بازدید 4752

جلسه مهم هیات‌رییسه برای دبیرکلی بعداز سومین نامه اخطار AFC

در پی ارسال سومین نامه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، اکنون فدراسیون در تدارک برگزاری جلسه‌ای با حضور مدیران این فدراسیون در روز دوشنبه است تا هر چه زودتر ایرادهای انتخاب دبیرکل جدید برطرف و مدارک لازم تهیه شود.
کد خبر: ۹۷۰۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰ 05 April 2020

فردا تکلیف انتخاب قانونی نبی برای دبیرکلی و برکناری رسمی شکوری نهایی می شود.

به گزارش تابناک ورزشی، در پی ارسال سومین نامه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، اکنون فدراسیون در تدارک برگزاری جلسه‌ای با حضور مدیران این فدراسیون در روز دوشنبه است تا هر چه زودتر ایرادهای انتخاب دبیرکل جدید برطرف و مدارک لازم تهیه شود.

بعد از نامه خطرناک ای اف سی در ماجرای انتصاب دبیرکل، موضوع انتخاب نبی به عنوان دبیرکل قانونی فدراسیون فوتبال طبق اساسنامه باید از سوی هیئت رئیسه رقم بخورد. هیئت رئیسه‌ای که فردا (دوشنبه) تشکیل جلسه خواهد داد تا ضمن انتخاب دبیرکل درباره زمان تشکیل مجمع برای اصلاح اساسنامه نیز تصمیم گیری کند. جلسه‌ای که می‌تواند تصمیمات سرنوشت سازی را برای فوتبال ایران به دنبال داشته باشد و چه بسا پس از روی روال افتادن کارهای فدراسیون برگزاری انتخابات نیز به همین زودی برگزار تا فوتبال ایران از این بلاتکلیفی خارج شود.

در واقع همه آنهایی که آینده فوتبال ایران برایشان اهمیت دارد، جلسه فردا حائز اهمیت خواهد بود حتی کسانی که نسبت به رویه موجود انتقاد دارند. مهمترین نکته در حال حاضر به ثبات رسیدن شرایط است تا زمینه برگزاری انتخابات فراهم شود. اعضای هیئت رئیسه حالا بیش از هر زمان دیگری باید احساس مسئولیت کرده و به دور از منافع شخصی برای آینده فوتبال ایران تصمیم بگیرند. عدم حضور هر کدام از اعضا در جلسه فردا می‌تواند پیام‌هایی و پیامدهایی داشته باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر