شریعتمداری و صدا و سیماست.
ای کاش میشد مقایسه ای بین اندیشمندان دوره های مختلف داشته باشیم.
بهترین راه شناخت یک دوره مراجعه به افکار اندیشمندان است و بهترین آنها هم منتقدین هستند. فکر کنم این چند نسل اخیر چهار نوع جامعه را تجربه کرده اند. یکی جامعه ایران قبل از انقلاب با هر اسمی شاهی طاغوتی یا..... جامعه دهه شصت جامعه مدنی خاتمی و اصلاحات و دوره ساده زیستی احمدی نژاد. هر کدام از اینها اندیشمند منتقدی داشتند.
مهمترین اندیشمند منتقد حکومت شاه دکتر علی شریعتی بود. حکومت پادشاهی مشروطه وابسته به غرب بود که چهار نعل داشت به سمت مدرنیزاسیون و جهانی نو حرکت میکرد اما شریعتی سعی در ترکیب سوسیالیسم با حکومت عدل علی داشت و البته به راحتی تحمل میشد. در دهه شصت هیچ نشانی از یک نفر منتقد نمیبینیم. در دوره اصلاحات بزرگترین منتقد عبدالکریم سروش بود که چیز زیادی از افکارش در خاطر ما رسوب نکرده و در دوره ساده زیستی فضا چنان به هم پیچیده بود که انتقاد جای خود را به زدن سیم آخر داد و حوادث سال 88 اتفاق افتاد.
خوب بود کیهان پیگیر محاکمه ی اختلاسگران میشد...
گوهر خیر اندیش جرمش چیه ؟ قطعا نه اختلاس کرده نه دخترش جاسوسه ....
اینکه عده ای اقدام تاسیس سایت شرط بندی و غیره کرده اند آن هم در خارج از کشور جای نگرانی ولی اینکه پول قمار این سایتها از سیستم بانکی ایران تامین میشه جای تعجب است مگه میشه بدون زد و بند با مقامات بالاتر اینکار صورت بگیره
از مجلس ۱۰ درصدی معلوم است چه بیرون خواهد آمد
اینقدردرزندگی خصوصی هنرمندان فضولی نکنید.
در مورد شرط بندی اینستاگرام. .اقای بابازاده یا شمارش بلد نیست و یا لایو نمیداند چی هست و یا 200 هزار دلار نمی داند چقدر هست. یعنی اگر یک نفر 300 هزار نفر لایو داشته باشه چفدر دلار می گیرد؟!!!!! حساب کنید
به نظر بنده مردم دنیا دو گروهن یا با کیهانن یا بر کیهان حالا اون که با کیهانه که هیچ خوبه اون که بر کیهانه بره از کره زمین بیرون یا بمیره
چرا یکی به ما مردم نمیگوید این کیهان چکاره است که همیشه با توقع حرکت به سمت مخالف روند جهانی و ارامش مردم همه را دشمن مردم بیچاره ایران میکند.
ما مسلمانها بر اساس کتاب اسمانی قران عزیز ودستورات پیامبر اعظم و ائمه بزرگوار حق دخالت وسر کشی به زندگی خصوصی مردم را نداریم حتی بازگو کردن ان را بد و کار غیر اخلاقی میدانیم .وتوجهی به کسانی که این کار غیر اخلاقی وغیر شرعی را انجام میدهند نمیکنیم.باشد که خداوند از سر تقصیرات انها بگذرد ..خداوند بخشنده ومهربان است.
کیهان...!ازمردم جدایی و داری آبروی خودت رومیبری.یک بارهم برای خاوری و شیخ الاسلامی از این یقه ها پاره کن!
باو گوهر و ولش کنید..همه میدونن ایران تو فیلما یجوره که در واقعیت حتی ۱ درصدهم اونجوری نیست
هر کاسبی اخر سال به دفتر و حساب و کتابش نگاه می کنه ببینه توسال چکار کرده سود کرده یا زیان/ اقای کیهان هم به کارنامه خودش نگاه بکنه ببینه واقعا تو این مدت با این روش چقدر تو فرهنگ مردم تاثیر گذار بوده.
آقای شریعتمداری شما که از فیلم خصوصی مردم در کوتاه ترین زمان و حتی آنسوی آبها مطلع هستید و آنرا بااصلاع عموم می رسانید چرا از دله و دزدیهای نجومی با این سرعت و دقت رونمایی نمی کردی ان موقع کجا بودی حساب دو دو تا چهار تا بود یا نه خواب بودی
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی