بازدید 6006
۱

حضور نبی بر صندلی دبیرکلی بی‌اعتنا به نامه AFC

کد خبر: ۹۷۰۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۱ 05 April 2020

دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال بی اعتنا به ایرادهای AFC در محل کار خود یعنی دفتر دبیرکلی که پیش از این ماهها بطور غیرقانونی در اختیار هادی شکوری قرار داشت، مستقر شده و به امور این فدراسیون رسیدگی می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از انتصاب دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال در تاریخ نهم فروردین، اکنون مهدی محمدنبی در محل کارش در ساختمان این فدراسیون مستقر شده و با وجود نامه مداخله جویانه و هشدارآمیز ای اف سی به طور کامل امور اجرایی را مدیریت می‌کند.

این اتفاق در حالی رخ داده است که کنفدراسیون فوتبال آسیا به تازگی در دو نامه مجزا، بر تخلفات صورت گرفته در مسیر انتخاب دبیرکل جدید فدراسیون ایران اعتراض کرده و خواهان ارائه توضیحات و اسناد مربوطه شده است. با وجود این که هنوز مشخص نیست فدراسیون فوتبال در واکنش به ایرادهای AFC چه پاسخی ارائه کرده ولی یکی از مهم‌ترین ایرادهای AFC به غیبت ابراهیم شکوری در جلسه اخیر هیات رئیسه این فدراسیون مربوط بود که شکوری، این مطلب را تایید کرده و گفته که اطلاعی از زمان برگزاری جلسه نداشته است.

شرایط فدراسیون بحرانی‌تر می‌شود؟

برخلاف اعتراض AFC، اکنون شکوری بدون جلسه تودیع و معارفه محل کارش را ترک کرده و نبی در اتاق او مستقر شده است. این موضوع به این معنی است که از این پس اسناد مهم اجرایی توسط نبی امضا می‌شود.

در این شرایط که مشکلات مهمی از جمله اصلاح اساس‌نامه و برگزاری انتخابات و همین‌طور تصمیم‌گیری درباره ادامه لیگ برتر، بر فوتبال ایران سایه انداخته است، ادامه پافشاری فدراسیون بر انتخاب دبیرکل جدید و پافشاری AFC بر وجود برخی ایرادها در این موضوع، احتمال ادامه تقابل این دو نهاد و در نتیجه لطمه خوردن فوتبال ایران را تقویت می‌کند.

فدراسیون فوتبال چندی قبلی اطلاعیه‌ای درباره روند انتخاب دبیرکل جدید ارائه کرد اما درباره نامه دوم AFC هنوز توضیحی ارائه نشده و مشخص نیست که اساسا به AFC جواب داده شده است یا خیر.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
انشاا.. که کل ورزش ایران تعلیق شود این دعای 80 میلیون ایرانی است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر