بازدید 20301
شکوری از رفع مشکلات بین ایران و AFC اظهار خوشحالی کرد

واکنش شبانه دبیرکل برکنارشده فدراسیون فوتبال ایران

واکنش منفی رسانه های داخلی به این فعل و انفعالات بودار و همچنین اصرار بر ماندن ، شکوری کم تجربه را در مظان اتهام قرار داد اما هرچه بود با جلسه مهم امروز بین وحیدکردانی با هیات رییسه فدراسیون، این ماجرا تمام شد و تیر ابقای شکوری که از سوی برخی ها دنبال می‌شد، به سنگ خورد.
کد خبر: ۹۷۰۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۵ 06 April 2020

در ابتدای سال جاری، انتصاب مهدی محمدنبی به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان و حذف ابراهیم شکوری از این پست که مدتها پیش مهلت قانونی اش تمام شده بود، با واکنش کنفدراسیون آسیا و نامه عجیب این نهاد مواجه شد.

به گزارش تابناک ورزشی، خیلی ها گفتند که راپورت های داخلی و ارتباط برخی مدیران داخلی با عضو ایرانی کنفدراسیون قاره موجب صدور نامه ای عجیب و مداخله جویانه در جهت ابقای شکوری شده است.

واکنش منفی رسانه های داخلی به این فعل و انفعالات بودار و عجیب و همچنین اصرار بر ماندن شکوری، این چهره جوان و کم تجربه را در مظان اتهام قرار داد اما هرچه بود با جلسه مهم امروز بین وحیدکردانی و هیات رییسه فدراسیون ایران که به شکل اینترنتی برگزار شد ، این ماجرا تمام شد و تیر ابقای شکوری که از سوی برخی ها دنبال می‌شد، به سنگ خورد.

این موضوع جنجالی که به تبادل نامه‌هایی میان طرفین منجر شد ناشی از ایراداتی بود که مقامات ارشد کوالالامپور به روند اجرایی این تغییرات داشتند. حالا ابراهیم شکوری بعد از قطعی شدن کناررفتنش با رفع ایرادات، سعی کرده که دست پیش را بگیرد و از موضع مثبتی خواحالی اش را حداقل در ظاهر کلمات نشان دهد. وی خبر داده که این مشکلات حل شده است اما خیلی ها می پرسند بهتر نبود که برخی این مشکل را از ابتدا نمی ساختند؟!

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل