بازدید 39024

نمای داخلی بیمارستان سیار بیماران کرونایی در رشت

بنا بر دستور سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران و پیگیری های فرمانده سپاه قدس استان گیلان بیمارستان سیار نیروی دریایی سپاه پاسداران در محوطه بیمارستان رازی احداث شد.
کد خبر: ۹۶۴۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹ 10 March 2020

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۳
خیلی خوفه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
سیار چیه؟
اون سازه ها چیه؟
نوشداروي بعد از مرگ سهراب
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
ناشکر
اینجا که هرکسی هم بیمار نباشد بیمار می شود سرویس بهداشتی ؟ امکانات درمانی ؟ و...؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
توقع داشتی توالت رو بالای سر تخت بیمار بزارن !!!!! خدا وکیلی یه عده حرف نزنن خیلی بهرته
این نوع بیمارستانها به در د بیماران کرونای نمی خورد مگر این بیماران زخمی هستند یا به بیماری غیر واگیر مبتلا هستند که همه تختهای ان را دریک فضای عمومی مشترک گذاشتهاند اتاق خانه خود بیماران به مراتب بهتر وامن تر از چنین مکانی است اگر کسی در این بیمارارستان 10 درصد کروناداشته باشد با کسی که 100 در صد کروناداشته باشد در یک جا حمع بشند همه بیماران خواهند مرد چون حتی اگر بیماری درحال خوب شدن بود مجددا به کرونا مبتلا میشه من نمی دانم اایا فضای بیمارستانی برای بیماران کرونایی درداخل شهرها هم این طور است .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
اینو می دونند.
اینجا برای اوناییه که کرونا دارند و باید تحت نظارت باشند
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
شما با این نظر کارشناسیت چرا پزشک نشدی خخخخخ خدا وکیلی با کیا شدیم 80 میلیون یه عده واقعا تو ایران تلف شدن باید شما فرار مغز ها میشدی
چرا مساجد رو بسته اند؟ اگر نیاز به مکان بیشتر برای بیماران است از مساجد استفاده شود، مسجد فقط برای عبادت نیست، جهت این شرایط ناخواسته بهترین کمک به مردم و افراد بیمار استفاده از همین مکانها می باشد. لطفا بدون تعصب رفتار کنیم .
این مکان برای قرنطینه بیماران بهبودیافته است، پس ازترخیص ازبیمارستان به اینجامنتقل میشن تابیمارستان تخت خالی برای بیمارانی که احتیاج به بستری شدن وانجام اقدامات درمانی دارند اشته باشد، این مکان برای بستری بیماران بدحال نیست
سالن انتظار مرگ
بعضی دوستان مطرح می کنند که بیمارستان های صحرایی برای مکان هایی است که تاسیسات زیربنایی وجود ندارد مانند منطقه جنگی ، زمان سیل یا زلزله .
در این شرایط که بیماری در شهر ها است و کلی ساختمان های دولتی وجود دارد ،می توان آنها را برای مدتی تغییر کاربری داد .
حرف دوستان درست است ولی باید ذکر شود که استفاده از ساختمان های دولتی نیازمند تامین نیروی درمانی لازم است . آیا در این شرایط نیروی لازم را داریم ؟ اگر چنین نیرویی فراهم نیست به ناچار باید از بیمارستان صحرایی در محوطه بیمارستان ها استفاده کرد تا کادر پزشکی همزمان هم در بیمارستان صحرایی و داخل بخش ها خدمات ارائه نمایند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار