بازدید 44780
هزار و نهصد و هفتاد و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

عمل به فتوای رهبر انقلاب درباره جان‌باختگان کرونا / حکایت ترکان از دو ویروسی که ایران با آن درگیر است ! / پیشنهاد متفاوت برای برگزاری جلسات علنی مجلس

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: پیشنهاد متفاوت برای برگزاری جلسات علنی مجلس / واکنش دوباره سفیر چین به توئیت سخنگوی وزارت بهداشت / نقوی حسینی: جلسه علنی مجلس کانون تجمع ویروس کروناست و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۷۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷ 06 April 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
بنابر فتوای رهبر انقلاب جان‌باختگان کرونا از این‌ به‌ بعد با آب غسل داده می‌شوند

سازمان بهشت‌زهرای تهران اعلام کرده از شنبه ۱۶فروردین، جان باختگان کرونا در شهر تهران و سراسر کشور، با رعایت همه «تمهید‌های بهداشتی»، در «سالن‌های تطهیر سازمان بهشت زهرا تهران برای اجرای حداکثری فتوای رهبرانقلاب و انجام این واجب کفایی، با آب غسل داده‌ می‌شوند.» بنا بر اعلام این سازمان شهری تهران، سازمان‌های تبلیغات اسلامی؛ سپاه محمد رسول‌الله؛ سپاه سیدالشهدا؛ دادستانی؛ پزشکی قانونی؛ وزارت کشور؛ سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها؛ بازرسی کل کشور؛ سازمان فرهنگی هنری شهرداری؛ آب‌وفاضلاب؛ محیط‌زیست؛ آتش‌نشانی؛ پسماند و ... در این کار هم‌کاری داشته‌اند. در این اعلامیه آمده که برای این کار، روز جمعه ۱۵فروردین در سازمان بازرسی‌کل کشور، معاونان خدمات شهری و رئیسان آرامستان‌های سراسر کشور، معاون و نیز رئیس مرکز بهداشت محیط وزارت بهداشت و معاون سازمان تبلیغات اسلامی جلسه‌ای برگزار کرده‌ب ودند.
 
تغییر نحوه محاسبه گازبهای مشترکان خانگی به دلیل شیوع کرونا

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران: به پیشنهاد شرکت ملی گاز ایران و وزارت نفت و با تصویب هیات دولت، به‌منظور تعیین الگوی مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی، امسال به‌طور استثنا پایان دوره فصل سرد همه اقلیم‌ها و استفاده مشترکان خانگی از گازب‌های فصل سرد تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه ۹۹ تمدید شد. بر اساس مصوبه هیات دولت، محاسبه قبوض گاز مصرفی مشترکان خانگی در کل، به دو بخش فصل سرد و گرم تقسیم می‌شود. یعنی از پانزدهم فروردین تا پانزدهم آبان‌ماه هر سال، فصل گرم و از پانزدهم آبان تا پانزدهم فروردین سال بعد، فصل سرد به شمار می‌آید و محاسبه قبوض گاز بر این اساس انجام می‌شود./ ایرنا
 
جشن نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران برگزار نمی‌شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: محدودیت‌های ترافیکی از صبح روز چهارشنبه ۲۰ فروردین تا جمعه ۲۲ فروردین در تمام معابر منتهی به مسجد جمکران و محور‌های منتهی به استان قم اجرا می‌شود. عباس ذاکریان با اشاره به تصمیمات اتخاذشده در ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار داشت: تمام تصمیمات شهرداری و مدیران شهری بر اساس شرایط ایجادشده و حفظ سلامت شهروندان گرفته می‌شود.
 
وی با توجه به نزدیکی ایام نیمه شعبان به تشریح برنامه‌های شهرداری پرداخت و افزود: اخذ تصمیمات جدید برخلاف روال هرسال برای شهرداری و مدیران شهری و استانی نیز سخت بوده، اما باید با توجه به اولویت‌ها تصمیم‌گیری شود. معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر عدم برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: در جلسات استانداری و کمیسیون‌های مربوطه برای جلوگیری از تردد مردم تمهیدات لازم اندیشیده شده است. وی از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه خبر داد و خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که با حضور شهرداری، پلیس راهور، اورژانس و آتش‌نشانی برگزار شد تصمیمات اجرایی لازم برای روز‌های ۲۰، ۲۱ و ۲۲ فروردین نهایی شده است. ذاکریان آغاز محدودیت‌های ترافیکی را از صبح روز چهارشنبه ۲۰ فروردین اعلام کرد و گفت: این محدودیت‌ها در تمام معابر منتهی به مسجد مقدس جمکران و بلوار پیامبر اعظم (ص) با حضور پلیس راهور اجرا می‌شود. وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی دقیق توسط پلیس راهور انجام شده است و مردم از انجام سفر‌های غیرضروری در این سه روز پرهیز کنند و برای حفظ سلامت خود و جامعه در خانه بمانند.

سازمان آرامستان‌های شهرداری رشت تدفین دسته جمعی اموات کرونایی را تکذیب کرد

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری رشت با رد ایجاد گور‌های دسته جمعی در این آرامستان تاکید کرد: هر گور ساخته شده که با عمق بیش از دو متر آماده می‌شود، تنها برای دفن یک میت کرونایی مورد استفاده قرار می‌گیرد و شایعاتی را که در زمینه دفن دسته جمعی اموات کرونایی پخش شده را به شدت تکذیب می‌کنم. سهراب راستگو با بیان اینکه همه محوطه اداری، خیابان‌ها، قبور عادی و کرونایی و سراسر آرامستان دولت آباد رشت، هر شب با محلول‌های ضدعفونی ویژه گندزدایی می‌شود، اظهار داشت: شهروندان گرامی رشت یقین داشته باشند که در دفن اموات کرونایی همه پروتکل‌های بهداشتی و همچنین اصول و مقررات شرعی رعایت می‌شود. رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری رشت با رد ایجاد گور‌های دسته جمعی در این آرامستان تاکید کرد: هر گور ساخته شده که با عمق بیش از دو متر آماده می‌شود، تنها برای دفن یک میت کرونایی مورد استفاده قرار می‌گیرد و شایعاتی را که در زمینه دفن دسته جمعی اموات کرونایی پخش شده به شدت تکذیب می‌کنم. وی همچنین خاطرنشان کرد: اموات کرونایی در قطعه‌ای مجزا و مشخص در آرامستان رشت دفن می‌شوند و خانواده‌ها هم فعلاً هزینه‌ای برای دفن اموات خود پرداخت نمی‌کنند تا این موضوع پس از فروکش کردن بحران از شورای شهر رشت در قالب ارسال یک لایحه تعیین تکلیف شود.

احکام سیل شیراز صادر شد

دادگاه کیفری ۲ شیراز حکم مربوط به پرونده سیل دروازه قرآن شیراز را صادر کرد. ظهر ۵ فروردین ۹۸، سیل دروازه قرآن شیراز را در برگرفت. این سیل ناگهانی موجب جان باختن ۲۱ نفر شد. همچنین بر اساس آمار، سیل ۱۱۹ مصدوم بر جای گذاشت. طغیان مسیل در شیراز بیش از ۲۰۰ خودرو را با خود برد. سیلاب ۵ فروردین در شیراز و دیگر شهر‌های استان فارس به ۳ هزار و ۸۵۰ واحد شهری خسارت جزئی و به ۲۸۹ واحد خسارت کلی وارد کرد. بر اساس این حکم شهردار فعلی شیراز به سه سال حبس تعزیری که به صورت تعلیق درآمده محکوم شد. بر اساس این حکم شهردار اسبق شیراز نیز از حیث تعزیر مشمول مرور زمان شد. علاوه بر این، در حکم صادره شهردار فعلی، شهردار اسبق و شهرداری هر سه از حیث تضامنی به پرداخت دیه محکوم شده‌اند. البته این حکم قابل تجدید نظراست. ظهر ۵ فروردین ۹۸، سیل دروازه قرآن شیراز را در برگرفت تا ظرف ۱۰ دقیقه‌ای ۲۱ نفر را در برگیرد.

شمار قربانیان مصرف الکل صنعتی در فارس به ۹۰ نفر رسید

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا (اسفندماه ۹۸) تا هجدهم فروردین‌ماه ۹۹ در این استان ۹۰ نفر به دلیل مصرف الکل صنعتی جان خود را از دست دادند. محمد جواد مرادیان، روز دوشنبه افزود: در مدت یاد شده، در مجموع ۷۱۹ نفر به سبب مصرف الکل صنعتی دچار مسمومیت شدند که ۶۲۹ نفر از آن‌ها تحت درمان قرار دارند. وی ادامه داد: مسمومیت چند نفر از افراد بستری شده بسیار شدید و حال آن‌ها نیز وخیم گزارش شده است. مرادیان، میانگین سنی افرادی را که در این استان به دلیل مصرف الکل صنعتی دچار مسمومیت شده‌اند بین ۲۰ تا ۴۰ سال اعلام و بیان کرد: مصرف الکل صنعتی به صورت خوراکی موجب مرگ می‌شود و بر خلاف آنچه مطرح می‌شود، مصرف الکل هیچ تاثیری در از بین بردن ویروس کرونا ندارد. علاوه بر شیراز، در شهرستان‌های فسا، نی‌ریز، اقلید، خرم‌بید، استهبان، داراب، خفر، فراشبند، خرامه، لامرد، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده، اوز، خنج، مرودشت، سپیدان، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان و سرچهان بیماران مبتلا به کرونا شناسایی شده است.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه: آمریکا مقصر اصلی شیوع کرونا در دنیاست

حجت‌الاسلام «علی شیرازی» مسئول نمایندگی، ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در یادداشتی با عنوان «جنگ بیولوژیک استکبار؛ به ضرر ایران یا آمریکا؟» نوشت: این موجود بسیار ریز (ویروس کرونا) را وارد میدان کردند تا قدرت ایران و چین را بشکنند. ویروسی که با اراده‌ی الهی، آمریکا را وارد گودی کرد که خودش رتبه‌ی یکم در میان دویست‌وپنج کشور دنیاست که مبتلا به کرونا هستند. آمریکا یک چهارم مبتلایان به کرونا در جهان را به خود اختصاص داده است.
 
حکایت ترکان از دو ویروسی که ایران با آن درگیر است

اکبر ترکان می‌گوید: ما الان با دو ویروس طرف هستیم، یک ویروس کروناست و یک ویروس تیراناست که پایتخت آلبانی است و در انجا هزار و ۵۰۰ منافق در اردوگاه‌هایی هستند که برای این‌ها سالن‌هایی را تجهیز کرده اند و این‌ها هر روز آنجا می‌روند و پشت کامپیوتر می‌نشینند و شروع به جنگ روانی و جنگ اینترنتی علیه جمهوری اسلامی می‌کنند. «اکبر ترکان» مشاور عالی پیشین حسن روحانی و عضو حزب اعتدال و توسعه در این رابطه به خبرآنلاین می‌گوید: دولت بعد از رفع کرونا باید اولین قدم را در راه سیاست‌های جبرانی برای رفع آسیب‌هایی که به بازار کسب و کار وارد شده، بردارد. او می‌گوید «برای آنکه آسیب‌های اقتصادی به اعتراضات مردمی ختم نشود باید مسئولین با مردم سخن بگویند و شرایط را توضیح دهند.»البته او توصیه‌ای هم به دولت داشت و آن این بود که به نمایندگانی که با وجود تخلفات مالی خود را به صندلی مجلس یازدهم رسانده‌اند باج ندهد.
 
پیشنهاد متفاوت برای برگزاری جلسات علنی مجلس

عضو هیات رئیسه مجلس جزئیاتی از پیشنهاد جدید تعدادی از نمایندگان برای نحوه برگزاری جلسات علنی پارلمان در شرایط بحران کرونا را تشریح کرد. اکبر رنجبرزاده، با اشاره به برخی پیشنهادهای مطرح از سوی تعدادی از نمایندگان درباره نحوه حضورشان در مجلس در شرایط بحران کرونا، گفت: تعدادی از نمایندگان پیشنهاد کرده‌اند برای تسریع در روند برگزاری جلسات علنی پارلمان، هیچ کدام از آن‌ها یک ماه از ساختمان مجلس خارج نشوند و به خانه هایشان نروند. وی افزود: طبق این پیشنهاد، نمایندگان خواهان این هستند که به مدت یک ماه و نهایتا تا فروکش کردن اپیدمی کرونا، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا در مجلس حضور داشته باشند و جلسات مجلس و کمیسیون‌ها نیز طبق روال به صورت حضوری برگزار شود. عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه پیشنهاد نمایندگان برای حضور یک ماهه در ساختمان مجلس در هیئت رئیسه مورد بررسی قرار خواهد گرفت، تاکید کرد: در صورتی که این پیشنهاد مورد تصویب هیات رئیسه مجلس قرار گیرد، می‌بایست اکثریت نمایندگان نیز با آن موافقت کنند. رنجبرزاده در پایان خاطرنشان کرد: در شرایط بحران کرونا و تعطیلی جلسات حضوری مجلس، تعداد زیادی از نمایندگان خواهان برگزاری جلسات علنی و ایجاد سازوکار‌هایی به این منظور بوده‌اند که احتمالا تصمیماتی در این زمینه اتخاذ شود.
 
واکنش دوباره سفیر چین به توئیت سخنگوی وزارت بهداشت

سفیر چین در تهران در واکنش به توئیت جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت ایران عنوان کرد: دوستان باید به یکدیگر کمک کنند، ما با هم می‌جنگیم.«چانگ هوا» سفیر چین در ایران امروز (دوشنبه) در صفحه توئیترش و در واکنش به توئیت کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت ایران نوشت: «‏دوستان باید به یکدیگر کمک کنند، ما با هم می‌جنگیم.» به گزارش فارس، جهانپور امروز در پی اظهاراتی که درباره آمار جان باختگان کرونا در چین عنوان کرده بود و واکنش سفیر چین در ایران را به همراه داشت در توئیتی نوشت: «.. و اما، دولت و ملت ⁧‫ایران‬⁩ قدردان دولت‌ها و ملت‌هایی است که بویژه در این همه گیری جهانی ⁧‫کرونا‬⁩ در کنارشان ایستادند و حافظه تاریخی ایرانیان البته این قسمت ماجرا را هم فراموش نخواهد کرد. حمایت‌های ⁧‫چین‬⁩ از ملت ایران در این روز‌های سخت، هکذا فراموش ناشدنی است. بیگانگان ذوق زده نشوند.» جهانپور یکشنبه در توئیتی نوشته بود: «مباحث علمی را هیچگاه نه می‌توان و نه باید با سیاست آمیخت.همه محافل آکادمیک دنیا بر پایه اطلاعات اپیدمیولوژیک و گزارش محققان چین، حداقل آنفلوآنزای تیپ A. را از ویروس نوپدید کرونا وخیم‌تر قلمداد کردند، امروز یافته‌ها خلاف این را نشان می‌دهد، به یافته‌های خودی اطمینان بیشتری داریم.»این توئیت واکنش توئیتری «چانگ هوا» سفیر چین در تهران را به همراه داشت و در توئیتی نوشت: «وزارت بهداشت چین هر روز نشست خبری دارد. پیشنهاد می‌کنم برای حصول نتیجه، اخبار آن را با دقت بخوانید.»لازم به ذکر است کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت همچنین در گفتگو با خبرگزاری آناتولی گفته بود که چین با ارائه آمار و مدارکش نسبت به بیماری کووید-۱۹ شوخی تلخی با دنیا کرد و افزود: همه کشور‌های درگیر این بیماری به استناد مدارک چین تصور کردند بیماری شبیه و آسان‌تر از بیماری آنفلوآنزاست.در پی این اظهارات نیز سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه ایران یکشنبه شب در توئیتی نوشت: «دولت و ملت چین پیشگام مبارزه با ویروس کرونا و اعطای کمک‌های سخاوتمندانه به سایر کشور‌ها در اقصی نقاط جهان هستند. شجاعت، تعهد و حرفه‌ای‌گری چین در مهار کرونا شایسته تبریک است. ایران همواره قدردان چین در این شرایط دشوار بوده است.»
 
نقوی حسینی: جلسه علنی مجلس کانون تجمع ویروس کروناست

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برگزاری جلسات علنی مجلس در وضعیت شیوع کرونا را کاری خطرناک و خلاف همه موازین بهداشتی و درمانی دانست و گفت: چرا کرونا و راه مقابله با آن جدی گرفته نمی‌شود؟ سید حسین نقوی حسینی، با اشاره به برگزاری جلسات علنی مجلس در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری گفت: من از جمله نمایندگانی هستم که در دوازده سال دوره نمایندگی‌ام کمترین غیبت را داشته و بدون تاخیر در جلسات حضور داشتم، اما برگزاری جلسات در شرایط شیوع ویروس کرونا را خطرناک می‌دانم و تعجب می‌کنم که چرا کرونا و راه مقابله با آن را جدی گرفته نمی‌شود؟وی افزود: الان باید کشور قرنطینه کامل شود نه اینکه مجلس شورای اسلامی به عنوان نهاد قانون‌گذار کشور که باید بر روی اجرای دستورات بهداشتی همچون پرهیز از تشکیل اجتماعات، میتینگ‌ها و جلسات تاکید داشته باشد، خود اقدام به برگزاری جلسه‌ای با دعوت از ۲۹۰ نماینده از استان‌های مختلف کند. نمایندگانی که هر کدام با مردم برخورد داشته و بعد از جلسات مجلس هم برخورد خواهد داشت. نماینده ورامین با بیان اینکه «جلسه علنی مجلس کانون تجمع ویروس کرونا است» گفت: در شرایطی که موارد بسیاری از ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شده که هیچ علامتی نداشتند، هیات رییسه می‌خواهد ۲۹۰ نماینده را در یک محل جمع کند. فقط همین تعداد هم نیست با تشکیل جلسات مجلس باید ۲۰۰۰ نفر اعم از نیروی حفاظت، کارشناسان، مدیران و کارمندان در ساختمان جمع شوند. به نظر می‌رسد این جلسه تحت تأثیر برخورد‌های پوپولیستی در رسانه‌ها برگزار می‌شود، مبنی بر اینکه چرا جلسات مجلس تشکیل نمی‌شود.وی ادامه داد: از طرف دیگر صندلی‌های مجلس ثابت و با فاصله کم است و نمایندگان مجبورند با فاصله کم کنار همدیگر بنشیند این یعنی تشکیل جلسات مجلس کاری خطرناک و خلاف همه مقررات بهداشتی و درمانی و دستورالعمل‌ها برای کنترل و ویروس کرونا است و نمی‌دانم چرا هیات رییسه چنین تصمیم غلطی را گرفته است. نقوی حسینی خاطرنشان کرد: سوال این است آیا زیرساخت‌های فضای مجازی کشور اجازه نمی‌دهد جلسات مجلس شورای اسلامی به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شود؟ اگر چنین امکانی وجود ندارد باید در وزارت ارتباطات و شورای عالی فضای مجازی را گل گرفت. آن هم در شرایطی که کلاس‌های درس در کشور‌های همسایه به راحتی به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شده و قوه مقننه چنین امکانی ندارد.
 
رسیدگی فوری به پرونده‌های قدیمی در دادگستری تهران

رئیس کل دادگستری استان تهران از رسیدگی فوری به پرونده‌های قدیمی در دادگستری تهران و کاهش ۷۷۰۰ موردی پرونده‌های معوقه قضایی خبر داد. به گزارش روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان تهران، محمدجواد حشمتی با اشاره به برنامه‌های تحولی جاری در رسیدگی به پرونده‎‌های قضایی از کاهش میزان ۷۷۰۰ موردی پرونده‎‌های معوقه خبر داد و اظهار کرد: یکی از علل مراجعات مکرّر به دستگاه قضا و مسئولان قوه قضاییه، درخواست برای رسیدگی به پرونده ‎های معوقه و پرشاکی است که با تلاش و کار جهادی همکاران و همچنین استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود شاهد دستیابی به نتایج مطلوب می‌باشیم. وی رسیدگی به پرونده‌های قدیمی و پر شاکی را از اولویت‌های اجرایی دادگستری کل استان تهران برشمرد. رئیس کل دادگستری استان تهران افزود: با وجود شرایط بحرانی ناشی از شیوع بیماری کرونا، حکم پرونده تعاونی مسکن کارگران منطقه برق تهران با دوازده هزار شاکی که از یازده سال پیش در جریان بوده، از جمله این موارد است. در این زمینه رئیس دستگاه قضا از تلاش‌های دادگستری کل استان تهران، برای رسیدگی فوری و به نتیجه رساندن پرونده ‎های پرشاکی با وجود شرایط خاص کشور نیز تقدیر کرد. بر اساس این گزارش، اولین جلسه رسیدگی به پرونده شرکت عظیم خودرو به صورت علنی در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کاشانکی بیستم اسفند ماه برگزار شده است.
 
نامه انتقادی سردار غیب‌پرور به رئیس صداوسیما
 
رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین در نامه‌ای انتقادی به رئیس سازمان صداوسیما، تاکید کرد: به نیرو‌های مؤمن و انقلابی میدان دهید و مجاهدانه جلوی خط ضد انقلاب و نفوذی بایستید. سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین و جانشین قرارگاه امنیتی امام علی (ع) در نامه‌ای انتقادی به عبدالعلی علی عسگری رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به حواشی اخیر ایجاد شده در برنامه‌های رسانه ملی، تاکید کرد: به نیرو‌های مؤمن و انقلابی میدان دهید و مجاهدانه جلوی خط ضد انقلاب و نفوذی بایستید.
 
متن این نامه به شرح زیر است؛

برادر ارجمند جناب آقای علی عسگری

سلام علیکم
با آرزوی توفیقات بیشتر برای جنابعالی و مجموعه رسانه ملی نکاتی به نظر رسید که مشفقانه با شما در میان می‌گذارم. بیش از یک سال است که در کنار کار‌های خوب رسانه ملی، مواردی مشاهده می‌شود که قابل هضم و پذیرش برای نیرو‌های انقلاب نیست، در ادبیات امام و خلف صالحش (امام خامنه‌ای عزیز) قرار بود رسانه ملی به دانشگاه انسان‌ساز و مؤثرترین مرکز نشر معارف و ارزش‌های انقلاب اسلامی تبدیل شود. بلکه نقطه ثقل و گرانیگاه فرهنگی کشور در صداوسیما باشد. همگان از مشرب رسانه رفع عطش کنند و در دایره فرهنگ و تربیت حرف اول را صداوسیما بشنویم قرار بود شما الگو باشید نه تنها برای ایرانیان بلکه برای مردمان منطقه و جهان، قرار بود رسانه ملی روح و روان انسان‌ها را مدیریت کند.
آقای علی عسگری خود قضاوت کنید وضعیت فعلی رسانه چیست و کجاست؟ آیا شما در طراز انقلاب اسلامی تلاش می‌کنید؟ در سریال‌ها چه اتفاقات تربیتی و ارزشی را می‌توانید ارائه دهید؟ معرف جامعه ایران اسلامی کدام سریال است؟ یکی را آدرس دهید. به بوی باران دلخوش کنیم که در آن قتل پشت قتل را نمایش دادید و بقیه قضایا در این مجموعه یا به سریال کاملاً ضد اخلاقی پایتخت؟ یا به سریالی که قرص می‌خورند و اموال مردم را غارت می‌کنند؟ که حتی یک پیام فرهنگی را در آن نمی‌توان دید یا به سریال‌هایی که لودگی را سرمشق قرار داده و زندگی‌های لوکس را ترویج می‌کنند؟
در شرایط سخت اقتصادی آیا تبلیغ اشرافی‌گری رواست؟ چقدر مردمانی که خانه‌های شیک و لوازم زندگی لوکس را می‌بیند و حسرت می‌خورند که بخشی از نقش‌آفرینان این فیلم‌ها معمولاً کسانی هستند که دل در گرو کشور و انقلاب ندارند.
آقای علی عسگری: این تذهبون
آیا مسئولین رسانه ملی می‌دانند یا در غفلتند؟ یا خدای نکرده بگوییم جریان نفوذ اتفاق افتاده است؟
جناب آقای عسگری نوشتن این جمله تلخ است، خدا می‌داند تلخ است، ولی به نظرم می‌آید کلاف کار از دست شما خارج شده است.
چگونه است در برنامه زنده بازیگری نه چندان مطرح می‌آید و همه چیز را زیر سؤال برده و به گونه‌ای که شما مجبور می‌شوید آنتن را قطع کنید (فرمول یک و سخنان نسنجیده امیرحسین رستمی)، چرا دقت نیست؟ همان شب با مدیر شبکه یک آقای زین‌العابدین تلفنی صحبت کردم، ولی دیگر فایده‌ای نداشت.
از سوی دیگر بعضی از مدیران مؤمن و انقلابی را زیر سؤال می‌برید (تهران ۲۰) به گونه‌ای که این چهره‌های خدوم را وادار به واکنش می‌نمایید. مگر در این نظام چند نفر مدیر انقلابی مانند مهندس فتاح یا سردار جلالی داریم؟
برادر ارجمند برای خدا یا اصلاح کنید یا واگذار نمایید. این انقلاب به برکت خون شهیدان پیروز شد و به ثمر نشست که خط مبارک و سرخ آنان هنوز تداوم دارد که شهید سرافراز قاسم سلیمانی از آن جمله است. شما امانتدارید، بگذارید تاریخ راجع به شما خوب قضاوت کند. به نیرو‌های مؤمن و انقلابی میدان دهید، مجاهدانه جلوی خط ضد انقلاب و نفوذی بایستید و به نصرت الهی مطمئن باشید از اینکه این قلم قدری تند و تلخ بود بر این برادرتان خرده نگیرید که جز عمل به وظیفه شرعی چیزی در ذهن و قلبم نبوده و نیست.
برادر شما غلامحسین غیب پرور
 
عملکرد ویروس کرونا در ایران به روایت آشنا

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای رئیس جمهور در صفحه توئیتر خود با اشاره به میزان ابتلا و فوت مبتلایان به کرونا نوشت: در حال مهار سرعت گسترش کرونا هستیم نه مهار بیماری! پس هیچ چیز عادی نیست. حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی و رسانه‌ای رئیس‌جمهور در صفحه توئیتر خود با هشتگ کرونا، نوشت: «عملکرد ویروس کرونا در ایران امروز مطابق آمار رسمی به شرح زیر است؛ تقریبا در هر یک ساعت: ۱۰۰ نفر را مبتلا می‌کند. ۶ نفر را می‌کشد. مهار کرونا هم مثل مهار تورم است ما در حال مهار سرعت گسترش کرونا هستیم نه مهار بیماری! پس هیچ چیز عادی نیست.»
 
پنجمین گروه از بحرینی‌ها ایران را ترک کردند

گروه دیگری از اتباع بحرین امروز ایران را ترک کردند. به گزارش جی دی ان آن لاین، یک گروه دیگری از بحرینی‌ها امروز با یک پرواز ایران را ترک کردند و به کشورشان بازگشتند. این گروه از شهروندان پنجمین گروه از بحرینی‌ها بودند که ایران را ترک کردند و به بحرین بازگشتند.
 
مجلس یازدهم از ابتدا تا حدی علیل به دنیا آمده است

عباس عبدی، در گفتگویی با ایلنا به نکاتی پرداخت: مجلس یازدهم هرچند یکپارچه در اختیار جریان راست قرار دارد، این جریان به صورت یک طیف با گروه‌های مختلف خواهد بود، پیش‌بینی شما از مواجهه طیف‌های متعدد این جریان اعم از قالیبافی‌ها، راست‌های سنتی، جبهه پایداری و احمدی‌نژادی‌ها با یکدیگر به ویژه در مساله ریاست مجلس چگونه است و آن‌ها به چند فراکسیون تقسیم خواهند شد؟ همچنین در مورد نحوه مواجهه این جریان با دولت روحانی آیا مواجهه‌ای تعاملی خواهد بود یا تقابلی؟ فکر نمی‌کنم طیف‌بندی‌ها یا فراکسیون‌های جناح اصولگرا در شرایط کنونی اهمیت زیادی داشته باشد، چراکه این مجلس با این رای اندک و فضای محدود امیدی که به آن وجود دارد از ابتدا ناتوان و ناکارآمد و تا حدی علیل به دنیا آمده است، لذا اینکه مجلس به خودی خود بتواند کاری صورت دهد یا بخواهیم خیلی به جزئیات آن فکر کنیم تاثیر چندانی در وقایع ندارد. اما به طور کلی می‌توان یک نکته را بیان کرد و آن اینکه جناح راست هرچه بیشتر عناصر قدرت را در دست می‌گیرد به طور طبیعی در درون این جریان شکاف بیشتری ایجاد می‌شود، این شکاف درونی آن‌ها را تجزیه می‌کند و با توجه به اینکه نمی‌توانند از بیرون کسی را وارد این جریان کنند، در نتیجه کل بنیان‌های سرمایه اجتماعی آن‌ها با گذشت زمان کمتر و کمتر می‌شود.
 
اعلام جرم علیه یک نماینده به دلیل اظهارنظر خلاف واقع درباره هواپیمای اوکراینی

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خبر داد که علیه حسن نوروزی، نماینده مجلس، در مراجع قضایی ذی صلاح تحت عنوان نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی اعلام جرم شده است و پیگیری لازم به عمل خواهد آمد. سازمان قضایی نیرو‌های مسلح اعلام کرد:در پی مصاحبه حسن نوروزی نماینده مجلس شورای اسلامی با روزنامه همدلی در هفدهم فروردین ماه و بیان اظهاراتی عجیب و غیرمستند و خلاف واقع از سوی ایشان از جمله «در پرونده شلیک به هواپیمای اوکراینی مواخذه و بازداشتی وجود نخواهد داشت و کسی بازداشت نشده است...»، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح توضیحاتی ارائه کرد. حجت الاسلام بهرامی با اشاره به اینکه مفاد مصاحبه خبری صورت گرفته بر خلاف حقیقت و مستندات موجود است، اظهار کرد: در پرونده قضایی تشکیل شده تحقیقات گسترده‌ای به عمل آمده و از مسئولان و افراد دخیل در موضوع نیز تحقیق شده و تاکنون افرادی به عنوان متهم احضار و یک نفر کماکان در بازداشت بسر می‌برد. وی افزود: این مصاحبه، برداشت شخصی ایشان و بدون اطلاع از کم و کیف قضیه بوده است و این گونه اظهارات علاوه بر اخلال در تحقیقات قضایی، موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم می‌نماید. رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تصریح کرد: از این روی، علیه نامبرده در مراجع قضایی ذی صلاح تحت عنوان نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی اعلام جرم شده است و پیگیری لازم به عمل خواهد آمد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲۶
برعکس همه سلبریتی های فهمیده وبا مطالعه دنیا مانند بیل گیتس.جکی جان.آنجلینا جولی.رونالدو و......بسیاری دیگر که برای نجات مردم بخشی از ثروت خود را برای مبارزه با کرونا اختصاص دادند سلبریتی های بعضا بی سواد و پول پرست داخلی معلوم نیست تو کدوم سوراخ قایم شدند و گوشی هاشون هم خاموشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
چرا در مورد حضراتی نمیفرمایید که هر روز صحبت و سخنرانی داشتند و مرتب رو اعصاب مردم بودند و حالا معلوم نیست که کجا مخفی شدند.
محسن
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
فکر کنم فقط قسمت منفی همه چیزارو میبینی

تو کشور خودمون سلبریتی های خیلی فهمیده داریم - اینقدر خودتو حقیر نبین جلوی خارجی ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
پول آب ۳۰۰ سد در سراسر ایران پولش کجاست . تولید برق هسته ای و نیروگاهی چی میشه . پول تلفن و بنزین و گاز خانگی کجا خرج میشه ؟ مالیات کجا خرج میشه . صد سال پیش،وقتی راه و راه اهن و جاده و مدرسه و دانشگله درست میشد دولت ها چنین پولی نداشتند فقط عوارض قند و چای بود . گرفتی داداش . چرا سلبریتی پول بده . چرا
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
چرا شهروندان باید پول بدن . بنگاهای اقتصادی در ایران فعالیت میکنند که در سال فقط ۵۰ تا ۱۰۰ میلیارد دلار درامد دارند . ... حالا نمیدونم چرا دولت منتظر این هست که یک میلیارد دلار بابت سلامت خرج کند ....ولی هنوز تصویب و اجازه داده نشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
احسنت
فقط ادعا و جلوی مردم من منم گفتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
ارزش مرده درایران بیشتر لز زنده است
کرونا کلاه گشادی که در ارتش امریکا دوخته شد و توسط چین سر جهان گذاشته شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
اونی که با چشم شاهد هستیم از چین آمده را قبول نداری دنبال توهمی؟
عمو فرید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
چرا فقط آمار مصرف الکل توو شیراز اعلام میشه؟
استان های دیگه مصرف ندارن؟
یه خرده توو سایتها سرچ کنین، متوجه میشین بیشتر از 390 فوتی بعلت مصرف الکل توو این سه هفته دادیم، خیلی ها یا کور شدن یا کلیه دیالیزی شدن.
بیشتر از 3000 مسمومیت.
وحشتناکه
جوونک ها تازه دارند می فهمند اینهای که در شبکه های مجازی دنبال می کردند ومی پرستیدن چقدر خودخواه ومنفعت طلب بودند.
یا ما تو ایران نیستیم یا مسئولین. آقایان اینقدر که به برنامه های صدا و سیما حساس شده به زندگی مردم کاری ندارند.
دیگری هم علیرغم اینکه این ویروس میتواند کار خود چین باشد آنرا به آمریکا نسبت میدهد و هیچ دلیلی هم ارائه نمیکند.
موجود ریز!
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
شما بر او ببخشایید
منظورش تک یاخته بود
مفهوم را رساند
نقوی حسینی: جلسه علنی مجلس کانون تجمع ویروس کرونا است؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
حتی قبل از آمدن کرونا بود...
از ابتدای سال تا امروز که 18روز از آن می گذرد 2 5 عنوان کتاب با موضوع جهش تولید به زیر چاپ رفته و350 عنوان کتاب با همین مضمون منتظر انتشار هستند .همچنین 5555مقاله در این رابطه به رشته تحریر درآمده و 1300فیلم کوتاه 5000000عکس و700 فیلم مستند و سینمایی در دست تولید است.وعنوان جهش تولید نیز در همه ی بخشنامه ها ی دولتی وخصوصی تکرار می شود.آیا زمان آن نرسیده دست از شعار وشعار وشعار برداریم و به میدان عمل وارد شویم.جهش تولید فقط وفقط با زور بازو و ابتکارعمل وایده های نو بدست می آید نه با نوشتن کتاب و فیلم سازی و مقاله نویسی برای پر کردن جیب خود.
لعنت برکسانی که موادغذایی ومیوه راگران میکند
مسولين رفتندتوقصرهاشون دارنداستراحت میکنند
ودلالها دارندپوست مردم رامیکنند
در دروغ گویی چین اصلا شک نباید کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
من با چینی ها کار کرده ام. کثیف تر از این نژاد وجود نداره. ... به هیچ مبنای اخلاقی و وجدانی پایبند نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
مسئول مملکت یه چیر علمی گفته و طبق مشاهدات هم همه میدونن درست گفته
آیا دلیلی داریم که ثابت میکنه امریکا این موجود ریز را به چین و ایران فرستاده و حالا خودش هم رتبه اول مبتلا رو داره؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
دلیلی داریم که خلاف اینو ثابت کنه ؟
بیر نفر
| United States of America |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
بله دلایل متعددی بر چینی بودن این ویروس دلالت میکنه. کافیه نظری به به منشا ویروس، مقالات متعدد در ژورنالهای معتبرو نظرات کارشناسان و خبرگان بندازید.
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
همینکه امریکا درگیر این ویروس است ،دلیل اصلی است که خود آنرا تولید نکرده است.
در مورد چینی نبودن ویروس هم
کافی است به گرفتاری چین با ویروس اشاره کرد.
حال برای آنهاییکه اصرار دارند ویروس مصنوعی است،باید گفت با تجزیه و تحقیق گنوم خاصی از ویروس که اطلاعات را همراه دارد میتوان تعیین کرد ویروس دستکاری شده است ویا از چه حیوانی صادر شده وبه چه حیوانی انتقال یافته و رد پایش را تعیین کنند.
ویروس از خفاش صادر شده به پانگولین ویا گربه وحشی و یا حیوان دیگری که مورد مصرف قرار گرفته است

.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
مدتهاست که ثابت شده که ویروس کرونا منشا حیوانی دارد و ساخته دست بشر نیست.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
چین از آمریکا بدتر روسیه از هر بدتر تر است البته این به سیاست هر کشور مربوط است که متاسغانه ما نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
کدوم ادعای مسئولین ما با دلیله که این باشه
امریکا هم کلا از نقشه حذف کنه یه دشمن دیگه پیدا میکنن
رسما رفتیم زیر بیرق چین
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
نفرین بر کمونیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
تا حالا اینقدر تحقیر نشده بودیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
یه سفیر چطور تحقیرمون کرد
همه دست و پاشونو گم کردن برن از چین عذرخواهی کنن
اعلام جرم علیه یک نماینده به دلیل اظهارنظر خلاف واقع درباره هواپیمای اوکراینی) چه چیز پیچیده ای وجود دارد ؟! که هنوز تکلیفش مشخص نشده است که مردم بدانند لااقل مثل تعداد جانباختگان حوادث زمستان که مشمول خواب زمستانی شد این موضوع تکلیفش معلوم میشه . استعفا که نمی خواهند بدهند که این دست و ان دست می کنند !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
اینگونه تاخیرها، فقط موجب رسوایی در مقابل مردم ایران و جهان خواهد شد
چرا یک ایرانی در مملکت خودش نمی تواند علیه یک کشور اجنبی حرف بزند؟ دکتر مملکت یک چیزی گفت هزاران نفر چینوفیل ریختند روی سرش. این بنده خدا هم حرفش را پس گرفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
چون حرف غیر علمی زده که هیچ دارد دوستان را هم فراری می دهد
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
ایشان سخنگوی وزارت بهداشت است که سازمانی سیاسیت و سیاستگذار سلامت مردم ایران...بعنوان و در مقام یک دانشمند یا محقق علمی صحبت نکرده....اگر یک شخصیت صرفا علمی چنین چیزی می گفت مشکلی نبود
ناشناس
| Italy |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
حتی تابناک هم از چین میترسه و مطلب علیهش رو سانسور میکنه ولی خدا رو شکر که جای حق نشسته و کشوری رو ابرقدرت کرده که اینهمه هم بهش فحش میدیم سعه صدر داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
یعنی خدایی خودتون در خلوت خودتون و بدور از هرگونه بغض و کینه نسبت به هموطنتون، بنشینین و کمی فکر کنین، مشخصه که چین کمونیست آمار واقعی رو پنهان کرده و این باعث شد که بقیه کشورها فکر کنن مانند سارس و هزار بیماری عجیب و غریب چینی است و اونو دست کم بگیرن و آمار مبتلایان بشدت بالا بره
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
22:8
صحبت بر سر درست یا غلط بودن این فرضیه نیست
صحبت این است که دکتر جهانپور از وزارت بهداشت که عضوی از دولت ایران محسوب می شود چنین سخنی گفته
مثلا اگر ایشان استاد فلان دانشگاه می بودند مشکلی نبود

جایگاه دولتی بودنشان موضع ایشان را حساسیت برانگیز کرده
ناشناس
| Netherlands |
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
چینوفیل کجا بود
رانتخواری مفتخور جیبوفیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
تا اون کشور اجنبی کی باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
از نه شرقی نه غربی رسیدیم به " نگاه به شرق "
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
کلا ایرانیا همه جای دنیا میتونن راحت حرف بزنن جز ایران
صدا وسیما چون مخاطب فراگیر تر و عام تری دارد زوم روی ان هم بیشتر است ولی در همین سینما و تئاتر صد برابر بدتر از صدا و سیما دارند عمل می کنند که فرهنگ و اخلاق جامعه به ویرانی بردن
ما مردم ایران نه طرفدار منافقیم نه اصلاح طلب نه ارتجاع. ما فقط رفاه آسایش و تفریح می خواهیم و این حق ساده هر انسانی است. یک زمانی همه اینها را داشتیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
نخیر، خودمان خواستیم که اینطور زندگی کنیم، و مستحق از این بدتر هستیم
اقای نقوی حسینی نترس، شما که خیلی شجاع بودی!! از این ویروس ناقابل که نباید بترسی، تو هم مثل همان امت شهید پروری هستی که ناچارا بخاطر یک لقمه نان ، بروند سرکار و یک لقمه نان دربیارند، شما هم‌ در کنار انان بایست، نترس ، تو از تحریم نترسیدی حالا از کرونا می ترسی؟؟
طبق تحقیقات جاسوسی امریکا امروز بصورت سربسته اعلام شد که چینی ها عمدا در چندین کشور دنیا ویروس کرونا را پخش کردند . یعنی با فرستادن افراد زیادی به عنوان توریست در کشورهای غربی در صدد این بودند که اقتصاد غرب را ورشکست کنند . انها بمدت ده روز هر چه توانستند الوده کردند و سر ده روز که تمام شد به کشور بازگشتند و دارو و درمان ضد ویروس بهره مند شدند و یا در همان کشورها با داروی چینی خود را درمان کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
از کی تحقیقات سرویس جاسوسی امریکا شده حجت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
از وقتی که تو و امثال تو سرتون زیر لحافه، از همون وقت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
دلخوش باش که تو که سرت از لحاف بیرون است
با سلام نامه سردار غیب پرور خوب بود و بعضی انتقادات ایشان هم به جا بود

ولی دو تا سوال برای این حقیر پیش آمده که در صورت امکان تقاضا دارم برای من رفع شبهه کنید
سوال اول : درباره انتقاداتی که آقای امر حسین رستمی که شاید برخی از این انتقادات به جا نبود و برای خودم هنوز در دو مورد رفع شبهه نشده
اول اینکه چرا وقتی وزارت بهداشت بیماری کرونا را اعلام کردند/ ایران پروازهای خود به چین را متوقف نکرد / ممکن است گفته شود بقیه کشورها این کار را نکردند ، خوب باز هم باید گفت این مسئله به ما ارتباطی ندارد ، مگر ما از قانون بقیه کشور ها تبعیت میکنیم؟!
دوم اینکه در مورد فیلترین که ایشان اشاره به سلطان فیلترین یا فیلتر شکن را مطرح کردند ، آیا واقعا این مسئله دارای درآمد هنگفت است و اگر هست واقعا هزینه های آن کجا مصرف میشود و چرا شفاف سازی تا به حال صورت نگرفته؟!! (البته من چون نمیدانستم پرسیدم)

سوال دوم ) در ارتباط با سریال طنز پایتخت ، با تمام اشکالاتی که بقیه به این سریال گرفتند که اتفاقا به نظر این حقیر در خیلی موارد اتفاقا سریال قصد داشت که مشکلات جامعه را نقد کند، گرچه بهتر بود که به نحو بهتری این کار انجام میشد.
در نامه آقای غیب پرور آمده بود که اگر نمیتوانید، کار را واگذار کنید؛ سوال من این است_ البته منم اطلاعاتم دقیق نیست که اگر اشتباه گفتم لطفا اصلاح بفرمایید_
الان (شبکه افق) که گفته میشود برنامه سازان آن ( سازمان فرهنگی هنری اوج) است، که یک نهاد فرهنگی است و واقعا هم در برنامه های مستند موفق بودهه/ آیا توانسته در شاد کردن مخاطب و خندادن مخاطب موفق عمل کند ؟!
سوم ) اینکه به نظرم به جای این که صدا و سیما کار را واگذار کند ، به نظر این حقیر مجموعه سپاه پیشنهادات خود و همچنین برنامه های پیشنهادی خود و بازیگران مطلوب را به صورت یک طرح و برنامه مدون به صدا و سیما به عنوان پیشنهاد ارائه نماید تا مسولین مجوعه صدا و سیما بتوانند از راهنمایی ها و طرح های این بزرگواران در زمین ساخت برنامه هایی که لبخند را به مردم هدیه کند استفاده کنند
با تشکر
ترکان جان من شما را نمی دانم اما مردم ما نه وقتش را دارند و نه به سخنان تیرانا نشینان اهمیتی می دهند که اصلا بخواهیم نوشتاری راجع به آنها داشته باشیم
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
تیرانا نشین ها همه جا نفوذ کرده اند، حتی تو همین کامنت های تابناک
اگر قرار بود شما تشخیص بدی که منافق نبودند.
نفاق یعنی همین. به لباس دوست و خیرخواه ملت ایران وارد میشن
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
حاج حسن . میتونی چند تا نظر از تیرانا نشین ها در حد دو سطر بگی در چه موردی مینویسند که ما هم بتونیم تشخیص بدیم .میشه لامپ‌ هدایت و راه را ادرس بدی چگونه میفهمی ؟ اخه در سیاست هیچ مسله نه اینقدر سیه هست نه انقدر سفید . دنیای سیاست مطلق نیست . حالا نمیدونم منطور چی هست انها به کجاها بیشتر انتقاد دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
هرنظری که با نظر من مخالفه میشه تیرانانشین یا آلبانی نشین
تحلیل سخن عباس عبدی در مورد راستی ها و قالیبافی ها و پایداریها در مجلس اینده ......از انجایی که اصولگرایان با چند جناح فکری توانستند به مجلس راه پیدا کنند و رای اقلیت جامعه برخوردار هستند . از اینکه نتوانستند به دلایل زیاد جناح فکری مخالف خود را وارد مجلس کنند بنابراین طولی نمیکشد به بین خود انها شکاف عنده ای ایجاد میشود چون وقتی اصلاح طلب و میانه رو ندارند مجبور هستند با هم به چالش بپردازند . اگر چه چشمم اب نمیخورد که برای کشور راهکار عملی و علمی داشته باشند بیشتر حرکات انها جنبه نمایشی دارد تا کارکردی
پاسخ ها
رضا
| Switzerland |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
عزیز این بازی های شعاری زمان نفت بشکه ای ۱۵۰ دلار قابلیت اجرا داشت الان دیگر پولی برای پاشیدن وجود ندار اصلاحات اقتصادی لازم بسیار دردناک است
جناب سفیر چین درتهران ! هرنوع ویروس اعم از کرونا و هانتا و خوکی و مرغی وسارس و...... دارین بدین بیاد اینجا مشکلی نیست .ملاحظه میکنید بین دکتر جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت و آقای موسوی سخنگوی وزارت امورخارجه مون چقدر وحدت نظرو یکپارچگی وجود داره.
دوباره سلام متنی که چند دقیقه پیش ارسال نمودم فقط و فقط چون برای خودن سوال بود ارسال کردم وگرنه قصد توهین یا جسارت نبود کما اینکه من هم انتقادات بی شماری را به صدا و سیما داشته و دارم ولی از آنجا که مجموعه برادران سپاه را واقعا دلسوز میدانم خواستم بگویم واقعا دست من و امثال من که به مسولین صدا و سیما نمیرسد ولی شما را به خدا در مورد شبکه پویا که مربوط به کودکان است و در لین ایامی که مدارس تعطیل ، تلویزیون همه نوع فیلمی را برای بچه ها پخش کره ، لطفا به مسولین برسانید که در فیلم هایی که پخش میکنند دقت کنند که نخرب روح فرزندانمان نباشد
خدا را شاهد میگیرم بعضی از برنامه های کودک واقعا برنامه های خوبی نیست
با تشکر
الهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
چیه تو که دلشو نداری بشین فقط بعان جواب نده الان همه فکر میکنن تهدید شدی
اقای عسکری ؟ چرا انشب در یک برنامه به امیر رستمی اجازه دادید که سخنان نسنجیده بزند و همان شب با مدیر ان شبکه حرف زدم و تذکر دادم ....... واقعا در کشور چه خبره . مگر صدا و سیما خودش شورا نداره . اعصای شورا را چه کسی تعیین‌میکنه .
آقایان تحمل صدا و سیمای میلی رو هم ندارن.از دلاوری خودیتر هم مگه دارید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
. تلویزیون برای اخبار و اب و هوا و پخش اهنگ و سریال و فیلم هست . البته فیلم های شاد . اهنگ شاد . اخبار شاد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
دلاوری تا زمانی خودیه که از دولت انتقاد کنه
علی شیرازی گفت . امریکا عامل اصلی شیوع کرونا در دنیا هست .
خوش به حال اونی که یه زمین 200 متری داره 2 میلیارد یه زمانی ما تو این زمین بازی می کردیم الان اون زمینش 2 میلیارد قیمت داره من تو هفت آسمون یه ستاره ندارم
اکبر ترکان ..... کشور ما در شرایط فعلی با دو ویروس درگیر هست .‌ویروس کرونا و ویروس تیرانا .
فکر نکن تو ایران دولت ازت دفاع میکنه
تو ایران فقط دنیا میای میجنگی میمیری تمام
فقر لالاییش رو مادرم توی گوشم خوند و یک عمر توی چشمای پدرم دیدم
صدا وسیما مدرسه نیست و بینندگان ان هم دانش اموز نیستند.قرار نیست صدا و سیما چیزی غیر از پر کردن اوقات فراغت و سرگرمی و ایجاد لحظات شاد و کمی اموزشِ مطالب علمی و بدرد بخور برای زندگی، برای خود وظیفه ای تعریف کند.!!!! اگر انطور که شما متصور هستید مردم با دیدن برخی مطالب دچار بد اموزی میشوند پس با دیدن فیلمهای هالیوود باید جنگ ستارگان در خیابانها راه میفتاد!!! ان چند مورد استثنا بد اموزی در بین چند نفر را نادیده بگیرید و قیاس بنفس نفرموده عامه مردم را دانا تر از ان بدانید که با دیدن مطلب ناجور در صدا و سیما فورا به گناه بیفتند.پایتخت از معدود سریالهایی در سیمای میلی بود که اکثر مردم میدیدند و در اوضاع کرونایی لحظاتی شاد میشدند و غصه و قرنطینه را فراموش میکردند و ضمنا اگر نوعی بد اموزی دارد لطفا به دوست عزیز و هم فکر خودتان جناب ده نمکی تذکر بفرمایید که با استفاده از امتیازات خاص خودش باب این مدل شوخیها و فیلم فارسیها را در سینمای ایران باز کرد!!!!
نقی معمولی . ارسطو و سارا و نیکا را زندانی کنید و یا در میادین شهر تهران شلاق بزنید . ایجوری بهترتره .
مردی که 12 سال نذاشت قیمت اجناس گران بشود

امروز مصادف است با سالروز اعدام امیرعباس هویدا ۱۸ فروردین ۱۳۵۸ تهران
دیده بان ایران نوشت: محسن رفیق دوست درباره ماجرای اعدام امیرعباس گفت: ما هم هنوز نفهمدیم اعدام هویدا کار چه کسی بود. هر چند بعید نیست کار آقای غفاری باشد اما قاطعانه هم نمی توانم بگویم. اما در هر صورت هویدا کُشته شد اعدام نشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
اگر متن اتهاماتش را بخوانید از خنده گریه ات می گیرد
تا انجا که حضور ذهن دارم اقای حسین نوروزی نماینده مجلس گفته بود در پشت هواپیمای اوکراینی امریکا بوده است و لذا فرد بازداشتی نباید بازداشت باشد. یعنی اقدام پدافند را تایید کرده بود.
اینطور صحبت کردن با جناح مخالف تشویق صدا و سیما و هم جناحی تخریب صدا وسیما البته خوبه که از همه جناحها مخالف صدا و سیما باشند تا در سیاست کلی صدا وسیما تجدید نظر شود که بعید است و نشدنی
چی شده که اگه آدما به هم عشق بورزند تحمل دیدنش رو نداریم. اما اگه یه بچه ده دوازده ساله یه مرد چهل ساله رو کتک بزنه میخندیم. هر دو اینا در سریال پایتخت اتفاق افتاد ولی برادران پر هیاهو از صحنه عاشقانه عصبانی شدند و برای بی حرمتی انسان به انسان شاد شدند.
حق با نقوی حسینیه که میگه مجلس محل کانون ویروسه.
من برای حزب کمونیست چین احترام زیادی قائلم برای اینکه با فقر مبارزه کرد ولی نمی دانم چرا هر کشوری در دنیا با ایرانی دشمن است کشورهای امپریالبیستی غربی یا دوستان کمونیست ما مثل چین و روسیه
سلام اقای نقوی حسینی همانطور که کارشناسان دستور داده اند در تجمع ها شرکت نکنید وشما نگران جلسات علنی مجلس دارید میتوانید جلسات را برای حفظ فاصله در سالن کنفرانس سران تشکیل دهید فواصل لازم هم حفظ خواهد شد وقتی نمایندگان ملت وحشت داشته باشندچطور انتظار دارند مراکز صنفی با رعایت دستورالعمل داده شده فعالیت خودرا شروع کنند
جای تعجبه که هجمه های از نوع عدم تاب آوری در برابر دیگران بیشتر خودنمایی میکند تا دلسوزی و بسیجی گری چون
۱- در اسلام ثروت و ثروت اندوزی حلال نه تنها منکر نیست بلکه در آخرالزمان توصیه شده که راحت ترین راه کمک به مردم ثروت است
۲- اگر مکانیزم کارکرد اقتصادی کشور بعلت بی لیاقتی مسولان رانت محور است نباید موجب بدبینی به ثروتمندان باشد چون در فعالیت اقتصادی حفظ منافع و کسب سود منکر نیست
۳- نمایش تجملاتی که وجود دارد جدای از خوب یا بد بودن آن با نیت نمایش آنها سنجیده میشود که از قضا امری صحیح است تا مردم با پرسشگری از خود و مسولان، نحوه پیدایش اینگونه ثروت های باد آورده جز مطالبات خود قرار دهند
۴- باید به واقعیت تلخ ولی پنهان توجه کرد که متاسفانه همین افرادی که دلواپس ارزشهای انقلابی و بسیجی گری هستند در پیدایش این نوع ثروت‌ها نه تنها بی تاثر نیستند بلکه اگر ثروت‌ها و توانمندی‌های مجموعه های خود به بررسی بنشینم از دایره رانت بدور نبوده آمد اما با ذهنیت حقانیت مشروع خود را از جرگه قابل مواخزه شده ها جدا می‌کند
۵- ولی عده ای واقعا از ناراحتی ناشی از مشاهده ثروت ثروتمندان ناراحت میشوند پس چگونه هست سالها تاب تحمل خانه های آنچنانی بسیاری از مسولان را تاب آورده آمد با توجیه وجدان خود بر اساس صورتهای بدیهی و غیره
۶- در نهایت باید این دلسوزان احساسی و تک بعدی باید بدانند که الان در دهه پنجم انقلاب هستیم و مردم نیازی به قیم ندارند و عقده های و گینه های شخصی را با نام مردم رواج ندهیم
۷- جمله پایانی وظیفه رسانه از قضا برجسته نمودن همین معایب و تمایزهاست شاید مسولان خفته بیدار شوند
موتورسواری بهروز وثوق چقدر وحشتناک بود!!!! یه مملکت رو به هم ریخت
اتفاقا آن دو فیلمفارسی که در سریال پایتخت به آنها ارجاع داده شده بود، فیلمهای مستهجنی نبودند. هر دوی آنها بازتابی از مشکلات جوانان آن روز ایران بودند، که البته متاسفانه همان مشکلات، منتها به شکلی بسیار شدیدتر، گریبان جوانان امروز ایران را نیز گرفته است. در هر دوی آن فیلمها فقر، بیکاری، اختلاف شدید طبقاتی، سودای سفر به آمریکا، طبقه بیفرهنگی که یک شبه پولدار شده اند و تلاش طبقات پایین جامعه برای بالا کشیدن خود به طبقه بالاتر به آشکارترین شکل بازتاب داده شده بود. وجود آن چند صحنه غیراخلاقی هم طبعا اقتضای زمانه بود و در سینمای آن روز آمریکا و اروپا نیز رایج بود (که البته به هیچ وجه قابل دفاع نیست). و البته شکی نیست که بسیاری از فیلمهای سخیف و سرشار از لودگی امروز سینمای ایران دستکمی از فیلمفارسیهای آن زمان ندارد. به قول شهید آوینی: «ابتذال، فقط آن نیست که فروزان برقصد یا فردین در حال کوبیدن آبگوشت، آواز بخواند! مصداق ابتذال، اتفاقاً بیشتر این است که شما یک سوژه اخلاقی را چنان بسازید که تماشاگر از هرچه اخلاق است، بیزار شود.»
کارگردان و نویسنده سریال پابتخت را اعدام و نقی و ارسطو را شلاق برنید . صد ضربه تازیانه بزنید .
خدا را شکر که بالاخره فردی مثل سردار غیب پرور بعضی مطالب را به رئیس صدا و سیما متذکر شدند ابتذال فرهنگی، ایجاد شکاف در طبقات اجتماعی و دامن زدن به اختلافات سیاسی مشی این مجموعه شده و مرموزانه عده ای خواسته یا ناخواسته آنها دنبال می کنند. بارها دلسوزانی که با بیان های تلخ و شیرین به اینکه صدا و سیما بر مبنای میل و سلیقه راه ناصوابی طی می کند هشدار داده و متذکر شدند ولی توجهی به آن نشد که نشد! تا جائی که بعضا مقام معظم رهبری نیز از عملکرد صدا و سیما اظهار نارضایتی نموده اند. به نظر می رسد آقای علی عسکری در حاشیه قرار گرفته و اختیاری ندارد. شما را به خدا نفوذ را جدی بگیرید. و به فرموده امام نگذارید انقلاب دست نااهلان بیفتد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
مدینه فاضله ای که شما فکرش هستی میشه زنان را به چند همسری گرفت . صیغه چی ؟
بزرگترین گناه جهالت هست و بزرگترین فضیلت آگاهی هست
سفیر چین در ایران میخواهد نقش سفیر امریکا را در زمان طاغوت بازی کند و در امور پزشکی دخالت میکند که نه صلاحیتش را دارد و نه جز وظایف اش هست.باعث شد سخنگوی وزارت امور خارجه دلجویی و معذرت خواهی ضمنی کند
چین مگر سخنگوی وزارت بهداشت ندارد که اظهار نظر کند!!!
سیروس مقدم را اعدام کنید . چرا گفت لامپ موتور روشنه . تو روشن کردی ؟
ما که خیلی وقت متوجه ویروس آلبانی نشین ها شدیم، اما ظاهرا تابناک هنوز تو خوابه
کار هر روز شون شده مسخره کردن آمار، حمایت از تحریم آمریکا، بزک کردن چهره آمریکا، پاشیدن بذر بی اعتمادی و جنگ روانی، منفی بافی، عیبی جویی از هر کی و هر عملی که شبکه بهداشت و دولت انجام بده، مخالفت با تصمیمات دولتی و بهداشتی، تشویق به اعتراض به طرح ها و اقدامات و.....
متاسفانه بعضی ها هم ندانسته وارد این موج میشن
یعنی همان کاری که در سطح میدانی در آبان انجام دادند.
یک میلیارد دلار برای بخش سلامت مردم نمیخواین خرج کنین . ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
همین حالا مطلع شدم که یک میلیارد دلار تصویب شد انشالاه دولت روحانی به اهداف مانند سلامت مردم و تجهیز امکلنات پزشکی در نقاط کم برخوردار خرج کنند
سخنگوی وزارت خارجه وظایفش یادش رفته.وظیفه او معذرت خواهی از چین نیست.اتفاقا چینی ها باید جواب آمارهای دردغ خود را بدهند
کشور چین کشوری است که حیوانات را زنده زنده میخورند
کشوری است که حیوانات را زنده زنده میپزند و میخورند .

این کشور به هیچ عنوان به اخلاقیات و حمایت از یک کشور نمیتواند پایبند باشد این گونه ادم ها هرجا منافع شان باشد انجا حاضرند

چون میدانند که امریکا فعلا با چین چپ کرده با ایران همصدا هستند یادمان نرفته است که چگونه پشت ایران را بعضی مواقع در سال های قبل در مجامع بین المللی خالی کرده اند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
البته چینی ها هر چهارپائی را غیر از صندلی میخورند
بله آقای سفیر
چین سخاوت مندانه داره از تولید دستگاه ونتیلاتور و تولید ماسک و فروشش به کشورهای جهان سود سرشاری بدست میاره
کارخونه ها رو هم با سخاوت مندی با ثمن بخس خرید و از چنگ اروپایی ها و آمریکایی ها خارج کرد
اونوقت بعضی آقایان تولید ویروس را به آمریکا نسبت می دهند!!!!
جناب ترکان
یعنی میفرمائید که آن500 گردان جتگ سایبری که تشکیل آنها اعلام شده بود هیچکاره اند؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
دقیقا سوال من همین هست که چندین هزار ارتش سایبری . چند میلیون روحانی و فرزندان روحانیون . ۲۰ میلیون بسیج و سپاه و ارتش و گروه مقاومت های محلات .....واقعا این چند میلیون نفر نمتونن از هزار تا جوجه سباسی بر بیان ؟ مگر در فضای مجازی بحث و جدل مبنا عقل و علم و تجربه و منطق نیست ؟ من اگر با انها جدل کنم سه سوت ضربه فنی میکنم
نقوی حسینی: جلسه علنی مجلس کانون تجمع ویروس کروناست
ایتالیایی و اسپانیایی ها دارند کرور کرور از کرونا می میرند، خود آمریکا اقتصادش داره از هم می پاشه آلمان تعطیل کامل شده مرسدس بنز که حتی دوره جنگ جهانی دوم تولیدش قطع نشد، تولیدش را متوقف کرده، اون وقت شما بگید کار آمریکایی ها بوده
تابناکم یه طوری نظرات را سانسور میکنه که از نظرات به جز چند تا حرف که نه سر داره نه ته باقی میمونه و خواننده با خوندن نظرات با خودش میگه این بنده خدا خودشم نفهمید چی گفت و نوشت درست سانسور کن خواهشا
الان دیگه وقتشه پولهای ایران برای ایرانیها خرج بشه
درباره غسل دادن اجساد کرونایی ، لطفا به مصاحبه حجت‌الإسلام‌والمسلمین «محمدحسن زمانی»، رییس ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه کشور، در لینک زیر مراجعه کنید که تاریخ 25 اسفند 98 گفته:"ما تعدادی از لباس‌های مخصوص خریداری‌شده را هم برای نقاط بسیار درگیر با ویروس کرونا مثل گیلان و "تهران" ارسال کرده‌ایم و به لطف خدا در این مناطق هم کار "غسل" برای فوت‌شدگان کرونا انجام می‌شود" یعنی طبق گفته وی 22 روز قبل در بهشت زهرا باآب غسل انجام میشده اما با بیانیه امروز، این خبر کذب بوده
نامه آقای سردار سپاه به رئیس صدا و سیما را چندین بار خواندم ...‌ اولا ایکاش که این نامه بصورت کاملا محرمانه به مخاطبش ارسال میشد و رسانه ایی نمی شد...و اما اینکه ادبیات سیاسی نگارنده حاکی از آن دارد که برخی از آقایان از صدا و سیما انتظار پمپاژ ایدئولوژیکی دارند تا یک رسانه ایی که باید در خدمت معدل جامعه باشد.. صدا و سیما باید در خدمت مردم و منعکس کننده اخبار و اتفاقات زشت و زیبای فرهنگ حاکم در لایه های مختلف اجتماعی مردم باشد.. و البته دستاوردهای حکومت در کلیه حوزه های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و صنعتی و فرهنگی کشور ... اینکه از صدا و سیما انتظار تولیدات فرهنگی و اخباری که حکایت از گل و بلبل و خوشبختی و نیکبختی بودن آحاد جامعه را منتشر و یا به تصویر بکشد داشته باشیم توقع فوق رادیکالی در حد مکانیزم مدیریتی تلویزیون کره شمالی است که باعث بی اعتمادی و عدم استقبال اکثریت مردم از آن میشود ، کما اینکه در حال حاضر اینچنین است ... با این اوصاف مدیریت صدا و سیما بمراتب از مسئولیت ریاست جمهوری نیز در این کشور سخت تر است ...‌چرا که بیش از آنکه تمامی ظرفیتهای خود را معطوف به محتوا سازی و حفظ و رعایت معدل جامعه نماید ، منفعلانه مشغول ادابته کردن خواستگاه و توقعات جامعه با مسئولین حکومتی در مدیریت تولید و آنتن است... بحدیکه استنباط عمومی جامعه حکایت از این دارد که بخشهای مهم صدا و سیما بیش از آنکه تحت مدیریت واحدی باشند بیشتر ملوک الطوایفی و سهامی خاص فکری برخی که برای خود طرز تفکر خاصی را مدیریت و اشاعه میدهند ، اداره میشود..‌بعنوان یک شهروند ایرانی این اطمینان را دارم که هر کسی که جای مدیریت فعلی صدا و سیما به این سمت برگزیده و منتصب گردد همین مشکلی را خواهد داشت که مدیریت فعلی آن را دارد...‌
در پایان ، امیدوارم که مدیران خرد و کلان نظام با همه امکانات و ظرفیتهای که به امانت در ید قدرت خود دارند به خواست و اراده مردم احترام بگذارند و بیش از آنکه خود را حاکم فکری و عقیدتی مردم بدانند ، خود را خادم ایشان بشناسند و احساس مسئولیت در قبال این مردم صبور و شریف با این قدمت تاریخی و فرهنگی بنمایند. چرا که ایران شناسنامه زمین و ایرانی تاریخ هویت بشریت است...
بلند بگو مرگ بر آمریکا. سه بار
کل مملکت فعلا معطل سریال پایتخت شده. آق ول کنید این حرفها رو کمی به اقتصاد مردم کمک کنید.
جنا ب غیب پرور
اگرچه ماهم وضع صدا وسیما وسریال هایش را مثل شما قبول نداریم
ولی قضاوت کن دردو برنامه یه کم وکوچولو برخلاف صلیقه مبارکتان حرف زدند

پس صبر وتحمل ومردانگی گروه های مخالفتان را ببینید که سال ها ازصدا وسیما اهانت وافترا شنیدند وحرف نزدند وبعضی را اجازه دفاع ندادند
ویروس مربوطه به هر حال ساخت دست بشر است
در همه دنیا کارگران تعطیلند و نمایندگان مردم سرکار اینجا برعکسه
آقای ترکان!
ما هم مدتیه داریم میگیم که تابناک به نوع دوم کرونا و منفی بافی مبتلا شده.
اما کو گوش شنوا!!!!
جناب آقای غیب پرور شما با چه معیاری از زبان عامه ملت سخن می گویید ؟صدا وسیمای جناحی شما با همین نسخه های غیر کار شناسی که شما و امثال شما میدهند روز به روز مخاطب خود را دارد از دست میدهد و مردم به سوی تماشای شبکه های ماهواره ای هجوم می برند (گواه آن سخنان آقای اکبر ترکان که ویروس تیرانا و تبلیغات آنها را همسان ویروس کرونا دانسته) مگر آقای دلاوری چی گفت ؟تازه به استناد سخنان امام خمینی که خود را خادم وخدمت گذار مردم می دانست باید از مسئولینی که از آقای فتاح وجلالی بالاتر هستنند هم در رسانه ملی به ملت پاسخ دهند .
جناب آقای غیب پرور شما با چه معیاری از زبان عامه ملت سخن می گویید ؟صدا وسیمای جناحی شما با همین نسخه های غیر کار شناسی که شما و امثال شما میدهند روز به روز مخاطب خود را دارد از دست میدهد و مردم به سوی تماشای شبکه های ماهواره ای هجوم می برند (گواه آن سخنان آقای اکبر ترکان که ویروس تیرانا و تبلیغات آنها را همسان ویروس کرونا دانسته) مگر آقای دلاوری چی گفت ؟تازه به استناد سخنان امام خمینی که خود را خادم وخدمت گذار مردم می دانست باید از مسئولینی که از آقای فتاح وجلالی بالاتر هستنند هم در رسانه ملی به ملت پاسخ دهند .
جناب آقای غیب پرور شما با چه معیاری از زبان عامه ملت سخن می گویید ؟صدا وسیمای جناحی شما با همین نسخه های غیر کار شناسی که شما و امثال شما میدهند روز به روز مخاطب خود را دارد از دست میدهد و مردم به سوی تماشای شبکه های ماهواره ای هجوم می برند (گواه آن سخنان آقای اکبر ترکان که ویروس تیرانا و تبلیغات آنها را همسان ویروس کرونا دانسته) مگر آقای دلاوری چی گفت ؟تازه به استناد سخنان امام خمینی که خود را خادم وخدمت گذار مردم می دانست باید از مسئولینی که از آقای فتاح وجلالی بالاتر هستنند هم در رسانه ملی به ملت پاسخ دهند .
جناب آقای غیب پرور شما با چه معیاری از زبان عامه ملت سخن می گویید ؟صدا وسیمای جناحی شما با همین نسخه های غیر کار شناسی که شما و امثال شما میدهند روز به روز مخاطب خود را دارد از دست میدهد و مردم به سوی تماشای شبکه های ماهواره ای هجوم می برند (گواه آن سخنان آقای اکبر ترکان که ویروس تیرانا و تبلیغات آنها را همسان ویروس کرونا دانسته) مگر آقای دلاوری چی گفت ؟تازه به استناد سخنان امام خمینی که خود را خادم وخدمت گذار مردم می دانست باید از مسئولینی که از آقای فتاح وجلالی بالاتر هستنند هم در رسانه ملی به ملت پاسخ دهند .
جناب آقای غیب پرور شما با چه معیاری از زبان عامه ملت سخن می گویید ؟صدا وسیمای جناحی شما با همین نسخه های غیر کار شناسی که شما و امثال شما میدهند روز به روز مخاطب خود را دارد از دست میدهد و مردم به سوی تماشای شبکه های ماهواره ای هجوم می برند (گواه آن سخنان آقای اکبر ترکان که ویروس تیرانا و تبلیغات آنها را همسان ویروس کرونا دانسته) مگر آقای دلاوری چی گفت ؟تازه به استناد سخنان امام خمینی که خود را خادم وخدمت گذار مردم می دانست باید از مسئولینی که از آقای فتاح وجلالی بالاتر هستنند هم در رسانه ملی به ملت پاسخ دهند .
جناب آقای غیب پرور شما با چه معیاری از زبان عامه ملت سخن می گویید ؟صدا وسیمای جناحی شما با همین نسخه های غیر کار شناسی که شما و امثال شما میدهند روز به روز مخاطب خود را دارد از دست میدهد و مردم به سوی تماشای شبکه های ماهواره ای هجوم می برند (گواه آن سخنان آقای اکبر ترکان که ویروس تیرانا و تبلیغات آنها را همسان ویروس کرونا دانسته) مگر آقای دلاوری چی گفت ؟تازه به استناد سخنان امام خمینی که خود را خادم وخدمت گذار مردم می دانست باید از مسئولینی که از آقای فتاح وجلالی بالاتر هستنند هم در رسانه ملی به ملت پاسخ دهند .
جناب آقای غیب پرور شما با چه معیاری از زبان عامه ملت سخن می گویید ؟صدا وسیمای جناحی شما با همین نسخه های غیر کار شناسی که شما و امثال شما میدهند روز به روز مخاطب خود را دارد از دست میدهد و مردم به سوی تماشای شبکه های ماهواره ای هجوم می برند (گواه آن سخنان آقای اکبر ترکان که ویروس تیرانا و تبلیغات آنها را همسان ویروس کرونا دانسته) مگر آقای دلاوری چی گفت ؟تازه به استناد سخنان امام خمینی که خود را خادم وخدمت گذار مردم می دانست باید از مسئولینی که از آقای فتاح وجلالی بالاتر هستنند هم در رسانه ملی به ملت پاسخ دهند .
در جايي كه نيمي از كشور تعطيل است و محدوديت تردد وجود دارد چرا جان سربازان ارزش ندارد سختگيريهايي مثل حضور در ساعتي كه با توجه به شروع كار مترو و اتوبوس امكان ندارد چه معنا دارد چرا فكر مي كنند سربازها انسانهاي مستثنايي هستند كه فقط بايد بله قربان بگويند انها پاره تن خانواده هايي هستند كه سالها زندگي مادي و معنويشان را به پاي اين فرزندان ريخته اند و اكنون اسير دست يك عده به اسم فرمانده و ...شد هاند كه برخي اصلا بويي از تشخيص موقعين ندارند و به راحتي انها را قرباني مي كنند و حرفشان اىن است كه اينها سربازند
ویروس جهالت و اختلاس از ویروس کرونا برتر است...
جناب ترکان بد ترین ویروس ویروس کرونای فکری است آنها که اسم آوردی عددی نیستند بسیاری دچار توهم هستند که کار به اینجا رسیده
من نه به کشور و سیاست خاصی وابسته هستم و نه ضد ایرانی فقط چرا مردم نمی دانند درامد های کشور و ذخیره ها چقدراست .
باید بحال آنان گریست که چین را دوست کشور میدانند همین تازگی ایران را به لیست سیاه اف ا تی اف اضافه کردند
آقای غیب پرور آیا میشود از مردم هم سوال کنید ببینید از دولت و صدا و سیما و حاکمیت چه میخواهند؟!...
داداش وقتی مسله احتمال بالای خطر جانی هست هم برای اون بیچارهایی که میت کرونایی را غسل میدهند و هم برای خانواده هاشون و هم اینکه آبی که باهاش میت را می شویند ویروس را انتقال می دهد و باعث نفوذ آن به آبهای تصفیه شده برای آبیاری زمین های کشاورزی و باغبانی و آبیاری صیفی جات و سبزیجات می شود، جای تامل است و به نظر می رسد توسط کارشناسان بهداشت در این راستا و خطرات آن وحتی نفوذ این آب های آلوده به آبهای زیر زمینی تحقیقاتی صورت پذیرد .
داداش وقتی مسله احتمال بالای خطر جانی هست
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی